Skip to content


       Szűrés lista

Makovecz helyretette az eltévelyedett Magyar Nemzetet

Csermely Péter, főszerkesztő-helyettes egy igen korrekt írással állt elő a július 1-én a Magyar Nemzetben. Sőt, Csermely Péter volt olyan tökös, hogy bíráló jellegű mondatokat volt képes leírni arról, hogy Hende Csaba honvédelmi miniszter a tárcájához tartozó HM Zrínyi Kommunikációs Kft. ügyvezető igazgatójának nevezte ki Gubcsi Lajost, aki a KISZ KB tagja, az MSZMP KB osztályvezető-helyettese és a Magyar Ifjúságnak, a KISZ központi lapjának a főszerkesztője is volt.

Makovecz Imre vállalta magára a rossz zsaru szerepét, és tette helyre a renitens újságot. HM oldalán megtalálható a Magyar Nemzetnek írt levél.

Makovecz nem is Csermelynek címezte a levelet, hanem Csermely főnökének, egyenesen Liszkay úrnak!


Liszkay Gábor főszerkesztő
Magyar Nemzet,
Budapest

Tisztelt Főszerkesztő Úr!

Csermely Péter cikke Gubcsi Lajos kinevezéséről az Ön számára nem kormány-ellenes cikk? Ha nem egy jobbik-szoci háttér manipuláció terméke, akkor nem alapvető tájékozatlanság és információhiány eredménye?

Tudják az Urak, hogy Orbán Viktor egyik legkeservesebb próbája, hogy a feladatok elvégzésére alkalmas személyeket találjon, mert a beavatott, megfelelő végzettséggel rendelkező réteg egy kontraszelekció eredménye?

Tudják az Urak, hogy a magyar nép drámája nem a politika dramaturgiája szerint működik? Tudják-e, hogy Orosz elvtárs Sárospatak párttitkára szoros együttműködésben élt Újszászi Kálmánnal, a református egyház főgondnokával, Sárospatak felélesztése érdekében, és együttműködésükkel épült Patakon minden? Sorolhatnám a hasonló eseteket!

Gubcsi, amikor az elvtársak zöme – akik később multimilliárdosok lettek – a Szovjet megszálló államot tekintette hazájának, ő KISZ titkárként is magyar volt és az árulók kiközösítették.

Tudni kell, hogy a politika alatt és fölött álló Magyarságnak tettre kész, korrumpálhatatlan vezetőkre van szüksége. Egy Magyar Nemzet, melynek előfizetője vagyok, nem engedheti meg magának, hogy kormányellenes, hamis szemléletű cikket jelentessen meg. Csermely Pétert olvasom és becsülöm, de ezt a cikket nem bocsátom meg neki.

Üdvözlettel:
Makovecz Imre

Ui. Tájékoztatom, hogy levelemet Hende Csaba miniszternek is elküldöm.


A legjobb ui. ever :-)

Még a sorok között sem kell olvasni, remélem vették a lapot az újságnál! 

Nincs több kormányellenes cikk, ééééértem?

Címkék: média fidesz abszurd

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr462161215

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A Nemzeti Együttműködés Kormánya hazaküldte a milliárdos pojácákat 2010.07.20. 09:37:57

Hazánk Kormánya és Kormánypártja elkötelezett az itt élő becsületes, magyar emberek támogatásának ügyében. Ekötelezettségüket mi sem bizonyítja jobban, mint a bankadó bevezetése. Akik eddig kifosztották az országot, megkapják méltó büntetésüket. A néhá...

Trackback: Varja ont a kiralyok varosa, Minas Tirith! 2010.07.20. 07:33:29

Makovecznek ugy tunik az agyara ment a Gyuruk Ura. Hogyaszondja:http://index.hu/kultur/klassz/mako0407/Ertem persze, jo epitesz, hires epitesz, sok szep dolgot tervezett. Nade hogy a Gellert-hegy tetejere felepiteni egy ilyen epitmenyt... A muveszember...

Trackback: Varja ont a kiralyok varosa, Minas Tirith! 2010.07.20. 07:33:07

Makovecznek ugy tunik az agyara ment a Gyuruk Ura. Hogyaszondja:http://index.hu/kultur/klassz/mako0407/Ertem persze, jo epitesz, hires epitesz, sok szep dolgot tervezett. Nade hogy a Gellert-hegy tetejere felepiteni egy ilyen epitmenyt... A muveszember...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2010.07.19. 15:05:51

No igen, vannak akik nem akarják kéjjel fogyasztani a porcukrozott szart amire azt mondják kakaós csiga:) És jól megmongyák őket a miniszterbácsinak is....bebebe.

tryclops 2010.07.19. 15:11:16

Igen, végül is igaza van, miért is merjük kritizálni a Tekintetes Urakat. Eszemfaszom megáll.

f.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.07.19. 15:11:37

páratlan életút:

"Gubcsi Lajos (62), a HM Zrínyi Kommunikációs Nonprofit Kft. ügyvezetője a Marx Károly Közgazdaságtudományi Egyetemen szerzett diplomát. Volt a Rádió külpolitikai kommentátora, az MTV külpolitikai szerkesztője, az Akadémiai Kiadó általános igazgatóhelyettese majd megbízott igazgatója, a Magyar Ifjúság főszerkesztője, az Ellenzéki Kerekasztallal folytatott tárgyalások szakértője. Később a G+L Kft., majd a GL-4 Kft. ügyvezető igazgatója. A Studium Generale alapító elnöke, az Országos Előadói Iroda alapítója, a Magyar Közgazdász Társaság elnökségi tagja, a Magyar Alapítványokért Egyesület elnöke, a Magyar-Német Gazdasági Klub főtitkára, a Magyar Művészetért Díj kuratóriumának elnöke. Megbízását megelőzően saját vállalkozását vezette. "

én csak egy valamit nem értek: ha gyakorlatilag MINDENKI "jó kommunista" volt, és mint olyan a rendszer belső "ellensége" volt, hogyan működött az a rendszer annyi ideig?

Homeoffice 2010.07.19. 15:16:41

Nah ezek után Valaki azt mondja nekem hogy a fidesz konzervativ demokratikus és nem komcsi-utánérzet...
Akkor az nagyon hülye!

Csermely Péter cikke Gubcsi Lajos kinevezéséről az Ön számára nem kormány-ellenes cikk?

És ha az akkor mi a f*sz van?

Kicsit Karcos 2010.07.19. 15:20:28

Makovecz ezzel a címzéssel és az utóirattal megszolgálta a neve mellé az elvtárs utótagot.

Rossz látni, hogyan tizedeli meg az agysejtjeit valaha értelmesnek tűnő embereknek a narancssav.

Pallos Levente · http://www.pallos.tk 2010.07.19. 15:21:38

Pénteken a Magyar Nemzetben is volt egy írás Németh Miklós Attilától, aki sokkal részletesebben írta le az ügyet. A fickó 20 éve a magyar kultúrális életben dolgozik, neves "jobboldali" művészeket tüntet ki az a szervezet, amelynek fejese. És jó ideje Fidesz tag.

Most jöhet a fikázás.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.07.19. 15:36:14

@Kicsit Karcos:

Makovecz remekül nyomja a beárulós bolsi stílust.

Ráadásul van olyan zseni az öger, hogy egy levélben duplán árulja be a szerencsétlent Csermelyt :-)

Az ilyenektől amúgy nem tud vagy nem akar megszabadulni a Fidesz? Mert az ilyen faszfejek miatt kaptak ki 2002-ben .. meg 2006-ban is.

Marcellusca 2010.07.19. 15:39:59

Most mit vagytok úgy oda? :)
Írhatta volna mindezt névtelenül is. :)))
Közvetlen a belügyminiszternek. :D

Homeoffice 2010.07.19. 15:43:06

@Marcellusca: @Seduxen:

Index új főcíme:

A Belügyminisztérium új gépkocsitendert írt ki.
Paraméterek:
Erős páncélzat, fekete szín,
Az orosz cégek előnyben vannak részesítve. :)))))))

Seduxen (már NEM dr.) 2010.07.19. 15:44:52

@Marcellusca: az egy másik levél volt, gondolom :)))

Szervusz Sándor!

Nem tudom olvastad -e annak a gányé Csermely Péternek az aljas cikkét a Magyar Nemzetben? Ha nem, akkor pótold. Ezek után tudni fogod mit kell tenned. Ha nem, akkor segítek: küldjed a nagy fekete autót!

Soha nem múló tisztelettel üdvözöl feltétlen híved:

A Makogó (nem bízok a postázóban, ezért remélem nem neheztelsz rám, hogy nem írom ki a teljes nevemet, bízom benne, hogy a "régi fedőnevem" segít az azonosításban)

Lone Wolf 2010.07.19. 15:45:25

Hmmm Tényleg nem ártana a FIDESZ-ben szétrúgni pár alfelet...

BTW:
/OFF/
fidesz.hu/index.php?Cikk=152351

Hagyó tuggya hogy hol a helye! XD
/ON/

öööö...izé 2010.07.19. 15:50:38

Értem én, hogy Makovecz szerint Gubcsi Úr sokat tett a hazájáért a KISZ-ben, csak azt nem értem, hogy ezt tételesen miért nem sorolja fel? Akkor lenne hiteles.

Egyébként nem tetszik az a hozzáállás, hogy a Te kommunistád húzzon a picsába, az én kommunistám meg fasza gyerek....kellene már valami határt húzni...

Pallos Levente · http://www.pallos.tk 2010.07.19. 15:54:20

@öööö...izé: Olvasd el a hozzászólásom ill. a pénteki Nemzetben az olvasói leveleket.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.07.19. 15:54:56

@öööö...izé:

Gubcsi úr nem Megyóval harcolt a KGB ellen?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.07.19. 15:58:11

"KISZ titkárként is magyar volt és az árulók kiközösítették."
Nyilván ezért lehetett KISZ titkár :D

"Orbán Viktor egyik legkeservesebb próbája, hogy a feladatok elvégzésére alkalmas személyeket találjon, mert a beavatott, megfelelő végzettséggel rendelkező réteg egy kontraszelekció eredménye?"
Most ezt kurvára nem értem. :D Azaz persze.
El kell pakolni azokat, akik sokat tudnak, de idióták, és esetleg pár helyre betehet olyanokat is, akik értenek valamihez? Wazzzzz

lac1 2010.07.19. 16:03:22

Makovecz ugyanaz (lett) mint Moldova. Öregségére és agyérelmeszesedésére előbújt belőle az őskomcsi. Lélekben legalábbis, ha pártkönyvben nem is.
Szerintem.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.07.19. 16:05:53

@zero: "Gubcsi úr nem Megyóval harcolt a KGB ellen?" - fenét. Ők a kizsákmányoló imperialisták ellen harcoltak!

ja, mégsem, az Virág elvtárs volt, és Pelikán.

hiába no, ideológiailag én nem vagyok ehhez elég képzett...

greybull 2010.07.19. 16:06:02

Orbánt már az első kormányzása idején is részben, de nem kis mértékben a kurva szar személyzeti politikája vitte jégre.
Úgy látszik, tényleg Bourbon ő is....
Meg is lesz az eredménye, félek.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.07.19. 16:09:54

"...Magyar Nemzet ... nem engedheti meg magának, hogy kormányellenes... cikket jelentessen meg."

Mint mikor apuka leszidja kisfiát.
Az MN nevében nagyon kikérném magamnak ezt a mondatot.

lac1 2010.07.19. 16:10:37

www.prherald.hu/cikk2.php?idc=20100707-022335

A RÓZSADOMBI VILLA TÖRTÉNETE
Panaszosunk rózsadombi telkét 1952-ben kebelezte be a Magyar (Párt)Állam, hivatkozva egyrészt a 2400/1945. számú FM-, később a 600/1945 . számú kormányrendeletre. Az akkori illetékesek levélben közölték vele, hogy tevékenységük úgynevezett birtokpolitikai célokat szolgál… különben is nem csupán az ő 330 négyszögöl földterületét vették el, hasonló sorsra jutott a környéken lévő tizenhét hasonló nagyságú és értékű tulajdon…
Dr. Nagy Zsoltné – született Ferenczy Mária – kifosztását követően szinte azonnal megkezdte telkének visszaperlését az Államtól, gyakorlatilag Rákosi Mátyással kezdve, Nagy Imre miniszterelnökön keresztül és Gerő Ernő hivatalnokain át, mindenhol és minden időben protestált, ám a megnevezettek (a sort Kádár Jánossal zárva) szinte refrénként ismételgették a panaszosnak: „közérdekű igénybevétel történt”.
Tény: 1947-ben az iratok tartalmazták a kártalanítást – ezt az 1947. évi V. tvr. rögzítette – azonban 1957-ben a XI. tvr. a kártalanítások megkezdését hatályában felfüggesztette.

