Skip to content


       Szűrés lista

Leisztinger, BKV, ingatlan: rossz kombináció

Két évvel ezelőtt, 2008 márciusában írta a Magyar Hírlap, hogy "Leisztingerék hálójába kerül a BKV telepe", Kocsis István múlt héten feljelentést tett az ügyben, ami a következő:

Antal Attila 2007. december 11-én Alapítói Határozatban kötelezte a BKV százszázalékos tulajdonában álló Vasúti Járműjavító Szolgáltató Kft.-t arra, hogy adja el a Fehér út mentén fekvő 39206/22 helyrajzi számon nyilvántartott, 75 933 négyzetméteres terület egy 5372 négyzetméteres részét. A VJSZ Kft. ezek után megállapodást kötött Antal Attilával, hogy az egész tranzakciót a BKV bonyolítja le. A BKV december 15-én pályázatot írt ki a terület értékesítésére, a beadási határidő december 28. reggel kilenc óra, az elbírálásé december 29. (szombat) reggel 9:30 volt. A meglehetősen szokatlan időpont ellenére a bírálóbizottság összeült, és eredményt hirdetett - az egyetlen pályázó Prófécia Ingatlanforgalmazó és Beruházó Kft.-vel kötöttek szerződést.

 

A Prófécia Kft. ügyvezetője, Ruzsa Beatrix annak az amerikai cégnek is a képviselője volt az ügylet idején, amelyik a Centrál Mosodák Rt.-t birtokolta. A Centrált 2003-ban a Forrás Vagyonkezelési és Befektetési Rt. szerezte meg, a Forrás részvényeinek 88 százalékát még abban az évben a Leisztinger Tamás közvetett tulajdonában lévő Arago vásárolta meg. Az Aragótól kerültek végül a részvények a Delaware államban bejegyzett Duke Warren LLC-hez, felügyelőbizottságában Ruzsa Beatrixszal.

A Hírszerző birtokába került szerződést január 4-re szignálták. Eszerint a Prófécia a telek 5372/75 933-ad tulajdonrészéért 86,419 millió forintot, a rajta lévő felépítményekért 10,484 millió plusz áfát (2,096 millió), összesen 98.999.000 forintot fizetett. Az összeg azért érdekes, mert 100 millió forint értékhatárnál már a BKV igazgatóságának, és felügyelőbizottságának is látnia kellett volna a szerződést, így viszont egyik testület elé sem vitték.

A Prófécia a 7,5 hektáros telek 7%-ának megvásárlásával társtulajdonos lett, és elővásárlási joga keletkezett a fennmaradó területre, ami hatalmas és nagyon értékes: az Örs vezér téri metró-, HÉV- és autóbusz-végállomás tőszomszédságában található, épülhetne rajta mondjuk egy óriási parkolóház... A cég 2010 elején valóban tovább akarta értékesíteni a területrészt másnak, de végül a BKV vásárolta vissza az ingatlant, az eredetinél némileg alacsonyabb nettó áron, 86 millióért.

2008 februárjában megpróbálkoztak egy másik, hasonló ingatlanügylettel is: február 9-én kiírták a pályázatot a 39206/22 hrsz. alatti ingatlan 5726/5933 részéről, február 25-én nyert a Prófécia - 99 999 999, vagyis egy híján százmillió forintért vihette volna az újabb telekrészt (vagyis megint kikerülték volna az IT-t és az FB-t). Az időközben a cégtől távozott Antal Attila helyett már Balogh Zsolt, megbízott vezérigazgatónak kellett volna lebonyolítania az újabb ügyletet. Ő egy másik akkori BKV-s szerint "láthatóan nyomás alatt volt, többször mondogatta, hogy Tüttő Kata állandóan hívogatja, hogy mi van már a pályázattal". (Tüttő Kata ugye Leisztinger élettársa, fővárosi MSZP-s politikus, a Fővárosi Közgyűlés Pénzügyi és Közbeszerzési Bizottságának elnöke)

Balogh vélhetően megijedt a sok kilencestől, és végül nem is írta alá az adásvételi szerződést: "kiderült", hogy a telken egy olyan vasúti tolópad található, amire a BKV-nak mindenképpen szüksége van. Ennek a kiváltása 490 millió forintba került volna a Prófécia Kft-nek, amely azonban inkább elállt az üzlettől.

 

Bár a szerződés meghiúsult, az előkészületei nagyon furcsák voltak:

Vajon kicsoda az említett Niederländer Pál? Erre is választ kapunk:

 

Buda-Hold.....keres.....ezt a meglepetést, ejha!

A Buda-Hold Kft. végezte el a Kopaszi-gát rehabilitációját, majd az értékes területet később beszerzési áron adta tovább az Öböl XI. Kft.-nek, mélyen a piaci ár alatt. Az Öböl XI. Kft.-t Leisztinger Tamás cégei birtokolták többségi tulajdonosként. A telket később nagy haszonnal passzolták tovább egy portugál befektetőnek. A Központi Nyomozó Főügyészség már nyomoz hűtlen kezelés miatt, és Molnár Gyula nagyon izgulhat, mert nem lett országgyűlési képviselő. Nem védi már a mentelmi jog, vihetik, amikor csak akarják.

