Skip to content


       Szűrés lista

Hogyan lehetne kifogni a szelet a Jobbik vitorlájából?

A nap kommentje "Polgar"-tól:

"A rasszista magyarok elleni tiltakozást én úgy kezdeném, hogy a gyűlölt magyarok adóforintjaiból kiutalt segélyt nem venném fel. Ezzel a magyar szélsőjobb első számú cigányellenes érvét megsemmisíteném. A cigány vezetők helyében az offenzívát ezzel nem is állítanám le: tovább aláznám a Jobbikot azzal, hogy elmennék dolgozni, de legalább rendben tartanám a portámat, kertemet. Nem tartanék kapcsolatot bűnözőkkel, ha bűncselekmény jutna tudomásomra, a hatályos törvényeknek megfelelően járnék el.

A gyereket hétfőtől péntekig felkelteném, hogy el ne késsenek az iskolából (nem nagy áldozat, hiszen nekem is dolgozni kell mennem). Mobiltelefont nem, de reggelit adnék nekik. Ha rosszul tanulnak, szigorúan, de nem ököllel, számon kérném a tanárt, hogy hogyan lehetséges ez, amikor minden este két óra megy el otthon a házi feladatok elkészítésére. Elküldeném a fenébe a korrupt roma vezetőket, hogy legalább ebben túl is tegyek a magyarokon.

Ha így lenne, a Jobbik nem a "második erő", hanem MIÉP#2, azaz egy vicc lenne. Sajnos nem így van." 

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr41528460

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Sajóbábony: az Index tanulságlevonása 2009.11.17. 11:08:15

Ez talán még az előző, Hírszerzős csodánál is kiemelkedőbb teljesítmény, nézzük, mit sikerült összehoznia a derék Indexnek a Sajóbábonyi "ezer cigány éjszakájáról" - a cikk végén, azzal a szöveggel, hogy ezt most nagyon komolyan kinyomozták, ...

Trackback: Sajóbábony: a Hírszerző aljas hazugságai 2009.11.16. 20:51:29

A közismerten pártatlan és objektív Hírszerzőnek egy olyan írást sikerült mára kerekítenie a sajóbábonyi eseményekről, amitől a XX. század jeles propagandistái a hajukat letennék elragadtatásukban. Lássuk, milyen is az, amikor jeles fajvédőink tájékozt...

Trackback: Bravó liberálisok: roma-magyar összecsapás 2009.11.16. 12:11:32

Most mondanám, hogy én megmondtam. Köszönhetően az elmúlt évek teljességgel elrontott, a valóságtól elrugaszkodott liberális felfogásának, Sajóbábonyban háborús állapotok alakultak ki a cigányok és a Magyar Gárda tagjai között. Most szeretném pár pontb...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.11.16. 12:53:30

@törökszultán: igen, jól látod :))

/már vártam, hogy valaki rámcsapja ezt a magas labdát, köszi :))) /

idosb · http://valodi.blog.hu 2009.11.16. 12:54:13

Hihetetlenül jól összeszedett releváns tények halmazából felépített bejegyzés!! Talán hozzátenném ami nem utolsó szempont, hogy az együttélés írott, s íratlan szabályainak morális betartásával, máris a kezdeti nyerő bónuszokat megszerezhetnék.

Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2009.11.16. 13:00:13

@suski:

70 éves nénik húznak gárdajelmezt? :-)

Normális, tetterős emberek okosabb dolgokat is tudnának tenni, mint a szerencsétlen hülye romák provokálása. Miért nem elég a polgárőrség, amúgy?

házipálesz 2009.11.16. 13:01:31

@Jobb híján MDF-es:
A kommented mindennél jobban jellemez, ha megengeded én már nem tenném meg...

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.11.16. 13:04:17

@szmoker: ne röhögtess embör mert cserepes a szám :DDD

Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2009.11.16. 13:04:46

@házipálesz:

Ne érts meg, te bajod. Lehet amúgy kozmikussá tágítani egy periférikus ügyet, csak általános következtetéseket ne vonj le!

Eddig a választásokat inkább Budapest döntötte el, nem a Távol-Kelet.
Ez nem szeretem/nemszeretem kérdése, hanem tény. Van a centrum és a periféria.

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.11.16. 13:04:48

@Jobb híján MDF-es:

"De miért élnél ott? Én nem élnék ott. "

Ezt mit mondd csak a témában érintett helyeken lakó, vagyonkájukhoz és földjükhöz ragaszkodó, ámde a kelleténél fehérebb emberek százezreinek. Népszerűbb leszel mint itt a PC őrültségeddel.

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.11.16. 13:05:26

@Jobb híján MDF-es:

"Van a centrum és a periféria. "

Agyilag melyikhez tartozol?

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2009.11.16. 13:05:47

@Jobb híján MDF-es: Mekkora egy lúzer vagy. Költözz el Sajóbábonyba, állj ki a cigányok mellett, szidva a Jobbikot és a Gárdát! Szerintem egy MDF-es képviselői hely dukál ezért neked! (Ja, nem jutnak be a parlamentbe??? Bocsi!)

Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2009.11.16. 13:06:26

@Herr SturmLiberator:

Pont annira, mint egy cigánynak aki a cigányságba született bele, azt mondani, hogy ejnye, ne legyél már ennyire roma! :-)

Ugye, hogy nehéz?

