Skip to content


       Szűrés lista

Sötétség délben - Nyílt levél Gyurcsánynak

A Reakció szólt, hogy durva anyag, hozzuk le mi is, ha akarjuk.

Durvának durva és akarjuk...

"Vissza beszélő

Azt hiszem nincs mire tovább várni. Nem változol. Esik szét minden.Te pedig már elvesztettedd az események és a magad feletti uralmat. Legyen ahogy lesz....

Végig néztem a karzatról  a tegnapi vergődésed. Szomorú és bosszantó volt egyszerre. Egy elhúzódó végjáték újabb értelmetlen de látványos felvonása. Ahol a zenét ugyan Te rendeled de a számlát mégis mi fizetjük. 

Tisztelt  Miniszterelnök  Úr,

Kedves Feri!

Valamikor régen nem így kezdtük!

Hittünk abban, hogy ha az öregek az összes értelmetlen kompromisszumukkal, sunyi paktumukkal eltűnnek – csakis valami jobb jöhet. Nem csak magunkért, hanem valami többért. Valamiért ami fontosabb  annál, hogy kinek a seggét nyaljuk éppen szárazra, és fontosabb annál is, hogy mit kell fizetnünk azért, mert nem nyaljuk szárazra azt a segget.

1989 januárjában, amikor először ültünk egymás mellett egy rendezvényen, Te mint a Központi Bizottság titkára,  nem így gondolkodtál. Mondhatnám azt is, hogy akkor még nem tűntél olyan embernek amilyenné mára váltál. De igazság szerint nem voltál sem elég becsületes  sem elég őszinte, hogy kitarts mellettünk. Így inkább ott hagytál bennünket ostoba idealistákat és úgy döntöttél, hogy gazdag leszel. Könnyedén odadobtál mindent amiről reggel még szenvedélyesen vitatkoztunk azért, hogy este már a jól menő vállalkozók bálján táncolhass. 

Ez ugyan egy kicsit primitív és naiv mondat – de attól még igaz.

És ma leveszem a hangot a tévéről, csak nézem a gesztusaid, a rángatózást, az értelmetlen és drámai grimaszokat, a szájról is jól olvasható – halálosan komoly - halandzsát, az oldalra billenő fejet, a semmibe révedő majd bánatosan csillogó szemeket és csak sajnálni tudom magunkat.  Azért mert hittünk benned, a mostani keveseket meg azért mert még ma is hisznek. 

Miközben egyértelmű,hogy kicsúsztak a kezedből a dolgok, ott állsz mint valami cirkuszi mutatványos, aki csak  pörgeti - pörgeti pálcájával  a tányérokat, nyolcat, tizet ha kell de már a tizenkettediknél el kezdenek potyogni a tányérok. Mert nem megy, mert tilos és veszélyes az ilyen bűvész mutatvány. Pláne nem egy egész országgal, egy párttal  - csak a kimerithetetlen egód  önzése miatt Feri!

Azért azt el kell ismerni, éveket és rengeteg energiát áldoztál arra, hogy azzá válj amit 20 évvel ez előtt még te is megvetettél volna!

Emlékszel még Miniszterelnök úr, mi volt a kedvenc példabeszédünk Moldovától abban az időben, amikor még együtt dolgoztunk? (Megjegyzem később Hofi is átvette): “A hajó azért nem megy egy métert sem előre, mert valamelyik hülye a kazán teljes gőzenergiáját a hajókürtre kötötte.” Nagy utat tettünk meg azóta, Te meg én, főleg Te Feri. Mondhatni “a kazántól a hajókürtig”. 

Levelem nyílt, de mégis anonim. Ez valószínűleg sokat levon a szavahihetőségéből. Nincs jövőm, csak múltam és nincs családom se már, amire foghatnám miért nem merek nyíltan kiállni.  Egyszerűen csak ismerlek, mert túl hosszú ideig dolgoztam Veled – amikor együtt csináltuk a KISZ-t, és mert közvetlenül vagy közvetetten évekig dolgoztam Neked, amíg az lettél mára aki vagy. És mivel ismerlek, okkal tartok tőled. Ha valaki, akkor én valóban tudom milyen a mostani arcod.

Soha nem volt Benned gátlás vagy erkölcsi fék, ha valamit el akartál érni. Tudom, mert közelről láttam mire vagy képes a hatalomért. Olcsó poén ha azt mondom – bármire? Válaszolhatod nyugodtan, hogy hiteltelen vagyok, hiszen levelem nem csak névtelen, de tele  van natúr, primitív indulatokkal. 

Igazad is van, tele az egész cinizmussal, indulatokkal és rossz kedvvel. És legalább egy tucatszor átírtam, az elmúlt hónapok alatt, ami valljuk be nem tett jót a stílusának. De most már mindegy. Éveken keresztül láttam hogyan manipulálsz zseniálisan mindent és mindenkit, de akkor ezt úgy gondoltam, hogy szükségszerű, helyes és van értelme. Hogy ez valahol az MSZP-ről és a közjóról szól.

De mára ebből semmi nem maradt Benned.

Ami ma van az csak egy nagy ego nagy bűvészmutatványa, aminek nem mellékszála hanem egyedüli értelme az átverés. Amibe belerokkan az ország és lenullázódik az egész baloldal. Bár ezt ki nem szarja le! A lényeg, hogy Te játékban maradj, hiszen még van egy tucatnyi nemzet és Gyurcsány mentő ötleted. Amit eddig, legnagyobb pechünkre, még nem volt módod kifejteni.

Miniszterelnök úr, én mégis sokakkal együtt, beleértve néhány félig bátor elnökségi tagot is, úgy gondolom, hogy van egy morális határ amit nem lehet átlépni, és ha ez már csak Gyurcsány Ferenc és 40 –  50 embere pártbéli és parlamenti pozíciójáról szól – szemben mindenkivel – akkor ezt ki kell mondani és meg kell tagadni.

Nem akarom titkolni, hogy az utóbbi hónapok tömény és buta hazudozásának  ami a lehallgatási ügyben, a polipban, az „azért csak jövő májusig szól  az IMF mentőöv mert ők így szokták adni”, a "nálunk nincs cigány bűnözés csak van aki szeret késelni", "mélyrehatóbb lesz a reform mint a Bokrosé – de nem fog fájni" típusú szemétségeknek  köze van ahhoz, hogy betelt a pohár.  

Ugyanis másokkal ellentétben én tudom, bár valószínűleg nem lenne szabad tudnom, hogy a legkülönbözőbb indokokra hivatkozva, a Szilvásy Gyuri utasítására, a Te tudtoddal, az NBH közel egy éve valóban lehallgatja a Fidesz vezetésével kapcsolatot tartó üzletembereket, politikai elemzőket, a titkosszolgálatoktól a rendvédelmi szervektől eltávozott és a Fidesszel szimpatizáló személyeket, hátha összejön valami a fideszes TOP 10-ről. 

Hiszen direktben nem lehet elrendelni egy Kósa vagy egy Kövér lehallgatását, ugye? Az mégis csak snassz lenne.

Minden más kormányzati állitás hazugság, ami arra épit, hogy az államtitokra hivatkozva mindenki dermedten vigyázba áll és bármilyen jogsértés megúszható.

Ráadásul Miniszterelnök úr, ezek a lehallgatások titokban maradnak még az azt hivatalból végző NBSZ előtt is. Ügyesen  kitaláltátok, Hetesi Zsolt, korábbi NBSZ főnök aktív támogatásával. Az NBH saját - zárt feldolgozást kér, így csak a Gyuri emberei tudhatják mi van a szalagokon, és csak Ti ketten, miként akarjátok felhasználni. Igaz, kedves Ibolya? 

Miniszterelnök úr, bármennyire is patetikusan hangzik, azt kell, hogy mondjam: ezek erkölcstelen dolgok, ezekre nem lehet tisztességes  hatalmat építeni. Ezek lejáratnak és hiteltelenné tesznek bennünket. Valami ilyesmit mondtál Te is a választási vitában mélyen az Orbán szemébe nézve – nem?

