Skip to content


       Szűrés lista

A világbajnok

Vajon kinek van jobb receptje a gazdasági válság ellen? Gyurcsány Ferencnek, vagy a többi 49 államfőnek, Argentínától Vietnamig?

"A Deloitte legfrissebb globális tanulmányában azt vizsgálta, hogy a világméretű gazdasági válság negatív hatásait az egyes országok milyen konkrét adóintézkedésekkel igyekeztek tompítani. A Tax responses to the global economic crisis című tanulmány több mint ötven ország közelmúltbéli kormányzati adóintézkedéseit elemezte világszerte."

A kellemes pdf fájlt küldjük sok szeretettel a Gyurcsány-Veres tandemnek, és sajnáljuk, hogy a nemzetközi Deloitte is elesett, és beállt a weimarizálodó Fidesz mögé.

Az adócsökkentők csoportja:

Finnországban az élelmiszerek áfakulcsát 17 százalékról 12-re szállítják le, emellett csökken a személyi jövedelemadó szintje is, ahogy Dániában is.
Nagy-Britanniában is csökken az általános áfa kulcs 17,5 százalékról 15 százalékra. Vietnam a 10 százalékos áfát a felére csökkentette év végéig.
Csökken a társasági adó Luxemburgban, a Fülöp-szigeteken és Hollandiában is.  Térségünkben - egyéb intézkedések mellett - a Cseh Köztársaság társasági adót csökkentett.

Nincs változás:
Több országban eddig semmilyen adó-rendszerbeli változást nem jelentettek be, ebbe a csoportba tartozik például Málta, Ciprus, Lengyelország, Uruguay és Venezuela.

Adóemelők kis csoportja:
Írországban : 0,5% áfaemelés.
Hollandia: 1%-os emelés (19%-ról 20%-ra)
Litvánia: 1%-os emelés (18%-ról 19%-ra)


And the winner is ....

A világbajnok áfaemelő ....

Gyurcsány Ferenc és a 3%-os áfaemelés (20%-ról 23%ra) ...

Gratulálunk Feri, 49 országot sikerült magad mögé utasítanod, csont nélküli bajnok vagy ...
 

Címkék: gyurcsány válság

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr571026005

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: e-Cafe light 2009.03.26. 15:52:45

Válságbakik az index.hu-n (frissítve)Tudom, a nagy felfordulásban, amit a kormányváltás okozott, nehéz odafigyelni minden részletre. Az olvasók várják a friss híreket, sokszor nincs idő átolvasni, pláne korrektúrázni a szövegeket. A gyorsaság mindenek fel…

Trackback: Kifordított ország 2009.03.26. 13:48:26

Kifordított ország: újabb megszorítások előtt...Újabb iskolapéldája, a magyar kormány(?) hozzá nem értésének. Miközben a világon szinte mindenhol adócsökkentésekkel, a befizetések határidejének kitolásával, gyorsabb adóvisszatérítéssel, esetleg adóellenőr…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

REPARATUR 2009.03.26. 10:26:47

az áfa emeléssel még egyet is értek, mert az ember így is úgyis fogyazt. Viszont e mellett a járulékok csökkentéseével ütős kombinációt lehet létrehozni.

jpmjpm 2009.03.26. 10:26:48

Sajnos Ferit és a kaccsolatos híveit semmilyen érv és senki sem tudja meggyőzni. Bent van a vezérhangya a fejében és azt fogja nyomatni amig hatalmon van.

Meg majd utána is amikor elbukják a választásokat.

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.03.26. 10:27:56

Hát ezaz, nehogymá csak az időben történt lépésekkel, és hitelfelvétellel legyünk elsők:)))Amiben ugye, megelőztük a világot.Drága ferkónk már akkor rohant az IMF-hez, mikor a többi ország még semmit sem sejtett a válságról.
Egyébként ne bántsátok szegény ferkót, neki most minden erejét leköti, hogy megakadályozza az előrehozott választásokat, amint ezt saját maga jelentette ki, és még az is, hogy semmiképpen ne nyerjen a fidesz, a náci.
Hol ér ő rá ilyen csip-csup dolgokkal foglalkozni, mint válságkezelés,országmentés, forintstabilizálás?Mikor itt a náci fidesz, aki választást akar nyerni?Jó, hogy nem kérik rajta számon, hogy adót emelt, hiszen arról is a patásördög tehet, miatta kell emelni.Hajrá, feri, amíg te vagy hatalmon, emelj csak, akkor nem sokáig leszel már, és nem a patásördög fog elűzni, annál sokkal rosszabb:)))))XD