Marcellusca 2009.11.16. 13:07:03

@Jobb híján MDF-es:
"Normális, tetterős emberek okosabb dolgokat is tudnának tenni, mint a szerencsétlen hülye romák provokálása. " - Hínnye, bammeg, ez aztán az ütős mondat!
A hét kommentje. :)

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.11.16. 13:07:28

@Jobb híján MDF-es:

Mellébeszélsz... súlyosabb a kómád, mint hittem... delirium tremens?

2009.11.16. 13:09:24

@Kartal (a dühös): Ha meg nem fizetsz nekik, akkor lopni, rabolni mennek, az jobb lenne? Szerintem fizetni kellene.... kivándorlási segélyt!

Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2009.11.16. 13:09:36

@Ásómaci:

"Költözz el Sajóbábonyba"

Akkor lennék lúzer, ha ezt megtenném! :-)

A jobbikosok/gárdisták meg akkor tudnának a szülőfalujuknak leginkább segíteni, ha lelépnének onnan, a centrumban meggazdagodnának és a pénzt meg befektetnék a falujukba, munkahelyeket teremtve. De ez nehéz dolog, gárdaruhában menetelni, faszkalapságokat mondani könnyebb. :-(

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.11.16. 13:10:35

Jobb híján MDF-es
"Pont annira, mint egy cigánynak aki a cigányságba született bele, azt mondani, hogy ejnye, ne legyél már ennyire roma! :-)"

Elmesélem neked, hogy az a cigány aki normális, az cigánynak vallja magát. Neki NEM is kell mondani azt, hogy ne legyen ennyire roma. Ez a roma kifejezés nálatok menő, meg azoknál a bűnözőknél, akik ordibálva bizonygatják ártatlanságukat. For example: kolompár orbán (szándékosan kicsivel) haverod.
Mondj még okosat kérlek :D

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2009.11.16. 13:11:27

@Jobb híján MDF-es: Normális 80 éves néniknek is jobb dolguk lehet, minthogy engedjék kirabolni és megerőszakolni magukat a "szerencsétlen hülye cigányok"-tól. Nagyon felb@sztam magam! Galgagyörkre is azért vonult ki a Gárda, mert egyszerűen nem volt olyan költöztető vállalat, ami ráért volna, és bár a "szerencsétlen hülye cigányok" segítettek volan a költözésben, a rohadt rasszista magyar nem akarta a tezstvíri segítséget!

törökszultán 2009.11.16. 13:11:53

@Jobb híján MDF-es: Te! Figyellek! Itt nem nagyon csipnek Téged.Mi?

Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2009.11.16. 13:13:38

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/:

"cigány aki normális, az cigánynak vallja magát."

Tök szinonímák, csak a szóismétlést akartam kerülni.

Nálam kurvára nem elvi kérdés, hogy roma vagy cigány. Nem attól lesz jófej vagy geci valaki.

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.11.16. 13:15:44

@Jobb híján MDF-es:

"A jobbikosok/gárdisták meg akkor tudnának a szülőfalujuknak leginkább segíteni, ha lelépnének onnan..."

MIAFAAAAAAAASZ??? Ja bocs, esetleg pont ezt akarod elérni? A manapság rohamosan felértékelődő termőföldről húzzon csak a sok hülye magyar... ahaaaa... CUI PRODEST.

Persze ha neked lesz szar szomszédságod (ez megoldható...), majd te is húzd szépen a beled, nehogy maradni merészelj.

Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2009.11.16. 13:16:48

@törökszultán:

Nem az a célom, hogy szeressenek a trollok. Ha azt akarnám akkor együtt üvöltenék a farkasokkal. Az nekem nem tetszik. :-)

A cigányoktól sok jót nem várok, az jobban elszomorít, hogy magukat normális magyar embereknek képzelők hülyék, mint a segg. :-(

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.11.16. 13:18:12

@Jobb híján MDF-es: Ecsém csapkodod a biztosítékot kifelé a hülyeségeiddel!

Tom Bobb · http://tombobb.blog.hu 2009.11.16. 13:19:33

@TaTa86.: Köszönöm a linkelést! Van véleményem, hogyne lenne, de most sem időm, sem energiám kifejteni, mindenesetre tény, hogy nem a cigánysággal, hanem egyes cigányokkal és a vajdákkal van probléma. no meg a cigánykirállyal, aki csak sunnyog.

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.11.16. 13:21:33

Jobb híján MDF-es 2009.11.16. 12:28:36
"Mellesleg miért utálod az ÖSSZES jobbikost?"

A választásáért. A romáknak a gép dobta a romaságot és mégis van, aki normális. Aki önszántából jobbikosnak áll, ott valami nincs rendben.

Na ezt is bontsuk le, ha már az előzőt nem sikerült felfogni.
Van egy réteg a jobbikosok közül, akiknek szintén dobta a gép, hogy ahol élnek "törvényen kívüliek" keserítik meg a mindennapjaikat, és bizony változást szeretnének. Ezért lettek jobbikosok. Ettől ezek még teljesen normális emberek.
Van egy másik réteg a jobbikosoknál, akik elmebetegek. Ebben megegyezhetünk. Ettől még nem elmebeteg az összes jobbikos. Sőt. úgy hiszem, hogy a jobbikosok kisebb hányadát teszik ki.
Ugyanez a dzsipsziknél fordítva van, akármennyire is szajkózod itt a butaságaid.