Feri, tudom, hogyan működik Szilvásy Gyuriék és Veres Janiék paktuma az Inkallal, tudom, hogyan zajlik a kapcsolattartás a radikális jobboldal jó néhány prominensével, hogy a Gárda vezetésének kulcsembere évekig együttműködött a Katonai Biztonsági Hivatallal. Tudom, ahogy Te  is meg a Gyuri is tudja.

Tudom, hogy hónapok óta figyelte az NBH a csőbombás olimpikont családostól. És tudom, hogy tudták, hogy a bombák alkalmatlanok károkozásra, de zseniálisan alkalmasak a média figyelemfelkeltésére. Tudom, hogy erről a Laborcz folyamatosan jelentett a Gyurinak.

Az az aljas fasiszta szélsőjobb már megint! Majdnem ügyesen szervezték meg, de a Sanyi meg a Gyuri ezt is el tudta ba…rontani. 

Mert az elsőtől az utolsó pillanatig az NBH állt az ügy mögött. Csak nem merték – nem akarták a saját provokátorukat is őrizetbe venni. Ezért némi hezitálás után az ötödik emeleti irodában úgy döntöttek – senkit nem vesznek őrizetbe csak a bombagyártót. Gratula! 

Majd két hét múlva elengedték, szabadlábon védekezhet, mert 20 darab bomba egy autó csomagtartójában a város legforgalmasabb helyén nem is olyan nagy ügy.  Azóta pedig néma csend. Mintha semmi sem történt volna....

Most akkor mi van?

Tudom, hogy a szlovákiai futball botrány előtt hetekig egyeztetett az NBH és a szlovák titkosszolgálat a részletekről és szándékosan nem akadályoztátok meg a botrányt, pedig minden szükséges információ a rendelkezésetekre állt, hiszen az NBH ügynökei ott voltak a szervezők között. 

Félre ne magyarázd, nem azt mondom, hogy együtt szerveztétek a szlovákokkal, hanem azt, hogy együtt hagytátok a botrány bekövetkezését – mert ez Ficónak és Neked is úgy kellett mint egy pohár víz (a világgazdasági válság közepén, bár ez  képzavar).

Gyakori ugye, miniszterelnök úr, hogy a szlovák rendvédelmi szervek magyar területen, mélységben ellenőriznek? A szlovák rendőrség, a Szilvásy Gyuriék információi alapján, annyi rendőrt mozgósított, amennyivel Budapestet el lehetett volna foglalni! Pontosan tudták mi lesz és mit fognak tenni ( és nem azért mert „ezeken a meccseken mindig balhé van..”)

Tudom, hogy a Laborczék nyakig benne vannak a 64 Vármegye mozgalomban és jelentős szerepük van Toroczkai manipulálásában. Miniszterelnök úr, tudom, hogy ki áll a Magyarok Nyilai mögött, hogy miért olyan nehéz lenyomni a jobboldalt sikeresen megosztó, nagyjából 30 milliós éves költségvetéssel operáló, (vajon honnan kaphatja szerinted?), a kormányt hivatalból - a fideszt leginkább utasításra gyűlölő, meglepően jól tájékozott , „mi mindent megteszünk, hogy bezárjuk” fedőnevű Kurucinfót. 

Bár az ötlet elismerem nem rossz. A következő választáson az MDF semmilyen módon nem lesz képes megosztani a fideszre szavazók táborát. Ebben, ha semmiben sem, gondolom még egyetértünk. 

De a szélsőjobb! Az már más dió. 

Tudom én, hogy minden szavazat amit Vonáék megnyernek, a fideszt gyengíti és  Téged erősít. Téged, nem bennünket. Mert nekünk nem kell egy radikális jobboldali párt a parlamentben. Nekünk, BSZM-eknek (lefordítom: baloldaliként szcializálódott magyaroknak) snassz, sértő, aljas dolog, hogy a saját pártunk vezetése táplálja titkos pénzeken és a médián át azt a radikális jobboldalt, amely (istenem add!) akár mág 10%-ot is elvehet Orbántól!

De azt is tudom, hogy amire az MSZP-nek és az országnak a legkevésbé van szüksége, az a Szilvásy Gyuri és a Laborc Sanyi által manipulált radikális szélsőjobb. 

Gondolj csak bele, az emberek még azt hihetnék, arra használjuk ezeket a pozíciókat, hogy rendőrpalotát géppisztolyozzunk, lábtörlőket gyújtogassunk fel sorsdöntő szavazások idején, belelőjünk (igaz csak légpuskával) a Hiller üres szobájába, és mi magunk erősítjük a neonácikat (ha már maguktól képtelenek rendesen randalírozni). Mert szégyen ugyan, de minden ilyen konfliktus úgy kell Neked mint egy falat kenyér.

Amit a Gyuri a Te támogatásoddal és tudtoddal meghonosított a titkosszolgálatoknál és Bence Jóska segítségével a rendvédelmieknél, az túlmegy minden határon. 

Szeretném, ha válaszolnál!

Igaz-e, hogy tudatosan és rendszeresen ellenőrzik kérésednek megfelelően az MSZP prominenseit? Igaz-e, hogy a Gyuri ellenőriztette Kovács László külügyminisztert, Butor Klára pártigazgatót, Szigetvári Viktor kampányfőnököt, Veres János pénzügyminisztert, Puch László pártpénztárnokot?! 

Igaz-e, hogy az irányitásod alá tartozó rendvédelmi és titkosszolgálati szervek (némi APEH segédlettel) vizsgálatot folytatnak az MSZP-től távolodó Lasz György , az Inkall Security vezetője,  az MSZP-től soha el nem távolodott csak túlzottan önjáró Knopp András -  az energetikára szakosodott   EMFESZ Kft. vezetője, Pintér Sándor  volt belügyminiszter Civil Kft-je, Csányi Sándor valamennyi üzleti érdekeltsége, a Fideszhez közelálló Nagy Elek Vegyépszer zrt-je és Széles Gábor üzleti érdekeltségei ellen? 

Igaz-e, hogy a Gyuriék titkosszolgálati módszerrel megzsarolták Szili Katalint, kihasználva egy emberileg érthető, de politikusként fel nem vállalható magán titkát? Ugye milyen csendessé vált az elmúlt fél évben?

Igaz-e, hogy ez már a második, ezúttal sikeres kísérlet volt Kati elhallgattatására, hogy az elsőt két évvel ezelőtt egy (téves) NBH-s feljelentés alapján kíséreltétek meg akkor a férje ellen. Tudod, amikor rámozdultak egy névazonosságra, miközben minden más adat téves volt! 

Hát ha az élet úgy hozza, Pécsnek legalább lesz majd egy jó polgármestere! Ez is valami, nem?

Igaz-e, hogy sikerült mattot adnod (vagy csak sakkot – ki tudja?) annak a Kiss Péternek, aki egy kicsit közelebb került a kelleténél az Ázsia Center vezetőihez, tudod akik ellen úgy nagyjából 1 milliárdos csalás ügyében őrizetbevételi stádiumban tart a nyomozás! 

Honnan tudhattál szegény Péter problémájáról? Onnan, hogy az NBH ezt a vonalat már több mint egy éve felderítette. Ne mond, hogy a Gyuri nem szólt! Vagy a Laborc Sanyi. Szólt hát, ugye milyen csendes lett a Péter is az elmúlt fél évben!?

Megkérdeznélek Miniszterelnök úr, indítasz-e vizsgálatot annak a belső körökben egyre jobban terjedő hírnek az ügyében, miszerint ÖMV-s, Gazpromos szál van az UD zrt-s lehallgatási ügy hátterében. Hogy a Csányi egy évvel ezelőtti zavaros megzsarolása, helikopterének lezuhanása, majd szervereinek és üzleti titkainak lefoglalása között szoros ok – okozati összefüggés van?

