Skip to content


       Szűrés lista

Egy rendőrgyilkosság margójára

Pénteken nem a szokásos útvonalon, a szokásos piros 7-es busszal mentem haza, pedig akár szemtanú is lehettem volna ...

A szörnyű eset:


"2010. július 23-án 14 óra 20 perc körüli időben a Budapesti Rendőr-főkapitányság XIV. kerületi Rendőrkapitánysága 2 járőre a Budapest XIV., Nagy Lajos király útján ellenőrzés alá akart vonni egy fekete színű BMW típusú terepjárót, melynek sofőrjét közlekedési szabálysértésen érték. 

A BMW a rendőri karjelzésre nem állt meg, menekülni kezdett a Kerepesi út irányába. A járőrök üldözőbe vették, közben rádión segítséget kértek a társaiktól, akik bekapcsolódtak a követésbe.

A Keleti Pályaudvarnál sikerült feltartóztatni a menekülő autóst, az egyik rendőrautó keresztben elállta a BMW útját, míg a BMW mögötti rendőrautóból kiszállt Radovics Dusán r. zászlós, intézkedés alá akarta vonni a sofőrt, aki ekkor hirtelen hátramenetbe kapcsolt és elütötte az intézkedő rendőrt, majd ismét menekülni kezdett. A sérült rendőr társa több lövést adott le a menekülő gépkocsira. A helyszínre érkező rendőrök tovább követték a BMW-t, egészen a IX. kerületig, ahol 15 óra után nem sokkal a Budapest IX., Gubacsi út és Kén utca kereszteződésénél feltartóztatták, a benne ülő fiatalembert és női utasát elfogták és előállították a IX. kerületi kapitányságra.

Radovics Dusán r. zászlós 30 éves kollégánk olyan súlyos sérüléseket szenvedett, hogy életét a kiérkező Mentőszolgálat munkatársai már nem tudták megmenteni."


Több momentum még egyenlőre zavaros, és pár kérdés fel is merül az emberben: 

1. Népszabadság cím
"Rendőrgázolás: a büntetett előéletű sofőrnél jogsi sem volt".
Most van jogosítványa, de NEM volt nála, vagy egyáltalán nincs is jogosítványa? Mert nem ugyanaz a tényállás! A Népszabadság címe roppant félrevezető. és mint kiderült, egyáltlán nem volt jogosítványa.

2. Skoda Gabriella, a Fővárosi Főügyészség szóvivője.
Magyar Hírlap, péntek: "Ügyészség folytat eljárást, egyelőre hivatalos személy elleni erőszak, halálos közúti baleset okozása és más bűntettek miatt."
Majd másnap már, HVG: "a gépkocsi vezetőjét hivatalos személy sérelmére elkövetett emberölés bűntette és közúti veszélyeztetés bűntette miatt hallgatták ki gyanúsítottként."
Elég nehezen alakult ki, hogy mivel gyanúsítják ...

3. "Hivatalos személy ellen elkövetett emberöléssel is meggyanúsíthatják azt a jelenleg is számtalan büntetőeljárásban érintett ..."
"A gyanúsított többszörösen büntetett előéletű, jogosítványa sem volt, és még az sem tisztázott, kié volt a kocsi, amelyet vezetett."
Többszörösen büntetett.
Több büntetőeljárás folyik ellene.
Nincs jogosítványa.
De autókázik fényes nappal.
Milyen bűncselekmények miatt volt már büntetve? Milyen bűntetőeljárások folynak ellene? Ha ismert bűnöző, akkor miért volt szabadon?

4. Vér és vizelet vizsgálat történt?
Piás vagy/és drogos volt, miközben vezetett? Mert ha végigszáguldozok a fél városon és közben meggyilkolok egy rendőrt, akkor nem vízért jajongok, mikor kitépnek az autóból. Persze ha mocskos mód be vagyok tépve, akkor a víz roppant fontos ... És a rendőrök azért akarták igazoltatni, mert a szembe jövő sávban autózott a Nagy Lajos király úton.
És ilyen esetben az utast is ki kell szedni az autóból, le kell nyomni a földre, meg kell bilincselni, mert a rendőr nem tudhatja, hogy "csak" utas vagy tettestárs. Fegyver is lehetett volna nála és akkor máris több halott lenne.
Azonkívül a helyszínt biztosítani kell, nem pedig megengedni, hogy a járókelők pár méterről kamerázzanak, főleg hogy akkor már tudták, hogy rendőrgyilkosról van szó. Abszurdisztán a köbön, de a rendőrök hagyják, hogy a csaja megitassa vízzel. Képzeljük el, hogy Amerikában/Angliában/Franciaországban a rendőrség elfog egy veszélyes rendőrgyilkost, akit az elfogás közben a nője itat!

A srác egy igazai Transformers, 30 másodperc alatt lesz a kurva tökös raj csávóból jajveszékelő taknyos kölyök:

 

5. Sokkal kevesebbért is csuklyás kommandósok csőre töltött gépfegyverrel rabszíjon viszik a gyanúsítottat. Ez valami vicc? Vörös szőnyeg nem volt?



6. XIV. kerület, Nagy Lajos király útja -> Keleti pályaudvar -> IX. kerület, Gubacsi út. Szép nagy távolság. A rendőrség ki van képezve autós üldözésre, ki van képezve, hogy kell megállítani egy menekülő autót, tudják, hogy ilyen esetben milyen eszközöket lehet alkalmazni?

7. Sajnos a meggyilkolt rendőr rossz megoldást választott, mert sem előröl, sem hátulról nem szabad megközelíteni az autót, pont azért, hogy nehogy elüsse az embert.

8. Fegyverhasználat.
Nincs még egy ilyen ország, ahol ennyire gyámoltalanul merik használni a rendőrök a fegyvert. Ez az eset bármely másik nyugat-európai országban vagy az USA-ban rövid úton ért volna véget: két lövés a kerekekbe, ha tovább megy, akkor a többi lövés a sofőrbe.
Nem lehetséges, hogy a rendőrök, félve a következményektől, még a legnyilvánvalóbb esetekben is inkább szándékosan elkerülik a lőfegyver használatát? Mert nem akarják az aprólékos, elhúzódó, pepecselős, méricskélő vizsgálatot a fegyverhasználat jogosságáról?
A rendőrségtől kérdezem, ha használja a rendőr a fegyverét, akkor utána ez milyen következményekkel jár a számára?

9. Talán meg kellene nézni a rendőri vezetőknek, hogy zajlik egy közúti igazoltatás az Egyesült Államokban. És ott nem sír senki, mert a rendőr védelme az első!

10. Büntetés.
Kíváncsian várjuk, mit találnak ki.
"Ártatlan, csak megijedt a rendőröktől, és a pánikba került."
"Véletlen baleset, elsodorta a rendőrt."
"Rasszista rendőrök, csak azért állították meg, mert cigány."

Poór Zoltán rögtönzött sajtótájékoztatót tartott a bíróságon, hát ilyen színjátékot még nem pipáltam. Poór Zoltán simán elmehetne a Barátok Köztbe is a remek színészi teljesítménnyel. Profin vezényli a sajtót.
Megijedt a 2 pisztolyos rendőrtől.
Valóban nincs jogosítványa.
Ő csak kergetőzött a rendőrökkel, nem is tudta, hogy elütött egy embert.
Jogerős, másodfokú ítélet van ellene, és a napokban kell bevonulni a börtönbe.
Csak egy pohár sört ivott ebéd után.
Ő nem is akart menekülni, csak az élettársa biztatta, hogy ne álljon meg.




Ugye emlékszünk Elődre?
Császár Előd
:
"A vádirat szerint Császár 1998. december 17-én 95-100 kilométer per órás sebességgel haladt a XII. kerületi Szilágyi Erzsébet fasoron, amikor többször áttért a menetirány szerinti bal oldalra, majd egy hirtelen kormánymozdulata után összeütközött a vele szemben 50-55 kilométeres sebességgel haladó rendőrautóval.

A karambolban életét vesztette Sz. Tamás, 25 éves rendőrfőhadnagy. A nyomozás vezetői nem tudták bebizonyítani azon több ízben tett kijelentésüket, hogy Császár kábítószer befolyása alatt állt a tragédia idején, a jóval korábban történt fogyasztást azonban kimutatott az orvosszakértő, amiért a popsztárt ügyészi megrovásban részesítették."

A hosszas bírósági procedúrát követően jogerősen másfél év fegyházra ítélték, amelynek végrehajtását három évre felfüggesztették. Az énekest végül mindössze 100 ezer forint megfizetésére kötelezte a bíróság.

Vagyis mi várható?
Véletlen baleset, nem látta az autó mögé lépő rendőrt ... a büntetést ki lehet találni.

10. Radovic Dusán. Élt 30 évet.

"Radovic Dusán (született Ózd, 1980. május 21.), a miskolci rendészeti szakközépiskola elvégzése után 1999-ben került fel Budapestre és kezdte meg szolgálatát Zuglóban. Élt-halt a kerületért, szenvedéllyel végezte munkáját, elhivatott és rendkívül tehetséges fiatalembernek ismerték kollégái és barátai. Szorgalmasan látta el szolgálatát, a kapitányságon példaként állították a fiatal rendőrök elé. Számos ifjú rendőrt tanított meg a rendőri szakma ismereteire, a pályakezdő kollégák szívesen fordultak hozzá tanácsért.  Rendőri pályafutása során kiválóan megismerte a kerületet, melyet megszeretett. Sokat tett Zugló közbiztonságáért. 

Radovic Dusán szépen haladt a ranglétrán, amit kitartásának, bajtársiasságának és szorgalmának köszönhetett. Pályafutását mozgóőrként kezdte, majd 2004-ben járőrvezető lett, 2007-ben ügyeletesnek léptették elő, majd 2009-től szolgálatparancsnokká küzdötte fel magát. A diploma megszerzése után elvégezte azt az átképző iskolát, melynek eredményeként néhány napon belül tiszti kinevezést kaphatott volna. Megérdemelte és rászolgált. 