KÖZÉRDEKŰ (?) IGÉNYBEVÉTEL
Nos, a tizennyolcadik telek – a Törökvész-lejtőn és környékén – különleges rendeltetésű lett: 1984-ig először az MDP, majd az 56-os szabadságharc leverését követően az MSZMP kincstárába került, adományozás útján 1.- azaz egy forint jelképes összegért jutott a többnyire pártfunkcionárius-kedvezményezettek birtokába.
Dr. Nagy Zsoltné telke, birtoka 32 év múltán adományozottként lett Gubcsi Lajos tulajdona.

Az ifjúkommunista első volt azok között, akik 1984 és 1988 között pártjutalmazottként építési területhez jutottak: dr. Gubcsi Lajos felesége: Jakab Anna és az utóbbi szülei tehát 1.- forintért pompás, 17 millió forint forgalmi értékű rózsadombi telek tulajdonosai lettek és ehhez még egyéb pártállami áldást kaptak.

Előbb a KISZ-tulajdonban lévő Ifjúsági Lapkiadó Vállalat, majd a II. kerületi OTP-fiók biztosított számára építési hitelt s mintegy a sors ajándékaként Makovecz Imre építész vállalta, hogy minimális ellenszolgáltatásért megtervezi Gubcsi elvtárs számára a csodapalotát…
(Ha bárki kételkedne a leírtakban, és esetleg napjainkban, 2010-ben, Makovecz igaz magyarról nem tételezné fel az akkori tevékenységét – hát, kérem… járjon utána a tényfeltáró újságíró, jóindulata jeléül úgy könyveli el, hogy Makovecz Imre 1984-ben csupán csak megbotlott, egyebekben nem vállalt közösséget az átkos kommunista rendszerrel.)

Marcellusca 2010.07.19. 16:13:52

@Seduxen: Nem a lóf@szt. :)))

Mi újság a Kaccsolaton? :DDDDD

Seduxen (már NEM dr.) 2010.07.19. 16:16:11

@Marcellusca: tököm se tuggya. kedvet kaptam a kommented kapcsán, hogy beírjak nekik, de már nem emlékszem sem a jelszavamra, sem az e-mail címemre, amit direkt emiatt létrehoztam. szívás....

postabelyeg 2010.07.19. 16:29:10

És akkor Makovecz azt mondta:
– Nem kell félned Péter! Érted jöttünk, nem ellened!

Kurt S. Earp 2010.07.19. 16:29:10

@lac1: "Makovecz ugyanaz (lett) mint Moldova. Öregségére és agyérelmeszesedésére előbújt belőle az őskomcsi. Lélekben legalábbis, ha pártkönyvben nem is.
Szerintem." Moldova soha nem tagadta, hogy kicsoda és kihez húz a szíve. Azt hiszem az ő mondása volt -és ezért a mondatáért le a kalappal előtte- ,hogy " a rendszerváltáskor kiderült, hogy ebben az országban mindössze két kommunista volt: Kádár János és Ő. Mindenki más harcos ellenzéki volt negyven évig."

El kell olvasni a Gerle jános szerkesztésében készült Magyar Építőművészet sorozat "Makovecz Imre műhelye" című kötetet. 1996-ban jelent meg. Tömve van interjúkkal, megnyitóbeszédekkel, gondolatfutamokkal az építészetről és az országról. Makovecz: Zseniális. MInden szavát öröm olvasni. Hazaszeretet a köbön.
Ez az ostoba levél mítoszromboló lesz. Tragédia. El sem hiszem.

lac1 2010.07.19. 16:44:39

@Kurt S. Earp:
Moldova öregségére lett szélsőséges véleményformáló. Makovecz detto. Ezért is kezdtem úgy, hogy "öregségére és..."
1996 óta eltelt 14 év. Az, ilyen korban már sok. De ha olvastad az utána levő részletből, hogy Makovecz és gubcsi ismeretsége régi. És hát egy főkomcsival ki szokott barátkozni?

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.07.19. 16:47:32

"A kritika öl, butít és nyomorba dönt."
/ősi bolsevik közmondás/

Algopirin 2010.07.19. 16:59:21

De mi a f@szt keres egy ilyen levél egy minisztérium honlapján?

kovego 2010.07.19. 17:00:30

ezt a levelet nem a Tanúból másolta ki a jó őreg Makovesz?
ajánlom mindenkinek ennek a filmnek a megtekintését:
port.hu/vakok_foldjen_land_of_the_blind/pls/fi/films.film_page?i_topic_id=2&i_film_id=90739&i_city_id=-1&i_county_id=-1

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.07.19. 17:02:20

@TaTa86.: Bakker! Belegondoltál mi lesz, ha valamelyikünk ír egy kormányellenes posztot, én meg kapok egy levelet a Makovencztől, hogy ilyet egy jobber blog nem engedhet meg magának?! XD

hoplita 2010.07.19. 17:06:00

@lac1:
Még egyszer, pár hónapja a gondolán írtam - amíg írhattam..:)) - hogy az öreg már tényleg meggárgyult....eklatáns példája annak, hogy bizony az öregség nem okosít és hetven fölött már igencsak sokat dolgozik a radírpók.
Nálam a biztosítékot az a kolosszális közjogi ötlete verte ki Makovecznek, amikor azt javasolta, válasszuk kormányzóvá Orbánt.
Szóval, ennyit róla.
Vén marha..:(

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.07.19. 17:08:51

@mefisto: Hmm... Nekem már van egy tippem ki törölte a szájtépősök blogját. XD
Levee-re pedig oda kell figyelni, azt hiszem már bajban vagyunk! :/

hoplita 2010.07.19. 17:09:41

@lac1:
Na most akkor erre már durvulok egy kicsit.
Elmegy az anyja picsájába a vén majom.:((((

Kurt S. Earp 2010.07.19. 17:17:42

@lac1: Makovecz egész életében Szélsőséges véleményformáló volt. A szélsőséges jelző itt kifejezetten pozitív jelző. 14 év? Talán sok. Talán kevés. Makovecz sem tagadta meg az elveit soha, azóta sem, a könyvben elmondott gondolatai ma is elevenek és világosak. De ha ezek után kézbe veszem azt a könyvet már nem ugyanazt fogom érezni mint amikor először olvastam. Egyszerűen csak szomorúnak találom, hogy a Haza féltése, szeretete, óvása még egy normális emberből is cenzort farag. Így múlik el a világ dicsősége. Talán nem ártana ha valaki szólna az Öregnek, esetleg még visza lehetne húzni a Hülyék Szakadékából. Bocsánatkérés, szánom-bánom, izé, nem úgy gondoltam. De lehet, hogy már ez sem segít.

Pallos Levente · http://www.pallos.tk 2010.07.19. 17:20:24

@Kurt S. Earp: "Egyszerűen csak szomorúnak találom, hogy a Haza féltése, szeretete, óvása még egy normális emberből is cenzort farag. "
Ezt te hol olvasod ki a levélből???? Ő annyit ír, ne hazudjanak a fickóról, mert szerinte egy rendes ember, és Orbánt támogatni kell, ha ilyeneket nevez ki, nem alávágni.

lac1 2010.07.19. 17:28:10

@hoplita:
Ó, a gondola. Én most is nyomom...
Igen, egyesek elkövetik azt a hibát, hogy bizonyos kor után még mindig világmegváltók akarnak lenni. De ez sajnos nem működik már. Mások - meg azt a hibát követik el, hogy ha egyszer valamit valaki letett az asztalra, onnét kezdve ő az etalon. Makovecz-el is így bánnak el, egyszer tervezett valami szépet - a barcsiak erről másképp gondolkodnak, ezt bizton tudom - azóta sokaknál ő a viszonyítási pont. Pedig ha valaki munkában őszült meg és esetleg jó is benne, az még nem jelenti azt, hogy az illetőnek van affinitása is a politikához, de egyáltalán: a munkáján kívül bármire.

lac1 2010.07.19. 17:28:57

@hoplita:
...a retkes picsájába...
:-)

Kurt S. Earp 2010.07.19. 17:33:32

@Pallos Levente: Majd a szerkesztő eldönti mi jelenhet meg az újság hasábjain.
A szerkesztő leszarja, hogy Makovecz szerint ki a rendes ember.
A szerkesztő majd eldönti kit támogat a megjelentetéssel.
A szerkesztő majd eldönti kinek vág alá.
És a lap tulajdonosa majd kirúgja a szerkesztőt ha szarba tenyerelt.
Független újságírás.
Demokrácia. Vagy micsoda.
De estleg be kéne küldeni a szerkesztőségbe néhány rendőrdroidot kezeket hátracsavarni, az már úgyis nagyon jól megy. És nekem az újságíró inge is nagyon gyanús, múltkor láttam. Ismeretlen eredetű ing volt, az tuti.

hoplita 2010.07.19. 17:36:54

@lac1:
Tudom, onnan ismerős a nicked..:))
Néha benézek olvasgatni, de gyökér már tavaly ősszel kirakott, valamiért roppantul pipa rám, igaz, az ellenszenv kölcsönös.:)

Makovecz egy zseniális építész, de ha azt mondom rá, hogy botcsinálta politikus, akkor visszafogottan fogalmazok.
Ráadásul az ilyesféle szervilizmussal a falra tudnak mászatni.
De a vezénylő tábornok úr szereti droidokkal körbevenni magát, erre már rájöttem egy ideje.:)

lac1 2010.07.19. 17:38:38

@Kurt S. Earp:
Más a 14 év harminc évesen, és már hetven évesen, ez a baj...
Egy vélemény lehet sarkos, fogalmazhat szélsőségesen, én szeretem is az ilyent. Na de amikor valaki butaságot, sőt nyilvánvaló butaságot fogalmaz meg, ráadásul buta formában , na az már a vég.
Én úgy GONDOLOM, hogy egy olvasott, tanult, "írástudó" ember ismerje már el az állapotából fakadó nehézségeket, jelesül Makovecz ne akarjon már közröhej tárgya lenni, hogy a haverje és munkáltatója és a mai magyar társadalomban egy volt főkomcsinak ne akarja már így a pártját fogni.
Mire gondolt Makovecz? Hogy nem derülnek ki a viselt dolgai? Vagy a kapcsolatai? Tudod, PONTOSAN ÍGY rombolják le a hülyék mindazt, amit hangyaszorgalommal ötven év alatt felépítettek. Lehetett volna a Szeretett Tervező, de most azt hiszem elbaszarintotta a cérungot.
Egy perc alatt...

lac1 2010.07.19. 17:43:35

@hoplita:
A véleményem szerint szépet alkothat, de funkcionalitásában nem mindig találja el. Ere céloztam Barcscsal, jelesül a "kultúrházzal". A szépség és hasznosság nem feltétlen szinonimája egymásnak, sőt egyes tudományfilozófiai megfogalmazásban egy tárgy minél jobban funkcionális, annál szebb. És ilyen szempontból a szög a legszebb...

Kurt S. Earp 2010.07.19. 17:45:36

@lac1: Erről beszélek. Nincs köztünk ebben vita. Erre írtam, hogy mítoszromboló lesz, amit csinált.
Ha saját nimbuszát akarta rombolni, nálam már elérte a célját. A sikere teljes, azt hiszem gratulálok is a Mesternek.

lac1 2010.07.19. 17:56:45

@Kurt S. Earp:
Én nem lepődtem meg túlságosan, hiszen ha a médiában megjelenik egy addig teljesen más területen ismert és IDŐS ember, akkor tudom előre, hogy nagy valószínűséggel hülyeséget fog mondani.
De ha még ezután hivatkoznak is rá: "...mer' a Makovecz mondta..." *, na az már más tészta.
* ez csak példa

hoplita 2010.07.19. 18:01:05

@lac1:
Mosmán beugrott a barcsi művház..:)
Ennyire én nem mélyedek bele, nem is igazán konyítok hozzá, az esztétikából meg csak annyit tudok, hogy szép az, ami érdek nélkül tetszik.:)

lac1 2010.07.19. 18:07:05

@hoplita:
Ez egy nagymellű szőkére is igaz?

