Skip to content


       Szűrés lista

Ómolnár Miklós nem szarozott

Ómolnár Miklós nem szarozott, nyali-fali 6 (!) oldalon, egész címlap a Megfelelő Embernek, szépen kint lesz az újság a standokon egész hétvégén ...

Orbán meg büszkén ki is tette a Facebookra.


 

Pár idézet:

"Gazsi a 18. születésnap ajándékaként költözhetett ki a focikollégiumból, ahol katonás körülmények között élt hosszú évek óta. Elárulja azt is, hogy a nagykorúságot disznóöléssel is megünnepelték. Sőt ahogy azt a magukat falusinak valló családok esetében szokásos a felnőttkor küszöbét átlépő fiatalember ilyenkor maga küldhet a másvilágra egy-két derék malacot."

"A gyerekek egyáltalán nem tűnnek olyannak, mint akik vakon engedelmeskednek a szülőknek hangon rászól Flórára, ne dobálózzon már azokkal a piskótatekercsekkel. Mert, kislányom, az étel nem lehet játék! Flóra egy kicsit tétovázik, keresgéli a szavakat, hogy megmagyarázza, miért is jó baracklekvárt kenni a testvérünk hajába. Csak egy hosszabb atyai magyarázat után hajol meg a tekintély előtt, és szedi fel a földről a süteményt… "

Címkék: választás fidesz

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr201904042

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Gábriel arkangyal lángpallossal 2010.04.08. 14:12:56

Egy rövid ideig azt hittem, hogy a Story magazin hozta ki a legdurvább kampánycímlapot, de aztán megláttam ezt: Ez most komoly? Vona Gábriel arkangyal lángpallossal, acélosnak szánt, de inkább riadt tekintettel, árpádsávos pajzzsal, a betiltott szerv...

Trackback: Politikai bordély 2010.04.08. 13:02:08

- Nem én vagyok a Messiás! - Szerintem te vagy. Én tudom. Követtem már egy párat. Kedves Árpád!   Azért írok neked, mert haza kell jönnöd. Komolyan mondom, olyan dolgok vannak itt, hogy magad is elájulnál. Ennyi fasisztázás, nácizás, kommunistáz...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

f.m.j. 2010.04.08. 12:39:29

megyünk szépen a berlusconi stílus felé... amikor nem lesz ciki a bulvárba kerülni politikusként sem, most még idilli családi képekkel, aztán jönnek a szex botrányok , más aberrációk, bár valamelyik lóbált már fütyköst kereszt elött :) (Kóka, Rogán, Gyurcsány már elkezdték, sőt emlékszem dávidibis nyaralásos képekre is, meg sortos jólábas képekre, mert szeret a néni futni is :))

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.08. 12:39:36

Mit vártatok, meleg hógolyót? Még örüljetek, hogy Anikó nem vetkőzött a Playboy-ban!
De még eljöhet az is.

alibi6 2010.04.08. 12:40:00

Pfejjj de hányingerem lett...
Ide érzem a pacsuli meg a heves nyelvcsapkodás eredményeként kifröccsenő nyál undorító elegyének szagát!

Nzoltan 2010.04.08. 12:41:16

Nagy ötlet. Ez több helyre eljut mint az "öszödi beszéd kettő".

arlequin 2010.04.08. 12:42:24

meseszép. még sok ilyet! orbán viktor ET-nek öltözve a farsangon stb...

a storyról van egy sztorim. ez a legjobban fogyó hetilap. (!) namármost megkérdeztem az újságost, azt mondja hogya barikád (igen z a bárnyfürdető apparát) jobban fogy. nem hittem el. ő meg csak erősködött.

f.m.j. 2010.04.08. 12:44:57

és vajon ki fizetett kinek?

f.m.j. 2010.04.08. 12:46:34

bár nem szép, hogy én írom, de már "várom" az első fecskét, aki sunázna az Anikót... de nem akartam kifogni a dagadó vitorlákat :)

Karlitosz 2010.04.08. 12:47:09

vasárnap este meg a hájfejű hajdú fog nyáladzani orbánnal.
fásy ádám, story magazin, hajdú. szép. a fidesz első négy éve nemzeti színű szalaggal volt átkötve, ez a négy év úgy érzem az aljanép szolgálatával fog telni.

reKorrekt 2010.04.08. 12:47:42

Tegnap a Sarkáné Peti azzal reklámozta be a vasárnap esti műsorát, hogy náluk fog először nyilatkozni a győztes miniszterelnök-jelölt, bárki is lesz az.