Ha a Csányi kiszállása után a meggyengült Molt akár az ÖMV akár az orosz Gazprom (direktben vagy stróman útján) vagy az OTP-t egy hasonszőrű befektetői kör a közeljövőben mégiscsak megszerzi, miként számoltok el a gyanúval, hogy valaki közületek nem magyar érdeket képviselt az UDZ ügyben? 

Apropó UDZ. A Szilvásy Gyuriék rácáfoltak legalább arra a régi viccre, miszerint az ötvenes és a kilecvenes évek kémelhárító munkájában az az egyetlen különbség, hogy az ötvenes években még legalább volt koncepció!  Ha mást nem is, ezt a Gyuri meg Sanyi újra visszahozta.

És lehet, sokan innentől végképp hiteltelennek fognak tartani, de akkor is le kell írnom: tudom, hogyan próbálták kicsinálni a Szilvásy Gyuriék Orbánt (az akkkor még nem NBH főnök Laborcz segítségével, az akkori NBH főnök Galambos Lajos háta mögött) a 2006-os választások előtt. 

Tudom az összes mocskos részletét (ahogy Te is) az elindított és sebtében leállított akciónak. Ugye szép a Kokó kocsmája Miniszterelnök úr és mindenki nagyon fotogén ott, pláne ha vádalkut köthet? 

És most tovább folytatjátok azt ami 2006-ban nem jött össze. Ráadásul úgy, hogy még a látszatra sem ügyeltek már. Annyira kell, hogy ez a mindenki által megvetett Rohác nevű  szlovák bérgyilkos, akinek a kezéhez közvetve vagy közvetlenül egy tucat ember vére tapad, elmondhassa végre a vádalku részeként, hogy személyesen Demeter Ervin és barátai bízták meg az 1998-as robbantásokkal a fideszbeli és kisgazdapárti politikusok lakásánál, hiszen másként az ellenzéknek esélye nem lett volna megnyeri a 98-as választást, nem? 

Majd Rohác úr mélyen belenéz a kamerába (ATV, Szólás szabadsága Baló úrral, esetleg pár kommunikációs millióért TV2 vagy mindegyik, ahogy a média taktika megkívánja….) és a nagyobb hiteleség kedvéért felháborodottan megjegyzi: a Demeter emberei voltak olyan szarrágók, hogy dollár helyett lejben fizetettek! És a Szilvásy Gyuri körül nyüzsgő kommunikációs stáb tagjai a jól végzett munka érzésével dőlnek bele megérdemelt vodkájukba..

Mert annyira kell az a rohadt hazugság, hogy már hónapokkal ezelött benyilatkozták a hűbéreseid: ha Rohác elmondja mit tud az akkori idők  megoldatlan ügyeiről, nem kéritek rajta számon az Aranykéz utcai halottakat. Erről szól a Ti vádalkutok. Hányan is haltak meg ott a robbanásban Feri? Bástya elvtársnak megér ennyit  egy hamis vallomás?

Egyébként ebben is igazad van, ki nem szarja le, ha valaki hamisan vall. Ami jó a Szilvásy Gyurinak és a Gyurcsány Ferinek, az jó az országnak és az MSZP-nek is?

Talán mégsem!  

Ha csak ilyen eszközökkel lehet 2010-ig  kormányon maradni Feri, akkor ezen az áron nem kell a hatalom, legalábbis nekünk nem. 

És ha már itt tartunk Miniszterelnök úr, ne nézz teljesen hülyének bennünket. Azt hiszed nem látjuk és nem érzékeljük, mit is készítesz elő nekünk márciusra? Persze, a szabályok szerint erről sem illik nyíltan beszélni, maximum a frakción belül sutyorogni két ülés között a büfében. 

Kilóra és centire felmérted, hogy a 2010-es hajó elment. Tény, és ezt mindannyian elismerjük, hogy a manipuláció minden létező és kitalált kövét (elnézést már megint a képzavarért) megmozgatod, hogy a különbség a végeredményben a legkisebb legyen. 

És bizony az állandó petárdadurrogtatásba bele lehet fáradni. De ami még ennél is rosszabb, egy idő után elkezdünk hinni abban, hogy amit hazudunk az igaz. Ez a dilemma néhányunkat folyamatosan elbizonytalanít, de nem Téged. Ezért a tulajdonságodért még ma is irigyellek ( régen pedig csodáltalak mert a kiválasztottság jelének tartottam). 

Te pontosan tudod, hogy mi kell Neked, a pártelnöki tiszt. Mert az a jövő. A 2010-es választás elvesztésének másnapján (na jó, lehet hogy tévedek és csak egy héttel később) Te és a hódolóid (Zuschlág Janit leszámítva mert ő ül mint Buddha) átszervezitek, feloszlatjátok, újjáalakítjátok - a megfelelő rész aláhúzandó – a pártot. 

Az öreg pártharcosoknak pedig annyi. Ebben a formációban már  nem lesz szükség Péterre, Imrére, Ferire és Katira talán még Ildikóra sem. Kivéve, ha megértik az idők szavát és behódolnak, esetleg visszavonulnak kies vidéki birtokaikra.  

Csókolom a kezed, keresztapa. 

Az ország – meg a választást nyert fidesz -  csak fuldokoljon nyolc év meg egy gazdasági válság nyakig érő szarában. Amig vissza nem térsz fehér lovon, tetemre hivni a bűnös Budapestet 2O14-ben (bár ez már tényleg képzavar).

Mondom, hogy zseniális vagy!

Utóirat 

Tudom Feri, hogy mindent tagadni fogsz, égbekiáltó, aljas lejáratást emlegetsz és (talán) szigorú vizsgálatot követelsz majd. Esetleg elintézed azzal, hogy jobboldali provokáció és a polip műve! Pedig a fent leírtak döntő többségét több tucat ember memóriája és jó néhány (pechedre) megmaradt, dokumentum őrzi – még néhány évig. 

Nem lenne tisztességesebb azt mondani, hogy nem terhelem a baloldalt tovább a személyemmel, fogom a Gyurcsány Ferenc baráti kör tagjait és visszamegyünk ahhoz, amihez a legjobban értünk, pénzt keresni? 

Valószínűleg tisztességesebb lenne. És nem vallana rád. Pedig életed csúcs teljesítménye lehetne a remegő ajkakkal, akadozó levegővétellel, drámai lassúsággal, elfátyolosodó tekintettel előadott lemondó nyilatkozat.

Tudod, úgy ahogy a Szabó Pali lemondása után tetted. 

Üdvözlettel

egykori barátod

anonym-us"  

Címkék: politika

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr721102317

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

f.m.j. 2009.05.04. 15:02:07

@Winston007:

Ha nem igaz, akkor is... :)

Virág et. 2009.05.04. 15:04:11

:)

Sajtóhíreket és félhíreket sorol mintha bennfentes lenne. Ennyire kampányidőszak van? Vagy esetleg amatőr versenyző?

Paragon85 2009.05.04. 15:04:17

A 80%át eddig is tudtuk. A többi újdonság volt. Amúgy meg egészen biztos, hogy azorbánviktor írta ;)

derelyegrádi szellem 2009.05.04. 15:05:08

Ez a patás műve... Ide érzem a kénkőszagot.... :-)

derelyegrádi szellem 2009.05.04. 15:13:39

@Virág et.:

Így van, ezek csak a sajtóból is hozáférhető infók!

A valóság ennél sokkal durvább, már ami feri, gyuri, és többiek viselt dolgait illeti.

REPARATUR 2009.05.04. 15:18:42

neonáci árpádásvos provokávió

Virág et. 2009.05.04. 15:20:28

@derelyegrádi szellem: Én ezekbe a dolgokba nem látok be, de a levél írója sem. Fogta ez elmúlt néhány év politikai bulvárhírét/pletykáját, a feltételes módot kijelentő módra cserélte és írt egy "álbennfentes" nyílt levelet.
Ez tényleg vicces.

