Skip to content


       Szűrés lista

Így spórol a köztévé

A Magyar Televízió egy "kis" mankóra szorul: durván 30 milliárdot kapott az elmúlt két évben az államtól, vagyis tőlünk.

2005 óta minden évet nyereséggel zárt a köztévé, de az állami apanázst kevesli nagyon.

Főleg most, hogy híre ment, 2010-ben majdnem 5 milliárddal kevesebbet kapnak a központból, de már augusztus elején, a tavalyi gazdálkodásáról szóló beszámoló elfogadásakor is rinyáltak:


Az MTV költségvetésből származó forrásai a 2007-es szinten maradtak, nominálisan tehát ugyanakkora összegből,reálértéken azonban mintegy másfél milliárd forinttal kevesebből gazdálkodott a köztelevízió. A társaság egyéb területen is elvonással szembesült: a tulajdonos elvárásai és korábbi ígéretei ellenére létszámcsökkentési támogatást nem kapott, de a digitális átálláshoz kapcsolódó kiadásokra és műszaki fejlesztésre sem biztosított forrást az állam. Nem került sor a Magyar Rádióval közösen tulajdonolt, a műsorkészítést nem támogató Benczúr utcai vendégház értékesítésére sem. A bevételkiesés a műsoros költségek csökkentését, a létszám racionalizálás és a beruházások visszafogását vonta maga után.

Természetesen nem kell semmi normális dologra gondolni...

Íme pár "takarékossági" intézkedés:

Rudi Zoltán, aki négy évig volt az MTV elnöke, távozása után kapott ajándékba egy pozíciót. Miután 2008-ban nem választották újra, az addig alatta dolgozó alelnök Medveczky Balázs (aki azóta is az elnöki jogkört gyakorolja) létrehozta neki a stratégiatervezési és kommunikációs igazgatóságot, amelynek feladata, hogy „kidolgozza a közszolgálati médiavállalat fejlesztési terveit, továbbá az összehangolt intézményi és üzleti kommunikációs stratégiát, illetve az MTV nemzetközi kapcsolatait fejlessze.” Ezért az erősen kamunak látszó melóért Rudi havonta 2,1 millió forintot, korlátlan gépkocsi- és telefonhasználatot kap. (Ennyi a jelenleg elnöklő Medveczky fizetése is.)

Érdekes dolog még, hogy Rudi könyvelőjének két lánya is az MTV-nél dolgozik. Jó tudom, mi közünk hozzá, meg ilyesmi, de akkor is. Ekkora véletlenek nincsenek. Adamik Ágnes a remekül sikerült ’Székház projekt’ vezetőjeként havi egymilliót kap. Testvére, Adamik Judit Katalin pedig az új igazgatóságon dolgozik Rudi keze alá, mint kiemelt projektvezető, havi 1,1 millió forintért.

Jöjjön a következő. Három személy, de tulajdonképpen ugyanaz a sztori:

Baló György, akit amúgy is, de felesége révén főleg ismer mindenki, több mint fél éve nincs képernyőn. ( őszre ígérték az új műsort, de nem lesz belőle semmi) De azért a havi 1,8 milliós fizetést mindig rendben megkapta. Azt se feledjük, hogy Baló július végén a Magyar Rádióhoz is leszerződött: minden második héten ő vezeti a 180 perc című reggeli magazint a Kossuthon. Díjazásról nem beszéltek, és a Rádió honlapján sincs fent Gyuri bá' fizetése, de gondolom, nem apróról beszélünk itt sem. Két közpénzes állás, munka csak egynél, szívesen Baló úr!

Hiába, az állami reformoknak, költségcsökkentésnek nincs párja!

Egy sorstárs pedig: Pálffy István. Ő jóval hosszabb ideje eltűnt az MTV stúdióiból, mint Baló (egész pontosan 2008. tavaszán, a Heti Válasznak adott interjúja után tüntették el) , mégis havi 1,65 milliós keresettel van bejegyezve az augusztusi összesítő táblázat szerint. Mi több, havi 50 ezer forintig a mobil költségeit is állja a cég (= adófizetők), valamint 150 ezer forint gépkocsi használati juttatást is kap (tőlünk).

De van magyarázata:

"– Először is tavaly márciustól idén február 15-ig fizetés nélküli szabadságon voltam. Másodszor, a Panoráma című műsor vezetője vagyok. Harmadszor, ugyanennek a műsornak riportokat és interjúkat is készítek, mint például a NATO 60 éves évfordulójára készített összeállítás. Negyedszer, a nyáron két hónapig kényszerszabadságon voltam, hiszen ekkor szünetelt a műsor. Ötödször, a Magyar Televízió összes alkalmi műsorában részt veszek, legyen az választási műsor vagy a Prima Primissima-díj-átadás. És végül hatodszor, folyamatosan halad a munka új műsortervek kidolgozásán, amelyben szintén részt veszek."

Azért az már régen rossz, ha valakinek bizonygatnia kell, hogy dolgozik valamit, nem? Másrészt még a végén kiderül, hogy a miniszterelnök egy lúzer, hogy csak fele annyit keres, mint egy műsort nem is vezető műsorvezető az állami tévénél ...

Szulák Andrea szintén hasonló cipőben jár: sokáig nem volt műsora, most fog csak visszatérni az MTV képernyőjére, de a havi 1,9 milliót rendben, precízen megkapta mindig. Emellett főz, színházban játszik és koncertezik, magánéletéről mesél, de nem szaladt el vele a ló, ma is beosztóan bánik a pénzzel. Mondjuk ha én is kapnék havi majd' kétmilliót csak úgy, a semmire, én is nagyon be tudnám osztani...