Igen, nekem is AZ ugrott be róla :)

Lone Wolf 2010.04.08. 12:48:52

@f.m.j.: Suna sunnárum, nem rossz! :-)

f.m.j. 2010.04.08. 12:50:17

@Lone Wolf: jól van, nem csalódtam bennetek :)

f.m.j. 2010.04.08. 12:51:09

19 perc alatt eszetekbe jutott a végső megoldás :)

Jim Raynor 2010.04.08. 12:51:33

na ja, vannak, akikről a sztóri mag. csinál különkiadást, és vannak, akik legfeljebb ebben szerepelhetnének :D

www.bvop.hu/download/bortonujsag-2010_1.pdf/bortonujsag-2010_1.pdf

nyg 2010.04.08. 12:52:55

Most mi a baj ezzel? Az M1-en pedig Dúró Dórácskával készítettek egy bájolgós interút. Kampány vam.

Marcellusca 2010.04.08. 13:00:52

@f.m.j.:
@Lone Wolf:
Hát, én inkább a "golyóérett" lyánykákat ... :D

Egyébként meg ez nem lesz kampányhülyeség sértés? :)

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.08. 13:02:07

@Lone Wolf: köszönöm, köszönöm! Nem nekem kell elsőnek leírnom. Vitya lányai hány évesek is? :)))))

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.04.08. 13:03:24

Jó, hát ilyen csodák mindig vannak. A Heti Válasznak is egész véletlenül mindig pont kampány idején jut eszébe teleplakátolni a várost, máskor általában nem fussa... négy éve - micsoda véletlen - pont Orbán interjú volt a címlapsztori, idén legalább nem ennyire direktek.

bástya · http://magyarcitrom.postr.hu 2010.04.08. 13:03:37

http://www.facebook.com/orbanviktor#!/photo.php?pid=5661825&id=298090296092&comments

Valakinyolc 2010.04.08. 13:05:38

Orbán Viktor + facebook + MÁR tud sms-t írni = ?? :)

f.m.j. 2010.04.08. 13:10:56

@z666: ezt nem akarom elhinni...

picur3ka 2010.04.08. 13:20:19

Tudom, a kurvakat meg a melegeket jobban kedvelik, de nincs ezzel semmi baj, egy szep, nagy csalad. Inkabb legyenek buszkek, Berlusconival nem sok olasz szeret dicsekedni.

Periwinkle (aka A 40-es fantomja) · http://cido.blog.hu/ 2010.04.08. 13:29:45

Story magazin, bazmeg! Ennél lejjebb már nem volt, csak a klozettpapír?! Egek!

Ezek újabban gyanúsan sokat küzdenek azért, hogy NE érjék el a 2/3-ot...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.04.08. 13:37:01

@bastya: Néhány hozzászólás a képhez a Facebook-on (oda csak azok írhatnak ,akik OV "rajongói" - de barom volt a FB ezzel a szóval):

"igényes magazin ^^
Tündécskéhez, Pákóhoz süllyedni? :("

"Hááááát, azért ezt nem csinálnám... Jobb, ha a gyerekeknek normális gyerekkoruk van és nem osztoznak apjuk életének nehézségeiben... Ennyit nem ér meg az egész..."

"Ómolnár Miklós szépen előre csontig benyal. Kár az ilyenben részt venni."

"Úgy tűnik, a Sanoma sajtóbirodalom már erősen sejt valamit és mindenki előtt lead egy nagy személyes anyagot a nagyszerű Orbán-famíliáról."

