Skip to content


       Szűrés lista

Az olaszoknak is van már Gárdájuk

A napokban a sokat vitatott Magyar Gárda Egyesület és Mozgalom másodfokon beszüntetésre került, a Jobbik kivételével az összes főbb párt egyöntetű helyeslése mellett.

A "cigánybűnözés ellen" és a "magyar emberek megvédése mellett" zászlót bontó szervezetet a hatályos magyar jogszabályok szerint fel kellett számolni. Sok politikus véleménye szerint egy EU tagállamban egy ilyen szervezet léte megengedhetetlen.

Időközben Olaszországban is áll a bál, szintén egy "gárda" miatt ...

Júniusban ugyanis megalakult az Olasz Nemzeti Gárda. Gaetano Saya, a Gárda vezetője szerint kizárólag területellenőrzést végeznek, polgárőrségként  működve, együttmûködve a rendôrséggel. Az  ellenzék szerint a gárda egyértelmûen a náci SS-re emlékeztet. A Gárda egyenruhája katonabarna vagy szürke ing fekete övvel, fekete nyakkendő, szürke nadrág fekete oldalsávval, szürke sapka a sas és a fekete sugarú nap jelvényével. Felszerelés: sisak, fekete csizma, fekete kesztyű és nagy fekete zseblámpa, valamint egy karperec Nagy Olaszország felirattal.

Ez a ruha viszont hasonlít Benito Mussolini feketeingeseinek egyenruhájára, ezért az ügyészség a bemutatkozás másnapján azonnal vizsgálatot indított a fasizmus éltetésének vádjával.

Saya szerint a "birodalmi sas római császáraink óta történelmünk része", a belügyminiszter Roberto Maroni (Északi Liga) szerint "mindegy, hogy fekete, vörös vagy zöld, ez csak folklór, önkéntes polgárőrség azonban kell, azt akarjuk, hogy az emberek rész vegyenek a közbiztonság védelmében."

Az Olasz Szociális Mozgalom védnökletével született Olasz Nemzeti Gárdának már közel 2500 tagja van. Fő céljuk, hogy a rendőrség munkáját segítve járőrözzenek Milánó utcáin, és megakadályozzák a bűnözést. A Gárda egyharmada a rendőrség és a hadsereg korábbi tagjaiból áll.

Sőt, benyújtottak egy törvénytervezet a parlament elé, a közbiztonság javítására, amely szabályozná a városőrség/polgárőrség helyzetét. E szerint a városi polgárőrség alkalmasságáról az önkormányzat dönt, és nem lehetnek katonai jellegű szerveződések, pártok, szakszervezetek, szurkolótáborok csoportjai. Önállóan megalakult csoportok nem kapnának engedélyt arra, hogy polgárőrség legyen belőlük.
 
Ezt a törvényt szavazta meg a olasz felsőház július elején. Az új jogszabály értelmében akár három évi börtönbüntetés szabható ki azokra, akik illegális bevándorlónak adnak szállást, és az erről szóló megállapodás megkötésekor tudtak erről. Az országba törvénytelenül belépőket vagy ott-tartózkodókat nem lehet szabadságvesztéssel sújtani, de hosszabb ideig, akár másfél évig is az azonosítást szolgáló átmeneti szállásokon lehet tartani őket (eddig a határidő 60 nap volt), és cselekményük 5-10 ezer euró pénzbüntetést vonhat maga után. És a törvény rögzítette a polgárőrség alapításának szabályait.

Az Olasz Nemzeti Gárda be is jelentkezett, hogy ők hivatalosan is polgárőrség lennének. Ezzel csak a nnyi gond, hogy  bár a gárda hivatalosan egy politikától független, önkéntesekből álló közhasznú szervezet, elnöke mégis az olasz szélsőjobbhoz kötődik: Gaetano Saya egyben az egyik vezetője a Mussolini-féle fasiszta hagyományok örököseként fellépő Olasz Szociális Mozgalomnak (MSI). Ráadásul a gárda megalakítását az MSI kongresszusán jelentették be. Így elég rájuk mondani, hogy pártoktól függetlenek lennének ...
Az egyenruha-problémáról csak annyit mondtak, hogy "ha az egyenruhánkkal van baj, megváltoztatjuk a színét: kék gárda leszünk!". Az ügyészségi vizsgálatra pedig annyit, hogy "szervezetet már jogszerűen nyilvántartásba vették, nem követtünk el semmiféle bűntényt."

Sok bíráló szó érkezett a Vatikántól, zsidó szervezetektől és a baloldali ellenzéktől.
A törvénynek a polgárőrségekre vonatkozó része aggodalmat váltott mert attól tartanak, hogy a polgárőrségek létrehozása faji megkülönböztetéshez és önkényes, erőszakos cselekményekhez vezethet, illetve mert az e tevékenységre pályázó egyik csoport gyaníthatóan neofasisztákkal tart fenn kapcsolatot.