Virág et. 2009.05.04. 15:22:09

@REPARATUR: Épp hogy nem. Megint indul a Jobbik-MSZP összemosás, nehogy a Jobbik szavazatokat vigyen el a jobboldalról (mert csak onnan tud, Kádár Baráti Kör és tsai nem fognak Vonára meg Morvaira szavazni sosem).

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.05.04. 15:22:13

Valakinek úgy látszik túl sok szabadideje van...

Egyértelműen hoax, a szánalmasabb fajtából.

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.05.04. 15:22:15

...még ha a levél kamu is, simán kinézem GYF-ből és bandájából ezeket...

Projectelf 2009.05.04. 15:25:39

Kíváncsi vagyok a jobboldalt érintő rész mennyire igaz. Kurucinfo, Toroczkai stb...

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.05.04. 15:25:40

@Virág et.: A Jobbik szerintem már 2010re is több szavazatot vihet balról, mint jobbról. 2014ben pedig egyenesen tuti.

Ha észreveszed, a Jobbik potenciális szavazói ugyanúgy a legkiszolgáltatottabb kisemberek mint az mszpnek. (Igaz a másik fele meg a jobboldali fiatalok, akik eddig tipikusan fideszesek voltak, de mint azt láttuk ez a csoport habár látványosan tud nagygyűlésezni számszerűleg nem olyan nagy.)

Gerik001 2009.05.04. 15:33:34

Vonát is ök pénzelik? nehéz elhinni. :)

ez inkább a fidesz malmára hajtja a vizet.

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.05.04. 15:43:31

Gyanús, hogy ha tényleg bennfentes írta, akkor túl sok infót árul el magáról. "Azok" ennyi alapján simán kiszúrnák kiről van szó, tehát a névtelenség fölösleges. Ha már el akar árulni valamit, akkor nagyobb biztonságban van, ha egyből rohan a médiába, és a lehető leglátványosabban ott van mindenhol, ugyanis akkor már nem tudják eltűntetni.
Ez a "rosszak tudják ki vagyok, de az emberek még nem" a lehető legkedvezőbb konfiguráció egy balesethez egy sötét sikátorban.
Plusz, tényleg nem árul el semmi olyat, aminek a 80%-át ne tudtuk volna eddig is.
Ettől függetlenül szerintem tényleg egy öreg kommer harcostárs írhatta.
A helyesírásából, és a rosszul adagolt titokzatoskodásából ítélve egy nem túl okos öreg kommer harcostárs.

Virág et. 2009.05.04. 15:45:25

@TaTa86.: Szerintem nem. Szerintem van egy nagy adag csalódottság és tehetetlenség a jobboldalon, egy olyan "ezek mind egyformák" érzés, ami sok embert a Jobbikhoz terel.

Az MSZP szavazók jelentős része egyszerűen nem fog elmenni szavazni csalódottságában. De GYF ide vagy oda, a 2006 óta rendszeres randalírozásokat a baloldali szavazók a Jobbiknak tudják be (a hülyébbje a Fidesznek, de ez most mindegy) és éppen ezért nem szavaznak oda pontosan úgy, ahogy az Orbánra sem fognak.

Pl. ezért nem írnám még le az MDF-et. Ők inkább vihetnek el balról, mint jobbról.

Szerintem.

mind2 (törölt) 2009.05.04. 15:49:32

@TaTa86.: szerintem is balról visz, elég, ha a demagógiára fogékony tábor-azonosságot nézzük.
Egyre döbbentebben figyelem a maszop szavazók egynémelyikének teljes pálfordulását.

Ez a levél meg. Az, hogy a szolgálatok mit tesznek, nyilvánvaló itt mindenkinek. Hétköznapi Watergate- made in Hungary:)

Kartal (rezervált) 2009.05.04. 15:52:57

Az utolsó mondattal cseszte el. "A Szabó Pali lemondása után" Gyurcsány tényleg bőgött, ott nem színészkedés folyt. Az ok szerintem - természetesen - nem a lemondás volt, de hogy mi, azt nem tudom. Találgatni meg nem akarok.
A levélből egyértelműen süt a Jobbik lejáratására tett erőfeszítés, és ezzel csak a Fidesz jár jól.
A többi tényleg innen-onnan összeszedett félinformációkból áll, amik vagy igazak vagy nem, mi soha nem fogjuk tudni ellenőrizni...

martonx 2009.05.04. 15:55:22

Sajnos már annyi kamu dokumentum van, hogy nyilván ez is egy közülük.
Más dolog, hogy személy szerint simán kinézem a komcsikból a levélben leírtakat. Ettől még remélhetőleg nem igazak.

Virág et. 2009.05.04. 15:55:46

@Kartal (reloaded): Ennyire nem ügyetlen senki a fidesznél.
Ez amatőr munka, valaki lelkes és próbál ügyeskedni.

mind2 (törölt) 2009.05.04. 15:56:34

@Virág et.: Se csalódottság, se tehetetlenség, legalábbis a fidesz táborban. Nincs ilyenről szó.
Inkább nézelődés féle, ahogy a kisbolygókat bámuljuk. Hihetetlen pályákat ír le az MDF, egyértelműen balra tolódva, az Szdsz- nek már pályája sincs, csak az Mszp vonzása tartja mozgásban, vagy már az sem, a Jobbik pedig több mint gyanús, mert az eredete a sötét múltba vész.
A tapasztalt jobboldali szavazó látott itt már Centrum Pártot, Szocdemeket, mindenféle pártszivacsot, amik azért ellopkodtak pár ezer voksot, és csak ez volt a szerepük, aztán elnyelte őket a fekete lyuk :))))
Szóval csak ámul az ember és bámul. Kár hogy nem páholyból. Hanem egy süllyedő országból.

Potyoló 2009.05.04. 15:58:09

A Jobbik visz bőven balról is: mindazokat, akik megutálták a balliberál tolvajokat, de a Fidesztől is rosszul vannak - valamint tele a tökük a cigányokkal.

Szélsőjobb és Szilvásy: A "Magyarok nyilai" és Budaházy erősen NBH szagú, a Dósa-féle Gárda is. Az egész holokamus balhét azért csinálták szerintem, hogy muníciót adjanak a kormány szokásos figyelemelterelő, rettegéskeltő akciójához.
Miként az is elképzelhető, hogy nem uzsorások ülnek a cigánytelepekre fegyverrel kiránduló terepjárókban, hanem titkosszolgák...
Mindíg azt kell nézni: Qui prodest?

Marcellusca 2009.05.04. 15:58:23

Ez kamu!
A sok jóember meg beszopja. Ha nem vettétek volna észre már nem Fletó a min. eln. Sok-sok féligazság és összeesküvés elméletek. Ügyes. És siralmas, sajnálni való.

kill004 2009.05.04. 16:00:22

@Virág et.: Szerintem is de. Könyörgöm, ne a budapesti nagyátlagot nézzük! BAZ, SZSZ, Heves megye cigányok által sűrűn lakott részeit figyeld. Ott egy-kettőre Jobbikos lesz a maszopos. Ezen a vidéken mit tud nekik nyújtani a maszop? Most vesz el a nyugdíjból, a cigányok meg szaporodnak, tehát nekik duplán rossz. A pesti kukagyújtogatásokat pedig magasról leszarja.

postabelyeg 2009.05.04. 16:01:10

Ezt az anonim nyílt levelet hova tették fel és ki találta meg hogyan?

pógárjenő 2009.05.04. 16:14:15

@postabelyeg: lehet hogy kovácspiftike írta? a D 200001

Scarlet Crusader 2009.05.04. 16:24:41

Ez nagyon rossz poszt. Most komolyan...

anti_troll (törölt) · http://senkinemmondja.blog.hu 2009.05.04. 16:26:25


Virág:

"....Én ezekbe a dolgokba nem látok be, de a levél írója sem...."

