Skip to content


       Szűrés lista

Makovecz helyretette az eltévelyedett Magyar Nemzetet

Csermely Péter, főszerkesztő-helyettes egy igen korrekt írással állt elő a július 1-én a Magyar Nemzetben. Sőt, Csermely Péter volt olyan tökös, hogy bíráló jellegű mondatokat volt képes leírni arról, hogy Hende Csaba honvédelmi miniszter a tárcájához tartozó HM Zrínyi Kommunikációs Kft. ügyvezető igazgatójának nevezte ki Gubcsi Lajost, aki a KISZ KB tagja, az MSZMP KB osztályvezető-helyettese és a Magyar Ifjúságnak, a KISZ központi lapjának a főszerkesztője is volt.

Makovecz Imre vállalta magára a rossz zsaru szerepét, és tette helyre a renitens újságot. HM oldalán megtalálható a Magyar Nemzetnek írt levél.

Makovecz nem is Csermelynek címezte a levelet, hanem Csermely főnökének, egyenesen Liszkay úrnak!


Liszkay Gábor főszerkesztő
Magyar Nemzet,
Budapest

Tisztelt Főszerkesztő Úr!

Csermely Péter cikke Gubcsi Lajos kinevezéséről az Ön számára nem kormány-ellenes cikk? Ha nem egy jobbik-szoci háttér manipuláció terméke, akkor nem alapvető tájékozatlanság és információhiány eredménye?

Tudják az Urak, hogy Orbán Viktor egyik legkeservesebb próbája, hogy a feladatok elvégzésére alkalmas személyeket találjon, mert a beavatott, megfelelő végzettséggel rendelkező réteg egy kontraszelekció eredménye?

Tudják az Urak, hogy a magyar nép drámája nem a politika dramaturgiája szerint működik? Tudják-e, hogy Orosz elvtárs Sárospatak párttitkára szoros együttműködésben élt Újszászi Kálmánnal, a református egyház főgondnokával, Sárospatak felélesztése érdekében, és együttműködésükkel épült Patakon minden? Sorolhatnám a hasonló eseteket!

Gubcsi, amikor az elvtársak zöme – akik később multimilliárdosok lettek – a Szovjet megszálló államot tekintette hazájának, ő KISZ titkárként is magyar volt és az árulók kiközösítették.

Tudni kell, hogy a politika alatt és fölött álló Magyarságnak tettre kész, korrumpálhatatlan vezetőkre van szüksége. Egy Magyar Nemzet, melynek előfizetője vagyok, nem engedheti meg magának, hogy kormányellenes, hamis szemléletű cikket jelentessen meg. Csermely Pétert olvasom és becsülöm, de ezt a cikket nem bocsátom meg neki.

Üdvözlettel:
Makovecz Imre

Ui. Tájékoztatom, hogy levelemet Hende Csaba miniszternek is elküldöm.


A legjobb ui. ever :-)

Még a sorok között sem kell olvasni, remélem vették a lapot az újságnál! 

Nincs több kormányellenes cikk, ééééértem?

Címkék: média fidesz abszurd

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr162161215

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A Nemzeti Együttműködés Kormánya hazaküldte a milliárdos pojácákat 2010.07.20. 09:37:57

Hazánk Kormánya és Kormánypártja elkötelezett az itt élő becsületes, magyar emberek támogatásának ügyében. Ekötelezettségüket mi sem bizonyítja jobban, mint a bankadó bevezetése. Akik eddig kifosztották az országot, megkapják méltó büntetésüket. A néhá...

Trackback: Varja ont a kiralyok varosa, Minas Tirith! 2010.07.20. 07:33:29

Makovecznek ugy tunik az agyara ment a Gyuruk Ura. Hogyaszondja:http://index.hu/kultur/klassz/mako0407/Ertem persze, jo epitesz, hires epitesz, sok szep dolgot tervezett. Nade hogy a Gellert-hegy tetejere felepiteni egy ilyen epitmenyt... A muveszember...

Trackback: Varja ont a kiralyok varosa, Minas Tirith! 2010.07.20. 07:33:07

Makovecznek ugy tunik az agyara ment a Gyuruk Ura. Hogyaszondja:http://index.hu/kultur/klassz/mako0407/Ertem persze, jo epitesz, hires epitesz, sok szep dolgot tervezett. Nade hogy a Gellert-hegy tetejere felepiteni egy ilyen epitmenyt... A muveszember...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SzaGyu 2010.07.20. 07:57:13

@egy-fo-epitesz: Nem értelek. "a rohadt feudál-kádárista szemlélet folyamatosan fennmarad, újratermelődik....
nem jártál még hivatalban? életükben nem dolgoztak semmit, fogalmatlanok és
csak lopni (napot és időt... is) tudnak
ijen ország
Magyarország, én így szeretlek!