Berlusconi elmondta, hogy őt ezek hidegen hagyják: az embereket meg kell védeni. Az önkéntes polgárőrségre (is) szükség van a közbiztonság védelmében.

A párhuzam adott a Magyar Gárdával: egyenruha, birodalmi sas/árpádsáv, párthoz köthető mozgalom ...

A végére hazai politikusaink véleménye álljon itt a Magyar Gárda per ítélethirdetése után:

Szanyi Tibor, MSZP:
Jó döntés, sok ilyen kellene, különösen mostanság, amikor a társadalmat megfertőzte a szalonrasszizmus. Tudatosítani kellene végre, hogy a folyamat az előbb említett formájától a rasszizmusnak a politikai rasszizmuson át, az utcákra ömlik, és ezek egyenes következménye lehet - mint azt sajnos mostanában sokszor tapasztaltuk - akár az etnikai indíttatású gyilkosság is.

Bőhm András, SZDSZ:
Szakmai véleményem szerint jogilag megalapozott döntés született. Politikusként pedig azért örülök ennek az ítéletnek, mert nonszensz lenne, ha egy jogállamban megengedhető lenne, hogy magánrendészeti alakulatok grasszáljanak.

Herényi Károly, MDF:
A döntés helyes és időszerű volt. Ami elgondolkodtató az az időfaktor, ugyanis egy ilyen ügynek nem lenne szabad ennyi ideig tartania, mivel a huzavona nagy károkat okozhat a társadalom demokrácia-felfogásában.

Lengyel Zoltán, független:
Az ítélet megnyugtató, ám a gárda alapítója által beígért következmények félelemkeltők, mindezek ismeretében a kérdés ma már csupán az, hogy a jogállamiság keretei közözött lesz-e elég erő a jogalkalmazókban ahhoz, hogy az ítéletnek érvényt szerezzenek.

Váradi Tibor, Humanista Párt:
Természetesen üdvözöljük a Magyar Gárda betiltását. Viszont úgy gondoljuk, hogy a szélsőségek elleni küzdelemnek fontos, de nem elégséges eszköze a jogi csatározás. Nem hiszünk a gyors megoldásokban, az erőszakot az erőszakmentességtől nem egy bírósági ítélet választja el.

És a legfrissebb:
Az MSZP "települési őrséget" állítani fel.
"A települési őrség olyan jogsértések ellen léphetne fel, amelyekben a jegyzőnek kell eljárnia. Ilyenek az MSZP-sek által emlegetett, kriminális jellegű szabálysértések, jellemzően a húszezer forintnál kisebb kárt okozó lopás vagy csalás. Ezeknek a "bagatell"- ügyeknek gyakorlatilag nincs gazdájuk, hiszen a rendőrség nem nyomozhat, a jegyző meg nincs felkészülve az ismeretlen tettes felderítésére. Aki tehát egyszerre csak keveset lop, ma jó eséllyel megússza."

(Forrás: stop.hu , dunatv.hu, nol.hu, dailymail.co.uk, Times)

Címkék: külföld

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr511226017

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rolika 2009.07.15. 09:09:34

"vizsgálatot indított a fasizmus éltetésének vádjával"

Olyan miért nincs, hogy valaki vizsgálatot kezdeményez a kommunizmus éltetésének vádjával?!

Azért, mert 64 éve a szövetségesek szűklátókörűsége miatt az egyik terrordiktatúra legyőzte a másik terrordiktatúrát? Mikor lépünk már túl ezen? Mitől szalonképesebb a kommunizmus, mint a fasizmus? Talán mert velünk él?

doberman 2009.07.15. 09:10:37

Miért nem tudják ezek a fránya magyarok meg olaszok követni az évtizedek óta hathatósan agymosott és megfélemlített németek példáját?
Ott bezzeg eszébe sem jutna senkinek, hogy a Reichsadler újra szárnyalhatna.... inkább előzékenyen hagyják, hogy megegyék őket a törökök....

Seduxen (már NEM dr.) 2009.07.15. 09:21:12

A faszi sapkája engem inkább a carabinieri-k sityakjára emlékeztet... numindegy.

különben inkább SA, hamárhomár, nem a "villamosművek" (SS) volt a barnainges.

de a lényeg: szemét macskaevő fasiszták, pfúúúj...

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.07.15. 09:41:59

Azért egész ojrópában nyivákolnak, hogy a fasizmuis meg minden. De látszik, hogy egyre többeknek tele a töke a liberálbolsvizmussal.

Kartal (rezervált) 2009.07.15. 09:42:09

Az a lengyel zoltán meri kinyitni a száját aki rendőrökkel verekedett össze??? amikor felveszi a fizetését, miért nem tiltakozik, hogy "nem kell, mert szemét nácigárdisták által befizetett adóból kapom"??? arra bezzeg jók a gárdisták, hogy dolgozzanak és adózzanak mint a güzü, de ha gondolkozni és cselekedni kezdenek, rögtön tiltani kell őket! Orwell tapsikolna örömében ha ezt látná.

a humanista párt pedig örül a betiltásnak... istenem, ez már tényleg paródia!