A szálak tehát így futnak össze: Leisztinger, közingatlan, Niederländer. Őket vajon utolérik-e valaha?

 

 

Címkék: bkv botrány

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr541952767

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Molnár Gyula - Niederlander "vagyonőr" Pál - Leisztinger Tamás 2010.06.21. 18:22:51

Mai bejegyzésünket a BKV ügynek, Leisztinger Tamásnak és Molnár Gyulának érdemes szentelnünk, mert forognak a nyomozóirodák fogaskerekei. A fontos körülmények közé tartozik, hogy Molnár Gyula minden bizonnyal utolsó napjait tölti a parlament falai közö...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.27. 12:52:58

@laspalmas:

Nehogy már egye fene! Be is baszna!

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.27. 12:54:12

@arlequin:

Ja, jó, akkor szerintem is legyen forradalom! Minél brutálisabb, minél véresebb, annál jobb!

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.04.27. 12:54:53

@LakatosWinnetou:

Ne üljék le, az nagyon drága. Inkább kőfejtő, bár tőlem kapálhatnak is, Veres Jani tudományára pl nagyon kiváncsi lennék :)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.04.27. 12:56:49

@Kicsit Karcos:

Ja, ez meg egy külön sikersztori a csodatörténetben....kifogyhatatlan ez a BKV

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.04.27. 12:58:19

@tesz-vesz:

Szakadj már le rólam légyszíves.....

arlequin 2010.04.27. 12:58:20

@El Topo (Sgt. Elias): komám ezt úgy hívják, hogy logika. nézd, nekem nem a vérem csücske a szívontás, de a tört.-i tapasztalat szerint így van. még platón megmondta annakidején. nézz utána. nem nehéz. ha minden birkának szavazatot adsz, akkor ne csodálkozz, ha farkasok lesznek a pásztorok, csak mert kövérebb legelőt hazudtak.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.04.27. 12:59:18

@Kicsit Karcos:

"az adófizetés megtagadása"

Alkalmazottak ezt hogy tudják végrehajtani?

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.27. 13:10:12

@arlequin:

Tehát aki védi és félti a demokráciát, az a semmit félti?

Kicsit Karcos 2010.04.27. 13:10:57

@laspalmas: nekik kevesebb a lehetőségük, de pl. nem fizetik ki teljesítményadót a kocsijuk után, nem járnak autópályán, nem vesznek alkoholos italt, csempész- vagy vágott dohányból sodrott cigit szívnak, és csak olyan üzletekben vásárolnak, akik csatlakoztak az adómegtagadáshoz (adómentes övezet matrica), illetve csak ilyen szolgáltatókkal szerződnek. Nem tudom, ez egy hónap alatt milyen bevételkiesést jelentene az államnak.

Lone Wolf 2010.04.27. 13:11:11

@arlequin:

"a demokráciának mindig, kivétel nélkül kétféle kimenetele van: forradalom, és/vagy diktatúra. persze élvezetes lehet védeni a semmit ;-)"

MINDEN államformának kétféle kimenetele van! Forradalom, és/vagy diktatúra. ;-)

De a demokráciában az a szép, (magamtól idézve) Hogy, ez a szociopaták gumiszobája. Minden elképzelést legyen akármilyen idióta, vagy elvetemült is, befogad, és a maga képére formál. Amíg van valamiféle MINIMÁLIS kontroll, és a bürokrácia/törvénykezés nem burjánzik el, addig sokkal stabilabb, mint a többi rendszer. És bizony, magától stabil, és nem a
rendőrség/katonaság által kikényszerített módon.

arlequin 2010.04.27. 13:12:06

@El Topo (Sgt. Elias): nem. annál kicsit rosszabbat, mert a semmi nem művel folyamatos világméretű gazemberséget és kultúr-, valamint gondolatterrort.

Kicsit Karcos 2010.04.27. 13:13:07

@Kicsit Karcos: lehet ezt még biztosan finomítani, de a forradalomnál sokkal békésebb megoldás, és ha olyan lesz a Fidesz, mint az MSZP, akkor erkölcsileg is igazolható, HA a be nem fizetett adók letéti számlára kerülnek.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.04.27. 13:15:17

@El Topo (Sgt. Elias):

Nézd, tőlem egész nyugodtan ismételgetheti, hogy "deénrendetcsináltamaBKV-nál", miközben megbilincselik az MVM-s ügyek miatt, ez rajta ott és akkor nem fog segíteni.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.27. 13:21:01

@arlequin:

Mert a demokrácia ezeket műveli? Mit nem mondasz!
Te! Azt magyarázd még meg nekem, hogy van az, hogy amikor emberek szökdösnek határokon keresztül, akár az életük kockáztatásával, akkor sosem valami jó kis diktatúrába menekülnek a demokrácia elől, hanem pont fordítva?

arlequin 2010.04.27. 13:21:16

@Lone Wolf: úgy stabil, mint egy kupac lószar. de majd látod.

arlequin 2010.04.27. 13:23:31

@El Topo (Sgt. Elias): s aztán nézd meg mi lesz franciaországból és németországból a bevándorlók által... ne légy röhejes.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.27. 13:24:00

@laspalmas:

És a BKV-nál biztos csak a jót akarja, meg a szépet.
Nyilván a BKV valamivel nagyobb cég, de hát a pénzek is valamivel nagyobbak. Én a céges hitelkártyámról húsz forintot sem tudok úgy elkölteni, hogy a főnököm ne kérdezné meg, hogy mire. (Most képletesen értve persze, tehát a nyilvánvalóan megokolt kiadásokat nem firtatja.)
A BKV-nál meg mondjuk százmillió forintok mennek el marhaságokra. Azért száz guriga tán már ott sem aprópénz!

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.27. 13:26:00

@arlequin:

Ezeket nem a demokrácia teszi, hanem a szabadjára engedett neoliberalizmus. Már lecsengett a divatja, majd helyrebillennek a dolgok.

arlequin 2010.04.27. 13:27:25

@El Topo (Sgt. Elias): nem. a dolgok átbillennek, nem pedig helyre.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.27. 13:30:59

@arlequin:

Ja, jó. Mondtam már az előbb is, akkor basszuk a gyeplőt a lovak közé, azt legyen polgárháború, vérontás, meg népirtás.
Én valahogy feladatomnak érzem, hogy a demokráciát védjem.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.04.27. 13:35:02

Érdekesség:

"Bonyolító, generálkivitelező: Mátay Lászlóné, Szabó Csilla, Niederländer Pál - Budahold Kft. "
epiteszforum.hu/node/6131

A stop.hu-s/Horváth Évás Mátay László rokona (anyukája?) lehet, vagy csak véletlen?

Kicsit Karcos 2010.04.27. 13:35:10

Nyakó István nem mondta még, hogy fejenként mindössze 10 forint miatt rinyálunk? Igaz, ő 1 forintért is lehajol, ha gyereküdültetésről van szó...

Lone Wolf 2010.04.27. 13:37:50

@arlequin: "úgy stabil, mint egy kupac lószar. de majd látod."

Akkó'r mégeccer; >MINDEN< államformának kétféle kimenetele van! Forradalom, és/vagy diktatúra. ;-) És ez MINDEN államformában akkor következik be, ha valamit nagyon-nagyon csúnyán elbasznak. Ha nem érted hogy ezzel mit akarok mondani, akkor aztán magyarázhatom naphosszat, akkor sem fogod.

Mindenesetre ami szerinted túlzott lazaság, alaktalanság, az szerintem rugalmasság. Ezért tud, egy jól megcsinált, megalapozott demokrácia tartósabb lenni, bármely másik államformánál. BEFOGADJA AZ ÚJ ESZMÉKET és nem ellenáll nekik, vagy legyőzetik általuk.
A demokráciák rendszerint akkor dőlnek meg, amikor a szabályrendszer túlzottan merevvé válik, és ezzel oda a rugalmasság. Aminek diktatúra a vége. Vagy éppen ellenkezőleg, minden tartását elveszíti és valóban olyanná lesz, min egy kupac lószar, mint a mi kis kleptokráciánk. De, akármelyik is történjék, rendszerint egy újabb kormány a végeredménye, és nem az államforma cseréje. Mert ez, a demokráciákban beépített szériatartozék. Úgy váltanak kormányt, és rendszert, hogy valójában nem váltanak rendszert...

És ugyan kérlek, ne a mi elbaszott demokráciának hazudott fél diktatórikus kleptokráciánkat vedd alapul!

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.04.27. 13:39:33

@El Topo (Sgt. Elias):

Úgy hallottam, hogy annak idején lehetett választani (nem nekünk persze), hogy egy talicskás haver vagy a némiképp jóllakottabb (milliárdos) Kocsis legyen a vezér. Hát ő lett, de most majd gondolom Zorbán úgyis lecseréli.

minimalista 2010.04.27. 13:40:02

OFF

Épp az imént mondtak fel nekem...szép napot mindenkinek és vigyázzatok az állásotokra!

ON

Lone Wolf 2010.04.27. 13:43:38

@Lone Wolf:

BTW ezt párszor már elmondtam, és azt hiszem itt is.

MINDEGY hogy milyen az államforma. Ami valójában számít, az az hogy milyen(ek) a Vezető(k).
És hogy milyenek az emberek, akiket vezetnek.

