Skip to content


       Szűrés lista

Hamis a hadbíró kitüntetése

Nagy vihart kavart tegnap az Index cikke, miszerint a honvédség vezérkari főnöke, Tömböl László megajándékozta és megköszönte eddigi tevékenységét Mátyás Miklósnak, az 50-es évek egyik vérbírójának.

Bevallom őszintén, én szinte csak legyintettem, mert ebben az országban, ahol a börtönben lévő polgármester tovább kapja a fizetését, a szökésben lévő olimpiai bajnok meg a járulékát, ahol az igazságügyi miniszter bizonyítékot hamisít, ahol minden fordítva működik, és több Kusturica, illetve Monty Python filmet megtöltenének a mindennapi történések, szóval itt már kevés dolog tud meglepni annyira, hogy leessek a székről. Sokan viszont nagyon-nagyon felháborodtak, persze teljesen jogosan.


"Mátyás Miklós 1960 és 1984 között a Budapesti Katonai Bíróság elnöke volt.

A hadbíró szakmai tevékenységének eredménye volt 1956-ban a 20 éves Mány Erzsébet és a 26 éves Farkas Mihály halálos ítélete. A források szerint az eljárásban Mány Erzsébet 14 éves húgát is arra kényszeríttették, hogy nővére ellen valljon, apját is megalázták, megverték, zsarolták.

A Legfelsőbb Bíróság 2006-ban [4] felülvizsgálati eljárásban megállapította, hogy az elsőfokon Mátyás által levezényelt Ságvári-ügyben törvénysértő ítélet született. Az illegális kommunista Ságvári Endrét 1944-ben próbálta elfogni a csendőrség, ő azonban egy cukrászdában pisztolyt rántott. Két csendőrt súlyosan megsebesített mielőtt lelőtték. Az elfogási kísérletben közreműködő Kristóf László és Palotás Ferenc csendőr tiszthelyettesekre az akció után 15 évvel szintén halálos ítéletet mondott ki a bíró.

Zétényi, aki maga is közreműködött a csendőrök rehabilitációjában, azt  állítja, hogy ebben az ügyben a 2006-os döntés után csak az elévülés mentette meg Mátyást, hogy büntető eljárás induljon ellene." -Index

 

Zétényi állít (tud) mást is:


"Dr. Mátyás Miklós legbecstelenebbül büntetéssel sújtott, Fekete Pál kivételével kivégzett áldozatai a teljességre törekvés igénye nélkül: Mecséri János ezredes, Szendi Dezső alezredes, Szabó Pál őrnagy,  Rémiás Pál hadnagy, Magyar János, mert védték a hazát (Juta dombi fegyveres ellenállás,) Motzer Nándor hadnagy, mert nem akart szolgálni a Kádár féle hadseregben, Fekete Pál, mert megmentette Békéscsabát a szovjet megtorlástól,  életfogytiglani szabadságvesztést kapott a forradalom békéscsabai vezetői elleni perben, Veréb László és Angyal Józsefné Friedl Valéria hűtlenség miatt kapott halálbüntetést, Mányi Erzsébet, fegyver és lőszer rejtegetés miatt kapott halálbüntetést, annak ellenére, hogy a fegyvert beszolgáltatta.

Kristóf László, Palotás Ferenc csendőr tiszthelyetteseket, (mert hivatali kötelezettségüket teljesítve le kívánták tartóztatni a több emberen elkövetett emberölésért felelős, dr. Ságvári Endre, súlyos állam ellenes bűncselekmény miatt körözött személyt,) továbbá Molnár Mihályt halálra ítélte, s a büntetést végrehajtották. Ezen ítélet törvénysértő voltát, az anyagi jog elemi, tudatos semmibevételét a Legfelsőbb Bíróság 2006-ban felülvizsgálati eljárásban megállapította. Ezen bírói úton elkövetett emberölések miatt feltehetőleg elévülés miatt nem indult büntető eljárás dr. Mátyás Miklós ellen (s egyetlen önkényuralmi gyilkos ellen sem), az elévülés azonban nem változtat a bírói bűncselekmény megtörténtén, s ennek erkölcsi következményein.

Számos, elsőfokon halálraítélt áldozat büntetését másodfokon enyhítették, az ő nevüket, továbbá a súlyos szabadságvesztéssel sújtottak nevét helyhiány miatt nem soroljuk fel." - Nemzeti Jogvédő Alapítvány

 

A Szabadság Kör, miután Zétényitől értesült a történtekről -azért valljuk be, elég nagy perverzió kell ahhoz, hogy a HM archívumát bújja valaki hírek után-, kiadott egy közleményt, amiben a díjátadó vezérkari főnök, Tömböl azonnali távozását követelik.

Na de nemúgyvanaz!

Az Index rákérdezett a HM-nél, hogy ezt így most hogy, néhány óra múlva pedig meg is kapták a választ, ami pofonegyszerű: tévedés történt!

A tárca sajtóosztálya jelezte, hogy az eseményről készült tudósítás a HM honlapján egy alá nem írt parancs alapján született. 

 

A HM-sajtóosztály szerint a három hónapja kikerült hír valójában hamis. A honlapon egy "korábbi jutalmazási parancsot alapul véve, szerkesztői hibából sajnálatos módon tévesen jelent meg", hogy az 1956-os forradalmat követő perekben számos halálos ítéletet hozó Mátyás Miklóst is meghívták, és munkáját elismerték.

A közlemény azt állítja, Mátyás nem volt ott az ünnepségen, és neki Tömböl László ajándékot nem adott.

A rövid szöveg szerint a honvédelmi miniszter a hibáért felelős vezetőt felelősségre vonta. A sajtóosztályon nem tudtak felvilágosítást adni arról, hogy a megbüntetett HM-s az eredeti parancs szövegezője, a névsor összeállítója, vagy a honlap szerkesztője volt. -Index

Nos. Ebben a hírben megint benne van egész Magyarország.