Kurt S. Earp 2010.07.19. 18:19:37

@lac1: "Én nem lepődtem meg túlságosan, hiszen ha a médiában megjelenik egy addig teljesen más területen ismert és IDŐS ember, akkor tudom előre, hogy nagy valószínűséggel hülyeséget fog mondani."
Ez azért durva általánosítás. Az aforizmagyűjtemények is tele vannak IDŐS emberek okos, vitriolos, nevettető mondásaival, pl. a népi bölcsességek sokszor egyáltalán nem azt a területet érintik amiben alkotóik leélték az életüket. Makovecz az építészetről tartott előadásai szinte mindig a politikáról is szóltak, leleplezően és megkerülhetetlenül, kapott is érte a pofájára. Amit most csinált az lehugyozása mindannak amiért küzdött. Lelke rajta.

lac1 2010.07.19. 18:31:25

@Kurt S. Earp:
Jah, valóban az emlékek felolvasása, vagy netán (főleg) fejből történő ismertetése valóban a kor egyik kivételezett tevékenysége.
Ennyi.
De még egyszer leírom: a politikai gondolatai amit Makovecz a már megismert múltéli szereplése, elkötelezettsége mellett megismerek manapság tőle, az nem kuriózum. Ugyanezen értékek mentén sokkal ütősebbeket olvasok az mszp.hu-n.
Azt leírom, hogy valóban nem érdemes általánosítani, de szerintem az én véleményem a jellemzőBB mindamellett, hogy lehet sok olyan idős, aki szellemi frissességgel rendelkezik, érti az idők szavát, de ez a kivétel, és a matematikai logikám azt mondatja velem, hogy kivételből se általánosítsunk, mert az BIZTOSAN hibás eredményt ad.

gramercy 2010.07.19. 19:13:18

oh, Makovecz elvtars

nehogyma valaki a Part-lapban kritizalja a Part Kormany-t
egy kommunista sem irhatta volna szebben, Makovecz eftars

gramercy 2010.07.19. 19:15:30

egyebkent mi a rakot keres ez a HM oldalan?

barcsak az OSSZES kormany-dokumentummal, levelezessel ilyen nyilvanosan bannanak...kepmutato pocsok

Jobbágy 2010.07.19. 19:33:21

@Seduxen: kokóról annyit, amikor lemondott a pali, már akkor röhögtem...legyen olimpiai bajnok, boxoló és a neve kezdődjön a neve K-val :)) NARANCSHENGER! :)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.07.19. 19:36:38

Makovecz épületeit imádom. Organikus építészet, kreativitás, fantázia a köbön.

Node. Mégis mit fog csinálni, ha újabb gyalázó cikk jelenik meg? Életre kelnek az építményei -mert kiderül, hogy álcázott robotok - és lerombolják az MN szerkesztőségét? Maradjon már mindenki az istenadta szakmájánál, ha lehetne egy kívánságom.

==T== 2010.07.19. 19:54:06

@Gunther: Pár perce Lázár János Fidesz frakcióvezető Gyurcsányt és Lendvait megszégyenítő módon védte a nyugdíjasok ingyenes utazását.

==T== 2010.07.19. 19:55:00

@neccharisnyás útonálló: szépek, de funkcionálisan ***k, ráadásul a 80-as évek végén épültek energetikailag is csapnivalóak.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.07.19. 20:13:44

@==T==:
Hát, azért Gaudi sarok nélküli házaiban is izgalmas elhelyezni egy komódot. De én amikben voltam (höjj, az egyikben éltem is, bár az csak kívülről fazonírozott) azokban jól éreztem magam. Piszkálta az agyamat a sok össze nem illő motívum non-komformista elegye. 25 év panel betett. Látszik.
Bár élni akkor is Hundertwasser- lakóházban szeretnék.

apamaffia 2010.07.19. 20:21:06

Birtokomba került egy holnap megjelenő levél, ezt most kiszivárogtatom:

"Stefka István főszerkesztő
Magyar Hírlap,
Budapest

Tisztelt Főszerkesztő Úr!

Huth Gergely cikke Virág Rudolf kinevezéséről az Ön számára nem kormány-ellenes cikk? Ha nem egy jobbik-szoci háttér manipuláció terméke, akkor nem alapvető tájékozatlanság és információhiány eredménye?

Tudják az Urak, hogy Orbán Viktor egyik legkeservesebb próbája, hogy a feladatok elvégzésére alkalmas személyeket találjon, mert a beavatott, megfelelő végzettséggel rendelkező réteg egy kontraszelekció eredménye?

Tudják az Urak, hogy a magyar nép drámája nem a politika dramaturgiája szerint működik? Tudják-e, hogy Sárosi elvtárs Dunaújváros párttitkára szoros együttműködésben élt Régimódi Lujza lokálpatrióta traktoroslánnyal Dunaújváros felélesztése érdekében, és együttműködésükkel épült a sok vas és acélgerenda rengeteg és gyönyörű panellakótelep? Sorolhatnám a hasonló eseteket!

Virág, amikor az elvtársak zöme – akik később multimilliárdosok lettek – a Szovjet megszálló államot tekintette hazájának, ő a végrehajtó bizottság titkáraként is magyar volt és jól meg is szedte magát..

Tudni kell, hogy a politika alatt és fölött álló Magyarságnak tettre kész, korrumpálhatatlan vezetőkre van szüksége. Egy Magyar Hírlap, melynek előfizetője vagyok, nem engedheti meg magának, hogy kormányellenes, hamis szemléletű cikket jelentessen meg. Huth Gergelytt olvasom és becsülöm, de ezt a cikket nem bocsátom meg neki.

Üdvözlettel:
Makovecz Imre

Ui. Tájékoztatom, hogy levelemet Navracsics Tibor miniszternek is elküldöm."

==T== 2010.07.19. 20:22:58

Azért ahhoz is pofa kellett, hogy OV az IMF/EU tárgyalások helyett inkább Videoton meccsre ment...

Énbagoly 2010.07.19. 20:27:41

Na, hogy ez a levél mekkora egy f.szszopás.
Valakinek magánvéleménye mer lenni a párt szent lapjában?

Lone Wolf 2010.07.19. 21:06:02

@==T==:
"Azért ahhoz is pofa kellett, hogy OV az IMF/EU tárgyalások helyett inkább Videoton meccsre ment..."

Szerintem meg jóízlés. Én is szívesebben néznék egy focimeccset, mint kínlódnák a férgek rendjébe tartozó bankárokkal.

Pedig én utálom a focit.

Donna (Cara)mba 2010.07.19. 21:13:24

@neccharisnyás útonálló: A te véleményedre most nagyon kíváncsi voltam. Én ugyanis nagyon sokra tartom Makoveczet, mint építészt.
Nem is értem, miért írt, mit akart elérni a levéllel? Legyen lojális Orbánhoz, ha úgy látja jónak, de nem kompromittálja magát ilyen kicsinystílüséggel. Soha nem volt rá jellemző, sztem most valahol "utat/véleményt" tévesztett.
Sajnálom Makoveczet, azt a Makoveczet, aki az 1998-2002-es kurzus alatt EGYETLEN középületre se NEM kapott megbízást a magyar államtól.
Pedig ha valakinek, hát neki kellett volna sztem a Nemzetit megépíteni. A Lendván megépült közösségi háza valami csoda.

Sajnálom, hogy odacsípeti az ujját önszántából, és ebből senkinek nem lesz haszna: se az Orbán kabinetnek, se a Magyar Nemzetnek, de leginkább neki magának csak kára származik ettől az át nem gondolt akciótól.

==T== 2010.07.19. 21:16:26

@Lone Wolf: akkor miért nem maradt edző? Mindannyian jobban jártunk volna...

Lone Wolf 2010.07.19. 21:25:00

@==T==: Lóf*szt jártunk volna jobban.

Ideje lenne megszabadulnia az előitéleteidtől, és tisztán látni...
Mert az valahogy nem megy. És NEM nem fogok vitát nyitni, az Orobán/FIDESZ jó/nemjó gonosz/nemgonosz vonalon. Veled értelmetlen lenne.

Majd meglátjuk hogy kit igazol az idő. De te, még ezt sem fogod elfogadni.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.07.19. 21:27:22

@Donna (Cara)mba:
Tudod, úgy vagyok én ezzel, mint mikor a zenész politizál. Művészember, művészi minőségében tisztelem. Véleménye mindenkinek van, nekem is, neki is, attól nem lesz nagyobb ember a szememben, hogy áprilisban ugyanoda raktuk azt az X-t. De a tenyeremen hordoznám azért, hogy alkotott valamit, amitől színesebb lesz az életem.

Okos emberek ezt tudják. És igyekszenek is szétválasztani a kettőt.

Hú, most ez így nemtom mennyire érthető. :S

Kicsit Karcos 2010.07.19. 21:37:55

@lac1: egészen találó a moldovás hasonlat.

Két nagyszerű alkotó, egy építész és egy író (bár nekem Makovecz stílusa nem tetszik, de maximálisan elismerem eredetiségét és tökéletesre törekvését; Moldova könyveit legszívesebben megenném, annyira benne van minden a történeteiben, tudósításaiban).

Egy kicsit persze, mint minden hasonlat, ez is sántít.

Moldova politikai megállapításaival finoman és nőiesen fogalmazva nem értek egyet, de elismerem következetességét. Ez a Makovecz-levél viszont annyira színvonal alatti, hogy pontosan egy virtuális padlóra pökést vált ki belőlem.

Donna (Cara)mba 2010.07.19. 21:44:27

@neccharisnyás útonálló: Abszolut érthető, és tökéletesen így gondolom én is. Szétválogatom a kettőt, nem keverem. A művész egy alkotó ember, és én az alkotását nézem, nem az X-ét.
Öléggé nemzeti szellemű gondolkodásom ellenére például imádom Brechtet. De miért ne tehetném?
És még sorolhatnám.

Az alkotás nem csak szakma, foglalkozás, annál egy-két fokkal több. Az alkotó meg úgy mellékesen ember is, magánember. Érdekes lehet egy nagy művésznek mondjuk az életrajza, de ennél sokkal érdekesebbek a művei.

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.07.19. 21:57:17

@Donna (Cara)mba: Tényleg rendkívüli építész. De a suszter szerintem maradjon a kaptafájánál.
Érdemes az oktatók listáját végigböngészni.
www.korosi-egyetem.hu/oktatok.htm
Csak nem tudom, hogy ő A magyar néptanítók, a magyarságtudomány, vagy a médiatudomány szakon tanít-e?
(Mellesleg ez az "egyetem" a mai napig nincs akkreditálva.)

Donna (Cara)mba 2010.07.19. 22:09:57

@Ásómaci: Igen, az. A magyar Gaudi, ahogy már mások is megfogalmazták. Most jobban járt volna, ha marad a kaptafájánál, de mindegy. A történet kifutja most már magát, az életrajzáaban meg nem hiszem, hogy szerepelni fog.

JohnHenry 2010.07.19. 22:11:39

@Seduxen: ez az életút pont úgy néz ki, mint akit kiközösítettek az elvtársak :-)

Tenoce · http://www.deezer.com 2010.07.19. 22:15:20

@lac1: Azt mar csak kevesen tudjak, hogy a megepult nagy hodalyt sokszor keptelenek voltak kifuteni, mert annyira szar ablakok kerultek bele (es ehhez merten persze alulmeretezett volt a futesrendszer). Volt amikor a 2 gyerek sapkaban es kabatban volt otthon...
Persze nem kell oket sajnalni, de ha mar a pletykaknal tartunk akkor ezt is tegyuk hozza.

Diktatúra Pécsett, új céget foglalt el a Fidesz! 2010.07.19. 22:17:41

Építészként szerettem és tiszteltem Makovecz Imrét!

A Fidesz talpnyalójaként és ügyes, sok száz millás saját cégbedöntő manipulátorként útálom, mint gonosz törpe főnökét. Hogy hogy nem kapott zsíros állást, mint a többi nyelvvibrátoros?

Sokan lehetünk így.

paaj 2010.07.19. 22:19:37

Rendkivüli építész makovecz elvtárs ez tény, viszont egy épületes barom. Dehogy ezt világgá is kürtöli azt nem hittem volna....

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.07.19. 22:34:13

@Ásómaci:
Jankovics Marcell!!! Vov!
Bár, itt még tán több a maradandót alkotó, mint a gödi turulosnál, ahol Varga Miklós oktat. Varga Miklós!! Értitek. Kb. mint Grandpierre, a halottkémek vezére.

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2010.07.19. 22:35:37

Igen, kár, hogy nem írta bele a levelébe az Építész Úr, hogy Gubacsi belülről látott neki a kommunista rezsil lebontásának, ő húzta ki az első téglát a falból, stb.

Tisztára ötvenes évek, komolyan megáll az eszem.