Közvetlen munkatársai és felettesei egy melegszívű, jókedélyű fiatalemberként ismerték meg. Felesége szintén a zuglói kapitányságon teljesít szolgálatot. 2 és fél éves kislányukat boldogságban és szeretetben nevelték, példás családi élete és munkája mellett jutott energiája arra, hogy folyamatosan továbbképezze magát. 

Fájdalommal búcsúztatják Dusánt közvetlen kollégái, barátai, elöljárói és mindazok az állampolgárok, akik elkötelezettek a rend, a becsület és törvényesség mellett. 

A rendőrség hősi halottként tiszteli az elhunyt zászlóst, saját halottjaként gondoskodik a végtisztesség megadásáról."

Címkék: rendőrség

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr12173815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Homeoffice 2010.07.26. 14:07:52

@TCrown:

Köszi elérzékenyültem....:).

derelyegrádi szellem 2010.07.26. 14:19:46

@Virág et.:

Szia! Régen láttunk. De ugye nem "akadályoztatva" voltál? :-)

"Neked jót tett a kormányváltás. :)

Nekem az tett jót, hogy kiderült, vannak olyanok is, akik fogadnak, vesztenek, DE MEG IS ADJÁK! (ez a számodra példaként szolgáló kartárs seduxen volt, kérdezd meg tőle, hogy kell ezt csinálni!) ;-)

TCrown 2010.07.26. 14:21:13

@Gunther: Liked that? Gonna love this:
www.mentalzero.com/Cop-Slams-Black-Kid-Onto-Cruiser-Hood-Like-He-s-A-Toy-1737.html
Sweet home Alabama...

És azt is érdemes megfigyelni, mekkora respectje van a rendőrbácsiknak. Pampogni mernek, de hozzájuk nyúlni egy ujjal sem. Ez itthon sem ártana...
Na, befejeztem, millió ilyen video van a neten, van miből tanulni.

grupi 2010.07.26. 14:23:22

A rendőrök csak védőfelszerelésben, azonosító nélkül, csoportban és az ártatlan emberekkel szemben nagy legények. Egy toplák cigány, egy jobb erőben levő, tetovált alja féreg, egy visszaeső bűnöző már kifog rajtuk. Nem mernek hozzányúlni, félnek tőle, és tiszteletben tartják.
Bár a normálisan dolgozó, a tisztességesen adózó békés állampolgárokat is megbecsülnék, tisztelnék a rendőrék. (És most a szemkilövő szolgálatosokról, vagy pont a rendőrre támadó cigányokról szót sem ejtettem. A két véglet között mindig a normális polgár szív.)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.07.26. 14:23:45

Borzalmasan megrázó. És mocskosul előtérbe helyezi, hogy ma Magyarországon hol tart az igazságszolgáltatás: milyen a felszerelésük, mit engednek nekik a jogszabályok, hogy egy adott bűnesetet megakadályozzanak vagy az elkövetést szabotálják. Csak remélni tudom, hogy ezen a mocskon fognak példát statuálni.

Lenne amúgy egy kérdésem: állítólag a tettes "élettársa"=utasa buzdította a sofőrt a továbbhajtásra. Ez már kimeríti a bűnrészességet, esetleg a felbujtást? /utóbbit kérdőjelesen írom, mert csak félmondatban hallottam/

Mélységes részvétem a rendőrzászlós családjának.

derelyegrádi szellem 2010.07.26. 14:30:42

@grupi:

Igazságtalan vagy velük. Most kifejezetten bátrak, és valódi rendőrök voltak, és egyikük ezért még az életével is fizetett. Ezért sem az alkalom, sem a hely nem alkalmas a 2006-os események megtárgyalására, vagy különösen azzal bármi párhuzam vonására. A mai nap és ez a poszt - rendőrök vonatkozásában - a tiszteleté, és a részvété. Megilleti őket.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.07.26. 14:44:45

@zero:
Flancos egy autószerelő, ha 30 évesen már ilyen BMWre futja. Nem beszélve a szájszárazságot okozó mókabogyóról. :/

Jason Bourne 2010.07.26. 14:46:16

"Nagy Lajos király útján ellenőrzés alá akart vonni egy fekete színű BMW típusú terepjárót"

ráadásul a tudósítás sem helytálló, mert ez nem terepjáró, hanem egy ezeréves 5-ös limó.

Passzivista 2010.07.26. 14:55:41

Elaltatni csendben, es/vagy elasni...

Psychopit 2010.07.26. 15:01:36

@neccharisnyás útonálló: Nézd meg a hosszászólásom autóra vonatkozó részét :)
Kb. reális az összeg.

Gerolsteiner 2010.07.26. 15:39:40

@El Topo (Sgt. Elias): "És lehet a büntetések szigorításáért, meg halálbüntetésért sírni, az nem fog megoldani semmit. Annak idején Soós Lajost sem akadályozta meg a rendőrgyilkosságban a halálos itélettel való fenyegetés, és az még sokkal durvább eset is volt, mint ez a mostani. Soóst felkötötték, de ettől még a többiek nem okultak a példájából
" Csak egy kérdés: hány embert is ölt meg Soós miután felkötötték? Ha megválaszoltad, még mindig úgy gondolod, hogy nem volt értelme felkötni?

Bahama Mama 2010.07.26. 15:42:26

Őszinte részvétem Dusán családjának, nagyon megrázott, ami történt.

Nagyon megrázott a gyilkos "sajtótájékoztatója" konkrétan a mérhetetlen sötétség és a felelősségtudat teljes hiánya, illetve az, hogy a saját "karrier"-jének megakadását Dusán családjának az általa okozott tragédiájához hasonlítja.

Úgy tudom, menekülés közben több balesetet okozott, így azok cserbenhagyása miatt is felelnie kell, nem lehet semmilyen ürüggyel felmenteni, sokáig fog börtönben rohadni, és megérdemli.

Amit viszont nem értek: ez az ember mitől cigány? (Több helyen olvastam, hogy az.) Nekem vannak cigány barátaim, ismerőseim, iskolatársaim, ez az ember "nem úgy néz ki" minhta az lenne... vagy nyilatkozta, hogy az?

Szerintem egyszerűen csak egy sötét "magyar" (mert mi is bűnözünk...), amilyenből sajnos még rohangászik pár az országban...

guma 2010.07.26. 15:52:07

@grupi:

Nem véletlen, ha végig olvasod az oldalt, itt az emberek 99%-t megrázta az eset.

Most csak részvétnek és súlyos ítéletnek van helye, aki teljesítette feladatát ezért meghalt!

tavaszi fingok érkeznek a széllel 2010.07.26. 15:53:08

Nem vizet adni neki, hanem két nagy TOCKOST!!!!!
Meg azt a rinyáló kurvát is le kellett volna nyomni a földre, nem megengedni, hogy ott föl-alá sétáljon.

Kartal (rezervált) 2010.07.26. 16:18:20

@Jurganov: nem erről beszélek. megértem én azt az oldalt is, van rendőr haverom, nem egy. arról beszélek, hogy ha nem történik változás, akkor a rendőrök is a nyugdíjasokkal lesznek egy kategória. meg lehet nézni, a cigányok legalább hetente egy nyugdíjast összevernek, kirabolnak, meggyilkolnak. ha a rendőrök nem ütnek vissza, nem vernek a pofájukra, hogy fájjon, akkor a következő áldozati csoport ők lesznek. utána pedig elszabadul a pokol, mert ha szabad rendőrt gyilkolni komolyabb retorzió nélkül, akkor akárkit szabad meggyilkolni... ez pedig már az anarchia és a polgárháború kezdete. aztán lesz sikítozás, amikor a falusi magyarság fegyverre kap, és végig megy a putrisoron.
csak egy példa:
www.szoljon.hu/jasz-nagykun-szolnok/kozelet/megalljt-a-tolvajoknak-318799
szerinted meddig lehet ezt még tűrni?

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.07.26. 16:23:44

@Gunther:

na pont ezért fordult fel a gyomrom kurucék cikkcímét olvasva. Képmutatásból ötös.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.07.26. 16:26:31

@Seduxen:

"asszem lenne itt ájvékolás, ..."

Erre mondják, hogy az kiabál legjobban, akinek a háza ég. Engem sem zavarna, sőt.

Virág et. 2010.07.26. 16:48:23

@derelyegrádi szellem: Nem, csak gondoltam megvárom a választások végét, hogy újra érdemes legyen blogot olvasni.

Még mindig fenntartom, amit akkor is mondtam: adj egy címet és küldöm a nyereményed. :)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.07.26. 16:56:49

@Szekuriti Blogger:

Mennyire jól összefoglaltad.....hogy rohadna meg az összes ilyen mocsok

kyncza 2010.07.26. 16:57:24

Érdekes módon a füvön ülésért márt járt a gázspray, meg a bilincs, meg a gyorskötegelő a csuklóra. Valamint nem emlékszem, hogy a fejet is eltakarták volna személyiségjogi védelemből.

Dehát nyilván egy gárdista az egész országra veszélyes, ez meg scak egy fiatalember-csíny volt!

Majd csak megtanulják a rendőrök is, hogy az elmúlt(meg sajnos a mostani) rendszer hova vezet...

hatesz 2010.07.26. 17:15:50

Megboldogult Hofi mondta jól. Elösször bumm egyet a rohadékba, aztán kettöt a levegöbe, mint figyelmeztetö lövés. A szakértö meg döntse el melyik volt elöbb...
Radovic Dusán, nyugodjék békében...