Sz*rból, nem lehet várat építeni. De jó alapanyagból, jó munkával bármi összehozható! És a munkametódus tökmindegy!

arlequin 2010.04.27. 13:49:57

@minimalista: részvétem. ha valami ténylegesben tudok segíteni, akkor írj.

f.m.j. 2010.04.27. 13:53:17

@minimalista: sajnálom, és átérzem, mert van ahol a családfenntartó ápr. 30-tól lerül lapátra...

Kicsit Karcos 2010.04.27. 13:54:56

@minimalista: gáz, és mik a kilátások? Megkérdezhetem a szakmád, ha nem titok?

arlequin 2010.04.27. 13:56:21

@El Topo (Sgt. Elias): ez olyan, mintha az égen átvonuló felhőket védeni. rajzold körbe, ha akarod.

@Lone Wolf: új eszmék? na ne röhögtess. mintha ki lehetne találni bármi új 'eszmét'. de várj. prrróbálkozom vele. no nézzük: "demokratikus szalonna - mindenütt zsíros". megy ez nekem! köszi.

és ugyan melyiket vegyem alapul? a régi hellént, a rabszolgatartót? az újat, ami éppen most ment csődbe és olykor leég a fél ország? az amerikai világpusztítót, az híröst? esetleg a megroggyant angolt, ahol london már nem is angol? a jelenlegi németet, ahol... soroljam?
na esetleg szingapúr. azt 'irányított demokráciának' nevezik és gyakorlatilag egy nagy elme munkája.

minimalista 2010.04.27. 14:01:49

@arlequin: @f.m.j.: @Kicsit Karcos:
Köszönöm, nagyon kedvesek vagytok :-), családom még nincs (most szerencsére)...
Titkár voltam, egy évem van még a jogból és szakács is vagyok, szóval nem kilátástalan a helyzet, de a konyháról lehet hogy egy kicsit kevesebbet tudok majd kommentelni...:S

Valandil 2010.04.27. 14:09:17

@Noname Cowboy: Ügyesen csinálta: a BKV-, és FKF-ügyek (plusz a MÁV) teljesen lekötik a gazdaságvédelmiseket, így nem tudnak az MVM-mel foglalkozni. Mire odajutnának, addigra elévül.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.04.27. 14:10:42

@minimalista: Dógoztál volna kommentelés helyett,nem jársz így.:))
Sok sikert!.Mivel nálam biztos ügyesebb vagy,biztos boldogulsz valahogy.Csak ne meg!:))

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.04.27. 14:12:35

@minimalista: Amúgy én elvagyok itt a sóbizniszbe.Nem szívesen mennék vissza péknek.:))
Még mielőtt elkezdi valaki:Nem,nem jó szakma.:))

minimalista 2010.04.27. 14:22:03

@Tigeri:
Na ez az, én is elvoltam itt az irodában, csak az a fránya gazdasági helyzet...:-)

Kicsit Karcos 2010.04.27. 14:30:43

"Hűtlen kezelés bűntettének gyanúja miatt ismeretlen tettes ellen nyomozást rendelt el kedden a Központi Nyomozó Főügyészség a Bencze József országos rendőrfőkapitány ellen tett feljelentés ügyében - közölte a főügyészség szóvivője."

kuruc.info/r/2/58773/

Van azért még pár apró akadálya az elszámoltatásnak...

Kicsit Karcos 2010.04.27. 14:32:00

@Kicsit Karcos: úgy értem, a szándék hiányán kívül.

derelyegrádi szellem 2010.04.27. 14:42:48

@laspalmas:

Úgy tudom véletlen. Mátayné a Budaholdnál titkárnő volt, hogy most mi azt nem tudom.

De ha mindenképpen valami családi vonalat keresel, akkor annyit tudok mondani neked, hogy Mátayné a Megyo alatti volt informatikai kormánybiztos Csepeli György anyósa, ha jól emlékszem.

derelyegrádi szellem 2010.04.27. 14:44:37

@Valandil:

Erre nem alapoznék, amik ott történtek az alaphelyzetben is 10 év alatt évülnek el.

arlequin 2010.04.27. 16:07:53

adalékanyag a leisztinger-féle szálhoz.

annakidején 2000-ben a fidesz-irányította szeged városa úgy adta el fillérekért a picket a leisztingernek, hogy közgyűlési határozat sem volt (!)

csak a rend kedvéért.

Horizont 2010.04.27. 16:12:11

Prófécia kft. Hehehe. Fantasztikus, csodálatos. Már azt hittem BKV esemény mentes hónapunk lesz. Amikor ilyen posztokat olvasok elgondolkozom, mennyire kicsi ez a mi hazánk, hogy mindig ugyanazok az emberek forognak, sertepertélnek itt, gyűjtik a "kis" vagyonkájukat és mindenről olyan jól értesültek, rögtön kiszimatolják hol van buli, hová kell belépniük, hol vannak a kiskapuk, kinek kell szólni, kitől lehet szívességet kérni, kit kell megzsarolni, kinek kell a seggét nyalni, hogy lehet a bukást megúszni, mesterfokon űzni az emberek leszarását, és amikor már tökig lecsapolnak valamit mennek a következő helyre. Hányingert kap az ember tőlük. A BKV-t osztályvezetői szintig kéne lefejezni, újra építeni, talán akkor lenne esély! De csak talán!
Arra is gondolok kínomban, mégis kellett volna az Jobbik győzelem 2/3-dal??!