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.03.26. 10:28:59

Amikor pár éve a jóléti rendszerváltás idején (huhh, ezt még Kovács Laci találta ki) 25ről csökkentették 20ra, azt is elhibázott lépsének állították be, mondván a kereskedők úgyis benyelik. Ha akkor benyelték (mert részben tényleg benyelték), akkor most, amikor a forgalmuk visszaesik miért ne nyelnék b4 a csökkentést.
Mondjuk az emelés tényleg csak veres íróasztalán hoz majd többletet. Hacsak nem a tej-kenyér-hús árát dobja meg.

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.03.26. 10:31:11

remélem, a húsvéti sünkát már börtönben eszi:))))

Sztyopabá 2009.03.26. 10:34:28

Ha már a fociban nem vagyunk világelsők, legalább valahol taroljunk. Azbesztbaszta hupákolós kurva életbe már, hát sosem lesz vége ennek?

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.03.26. 10:34:58

@vero: Kovácsnak igaza van, jóléti rendszerváltás volt, igaz, csak nekik:))
Egyébként már azt várom, a külföldi országok vezetői mikor jönnek tanulmányútra, hogy eltanulják kúrcsány válságkezelő programját. Szerintem ilyet, hogy 1 hónapon belül több programot is képes állítani, senki nem tud a világon, ebben is egyedülálló a csávó, egy újabb elsőzés.?)))Neki szabad elsőzni?:)))

derelyegrádi szellem 2009.03.26. 10:36:07

De a hét faszkorbácsa Gyeneseié.

A köztévében, adásban azt találta mondani, azért nem jó az előrehozott választás, mert 2010-ben úgyis újat kell tartani.

Bassztátok meg ez az ember az önkormányzati miniszterként (e minőségében ő felügyeli a VÁLASZTÁSOKAT), és nem ismeri a választási rendszer alapelemeit sem. Időközi választással elnyert mandátum is négy évig tart te idióta, ha előrehozott választások lennének, akkor természetesen nem kell "rendes" választásokat tartani 2010.-ben.

Ez a faszi miniszter és pont ő felügyeli a választásokat, a választási rendszert. (Emelett több mint egy évtizede vezető politikus is, megyei közgyűlés elnöke, meg ilyesmik)

Edddig sem voltam nagy véleménnyel róluk, de ez a tengermély tudatlanság még engem is megdöbbentett.

Nem csoda, hogy ide jutottunk.

Akinek bármi kétsége maradt még esetleg, nézze meg az Indexen Halló itt Puch Laci videót. Az első mókus Győr megyei jogú város több cikluson keresztül volt POLGÁRMESTERE. Demesztő.

Ezek mind ilyenek.

eszkep 2009.03.26. 10:43:44

Borzasztó, tombol a fasizmus a világban, csak hős vezérünk küzd ellene, egyszál magában. És ráadásul ilyen fasisztoid hangvételű blogban megtévesztik a zembereket.
A fasiszta FIDESZ ráadásul 2002 óta nem engedi kormányozni a kormányt, az történik, amit ők akarnak, még az ügyészséget, rendőrséget, alkotmánybíróságot, köztársasági elnököt is sikerült behálózniuk. Még szerencs, hogy van pár olyan tárgyilagos, független médium, mint a Klub Rádió, Népszabadság, Népszava, Index, Stop.hu.
Minden, ami itt rossz 2002 óta történik a FIDESZ felelőssége, csak az MSZP küzdhet az ellen, hogy a FIDESZ álságos módon magához kaparintsa a hatalmat és így sötét fasiszta diktatúrába, teljes pusztulásba taszítsa az országot. Hála Gyurcsány vezérünknek, hogy rendítjetetlenül közd az ország megmentéséért, csak Ö kell nekünk!

Ui.: figyelembe véve, hogy a szoci hozzászólok nap mint nap bizoynítják, hogy hüyleségben nap-mint nap sikerül alulmúlniuk magukat, közlöm: IRÓNIZÁLTAM!

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.03.26. 10:47:00

A politika is szakma, valamiképpen azon kellene változtatni, hogy ne kerülhessenek oda olyan emberek, akik azt hiszik magukról, értenek hozzá. Itt is emberélet a tét, akárcsak az orvosoknál, és mégis, itt célirányos, szakmai képzés nélkül bárki lehet képviselő. Alapjaiban rossz a rendszer,totálisan inkompetens, nem hozzáértő emberek ülnek pozícióban, és döntenek, anélkül,hogy rálátásuk lenne a dologra, vagy legalább elgondolkodnának rajta.
Változtatni kellene, nem gondoljátok?:((

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.03.26. 10:47:48

@derelyegrádi szellem:

No igen, Gyenesi mindent überel ...

