Skip to content


       Szűrés lista

Tagadás

"Bat" küldte ezt a levelet nekünk. Mi meg szépen lehozzuk. (A Reakció posztját előbb olvassuk el.) 

"Hiller István, oktatási és kulturális miniszter volt szíves ismét előrántani a "tilcsákbea" szólamokat. Legyen büntethető a holokauszt-tagadás. Vegyék bele a BTK-ba soronkívül. Azért ízlelgessük már ezt a dolgot.

Adva van egy két tíz ember, aki saját hatáskörben - mindenkitől függetlenül - megpróbálja megdöntetni a taplóság Guiness-rekordját, ezért úgy dönt, hogy a Holokauszt-emléknap fényét emeli azzal, hogy odaáll és arról kántál, hogy ilyen nem is volt sohase. Zsidó összeesküvés, ésatöbbi. Bunkóság? Az.

Anélkül, hogy pro vagy kontra véleményt nyilvánítanék a dologról, megkérdezném az oktatási miniszter urat: vajon, nem antidemokratikus dolog más emberek véleményét (gondolatait) törvényi szinten szabályozni?

Történetesen a renegátok tagadhatták volna a gravitáció létezését is, mégsem szakad ki tőle az univerzum szövete. De még az sem történik, hogy ők a nézetüktől hajtva helyben levitálni kezdenek.

Saját véleményem szerint a még élő holkoauszt áldozatokon nem segít az, ha én hiszek az ügyükben, és vélhetőenaz sem árt, ha nem. Azok az emberek, akik ott meghaltak, azok nem fognak felháborodni. Azok az emberek, akik túlélték azokat a borzalmakat, azoknak nem fáj kevésbé a saját vagy családjuk vesztesége, ha én is odaballagok - mondjuk nyakamban a gyerekemmel - és vonulok.

Ha Hiller István a HK tagadás büntethetőségét egy pozitív gesztusként éli meg, akkor az összes létező fonalat elvága maga körül, ami még a valósághoz kötötte őt. Hiszen bárkit a saját véleményéért elítélni már nem áll túl messze a származás alapú törvénykezéstől.

Ez a demokrácia, mindenki mondhat hülyeségeket. Sőt, vállalhatja a saját hülyeségét, és ezt nekünk - a maradéknak - tolerálnunk kell. illetve tolerálni illik. Még ha nem is veszik bele a törvénybe. Mi is kerülhetünk még ilyen helyzetbe.

Persze az is szép, hogy vannak ám olyanok is, akiket nem érdekel, hogy véleményük kiket sért, kikben ébreszt ellenérzést, mégis kinyilvánítják. Nem kérdezik, mit vált ki belőled, büszkén odatolják. Nekik ehhez még rendőri védelem és kordon is jár.

De vajon mit szólna a miniszter úr, ha történetesen az Isten létét tagadókat ítélnék el, és börtönöznék be? Esetleg kardélre a hitetlenekkel? Vagy mondjuk megúsznák egy laza Istenítélettel."

Demcsák vs. TASZ a reggeli Mokkában:

Címkék: közélet társadalom

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr601081671

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Szombatblog 2009.05.03. 12:05:36

A tagadás tiltása Azt hallani mindenhonnan, hogy a Harmadik Köztársaság a legsötétebb időszakát éli - ám hogy pontosan miért is, abban már közel nincs egyetértés. A pénzügyi válság, a baloldali kormányzás tehetetlensége, az országban elharapózó…

Trackback: Konzervatórium 2009.04.23. 16:48:32

Újabb veszély fenyegeti a demokráciátBár egy demokráciában kevésbé lehet korlátozni a szabadságjogokat, mint egy népi demokráciában, de bizonyos jelenségek esetén azt gondolom, hogy meg kell húzni a határt. A szabadságjogok túl széles felfogása egyértelmű…

Trackback: Reakció - polgári underground 2009.04.23. 13:42:10

Demcsák vs. TASZ holokauszt-deathmatch Mivel nagyon ritkán látok hasonlót, ezért különösen hálás vagyok Pisti, az aragornnak, hogy felhívta figyelmünket a Mokka mai adásának lélegzetelállító szellemi teljesítményére. Kedvenc kormányszóvivő-jelöltünk,…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marcellusca 2009.04.23. 16:48:54

@eldiablomismo:
Ja!
Pedig voltak a németeknek köszönhető áldozatok is. Gondolok itt a Don-kanyarra, a sok munkaszolgálatosra.

@tesz-vesz: Kimondottan ámítás és számítás.
Minél többet/nagyobbat lódítanak (direkt nem írok "hazudnak"-ot, mert még elvisz a gondolatrendőrség), annál nagyobbat üt és annál nagyobb hasznot remélhetnek.

VillonG 2009.04.23. 16:49:49

Azt hiszem már csak az segítene a világon, ha lenne egy kollektív amnézia, és az egyik napról a másikra, szigorúan történelmi szempontból :) tabula rasa lenne. Belefáradok már abba, hogy sokan, ahelyett, hogy a jövőnkkel foglalkoznánk, elmerülünk a múltban. És ezt nem azért mondom, mert úgy vélem, hogy nem kell ismerni a történelmet. Hanem mert sokan ezt az ismeretet rosszra használják...

