Skip to content


       Szűrés lista

Eredményhirdetés előtt és után

Több "botrányhőst" és "fenegyereket" elpicsáztak vasárnap, de a szívünknek legkedvesebb az volt, ahogy Meggyes "pajszer" Tomival felmosták (64%-36%) az esztergomi városházát. Ráadásul egy nő ... akire nem vár egy kellemes légkör az önkormányzatban, mivel minden egyéni körzetet a Fidesz nyert meg, még Meggyes Tamás is nyert egyéniben, igaz, csak 26 szavazattal. Szóval az új, független polgármesterrel, Tétényi Évával szemben lesz 10 fideszes képviselő, 1-1 Jobbikos, LMP-s, MSZP-s meg egy VP-s...


Az Esztergom Városi Tévében gyorsan lereagálták a "szörnyű" választási eredményt:



Az első képkocka a vasárnap délután 3 órás híradóból van, a második a vasárnap este 11 órásiból.

A választási eredmény hallatán a műsorvezető hölgy felöltötte a gyászvirágos gúnyáját ...

Meggyes amúgy igazán jó politikus, hiszen simán megtalálta az okát, hogy miért kapott 2x annyi szavazatot egy "ismeretlen" civil nő ...

"A vasárnapi eredmény annak a mocskolódó, rágalmazó, karaktergyilkos kampánynak az eredménye, amelyet 3 éve folytatnak ellenem" - nyilatkozta.

Sőt, volt képe hozzátenni, hogy "szerinte választási csalás történt, mert politikai ellenfelei az elmúlt évben hazugságokat terjesztettek róla, úgy próbálták beállítani, mintha ő lenne "a patás ördög".

Igazán nem mondhatjuk, hogy nagyon sokat foglalkoztunk volna fideszes polgármesterekkel ezen a blogon, de valószínűleg a karaktergyilkosság részei lehetnek az alábbi bejegyzések:

A 320 milliós esztergomi portál

Meggyes mint III. Richárd

Négy év pereskedés és megnyert perek sora egy behajtási engedélyért

Sorozatos feljelentései Bejó Gábor és a szeretgom.hu ellen

Meggyes, a felesége, válóper, pajszer, erőszak

Meggyes kirúgott 7 tanárt, tüntetés ellene

Meggyes tavat épít a háza elé, gyermekeinek gyermekvédelmi támogatást utalt ki

Eh, de sok választási csalás, szörnyű ez a lejárató kampány, ártatlan Tomika ...

Aki persze nem hazudtolja meg önmagát, az fn-nek elmondta, hogy feljelentést tesz:

"Tudja már, miért vesztett egy olyan városban, ahol mind a tíz egyéni körzetet a Fidesz-KDNP jelöltjei nyerték?
-Karaktergyilkosság áldozata vagyok. A rágalmaz, mocskolódó, lejárató kampány miatt estem el a polgármesterségtől.

Kik rágalmazták?
-Ugyanazok az üzleti körök, akik két és fél éve felgyújtották a házamat és még aznap bemutatták az alpolgármesteremet kompromittáló fotókat.

Az két és fél éve volt, de most Tétényi Éva nyert!
 -Tétényi Éva, mint trójai faló szerepel a választási harcban, én meg mint áldozat. Nem mondom, hogy ellenfelem az ő emberük lenne, de bizonyos üzleti köröknek az volt az érdekük, hogy ne én nyerjek. Az sem véletlen, hogy még a szavazás napján is tömegével kerültek ki engem rágalmazó szórólapok. Ez egy komoly, folytatólagosan elkövetett választási csalás.

Súlyos vádak, feljelentést tett?
-Teszek büntetőfeljelentéseket és a választási bizottságnál is tettem bejelentést.

Független a polgármester, a Fidesznek viszont a 15-ből 10 helye van a képviselőtestületben. Nem nehezíti ez a város működését?
-A testület elég stabil ahhoz, hogy megőrizzük eddigi eredményeinket és ne engedjük, hogy bárki a piszkos kezét a város pénzére tegye.

Önnek mindenesetre költöznie kell, kipakolta már az irodáját?
-Nyolc napot ad az átadásra törvény, majd a nyolcadik nap környékén pakolok össze.

Orbán Viktorral már beszélt?
-Még nem, de tervezem. Tudom, hogy az én ügyemnél vannak sokkal fontosabbak is, de szeretném, ha tudná, mi a helyzet Esztergomban." 

Tétényi Éva együttműködésre számít, hát ezt szerintem kb. 10-es szorzóval adják a fogadóirodák...

 

Friss: Tétényi Éva blogján tudósít az esztergomi eseményekről


"A második

 

A városi közpénzből finanszírozott helyi sajtó és tv nem jelentkezett. Szóval szükség van az internet szabad világára, hogy hírt adhassak arról, mi történik a Városházán. A hétvégén létrehozunk egy új kommunikációs csatornát, ahol majd bárki betekinthet a helyi politika világába. Én ma a Polgármesteri Hivatal ügyfélszolgálatára mentem be. A köztisztviselő kollégák kedvesen fogadtak, ellentétben a polgármester választás második helyezettjével, akivel véletlenül találkoztam össze.

Éppen egy üres irodát kerestünk számomra az egyik jegyző úrral, amikor az egyik alpolgármesteri irodából kijött Meggyes Tamás. Köszönés után rögtön számonkéréssel kezdte országgyűlési képviselőnk, hogy tiszta-e a lelkiismeretem, mert sötét erők állnak mögöttem. Majd azzal fejezte be mélyen a szemembe nézve, hogy „Keress magadnak értelmes elfoglaltságot!” Bevallom erre nem számítottam, és arra sem, hogy ilyen elsöprő választási siker után képes feljelentést tenni. Így az átadás-átvétel időpontja a jövő hétre tolódik. Ennél még érdekesebb, hogy mindkét irodájára igényt tart és nem hajlandó átadni egyiket sem. Ezért holnap reggel kénytelen leszek az előszobában helyet foglalni."


Címkék: választás

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr322345371

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Az esztergomi polgármesteri iroda 2010.10.07. 10:01:11

Meggyes Tamás nem hajlandó a pakolást megkezdeni sem két irodája egyikéből sem a legutolsó törvényes határidőig. Így a szavazatok kétharmadával megválasztott független polgármesternő, Tétényi Éva a folyóson rendezte be irodáját. (A kép Tétényi Éva face...

Trackback: Tarlós: Feltétlen elismerés illeti Demszkyt 2010.10.06. 17:33:25

Demszky Gábort méltatta a Városházán Tarlós István főpolgármester a hivatal átadás-átvételén. A fideszes politikus megköszönte elődjének, hogy „húsz éven keresztül bajlódott Budapest vezetésével”. Demszky arra kérte Tarlóst, hogy mindenki f...

