Skip to content


       Szűrés lista

Pokorni, az ultracinikus

Megszólalt a XII. kerület polgármestere, a Fidesz volt elnöke, Pokorni Zoltán is Turul-ügyben. Bár ne tette volna ...

A Turul-szobor bontásáról szóló jogerős Fővárosi Bíróság ítélet nagy vihart kavart itt a blogon is, ezért vártam, a kerület vezetője mit szól ehhez.

A Fidesz szombati kongresszusán azt mondta: "A turult nem adjuk" ... és megtapsolták.

Majd az [origo]-nak:

"Pokorni Zoltán szerint nem arról van szó, hogy a kerület ne követné a jogerős bírói döntéseket, nem vitatják ugyanis a bírósági döntést. A szobor lebontását mégis meg akarják akadályozni. Azt nem árulta el, pontosan milyen eszközökkel odázná el a kerület a bontást, csak annyit mondott, "folyik a jogászkodás", melyet ő maga nem szeret, de jó lelkiismerettel adott rá utasítást, mert szerinte egy téves szimbolikus vita okozza a szobor körüli vitát. A jelenlegi fővárosi önkormányzatnak még 16 hónapja van a választásig, azután új összetételű közgyűlésre számít a polgármester. Addig kell húzni az időt - bár Pokorni szerint a "szoborrombolás megakadályozása" helyesebb kifejezés.

A Demszky Gábor utáni városvezetés másképp viszonyulna a szoborhoz. Szerinte az immár öt éve folyó vitáknak a fővárosi közgyűlés vethetne véget, ha végre hozzájárulását adná a szobor talapzatra erősítéséhez. (A turult annak idején a közgyűlés hozzájárulása, építési engedély."

Na vazze, egy jogkövető polgármester ... mit kell csinálni a jogerős bírósági végzéssel? Kihúzzuk addig, amíg mi kerülünk hatalomra! Hát ez valami egészen elképesztő.

Pokorni úr! 

Mit szólna ahhoz, ha a XII. kerület egyik legszebb részén illegálisan, engedélyek nélkül felépíténék egy éttermet vagy bármi mást, mondjuk az Istenhegyen, majd 5 évnyi pereskedés után beleröhögnék az Ön szemébe, hogy majd kihúzzuk valahogy az önkormányzati választásokig, amíg Ön eltakarodik?!

Az Ön remek, példamutató hozzáállása remek precedenst teremt az illegális építkezésekre, az első követője már meg is jelent Budán, amit a következő posztunkban be is mutatunk.



 

Címkék: fidesz abszurd pofátlan

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr211188573

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

eszkep 2009.06.16. 15:11:54

@Őrnagy Őrnagy: Igen, nagyjából ez az ábra.

Geza 2009.06.16. 15:15:10

@fmj:
Ha lement ez a hajcihő, azért nézz vissza, hátha a polkorrekt megfelelési kényszer elmúltával visszaesik a blog a normális mederbe :).

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.06.16. 15:15:41

Különben meg jössz itt a jogszerűséggel zero. A vastagbőr témáinak 99%-a jogilag teljesen rendben van - sajnos. Ez egy ilyen jogállam.

+ Ha te építesz egy éttermet illegálisan nem fog ott teremi pár ezer gárdista meg akciónyugdíjas, ha le aakrják bontani.

reKorrekt 2009.06.16. 15:16:32

@DexterMorgan78/Séfbácsi: Chuck Norrisnak Liberté_73-as pizsamája van.

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.06.16. 15:17:13

@fmj:
Különben sincs esélye nyerni. A Konzervatórium is nyert, pedig azokat a hosszú cikkeket tuti nem olvassák sokan ,és sehol semmi bulvár.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.06.16. 15:17:24

@Geza: médiaipari szakkifejezéssel élve mondhatjuk azt, hogy méjnsztrímileg az a benyomása lehet az embernek, miszeritnt is zero ELKURVULT???

(na asszem most már begyűjtöm az első "banánt"... ahogyan anno fradi-meccsen szoktuk volt "kommunikálni": huhuhuhuhuhuhuhu)

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.06.16. 15:19:04

@Geza: @Seduxen: Ugyanolyan felvágósak vagytok, mint Liberté!

f.m.j. 2009.06.16. 15:19:39

@Geza:

nem, már nem nézek vissza, olvasni még fogom, de majd lassan az is elmúlik

Geza 2009.06.16. 15:21:11

@Jack/rendetteremt/:
És pont a turulnak kellene kimaradnia ebből a mókából?

Tudod, ez kb. olyan, mint amikor a családon belül az a szabály, hogy kérés nélkül nem veszünk a sütiből, te viszont folyton éhen maradsz, mert a lökött öcséd szarik a szabályra és amit nem zabál fel, azt összetúrja. Mivel belenyugodni nem akarsz, az öcsédet rendbetenni nem hagyják, így nem marad más választásod, mint hogy te is szarj arra a szabályra, amit rajtad kívül senki se tartott be eddig se, és te is élj azon eszközökkel, amikkel rajtad kívül mindenki élt eddig is. Ennyi.

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.06.16. 15:21:29

@Liberté__73: Te bannoltatsz? Ráadásul úgy jössz ide, dicsérgetni zero-t, mintha soha nem lettek volna itt kielemzve a fidesz faxságai. Elárulom neked: mindig is voltak iylan postok, csak te kurvára nem voltál itt.
Nehogy már úgytetszelegjél itt, mint akinek hatása volt az itteni dogokra...

Beszarok bazmeg, a te cinizmusod mivel elfogadhatóbb mint Pokornié?
Tényleg, 650-en nincs sport kipu, úgy ment át a műszakin, igaz?