Ajánlom Veres Jani legújabb helyzetértékelését:

"az új kormány programja az egyensúly javítása, a gazdaság stabilitása érdekében továbblép a Gyurcsány Ferenc miniszterelnök által februárban bejelentetteknél."

"az MSZP-ről szólva azt mondta, szerinte a párt "sokkal fejlődőképesebb, mint a Fidesz", hozzá mert nyúlni a korábban tabunak ítélt tételekhez. Az MSZP átlépte saját árnyékát, és nagyobb alkalmazkodást mutatott, mint korábban ezt bárki várta volna "

"A kormány hibáiról szólva a pénzügyminiszter kiemelte: hamarabb hozzá kellett volna nyúlni a nyugdíjrendszerhez, hogy a nyugdíjba vonulási korcentrum növekedjen, és hamarabb, szigorúbban kellett volna korlátozni a gázártámogatás felhasználását a jövedelmek függvényében"

A kabinetnek voltak sikerei is, például az, hogy Magyarország az elmúlt három év alatt Európa-rekorder lett hiánycsökkentésben, és három év alatt sikerült megfordítani az adót fizetők és nem fizetők arányát a vállalkozások között, sikerült szélesíteni az adófizetők körét

És az ÜBERELHETETLEN csattanó a pénzügyminsizetr szájából, aki VASTAGON van benne, hogy az országot tönkrevágták ŐK:

"Veres János szerint az elmúlt évek tanulsága, hogy véget kell vetni a tévútnak, el kell felejteni, hogy lehet hitelből tartósan szociális kiadásokat amibiciózusan növelni, a társadalom jólétének fenntartását finanszírozni."

www.hirszerzo.hu/cikk.az_mszp_sokkal_fejlodokepesebb_mint_a_fidesz_.102565.html

jpmjpm 2009.03.26. 10:49:02

@eszkep: Hiába írtad oda, nem biztos, hogy tudják mit jelen az irónia. :)

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.03.26. 10:54:01

@jpmjpm: Nem bizony, hisz ők maguk azok. és ezt képtelenek felismerni:))Ha nem vigyázunk, kúrcsány még a végén megreformálja a világot, hisz láthatóan rosszul működik, és ő a jövő letéteményese, aki egyedül tudja az igaz utat, és a jó megoldásokat.Gyurcsány for world president!

monstress 2009.03.26. 10:55:34

@eszkep:
Klubrádió rúlz! YEEEE :-D :-D
Szerintem az csak-csak, hogy a fidesz nem hagyja õket kormányozni, de az a hajtóvadászat, amit a fidesz zsebében az ügyészség meg a bíróságok elkövetnek, az végképp ellehetetleníti õket. Nem csoda, ha most is, meg jövõre is választásokat akarnak :-D :-D

Gerik001 2009.03.26. 11:00:21

@REPARATUR:

Akkor szja-t töröljék el vagy legyen 5% és az áfa több. és akkor nem 2 millio ember tartja el a többit.

Plutonic 2009.03.26. 11:06:58

Ezt már én is láttam. Meg is akadtam rendesen. :(
Ebben az országban minden fordítva működik!

2009.03.26. 11:13:32

Szeretnék rámutatni, hogy kicsit igazságtalan Írország elhelyezése mert nem csak a fél százalék áfaemelés volt, hanem a társasági adót több helyen is csökkentették (R&D, startupok - lásd a jelentésben).
Az áfaemelés és az EUR/GBP "majdnem paritás" miatt meg mindenki északra jár bevásárolni, egy autónyi bevásárláson már sokszorosan bejön a benzin ára.
Hozzátenném, hogy a jövedelemaó sávhatárokat is felemelték idén - ezt a jelentés nem is említi - kerek 1000 EUR-ral minden sávban ( www.revenue.ie/en/tax/it/leaflets/it1.html#section3 ).
(Disclaimer: szeretek itt élni.)

derelyegrádi szellem 2009.03.26. 11:16:20

@zero:

meg akarsz ölni? :-)

De hogy mások sem maradjanak ki a szórásból. Ez a jó amvéjes csávó - a Vértes a GKI Gazdaságkutató vezetője, akit most miniszterelnöknek ajánlottak - annyira ért a gazdasági előrejelzéshez, még 2008 őszén sem látta semmilyen válságnak a jelét. 2008-ra 2.7 %-os gazdasági növekedést jósolt (valóság: 0.5 %, a tévedés 100 milliárdokban mérhető), illetve 2009.-re 3 %-os növekedést (valóság: 4.5%-5% recesszió mostani tudásunk szerint, eltérés ezermilliárdokban mérhető).