Következő versenyzőnk Kert Attila, akit kirúgtak hírigazgatói poziciójából, ezután  helyettese, Bednárik Imre került a posztjára. Ám Kert mégsem hagyta el a jól fizető köztévét. Bekerült az elnöki kabinetbe (mivel még mindig nincs tévéelnök), mint kreatív producer. Feladata „új műsorformátumok kidolgozása és a régiek megújítása.” Hopp, egy újabb kamunak látszó munka! Pont akkor volt üresedés a kabinetben, mikor őt kirúgták? Ejjjjjj, micsoda csúnya izé....szerencsés véletlenek vannak......Kert egyébként ugyanannyit kap,, mint Bednárik: 1,5 milliót.

Tényleg ez lenne a költségcsökkentés, létszám-racionalizálás?

Fizetni embereket a semmiért?

Kamupozícióba visszaültetni a távozókat?

Miközben már 2004 óta évi 30 milliárdot kap az MTV a költségvetésből?

Akkor volt róla szó, hogy lecsökkentik 18-ra, de aztán elhalt az ötlet.

Ahogy a létszámcsökkentésé is. 5 évvel ezelőtt 1600-an, most 1700-an dolgoznak az MTV-nél. De mit, könyörgöm, mit?! És ennyiért?

Gundel Takács Gábor meg erkölcstelennek nevezi, hogy valaki megpróbál utánajárni: a közpénzből fizetett MTV-s emberek milyen munkáért kapnak bért?!

Ön mire adna az adóforintjaiból pénzt? A kórházaknak, akik 25 milliárdot kérnek, különben csak sűrgősségi betegállás lesz októbertől, vagy a Magyar Televíziónak?

Aminek a székház eladásán már több milliárd forintot bukott az állam?

Aminek az új székház bérleti díja évente 3 milliárd forintunkba kerül? Csak mert a Wallisnak jól kellett járnia?

Ahol egy műsorvezető, aki felolvassa a súgógépről a mások által megírt 3 mondatokat napi 25 percben, havi 1 650 000 forintot keres? Ja, hogy még ezt sem csinálja ennyi pénzért?

Ááá, megyek köpni. 

Címkék: média közélet

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr121400850

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wladyslawsky (törölt) 2009.09.23. 15:41:17

@Seduxen: ez ronda, bazzeg... Mágenheim Juli köröket ver rá a szomszédokból! :D www.youtube.com/watch?v=CzFI5oYMzMM

Marcellusca 2009.09.23. 15:42:06

@picur3ka: Azért azt érezni kellene, hogy ez a robbantsuk fel, bontsuk le, zárjuk be kívánságok nemi túlzással bírnak. Mint a lmpvs-azás.
Vagy az nem annyira? :D

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.23. 15:47:50

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Talán mert gyakran szoktam ironizálni?:) Ha pasi lennék, lehetnék "ironman" is, főleg vasalás közben.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.23. 15:50:45

@Hajnalkám, te ezt nem tudhatod!:

Igen, édesanyám hetekig. De szerintem tök fölösleges ilyen vagy-vagyokba és összehasonlítgatásokba belemenni. Ha feleannyi korrupció lenne, mint most, akkor jutna a kórházakra is, meg jutna a köztévére is, mint ahogy a normálisabb államokban szokott lenni.

wladyslawsky (törölt) 2009.09.23. 15:54:20

@Hajnalkám, te ezt nem tudhatod!: figyu, ezen a vonalon el lehet még tovább is menni: nem járok operába-minek az operaház, boncs'ák le!; nincs autóm - nem kell az autópálya, nem is néztem az olimpiát - szal ne adjanak a sportolóknak milliókat az én adómból, nem járok e3gyetemre - ne az én pénzemen tanuljanak!; stb. stb...

reKorrekt 2009.09.23. 15:56:24

@Hajnalkám, te ezt nem tudhatod!: "azért IS dolgozom 2 (azaz kettő) db munkahelyen, bejelentve, leadózva, heti 7 napot, 25 éves nő létemre"

Élet FAIL

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.23. 15:56:46

@Marcellusca /a Banános Joe/:

Egyrészt mindenki dühös, hogy mire költik az adóját, meg vérlázító az egész, és valahogy ki kell fejezni az elégedetlenséget. Viszont ha ugyanazok az ismételt kifejezések meghaladnak egy bizonyos szintet, én már unom. Így unom már a zsidózást, unom már a holokausztozást, unom már a lámpavasazást, és unom már a "de a másik is lop" szarkenegetést. És mindaddig unni fogom, amíg ezt csak interneten hajtogatják.

picur3ka 2009.09.23. 15:58:27

@Hajnalkám, te ezt nem tudhatod!:

Mind tonkre vannak menve, ez fuggetlen attol, hogy van-e kozteve, vagy sincs. Kurmany.

A TV osszes allami tamogatasa sem oldana meg egyikojuk problemajat sem. Es emlekeztetnelek a sajat fontossagi sorrendedre, en szivesen elvennek a kampanypenzbol, meg a gyurcsany-felek osszes vagyonat, etc. Inkabb vennem el a politikusok koltsegteriteset, mint a Palffy fizeteset, a Baloke mehet. Lehet, hogy sok a fizujuk, de media frontemberek sokat szoktak keresni. A pornosztarok se szegenyek, azt hiszem.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.23. 15:58:34

@Hajnalkám, te ezt nem tudhatod!: az egészségügy kibírja, mi meg beledöglünk. viszont ahhoz mérve, hogy mennyi pénz HIÁNYZIK onnan, ahhoz képest a 30 milliárd tényleg bakfitty.

@Marcellusca /a Banános Joe/: sajnos az utóbbi lehet hogy már realitás kéne legyen...

@Mj: kicsit átalakítva Hofi mondását: "Ha fele lenne a korrupció, megvehetnénk Ausztriát is"...