Seduxen (már NEM dr.) 2009.06.16. 15:23:13

@fmj: na gondókozzá tündérvirágszálam!

ne kejjjen eztet mégecccer kérnem, értve vagyok? :)))

Tündér_Lala 2009.06.16. 15:23:15

ZERO Libeté megdícsért. Én azért elgondolkodnék.

Geza 2009.06.16. 15:24:31

@fmj:
Hát, ennek nem örülök, de ez a te döntésed, meg ha a zsindexesedés útját választja a blog, akkor én se fogok maradni.
De mindenesetre és mindettől függetlenül kívánok nagyobb sikert az élet más területein, jó egészséget meg természetesen szebb jövőt :) !

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.06.16. 15:24:38

@Geza: Nem ennyi, mert Pokorni előtt reális távolságban ott lebeg a lehetőség, hogy egyrészt megváltoztassa, másrészt betartassa a szabályokat, na ezt leszarva szarik a szabályokra.

Geza 2009.06.16. 15:25:29

@Félkupica_Fehér_Főnök:
Nem is igaz, mert én nem vagyok vandammos, én inkább Dolph Lundgrenre hasonlítok, csak nem vagyok olyan filigrán és nőies.

Geza 2009.06.16. 15:27:36

@Seduxen:
Hát, hogy elmondhatjuk-e az egy dolog, a másik meg az, hogy helytálló-e a meglátásod.

Remélem, hogy nem, de ezt majd a goldenbrag lezárultával meglátjuk.

f.m.j. 2009.06.16. 15:29:54

@Seduxen:

mán min kéne nekem olyan nagyon elgondolkodni, szerinted?

@Geza:

kösz :)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.06.16. 15:31:58

@Geza: én is remélem, mert eddig nem tűnt ilyen mentalitásunak... félreértés ne legyen: meg nem lepődnék, mert a "médiaiparban" (szerintem a blogolás is ebbe tartozik) sokakkal "elszaladt a ló"...

szeretném remélni, hogy ez esetben tévedek, de goldenlófasz napi X említése kétségeket ébreszt bennem...

megjegyzem a MIÉRT NE TARLÓS-t kérdésünkre még mindig nem reagált...

Geza 2009.06.16. 15:35:30

@Félkupica_Fehér_Főnök:
És most nem pont az időhúzás az, amivel lehetőséget teremtenek a szabályok megváltoztatására? Na nem mintha belőlük kinézném, hogy bármit is tegyenek a nemzeti értékekért, de ha bármilyen indokkal is, de időt nyernek, akkor azt a jó ügynek teszik.

Pl. a határozatokat nem kell átvenni, a 'maszatos' pecsétet nem kell elismerni, visszaigazolást kell kérni, bírói elfogultságra hivatkozva újratárgyalást kérni, (nem lévén jogász, nem tudom, mi reális ezen a téren és mi nem), emellett a háttérben megkeresni a döntnököket és megkérdezni, hogy tényleg szeretnék-e a sajtóban látni a fényképeket, amiken tavaly épp mattrészegen csalják a nejüket a főnökük pudlikutyájával, vagy ilyesmik.

Basszuskulcs, nem vagyok valami tehetséges az áskálódás terén, de a jelen politikusgárda garantáltan jobb nálam, hát hadd játsszanak már egyszer végre a változatosság kedvéért a jó ügy mellett.
És ugye ezen játszmákban a törvények sem a játékszabályok, hanem csak az eszközök közé tartoznak, azaz ez ahogy máskor, úgy most se fogja vissza őket remélhetőleg.

reKorrekt 2009.06.16. 15:35:47

Én nem tudom mit fürdőskurváskodtok mán itten emiatt a kiba moderáció miatt. Töröltek eddig tőletek valamit? Be lett szólva stafftól hogy kussoljatok? Lett jelezve hogy rohadtnáczi a kommented és moderálva lett mert az? Ért eddig bárkit is bármilyen hátrányos dolog amiatt amit írt? Én ugyanúgy kiadom a dühöm itt mint eddig, ugyanolyan szókiccsel és vehemenciával, csodákcsodája mégsem történik a hsz-eimmel semmi.
Úgyhogy töröljétek le oroszlánkönnyeiteket és ha abbahagytátok a durcázást a semmi miatt, akkor jelenetkezettek egy jaffa-csokiért...
Ha meg Liberté zavar benneteket akkor nagyjából pont le kell szarni és nem válaszolni neki, majd megunja és nem jön többet.

Na.

f.m.j. 2009.06.16. 15:40:28

@Seduxen:

Látod-látod, én is azóta bizonytalanodtam el...

egyébként még annyit, hogy régen olvastam a Szélsőközepet (függésszint volt) aztán amikor megnyerték ezt a Goldenfost, szarok lettek, és eltüntek... úgyhogy az irány megvan... mondjuk ott nem volt ilyen libériás segítség...
Mondjuk azóta rájöttem, hogy a Puszéréknak mi volt a feladata a médiában: megágyazni az LMP-nek, én is majdnem megettem, mert annyira bírtam a Puzsért, most már nem, hiszen ő is egy párt szekerét tolja, amire az égre, és még ki tudja mire megesküdött, hogy sosem teszi...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.06.16. 15:45:58

@Geza:

Bocs, hogy bennem semmit sem mozgat meg a Szent Turul... az csak egy szimpla szobor ...amúgy szerintem nem is túl szép.

Van engedélye? Nincs.
Ennyi, öregem, kár ezen hergelni magadat ...