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.07.26. 17:17:08

@Jurganov:

Az átlag, normál embernél szerintem is működik.
Viszont ők sokkal kisebb eséllyel kerülnek ilyen helyzetbe, hogy ezen kelljen filózniuk.

tudi 2010.07.26. 17:52:11

Szép kis eset. és jogos kérdések, mikor az öreg kint melózott Németországban és az autópályán megállította a rendőr alapból úgy ment oda hozzá, hogy a pisztoly táskát kinyitotta. Nem tudom milyen töltényt hasznának rendőrök, de szerintem 9 mm-est, az meg játékpiszolyokba való, amerikában 45-ös az alap na azzal meg lehet állítani egy autót+minden rendőrnél van sokkoló. Ja és ha azt akarjuk, hogy rend legyen, akkor már az első felszólítás után lőni kell, hogy a bűnözők megértsék.

tudi 2010.07.26. 17:56:15

"A rendőrség ki van képezve autós üldözésre, ki van képezve, hogy kell megállítani egy menekülő autót, tudják, hogy ilyen esetben milyen eszközöket lehet alkalmazni?" ez is igaz, de mondjuk én octáviával, focussal, vagy mondeoval nem állítanék meg menekülőt, amerikában ezért használnak böhöm nagy min. V6-os motorral hajtott autókat, amiket speciálisan rendőrségi célra gyártanak és nem csak átalakítanak.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.07.26. 17:56:51

@Peetee:

Nőijárőr ismerősöm mindenképp, aki két mellékállásban melózik, hogy megéljenek a kisgyerekével. Mert mint mondta, inkább ez, mint a korrupció.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.07.26. 18:00:06

@derelyegrádi szellem:

A kérdés csak az, hogy mindezeket az érzékelés mellett fel is fogta-e...
Nyugtass meg, hogy nem lesz enyhítő körülmény, hogy "nem volt tudatánál" vagy hasonló.

hoplita 2010.07.26. 18:02:14

@tudi:
Nyugodj meg, a 9 millis is megállít, főleg a félköpenyes, üreges hegyű...igaz, itt a teljes rézköpenyest használják a P9-esekbe.
A .45-ös kaliber már nem igazán használatos, az amik is a .38-asokat preferálják, az automaták meg kilencesek túlnyomórészt......45-öst már csak a Colt gyárt, és inkább csak hagyományból, mint praktikus okokból.

tudi 2010.07.26. 18:12:58

@hoplita: Igaz, bár ha rajtam állna a rendőrség már minimum IMI Desert Eagle-el 0,50-el lenne felszerelve. A nagyobb azért mégis jobb:)

trojka 2010.07.26. 18:13:59

@laspalmas:
ne aggodj...egy ev mulva hösként fogják a bulvárlapok emlegetni a ezt a mocskot...a rendör meg biztosan agyalágyult öngyilkosként lesz emlegetve...hajra Pintér urrrr...

derelyegrádi szellem 2010.07.26. 18:32:17

@laspalmas:

A közhidelemmel ellentétben az önhibából eredő ittas állapot kifejezett súlyosító körülmény általánosságban is.

Mivel autót vezetett ráadásul újabb bűncselekmény is, ha tényleg ivott. A kábítószertől befolyásolt állapot, mivel a kábszer fogyasztás önmagában is Bcs, szintén, + így vezetett, ez megint újabb bcs.

Nagyon meglepne, ha ezek enyhítenének a büntetésen :-)

@Virág et.:

Azt ugye te sem gondoltad és gondolod komolyan, hogy megadom a címemet? Vagy egy üveg borért csinálok valami kamu címet, és erre rászervezek? Személyesen, anonimitás mellett átveszem.

@trojka:

ezzel a mai hülyeségi versenyt szerintem megnyerted. Már próbálkozni sem érdemes.. :-)

trojka 2010.07.26. 18:47:34

@derelyegrádi szellem:
kös tezsvir...csokolom kezsed labad...

Virág et. 2010.07.26. 18:47:57

@derelyegrádi szellem: A személyes átvét már nem lenne anonim. Nekem az is jó, ha semleges harmadik félnek elküldöm. Pl. akár zeronak, neki úgyis nemsokára regisztrálnia kell magát, mint blogger - hála a szavazófülkés forradalomnak. :)

guma 2010.07.26. 18:51:36

@laspalmas:

Sokan meg a céget hagyták ott, mert nem tudták családjukat (+lakásukat) fenntartani. Fiatal, többszörösen kitüntet emberek nincsenek megbecsülve csak célkeresztbe állítva. Hogy kinek jó ez azt ki lehet találni...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.07.26. 18:53:46

Gratulálunk rendőri vezetőinknek, meg a libsiknek, hogy eddig engedték zülleni a yardot.
Már csak arra jók, hogy sokezrekre büntessenek az elsősegélydoboz hiányáért.
És ezt rendőrök élete bánja, amikor tényleg gáz van.

Meg a kibaszott bíróságoknak is a kurva anyját, hogy ennyire töketlenek! VAgy amikor engem kell vegzálni, akkor meg hihetetlen határozottan hiszik el a kenőpénzt adó alperes hazugságát. Gratulálok.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.07.26. 18:54:47

@derelyegrádi szellem: Á, ha a bíró is tőle veszi a füvet, akkor nem lesz baj...

Nzoltan 2010.07.26. 19:09:12

Emlékszik még valaki arra a videóra, amin egy nőt sokkolóval szednek ki a kocsiból? Na az tuti volt. Itt is így kéne.

tükörfúró 2010.07.26. 19:25:17

@hoplita: a .45 sehol nem indokoltabb, mint nálunk, ahol sem önvédelemre, sem rendvédelemre nem engedélyezett --vagy rendszeresített-- az expanzív, üreges hegyű

a teljesköpenyes 9milis makarov stophatása csekély, kb direkt fejlövés vagy több rádupla ami megállitja az ellent
viszont az átütőképessége tulzott, ami rendvédelmi szerepkörben még tovább növeli az alig hatásos fegyver használatának veszélyeit, tegyük fel eltalálják akit kell, a lövedék átmegy a rosszfiún, egy gurulat, majd becsapódik a 20méterre tökmás irányban békésen sátélgató vétlen állampolgárba

greybull 2010.07.26. 19:29:48

Két csendőr ballag a falu utcáján. Egy cigány megjegyzést tesz rájuk. A két csendőr bikacsökkel jól elveri. Odagyűlik néhány kigyűrt roma. Erősítést kérnek a csendőrök. Egy csendőrszázad megszállja a falut - az összes romát "elegyengetik" - az "erős fiúk" kezeit-lábait eltörik, tökön rúgással körítve. Nem bezárás, nem elzárás - majd el lesznek a gipszbe zárva hónapokra. Aki ezek után csak csúnyán rá mer nézni a csendőrre, azt a falu közepén az összes roma előtt agyonverik - nincs bíróság, ügyvéd, anyjuk picsája!
Hát kb. ez lenne egy hatásos pedagógia egy: Realisztánban.
Mo.azonban Abszurdisztán, úgyhogy az előbbiek TERMÉSZETESEN nem Mo-ra vonatkoztak!

Hungaro Sapiens 2010.07.26. 20:29:34

Az esetből is látszik, hogy az ember alapvetően JÓ. Ha elkövet valami rosszat és elkapják MINDIG előjön a jobbik énje, és ŐSZINTÉN MEGBÁNJA bűneit.

Teljesen életszerű, hogy jogosítvány nélküli vezetés miatt menekülőre fogta, de ha tudta volna, hogy egy sokkal súlyosabb bűncselekményt, rendőrgyilkosságot követett el, akkor megállt volna és nem próbálta volna megúszni a büntetést.

Avatar 2010.07.26. 21:38:19

@greybull: Mondjuk ha azt meri mondani nekik, hogy "SÜN!", az már elég ok, ahhoz, hogy összeverjék? És csak a cigányokat szabad ilyenért összeverni, vagy árpádsávos zászlót lóbáló "forradalmárokat" is?

Daihelyon 2010.07.26. 22:40:35

@Avatar:

Szerintem beléd is lehetne némi értelmet verni. Ha meg nem, nem lenne kár érted.

vizsla_barat 2010.07.27. 00:46:42

az amcsi rendorauto nem skoda octavia. az egy 30 eves ford-design,amivel igenis le lehet szoritani eleg sokmindent az utrol (sulya is van meg loereje is,meg a kasztnija se muanyagbol).
Bar a ford megszuntette a crown vic gyartasat,meg sokaig itt lesz velunk az ipar eme remeke.

belzebubó 2010.07.27. 07:04:29

Ahogy a bűnbánót alakitja ez a mocsok, mint aki először csinálta ezt és most aztán nagyon magába néz.
"Nem ez volt az első eset, hogy a rendőrökkel macska-egér játékot játszott Poór Zoltán. Az RTL Klub információi szerint tavaly az M5-ös autópályán vették üldözőbe a férfit, akkor kilőtték a kocsija kerekét. Idén áprilisban lopás miatt vitték be az egyik kapitányságra, ahol megfenyegette a rendőröket, törni-zúzni kezdett, nyugtatót követelt, így mentőt kellett hozzá hívni. A RTL Klub úgy tudja: a férfi autójában most kábítószert találtak."
@Hungaro Sapiens: ostoba

csabapayne · http://kulturcseppek.blog.hu/ 2010.07.27. 07:33:06

www.hirtv.hu/belfold/?article_hid=332338

És ezek után egyáltalán életben volt... nemhogy szabadlábon ?!

