Skip to content


       Szűrés lista

A nyilvános kormányülési jegyzőkönyvek

Amíg összeszedjük a képeket, szlogeneket és videókat a gőzerővel beindult EP-kampányokhoz, addig itt egy csemege a közelmúltból. A történet akár tipikusnak is mondható, és remekül megvilágítja a Gyurcsány-kormány demokrácia érzéket. Aztán nekem ne sírjanak majd 2010-ben, mikor mindezt visszakapják majd a Fidesztől ...

Társaság a Szabadságjogokért (TASZ) civil szervezet - szokás szerint - beperelte a Miniszterelnöki Hivatalt még 2008-ben, szerintük a MEH jogszerűtlenül zárolták teljes egészében a kormányülésekről készített dokumentumokat.
A MEH egyes titkos adatokra hivatkozva egyáltalán nem akarta kiadni a dokumentumokat, a TASZ szerint viszont csak egyes, konkrét adatokat lehet titkossá nyilvánítani, vagyis a teljes jegyzőkönyvek nem lehetnek titkosak.

2009. január 20-án a Miniszterelnöki Hivatal a pert elvesztette. "Bárkinek joga van belenézni a zárt kormányülésekről készített összefoglaló dokumentumokba, a kormány tagjainak megbeszéléseit dokumentáló iratokat kérésre nyilvánosságra kell hozni" - ítélte meg a Fővárosi Ítélőtábla. 
A bírósági döntés most kimondta, hogy az ülések anyagait nem lehet teljes egészében titkosítani, csakis egyes konkrét adatokat nyilváníthatnak titokká, és a dokumentumokat ezeknek a részleteknek a kitakarásával ki kell adni.

Az ítélethirdetés másnapján az [origo] volt olyan pimasz, hogy kikérte a MEH-től az öszödi beszéd kiszivárgását követő kormányülések jegyzőkönyveit (2006 szeptember-október), valamit a gazdasági válság kirobbanását követő időszak jegyzőkönyveit (2008. szeptember 1-től 2009. január 20-ig).

Az [origo] szerette volna megtudni, hogy az adott időszakokban hogyan reagált a kormány, milyen módon értékelte a kialakult helyzetet, milyen javaslatok merültek fel a miniszterek heti rendszerességgel tartott munkamegbeszélésein.
Meg is kaptak minden jegyzőkönyvet: 

Nos igen, egy köteg szép fehér papír ...

És az indoklás Tordai Csabától, a MeH jogi és közigazgatási államtitkárától:
2006-ben minden anyagot egységesen államtitoknak minősítettek, így azok most is titkosak. 2008 februárja óta viszont nem minősítik (titkosítják) az ülések összefoglalóit, ezért ezekből már csak a döntés-előkészítőnek tartott adatokat vehetik ki.

Igen ám, de az Alkotmánybíróság 2006. júliusi határozta kimondta, hogy titkosítani az egész összefoglalót nem lehet, csakis az egyes adatokat, a titoktörvény szigorú előírásainak megfelelően.

Erre mit csinált a MEH?
Magasról leszarta az AB határozatát és folytatták titkosítást egészen 2008 februárjáig, mikor is a TASZ megindított a pert ellenük. Akkor rájöttek hogy ebből nagy gáz lesz, és onnantól nem minősítették államtitokká a teljes dokumentumokat.

Ja, és ha ez nem lett volna elég, a MEH szerint ők nem is titkosították a teljes jegyzőkönyveket, csak az "1.részt". A dokumentumok 2 részből állnak, az "1.rész" maga a jegyzőkönyv 10-18 oldalon, a "2.rész" pedig a az ülés résztvevőit tartalmazza. Na, ez a "2. rész" nyilvános...

Az államtitkokról bővebben a TASZ honlapján.

És igen, mindannyian tudjuk, hogy de bezzeg az Orbán-kormány idején még jegyzőkönyvek sem voltak ... Orbán Viktorról kétszer már szavaztak az emberek.
 

Címkék: politika pofátlan

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr621101055

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Sárdobáló 2009.05.04. 09:25:13

Botrányos NBH statisztikaNem lehet könnyű manapság titkosszolgának lenni. Nehéz idők járnak, itt van ez a válság, ki tudja mi lesz a világgal. Ha nem lenne elég a gazdasági krízis, akkor még a gonosz szervezett bűnözői csoportok is nehezítik az NBH életét…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jurganov 2009.05.04. 09:45:23

@turner: régen ha kuss is volt legalább enni volt mit, most az sincs...szal valami csak volt

@mind2: igazad van, bár tenni nemigen lehet semmit. valakik el akarják tüntetni az országot-és el is fogják :(

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.05.04. 09:46:00

@mind2: ...egyet kell értsek. Jó lenne ha már eltűnnének a pi***ba. De mindig lesznek olyanok, akik odateszik az X-et ezeknek a szavazófülkében (lásd MSZP majális agymosotjai)...

BálnaUhr · http://balnavicc.blog.hu 2009.05.04. 09:47:16

Ekkora lúzereket. Jegyzőkönyvet készíteni kormányülésről? Marharépák...