Mit is akartál ezzel írni? Lehet olyanok mint Te. Nem tudják mit is akarnak, de nem is tudhatják mert a beosztottnak dolgoznia kell és nem gondolkodnia azon, hogy most ezt miért is így kell csinálnom. Nem bennük van a hiba, hanem az országot kormányzó gépezetben.

molaris 2010.07.20. 08:01:03

Nagy zsuga ez a Makovecz. Menjetek le Makóra és mérjétek a népszerűségét.
Most 3 milliárdért épít fürdőt. A Hagyma- ház olyan lett, amilyen- beázós. Most grandiózus méretben villanthat az Öreg, példás együttműködésben Búzás Péter szocialista polgármesterrel.
A talpig becsületes polgármester pedig mindig és mindent a közjóért tesz. Tudja ezt mindenki Makón.XD

Bár rebesgetnek ezt- azt a felesége cégének juttatott milliókról, meg épülgető házakról, de az csak rosszindulatú urban legend.

krj 2010.07.20. 08:01:35

@SzaGyu: én ezen nem rugózom, csak megjegyeztem. nyugimá. :-)

nestrot10 2010.07.20. 08:01:44

@drukkker: jah...senki nem fogadja a gonosz Törpét, semelyik országban....csak majd focimeccsre járhat. Szégyent hoz csak ránk a világban ( bár már 2002 ben is nemkívánatos személy volt Orbán, csak a Bellusscóninál haknizott----most már ott se mert az is meghülyült teljesen...--és magával foglalkozik
SZÉGYELJÜK A MIN. ELNÖKÖT, SZÉGYELJÜK A BETEG FIDESZ SEGGNYALÓ BUTA MEGTÉVESZTETT VÁLASZTÓKAT

egy-fo-epitesz 2010.07.20. 08:02:20

@SzaGyu:
én nem azt fejtegettem, ki a hibás
hanem, hogy mi a helyzet
egyébként szerint a felelősség szépen piramis szerűen oszlik meg...
akinek a főnöke azt mondja hogy ne dolgozz, mert kockázatot okozol...
és a beosztott ezt elfogadja és felveszi a fizetését, az ugyanugy felelős
a rendszer egyes emberekből áll, illetve azok kapcsolata....
mindenki hibás aki ezt tűri hagyja vagy élvezi: 10 millió felelős
csak azért csökken, mert a lakosságszám esik... azok már nem felelősek...

nestrot10 2010.07.20. 08:03:21

Szociális értékű Demokratikus Párt megalakulását sürgetjük, és minél előbb elzavarását ennek a nem párt, hanem, buta, hatalomvágyó, tehetségtelen, impotens , primitív Fidesz Bandának!!!!!

egy-fo-epitesz 2010.07.20. 08:03:41

@nestrot10:
2 706 292 iksz
nem bánta még meg senki?
én nem szavaztam... senkire

nestrot10 2010.07.20. 08:04:55

Szigorú bírálatot fogalmazott meg Orbán Viktor miniszterelnökről a médiát érintő törvényjavaslatok miatt a Washington Post hétfői szerkesztőségi cikke. Az egyik legtekintélyesebb amerikai lap szerint ha Orbán gyengíti a demokratikus intézményeket, nemkívánatos személlyé válhat a nyugati fővárosokban.

diktatorikus kleptokrácia 2010.07.20. 08:05:25

nah, a vééén hülye most jól megmondta a magáét. csak közben lejáratja önmagát. ha oly kellemetlen a jobbosoknak, mé' nem állítják már le? és egyáltalán ki a franc ad még makovecz szavára? azért, mert tervezett néhány baromságot, még nem kell Isten fölé emelni. megrendszabályozza az újságot :D hát erre mondják a gyerekeim, hogy megalol, vagy mi.
abszurdisztán

egy-fo-epitesz 2010.07.20. 08:05:36

@nestrot10:
semmilyen pártnak nem fog hinni senki....
illetve egy lehetőség van csak:
megalapítani az UP-t (utolsó párt), amelynek
egyetlen programja, hogy a pártokat megszűnteti
direkt demokrácia ez a jövő
és akkor mikoveec véleménye is egy lesz 10 milliobol
a helyére kerül...

nestrot10 2010.07.20. 08:06:29

ORBÁN már első alkalommal amikor miniszterelnök volt, Orbán nemkívánatos személlyé tette magát Washingtonban annak ellenére, hogy Magyarország a NATO-hoz tartozik. A Washington Post szerkesztőségi véleménye szerint ugyanis a Bush-kormányzat támadva érezte magát attól, hogy Orbán kiszolgálja a magyarországi szélsőjobbot, amelyre még mindig jellemző az 1930-as évek nacionalizmusa és az antiszemitizmus.

nestrot10 2010.07.20. 08:09:30

Szegyelhetjük, hogy ilyen min. elnöke van Magyarországnak. Senki nem áll vele szóba...már a Bellussconi sem?
A Die Welt német konzervatív !!!! --- lap is cikizi a gonosz törpét....

lehet más a handa-banda 2010.07.20. 08:15:08

Viktornak jó tanács : ne talpnyalók véleményére alapozza mit csinál és kit nevez ki mert hamar ugyanott találja magát mint az előde