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.23. 16:02:36

@Mj: nem akartam még jobban kifacsarni az eredetit, de jogos a pont :-)

reKorrekt 2009.09.23. 16:03:18

Most komolyan. Nem lehetne az m1/m2-t megszüntetni a picsuba és tolni a Duna Tv-nek évente 5 mrd-ot inkább? Pk már beindították a (a májamat kenegető) Duna II Autonómia csatornájukat is és mindezt alapítványi pénzekből tették. Mellesleg az UNESCO szerint "a Duna Televízió a világ legjobb kulturális televíziós csatornája".

picur3ka 2009.09.23. 16:07:01

@reKorrekt:

A Dunanak a koltsegvetese is peldamutato, sajnos nem balos, ugyhogy szart se er.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.23. 16:09:16

@wladyslawsky: nofene, már irredenta lettem, mert rámutattam az országos korrupció mértékére? :-) jó tudni :-)))

Hajnalkám, te ezt nem tudhatod! 2009.09.23. 16:13:05

@Mj: de azért felháborodni ugye szabad? :)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.23. 16:15:07

@Hajnalkám, te ezt nem tudhatod!:

Tőlem azt csinálsz, amit akarsz.:) Egyébként én is elég régóta vagyok felháborodott állapotban.

Hajnalkám, te ezt nem tudhatod! 2009.09.23. 16:16:02

@wladyslawsky: te is nagyon jól tudod, hogy nem erről van szó...

reKorrekt 2009.09.23. 16:24:44

@Hajnalkám, te ezt nem tudhatod!: Akkor nem ott dolgozol véletlenül? :)

Egy kis idegnyugtató történet a kurucról:
"Olvasónk tapasztalata a minap az alábbiakat. Tegyük hozzá: a retkek csak azért tudtak így viselkedni, mert a magyarok a bamba pofájukkal meredtek a semmibe, amolyan kádári elgondolás alapján: „csak nagyobb baj ne legyen”.
Mai napon hazafelé tartva a villamoson utaztam. Ugyan úgy teltek a megállók ahogy szoktak, egészen addig míg 5 (öt) darab cigány fel nem szállt. Két nő és három férfi. Úgy 30-40 év körüliek lehettek. Drogos kinézetük, belassult dühös beszélgetésükre figyelmes lett az egész villamos. A két nő beszélgetése ebből állt: "Sok kis ge*i iskolás jön haza az iskolából. Egész nap ülnek basz* meg. Nem elég nekik az ülésből. Hány hónapban is jársz? 4? Ja nem 6"
Obszcén szóhasználatuk megfélemlítette a mellettük ülő kb. ötödikes kislányt. A hat hónapos terhesnek vallott nő megunta az állást és a mellette ülő öregasszony vállára ült. Szó szerint. Szegény idős hölgy az ijedtségtől átadta a helyét. Mire cinikusan kötözködni kezdtek a cigányok. Nem akart balhét, ezért fogta magát és leszállt.
A cigányok nem hagyták ennyiben. A másik nő ötletet merítve a mögötte ülő vézna 30év körüli férfi vállára ült. A férfi megemlítette, hogy leszállhatna a nyakából. Mire az egyik bedrogozott szakadt cigány nyakoncsapta, figyelmeztetve, hogy "kussolj el haver. Még egy ilyen és úgy pofánba**lak hogy ottmaradsz."
Szerencsére végállomás következett. Mindenki leszállt. A két cigány nő követte a vézna férfit majd belekötöttek, hogy adja oda a pénzét. Természetesen nemet mondott, erre az aljas cigány, aki a villamoson is megütötte, most földre is terítette.(Ekkor a tömeg körbeállta őket úgy mint az amerikai filmekben, mikor az iskolában verekednek... Senki nem segített...senki. Mindenki csak bámulta őket.) A terhesnek vallott cigány nő rávetette magát, és elkezdte leráncigálni az övtáskáját....
Innentől már lehet tudni a végét...
(Egy olvasó)"

Hajnalkám, te ezt nem tudhatod! 2009.09.23. 16:34:50

hú, denagyon eltűnt a hozzászólásom! Pedig nem is káromkodtam :)))

@reKorrekt: nem, nem ott dolgozom... pedig néha jobb lenne, mint ezek! :)

szóval, a nap nagy kérdése ez lenne:

hülye vagyok, mert szerintem fontosabb az egészségügy, és inkább nekik tolnám a sok milliót-millárdot, mint a köztévének?

@Mj: köszönöm, megynyugodtam, mostmár bátran háborodok fel bármire. :)

Ja, és igen, bontsuk le az operaházat! ehhhh.... erről beszélek nyuszómuszó... csak az elején nem mertem mondani, gondoltam a végére csak kitalálja valaki!

Hajnalkám, te ezt nem tudhatod! 2009.09.23. 16:35:23

@reKorrekt: teljesen kisimultam... köszönöm! :))))

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.23. 16:37:23

@reKorrekt:

Na legkésőbb ekkor kezdtek el volna fuldokolni a CS-től és paprikagáztól, ha véletlenül arra tévedek. Belém miért nem köt senki még a nyóckerben sem?:-/

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.23. 16:38:39

@Hajnalkám, te ezt nem tudhatod!:

"hülye vagyok, mert szerintem fontosabb az egészségügy, és inkább nekik tolnám a sok milliót-millárdot, mint a köztévének?"

Akkor vagy hülye, ha azt hiszed, ez vagy-vagy probléma.

Nyugodtan.