Iustizmord 2010.07.19. 22:39:37

a tény, hogy
1. ilyen blog születhet
2. ilyen kommentek születhetnek
3. és még senki sincs a ljubjankában karom mondano a kisgyűjtőben vagy venmyigén

maga a bizonyíték ghogy II Ormány Piktor nagy, bölcs, belátó, demokrata és undsoweiter.

továbbá Hende Csaba Miniszter (de nem ÚR, hisz oly nem van a levélben) nem öléág ....éber.

keressétek meg Imi bá' vmelyik közeli hozzátarrtozóját hogy kezdeményezze aí gondnokság alá helyezést. márványt meg vésőt , sőt ArchiCAD-et kap ott is...

Utó Pista 2010.07.19. 22:43:41

Raffay Ernő azt mondta a Duna tévén, hogy Orbán Viktor kegyelmes úr.... nem vicc, én láttam!
Broaf..

Iustizmord 2010.07.19. 22:46:28

@hoplita: mivan bazze, kibasztak vhonnan a jobberek? akkor diktatúra van, lázaggy...

egy-fo-epitesz 2010.07.19. 22:48:53

mikovec. tudnék mesélni a tisztességéről. szerinte persze az a tisztesség amit ő annak gondol... majd ők megmondják mit szabad és mit nem... ezért tartunk itt.. Imre! hányszor pályáztál, hogy munkát szerezz? megmondjam? soha. mert az elveid tiltják. na és mik az elveid? hogy páláyzat nélkül a "legjobb" kapja mindig a munkát. nem lehet, hogy valamelyikőnk a feudál-kádárizmusban szocializálódott? Ugye azt reméled, hogy jön a négy bő esztendő nagymagyarságtemplommal amit nemtudunkhol lesz detudjukkitervezi. azta. csak a fiuk a nagy mohóságukban nehzogy megegyék a teljes országot. ha pedig nem lesz gazdaság, nem lesz sok repitemplom. aszta.

krferi 2010.07.19. 22:49:25

@neccharisnyás útonálló: Grandpierre Attila nemzetközileg elismert csillagász, ebbe nehéz lenne belekötni. Bár azt nem tudom, hogy csillagászatot oktat-e ott.

digitman 2010.07.19. 22:53:34

de jóóóó!
kezdődik előről az elmúlt 8 év....

csak most hamarabb.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.07.19. 22:55:51

@lac1:
Moldova vilageleteben a melosok mellett volt, ha ugy tetszik komcsi
lehet olvasni a konyveit
oregedett, ki nem?
de meg mindig sokszor igaza van

egy-fo-epitesz 2010.07.19. 22:57:05

@Donna (Cara)mba:
nem kapott középület megbízást hihihihi.
makó, hódmező (ezt csak kifizették, nemépült meg, eger stb na ne má)
de leginkább folyamatosan adtak neki az elvtársak
szakmailag tiszteletem neki mint művész... műalkotásokat csinál...
de az a hüje aki azt hiszi használati tárgyat is lehet. tőle. talán a rezsit és funkcionális problémákat lássátok feleim... (egri uszoda-horror), és ha valaki szol, hogy mester seajtóse ablak? akkor megsértődik, hogy rendszerelleneskomcsikáderőt neakadályozza.
a zorbán időkben ő inkább csak szerény vátesz.
de nemcsak a komcsiknak elvtárs. azért az viktortul is tanult sokat, kajaibrahimtul, megjosziftot tól, a cégbedöntést már a rohadtimperilistáktul leste... kisadó tartozás kis alvállakozós játék, dehát őt se... meg egyébként is nem mindegy előtte lopjuk el vagy utána?
a cégbedöntős

egy-fo-epitesz 2010.07.19. 22:57:59

@digitman:
és sokkal gyorsabban pörög...

manager2008 2010.07.19. 22:58:21

@Kurt S. Earp: mindenki megöregszik, és az sajnos kellemetlen.

karikaV43 2010.07.19. 22:59:47

Az embernek megáll az esze,ez a pancser építész minek ugat bele a dolgokba.
Az orbános rész elég vicces,főleg ha a kinevezetteket nézem.
Mindegy makovecz levele olyan minta házai szánalmasok,az idő előbb megeszi őket mint a mostani kormányt.Pedig a 2/3-dal tehetnének valami jót is,de csak a forint döntés megy havi egyszer,lehet menszeszük van és jön a havi baj.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.07.19. 23:00:20

@krferi:
Igen. Viszont tudod, min jár az agya újabban? Nem véletlen keresztelte át a Halottkémeket először Vágtázó Csodaszarvasra, majd Vágtázó Életerőre.
Mellesleg, csak Varga Miki oktat Gödön. Grandpierre arról jutott eszembe, hogy ő pl. csillagászból turulkutatóvá vedlett. Csaba királyfi lovának nyomait még kutattatnám vele, mert belefér. De a többi......

belekotty 2010.07.19. 23:04:30

Hajrá Fidesz! hajrá Orbán! Csak így tovább! Hamar nagy bukás lesz ebből!

egy-fo-epitesz 2010.07.19. 23:04:34

hm neki se a demok rációt találták ki...
talán jobban menne neki vmi tekinztélyelvű társadalom... hm pl diktat ura? vagy kir ályság?

Iustizmord 2010.07.19. 23:05:07

@egy-fo-epitesz: de bazze hát NAGYOT álmodik, az neked lófasz? meg fűtésszámla nyáron az usziban? te komcsi, teeeee, hát hogy mered a NEMZET ÉPÍTÉSZÉT gyalázni te golánról szalajtott zsidóübérenc , teeeeeeee ????

mjd még meloccho-t is fikázod te cigányniuggerzsidóeszkimó, teeeee :o))))))

moncayo 2010.07.19. 23:07:22

Nem kell bántani az öreg Makovecz bácsit. Idős már. Más bácsika ennyi idős korában már a Közértből se talál haza és hugyos a gatyája. Ő meg szegény meg hülyeségeket írogat.

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.07.19. 23:07:22

@neccharisnyás útonálló:

VHK-t szeressük, legendáás... mint a bizocccsááág. :))

egyébkéét Grandpierre télleg penge tudósként is..
napfizika mestere, komollan

index.hu/tudomany/napmag0305/

tintamin 2010.07.19. 23:08:08

Ezt a gondolkodásnélküli szervilis brigádot, észmegáll.
Imi bácsi is odavetette magát Viktor elé. Az meg belelépett.

Frankón épül fel a piramis, ilyen agyatlan ultralelkes rabszolgák mindenütt, aki kicsit kételkedni mer, megy a lecsóba, cserélhető arcok mindenhol, jelenteni a Vezérnek kell közvetlenül. Aki egyes szám első személyben beszél. Helyesen, mert ezt a szolgabrigádot ő vezényli.

De mekkora birkák ezek, bámulat.

egy-fo-epitesz 2010.07.19. 23:08:25

anny@Iustizmord:
na jo a házainak van előnye is...
könnyen lehet szöget verni a fa (l) ba...
így a NENYI t könnyen lehet kitenni....
bár hátránya hogy nem merev keretben, hanem csak rácsavarva a fára

kerdesek05 2010.07.19. 23:10:49

MAKOVECZ ELVTÁRS MEG A FA USZODÁI, SAJNOS egyik sem bírja sokáig.

egy-fo-epitesz 2010.07.19. 23:11:07

csurran-cseppen nekik
az értelmiség megkapja a plecsnit... rémlik?
a nép meg ugyse tudja... mi meg legyőztük az imperilistákat
kicsit sárga kicsit savanyú, de a miénk....
erről nem nyitok vitát
a magyar narancs!
csak nehogy megegye vki

Scala 2010.07.19. 23:15:13

@kovego: Egyre gyakrabban eszembe jut nekem is ez a film. Tavaly vettem meg a CBA-ban, csak a szereplők miatt! Nincsenek véletlenek!!!
Ez a levél félelmetes amúgy.
@lac1:
Köszi ezt a kommentet, sokat elmagyaráz.

Scala 2010.07.19. 23:17:03

@tintamin: Karakter nélküli ország... karakter nélküliséggel jutsz csak pozicióba. Merev arc, még a vicc sem megy. Ez a menő, és Viktor meg van hibbanva.

egy-fo-epitesz 2010.07.19. 23:17:28

@Scala:
most sajnos még szomorúbban aktuális...
na Kállai szerintem pl. értette miről van szó, elég hiteles volt a "szerepében"

Scala 2010.07.19. 23:26:02

@egy-fo-epitesz: Félelemetes bakker, igen! Tatanak már tavaly írtam, hogy abszolválja! :-)

Doubledeceker 2010.07.19. 23:31:56

Ha jól értem a csávó szerint egy demokráciában, sőt abban a demokráciában, amit az ország és maga a demokrácia megmentői irányítanak, nem illik kormányellenesnek lenni.

LOL......

Sokaknak a jó és a nemzeti egyenlő a figyesszel, nos azt hisezm ez itt a baj. A jó ésértelmes döntések nem feltétlenül személyhez kötöttek, így nem is Orbánhoz hanem a józan észhez kell lojálisnak lenni.

Na jó ez akora közhely, nem is tudom miért kell leírni, ja igen mert a bácsi elfelejtette mindezt.

egy-fo-epitesz 2010.07.19. 23:35:06

az lesz érdekes amikor az szdsz Tarlós, bocs fidesz, ja bocs független majd főpolgár lesz, na akkor budapest a FAHÁZAK városa lesz, a nemzeti budapest tekintetes főépítésze makovecz lehet...
ja tarlós függetlenül vezette már rendszerváltás előtti is a sok osztályokat. és az IKV nál bontotta a rendszer tégláit, belülről... (ez még látszik is mindenhol). mondhatjuk ugyis hogy ezeknél a nagyüzemeknél (főber ikv vasútépítő) direkt kátyúkat rejtett el az útban, hogy az orosz tankok majd beszakadjanak... kvázi földalatti ellenálást végzett, bár látszólag beépült a rendszerbe... az a NEMEGYÜTTMÜKÖDÉS rendszere volt, legalábbis ő igy hivta... mindenki egyedül küzdött a pártellen

Martian (törölt) 2010.07.19. 23:35:16

A huszonévesektől fölfelé itt mindenki "kommunista ivadék"... de hát mit szóljunk mi, ha anno a pápa is tagja volt a Hitlerjugendnek..?

egy-fo-epitesz 2010.07.19. 23:41:23

@Martian:
a megbízhatóságodat egyféleképp tudod igazolni, ha a NEMZET NAGY-FŐ-TEKINTETES-DENÉPIIS emberének a munkáját elismered, vagy akár megbízod. és nem zaklatod utána határidővel, tartalommal smás földi dolgokkal... a magsban készül a "terv" és ne értsdfélre ha a ZÚR a pénzt közben kéri, nem szivesen foglalkozik ilyencskélységekkel, de mégis. ja a terv? az készül. na jó előkap egy másikat és adja is, egy korábbit... ja hogy az sikterep? hm uigyis beletójják a hegyet a tóba a rohadt komcsik ezeknek tervezezek hegyvidékit?

lac1 2010.07.20. 00:04:25

Vvisszajöttem az edzésről.
Igen, Makovecz építményei funkcionálisan nem mindig telitalálatok, és pontosan egyikőtök által említett kifűthetetlenségük a probléma, de amikor közösségi teret épít nem tudom, mennyit beszél meg a majdani használókkal, színpad megközelítése, öltözők, színpadtechnika elhelyezése. Sokan azt hiszik, hogy raknak egy "pódiumot" a tér közepére és az már színház. Ha ezt én hiszem, az egy bocsánatos bűn, ha egy Makovecz, az már szakmai hiba. De ezt hagyjuk is, nem ez a topik témája, lehet, hogy én látom rosszul az építészetet, pedig már egypár közösségi teret megjártam életemben...
@hagyma:
Moldova stílusa rendhagyó, de rettenetesen elfogult, sőt betegesen elfogult, és ez már a személyiségére is hatással van. Főleg, ha valaki megpróbál kívülállóként egy leíró megfogalmazásban közvetíteni felém, mert nem lesz hiteles. Egy regénynek nem is kell hitelesnek lennie, de Moldova nem regényíróként ismerszik meg. Amúgy Moldova elhíresült komcsis kijelentése PONTOSAN ugyanaz, mint a most kitárgyalt Makovecz-féle.
belfold.ma.hu/tart/rcikk/a/0/134755/1

Máshonnét:
Moldova a sírrongálást a szélsőjobbal kokettáló Fidesz által vezérelt közhangulatnak titulálta. Véleménye szerint Orbán Viktor is felelős ezért, mert annak idején összeállt Csurka Istvánnal a MIÉP vezetőjével. Moldova elvtársát, Gyurcsány Ferencet sem kímélte. A miniszterelnök szerinte azért felelős, mert nem vállalta fel nyíltan a Kádári örökséget, amikor azt, mondta, hogy dönteni kell Kádár és Nagy Imre szellemisége között.