Tehát csak okosan az általánosítással ;) Persze neked könnyű, hiszen az év 365 napjából 360-at a gép előtt ülsz, apa eltart, cigányt csak filmekben láthattál (ők nigák amúgy).

suski 2009.11.16. 13:24:13

@Jobb híján MDF-es: "a centrumban meggazdagodnának és a pénzt meg befektetnék a falujukba, munkahelyeket teremtve."

haaahhhhaaaahhahha

mint a kurcsány ferkó meg a veres jani, mi? Mert az ilyen rohadékokon kívül igen kevesen gazdagodnak meg úgy a "centrumban", hogy a falujukat felvirágoztassák.

geor dar khordak 2009.11.16. 13:24:16

@Jobb híján MDF-es: WTF Meg 30-40 év múlva meg az országból
lelet elmenni mert több lesz a cigány mint a magyar?
Kapjál már a fejedhez ember!

ZioN 2009.11.16. 13:24:32

@Jobb híján MDF-es:
Barátom(vagy nem) üdvözöllek 2009-ben,Magyarországban. Mint már többen említették,jót tenne neked egy éjszakai(vagy éppen nappali?már a nappal sem a "miénk") séta bármely településen.Tudod,amikor az ember sokkolót és gázpisztolyt vesz a nagyszüleinek karácsonyra szaloncukor helyett,mert félti őket....
De te,tisztelt jobb híján idióta,mondd,te miért nem költöd a nehezen(hah) megkeresett forintjaidat a pátyolgatott cigányjaid munkáltatására?Ez amit te itt és most képviselsz,azt úgy hívják:csőlátás.Rettenetesen feldühít amikor valakinek kiböki a szemét,hogy igen hatalmas probléma van a cigányokkal,de nem,mégis csak fújja,hogy mert ők nem tehetnek róla,meg van rendes cigány is és társai.Igen,van rendes cigány.Ismerek én is rendes cigányt,náluk mernék a wc-csészéről enni,mert férjuram szarrá veri az asszonyt ha hazajön és nincs LEGALÁBB tisztaság a házban.DE!Akkor az élő példát miért nem követik a pátyolgatott cigányjaid?Miért?Miért kell nekem felfegyvereznem nagyszüleimet,hogy valamilyen szinten biztonságban tudjam őket?2009ben?A kibaszott nagy civilizációban?Miért?

házipálesz 2009.11.16. 13:27:04

@Jobb híján MDF-es:

Nem tudom, hogy az MDF-en belül gondolkodnak-e hozzád hasonlóan emberek (pl. az ország keleti fele = a "Távol-Kelet") vagy sem, mindenesetre élvezettel fogom nézni a következő választások után az arcotokat az 1,5-2,5 % környéki eredménynél...
Egy dologról azonban fel kell, hogy világosítsalak tisztelt "De miért élnél ott? Én nem élnék ott." MDF-es barátom:
Ez a "periférikus" ügy már nem annyira periférikus. A "centrum" is lassan, de biztosan periférizálódni fog és akkor már nem fogsz fölényesen gúnyolódni a "Távol-Keleten", amikor 20-30 év múlva a rózsadombi (vagy a közeli) házikód elé fognak szarni eme perifériás elemek.
Akkor a Hozzád hasonló szűk látókörű emberkék fogják legjobban követelni a rendet és a jogbiztonságot.
Persze Neked most még tökmindegy, hogy 1,1-1,2 millió cigány él a országban, hogy közülük a keresőképes korúak ~80 %-a munkanélküli, hogy 40 % nem végzi el az ÁLTALÁNOS! iskolát, hogy 10 % sem végez középiskolát (beleértve a szakmunkásképzést), hogy egyes megyékben a 8 éven aluli gyermekek fele! cigány. Most még tök mindegy, de ha vannak gyerekeid és itt képzeled el a jövőjüket (és nem a Közel-Keleten) nem biztos, hogy az is lesz...

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.11.16. 13:27:58

@Jobb híján MDF-es: már kinőttem a sci-fi irodalmat. A nyilvánvaló baromságot meg pláne.

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.11.16. 13:29:24

@Milánka84: Az a jó. Meleget ugyan nem nagyon ad, éktelenül büdös, brutálisan füstöl, viszont jó eséllyel lesz tőle tűdőrákjuk.
Csak így tovább, zsenikéim.

z666 2009.11.16. 13:31:54

@Jobb híján MDF-es:
"A rasszista szerint a cigány genetikailag degenerált és nem képes normálisan élni."

Én ezt így is gondolom (1-2% kivétel lehet). De nem zavar, ha rasszistának neveznek... :)

Doña ¡Cara(mba)! 2009.11.16. 13:37:38

@Jobb híján MDF-es: Válaszolok a kérdésedre, miért nem elég a polgárőrség, természetesen a te szellemi szinvonaladhoz igazítva a választ:
Azért nem elég a polgárőrség mert nem elég. Így már érted? Vagy bonyolult, bontsam ketté a mondatot, alany+állítmány, oszt annyi?