Fogalmam sincs, ki kicsoda a képeken, egyedül a felplecsnizett Tömbölt ismertem meg. Rajta kívül 5-en vannak, a szöveges felsorolásban pedig 6-an, tehát simán igaz lehet, hogy Mátyás nem kapott elismerést és ajándékot  nem volt ott. De ha így van, hogy szerepelhet a neve a cikkben? Még most,  a nagy hírverés után is? Nincs egy ember, akinek lenne fél perce kitörölni?

És a lényeg. Ki volt az a beteg állat, akinek egyáltalán eszébe jutott megajándékozni őt? Ki írta rá a nevét a "korábbi jutalmazási parancsra"?

Istenem, ezt a hülye magyarázatot....

Címkék: kormány idióta abszurd

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr431647167

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Pincebörtönök 2010.01.06. 00:17:00

Sósavval teli betonkádak és emberdarálókPincebörtönökdokumentumfilm 1992-ből(biztonságos a letöltés)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Prof. William · http://profwilliam.wordpress.com/ 2010.01.05. 09:24:58

Ez igaz... Igaz hogy aláíratlan parancson volt a neve de azt valaki megfogalmazta...

Doña ¡Cara(mba)! 2010.01.05. 09:25:13

@Talon Karrde: Földim, lehet megvan a sorompót bőszen őrzőnk?.:-DDDDDDDD
Ja, így hullott a forgács - azaz az emberélet - abban az igazságos komenizmusban. Kivégezni, kivégezni, kivégezni - soha nem elég, hátha ott sompolyog még egy ellneforradalmár kedves Rákosi nagy államférfink körül....
Na, az ilyennek valóban államférfi lehetett Rákosi, akit legalább 9 millió magyar gyűlölt.
Rákosi nem volt ugyanis Kádár. Rákosi a magyar Ceau volt, csak ő megúszta, élt vígan hosszú életet a menedéket adó Szovjetúnióban.

Doña ¡Cara(mba)! 2010.01.05. 09:26:52

@Talon Karrde: Szeretettel várjuk ide Sörömpőőrt, ugye? Miért lapít?

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.01.05. 09:38:25

A HM már javította a honlapját ...

"A szeptember 21-én, a Honvédelmi Minisztériumban tartott rendezvényen a vezérkari főnök emléktárgyat adományozott Borszéki Tivadar, Hajnal István, Nagy János nyugállományú vezérőrnagyoknak, valamint Bíró József és Farkas Bertalan nyugállományú dandártábornokoknak."

Én amúgy egy kicsit csalódott vagyok, már a szocik sem a régiek ... ezek szerint csak szerették volna, de nem merték kitüntetni a vérbírót! Gyávák!

Amúgy persze döbbenete, hogy a Tisztelt Vérbíróbácsi kapja a magas nyugdíjat az államtól, egy haja szála sem görbült, és nem baszták be a börtönbe 1990-ben!

És 20 évvel később egyesekben komolyan felmerült, hogy ki kellene tüntetni ezt a férget.

És ezt ki is tették a honlapjukra.

No, ezért (is) tart itt az ország ..

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2010.01.05. 09:38:39

@Doña ¡Cara(mba)!: lapít? Eddig olyan szépen szétoffoltátok a vonalbezárásos post-ot. Hová lesznek a netes barátságok :(

szabogyula 2010.01.05. 09:40:45

Az ott a jobbszélen nem Farkas Bertalan ?

baum · http://reflektor.blog.hu 2010.01.05. 09:42:52

A jobboldali bajuszos egyértelműen Farkas Berci...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.01.05. 09:43:03

Ja, és hány "dr. Mátyás vérbíró" él még köztünk, büntetlenül?!

Corry 2010.01.05. 09:46:00

Nekem egy visszatérő fixa ideám az, hogy nagy hiba volt a bíróságból így egy az egyben önálló halatmi ágat csinálni, mert a vérbírókat így senki sem tudta eltávolítani a szervezetből.

Vérbíró urat állítólag azért nem ültették le az ítéleteiért, mert elévültek. De könyörgöm más a bűnössé nyilvánítás és más az, hogy utólag elő kellett volna venni a fals itéleteiért (hiszen ezeket az ítéleteket megváltoztatták azóta) és LE KELLETT VOLNA FOKOZNI LEGALÁBB ezt az embert, ami legalább a nyugdíján meglátszott volna.. Tévedés történt??? Igen, de hányszor és mekkora?

Hubert J. Farnsworth 2010.01.05. 09:57:46

Az ilyenek utan mondja valaki, hogy lehet beszelni rendszervaltasrol.....

esef 2010.01.05. 10:01:54

@Corry:
Erre felhozhatom kényes témaként azt, hogy aki 60 éve állítólag (szemtanú nincs, csak "bemondásra" alapul, az a bizonyíték) belelőtt egy izraelita vallású emberkét a Dunába, az nem évül el. A diktatúra parancsára történő kivégzés meg igen... Szép. Remek. Köszönjük elvtársak!