Egyébként a sitemeter szerint bőven 2 milla felett a látogatottság. Fasza :)

Jurganov 2009.05.04. 09:54:40

@turner: nem biztos, hogy agymosottak-egyszerűen nincs alternatíva. a zorbánék sem azért erőlködnek most, hogy jó legyen az országnak, hanem, hogy ők szakítsák le a hasznot a föld eladásból. amikor kormányoztak az tisztán látszott, hogy ők sem különbek :(
mivel egyrészt biztatják a politikusokat erre (lopás, bűnözés) másrészt nincs aki megfogja őket, én nem igazán látom az alagút végét . sajnos. ahogy én látom senkiben sincs elég erő ezt végigvinni,sem figyusz, sem maszop, sem jobbik. elkeltünk, gyarmat vagyunk, "el lehet innen menni " :'(

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.05.04. 10:00:02

@BálnaUhr:

Tavaly július közepén tettem ki:
www.sitemeter.com/?a=stats&s=s49vastagbor&r=36

2 millió látogató 9,5 hónap alatt:)
Cool :))

Seduxen (már NEM dr.) 2009.05.04. 10:01:39

@BálnaUhr: aztak*** mennyi náczi él ebben az országban...

Ezeket a jegyzőkönyveket kb úgy képzelem el, mint a Bukás/Összeomlás videók leiratát:

Gy.F: Ki a *;*;*;**;*{}*@{};*;}*;}*;}*;}*@; szivárogtatta ki azt a *{}@*{}{};*@};}*;}*}*};}*; beszédet?
Drazsé: Nem tudom Ferenc, de már elrendeltem a nyomozást...
Gy.F: {}@{{>[đĐ[đ|[Ä]Ä@Đ]$Đ[íłŁ]łŁđĐ[í]Đđ[ nyomzás? ]Đ]íđĐ[íł]đĐ[íł]đĐ[íł]đĐ[íł] ország, Đ[]łŁđĐ]]€ÍđĐ[]€ÍđĐ[] politikusok, đĐ]łí##łŁ#äŁ$đĐłĐ[äł|Ä emberek. Nem ért meg engem senki...
Veres: Ne aggódj Ferenc, már felhívtuk Putyint, próbál intézni valamit a Déli Áramlat ZRT-be, bár biztosat nem ígért. Addig is a Görényivel szétđĐ[đĐ[łŁđĐ[íłŁđĐ mindenki fejét, aki a Kossuth-térre merészkedik. Majd ráfogjuk a nácziakokra. Asszem az NNI... ja, nem az MNYFH (a magyarok nyulai) már intézkedett, ugye Tibor?
Drazsé: Abszolút. Már rajta vannak az ügyön. Szerencsére ugyanazok fognak "nyomozni" az egész után, akik... ööö. szóval erről nem kell tudnod Miniszterelnök úr...

BálnaUhr · http://balnavicc.blog.hu 2009.05.04. 10:03:55

@zero: Biza, azé mondom. Erről egy viccem hut eszembe, melyet meg is osztok.

Hogy hívják a legfaszább magyar színészt?
Coolka János :)

Marcellusca 2009.05.04. 10:06:41

Én meg nagy ívben sz@rok a jegyzőkönyvekre!
Meg a benne foglaltakra. Meg a benne szereplőkre. Meg az aláírókra. És azokra is, akik kikérik. Legfőképp azokra, akik kikérik, hogy mit kaptak, amikor kikérték.

Cirkusz és vihar egy pohár vízben. hehehe

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.05.04. 10:09:24

@Jurganov: Azért a Szőlőbányásznak legalább a retorikájában szerepelnek az ország öntbecsülésének feltámasztására tett kísérletek. A komcsik még erre is képtelenek. A politikusok definíció szerint mocskos hazug tolvajok, de Viki legalább hitelesnek szeretne látszani, és ki tudja akár még némi esély is van rá, hogy tényleg szeretné kihúzni a ganajból ezt a szerencsétlen kiégett roncsot, amit a hazánknak nevezünk.

mind2 (törölt) 2009.05.04. 10:09:57

@Marcellusca: hát én azért kiváncsi lennék, hogy egymás között még hányszor kurvázták le az országot, szidták a birka népet...stb.

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.05.04. 10:09:59

@Jurganov: ...egyet tudok. zOrbánék alatt jobb volt, akárki akármit mond. Emlékszem rá, itt van a fejemben! A munka megbecsülve, a fiatalok támogatva...
@BálnaUhr: LOL Bazz :D:D:D

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.05.04. 10:12:15

Hehe, azért remélem ha kormányváltás lesz, véletlenül ki fogja fújni a szél ezeket az "államtitkokat" az ajtón:) Baszod, nem is jutott eszembe ez idáig ez a téma, de azért rohadt kíváncsi lennék hogy mi zajlottak akkoriban kormányülés címén....Lesz itt még kurva nagy botrány ezekből:)

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.05.04. 10:14:45

@turner: Igen de tudod hogy sárba volt taposva a parlamentarizmus mert két ismétlem két hetente üléseztek:)

Maximio 2009.05.04. 10:15:14

Bazzeg, ezek már az öszödi beszéd kirobbanása előtti anyagokat is titkosították. Lehetett látni 2006. szeptember 13-i dátumot is. Ezt tényleg megtehetik? Nem lehet ellene lépni semmit? Nincs semmilyen, valós jogkörökkel rendelkező szervezet Magyarországon, amely megvizsgálhatná, hogy miért nem láthatják az állampolgárok ezeket a dokumentumokat, illetve annak is utánanézhetne, valóban szükség volt-e a titkosításra? Az agyam elszáll. Mennyire kurvára ügyes hatalomtechnikusok ezek, máshoz se értenek, igaz, hogy a lépéseik többsége már nem el a demokratikus keretek között, hát akkor azokat feszegetik.

Maximio 2009.05.04. 10:18:03

@DexterMorgan78/Séfbácsi:
Méghogy két-, de háromhetente, az ülések között csak a csizmák csattogását lehetett hallani, rettegett is minden baloldali kispolgár.