Az egyik riporteri kérdésre – miszerint: Mi van akkor, hogyha a sírt egy olyan ember törte fel, akinek a nagyapját 1956 után Kádár felakasztatta? –, Moldova egyértelmű közönnyel ezt felelte: „Nagyon helyesen tette (Kádár)! Hisz az emléktáblán ugye jó sok név szerepel és persze ezek közül egy-két ártatlan is van, de a legtöbbje persze gyilkos volt”. A riporter ezt megvétózva így reagált: ezt nem mondhatja, hiszen Kádár köztudottan maga is gyilkos volt. Moldova így felelt: Maga a gyilkos! Kikérem magamnak, hogy Kádárt gyilkosnak nevezzék.

Mindezt azzal tetőzte meg az író – az akasztások általa vélt jogosságával kapcsolatban –, hogy ez a kijelentése lehet, hogy sokakat vérig sért, de hát őt is zavarja az árpádsávos-zászló.
________________________________________________________________
Amúgy meg mit szólsz Csurkához? Írónak jobb, vagy politikusnak? Ha libsi beállítottságú vagy, nyilvánvalóan nehezen vonatkoztatsz el Csurka szellemiségétől, de hát normális helyzetben az ellenfeleket is el lehet ismerni...
:-)

Scala 2010.07.20. 00:16:13

@Donna (Cara)mba: a magyar államtól nem, de az önkormányzatoktól viszont igen - szívják is a fogukat, akiknek az energiaköltségeket kell kitermelniük... egyébként régebben én is bírtam az építészeti stílusát, de milyen ember az, aki kijelenti, hogy ő másokkal nem fog versenyezni, ha akarják, bízzák meg anélkül?

ReWriter · http://miazhogy.blog.hu 2010.07.20. 00:28:34

Miért ne írhatnának kormányellenes cikkeket? Eddig is olyanokat írtak. A Szijjártót sem sikerült olyan gyorsan átállítani.

Mike36 2010.07.20. 00:39:31

"tájékozataotm" beárullak ám az óvónéninek is!

makovecz gyönyörű dolgokat alkotott de egy művész inkább ne politizáljon, mert csak nevetségessé teszi magát

Mike36 2010.07.20. 00:46:46

mindenestre Makovecz lehetett bármilyen jó, a fidesznyikok nem rá bizták a Nemzeti Színházat - legalább ki is nézne valahogy - hanem egy nullasenkire
érdekes, hogy még csak meg sem sértődött

tcom 2010.07.20. 01:18:56

@lac1:

Csurka? A régi rendszer megtűrt, támogatott írója volt. Már ez gyanús.
Helyesen írtad korábban, hogy attól, hogy valaki jó a munkájában, legyen az professzor, orvos, író, építész stb még nem jelenti azt, hogy a politikában is elfogulatlan, objektív tud lenni.
Makovecz elképesztő kommunista ellenes, baloldal ellenes kirohanásai hányingert keltő volt. Nem is a stílusa, vagy a mondandója, hanem a végletes elfogultsága Orbán és az ő jobboldala irányába. Még Orbán pártlapja is képes magából némi kritikát kipréselni, még a MN sem nézheti tétlenül a Gubcsi Lajos-féle emberek helyzetbehozását.
Nekem Makovecz mindig is ellenszenves volt. A mostani levele olyan mintha egy volt munkásőr védelmezné a kisz titkárt, vagy a tanácselnököt 30 évvel ezelőtt.

"...egy jobbik-szoci háttér manipuláció terméke..." Logikus. A MN mindig is arról volt híres mennyire manipulálja a baloldal, vagy a szélsőjobb.

"Tudják-e, hogy Orosz elvtárs Sárospatak párttitkára szoros együttműködésben élt Újszászi Kálmánnal, a református egyház főgondnokával..." Elképesztő! Akkor már minden volt pártfunkcit lehet rehabilitálni? De hát mit is gondoljunk a Fideszről, akiket Szűrös, Pozsgay, Martonyi, Mikola, Stumpf, Csintalan stb elvtársak fémjeleznek? Simán beleillik Makovecz viselkedése a sorba.

Makovecz nem őrült meg, nem lett más mit volt, csak kibújt a szög a zsákból!

tcom 2010.07.20. 01:24:40

@ReWriter:

"Miért ne írhatnának kormányellenes cikkeket? Eddig is olyanokat írtak. A Szijjártót sem sikerült olyan gyorsan átállítani. "

=;-D

tbb 2010.07.20. 01:34:01

@öööö...izé:

És miért nem? Nekem is van komcsim, aki fasza gyerek, míg Sopánkáéi hálistennek mennek a búsba.

dzsugasvili 2010.07.20. 02:03:17

Most komolyan nem értem, ezen pont mit húzzátok fel magatokat. Makovecz öreg, 75 éve, nála a szenilitás már korábban elkezdődött, és a fiatalon belenevelt komcsi párttisztelet, amit akkoriban elutasított (talán), most a tudata gyengülésével előre tör, és a megváltozott rendszerben megpróbál a régen tanított módon működni. Orbánék legnagyobb örömére nyilván. Ami sokkal durvább volt a pénteki Magyar Nemzet levelezési rovatának cikke volt, ami egy HM-es kommunikációs valaki írt, és sokkal durvábban, csak kevésbé hőzöngően, mint Makovecz, fenyegette meg a lapot. Ráadásul valami majd féloldalas terjedelemben, és másokkal ellentétben a szerkesztőség (se Csermely) nem válaszolt ott helyben, mint máskor ballib levelekre reagálva. Az a fickó is Csermely elkötelezettségét vonta kétségbe, és imádta a nagy hazafi Gubcsit is természetesen. Az inkább megért volna egy posztot.

Különben remélem, hogy a hasonló hozzállás, és a sztálinista jellegű központosítás mostmár minél hamarabb viágossá válik a szélesebb tömegeknek is, és gyorsan elillan ez a nagy önbizalom a narancsos gengszterbandából, mert amit mostmár művelnek, az egészen vérlázító. Korábban hittem, hogy a ballibeknél senki se lehet rosszabb, és bár rosszabb nem lett, de bizony a versenyt felveszik velük a forradalmi együttműködő narancsos kormányék is.

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2010.07.20. 02:06:44

Az öreg feltehetőleg nagyon beteg, legalábbis erre utalt a MN-béli interjúja pár napja.
Ez a levél rettenetes fasság, nem is értem, még seggnyalóbb szerkesztőséget szeretne a MN-ben? A mostanit is nehéz überelni.
Azért a "szocialista agyhúgykő" összetételért hálás vagyok neki továbbra is.

sofalwy 2010.07.20. 02:09:37

A Gubcsi villa tervezéséért az vessen követ Makoveczre, aki ma lemondana egy zsíros munkáról elvi okokból. Attól tartok, kevesen tennék.
Ez persze nem menti Makovecznek ezt a régi időkbe illő stílusban és témában írt levelét. Régen a Népszabadságnak írtak ilyesmit talán az elvtársak, ha egy-egy cikk kilengett a helyes irányból. A Magyar Nemzet "függetlenségét" is orrba rúgta. Előre látnia kellett volna, hogy a levél vissza fog ütni arra, aki írja és arra különösen, akit védeni akart. Az a reflex, amiből ez az iromány született, azonos az állampárti időkben sokszor megélt társaival: csak egyféleképpen lehet gondolkozni - ahogyan mi megmondjuk, hogyan!!! Mitől lesz más az ország, ha ily mentalitással vezetik, kedves Mester???

gande 2010.07.20. 03:19:59

az egy dolog, hogy makovecz úgy járatja le magát, ahogy tudja. de a hm ezt miért rakta ki a honlapjára? most a hm saját maga vagy makovecz hülyeségét szeretné ezzel reklámozni?

gande 2010.07.20. 03:26:38

@dzsugasvili: bocsi, de én tutira kirúgnám a soraimból, aki ilyen stílusban, ilyen hozzáállással "dolgozna nekem". a hm meg még reklámozza is ....

nestrot10 2010.07.20. 03:53:25

Szigorú bírálatot fogalmazott meg Orbán Viktor miniszterelnökről a médiát érintő törvényjavaslatok miatt a Washington Post hétfői szerkesztőségi cikke. Az egyik legtekintélyesebb amerikai lap szerint ha Orbán gyengíti a demokratikus intézményeket, nemkívánatos személlyé válhat a nyugati fővárosokban.
A cikk szerint amikor első alkalommal volt miniszterelnök, Orbán nemkívánatos személlyé tette magát Washingtonban annak ellenére, hogy Magyarország a NATO-hoz tartozik. A Washington Post szerkesztőségi véleménye szerint ugyanis a Bush-kormányzat támadva érezte magát attól, hogy Orbán kiszolgálja a magyarországi szélsőjobbot, amelyre még mindig jellemző az 1930-as évek nacionalizmusa és az antiszemitizmus.

drukkker 2010.07.20. 04:43:26

@nestrot10: A jelek szerint Orbán nem tanult az említett időszak negligálásaiból. Aszomorú az, hogy rövidesen magyarországnak kell adnia az EU. elnökséget. Mi lesz, ha addigra kiírja magát Orbán a nemzetközi kapcsolatokból? Lesz olyan politikus aki tárgyal majd vele, de kezet nem fog fogni?
Hiába megtalálta a zsák a foltját, tegnap a parlamentben, hűségesküt tett a jobbik, mondván, "van élet az IMF-en kívül is". Majd erősen a miniszterelnökre tekintett.

Kíváncsi vagyok mit fognak szólni Orbán választói, amikor pár hónap múlva a saját bőrükön fogják érezni a "messiás" és kormánya eddigi kártékony tevékenységét.

2010.07.20. 06:16:01

Úgy látszik a magyaroknak semmi nem elég jó: Stumpf nem jó mert nagyon fideszes, ha tesznek egy gesztust a másikoldalra akkor meg aért nem jó mert nagyon komcsi.

A legközelebbi választáson a népet kellene leváltani.

SzaGyu 2010.07.20. 06:30:21

Ne ez az! Megjöttek az első nagy lépések. Ez is a gazdasági fellendítés első cselekedete. (Több újság fog fogyni.) MÁSHOZ ÚGYSEM ÉRTENEK !
Most már csak az alkotmányt kell módosítani és minden rendben lesz. Ezentúl majd az internetet is átnézik és csak virágnyelven lehet "beszélgetni" kommentálni.
Jön a CENZÚRA, az ÁVH, MEGNYITJÁK A BÖRTÖNÖKET és utána már a börtönben, ruházat színe szerint csak szortírozni kell az embereket: Narancs ide, piros oda, fekete meg oda, ja és a zöld meg amoda.
Aki meg nem sorolható be egyik színhez sem, azt "Pintér Orbán" ÁVH-ja viszi a pincébe, vagy a Duna-partra?

Minden esetre elszomorító a levél! Ha ezt az MSZP tette volna, akkor a FIDESZ már régen az Országház tetején kiabálna, féltve a demokráciát és menesztést, leváltást követelne.

Makovecz Imre! Miért nem mész a francba? FIDESZ ! Miért nem határolódsz el, és miért nem álltok ki azonnal sajtótájékoztatóra és jelentitek be, hogy ...? Na miért? Na mi van?

Mind1 2010.07.20. 06:40:14

Ebből számomra a következő világos:

1. Makovecznek sűrgősen fel kell keresnie egy orvost
2. Nincs független újságírás
3 A Magyar Nemzet átvette a Szabad Nép szerepét
4. A saját szarunk soha nem olyan büdös, mint másoké
5. A fidesz Rákosi, Sztálin, Kim Jong-il tanításainak legjobb gyakorlati megvalósítója
6. Makovecz elfelejtette, hogy nem 1952-t írunk

2010.07.20. 06:56:56

Ez a vén kriptaszökevény igazán befeküdhetne végre a gödörbe!

Scala 2010.07.20. 07:04:36

@Mind1: :-)))
Valami olyasmi... :-(

krj 2010.07.20. 07:18:00

a temetők meg üresek, bazz...

krj 2010.07.20. 07:19:47

egyébként ebben a kormányban is van legalább annyi volt mszmp kb tag, mint az előzőben, ráadásul még a létszáma is kisebb.