Karakán (törölt) 2010.07.20. 08:20:07

Kontraszelekcio, paranoia, szervilizmus ... fityeszes tulajdonsagok

lehet más a handa-banda 2010.07.20. 08:22:10

@nestrot10: Azért elég fura hogy Robert Fico Slotával a tarsolyában összesen nem kapott annyi kritikát 4 év alatt mint Orbán néhány hét alatt. Fico ejrópaiságban valahol Afrika közepén táborozik Slota meg a Holdat is ősi szlovák területnek nézi, az egész magyar politikában nincs hozzá fogható sötét alak. Mi lehet akkor a különbség a két ország között, mi az igazi baj Orbánnal? Talán csak nem az hogy gondosan kiépített érdekszférákat sért az intézkedéseivel?

nem1rem1 2010.07.20. 08:22:20

Akkor van baj, mikor elbambulnak. Vagy nem veszik észre, és véletlenül igazat mondanak, vagy elbambulják a pillanatot, mikor pártérdekből le kellene menni kutyába.

A Magyar Nemzettel nem emlékszem, mikor fordult elő, hogy Orbán Viktort, közvetlen mamelukjait és/vagy politikáját, lózungjait kritizáló cikket jelentetett volna meg. Még mikor két cikluson át egyfojtában ellenzékben voltak, akkor sem. Most meg, hogy kormányra került a nagyvezír, pont most bambul el Csermely Péter, és bambán kritizálni meri a 3/3-os (nem háromperhármas!!!) kormányt?

És különösen ilyen nehéz időkben, mikor sem az ellenállókban, sem a kollaboránsokban nem bízhat meg Sztá... izé, Orbán elvtárs???

manager2008 2010.07.20. 08:28:51

@lac1: Ki a gyilkos kérdés azért megér egy misét.
Mi alapján döntöd el?
1. Ha a TV székház előtt felsorakoztatott rendőröket agyonveri a tömeg, akkor a tömeg szabadságharcos?
2. Ha a rendőrök lepuffantanak 10-20 embert aki éppen betondarabokkal és csövekkel agyon akarja őket verni (film van róla), akkor a rendőrök gyilkosok, a civil áldozatok szabadsághősök? Esetleg a támadók terroristák? Esetleg a rendőrök tömeggyilkosok?
3. A rendőrök hősök ha megvédik az állami tulajdonú TV székházat? A támadók pedig köztörvényes bűnözők, akik élet elleni támadásuk miatt, jogos önvédelemből kaptak lövést?

Sorolhatjuk az eseteket, de elárulom, vannak erre nemzetközi jogi szabályok, és csak azokat kell elemezni a megoldás érdekében.
Az 1956 téma is eldönthető akár áldozatonként is hogy ki minősül hősnek és ki gyilkosnak , bűnözőnek, stb. akár katona volt akár civil. Általános megfogalmazás nem helyes, nem volt ott sem minden civil fegyverforgató szabadságharcos, és a hivatásos fegyveres erők sem mindig a köteleségüket teljesítették, hanem bűnöket követtek el.

nem1rem1 2010.07.20. 08:34:33

Egyébként meg, lehet hogy igaza van azoknak, akik szerint a politikából el kéne takarodni mindazoknak (mindannyiunknak), akik a rendszerváltás előtt szocializálódtak. Orbán Viktor nevével fémjelzett "Fidesz-generációval" vagy más néven a Kis-Generációval (egyben az én) bezárólag.

A rendszerváltás után azt gondoltam, hogy mi vagyunk a legszerencsésebbek, mert fiatal felnőtt fejjel meg tudtuk élni a régi rendszer hibáit, az ilyen típusú hazugságokra immunissá váltunk mindörökre, és egyben van olyan szerencsénk is, hogy kívülről láttuk a "nyugati" országok hibáit is, vagyis nem kell szükségszerűen belelépnünk ugyanazokba a csapdákba.

Tévedtem. A nyugati országok aknáit tapossuk, a kádárizmus beidegződéseivel súlyosbítva lépteinket.

Makovecz levelét (függetlenül Csermely Pétertől) már Hofi idején is kiröhögtük. Mit is mondott egy hasonló helyzetről a nagy nevettető? "Gyanítom, hogy ezt a levelet nem is ő írta, hanem az asszony! - Ugye, apukám, az lesz itt, amit mi akarunk? - Hogyne, te meg a két gyerek!"

Ha nem a húsz évvel ezelőtti, Népszabadság-béli munkáskáder-levelezőkre emlékeztetne Makovecz cikke, ha érvei nem hajaznának mégsötétebb, sztálinista érvekre, most is kifolyna a könnyem a röhögéstől...

caymanos 2010.07.20. 08:35:31

Makovecz végre viszonozta Gubcsi kedvességét, hiszen 22 éve kérte föl Lajos kurátornak a Spéter Erzsébet ellen létrehozott Magyar Művészetért alapítvány kuratóriumába.
Összenő, aki összetartozik.