Kicsit Karcos 2010.04.27. 16:27:07

@arlequin: nem baj, számonkérik ezt is.

arlequin 2010.04.27. 16:41:39

@Kicsit Karcos: ó, már rég elpasszolta, csak nyert rajta egy kevés pénzt. igazából a vezetők a felelősek...

Kicsit Karcos 2010.04.27. 16:45:02

@arlequin: hát ha Leisztinger bevonása volt az ára annak, hogy korrekt fideszes kezekbe kerüljön a Pick, mit tehetett volna Bartha?

derelyegrádi szellem 2010.04.27. 16:51:33

@arlequin:

te biztos vagy abban, hogy (bár fogalam sincs ki irányította 2000-ben Szegedet) az önkormányzat adta el a Picket Leisztingernek?

csak azért kérdem, mert eredetileg a szocialista húsüzemi tröszt tulajdona volt és 1992-ben alakult Rt-vé, mégpedig úgy, hogy tőzsdei cég lett (ma az ilyet Nyrt.-nek hívjuk), amiből következik az is, hogy a részvényeit a tőzsdén árulták. 1992-ben az önkormányzatok 4.1 %-nyi részesedést kaptak (azt is kétlem, hogy ez meg lett volna 2000-re), és az un aranyrészvény sem az önk-é volt, hanem az ÁPV Rt.-é (egy 5 %-os részvénycsomag mellett).

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.04.27. 17:50:56

@laspalmas: de egyre butább vagy

csak szólok

derelyegrádi szellem 2010.04.27. 18:12:14

@arlequin:

te ez 2007-es jegyzőkönyv, nem 2000-es, és a botka volt a polgi (meg a képviselőtestületben is ők voltak többségben), aki viszont korán sem fideszes!

Vagy valamit nem jól látok?

arlequin 2010.04.27. 18:22:55

@derelyegrádi szellem: na várjál. hülye vagyok. egy kedves szegedi közeli ismerősöm hívta fel rá a figyelmet, hogy úgy adták el - ahogy írtam is - hogy nincs róla határozat. ergo nem is lehet benne semmiféle jegyzőkönyvben, én meg mint az idióta keresem a neten. váháá. elnézést.
de itt van a narancsban a szöveg
www.mancs.hu/index.php?gcPage=/public/hirek/hir.php&id=10565
"A fideszes polgármester, Bartha László pedig eladta az Aragónak a város 2,5 százalékos csomagját, aminek egyébként sem volt már stratégiai jelentõsége."
persze, nem is lehet stratégiai jelentősége. de ez csak a szokásos narancs felfogás.

derelyegrádi szellem 2010.04.27. 18:27:00

@arlequin:

"na várjál. hülye vagyok."

Várok, és tökéletesen egyetértek. Szép estét.

tudi 2010.04.27. 18:33:30

Én már őszintén ezen meg sem lepődö, ami szomorú azért no. Az váltana már ki belőlem valami reakciót az ilyen ügyek, ha utánna nyomban elítélnék őket bármire, de egy a lényeg elrettentő legyen.

arlequin 2010.04.27. 18:49:29

@derelyegrádi szellem: ;-D
mellesleg én a tökéletesen 'egyetértek'-et arra írtam, hogy szerintem sem kiugróan magas ingatlanvagyona van orbánnak. sőt. igen visszafogottnak mondható. csak a megértés kedvéért írom. később döbbentem rá, hogy - most - akaratlanul megint 'bolondosra' sikeredett. de nem bánom. mint a székely ember mikor leken egy taslit a gyereknek, de az hátraugrik, s az asszonyt kapja szájba: "úgy is jó" ;-D

derelyegrádi szellem 2010.04.27. 19:09:07

@arlequin:

nem szeretek senkinek adósa maradni. De én sem úgy gondoltam. Az alatta írtakkal értettem egyet. ;-D

arlequin 2010.04.27. 19:19:43

@derelyegrádi szellem: én szeretek adós maradni, ha nincs más. de jobban szeretek adni. akár vissza, ha kell. egyetértés eftás! szabaccság, éberség! főleg éberség. anélkül nincs semmi. ;-D

no akkor most OFFolok egy jóérzésűt:

SZÉP ESTÉT MINDEN OLVASÓNAK LEGYEN EMBER, VAGY KÜL-FÖLDI, BOLDOG VAGY BOLDOGTALAN!

egyszóval: béka!

"brekk!"