@rolika: mit nem mondasz! lassan ismét engedélyezik a vörös csillagot! és sajnos igen, a szalonkommunizmus velünk él...

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.07.15. 09:43:30

olaszba' minden másképp van.

másrészt: ez a különbség egy szabad ország és egy gyarmat között.

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2009.07.15. 09:44:28

@doberman:
az a törökmegevés dolog egy kicsit odébb lesz még, nem?

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.07.15. 09:44:52

apropó: nem lesz poszt az AB döntésről? (népszavazás)

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.07.15. 09:46:58

@vero: Ne feledjük Szlovák barátainkat. A Saját Gárdájukkal!

stulquec 2009.07.15. 09:47:05

Egyébként nem tudom miért kell félni az olasz fasisztáktól? Még Ormos is leírja a Mussoliniről szóló könyvében, hogy bizony voltak zsidó származású alapító tagjai is a Fasiszta Pártnak.

Geza 2009.07.15. 09:47:58

@denever:
Jelen állapot szerint a második legnagyobb török lakossággal rendelkező város a világon Berlin.

Nem véletlenül megy a gúnyolódás, miszerint helyesbíteni kéne már az államuk hivatalos megnevezését: 'Bunte Republik Deutschland' (bocsánat: 'B. R. Almanya').

doberman 2009.07.15. 09:52:22

@denever: Hát ha nem a törökök, akkor majd megeszik őket a Konrád György féle fajzatok, akiket a tenyerükből etetnek évtizedek óta. Ha kicsit elapad a pénzforrás majd ők is belemarnak a kézbe, amely eteti őket.
De ez még odébb lesz, ha jóól tudom Némato. még ma is készségesen fizeti a II. vh-s jóvátételt Izraelnek.

százfogú c.zenekar 2009.07.15. 10:00:10

@rolika: Pont erről beszélgettünk tegnap a haverokkal. A komcsi nyuggereknek szabad kadáros pólóban feszíteni a maszop-majálison, de ha én megjelennék az utcán hitleres pólóban, tuti, hogy ujjal mutogatnának rám, meg talán a sündőrséget is kihívnák.
A hülye mukáspártos f.szkalapnak szabad vöröscsillagot viselnie, ezt az emberi jogi bíróság (asszem, baár már nem emlékszem pontosan) is megmondta, de ha én kimennék horogkereszttel az utcára, fél óra múlva tutira valamelyik őrsön csüszkülne seggbe a közeg hátulról...
Félreértés ne essék, ezek csak példák voltak, nem vallok nemzetszocialista nézeteket!:)

xanax · http://bennyhillifier.com/?id=CVTFxYMhwiA 2009.07.15. 10:00:30

Köszi, a NOL-os cikkel együtt ez olyan 2-3 dupla kávénak felelt meg. :)

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.07.15. 10:02:07

@doberman: Nem vagyok cigópárti! De a cigányságot miért nem kárpótolja senki?? Mert elégettek ott párat. Mondjuk jó nácziként azt mondom keveset. De a lényeg ha már a zsidók ajvékolnak itt állandóan a kárpótlásukért ezen címen a cigóknak is megjár!

Denimm 2009.07.15. 10:05:06

A lakosoknak Németo.-ban is tele van már a töke a bevándorlókkal.Többek között a doberman által említett törökökkel.Nehogy azt hidd ,hogy ott nincsenek tisztában az emberek azzal,hogy behurcolták a vendégmunkásokat ,hogy olcsóbban termelhessenek velük aztán amikor nem kellettek tovább akkor meg jól rásózták a nép nyakára.
Az,hogy a manipulált sajtó nem számol be erről az nem jelenti azt,hogy nincs ki a nép töke velük.
Unokahúgom ott él,mesél cifra dolgokat.Ugyan ez van itthon is.Megy az agymosás.De pont csak jobban felhergelik vele az embereket.Tehát egy szinten ez közösség elleni izgatás.Ha lenne egy valós közvélemény kutatás itthon szerintem az emberek 85% -a kivágná itthonról a különböző kisebbségeket.Sajnos ellepte az országot a kék szar.Ki kell lapátolni.Bár eléggé ragaszkodik a megszokott helyéhez.De talán szép lassan sikerül levakarni az országról.

@Noname Cowboy: azzal egy másik népcsoport anyagi juttatását csökkentenék.Az privilégium.Más népcsoportra át nem ruházható.A történelemben soha semmilyen más népet nem "semmisítettek" még meg :-) másnak nincs semmi oka kárpótlást követelni.

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.07.15. 10:06:40

@Noname Cowboy: na de ki fizesse? csak nem azt akarod mondani, hogy ISR.?

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.07.15. 10:06:42

@Denimm: Pedig jó lenne ha a zsidóknak kevesebb jutna. Mert a poifájuk már így is túl nagy!