Marcellusca 2010.07.27. 09:38:49

@belzebubó: Nem volt az bűnbánó.
Azon is felhúztam volna magam, de ahogy - arrogánsan - előadta a modókáját, az aztán volt a bicskanyitogató.

greybull 2010.07.27. 09:43:16

@Avatar: teoretikus felvetés. A jelenleg árpádsávos lobogót lóbáló forradalmárok lesznek ugyanis a csendőrök.
Egyébként a helyzet megértése végett javaslom, hogy költözz el két hónapra valahova a keleti végekre (Borsod, Szabolcs), persze kisebbségiek által többségében lakott faluba, és meglátod, milyen hatalmas szemléletváltozáson fogsz átmenni - ha megéred élve!.......
Kis történetem egyébként nem másról szól, mint a gyerekkori nevelés, illetve félrenevelődés pótlásáról Puschkatusch tanítónéni, és Bikatschöckk tanítóbácsi képében.
"Csendőrököl vasököl - odasújt, ahova köll!"

greybull 2010.07.27. 09:45:59

@hatesz: állítólag el lehet dönteni szakértőileg, hogy melyik lövés volt az első és melyik a második. De nem gond, felé kell célozni, gyorsan egymás után lőni háromszor, és vagy eltalálod, vagy nem - úgyis azt mondod, hogy csak elriasztani akartad először, és bocs, de MELLÉ MENT....

derelyegrádi szellem 2010.07.27. 10:32:05

@Virág et.:

Akár hiszed akár nem, nem találkozunk midnen nap zeroval, oly annyira, hogy még soha nem találkoztunk. Nekem nem azzal van bajom, hogy NEKED nem adom meg a címemet (ahhoz kell egyébként név is) hanem SENKINEK, így ha tehetem, zeronak se.

A bloggereknek meg nem nálam kell regisztráltatnia, bár ezt már úgysem hiszed el.. :-)

A személyes talákozás meg anonim, hiszen legfeljebb nem mondod meg a neved (én se fogom), azt meg hogy találkoztunk, bármelyikünk simán letagadja.

Én egyébként is letagadnám, hogy veled valaha is találkoztam, vagy hogy egyáltalán ismerlek. :-))

Avatar 2010.07.27. 10:41:28

@Daihelyon: Mi is a bajod? 2006-ban az Astoriánál pont az valósult meg, amit greybull álmodik, csak éppen nem cigányok álltak a fasz rossz végén.
A rendőrök többször is felszólították az embereket, hogy távozzanak, egyesek viszont távozás helyett köveket dobáltak a zsarukra, míg más bátor forradalmárok hátulról biztatták őket. Erre a rendfenntartók az összes "forradalmárt", és akit ők annak néztek, azt elegyengették. Nem bezárás, nem elzárás, hanem tökön rúgás, viperával megdolgozás, épp mint greybull elvárja.
Gondolom akkor is ékes fennhangon dicsérte a rendőrök határozott és tekintélyt teremtő fellépését...

Odáig azért nem jutott el a dolog, hogy aki ezek után csak csúnyán rá mer nézni a rendőrre, azt a tér közepén az összes forradalmár előtt agyonverik, bár pl. Révész Máriusz kapott rendesen.
"nincs bíróság, ügyvéd, anyjuk picsája!" - Na az meg külön szerencse, hogy nem tartunk itt. Érdekes, hogy rögtön a máskor lehazaárulózótt libsi jogvédőkhöz szaladtak jogi segítségért a kemény fiúk, ahelyett, hogy elkönyvelték volna magukban, hogy hát így jár, aki rendőrökkel kötekedik...

@greybull:
"A jelenleg árpádsávos lobogót lóbáló forradalmárok lesznek ugyanis a csendőrök."
Álmaikban esetleg.
Egyébként jelzem, hogy ismerek elég sok cigányt, a többségük becsületes. Ezért zavar az, ha a cigányt a bűnöző szinonimájaként használják.
A gyerekkori nevelés, illetve félrenevelődés pótlásáról a "munkásököl vasököl" is igyekezett gondoskodni, azt se szeretném vissza, meg a csendőrökölt se.

Homeoffice 2010.07.27. 11:03:20

@greybull:

" A jelenleg árpádsávos lobogót lóbáló forradalmárok lesznek ugyanis a csendőrök."

Te figy nemakarlak megbántani de ahhoz alkat is kell. Nem egy forradalmár 60 kilós, vagy sörhasú.
A csendőröknek alkatilag is megfélemlítőnek kell lennie. (Minimum 180-185 cent és minimum 85-90 kiló)
A régi MG fele (több mint a fele) használhatatlan ilyen szempontból.

derelyegrádi szellem 2010.07.27. 11:06:59

@Avatar:

Sajnos te egy újabb agybeteg vagy, aki nem tud különbséget tenni az állampolgári jogaiaval (ezt az Alkotmányban is garantálják) békésen élők keretlegények általi - politikai utasításra történő - összeverése, és a bűnözőkkel szembeni elvárt bánásmód között. Az Astoriánál senki nem dobált kővel, egy békés és törvényesen bejeletett tüntetésről próbáltak távozni, te ökör.

De nem baj, remélem anyádat is meg téged is majd megbilincselnek az utcán, és eltörögetik az ujjaitokat egyesével, anyádat meg mellbe is rúgják vagy háromszor-négyszer, és utána még a keretlegények hamis vallomásai alapján előzetesben is vágnak, egy 12 órás térdepeltetés után. Ha ezen túlvagytok, majd akkor pofázz kiscsíra.

Mert ti addig szoktatok "minek ment odázni", mint pl Horn Gabi, amíg nem titeteket pofoznak meg, mert akkor nem az van, minek mentem oda, hanem körrberohangáljátok a pofátokat mutatgatva a médiát. Ti vagytok ennek a társadalaomnak a csőcseléke, a legalja, és mocska.

De most előveszik ezeket a keretlegényeket (ezek ugyanis nem rendőrök), és bevarraják őket. És tudod, bent szeretik rendőröket....Ezt a jó hugyos Vágót is várják már....

Homeoffice 2010.07.27. 11:12:28

@derelyegrádi szellem:

:))))
Látom oda a tegnap nyugalmad,
Viszont azt elfogadod sztem Te is, hogy az Erzsébet-hídnál nem ártott volna egy frontális roham és jól megruházni ott pár arcot:))
(Huh ezért mit fogk kapni..)
Persze miután a politikai felelősöket is fellógatták volna:)

Marcellusca 2010.07.27. 11:30:47

@derelyegrádi szellem: Bazzeg, mért pont egy jogásznak kell elmagyarázni, hogy a rendőri intézkedésnek eleget kell tenni!
Utána lehet menni panaszra, de nem az az elintézési mód, hogy nem tetszik/szerintem jogtalan az intézkedés és elkezdek hőbörögni.
Aztán senki ne menjen sírni, hogy pofán b@sztak a rendőrök!

Bezzeg az már tök fain, ha hőbörgő cigányokat csapnak pofán.
Pedig a kettő közt nem sok különbség van.

Kettős mérce-é-e, Tisztelt Jogász Úr?

Homeoffice 2010.07.27. 11:39:40

@Marcellusca:

Bazzeg Tudod, Viktorék komcsijai vs Fletóék komcsijai...

Érted?:))))

derelyegrádi szellem 2010.07.27. 11:46:42

@Gunther:

Most is nyugodt vagyok.

Különbséget kell tudni tenni alkotmányos jogaival élő polgárok (fiatal lányok, nagymamák, nyugdíjas túristák, az utcán sem lévő Blaha sörözöben tartózkodó vendégek, stb.) minden ok nélküli, Übü király utasítására történő módszeres, pogrom-szerű összeverése (ezt keretlegények csinálják) és rendőrök bűnözökkel szembeni bátor, szakszerű és hatásos fellépése (ezt valódi rendőrök csinálják) között.

Ez így ennyi.

Egy-két véglény, mint ez az avatar is (meg kuncze, stb) még örül is annak, hogy azokat akikkel ő nem ért egyet, összeverték, megkínozták. Ami tényleg a legalja. Csak szadeszes és néhány komcsi lényről tudok ilyet egyáltalán elképzelni is. Ők a társadalom szemete, mocska. De úgy tűnik, most egyszer és mindenkorra megszabadulunk tőlük, ami a rendszerváltás óta legjobb hír, ami csak létezhet.

Aki elfoglalja az Erzsébet-hidat, és arra nem volt engedélye, azzal szemben fel kell lépni, a rendőrségnek ezt meg kell akdályozni, a szükésesség és az arányosság követelményét (Rendőrségről szóló törvény rendelkezései) szem előtt tartva. Ez meg ennyi.

De másik oldalt is meg kell nézni. Az a döntéshozó, aki tüntetésre nem adja meg az egedélyt, és ez később a bíróságon jogtalannak bizonyul, annak meg azonnali állásvesztés jár. Aki törvényes tüntetés feloszlatására (ez is megtörtént szociék alatt, pl Gesztenyés kert) ad ki utasítást, azt egyből eltávolítani rendőrség kötelékéből, és hivatali visszaélésért azonnal eljárás alá vonni, és megbüntetni.

És már kész is a REND, de mindkét oldalon. Minden jogszabály rendelkezésre áll, csak alkalmazni kell.

Homeoffice 2010.07.27. 11:52:58

@derelyegrádi szellem:

Így van. Viszont az törvényi szabályozás egy-két dolgot nem vesz tudomásul. A szocializációs problémákra gondolok.
Vegyük mondjuk a cigányság egy részét. Olyan életkörülmények között élnek, hogy a börtönbüntetés nem visszatartó tényező (egyedül a családból való kiragadás miatt).
Ezenfelül csak az erőszakból értenek.

Marcellusca 2010.07.27. 12:00:19

@derelyegrádi szellem: Abszolút igazad van.

Mindenhonnan a renitenseket (keretlegények - törő-zúzó zavargók) ki kellene b@szni és szinte minden könnyebb lenne.

Az alkalmatlan, (szándékosan?) rossz döntést hozót/kiadót meg p.csán kell rúgni!
Mindegy, hogy az "csak" egy egyszerű rendőri vezető vagy politikus.

Ha ezek meglennének, látnák, hogy a szabályoknak, törvényeknek nem megfelelő intézkedések következményekkel jár, akkor elindulunk egy jó irányba.

És igazad van akkor is, mikor azt mondod, hogy vannak törvényeink, csak alkalmazni kell(ene).
Én is ezt mondom jó ideje.
De - sajnos - mindig, minden rendszerben vannak törvények felett állók.
Ezt is meg kell(ene) szűntetni.

derelyegrádi szellem 2010.07.27. 12:08:14

@Marcellusca:

Szerintem ne foglalkozz olyan dolgokkal amihez nem értesz.