Donna (Cara)mba 2010.04.27. 20:10:22

@arlequin: No, ezt nem úgy mondja a székelyember a póruljárt asszonynak, hanem: "ott es jó helyen van:)

Donna (Cara)mba 2010.04.27. 20:23:31

@minimalista: Tudom, nem segíted és nem is enyhítek a helyzeteden, ha azt mondom, nagyon rossz a számíze nekem is. Az sem segít rajtad, ha tegnap éjjel alig aludtunk a férjemmel, mert azon törtük a fejünket, hogyan bírjuk ki a totálisan stagnáló gazdaságot, amíg vagy 2 év múlva elkezd kissé felfele kúszni. Ma futottunk megint megrendelések után. A nyáron lejár a cég egyik hitele, télen a másik. Forgalom meg egy nihil:(
Egyben merek bízni: még elég fiatal vagy ahhoz, hogy bizakodj és kibírd ezt a nehéz időt. Magyarország gazdasága romokban. Fel fogjátok építeni, ti, fiatalabbak és vigyázzatok rá: a hazátokra és a gazdaságra is, mert ez már a tietek. Mi csak akartunk valamit, egy széles középosztállyal bíró nemzetet, de elbuktuk. Volt egyszer 4 jó évünk a 20-ból, ennyi...
Mi már nem tudunk mást kezdeni, 5x-szel nem szokott az ember új pályát keresni - pláne még találni is.
Azért ha teheted, ugye írsz ide nekünk, a Vbőrre? Hiányoznál nagyon.
Donna

arlequin 2010.04.27. 20:33:30

@Donna (Cara)mba: néköm aztán mindögy: úgy es jó helyen van, ahogy mondád leányom.

az a 4 év pedig nem jó volt, hanem nem volt rossz. hamár-homár politikánál tartunk. de ezt is kibírjuk. nemhogy féllábon, hanem állábon es.

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.04.27. 20:50:49

@Donna (Cara)mba: @arlequin:

ave, egy kis OFFolás ?
/ épp most nem sziesztázok :P /

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.04.27. 20:57:58

@Donna (Cara)mba:

"Magyarország gazdasága romokban. Fel fogjátok építeni, ti, fiatalabbak "

örülök az optimizmusodnak :)))

én ezt elég setéten látom, arra jutottam, h igazi stabil növekedés
AKA
igazi aranykor
(legalábbis szerintem)
CSAK nagy háborúk után jövend el ...

szerintem ez az egyetlen valós garancia a tartós, stabil növekedésre ..

ééééés eljutottam ahhoz a témához, a
pénzvilág/gazdaság témakörhöz, az egész világban ..
ahol írtam h ezt szeretném folytatni veletek, mert
érdekel a téma .....

vastagbor.blog.hu/2010/04/21/oszod_eloszele

arlequin 2010.04.27. 21:10:23

@szorokin: offolás?

tetszik-nemtetszik a mostani harmincasoknak kell nekiállni és tényleg rendbe tenni a dolgokat. ha pedig a fityisz ebbe belebukik OV-val az élen, akkor vér, bélsár meg minden más fog folyni. ráadásul ez nem is vicces. a sok 'gondolkodó', elmehuszár persze villong meg beszél össze-vissza, hogy 'jogok-meg-minden' csak a kötelességekről vhogy mindég elfelejtkeznek. én úgy vagyok a fidesz 2/3-al, hogy örülök neki, tényleg, végre tehetnek vmit, csapják be a hűvösre a polbűnözőket, kezdve a maszopfrakcióval, akkor hiszek nekik, hogy valóban tenni akarnak értünk. gyermekeinkért, az országért, a butákért, a 'nyájért'. de ha nem akkor menjenek a levesbe.
és igen. akkor inkább nagy háború, legyen aminek lennie kell, sok szenvedés, sok kínkeserv, sok megnemalkuvás.
ahogy buddha úr mondta volt: 'amit meg kellett tenni, az meg lett téve.' ezt kívánom OV-nak. ha pedig nem teszi meg, akkor egyszerűen pokolra jut. és ez tényleg ilyen egyszerű ;-DDD

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.04.27. 21:18:24

@arlequin:

az a baj h semmi érdemit nem akarok/tudok hozzátenni ..
mert tűpontosan egyetértek veled..
evvan vazz...

:DD

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.04.27. 21:23:08

@arlequin: @Donna (Cara)mba:

akkó jöjjön világmegváltó
IMF-es , bankos, pénzes, gazdaságos

OFFolás ?? :)

/
ami itt vala indulva és abbamaradva :
vastagbor.blog.hu/2010/04/21/oszod_eloszele
/

Donna (Cara)mba 2010.04.27. 21:27:31

@szorokin: Szia!

Ha a magam helyzetéből indulok ki, írhattam volna csupa-csupa gyászbeszédet:(

Amit egy háború utáni gazdasági fellendülésről írsz, igaz.

De: nagy gazdasági földcsuszamlások után is megindul(hat) egy kifele vezető spirál. Sztem.