Geza 2009.06.16. 15:46:31

@Korrekt (Cum Deo pro Patria et Libertate):
Mér? Láttad valahol, hogy ezen picsorogtam volna :)?
Amíg az őszödi szenvedélyes igazságbeszéd szintjét el nem érjük, addig min aggódjunk?

Viszont ha már minden egyebet fikázunk, leszólunk, kifogásolunk, stb., akkor pont ezt az intézkedést hagynánk ki? (Tudod: ha nincs moderáció, akkor mér nem tilcsákki a liberátorokat, ha meg van moderáció, akkor meg milyen alapon :) ?)

Amúgy meg: mi van, most moderálni akarod, amit a moderációról morgunk, he :) ?

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.06.16. 15:49:18

@KurtaBetyár:

És?
Látom nehéz felfogni, hogy a Közgyűlés dönt egy kerületi szobor ügyében is , mert ilyen a törvény?

Ezt a törvényt kívánja netalán módosítani a Fidesz?

Nem, ők TÖRVÉNYTELENÜL építettek egy szobrot, engedély nélkül ...

És törvény előtt MINDENKI egyenlő, ha az a jogerős döntés hogy le KELL bontani, akkor kutya kötelessége lebontani ..

Különben holnaptól nem adózok, nem fizetek TB-t, nem veszek BKV-jegyet, mert kit érdekel a törvény?

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.06.16. 15:49:57

@Liberté__73:

Te ki a tökömnek képzeled magad?
A nigériai cselédlányodnak csettintgess, ne nekünk.
Majd mi eldöntjük, kit, mikor, miért moderálunk.
Mellesleg te vagy a legnagyobb esélyes a személyeskedéseid miatt.

Marcellusca 2009.06.16. 15:51:19

@Korrekt (Cum Deo pro Patria et Libertate):
Vót mán ma is rá példa.
Apafarkas kommentjét nem tudtam elolvasni, csak a rá adott választ.

A probléma meg ott van, hogy ott lebeg Damoklész kardja, tehát az emberek óhatatlanul is megpróbálják visszafogni magukat.

De nem folytatom, mert ez itt OFF, és még megkapjuk a banánt. :)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.06.16. 15:52:30

@Geza: kirekeszt baszdmeg, kirekeszt... már ő is :))

(tényleg véget nem érő játék - olcsó, hülyegyerekeknek tudom - egy a kirekesztősdi, csak rá kell érezni az ízére. akár van rá ok, akár nincs :)))

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.06.16. 15:52:35

@eszkep:

LOL

"Történt törvénysértés? Nem. Lesz felelős? Nem
Akkor minek írtad a posztot???"

Ebben az esetben törvénysértés történt? IGEN!
Van felelős! Van!

Geza 2009.06.16. 15:53:45

@zero:
Hát, most erre mit mondhatnék? Bennem meg a te véleményed nem mozgat meg túl sokat (max. légneműt), csak nyolcvan-pár kiló biomassza - meg amúgy nem is túl szép :) ?

De azért azt figyelembe vehetnéd, hogy jó csomó embernek igenis jelent valamit, és ők elviekben pont ugyanannyira fontosak, mint azok, akiknek közömbös a dolog.

A határozat meghozói meg a papírjuknak fúrhatnak egy lyukat a közepére, és baszogathatják azt a turul helyett, mert ha tényleg szembe mennek azokkal, akiket elvben képviselnek (érted: képviselnek, és nem pedig uralnak), akkor a papírjuk sem fogja megvédeni őket.
A törvényeket is elvben a köz akarata hozza, úgyhogy ha a kettő ütközik, nem kérdéses, hogy melyik fog engedni. Tudod: minden törvény annyit ér, amennyire betartják.

Ennyi, és ezen tényleg kár bárkinek is hergelnie magát.

Liberté__73 2009.06.16. 15:54:32

@laspalmas:
megértettem, tiszta sor

"személyeskedéseid miatt" alkalomadtán egy ilyet mutasson valaki ha nem nagy kérés

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.06.16. 15:55:49

@tesz-vesz:

Én azt olvastam, hoyg Orbán HR politája, hogy senki se erősödjön meg a Fideszben, aki veszélyes lehet rá nézve,

Nos, a Fideszben nincs is puccs, meg platformok ..

Viszont Budapest főpolgármestere alapból erős, hiszen 1,8 millió ember vezetője, meg több 100 milliárd felett rendelkezik ...így nem nagyon érdeke hogy erős, sikeres Fideszes legyen a főpolgármester ...

Seduxen (már NEM dr.) 2009.06.16. 15:56:51

@zero: még mindig várom megtisztelő válaszodat...

köszönöm!

Geza 2009.06.16. 15:57:47

@zero:
Ezt hívják polgári engedetlenségnek, ahogy anno a sokat dícsért Gandhi követői például tömegesen leültek a vasúti sínekre, megakadályozva ezzel a britek közlekedését.

És képzeld, az is törvényellenes volt! És ezt még maga Gandhi is elismerte, és csak annyit mondott rá, hogy nincs annyi börtönük, mint ahányan azt szeretnénk, hogy ők elmenjenek innen.

Érzed a párhuzamot, vagy fejtsem ki jobban? (Segítek: annak a nézőpontjából kell megvizsgálnod a kérdést, aki a turult a nemzete egyik fontos jelképének tartja.)

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.06.16. 15:58:20

@laspalmas: ahhh, ez annyira jól esett, hogy teljesen megnyugodtam...:DDD

Laspalmas visszaadta a reményt, hiába no, az anyák mindig tudják, hogy kell viselkedni a gyerekekkel:DDD

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.06.16. 16:00:03

@belzebubó:

Azokat is hagyjuk csak végülis nem sértenek törvényt,Turul-szobrot meg hagyjuk lebontani mert sért?"