Trackback: Megóvta a Fidesz Esztergomot? 2010.10.06. 16:02:02

A Fidesz megóvta az esztergomi választási eredményt - értesült a Népszabadság. Tétényi Éva nem kapta meg Meggyes Tamástól a polgármesteri hivatali helyiségeket.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

preddy 2010.10.07. 06:50:34

Védeni a védhetetlent - erre is csak a fidesznyikek képesek! Saját gerendájuk csak szálka a szemükben, ilyet én régen az átkosban hallottam, "Kovács elvtárs jó elvtárs" megjegyzéssel...

nyugatioldal 2010.10.07. 08:20:52

@preddy: Ki védi ezt a szerencsétlent? Bukott, mint polgármester, most viselje a következményeit. Dógozzon.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.10.07. 08:33:17

@redjohn: Nem, ha senki nem megy el szavazni, akkor érdektelenség van. Ha mindenki fasszal szavaz, vagy függetlenekre (akik valójában sokszor nem függetlenek) akkor az látszik a statisztikákban hogy 323232334444 szavazatból csak 35 érvényes, az már érdekesebb...

@cserepj: Ez LOL. De hát az sem véletlen, akkor, hogy nem ők nyertek, ez alapján. Viszont akkor ott van az, hogy ha a Fityisz vezetésének lenne esze, akkor az ilyeneket már rég kirugdosta volna a pártból.

Egyéves Önkéntes 2010.10.07. 08:43:41

@Frengi: én is ezen rugózok állandóan, hogy mit tudhat az a végtelenül ostoba liba, hogy nem veti ki a párt a sorai közül. :)

loláb 2010.10.07. 08:43:44

@cserepj: Gyurcsány IS karaktergyilkosság áldozata volt, 2004-2006 között folyamatosan, meg azután is. Csak neki nem a karaktergyilkosság tette be a kaput, hanem az öszödi beszéd. Meggyest sem kizárólag a karaktergyilkosság intézhette el, de ha szerinted semmi köze nem volt annak az országos sajtóban is (és ezek szerint helyi szinten ötszörös intenzítású) szardobálásnak, a bukásához, akkor nem tudom miről beszélünk.

De mégegyszer leírom: engem nem izgat Meggyes személye, felőlem olyan polgit választotok magatoknak, amilyet akartok. Még a karaktergyilkossággal sincs bajom, akinek eredményesen lehet gyilkolni a karakterét, az így járt.
Én csak annyit kérdezek: mégis milyen eggyüttműködésre számítotok most, hogy a polgármesteri szék ugyan a tietek, de ugyanaz a fidesz fogja adni a többséget a közgyülésben, akinek a helyi első emberét éveken keresztül basztattátok?
Általában a közgyülési többséget biztosító frakció adhat egy alpolgármestert: mit szólnátok hozzá, ha ez az alpolgármester Meggyes lenne? (mert ennek semmi akadálya nincs)

Talán gondolom ezt a vetületét is érdemes lett volna mérlegelni a népfrontos összefogás előtt. Nekem tökmindegy, hogyan vezetik esztergomot: én, és rajtam kívül még mintegy 9 millió 850 ezer embert semmilyen szinten nem érint a város működőképessége, vagy képtelensége.

freagle 2010.10.07. 08:53:36

@loláb: Mindig megdöbbent, hogy a fideszesek mennyire kétarcúak.
Botka ellen ugyanígy ment a lejárató kampány, még vasárnap hajnalban is. Demszky ellen is anno, éveken keresztül. Emlékszünk még a Magyar Vizsla "független" újságra is. A "karaktergyilkosság" kifejezésről automatikusan Gyurcsány nevére asszociál az ember. Na meg Bajnaiéra, aki aztán végképp nem szolgált rá.

És ezek után egy fideszesnek van pofája lejáratásról, meg karaktergyilkosságról beszélni?!?! Elmegy a jó.....!!!!!

Mellesleg felhívnám Meggyes Tamás figyelmét arra, hogy az országos trenddel ellentétben Esztergomban most szavaztak a legtöbben polgármesterre - méghozzá elég egyértelműen, hiszen a választók 2/3-a MÁST VÁLASZTOTT!!!
Meggyes szerint lehet, hogy ez csak a tömegek manipulálása?
Mert akkor esetleg GyF is csak a tömegek manipulálása miatt lett olyan népszerűtlen, amilyen lett... Hogy is vagyunk ezzel?

Nem, kedves Meggyes Tamás, a dolog ennél sokkal egyszerűbb! Horn Gáborral szólva:
"Nem azt mondták Tomi, hanem, hogy menj a p...ba!"

arlequin 2010.10.07. 08:55:31

@loláb: "Nekem tökmindegy, hogyan vezetik esztergomot: én, és rajtam kívül még mintegy 9 millió 850 ezer embert semmilyen szinten nem érint a város működőképessége, vagy képtelensége."

na éppen emiatt a felfogás miatt tartunk ott, ahol tartunk. utánad az iszapözön, ugye?
már megbocsáss, de felelősen gondolkodó embernek egyáltalán nem mindegy, hogy mi és hogyan megy az ország bármelyik részén. de az sem mindegy, mi megy az országon kívül.

ermi50 2010.10.07. 08:55:35

Mocskoljátok, hüjézitek egymást, egy bukott polgi miatt. Bukott? Igen . Üljön a másik székre, ne a főhelyre. Az viszont meglehetősen Ízléstelen, hogy megüzenték az új polgármester nőnek, nem fognak együttműködni vele. Igaz a ha nem történelmi kategória, mi lenne akkor ha pl. Kósa v. Szita bukott volna?

loláb 2010.10.07. 09:02:35

@missu:
"az az alak azóta is igazgató, sőt, az István szétrombolása után létrehozott "elitiskola" igazgatója"

" A képviselő-testület leváltotta az önkormányzat felelősségét hangoztató igazgatót..."
oktatas.origo.hu/20090618/ongyilkos_lett_egy_diak_esztergomban

Hogy hogy került vissza, azt nem tudom, de annyira nem is érdekel, mert semmi köze ahoz, hogy kinek van igaza.

Van egy iskola, aminek megromlott a fenntartó önkiormányzattal a viszonya. A tantestület tiltakozik, és a diákokat sztrájkra bíztatja, támogatja a sztájkjukat.
Egy gyerek felgyújt egy szemetst -a tantestület által támogatott-sztrájk alatt, majd eztuán a tanárok mindenféle szar alaknak mondják el, és azt mondják, hogy "nem méltó az isikolához"
Eztuán a gyerek kiemegy, a vonat elé fekszik, és meghal.

Ki a felelős: szerintem egyértelműen az a tantestület, ami a fenntartóval folytatott vitáját a diákok felé eszkalálta, és a kialakult helyzetet (a diákok titlakozását, iletve a tiltakozás formái-a gyújtogatást-) nem megfelelően kezelte.