@ostoba 8o:
@baum:
A többi meg töketlen. Akarom mondani, Farkatlan... :)

Seduxen (már NEM dr.) 2010.01.05. 10:05:37

Ez OFF lesz - előre szólok -, de talán zero-t, mint a "közszférában foglalkoztatottak nagy barátját" érdekelheti a téma.

mindazonáltal kíváncsi lennék dollár szomokos kurmányszóvívő elvtárs magyarázatára is. nem-nem, kedves domi, a "közszférában dolgozók a gazdasági válság legnagyobb vesztesei" c. pamflet az nem magyarázat.

na szóval:

18/2009. (XII. 18.) MeHVM utasítás
a Miniszterelnöki Hivatal munkatársait 2010. évre megillető cafetériajuttatás éves összegéről
A Miniszterelnöki Hivatal munkatársait 2010. évben megillető cafetériajuttatás éves összegét 750 000 Ft/főben határozom meg.
A cafetériajuttatás éves összege biztosít fedezetet az egyes juttatásokhoz kapcsolódó, a Miniszterelnöki Hivatalt terhelő közterhek megfizetésére is.

szmoker (Homo Trollicus) 2010.01.05. 10:13:31

Sehol nem láttam semmiféle bővebb információt Mátyás efftársról.
Egyetlen dolog érdekel: a születési neve.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.01.05. 10:14:07

@Seduxen: Na igen! A csóró tényleg dolgozó ktv-k meg le vannak szarva!

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2010.01.05. 10:19:31

@ostoba 8o: De lehet írni, ilyen amikor NETUDDGIK úgy kezelik az államot mint egy kib...szott céget.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.01.05. 10:21:44

@Corry:

Az 1944-es cselekmények nem évülnek el (Zentai, nácivadászat stb.), de az 1958-as halálos ítéletek meg igen?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.01.05. 10:22:43

"egyedül a felplecsnizett Tömbölt ismertem meg. Rajta kívül 5-en vannak,"

Valaki nem tudja hogy hogy néz ki a Mátyás?
Tiszta víz lenne a pohárban.

Corry 2010.01.05. 10:22:56

@esef: Asszem ezen nem fogunk vitatkozni, de azért mondjuk érdekelne, hány Mátyás Miklós él most kiemelt nyugdíjjal ellátva.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2010.01.05. 10:26:55

(Sömpitömpi most stratégiai megbeszélést tart az osztályon majd felkészül testileg, lelkileg és statisztikailag egy hosszú-hosszú vitára, nem adja fel, hála Istennek rá érvényes az, hogy nem az kell csinálni amit szeretsz, hanem azt kell szeretni amit csinálsz!)

caralho voador 2010.01.05. 10:28:02

@esef: pontosan. Az ilyesmi elévülhet, a holokausztolás (TM) pedig nem? Álnaiv s egyben költői kérdés.

caralho voador 2010.01.05. 10:29:10

@zero: megelőztél, mocskos náczi. ;)

Corry 2010.01.05. 10:29:47

@zero: Írtam, hogy állítólag, én is olvastam valahol. Szerintem is el kéne ítélni az ürgét, vagy ahogy írtam ha ez nem megy, lefokozni. De nem értek a jogi csűrcsavarhoz.

.: mimino :. · http://chinacar.blog.hu 2010.01.05. 10:52:19

Bizonyára sokak gratulálnának személyesen ennek a vén majomnak. Hol él ez?

nyugatioldal 2010.01.05. 10:59:40

Ez szerintem úgy történt, hogy valaki leírta a Vérbíró elftárs nevét a papírra, valaki más meg költséghatékonyságból köré írt egy levelet.
Spórolni kell a papírral ugyanis, hiszen VÁLSÁG van!

Seduxen (már NEM dr.) 2010.01.05. 11:06:43

Szeretném javasolni, hogy a Kiegyezést "elősegítő" hatékony, minőségi "bírói" tevékenységéért - sajnos már csak posthumus - valami magas állami kitüntetéssel dobjuk már meg báró Julius Jacob von Haynau-t...

reKorrekt 2010.01.05. 11:08:49

Elévülés? WTF?!?!?!

Az is lehet hogy valaki szándékosan krealta ezt a botrányt, csak hogy felhívja a figyelmet MM-ra. Hát bejött neki.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.01.05. 11:23:23

@reKorrekt: nem valószínű. honnan tudjuk, hogy jelenleg praktizál -e?

reKorrekt 2010.01.05. 11:26:36

Ha a lenti linken sorban vannak a nevek írva (kettő biztos), akkor jobbról vagy a 2. vagy 3. (a 6 fős képen)
www.hm.gov.hu/hirek/hazai_hirek/jubileumi_szuletesnapi_koszontes_0921

Merthogy már csak 5 név olvasható a cikkben...

picur3ka 2010.01.05. 11:27:58

@Seduxen:

Mer? Barandy praktizal, nem?

Seduxen (már NEM dr.) 2010.01.05. 11:32:38

@picur3ka: igen. de bárándy ügyvédből lett igazságügyi-miniszter, majd megint ügyvéd.

ellenben a vérbíró elvtárs - mint a neve is mutatja - BÍRÓ volt. Miért gondolja bárki, hogy jelenleg praktizál?

viszont ez:

www.regikonyvek.hu/writers.php?id=59690

Seduxen (már NEM dr.) 2010.01.05. 11:34:15

Figyelem!

Közgazdasági és Jogi Könyvkiadó. Azaz KJK. KJK-Kerszöv, alias Complex.

picur3ka 2010.01.05. 11:36:16

@Seduxen:

Jogos. Hanem oly sok meglepo dolog megtortenik....

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.01.05. 11:46:08

@ColT:

Sajnos nem, pedig egész este túrtam a netet.
Csak ezt találtam, talán ő írta:
www.regikonyvek.hu/writers.php?id=59690

Seduxen (már NEM dr.) 2010.01.05. 11:48:45

@laspalmas: én is erre jutottam, lásd fentebb...

bár én tovább is jutottam. ha valakinek van kapcsolata a Complex-nél, esetleg utánanézethetne, hogy egyik - korábbi - "neves" szerzőjükről tudnak -e valamit :))))

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.01.05. 11:51:32

@Seduxen:

Igen, már látom....

Tényleg jó lenne Mátyásbíróról egy fotó. Valaki?