A Turul-szobor törvényellenesen áll.
Nem én állítom ezt, hanem a Fővárosi Bíróság.
Náluk lehet panaszt tenni ...

Kezd kicsit uncsi lenne a kettős mérce amit folytattok ez ügyben ...lásd feljebb.

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2009.06.16. 16:00:27

@Liberté__73: a személyeskedés tényének nála van egy olyan nem formális kikötése, hogy annak elkövetője a helyi mainstream felfogásba ne passzoljon. = röviden tömören: te nem személyeskedhetsz, de veled igen, mert te "más" vagy. nem kell ezt túlspillázni, látod, én is megszoktam ezt a rendszert :)

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.06.16. 16:02:12

@zero: Egyébként amikor megírtad a postot, elsőnek tudtam volna kommentelni és akkor majdnem beírtam, hogy nem biztos, hogy jó téma megint a turul.

Egyzserűen képtelenség elvonatkoztatni a politikai háttértől ebben az ügyben.

Mert hangsúlyozom én is, jogilag, már rég el kellett volna tüntetni a szobrot. Ennek pedig úgy kéne működnie, hogy ügy lezárul, másnap kultúráltan, szó nélkül elbont. Ezt kell az étteremnél is, meg az igazak falánál is.

wladyslawsky (törölt) 2009.06.16. 16:02:20

@zero: jóvan, értjük mi, le kell mosni a "radikálisba hajló" bélyeget a blogról, mer még a végén se index címlap, se goldenblog esélyek... :))
de azér' a "kurucénedet" felvállalod még néha? xD

wladyslawsky (törölt) 2009.06.16. 16:04:32

@Pierre (Bezuhov): some animals are more equal than others :))

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.06.16. 16:05:30

@Geza:

Ja, ezért kell nyerni 2010-ben a Fidesznek Budapesten, és után oda és annyi Turult állíthatnak, amennyi jól esik ....

Most Demszky kibaszott a Fidesszel?
2010-től meg a Fidesz fog kibaszni Demszkyékkel.

Igazi hinta-politika ...remek lesz!

Seduxen (már NEM dr.) 2009.06.16. 16:08:59

@zero: cekceljen má' meg hattalicska aprómajom téged: most kérdezem kb HUSZADJÁRA...

Szerinted ki lett volna 2006-ban (vagy lehetne 2010-ben) a jobboldal alternatívája Tarlós helyett??

Kérlek... szépen... nem kicsit, nagyon :)))

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.06.16. 16:09:06

@wladyslawsky:

rosszul látod ... egyszerűen nem tetszett ami itt zajlott, és mivel a mi blogunk, kicsit helyretesszük a dolgokat.
Akinek nem tetszik, vegyen Népszavát :)

Amúgy beszarok ezen a világvége hangulaton ..

Amúgy ha jól látom 50%-50% esnek a vélemények.
Most ez a jobb, vagy ha 99%-1% az arány ?!

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.06.16. 16:10:37

@Seduxen:

Ja ...bocs:
tököm sem tudja ...de elég szánalmas hogy a teljes Fidesz garintúrából Tarlóst találták a legjobb jelöltnek ... vagy nem?

Seduxen (már NEM dr.) 2009.06.16. 16:13:42

@zero: na végre, köszönöm.

szóval alternatíva szerinted sincs, de azért "tarlóstne".

szerinted ki volt az a jelölt, aki a legkisebb arányban maradt alul csodaszép fővárosunk - úgy látszik - örökös főpolgármesterével szemben?

ezek szerint mégsem olyan rossz választás...

Várospolitikában járatos ki lehetne? az örök konfrontálódó Rogán? Vagy Pokolgyík? Bár ha korábbi lakókerületemnek szeretnék jót, akkor még ajánlanám Riz Leventét is...

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.06.16. 16:24:11

@Geza:

Megpróbálom rövidre fogni, hogy hol távolodik egymástól a kettőnk álláspontja.

Pokorni Zozi kiba. feleslegesen, népszerűség hajhászásból (ezt Őrnagy Őrnagy regénytárs fogalmazta meg legutóbb tökéletesen) látványosan lekulázta a jogerős ítéletet. Még csak azt sem mondtam, hogy az időhúzás elfogadhatatlan, -bár szerintem nem ez lenne a legkorrektebb eljárás- de akkor legalább fogta volna be a száját.

Azt, hogy miért tartom tök fölöslegesnek a szájtépését már leírtam az előző turulos posztban: Hál' Istennek esélye sincs annak, hogy lebontják, egyszerűen annyian utálják Demszkyt, hogy már csak az iránta érzett utálatból és dacból is megvédenék a szobrot, azokról nem is beszélve, akiknek valóban fontos, hogy ott álljon, ennyi.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.06.16. 16:24:27

@Seduxen:

Miért? Nincs igazam? Mikor a 2006-os önkormányzati választáson tarolt a Fidesz, Tarlós hozott egy szoros vereséget, meg egy 33:34-es szoros közgyűlést. Nehéz "sikeresnek" minősíteni ...

Amivel kb. kitörölhette a seggét ezzel ...

eldiablomismo 2009.06.16. 16:27:08

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": Hát igen, tényleg nem az a baj, hogy lopnak, csalnak hazudnak, hanem, hogy nem a tieid. Ritka értelmes jószág vagy te is.
4 év múlva itt leszel még? Vagy majd sunnyogsz valahol?

reKorrekt 2009.06.16. 16:31:52

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": Ennek az ügynek nem politikai, hanem faji háttere van.