Hogy jogszerű volt-e az igazgató leváltása, vagy a szülők-diákok hogy tiltakoztak ellene, és ki, mikor helyezte vissza a hivatalába, az részletkérdés. Ettől még Meggyesnek van igaza. Ha az iskolának problémája van a fenntartóval, akkor azt nem a gyerekek felhasználásával kell jelezni. Ebben az esetben viszont egyértelműen ez történt, viszont a gyerek nem tudta felmérni, hogy mi az, ami belefér, és mi az, ami nem. Ezért nem kell a gyerekekt felhasználni. Amelyik pedagógus ezt megteszi, az felelős a gyerek haláláért.

loláb 2010.10.07. 09:11:29

@arlequin: Jó, akkor te foglalkozz azzal, hogy balmazujvárosban, vagy jászkarafaszajenőn hogy mennek a dolgok. Engem viszont marhára nem izgat, hogy a helyi ügyeket a helyi politikai erők hogy kezelik.
Meggyest le se szartam volna, hogyha nincs tele az országos sajtó éveken kersztül a botrányaival. Nem ő az egyetlen idén bukott fideszes vezető, vannak még rajta kívül páran, akiknek szintén nem sikerült ujrázni, de őket még a kutya meg sem ugatja. Vajon miért?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.10.07. 09:13:45

@freagle: Ember, Demszky nem érdemelte meg? Gyurcsány a világ megmentője volt valójában?
Bajnai meg tudta, mit vállal.
Egyébként, ha figyeltél, Meggyest nem kifejezetten szeretik itt a legtöbben. Egyébként szoktál maszopos nyilatkozatokat olvasni?

lepojka 2010.10.07. 09:14:58

Sikerült neki az egész ország ellenszenvét kiharcolni, kivéve azt a 26 embert, aki beszavazta a közgyűlésbe. Biztos a család elment szavazni.
Emlékezzünk rá, amikor egy közgyűlésen előre vetítette, ezt a magatartást várjátok a Fidesztől is ha kormányra kerül. A Fideszbe nem csalódtunk, meggyes helyesen jósolt, kivéve, hogy az ő városában idejében kapcsoltak az emberek.
Országosan már nem így volt.

Vidéki 2010.10.07. 09:19:30

@Horizont:
Kérdezed: Mikor jön el az a korszak amikor felülemelkedünk egyes esetekben a földhözragadt politikán és csak a normális, egészséges emberi értékek számítanak majd. És nem a mocskos politika.

Esztergomban összenőtt ami összetartozott: A Jobbik az MSZP-vel és a gyujtogatók és az általuk pénzelt, rágalmazásban edzett propagandisták hadával nőtt össze. Ez a csapat megmunkálta jól a lelkeket Esztergomban és elhozta Tétényi Évának ezt a nagy győzelmet.

Tudjuk, hogy a Földön élünk, ahol nem minden kristálytiszta, sár, piszok és mocskolódás sem ritka eszköz, pláne egy hozzánk hasonló ultra jogállamban, ahol a gyujtogatók még csak az elsőfokú itéletet kapták kézhez és még sok-sok év telhet el addig, mire a jogerős ítélet megszületik. Jól fizetett szerecsenmosdató jogászaik a végtelenségig elhúzhatják az ügyet.

A bűnösök "jogállamunkban" "joggal" érezhetik úgy, hogy a megfélemlítés, rágalmazás és gyujtogatás kockázata csekély. Ezért nem is tartóztatják meg magukat, tevékenységüket kiterjesztik politikai síkra, láthatóan nem is sikertelenül.

Nádasi Balázs 2010.10.07. 09:20:16

Hurrá, meghalt a cselszövő, nem dúl a rút viszály!

Na jó, nem halt meg, dúl a rút viszály, azokkal értek egyet, akik szerint Medgyes Tamás egy hihetetlenül sötét, korlátolt paraszt.

Érdekes, hogy a varangyképű Mitnyant nem indította újra a Fidesz (Pokorni azóta 2x nyert az ő helyén), tudtommal a botrányhős fóti polgármestert sem, ezt az embert a hülyeségtől, parasztságtól és bunkóságtól viszont erős slaggal se lehetne megtisztítani, mégis, miért lett ő indítva?

2010.10.07. 09:28:21

@cserepj: pontosan így látom én is, ironizálni próbáltam :]

nyugatioldal 2010.10.07. 09:32:02

@Vidéki: Szép dolog, hogy mindenki hibás, csak Meggyes úr nem.
Viszont érdekelne, hogy SZERINTED Meggyesnek mit kellett volna máshogy tennie, hogy megnyerhesse a választást?

Murderface 2010.10.07. 09:34:52

Én akkor röhögnék visítva, ha az óvás miatt újraszámolnák a szavazatokat, és kiderülne, hogy mégsem került be egyéniben :D

Vidéki 2010.10.07. 09:35:51

@loláb:
Ragyogóan megfogalmaztad: "az internetes mocskolódás határa viszont a csillagos ég (lásd ezt a blogot is)."

Na Persze tömören összefoglalja az esztergomi propaganda hadjárat lényegét:

"A meggyes körüli balhé lényege nagyjából annyi, hogy sokan szeretnének hozzáférni az egomi közpénzekhez már egy évtizede, de mióta az uccsó komcsi polgármester is levitézlett esztergomban, ez nehezen ment. Ettől borultak ki a kommunista urak, és szent háborút hirdettek jogos tulajdonuk (esztergomi közpénzek) visszaszerzése érdekében."

A hazug, rágalmazó nagyhangú propaganda hatását a széles tömegekre már régen sokan bebizonyították, köztük Dr Göbbels is.

Baldrick68 2010.10.07. 09:47:26

Vidéki, Lóláb, stb.
Ugye akkor is ilyen vérmesen vennétek a védelmetekbe ezt a nagyszerű igaz embert ha történetesen az MSZP embere lenne?

Nincs több kérdésem.

Joe.UK 2010.10.07. 09:49:31

@Vidéki: Nem akartam ehhez a temahoz hozzaszolni mert a "propagandan" kivul nincs mas infom. Ugyhogy csak nagyon roviden:
Demokracia van. Az OSSZES kampany "propaganda". A hulyitheto tomeg szavazata szamit. A demokracia errol szol, legalabbis 4 evente. Ha a polgi nem adott volna municiot a "karaktergyilkossaghoz" nem is lehetett volna kivitelezni (felteve hogy valoban ez tortent nem pedig csak szimplan az expolgi egy szar korrupt alak amire valljuk be joval nagyobb a valoszinuseg a magyar politikai elitet ismerve). A politikaban nem eleg tisztessegesnek lenni, annak is kell latszani. Sajnos az elozo mondat elso fele kevesbe igaz mint a masodik, a latszat sokkal inkabb szamit...

loláb 2010.10.07. 10:00:02

@Baldrick68: Látszik, hogy nem ismersz. Voltam én már ezen a blogon minden: liberális, kommunista, sőt, még az LMP-t is védtem, szóval zsidóztak is rendesen, most -egyesek kommentjeit olvasva- egyenesen valami esztergomi fideszes képviselőnek vagyok nézve.

Caprica99 2010.10.07. 10:00:09

@Vidéki: ugye te vagy a Meggyes Pajszer Tomika (vagy valamelyik közeli rokona, talpnyalója)?
:DDDDD
Pont úgy védelmezed!

becike4 2010.10.07. 10:01:58

Ez az egész óvás ügy pont olyan szánalmas,mint az idióta Fradi vezetés óvása a 6:0 után,és ezt Fradi drukkerként mondom.Ezt a faszfejű meggyes úgy verték hülyére,ahogy a Cidesz a vörösöket országos szinten.Miért nem húz el a Toncsi a zuzafejű véreres faszba?

Caprica99 2010.10.07. 10:02:39

@Vidéki:

"A hazug, rágalmazó nagyhangú propaganda .... " bla-bla-bla
Amúgy te hol éltél eddig?
Évek óta Tomika botrányaitól zeng a város!