Amúgy most jutottam el odáig, hogy megnézzem a mokkás műsort. Csak annyit: OMG!!!!!!!!!!!!!!!

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.04.23. 16:50:19

Jaj, ez csak az ősi zsid..liberális fegyver, mint rendesen.

Lehet ezt még fokozni:
A zsidókat sérti az a sok, hentesnél lógó disznóhús, ezentúl csak pult alól, takarásból szabad disznót árusítani.
Nem értesz egyet? Bizosan mocskos nácifasiszta vagy, azért.

Minden zsidó származásúnak jár újabb egycsillió forint kárpótlás.
Nem értesz egyet? Bizosan mocskos nácifasiszta vagy, azért.

Ezentúl minden élelmiszerboltban kell legyen kóser pult is, szegényeknek ne kelljen messzire menniük bevárásolni. Nem értesz egyet? Bizosan mocskos nácifasiszta vagy, azért.

Aki nyílvánosan zsidóviccet mesél, a helyszínen felkoncoltatik. Szegények eleget szenvedtek már.
Nem értesz egyet? Bizosan mocskos nácifasiszta vagy, azért.

Satöbbi, a határ a csillagos ég, van még ebben potenciál.

Az ismert dallamra, egy-két-há:

Nem értesz egyet?
Náci-e vagy?
Bakancsodvan?
Náci-e vagy?
Szóbaállsz nácikkal?
Náci-e vagy?
Nincs pajeszod?
Náci-e vagy?
Tagja vagy bárminek?
Náci-e vagy?
Nem voltál táborban?
Náci-e vagy?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.23. 16:53:34

@eldiablomismo:

Mikor, most?:-O A magam részéről azt remélem, hogy semmilyen tekintetben nem fogja érdekelni az államot az, hogy kik voltak az őseim között bizonyos százalékban, illetve hogy hogyan gondolkodom. E két tényező miatt ugyanis sem a nemzeti szocialista diktatúra, sem a kommunista diktatúra alatt nem várna rám nagy jövő. Viszont szeretem a hazámat - és volt pár ősöm, aki az életét is áldozta, vagy áldozta volna érte -, sosem akartam máshol élni, és azért szeretnék dolgozni, hogy minél több magyar gyereknek legyen fontos a hagyományaink, a történelmünk és a hazánk szeretete. Ez viszont a legritkább esetben szokta érdekelni a diktatúrák döntéshozó vezetőit.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.23. 16:54:29

@eldiablomismo:

Majd lehetnek Kovács Pisti barátai.:P

wladyslawsky (törölt) 2009.04.23. 16:54:29

@Mj: Szerintem ABSZOLÚT nem mindegy! Ugyanis mi emeli a holokausztot minden más népirtás fölé/elé ? Kb.: "ez volt a történelem legnagyobb iparosított, egy egész nép kiirtására törekvő genocídiuma" Szóval ha nem gázkamrák, hanem járványok/éhínség meg az ilyen körülmények közötti nehéz fizikai munka, akkor oda a kitüntető státusz, akkor "csak" egy "sima" szörnyűséges népirtásról beszélhetünk, amelyből sajnos volt már jónéhány a földön, de még ennél is lejjebb csúszhat a dolog: ha ugyanis azok a körülmények nem szándékosan lettek létrehozva, hanem a háború miatti hiány/ellátási nehézségek következményei voltak, akkor ebből következően a szándékos népirtás sem igaz. Szóval nagyon nem mindegy!

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.23. 16:56:33

@tesz-vesz:

Ne haragudj, de 65 évvel ezelőtt mi köze volt a vidéki szegényparaszt dédanyámnak ahhoz, hogy a fővárosban milyen vezető zsidó szervezet volt? Szerintem semmi.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.23. 16:58:45

@eldiablomismo:

Csupán arra szeretnék rávilágítani, hogy egyik sem jobb a másiknál. Az egyik a német megszállás fölött huny szemet, a másik meg a szovjet megszállás fölött, és mind a ketten azt állítják, hogy ők csak a hősök előtt tisztelegnek.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.23. 17:00:22

@VillonG:

Ha tabula rasa lenne, akkor is minden kezdődne elölről azért, mert az ember akkor sem változik, ha amnéziás lesz.

dr.justice 2009.04.23. 17:05:56

Tudom, hogy már mások is írták, de

1. aki tagadja a holokausztot az hülye

2. aki a hülyét bünteti mert hülye az hülye

3. aki ezt nem érti hülye

wladyslawsky (törölt) 2009.04.23. 17:06:08

@Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer: erről eszembe jutott Vásárhelyi Mária cocilógus egy kb. 2004-es ATV-s szereplése, amelyben igen komoly érvvel támasztotta alá Orbán Viktor antiszemita mivoltját: OV valamelyik Fidesz dzsemborin a következő viccet mesélte a hallgatóságnak (utalva a Medgyesi-kormány pénzügyeire): "A székely boltos elmegy a plébánoshoz: -Atyám, mit tegyek? Hiányzik a kasszából 10 ezer pengő... - Rakd vissza!"
Ez alapján VM kifejtette, hogy ez eredetileg egy zsidó vicc, tehát OV zsidózta a kormányt, tehát OV antiszemita.