@zero: Oké, de remélem a fidesz jövőre minden kerületbe épít egy Turul szobrot (nemfog) a metrókocsik oldalára meg a Honfoglalás lesz végigfestve (nemlesz)...

Seduxen (már NEM dr.) 2009.06.16. 16:34:28

@zero: a liberalizmus fellegvárában előtte ez SENKINEK sem sikerült. Erről ennyit...

Na jól van ez is partalan vita, részemről ennyi. Majd kíváncsi leszek jövő összel melyik párt kit indít...

cikkhájl

derelyegrádi szellem 2009.06.16. 16:34:58

@eldiablomismo:

így kb 100adzsor előhozom neked, tuodo a fideszes ávóscsmeték neveivel még adós vagy.

Meg most már nevetséges is. És még finoman fogalmaztam. Ha nem lesznek meg a jó fideszes ávóscsemeték nevei továbbra sem, akkor már nem leszek ennyire udvarias.

Várom. Kitartóan.

Liberté__73 2009.06.16. 16:35:09

@Korrekt (Mosakodással a Nyomdáért és Értem):

"Ennek az ügynek nem politikai, hanem faji háttere van."

igen. emberek csinálják (=faj) ezért aztán ki így látja ki úgy

eszkep 2009.06.16. 16:38:11

@zero: LOL
Azt senki nem tagadta, hogy ebben az esetben történt jogszabálysértés, a kérdés a felsorolt esetekre vonatkozott...

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.06.16. 16:38:57

@Liberté__73:

"De ha ezt csak te teszed egyedül, senkiházi kis műveletlen tirpákként, az nem olyan baj, mert nem számítasz sehol, azonban ha egy wannabe parlamenti párt teszi, na ott már komoly gondok vannak. "

vastagbor.blog.hu/2009/06/04/az_ovb_bucsuzik_a_kampanytol?fullcommentlist#comments


egyet kértél, ezért nem keresgéltem sokat :o)

eszkep 2009.06.16. 16:41:08

@zero: Ha hazánkban is (precedensalapú) Angolszász jogrendszer lenne és nem Kontinentális (római jog), Zeronak és Libertének be kellene kötni egy infúziót.

fraki 2009.06.16. 16:42:29

@Feuer Frei !: Te hülye. Szövegértésből leülhetsz egyes. Orbán a "magunkfajták" kifejezést ironikusan használta, éppen egy olyan kontextusban, ahol ezt a megszólalásmódot kritizálta.

Egyebekben pedig nem kell beleolvasni a fidesz stratégiájába, hogy akkor most hirtelen a jobbik felé kell fordulnia, ez nem is lenne érdekük, és nem is csinálják, okoskák. Éppen ellenkezőleg, végre behatárolja őket jobbról is valaki.

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.06.16. 16:44:53

@zero: Mi a bajod Tarlóssal? Másodszor kérdezem :o)

Egy kib.szott mutyi sem fűződik a nevéhez, még csak az árnyéka sem vetült rá a tökömtudja hány éves polgármesterkedése alatt. Szakmai tapasztalat + mutyimentes politizálás vs. faragatlanság (de már ebben is komoly javulást mutat) én _tényleg_ nem tudnék jobbat mondani. (Hozzáteszem, sok fideszes polgármestert nem is ismerek)

Marcellusca 2009.06.16. 16:46:26

@Geza:
Azért a Gandhi-féle engedetlenség az elnyomókkal, megszállókkal szemben nem ugyanaz, mint demokráciában egy jogerős bírói határozatra tojni nagy ívben.
Ez a hasonlat elég nagy csúsztatás.

fraki 2009.06.16. 16:47:40

És valóban idegesítő ez a kettős mérce. Ha az a szobor törvényellenesen áll ott, takarítsák el a fenébe. Pokorni meg egy visszataszító alak, és egy gyenge figura.

Marcellusca 2009.06.16. 16:47:56

@Seduxen: Nem tud válaszolni, mert még a jobb oldalnak sem volt jelöltje.
Csak a FÜGGETLEN tarlós, akit csak támogattak. :)

belzebubó 2009.06.16. 16:56:24

@zero: nem lehet a két dolgot egymással mérni, ezért nem kettős a mérce.Te hasonlitod össze az almát a körtével.Egy köznek, közpénzből épült müvészeti alkotást egy magánbefektetéssel és azon lovagolsz,hogy mindkettő törvénytelen,punktum semmi mást nem veszel figyelembe.
Egyébként majd a határidőre lebontják :) majd ha megépül a 4-es metró.

Liberté__73 2009.06.16. 16:58:17

@belzebubó:

"Egy köznek, közpénzből épült" + engedély nélkül ==> (ne én minősítsem, de büntetőjoginak érzem valahol)

eldiablomismo 2009.06.16. 17:08:59

@derelyegrádi szellem: Te tényleg elmeroggyant vagy.
Akkor ne legyél udvarias, pont leszarom, ahogy a hülyeséged is.
Ha ennyire érdekel ki kinek a borja, akkor túrjad a Kennedy seggét.

belzebubó 2009.06.16. 17:11:31

Amelyik oldalnak most az érvrendszerét véded,az nagyon hasonlit a Macchiavelli tételére,miszerint "a cél szentesiti az eszközt" .
Szerintetek erkölcsös célokat (lásd:tv-ek betartása) nem lehet erkölcstelen eszközök nélkül (köznek készült müvészeti alkotás lebontása) megvalósitani. Macchiavelli volt az első aki megkérdőjelezte az erkölcsös politika létjogosultságát.
Macchiavellizmus abszolút formája :egy politikai személyiség vagy irányzat politikai céljainak elérése érdekében mindenféle eszközt mindenkor megengedhetőnek tart,akár a szoborlebontást is.