Az ömlengőket meghagyom másnak :-)

bástya · http://magyarcitrom.postr.hu 2010.04.08. 13:40:31

@Fedor: szemet szúrt nekem is az ilyen hozzáállás. Majdnem fel is háborodtam, hogy a sok szép szó mellett ilyenek.
De a kedvencem az volt, aki már meg is vette a Story-magazint. Micsoda barter. :)

bástya · http://magyarcitrom.postr.hu 2010.04.08. 13:41:34

@zero: zseniális. Lassan már kijöhetne egy Total War kiegészítő is a Magyar Gárdával és a Jobbikkal.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.08. 13:42:06

@zero: hijjnye. komolyan, ha az Örsön az aluljáróban megint osztogatni fogják, benevezek egy számra. amennyiben kerül (ingyen), annyit garantáltan megér :))))

(F)ordító · http://aztirjaa.blogspot.hu/ 2010.04.08. 13:45:04

t-2 idején a média és a népek hozzák a formájukat. meglepően későn kezdődtek a szezonzáró fasságok. azt hittem, az utolsó két hétben szügyig gázolunk majd a vadabbnál-vadabb témákban. de nem.

reKorrekt 2010.04.08. 13:49:22

@zero: Óóóó fák! Reggel meg akartam venni ezt a számot de elfelejtettem :( Remélem lesz még belőle :)

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.08. 13:50:34

na erre varrjatok gombot :)))

ezek "ott" tényleg be vannak szarva, hogy eljőőő "A gonosz" (a zorbán képében), és itt vége lesz mindennek :))))

Most még lehet, hogy otthon akarnak maradni. De ha a fidesz uszításai miatt megerősödnek az ottani szélsőséges mozgalmak, lehet olyan helyzetet teremteni, hogy elüldözzék őket. Pláne ha magyar állampolgárságuk miatt( amit meg akarnak adni) majd azt modják, nincs Romániában vagy Szlovákiában semmi keresnivalójuk.
Közben pedig itthon ellehetetlenítik a baloldaliak vállakozásait, és kidobják őket az állami és önkormányzati állásokból.
Zaklatja őket az adóhivatal, a rendőrség. Mindenkinek csak egy élete van.
Akit ellehetetlenítenek, és még nem túl öreg, az elmegy a családjával együtt, ha nem akar állandó fenyegetettségben élni és nyomorogni.
Az ő helyükre jöhetnek majd a jobboldal hívő határon túliak.
Ez nem elképzelhetetlen.
Egyébként 2/3-al ki lehet lépni az unióból, vissza lehet állítani a sorkatonaságot, meg lehet tenni bármit.

dr. Aullah 2010.04.08. 14:06:25

@zero: Ez nagyon ott van! :D

OFF:

Bocsi de el kell mondanom, annyira felhúzott...

Kaptam ma egy levelet Beimli Tamástól... nem tudom, hogy valódi név-e vagy sem.

Szóval kinyitom. Na mi az első sor?

"DÜHÖS VAGYOK!"
30as betümérettel... na mondom baxki egy politika hírdetés..
Már köszönni sem tudnak meg semmi... egyből a közepébe... ment is a kukába.
Aztán később kivettem, elolvastam... osztják rendesen a többieket.

Kedvenc idézetem belőle: "Elegem van, ezérd a Fideszre szavazok. Bármely más pártra leadott szavazat elpazarolt szavazat. (Miért?)
Lehet, hogy jólesne arra szavazni, aki a leghangosabb, de semmit sem érek el vele. (Miért?)"

"Itt a lehetőség, adja ki a dühét, és szavazzon velem április 11-én"

A többit nem gépelem be.
Más is kapott ilyet? Csak mert a környezetemben nem tudok senkit, aki kapott rólam ilyet? Lehet azért mert a többiek komcsikként vannak megjelölve az adatbázisban? Rólam meg még nem tudják, mert most megyek először szavazni? Érdekes...

dr. Aullah 2010.04.08. 14:08:17

ezérd=ezért
aki kapott rólam ilyet?=aki szintén kapott iylet.
Elnézést, legközelebb figyelmes leszek komment küldése előtt.

Kicsit Karcos 2010.04.08. 14:10:31

Olvastam a minapi Magyar Nemzetben, hogy DVD-n árulja a HírTV az őszödi beszéd-összeállítását, mint Feri a magáét (nem tudom, a HírTV-s verzióban is benne van-e a 2006-os vita bonus track).

Ómolnárnak vajon melyik állami vállalatból fogják kitalicskázni a honoráriumát?