Ezt meghaladóan 2008. szeptemberében (ekkora a krízis már Európában volt) tette közzé "A kijön a gazdaság a gödörből" című tanulmányt. Aki unja már a Kormányzati Jósda okosságait, az olvassa el. Egy szint.

Az már csak mellékszál, hogy pont ezzel egyidőben kezdődött a nagyon gyorsan leállított MSZP-és "Beindultunk" kampány. Amiből egyébként világosan látszik, hogy ezek az idióták (feriék) tényleg azt hitték, hogy neeeem, ide a válság neeem, csak majd a tv-ben nézzük.

Gondolom a fentiek alapján abban megállapodhatunk, hogy ez a Vértes is egy "smaragd fokozatú" barom.

molaris 2009.03.26. 11:16:25

@derelyegrádi szellem:
Látod, ezért nem leszel Te miniszter. Mindig akadékoskodsz. Jössz a hülye törvényekkel, meg Alkotmánnyal. Állandóan ezek a korlátok. Na a cocit az ilyesmi nem zavarja. Kiáll hazudik egy jóízűt, aztán kipipálja:"napi hülyítés"- megvolt. De drága "derelye", a választók 20%- a úgy tudja, hogy most Fidesz uralom van!!! Ezek,- úgy isszák az ilyen igazmondók szavait, mint a szaharai homok a 10 évenkénti esőt. És ezzel a "polgársággal" akarunk felzárkózni "ejrópához".

picur3ka 2009.03.26. 11:18:44

@*Az MSZP átlépte saját árnyékát*[L42]:

Ne viccelodjel, Lacam, mikor is kezdodne az europai elnoksegunk?

molaris 2009.03.26. 11:21:10

@Plutonic:
Nem, itt az sem működik ami máshol bevált, mert, először adaptálják a helyi viszonyokra. Azaz kiherélik belőle azt, ami megakadályozná, hogy a csókosokon kívül is jól járjon valaki.

rolika 2009.03.26. 11:21:33

@Őrnagy Őrnagy: ez már micsoda egy féregség b.zmeg
annyira szánalmas, ahogy nyüszít az egész baloldali liberális elit, és próbálja valahogy eltüntetni a lólábat

picur3ka 2009.03.26. 11:22:31

@derelyegrádi szellem:

Ha ez megnyugtat, Suranyi sem latta, s gondolta volna...

rolika 2009.03.26. 11:23:55

@rolika: az index, a magyar net úttörője, a sajtó- és véleménynyilvánítási szabadság zászlóhordozója
ejb.zmeg, de k.rvára felhúztam magam


btw surányi nem lesz me:
nol.hu/belfold/suranyi_nem_tekintheto_jeloltnek

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.03.26. 11:24:09

@Őrnagy Őrnagy: BASZKI!

Reggel még én is láttam! Meg is lepődtem!!!! Tényleg levették! Ugyanúgy levették, mikor Gyurcsány reggel még Darth Vader sapeszban volt és rá egy órára kicserélték a képet! Beszarok! Mekkora nyomás alatt lehetnek?

molaris 2009.03.26. 11:24:51

@derelyegrádi szellem:
Még csak "arany" a szentem. De az már biztos, hogy lenne még egy cég a futtatottak között.

Amúgy elképzelem, amint épp vásárol a saját vevőinek.::))

picur3ka 2009.03.26. 11:25:45

@molaris:

Oh, szeretnem, ha viccelnel, de sejtem, hogy nem...

Vegulis, annyit halljak, hogy minden a fityisz hibaja, hogy a fityisz mindent megakadalyoz, mert ne gondolnak, hogy azok vannak hatalmon?

Plutonic 2009.03.26. 11:27:21

@Őrnagy Őrnagy: Azt hitted, hogy az Index a tuti?
Szerintem nincs egyetlen portál sem, ami TELJESEN megbízható. :(

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.03.26. 11:29:16

@VonPerez /"magam vagyok az akadály"/: Sorry valami Szilvásy-féle NBH-s támadás alatt lehetett a szerver, azért ismételtem.