Hú de elmélyedtünk az etikában :)

derelyegrádi szellem 2009.06.16. 17:14:10

@Liberté__73:

rosszul érzed, ebben az égvilágon semmi böntetőjogi nincs (kéne venni kilóra egy jogászt, bár te ehhez is értesz, mint "liberális", ez nem vitás).

Ez tisztán építési hatósági ügy, ami közigazgatási hatáskör, azon belül is hatósági (a közig szerv hatóságként jár el). Vegyél egy Ket-et, ha a kilós jogászok elfogytak volna, nagyokos.

belzebubó 2009.06.16. 17:14:34

@Liberté__73: "Egy köznek, közpénzből épült" + engedély nélkül ==>lásd Igazak Fala :))

belzebubó 2009.06.16. 17:21:12

@zero:"Macchiavelli volt az első aki megkérdőjelezte az erkölcsös politika létjogosultságát." ennek a blognak pedig eddig ez volt a fő csapásiránya,hogy ezt eddig nem kérdőjelezte meg.

belzebubó 2009.06.16. 17:23:55

@Liberté__73: egyébként a büntetőjogtól ez messze van erre nem a BTK az iránydó,de derelye majd tudja pontosan.

belzebubó 2009.06.16. 17:25:39

@derelyegrádi szellem: annyira belelovaltam magamat,hogy nem láttam,már le is ütötted a labdát.

derelyegrádi szellem 2009.06.16. 17:27:58

@eldiablomismo:

Az állítotásod szerint a fideszbe ülő ávóscsemeték nevei helyett nem volt rossz, bár informatívnak sem neveznéma kommentet.

Röviden: egy hazudozó vagy, és mint ilyen, vitaképtelen. "liberálisról" lévén szó, ebben semmi meglepő nincs. A standard.

Azt a "Kennedy"-t nem úgy hívják te primitív idióta!

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.06.16. 17:32:16

@Liberté__73:

Tudom, hogy mod-gyanús, de mekkora LOL már!:D

Horizont 2009.06.16. 17:52:18

Most sok mindenkit nem értek. Hónapok óta, nagyon helyesen azon kesergünk, hogy miket "csinál" az MSZP és az SZDSZ. Várjuk ezerrel a váltást, változást. Amin felháborodunk ott, annak örüljünk itt? Pokorni a Fidesz elnökhelyettese, kerületi polgármester. Bármennyire is visszás dolog ez az egész ügy, ő nem nyilatkozhat így. Mondjuk én mondhatnék ilyet a kocsmában, ha járnék. De ő nem. Üzenete van a mondandójának.
És felelőssége.Mindjárt hatalomra kerülnek, és meglepődne-e ha zsinórban ez jönne a gyakorlatban?
A másik posztnál már megírtam.
A TÖRVÉNYT MINDENKINEK KÖTELESSÉGE BETARTANI! Ezen nincs mit ragozni.
Jó lenne ha így működne az ország.....Fent, lent!

eldiablomismo 2009.06.16. 17:54:02

@derelyegrádi szellem: Ez a liberálisozozás valami családi terheltség? Szégyelled apád ávósmúltját és ezt most a környezeteden és rajtam kompenzálod, vagy mi?
Kenedit meg a helyesírás ellenőrző javította, í.j.

valójábannemberci 2009.06.16. 18:04:02

@zero: A helyzet az, hogy téged tekintenek a nép hangjának, és azt szeretnék, ha az érdekeiket képviselve te mennél panaszt tenni a kommentálók nevében.
Amíg ezt nem teszed, addig számolnod kell azzal, hogy időnként megkapod azokat a jelzőket, melyek szerint elpuhulsz, liberalizálódsz, beszippant a karvalytőke, vagy éppen munkát ajánl az NBH.


(viczvó't)

wladyslawsky (törölt) 2009.06.16. 18:07:22

@fraki: szövegértésbeli problémáid talán neked vannak, barátom

Orbán: "ugye a... (ismét egy vitatott kifejezés) a magunkfajták, ami alatt most az egyházak vonzáskörzetében tanyázó embereket értem. Mi hiszünk egy általános emberi törvényben..."

Tehát-állításoddal ellentétben- nem használta ironikusan és nem kritizálta.

www.hirtv.hu/belfold/?article_hid=274806
18. perc

A "Te hülye" megszólítás meg tiszteletlenség, szal a tánc és illemtanra se ártana rágyúrnod ;)

picur3ka 2009.06.16. 18:10:13

@Korrekt (Cum Deo pro Patria et Libertate):

Egyetertek, szetuffoljak az osszes topikot ezzel a moderalas rinyaval.

@eszkep:

'Ez persze akkor működik, ha törvények összhangban vannak az általános erkölcsi normákkal. Manapság az erkölcsi normák és az jogalkotás egyre inkább elveszíti a „közös nevezőt”, ami - többek között - felelős a társadalmi feszültségekért. Ugyebár a jogegyenlőség egy triviális normatívának kellene tűnnie…'

Na errol nekem az jut eszembe, hogy zsidoknak kulon torveny Angliaban - nem nagyon kellett hasznalni miota Izraelbe lehetett menni annak, aki akart -, mormonok tobb feleseget tarthatnak Amerikaban, bar ezt a torvenyek tiltjak, nekik elnezik. Sharia law van ugye nagyon sok Ny-E-i orszagban es a skotot eliteli a birosag hazassagszedelgesert, etc, de ha olyan orszagbol jossz, ahol a polygamia valamely formaja megendett, akkor az OK. Multikulturalis torvenykezes es on-megvalositas, ha pucerkodni akarsz, az nem kozszemerem sertes, hanem nudizmus es igy tovabb. Komolyan mondom, megorult a vilag.

derelyegrádi szellem 2009.06.16. 18:10:50

@eldiablomismo:

"Kenedit meg a helyesírás ellenőrző javította, í.j."