Az Astoriánál semmiféle rendőri felszólítás nem hangzott el, hogy a tömeg oszoljon fel és hagyja el helyszínt, ennek több oka is volt, az egyik, hogy már vége volt a rendezvénynek, és már oszlott a tömeg. Ebből az alábbiak következnek: nem volt parancs (de erre egyébként jog sem, hisze bejelentett törvényes rendezvényről volt szó) a tömeg feloszlatására, így nem volt utasítás sem, amit az ott tartózkodóknak végre kellett volna hajtani, és amivel szemben engedetlenséget tanúsíthatott volna bárki, vagy "hőböroghetett" volna. Ezt érted?

A rendőrségnek ott pont az lett volna a vonatkozó jogszabályok szerint a dolga, hogy a törvényes, bejelentett rendezvényt biztosítsa (mint pl a buzifelvonulást mintegy 100 milliót elköltve erre), hogy megkadályozza a randalírozó tömeg odamenetelét, ezzel szemben nem megakadályozták, hanem pont ráhajtották az Alkotmány utca felől a randalírozókat a Astoriánál távozóban lévő tömegre, így aztán őket is össze lehett verni, meg lelovasrohamozni Übü király perverz örömére. (ezt ne gondljuk már, hogy mindezt a rendőri vezetők a saját szakállunkra csinálták)

Az a baj veled bazmeg, hogy nem tájékozódsz, így nem is értesz semmit, csak magyarázol.

"Bezzeg az már tök fain, ha hőbörgő cigányokat csapnak pofán.
Pedig a kettő közt nem sok különbség van."

Különbséget tudsz-e tenni rendőrökre támadó felfegyverkezett cigányok (egyébként velük szemben eddig legdurvább az volt, hogy elegedték a szolgálati kutyát) és tövényesen ott tartózkodó békés megemlékezők között, akiket minden ok nélkül (ezt jogerős bírósági ítéletek tucatjai állapítják meg, de nyilván a bírók is hülyék Hozzád képest) több esetben nyomorékra, vagy félholtra vertek, lőtték ki a szemüket?

Most vettelek le a szűrőről, de úgy tűnik hiba volt. Geci fárasztó egy figura vagy.

Homeoffice 2010.07.27. 12:18:46

@derelyegrádi szellem:

Figy egy kérdés..
Szerinted miért nem lehet végre egy ilyen huligán tömeget végre körbezárni és szépen egyesével kiengedni (Vagy szabadon, vagy a a teherautókra?)
Erzsébet-hídnál simán megléphették volna, és az astoriánál is. (Annyi kellett volna hogy egy kettős sorfalat húznak a fideszesek és a balhésok közé, majd oldalzárakkal együtt elindul a két fal egymás felé...)
Nem érdekel hanyan volt, nem érdekel hogy jogos vagy jogtalan követeléseik voltak. Ne legyen több ilyen. Budapest eleget szenvedett már, ne leygen csatatér...

Avatar 2010.07.27. 12:20:27

@derelyegrádi szellem: "Az Astoriánál senki nem dobált kővel, egy békés és törvényesen bejeletett tüntetésről próbáltak távozni, te ökör."
Kicsit homályosnak tűnnek az emlékeid. Az Astoriánál a feloszlóban lévő fideszes nagygyűlés résztvevőihez csatlakoztak a nyugati felől érkező vandál faszok, akik dobáltak mindent, amit találtak.
A rendőrség többször is felszólította az embereket, hogy távozzanak a helyszínről és elég hosszan kivárt, mielőtt a támadást megindították. Aki nem távozott az a rendőri eljárásnak szegült ellen, akadályozta a rendőrség munkáját. Cigánynak ilyen esetben hány pofon jár?

"Aki elfoglalja az Erzsébet-hidat, és arra nem volt engedélye, azzal szemben fel kell lépni, a rendőrségnek ezt meg kell akdályozni, a szükésesség és az arányosság követelményét (Rendőrségről szóló törvény rendelkezései) szem előtt tartva."

De ha egy cigány követ el valamit pl greybullt idézve "megjegyzést tesz rájuk" (hú de súlyos bűn!), akkor már az se baj, ha aránytalan és teljesen szükségtelen brutalitással, valamint bikacsökkel lépnek fel ellene, ugye? "nincs bíróság, ügyvéd, anyjuk picsája"?

Szövegértési nehézségeid lehetnek, ha azt hiszed, hogy én annak örülök, ha összeverik azokat, akikkel nem értek egyet. Nekem inkább úgy tűnik te örülsz annak, ha egy cigányt vernek össze, függetlenül attól, hogy valójában bűnözőről van-e szó. A "De nem baj, remélem anyádat is meg téged is.." kezdetű rész is azt igazolja, hogy te vagy aki a veled egyet nem értők összeverésének örülne.

"De másik oldalt is meg kell nézni. Az a döntéshozó, aki tüntetésre nem adja meg az egedélyt, és ez később a bíróságon jogtalannak bizonyul, annak meg azonnali állásvesztés jár."

Majd azért kíváncsi leszek, ha pl a melegfelvonulástól tagadják meg az engedélyt, amit bíróságon jogtalannak találnak, akkor is követeled-e az azonnali állásvesztést...

Marcellusca 2010.07.27. 12:28:44

@derelyegrádi szellem: Te meg arronáns, beképzelt, faszkalap jogász!!!!!!!!!!!

Csavarjad csak a szavakat!

Ahhoz aztán értesz.

Marcellusca 2010.07.27. 12:35:29

@Avatar: Ne erőlködj! Nem érti.

Jogász, saját szavait kiforgatja, ha úgy kívánja a szitu, csak hogy neki legyen igaz.

Leírja, hogy a hőbörgőket rávezették az astoriás megelmékezőkre (ez valóban nagy hiba, illetve nem véletlen lehetett /bár nem hiszek az összeseküvés elméletekben/ ), onnantól megpróbálták feloszlatni a tömeget, de a megemlékezők "csatlakoztak" a hőzöngőkhöz, hátulról bíztatták őket (felbújtó, mint jogi fogalom?), nem tettek eleget a rendőri felszólításnak.

Asszem ebben a kérdésben nem kell vele vitatkozni, mert olyan szemellenzője van az ügyvédúrnek, mint a mezőhegyesi tenyész ménnek!

Homeoffice 2010.07.27. 13:04:49

@Marcellusca: @derelyegrádi szellem:

Fegyvereket Tesséééékkk!!! Olcsók a fegverek !!! Ákcióósss Baseball ütő!!! egyet fizet Kettőt kap!!!
:)))

Seduxen (már NEM dr.) 2010.07.27. 13:07:18

@Gunther: na minnyá kapsz a pofádra te is, te barom! :)))))

a geci fárasztó figura, és az arronáns, beképzelt, faszkalap jogász majd megtanít kesztyűbe dudálni! Te BAROM :))))))

Homeoffice 2010.07.27. 13:08:51

@Seduxen:

WTF?
Most mér? jah értem
Ákccccióóóóósssssssss a törvéééénnnnyyy !!! Ákciósssssss!!!:)))))

Marcellusca 2010.07.27. 13:09:19

@Gunther:
@Seduxen:
Mi van? Mi van? Mi van? :DDDDDDDDDD

Seduxen (már NEM dr.) 2010.07.27. 13:10:56

@Marcellusca: mi lenne geci fárasztó figura? :))))

Homeoffice 2010.07.27. 13:12:15

@Seduxen: @Marcellusca:

Szerintem megnyithatnánk az OVI tagozatot! (Nem a nagyvezír tisztelőinek tagozata)...

derelyegrádi szellem 2010.07.27. 13:12:34

@Avatar:

"Kicsit homályosnak tűnnek az emlékeid. Az Astoriánál a feloszlóban lévő fideszes nagygyűlés résztvevőihez csatlakoztak a nyugati felől érkező vandál faszok, akik dobáltak mindent, amit találtak."

Nem "csatlakoztak", hanem rászorították őkat a rendőrök. A rendőrség szolgálati szabályzatát ismered?

Figyelj:

68. § (4) A felszólításban közölni kell a helyszínről való eltávozás irányát, és arra a szükséges időt biztosítani kell. A felszólítást a rendőri fellépés megkezdésével egyidejűleg kell foganatosítani, ha a csapaterőt a tömeg részéről közvetlen támadás éri.

Az Alkotmány utcában valóban volt felszólítás a tömegoszlatásra, miből (és az idézett jogszabályhelyből) egyértelműen következik, ha a randalírozó tömeg az Alkotmány utcából az Astoria felé ment, az csak és kizárólag a rendőrség utasítására tehette. Ez - gondolom - világos mint a nap.

"De ha egy cigány követ el valamit pl greybullt idézve "megjegyzést tesz rájuk" (hú de súlyos bűn!), akkor már az se baj, ha aránytalan és teljesen szükségtelen brutalitással, valamint bikacsökkel lépnek fel ellene, ugye? "nincs bíróság, ügyvéd, anyjuk picsája"?"

Hol írtam én ilyet, tedd már meg nekem, hogy megmutatod. Köszi.

"A rendőrség többször is felszólította az embereket, hogy távozzanak a helyszínről és elég hosszan kivárt, mielőtt a támadást megindították. Aki nem távozott az a rendőri eljárásnak szegült ellen, akadályozta a rendőrség munkáját."