Scala 2010.07.20. 07:24:27

@krj: :-)))))
Mondasz valamit, durva!!!

SzaGyu 2010.07.20. 07:45:22

@krj: 2010.07.20. 07:19:47
Ez hülyeség. Amíg ez a generáció ki nem hal, addig mindig lesz MSZMP és KB-tag a kormányokban. Csak ezzel jön a következő kérdés: Az "én" MSZMP vagy a "Te" MSZMP tagod a jó?

Ezt a felfogást már régen el kellett volna felejteni, mert ha nem, akkor még 30 évig erről lehet beszélni és utána meg azon, hogy az "én" szüleim vagy a "Te" szüleid voltak ezek meg azok.
Tudnod kellene, hogy a mostani (vagy most is politizáló) politikusok a régi rendszerben csak akkor léphettek előre például vállalati osztályvezető, igazgató, sokszor még az úgynevezett művezető is, ha tagja volt a KISZ vagy MSZMP-nek.
A mai normális politikust nem a múltja kell hogy meghatározza, hanem a gondolkodása és a szakértelme. Az más kérdés, hogy jelenleg nincs olyan politikus, aki értené is a dolgát.
Azok a suhancok és marha vének, akik az utcán randalíroztak és megakarták váltani a világot és közben összeverték, felgyújtották Mari néni autóját, kukáját, azokból soha nem lesz szakértő. Ők csak kellékek voltak és lesznek, mert ideológián keresztül nem lehet még az egyetemen sem gazdasági hozzáértést tanulni.

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.07.20. 07:49:11

azért szegény csörmely petikét (és haszonszőrű társait) is sajnálom.
drága kormányukat lényegében semmilyen tv. nem korlátozza, ennek megfelelően minden szinten ámokfutást mutatnak be(ahogy ez várható volt)... de nekik csak ilyen piszlicsáré kiszkábézós témák maradnak. LOL

hát igen! gödörben az elvtársi újságírás most h a gonoszak már eltávoztak egy ideje :)

egy-fo-epitesz 2010.07.20. 07:49:53

@SzaGyu:
van egy rossz hírem
a rohadt feudál-kádárista szemlélet folyamatosan fennmarad, újratermelődik....
nem jártál még hivatalban? életükben nem dolgoztak semmit, fogalmatlanok és
csak lopni (napot és időt... is) tudnak
ijen ország
Magyarország, én így szeretlek!

egy-fo-epitesz 2010.07.20. 07:52:33

@.Pierre Bezuhov.:
a komcsik (értsd minden párt) egymást is nyírják
hiszen a zsákmány... az "szent", illetve csak az számít
egy perc alatt kegyvesztetté lehet válni, ilyen hátránya is van ha vki diktátor alatt él... (nem itthon, csak úgy általánosságban mondom), magasról nagyot lehet esni

SzaGyu 2010.07.20. 07:57:13

@egy-fo-epitesz: Nem értelek. "a rohadt feudál-kádárista szemlélet folyamatosan fennmarad, újratermelődik....
nem jártál még hivatalban? életükben nem dolgoztak semmit, fogalmatlanok és
csak lopni (napot és időt... is) tudnak
ijen ország
Magyarország, én így szeretlek!

Mit is akartál ezzel írni? Lehet olyanok mint Te. Nem tudják mit is akarnak, de nem is tudhatják mert a beosztottnak dolgoznia kell és nem gondolkodnia azon, hogy most ezt miért is így kell csinálnom. Nem bennük van a hiba, hanem az országot kormányzó gépezetben.

molaris 2010.07.20. 08:01:03

Nagy zsuga ez a Makovecz. Menjetek le Makóra és mérjétek a népszerűségét.
Most 3 milliárdért épít fürdőt. A Hagyma- ház olyan lett, amilyen- beázós. Most grandiózus méretben villanthat az Öreg, példás együttműködésben Búzás Péter szocialista polgármesterrel.
A talpig becsületes polgármester pedig mindig és mindent a közjóért tesz. Tudja ezt mindenki Makón.XD

Bár rebesgetnek ezt- azt a felesége cégének juttatott milliókról, meg épülgető házakról, de az csak rosszindulatú urban legend.

krj 2010.07.20. 08:01:35

@SzaGyu: én ezen nem rugózom, csak megjegyeztem. nyugimá. :-)

nestrot10 2010.07.20. 08:01:44

@drukkker: jah...senki nem fogadja a gonosz Törpét, semelyik országban....csak majd focimeccsre járhat. Szégyent hoz csak ránk a világban ( bár már 2002 ben is nemkívánatos személy volt Orbán, csak a Bellusscóninál haknizott----most már ott se mert az is meghülyült teljesen...--és magával foglalkozik
SZÉGYELJÜK A MIN. ELNÖKÖT, SZÉGYELJÜK A BETEG FIDESZ SEGGNYALÓ BUTA MEGTÉVESZTETT VÁLASZTÓKAT

egy-fo-epitesz 2010.07.20. 08:02:20

@SzaGyu:
én nem azt fejtegettem, ki a hibás
hanem, hogy mi a helyzet
egyébként szerint a felelősség szépen piramis szerűen oszlik meg...
akinek a főnöke azt mondja hogy ne dolgozz, mert kockázatot okozol...
és a beosztott ezt elfogadja és felveszi a fizetését, az ugyanugy felelős
a rendszer egyes emberekből áll, illetve azok kapcsolata....
mindenki hibás aki ezt tűri hagyja vagy élvezi: 10 millió felelős
csak azért csökken, mert a lakosságszám esik... azok már nem felelősek...

nestrot10 2010.07.20. 08:03:21

Szociális értékű Demokratikus Párt megalakulását sürgetjük, és minél előbb elzavarását ennek a nem párt, hanem, buta, hatalomvágyó, tehetségtelen, impotens , primitív Fidesz Bandának!!!!!

egy-fo-epitesz 2010.07.20. 08:03:41

@nestrot10:
2 706 292 iksz
nem bánta még meg senki?
én nem szavaztam... senkire

nestrot10 2010.07.20. 08:04:55

Szigorú bírálatot fogalmazott meg Orbán Viktor miniszterelnökről a médiát érintő törvényjavaslatok miatt a Washington Post hétfői szerkesztőségi cikke. Az egyik legtekintélyesebb amerikai lap szerint ha Orbán gyengíti a demokratikus intézményeket, nemkívánatos személlyé válhat a nyugati fővárosokban.

diktatorikus kleptokrácia 2010.07.20. 08:05:25

nah, a vééén hülye most jól megmondta a magáét. csak közben lejáratja önmagát. ha oly kellemetlen a jobbosoknak, mé' nem állítják már le? és egyáltalán ki a franc ad még makovecz szavára? azért, mert tervezett néhány baromságot, még nem kell Isten fölé emelni. megrendszabályozza az újságot :D hát erre mondják a gyerekeim, hogy megalol, vagy mi.
abszurdisztán

egy-fo-epitesz 2010.07.20. 08:05:36

@nestrot10:
semmilyen pártnak nem fog hinni senki....
illetve egy lehetőség van csak:
megalapítani az UP-t (utolsó párt), amelynek
egyetlen programja, hogy a pártokat megszűnteti
direkt demokrácia ez a jövő
és akkor mikoveec véleménye is egy lesz 10 milliobol
a helyére kerül...

nestrot10 2010.07.20. 08:06:29

ORBÁN már első alkalommal amikor miniszterelnök volt, Orbán nemkívánatos személlyé tette magát Washingtonban annak ellenére, hogy Magyarország a NATO-hoz tartozik. A Washington Post szerkesztőségi véleménye szerint ugyanis a Bush-kormányzat támadva érezte magát attól, hogy Orbán kiszolgálja a magyarországi szélsőjobbot, amelyre még mindig jellemző az 1930-as évek nacionalizmusa és az antiszemitizmus.

nestrot10 2010.07.20. 08:09:30

Szegyelhetjük, hogy ilyen min. elnöke van Magyarországnak. Senki nem áll vele szóba...már a Bellussconi sem?
A Die Welt német konzervatív !!!! --- lap is cikizi a gonosz törpét....

lehet más a handa-banda 2010.07.20. 08:15:08

Viktornak jó tanács : ne talpnyalók véleményére alapozza mit csinál és kit nevez ki mert hamar ugyanott találja magát mint az előde

Karakán (törölt) 2010.07.20. 08:20:07

Kontraszelekcio, paranoia, szervilizmus ... fityeszes tulajdonsagok

lehet más a handa-banda 2010.07.20. 08:22:10

@nestrot10: Azért elég fura hogy Robert Fico Slotával a tarsolyában összesen nem kapott annyi kritikát 4 év alatt mint Orbán néhány hét alatt. Fico ejrópaiságban valahol Afrika közepén táborozik Slota meg a Holdat is ősi szlovák területnek nézi, az egész magyar politikában nincs hozzá fogható sötét alak. Mi lehet akkor a különbség a két ország között, mi az igazi baj Orbánnal? Talán csak nem az hogy gondosan kiépített érdekszférákat sért az intézkedéseivel?

nem1rem1 2010.07.20. 08:22:20

Akkor van baj, mikor elbambulnak. Vagy nem veszik észre, és véletlenül igazat mondanak, vagy elbambulják a pillanatot, mikor pártérdekből le kellene menni kutyába.

A Magyar Nemzettel nem emlékszem, mikor fordult elő, hogy Orbán Viktort, közvetlen mamelukjait és/vagy politikáját, lózungjait kritizáló cikket jelentetett volna meg. Még mikor két cikluson át egyfojtában ellenzékben voltak, akkor sem. Most meg, hogy kormányra került a nagyvezír, pont most bambul el Csermely Péter, és bambán kritizálni meri a 3/3-os (nem háromperhármas!!!) kormányt?

És különösen ilyen nehéz időkben, mikor sem az ellenállókban, sem a kollaboránsokban nem bízhat meg Sztá... izé, Orbán elvtárs???

manager2008 2010.07.20. 08:28:51

@lac1: Ki a gyilkos kérdés azért megér egy misét.
Mi alapján döntöd el?
1. Ha a TV székház előtt felsorakoztatott rendőröket agyonveri a tömeg, akkor a tömeg szabadságharcos?
2. Ha a rendőrök lepuffantanak 10-20 embert aki éppen betondarabokkal és csövekkel agyon akarja őket verni (film van róla), akkor a rendőrök gyilkosok, a civil áldozatok szabadsághősök? Esetleg a támadók terroristák? Esetleg a rendőrök tömeggyilkosok?
3. A rendőrök hősök ha megvédik az állami tulajdonú TV székházat? A támadók pedig köztörvényes bűnözők, akik élet elleni támadásuk miatt, jogos önvédelemből kaptak lövést?

Sorolhatjuk az eseteket, de elárulom, vannak erre nemzetközi jogi szabályok, és csak azokat kell elemezni a megoldás érdekében.
Az 1956 téma is eldönthető akár áldozatonként is hogy ki minősül hősnek és ki gyilkosnak , bűnözőnek, stb. akár katona volt akár civil. Általános megfogalmazás nem helyes, nem volt ott sem minden civil fegyverforgató szabadságharcos, és a hivatásos fegyveres erők sem mindig a köteleségüket teljesítették, hanem bűnöket követtek el.

nem1rem1 2010.07.20. 08:34:33

Egyébként meg, lehet hogy igaza van azoknak, akik szerint a politikából el kéne takarodni mindazoknak (mindannyiunknak), akik a rendszerváltás előtt szocializálódtak. Orbán Viktor nevével fémjelzett "Fidesz-generációval" vagy más néven a Kis-Generációval (egyben az én) bezárólag.

A rendszerváltás után azt gondoltam, hogy mi vagyunk a legszerencsésebbek, mert fiatal felnőtt fejjel meg tudtuk élni a régi rendszer hibáit, az ilyen típusú hazugságokra immunissá váltunk mindörökre, és egyben van olyan szerencsénk is, hogy kívülről láttuk a "nyugati" országok hibáit is, vagyis nem kell szükségszerűen belelépnünk ugyanazokba a csapdákba.

Tévedtem. A nyugati országok aknáit tapossuk, a kádárizmus beidegződéseivel súlyosbítva lépteinket.

Makovecz levelét (függetlenül Csermely Pétertől) már Hofi idején is kiröhögtük. Mit is mondott egy hasonló helyzetről a nagy nevettető? "Gyanítom, hogy ezt a levelet nem is ő írta, hanem az asszony! - Ugye, apukám, az lesz itt, amit mi akarunk? - Hogyne, te meg a két gyerek!"