Világ marhája, hát honnan a bánatból tudod ilyen tutira, hogy más mibe lát bele, és mibe nem.....

Marcellusca 2009.05.04. 16:33:35

@pógárjenő: Vazze, Jenő, a "gyerekcsínyes" posztot jól szétcseszted. Nem tölti be az uccsó kommenteket. :)

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.05.04. 16:35:56

@kill004: Így van, a Jobbik nem az MSZP-től vesz el szavazókat, hanem a Fidesztől. Főleg az említett, megyékben. Ott mindegy a népeknek ki a főnök, csak rend legyen.
Valahogy így megy a dolog:
MSZP-szavazóból lesz a bizonytalan
Bizonytalanból Fidesz v. Jobbik
Jobbosok maradnak ahol voltak.
Na, akkor kinek jó a Jobbik? Kinek érdeke, hogy káosz legyen, és az emberek gondolkodás nélkül a rendpártiakra szavazzanak, mindegy milyen színűek? Ki férhet hozzá olyan jól szervezett akciócsoportkhoz, akiket meg lehet bízni némi sajtó által felfújt gyilkossággal/gyújtogatással, hogy aztán a cigók végképp összevesszenek a magyarokkal?
Vigyázó szemetek Grúziára vessétek. ugyanez volt ott is: faluszéli házgyújtogatás, házból kirohanók agyonlövése, ami némi kölcsönös gyújtogatásba torkollott, és végül a háború, hogy aztán az oszétok "behívják" az oroszokat rendetrakni.
Ferkó nagy haverja Putyinnak.
A cigánygyilkosságok terén minden bizonyíték az NBH/KGB-re utal.
Ha magunktól már nagyon nem akarunk majd bedőlni a provokációnak (ugye, hogy kár volt teljesen elbirkásítani minket a nagy liberalizmussal? most milyen jól jönne néhány igazi rasszista) akkor majd gondoskodni fognak róla, hogy a Nyulak, vagy a Gárda majd jól lecsapjon.
Ehh... akármi is lesz, brutális idők jönnek, feleim.

Virág et. 2009.05.04. 16:37:13

@anti_troll: Tán csak nem a szerzőhöz van szerencsénk? :)

Egyébként meg nyilvánvaló. Egy "régi harcostárs", aki már GYF milliárdossá válása előtt szakított a szoci elittel hogy lehet, hogy a régi dolgok helyett csak az újakról tud? Amikhez a saját logikája alapján már hozzá sem férhet? És az hogy lehet, hogy ezek a "leleplezések" véletlenül épp egybecsengnek az elmúlt évek összes politikai összeesküvés elméletével?

De ha te ettől nyugodtabban alszol, akkor hidd el, hogy ez mind így igaz.

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.05.04. 16:55:54

Ez a patásördög műve! Meg a bélasávosoké! Meg az SS-tiszteké...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.04. 17:08:27

Szerintem kamu az egész, nem is értem, hogy Zero miért nem fűzött hozzá gyakorlatilag semmilyen megjegyzést...

polom13 2009.05.04. 17:24:04

A szocikról a legrosszabbat is el tudom képzelni,és közben tudom,hogy rosszabbak mint amit el tudok képzelni.
Ha Dósa és Toroczkai nem ügynökök akkor senki nem volt az az egész világtörténelemben. Vonáék pedig majd a parlamenti választáson majd a "nemzeti radikálisok"jó szokása szerint magukkal rántanak százezernyi szavazatot a semmibe.
A magyar választási rendszerben kb.280ezer szavazat kell a bejutáshoz és 700ezer ahhoz,hogy a leadott szavazat arányában részesüljön a párt a képviselői mandátumokból.Ennyit pedig a legelvakultabb Jobbik-fan sem remélhet.

szmoker (Homo Trollicus) 2009.05.04. 17:24:41

Ide valami okosat akartam írni, de nem jut eszembe semmi.
Csak az, hogy ez mindig is így volt, mindig is így lesz. Ilyen a világ.
Gyurcsány, Orbán, Kádár, Rákosi, Mátyás kerály, kurvára tök mindegy.

Az egyetlen, ami a rabszolgákat / jobbágyokat / polgárokat / prolikat érdekli, hogy ez az egész mutyizás az ő életükre milyen kihatással van.
Hát Fletó biza' megbukott, keményen.

Majd jön helyette más, és ha szerencsénk van jobb lesz a PR-ja, de érdemi változás kibaszott kurva isten hogy nem lesz.

Jó pár ezer éve nem volt (lásd Caesar, netán az egyiptomi fáraók, esetleg a görög demokráciák), miért pont most, pont mi, mogyorók váltanánk meg a világot?

Kartal (rezervált) 2009.05.04. 17:29:11

@Virág et.: Nem is mondtam, hogy a Fidesz csinálta :)
Egyébként jobban átgondolva határozottan kamu szaga van.

Véraláfutás 2009.05.04. 17:31:02

Ez az anonim minek ír általánosságokról? Ennyi szabadideje van, vagy egy bérenc? Ha meg van dokumentuma, azt dobja a közösbe, azzal többet érne el, mint a csipogással. Az ilyen alak sem különb attól a gerinctelentől akihez szólt...

Cornelius Sulla 2009.05.04. 17:32:39

Ez egy nagy nulla,lényege a Jobbik lejáratása.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.04. 17:33:50

@szmoker:

Miért kellene megváltani a világot? Sokan még azt sem hiszik el, hogy Jézusnak sikerült volna.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.04. 17:34:26

@Cornelius Sulla:

A Jobbik lejáratása? Ők nálam már 2006 elején lejáratták magukat.:)

kill004 2009.05.04. 17:40:31

@Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer: Szerintem, csak most eszméltek, hogy mekkora lett a jobbik támogatottsága. Alapvetően a fidesz ellen akartak lépni úgy, hogy belekeverik a jobbikot. Fidesz=jobbik=rasszizmus. Csakhogy nem számoltak azzal, hogy a Kolompár-Horváth-Mohácsi+szadesz kombó így felbassza az emberek agyát.( emlékezz a zámolyi ügyre, ott bejött) Jött a válság, a cigók egyre pofátlanabbak, az emberek elkezdtek a jobbikhoz húzni a "cigánybűnözés" miatt. Most az a problémájuk, hogy nem csak a fidesztől vesz el szavazókat a jobbik, hanem a saját pártjuktól is. Elég fejetlenség lehet most ott. Szóval, én hülyeségnek tartom ezt a jobbikot a maszop tolja verziót. ( nem olyan tehetségesek ők, hogy egy ilyet végigvigyenek) Túl nagy energiabefektetés lenne a nagyon bizonytalanért. Viszont a Dósa- féle vonal az már inkább maszop(nbh) szagú.

polom13 2009.05.04. 17:42:04

Jobbik politikusok jelentős részének,még MIÉP-es egri leányka korából,tekintélyes tapasztalata van a jobboldal megosztásában.

kill004 2009.05.04. 17:42:24

@Cornelius Sulla: Pontosan. Kapnak most Vonáék jobbról-balról.

Tilcsák Bea (törölt) 2009.05.04. 17:46:45

"Levelem nyílt, de mégis anonim. Ez valószínűleg sokat levon a szavahihetőségéből"

kb 100 %-ot.

tudi 2009.05.04. 17:51:03

Ez a dokumentum, ha egy része igaz már az is sok, sőt kínos a gyurcsányéknak, a szélsőjobb + NBH- nak elég sok a valóságalapja, sőt igaz is lehet.

kríípsz · http://tdyweb.wbteam.com/Drabik.htm 2009.05.04. 17:57:41

@MJ
Igazad van, sokaknak Jézus nem hiteles, mert nem karddal jött, és azt mondta, az emberek legyenek kedvesek egymáshoz, nem csak egy kiválasztott nép a sajátjaihoz.