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.07.15. 10:08:27

@Denimm: na ez a lényeg, hogy mindezt ki irányítja és kinek az érdeke?
gondolom, egy elszánt oknyomozó találna adatokat. aztán mi a hulláját.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.07.15. 10:11:34

@vero: Senki! Csak példálóztam, ha nekik jár akkor a cigóknak is.

freehckr 2009.07.15. 10:31:00

"A 'cigánybűnözés ellen' és a 'magyar emberek megvédése mellett' zászlót bontó szervezetet a hatályos magyar jogszabályok szerint fel kellett számolni."

Bocs, a napokban nagyon nem követtem az eseményeket, de megszületett az írásos bírói indoklás? Mivel a szóbeli indoklás egy fia jogszabályi hivatkozást nem tartalmazott...

Kartal (rezervált) 2009.07.15. 10:31:31

@Noname Cowboy: hogy mi van??? tudod te mennyi pénz fizettek ki a cigányoknak kárpótlás címen? csak az a baj, hogy a becsült valós egy-kétezer személy helyett nálunk hirtelen lett vagy TÍZezer holokauszt túlélő cigány, erre viszont az ügyészség nyomozni kezdett...

off, de annyira tetszett, hogy belinkelem:
tudtad.blog.hu/2009/07/13/legyel_te_is_gazdag_lopj

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.07.15. 10:37:55

@Noname Cowboy: Szerintem kapnak is, egy éve volt valami oltári nagy balhé, hogy tíz és száz milliós tételeket szedtek ki hazai cigány szervezetek az egyik nemzetközi alapítványtól. Volt olyan kisváros, ahol az _összes_ család igényelte a százezertől milliós nagyságrendig terjedő kárpótlást... természetesen mindenkinek volt olyan tanúja, aki igazolta, hogy vele együtt voltak munkaszolgálaton.

Projectelf 2009.07.15. 10:40:38

Berlusconi tud élni..bulizik, leszarja a zsidók vinnyogását :D

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.07.15. 10:41:28

@Kartal (reloaded): @Félkupica_Fehér_Főnök: Visszavontam bocs erről nem hallotam. Akkor meg a kurva anyjuk a mocskos tolvaj bandának!

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.07.15. 10:41:50

@Noname Cowboy:

kárpótlás + botrány keresőszavakra ez az első google találat.

portal.c-press.hu/200712011843/belfold/karpotlasi-botrany-gyorben-hova-tunt-255-millio-forint.html

Ez csak egy eset a sokból, itt 255 millió -t csaltak ki jogtalanul, egyéb kérdés? :o)

jozicsenko 2009.07.15. 10:42:20

@doberman: Franciaországban hagyták hogy a muzulmánok azt csinálják,amit akarnak, mert a keresztény europa nem trendi, a liberalizmusba nem fér bele

oszt csodálkoznak hogy most meghalt egy fiatal (szegény tényleg nagyon csunyán végezte), akit a libeálisan beengedett antiszemita mohamedánok elég csunyán kivégeztek

ha nem egy ember halála lenne, azt mondanám Igy járt, de intő pofonnak talán elég: vagy keresztény europa, vagy muzulmán, a multikulti nem a jővő útja...

wladyslawsky (törölt) 2009.07.15. 10:53:27

Pont ebben a témában volt egy kommentváltásom TótaW-nél pár napja, engedelmetekkel bemásolom ide:

wladyslawsky 2009.07.11. 19:20:11
@tulok ex betonputtó:

Gárda alakul Olaszországban

www.hirtv.hu/kulfold/?article_hid=277478

gárdaalapítás = menő ;)


Tóta W. Árpád · w.blog.hu 2009.07.11. 22:06:10
@wladyslawsky: a hörrtévé, szokásához, lényegéhez és céljához hűen, természetesen hazudik. az "olasz gárda" = polgárőrség, pártmilíciához semmi köze.
orulunkvincent.blog.hu/2009/07/04/a_hirtv_es_az_olasz_nemzeti_garda


wladyslawsky 2009.07.12. 07:26:56
Nos, a hörrtévé nem hazudott, csak "NEM BONTOTTA KI AZ IGAZSÁG MINDEN RÉSZLETÉT" :))

Több jel is utal rá, hogy az bizony sokkal inkább egy "gárda" lesz (olyan, mint amilyen a MG szeretne lenni majd egyszer), mintsem hogy a mi "heti két estén sétálunk egy kört a faluban, oszt beülünk a kocsmába" polgárőrségünk, hívják bárminek is:

- Roberto Maroni belügyminiszter, a nacionalista Északi Liga elnöke volt a kezdeményezője a megalakulásnak
- ő már korábban (1996) létrehozott egy zöldinges regionális gárdát "Padániai Nemzeti Gárda" néven
- az olasz társadalom immunrendszere egészségesebb, mint a magyaré, ezért ott már korábban is létrejöttek önkéntes alakulatok (csúnyábban: utcai bandák), akik nem ritkán jól elbántak a derék cigányokkal. a fenti szervezet létrehozásának célja nyilván többek között ezen bandák ténykedésének kiváltása - ők ezentúl majd hivatalos keretek közt teszik ugyanazt
- "hivatalosan" ideológiamentes lesz a szervezet, de teljesen nyilvánvaló, hogy az oda belépők nem liberálisok vagy kommunisták lesznek, hanem (szélső)jobboldaliak, fasizmussal szimpatizálók. a dolog jellegéből adódóan...
- zsidó szervezetek aggtodalmat váltott ki a "polgárőrség" létrehozása (valószínűleg az általam fentebb leírtak és ahhoz hasonló okok miatt)

Egyébként meg tökmindegy mindek hívjuk, igenis szükség lenne egy önkéntes gárda-féleségre
Simicskó István (akkor honvédelmi államtitkár, asszem) még 2001-ben tett javaslatot nemzeti gárda létrehozására.
Ha a Fidesznek lesz egy kis esze, létre fogja hozni Simicskó tervét, és beintegrálja magában a MG tagjait, további tagokat toboroz, támogatja és felügyeli őket.

Parkőr (törölt) 2009.07.15. 11:00:34

@vero:

Ennyi a megoldás amit írtál, a gyarmattartók nem nézik jó szemmel ha a befektetésük veszélybe kerül holmi magyar identitás , meg igazságérzet miatt.

Örülhetünk, hogy még nem tartanak hadgyakorlatot a nyugati határainknál, csak úgy figyelmeztetés végett.

nyeviga 2009.07.15. 11:05:44

Szerintem csini a ruhájuk :)

picur3ka 2009.07.15. 11:05:49

www.timesonline.co.uk/tol/news/world/europe/article6707410.ece

Erdemes belenezegetni a kommentekbe :

The BNP are getting stronger because other political parties are failing the British people. PUT THIS COUNTRY FIRST, MPs need to stop thinking they know best and start listening, this once great country is being destroyed by Brown the unelected. At least Nick Griffin gives straight answers.

Brown a Megnemvalasztott, muhaha

wladyslawsky (törölt) 2009.07.15. 11:06:42

@Denimm: megsemmisíteni megsemmisítettek másokat is, csak nem olyan hidegvérrel szervezett iparosított módon (vagy hogy szokott szólni az indoklás) Az iparosított kiírtás az ám jobban fáj mint a sima

Geza 2009.07.15. 11:11:50

@wladyslawsky:
A mi társadalmunk immunrendszerének a gyengeségét az is tökéletesen jellemzi, hogy a tótaféreg pofája az összes gyalázkodása ellenére még mindig nincs úgy elkenve, hogy az orrlyukán át kacsinthasson a saját szájába.

(Amúgy el nem tudom képzelni, hogy milyen perverz célból olvasod annak a láncos kutyának az acsargásait :), talán alacsony vérnyomásra írta fel az orvosod :) ?)

_alesi_ · http://alesi.tumblr.com 2009.07.15. 11:13:33

@Geza: nehogy azt hidd, orulnek neki a nemetek. Eleg kemenyen megy a hatterban a harc, hogy ujra eros Nemetorszagot tudjanak magukenak es nem egy ilyen kiherelt, liberálfertot. Sokaig lehetett mutogatni a masodik vilaghaboru miatt, de kezdik megelegelni a dolgot.

picur3ka 2009.07.15. 11:14:24

@wladyslawsky:

Tesveri orszag vagyunk. Twinned. A megnemvalasztott Gordonok orszagai.

Kulonben meg, ha ez igy megy tovabb es nem bohockodnak sokat, meg a vegen a Jobbikra fogok szavazni:

Balczó Zoltán az Európai Parlament mai plenáris ülésén az Európa Tanáccsal és a lisszaboni szerződéssel kapcsolatos vitán kijelentette: "az az út, amit a lisszaboni szerződés alapján meg kívánnak nyitni, a nemzetállamok felszámolását tűzte ki célul.
A mi célunk természetesen Európa közös célja, de az "egyesülve a sokféleségben" jelszó helyett mi az "együttműködve a sokféleségben" jelszóban hiszünk, ami azt jelenti, hogy kiállunk a nemzetek megmaradása mellett, és ilyen keretek között kívánunk a közös Európáért tevékenykedni" - jelentette ki.

wladyslawsky (törölt) 2009.07.15. 11:15:14

ezt figyejj'étek!:

www.youtube.com/watch?v=3GASvvN_RrM

valami angol tv r4iportja nick griffinről meg a jobbikról

picur3ka 2009.07.15. 11:16:11

@wladyslawsky:

Tesveri orszag vagyunk. Twinned. A megnemvalasztott Gordonok orszagai.