Marcellusca 2009.05.04. 10:18:06

@mind2: Engem meg marhára nem érdekel, hogy a zárt ülések, titkosított hülyeségei mit tartalmaznak.
És, igen! Volt négy évünk, amikor egyetlen ülésről sem készült egyetlen betű sem. Akkor azt mondták, hogy pofátok lapos, mi tudjuk, hogy mi hangzott el, legyen ennyi elég. Az meg marhára nem zavarja az itteni kis társaságot. Az természetes. Igaz, a semmit nem lehet számon kérni, csak a valamit lehet kérni és aztán fikázni.

Még mielőtt (megint) provokációval vádolnátok: nem, nem provokálok!
Kettős mérce. Ismét.

Maximio 2009.05.04. 10:20:02

@Maximio:
jav: "nem FÉR el a demokratikus keretek között"

mind2 (törölt) 2009.05.04. 10:21:20

@Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer: egyetértek veled :)

@DexterMorgan78/Séfbácsi: igen, kevesebbet tudtak hesszelni az ülésteremben, kevesebb lé ment utazási költségtérítésre, kevesebb kv fogyott a parlamenti büfében, kevesebb.... :)
Istenem, de mintha a GDP jobban állt volna.

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.05.04. 10:23:17

@DexterMorgan78/Séfbácsi: Ne aggódj, ha meglesz a 2/3-os többség, minden ki fog derülni. A Fidesznek muszáj kiírtania a Maszopot, ha 2014-ben is szeretne esélyt a választásokon. Ennek legegyszerűbb módja, ha mindenkit lecsukat a francba, ehhez pedig semmi mást nem kell tennie, mint nyilvánosságra hozni a stikliket. Hidd el, olyan haddelhadd lesz itt, hogy csak pislogunk. Feltéve, ha az MSZP+SZDSZ tényleg iszonyat nagyot bukik 2010-ben.
Emiatt nagyon-nagyon csúnya lesz a választási kampány. Cigánygyilkosságokkal, buziverésekkel, Magyarok Nyulaival, fizetett cikkekel a Zeitungokban és a Newsokban.
Csúnya lesz feleim, csúnya lesz.

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.05.04. 10:24:43

Inkább azt mondjátok, meg, hogy miután Lendvai elmondja majd, a napirend előtt a náciveszélyt, utána ugyé lelövik a 13. havi nyugdíjakat stb. Ergo ma szavaznak egy csomó mindenről.

Kérdésem tehát, hogy a pékbe tudják a mai döntéseket, majd úgy bebetonozni, hogy jövőre választások lesznek? Tehát, mifax alapján döntik el, hogy 2012-től beemelik a nyugdíjkorhatárt???

Gerik001 2009.05.04. 10:25:37

A Grippen ügy is titkos. pedig a biroság mást mondott.

ök meg leszarják. Ennyi

Jurganov 2009.05.04. 10:26:12

@Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer:

nos....én még emlékszem arra, hogy a viktort megkérdezték, hogy: "mit szól a bányaügyhöz" és erre a válasz egy vállrándítás és egy röhögés volt. ha megnézed a saját érdekükben nagyon jól egyetértenek mind2 párt emberei, és ha akartak volna tudtak volna mit csinálni, de ez már elég régóta közös biznisz és a figyusz emberei most is szakítják a maguk pénzét ugyanúgy mint fordított esetben volt/lesz. elhiszem, hogy az idő sok mindent megszépít, illetve, hogy a jelenlegi vezetés alatt szarabb mint a figyusz alatt volt, de ki tudja hol tartanánk ha ők maradnak hatalmon. szerintem ugyanitt, hiszen ez nem belpolitika hanem egyszerűen az ország lezüllesztése, hogy amikor eltüntetnek bennünket ne legyen akkora visszhangja a világban(nem mintha számítana)

mind2 (törölt) 2009.05.04. 10:27:02

@Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer: jó lenne, de a mértéke ( mármint az elszámoltatásnak ), attól függ majd, hogy hány igaz ember maradt a fidesz vezérkarában. És mennyi közöttük a tégla a másik oldalról. Néha elborzadok a Jobbik szóhasználatától ( erősen a Miép-re hajaz ) de egy poitívuma talán lesz, ha bekerülnek. Hogy jobbról lökik a fideszt a határozottabb cselekvések irányába.
Bár a franc tudja. Néha az az érzésem, itt semmi sem az, aminek látszik :(

Kartal (rezervált) 2009.05.04. 10:29:51

@Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer:
"Azért a Szőlőbányásznak legalább a retorikájában szerepelnek az ország öntbecsülésének feltámasztására tett kísérletek."
Ezzel maximálisan egyetértek, noha nem állhatom sem Orbánt sem a Fideszt. A Jobbik törekvései tetszenek, de agyideglobot kapok, amikor nekilátnak a nácimosdatásnak és a palesztin terroristákkal példázódnak.
Mi a *csáért nem lehet egy normális magyar pártot összehozni, amelyik nem mosdat senkit, korrekt programja van, és a jövő felé tekint a múltba való belefulladás helyett???

Hetfield 2009.05.04. 10:31:02

@mind2: "Néha az az érzésem, itt semmi sem az, aminek látszik :( "

Én már évek óta ezt vallom :) Jóreggelt! :)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.05.04. 10:32:28

@mind2: hogy meglepődnénk, ha esetleg kiderülne, hogy valójában KI(K) pénzeli(k) a Jobbikot...