Hajnalkám, te ezt nem tudhatod! 2009.09.23. 16:51:18

@Mj:

szerintem most nagyon úgy áll a szénánk, hogy ez "vagy-vagy" probléma. Vagy lemaradtam valamiről? Esetleg eltitkoljátok előttem, hogy mekkora vagyonnal rendelkezik M.o.? Hirtelen jut mutyizásra, tévére, vietnámra, és egészségügyre IS??
:)))

Ja, én is voltam kórházban mostanában. Ja, és a vietnámiaktól is azért sajnálom a pénzt, mert anyukám daganatos beteg,és őt (és még rengetem MAGYAR beteget) nem segíti az állam. Ja, és azért a mantrám az egészszégügy szar helyzete, mert anyu ápolónő, és mesél dolgokat...

szóóóval.... szerintem VAGY-VAGY.

És tudom, hogy nem mi váltjuk meg a világot mégis hozzá mertem szólni a cikkhez. És még jól fel is háborodtam.... vagy nem erről szól a Vastagbőr??

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.23. 16:57:34

@Hajnalkám, te ezt nem tudhatod!:

Ne csináljunk már ebből is vitát, fölösleges. Mindketten megállapodhatunk abban, hogy a jelenlegi állapotokat figyelembe véve talán kevésbé pofátlanul kellene lopni odafönt, és nem kellene még a Hunvald-féléknek is fizetéseket utalgatni. Ha ez a pofátlansági index egy kicsit lejjebb megy, mindjárt jutni fog a kórházakra is, meg a köztévére is.
Nagyon sajnálom, hogy érintett vagy - én is egyébként -, de értelmes emberek nem az alapján állítanak fel országos prioritási sorrendet, hogy mi érinti éppen őket és mi nem. Ha meg ápolónő az anyukád, és mesél dolgokat, akkor nosza, tessék ide leírni, hogy miket mesél, nem pedig csak úgy sejtetni a dolgokat.
Mindenkinek arról szól a Vastagbőr, amiről akarja.

Marcellusca 2009.09.23. 17:00:21

@reKorrekt: Ez tényleg olyan megnyugtató volt.
Kösz, vazze! :D

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.23. 17:06:14

@Mj: ahogy néztem, az efftársak még nem jutottak el a felismerésig, lehet kénytelenek leszünk velük megismertetni az állapotokat... nagyon gondolkodom, hogy lehetséges-e népsavazást kiírni a korábbi javaslatomra, az évente 1 hónapos kötelező terepgyakorlatról. lehet, az első pár lincselés után magukhoz térnének :-)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.23. 17:11:18

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Még ha átmenne és megszavaznánk is, akkor is mindenféle kifogást találnának arra, hogy hogy kerüljék ki. Ráadásul milyen retorzió érhetné őket, ha nem mennek el?
Meg ugye itt van nekünk a költségtérítés számlával való igazolása is. Még ha kötelezné is őket erre egy népszavazás, akkor is maximum azt érnénk el, hogy számlagyárosok lesznek, mint Kóka.:-/

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.23. 17:12:39

@Mj: nem megy - nem kötelező képviselői mandátummal rendelkezni. nem mond le? automatikus megszűnés. tudom, ezeket is ki lehet kerülni, ha nagyon fontos, de legalább dolgoznának is valamennyit :-)

belzebubó 2009.09.23. 17:31:46

@derelyegrádi szellem: Annyira elegem van abból és totálisan kiborit,hogy még 3 év után is képesek igazságbeszédnek leadni,persze a Klubrádióban, az aki meg olyan hülye mint én,hogy ezt hallgatja boruljon is ki.
@Mj: Nekem is már indulásból ez az ami miatt hiteltelen a nő.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.23. 18:00:19

@Mj: ezért is nézegetem, lehetséges-e népsavazással átvinni. tudom, nem túl esélyes, de hátha :-)

Horizont 2009.09.23. 18:42:07

@belzebubó:
Furcsa egy páros lehetett Morvai -Baló. Csoda, hogy addig is kibírták egymással:) Bár a szerelem ereje hegyeket képes megmozgatni.:)))
@Hajnalkám, te ezt nem tudhatod!: Értem én, hogy mire gondolsz, de nincs teljesen igazad. Ezt a "mi a fontosabb" kérdést vég nélkül lehetne fokozni, sorolni. Mindenre szükség van (mindenhol emberek dolgoznak) és minden működhetne normálisan is, még kevés pénzből is. Csak ésszerűen kéne működtetni. Úgy röpködnek itt mindennap a MILLIÁRDOK amit átlag ésszel mi fel sem tudunk fogni. Nagyon fontos az egészségügy, lehet kevesebb pénz is elég lenne, ha a megelőzésre is gondot fordítanának, ha a gyógyszergyárak nem annyiért adnák a gyógyszereket , ha az emberek vigyáznának magukra, ha kevesebb gyógyszert zabálnának, ha egészségesebben élnének, ha...ha... csupa ha! Köztévére is szükség van, és jobb műsorokra is futná ha nem ilyen Pálffy félékre adnának ki több milliót (akit nem csak a nyilatkozata miatt tettek lapátra, hanem az alkoholizmusa miatt is).Mindenhol megy a pazarlás! Semmi spórolás nem látszik, mert nincs is! Sehol. Kivéve rajtunk! Mi húzzuk össze, nekünk nincs "ingyenebéd", mi vegyük tudomásul, hogy válság van, na ettől van tele az ember hócipője! A másik oldalon meg mennek el a milliárdok!
Nem az a probléma, hogy ők sokat keresnek, hanem az, hogy mi keveset.Nem demagógiából mondom. Nem gondolom, hogy nekem annyi legyen a fizetésem mint egy tv műsorvezetőnek. De azt se, hogy ekkora legyen a különbség.
Az M1-en van egy jó műsor, kora reggel: Kárpát expressz.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.23. 19:03:00

@belzebubó:

Ha alacsony a vérnyomásom, néha én is bekapcsolom vagy az ATV-t, vagy a Klub rádiót.:)
Nézd, egyszer lehet pálfordulni, lásd mondjuk Nagy Imre. De a pálfordulás nem jelenti azt, hogy megtagadom a korábbi önmagamnak a létezését is. Ez Morvai Krisztinára értve annyit jelent, hogy hitelesebb lenne, ha bevallaná, hogy igen, balos volt. (Mint a jobbikosok negyede-harmada.) Igen, feminista volt. Igen, küzdött a buzik jogaiért, ráadásul sikeresen. De mostanra másképp látja a helyzetet, és megváltozott, ésatöbbi, satöbbi. És még ez is hazugság lenne, mert belső infók szerint Morvai Krisztina egy karrierista nő, akinek az elvek csak eszközök. Ettől függetlenül sok mindent köszönök neki, mert sok minden jó dolog mellett kiállt. Csak nem hiszem el, hogy ezt mindig őszintén tette.

picur3ka 2009.09.23. 19:04:56

@Horizont:

Horizont neni, szalljal le a Palffy Petyarol, legyszi!

Tudott inni rendesen, mar mielott a tevehez ment is, nem volt semmi gondjuk, mig ez az interju meg nem jelent. Kulonben meg pont ugy nez ki, mint 20 eves koraban, tehat nem kell tuldimenzionalni a helyzetet. Mellesleg, egy igen okos, tehetseges gyerek.

picur3ka 2009.09.23. 19:07:44

@Mj:

Nyilvan, csak gondolj bele, mikor egy ilyen kinezetu no fiatal koraban egy Balohoz felesegul megy, jajj...

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.23. 19:10:20

@picur3ka: a szerelem képes igen komoly látástorzítást is véghezvinni, ahogy a gyűlölet is...
de hogy miért ment hozzá, azt szerintem sose fogjuk megtudni :-)

Horizont 2009.09.23. 19:21:42

@picur3ka:
NÉNI NÉLKÜL HA KÉRHETEM:))))
Bocsánat, hogy Pálffyról ez a véleményem. Nem vontam kétségbe se az okosságát, se a tehetségét. Viszont többször láttam a Híradót vezetni. A tehetségesek is szoktak inni:)) Az, hogy valakin mi látszik kívülről, genetika kérdése is! De nem akarok Pálffyn összevitatkozni veled. Nem láthatunk egyformán egy embert. De munka nélkül ne kapjon pénzt senki! (jó is lenne)

Tündér_Lala 2009.09.23. 19:27:58

@Horizont: Azt hiszem nagyon igazad van. Természetesen mindenre szükség volna.
Pld. gondoljunk arra, hogy valamikor születtek az MTV gondozásában Zsrzs Éva filmek (Fekete Város stb.) és még sokáig lehetne sorolni. De ez a mostani teljesítmény....
Másrészt számomra indokolhatatlan, hogy emberek egy átlag jövedelem - nem minimál bér - 50-60 szorosát keresik. Mi az a teljesítmény, amely ezt indokolja, miközben szinte minden összedölni készül az országban. Miféle felelősségről beszélnek indokolásképpen, amikor 160 Md-os kárt okozó bankcsőd után zsebredugott kézzel elsétál a csúcs managar 3,5 M-os büntetést kapva, amelynek egy hónap alatt ezelött 10 évvel a sokszorosát kereste. Hosszan lehetne sorolni.
De ez is csak egy tünet. Annak az eredménye, hogy szabályozás híján hagyták széthullani az országot, szabályos anarhia alakult ki, a mutyik, egymás zsebének tömködése, a korrupt pártok, és legelsősorban a vezetők romboló morális példája nyomán.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.23. 19:33:10

valahogy elnézve ezt a "csodát" is - ismét -, felmerült bennem, hogy nagyon illik az alábbi video nekik, szöveggel: www.youtube.com/watch?v=GbC_571dksE

"Speak to me
Of those days I won't forget
Your worst dreams
Has just returned - to pay you back
I'm still laughing
There's not much else I can do
But one's thing's certain
I'm coming back for you"

'nuff said...

Horizont 2009.09.23. 19:43:22

@Tündér_Lala:
Igazad van! Sajnos én nem szeretem a pénzt eléggé! De amióta napvilágra kerültek ezek a horribilis fizetések , azon gondolkozom milyen élete lehet annak az embernek aki RENDSZERESEN hazavisz minden hónapban mondjuk 3,5 millió forintot? Tehát nem alkalmanként kap ennyit hanem mindig! Milyen ember lett belőle vajon? Mennyire változtatta meg a személyiségét ? Lehet, hogy én ehhez buta vagyok (mert még soha nem volt ennyi pénzem) de én úgy gondolom az ilyen ember szarik az egész világra mivel senkitől semmitől nem függ.És mérhetetlenül önzővé válik és csak róla szólhat minden. Lásd: Hunvald.
A másik, hogyan van pofájuk bármit is elvárni tőlünk ! ( a LMPVS-on kívűl?)
Utálom ezt a rohadt pénzközpontú, harácsolós világot! Csak a pénz az isten!

picur3ka 2009.09.23. 19:51:11

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Igen, hozza is akartam tenni, hogy kiveve vak szerelembol.

@Horizont:

Nem tul sok a korkulonbseg raadasul, azt gyanitom.
Mondtan en hogy nem iszik? Epp az ellenkezoje, nezz vissza.
Nem kapott fizetest, amig felfuggesztgetve volt. Szent a beka, HE?