Jah, szeretném felhívni az indexes cikk szerzőjének a nevére a figyelmet!

Igen, igen! Kampfer nagy barátnője! Munk Veronika!!!!!

rolika 2009.03.26. 11:29:40

@Plutonic: kivéve talán a kurucot :) de jól tették, hogy lementették az oldalt

rolika 2009.03.26. 11:39:24

visszatették az ominózus grafikont. szerintem munk vera elszabadult, de aztán rászóltak :)

na azért ám :-)))

mind2 (törölt) 2009.03.26. 11:41:49

hy:)
Szegény Surányi :) Pedig a Jobbik már tüntetést szervezett a villája elé péntekre...
Hát még a végén a Glatz lesz, vagyis nem is tudom... még úgy a Vojnik Máriát azért el tudnám képzelni XD

f.m.j. 2009.03.26. 11:41:57

" Bocs, ha vkinél kiveri a biztosítékot, nálam is rezeg a léc, de irígylem a bátorságáért. És szerintem jól ír, mondanivalójától függetlenül...:) "

barikad.hu/node/26424

(Ezt írtam Somsáyhoz, igaz ma, utolsóként, gondolom ezt már senki nem görgette lejjebb :))

f.m.j. 2009.03.26. 11:42:28

bocs, ezt ne ide akartam

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.03.26. 11:46:32

@mind2: Megvan a jelölt!! Végre!! Hát már elfelejtettétek genyórázó máriát? Tudjátok, politikai karrierre vágyott, és ami a fontos, Obamával is jó viszonyban van, amiért elsőként köszöntötte a kis videóval:)) Ideális jelölt, csak fel kell kérni, és azonnal megvesztegethető az összes IMF, és társai főnökök. Mária szimultán lerendezi az egész vezérkart:)))

Plutonic 2009.03.26. 11:48:02

@rolika: Nekik sem hiszek teljes mértékben. :) Ez a húzás viszont most nagyon is jó volt! :)

Bocs az ismétlésért, beakadt a böngésző. :)

mind2 (törölt) 2009.03.26. 11:50:28

Június 7. EP választás, indulhat a kampány, lehetnek gyűlések ( kicsi - nagy ) .... izgalmas heteknek nézünk elébe, bár nekem jobban esne, ha nem a közepén ülve kéne végignéznem :(

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.03.26. 11:53:20

@derelyegrádi szellem:

Ezek hülyék!!!

"Lapunk elnökségi forrásai szerint elképzelhető, hogy amennyiben a tárgyalások az SZDSZ-szel nem vezetnek eredményre (értsd csak Surányi jelölésében van konszenzus, a volt jegybankelnök viszont a parlamenti pártok támogatásához köti igenjét), a szocialisták a szabad demokraták nélkül is készek "nekivágni" a bizalmatlansági indítványnak."

nol.hu/lap/mo/lap-20090326-20090326-17

Lecso (F*ck the Shit) · http://www.youtube.com/watch?v=OyxNgnQ9m30 2009.03.26. 11:55:16

@*Az MSZP átlépte saját árnyékát*[L42]:
Elképzeltem ahogyan mária meghívja magához ficot egy teára, hogy megbeszéljék ezt a feszült helyzetet. 8DDDDD

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.03.26. 11:56:22

@zero: Ti még értitek, mi van most? Én ezt már nem, ezt a fejetlen kapkodást, idióta intézkedéseket,bármit, bármi áron, ez nekem már magas.

molaris 2009.03.26. 11:57:14

@zero:
Hidd el, ezek képesek, és minő csoda, a függetlenek közül többen megvilágosodnak.

rolika 2009.03.26. 11:58:46

@zero: ha nem fenyegetne 350-es euró, még röhöghetnénk is rajtuk...