derelyegrádi szellem 2009.04.23. 17:06:44

@IdősAsszony:

Így van. Azonnal meg kell hozni az ítéleteket. Diktáljam? :-)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.23. 17:07:11

@wladyslawsky:

Azt kellene már felfogniuk az "illetékeseknek", hogy az évtizedes szent tehenek erőszakos hajtogatásától nekik nem lesz jobb, sőt. Nem fogják őket jobban sajnálni, nem kapnak több pénzt - mert akár hiszi valaki, akár nem, minden szíre-szóra senki sem kap kárpótlást -, és nem lesz kevésbé szörnyű a holokauszt sem. Azért nem fogják őket jobban sajnálni, mert az állandó holokauszt-emlegetéstől csak unni, majd gyűlölni fogják az egészet, azért nem kapnak több pénzt, mert akinek eddig lehetősége volt kárpótlás igénylésére, az eddig is el tudta intézni, és azért nem lesz kevésbé szörnyű, mert akár szisztematikusan irtották őket, akár nem, tény, hogy sok ember nem jött vissza, és tény, hogy kollektíve az egész zsidóságot megfosztották jogaitól. Ezek pedig önmagukban is borzasztó dolgok.

wladyslawsky (törölt) 2009.04.23. 17:08:29

@dr.justice: és aki azt mondja hogy nem annyi hanem amannyi, és nem úgy hanem amúgy, az is hülye ? :)

Hannibal22 2009.04.23. 17:11:22

@Mj: Fejezd be,különben kénytelen leszek verseket írni hozzád:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.23. 17:12:03

@wladyslawsky:

Az nem holokauszttagadó, hanem holokauszt-revizionista.:P Legalábbis a revizionisták szerint - itt most nem a bernsteini alternatív szocializmusra és nem a nem, nem, soházókra gondoltam:P -, a holokauszt áldozataihoz kötődők szerint meg nyilván ő is tagadó.:P

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.23. 17:14:11

@hannibal22(A tények rasszista dolgok!):

Te jó ég, milyen verseket, Les Fleurs du mal folytatás, vagy micsoda?:)

dr.justice 2009.04.23. 17:14:59

@wladyslawsky:

Azon vitatkozzanak a történészek. Én nem tudok hiteles adatokat mondani, így nem is vitatkozom róla.

dr.justice 2009.04.23. 17:21:28

4. aki nem érti mi a különbség a szöveg tartalma és hatása között hülye

Hannibal22 2009.04.23. 17:21:54

@Mj: Nem,nem:) Inkább József Attila Ódájának folytatását:)

wladyslawsky (törölt) 2009.04.23. 17:23:37

@Mj: borzasztó volt, ez nem vitás. Főleg azért, mert elsősorban nem azok a zsidók kerültek oda, akik miatt kialakult a zsidó-ellenesség, akik tényleg kavarták a szart, és ezzel ártottak az adott országnak (pl. a német áruk elleni bojkott crashrecovery.org/freedman/judea_declares_war_Large.png vagy az állítólagosan zsidó nyomásra hadbalépő USA az I.VH-ban, stb.), hanem az egyszerű, gyakran szegénységben élő zsidóemberek, akik senkit nem bántottak. Abban is igazad van, hogy nem kéne ezt mindig hajtogatni. Egy csendes zártkörű megemlékezés, az iskolában a holokauszt tanítása (a Don-kanyarral meg a gulággal egy fontossági sorban), ennyi. Az eltúlzás miatt kontraproduktív lehet az egész - ez már be is következett, szerintem...

tavirdasz 2009.04.23. 17:29:02

a holokauszt tagadasa napjaink legnagyobb gondja,jo lenne,ha csak ennyi bajom lenne.
az ok.hogy a ciganyok 20000ft.-ig szabadon rabolhatnak,arra nem akar senki kulon torvenyt hozni.
demcsak-biboldo-zsuzsa jol beégett

wladyslawsky (törölt) 2009.04.23. 17:32:06

@dr.justice: én sem tudok, én sem vitatkozok róla, pont ezért. Ugyanakkor véleményem szerint nem kéne boszorkányüldözést folytatni azok ellen, akik megteszik (pl. David Irving,ugye)

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2009.04.23. 17:35:21

@pógárjenő:
".a gyerekek 40% analfabéta... "

ez saját példával alátámasztott állítás volt, így maximálisan egyetértek vele :)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.23. 17:38:10

@hannibal22(A tények rasszista dolgok!):

A nézem a hegyek sörényét, a talán a csendben meg is szólalsz, vagy a sül a hús, enyhítse étvágyad ragadta meg a képzeleted?:)

wladyslawsky (törölt) 2009.04.23. 17:38:29

@Mj: ez így igaz,és nem is kéne keverni a két csoportot. Irving pl. revizionista, mégis mindig holokauszttagadóként emlegetik a (nem csak) ballib médiában.