1./Te meg akkora primitív idióta vagy, hogy elhitted neki, mert nem tudod hogyan kell leírni a nevét.

2/ Ha azzal írnál nyilván a "liberálisozozás" is kijavította volna.

Apámnak nincs ávósmúltja, szemben anyád szolgáltató múltjával, amit a vasúti restik környékén végzett a hajlékonyoknak kisfröccs ellenszolgáltatás fejében. Hogy ez nála csupán "liberalizmus", vagy családi terheltség, azt én nem tudom.

Horizont 2009.06.16. 18:18:39

@eldiablomismo: @derelyegrádi szellem:
Nem erős ez már egy kicsit? Apákat, anyákat nem kéne belevonni! Mint a gyerekek....

derelyegrádi szellem 2009.06.16. 18:25:32

@Horizont:

de az. Az azért nem mehet, hogy apámat leávósozza. Én addig felmenőt nem hozok elő, míg ez a másik részről ez meg nem történik. Megtörtént, az ilyet nem hagyom - hasonló - válasz nélkül.

picur3ka 2009.06.16. 18:58:38

@derelyegrádi szellem:

Hoops, a libsik csunya, ragalmazos godrebe esett. hogy fogja innen kiasni magat?

Veszek elo pop-corn-t, mire visszajon.

Liberté__73 2009.06.16. 19:08:40

@belzebubó:

"Az nem lehet,hogy van valami ami esetleg a törvényen felüláll?"

egyelőre nem lehet
ha majd lehet, akkor még mindig 2 eset lehetséges (1) olyan ami neked tetszik, ekkor tapsikolsz (2) olyan ami neked nem tetszik, ekkor aggódsz erősen.

sztem jobb így, hogy a törvény az aduász, (ráadásul ha nem tetszik, le lehet cserélni másikra. persze ehhez többség kell)

Liberté__73 2009.06.16. 19:10:08

@derelyegrádi szellem:
"de sértődékenyek lettek a T. fasiszta urak"
:)

derelyegrádi szellem 2009.06.16. 19:45:40

@Liberté__73:

Ezt honnan szűrted le liberté?

Onnan, hogy valaki személyeskedve sértő dolgot írt (nem is rám, hanem apámra), és nem elszaladtam a moderátor nénikhez meg bácsikhoz, hanem válaszoltam rá?

Szerinted ez a "sértődés"?

Szerintem gyere be a napkollektorok alól, mert megártott!

Azt is tisztáztuk már, hogy én nem vagyok fasiszta, meg ilyenek, és ezt a fasisztázát az ilyen liberrálbolsiktól mint pl te, nagyon unom. Úgy tűnik nem vagyok egyedül, mert csak 2.16 lett, és ez még semmi, már ez félidióta érettségizett Gusztos is ott tart, hogy bocsánatot kéne kérniük. Csak annyit tudok erre mondani: Van (lenne) miért!

És az egyik apró, de nyomós ok te vagy! :-)

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.06.16. 20:55:20

@eldiablomismo: Te biztos, hogy vm. agymosott seggfej vagy. Pont ezt mondtam neked, erre visszalövöd, mint választ? Nem ismerlek a kapcsolatról?

Liberté__73 2009.06.16. 22:26:40

@derelyegrádi szellem:

"Ezt honnan szűrted le liberté?"

Ezt onnan szűrtem le, hogy eltörik nálad a mécses valahányszor apád ÁVOs múltja előkerül.
Nem feltétlenül kell azt neked szégyellni, hiszen te nem tehetsz róla, téges ez nem (nem ez) minősít, sőt megelőlegezem, hogy ő is meg volt róla győződve (akárcsak te most), hogy bizonyos emberek kiiktatásával egy jobb társadalom építésében segédkezik. (Tudod: lámpavas, dunavize és társai)

reKorrekt 2009.06.16. 22:42:31

@Liberté__73: Nem kicsit elszaladt veled a ló.

Liberté__73 2009.06.16. 22:45:23

@Korrekt (Mosakodással a Nyomdáért és Értem):

valakik nem kicsit bedobták a gyeplőt

reKorrekt 2009.06.16. 22:49:20

@Liberté__73: Szar duma. A gyeplőt csak az tudja bedobni, aki rajta ül a kocsin, te viszont egyedül vagy a bakon.

Liberté__73 2009.06.16. 22:54:04

@Korrekt (Cum Deo pro Patria et Libertate):

akkor viszont honnan tudod, hogy merre akarok menni ? :D

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.06.16. 22:54:48

@Korrekt (Cum Deo pro Patria et Libertate): Hagyd már, most frusztrált a hülyegyerek, hogy zero-ék kimoderálták. Még egy darabig azon fog mesterkedni, hogy bassza szét a "náczi blogunkat", de van egy olyan sejtésem hogy ki fogja harcolni a végleges tiltást. :]

reKorrekt 2009.06.16. 22:58:23

@Liberté__73: Belebonyolódtál a saját képzavarodban.