Rob67 2010.07.20. 08:38:27

Ez mi a picsa?
Attól hogy egy vén majom tud csicsás tornyokat tervezni és jobboldali seggeket nyalni, nem kellene ilyenbe belemenni.
Utoljára ilyen levélküldős-bejelentős időszak Rákosi és Kédér alatt volt, Makovecc baraomarcő visszahozná.
Nem ül még elég exkomcsi a Fidesz soraiban Imi bácsi, a hangulat is kellene?
Ha nem tetszik amit írnak akkor tessék olvasni nyugdíjas építészek magazinját, esetleg a Tutti Fruttit (az nem kormény ellenes) elvégre is a Magyar Nemzet NEM azonos a Makovetz Nemzet című sajtó orgánummal, mi a faxért is kellene a vén trottynak megfelelő cikkekkel teletömni?
Én is olvasom bácsika, nekem nincs vele gondom.
A levelemet mellékelten megküldöm az Atyaúristennek is :)
Barom, mondaném, de egy öreg-beteg bácsikára ilyen nem illik.

egy-fo-epitesz 2010.07.20. 08:38:33

@nem1rem1:
ez a mai napot megszépítő, nagyon jó vicc, kösz:) hihihihii
"a fidesznek nem 2/3-a van, hanem III/III-a van"
:)
nagyon joooo:)

genyamagyar 2010.07.20. 08:41:02

Makovecz épitészete lófaszt sem ér. minden "alkotása" valami borzadály, hányadék, undormány. Nyomasztó, giccses szar. (Arról nem is beszélve, hogy elrohadt az általa tervezett uszoda teteje, mert nem tudta, hogy a víz párolog! :)))

egy-fo-epitesz 2010.07.20. 08:45:22

antalnak sem 2/3-a volt, hanem 3/2-e
(határontuliakkal, 15 millio magyar...)

genyamagyar 2010.07.20. 08:46:26

Egyébként ne rinyáljanak azok, akik a fideszre szavaztak, ezt akarták, hát megkapták! Aki csak egy kicsit is olvasgatott, nézte a híreket a választás elött, az tudhatta, hogy ez jön. Tessék most lenyelni a "kakit". (És még legalább négy évig, ha nem nyolcig).

egy-fo-epitesz 2010.07.20. 08:47:30

@Rob67:
ennél ő jobb... a segg mindkét partját nyalja... balra is...
pont erről ír a levelében majd ő megmondja ki a jokomcsi-rosszkomcsi,
mindig is értett a párttitkárok nyelvén... illetve fordítva a nyelvét jol...

meneruwa 2010.07.20. 08:50:32

@neccharisnyás útonálló: semmi tudás nélkül nem szólnék bele a dolgokba, a halottkémeknek semmi köze nincs a csodaszarvashoz, az életerő pedig a vhk "folytatása". informálódj mielőtt irsz vmit.

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2010.07.20. 08:51:06

Építész mondja: "...nem engedheti meg magának, hogy kormányellenes, hamis szemléletű cikket ...".

Hű azanyja! Ezentúl a központi agitPRop osztály sajtóhíreit változatlan formában kell lehoznia mindenkinek?

Rob67 2010.07.20. 08:52:01

@egy-fo-epitesz: Az Imi bácsi? Á nem is olyan Ő...

SzaGyu 2010.07.20. 08:53:12

A Washington Post is tudja, hogy az Orbán egy tekintélyelvű politikus.
Orbánnak nem probléma ha nem fogadja 1-2 államfő.
Orbánnak még ma is vannak olyan be nem teljesült, de a Petike által bejelentett útjai amiket még mint ellenzék nem is olyan régen bejelentett, hogy lám Orbán Viktor ide meg oda fog meghívásos alapon utazni mert hogy Őt milyen fontos személyiségnek tartják...
Aztán Kínán kívül sehol sem volt és eltűnt mint Petőfi a ködbe.
Az első kormányülés arról szólt, hogyan kell a Miniszterelnököt üdvözölni amikor belép.
A második kormányülés meg arról döntött, hogy ezentúl nem lesz hangfelvétel és részletes jegyzőkönyv arról a sok össze-vissza beszélő és semmitmondó fecsegésről, amit az üléskor művelnek.
No nem a takarékosság miatt vezették be, hanem azért, hogy ne röhögjék majd szét magukat a gyerekeik, unokáik és a történészek ha majd egyszer elolvassák.
Egyébként Orbánnak mágikus képességei vannak, mert mindig újabb és újabb marhaságot tudott és tud mondani. Ezzel mindig sikerült (ha megtévesztve is) összefognia táborát.
Lassan kiismerik a hívei is, és ő lesz a 2.Gyurcsány.

egy-fo-epitesz 2010.07.20. 09:00:15

www.hir24.hu/belfold/101543/lazar-nem-lesz-megszoritas-a-valasztasok-utan.html
meddig mondogatják?
ja és hogy fogják hívni? ha nem megszorítás nem reform... újbeszélül?
makovecz az agitprop erre találhatna ki valamit....

greybull 2010.07.20. 09:03:26

Moldovának a szatirikus könyvei és a sztorizós művek a mai napig olvashatóak - a többi: selejt!
Öregségére tényleg meg kell mindenkinek hülyülnie itt, aki régen letett valamit az asztalra?!