{*} (törölt) 2009.11.16. 13:37:56

Nem látszanak elég jól a képen. Hogy lehet így majd megtalálni ezeket ha kitör a polgárháború?

hitelkarosultak · http://hitelkarosultak.blog.hu/ 2009.11.16. 13:45:35

Amíg azért kapnak pénzt, hogy NE változtassanak az életvitelükön, addig hülyék lesznek változtatni. Igazából ők csak kihasználják a lehetőségeiket, mint pl. a politikusaink.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.11.16. 13:53:01

@szmoker: Ebben szerintem tök igazad van.Attól tartok a fidesznek is csak odáig terjed a tudat,hogy +5% ért nyaljuk a cigók seggét,aztán csodálkoznak,hogy ezzel -5%-ot érnek el.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.11.16. 13:55:09

@hitelkarosultak: Ez így van + arrafelé elég nevetségesek a fizetések.Hülye lesz elmenni dógozni.

hitelkarosultak · http://hitelkarosultak.blog.hu/ 2009.11.16. 13:59:35

@Tigeri: tényleg nevetségesek arrafelé a fizetések. Ezért a munkaképes korú magyarok már rég elmentek onnan... de nekik a postás bárhová kiviszi a segélyt ugye.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.11.16. 13:59:47

Mondjuk ezt a kommentet biztus nem cigány írta.Gondolom...csak úgy...megérzés...

hitelkarosultak · http://hitelkarosultak.blog.hu/ 2009.11.16. 14:05:36

@hitelkarosultak: természetesen úgy értem a segélyt a világ végére is kiviszik a rászorulóknak, nekik nem kell emiatt beköltözni a közeli városba.

Avatar 2009.11.16. 14:13:38

"A rasszista magyarok elleni tiltakozást én úgy kezdeném, hogy a gyűlölt magyarok adóforintjaiból kiutalt segélyt nem venném fel."
Mint ahogy a népnemzetiek sem az agyonfikázott libsi jogvédőkhöz szaladtak, amikor a rendőrök éppen az ő jogaikba tiportak bele, ugye? Az szóba sem kerülhetett, hogy a drogosbérenc TASZ legyen az ő védőjük is, vagy mégis?

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2009.11.16. 14:15:18

hoppá hoppá azért a végső konklúzió elég sekéjes lett, de azért a roma felzárkoztatási program cselevési pontjait rendesen a helyére tette Pógárunk.

Jobbágy 2009.11.16. 14:17:10

ufff, tulhaladt a beszélgetés a börtönön:)

Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2009.11.16. 14:20:31

@ZioN:

"a pátyolgatott cigányjaid?"

Mi van?! Tőlem a neveletlen cigányok nyugodtan megrohadhatnának a börtönökben.

A polgárőrség miért nem elég a genya cigányok ellen? Miért kell a hunizmus?

A jobbiknak a cigányellenesség csak szavazat szerzésről szól. Meg lehet rendszabályozni a romákat a parlamentáris demokrácia keretén belül is. Igen, a Likud testvérpárti Fidesz fog itt rendet teremteni.

2009.11.16. 14:22:46

@Jobbágy: Ez a serif sikeresen újraértelmezte a börtön fogalmát. Ilyet kéne itthonra is! Na jó, mondjuk a sátraknak itt nincs sok létjogosultságuk, de van elég kazamata Buda meg Eger alatt, oda be lehetne zárni egy pár remitenst...

2009.11.16. 14:26:01

@Jobb híján MDF-es: Mondjuk tény, hogy nagyon túlszaporodtak... ha lenne egy kis rasszista alapú népírtás, nem sokáig, csak pár évig, és utána persze internacionalista segítséggel legyőznénk a fasiszta reakciót, akkor utána mindjárt stabilabb lenne a demokrácia...

mry314 2009.11.16. 14:26:14

Ha ez a komment valóra válik, akkor én már csak egy kávét szeretnék... :)

Marcellusca 2009.11.16. 14:27:55

@Sörömpőőr: Mi bajod van a sátorral? :)

Én laktam benne +40 és -25 fokban is. Ki lehet azt bírni.

És nem voltam/vagyok/leszek(?) bűnöző.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.11.16. 14:28:47

@Jobb híján MDF-es: "De miért élnél ott? Én nem élnék ott. "
Ez a "Minek ment oda." 2.0 béta-verzió?
Minden elismerésem a projekthez, ez az érv még ocsmányabb mint az előző.
Én pl szeretnék Budán lakni, de nem telik rá, így maradt Pesterzsébet olyan körzete, ahol a Jobbik a második erő. Szerinted miért?

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.11.16. 14:31:22

@Jobb híján MDF-es: "A jobbikosok/gárdisták meg akkor tudnának a szülőfalujuknak leginkább segíteni, ha lelépnének onnan, a centrumban meggazdagodnának és a pénzt meg befektetnék a falujukba, munkahelyeket teremtve. De ez nehéz dolog, gárdaruhában menetelni, faszkalapságokat mondani könnyebb. :-("
Lol! Bizony, ez így megy.
Szerencsére én Herr StrumLiberátorral ellentétben szeretem a sci-fit. Kérlek mesélj még a világodról!