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2010.01.05. 11:52:02

a Draskovics hogy hogy nincs benn ebbenn a történetben, csak talán nem hadilábon áll a haditudományokkal??

derelyegrádi szellem 2010.01.05. 12:12:51

Elsősorban minden kedves postolónak és kommentelőnek Boldog, Sikerekben Gazdag Új Évet Kívánok.

A témához, ami ha nem itt történne, hihetetlen lenne.

Ad.1. Hír. Megjutalmazta a HM a volt vérbírót, amit maga a vezérkari főnök adott át. Ami elképesztő, hiszen gondolja el midnenki, mi lenne, ha egy nyilas hadbírót (pl Rajk bátyját, Rajk Endrét Sopronkőhidáról) kitüntetnék.

Ad.2 . Ez az ember(?) a mai napig tábornoki rangot visel, és nyilván az ezzel együttjáró többszázezres nyugdíjat is megkapja. Ez önmagában abszurd (és mélységesen felháborító), így 20 évvel a rendszerváltozás után.

Ad.3. Magyarázat, vagy inkább mosakodás. Nem kapott, csak véletlenül rajta felejtették a listán. Értem bazmeg, de ki tette oda fel, és miért, hisz ahhoz, hogy "ottfelejtődjön", ahhoz oda először fel is kellett kerülnie. Tehát: ki tette oda fel, és miért?

Vélemény: Hazudnak. Kapott. Csak nem volt sajtónyilvános az esemény, így azt mondanak amit akarnak.

Vélemény 2 : valami faszit, aki vagy 90 éves kérnek kiadni Ausztráliából, mert állítólag megölt egy 18 éves zsidófiút, és a kiadatását - feltételezem - nem kitütntetés céljából kérik, eközben ilyen többszörös jogi kötösbe bújtatott gyilkosok tábornoki rangot viselnek, ilyen nyugdíjat kapnak, és még jutalmazási lsitákra is fel bírnak kerülni.

Ha ez volt a vértelen rendszerváltás ára, akkor NEM ÉRTE MEG!

Doña ¡Cara(mba)! 2010.01.05. 12:17:37

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/:
OFF
Sajnálom, nem néztem utána, de bizonyosan úgy történt, ahogy írod. Szétoffoltam én talán már több posztot is. Mivel ellentmondóak voltak Sörömpőőr megállapításai és folytonos kettősséget éreztem a mondandóiban, ezért lehet kitértem szabadabb vizekre is, nem tartottam szigorúan a formát. Elnézést kérek így utólagosan azoktól, akiket megakadályoztam a folyamatos kommentelésben. Netbarátságról meg szó sem lehet. Ahhoz nekem hosszú idő kell. Vannak frappáns, szellemes megjegyzések, vannak akiket most is nagyon kedvelek, de sörömpőőr nem tartozott azok közé. Akiket kedvelek, onnan lehet tudni, lazán, kicsit incselkedve, huncutkodva beszélgetek, szólítok meg, vagy kifejezetten komolyan beszélgetek velük (utóbbi esetre ilyen volt Géza és még többen mások).
De ez akkor sem ment fel a szétoffolás valóságos vádja alól. Ennyire azért ismerem magam:((((( Sokszor szeretek locsogni, de azért akadt talán egy-két érdemleges hozzászólásom is.
ON

dr.justice 2010.01.05. 12:36:52

@derelyegrádi szellem:

Szia. BÚÉK. Örülök, hogy újra megszólaltál. Komolyan.

derelyegrádi szellem 2010.01.05. 12:39:01

Itt mindenki megtért míg nem voltam? :-)

derelyegrádi szellem 2010.01.05. 12:45:42

@dr.justice:

Neked is!

Tudod a szilenciumomat (amire a lopakodó fasizmus és az intolerancia miatt kényszerültem) csak itt és most megtörtem, és kinyilatkoztattam. Ezt a módszert a balliberális értelmiségiektől tanultam, a'la Nádas, Konrád, Eszterházy, Korniss, és társaik az Antall kormány alatt a Magyar Rádióban. :-)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.01.05. 13:09:38

@derelyegrádi szellem:

Isten hozott újra nálunk!
Remélem, már maradsz.

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2010.01.05. 13:20:02

@Doña ¡Cara(mba)!: nem kell bocsánatot kérni, a bloggazdának kellene rendet tartania. Csak fura, hogy egyik pillanatban még nagy "barátok" vagytok, most meg "lapít". Mik vannak..

Gandalf Garaboncias 2010.01.05. 13:40:00

Farkas Bertalan - aki 2006-ban az MDF színeiben indult... no igen.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.01.05. 13:47:56

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/: "a bloggazdának kellene rendet tartania."

wehehehe, mi van NETBohóc barátom, hiányoznak az szdsz-es "pom-pom lányos" időszakok? :))))

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2010.01.05. 13:50:06

@Seduxen: hát sok itt az új AAAAARC, és ezek helyett néha jobb lenne nevetni a félhülyéken. :D De ez csak az én perverzióm. Viszont! térnek vissza régiek is, ami jó ;)

derelyegrádi szellem 2010.01.05. 13:58:32

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/:

ne morgolódj Jancsi. Isteni kegyelemnek kell azt is tekinteni, hogy annak idején liberte' 73 (és klónjai) itt lehetett velünk addig is, amíg banánmérgezést nem kapott. :-)

Seduxen (már NEM dr.) 2010.01.05. 14:00:16

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/: félhülyék alatt a Liberó-t, és alteregóit érted?