A pénzzel kapcsolatban megjegyzésem: nekem mindig kevés van belője:(
Szóval nem biztos, hogy én vagyok ebben a nagy szakember;-D
Ja, meg tőzsdeguru se vagyok:(((((((((

Mindjárt megnézem, mit linkeltél be, hol maradt abba a párbeszéd itt, a Vbőrön.

lótumfaktum 2010.04.27. 21:27:43

Ez a lejmosztinger lesz a börtönválogatot új be állósa?

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.04.27. 21:27:46

OFF OFF = (OFF)^2

egz kis kultúra: zene
elvarázsolt és gyönyörű skandináv csoda:
The Knife - Colouring of Pigeons

vimeo.com/8580805

Donna (Cara)mba 2010.04.27. 21:28:36

@arlequin: Ó, hát ha valami nem olyan rossz, az már majdnem jó;-D

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.04.27. 21:28:57

@Donna (Cara)mba:

szia :)))
nézd meg a zenét, ma akadtam rá... :)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.04.27. 21:33:53

@szorokin:
@Donna (Cara)mba:

Privát levélben, ne itt, oké? Köszönöm.

Donna (Cara)mba 2010.04.27. 21:36:31

@szorokin: Minden offolásban nyakig benne vagyok, csak egy a gond: a férjem lefeküdt és a legapróbb zörejre is felébred - aztán annyi nekem - susmogva meg nem szeretek zenét hallgatni, ezért a kövektezőképpen oldottam meg a kecske és a káposzta klasszikus dilemmáját: elmentettem a linket, kitettem az "asztalra", és reggel azzal kelek.
Leglább valami széppel indul a holnapi nap, úgyse igérkezik valami szívmelengetőnek:(

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.04.27. 21:38:02

@derelyegrádi szellem:

Köszi, megnyugodtam. :)) Mert valljuk be, az már igencsak durva csavar lett volna, ha rokonok.

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.04.27. 21:40:46

@Donna (Cara)mba:

ott írtad:
2010.04.22. 20:54:17
"megszabadultunk a papírpénz mindenféle "nyűgétől", úgymint, hogy valós fedezete legyen és a valós gazdasági folyamatokhoz kötődjék. Azóta bármikor létre lehet hozni egy világválságot se perc alatt."
....ez a lényeg, max egyetértésem, csak ennyi.

imf vs kamat -cucc
a kamatvilág az imf világ előtti dolog,
röviden a kamatvilág részhalmaza az IMF világ..
(tehát erről nem az imf tehet, csak része és ezért ő is olyan ...)

egyébként IMF meg a világbank köszönő viszonyban sincs semmilyen demokratikus elvvel
(
befolyásolni/választani a népnek bárkit is... teljesen esélytelen
kb az x-akták legfelsőbb köre jut róluk eszembe ...
egy maréknyi ... pár tucat ...
konkrétabban pár 100/pár1000 ember valahogy ráerőlteti akaratát
az egész földre (lakosságára)
)

Donna (Cara)mba 2010.04.27. 21:44:35

@Donna (Cara)mba: Igaza van Palminak, küdlj privt. Remélem, megkapom. De lehet, ma csak arra reagálok, hogy tényleg megkaptam, érdemi offolás., kis lazulás részemről legkorább holnap estefele várható:(
Emiatt szomorú vagyok, de ahogy te is mondod: evvan.

arlequin 2010.04.27. 21:45:12

@szorokin: azt itt is lehet fojtogatni egész nyugodtan. legfeljebb, legfeljebb. de hál' az égnek a nullásbrigád ugyanannyira liberális mint mi vagyunk.
'mert tűpontosan egyetértek veled..'
látod ez a baj velem is. egyszerűen ily egyszerű vagyok. pedig tudom, hogy igazam van, nem is nekem, hanem úgy egyáltalán. ez egy szép szó. egyáltalán.

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.04.27. 21:49:17

@Donna (Cara)mba: @arlequin:

laspalmas nem örül a túlOFFnak
javaslom h gyertek át oda, úgyis ott indult ez a téma....

vastagbor.blog.hu/2010/04/21/oszod_eloszele
-re
az amúgy is zero felségterülete :)

----------------------------
hááát a zene lehet h inkább a jégvirág kategória :))
a fagyos szépség, de ilyen is kell szerintem. :)

Donna (Cara)mba 2010.04.27. 21:50:34

@arlequin: Ebből a fertőből így vagy úgy, de ki kell törni. Én hiszem azt, hogy a Természet-Isten elég jól szabályozza a dolgainkat, csak nem mindig aprózza el személyre szabottan. Van amit kollektíve vagy globálisan szeret elintézni.
De előbb vagy utóbb rendet rak. Szodomának se kegyelmezett...
Kár, hogy nem tanuljuk az iskolában, és nem is hisszük, hogy ez lehetett valóság is (lehet, ők nem HAARP-oztak, ki tudja mit fertelmeskedtek, ami Isten és természet rendje ellen való volt?