fogsunder · http://fogsunder.blog.hu 2009.06.16. 23:52:44

A "jogászkodás"-t jellemzően azok szokták kiemelni (mintegy mentegetőzve) akik egyrészt sötétek ahhoz, hogy akár a legegyszerűbb törvényi rendelkezést értelmezni tudják; másrészt van saját hatásköri hatalmuk, amivel és aminek révén magasról tehetnek és tesznek is a szabályokra, élve (jobban mondva visszaélve) érdemtelenül birtokolt-bitorolt "jogaikkal". Mindezt unottan és panyókára vetett ítélőképességgel.. Rühellem az ilyen véges agykapacitású, magas pozícióba nyomott, végtelenül szarkasztikus uborkafa-palántákat.

belzebubó 2009.06.17. 05:10:33

@Liberté__73:"sztem jobb így, hogy a törvény az aduász, (ráadásul ha nem tetszik, le lehet cserélni másikra. persze ehhez többség kell)"-a többség már megvan :) az akarat,hogy a többségi akarat érvényesüljön az nincs meg.
(Egyébként 56 is törvényellenes volt...)

az erkölcs és a politika összefüggéséhez persze nem tudsz hozzászólni viszont hülyeségeket irni,hogy ez büntetőügy az nagyon megy.

Geza 2009.06.17. 07:24:55

@Marcellusca:
Annyira azért nem olyan nagy az a különbség - mármint a tényálladék ide vonatkozó részére nézve: a hivatalos államrend által kiadott jogerős határozat nyílt és szándékos semmibe vétele az ott élők tömeges akaratának érvényre juttatása érdekében.

Egyébiránt csak azért igyekszem ennyire valami hasonlatot találni, mert úgy látom, Zero nem rosszindulatból mondja, amit mond, hanem egész egyszerűen nem látja, nem érti a mi nézőpontunkat, (az övéből nézve irracionálisnak tűnik a dolog ui.,) és ezért próbálok valami olyasmi dologhoz hasonlatot keresni, ami közös nevezőül szolgálhatna.

Csak hát ehhez először találnom kéne valami olyan dolgot, ami
- az ő szemében is érték (amit ő is tisztel)
- a személyén túlmutat (azaz nem a cafeteriája, az adójának a mértéke, a zavartalan munkába jutása, stb.)
- és ami annyira fontos neki, hogy annak érdekében személyes kellemetlenségeket/veszteségeket is ellenérzés nélkül, magától értetődően vállalna
Ilyesmi lehetne pl. valamilyen közösséghez tartozás, mondjuk hit, hivatás, eszme vagy ideológia alapján, vagy ezek önmagukban.
Ha találnék ilyeneket, akkor lehetne keresni annak valamely, általánosan elfogadott szimbólumát, és arra lehetne konstruálni egy fiktív szituációt, amit hasonlatba lehetne vonni a jelen turulos helyzettel.

Sajnos azonban így végigfutva fejben Zero eddigi írásain, legfeljebb a szabadság és/vagy a függetlenség eszméjét látom olyannak, amit ő is tisztel, de már ezeket is láttam a személyes hátrányok mögé sorolódni, úgyhogy (negatív felhangok nélkül!) úgy néz ki, hogy Zero alapvetően énközpontú liberális beállítottságú, akinek a személyes ízlése/véleménye/érdeke a meghatározó erejű, és bár ez az esetek jó részében egybeesik a 'nemzeti érzelmű' kifejezéssel jellemzett csoport ízlésével/véleményével/érdekével, de oksági viszony nincs a kettő között, és ennek okán nem látok módot arra, hogy meg tudjam neki mutatni, mit érez valaki, akinek a nemzete egyik szimbólumát gyalázzák.
Nem arról van szó tehát, hogy helyesli vagy szarik rá, egész egyszerűen nem látja/érti, és én nem tudom, hogy hogyan, mihez hasonlítva mutathatnám ezt meg neki.
Csak elbeszélünk vele egymás mellett, mert ugyanezen érvelést visszafele bejárva én meg az ő nézőpontját nem tudom felfogni egyébiránt :).

No mindegy, ezen nem érdemes rugdalni egymást, inkább az azonosan látott dolgokban kéne legalább összefogni, a különbözőségek rendbetételére meg majd ráérünk akkor, ha ennél nagyobb problémák nem lesznek :).

Geza 2009.06.17. 07:28:53

@Geza:
Ja, mindettől függetlenül természetesen a turulnak maradnia kell, aki meg el akarja bontani, azt sz@pja halálra a genyórázó marijja :).

reKorrekt 2009.06.17. 07:40:01

@Geza: Ebből a kommentedből látszik hogy nagyon is értelmes ember vagy te, ha nagyon akarsz... hozzátenném ne akarj mindig az lenni, ld. előző hsz-t XD

Geza 2009.06.17. 07:46:53

@Korrekt (Cum Deo pro Patria et Libertate):
A reggeli kávé csodákra képes, de nyugi, mindjárt elkezdek dolgozni, aztán onnantól megint morgósabb leszek, mint egy nőstény grizzli 'azokon a napokon' :).

Seduxen (már NEM dr.) 2009.06.17. 08:43:40

@Marcellusca: jogos, jár az 1 pont... ő "függetlenként" indult fityesz támogatással.

nem tudom mi a nagy ellenszenv vele kapcsolatban (zero részéről), mert az vitathatatlan tény, hogy faragatlan a stílusa, de ha kb ennyi amit fel lehet hozni vele szemben...

akkor ezerszer inkább ő, mint a cinikusan a pofádba hazudó "örökös" főpolgármester...

trojka 2010.07.03. 06:38:28

Nagyon jo lenne, ha minél több turul szobor lenne az országban - de törvényesen, mert csak abba nem kötnek bele, amibe nem akarnak.

süti beállítások módosítása