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2010.10.07. 10:08:04

Majd 13 ezer embert szállt meg a gonoszság! Na meg a sötétség ereje! Meg a vállalkozók is tartották a lapátot a fejükhöz hogy "mán bizony nem szavazol a tompikára!"
Vidéki szerintem sok Pokemont nézel, vagy megártott az agancsos kakaó.
Azt feleslegesen magyaráznám, hogy egy értelmes ember meg tud hozni döntéseket mindenféle szórólapok, és portálok nélkül is. De felétek biztosan kell egy halom tábla ahhoz is, hogy ne a szobába végezd el a dolgodat. ;D
A naridroidokat meg már meg sem említem.

tábormegsemmisítő 2010.10.07. 10:11:44

A Fidesznek a mostani eredmények alapján nem sok félnivalója van a politikai ellenfeleitől, annál inkább a saját híveitől

bierkamp 2010.10.07. 10:13:18

Fejétől bűzlik a hal...meg a Fidesz is! --sütőbe velük!:D

Ironfist 2010.10.07. 10:13:57

@Vidéki:
Azt áruld el, ha ezek a "sötét erők" összefogtak Meggyes ellen, akkor miért nem az ő jelöltjük nyert? Ha az MSZPnek nem is, de a Jobbiknak simán lett volna esélye, nem?

A beolvasóhölgyikén érdekes a ruhaváltás... De legalább pl a 64.68%-ot nem úgy mondja, ahogy az akkora hatalmas divat, viszont helytelen, hogy 64 egész 68 százalék, hanem 64 egész 68 század százalék. (Kukacoskodónak tűnhet, de nem mindegy ám arról a 68-ról, hogy 68 század, vagy teszem azt 68 tízezred.)

Vidéki 2010.10.07. 10:17:40

@Joe.UK:
Írod: "a "propagandan" kivul nincs mas infom."

Ez elég nagy baj, mert jelzi azt hogy belenyugszol abba a helyzetbe, hogy csak az érem egyik oldalát ismered, mégis véleményt akarsz nyilvánítani a valóságról, Ezért érvelésed olyan általánosságba fullad, mint: "A politikaban nem eleg tisztessegesnek lenni, annak is kell latszani."

Holott ha nem lennél rest itt ezen a blogon is tájékozódhatnál.

Lenne lehetőséged arra, hogy elolvasd Na Persze 2010.10.07. 02:09:32 hozzászólását:
"A hangfelvételek a legérdekesebbek.

LINK: hidlap.hu/static/mtamas/12.htm

Hallgassátok meg a hangfelvételeket, és élőben halljátok, hogy megy a karaktergyilkolászás.

A hangfelvételek úgy kerültek ki a szeretgomtól, hogy valaki NBH-s tisztnek adta ki magát, amit a konspirátor szeretgomos Bejó, Cserép páros beszopott, így mehetett az anyag a netre."

A linkből világosan kiderül, hogy kik, mikor, hogyan szervezték meg a szeretgomot és a polgármester elleni lejárató kampányt, valamint az, hogy a gyujtogatástól sem visszarettenő bűnözők vitték ebben a főszerepet, Kiderül, hogyan tanították be a polgármester elvált , volt férjét mérhetetlenül gyűlölő feleségét arra, hogy miket mondjon férjét besározva a nagy nyilvánosságnak.

Ha egy ilyen szervezett, teljesen gátlástalan bűnözői kör szervez ilyen eszközökkel egy lejárató kampányt, lehetetlen tisztességesnek látszani, különösen azok szemében, akik nem veszik a fáradságot, hogy megvizsgálják az "érem mindhárom oldalát".

Baldrick68 2010.10.07. 10:20:45

@loláb:
Nézd ezt a buktát a Fidesz magának köszönheti.
Viktor vezír is kapott visszajelzést rendesen.
Ha emlékszel még akkor nyáron volt a KÉSZ (Keresztény Értelmiségiek Szövetsége) kongresszusa esztergomban ahová meghívták Viktort is mint a város díszpolgárát és a szülők tüntettek "SEGÍTS VIKTOR" táblákkal.
Hős vezérünk hősiesen kiment a hátsó ajtón.

Másnem le kellett volna esnie hogy valami gubanc lehet ezzel a palival.

Ráadásul érdekes hogy a zemberek amúgy meg meglehetősen nagy számban szavaztak meg fideszeseket a testületbe.
Nekem ebből az jött le hogy a zembereknek konkrétan tompikával van bajuk és a nem fidesszel.

Amúgy meg elég csak megnézni tompi barátunk néhány performanszát ami neten is van, látszik hogy ez a fickó nem teljesen százas.

cserepj · http://latinpince.blog.hu 2010.10.07. 10:24:33

@Vidéki:

"A hangfelvételek úgy kerültek ki a szeretgomtól, hogy valaki NBH-s tisztnek adta ki magát, amit a konspirátor szeretgomos Bejó, Cserép páros beszopott, így mehetett az anyag a netre."

Na jó, most volt elég belőled, a bíróságon találkozunk.

Ironfist 2010.10.07. 10:24:44

@Vidéki:
Volt férjét menthetetlenül gyűlölő? Igen? Na, vajh miért is gyűlöli oly' menthetetlenül? Mindennek megvan ám az oka is.

Amúgy ha már itt tartunk. Ezek szerint mindenki bűnöző, aki nem a zsideszre szavaz? Hiszen "egy ilyen szervezett, teljesen gátlástalan bűnözői kör"-t emlegetsz, de korábban azt is mondtad (lehet, hogy nem te, hanem Meggyes), hogy mindenki összefogott ellene, például az MSZP és a Jobbik. Ők mind-mind bűnözők volnának?

Baldrick68 2010.10.07. 10:28:30

Hú kicset találtam.
Ez nem kicsit alányalós film.
Ez még majdhogynem az éljen Rákosi Elvtársat is lenyomja.

Best of MT

www.youtube.com/watch?v=38hoSoQw-tQ

Baldrick68 2010.10.07. 10:29:50

Bocs ezt akartam linkelni

A Polgármester.
Ezt az alányalást, lehidalok.
www.youtube.com/watch?v=64RBnbo9RC4

Ironfist 2010.10.07. 10:32:37

@cserepj:
Ne fenyegesd, fölösleges. Interneten úgyse érsz el vele mást, mint hogy a.) vagy vissza-szájkaratézik, és akkor egy ideig mindketten rage-eltek, vagy b.) jót röhög a fenyegetéseiden, tudván, hogy úgyse tudod beváltani.

cserepj · http://latinpince.blog.hu 2010.10.07. 10:33:36

Ez egy éve jelent meg a Hídlapban:

"„Ez nem a Tienanmen téri fotózás, ahol tisztaszemű, hős diákok küzdöttek a szabadságért, hanem ezek az alakok a szabadság megrontói, a rendszerváltás elszabotálói, az elmúlt rendszert túlélt pártkáderek stb. Félremagyarázzák a mentelmi jogot is: nem azért van egy parlamenti képviselőnek mentelmi joga, hogy kibújhasson a törvények alól, hanem hogy megmondhassa az igazat, hogy ne köthessen bele minden idióta mindenféle rágalmazási perekkel. A mentelmi jog pontosan az ilyen Horváth Mihályok ellen védi a parlamenti képviselőket. Hogy aki a közért így vagy úgy cselekedne, mert a köz érdeke azt kívánja, mert erre a programra választották, mert lelkiismerete szerint erről a célról van meggyőződve, hogy a köz javát szolgálja, az az ember megvédve legyen a házgyújtóktól, a terroristáktól, az őt lejáratoktól, és ne kelljen tyúkperekben akárhova mennie. Igen, az én felfogásomban a mentelmi jog erre is van. S erre is fogom használni, meg fogom védeni Esztergomot és a csapatot, aki dolgozik érte.
– Itt az „igazság-kimondó Tamás”?
– Az a legkevesebb, hogy kimondom az igazat, én nem fogok semmi mást sem tenni mostantól, mint hogy kimondom az igazságokat, amiket eddig úri finomságból, a le nem ereszkedés óhajtásából eddig nem tettem meg. Velük ellentétben – akik kitalálnak mindenféle elképesztő ócskaságot –, én nem fogok hazudni semmit, de minden igazat meg fogok mondani. Aztán futkoshatnak akárhova nagy szörnyülködve , hogy az ellenkezőjét bizonyítsák. Ami igaz, az igaz, és nyilvánosságra fog kerülni Ez most mind nyilvánosságra fog kerülni, az interneten is, a hidlap.hu oldalain rendre fenn lesznek azok a dokumentumok, amik az igazunkat bizonyítják, egyrészt ezeknek a rágalmazóknak, az álbotrányok kiötlőinek a teljes szava-hihetetlenségét igazolják, másrészt bemutatják nem egy hatósági határozat és bírósági ítélet tarthatatlanságát. Néhány feljelentést is és egy ki kicsodát is fel fogunk tenni a hidlap.hu oldalakra, mindenkiről minden elérhető lesz, ez a rágalomkampány meg lejárató hadjárat vissza fog hullani azoknak a fejére, akik ezt művelik. Mert lehet, hogy a hazugságok egy része félrevezet embereket, mert akadnak, akik hinni akarják ezeket a rágalmakat, és hinni is fogják, de hogy róluk minden igazság ki fog derülni, abban biztosak lehetnek.
– Senki ne higgye el, hogy legyőzték Meggyes Tamást?
Inkább hogy: megalázták Esztergomot. Most ásták ki azt a csatabárdot, amivel úgy fogjuk őket fejbe kólintani, mint annak a rendje.
– A reálfolyamatokat tekintve a nyolcévnyi ország-tönkretétel után nem az embereket
hergelik fel ezzel? Nem az emberekkel mennek szembe?
– De, bután késsel mennek a mozdonynak. De nyugalom, Esztergom sikerre van ítélve. Szent István városa óriási segítségre számíthat, ezeket a rosszakarókat, semmirekellőket pedig el kell söpörni az útból. Gazemberségükről az elmúlt tíz év minden ügye árulkodik.”"

cserepj · http://latinpince.blog.hu 2010.10.07. 10:34:46

Ilyen és ehhez hasonló uszító szövegek mentek a Hídlapban évek óta. És akkor még Meggyes ellen folyt rágalomhadjárat? Röhögnöm kell.

minimalista 2010.10.07. 10:36:49

@Vidéki: nek és @loláb: fizetnek ezért, nem vettétek még észre?
Ha tényleg ilyen korlátoltak és retardáltak lennének, a Darwin-i evolúció törvényei szerint már nem élhetnének!

ki kicsoda 2010.10.07. 10:39:16

... a fidesz, ha nem jön össze!

... és ezz egyre gyakoribb lesz.

Illés Zoltán volt titkára vezeti az iszaptározót rendben találó felügyeletet

Index
2010. október 6., szerda 14:21 | aznap frissítve
Már hónapok óta Illés Zoltán államtitkár egykori személyi titkára vezeti azt a környezetvédelmi felügyelőséget, amely két héttel a gátszakadás előtt ellenőrizte az ajkai timföldgyár vörösiszap-tárolóját. Az államtitkár júniusban nevezte ki az eredetileg általános iskolai tanár végzettségű Zay Andreát, aki korábban a Búbos Banka Kör aktivistájaként került kapcsolatba a környezetvédelemmel, a Közép-dunántúli Környezetvédelmi Természetvédelmi és Vízügyi Felügyelet élére.

Emberi mulasztás, nem természeti katasztrófa, harsogta Illés, Orbán, Pintér. Mint látszik a felelősök! Ők azok, akik eltávolították a hozzáértőket és barátokat ültetnek ezekre a helyekre, akik megállapították, minden rendben van.

Minden rendben van?

2010.10.23.

cserepj · http://latinpince.blog.hu 2010.10.07. 10:41:27

@minimalista:

Gondolom én, hogy fizetnek Vidékinek, csak azok szokták éltetni Meggyest, akik baksisra számítanak ezért... lásd: www.szeretgom.hu/content/63793-baratsagbol-de-penzert

loláb 2010.10.07. 10:45:34

@Baldrick68:

"Ráadásul érdekes hogy a zemberek amúgy meg meglehetősen nagy számban szavaztak meg fideszeseket a testületbe.
Nekem ebből az jött le hogy a zembereknek konkrétan tompikával van bajuk és a nem fidesszel."

Na pont ez az.
Adott egy város, amit vezet egy ember (meggyes), és a közygülési többséget a döntéseihez a fidesz biztosítja.
A polgármester egyszemélyben korlátozott hatáskörű, amit tesz, legtöbbször testületi döntéssel, közgyülélési felhatalmazással teszi.
Hogy lehet az, hogy a közgyülési többséget adó, fideszt nagyrészt ujraválasztják, míg meggyest leváltják: Úgy, hoyg az ő renoméja lényegesen roszabb, mint a közgyülésé. De miért? Eggyütt hozták meg a települést életét érintő döntéseket, néhány partizánakciót kivéve a polgármesterek jogköre korlátozottabb, mintsem hogy egyszemélyes diktátorként vezethessék a városukat.

De a közgyülési többséget adó fidesszel elégedett a nép, hiszen a közgyülés kétharmadát továbbra is ők fogják adni.
A polgi viszont megbukott. Azért, mert szisztematikusan sikerült lerombolni a renoméját, olyan szintre , hogy az emberek nagyrésze külön kezelte a polgármestert, és külön a képviselőtestületet, pedig ezek munkája egymásra van utalva.
Ez karaktergyilkosság. Nyilván ha meggyes máshogy vezeti a városát, akkor nem lehet annyira sikeres a karaktergyilkosság, hogy 30%pontot meghaladó népszerűségkülönbség alakuljon ki a polgármester, és a többsége között. De attól még szisztematikus karaktergyilkosság kellett ahhoz, hogy a közgyülési többség népszerűségétől ennyire elváljon a polgármester népszerűsége.