Lone Wolf 2010.04.08. 14:13:46

@Kicsit Karcos: Már évek óta árulják, a 2006-os eseményekről készült válogatással együt. :) Az a fene nagy helyzet, hogy szegény ágrólszakadt Ferencünk, túl későn kapcsolt ez ügyben... Lemaradt a nagy pénzről. XD

bástya · http://magyarcitrom.postr.hu 2010.04.08. 14:25:12

Én Fideszes tollat és hűtőmágnest kaptam. Ki is tettem a hűtőre. A toll meg jókor jött, met a másik kifogyott. Erősen gondolkodom azon, hogy rájuk szavazok.

arlequin 2010.04.08. 14:26:38

@zero: a zasszony is. dobtam is ki gyorsan. a többivel együtt.

arlequin 2010.04.08. 14:27:26

@bastya: ja! mind a két hűtőmágnest kitettem én is! gondoltam, kapjanak a szívükhöz a barátok ;-)))

bástya · http://magyarcitrom.postr.hu 2010.04.08. 14:30:25

@arlequin: ja, eddig az SZDSZ-es volt kint már vagy 8 éve, meg a hűtőn nem tárolunk megromlott dolgokat. :)

belzebubó 2010.04.08. 14:30:35

@Aullah: Tegnap téma volt a Klubrádión Gyurinál. Betelefonált egy nő, hogy a kölke balos, mégis kapott.

bástya · http://magyarcitrom.postr.hu 2010.04.08. 14:31:13

@belzebubó: Kubatov szar munkát végzett, lássuk be.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.08. 14:33:54

@belzebubó: hijjnye, bazzeg, kezdjek rettegni? én ilyet nem kaptam, sőt a fidesztől csak a jelöltük 1 oldalas szórólapját (hasonlóan a maszopostól), vaskosabb kiadvány egyedül a Jobbiktól jött...

Kubatov Úr, ha olvassa ezt, ÉN NEM VAGYOK KOMCSI, brühühühühühüh :)))

Marcellusca 2010.04.08. 14:37:35

@fell bandi: Ne vazzz!
Nem is feltételes módban? :)
Múlt időben? :D

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.04.08. 14:39:46

@zero:

Ezt nem értem, hisz Morvai nem is jobbikos......ahogy mindig a szánkba rágják :))

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.08. 14:43:09

@zero: @laspalmas: szerintem sokkal jobb plakát lett volna, ha az egyik oldalon a beszívott Király-gyerek kiabál, hogy "Ugye megmondtam hélóta-geci?", mellette a faszpumpás játszik azzal, amivel egyidős, a gárdista-legény helyett, pedig Niki gárdistalány lett volna "munkaruhában" (ergo: Éva-kosztümben"), és közöttük Vona :)))

arlequin 2010.04.08. 14:46:06

@Seduxen: ki, de visszajött az ablakon. ;-) (hüje ;-)))

arlequin 2010.04.08. 14:49:38

@Seduxen: de komcsi vagy. az. brühühühühüh

arlequin 2010.04.08. 14:55:58

@bastya: így van eftás! szabaccság! éberség!
egyébként f4-i8-at lépek. ettől berosálsz. névtelenül.

Gontar 2010.04.08. 15:02:04

@Aullah: Énis ugyanilyet kaptam. :-D A furcsa csak az, hogy a lakcímem 1,5 hónapja változott meg, és az magyarorszag.hu-n meg le volt tiltva a régi adataim kiadása is, meg a lakcímváltozás miatt -biztos-ami-biztos- újból letiltattam minden ilyen jellegű infókiadást.

Ennek ellenére a zsideszes kampánylevél névre szólóan jött. Hogy a retekbe??? A kérdés költői...

kuruckergeto 2010.04.08. 15:02:24

"Orbán meg büszkén ki is tette a Facebookra"
Ovi kedvenc kárszakértője szerint nemrég még az e-mailt nem tudta megkülönböztetni a faxtól!!! Ez a majom azt se tudja mi az Internet! Még hogy kitette?!?! Ha ha ha!!!

bástya · http://magyarcitrom.postr.hu 2010.04.08. 15:04:22

@arlequin: e-társ, már ez van. Új világot élünk.

arlequin 2010.04.08. 15:06:05

@bastya: ez e-levenembe vágott, mint a vecsési savanyúság. e-gyetértés!