Kérdés, mérvadó-e ez a vélemény.

2009.05.04. 18:12:00

kill004-nek igaza van.Én borsodi vagyok, és érzékelem hogy a falusi emberek már leszarják, hogy ki mit hablatyol. Most jelen pillanatban a Jobbik a nyerö, mert az állam --mint eröszakszervezet--magasan tesz rá, hogy milyen mértékü a bünözés, nem tudja vagy nem akarja megvédeni az állampolgárokat és nem tudja biztositani a rendet! Egyedül a Magyar Gárda az, aki ha hivják --elmegy és megjelenik. A Jobbik közbiztonságot és a bünösök megbüntetését igéri. Aki fél és naponta retteg, a gyerekeit, szüleit és vagyonát, életét félti, annak már az igéret is eröt ad. Ezért fognak sokan a Jobbikra szavazni. Mert ahogy egy idös bácsika mondotta--"....mert rendnek lenni kell......!

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.05.04. 18:18:44

@kill004: Van benne valami. Ezzel a viszont jól beszopatták magukat, mert ugye nem mindegy, hogy az MSZP 18%-ból vesz le a Jobbik (mondjuk) kettőt, vagy a Fidesz 35%-ból (mondjuk) négyet.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.04. 18:19:30

@piringer:

Pedig még ő is kikergette a kufárokat a Templomból.:P (Nem, nem zsidóztam.)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.04. 18:21:32

@Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer:

Ráadásul teljesen lényegtelen, hogy parlamentbe kerülés esetén 5 vagy 10%-ot kapnak-e, mert nem fognak kormányozni, ergo gyakorlatilag nem lesznek döntéshelyzetben. A retorikájukat meg innentől kezdve feldughatják maguknak, és friss husiként szaladhatnak a mutyi pénzek után.

derelyegrádi szellem 2009.05.04. 18:23:13

"Az igazságügyi és rendészeti miniszter meg van győződve róla, hogy semmiféle felelősség nem terheli, még akkor sem, ha a ÁSZ vizsgálata kiterjed arra az időszakra is amikor ő volt a pénzügyminiszter. Draskovics elmondása szerint „semmi olyasmi nem történt, ami büntetőjogi megítélést igényelne, legalábbis olyan, amiről én tudok, amiről tudnom kellett volna”."

Hát igen miért is érzene, hiszen csak minimálisan 15 milliárd forint kár érte az országot. Mindössze csak az ÁSZ viszgálatára alapítva nyomozás folyik bűncselekmények gyanújával 4 nagy privatizáció kapcsán. Miért érezne már, ő előre tudja, hogy semmi nem történt.

kríípsz · http://tdyweb.wbteam.com/Drabik.htm 2009.05.04. 18:40:07

@MJ

Keresztre is feszítették miatta. Nem, nem zsidóztam.

Csak itt nagy általánosságban filozofálgatok ahelyett, hogy a krajcárosék politikájával foglalkoznék.

Off vége

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.04. 18:53:00

@piringer:

Na nem teljesen azért, meg nem csak Kajafásék, de a történelmi valóság talán nem is fog soha kiderülni.
A filozofálgatásra én is vevő vagyok, a nem, nem zsidóztam kitételt pedig nem is neked szántam, hanem az idetévedő Bezuhov-féléknek.:)

wladyslawsky (törölt) 2009.05.04. 19:00:24

A levél tuti kamu. A gyurcsányos részt eddig is tudtuk, a kuruc+Budházy kombó pedig szintúgy sokunknak gyanús volt már eddig is.
Azt viszont nem hiszem, hogy a JOBBIK emeszpé kreálmány lenne, nem látom benne a logikát: az oké, hogy evesz X %-nyi szavazatot a Fidesztől, viszont ez csak abban az esetben hajtja az ő malmukra a vizet,ha nem jutnak be a parlamentbe - azt kizártnak tartom, hogy bejutásuk után kvázi szövetkeznének az mszp-vel a Fidesz ellenében, azt nem mernék megtenni.
Ami XY nekünk nem tetsző személy/cég megfigyelését, APEH-el fenyegetését illeti: ez eddig is így volt, ezután is így lesz, olyan ez, mint a haveri cégek zsebeinek teletömése állami megrendeléssel, csak ugye az a nem mindegy, hogy az éppen hatalmon lévő politikus urakban van-é annyi, hogy tudják hol a határ.

Squazee 2009.05.04. 19:16:37

Hogy valójában mi folyik a háttérben azt talán sose tudjuk meg. Ez mindig is így volt, s mindig is így lesz.

Mondanám, hogy szánalmas, de ez is már elcsépelt szó. Ahogy Hugh Laurie mondta, a politikusaink annyira gátlástalanok, hogy már utálni se bírom őket.

Aki eddig nem látta, érezte, hitte, hogy manipulálják é az igazság nem hogy odaát, de még azon is túl van, azt ezután sem lehet meggyőzni a dolgokról.

Azt sem tudom, mit tegyek. Szavazzak választáskor? Ha nem szavazok, az apátiám miatt ítélnek el. Ha szavazok, azért, hogy kire tettem. Mert ez ez a mocskos, az a fasiszta, az a... De még ha mások véleményére nem is figyelek, akkor is bajban vagyok. Mert a vezetők és leendő vezetők közt nincs egy se, aki az ország és a benne élők érdekeit akarná képviselni.

K.Jani 2009.05.04. 19:23:19

úgy látom beindult a kampányidőszak. fogjuk mi még a szánkat tátani!

kríípsz · http://tdyweb.wbteam.com/Drabik.htm 2009.05.04. 19:24:06

@MJ

A történelmi hitelesség ilyen szempontból másodlagos. A valamire való vallásokban van szűzfogantatás, születés a téli napfordulón és a hasonló eszmék is megjelennek.
És ez a lényeg. A megváltóság nem a személyben bontakozik ki, hanem a gondolatban, amit képvisel.
Azt pedig még az első reagomban leírtam a megjegyzésedre.

Bizony, vannak, akik nem hajlandók elfogadni, hogy maguknak, a családjuknak, népüknek nem szerezhetnek tartós sikereket a másik kárára.
Legyünk kedvesek egymáshoz.

Egyébként miért nem írod ki az msn-címedet inkább? Szabályosan ingerled szerintem a kommentelők egy részét, hogy offolják szét a blogot.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.04. 19:30:03

@Squazee:

"Mert a vezetők és leendő vezetők közt nincs egy se, aki az ország és a benne élők érdekeit akarná képviselni."

Azt, hogy mit akarnak, csak ők tudják. Azt, hogy mit tesznek, csak ők és a környezetük tudja. Azt, hogy mi látszik ebből, na azt már mi is tudjuk.

beleszolok 2009.05.04. 19:30:47

@Mj: Még írtam egyet a régi majálisos topikba :)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.04. 19:34:55

@piringer:

A történelmi hitelesség ilyen szempontból tényleg másodlagos, hiszen ez sokkal inkább hit kérdése már. A szeretet és másnak nem ártás üzenetét pedig akárhogyan is igyekeznek a gazemberek, nálam nem tudják felülírni a gyűlölettel.

"Egyébként miért nem írod ki az msn-címedet inkább?"

Azért, mert egoista módon szeretném, ha átkattintanának a saját blogomra, másrészt gyakorlatilag soha nem msn-ezem.:)

"Szabályosan ingerled szerintem a kommentelők egy részét, hogy offolják szét a blogot."

A nickemre kattintva lehet mailt is küldeni ám, bevált eddig is.;-)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.05.04. 19:48:11

Érdekes levél, a hihetőségéből viszont 90%-ot levon, hogy egy eldugott oldalra, anonimként rakta ki az írója.

beleszolok 2009.05.04. 20:10:19

@Mj: Egyetértünk amúgy rómailag :)

K.Jani 2009.05.04. 20:29:19

kicsit utánanéztem, kamu.

irrelevant 2009.05.04. 20:37:10

Szegény-szegény Jobbikot bánccsááák! Óh, jaj!