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.05.04. 10:32:57

@mind2: Mármint, a GDP jobb volt, és javult folyamatosan... Mindenki lop, nem mindegy mennyit!!

mind2 (törölt) 2009.05.04. 10:34:03

@Jurganov: ha az országnak jól megy, ha gyerekek születnek, ha gyarapodunk és van munka, ha egyre több magyar zászlót látsz a magánházakon, én teszek rá, hogy fent kicsit lopnak. Nincs olyan ember a világon, akiből miután politikussá züllött, ne bújna elő a magánérdek.
DE ! Milliárdokat pofátlanul elsikkasztani, szabadságjogokat csorbítani, felrúgni a demokrácia játékszabályait, úgy hogy közben nyomorba döntünk milliókat, és szarni a fejükre egyfajta felsőbbrendű maffiahálózatba tömörülve, nos, akkor kinyílik az a bizonyos bicska.
A nem a zsömle kicsi, hanem a pofátok nagy ideje lejárt. Nem szeretem, ha összemossák azt a szerencsétlenül rövid 4 évet ezeknek a több évtizedes országlásával.
Azt választom, akin érzem, hogy szereti a hazámat. Márpedig abban a 4 évben és azóta is a patáson érzem. Mondhat bárki bármit. A női megérzésnél nincsen erősebb. :))))

Seduxen (már NEM dr.) 2009.05.04. 10:35:22

@mind2: "ha gyerekek születnek, ha gyarapodunk"

szerintem ezzel manapság sincs gond :))))

mind2 (törölt) 2009.05.04. 10:39:22

@Seduxen: ettől tartok én is. Olyan nézd meg az anyját, vedd el a lányát. Lehet, hogy a lány hamvasan szép és okos és humoros és eredeti stb., aztán szembesülsz az anyóssal akiből lett, aki a háta mögött áll, és az élettől is elmegy a kedved.... vagy legalábbis elgondolkodsz :))))
Nem tudom ki a Jobbik szülőanyja, de a bogár már ott van a fülemben :)

mind2 (törölt) 2009.05.04. 10:40:46

@Seduxen: Itt már ti jöttök. Én már megcselekedtem, amit megkövetelt a haza :))))

derelyegrádi szellem 2009.05.04. 10:41:47

@DexterMorgan78/Séfbácsi:

Három hetente. Ha arra godolsz, hogy a diktátoros patás alatt. Azóta is rettegek, pedig azóta már mszp-ék helyreállították a köztársaságot! :-)

@Seduxen:

Én nem lepődnék meg ha nem is konkrétan a Jobbikon, inkább a Kuruczinfó, Budaházy vonulatban.

Szigorúan VÉLEMÉNY következik:

Szerintem mszp-szdsz-ék rájöttek arra, hogy ez a 18 éve folyó láthatatlan rasszisták/nácik/fasiszták/szélsőségesek elleni "harc" már nem elég hatásos, elkopott, így aztán most már elkerülhetetlen volt néhány ilyen, vagy ennek beállítható alak "láthatóvá" tétele.

Mondom ez vélemény, de nem lepődnék meg egy ilyen jellegű összefüggés kiderülésén.

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.05.04. 10:43:17

Nem értem ezt a jegyzőkönyvkiadási gondot.
Ha ki kell adni, akkor miért nem nyilvános az a kormányülés?
Akkor rögtön adhatnák is élőben, és aki akar, az dobálhatná őket kővel, vagy amit épp akar dobálni, azzal.
Ha meg nem kiváncsiak sosem a 2002 előtti dolgokra, pedig volt Póstabank ügy, meg móri mészárlás, meg tiszai ciánozás, meg leégett sportcsarnok, meg Gripen, meg nemzeti szinházáttelepítés, meg 20 államigazdaság privatizálása, kisgazdák, kétéves költségvetés,
szóval, ha egyik sem olyan érdekes, mint az öszödi beszéd,
akkor ez a nagy felhajtás a nyiltságért csak egy
kampány.

Ha a Fidesz győz, megint elég lesz azt mondani, hogy " jogunk van hülyének lenni", " a nagymamát sem kérdezzük, mennyiből sütötte a beiglit", meg hasonló vidám kis szines válaszokat adni a közügyeket kérdezőknek.

Szóval csatlakozom. Semmi sem az, aminek látszik.

mind2 (törölt) 2009.05.04. 10:46:26

@derelyegrádi szellem: igen-igen ,.... tipikus álforradalmár sejtecske az a pár fószer... és tipikus kommancs húzás, még a ősmozgalmi-földalatti-ellenálló történelmükbl. Nekem is ez a véleményem. Nem is tudom, miért szopja be az a sok, jobbra érdemes srác ezeket a látszólag önjelölt harcra hívókat. A Napnál is világosabb, hogy mi a szerepük.
Félsz valamitől ? Állj az élére - szól a mondás.
Így történik évek óta.

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.05.04. 10:46:39

@mind2: "...miután politikussá züllött..."
Ezen felröhögtem. 10/10.

derelyegrádi szellem 2009.05.04. 10:51:57

@mind2:

Én ezt egy példával szoktam megvilágítani:

Nem midnegy hogy kilopnak egy literes kólát a hűtődből, vagy ellopják az egész hűtőt, majd az ingalant is, ahol az található volt.

Ennyi a különbség, természetesen a literes kóla ellopóját sem menti fel önmagában az, hogy a többi hatványokkal nagyobb tolvaj, és ráadásul CSAK lop.

De ha választani kell a fentiek közül, akkor az nem túl nehéz feladat. Különösen úgy, hogy ezt meghaladóan dolgok jól mennek, gazdaság kiváló állapotban van (idézet megyótól 2002-ből), az államadósság aránya (GDP-re vetítve) 70%-ról 52%ra csökken, stb.