Tündér_Lala 2009.04.23. 17:39:13

Megkérdezném minden egyéb megfontolástól függetlenül:
Mi a különbség a HK tagadásért kiszabott börtön büntetés és a nácik azon gyakorlata között, hogy embereket meggyőzödésükért ( politikai, vallási, egyéb ) börtönbe illetve az ennek megfelelő koncentrációs táborba zártak.
Azt gondolom, hogy semmi. Egy szabad felnőtt ember azt gondol amit akar, mert ez a legalapvetőbb emberi joga. Szerintem.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.23. 17:41:04

@wladyslawsky:

Erre csak azt tudom mondani, hogy igen, szerintem is. És ha tényleg fogok tudni majd történelmet tanítani, ennek fényében is fogom tenni. (És még el sem fogom mondani, hogy voltak ilyen őseim is.:P)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.23. 17:43:34

@wladyslawsky:

Mert ez is jó öreg összemosás, a politikában közkedvelt technika.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.23. 17:45:06

@Tündér_Lala:

Erre is csak bólogatni tudok. Ráadásul tényleg azt kellene már tisztázni először, hogy mi minősül egyáltalán a holokauszt tagadásának.

Hannibal22 2009.04.23. 17:46:17

@Mj: Majd egy szülői értekezlet után elmondom,ugyanis én nem venném ki a gyerekemet a suliból ha te tanítanád:)
Annyit azért elárulok,hogy nem az "örök anyag boldogan halad.."

VillonG 2009.04.23. 17:50:16

Amúgy 6 millió zsidó halálának tagadása, és Isten egyszülött fiának megtagadása és megölése milyen arányban van egymással?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.23. 17:53:33

@hannibal22(A tények rasszista dolgok!):

Egyelőre jussak el odáig, hogy kapok állást, aztán a többit majd akkor megeszéljük.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.23. 17:56:17

@VillonG:

Khm, 6 millió zsidó halálának tagadása az most azt jelenti, hogy egy zsidó sem halt meg, vagy hogy nem 6 millió halt meg?
Ha belőled indulunk ki, nagy bajban lennénk, ha Krisztus nem áldozta volna fel magát.:) Egyébként az első tanítványai is zsidók voltak, úgyhogy 1:1 az állás, és akkor még nem beszéltem a római igazságszolgáltatás felelősségéről.;-)

VillonG 2009.04.23. 17:59:51

Úúúristen, itt valakik nagyon félreértettek engem :) Csak a tagadást akartam kiemelni :) Bocsi, ha valakit megbántottam. És én nem tagadom a holokausztot, hé. Csak nem büntetném azokat, akik tagadják.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.23. 18:03:51

@VillonG:

Semmi gond, azért kérdeztem, hogy félre ne értselek.;-)

Higany 2009.04.23. 18:05:50

Zsuzsát amúgy blokkolnám, de a vascsövet is megérdemli, ez nagyon súlyos videó volt...

wladyslawsky (törölt) 2009.04.23. 18:06:01

@Mj: igen, ezeket a fogalmakat, hogy: holokauszttagadó, revizionista, náci, fasiszta, szélsőséges, kommunista, liberális,... és még lehetne folytatni, tényleg egyszer már közmegegyezéssel tisztázni kéne, a jelentéstartalmukat illetően, hogy legalább azt tudjuk, hogy miről beszélünk...

VillonG 2009.04.23. 18:10:18

Szörnyű, hogy már védekezni kell, ha valaki feldob egy hasonlatot, ha mégoly szerencsétlen is :)

Ha én nem hiszek a holdraszállásban (megint csak viccelek), akkor várjam, hogy a NASA rámküldi az embereit?

Ha valaki azt mondja, hogy a kommunizmus nem volt olyan szörnyű, mint a holokauszt, akkor igaza van vagy sem? Ez utóbbi főleg azért érdekel, mert minden hasonló cikknél felmerül a kettő összevetése...Én amúgy passzolom, mert más a kettő, de tagadni azt sem lenne ildomos...Tényleg, a holokausztnál mi számít tagadásnak? Hogy meg sem történt? Vagy nem úgy történt, ahogy a legtöbb történész állítja? Vagy...WTF?

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2009.04.23. 18:16:57

@wladyslawsky:

Háát, szerintem a "Wer Jude ist, bestimme ich!" manapság annyiban módosult, hogy "Wer Nazi ist, bestimme ich!"

Marcellusca 2009.04.23. 18:20:21

@VillonG: Az a baj, hogy az almát hasonlítgatják a körtéhez. És, amint emlegeted az egyiket, akkor mindjárt előkerül a másik is. Pedig csak annyi közös van bennük, hogy mindkettő gyümölcs.
Hogy mi számít tagadásnak? Jó kérdés. Egyesek szerint, ha már valamely részét kétségbe vonod annak számít. Nem érdekes, hogy a többit igaznak tartod.

dr.justice 2009.04.23. 18:29:41

@Bezuhov:

Jó az avatarod. Megtértél ?