Horizont 2009.09.23. 20:00:33

@picur3ka: Jól van na picur3ka bácsi! Nem mondtad, hogy nem iszik, oké, csak dicsérted milyen jól néz ki és én meg úgy értelmeztem, hogy nem is iszik annyira:))) Az írás mennyire félreérthető!
Igen febr.15-ig fiz. nélkülin volt, azóta meg 1,65 millió a fizuja, 50 ezer mobil költség, 150 ezer gépjárműhasználatra. Kicsit túlzás nem csak neki a többinek is. Basszus a gépjárműre kapott pénze több mint a fizum:DDDD

Tündér_Lala 2009.09.23. 20:00:37

Nyugodtan számolj 4-5 M-val, 80 % fix prémium.
Pontosan ebben a szamélyiség torzulásban van a lényeg, különösen hogy nemrég ugyanolyan csóró volt mint bárki más. Meg van arról győződve, hogy ő megérdemli amit kap, az emberek pedig számára csupán parasztok egy sakktáblán. Nincs ember, akire bármely okból fel tudna nézni, nincs meggyőződés, amelyet következetesen képviselne és minden viszonylagossá válik.
Elszólásaik, megtervezettlen vélemény nyilvánításaik nyomán elég világosan kirajzolódik a kép.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.23. 20:28:11

@picur3ka:

Igen, kb. Szépség és szörnyeteg kategória.:) Pedig engem is inkább a karakteres/férfias, mint szép pasik tudnak megfogni.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.23. 20:34:54

Apropó kórházak, Marcellusca is berakta, de itt aktuálisabb a téma:

atv.hu/hircentrum/090923_ehsegsztrajkba_kezd_gyurcsany_minisztere.html

abandi 2009.09.23. 20:46:20

@Mj:
Na, akkor én:
Egy okos és képszép, állítása szerint (1/4-1/2?) zsidó szárnazású lány /asszony a világmegváltásáért unatkozik?
Érvel jól az esetlegesen feltűnő cionisták ellen?
Nem hiszek neked!
Láb méret....?

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.23. 20:46:51

@Mj: most - kissé gonoszan - mondjam azt, hogy neki úgyis van mit leadnia? :-) amúgy meg szerintem ő is tudja, hogy nem fogja meghatni azokat, akik döntenek, még ha igaza is van.
"Majd megunják és hazamennek". - nagyon is ismerős lehet valahonnan neki is...

abandi 2009.09.23. 21:15:12

@Mj:
Buzifelvonulás képek, kontra székelyországi fotók...
Tudom, hogy nem nyerő a tisztesség és a széleslátáskörűség a mai divatban...de akkor is, szólhatnál a barátodak, hogy itthon is vannak szép tájak!
Én csak lámpaoszlopokat fotóznék, a lemenő napban megcsillanó ezerszínű őszi lombok hátterével...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.23. 21:24:55

@abandi:

:D
A kép egyébként valóban engem ábrázol, de az életben inkább az alakomat szokták dicsérni, mint az arcomat. (A képen pl. nem látszódnak a szeplőim.) A lábméretem egyébként kereken 40-es. (Nem gond, kérdeztek már tőlem testtömegindexet is, aztán meglepődtek, hogy megadtam.:)) Egészen pontosan az anyai nagyszüleim voltak zsidók, édesanyámra azért nem mondom, mert teljes mértékben magyarnak tartja magát.
Egyébként nem hiszek a világ ember általi megválthatóságában, Krisztus megtette a tőle telhetőt, a többi a leginkább már csak rajtunk múlik. Viszont a következőkben hiszek: hiszek az éber, de nyíltszívű bizalomban. Hiszek a szeretet határtalan erejében. Hiszek abban, hogy megéri jószándékúnak lenni. Hiszek abban, hogy az igazságot mindig keresni kell. És hiszek abban is, hogy történelemtanítással átadható a hazaszeretet, az identitástudat, a kritikai érzék, az igazságszeretet és az empátia is. Egyéb kérdés?:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.23. 21:29:30

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Persze, viszont több előnye is származik a nyilatkozatból. Egyrészt kimosakodja magát a Fletó-banda mocskaiból, amikből nyilván ő is részesült, másrészt még simán igazat is mondhat. Harmadrészt meg lehet, hogy így is fogyózni akart már régóta, így összekötheti a kellemeset a hasznossal.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.23. 21:32:35

@abandi:

De miért a barátomnak szóljak, amikor én fényképeztem?:) Ráadásul én rángattam el Erdélybe is, mert Ő lusta.:) Nekem az itthon egyenlő a Kárpát-medencével. Egyik régi vágyam amúgy, hogy bejárom az egész Kárpát-medencét, Dévénytől a Bodzai-szorosig, és Vereckétől Varazsdig.

Kravver 2009.09.23. 21:36:59

@Mj:
And thus the ultimate Tuti hath been said.

picur3ka 2009.09.23. 22:10:56

@Horizont:

Meg csak nem is dicsertem, hogy nez ki. Csak mondom, pont ugy nez ki, mint 20 eves koraban. Teny, semmi mas. Na, nekem is mondtak mar hasonlot es en is azt gondoltam, hogy csak bokolnak osszevissza, szoval megertem.

Ne genetikazzal, tini, mer' ott kezdodik a baj, mi vagy te, Mengele?

Hat igen, jo sok koccseg, de most komolyan, kell neked az allasodbol kifolyolag ide-oda elmenni, interjuvolni? Ne bolonduljunk bele a huuu, bazze, mennyit kap- ba kontextus nelkul.

@Mj:

Jol hangzik.

abandi 2009.09.23. 22:38:43

@Mj:
Elkurvul a világ! (a curvus latinul mást jelent...)
De, megjött a talmudfi kravver haver...