ZioN 2009.11.16. 14:32:22

@Jobb híján MDF-es:
Nyisd fel a szemed és láss bazmeg,mert olyan sötét vagy mint egy kémény belülről.Várjad csak királyodtól a megváltást,sírsz te még majd krokodilkönnyeket,hogy hát de én védtelek titeket,mikor nyakadon érzed a kést.

Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2009.11.16. 14:32:43

@házipálesz:

Nem ilyen fekete-fehér a dolog: cigányok = rosszak, jobbik=jók.

Hülyék a romák és a jobbik is. A cigányokban az a baj, hogy törzsi alapon állnak: nem hagyják a testvérőket éhenhalni, bármekkora bűnöző is. A jobbik meg elirigyelte ezt a nagy cigány összetartást és hun származásra hivatkozva le akarja vinni a magyarokat is ilyen törzsi szintre. :-(

ZioN 2009.11.16. 14:33:45

@ZioN:
A polgárőrség miért nem elég?Bazmeg,a te idiotizmusod ellen miért nem elég az észérv he?

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.11.16. 14:35:52

@Jobb híján MDF-es: Hehehe. Nem hagyják éhenhalni ez igaz. Inkább leszurkálják egymást!

Marcellusca 2009.11.16. 14:43:21

@Noname Cowboy: Ez ám az igazi genyóság! :D

Roxvox 2009.11.16. 14:51:22

@Jobb híján MDF-es:
Na ez a legújabb, már nem mi integráljuk a cigókat felénk, hanem mi integrálódunk a cigányságba.
Ez mán aztán igen fasza, bordáim közt rozsdás kasza. :(((((

ermi50xn6j2 (törölt) 2009.11.16. 16:06:02

Azokat a cigányokat valakik szervezetten hergelték. Emlékeztek? Volt itt már arról szó, hogy a szocik egy polg.háborús helyzetre várnak, elhalasztják a választást. Az ellenzék meg lapul mint @ar a fűben. Én midenesetre fegyverkezek, Nem érdekelnek az engedélyek.

Potyoló 2009.11.16. 16:17:18

@Jobb híján MDF-es:

Ez egy tipikus cigány gondolat. Mind azt hiszik, hogy a magyarok irigyek rájuk. Noha nincs, amire irigyek lehetnénk.

Amúgy fura a gondolatmenet:ed: a jobbik szimpatizánsai szerinted hülyék, mert fekete-fehérben, sematikusan gondolkodnak. Azaz egy jobbikos csak "fekete" lehet..
Nocsak, sematikus gondolkodás... :-P

Zia1 2009.11.16. 16:20:00

Én egyszerűen csak gratulálok, remek írás.

Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2009.11.16. 16:20:55

@Potyoló:

"Ez egy tipikus cigány gondolat"

:-)))

Jóval kezdesz! Nem szeretem különösebben a cigányokat, de nem a jobbiktól várom el, hogy megmentsen tőlük. Elegánsan is haza lehet vágni őket.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.11.16. 16:22:58

@Potyoló: Akkor én milyen lehetek neki,ha maszop szavazóból jobbik szavazóvá váltam?.:))

Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2009.11.16. 16:23:35

@Potyoló:

"nincs, amire irigyek lehetnénk"

Pedig a sok szoci mentalitású irigy rájuk: ők is szeretnének állami csecsen lenni, ingyen kapni dolgokat, közben bunkónak maradni, gyerekeiket nem nevelni normálisan, bulizni ezerrel.

A normális polgár lenézi a cigánymentalitást a fehérek körében is.

suski 2009.11.16. 16:28:38

"Jogos aggodalmat kelt az, ami Sajóbábonyban a hét végén történt. Nem lehet napirendre térni afelett, hogy egy betiltott szervezet, a Magyar Gárda tagjai egy kiélezett helyzetben gyakorlatilag provokálják a kisebbségi lakosságot, amelyet „csendőrséggel” fenyegetnek. Ezt akkor sem lehetne tudomásul venni, ha ez a szervezet nem lenne betiltva: a kisebbséghez tartozók jogegyenlősége az Alkotmányból következik. Másrészt a kisebbségi szervezetek sem vehetik saját kezükbe „válaszadásukat”,
www.fn.hu/belfold/20091116/sajobabony_miatt_ulesezik_nemzetbiztonsagi/

2009.11.16. 16:29:28

@Jobb híján MDF-es: érdekes egy alak vagy te, ami persze nem gond csak így végigolvasva a hozzászólásaidat semmivel nem vagy különb a többségnél, mégha szeretnéd is magadról elhitetni. annyi összevisszaságot összehordtál már itt, hogy szerintem te magad se tudod eldönteni mi vagy. maradtál hát jobb híján MDF-es!

Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2009.11.16. 16:33:15

@anal_intruder:

Nem egyszerű a roma meg a jobbikprobléma. Lehet, hogy összevisszaságnak tűnik, pedig csak árnyalt.
Van megoldás a valódi jogállam keretein belül.