Modjuk azt viszont nehezen viseltem, hogy csak 3 hetente ülésezett a Parlament. Meg a "csonka kuratóriumokat" is. :-)

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.05.04. 10:55:39

@derelyegrádi szellem: ...csak azt nem értem, erre miért nem emlékszik senki sem...? Vagy miért tagadják le?

mind2 (törölt) 2009.05.04. 10:58:17

Hát nem tudom, hogy kik voltak a Postabankos maci nagy kedvezményezettjei, de sejlik, hogy sok-sok bértollnok, meg fizetett médiamunkás, igen a Tiszát is a patás mérgezte meg a légkörrel együtt, meg épített egy ocsmány színházat amiben most az Alföldi rendez rendkívül progresszív előadásokat, Esztergomnál meg robbantsuk bele a Dunába a hidat, az is mi a francnak lóg a levegőben.... :)
Nem akarok kettős mércével mérni.
Loptak ők is.
De mint tudjuk, a politikai hatalom alapja a gazdasági hatalom. Több évtizednyi rablás után az elvtársak erős gazdasági hátországgal bírtak. A jobboldal nem. Vagy lett volna egy névleg jobboldali, de a baloldali tőke által fizetett bábjobboldalunk ?
A Torgyán féle vonulattól a tömény hányinger kerülgetett annak idején, annyira abszurd, nevetséges, lealacsonyító volt ahogy a zsebüket tömték. Mint az elszabadult éhes farkasok. Csak éppen zsarolási potenciállal bírtak. Sajnos. Amivel rengeteg támadási felületet szolgáltattak...
de mind1 :)

Jurganov 2009.05.04. 10:59:12

@mind2:
khmm: "női intuíció= a logikus gondolkodás teljes hiánya" :D

no offense

Azt mondják amit hallani szeretnénk. az, hogy szegényéknek csak 4 éve volt, meg a többi előttem nem bizonyít semmit. az elmúlt években sem volt SEMMI amiben egyetértettek volna a másik párttal, semmi ami a kisembereknek, az országnak kedvezett volna csak a "ez így nem jó, mi jobban tudnánk" duma. bizonyíték meg semmi. Amennyiben csak a maszopnak lenne meg az a maffiahálózata amit említesz akkor jelenleg nem lenne fidesz, sem más párt csak 1.
szerencsétlen 4 év és több évtizedes országlás? a több évtized alatt is ott volt a fidesz és semmit nem tett, semmit nem mondott. hallgatott mint a sír.
"bűnösök közt cinkos, aki néma"-Babits.

@Kartal (reloaded): Teljesen egyetértek. csak sajnos ez nem érdeke egy érdekcsoportnak sem-így nem is lesz ilyen soha.
bár reménykedünk mindig

pógárjenő 2009.05.04. 11:00:38

Ez a lényeg, efftásak! A lé:
Az elmúlt 10 évben 84 alkalommal kaptak jubileumi jutalmat az állami vezetők összesen 197 millió forintért - írja a Blikk. Ez az összeg a hivatalos inflációs számokat nézve mai áron meghaladja a 252 millió forintot. Az utolsó szerencsés Csizmár Gábor volt, aki a válság időszakában, februárban lett jogosult 3,7 milliós, 30 éves jutalmára a Miniszterelnöki Hivatal államtitkáraként - számol be a lap.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.05.04. 11:01:37

@derelyegrádi szellem: én meglepődnék. már a kiderülésén. ha és amennyiben IGAZ lenne a felvetésed, az az érintetteknek nagyon nem állna érdekében. ugyan szerintem ritka egy birka népség vagyunk, de az már tényleg sok lenne...

@mind2: ne aggódj, akik ebből élnek, ott jönnek számolatlanul a 'trónörökösök'. Tegnap volt valamelyik híradóban, hogy anyák napja apropóján mivel kedveskedtek az egyik kórházban az újdonsült anyukáknak. az első megszólaló a könnyeivel küszködve újságolta, hogy mennyire örül az első gyerkőcének (kb 30-as nőci), a következő (szintén max 35 éves lehetett), rezignáltan közölte (de tényleg kb úgy, mint ahogy én 1 kiló kenyeret kérek a boltban), hogy jaa, neki a mostani a HETEDIK (!!!!) gyereke. Vezetéknév: Rezes.

mind2 (törölt) 2009.05.04. 11:06:11

@Seduxen: " még, még, még, soha nem elég " :))))))

Marcellusca 2009.05.04. 11:06:24

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": Persze, hogy olvastam. Viktorkáék el vannak intézve egy mondatba. Ennyi. És ők is erre blazíroztak.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.05.04. 11:12:53

@mind2: pontosabban: "még, még, még, ennyi nem elég!".

nem vagy túl gyakorlott meccsre-járó :)))

esetleg gá-gá-gá-b**i mtk :)))

derelyegrádi szellem 2009.05.04. 11:13:01

@Seduxen:

Ne gondold (legalábbis emiatt ne) hogy birka népség vagyunk. Olvasd el Stephen Koch (angol szerző) Kettős szerepben című könyvét, arról szól, hogy a szovjet titkosszolgálat/komintern hogy vezette az orránál fogva a nyugati értelmiséget nagyon ügyes propagandjával, amit a "szakma" egyik kitalálója és egyik legnagyobbja, Karl Radek irányított, és Willi Münzenberg és sokan mások hajtották végre.

Megvezettek olyan emberket is, mint Andre Gide, Dos Passos, és még sokan mások.

Hihetetlen érdekes olvasmány, elképesztő mennyiségű levéltári adattal, forráshivatozással.