Ilyen (felszólítás tömeg felsozlására) nem történt, egyrészt ott voltam (de én süket is lehetek), másrészt a most vizsgálat allatt lévő rendőrségi jegyzőkönyvek (belső forgalmazás) sem tartalamaznak ilyet. Másrészt az időbeli események sem támasztják alá, hogy elég idő lett volna távozásra (de oszlatási parancs hiányában ok se), mert az ünnepség vége után kerek három perccel (több tízezer ember volt ott) vezényelték az első lovasrohanot. Megkérnélek mutasd meg nekem, hogg kell nem egész 3 perc alatt egy térről több tízezer embert evakuálni. Köszi. De megosztok veled még valamit: A Síp utca sarkán már délután öt (!) órakor egy rendőr százados (jevényszáma is meg van, de nem akarok neki kellemetlenséget) figyelmeztetett minket, hogy menjünk innen, mert a randalírozók erre fognak jönni, és nagyon kemény világ lesz. Ezen akkor meglepődtünk, így utólag már nem.

"Nekem inkább úgy tűnik te örülsz annak, ha egy cigányt vernek össze, függetlenül attól, hogy valójában bűnözőről van-e szó."

Egy idézetet tőlem, ami ezt legalább valószínűsítené! Könyörgöm, csak egyet!

"Majd azért kíváncsi leszek, ha pl a melegfelvonulástól tagadják meg az engedélyt, amit bíróságon jogtalannak találnak, akkor is követeled-e az azonnali állásvesztést... "

Nincs kivétel. De annyit megkérdeznék, hogy eddig Budapesten hány melegfelvonulást nem egedélyeztek, és hány pl szoci elleneset tiltottak be a bírsóságok szerint jogatlanul? Csak gergényi alatt vagy 4-5-re emlékszem. Ja meg teljesen törvénytelenül le is kordonozta a "műveleti terület" Kossuth teret. Ezt is jogtalanul. És az addig "utasítottam rendőrséget" Feri hirtelen "én nem adhatok utasítást" a rendőrségnek dumára váltott :-)))

De mindezetől függetlenül, ha valaki ugyanígy jár el most, akkor annak távoznia kell szerintem.

@Marcellusca:

Jó, majd elmegyek biztonsági őrnek, és akkor tágul kicsit a látóterem, és talán ezt az okfejtést is megértem, és rájövök, hol forgatom ki a saját szavaimat:

"Leírja, hogy a hőbörgőket rávezették az astoriás megelmékezőkre (ez valóban nagy hiba, illetve nem véletlen lehetett /bár nem hiszek az összeseküvés elméletekben/ ), onnantól megpróbálták feloszlatni a tömeget, de a megemlékezők "csatlakoztak" a hőzöngőkhöz, hátulról bíztatták őket (felbújtó, mint jogi fogalom?), nem tettek eleget a rendőri felszólításnak."

És ebben a témában még annyit, hogy itt te az egyik legnagyobb lámpavasazó, cigányozó voltál, most meg hirtelen....

Marcellusca 2010.07.27. 13:16:45

@derelyegrádi szellem: Most meg hirtelen ... mi?
Ugyanúgy lámpavason látnám az összes bűnözőt, függetlenül attól, hogy fehér galléros vagy cigány.

Homeoffice 2010.07.27. 13:17:59

@derelyegrádi szellem:

Mondom hogy kettőzött fal kellett volna a két tábor közé.
Csak akkor lett volna gond, ha a fidesz tábor radikálisabb része (mert volt köztük sztem ha nem is sokan) megindul a fal ellen és két tűz közé szorulnak...

derelyegrádi szellem 2010.07.27. 13:27:18

@Gunther:

Hogy a normálisakra is jusson idő.

Azért mert nem volt rá akarat, sőt az ellenkezőjére volt. Mint a fentebb idézett jogszabályhelyből is kitűnik, az Alkotmány utcánál feloszlatott tömeg csak rendőrségi utasításra mehetett arra, amerre ment. Az Alkotmány u. és az Astória majdnem egy kilóméter, sőt több, így ha simán hiba történt volna,akkor annak korrigálására bővel lett volna hely és idő. A Bajcsyn (ez a felvételeken is látszik, a Papp jelentésben is benne van) a kivezető mellékutcákat rendőrsorfal zárta le. Csak a Bajcsy volt a folyósó, pont az Astória felé. Ezt egyébként elismerte a műveleti parancsnok is az OGY bizottsága előtt. Ez annyira egyértelmű, hoyg vitatkozni sem érdemes rajta.

"(Annyi kellett volna hogy egy kettős sorfalat húznak a fideszesek és a balhésok közé, majd oldalzárakkal együtt elindul a két fal egymás felé...)"

Például, Vagy az Alkotmány utcánál nem Belváros felé (így keresztül az egész városon) küldik őket, hanem kifele a nyugati irányába, mint 100 ból 100 rendőrség tette volna. Mondom, szándékos volt, mert rá akarták tolni a randalírozókat az Astóriánál ünneplő tömegre, amire két ok volt, egyrész őket meg lehessen "leckéztetni", másrész majd össze lehessen mosni a békés ünneplőket ("fideszesek") a dobálózókkal.

Mikrobi 2010.07.27. 13:45:54

A 2006-is rendőrbűnözés-sorozat óta először érzek igazi együttérzést a rendőrséggel Radovic zászlós halála miatt. Ez a rendőr egy közveszélyes bűnöző miatt halt meg. És még többen mások is meghalhattak volna miatta! Igyekszem uralkodni az indulataimon, de azért remélem, hogy párszor szét fogják verni ezt a rohadékot az elkövetkezendő 25 év börtönbüntetése alatt. De felőlem lehet életfogyt is.

derelyegrádi szellem 2010.07.27. 13:48:53

@Gunther:

Ott voltam. Nem akart senki semmit a rendőröktől. Nem dobált senki, egyszerűen kezdett hazamenni mindenki, mert vége volt, ekkor hátrált arra pár randalírozó (nem voltak többen 2-3 tucatnál, de "tömeget" biztos nem alkottak) és tőlük egy olyan 100 méterre jöttek a rendőrök. Aztán egyszer csak lovasroham, majd könnygáz gránátok, majd jött a gumibotozás, rugdalás, viperázás (az se volt senkinél Gergényi szerint). A Révész azért ment oda, hogy álljanak meg a rendőrök, amíg az emberek el tudnak menni onnan, erre agyonverték őt is, amiről még jelentést sem készítettek, és persze mindenki a második sorban állt. Ha jogos (ok- és jogszerű) volt miért nem állt ki bármelyik, hogy én voltam ezért meg ezért? Miért? Az sem volt véletlen, hogy kámzsa volt rajtuk (ez tilos tömegoszlatásnál, pont ilyenek miatt, nyilván ezt többszáz rendőrtiszt közül egy se tudta, vagy nem vette észre a beosztottjain meg saját magán a maszkot) azonosító meg nem (ez meg kötelező, Gergényi szerint másnap még volt rajtuk, csak leeshetett /ja 2500 azonosító fetrengett Bp utcáin/, két nap múlva nem is kellett rajtuk lenni.)

Ez annyira egyértelmű, hogy nem is értem rajta a vitát. remélem gergényi is megindul a börtön felé, és akkor kínjában majd megmondja kitől kapott erre utasítást, ugyanis ezt a rendőri vezetők maguktól meg nem merték volna tenni.

Homeoffice 2010.07.27. 13:52:23

@derelyegrádi szellem:

Ne haragudj de Gergényi nem fog börtönbe menni... Sintér úr haverja...

derelyegrádi szellem 2010.07.27. 14:16:14

@Gunther:

Az egy teljesen másik történet. Ott az a vizsgálandó (a kinek volt az érdeke feltárásával együtt) hogy minként történhetett meg, hogy vidéki irodisták felszerelés nélkül (volt amenyiknek sem pajzsa, sem sisakja nem volt) próbálták védeni a székházat, minközben a környező utcákban (pl a Nádor utcában, a székház mögött is!!!!) majd 600 rohamrendőr volt, akik egyszerűen nem kaptak paracsot a a beavatkozásra. Könnyen kitalálható, de ez nem találgatás kérdése.

Háááát, Sanyi bácsi nem arról híres, hogy ha az érdekei és a haverjai között kell választania, akkor a haver mellé teszi a voksot, ha érted mire gondolok..:-)

Homeoffice 2010.07.27. 14:21:27

@derelyegrádi szellem:

Egyes infók szerint néhány alegység szinte könyörgött, hogy hadd mehessenek felmenteni a bent szorultakat.
Viszont Gergényi túl sokat tud(hat) ezért nem kerül majd dutyiba,

SimiTomi 2010.07.27. 14:37:58

MOndjuk azért:

2. Egy nap alatt miért ne változhatna a tényállás? Kifejezetten örülök, ha kicsit elgondolkodnak az ügyészek-nyomozók és nem hirtelen felindulásból döntenek, mondjuk a médiában megjelent híradások alapján, hanem a szemtanúk vallomásai alapján. Még ha egyébként annyira nyilvánvaló is a dolog, mint jelen esetben.

3. Kíváncsi lennék, hány embert kapnak el havonta jogosítvány nélkül. Az meg hogy büntetett előéletű - hát elég sokan vannak ezzel így nálunk, s elég sokan közülük szabadlábon is vannak, s szaladgálnak az utakon.

4-6-7-8. Kiképezték őket valamikor valamire. Azóta viszont nem használta szinte egyikük sem a tudását (ha volt egyáltalán). Ebből kifolyólag nem is biztos, hogy jó lenne az, ha jelen állapotukban elkezdenének lövöldözni egy olyan forgalmas hely környékén, mint a Keleti. Mint ahogy a szerencsétlen rendőr is rossz megoldást választott, mert nincsenek felkészülve az ilyen helyzetekre.

9. És ezzel el is jutottunk ide. Szerintem az Egyesült Államokban annak is van kultúrája, hogy hogyan ne éljen vissza a hatalmával egy rendőr - nálunk ilyen még nincs. Nincsenek felkészülve ezekre a dolgokra - s arra sincs szükségünk, hogy a rendőrök folyton fegyvert rántsanak, ha valaki nem száll ki a kocsiból felszólításra.