2009.11.16. 16:42:38

@Jobb híján MDF-es: ahan értem én te csak árnyalni próbálod a dolgot, de elmondom mennyi értelme van annak, amit csinálsz. írsz egy kommentet amiben elítész valakit, majd írsz egy következő kommentet amiben ugyanazokat az okosságokat durrogtatod, mint azok akiket te elítélsz. majd jön valaki aki leírja ugyanazt és sikeresen összevitatkoztok rajta. ezt még megszórod néhány ekkora agyatlansággal és kész is az MDF (vagy nem tudom mi ez):

"A jobbikosok/gárdisták meg akkor tudnának a szülőfalujuknak leginkább segíteni, ha lelépnének onnan, a centrumban meggazdagodnának és a pénzt meg befektetnék a falujukba, munkahelyeket teremtve. De ez nehéz dolog, gárdaruhában menetelni, faszkalapságokat mondani könnyebb. :-("

hoplita 2009.11.16. 16:46:21

@Jobb híján MDF-es:
Istenem, te komolyan is gondolod ezt a sok baromságot...????
Még egy ilyen hülye nicket, na......:))))

Tegnap este már egy másik poszthoz leírtam....
Valamelyik agyas fideszes kitalálta, hogy minden okés itt, csak éppen hiányzik 3000 ávós, ők majd gyorsan felvesznek ennyit és hipp-hopp, megoldva a közbiztonság, a bűnözés és igen, a CIGÁNYBŰNÖZÉS kérdése is.
Halkan megjegyzem, 44 000 rendőr van, ennyi ingyenélőt tartunk, ennyi NEM TUD-AKAR RENDET TARTANI.
Hát majd 47 000 az tud, ugye....????
Most ezek síkhülyék - mármint a Fidesz - vagy hasonló cinikus gazemberek, mint cionbolsi ellenlábasaik(?)....????????
Melyik variáció a szerencsésebb ránk, egyszerű halandókra nézve...???
Szóval majd Ovi a Gárda helyett rafaelkolompárrézműveslákátosnak ad két fülest és hazazavarja...?????
Te ebben bízol öcsém?
Számomra ez a muhahahahaha-kategória.

Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2009.11.16. 16:49:31

@hoplita:

két pofon a gárdának, két pofon a neveletlen romáknak. Így lesz. A társadalom többsége meg támogatni fogja.

hoplita 2009.11.16. 16:50:26

@Jobb híján MDF-es:
Elmész ám te a 3,14csába...!!!!!!!

2009.11.16. 16:53:34

@Jobb híján MDF-es: ha te adod a pofont a cigányoknak én támogatom. ja és persze utána odaállsz és vállalod, amit kapsz érte. én adom a pofont a gárdistáknak, aztán összemérjük ki járt jobban. na?

házipálesz 2009.11.16. 17:01:56

@Jobb híján MDF-es:

Neked fingod sincs, hogy mások mit ugatnak, nem is az általam leírtakra reagáltál, csak nyomsz valami süket dumát. Atyaég mi a francnak töltöm azzal a drága időmet, hogy egy sötét pusztába "kiáltom" a szavakat...

hoplita 2009.11.16. 17:03:16

@Jobb híján MDF-es:
Hát, komolyan......jól megnevettetsz...:)))))))
Aszittem ilyen ember már nincs is...és láss csodát.:))))))

Beau D.N. · http://beau.hu 2009.11.16. 17:08:40

@Jobb híján MDF-es: ezzel szemben kedves barátom, hogy te milyen színárnyalat vagy az egy percig sem lehet kérdéses.

Roxvox 2009.11.16. 17:52:07

@suski: Nem betiltott, feloszlatott! Egyébként a kérdést a bíróságnak és a rendőrségnek kellene feltenni. A Jobbik viszont nincs betiltva!

bonabear 2009.11.16. 17:54:52

Az a qrva nagy baj a cigányság egy részével, hogy ősközösségi, vagy az alatti szinten él. Egy ilyen társadalmi rétegre próbáljuk meg ráhúzni a XXI. sz.-i EU-s jogszabályokat, meg a magyar jogrendszert.
Pl. ha én lejárt műszakival, jogsi nélkül vezetnék, és elkapnak a sünök, akkor kapok egy barmi nagy büntit, amit befizetek, vagy behajtják rajtam (fizetésből levonják, behajtó elviszi a TV-t, leültetnek).
Ha ugyanezt egy cigány teszi, akkor mi történik vele? Fizuja nincs, TV-t elvinni nem fogja a behajtó (hacsak nincs éppen 100 kommandós a putri környékén), leülni meg nem fogja, mert éppen a 8.-ik gyerek jön, aztán felmentést kap.
Ez nekem irritáló.