Kulonben meg, ha ez igy megy tovabb es nem bohockodnak sokat, meg a vegen a Jobbikra fogok szavazni:

Balczó Zoltán az Európai Parlament mai plenáris ülésén az Európa Tanáccsal és a lisszaboni szerződéssel kapcsolatos vitán kijelentette: "az az út, amit a lisszaboni szerződés alapján meg kívánnak nyitni, a nemzetállamok felszámolását tűzte ki célul.
A mi célunk természetesen Európa közös célja, de az "egyesülve a sokféleségben" jelszó helyett mi az "együttműködve a sokféleségben" jelszóban hiszünk, ami azt jelenti, hogy kiállunk a nemzetek megmaradása mellett, és ilyen keretek között kívánunk a közös Európáért tevékenykedni" - jelentette ki.

Agyalap 2009.07.15. 11:16:25

Nem félelemkeltő ez az egyenruha? Nehogy ezen csússzanak el a végén!

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.07.15. 11:20:23

@Geza: Egy időben olvatam én is. De orvosi javaslatra ettől eltekintek! Elég a Vastagbőr! :D

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.07.15. 11:22:42

@wladyslawsky:

Nem jól látod!

Az egyik az kegyetlen és véres népírtás volt, a másik szerencsétlen történés, esetleg túlkapás :o)

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.07.15. 11:22:47

@picur3ka (a barna szar ellepi az orszagot: Ennyi. Ez egy kultúrált megfogalmazás. Aki ezt nem érti, az húzzon a picsába.

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.07.15. 11:33:06

@wladyslawsky:

Majdnem, de ne keverd a dolgokat, mert a végén még rádfogják, hogy benáczultál!

Igazából volt egy kegyetlen, állatiasan véres népírtás, ez a történet egyik fele. A másik oldalon van néhány "szerencsétlen történés", esetleg "túlkapás". :-P

Mint a sokadszorra elhasalt gyűlöletbeszéd is mutatja: A gulágokat lehet tagadni, az nem népírtás volt, a legradikálisabb jobboldaliaknak még elnézik a "tömegmészárlás" kifejezést, de mindenki másnak a fent már említett két jelző a szalaonképes.

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.07.15. 11:40:30

@Félkupica_Fehér_Főnök: Ja, és ez azért van így, mert az egykori túlkaposokat elkövető kisebbség érzékenységét sérthetik a durva megfogalmazások. :o)

martonx 2009.07.15. 11:45:10

@denever: Németországban a katolikus után a második legnagyobb vallás a muszlim.

Azt hiszem ez sok mindent megmagyaráz.

martonx 2009.07.15. 11:46:08

@denever: Németországban a katolikus után a második legnagyobb vallás a muszlim.

Azt hiszem ez sok mindent megmagyaráz.

martonx 2009.07.15. 11:48:03

Még mindig nem bántam meg, hogy az EP választáskor a Jobbikra szavaztam.

Tessék, az SZDSZ már le is húzta magát a WC-n, remélem a komcsik is hamarosan szétesnek.

Plutonic 2009.07.15. 12:24:51

Kezdik unni a banánt már mindenhol!

Devergo 2009.07.15. 12:51:44

Az "Olasz Nemzeti Gárda" léte mutatja, hogy a fertőzés az országhatárokat is átlépheti.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.07.15. 13:09:54

@Félkupica_Fehér_Főnök:

"Igazából volt egy kegyetlen, állatiasan véres népírtás, ez a történet egyik fele. A másik oldalon van néhány "szerencsétlen történés", esetleg "túlkapás". :-P"

Ja, aztán csodálkoznak a hangulaton...

derelyegrádi szellem 2009.07.15. 13:38:25

@Félkupica_Fehér_Főnök:

Győr-Moson-Sopron megyében van ebből büntetőeljárás is. Ott az akkori győri vajda és környezete machinált a kárpótlási pénzekkel. Ahogy ezt másoktól látta. Igaz, legalább ő nem mondta azt, hogy itt "nem pénzről, hanem erkölcsről" van szó.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.07.15. 14:03:35

"Berlusconi elmondta, hogy őt ezek hidegen hagyják: az embereket meg kell védeni."
Ennyi. Olaszországban nem egy 1%os "agresszív kisebbség", meg a hobbijogvédők/fajvédők az elsők, hanem az olaszok.

@Geza: Szerintem nagyon hamar el fog jönni ez az idő. Már várom mikor fog Tóta hisztérikusan üvölteni a náczifashiszták miatt, mert kap néhány pofont.
Az ő cinizmusa is csak addig terjed, amíg megírja a légkondis szobájában a nagyonlázadó cikkeit. Egyszer szembe jön vele az élet, és kiderül mekkora egy niemand.

PikkPakk 2009.07.15. 14:13:27

ha pesten egész nap, 2500 gárdista masírozna, nyugodt lennék, és nem járnék fegyverrel kocsmázni.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.07.15. 15:42:31

@calam:

Igen, a HírTV ferdítése miatt elég alaposan utána kellett nézni, mert NEM az olasz parlament alapította az Olasz nemzeti Gárdát ...sőt!