Ezt a seggfejt meg a maga helyén kell kezelni, valami rendes kis börtönben, s ott is hagyni vagy egy évszázadra, hogy nehogy kijöhessen még egyszer. Magánzárkába vele egy életre, ne tévézzen meg olvasson meg lazázzon odabent.

derelyegrádi szellem 2010.07.27. 14:39:11

@Gunther:

erről konkrét belső rendőrségi forgalmazás áll rendelkezésre legjobb tudomásom szerint.

meglátjuk.

mnandy 2010.07.27. 14:49:10

"Irgalmad, oh Isten, ne légyen övé,
Ki miatt lõn ily kora veszte!"

Avatar 2010.07.27. 16:22:15

@derelyegrádi szellem:
Hogy a rendőrök terelték arra a tüntetőket, vagy azok maguktól mentek arra, hátha beáll hozzájuk pár radikálisabb fideszes, arra az általad is emlegetett Papp jelentésből ez a rész utal:
"Október 23-án 16.14 órakor a *** szolgálati rádión utasítást adott a tömegoszlató
kötelék irányába, hogy az oszlatás alatt lévő tömeg nem mehet oda az Astoriához, nem
zavarhatja meg a FIDESZ-MPSZ rendezvényét. Ezt az utasítást a *** több alkalommal is
megismétli."

"Megkérnélek mutasd meg nekem, hogg kell nem egész 3 perc alatt egy térről több tízezer embert evakuálni."
Újra a Papp bizottság jelentéséből:
"Október 23-án 17.48 órakor a lovas alcsoport a tömeg irányába a Károly körúton
lovasrohamot hajt végre a Dohány utca torkolatáig, majd visszafordul, és újra beáll a
tömegoszlató kötelék mögé." "A vizsgálat során nem sikerült tisztázni, hogy a lovas alcsoport részére a lovasroham elrendelésére ki adott utasítást."
„A FIDESZ-MPSZ rendezvény befejezését követően két percen belül a tömegoszlatás a Deák térről az Astoria irányába tovább lett folytatva. Ugyanakkor a tömegoszlató kötelék előremozgásának üteme lehetővé tette, hogy az Astoriánál lévő tömeg a rendezvény helyszínét több irányba is biztonságosan elhagyhassa. A tömegoszlató kötelék 43 perc alatt 368 métert mozgott előre, (a Deák tér és az Astoria közötti távolság 532 méter)”

Ez alapján a lovasroham nem a nagygyűlés résztvevőit támadta, hanem azokat, akik a Deákon és a Károly körúton tüntettek, vagy azok közé vegyültek. Csak jelzem, hogy pár perccel ezen események előtt a tüntetők ugyanitt tankot is használtak!
A gyűlés ideje alatt már bőven ment a deákon a tömegoszlatás, robbantak a könnygázgránátok, ami elég feltűnő. A rendőrség hibája _mellett_ felvetném a fideszes szervezők felelősségét is, hogy nem tájékoztatták megfelelően a gyűlés azon résztvevőit, akik maguktól nem vették észre, hogy miért nem a Deák felé kéne elindulni.
Én is vettem már részt olyan demonstráción, aminek a biztonságát nem tudta tovább garantálni a rendőrség, ott a szervezők a rendezvény tervezett idő előtti befejezése mellett döntöttek.

"Hol írtam én ilyet, tedd már meg nekem, hogy megmutatod. Köszi."
"Egy idézetet tőlem, ami ezt legalább valószínűsítené! Könyörgöm, csak egyet!"

Mint oda is írtam, greybullt idéztem. Te meg az ő fogadatlan prókátoraként szálltál be a vitába, agybetegnek bélyegezve engem, és bűnözőkkel szembeni elvárt bánásmódról papolva, amikor arról volt szó, hogy a "cigány megjegyzést tesz" a rendfenntartókra. Légyszi, mutasd már meg, melyik törvény tiltja azt, hogy bárki megjegyzést tegyen, ha már ennyire nagy jogász vagy!

Egyébként én éppen arra akartam felhívni a figyelmet, hogy szerintem a rendőrtől nem elfogadható viselkedés az, hogy ok nélkül (a "megjegyzést tett" nálam még nem számít elfogadható oknak) összeveri az embert, se akkor ha cigány az áldozat, se akkor ha szélsőjobbos.
Erre válaszoltad te, hogy "De nem baj, remélem anyádat is meg téged is majd megbilincselnek az utcán, és eltörögetik az ujjaitokat egyesével, anyádat meg mellbe is rúgják vagy háromszor-négyszer, és utána még a keretlegények hamis vallomásai alapján előzetesben is vágnak, egy 12 órás térdepeltetés után." És én még ekkor se agybetegeztelek le, pedig gondoltam rólad még cifrábbakat is.

derelyegrádi szellem 2010.07.27. 16:46:52

@Avatar:

Ott a jogszabályi hivatkozás, azzal kéne vitakozni, de azt nem nagoyn lehet, én belátom. De tegyük fel igazad van, és a randalírozók mentek arra maguktól, hogy hátha beáll közéjük egy -két fideszes. Na akkor bizony már csak emiatt is meg kellett volna kadályozni, hogy arra menjenek, hiszen az eszkalálja a helyzetet, és ha egy több tízezres tömeg indul meg, abból nagy baj van.

Ugye te is érzed?

A Papp jelentést vagy ötször iratták át szegénnyel, mire leadhatta. :-) Amit abban olvasol, ne vedd kézpénznak, csak részmozzanatok rekonstruálására alakalmas. Most feosrolhatnám, mi maradt ki belőle, és miért,d de hely és idő hiányában nem teszem.

"Egyébként én éppen arra akartam felhívni a figyelmet, hogy szerintem a rendőrtől nem elfogadható viselkedés az, hogy ok nélkül (a "megjegyzést tett" nálam még nem számít elfogadható oknak) összeveri az embert, se akkor ha cigány az áldozat, se akkor ha szélsőjobbos."

Ezzel egyetértek, a hatóság megsértése kikerült a Btk-ból, nem bcs, sem joga, sem lehetősége nincs pusztán ezért intézkedni a rendőrnek.

Nem erre írtam, hanem erre:

"Odáig azért nem jutott el a dolog, hogy aki ezek után csak csúnyán rá mer nézni a rendőrre, azt a tér közepén az összes forradalmár előtt agyonverik, bár pl. Révész Máriusz kapott rendesen."

meg erre:

"Mi is a bajod? 2006-ban az Astoriánál pont az valósult meg, amit greybull álmodik, csak éppen nem cigányok álltak a fasz rossz végén.
A rendőrök többször is felszólították az embereket, hogy távozzanak, egyesek viszont távozás helyett köveket dobáltak a zsarukra, míg más bátor forradalmárok hátulról biztatták őket. Erre a rendfenntartók az összes "forradalmárt", és akit ők annak néztek, azt elegyengették. Nem bezárás, nem elzárás, hanem tökön rúgás, viperával megdolgozás, épp mint greybull elvárja."

Továbbá:

"Ez alapján a lovasroham nem a nagygyűlés résztvevőit támadta, hanem azokat, akik a Deákon és a Károly körúton tüntettek, vagy azok közé vegyültek. Csak jelzem, hogy pár perccel ezen események előtt a tüntetők ugyanitt tankot is használtak!"

Biztos így van, a Deák téren tüntetők közé kívánták a gránátokat is lőni, csak véletlenül az Astóriáig sikerült, meg a Deákon lévők garázdát kívánta fejbe is rúgni, csak kicsit hosszúra sikerült a rúgás, így valakit a Astórián, meg Dohánv sarkán talált el. M?eg azt gránátot is deákra célozták ami a Kiskörút és a Dohány utca sarkán sérültet ellátó mentőben landolt. Persze, nyilván. Nyilván révész máriusz vezette a tankot, azért kellett őt agyonverni. Értem amit mondasz, bár semmi értelme nincs.

"Én is vettem már részt olyan demonstráción, aminek a biztonságát nem tudta tovább garantálni a rendőrség, ott a szervezők a rendezvény tervezett idő előtti befejezése mellett döntöttek."

És agyonvertek, kilőtték a szemed, agyonrugdostak a "rendőrök", csak azért mert ŐK nem tudták biztosítani helyszínt? Ugye nem.

Részemről ennyi.

Avatar 2010.07.27. 17:50:20

@derelyegrádi szellem: "De tegyük fel igazad van, és a randalírozók mentek arra maguktól, hogy hátha beáll közéjük egy -két fideszes. Na akkor bizony már csak emiatt is meg kellett volna kadályozni, hogy arra menjenek, hiszen az eszkalálja a helyzetet, és ha egy több tízezres tömeg indul meg, abból nagy baj van. "

Ha most az lett a vita tárgya, hogy hibáztak-e a rendőrök, akkor felesleges vitáznunk, mert szerintem is hibáztak. Ha engem valamilyen politikai skatulyába akarsz gyömöszölni, hogy a véleményem értelmezni tudd, akkor leginkább abba a skatulyádba kerülhetnék, ahol a TASZ is van.
Az eredeti vita arról szólt, hogy jó-e ha a rendőrök (greybullnál csendőrök) bárkit összeverhetnek úgy, hogy aztán még bíróság se vizsgálhassa, hogy jogos volt-e. Szerintem nem, greybull szerint igen, akkor lesz igazi tekintélyük... Felhoztam példaként, hogy akkor esetleg a számára szimpatikus csoportok elleni támadást is le kéne nyelnie, és azt se lehetne vizsgálni. Pont arra akartam rávilágítani, hogy ez rossz gyakorlat lenne, így a cigányokkal szemben se tartom alkalmazhatónak.
Erre megkaptam a sok szépet és jót amit anyámnak és nekem kívánsz, meg hogy a "társadalaomnak a csőcseléke, a legalja, és mocska" vagyok.