Nagyon sok mindenre magyarázat nyerhető onnan.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.05.04. 11:18:09

@derelyegrádi szellem: nem emiatt gondolom. hanem úgy ámblokk MINDEN miatt. amit ebben az országban csak a módszerváltás óta eltelt majd' 20 évben meg lehetett tenni az emberekkel...

mind2 (törölt) 2009.05.04. 11:18:43

@Jurganov: ne becsüld le a női intuíciót, erősebb hatalom az, mint gondolnád :) Ha többször hallgatnátok a nőkre, nem esnétek olyan gyakran pofára emberismeret terén például.

Másik : az ellenzéken nem állt meg bukott semmi.
Csak voltak. Ez a dolguk minden országban, ahol elvileg demokrácia van. A kritika. A nagy szerkezetek gyökeres átalakításhoz nem volt szükség a szavazatukra. És hogy egyszerű legyek : érteni kéne a gazdasághoz és a pénzügyekhez, nem a szavazatmegtartásra koncentrálni 7 évig, és önteni a pénzt a birkáknak, hogy ne hangosan bégessenek. Ha szép csend van és a birkák alszanak, el lehet lopni az akolt a fejük felől. Ahogy az meg is történt, sajnos :(

Marcellusca 2009.05.04. 11:18:46

@simonmondja.: Köszi! Jól megfogalmaztad helyettem is.

@Jurganov: "khmm: "női intuíció= a logikus gondolkodás teljes hiánya" :D" - LOL!
És millen igaz. :D

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.05.04. 11:19:52

@mind2:
Hát szóval, voltak homályok akkor is.
Ja, a ciánozás pedig egy érdekes ügy volt.
Amit elértünk a románokkal szemben, az a nulla volt a köbön.
És elég érdekes volt a Megyó kis időszaka is.Bukásostul.
Meg a Gyurcsány kétéves kormányidőszaka is.
Esetleg a januári gázválság.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.05.04. 11:29:59

@simonmondja.: "Amit elértünk a románokkal szemben, az a nulla volt a köbön"

hasonlóan a Rába-szennyezéshez.

megjegyzem egyik sem lep meg, mert sosem az erős (és hatékony) külpolitikánkról voltunk híresek, de máre már eljutottunk oda, ha egy külföldi ország belénk törli a lábát még mi kérünk elnézést...

mind2 (törölt) 2009.05.04. 11:30:22

@Marcellusca: ne rugózz ! :))))) A párodnak is van - volt - intuíciója, különben nem téged választott volna , mert abban ugye egyet értünk, hogy ő választott téged, és nem te őt. Ellenkezőt hinni naívitás lenne ám :D

A "mondd Te kit választanál "- ra meg csak annyit felelnék : aki kevesebbet lopott és többet hagyott az országnak. Pénzből, önbecsülésből, tartásból.
Nekem volt 4 szép évem. Amikor büszke voltam arra, hogy nem egy nyomoronc ország állampolgára vagyok. És ez elég. Nem kapcsoltam be a tévét, hogy halljam, nekem most mitől jó.
Tudtam - éreztem magamtól is.
De én csak egy egyszerű, érzelmi alapon döntő, dolgozó - paraszt fehér, stb. magyar nő vagyok.
Isten majd megbocsátja nekem a tévedéseimet.:D

Marcellusca 2009.05.04. 11:38:44

@mind2: LOL!
És, igen. Mindig a nő választ!!!
Csak elhiteti a férfival, hogy fordítva történt. :)

Jurganov 2009.05.04. 11:46:14

@mind2:
"Másik : az ellenzéken nem állt meg bukott semmi.
Csak voltak."--ilyet ne pls. olyan nincs, hogy csak vannak. valahol afrikában van ilyen, hiszen ott lelövik aki szólni mert a királynak valamiért, de itt? Legfeljebb az, hogy:" ha nem hallgattok nem kapjátok meg a részeteket". Megértem amit gondolsz, hiszen kell lennie valami reménynek, hogy majd a fidesszel jobb lesz. csak én nem tudok már hinni az ilyenben :(

Amúgy meg szerintem értenek ők a gazdasághoz, nem is keveset. csak a célok különbözőek. elvileg azért vannak ott, hogy az ország(állam) jobban menjen, de mint XIV. Lajos mondta, "az állam én vagyok" és ezt ők is a magukévá tették. sajnos.

mind2 (törölt) 2009.05.04. 12:05:42

@Jurganov: az elmúlt 20 év minden tekintetben egy torzszülöttet eredményezett. A pazarló állam, amiből az önjelöltek kiválóan megélnek, ellentmondva egy - két tannak, ami az állam szerepére vonatkozik egy kapitalista berendezkedésben. Egy eltorzult szociális - oktatási- egészségügyi rendszer, egy gallyra ment nyugdíjrendszer, sorolhatnám.
Aztán az egészet belengi a bizánci fullasztó légkör, a megmerevedett, mozdíthatatlan, tekintélyelvű lejárt szavatosságával, és egy bénult, kirámolt ország a reménytelenségével....
Persze óhatatlanul kitörési pontokat keres minden ember, Te is, én is, aki nem akarja feladni, és a kiutat keresi. Meg keresem azt, aki majd meg meri tenni, hogy a bebetonozott viszonyokat fenekestül felforgassa, és átalakítsa az egészet, mert már a nyakunkon a kötél, és valakik alig várják, hogy kirúgják alólunk a sámlit.
És itt kezdődik a hit. Valakiről elhiszem, ha azt mondja, van elég erőnk és bátorságunk, és okosak, ügyesek vagyunk ergo, ki tudunk mászni ebből a szarból is,
és van akire már csak hányingerrel gondolok, mert tehetségtelennek és hazugnak bizonyult.
Számomra ez a kérdés ilyen egyszerű.
Ki az aki belökte az országot a szarba, és ki lesz az, aki kihúzza.
Tudom, egyszerű vagyok :D

pógárjenő 2009.05.04. 12:16:54

@Seduxen:
Egy férfi kijön egy jel nélküli wc-ből,egy nő odamegy hozzá és megkérdezi:
-Koedukált?
-Nem.Szartam.