Ha nem a húsz évvel ezelőtti, Népszabadság-béli munkáskáder-levelezőkre emlékeztetne Makovecz cikke, ha érvei nem hajaznának mégsötétebb, sztálinista érvekre, most is kifolyna a könnyem a röhögéstől...

caymanos 2010.07.20. 08:35:31

Makovecz végre viszonozta Gubcsi kedvességét, hiszen 22 éve kérte föl Lajos kurátornak a Spéter Erzsébet ellen létrehozott Magyar Művészetért alapítvány kuratóriumába.
Összenő, aki összetartozik.

Rob67 2010.07.20. 08:38:27

Ez mi a picsa?
Attól hogy egy vén majom tud csicsás tornyokat tervezni és jobboldali seggeket nyalni, nem kellene ilyenbe belemenni.
Utoljára ilyen levélküldős-bejelentős időszak Rákosi és Kédér alatt volt, Makovecc baraomarcő visszahozná.
Nem ül még elég exkomcsi a Fidesz soraiban Imi bácsi, a hangulat is kellene?
Ha nem tetszik amit írnak akkor tessék olvasni nyugdíjas építészek magazinját, esetleg a Tutti Fruttit (az nem kormény ellenes) elvégre is a Magyar Nemzet NEM azonos a Makovetz Nemzet című sajtó orgánummal, mi a faxért is kellene a vén trottynak megfelelő cikkekkel teletömni?
Én is olvasom bácsika, nekem nincs vele gondom.
A levelemet mellékelten megküldöm az Atyaúristennek is :)
Barom, mondaném, de egy öreg-beteg bácsikára ilyen nem illik.

egy-fo-epitesz 2010.07.20. 08:38:33

@nem1rem1:
ez a mai napot megszépítő, nagyon jó vicc, kösz:) hihihihii
"a fidesznek nem 2/3-a van, hanem III/III-a van"
:)
nagyon joooo:)

genyamagyar 2010.07.20. 08:41:02

Makovecz épitészete lófaszt sem ér. minden "alkotása" valami borzadály, hányadék, undormány. Nyomasztó, giccses szar. (Arról nem is beszélve, hogy elrohadt az általa tervezett uszoda teteje, mert nem tudta, hogy a víz párolog! :)))

egy-fo-epitesz 2010.07.20. 08:45:22

antalnak sem 2/3-a volt, hanem 3/2-e
(határontuliakkal, 15 millio magyar...)

genyamagyar 2010.07.20. 08:46:26

Egyébként ne rinyáljanak azok, akik a fideszre szavaztak, ezt akarták, hát megkapták! Aki csak egy kicsit is olvasgatott, nézte a híreket a választás elött, az tudhatta, hogy ez jön. Tessék most lenyelni a "kakit". (És még legalább négy évig, ha nem nyolcig).

egy-fo-epitesz 2010.07.20. 08:47:30

@Rob67:
ennél ő jobb... a segg mindkét partját nyalja... balra is...
pont erről ír a levelében majd ő megmondja ki a jokomcsi-rosszkomcsi,
mindig is értett a párttitkárok nyelvén... illetve fordítva a nyelvét jol...

meneruwa 2010.07.20. 08:50:32

@neccharisnyás útonálló: semmi tudás nélkül nem szólnék bele a dolgokba, a halottkémeknek semmi köze nincs a csodaszarvashoz, az életerő pedig a vhk "folytatása". informálódj mielőtt irsz vmit.

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2010.07.20. 08:51:06

Építész mondja: "...nem engedheti meg magának, hogy kormányellenes, hamis szemléletű cikket ...".

Hű azanyja! Ezentúl a központi agitPRop osztály sajtóhíreit változatlan formában kell lehoznia mindenkinek?

Rob67 2010.07.20. 08:52:01

@egy-fo-epitesz: Az Imi bácsi? Á nem is olyan Ő...

SzaGyu 2010.07.20. 08:53:12

A Washington Post is tudja, hogy az Orbán egy tekintélyelvű politikus.
Orbánnak nem probléma ha nem fogadja 1-2 államfő.
Orbánnak még ma is vannak olyan be nem teljesült, de a Petike által bejelentett útjai amiket még mint ellenzék nem is olyan régen bejelentett, hogy lám Orbán Viktor ide meg oda fog meghívásos alapon utazni mert hogy Őt milyen fontos személyiségnek tartják...
Aztán Kínán kívül sehol sem volt és eltűnt mint Petőfi a ködbe.
Az első kormányülés arról szólt, hogyan kell a Miniszterelnököt üdvözölni amikor belép.
A második kormányülés meg arról döntött, hogy ezentúl nem lesz hangfelvétel és részletes jegyzőkönyv arról a sok össze-vissza beszélő és semmitmondó fecsegésről, amit az üléskor művelnek.
No nem a takarékosság miatt vezették be, hanem azért, hogy ne röhögjék majd szét magukat a gyerekeik, unokáik és a történészek ha majd egyszer elolvassák.
Egyébként Orbánnak mágikus képességei vannak, mert mindig újabb és újabb marhaságot tudott és tud mondani. Ezzel mindig sikerült (ha megtévesztve is) összefognia táborát.
Lassan kiismerik a hívei is, és ő lesz a 2.Gyurcsány.

egy-fo-epitesz 2010.07.20. 09:00:15

www.hir24.hu/belfold/101543/lazar-nem-lesz-megszoritas-a-valasztasok-utan.html
meddig mondogatják?
ja és hogy fogják hívni? ha nem megszorítás nem reform... újbeszélül?
makovecz az agitprop erre találhatna ki valamit....

greybull 2010.07.20. 09:03:26

Moldovának a szatirikus könyvei és a sztorizós művek a mai napig olvashatóak - a többi: selejt!
Öregségére tényleg meg kell mindenkinek hülyülnie itt, aki régen letett valamit az asztalra?!

Egyed Ildikó 2010.07.20. 09:05:31

A rózsadombi Gubcsi -villa az jurtamennyezetű, legallyazott fa oszlopokkal?

Mensikov 2010.07.20. 09:06:34

Kivágtam és eltettem azt a Csermely cikket ami szerintem ütős és minden szava igaz, ezért nem értek egyet Makovecz Imrével. Nagy szegénység a FIDESZ részéről ( mondom Fidesz szavazóként ) ha nem találnak a megfelelő posztokra nem pártállami embereket 20 év után. Kiváncsi vagyok Torkos Matildot mikor állítják a szőnyeg szélére a hódmezővásárhelyi cikke ( Jó szívvel adj )miatt.
Nagyon nem szeretném ha az MN nem kritizálhatná hanem egyfajta seggnyalójává válna a kormánynak...
Úgyhogy hajrá Csermely.....

egy-fo-epitesz 2010.07.20. 09:07:21

@greybull:
szerintem ő nem változott elég következetes volt mindig is...
csak eddig nem jutott el hozzád a hír...
a sztorijai nagyrészt párttitkár-plébánosos...
neki meggyőzpdése volt hogy ő tud válogatni: joember-rosszember...
elég kategorikus volt mindig is...
az asztalra nem tudom mit tett le (na jo műalkotások és egyetlen nemzetközi híres építészünk, de nem a házai miatt, hanem az organikus elvek miatt...)
amit elvett az meg közismert... adótartozás, kifizetetlen alvállakozók, elvtársimegbízások stb

plb 2010.07.20. 09:08:12

Minden magyar egy Makovecz. Ez Magyarország! Szörnyű.

SzaGyu 2010.07.20. 09:09:13

@egy-fo-epitesz: Azért nem lesz megszorítás az Orbán kormány alatt, mert nem megszorításnak, nem reformnak fogják hívni, hanem:
NEMZETI EGYETÉRTÉSEN ALAPULÓ GAZDASÁGI ÉS POLITIKAI KORREKCIÓ.

No. Érthető a HírTV és a FIDESZ logikája? Mondja valaki ezek után, hogy hazudtak.

egy-fo-epitesz 2010.07.20. 09:10:15

@Mensikov:
na végre az ötödik fidesz szavazó... 3 mérnök kollégám+makovecz+Mensikov
lassan áll össze a lista már nem sok kell a 2 706 292, apropó
a kormány hogyan szerepel szerinted? a választási programját jól hozza?

jog-ász 2010.07.20. 09:11:05

most jártam makón, ahol makovecz tervezte a fél várost a szocialista polgármesterrel karöltve az elmult tiz évben, tehát hű magához, a nemzet(és pénztárcája érdekében).

csermely péternek ezek után biztos nem tervez házat.mekkora veszteség.

egy-fo-epitesz 2010.07.20. 09:15:03

@SzaGyu:
NAGY NEMZETI NÉPJÓLÉTI PÉNZ ÁTRENDEZÉS RENDSZERE?
rövidnevén NNN-PÁR
a törvényt pedig: NNN-PÁRt
ha alkotmányt is érint, aminek neve ezentúl "főtörvény" lesz, akkor NNN-pár-Ft

Mikrobi 2010.07.20. 09:21:51

Ez a Makovecz egy szánalmas, frusztrált, erőszakos, összeférhetetlen, kiállhatatlan vadbarom. Volt szerencsém hallani, hogy beszélt egyetemi hallgatókkal. Az sem véletlen, hogy a Pázmány Péter Katolikus Egyetemről gyakorlatilag ki van tiltva, nem tarthat ott előadást. Pedig ő tervezte. Így jár az, aki azt képzeli magáról, hogy mindenkinek mindent megszabhat, mindenkit rendreutasíthat, mindenkinek bármit előírhat. Ezzel a levélből jó sok ember előtt csinált magából hülyét.

Egyed Ildikó 2010.07.20. 09:22:14

"Az ifjúkommunista [Gubcsi] első volt azok között, akik 1984 és 1988 között pártjutalmazottként építési területhez jutottak: dr. Gubcsi Lajos, felesége Jakab Anna és az utóbbi szülei tehát 1.- forintért pompás, 17 millió forint forgalmi értékű rózsadombi telek tulajdonosai lettek és ehhez még egyéb pártállami áldást kaptak.

Előbb a KISZ-tulajdonban lévő Ifjúsági Lapkiadó Vállalat, majd a II. kerületi OTP-fiók biztosított számára építési hitelt s mintegy a sors ajándékaként Makovecz Imre építész elvtárs vállalta, hogy minimális ellenszolgáltatásért megtervezi Gubcsi elvtárs számára a csodapalotát… "

genyamagyar 2010.07.20. 09:22:25

Egyébként én nem Makoveczen csodálkozom, ő hozta a formáját. Én Csemelyen döbbentem meg, hiszen a cikke azt sugallja, hogy elhitte a fidesznek és Orbánnak azt a sok-sok hazugságot és demagógiát, amivel a népet etették. Pedig nem volt nehéz átlátni a szitán, de neki nem sikerült. Csalódni fog még jónéhányszor...

Laci70 2010.07.20. 09:23:13

Politikus és művész jobban teszi, ha nem politizál.

Igaz ez Makovecz úrra is. Jó építész, de hithű seggnyaló az egyik oldalon.

Laci70 2010.07.20. 09:24:09

Sportoló és művész akart lenni. Többi OK. :-)

Laci70 2010.07.20. 09:26:14

@Egyed Ildikó:
Igen. Kutyából nem lesz szalonna. Kommenista az kommenista marad, holtáig.

Oenophile 2010.07.20. 09:26:39

Nyugdíjba kéne már menni, Imre bácsi! Nem pedig hülyeségeket írogatni mindenféle napilapokban.

Sátán meg a Jocó 2010.07.20. 09:27:26

Azt nem rétem, ez mitől hír.

Most minden seggnyalóról lesz egy poszt, ha küld egy levélkét? Ajaj!

jog-ász 2010.07.20. 09:28:57

@Sátán meg a Jocó: nem, csak az amugy nagyarc, magamutogato én vagyok a faszagyerek nagymagyar seggnyalokrol

Sátán meg a Jocó 2010.07.20. 09:32:40

@jog-ász: nekem hótmindegy, hogy törzsökös turulivadék, vagy harcos cionlibsi az illető seggnyaló, itt jobb posztok szoktak lenni, sok utánjárással, linkekkel, forrásokkal, elemzésekkel.

Az ilyesminek helye inkább egy politikai bulvárba lenne IMHO.