"Ezzel egyetértek, a hatóság megsértése kikerült a Btk-ból, nem bcs, sem joga, sem lehetősége nincs pusztán ezért intézkedni a rendőrnek. "

Akkor milyen "bűnözőkkel szembeni elvárt bánásmódról" osztottad az észt?
Legalább próbáld meg értelmezni amit elolvasol, mielőtt valami egészen másra válaszolsz, mint amiről szó van...

"Nem erre írtam, hanem erre: " "meg erre:"
Mint láthatod, mindkét esetben greybull felvetésébe helyettesítettem be a cigányok helyére jobboldali szereplőket.

"Továbbá:"
Ezeket meg később írtam, szóval nehéz feltételezni, hogy a korábbi válaszod erre vonatkozna...

derelyegrádi szellem 2010.07.27. 18:50:38

@Avatar:

Tényleg felesleges.

Csak a pontosítás kedvéért: a "továbbá" után új témarész kezdődik, így nem a felette lévő folytatása, pont ezért válazstottam el egy továbbával, hogy ne csússzon össze a két dolog, úgy tűnik nem sikerült.

A TASZ-szal nekem semmi bajom. Legfeljebb sok kérdésben nem értek velük egyet, de nem olyan "liberálisoknak" tűnnek, mint pl a szadesz akiket valóban a társadalom mocskának tartok, mivel magukat liberálisnak álítják be, majd amikor rendőrök összevernek ártatlan embereket, azt azzal intézik el, minek ment oda, és még röhögnek is rajta, ez végtelenül dühít.

Ha te eredeti bejegyyzésed nem ezt célozta A (most hogy ezt vagy azt lehet belőle kiolvasni az irreleváns, mert a szándék a fontos), és ebben félreértésben voltam, akkor elnézésedet kell kérnem, amit haladéktalanul meg is teszek: Ne haragudj!

Magyarázatként csak azt tudom felhozni, hogy itt és máshol tömegével talákoztam ilyen embrekkel, és faszom kivan tőlük, és emiatt lehet jobban és talán hamarabb ugrok erre, mint kéne.

A lényeg: ha te nem ezzel a szándékkal tetted a bejegyzést, akkor tévedtem, és megkövetlek.

A nézetkülönbség maradt, de ez nem baj. Nem élünk Észak-Kóreában, hogy mindenkinek mindenben ugyanazt kelljen gondolnia.

További szép estét!

hoplita 2010.07.27. 18:53:10

@derelyegrádi szellem:

Háááát....szorították, szorították, de elmondok neked, csak itt és csak most egy titkot.
A téharmincnégyes leállítása és pár sikertelen akciózgatás után azok a "zavargók" tudatosan húzódtak a Károly körút-Astoria felé.
Én csak tudom...valami oknál fogva...:)))

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.07.27. 19:22:15

@derelyegrádi szellem

Persze, csak beugrott a "zavart tudatállapot" nevű aduász, meg hogy mennyi mocskos gerinctelen ügyvéd van, akik bármivel előhozakodnak, amit aztán szétkürtöl a bulvársajtó.
Ja meg az az eset, mikor az ügyvéd szülési sokkal magyarázta, hogy védence, az 'anyuka' a mosóporos dobozba pólyálta újszülöttjét.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.07.27. 19:26:33

@derelyegrádi szellem:

Seduval hogy volt a randi? Jelet beszéltetek meg? Vörös rózsa, sárga kalap? :)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.07.27. 19:49:26

Na tessék, vélhetően a sanyarú gyerekkor (esetleg fogantatás) utóhatása:

"Nem fogta fel, hogy mi történt, mit követett el, mert akkor másként viselkedne – vélekedett Bilkei Pál kriminálpszichológus a pénteken egy rendőrt halálra gázoló P. Zoltánról. A rendőrségnél a korábban az alkalmassági vizsgálatokat vezető pszichológus szerint a férfi a sajtónak adott nyilatkozata alapján éppen olyan, mint egy gyerek, aki dicsekszik a tettével.

„Teljesen infantilis, extrovertált. Elmondja, hogyan kergetőzött a rendőrökkel, miközben nem volt jogosítványa. Menekülni akart, már csak azért is, mert öt-hat ügy miatt körözték is. Amikor közrefogták, menekülni akart.” Ez határozta meg a szakember szerint a magatartását. A pánikreakció eluralkodott rajta, s körültekintés nélkül gázt adva, kipörgő kerékkel tolatni kezdett.

Miután P. Zoltánt elfogták és elrendelték az előzetes letartóztatását, a kamerák elé állt – ami Bilkei szerint azt jelzi, hogy meg akarta mutatni magát. „Ez pedig gyerekes, amit erősítenek szavai: kergetőztem a rendőrökkel. Megbánás nincs benne, véletlennek tulajdonítja a történteket és hárít minden felelősséget.”"

derelyegrádi szellem 2010.07.27. 19:51:48

@laspalmas:

A bulvársajtó mocskait ne varrjuk az ügyvédekre, van ott elég (jóval kevesebb, mint azt a "közvélemény" gondolja, de ez már csak így marad) saját jogon is, nem kell plusz. :-)

Titok! :-)

Horizont 2010.07.27. 20:03:39

@laspalmas: Ja aki agyonverte a 11 éves kisfiát az se fogta fel mit tett. Ez a szemét is infantilis, gyerekes?? Érdekes az eddigi életét nem éppen gyerekes módon élte. Mi a francnak kell keresni mindenféle mentséget és miért kell megmagyarázni a lehetetlent.???Ez az ember egy velejéig rohadt életet élt, a legalapvetőbb emberi normákat képtelen betartani, teljesen alkalmatlan arra, hogy köztünk éljen. Adjuk meg az ördögnek és a pokolnak ami jár....

guma 2010.07.27. 21:26:53

@laspalmas:

Arra is kíváncsi lennék, hogy miért nem kérhetünk felmentést egy időre a börtönökre vonatkozó EU előírások alól, ha az ország teherbíró képessége ezt nem bírja (föld moratórium pl.van).

Ha jól emlékszem 3x vagy 4x több az idefordítható napi rezsi pl a kórházakhoz viszonyítva. Ezzel fizetjük a nem adózó, kárt okozó réteget szociálisan?

Seduxen (már NEM dr.) 2010.07.28. 10:40:22

hvg.hu/itthon/20100728_radovics_dusan_meggyilkolt_rendor_bucsuzt

milyen igaza van az öregnek...

"Megkérdezi: minek kell még történnie ebben az országban, hogy a jogalkotók a többség számára elvárható törvényeket hozzanak?"

Homeoffice 2010.07.28. 10:47:25

@derelyegrádi szellem:

Titok mi? Fogadjunk Te lepedőbe burkolózva álltál valahol Sedu meg egy levél gyógyszert lobogtatott:))))))))))

ORGASMUSFORSCHER 2010.07.28. 15:21:32

"Császár - Anyukám BM-es ôskövület -Elôdke" ügye óta azt gondolom, hogy Magyarországon mindent meg lehet büntetlenül csinálni mindenkivel. A rendôrök szinte semmit sem érnek, semmire sem jók. A legúajabb eset újra megerôsíti ezt.

Ez az eset egy normál állampolgár szemszögébôl ez azt jelenti, hogy az állam továbbra sem képes arra, hogy ellássa a feladatát, ami itt konkrétan azt jelenti, hogy fenntartsa a rendet, a közbiztonságot.

Az ilyen P.Z. olyan szinten veszélyes a társadalomra, hogy az életben nem volna szabad kiengedni a börtönbôl. A magyar igazságszolg. jelen állapota szerint az is kétséges, hogy majd letöltendôt kap-----nem egy ilyen ügy volt már s az eredmény=itélet nagyon kedvezô volt az elkövetô számára.

A fô probléma, hogy az ilyen példák alapjaiban rengetik meg az emberek bizalmát az egész rendszerben s ôszintén szólva félelmetesnek tartom, hogy a társadalom ezeket az ügyeket milyen lazán kezeli. Aki autót vezet, az egybôl ISTEN s mindent megtehet, mert autót vezetni kell. Kész. Mindegy, hogy ki, hol hal meg, leginkább persze ártatlanul, mert rossz helyen volt rossz idôben.

Kíváncsi lennék, hogy emberi jogi szempontból mit lehetne egy ilyen üggyel elérni Strasbourgban, pl. ha egy véletlenül a környéken lévô magánszemély is meghalt volna azért, mert a rendôrök szarakodnak s nem lônek egybôl, ahogy kellene.

trojka 2010.07.28. 19:30:34

Tessek már megmondani, az a mocsok Csaszar Elöd mi a fenet csinált. Kinyirt egy fiatal rendört, részegen, bedrogozva. Na, ha öt megvedtek az illetékesek, miböl gondoljuk, hogy ezt az állatot nem fogják megvedeni. Más: ma hallottam, hogy a két kisgyerek kulfoldi elgázolojának ismét elnapolták a tárgyalását. Elözöleg három évet szabott ki rá a magyar "fuggetlen" biroság. Emberek, legközelebb össze kell jönni 30-an, és meg kell az ilyent lincselni. Az amerikai törvények szerint, ha ennyien lincselnek, nem történt buncselekmény. De a jogosságot bizonyitani kell. Ennél a baromnál még az sem kellene.

Kicsit Karcos 2010.08.04. 09:11:17

A Veszprém megyei Alsóörsön az éjféli órákban a közúti ellenőrzési szolgálatot teljesítő 29 éves G. J. r. főtörzsőrmester eddig tisztázatlan körülmények között halálos lövést kapott és a helyszínen elhunyt. A főtörzsőrmestert az általa megállított jármű ellenőrzése során érte a lövés.

Szintén meghalt az ellenőrzött gépjárműben utazó 19 éves N. Á. utas is. A lövöldözésben megsérült a személyautóban utazó még egy férfi, a 25 éves Sz. J. L. A rendőrség lezárta a környéket és nagy erőkkel keresi az elkövetőt.

www.police.hu/nyitooldal/cikkek/ves_20100804_01.html

süti beállítások módosítása