A cikk amit linkeltél amúgy pontos.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.07.15. 15:44:53

@PikkPakk:

Amúgy hülyék, hogy nem használják ki nálunk:

Itt van több ezer ember akik INGYEN (!) szeretnének járőrözni a kisfalvakban. Nem?

Legalizálni kell őket a városi meg polgárőrségekbe, oszt ha ennyire akarják, mehetnek minden éjjel járőrözni.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.07.15. 15:50:50

@zero: Na persze, így megy ez mi?

Aztán ha a sikeres a járőrözés mi van? Az van, hogy egyre többen rájönnek, hogy vagy összefognak vagy élhetnek terrorban, meg hogy a jogokat azokat nem ingyé' osztogatják annak aki jófiú, hanem azokért meg kell harcolni.
És mi lesz ha a magyar összefog, és saját maga tesz önnön boldogulásáért? Akkor a magyar erős lesz! És mi történik amikor a magyar erő? Holokausztol! Mindig. A génjeinkben van.

Na ezért nem lehet ezt megcsinálni. Tilos! Ezért rossz megoldás a Gárda! A legrosszabb.

tudi 2009.07.15. 16:44:23

Ez lenne nálunk, hogy a komány támogatna önkéntes szerveződéseket a ballib média vért hányna.

Bohóc János 2009.07.15. 17:40:38

"Az olaszoknak is van már Gárdájuk"

Nekünk meg van magyarbűnözésünk:
autozz.blog.hu/2009/07/15/ok_tortek_fel_az_automat

Bohóc János 2009.07.15. 17:41:51

@zero:

Igaz.
Meg például a parlagfű is virágzik. Tennivaló lenne.

kyncza 2009.07.15. 17:44:31

@zero: A gárda is szeretett volna járőrözni pár faluban, városban, szépen meg is találták maguknak a minden sarkon megállító rendőröket...

Persze, mehetnének civilben is, de nehogy már szégyellni, vagy tagadni kelljen a gárda egyenruháját...

kyncza 2009.07.15. 17:48:28

@Bohóc János:

Csak a többiek iránti tiszteletből és offolás miatt nem reagálok parlagfüves provokációdra...

Bohóc János 2009.07.15. 17:54:58

@kyncza:
Hálás köszönet érte.
Bár nem tudom mi a provokáció abban, ha az alapító okiratból idézek.

reKorrekt 2009.07.15. 18:13:03

@Bohóc János:
Mai kommentjeid:

1. "ez a budos ksisebbsegi"
Segítsél már: melyik kisebbséghez tartozik ez az úriember?
És mitől büdös?"

2. úgy látom, tényleg győztél :)
Egy ilyen igazi győztes viszont legközelebb a 'megmondd'-ot majd két d-vel írja ám!

3. Apró félreértés lehet csak ebben a melegben természetes, bárkivel előfordul, de amről én írtam 'takaroggyámá' az az nem a képviselőknek szólt, hanem egy kommentelő társnak..

4. "És még egy dolog: kérem szépen, hogy hanyagoljuk az erőszakra buzdító kommentet is, még akkor is, ha humoros vagy ha elcsépeltsége miatt már senki nem veszi komolyan. Ne kelljen már minden posztban karóba húzásról, Dunába lövésről, lámpavasról, népirtásról gépfegyverekről olvasni. Nem élünk az középkorban!" - idézet a 'Moderálási elvek'-ből

5. "Az olaszoknak is van már Gárdájuk"
Nekünk meg van magyarbűnözésünk:


Esetleg a témához is hozzászólsz? Vagy azért nem kapsz külön pénzt? Olyan jó volt délelőtt, könnyesre röhögtem magam a kommenteken, erre megint ideesz a fene trollkodni és provokálni. Hálás lennék ha elhúznád már a bélést...

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.07.15. 18:22:04

@Bohóc János: Valóban, hogyha Bulgáriától Finnországon át, Írországig valakinek feltörik az autóját, rögtön a magyarokra gondolnak. Mert hát az európai autófeltörések 90%át magyarok követik el ugye?
Egyébként ha alapítasz egy gárdát az autófeltörések ellen, és támogatom a céljaidat, tök mindegy minek hívod.

"Bár nem tudom mi a provokáció abban, ha az alapító okiratból idézek. "
"Fütyülsz és hazudsz, mert szar szemét szar alak vagy!" - Látod így kell idézni, ne keverd össze a ferdítéssel.

The Man Who Laughs · http://trashneveles.blog.hu/ 2009.07.15. 19:01:28

Bennem félelmet kelt a Szocialista területi őrség, mert az ÁVH-sok hagyományait folytatja, tiltsák be.