E.K. 2010.07.20. 09:33:04

S így lőn majd Makrovecz-ből Mikrovecz!
Mindez csak idő kérdése.

wip 2010.07.20. 09:38:46

Má memonta a viktátor 12 évi, hogy más a választás és más a kormányzás! Hogy mertek tyík ahhoz gyönni, hogy az ojszósz-kojmánt kritizáljátok? Különben is, ha nem tetszik, újranyitja Vikike a hojtobádi munkatábojt, oszt jónapot! Nehogy má' ellent merjen mondani valaki a naagy seggdugasz vezéjnek!

jog-ász 2010.07.20. 09:39:08

@Sátán meg a Jocó: van forrás, van utána járás, a levél magáért beszél, néha elegebb a kevesebb szöveg is:)

genyamagyar 2010.07.20. 09:41:29

Fideszes fideszesnek vájja ki a szemét. jó látni! :)

Pix 2010.07.20. 09:45:37

Találós-kérdés:

Hogy hívják azt az építészt, aki a 80-as évek elején Gubcsi Lajosnak házat tervezet a Rózsadomb tetejére?

Na?

Hozzá Szóló 2010.07.20. 09:47:12

Hogy hogy jut el néhány irgalmatlan sötétagyú barom Grandpierre Attila fikázásáig ITT, el nem tudom képzelni.... de ráértek, de sok eszetek van.... szánalom...

Saga 2010.07.20. 09:47:15

Makovecz Imre!

Tessék elolvasni Kunderától a Lét elviselhetetlen könnyűségét 100-szor.

Leülhetsz.

Laci70 2010.07.20. 10:18:19

Makovecz úr kicsit hibásan ír. Helyesen:

"Liszkai Gábor főszerkesztő elvtárs részére!
....
Tisztelt Főszerkesztő Elvtárs!

....

Elvtársi üdvözlettel:
Makovecz Imre

Ui: Tájékoztatom, hogy levelemet Hende Csaba miniszter elvtársnak is elküldöm"

reccs 2010.07.20. 10:21:28

@Laci70: Á, erre semmi szükség, nem vetted észre, hogy egy mondaton belül a szovjet nagybetűs, a magyar meg kicsi? Ezzel mindent elmondott tudat alatt :)

Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod? · http://orbanfan.blog.hu 2010.07.20. 10:28:18

Azt régóta tudjuk, hogy Makovecz úr sötét, mint a segg... :(

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.07.20. 10:45:33

@meneruwa:

"halottkémeknek semmi köze nincs a csodaszarvashoz"

ez nem igaz. van köze: pl Grandpierre közös bennük.
úgy akartál kioktatni egy neccharisnyást h közben te is hülyeségeket beszéltél...

erre szoktam azt mondani h 1eeees.
nincs sok értelme.

Kristl 2010.07.20. 10:50:28

Sosem értettem mi olyan nagy szám Makovecben.
Egy hülye öregember "jó kapcsolatokkal" azt ennyi.

bocsazavarásért 2010.07.20. 10:52:29

@Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod?: Nem sötét, hanem nem felejt. A kommunista rendszer kegyeltjeként ezt a stílust tanulta.

Kristl 2010.07.20. 11:01:50

@bocsazavarásért:
dehogy kegyelt. csak "elfogadott az ország fejlődése érdekében" nem olvastad a sorok közt? :]]]

egy-fo-epitesz 2010.07.20. 11:05:30

@Laci70:
ha nem vetted volna észre rendszerváltás volt...
1990 előtt volt az elvtárs, utána "urak" vannak
és ennyi, ez volt az összes változás...

krj 2010.07.20. 11:05:30

@Egyed Ildikó: az az, amikor láttam, mindig megfordult a fejemben, hogy mekkora jókáder lakhat benne...és milyen igazam is volt...:-)

halihalo 2010.07.20. 11:18:36

Szánalmas! De ezt várhatjuk a jövőben. Aki meg mer szólalni, azt jó esetben így helyreigazítják, de biztos eljön az idő, amikor majd jön a nagy autó és el is viszi. A suszter maradjon a kaptafánál, és ne szóljon bele mások szakmájába, főképpen, ha nem is ért hozzá. Amúgy a sajátjához sem ért, mert azok is hasonlók a fidesz stílushoz. Jól néz ki (hangzik), de nem használható semmire, mert funkcionálisan tévedések.

Steve the Great 2010.07.20. 11:32:20

Hömm, úgy tűnik, hogy ez itt örökre aktuális marad:
"Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes jövőnkben sem bízik, és aki a mi boldog, fényes jövőnkben nem bízik, az áruló."

egy-fo-epitesz 2010.07.20. 11:35:19

a csermely halkan zúgott....
vagy árvíz van? kiöntött?
már építészeket is elönt (dühvel)
a víz ügyesek majd megfékezik

egy-fo-epitesz 2010.07.20. 11:38:33

"Gubcsi, amikor az elvtársak zöme – akik később multimilliárdosok lettek – a Szovjet megszálló államot tekintette hazájának..."
qva jo, tényleg a Szovjet nagybetű...
Gub-sci-fi -megnemlettmilliárdos- a kiszfizetéséből húzta meg magát szerényen az erdőben... a párt lepöckölt morzsáiból (telek, épület, otphitel stb...)

karnagyúr 2010.07.20. 11:40:03

Úgy tűnik, a szólásszabadság és a sajtószabadság Makovecz számára ismeretlen fogalmak.

bürger 2010.07.20. 11:43:43

Sajnos a jó öreg organikus világítótornyunk Makovecz elvtárs teljesen elvesztette minden itélőképességét - eljárt felette az idő, de őkegyelmessége ezt nem tudja.

Giraffa 2010.07.20. 12:05:22

El kellett olvasnom kétszer is, hogy rájöjjek: Makovecz nem ironizál, hanem komolyan gondolja... Húha.

Kubista Kerekerdész 2010.07.20. 12:19:58

Makovecz Imre az építészek Papp Lajosa, Papp Lajos a szívsebészek Makovecz Imréje.

Sátán meg a Jocó 2010.07.20. 13:13:25

@Kubista Kerekerdész: szerintem azért Papp jobb szakember a saját területén

gande 2010.07.20. 13:26:15

@Laci70: az sem ártana, ha a politikusok sem politizálnának..... :))))

2010.07.20. 15:24:16

@Hepci: ja, ez igaz, de van mit takargatni az öregnek is, tudhatnak róla valamit. Az összes ilyen nagyon csahos jobberről kiderült valami ilyen-olyan besúgó/fedett ügynök/marxista-leninista iskolán tanított stb. múlt. Szóval, lehet , hogy a saját fajtáját védi??

Plaxi 2010.07.20. 15:43:43

Agyfasz ez a levél.

greybull 2010.07.20. 17:34:32

Makovecz - tótul: mákostészta. Én speciel nem szerettem soha a mákos tésztát, illetve a mákot. Diós vagyok inkább.
Makovecz szegény, istenem, mit vétettünk?

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.07.20. 18:21:10

@meneruwa:
Max. Grandpierre Attila. De nem zenéről folyt a téma, hanem a csillagászok őstörténetkutató diplomájáról.

SzaGyu 2010.07.21. 18:35:55

Már nem csak Makovecz tiltatakozik, igat Ő Magyar sajtóban, de a kormány meg az ORIGO címlapja szerint: " Levelet írt a Washington Postnak Kovács Zoltán, a kormányzati kommunikációért felelős államtitkár, miután a tekintélyes amerikai napilap hétfőn szerkesztőségi cikkében keményen bírálta Orbán Viktor kormányfőt. Kovács szerint különösen azt nehezményezték, hogy a cikk az államfővé választott Schmitt Pált Orbán egyik nacionalista szövetségesének nevezte." Most jó lóra tettek.

naneee3 2010.07.22. 14:27:46

Kiterjesztenék a cenzúrát a Washington Postra is.

sityak 2010.12.01. 17:01:21

Amikor Gubcsi a 80-as években villát épített a Rózsadombon, nagy szám volt, hogy egy élő fa szerves része lett az építménynek. Szerves építészet, ugye... Az építkezéshez egyébként - mint igazgatóhelyettes - megkapta a munkahelye telje s évi lakástámogatásra szánt összegét, 1 millió forintot. Ezt "normál" évben 5-en-6-an kapták a kispénzűek közül...

fokabacsi 2010.12.01. 19:16:53

Nem kellene annyit bírálni a kormány intézkedéseit .Túl sok ekqrást hagytak a szocik. Illetve annyi esze legyen a kormánynak, hogy normális intézkedéseket hozzon, mert megint el fog bukni a negyedik év végén.
Tanulhattak volna már a hibáikból.

Péntek Esti Bankrabló 2011.03.25. 13:21:16

Ez aztán a bolsevik tempó, Makovecz elvtárs!

fog- és Bulawayo magiszter 2011.10.01. 00:12:44

A Csermely-cikk hangvétele és tartalma korrekt volt, de ettől maga Csermely még nem az. Egy manipulátor, aki egy szót se mond engedély nélül.

fog- és Bulawayo magiszter 2011.10.01. 00:14:29

@Péntek Esti Bankrabló: Makovecz, Hende, Gubcsi ebben az ügyben a rossz oldalon áll, Csermely a jón, ez világos. Mindamellett Csermely is egy gennygóc.

Scala 2011.10.02. 10:52:34

Valaki tudja, hogy mibe halt bele Makovecz kedden?

Scala 2011.10.03. 02:30:13

@Horizont: oké. Nem mondtam, hogy kevés. :-)

shaneb 2011.10.04. 05:14:27

@fokabacsi: Tán csak nem dicsérni kellene? Lehet nem veszik észre az zemberek, a jó szándékot.Vaj mivel tanulnának a terápiások? Eszük annyi amennyi látszik!

elektromotor 2011.10.04. 13:10:10

@shaneb: "Illetve annyi esze legyen a kormánynak, hogy normális intézkedéseket hozzon, mert megint el fog bukni a negyedik év végén. "
Ezt is elkellett volna olvasni!
Leírtam már többször!: Nem érdekel, ha normális akár nyilaskeresztes párt is van hatalmon ! De a vörös f@szok már bebizonyították , hogy TÖBBET SOHA AZ ÉLETBEN HATALOM KÖZELBE NE kerüljenek!
Ennyi!
82.5% adóssággal, és a kasszában minusz 600 milliárddal nem lehet pillanatok alatt csodát tenni!

Még akkor sem, ha Lendvaisipánka "Lassanmondomnemleszgázáremelés" van is a parlamentben.

shaneb 2011.10.05. 06:48:45

@elektromotor: Jó meglátás! De, biztos vagyok benne, hogy el fog bukni.

elektromotor 2011.10.05. 07:57:35

Örülnék neki, ha a Jobbik kerül hatalomra. De az összes többi csipáravaló!
Én azt mondom: A Fidesznek kell időt adni, legalább négy évet.Sok dolgukkal nem értek egyet, de többel igen, mint amivel nem.

elektromotor 2011.10.05. 08:18:32

Pofátlan lopás, kenőpénzek miatt?!

"Az első hat cukorgyár privatizációjából semmi nem került az állami kasszába – hangzott el az ágazat privatizációját vizsgáló bizottság tegnapi ülésén.
Az előnytelenül kötött szerződéseket a saját hasznukat és túlélésüket kereső vállalatvezetők készítették elő, a privatizációért felelős szervezet akkori vezetője az idő és a létszám hiányával magyarázza, hogy nem ellenőrizték gondosabban a szerződéseket, s csak a bélyegzőt nyomták rá a papírokra.
Egyetlen fillér haszna sem volt a magyar államnak az első hat cukorgyár privatizációjából a kilencvenes évek elején – derült ki abból a szakértői jelentésből, amelyet a hazai cukorgyárak privatizálását vizsgáló parlamenti bizottság tegnapi ülésére készítettek. Bár az akkori kormányzat jelentős bevételeket remélt az állami vállalatok magánkézbe adásától, az először – 1990 szeptemberében és októberében – dobra vert petőházi és kaposvári cukorgyárak, majd az 1991-ben eladott kabai cukorgyár értékesítéséből semmi nem jutott az állami kasszába.
MNO "

elektromotor 2011.10.05. 08:25:57

@Giraffa: @Letícia: , és a többiek. Ennyi esze , a kocsmai alkoholistának is van, mint amivel ti rendelkeztek.
"Tudni kell, hogy a politika alatt és fölött álló Magyarságnak tettre kész, korrumpálhatatlan vezetőkre van szüksége. Egy Magyar Nemzet, melynek előfizetője vagyok, nem engedheti meg magának, hogy kormányellenes, hamis szemléletű cikket jelentessen meg."
A bolsik ellen is ilyen alapos tényeken álló érveket írtatok?!

süti beállítások módosítása