Doña ¡Cara(mba)! 2009.11.16. 17:56:14

@Jobb híján MDF-es: Te provó vagy egész egyszerűen! Nem, ilyen hülye ember nem létezhet, vagy ha mégis, az nem tud írni-olvasni! Tehát maradjunk annyiban, hogy fizetett agent provocateur - azaz ügynök-féle vagy. A hunoknak óriási birodalmuk volt. Elfogult történészek írják róluk, milyen volt a harci szervezettségük, harci taktikájuk, lovaik, fegyvereik, amelyeket maguk készítettek, stb. Ez a hadsereg (nem törzsi horda - már ha képes vagy különbséget tenni hadsereg és lincselő között) eljutott az óceán partjáig, eljutott Róma alá. Maguk a rómaiak Attila korára tszik birodalmuk összeomlását. Az utolsó római vezér, egyben zseniális hadvezér Aetius volt, aki még össze tudta tartani a birodalmat, holta után szétesett végleg a híres római birodalom. Aetius Atilla UDVARÁBAN nevelkedett. Érted, udvarában!!!! Az udvar pedig jelen esetben nem a putri udvarát vagy a tyúkudvart jelenti. Aetius sokszor hívta segítségül Atilla seregét harcai során, míg végül felmondta a szövetséget a hunokkal. Szövetséget, érted? Hunok szolgáltak Aetius seregében. Gondolom nem teknyőt vájtak:-D A hadsereg és a hadvezetés bonyolult szervezési és gondolkodási műveletek sorozata, összhangba hozása. Térkép ismerete, ellenfél fegyvernemeinek ismerete, harci modorának ismerete, hadi állományának ismerete - és még ki tudja mi minden kell hozzá. Nos, Attila és hunjai mindezeket ismerték. Filmgyártásunk még adós egy Attila nagyfilm elkészítésével. Kikerülhetetlen történelmi alak.

Meleardil Eressea Iluvadan 2009.11.16. 17:58:15

Mr. Jobbhijan egy Tajgetosz-pozitiv gorcs. Csupa olyan dologrol szovegel, amirol legfeljebb csak olvasott a hozza hasonlo karakan jellemek verejtekszagu irasaiban. Miert gondolom ezt? Mert amiket ir, azt nem gondolhatja komolyan, ha csak egyszer is megtapasztalta. Masik lehetoseg, hogy baromi sok penzt kap az oklendezesert, amit azert valoszinutlennek tartok. Burokban nevelkedett okostojas, aki tulajdon gyavasagat folenyes, kioktato, leereszkedoen valveregeto stilus moge rejti. Lehet, hogy nem igy van, mindenesetre eddigi megnyilatkozasaibol hatarozottan ez a kep korvonalazodik. Amennyiben megis egy egyenes, jellemes, onzetlenul becsuletes, bator emberrol van szo, akkor azt javasolnam neki, hogy akarmit is tol, surgosen hagyja abba, mert mar kikezdte a realitaserzeket es jozan itelokepesseget.

Horizont 2009.11.16. 18:22:09

@Jobb híján MDF-es:
Nem tudlak hová tenni a kommentjeid alapján-se. Szerintem csak hergelni akarsz mindenkit.
"Van megoldás a valódi jogállam keretein belül." ???? Ezt tényleg komolyan gondolod? Így kijelentő módban? Te hol éltél az elmúlt 20 évben? Olyan mintha most jöttél volna ki a börtönből és kihagytál volna 20 évet:) Én utálom az erőszakot, a szemét cigányokat, az erőfitogtató Gárdistákat, az önző, tehetetlen politikusokat, de az ilyen gondolkozású átlagembereket a legjobban, mert az ilyenek nagyobb kárt okoznak mint az összes többi. Na az MDF se nagyon marad le mellőled a mai kijelentéseivel.

Plutonic 2009.11.16. 18:36:35

Eljöhetne már ennek az ideje.
Nekem is sikerült már összetűzésbe kerülnöm a cigányokkal itt, de mondjuk azok rendesen meg lettek fosatva. :DDDDD
Szó szerint! :)))
Akárhogy is, de az ajtó mellé fel van akasztva a jégcsákány......

Horizont 2009.11.16. 18:53:09

@Tigeri: Óh köszönöm:)))

@Plutonic: "jégcsákány" Erről nekem az Elemi ösztön ugrik be:)))

Plutonic 2009.11.16. 19:01:36

@Horizont: :DDDDDD Elemi ösztön ez, az biztos! :DDDDD
10 perc alatt játszották el a "becsületüket".
Én meg így reagáltam. :))
A kérdés nélkül bejövőket kérdés nélkül ütöm agyon, nagy a kert, jók lesznek trágyának. :))
A kölyök komondor és kuvasz meg csak igen rövid idő kérdése. :DDDD
Egyéb kérdés? :DDDDDDDDDD

Horizont 2009.11.16. 19:20:26

@Plutonic:
Na a kölyök kutyusokra még vigyázzál!! Komondor? Kuvasz?
Aztán majd ők vigyáznak rád :DDDD

Plutonic 2009.11.16. 19:42:01

@Horizont: A kölyköket nagyon fogom óvni és tanítani... ;))))
Szarral nem gurítok és egyébként is ők a kedvenceim. :)))
A cigók ezeknek a hallatán is idegesek lettek! :DDDDDDDDDDD

Horizont 2009.11.16. 19:48:37

@Plutonic: Képzeld a munkahelyünkre kaptunk egy nagy testű keverék kutyát, egy szomszéd falu polgármesterétől. Nagyon aranyos kutya volt, de a cigányokat úgy megugatta. Ez komoly:)) Sok cigány él abban a faluban.:))) A kutya sajnos eltűnt!
Nekünk itthon "csak" vizslánk van. Ő nem fog megvédeni:DDD

hoplita 2009.11.16. 19:55:22

@Plutonic:
A kuvasz egy rászistá kutya.....tudom, mert nekem is volt, 12 évet szolgált a családnál és sosem kellett benne csalódnom.
Már akkor őrjöngött, ha egy cigány befordult az utcába, hihetetlen, milyen messziről felismerte őke.
Csak a cigányokra volt allergiás, de azokra nagyon.:)
Mongyuk kemény kezű embert igényel, mert kipróbálja a határokat.:)