Seduxen (már NEM dr.) 2010.01.05. 14:10:32

@derelyegrádi szellem: @Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/: látom kitörölhetetlen nyomokat hagyott lelkünkben (és elménkben) a "Tepertő73"-kommandó) :)))

Doña ¡Cara(mba)! 2010.01.05. 15:36:17

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/:
ON
Már írtam, Jancsi, hogy nem voltunk barátok. Meglepett a műveltsége. Akkor még nem írt komenizmusról, vagy csak furán, beleszőve irodalomba. Én meg talán láthattad, bolondja vagyok irodalomnak, történelemnek. Barátaimat, mint már említettem, hosszabb idő alatt választom ki, és azokkal más hangnemben "beszélgetek" - általában incselkedve, bolondozva, mert úgy is értjük egymást.
Nekem a komenizmus - akárhogy magyarázzák - a emberiség legundormányosabb ittapirosholapiros cinkelt játéka. Mert megváltást, megváltót hírdet, egy a feltétel: húzzad az igájukat, húzd be füled, farkad, ők meg majd maszlagolnak, ha meg nem veszed be a maszlagukat, akkor pofán vernek vagy kiirtanak. Náluk minidig holnap eheted meg a tyúkot is meg a tojást is, és az a holnap sohse jő el.
Erre mondanám a Beatricevel üvöltve: nem kell, nekem nem kell, nekem a nem kell se nem kell. Menjenek kibucba, ha annyira vágynak rá, de engem hagyjon mindenki ki ebből a mókából. Abban éltem le életem java részét és: nem kell, nekem nem kell, nekem a nem kell se nem kell. Farizeus és gyilkos banda!
Furcsa, hogy így megjegyezted ezt a szétoffomat. Akkor arra is odafigyelhettél volna, hogy nálam minden, ami kommenizmus, vörösebbnél is vörösebb posztó.
Figyelj jobban, bár nem érek annyit.
ON

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2010.01.05. 15:41:56

@Doña ¡Cara(mba)!: volt több szétoff is, csak a sorompómajomra ott figyeltem fel, aki szerint a vasút a 18. század maradéka, és a kamion a gazdaságosság mintapéldája, meg a többi agyatlan faszság. Majd -gondolom el nem olvasva a hihetetlen baromságait- nekiálltatok pajtáskodni, és az irodalmon csámcsogva. IGEN, látom hogy bolondja vagy a történelemnek és irodalomnak. Ez szép dolog. Csak azt is vallom, hogy mindennek megvan a maga helye. Ott nem volt ez meg, de nem is lényeges már. A faszfejgyerekről ugrott be az egész szituáció :D

Ja, és figyelj jobban kicsit, a netbarátság nem egyenlő a barátsággal ;) és ehhez a kifejezéshez képzeld hozzá a cinikus pofámat is. Bár nem érek annyit.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.01.05. 16:05:51

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/: "Bár nem érek annyit."

Mekorrraaaa magaslabdaaaaaa :))))

Doña ¡Cara(mba)! 2010.01.05. 16:06:38

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/:
OFF
Sok szétoffom volt, most már nagyon sajnálom, de ez így utólag tényleg mit sem ér.
Valóban nem figyelek minidig ahogyan kellene, és tényleg belátom, udvariatlan dolog másról beszélni, mint amiről a többiek éppen vitáznak.
Késő bánat, nem tudok jóvátenni semmit.

A netbarátságot nem keverem a barátsággal, ennyit jószívvel elmondhatok magamról.
Nem tudok cinikus arcot hozzáképzelni a mondandódhoz. Meglepett, hogy felemlegetted amit én rég elfeledtem, de attól még igazad van. Sejtettem én annyit magamról, hogy néha kissé elkalandozó természetű vagyok, nem vagyok fegyelmezett - de olyan jó volt itt, veletek.
Sörömpőőrnek úgy érzem csak azt adtam meg, ami járt neki, miután szép lassan kiderült, kb. milyen mentalistást rejt a maszkja.
Többet már nem érdemes mondanom, mentegetnem amit már úgyis hiába mentegetek.
Azért még maradnék...mert jó veletek. Cinizmust ne várj tőlem, se nem fegyverem, se nem erősségem. Másnál azért tudom értékelni.

ON

tudi 2010.01.05. 16:27:21

Oh hát logikus, hogy kitüntették, hisz jó elvtárs volt ő, végülis drága ferecünk közeli hozzátartózója egy bizonyos Apró Antal lövetett a tömegbe a parlament elött mégis mintha őkis egészen nyomorogva éldegélnének.

tudi 2010.01.05. 16:30:04

@zero: Amúgy persze döbbenete, hogy a Tisztelt Vérbíróbácsi kapja a magas nyugdíjat az államtól, egy haja szála sem görbült, és nem baszták be a börtönbe 1990-ben!
Miért az ÁVO volt nagy kínzójának Körmös Bauernek sem lett semmi baja 90 utánn, ezért nem tetszett a ballibekek a Terror háza, mert ott bizony a fotókon nem egy pár szdsz, mszp politikus apukája jelen van.

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2010.01.05. 16:31:12

@Doña ¡Cara(mba)!: senki nem mondta hogy ne maradj :D A sorompóőr meg egy múltból visszamaradt fasztalicska. :D Ezzel zárjuk is rövidre :D

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2010.01.05. 16:48:36

Sajnos OFF:
index.hu/kulfold/hirek/2010/01/05/megvan_az_uj_influenza_elso_celebaldozata/
A Prima TV "Cronica Cârcotaşilor" című paródiaműsorában szerepelt, általában Adrian "Bombonel" Năstaset illetve Gigi "Fényharcos" Becalit parodizálta.
www.youtube.com/watch?v=vzpK30S6aTs&feature=player_embedded
Itt középen WC Tudor-t parodizálja épp.
Nagyon tehetséges színész volt. Nyugodjék békében.

Rorgosh 2010.01.05. 17:52:37

Nem kicsit döbbentett meg a hír...

Ettől függetlenül teljesen el tudom képzelni, hogy becsússzon egy ilyen hiba...