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2009.04.23. 18:36:19

@dr.justice: ugye?! :D
jön 2010 és készülni kell. sorozatban fogom gyártani, ha valakinek kell csak szóljon bátran. kétféle verzióban lehet rendelni

"Veled vagyunk Viktor, 40 évre!"
vagy ugyanaz 20 évre (pesszimistább scenario-ra is gondoltam ;))

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.23. 18:42:57

@wladyslawsky:

Közmegegyezéssel úgy, hogy az ezekkel a gumifogalmakkal illetett emberek szóba sem állnak egymással?:-/ Mondjuk voltam én már nácifasiszta meg judeobolsevik provokátor is, úgyhogy nálam érdekes lenne, ha az egyik énem nem állna szóba a másik énemmel.:)
Amúgy aki teheti, nézzen most ATV betelefonálós műsort, iszonyat jó.:D A nénike a holokauszttagadókat ugyanannak vetné alá, mint amilyen elbánásban a zsidóknak volt részük 1945 előtt, ráadásul mélyen megveti a fideszeseket, akikhez hozzá sem szól. Ja és persze a hét évig kormányzó Fidesz generálja a közvélemény-kutatások eredményeit.;-)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.23. 18:48:46

@VillonG:

Ha figyelmesen olvasol, kiderül számodra, hogy én töri szakosként sem tudom, ugyanis ezek politikai céltól függően bárki által módosítható gumifogalmak.:P
Egyébként a két diktatúratípus ellenségképe csak kategóriákban tért el. Míg az egyik főleg származás, nemi identitás és politikai vélemény alapján állapította meg ellenségeit, addig a másik nem volt ilyen szelektív, gyakorlatilag bármilyen indokkal - pl. egy fehér tábornokéhoz hasonló név, nyugati fronton való katonai szolgálat - gulágra küldhetett vagy azonnal kivégeztethetett akárkit.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.23. 18:50:38

@Bezuhov:

Én szívesen rendelnék egyet, elraknám az unokáimnak a fiókba, hogy megértsék ezt a vezérkultuszra épülő kort.:)

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2009.04.23. 18:52:01

@Mj:
Elismerésem, én azt nem bírom sokáig hallgatni.
Helyette: HírTV! Márija néni a Székely himnuszt énekli, Csintalan Sanyit pedig az az agyérgörcs kerülgeti ;))

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.23. 18:58:19

Nahát, azt a napot is megérhettük, ahogy Bezu bevallja, hogy nem bírja hallgatni az ATV egyik műsorát, derék.:)
Én nemrég annyira felhúztam magam Dörner György Civil Kaszinó-beli benyögésein, hogy maximum csak híreket nézek ott. Mondjuk most az ATV hírolvasóján fetrengtem, Kurucz Péter gyakorlatilag egy műsort nem tud anélkül végigcsinálni, hogy ne szúrna el valamit.:)

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2009.04.23. 19:01:57

@Mj: jaja :D ráadásul egy "Kurucz" az ATV-n

egyébként ott is vannak ám jó műsorok, amikor nem politikusok, hanem egyszerű ellenkező véleményű közéleti szereplők vitatkoznak. A civil a pályán rohadt jó volt, kb mint az A la Cart

kill004 2009.04.23. 19:01:59

@Bezuhov: Lehet, hogy rendelek... Egyébként bezu, te most melyik pártot favorizálod? Csak azért kérdem ,mert bakura is megtért, gondoltam hátha nálad is beállt valami változás.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.23. 19:06:23

@Bezuhov:

Ráadásul a keresztneve meg klerikális.:P
A civil a pályánt én is szoktam nézni, múltkor pl. Mohácsi Viki és Szepessy Zsolt cserélt eszmét egymással.:) Néha az Á la Carte-ot is megnézem, múltkor egészen lekötötte a figyelmemet Fa Nándor.:)

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2009.04.23. 19:08:43

@kill004: konkrétan egyikre se nagyon. De ha már Jobbik itt van akkor muszály lesz a kékmadárra .. kényszerből

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.23. 19:14:14

@kill004:

Anyáméknak olyan gépük van, ha jól emlékszem.:)

kill004 2009.04.23. 19:16:09

@Mj: Nekem meg nyomtatóm. :D

derelyegrádi szellem 2009.04.23. 19:17:38

@Bezuhov:

Kivételesen nem akarlak béztetni, de megkérlek hogy a muszájt írd te is j-vel. Úgy már mi is megszoktuk, meg aztán akként is kell írni.

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2009.04.23. 19:21:18

@Mj: hmm.. jó a kérdés. Egyrészt, mert gyengék, másrészt pedig úgy is úgy vannak beállítva, mint a az szdsz utódpártjai.... szóval tökmind1

@derelyegrádi szellem: na bassz, tényleg. ezt benéztem, pedig még nem is ittam. danke szellem!

derelyegrádi szellem 2009.04.23. 19:28:57

@Bezuhov:

Igyál valamit. Az mindig jót tesz.
Egészségedre.

Ha hazaérek én is iszom valamit. Aztán igen, mint igazi jó náczi alaposan elverem az asszonyt, hogy tudja, ki az úr a háznál! :-)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.23. 19:37:31

@kill004:

Azóta eszembe jutott, hogy nálunk is HP éppen a nyomtató, ami ráadásul szkennelni és fénymásolni is tud.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.23. 19:40:32

@derelyegrádi szellem:

Mondjuk én már a könnyek szöknek a szemembeN-t sem értettem, szegény Bezu.:)

Prinzessin Erbsen (törölt) 2009.04.23. 19:40:33

Az a bajom ezzel az egésszel, hogy minnél jobban távolodunk a vészkorszaktól annal több lesz a túlélő, na meg a zsidókat mentők is fel fel bukkanak több mint 60 év utan.

