Bődey János és a HVG jóvoltából május elején láthattuk a BKV Kőér utcai telephelyének karbantartóüzemét, ahol 60 fő végzi reggel 6 órától 18 óráig a 25-35 éves metrószerelvények folyamatos vizsgálatát és azonnali javítását.
A takarítószemélyzet pihenője:
Reggeli a metrókocsiban:
Pihenőként funkcionáló lambériázott metrókocsi:
Dohányzó a Kökin:
Étkező:
Éva 38 éve műszerész a BKV-nál:
Készenlétben:
Nem egy leányálom, EU-kompatibilis kialakítás, az szentigaz, és minden tiszteletem az itt dolgozó embereké.
A négyes metrónál dolgozók már sokkal szerencsésebbek lesznek: a cég nekik egy 34 méter magas, 31x31 méteres üvegpalotát emel 1,3 milliárd forintból. Üvegfal padlótól plafonig, kilátás a budai hegyekre, árnyékolóberendezés.
"– Végre európai uniós előírásoknak is megfelelő körülmények között dolgozhatnak a munkavállalóink – örvendezett Gulyás Attila, a metrósok szakszervezeti vezetője."
Remek lesz, bizony.
Például munka után lépcsőzéssel sem kell majd fáradniuk a dolgozóknak, ugyanis a zuhanyzókhoz csak lifttel tudnak majd (f)eljutni.