Ugyanis a jutalmazás az eredeti cikk alapján jubileumi életkor, a 90. életéve betöltése kapcsán történt volna. Vagyis szvsz. egy egyszerű ügyintéző kinyomtatta azokat a tábornokokat, akik 60 év felett vannak, és épp 10-el osztható az életkoruk. Ugyanis van erre egy rendszere a seregnek, hogy nyilvántartsák az aktív és a nyugállomány alapvető adatait. Fogta a neveket és begépelte az ünnepi parancsba, és kész.

Gondolom valamilyen felettes vezető azért kiszúrta a nevet, és kihúzatta a parancsból.

Csak annak nem nézett utána, hogy az ügyintéző már elküldte a neveket a HM saját sajtójának, akik aztán simán kitették a névsort...

Sajnos jó a sereg a balfaszkodásban, főképp, mert minden tegnapra kellene...

Persze jó kérdés, hogy miért nem lett egyáltalán ez a faszi törölve a HM rendszereiből, elvégre a múltja - finoman szólva - nem makulátlan. Gyanúm szerint azért, mert bűnei miatt soha nem indult eljárás ellene, így nem született parancs arról, hogy méltatlanná vált volna a Magyar Honvédséghez...

Pedig, ha valaki, ő kimeríti a méltatlanság fogalmát...

Csak ugye, abszurdisztánban a legtöbb hatóság nem kezd hivatalból eljárást, ha tudomására jut valamilyen cselekmény, csak akkor, ha azzal néhány szerencsétlen flótást vagy ártatlanokat lehet megszívatni....

Horizont 2010.01.05. 18:00:04

Be szoktam vallani, hogy sok mindent nem értek. Most többek között azt, hogy 3x4 évig az MSZP volt hatalmon, de 2x4 évig nem ők. Ha ezek az úgymond vérbírók még mindig ilyen rangot viselnek és kiemelt nyugdíjat kapnak, miért nem volt elég ideje a Fidesznek 4 évig, hogy legalább ezeket rendbe tegye?És azt se értem, hogy tényleg kinek juthat eszébe, hogy ilyen vén f...kat kitüntessenek? Mi az, hogy véletlenül került oda a neve? Megint egy rakás kérdés válaszok nélkül?
Én már azt se helyeslem, hogy Farkas Bertalant is kitüntették. Oké, nagy dolog volt az űrbe menni, nagy celeb volt annak idején:)) De ebből élt egész életében. Nyugállományú dandártábornok lett 48 évesen. Előtte mint légügyi attasé volt az USA-ban ahol ittas vezetésen kapták.És most őt is kitüntetik.
Ez a kitüntetési téma nem fekszik jól az MSZP-nek, még dicsérni se tudnak ....

f.m.j. 2010.01.05. 18:12:12

@Horizont: még dicsérni se tudnak ....

mert nincs kit :)

Amúgy én már úgy mondanám, mit mondanám, zengeném: temetni jöttem, nem dícsérni ;P

Horizont 2010.01.05. 18:35:34

@mókusfüles bukósisak:
Maguk közül valóban nincs kit, de azt nem hinném, hogy nincsenek jutalomra érdemes értékes emberek köztünk. Akik csendben, nagy munkát végeznek hazánkért, hazánkban!

kuki123 2010.01.05. 18:49:33

@laspalmas: TV2-ön volt az esetről egy riport....csak nem valami jogvédők vagytok? :D
mert nagyon cikkszagúan nyilatkoztak :D

Marcellusca 2010.01.05. 19:06:43

@zero: Épp írni akartam, hogy nem igaz, hogy senki nem ösmeri föl "a mi Bercinket"?! :)
Kicsit megöregedett, kicsit elitta az agyát, és ezek meg is látszanak az arcvonásain. :)
De, hát mégiccsak ű a zegyetlen magyar, aki járt a zűrben. :D

Marcellusca 2010.01.05. 19:17:55

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/: Persze, hogy térnek vissza.
Ha 2 napig nem V'bőrözhetek, máris elvonási tüneteim vannak. :)
Amikor meg visszajövök, a szélütés kerülget. :D

Marcellusca 2010.01.05. 19:30:56

@Rorgosh: Lehet, hogy igazad van, el tudom képzelni.
De nem ez az egyetlen balf@szsága a HM-nek.
Én (első fokon) pert nyertem ellenük. Gyakorlatilag esélytelenek, de időt, pénzt nem sajnálva fellebbeztek.
Hivatalból. :)

@Horizont: Részben jó a meglátásod.
Azért csak részben, mert nem '98-2002 között kellett volna ezt intézni (bár inkább később, mint ...), hanem már '89-'90-ben.

Doña ¡Cara(mba)! 2010.01.05. 19:31:47

@Talon Karrde:
OFF
Sajnálom, hogy valszeg csak én értettem a Tecuceanu-féle paródiát. Utána megnéztem ugyancsak tőle a román parlamenti büfében eljátszott paródiáját/szatíráját...
Nálunk is lehetne ilyet csinálni, nem egy hálátlan téma, ki mit eszik-iszik:-) a zállam pénzén:-DDDD
Jókat röhögtem:-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Sajnos lefordítani nem tudom, nem is vállakoznék rá, mivel az ottani szójárást, környezet is ismerni kéne...De azért a románok is viccelődnek a zsidókkal (in ordine alfabetica....) és homszexuálisokkal, de nem borult fel tőle a román kereskedelmi tévé, ugye? Na, ez itt már bajosabban menne ilyen nyíltan....Sok az állatvédő - bocs- emberjogi védő minálunk, nem vagyunk mi Balkán:-DDDDDDDD
Van egy román partnerünk, 30 év után újból meg kellett tanulnom ezért a keresekedelmi kapcsolatért eme nemes nyelvet. Majd beleőszültem, pláne telefonba nyökögtem nagyokat, jó magyar akcentussal. Mára már legalább értem, mit mondanak:-DDDD Innen már csak 4-5-év, és újból visszajönnek a régi szép tanulmányi emlékekek:-(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((, melyeket volt alkalmam a helyszinen 21 évig gyakorolni:-(((((((((((((((((

ON

Doña ¡Cara(mba)! 2010.01.05. 19:35:21

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/: Ja, és a fallosz-fej (én azért kissé nőisebben fejezem ki magam) az találó rá!
Illetve a fenéket....A fallosz ókori népeknél tiszteletreméltó szimbólum:-) A férfierő, a teremtőerő szimbóluma.
Ennek akkor még a feje is punnyadt és lekonyul? :-DDDDD (phujj, de csúnyán beszélek).