Krikri 2010.04.08. 15:15:59

na ide akartam, szóval múltkor még Hagyót nyomatták a Bestben (ami ugyanaz mint a Story) :)

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2010.04.08. 15:18:44

olyan mint egy képregény! főleg a locsolkodós kép! ómolnár nyelve és arca teflon.
ez -1, 2 % :o))
hihetetlen!

kuruckergeto 2010.04.08. 15:20:26

Tegnap olvastam a Helyi fideszTémában, hogy fog telni a szeretett vezérnem a vasárnapja. Elmennek istentiszteletre, megebédelnek majd együtt a család mennek szavazni. Remélem az Ómolnár majd ezt a napot is megörökíti nekünk! Hogy bólogat ez a szentszar a templomban! Az is egy "tartalmas" kiadvány lesz!

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.04.08. 15:21:24

Beletettem 2 idézetet a Story-ból .-)))

Zuzu Petals 2010.04.08. 15:24:30

@z666: Ha tudsz valamit a depresszióról (nem a kamaszos 'mingyáöngyileszekről", hanem a tényleges betegségről, amely egy kémiai változás hatására jön létre az agyban és társulhatnak hozzá más lélektani problémák is), elképzelhetőnek tartod, hogy az apa volt. Sajnos a psuichés bajok esetében a betegnek nincs betegségtudata, ezért a magyar jogszabályok szerint nem is lehet kezeltetni (mert sértheted a személyiségi jogait) addig, amíg nem tesz kárt magában vagy valaki másban. Sajnos nem csapnak hírverést ennek, pedig az öngyilkosok igen nagy százaléka megmenthető lenne. De ismertem olyan gyereket (ő nem csak depressziós volt), akit csak azután kezeltek, hogy félholtra verte az apját, előtte hiába járták a pszichiátereket,h csináljanak valamit. Szerintem az nem véletlen, hogy külön sírba került, valószínűleg voltak enek előjelei. Persze, attól még ki lehetne vizsgálni a cikkben említett opciót is, úgy lenne korrekt, de szerintem ez most az apa volt.

Marcellusca 2010.04.08. 15:25:45

@arlequin:
"(hüje ;-))) " - Ki? A zasszony? :DDDD

cotti 2010.04.08. 15:30:35

Az megvan, hogy az Ómolnár a rendszerváltás idején a Kisgazdapárt színeiben ott ült a Parlamentben? :))

Marcellusca 2010.04.08. 15:32:42

@zero: Fúúúúúúúúúúúúújjjjjjjjjj!!!!!!!!!!!!!
Ezt a nyáltól csöpögő sz@rt.
Brooooááááááááááfffffff!

"Sőt ahogy azt a magukat falusinak valló családok esetében szokásos a felnőttkor küszöbét átlépő fiatalember ..." - itt aszittem az következik: ídesapjával ellátogat a helyi kuplerájba, hogy megejtsék a felnőtté avatás szertartását. :D

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2010.04.08. 15:44:17

"a nagykorúságot disznóöléssel is megünnepelték"

mi ez baszki, állatáldozat? :D

Kodomo 2010.04.08. 15:53:01

@vero: Ebben az a lényeg, hogy esznek disznót.

latenskecskemeti 2010.04.08. 15:55:37

Félig OFF!

Egy kis érdekesség, régi sztori, tudom:

lathatatlankecskemeti.blog.hu/2010/04/08/a_hontalan_honatya_otthona

Félig ON...:O)

Zigi 2010.04.08. 15:55:56

Rajtam kívül itt senki nem nézi a Fidesz kampányzárót a hírtévén? Pedig Pelczné is beszélt...

Kodomo 2010.04.08. 15:56:05

@Gontar: ... le volt tiltva a régi adataim kiadása is, meg a lakcímváltozás miatt -biztos-ami-biztos- újból letiltattam minden ilyen jellegű infókiadást.
Ennek ellenére a zsideszes kampánylevél névre szólóan jött. Hogy a retekbe??? A kérdés költői...