Naumov 2009.05.04. 12:24:08

Kétségtelen, hogy a fideszkormánynak a regnálása alatt számolatlan baromságot sikerült elkövetnie, de azt azért valaki elmesélhetné már, hogy ezen a háromhetes ülésezésen egészen pontosan miért megy a rugózás idestova egy évtizede. Én legalábbis prostituáltra nem érzem úgy, hogy az ország bármiféle kárt szenvedett volna attól, hogy 386 bohóc nem hetente megy be a parlamentbe, ahol droid módjára elmondják ugyanazokat a lózungokat a felszólalásaikban, droid módjára tapsolnak a saját pártjuk szónokainak, aztán meg droid módjára nyomogatják a szavazógombot annak megfelelően ahogy a frakcióvezető urak vezényelnek nekik az első sorból, hanem mindezt csak háromhetente kell végignéznünk. A köztes időszakban meg esetleg lehetne a választókerületükben dolgozni, ha már megválasztották őket.

Plutonic 2009.05.04. 12:29:52

Van arcuk... de ezt már megszoktuk, ugyebár.... :((
És most akkor mindenki befoghatja a pofáját, mert tudhatjuk a résztvevők neveit. :)
Ekkora szar arcokat!

Tündér_Lala 2009.05.04. 12:39:00

@mind2: Ma különösen formában vagy és mélyen egyet értek.
Ez különös gyöngyszem, paradoxon:
"Vagy lett volna egy névleg jobboldali, de a baloldali tőke által fizetett bábjobboldalunk ?"
Abszurdisztán, semmisem az aminek látszik.

Marcellusca 2009.05.04. 12:39:32

@pógárjenő: LOL!
Most olvastam hétvégén valahol, és majdnem összekoedukáltam magam. :)

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.05.04. 12:40:03

@Naumov:
Ugyanez jutott eszembe (meg az hogy hátulról teszem be)

pógárjenő 2009.05.04. 12:40:29

@Plutonic: nem a zsömle kicsi a pofánk nagy.....

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.05.04. 12:42:02

Ez tiszta magyar népmesék...
Titkosítottak is, meg nem is, adtak is ki adatot, meg nem is. Roppant ötletes...
Nyugat-Európában vajon mekkora (sajtó)botrány lenne egy ilyenből? Valszeg hatalmas.
Itt meg mossák kezeiket az elvtársak, és közben jókat röhögnek, hogy megint jól megmutatták annak a rohadt, istenadta, kíváncsi népnek, hogy hol a helye.

Tündér_Lala 2009.05.04. 12:54:03

@laspalmas: Mondjuk egy kormányülésnek lehetnek valóban nem a nyilvánosságra tartozó részei. De az egészet titkosítani - pláne évekre - nyilvánvalóan abszurd. Meg lehetne találni a technikát a tájékoztatásra, ahogy másütt is megtalálták.
A dolog lényege, hogy lusták rá és különbenis a csicskák ( állampolgárok ) tegyék súlyba a pofájukat és kussoljanak.

heima (törölt) 2009.05.04. 13:27:29

@Tündér_Lala: erre való a kormányszóvívői sajtótájékoztató, amin a döntéseket ismertetik, de magáról a kormányülésről jobb ha nem derül ki semmi, sőt talán még az Orbán-kormány gyakorlata volt a legjobb, mert így "véletlenül kikerülni" se tudnak fontos infók

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.05.04. 14:01:14

@mind2: Postamaci kedvezményezettjei:
www.geocities.com/WallStreet/Bank/6617/

Az internet korában nem halványodnak az emlékek olyan tempóban, mint azt egyesek szeretnék. :)

mind2 (törölt) 2009.05.04. 14:20:25

@Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer:
kösz ... hát igen a Postabankos pénznek nem volt szaga. Meg következménye sem. Másokra nézve.
Ránk nézve csak annyi, hogy buktunk pár tízmilliárdot.
Viszont aki a " hisztériakampányt és rémhírterjesztést " elindította, valami nő volt ( XD ) nos őt, ha jól emlékszem jogilag azért felelősségre vonták. Vagy csak akarták ?

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.05.04. 15:15:25

@mind2:
Ezekben a bankárügyekben valahol mindig találnak egy nőt, hogy felelősségrevonják.

mind2 (törölt) 2009.05.04. 15:18:45

@simonmondja.: aha, keresd a nőt :))
Pedig csak az agyunk beszédért felelős területének túlmüködéséről van szó, ami ugye aktívabb és fejlettebb mint a férfiak ugyanazon része.
Cserébe a tájékozódás és térképolvasás képességét vette el tőlünk a Mindenható. Legalábbis tőlem teljesen. XD

Roxvox 2009.05.04. 16:08:27

Az Orbán bácsi kőbányáiba velük.

marosy 2009.05.04. 16:22:16

Lesz, lesz, lesz, csak azért is lesz, a Duna-parton sok elhagyott cipő lesz!

tudi 2009.05.04. 16:36:05

Ez kircsi tényleg mi lesz 2010-be, ha elbukják a választást? Elégetik egy hordóban az összes iratot. Tényleg ez az egész már olyan, mint Oroszországban, ahol átszat demokrácia van és nálunk fletó volt a magyar putyin. Csak az a bökkenő, hogy putyin kirángatta az oroszokat a gödörből fletó pedig belelökte az országunkat a gödörbe.