Én is bántom, amíg a "baloldal" malmára hajtják a vizet. Kamu a levél vagy nem - a szélsőjobb vezetői Gyurcsányék ügynökei, még akkor is, ha nem tudnak róla. Mert ugye az az ügynök a legjobb ügynök, aki nem is tud róla, hogy az.

irrelevant 2009.05.04. 20:41:01

@laspalmas: Szerintem épp az eldugott oldal teszi hihetőbbé.

molaris 2009.05.04. 20:48:26

És még rám mondják, hogy élénk a fantáziám? Valóban, mert lehet, hogy Gréczy Zsolt és Debreceni Józsi dobta össze ezt a levelet, hogy bebizonyítsák, milyen remekül írnak Bayer stílusában.::))
Miért ne?

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.05.04. 20:59:45

@derelyegrádi szellem:

Jaj ne irigykedj már a miniszterúr nagyteljesítményű iratmegsemmisítőjére. Egy vagyon lehet a villanyszámlája. :)

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.05.04. 21:11:26

@Virág et.: Az tény, hogy sok fideszes azt mondja, adjunk egy esélyt a Jobbiknak OV úgysem csinál semmit 7 éve. Ráadásul a fideszre tényleg ráférne egy kis vérfrissítés, meg egy-két viagra.

Másrészről az egyszeri balos már csak olyan hogy nem lát tovább az orránál. Sem térben, sem időben.
Hiába követelt 2 éve éles lőszert a zavargókra, meg mindenkire aki ki merte tenni a lábát az utcára, ez már a múlté, ha múlt héten meglopták a cigányok.
A Jobbik a jelen félelmeire ad válaszokat, arra amik MOST foglalkoztatják. Ráadásul elég keményen fideszellenes a retorikájuk. Ebben is találkoznak az (ex)szociszavazó gondolkodásával.
Itt egy példa is a való életből: sasika61mondja.blog.hu/2009/04/25/miben_biznak_a_jobbik_hivei

Az mszp-szdsz kommunikációja szerintem most nagyon elcseszett. Senkit nem érdekel az antifa bohóckodás, legfeljebb egy szűk pesti réteget, és a nyugger keménymagot(, de őket is azért mert az mszp mondja, ha azt mondanák irtsd a tőkést, öld a zsidót akkor azzal is egyet értenének). Lehet hogy tévedek, de a náciveszély most már tényleg lejárt lemez, főleg akkor ha veszik a 13. havi nyugdíjat.
Ezzel az mszp belövi magát 15% környékére, és a legviccesebb, hogy 2014ben sem biztos, hogy visszamennek hozzá a megsértődött szavazók, hanem inkább jobbikosok lesznek. (És akkor majd én nem fogok tudni semmilyen közösséget vállalni a Jobbikkal, és tényleg lesz egy magyar SN_Sün_k. :P)
Ha ehhez hozzáadjunk hogy a fidesznek kb esélye nincs "áttéríteni" magához a balosokat, és a látványos nyomulásával csak kiröhögteti magát, akkor feltehetjük, hogy habár 2010ben a fidesznek lehet rossz a jobbik, de 2014ben szerintem miattuk nem lesz mszpkormány. És nem tudják megcsinálni amit 1994ben csináltak.

(Mindezek ellenére aki tényleg kristálytisztán meg tudja állapítani, hogy a Jobbik az mszpnek kedvez, annak gratulálok. Hari Sheldon hozzá képest kuruzsló.)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.04. 21:15:33

@beleszolok:

Ez most egy kicsit félremagyarázható, mert ma írtam bejegyzést másfajta rómaiakról is.:P

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.05.04. 21:22:31

ne felejtsétek el a matula.hu-t.
az elsőként zsidóztak, zsidófigyelőjük volt, és kiderült hogy!:
zsidók üzemeltették. poénból.
simán kinézem, lehetségesnek tartom h a kurucot az mszp pénzeli. de nem tudom.
de milyen jó reklám volt, mikor bezárták, és gyurcsány mondta, h ilyen nem műkődhet stbs tbstb.

most megint működik, tehát bezárták?

és tényleg utálja a fideszt, és elveszi tőle a szavazatot.
és hogyha az mszp írányítaná a jobbikot az tőle zseniális húzás lenne, ideig óráig. gyurcsány - látjuk gerygreytől is - egy balfasz. de ő is gondolkodik mikor nem veszi a kamera. és ő tu gondolkodni (fel is kéne kötni).
hiszen néhány embert be lehet csapni hosszú ideig, de sok embert csak rövid időre sikerülhet.

a kérdés, melyik a jobb? a jobbik vagy a fidesz?
a jobbiknak egy előnye van: az ő szurkolóik széttépik őket ha árulók, ők, mi, nem a békésen zászlótlengetőkből vannak összerakva, és az esetleges hazaárulását a jobbiknak nem lehet titokban tartani. elrejteni, mint ahogy az mdf sem tudja már.

mostmár inkább tűnik fidesz-levélnek. a jobbikot mszpézi. fura.
ha egy-kér ember befolyásolja Toroczkait, de nem lehet az egész világ az ellentéte!
az meg h kapott pénzt a Jobbik az mszptől ősrégi szöveg. a választási törvény értelmében - mondja a barikád - meg is kellett azt a pénzt kapnia.
azért mi csak higgyünk a szemünknek: a fidesz még maradjon meg a puhapöcsőek szintjén, ne csináljunk hősöket belőlük egy ilyen levél hatására.
majd ha 2010 után lecsukják szilvásit és szekerest, no meg gyurcsányt, akkor lehetnek hősök.
de addig maradnak azok, amik: (nemzeti) liberálisok.

sosem értettem, miért harcol a fidesz a jobbik ellen, hiszen velük is meg lehet a 3/4-rd. nem lehetséges, hogy mégiscsak a fideszt írányítja az mszp?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.04. 21:26:36

@TaTa86.:

"A Jobbik a jelen félelmeire ad válaszokat"

Azért ezt lássuk tisztán, ha már szóba jött: ezek a válaszok vagy semmitmondóak, vagy demagógok, vagy irreálisak. Nem lesz automatikusan "rend", fordítsuk közbiztonságnak - micsoda politikai lózung -, ha a vidéki rendőröket csendőröknek hívjuk, semmivel nem lesz jobb a magyar gazdaság helyzete, ha nulla gazdasági hozzáértéssel kimondjuk, hogy támogatjuk a magyar gazdaságot a multikkal szemben, és semmivel nem lesz jobb a társadalom helyzete, ha azt mondjuk, hogy "Magyarország a magyaroké". És az a gond, hogy akárhány órát beszélgetek a belső körhöz tartozó jobbikosokkal, ezeknél konkrétabb dolgokat nem is képesek mondani, maximum vállalhatatlan dolgokat. De ezekről élőben már jól elvitatkoztunk párszor.:)

"feltehetjük, hogy habár 2010ben a fidesznek lehet rossz a jobbik, de 2014ben szerintem miattuk nem lesz mszpkormány."