A választói névjegyzéket megvehetik a pártok. Valamikor régen láttam egy olyan rendeletet, amiben a belügyminiszter 20 Ft/fő árat szabott meg.

Lone Wolf 2010.04.08. 15:58:53

Vastagbőr gyanús.

"Gyanúsított lett a Pécsi Közlekedési Zrt. vezetője"
index.hu/belfold/2010/04/08/gyanusitott_lett_a_pecsi_kozlekedesi_zrt._vezetoje/

f.m.j. 2010.04.08. 16:00:38

alig egy órája kézbesítettek egy levelet magától a patástól, meg egy hűtőmágnest, mef egy balsorsjegyet... ennyire hülyének néznek? igen, igen, igen
éés megkérdezte a kölyök, hogy számíthatnak-e a szavazatunkra... annyit bírtam kinyögni, hogy azt még meglátjuk, azt még meglátjuk, kisfiam :)

de most komolyan, ennél komolyabb érvük nincs? (hütőmágnes, levél, meg kaparósbalsorsjegy) :):)))))

Zigi 2010.04.08. 16:09:50

@f.m.j.: Miért nem mondtad neki, hogy kérdezze meg Kubatovot, ő biztos tudja.:))

NoNight · http://anothernonight.blog.hu/ 2010.04.08. 16:11:57

A legdurvább az egészben a bulvárnak a hatalma. Hogy egy konzervatív párt ex- illetve az előrejelzések szerint várható miniszterelnökét sikerül olyan képeken megjeleníteni, mintha csak a barátokköztből snitteltek volna.

csabapayne · http://kulturcseppek.blog.hu/ 2010.04.08. 16:13:15

Én először azt hittem: valaki szórakozott a fotósoppal, majd gondoltam valami megkésett áprilisi tréfára is. De ilyen tényleg létezik... pedig azt hittem a bkv-s ügyek után már semmin sem lepődök meg.

Disznó Úr 2010.04.08. 16:14:58

Nem értem miért vagytok oda. A fidesz részéről ez egy teljesen racionális lépés. Ez kellett volna 2002-ben és 2006-ban is. A választópolgárok nagy részének (én 80%-ot mondok, lehetnek optimistább és pesszimistább becslések is) csak a kondér-kulacs-kunyhó kérdéskör körül forog a gondolata. Oda csak bulvárral lehet betörni.

Tehát vagy hagyja a fidesz (mint ugye néppárt) hogy az mszp a 23 millió román, meg orbánelveszianyugdíjat jellegű zsigeri riogatással elhódítsa ezeket a tömegeket, vagy pedig beszáll a ringbe.

A platóni állam tényleg szimpatikusabb, de ez van. (lásd még Ember tragédiája athéni szín, Apostol stb.)

dr. Aullah 2010.04.08. 16:23:46

OFF:

index.hu/belfold/2010/valasztas/a_valasztasok_utan_sokkal_aktivabb_leszek/

"A választások után sokkal aktívabb leszek – ígérte a miniszterelnök ismét kérdésre válaszolva. Hiszen az áprilisi eredményektől függetlenül roppant fontos, hogy újjáépüljön az erős, hiteles, demokratikus baloldal. Gyurcsány Ferenc ezért fog dogozni."

Ilyen ország tényleg nincs mégegy!

ON:

drkovax 2010.04.08. 16:28:13

2002-ben a METRO jelent meg "Az MSZP többet ad!" címmel és volt kint. És volt olyan hely, ahol mindez közvetlenül a szavazókör bejáratánál állt ... Nem új ötlet. Csak most nem az ő kedvükért teszi meg valamelyik lap.

spájdernecc 2010.04.08. 16:29:56

@cotti: még saját kisgazdapártja is volt egy ideig :)

spájdernecc 2010.04.08. 16:32:01

@Lone Wolf:
ez már volt itt
vagy posztban, vagy a kommentek között
hónapokkal ezelőtt
innen értesült a rendőrség is :)

derelyegrádi szellem 2010.04.08. 16:33:20

Ómolnár dörgölőzésben verhetetlen, ezt régóta tudjuk. De nincs egyedül, ezt is. A szuláksó gyurcsival, az Atv négyrészes seggnyalása gyurcsinak egy ebben autentikus személyiséggel (fridi). Nincs új a nap alatt, talán annyi, hogy ilyen újságokban orbánt eddig inkább gyalázták. Változnak az évszakok....bár ettől sokkal gusztusosabb nem lett a dolog.