Ugyan ez volt a helyzet a partizánokkal, de bocsássák meg nekem az 56 -os barátaim, évről évre nő a forradálmárok száma, pedig az élet természetes rendje szerint egyre kevesebben kellene hogy legyenek.

Valóban szörnyűségek történtek a háborúban, de miért csak azokat a zsidókat lehet siratni akiket a németek irtottak ki? Az orosz pogromok áldozatai nem jó zsidók? És akikkel Ukrajnában völgyeket töltöttek fel? Azok kinek a zsidaja?

És az a pár millió éhen halt ukrán, meg akik a gulágon pusztultak el? az persze tagadni kell? De lagalább is nem sokat beszélni róluk.

Miért? Mert azoknak az utódainak - hogy finom legyek - kevésbé jó az érdekérvényesítő képességük (és itt konkrétan a Cashre gonolok).

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.23. 19:41:36

@Bezuhov:

Na, akkor meg is van oldva az alternatíva.;-)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.23. 19:42:36

@Prinzessin Erbsen:

Meg is válaszoltad a kérdéseidet az utolsó mondatodban.;-)

K.Jani 2009.04.23. 19:48:08

sokan elpusztultak a naci taborokban… sok zsido es meg tobb (igen baranykaim meg tobb) nem-zsido peldaul a nem-zsido szoviet hadifoglyok, a nem-zsido nyugat-europai kommunistak es persze rengeteg kelet-europai ciganyok… ami a zsidokat illeti tobb szazezren pusztultak el a naci taborokban es tobb szazezer ember az nem egy kis tomeg… igaz hogy a haboru elso feleben nem haltak ehen a foglyok de a masik feleben mar nem volt eleg elelem a nemet hadsereg szamara sem es persze a taborokban meg nagyobb volt a koplalas… raadasul a szoviet hadifoglyok es a keleti teruletekrol erkezett sokszor nagyon szegeny zsido foglyok magukkal hoztak halalos betegsegeket is mint peldaul a tuberkulozist vagy a tifuszt… termeszetesen orvossag es orvosok alig voltak mar a taborokban hiszen mind kellett a fronton… a taborokban egyre kevesebb or volt mert ok is kellettek a fronton es igy dzsungel viszonyok alakultak ki a taborokon belul: a gyengebbek, az idosebbek es a betegek gyakran csak azt ettek amit hagytak nekik a tobbi foglyok mert mindenki igyekezett tulelni… (mezesmozes)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.23. 19:56:45

@K.Jani:

Nem értem, hogy ezt most miért írtad le. Ennyi erővel 3000 karakteres történelemórát tarthatnék a zsidó és nem zsidó deportáltak életéről és a német katonai állapotokról, de kb. mindenki szétunná magát.:) (A szovjeteket amúgy miért írod következetesen i-vel, külföldön élsz?)

Otegi 2009.04.23. 20:18:19

Tényleg ez MOST a legfontosabb az országban?
Én büntetném a politikusokat is, akik hazudnak, csalnak, sikkasztanak. Büntetném a cigányokat, mert hazudnak, csalnak, sikkasztanak. Büntetném azokat a rokkantnyugdíjasokat, akik hazudnak, csalnak.
Mi a f*szom? Már megint csak a szar szétkenése zajlik!
Tököm!

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.23. 20:27:41

@Otegi:

A cigányoknál a mert helyett ugye akiket akartál írni?;-)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.04.23. 20:43:52

@Bezuhov:

Ilyen feliratokat inkább Hunvaldnak és reménybeli követőinek/híveinek gyárts nagy tételben. De örülnék, ha meggazdagodnál belőle...:)

esef 2009.04.23. 21:42:10

@Mj:
Kovács Pisti nagyapja még Kohn Pisti volt gyerekkorában, ugye? :)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.04.23. 23:10:21

@Mj: azt nem neked írtam,

egyébként h mi köze van, én nem tudom. nem értem most ezt miért kérdezed.
hogyha zsidók akkor az már egy kapocs. a zsidóságon belül van egy bizonyos nacionalimus, ez tény. az izraeliek meg szélsőséges nacionalisták stb stb, a szokásos szöveg

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.04.23. 23:48:10

@Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer:
írjunk már meg ezt a számot! paizs miklós emlékére, mert őt is biztos a dunába lövik majd (ahogy még kornis mondogatta mindig: "ha a fides kerül hatalomra akkor ezek MEGINT a dunába lőnek"), érdemes megnézni kornist az árókásón.
arokaso.blog.hu/2008/07/12/kornis_mihaly
és ezt:
www.magyarhirlap.hu/cikk.php?cikk=1444537
a mai napig nem értem, h az mszpszdsz és udvartartása miért nem (akarja) felfogni a Medence és környékét.

Náci-e vagy?

Nem értesz egyet? Náci-e vagy?
Bakancsodvan? Náci-e vagy?
Szóbaállsz nácikkal? Náci-e vagy?
Nincs pajeszod? Náci-e vagy?
Tagja vagy bárminek? Náci-e vagy?
Nem voltál táborban? Náci-e vagy?
A Duna-parton sétálsz? Náci-e vagy?
A szadeszt utálod? Náci-e vagy?
A kommunisták gyilkosok? Náci-e vagy?
TE KERESZTET VETSZ? Náci-e vagy?