Ironfist 2010.10.07. 10:47:07

@ki kicsoda:
Ez a komment kicsit mellément, nem? =)

Baldrick68 2010.10.07. 10:48:53

@loláb:
Ahogy kiderült a számomra tompika hogy finoman fogalmazzak autokratikus vezető, tehát a közgyűlés meg a többi dolog azért van hogy neki bólogasson.
Olyan mint egy másik fideszes politikus csak kicsiben.

cserepj · http://latinpince.blog.hu 2010.10.07. 10:49:37

@loláb:

Nézzétek már meg a számokat gyerekek. Nem volt olyan fideszes megválasztott képviselő, aki 45% fölött kapott volna. Volt aki 34%-kal nyerte meg a körzetét.

Ezt egyszerűen elqrták a pártok, mindegyik a kompenzációs helyekre hajtott, és így járt.

Vidéki 2010.10.07. 10:57:59

@cserepj:
Írod: "Gondolom én, hogy fizetnek Vidékinek, csak azok szokták éltetni Meggyest, akik baksisra számítanak ezért... "

Ha te ezt gondolod rólam, akkor én azt gondolhatom rólad, hogy te a gyujtogatástól vissza nem riadó "vállalkozók" zsoldjában állsz.

cserepj · http://latinpince.blog.hu 2010.10.07. 10:58:59

Meggyes, polgármesterként: 35%

1. vk. "független" fideszes jelölt: 38%
2. vk: 31.97% (az egyik városi cég vezetője - mostantól hol fog dolgozni? összeférhetetlen a poszt)
3. vk: 34,93% (Steindl Balázs, városi fidesz elnök, meggyes sofőrje)
4. vk: 41,76% (de ő mondjuk egy Frankás tanár, egy évvel felettem járt a Szent István Gimnáziumba)
5. vk: 42,47% (korábbi alpolgármester, nem a pornós, csendes, Kiss-Rigó püspök úr "embere")
6. vk: 42,28% (még egy csendes, mezőgazdasági vállalkozó)
7. vk: 41,19% (városi sportcsarnok vezetője, hol fog dolgozni? összeférhetetlen a poszttal)
8. vk: 36,74% (ez volt Meggyes)
9. vk: 39,81% (egy tanárember, nem sok vizet zavart 4 évig ő sem)
10. vk: 37,65% (szendvicskészítő vállalkozó, tőle vették mindig a testületire a kaját)

Na, ezek annyira azért nem lógnak ki a sorból.

Az ellenzék cseszte el: ha lett volna valódi együttműködés a pártok között a választókerületek szintjén, vagy csak egyszerűen nem indulnak el pártjelöltek (úgyis esélytelenek voltak, az MSZP 10% körüli szintet hozott a városban), ez a 10 ember ma sehol nincs.

cserepj · http://latinpince.blog.hu 2010.10.07. 10:59:59

@Vidéki:

Csakhogy én meg azt gondolom, hogy te állsz a gyújtogató zsoldjában, mert azt gondolom, hogy a házfelgyújtást az rendelte meg, akinek a legnagyobb (politikai) haszna volt belőle.

ki kicsoda 2010.10.07. 11:01:28

@Ironfist:

... szerinted összejött a sikeres kommunikáció, vagy el sem olvastad? Esetleg úgy érzed, ehhez is hozzáértéssel, tisztességesen viszonyultak, vagy a megközelítésükkel esetleg Meggyessel együtt saját farkukba haraptak, mint az ominózus kígyó? A fidesz körül mindig sántít "minden szinten, szinte minden"

2010.10.23.

loláb 2010.10.07. 11:02:18

@Baldrick68:
Látom nem érted. Ha a közgyülési többség népszerű (és jelen esetben az, annyira, hogy a többségét adó fideszt ujraválasztják, közel kétharmados arányban), akkor az azt jelenti, hogy a városban azok a dolgok, amik közgyülési felhatalmazáshoz vannak kötve (költségvetés, fejlesztési tevek, helyi rendeletek) a nép szerint jól vannak megalkotva, jól működnek.Azaz, végeredményeképpen a VÁROS jól működik.

A várost a polgármester vezeti, ő készítetti el a költségvetést, a szabályozási terveket, satöbbi, amiket a közgyülés szavaz meg, azaz emel törvényreőre.
Ha a közgyülést ujraválasztják, akkor szakmai kérdésekkel különösebb problémája nincs az ujraválasztóknak.

Ha ezzel szemben a polgit nem választják ujra, az azért lehet, mert a szakmai munka, a költségvetés, a fejlesztések meg a többi valódi városvezetői tevékenység helyett az alapján ítélik meg, hogy a veri-e a feleségét, vagy tényleg magának épített-e tavat a búbánatvölgybe.
Én ezt karaktergyilkosságnak tartom.

Nekem semmi bajom nincs a karaktergyilkossággal, meg azzal, hogy meggyest elzavarták, történt már ilyen, és még fog is. De ne mondják azt, hogy pár éve nem mozgatnak meg óriási erőket meggyes szarozására, mert szemmel látható, hogy megmozgatak.

Lényegtelen, és külső szemlélő által megmondhatatlan, hogy jogos-e, vagy nem jogos a szardobálás, de ne mondjuk azt, hogy nem igaz, hogyha egyszer igaz.
És ha egyszer igaz, akkor ennek nyilván lesznek következményei a közgyülés együttműködésében, azokat is vállalni kell a nyerteseknek.

cserepj · http://latinpince.blog.hu 2010.10.07. 11:02:18

@Vidéki:

Egyébként hótt hidegen hagy, hogy egy ilyen kis naridroid mit gondol rólam, de ha hazugságokat terjesztesz tényként, akkor egy napon még nagyon megütöd érte a bokádat. Megígérem.

minimalista 2010.10.07. 11:06:49

@cserepj:
A mi @Vidéki:-nk amúgy minden, témában, amihez hozzászól - jó néhányszor volt már hozzá szerencsém - kivétel nélkül az ellenszenves, megcáfolt, bizonyítottan valótlan "tényeket" képviseli körmeszakadtáig. Nagyon érdekes fajtája a kommentelőnek, a saját elveit (igaz, ezek általában a fidesz mindenhatóságával kapcsolatosak...) körmeszakadtáig védi és hagyja magát megszégyeníteni a bizonyított tények (bíróságon!) világossága és trivialitása által.
Egy szánalmas anti-gondolkodó.

minimalista 2010.10.07. 11:08:47

Tényleg, lehet hogy "eszkep"="vidéki"??
Vagy ez már túl durva kon-teo? :D

Karipapa01 2010.10.07. 11:13:59

Szerintem az Esztergtomiaknak nem a FIDESZ-ből lett elegük, (mint a képviselők száma is mutatja), hanem Meggyes Tamásból! Végre találtak egy jóképességű, jól kommunikáló polgármesternek való jelöltet, aki nem a saját hatalmának megőrzésével és nem az anyagi előnyének megtartásával, növelésével foglalkozik, hanem értelmesen tenni is akar a városért. Nos Meggyes Tamás! végül is mire számítottál? Azt a jó kis fészket, amit az önkormányzatban éveken keresztül összekókányoltál magadnak most el kell hagynod, mehetsz ki a rideg valóságba! Erre már régen számítanod kellett volna, ha reálisan felméred az eddigi tevékenységedet.
Kedves Éva! Önnek pedig egy fél ország szurkol (lásd az eddigi összes kommentet a többi blogon is), hogy sikerüljön megvalósítania a terveit! Esztergomiak! Ha már nekem nem biztos, hogy jó lesz, legalább nektek legyen valami! Hát segítsetek az új polgármestereteknek most reménykedhettek abban, hogy a város élhetőbb lesz, mint eddig volt!