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.23. 22:45:37

@Mj: amiért elkezdi, azügyben - sajnos - több mint valószínű, hogy igazat mond.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.09.23. 22:46:08

@reKorrekt:

A levélíró is csak bámészkodott?

abandi 2009.09.23. 23:08:06

@laspalmas:
Nincs esélyünk, csak ha leállatosodunk!
Az a másik fotóval illusztrált Kökis-hír még durvább!
De Ti, húszon-szaronéves amcsifilmen felnőtt mindentlátott keménycsávók vagytok-e nem?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.23. 23:29:42

@picur3ka:

Tényleg azt hittem, hogy nőci vagy, főleg, hogy a 3-ast az "e/é" mostanában ruhákon divatos behelyettesítésének véltem.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.23. 23:32:01

@abandi:

Igen, baj is lenne, ha mondjuk Görbe Nóra nevét latinra fordítanánk.:)
Céltalanul van itt, tehát nem érdekel.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.23. 23:35:22

@abandi:

Laspalmas nő, tehát nem lehet keménycsávó.:) Viszont én néha már sajnálom, hogy nem vagyok ilyeneknek a tanúja, mert nagyon könnyen félbe lehetne szakítani a dolgot, amíg maximum öten vannak.

Hannibal22 2009.09.23. 23:44:59

@Mj: A levélíró is lehetett nő , esetleg 50kg

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.24. 00:08:02

@hannibal22-73:

Lehetett, de attól még kihívhatta volna mondjuk a rendőröket. Valahogy a történet vége nekem befejezetlen, mondjuk így is folytatódhatott volna a "Mindenki csak bámulta őket." mondat után: "És ekkor jöttem én, miután kihívtam a rendőröket, felráztam a többieket, és odakiáltottam nekik: Gyerünk emberek, ne hagyjuk, hogy megalázzon, megfélemlítsen és kiraboljon minket egy ilyen semmirekellő horda! Hát vágásra való marhák vagyunk mi a saját hazánkban?! Én azt mondom, nem! Na válasszuk már szét őket, mielőtt nagy baj lesz!"
Na meg persze úgy is folytatódhatott volna, hogy megkéselnek két embert.:-/

Hannibal22 2009.09.24. 00:23:40

@Mj: Előfordul ilyen folytatás is ,én egynek voltam tanúja/részese/. Igaz,ott csak egy cigó emberkedett..ami a legszebb volt,hogy olyan ember tette helyre akiről szerintem álmában sem gondolta volna.Az utolsó mondata : "téged meg szemüveges gyerek megbaxlak" ,nem sikerült neki. Az avatarom azt jelzi,hogy dühösebb vagyok mint tegnap:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.24. 00:31:16

@hannibal22-73:

Na szerintem tőlem se számítanának légzésbénító és átmeneti vakságot okozó reakcióra.:) (11 töltényt tudnék azon nyomban eldurrogtatni, és az az ideális, ha mindenkire jut egy CS és egy PV töltet is, úgyhogy 5 ember a határ.)
Pedig ez nem is olyan dühös kép.:P Ki van rajta?

Hannibal22 2009.09.24. 00:34:24

@hannibal22-73: Nem kellett volna neked címeznem hisz te is ebbe a kategóriába tartozol(bár az 50kilóban nem vagyok biztos) és egyel feljebb azt állítod,hogy 5 emberrel te is felvennéd a harcot:)

Hannibal22 2009.09.24. 00:39:00

@Mj: Nem tudom a nevét..most loptam a youtuberól. A Hannibal ébredése című filmből van. Szerintem kellően vérszomjas:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.24. 00:46:16

@hannibal22-73:

Hejj, régen voltam 50 kiló, mondjuk olyan 14 éves koromban.:D Mostanában olyan 63-64 körül lehetek, de ha visszajönnének a lovaglóizmaim, még ennél is több lennék. Mondjuk az a harc nem tartana sokáig, és pont ezért lennék fegyvertényező.:) Fegyver pillanatok alatt előránt, azonnal sorozatot tüzel (még célozni sem kell, mert nincs lövedék, csak gáz), aztán amíg fuldoklanak, a sértettel/sértettekkel együtt biztos helyről felhívhatjuk a rendőröket.
Jaj, mindenki durvul itten már, csak én maradok mosolygós arcú...:) Miért nem egyenesen Anthony Hopkinst rakod be a szájkosárral?:P

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.24. 00:51:08

@Mj: inkább sisakkal a fején, mint Titus Andronicus :-) látom te meg mosolygós arccal darálnád be a jónépet :-)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.24. 01:03:31

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

A V, mint Vérbosszú álarca nekem kifejezetten bejön, az is mosolygós.:) Mellesleg nem darálnék én senkit, nem vagyok én Rákosi-korabeli ávós.:P

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.24. 01:06:32

@Mj: Titus Andronicus nem véletlenül került elő, a film betegebb, mint az alapjául szolgáló Shakespeare-dráma, pedig azért korai darabról van szó, azaz erősen vérrel írott történet a színdarab is, kifordult jellemekkel :-) a folyamatosan mosolygó emberekről meg egy-két egészen komoly szinten pszichopata egyén ugrik be :-)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.24. 01:15:22

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Na igen, az nem egy semmi rész, amikor megerőszakolják Laviniát, levágják a karját és kivágják a nyelvét, hogy ne tudja elmondani, aztán a lábával leírja, hogy ki volt a tettes. Aztán az apja kinyírja, hogy ne maradjon szégyenben, aztán ő is öngyilkos lesz. Ráadásul a főgonosz még néger is, aki teherbe ejti a gót királynőt. Hogy ez a Vili milyen egy rasszista volt.:) Tényleg, nem is tudom, hogy a végén ki nem hal meg, tiszta vér meg halál az egész...:)
Joker?:)

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.24. 01:19:17

@Mj: igen, ez az a mű :-) és akkor ezt képzeld el filmen, úgy, hogy a film tényleg még betegebb megvalósítással bír, mint a színdarab.... :-)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.24. 01:27:24