Off:

Apa, keeeezddőőőődik:

"A Baranya Megyei Rendőr-főkapitányság gazdaságvédelmi osztályának nyomozói először gazdasági, majd könyvszakértőt rendeltek ki. A szakértői vélemények, a beszerzett adatok, információk és a kihallgatott tanúk elmondásai alapján a nyomozóhatóság csütörtök reggelre gyanúsítottként idézte be és hallgatta ki a Pécsi Közlekedési Zrt. vezérigazgatóját, aki megalapozottan gyanúsítható csaknem 1,2 milliárd forint, - jogi minősítés szerint - különösen jelentős vagyoni hátrányt okozó hűtlen kezelés bűntettével."

Csak egy sima vidéki (nagy)város közlekezdési vállalata, és 1.2 MILLIÁRDOT fújtak meg. Semmiség....

derelyegrádi szellem 2010.04.08. 16:37:06

@drkovax:

Az MSZP többet ad szlogen - kis átlakítással - most is aktuális. Ekként:

"dr. Fodor Endre többet ad!"

Alá:

"Bíró úr, többen vagyunk mint gondolná!"

Paradigma 2010.04.08. 16:37:44

Az IP címem alapján tudnak nekem küldeni piros bögrét, ha most szörnyülködöm egy sort?
Esetleg szigetjegyet, ha beszállok a tóta w- től vastagbőrig, MSZP- től LMP- ig terjedő össznépi rettegésbe?

derelyegrádi szellem 2010.04.08. 16:49:44

@Aullah:

Gyurcsány, amint az erős (miatta lett 10 %/ alatti párt), hiteles (öszödi beszéd), demokratikus (pl. a gyülekezési jogukat gyakorlók módszeres agyonveretése okt 23-án, stb.) baloldalt felépíti.

Azt megnézem! A hétszázát! Miazhogynagyonis!

ezt az idiótát...

Ő még nem tudja, hogy az ő párttagkönyvét egy szürke, hallgatag pártmunkás már rég betette a kupac legaljára? Alig várják, hogy megszabaduljanak tőle, szerintem a pártból fogják feladni őt a hatóságoknak, ha másképp nem megy.

doberman 2010.04.08. 18:10:47

"Egy kupicát megittunk a rokonokkal"

Vasból lehet a gyomruk, kupicaivással cirkuszban is felléphetnének...

Roxvox 2010.04.08. 18:19:17

Nem szép dolog ez a Fidesztől, hogy újra el akarnak venni 4 évet az Mszp életéből. :(

Roxvox 2010.04.08. 18:22:52

@Kodomo: A disznó biztos szegfűt evett, így hát halál reá.

Kartal (rezervált) 2010.04.08. 23:16:25

@arlequin: "orbán viktor ET-nek öltözve"?????????
Mé, nem ő játszotta az ET-t mindenféle maszk nélkül??????
xD

arlequin 2010.04.08. 23:28:43

@Kartal (beleszól): na végre leesett. itt vártam tűkön ülve idáig 12 csirke mészárlása után. amennyi vér kifolyt. 'ET hazatelefonál, ET hazatelefonál: "kubikám!, mi a büdös picsa ez a zadatbázisos téma?!? persze nem leszel kirúgva, ne is reméld, 200 év múlva is te csinálod a kampányt..."'
cöcöcö

hoplita 2010.12.17. 14:04:55

@laspalmas:
Hű, ez asztán a stori....azannya.!!
Ómolnár le is szopta már vitykát, vagy még csak udvarolgat neki?

fokabacsi 2010.12.18. 08:24:11

@Aullah: "index.hu/belfold/2010/valasztas/a_valasztasok_utan_sokkal_aktivabb_leszek/"
Nincs ezzel semmi baj !Simán elmebeteg. Aktívabb lesz ! Még mindig a KISZ-ben hiszi magát !

süti beállítások módosítása