Egyed Ildikó 2010.07.20. 09:05:31

A rózsadombi Gubcsi -villa az jurtamennyezetű, legallyazott fa oszlopokkal?

Mensikov 2010.07.20. 09:06:34

Kivágtam és eltettem azt a Csermely cikket ami szerintem ütős és minden szava igaz, ezért nem értek egyet Makovecz Imrével. Nagy szegénység a FIDESZ részéről ( mondom Fidesz szavazóként ) ha nem találnak a megfelelő posztokra nem pártállami embereket 20 év után. Kiváncsi vagyok Torkos Matildot mikor állítják a szőnyeg szélére a hódmezővásárhelyi cikke ( Jó szívvel adj )miatt.
Nagyon nem szeretném ha az MN nem kritizálhatná hanem egyfajta seggnyalójává válna a kormánynak...
Úgyhogy hajrá Csermely.....

egy-fo-epitesz 2010.07.20. 09:07:21

@greybull:
szerintem ő nem változott elég következetes volt mindig is...
csak eddig nem jutott el hozzád a hír...
a sztorijai nagyrészt párttitkár-plébánosos...
neki meggyőzpdése volt hogy ő tud válogatni: joember-rosszember...
elég kategorikus volt mindig is...
az asztalra nem tudom mit tett le (na jo műalkotások és egyetlen nemzetközi híres építészünk, de nem a házai miatt, hanem az organikus elvek miatt...)
amit elvett az meg közismert... adótartozás, kifizetetlen alvállakozók, elvtársimegbízások stb

plb 2010.07.20. 09:08:12

Minden magyar egy Makovecz. Ez Magyarország! Szörnyű.

SzaGyu 2010.07.20. 09:09:13

@egy-fo-epitesz: Azért nem lesz megszorítás az Orbán kormány alatt, mert nem megszorításnak, nem reformnak fogják hívni, hanem:
NEMZETI EGYETÉRTÉSEN ALAPULÓ GAZDASÁGI ÉS POLITIKAI KORREKCIÓ.

No. Érthető a HírTV és a FIDESZ logikája? Mondja valaki ezek után, hogy hazudtak.

egy-fo-epitesz 2010.07.20. 09:10:15

@Mensikov:
na végre az ötödik fidesz szavazó... 3 mérnök kollégám+makovecz+Mensikov
lassan áll össze a lista már nem sok kell a 2 706 292, apropó
a kormány hogyan szerepel szerinted? a választási programját jól hozza?

jog-ász 2010.07.20. 09:11:05

most jártam makón, ahol makovecz tervezte a fél várost a szocialista polgármesterrel karöltve az elmult tiz évben, tehát hű magához, a nemzet(és pénztárcája érdekében).

csermely péternek ezek után biztos nem tervez házat.mekkora veszteség.

egy-fo-epitesz 2010.07.20. 09:15:03

@SzaGyu:
NAGY NEMZETI NÉPJÓLÉTI PÉNZ ÁTRENDEZÉS RENDSZERE?
rövidnevén NNN-PÁR
a törvényt pedig: NNN-PÁRt
ha alkotmányt is érint, aminek neve ezentúl "főtörvény" lesz, akkor NNN-pár-Ft

Mikrobi 2010.07.20. 09:21:51

Ez a Makovecz egy szánalmas, frusztrált, erőszakos, összeférhetetlen, kiállhatatlan vadbarom. Volt szerencsém hallani, hogy beszélt egyetemi hallgatókkal. Az sem véletlen, hogy a Pázmány Péter Katolikus Egyetemről gyakorlatilag ki van tiltva, nem tarthat ott előadást. Pedig ő tervezte. Így jár az, aki azt képzeli magáról, hogy mindenkinek mindent megszabhat, mindenkit rendreutasíthat, mindenkinek bármit előírhat. Ezzel a levélből jó sok ember előtt csinált magából hülyét.

Egyed Ildikó 2010.07.20. 09:22:14

"Az ifjúkommunista [Gubcsi] első volt azok között, akik 1984 és 1988 között pártjutalmazottként építési területhez jutottak: dr. Gubcsi Lajos, felesége Jakab Anna és az utóbbi szülei tehát 1.- forintért pompás, 17 millió forint forgalmi értékű rózsadombi telek tulajdonosai lettek és ehhez még egyéb pártállami áldást kaptak.