Doña ¡Cara(mba)! 2009.11.16. 20:36:26

@Tigeri: Köszi! A megjöttek a kislányok mondatodért imádni foglak, csak akkor mondok ellent, ha nagyon muszáj:-D

Doña ¡Cara(mba)! 2009.11.16. 21:00:57

@Plutonic: Nekünk van egy kb. 80 kilós keverék kutyánk, mellette a német juhászunk eltörpül. Ismerjük a családfáját, kivételesen. Ritka keverék: van benne spániel, malamut, német juhász, rottweiler és bobtail. Az anyukának volt ilyen tarka a pedigréje:) Valami fantasztikusra sikeredett! Nálam úgy vált be, hogy én legyek a falka királynője, a férjem persze a királya, hogy mihelyst el lett választva, benyúltam a szájába, kivettem az éppen ropogtatott falatot, aztán viszaadtam. Ezt sokat ismételtem, néha még azzal is próbára tettem engedelmességét, hogy húsdarabokat kapott, és azt is köteles volt vonakodás nélkül ideadni, ha én kértem és kivettem a szájából. Utána megkapta. A falkában ugyanis mindig a főnöké az elejtett zsákmány, ő eszik legelőször, tehát ha így cselekszem, logikus, hogy csakis én lehetek a császár(nő) :-D
Azóta eltelt pár esztendő, ma a legtermészetesebb, hogy a falatot ÉN adom, én osztom el kettejük között, mert én vagyok a vezér(nő). Bármelyik szájából, tálkájából gond nélkül kivehetem a legillatosabb, szaftosabb falatokat. Tudják, ez nekem főnöki JOGOM! Persze soha nem éheznek, szomjaznak, de hát ez természetes, aki kutyát vagy bármilyen állatot tart.
Kevés parancsszóra tanítottuk meg, de az érvényes minden tiltó helyzetben, ezt általánosítja. Arra tanítottuk meg, ha valakiről azt mondjuk: barát, akkor puszi, nyalakodás - már ha az illető igényli e szeretet megnyilvánulást. Ha nem szólunk semmit, az várakozó álláspontot jelent, figyel erősen mindkettő, mert akárki is lehet és akármi is lehet a helyzetből. Amúgy nagyon kedves pofája van, de hihetetlen mekkora! Sötétben egyszer kaukázusinak nézték. Sokat visszük őket csavarogni erdőbe főleg, de kertben vannak, természetesen, ekkora kutyákat máshol bajos volna tartani. A parancsszavak kiadásakor SOHA nem szabad nevetni, mert akkor nem fogja komolyan venni az utasításokat később. A kutya rendkívül következetes állat és nagyon jól leolvassa érzéseinket az arcunkról, a gesztusainkból. Így azt is, ha nem komolyan mondunk valamit, nem komoly az utasítás. Ez szigorúan tilos minden kutyánál! Én egy komondorra vágyok még, de legjobban szeretnék egy kommondor anyától és ettől a nagytestű keverék apától egy utódot, mert a német juhász már öregszik. A falka úgy teljes, hogy abba az egész családunk beletartozik, ők nem vezérek, csak a macskák fölött uralkodhatnak. De azokat se bántják, meg lettek tanítva. A macsaktányérból csak akkor esznek, ha a macskák már befejezték a vacsit, a maradékot megehetik, Ők külön kapnak, persze, de a macskatányér kinyalása az a plusz. Cigányok hoztak fát, én megijjedtem tőlük, mert én vártam őket a fuvar fával, nem tudtam, mekkora böszmék lesznek, akik hozzák, a férjem nem ért rá itthon maradni. A sofőr nem mert kiszállni az autóból és ordította, hogy inkább visszaviszi a fát, ha nem zárom el a kutyákat. Ott álltak őrt, meg se moccantak. Nem voltak tényleg barátságosnak mondhatók, halkan morogtak. De ez elég volt.

2009.11.16. 22:02:09

@Marcellusca: De minek a sátor? Ott vannak a kazamaták, stabil +10 fokkal, és még a nap se süt be! Szépen be kell őket terelni, aztán lehet a helyére hegeszteni a rácsot, elég egy akkora lyukat hagyni, ahol a kenyeret meg a vizet be lehet adni.

Doña ¡Cara(mba)! 2009.11.17. 12:53:56

@Sörömpőőr: Á, jó lesz Recsk, családostul, meg kuvaszok és kommondorok körbe-körbe:-) 'iszen családszeretők és állatbarátok!

nyílméregbéka 2009.11.20. 08:11:39

Ezt látta valaki?

atv.hu/hircentrum/091113_uzent_az_elitelt___nem_allunk_bosszut_a_szogi_csaladon____video.html

"A súlyos ítélet miatt a Szögi családnak nem kell tartania bosszútól, családja kint lévő tagjai nem keresik meg őket - üzente a jogerősen életfogytig tartó fegyházbüntetésre ítélt idős Horváth Dezső."

Megáll az eszem. Még EZEK mernek egyáltalán gondolni is arra, hogy fenyegetőzzenek...

süti beállítások módosítása