Lecso (F*ck the Shit) · http://www.youtube.com/watch?v=OyxNgnQ9m30 2009.03.26. 12:33:16

de most képzeljétek el, hogy G.Mária miniszterelnökasszony meghív vagy hat államfőt egy kis tárgyalásra. kamerák, riporterek kitiltva, és amint bezáródik mögöttük a 'nagy ajtó' elindul a party!
ettől minden államfő kész lenne bármire.
amelyik meg nem, annak rövid időn belül el lenne küldve egy 'véletlenül' felvett spy vidi, amin épp csokiba rakja Mariskát, és máris megenyhülne a szentem.
mi lennénk a világ urai!!!! 8D

Plutonic 2009.03.26. 12:37:52

@*Az MSZP átlépte saját árnyékát*[L42]: És tudod mi a vicc?
El is tudom képzelni, hogy mindenki Máriáját válasszák.
És ez siralmas. :((

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.03.26. 12:38:56

@derelyegrádi szellem: Tudja ő azt, de a szavait mohón ivó, suttogó propagandista nyugdíjasok, és Eccerű Józsi bátyám nem.
Te még mindig azt hiszed, a politikusok nem pontosan az ellenkezőjét mondják annak amit gondolnak? Ej, ej.

derelyegrádi szellem 2009.03.26. 12:42:16

@zero:

Nem feltétlenül. Konstruktív bizalmatlansági indítványnak nekivághatnak egyedül is, e vonatkozásban nincs tétje, legfeljebb elbukik, és marad a feri. Ennyi, különösebb következménye nincs.

derelyegrádi szellem 2009.03.26. 12:44:35

@Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer:

"Tudja ő azt, de a szavait mohón ivó.."

Ki és mit tud?

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.03.26. 12:50:44

@Plutonic: Na, ezt talán nem, de értelek.
nagyjából így is néz már ki a dolog, hihetetlen, de igaz.

Rorgosh 2009.03.26. 12:52:13

Nem az áfaemelés a baj - bár jó eséllyel inflációt gerjeszt - hanem az, hogy a másik oldalon nincs semmi, ami egy kis lélegzethez engedné jutni a gazdaságot.

A fiskális egyensúlyhoz pedig: kevés, ahhoz kiadásokat kellene faragni, de nem a megszokott eszetlen módon, hogy a végén 2x annyiba kerüljön, mint korábban..

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.03.26. 12:56:57

@Plutonic: És akkor most mi lesz? én már tényleg nem tudom, ehhez kevés vagyok.Valaki elmagyarázhatná.

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.03.26. 12:58:47

@VonPerez /"magam vagyok az akadály"/: Ez nem zökkent ki, ez már megszokott, nem? Sünbohóc:)))
Bocs a normális vasutasoktól:))

derelyegrádi szellem 2009.03.26. 13:03:35

@VonPerez /"magam vagyok az akadály"/:

igen és ez remek ember korábban a MVM (magyar Villamos Művek)-nél volt Kocsis úrral együtt. Ott a most zajló vizsgálatok szerint kb 50 MILLIÁRD forint meglovasításhoz "asszisztáltak".

A szakértelmet meg kell fizetni, ezt szokták mondani ilyenkor (most is ezt fogják), különben elmennek ezek az elsőosztályú szakemberek a magánszférában. Ennek az érvelésnek egyik gyengéje, hogy ezek közül még egyetlen egyet sem láttam elmenni a magánszférába, sokal inkább azt, hogy járják körbe az állami tulajdonú vállalatokat, ahol mindehol marad utánuk pár tízmilliárdos hiány/vagyonvesztés/kár és hasonlók.

Plutonic 2009.03.26. 13:07:53

@*Az MSZP átlépte saját árnyékát*[L42]: Már maga az a tény is elkeserítő szerintem, hogy egyáltalán felötlik az emberben. :(
No de sebaj, a nyomorban is lehet vigyorogni! :))

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.03.26. 13:39:48

@derelyegrádi szellem:

Gyenesei egy ökör. De tartok tőle, hogy igazad van, és mind ilyen. Másképp nehezen tartanánk itt, ahol most vagyunk.
Egyetlen egyszer szeretném látni, hogy működik egy szoci kiképzés, hogy lesz egy lelkes, netán értelmes baloldali fiatalból ilyen ostoba, fellengzős, lelassult barom.

Tündér_Lala 2009.03.26. 13:45:00

@derelyegrádi szellem: Az állam rossz gazada, azért tud ez előfordulni.Meg a zorbán a hibás...
Az a baj ezekkel a modern TV-kel, hogy nem tudok egy híradót végignézni, mert 2 percenként káromkodva odább kapcsolok.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.03.26. 13:46:07

@rolika:

Szellem örökbecsű mondását idézném:

"El kell ismerni, hogy drága rá a jegy (főleg forintban), de a műsor az ott van."

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.26. 13:49:14

A recept egyszerű: gyorsan sokat! Innen is látszik, ez nem az ország érdeke, egy adócsökkentés csak hosszútávon térülne meg. Nekik már csak -rossz esetben- 1 évük van rabolni...

derelyegrádi szellem 2009.03.26. 13:52:18

@laspalmas:

Nem tudom csak találgatok.