Előbb a KISZ-tulajdonban lévő Ifjúsági Lapkiadó Vállalat, majd a II. kerületi OTP-fiók biztosított számára építési hitelt s mintegy a sors ajándékaként Makovecz Imre építész elvtárs vállalta, hogy minimális ellenszolgáltatásért megtervezi Gubcsi elvtárs számára a csodapalotát… "

genyamagyar 2010.07.20. 09:22:25

Egyébként én nem Makoveczen csodálkozom, ő hozta a formáját. Én Csemelyen döbbentem meg, hiszen a cikke azt sugallja, hogy elhitte a fidesznek és Orbánnak azt a sok-sok hazugságot és demagógiát, amivel a népet etették. Pedig nem volt nehéz átlátni a szitán, de neki nem sikerült. Csalódni fog még jónéhányszor...

Laci70 2010.07.20. 09:23:13

Politikus és művész jobban teszi, ha nem politizál.

Igaz ez Makovecz úrra is. Jó építész, de hithű seggnyaló az egyik oldalon.

Laci70 2010.07.20. 09:24:09

Sportoló és művész akart lenni. Többi OK. :-)

Laci70 2010.07.20. 09:26:14

@Egyed Ildikó:
Igen. Kutyából nem lesz szalonna. Kommenista az kommenista marad, holtáig.

Oenophile 2010.07.20. 09:26:39

Nyugdíjba kéne már menni, Imre bácsi! Nem pedig hülyeségeket írogatni mindenféle napilapokban.

Sátán meg a Jocó 2010.07.20. 09:27:26

Azt nem rétem, ez mitől hír.

Most minden seggnyalóról lesz egy poszt, ha küld egy levélkét? Ajaj!

jog-ász 2010.07.20. 09:28:57

@Sátán meg a Jocó: nem, csak az amugy nagyarc, magamutogato én vagyok a faszagyerek nagymagyar seggnyalokrol

Sátán meg a Jocó 2010.07.20. 09:32:40

@jog-ász: nekem hótmindegy, hogy törzsökös turulivadék, vagy harcos cionlibsi az illető seggnyaló, itt jobb posztok szoktak lenni, sok utánjárással, linkekkel, forrásokkal, elemzésekkel.

Az ilyesminek helye inkább egy politikai bulvárba lenne IMHO.

E.K. 2010.07.20. 09:33:04

S így lőn majd Makrovecz-ből Mikrovecz!
Mindez csak idő kérdése.

wip 2010.07.20. 09:38:46

Má memonta a viktátor 12 évi, hogy más a választás és más a kormányzás! Hogy mertek tyík ahhoz gyönni, hogy az ojszósz-kojmánt kritizáljátok? Különben is, ha nem tetszik, újranyitja Vikike a hojtobádi munkatábojt, oszt jónapot! Nehogy má' ellent merjen mondani valaki a naagy seggdugasz vezéjnek!

jog-ász 2010.07.20. 09:39:08

@Sátán meg a Jocó: van forrás, van utána járás, a levél magáért beszél, néha elegebb a kevesebb szöveg is:)

genyamagyar 2010.07.20. 09:41:29

Fideszes fideszesnek vájja ki a szemét. jó látni! :)

Pix 2010.07.20. 09:45:37

Találós-kérdés:

Hogy hívják azt az építészt, aki a 80-as évek elején Gubcsi Lajosnak házat tervezet a Rózsadomb tetejére?

Na?

Hozzá Szóló 2010.07.20. 09:47:12

Hogy hogy jut el néhány irgalmatlan sötétagyú barom Grandpierre Attila fikázásáig ITT, el nem tudom képzelni.... de ráértek, de sok eszetek van.... szánalom...

Saga 2010.07.20. 09:47:15

Makovecz Imre!

Tessék elolvasni Kunderától a Lét elviselhetetlen könnyűségét 100-szor.

Leülhetsz.

Laci70 2010.07.20. 10:18:19

Makovecz úr kicsit hibásan ír. Helyesen:

"Liszkai Gábor főszerkesztő elvtárs részére!
....
Tisztelt Főszerkesztő Elvtárs!

....

Elvtársi üdvözlettel:
Makovecz Imre

Ui: Tájékoztatom, hogy levelemet Hende Csaba miniszter elvtársnak is elküldöm"

reccs 2010.07.20. 10:21:28

@Laci70: Á, erre semmi szükség, nem vetted észre, hogy egy mondaton belül a szovjet nagybetűs, a magyar meg kicsi? Ezzel mindent elmondott tudat alatt :)

Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod? · http://orbanfan.blog.hu 2010.07.20. 10:28:18

Azt régóta tudjuk, hogy Makovecz úr sötét, mint a segg... :(

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.07.20. 10:45:33

@meneruwa:

"halottkémeknek semmi köze nincs a csodaszarvashoz"

ez nem igaz. van köze: pl Grandpierre közös bennük.
úgy akartál kioktatni egy neccharisnyást h közben te is hülyeségeket beszéltél...

erre szoktam azt mondani h 1eeees.
nincs sok értelme.

Kristl 2010.07.20. 10:50:28

Sosem értettem mi olyan nagy szám Makovecben.
Egy hülye öregember "jó kapcsolatokkal" azt ennyi.

bocsazavarásért 2010.07.20. 10:52:29

@Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod?: Nem sötét, hanem nem felejt. A kommunista rendszer kegyeltjeként ezt a stílust tanulta.