Joe.UK 2010.10.07. 11:14:38

@Vidéki: valoban nem hallgattam meg a felvetelt, nem latom ertelmet. Ugyanugy lehet manipulalt es az ellentetes "propaganda" resze. Nem foglaltam allast egyik oldal mellett sem, ha felreertheto voltam akkor bocsi. Nem itelkezhetek mert nem lathatom az "erem" egyik oldalat sem tisztan, max homalyosan es olyan latoszogbol amit lattatni akarnak//engednek. De vegyuk eszre hogy EZ a politika egy demokraciaban. A tomeg manipulalhato/hulyitheto. Akinek ez jobban sikerul az nyert. Erre epul a demokracia. Most a tomegmanipulacio nem Meggyesnek ment jobban. Ennyi.

Kicsit Karcos 2010.10.07. 11:17:23

@cserepj: ez a Meggyes olyan, mint Tomcat, ő maga is teljesen gáz, meg többnyire azok is, akikkel összebalhézik.

Ironfist 2010.10.07. 11:17:54

@ki kicsoda:

Nem, úgy értem ez nem a vörösiszapos poszt, hanem a Meggyestamáskikapottos. =)

cserepj · http://latinpince.blog.hu 2010.10.07. 11:18:22

Vidéki, nézzük a tényeket.

2008 elejére Meggyes támogatottsága megrendült. A városban két tüntetés is volt az intézkedései ellen, a Strategopolis a polgármester népszerűségének mélyrepülését mérte. Több fidesz tag ismerősöm is arról számolt be akkoriban, hogy párton belül is rezegni kezdett a léc, többen kifogásolták a hatalomgyakorlási módszereit, a párbeszéd teljes hiányát. Ráadásul egy jobboldali személyekből álló csoport egy új egyesületet is létrehozott Polgári Esztergomért Egyesület néven februárban, melyet Meggyes személye elleni támadásnak vett - olyannyira, hogy az alakulás hetéről az UD Zrt. két kisrendőrön keresztül több alapító tag híváslistáit is megszerezte illegálisan (a vádemelés a hetekben történt meg a kisrendőrök ellen, Meggyes érintettségét az ügyészség két hete még nem lehetett tudni, hogy meg kívánja-e vizsgálni egy nyomozás keretében). Mindenesetre tanú van, aki elmondta, hogy látta ezen személyek híváslistáig Meggyesnél. Vagyis tiltott titkoszolgáltati eszközökkel, vagy más módon illegálisan megfigyeltette Meggyes még a saját jobboldali bajtársait is, fidesz tagokat, a saját alpolgármestere híváslistája is ott volt a többi között.

Ez történhetett ezután: kellett egy terv. Valahogy ezeket a renitens fidesz tagokat tönkre kellett tenni. Mi más lehetett volna jó megoldás, mint rájuk verni egy bűncselekményt? És itt jön a képbe az, hogy Meggyes amióta csak elfogtak valakit az ügyben Horváth Mihályt emlegeti, mint felbújtót, holott nem gyanúsított, semmilyen ráutaló bizonyítékot nem sikerült feltárnia senkinek. Akit megvádoltak, mint felbújtót - Misznéder Jánost - pedig pár hónapja nekem elmesélte, hogy milyen vagyont és pozíciót ajánlott fel neki egy kopasz úriember, ha olyan vallomást tenne, hogy HM volt a valódi felbújtó. Lehet, hogy ezt nem kéne elmondanom, mert ezzel magamat is veszélybe sodrom, de attól még ez az igazság.

Ja, amúgy fent a facebook-on találhatsz egy képet amin Horváth Mihály esküvőjén Meggyes a vőlegény tanúja. Na ilyen ember Meggyes. Ennyit érnek számára a barátok.

Szóval szerintem Misznédert bekonspirálták, átverték, olyan látszatot keltettek, hogy utána egy hamis tanúzással elegendő bizonyíték legyen arra, hogy őt felbújtóként meg lehessen vádolni. Végülis ezek volt háromperhármas urak, már '89 előtt is azzal foglalkoztak, hogy emberek életét így tegyék tönkre. Azzal nem számoltak, hogy Misznéder nem lesz hajlandó magát menteni és Horváthot besározni, így Meggyes hiába kiabálta a sajtóban, hogy HM, HM a gyújtogató, nem volt ellene semmi ami megalapozta volna ezt büntetőjogilag. A terv csak félig jött össze.

Utána jött a skorpiós merénylet, de arról már tényleg nem írok semmi konkrétat, nehogy baleset érjen a közeljövőben. Ügyvédi letétben azért megvan mindaz amit erről kiástunk de egyelőre nem publikálunk.

Ironfist 2010.10.07. 11:21:16

@cserepj:

Na, itt a pont. Ugyanolyan arányban lett megválasztva. Az embereknek meg nem csak a fideszből lett elegük, hanem a 41 százalékos országos szavazati arányból ítélve a politikai elitünkből. Hozzáteszem, hogy kikérném magamnak Vekker Viki azon szövegét, hogy aki nem ment el szavazni, az engedélyt adott rá, hogy folytassák munkájukat. Nem azért nem mentem szavazni, hogy őket támogassam, hanem mert ki akartam nyilvánítani, hogy mennyire magasról szarok a fejére.

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2010.10.07. 11:27:39

és ha tudnátok hogy sarkadon mi történt...

ki kicsoda 2010.10.07. 11:30:27

@Ironfist:

... értem én, ezért kérdezem, milyen különbséget látsz, esetleg látsz-e összefüggést, mert egy rendszerben nincsenek egyedöl álló esetek, ok-okozati összefüggések alkotják a rendszert. Viselkedés, kultúra, értékítélet, reakciók, tettek és elvek, ezek kommunikációjának összessége kéne legyen megítélésük alapjának, amit én nem tudok felfedezni a társadalom ítéletében.

Miért?

Sándor György ezt így fogalmazta meg:

"Az emberiség 25-30 százaléka hipnotizálható.
A 70 százalék, akkor, miért?"

2010.10.23.

Vidéki 2010.10.07. 11:45:55

@cserepj:
Hosszú érvelést produkáltál nekem címezve.

Ez nincs összhangban korábbi rövid hozzászólásodban megalkotott személyeskedéssel, amikor nemes egyszerűséggel "kis naridroidnak" neveztél, kifejezve azt, hogy nem veszel emberszámba.

Újabb hozzászólásodban magas nekem ez a mondat, mint majomnak a zongora:

"Szóval szerintem Misznédert bekonspirálták, átverték, olyan látszatot keltettek, hogy utána egy hamis tanúzással elegendő bizonyíték legyen arra, hogy őt felbújtóként meg lehessen vádolni."