Na ez egy jó erős feltevés.:) Én még a jövő évre sem akarnék jósolni semmit, maximum azt, hogy valószínűleg egypárti Fidesz-kormányzás lesz.:)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.05.04. 21:28:14

én megmutattam rokonomnak ezt a videót, h nézze már meg tényleg azt mondják-e németül, mint amit a kuruc mondd (ilyeneket csak a kuruc hoz le!), és azt mondta még durvábbat is.
ő eddig az mszpre szavazott. ezután azt mondta a jobbikra fog

kuruc.info/r/35/38844/

(főleg h elmondtam neki kertész imre miket mond a külföldi tévéknek, mi folyik budapesten (szerinte))

irrelevant 2009.05.04. 21:34:51

@TaTa86.:

Ezt olvasd el Jobbik-ügyben, mielőtt az alkesz-pártra szavazol.

www.gondola.hu/cikkek/63924

Corry 2009.05.04. 21:34:57

Én a nyílt levél időzítését sem értem. Nemrég még ő volt a prájm minyiszter, miért nem akkor írták neki ezt az egészet?
Most látszólag és ideiglenesen háttérbe vonult, meg kell persze tartanunk az emlékezetünkben, mert ezt az egész sz@rt ő hozta össze, de most legalábbis az EU parlamenti választásokig nem nagyon lesz már főszereplő. Én sok szempontból mellékvágánynak tartom a történetet, hacsak azért nem érdekes, hogy még mindig az ő elvtársai kormányoznak.
Egyenlőre azt sem értem, hogy mi volt a célja ennek a levélnek. Ha arról akartak meggyőzni, hogy aktív kormányzati munka folyt azokon a területeken, ahol nem kellett sőt szabadott sem lett volna, ahhoz kevés, szerintem cifrább dolgok is ki fognak derülni itt. Ja a gondolatot befejezve, ahol meg kormányzati munkának kellett volna folynia, ott nem volt nagy aktivitás, mint köztudomású.

De a levél "igazi" üzenetét nem értem még...

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.05.04. 21:43:46

@Virág et.: ja igen:)
jópofa volt, h régi dolgokat nem mondott, csak újakat.
(a páholyból...)

hát most nem jutott eszébe régi ügy, mikor még egymás mellett dolgozott gyffel. most az nem volt fontos :)

ettől függetlenül én nem tudom elképzelni, hogy titkosszolgálat, vagy szilvásí haverjának haverja ölné a cigányokat. akkor ölnének magyart is.
ez uzsorás lesz
(de akkor már rég elkapták volna :(

Salvia Divinorum (törölt) 2009.05.04. 21:44:51

Fotosop!
A valóság ennél is ocsmányabb :D

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.05.04. 21:47:52

@polom13: azért nem írnám le torockait.
nem hiszem.
a jobbikot se, a miéppel is volt, Csurka pedig néha tud
www.youtube.com/watch?v=-R-JhwMDKwk
már antalnál is tudott

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.05.04. 22:19:48

@Mj: Azt írtam csak, hogy válaszokat ad. Az nem biztos, hogy jó válaszokat.
(Bár szerintem az MG az pont egy jó válasz.)

"Én még a jövő évre sem akarnék jósolni semmit, maximum azt, hogy valószínűleg egypárti Fidesz-kormányzás lesz.:) "
Én is csak találgatok... XD

@otvospeter: A gondola jobbik-fikázása egyenértékű a kuruc fideszfikázásával. Egyébként olvastam már régebben(, a kuruc már lehozta), szerintem elég gyenge cikk.
Pl itt van ez:"a „200.001 szabad, demokrata szavazó” – kockázatmentes vállalás. "

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.04. 22:30:46

@TaTa86.:

Valóban, kicsit kötözködő voltam, mondjuk mikor nem.:)
A Magyar Gárda inkább helyettesítő funkciót lát el, és nem örülök, hogy léteznek, pont azért, mert tökéletesen jelzik, hogy mennyire elégtelen munkát végez a rendőrségünk, és hogy mennyire természetellenesen nem ápoljuk nemzeti hagyományainkat.

Eltiron72 · http://haragszom.blog.hu/ 2009.05.04. 23:33:31

jaj, de szánalmasan szar hoax... remélem srácok, nem akarjátok felfújni pekingi kacsává...

Féldecis Rezsim · http://tisztaudvar.blog.hu 2009.05.05. 01:17:14

Először is: nem szar,nem szánalmas.Egész jó.

Másodszor:nyilván Zero írta,stílgyakorlat gyanánt.

Harmadszor:kampány kezdődik és tart jövő ilyenkorig...nnna.

És ismételten felhívom a szíves érdeklődők figyelmét:
a
tisztaudvar.blog.hu
legfrissebb bejegyzésére.
:-)

beleszolok 2009.05.05. 01:51:33

@Mj: az sincs messze az én véleményemtől :)

suski 2009.05.05. 04:51:18

nos Turul mondta, hogy utánanéztek a dolognak, ha kamu, akkor miért tette volna ki egyáltalán?
És ha meg sem fordult meg a fejükben, hogy valós, akkor miért is néztek utána? És miért hívná fel a másik blog figyelmét is erre?

suski 2009.05.05. 05:08:54

Féldecis,
aztán mivel akarnák bevarrni a kurucot? Mindenki azt ír amit akar, nem kell olvasni.

Féldecis Rezsim · http://tisztaudvar.blog.hu 2009.05.05. 07:24:12

@suski:
"Mindenki azt ír,amit akar...." - felibe-harmadába' ez így is van.
Asszem a kuruccal az a legnagyobb (jogilag érthető) bajuk,hogy mindenféle közéleti szereplők mindenféle megnyilvánulása után közzétette az ő mindenféle elérhetőségüket....:-)
Valójában -tudjuk- nem ez....de ez épp így áll a barikad.hu-ra,a hunhir-re stb.
Megjött a haveri nyomdából a megrendelt-legyártatott etikett-cimke halma,most rányailkózzák,amihez hozzáérnek:ez faszista,az homofób,emez rasszista,amaz EU-szkeptikus stb...Barmok Bolygója-Kurvaország.

suski 2009.05.05. 07:44:02

ja és ezért börtön járna/honlapbezárás? haha..

Valójában ha ezek nem reklámozzák és fasisztáznak orrba-szájba, a kutya se tudná, mi az a kuruc.

gábbor 2009.05.05. 10:18:52

@Squazee: " Mert a vezetők és leendő vezetők közt nincs egy se, aki az ország és a benne élők érdekeit akarná képviselni. " Pontosan ezt az érzést akarják gerjeszteni. A Jobbik számomra nem hiteles , nekik a Fidesz ugyanolyan mint az MSZP-SZDSZ , tehát a jobboldal megosztására törekszik. Lásd Dávid Ibolyka és az MDF. Össze kell végre fogni , csak a FIDESZ-nek van esélye ,ergo minden hazáját szerető és féltő embernek rájuk kell szavazni ,félretéve a fenntartásait.

Tündér_Lala 2009.05.05. 12:37:07

@gábbor: Így érzem én is.
Ez a fajta duma arra szolgál, hogy elbizonytalanítsák az embereket és ne menjenek el szavazni, hiszen "mind egyformák".Csakhogy a demokrácia úgy működik, hogy az én elképzelésemhez a legközelebb állóra adom a voksom, illletve arra, akiről a leginkább el tudom képzelni ,hogy használ az országnak. Olyan akinek minden megnyilvánulását tudnám vállalni a legritkább esetben van.

gábbor 2009.05.05. 13:28:03

Ezt olvassátok el, nagyon megfontolandó !www.gondola.hu/cikkek/63924

gábbor 2009.05.05. 14:18:11

Bocs. Nem láttam, hogy ez már volt.

BigBlueI 2009.05.05. 15:03:32

Tököm tele a fityisszel is meg a möszöpövel is. Meg a mödöfö-vel, meg a szadesszal, a kdnp-vel meg a jobbikkal, meg az összes feltörekvő sz@rházival. Már el tudok hinni mindent, és ugyannak az ellenkezőjét is. Itt rend úgyse lesz. Költözzünk a holdra!:( A világ megérett a pusztulásra:(

pógárjenő 2009.05.05. 15:08:24

@BigBlueI: marad a lánggyöngyi féle buzista párt? terryblack a főmuffti!

BigBlueI 2009.05.05. 15:11:04

@pógárjenő: Azt írtam: itt rend úgyse lesz. Egyik feltörekvő sz@rházival se. Egyébként meg velük is tele a tököm, csak nem tudom a nevüket

süti beállítások módosítása