Kristl 2010.07.20. 11:01:50

@bocsazavarásért:
dehogy kegyelt. csak "elfogadott az ország fejlődése érdekében" nem olvastad a sorok közt? :]]]

egy-fo-epitesz 2010.07.20. 11:05:30

@Laci70:
ha nem vetted volna észre rendszerváltás volt...
1990 előtt volt az elvtárs, utána "urak" vannak
és ennyi, ez volt az összes változás...

krj 2010.07.20. 11:05:30

@Egyed Ildikó: az az, amikor láttam, mindig megfordult a fejemben, hogy mekkora jókáder lakhat benne...és milyen igazam is volt...:-)

halihalo 2010.07.20. 11:18:36

Szánalmas! De ezt várhatjuk a jövőben. Aki meg mer szólalni, azt jó esetben így helyreigazítják, de biztos eljön az idő, amikor majd jön a nagy autó és el is viszi. A suszter maradjon a kaptafánál, és ne szóljon bele mások szakmájába, főképpen, ha nem is ért hozzá. Amúgy a sajátjához sem ért, mert azok is hasonlók a fidesz stílushoz. Jól néz ki (hangzik), de nem használható semmire, mert funkcionálisan tévedések.

Steve the Great 2010.07.20. 11:32:20

Hömm, úgy tűnik, hogy ez itt örökre aktuális marad:
"Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes jövőnkben sem bízik, és aki a mi boldog, fényes jövőnkben nem bízik, az áruló."

egy-fo-epitesz 2010.07.20. 11:35:19

a csermely halkan zúgott....
vagy árvíz van? kiöntött?
már építészeket is elönt (dühvel)
a víz ügyesek majd megfékezik

egy-fo-epitesz 2010.07.20. 11:38:33

"Gubcsi, amikor az elvtársak zöme – akik később multimilliárdosok lettek – a Szovjet megszálló államot tekintette hazájának..."
qva jo, tényleg a Szovjet nagybetű...
Gub-sci-fi -megnemlettmilliárdos- a kiszfizetéséből húzta meg magát szerényen az erdőben... a párt lepöckölt morzsáiból (telek, épület, otphitel stb...)

karnagyúr 2010.07.20. 11:40:03

Úgy tűnik, a szólásszabadság és a sajtószabadság Makovecz számára ismeretlen fogalmak.

bürger 2010.07.20. 11:43:43

Sajnos a jó öreg organikus világítótornyunk Makovecz elvtárs teljesen elvesztette minden itélőképességét - eljárt felette az idő, de őkegyelmessége ezt nem tudja.

Giraffa 2010.07.20. 12:05:22

El kellett olvasnom kétszer is, hogy rájöjjek: Makovecz nem ironizál, hanem komolyan gondolja... Húha.

Kubista Kerekerdész 2010.07.20. 12:19:58

Makovecz Imre az építészek Papp Lajosa, Papp Lajos a szívsebészek Makovecz Imréje.

Sátán meg a Jocó 2010.07.20. 13:13:25

@Kubista Kerekerdész: szerintem azért Papp jobb szakember a saját területén

gande 2010.07.20. 13:26:15

@Laci70: az sem ártana, ha a politikusok sem politizálnának..... :))))

2010.07.20. 15:24:16

@Hepci: ja, ez igaz, de van mit takargatni az öregnek is, tudhatnak róla valamit. Az összes ilyen nagyon csahos jobberről kiderült valami ilyen-olyan besúgó/fedett ügynök/marxista-leninista iskolán tanított stb. múlt. Szóval, lehet , hogy a saját fajtáját védi??

Plaxi 2010.07.20. 15:43:43

Agyfasz ez a levél.

greybull 2010.07.20. 17:34:32

Makovecz - tótul: mákostészta. Én speciel nem szerettem soha a mákos tésztát, illetve a mákot. Diós vagyok inkább.
Makovecz szegény, istenem, mit vétettünk?

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.07.20. 18:21:10

@meneruwa:
Max. Grandpierre Attila. De nem zenéről folyt a téma, hanem a csillagászok őstörténetkutató diplomájáról.

SzaGyu 2010.07.21. 18:35:55

Már nem csak Makovecz tiltatakozik, igat Ő Magyar sajtóban, de a kormány meg az ORIGO címlapja szerint: " Levelet írt a Washington Postnak Kovács Zoltán, a kormányzati kommunikációért felelős államtitkár, miután a tekintélyes amerikai napilap hétfőn szerkesztőségi cikkében keményen bírálta Orbán Viktor kormányfőt. Kovács szerint különösen azt nehezményezték, hogy a cikk az államfővé választott Schmitt Pált Orbán egyik nacionalista szövetségesének nevezte." Most jó lóra tettek.

naneee3 2010.07.22. 14:27:46

Kiterjesztenék a cenzúrát a Washington Postra is.

sityak 2010.12.01. 17:01:21

Amikor Gubcsi a 80-as években villát épített a Rózsadombon, nagy szám volt, hogy egy élő fa szerves része lett az építménynek. Szerves építészet, ugye... Az építkezéshez egyébként - mint igazgatóhelyettes - megkapta a munkahelye telje s évi lakástámogatásra szánt összegét, 1 millió forintot. Ezt "normál" évben 5-en-6-an kapták a kispénzűek közül...

fokabacsi 2010.12.01. 19:16:53

Nem kellene annyit bírálni a kormány intézkedéseit .Túl sok ekqrást hagytak a szocik. Illetve annyi esze legyen a kormánynak, hogy normális intézkedéseket hozzon, mert megint el fog bukni a negyedik év végén.
Tanulhattak volna már a hibáikból.