Ha egy fiatal baloldali, és értelems is, akkor nagyon hamar észreveszi, hogy az MSzP még nyomokban sem baloldali párt. Tehát maradnak a nem értelmesek, meg akik csak érvényesülni akarnak, és ez látják legkönnyebb útnak. Igazuk is van, oda nem kell sem tanulni, se érteni valamihez, sem valódi munkát végezni, de még tehetségesnek sem kell lenni.

De az MSZP fiataljainak többsége nem kívülről jött, a többsége régi kommancs kádergyerek, így aztán esetükben a kiválasztódás fel sem merül. Ilyen Arató, Vadai, meg még sokan mások. Ezeknek már a szülei is "pártvonalon" érvényesültek.

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.26. 13:55:56

@derelyegrádi szellem: abban az egyben biztos vagyok, hogy megegyeznek. Az SZDSZ megegyezik, különben a parlamenten kívül találja magát, az MSZP szintén, mert kockáztatna egy esetleges 2/3-os t9bbséget. Persze a legfőbb indok, hogy nem engedik át a húsos fazekat...

derelyegrádi szellem 2009.03.26. 14:01:45

@laspalmas:

nem is tudtam, hogy Nálad klasszikus lettem. Megható.

Tudod mit: VÁLLALOM!

picur3ka 2009.03.26. 14:20:38

En nem igazan ertem, mit eroskodik az MSZP es az SZDSZ a valasztasok ellen. OK, vacakul allnak, a szadesznek mar nem nagyon van hova zuhannia egy ev alatt, de megis, miben remenykednek, mi fog nepszeruseget hozni nekik egy nehez ev alatt, aminek a reformjait meg kell szavazniuk es nyilvan meg egy evig rasszzistazni fognak. Mire szamitanak?

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.26. 14:40:23

@picur3ka (Beindultunk: Pont az a cél, hogy rontsák a Fidesz népszerűségét. Érthetetlen, de ezáltal nő az övék. Mindig is így kampányoltak.

jozicsenko 2009.03.26. 14:54:45

hi all!

láttátok Lendvai arcát, amikor a fideszről dumált? kész az a nő :-)

azt nem értem csak, hogy a fidesz miért nem áll elő egy szimpla egysorossal: az mszp megduplázta az államadósságot, a recesszió elött!

ennyi: az eltakarításban segítünk, ha elötte leléptek!

azt jónapot!

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.26. 15:05:34

@jozicsenko: lehet, mert a nagyobb tv-k kivágnák a hírekből :(

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.03.26. 15:44:54

@derelyegrádi szellem:

Hiába no, csípem a szöveged. :)

De az ajánlatodat visszautasítom, van már, aki elvállalta. Sőt, jól végzi a dolgát. :))

Axeptor · http://nemlehetmas.blog.hu/ 2009.03.26. 15:49:37

@picur3ka (Beindultunk: Nem az a megoldás, hogy választásokat irkáljanak ki ha kell ha nem. akkor már megint az ország söpredéke fog dönteni mindenről a parlamentben ülő hozzá értő politikusok helyett!!!

Unchangingness · http://nemlehetmas.blog.hu 2009.03.26. 15:55:10

@Axeptor: Nagyon igazad van Axeptor. Egyébként meg van tökéletes jelölt Vértes András személyében.

Én most 5 évig biztos várnék még választásokkal amíg csitul a helyzet. Meg azért jó lenne, ha belevernék a most elégedetlenkedők fejébe, hogy vannak törvények.

derelyegrádi szellem 2009.03.26. 15:56:01

@laspalmas:

valamit félreértettél, én az vállalom, hogy klasszikus lettem nálad az idézett mondattal. (értsd: a mondatot)

De arról ettől függetlenül örömmel értesültem, hogy van aki elvállalta, és ráadásul még jól is végzi dolgát.

derelyegrádi szellem 2009.03.26. 15:58:41

@Axeptor:

Így van, igazad van! Miazhogy nagyonis! Most már csak az Alkotmány 2. §-át kéne kiiktatni, de ez ferinek nem lehet akadály. :-)

tudi 2009.03.26. 16:15:35

Azt nem értem a feriék tényleg hülyék vagy csak tettetik, de közgazdászok, gazdasági szakértők mind megmondták, hogy megszórítással nem lehet kilábalni a válságból, de ha csak a nyugat-európai vagy amerikai példát nézzük ott sem adót meg áfát emeltek ezerrel vagy ha emeltek akkor azt adócsökkentéssel vagy máshogy kompenzálták (Németorszáhgban februárban annyi autót adtak el mint addig ezelött semmikor köszönhetően a kormánynak)