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.05.04. 16:40:50

@tudi:
Miért, 98-ban mi lett?
Nagyhirtelen lelepleződtek az olajszőkítők, vagy az ügynökök, vagy a robbantók, vagy ki ?
Bajszos bácsik be , nyírt pofájúak ki, aztán csönd.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.04. 17:52:13

@Seduxen:

Mivel 2006-ban már indultak választáson, és kemény 2,44%-ot el is értek a MIÉP-pel, ezért már eleve kapnak támogatást. Meg aztán Novák Elődék sem faluszéli, susogó gatyás gyerekek, van ott pénzmag bőven, a hülyeség meg jön magától.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.04. 17:53:23

@Seduxen:

Csak az okaival van nem gyenge probléma.:-/

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.04. 17:54:11

@mind2:

Dehogy bogár a füledben, poloska a házadban.:P

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.04. 17:56:41

@derelyegrádi szellem:

Sajnos Budaházy tényleg netto hülye - nemrég még pogóztam is vele -, meg így is megél abból, hogy szittyaősmagyar. Viszont Toroczkainál a fene tudja.

tudi 2009.05.04. 18:00:05

@simonmondja.: Igaz sajnos most sem lesz másként (bár én reménykedek benne, hogy másképp lesz )

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.04. 18:05:03

@Jurganov:

"az elmúlt években sem volt SEMMI amiben egyetértettek volna a másik párttal"

Régi és hamis közhely, meg egy kicsit sapka és a nyuszi esete. Az országgyűlésben a törvények döntő többségét - ha érdekel a számadat, utánanézhetek - a Fidesz-KDNP és az MSZP-SZDSZ-MDF egyetértésben szokta megszavazni. Amit nem, na arról van esetleg médiavisszhang, bár a szóba került reformok nagy része csak feles törvényt érintene.;-) És akkor lehet csámcsogni azon, hogy igen, a tökös ellenzék megmutatja, hogy nem paktál le ezekkel az illegitimekkel, illetőleg a szemét fidesznyikek már megint minden jónak a kerékkötői.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.04. 18:07:51

@Jurganov:

"női intuíció= a logikus gondolkodás teljes hiánya"

Tán az ember logikus lény? A fenét.:P

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.04. 18:13:35

@mind2:

Én imádom a térképeket, és idegesít, ha valaki vezetés közben forgatja.:P

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.04. 18:14:07

@marosy:

Most ez nagyon kellett ide, de tényleg...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.04. 18:14:58

@tudi:

Egy hordóban? Kicsit kevés lesz.:P

tudi 2009.05.04. 18:23:02

@Mj: Miért ilyen kémes filmekben ott szoktak dokumentumokat égetni. És ez nem is annyira feltűnő, egy halomba rakott iratkupac enyhén látványosan ég.:)
Csak kicsit lehet tovább tart, de milyen jól állna a drazsénak meg a szilvásynak,+ laborcnak ez a hordós módszer.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.04. 18:25:50

@tudi:

Lehetnének még hordószónokok is.:) Amúgy '56-ban volt divat égetni ('89 táján nem tudom milyen módszerrel éltek), ma már a praktikus iratmegsemmisítő, hasábozó gép a modern.:P

marosy 2009.05.04. 18:37:34

@Mj: Nem fogom tétlenül nézni, hogy a kúrmány csődbe viszi az országot.

tudi 2009.05.04. 18:42:11

@Mj: Az olyan snasz azt még a 8 éves pistike is megtudná csinálni mondom a hordó sokkal elegánsanbb. esetleg egy gödörben, mint A Bukás című filmben.
Ezek hordón szónokolni háááát esetleeg az utolsó szó jogán szónokolhatnának onnan a lámpavas alol.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.04. 18:48:48

@marosy:

Oké, de akkor mit csinálsz? Puskával a kezedben elsétálsz a Duna-partra, cipőket hajigálni - mondjuk cipőhajigálás tavaly szeptemberben volt a Szabadság téren -, vagy micsoda?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.04. 18:49:30

@tudi:

Nagyon megy már a fantáziálás, látom.:)

marosy 2009.05.04. 18:53:35

@Mj: Szerintem elég lesz, ha kiszavazom ezt a ballib bandát az EU parlamentből és az országházból.
Ha mégis csődbe kerül az ország, akkor mindenkinek felelnie kell a tetteiért.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.04. 18:55:19

@marosy:

Ez így teljesen rendben van, és ennek fényében pláne nem értem, hogy miért kell ezzel a nótával előjönni, amikor csak támadási felületet ad arra érzékenyeknek...

marosy 2009.05.04. 19:03:29

@Mj: Az elkesereddttség szól belőlem. 50% fölötti az elvonás (adó), a második legnagyobb Európában. Gyalázzák a magyar jelképeket, korona, kettőskereszt. Állandóan antiszemitázzák, rasszistázzák a magyarokat.
Az érettségire egy magyargyülölőt adnak, aki a "Jönnek" c. magyarellenes verset írta.
Elegem van.

És igenis a csalók felelni fognak a tetteikért.

tudi 2009.05.04. 19:05:00

@Mj: Hát persze dolgoztam+ esik az eső és nem lehetek kint persze beindul az ember fantáziája.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.04. 19:25:42

@marosy:

Megértelek, de a provokálással - lásd gyermekcsíny - is pont az a gond, hogy nem a provokálóra figyelnek, hanem az arra rosszul reagálóra, akiből kihozzák az állatot.:-/

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.04. 19:26:18

@tudi:

Én meg itthon ülök egyedül, fázom, rossz kedvem van, és még az eső sem esik.:(

süti beállítások módosítása