Péntek Esti Bankrabló 2011.03.25. 13:21:16

Ez aztán a bolsevik tempó, Makovecz elvtárs!

fog- és Bulawayo magiszter 2011.10.01. 00:12:44

A Csermely-cikk hangvétele és tartalma korrekt volt, de ettől maga Csermely még nem az. Egy manipulátor, aki egy szót se mond engedély nélül.

fog- és Bulawayo magiszter 2011.10.01. 00:14:29

@Péntek Esti Bankrabló: Makovecz, Hende, Gubcsi ebben az ügyben a rossz oldalon áll, Csermely a jón, ez világos. Mindamellett Csermely is egy gennygóc.

Scala 2011.10.02. 10:52:34

Valaki tudja, hogy mibe halt bele Makovecz kedden?

Scala 2011.10.03. 02:30:13

@Horizont: oké. Nem mondtam, hogy kevés. :-)

shaneb 2011.10.04. 05:14:27

@fokabacsi: Tán csak nem dicsérni kellene? Lehet nem veszik észre az zemberek, a jó szándékot.Vaj mivel tanulnának a terápiások? Eszük annyi amennyi látszik!

elektromotor 2011.10.04. 13:10:10

@shaneb: "Illetve annyi esze legyen a kormánynak, hogy normális intézkedéseket hozzon, mert megint el fog bukni a negyedik év végén. "
Ezt is elkellett volna olvasni!
Leírtam már többször!: Nem érdekel, ha normális akár nyilaskeresztes párt is van hatalmon ! De a vörös f@szok már bebizonyították , hogy TÖBBET SOHA AZ ÉLETBEN HATALOM KÖZELBE NE kerüljenek!
Ennyi!
82.5% adóssággal, és a kasszában minusz 600 milliárddal nem lehet pillanatok alatt csodát tenni!

Még akkor sem, ha Lendvaisipánka "Lassanmondomnemleszgázáremelés" van is a parlamentben.

shaneb 2011.10.05. 06:48:45

@elektromotor: Jó meglátás! De, biztos vagyok benne, hogy el fog bukni.

elektromotor 2011.10.05. 07:57:35

Örülnék neki, ha a Jobbik kerül hatalomra. De az összes többi csipáravaló!
Én azt mondom: A Fidesznek kell időt adni, legalább négy évet.Sok dolgukkal nem értek egyet, de többel igen, mint amivel nem.

elektromotor 2011.10.05. 08:18:32

Pofátlan lopás, kenőpénzek miatt?!

"Az első hat cukorgyár privatizációjából semmi nem került az állami kasszába – hangzott el az ágazat privatizációját vizsgáló bizottság tegnapi ülésén.
Az előnytelenül kötött szerződéseket a saját hasznukat és túlélésüket kereső vállalatvezetők készítették elő, a privatizációért felelős szervezet akkori vezetője az idő és a létszám hiányával magyarázza, hogy nem ellenőrizték gondosabban a szerződéseket, s csak a bélyegzőt nyomták rá a papírokra.
Egyetlen fillér haszna sem volt a magyar államnak az első hat cukorgyár privatizációjából a kilencvenes évek elején – derült ki abból a szakértői jelentésből, amelyet a hazai cukorgyárak privatizálását vizsgáló parlamenti bizottság tegnapi ülésére készítettek. Bár az akkori kormányzat jelentős bevételeket remélt az állami vállalatok magánkézbe adásától, az először – 1990 szeptemberében és októberében – dobra vert petőházi és kaposvári cukorgyárak, majd az 1991-ben eladott kabai cukorgyár értékesítéséből semmi nem jutott az állami kasszába.
MNO "

elektromotor 2011.10.05. 08:25:57

@Giraffa: @Letícia: , és a többiek. Ennyi esze , a kocsmai alkoholistának is van, mint amivel ti rendelkeztek.
"Tudni kell, hogy a politika alatt és fölött álló Magyarságnak tettre kész, korrumpálhatatlan vezetőkre van szüksége. Egy Magyar Nemzet, melynek előfizetője vagyok, nem engedheti meg magának, hogy kormányellenes, hamis szemléletű cikket jelentessen meg."
A bolsik ellen is ilyen alapos tényeken álló érveket írtatok?!

süti beállítások módosítása