Vmi refrének

Palesztina ország? Náci-e vagy?
Te masírozol? Náci-e vagy?
Van cigánybünőzés? Náci-e vagy?
Zs-kategória? Náci-e vagy?
Voltál katona? Náci-e vagy?
Te nem káromkodsz? Náci-e vagy?
Zászlót lengetsz? Náci-e vagy?
Izrael rasszista? Náci-e vagy?
És tömeggyilkos? Náci-e vagy?
Népdalokat hallgatsz? Náci-e vagy?
Te nem versz tanarat? Náci-e vagy?
Kossuth-téren tüntetsz? Náci-e vagy?
Nem tetszik a rendszer? Náci-e vagy?
fletó nem hős? Náci-e vagy?
Szereted a Hazát? Náci-e vagy?
Nem hat millió? Náci-e vagy?
Olaszliszka? Náci-e vagy?
Nincs etnikai sorozatgyilkosság? Náci-e vagy?
Te nem olvasol kertészt? Náci-e vagy?
Magyar kultúra? Náci-e vagy?
Te magyarul beszélsz? Náci-e vagy?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.24. 00:29:44

@esef:

Fogalmam sincs, de nekem az elvonatoztatott nagyanyám Székely volt, úgyhogy ennyit a nevekről.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.24. 00:42:34

@tesz-vesz:

Valóban, magadnak írtad arra a kommentedre, amit meg nekem írtál, úgyhogy vettem a bátorságot ahhoz, hogy feltételezzem, hogy csak kiegészítetted.;-)
Mivel a zsidók körében évezredekig csak a vallás és az emiatti üldöztetés számított összetartó tényezőnek - az ünnepeik is mind-mind a hányattatott történelmükre emlékeztetik őket -, ezért kezdetben pont ezek miatt az okok miatt hódítottak a körükben a nemzetekfelettiséget hirdető ideológiák, pl. a kommunizmus. (A vallás alapján való önmeghatározás egyébként Európában is a középkori identitás része volt, és ezt a polgári nemzettudat előtti időszakot őrzik a csángók is, akik mind a mai napig katoliknak hívják magukat az ortodox románokkal szemben.) Ennek ellenpólusát képezi a Herzl-féle cionizmus, amely az egyik legdurvább válfaja a nacionalizmusoknak, és a zsidóságot külön népként definiálja azokkal a zsidó származású emberekkel együtt, akik már nem is tartják a vallásukat. Ráadásul mivel ősrégóta nem volt önálló államuk, és a mostani államuk létének jogosságát is alapjaiban kérdőjelezik meg, ezért igen sok bepótolni valójuk van az utóbbi hat évtizedben. Nem véletlen tehát, hogy hogyan bánnak a palesztinoktól kezdve mindazokkal, akik bármilyen tekintetben kritizálni merik a politikájukat. És ezt most egyáltalán nem a felmentésük érdekében írtam, csupán az okokra szerettem volna egy halvány fénysugarat rávilágítani, ha már szóba jött a zsidók közötti "kapocs".

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.24. 00:48:09

@tesz-vesz:

Nem szégyelled magad, egy olyan újságírót idézel, akit Gyurcsány nemzetvezető elvtárs bojkottálni rendelt?:)

sóskatáska 2009.04.24. 00:56:11

zero te egy bunkó vagy

Spiritmonger 2009.04.24. 01:01:03

azért ez nem semmi

2009 Magyarország

mi az, hogy egyes érdekcsoportoknak az az ötletük, hogy csorbítság a szólásszabadságot

kezd az egész hasonlítani egy orwell nevű mókus utópiájára

Demcsák, azon kívül, hogy nagyon jól néz ki, borzasztó sötét, Dénes pedig jól helyrerakta

az antidiszkrimininációs nevelés beteg dolog nagyon, de a vélemények tartalmi korlátozása még betegebb

azért linkelnék ide egy ksh adatot a bombagyárról, szerintem eléggé elgondolkodtató...

www.bombagyar.hu/index.php?post=2133

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.24. 01:12:11

@Spiritmonger:

Azért ez a bombagyáros írás ne legyen már etalon, mert Tomcat rengeteg dologgal nem számolt.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.04.24. 01:16:59

@sóskatáska: mos mér?
most miért kell bántani a nemzetvezetőnket?
HÁT MÁR ITT SEM HAGYJÁK BÉKÉN A TISZTESSÉGES NYILASEMBERT?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.04.24. 01:19:49

@Mj: előtört belőlem a náci, most mi csináljak telihold van, ilyenkor csak egy nagypohár zsidóvérrel tudom lenyugtatni zklatott vadállat idegrendszeremet

(bocs)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.24. 01:25:19

@tesz-vesz:

Csak nyugodtan, erről jutott eszembe egy leszbi vámpíros vicc:

-Hmm, még mindig fincsi vagy.
-Te is, majd találkozunk 28 nap múlva.
:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.24. 01:26:14

@Mj:

Ja, egyébként itt van rá egy bombagyáros levél.;-)

bombagyar.hu/index.php?post=2141

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.04.24. 01:38:24

@Mj: error de nézd meg ezt:
ez vmi elképesztő b freedman, aki zsidó volt.
kb 6 usa elnök tanásadója
www.youtube.com/watch?v=qHl6p0xR_kE
4 részes

kulalak 2009.04.24. 02:16:20

Tessek negligalni oket! NE KERULJENEK CIMLAPRA! NEM FONTOSAK! ERDEKTELEN AZ EGESZ! Ja, 'nekik' kell a figyelemeltereles, bocs.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.04.24. 08:14:02

@sóskatáska:

Még szerencse, hogy a kedves, aranyos kommentelők ellensúlyozzák ezt a problémát. :)

Prinzessin Erbsen (törölt) 2009.04.24. 08:30:12

@K.Jani: állíts magyarra a tasztaturát, ha felveszed alapértelmezettnek, akkor csak egy kattintás és válthatsz, a billenytyűket meg meg lehet tanulni

z666 2009.04.24. 09:18:58

@wladyslawsky:
Sokkal több németet és magyart írtottak ki szándékosan (nem harci cselekményekbenn) a 2. vh. alatt és után, mint ahány zsidót a németek.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.24. 16:13:45

@tesz-vesz:

Sajnos nincs rá ennyi időm, nem mondanád el inkább röviden, hogy miről szól?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.24. 16:15:02

@z666:

Erre milyen statisztikák vagy becslések vannak? Amúgy teljesen mindegy, mert nem számháború.

dessert eagle 2009.04.24. 18:37:30

Sajnos a holokauszt közgondolkodásban tartásának köszönhetően a harmadik birodalommal kizárólag csak a holokauszt szemszögéből menő ma foglalkozni. Így olyan eretnekségek, hogy esetleg valami progresszív és pozitív dolog is történt ott akkoriban, fel sem merülhet senkiben.
Ha valakit mégis érdekel, hogy a derék Adolfék mivel foglalatoskodtak akkor, amikor éppen nem a zsidókat írtották, annak javaslom a következő könyv IV. fejezetét:
Johannes Öhquist: A führer birodalma
letölthető innen:
www.geocities.com/nemzszoc/konyv2/ohqu1.htm

Az első három fejezet nem mentes bizonyos előítéletektől, így azok olvasását inkább csak történelmi előképzettséggel ajánlom!

kríípsz · http://tdyweb.wbteam.com/Drabik.htm 2009.05.03. 15:46:39

Ha elfogadjuk azt a gondolatot, hogy az állampolgárnak vele született jogai és kötelelezettségei vannak-és miért ne fogadnánk el-akkor nincs miről beszélni.
Akkor az állam nem korlátozhat, nem vehet el ezekből, hiszen nem is ő adta. A saját jó édesanyjától kapta mindenki, amikor az világraszülte.
Az alkotmány maximum megvédheti, megerősítheti ezeket a plusszokat és minuszokat.

Más: Hogyan értelmezhető, hogy van szólásszabadság, de azért egy kicsit még sincs?

Ilyen nem lehet! A szólásszszabadság úgy egész, ahogy van, Vagy van, vagy nincs.
Mint egy ház. Ha egy háznak nem 4fala van, ami körbeveszi, hanem lebontjuk 3ra, az már nem ház, hanem egy tágas kapualj.
Abba már bele se megyek, hogy ha a majákkal, örményekkel, Trianonnal, Jézussal kapcsolatban vannak kétségeim, akkor semmi probléma.
Hát hol itt a kölcsönösség?

A harmadik, (de ezt tényleg csak zárójelben jegyzem meg, mert ennél hasznosabb dolgokon, mint a Htagadás jár az agyam általában).
Mitől zsidó egy zsidó egyáltalán? Az ateizmus a zsidóknál is legalább akkora probléma, mint bármely más felekezetnél.
Ha nem lenne holokauszt, meg az antiszemita-hisztéria, akkor mi tartaná össze ezt a közösséget, ha a hit jehovában már kifújt?
Hát nagyon semmi. Maximum a közös gazdasági érdekek talán.
Ezért nevezik holokauszt-vallásnak, mert eköré tudnak összekapaszkodni a mai materialista világban.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.03. 17:59:08

@piringer:

"Ezért nevezik holokauszt-vallásnak, mert eköré tudnak összekapaszkodni a mai materialista világban."

Ennek elődje volt pl. a cionizmus.
Egyébként a szólásszabadság eddig sem volt abszolútum - mert korlátozható jog! -, hiszen élhetek úgy egy szabadságjogommal, hogy ezzel megsértem másnak a jogait. Pl. ha azt mondom nagy nyilvánosság előtt, hogy "öljétek meg Gyurcsány Ferencet", az büntetőjogi kategória. Itt viszont nem erről van szó.

vomit 2009.05.26. 12:18:43

ingyenkurvakkal fokoztak a lagerlakok szenvedeset, legalabbis a holokausztgyalazo alnok tagesanzeiger.ch szerint.

http://www.tagesanzeiger.ch/wissen/geschichte/KZBordelle-Weiber-fuer-den-fleissig-arbeitenden-Gefangenen/story/18118210

The National Socialists ran brothels in the concentration camps. The work of the forced prostitutes was ment to increase the productivity of the inmates. A study shows the little known side of the Nazi terror.

süti beállítások módosítása