Plutonic 2009.03.26. 16:39:48

@Axeptor:
@Unchangingness: Gratulálok! Eszerint Ti is söpredéknek tartjátok magatokat vagy esetleg tudtok olyat, amit mi nem?
Én személy szerint nem vagyok söpredék és azt hiszem elég sokan fogják ezt mondani.
Az ilyen kedves megszólalásért idegesebb helyeken meg pofon jár.
Gratula!

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.26. 16:41:23

@derelyegrádi szellem:

Gyeneseitől már tegnap is kiakadtam, szóval ezek után mit várunk?:(

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.26. 16:45:14

@*Én vállalom.*[L42]:

A politológusokon még a legutolsó szabad bölcsész is röhög. (Kedden vitatkoztam eggyel, aki ráadásul úgy is borzasztó volt, hogy jobbos volt.:-/) Ráadásul nem most alakult ki ez az "urambátyám rendszer" sem.:-/ Így hogy változtassunk?:(

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.26. 16:50:19

@derelyegrádi szellem:

Úristen, ez már agyhalál... Vajon ki lesz a következő jelölt, Kiszel Tünde vagy Kelemen Anna? Mert a színvonal már afelé tendál...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.26. 16:51:44

@rolika:

Az a baj, hogy nem a lólábat, hanem az EU-s pénzeket próbálják eltüntetni inkább.:-/

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.26. 16:55:06

@*Én vállalom.*[L42]:

Genyórázót én honvédelmi miniszternek tenném meg. Egyetlen katonát sem kell kiküldeni Afganisztánba, elég, ha Mária kimegy, és kitátja a száját. Egyszerűen kivédhetetlen biológiai fegyver.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.26. 16:56:00

@rolika:

A kuruc mint teljesen megbízható hírportál?:DD

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.26. 17:04:54

@Unchangingness:

5 évig várnál a választásokkal? Igazi demokratát üdvözölhetünk személyedben, egyébként is, baloldalon ki nem tojik az Alkotmányra.:P

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.26. 17:07:27

@Axeptor:

Hopszi, ezt át is ugrottam. A definíciód alapján te is söpredék vagy, ez nem zavar?;-)

Spielberg 2009.03.26. 18:38:22

folyamatosan azon agyalok, mit is írhatnék. de nincs mit mondanom. egyszerűen, KURVÁRA NINCS MIT MONDANOM!!! KIBASZOTTUL ELEGEM VAN EBBŐL A POFÁTLAN, NYOMORULT BANDÁBÓL!

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.26. 18:43:08

@Spielberg:

A baj csak az, hogy még mindig kevés ember gondolkodik így, és akinek nincs elege, az nem is fog kimenni az utcára.:-/

picur3ka 2009.03.26. 19:17:40

@turner:

Hat latjuk, hova nott a nepszeruseguk. En tenyleg nem tudom elkepzelni, hogy sokkal nepszerubbek lennenek egy ev mulva, nagy csodanak kene ahhoz tortenni.

@Véraláfutás: @Axeptor: Ertettem. Na de csak ennyi eleg? Komolyan az eszem megall es folyton probalok keresni valami epeszu indokot.

picur3ka 2009.03.26. 19:20:10

@Unchangingness:

Rossz hirem van, szerintem Axeptor ironizal. Esetleg te is?

picur3ka 2009.03.26. 19:24:23

@Mj:

Csak en gondoltam, hogy ironizal? Meg milyen jot is nevetgeltem rajta pedig.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.26. 19:45:33

@picur3ka (Beindultunk:

Én annyi síkagyúval találkozom manapság, hogy csak Idős Asszonyról tudom biztosan, hogy fake.:-S

Teddy Bagwell (törölt) 2009.03.26. 20:23:19

100.komment

T A K A R O D J A T O K!!!

Plutonic 2009.03.27. 10:35:58

@picur3ka (Beindultunk: Szerintem nem ironizál.
Megnéztem a blogját és az egyáltalán nem ironikus.

picur3ka 2009.03.27. 11:03:10

@Plutonic:

Ah, en vagyok az ostoba. El sem tudtam kepzelni, hogy ezt komolyan mondja. Micsoda sopredek vagyok.

süti beállítások módosítása