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Le fogom tölteni.:) Öhh, izé, természetesen kikölcsönzöm CD-n, kedves Artisjus.:)

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.24. 01:42:50

@Mj: nem lehet kapni Magyarországon, úgyhogy nyugi :-) és még az asva se nagyon fog ugrálni rajta, mivel a Titus erősen rétegfilm, a történet alapján érthető okokból :-)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.24. 03:09:31

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Hoppá, akkor tényleg csak a letöltés maradt.:) De milyen már, hogy egy Shakespeare-klasszikust nem forgalmaznak itthon?:)

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.24. 03:13:35

@Mj: moziban volt 3 vetítése emlékeim szerint, még 1999-ben talán. aztán levették a műsorról, mivel még a művészmozik is túl betegnek tartották :) az egyik vetítésen ott voltam természetesen :)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.24. 03:26:45

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Na ezt valahogy gondoltam.:P 10 éve én még, na jó, inkább nem mondom meg mit csináltam.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.24. 03:36:10

@hannibal22-73:

Például!:) Van is egy kép a profilomon erről az időszakról.:) Na viszont vigyük át az off témát a cés topikra, mert Laspalmas össze fogja ráncolni a szemöldökét...

Tarackos Sül (törölt) 2009.09.24. 07:55:22

@belzebubó:

Ne is említsd . . . mióta megtudtam, hogy ez az izé Morvai Krisztina férje, kiábrándultam az egész jobbikból . . . hogy lehet ilyet csinálni? Egyre erősödik bennem a gyanú, hogy az egész jobbikos hercehurca megint csak az mszp egyik nagy találmánya, amellyel majd szavazatokat fognak elvenni a fidesztől. Tudják ők, hogy kell ezt csinálni, az országban senkinek több politikai tapasztalata nincs, mint nekik. Majd nézhetünk, amikor egy 20-25%-os jobbik, és egy 15-20%-ra felszaladt MSZP kormányt alapít . . .

f.m.j. 2009.09.24. 08:40:23

@Tarackos Sül:

Igen, mindebben van valami, én is gyanakvó vagyok már mindennel, és mindenkivel..., de az MSZP kompetenciájáról azért nem vagyok annyira meggyőződve (lásd: épp egy érettségizett titokminisztert készülnek hivatalba állítani, ez nem azt mutatja, hogy dúskálnának az intelligens, tanult emberekben :))

A Jobbik vidéken, biztos, hogy nemcsak a Fidesztől vett el szavazatot, hiába mondják, én biztosra veszem, hogy masszív szoci megyék, mint pl. Borsodban sok mszp-s szavazó fordult a Jobbik felé...
A Fidesz is összekaphatná magát, az ilyen meggyestompikákat nem kéne hagyni, mert mivel is különb, mint a hunvaldgyugyó-félék?

Egyébként, ha az igazi véleményemet írom, csak azt írhatom, hogy Magyarország számára nincs visszaút, nekünk mindenképp annyi...

Horizont 2009.09.24. 08:58:38

@Mj:
Ezt olyan de olyan gyönyörűen írtad le, hogy meg is hatódtam!
Mivel magam is így gondolom!
Csak remélni tudom, hogy még sokan vagyunk akik ugyanígy gondolják!

" hiszek az éber, de nyíltszívű bizalomban. Hiszek a szeretet határtalan erejében. Hiszek abban, hogy megéri jószándékúnak lenni. Hiszek abban, hogy az igazságot mindig keresni kell. És hiszek abban is, hogy történelemtanítással átadható a hazaszeretet, az identitástudat, a kritikai érzék, az igazságszeretet és az empátia is."

Horizont 2009.09.24. 13:25:28

@picur3ka: Nő vagy???? Bocs azt hittem férfi:)))

picur3ka 2009.09.24. 13:50:15

@Horizont:

Semmi gond. Nem mindegy, kulonben is?

Horizont 2009.09.24. 13:54:05

@picur3ka: Csak annyira nem mindegy mint az életben:)))

Spielberg 2009.09.24. 16:05:37

és akkor hogy spórolnak a szemetek? kirúgják az x naplopót az elnöki kabinetből? elküldik a tv2ből elhívott haverokat??? nem fizetik a dagadt Szulákot 1.9 milláért?? NEM. Kirúgják a vidéki stúdiók dolgozóit, megszüntetik a Regionális Stúdiókat. Gratulálok.

picur3ka 2009.09.24. 17:43:50

Na, elkezdtek sporolni, jonnek a visitosak:

mandiner.hu/cikk/juszt_jobboldali_tisztogatasrol_beszelt

Jobb oldali tisztogatas. Ennek se meseltek az otvenes evekrol. Se.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.24. 19:12:08

@Tarackos Sül:

Azért nem kell mindent elhinni, amit a Fidesz sejtet a Jobbikról. Elég régóta ismerem a Jobbikot, és állíthatom, hogy nem az MSZP kreálmánya, hanem egykori MIÉP-esek és fideszesek csinálták. Viszont ettől még a Jóisten mentsen meg a szakértőiktől. És ráadásul a Jobbik szavazóinak kb. negyede-harmada egykori MSZP-szavazó!

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.24. 19:13:29

@Horizont:

Én is csak reménykedni tudok, mert mást nem nagyon tehetek addig, amíg nem kapok osztályt.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.24. 19:14:00

@picur3ka:

Akkor megnyugodtam, hogy mégsem annyira rosszak az "antennáim".:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.24. 19:16:01

@picur3ka:

Ez teljesen hülye. Nyilván a Fidesz csökkentette a büdzsét is, aha.

Viktus 2009.09.25. 12:13:10

index.hu/kultur/media/2009/09/25/vege_a_napkeltenek/

Örömteli hír Gyárfás elvtárséktól már megszabadultak.

süti beállítások módosítása