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.01.05. 19:37:31

@volánrulz:

Mindjárt nézem, köszi :)

"csak nem valami jogvédők vagytok? :D"
Isten őrizz xD

Doña ¡Cara(mba)! 2010.01.05. 19:42:03

@mókusfüles bukósisak: Én meg folytatom: temetni jöttünk a komcsikat, bolsikat, cucilistalopkodókat, nem szomorkodni.
Más: Karthagót pedig le kell gyalulni a föld színéről (Karthagó képletesen a megvalósulni készülő szocio-cionista-kommenisták honfoglalása), a sírjukat meg behinteni sóval:-)
Annyi szabad hely még marad az országban, bár sok sóval behinteni való hant lesz:-)

Horizont 2010.01.05. 19:42:30

@Marcellusca:
Ezt most komolyan mondod? Az MDF 1989-ben? Majd pont ők akik közé hanyatt-homlok rohantak a párttagkönyvüket kukába dobó kommunisták? Azért írtam 1998-at, mert azért addigra tisztultak a dolgok (ha tisztultak) és ők megtehették volna. De nem tették.
Farkas Berciről megírtam a véleményem , nagy csalódásom lett. Úgy látszik az űr túl magas volt neki:))

Marcellusca 2010.01.05. 19:57:42

@Horizont: Azért írtam, mert így kellett volna csinálni. Akkor, frissiben, melegében. mint a csehek.
Majd' 10 évvel később már késő volt. Mint mostanság még később. Sőt! Idejét múlt.
Amit Te írtál, az meg maga a történelem. Így sikerült.
"Teccettek volna forradalmat csinálni!" - talán az kellett volna.
Most nem lennének még mindig pozícióban.

Laibach 2010.01.05. 20:27:39

@Marcellusca: Mai hír:

".. Negyvenezer ex-kommunista inthet búcsút a pénze felének.
A belügyminisztérium szóvivője a döntést azzal indokolta, hogy az érintettek vétettek az emberi jogok ellen. Nyugellátásukat ez okból több mint 50 százalékkal 3 ezer zlotyra (731 euró) csökkentették, ami azonban még így is az országos átlag felett van.

Az intézkedés vesztese többek között Wojciech Jaruzelski tábornok, miniszterelnök és pártfőtitkár, aki a Szolidaritás ellen szükségállapotot vezetett be.

A felére csökkentették a kommunista funkcionáriusok nyugdíját Lengyelországban (Népszava-MTI).."

www.mandiner.hu/cikk/megvagjak_a_volt_funkcionariusok_nyugdijat_a_lengyelek

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.01.05. 21:10:39

Mi bajotok a sörömpőőrrel,mi történt? Már csak azért mert nehogy legközelebb már engem utáljatok szidjatok . :))

Irish Whiskey 2010.01.05. 21:30:20

@Tigeri: hacsak nem vagy elvakult komcsi akkor nem :D

Corry 2010.01.05. 21:44:38

Én úgy gondolom, hogy ez a névsor még ide kívánkozik:

www.56osszovetseg.hu/index.php?mit=emlekezes&honap=birak

ANTAL PÁL - 1 HALÁLOS ITÉLET
B.TÓTH MATILD - 3 HALÁLOS ITÉLET
BALI LÁSZLÓ - 4 HALÁLOS ITÉLET
BARNAFÖLDI JÁNOS - 1 HALÁLOS ITÉLET
BARTA KÁLMÁN - 2 HALÁLOS ITÉLET
BARTA KÁLMÁN EZREDES - 7 HALÁLOS ITÉLET
BEKE LÁSZLÓ - 1 HALÁLOS ITÉLET
BIMBÓ ISTVÁN - 1 HALÁLOS ITÉLET
BORBÉLY JÁNOS - 110 HALÁLOS ITÉLET
CIESLÁV VIKTOR - 3 HALÁLOS ITÉLET
CSOHÁNY LÁSZLÓ SZÁZADOS - 4 HALÁLOS ITÉLET
FAZEKAS FERENC - 1 HALÁLOS ITÉLET
FEKETE LÁSZLÓ - 1 HALÁLOS ITÉLET
GAÁL SÁNDOR FÕHADNAGY - 1 HALÁLOS ITÉLET
GÁSPÁR GYULA ÖRNAGY - 15 HALÁLOS ITÉLET
GYEPES ISTVÁN - 6 HALÁLOS ITÉLET
HALÁSZ PÁL - 15 HALÁLOS ITÉLET
ISTVÁN GÁBOR SZÁZADOS - 1 HALÁLOS ITÉLET
JACSÓ JÁNOS - 8 HALÁLOS ITÉLET
KELEMEN GÉZÁNÉ - 2 HALÁLOS ITÉLET
KISS ISTVÁN GÁBOR SZÁZADOS - 19 HALÁLOS ITÉLET
LAKATOS IMRE - 1 HALÁLOS ITÉLET
LÁZÁR MIKLÓS - 2 HALÁLOS ITÉLET
LEE TIBOR - 3 HALÁLOS ITÉLET
LEDÉNYI FERENC EZREDES - 51 HALÁLOS ITÉLET
LENGYEL ZOLTÁN - 2 HALÁLOS ITÉLET
LOMJAPATAKI BÉLA - 13 HALÁLOS ITÉLET
MAJOS MIKLÓSNÉ - 2 HALÁLOS ITÉLET
MÁTSIK FERENC - 1 HALÁLOS ITÉLET
MÁTYÁS MIKLÓS EZREDES - 23 HALÁLOS TÉLET
MECSÉR JÓZSEF - 7 HALÁLOS ITÉLET
MIKES ISTVÁN - 1 HALÁLOS ITÉLET
MOLNÁR FERENC SZÁZADOS - 3 HALÁLOS ITÉLET
MOLNÁR GYÖRGY - 5 HALÁLOS ITÉLET
MOLNÁR LÁSZLÓ - 8 HALÁLOS ITÉLET
MUNDI JÁNOS ALEZREDES - 3 HALÁLOS ITÉLET
NÉMETH FERENC - 1 HALÁLOS ITÉLET
ODLER JÁNOS SZÁZADOS - 8 HALÁLOS ITÉLET
PÉK SÁNDOR - 1 HALÁLOS ITÉLET
POZSGAI ISTVÁN - 1 HALÁLOS ITÉLET
RADÓ ZOLTÁN - 8 HALÁLOS ITÉLET
SUGÁR LÁSZLÓ - 3 HALÁLOS ITÉLET
SZÁNA KÁROLY FÕHADNAGY - 1 HALÁLOS ITÉLET
SZEKERES KÁROLY - 3 HALÁLOS ITÉLET
SZÍJÁRTÓ KÁROLY - 1 HALÁLOS ITÉLET
SZIMLER JÁNOS ALEZREDES - 20 HALÁLOS ITÉLET
SZÖMJÉN GYÖRGY ÖRNAGY - 16 HALÁLOS ITÉLET
TÁRKÁNYI ERNÕ - 2 HALÁLOS ITÉLET
TÓTH ANTAL - 2 HALÁLOS ITÉLET
TUTSEK GUSZTÁV - 144 HALÁLOS ITÉLET
VÁGÓ TIBOR - 4 HALÁLOS ITÉLET
VIDA FERENC - 19 HALÁLOS ITÉLET
ZALAI MIKLÓS - 2 HALÁLOS ITÉLET

Marcellusca 2010.01.05. 21:46:09

@Laibach: Yessssss!

Csak látnám, hogy ebben is magyar, lengyel, két jó barát!
Hogy követnénk a példát!

@Tigeri: Mé' ne? :)
Ha nincs más ...
Indokot meg majd találunk. :DDDD

kamasuka 2010.01.05. 23:34:08

A második magyar kiképzett űrhajóst - aki végül első magyarként jutott fel az űrbe -, no őt megismerem. :)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.01.06. 07:46:30

@Corry:

"MÁTYÁS MIKLÓS EZREDES - 23 HALÁLOS TÉLET"

Ez igen! A rohadék...

fokabacsi 2010.01.06. 09:01:17

@Corry: TUTSEK GUSZTÁV - 144 HALÁLOS ITÉLET !!!!!!!!! Ez se semmi!! Ezeknek a "szellemi " örökösei akarnak most igazságot osztani ??! Szánalmas!! Ezek a mocskok fasisztáznak ?

fokabacsi 2010.01.06. 09:19:54

Másik mocsok:BORBÉLY JÁNOS - 110 HALÁLOS ITÉLET

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.01.06. 09:47:29

@Doña ¡Cara(mba)!: A tegnapi hozzászólásodhoz eszembe jutott egy idézet:
A kommunista
Szolzsenyicin szerint:
“A kommunistánál kártékonyabb és veszélyesebb embertípust még nem produkált a történelem. Cinizmusuk, szemtelenségük, hataloméhségük, gátlástalanságuk, rombolási hajlamuk, kultúra- és szellemellenességük elképzelhetetlen minden más, normális, azaz nem kommunista ember számára. A kommunista nem ismeri a szégyent, az emberi méltóságot, és fogalma sincs arról, amit a keresztény etika így nevez: lelkiismeret. A kommunista eltorzult lélek! Egészséges szellemű európai ember nem lehet kommunista! Nincs olyan vastag bőrt igénylő hazugság, amit egy kommunista szemrebbenés nélkül ki ne mondana, ha azt a mozgalom érdeke vagy az elvtársak szermélyes boldogulása így kívánja.”
Üdv:
Ásómaci

Viktus 2010.01.06. 12:09:00

Durva, hogy ilyen emberek szabadlábon vannak gondolom jó zsíros nyugdíjat is kap. Ez volt a rendszerváltás. Vicc.

derelyegrádi szellem 2010.01.06. 12:25:38

@Ásómaci (FiatalFiú):

Ámen.

Szóról szóra így van. És még szerencséje van ennek Szolzsenyicinnek, hogy egy igazi virtigli ávoscsemete szadeszessel nem találkozott. Arra mit írt volna?

Úgy látom (mh online), hogy Bayer Zsoltnak is pont az bassza csőrét, mint amit tegnap én is írtam.

dckr 2010.05.11. 16:42:38

A bal kezetek felőli második (szürke zakó, fekete nadrág) Hajnal vőrgy, a jobboldali bajuszos Farkas Bertalan, őket személyesen ismerem. Maradt 3 lehetőség...

fokabacsi 2010.05.11. 17:44:52

@derelyegrádi szellem: TUTSEK GUSZTÁV - 144 HALÁLOS ITÉLET
Remélem már megdöglött!

Horizont 2010.05.11. 18:19:25

@fokabacsi: Igen! Már több mint 30 éve! Tudod ki a dédunokája?Toroczkai. Igaz elvált a Tutsek anno és megtagadta a gyerekeit. Ja és Tutsek Gusztáv Vazul volt a neve:(

süti beállítások módosítása