De komolyan mondja, hogy ilyen testület jogállamban nem lehet erre csinálnak egyet.

picur3ka 2009.07.15. 20:15:29

'A vizsgálat összegzése szerint talán éppen a rendőrségi előállításának köszönhetően viszonylag magas, 61 százalékos ismertséggel debütált a Medián politikuslistáján a Jobbik elnöke. Bár Vona Gábort az őt ismerőknek csak a 29 százaléka látná szívesen „fontos politikai szerepben”, így is megelőzi a baloldali és liberális politikusok nagy többségét.'

picur3ka 2009.07.16. 11:16:14

@The Man Who Laughs:

'De komolyan mondja, hogy ilyen testület jogállamban nem lehet erre csinálnak egyet.'

Mindenki terrorista, aki az allam ellen cselekszik, megha megszavazzak is. Ugye? Forradalom betiltva.

Partok betilthatoak:
www.hirtv.hu/belfold?article_id=279801&highlight_text=Baka%20Andras

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.07.16. 11:26:03

@rolika: "Olyan miért nincs, hogy valaki vizsgálatot kezdeményez a kommunizmus éltetésének vádjával?!"

Mondj egy példát, és akkor lehet vizsgálatot indítani. mindig az ellen a szélsőség ellen kell fellépni, ami aktuálisan veszélyt jelent.

Sunder 2009.07.18. 08:52:37

@Fedor :
és ebben mennyire igayad van... Bárcsak engednék is.
Sajnos bárki próbálja is ellapátolni a szart ebben az országban, az hirtelen jogosult lesz egy kovácsoltvas öntvényre a Körönd környékén.

Megemlíted, hogy túlreprezentált a zsidóság (és a goj sleppjük) a magas poziciókban, ami nem baj önmagában, de erősen 'kifele' gondolkodnak? Antiszetima vagy!

Esetleg azt mondod, hogy a középosztályt vissza kellene varázsolni mint réteget a meglevő 0,5% helyett? Vigyázat, ez joker, mert lehetsz zsidóbérenc, vagy kis sikerrel "szemétkulák".

Figyelmeztetsz, hogy igenis van bűnelkövetési területekre behatárolható kifejezett cigány-bűnözés (szakosodott), mert még a PC statisztika is ezt mutatja (hát még a nem PC, hajjaj)? Rásszista fásiszta náci kirekesztő! (megfelelő tételek aláhúzandók).

Kinyílvánítod, hogy igenis foglalkozunk kellene az elcsatolt területen levő magyarok jogaival, gondjaival, és úgy egyáltalán? Revizionista szemét! Ja, hogy visszacsatolásról szó sem volt, csak ráfordított figyelemről? Őőőő..... revizionista szemét!

Sokallod a segélyezési normát, a támogatás formájába kötsz bele, és összekötöd ezt a szavazási hajlandósággal? Huhuhú ember, nem tudod mibe tenyereltél. De lehetsz mondjuk Jobbiktámogató majom, és tilcsukbe'.


Szóval valaki elárulná végre, hogy a sok fa mögött hol az erdő?! :-/

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.07.18. 16:05:06

@Sunder: Azért ebben a kommentben is meglátszik sajnos a jobboldal (aka normális gondolkodásúak) szervilizmusa.
Én Pozsonyit követném: "Azt mondják ellenforradalom? Üssünk a mellünkre! Azt mondják reakciós? Bólintsunk: Nos, igen! Azt mondják: leragadt? Mondjuk: Hát még szép! Röhögnek: mucsai! Naná, majd européer! Ránk fogják rasszista? Intsünk mosolygósan: Ez csak természetes."

Nem értem hogy pl a revízionizmussal mi a gond. Trianont az "Erősebb kutya baszik." elven hozták. (Aki mást magyaráz bele, az naiv vagy egyszerűen magyarellenes.) Miért ne lehetne hasonló elven módosítani? (Főleg, hogy már módosították is.) Miért tűri a jobboldal, hogy bűn legyen az, hogyha a sajátjainkért kiállunk, akár más ellen?

molaris 2009.07.19. 08:17:46

@TaTa86.:
Majd a jövő évi választás után kell ugyanígy bánni a most üvöltözőkkel. Megmagyarázni szépen nekik, hogy a világ politikai tudománya nem igazán talált különbséget a két eszme között. Következésképp, kuss a szocivilág szépségeiről, a jól járt örökösöket/ időben loptak sokat/ pedig szigorú felügyelettel elzárni hosszú időre.

"A magyar név megint szép lesz,
Méltó régi, nagy híréhez,
Mit rákentek a századok,
Lemossuk a gyalázatot."
Úgy legyen.

Viktus 2009.07.27. 03:39:21

index.hu/kulfold/2009/07/27/polgarorsegben_hasadnak_az_olaszok/

Mondjuk a hír alapján a komcsik vezetőit állították elő ... :P gondolom nem véltlenül ...

picur3ka 2009.07.27. 11:11:51

@Viktus:

Jo lesz, ha zargatni fogjak egymast. Meg nalunk is lehet ilyen, ha a kormany benyomja a munkasorgardat. Vorosek a feketeket, ihaj, csuhaj.

süti beállítások módosítása