Donna (Cara)mba 2010.04.27. 21:54:43

@szorokin: Nem baj, kösz a zenét, holnap azzal kezdek. Majd pulóvert húzok legfeljebb:)
A jégvirág is szép.

Én nem merek ennyit offolni, nekem már kitették egyszer a tulipán mintás kisködmönöm, csak csínján merek reckírozni:(

arlequin 2010.04.27. 21:57:45

@szorokin: elnézést hogy ily tabudöntögető vagyok, de a legkevésbbé sem érdekel, hogy pálmácskánk mit gondol arról, hogy hogyan beszélgetünk ezen a felületen. elnézést. tőle is. de nem lehet elmenekülni magunk elől.

@Donna (Cara)mba: ezek elmúltak. nem kell velük foglalkozni. azzal kell foglalkozni amit most megtehetünk.

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.04.27. 22:02:30

@arlequin:

akkó 4 évig gyakorlatilag semmi politizálás ...
/ ok önkormányzati választás lesz még, valami unios is jövend .../
kisembernek kb ennyi az érdemi lehetősége a politikában

persze gumicsontot mindéég rághat, meg sárkányt is röptethet, ha ahhoz van kedve...

Donna (Cara)mba 2010.04.27. 22:04:17

@arlequin: Jó, jó. Tudom, azzal ami most a feladat. Ez csak egy példa volt, ha nem is időszerű. Nekem mondod? Állanódan azon vakarózunk, hogyan kell tennünk a dolgunk? Magunkért, önzésből, a ma gyermekeiért, mert a mieink és szeretjük őket, na meg önzésből is: ők jönnek utánunk, általuk tovább élünk.
A bannolástól meg "napirettegek", akkor hogyan lehetek veletek?

Donna (Cara)mba 2010.04.27. 22:06:46

@szorokin: A szűrettetés az nem = bannolás:(
Ha bannolnak akkor azt se látod mit írok, ha amúgy érdekelne:)

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.04.27. 22:18:31

árpi amúgy ott összekeverte a kommentjeimet , és széthigította (közé pakolt 1 rakat másikat)
(la worluk féle személyes moderáció áldásai, ugye... hihihi)

ezért kénytelen voltam egybe elkűldeni neki, a helyes sorrendben, ahogy akartam

w.blog.hu/2010/03/03/lehet_mas_a_parasztvakitas/fullcommentlist/1#c8977763

Donna (Cara)mba 2010.04.27. 22:47:34

@szorokin: Tényleg nagyon izgalmas amit írtál! El fogom böcsülettel olvasni. Jól öszeszedted érveidet, és én így első olvasatra helytállónak találtam.

Mára sajnos vége a beszélgetésnek, holnap megint korán kelek:(
Pedig legszívesebbe itt ülnék és beszélnék, beszélnék, beszélnék!

Szép álmokat (de ne a gazdaságról álmodj, valami szebb, kellmesebb és izgalmasabb valóságról)! Jóéjt!

Donna (Cara)mba 2010.04.27. 22:50:35

@arlequin: Szia, kedvenc Bolond!
"Legyen álmod kerek erdő, madaras rét, bokor-ernyő"!

Képzeld, ezt réges-rég a fiamnak szoktam mondani, mikor jóéjt kívántam neki:)
Hosszú éveken át ki is követelte lámpaoltáskor:)

Donna (Cara)mba 2010.04.27. 22:56:30

@szorokin: Szia! Vigyázz magadra, mert Palmi töröl:) Nem szokott viccelni. De zero se. Először becsülettel, tapintatosan figyelmeztet, aztán még átenged egy-két offot, de végül holnap kimaradhatsz az oldalról!
Hallgass inkább valami szép zenét és álmodozzál! Este jó esik.

arlequin 2010.04.27. 23:29:31

@Donna (Cara)mba: @szorokin: hülyéknek, akaratos idiótáknak, tótawéknek hiába beszélsz

"Legyen álmod kerek erdő, madaras rét, bokor-ernyő"!
látod hölgyem most büszkélkedhetnék, hogy ez nekem nem újdonság... sőt ez nekem napi vakság.

arlequin 2010.04.27. 23:34:44

@szorokin: te árpival foglalkozol? részvétem.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.04.28. 09:57:15

@szorokin:

Tényleg utálom, ha a friss postok szét vannak offolva, pláne olyan indítással, mint amilyet te dobtál fel, hogy "hello, offolunk?"
Van elég post a blogon, lehet találni olyat, aminek a témájához passzol a beszélgetésetek, és így nem zavar másokat. Ennyire egyszerű ez.

Beosztott 2010.04.28. 16:09:59

Engem az is érdekelne, hogy miért évek múltán tettek feljelentést?
Amikor a MH megírta, azonnal meg kellett volna tenni. Van még mit tanulni!!!
Becsület, tisztesség, igazság, ...
Lehet, hogy nyomást gyakorolnak a belső ellenőrzésre?

süti beállítások módosítása