Nekem úgy rémlik Misznéder és társai ellen a vizsgálatok lezárultak, sőt az elsőfokú elmarasztaló ítélet is megszületett. Tény, hogy a polgármester házát és gépkocsiját felgyújtották olyan emberek, akikről feltételezhető, hogy nem rokonszenveztek vele.

cserepj · http://latinpince.blog.hu 2010.10.07. 11:49:37

@Vidéki:

Tény, hogy a polgármester házának és város autójának felgyújtásából a polgármesternek egy fillér kára nem keletkezett, politikai tőkéje viszont jelentősen megnőtt. Látod, te is ezt emlegeted, pedig már 2 és fél éve történt, és te is olyanokat vádolsz vele (engem is, ha burkoltan is), akiknek semmi köze hozzá. És ezt bírósági ítéletek tucatjai mondták már ki, hogy semmi közöm hozzá, meg hogy Horváth Mihálynak semmi köze hozzá.

És amikor én, meg Horváth Mihály, meg Kovács Gábor, meg bárki feljelenti Meggyest rágalmazásért ezek miatt a kijelentései miatt, amiket te is itt szajkózól agyatlanul, akkor mi történik? Az, hogy a büdös parlamenti bizottság nem javasolja kiadni, a képviselők pedig nem adják ki a mentelmi jogát. És rágalmazhat Meggyes tovább, mintha mi sem történt volna. Te meg szajkózod, jó papagáj módjára. Csak neked nincs mentelmi jogod, öreg.

moophlander 2010.10.07. 12:00:43

@Horizont: Minden tömörülésben, már csak a nagy számok törvénye miatt is, vannak selejtek! Hol több, hol kevesebb, de vannak! Az írás alapján, főhősünk ebbe a kategóriába esik! Erről azért ne állíts bizonyítványt a fideszről! Főleg akkor ne, mikor nem telik el úgy nap, hogy ne jelenne meg MSzP-s, SzDSz-es, Jobbikos politikusokról ennél jóval durvább dolog! Nem védeni szeretném, mert ha igazak a leírtak, akkor tényleg pi..n kell rúgni az ilyet! Nyilván, ha a lakosság nagy többséggel kifejezte hogy a fidesz tetszik neki, de a polgit lecserélte, akkor nem a fidesszel van a baj, hanem magával az emberrel! Innen kezdve, mindegy milyen a pártállása!

Vidéki 2010.10.07. 12:04:44

@cserepj:

Írod a polgármester házának és gépkocsijának felgyújtásával kapcsolatban: "te is olyanokat vádolsz vele (engem is, ha burkoltan is), akiknek semmi köze hozzá."

Ha arra támaszkodsz, amit írtam, nem állíthatod, hogy én téged ezzel, akár burkoltan is vádoltalak volna.

cserepj · http://latinpince.blog.hu 2010.10.07. 13:12:32

@Vidéki:

Vidéki 2010.10.07. 10:17:40
@Joe.UK:
"A hangfelvételek úgy kerültek ki a szeretgomtól, hogy valaki NBH-s tisztnek adta ki magát, amit a konspirátor szeretgomos Bejó, Cserép páros beszopott, így mehetett az anyag a netre."

A linkből világosan kiderül, hogy kik, mikor, hogyan szervezték meg a szeretgomot és a polgármester elleni lejárató kampányt, valamint az, hogy a gyujtogatástól sem visszarettenő bűnözők vitték ebben a főszerepet, Kiderül, hogyan tanították be a polgármester elvált , volt férjét mérhetetlenül gyűlölő feleségét arra, hogy miket mondjon férjét besározva a nagy nyilvánosságnak."

Na. Két mondat egymás után, egyikben a nevem, a másikban a gyújtogatás...

Vidéki 2010.10.07. 13:49:32

@cserepj:
Joe. UK ezt írta: ""a "propagandan" kivul nincs mas infom."

Neki ezt válaszoltam:

"Lenne lehetőséged arra, hogy elolvasd Na Persze 2010.10.07. 02:09:32 hozzászólását" és egy rövid részt idéztem tőle.

Nem állíthatod, hogy én téged ezzel, akár burkoltan is vádoltalak volna gyújtogatással..

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.10.07. 14:32:33

@Murderface: A prófécia szóljon szavaidból! :)

James T. Kirk (törölt) 2010.10.07. 14:33:38

azért is egyenes, gerinces ez az ember, mert amit tesz, azt a sunyi, geci módon a mentelmi joga mögé bújva teszi. egyetértek azokkal, akik orvosi esetnek tartják. előtte sem lehetett teljesen százas, de a hatalom ennyire eltorzította. viszont nem értem hogy mit akar, pénzt gondolom már eleget szerzett, egy seggel csak egy autóba tud ülni, mit akar még?

sunázósün 2010.10.07. 14:40:39

@James T. Kirk: Hatalmat, bazdmeg!
Tudod milyen kurva szar érzés, amikor 10 év után egyik napról a másikra már nem hajbókolnak és nyalják minduntalan az ánuszodat?!
Pedig még lesz lejjebb is neki, ha így folytatja tovább.
A nyelvek helyett más fog közeledni a formás popójához és nem tud majd félre ugrani mert szűk lesz a "szoba".

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.10.07. 15:20:54

@James T. Kirk: Én úgy vélem, hogy egyébként -a hatalmat gyakorlás módszereit nem nézve- Tamás nem akart rosszat a városnak, csak nehéz egyszerre megfelelni mindenkinek, amitől az évek során paranoid lett.

Nehéz megfelelni Viktor elvárásainak, a párt elvárásainak, a város elvárásainak, saját elvárásainak - ráadásul mindezt egyszerre.

Tehát Viktor ipari álmot akar ide, a Fidesz pénzt akar a pártkasszába (amelyért cserébe elnéznek jópár dolgot), a város élhető környezetet akar, Tamás pedig korlátlan hatalmat úgy, hogy mindenki rajongjon érte.

Ez együtt nem megy.

fokabacsi 2010.10.07. 15:29:07

Csak azt nem értem : Miért nem lehet tudomásul venni, hogy -ENNYI VOLT- és elmenni dolgozni ! Miért kell lejáratni a végsőkig magát ,ahelyett, hogy azt mondaná : köszönöm ! Ennyi volt ! Csináljátok jobban ! Vagy nem tud gondolkodni?? Akkor hogy akar vezetni ?? Eddig is így, ilyen morállal, hozzáállással "vezetett" ? Most meg csodálkozik, hogy ki aszták mint a macskát szarni ??? Nem illene elgondolkodni, és megmutatni mire megy a maga erejéből??? Ez az egész az illetőt minősíti.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.10.07. 15:51:19

Mit tud ez a Meggyes, hogy mindenki úgy reszket tőle Egomban, mint purdé a szappanosvíztől?? Valaki tartson már továbbképzést.

Olyan, mint Ózdon a kiskirályok, vagy épp Szolnokon a ............

Kicsit Karcos 2010.10.07. 16:50:31

@neeskens: ennek a Horea Uioreanunak elég szőrös lehet a talpa.

arlequin 2010.10.07. 17:03:22

@Kicsit Karcos:

Frodó unokaöccse. Gollam volt a keresztapja.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.10.07. 17:07:59

@neeskens:
Erre nekem is az volt az első:
Ezek HÜLYÉK!
BTW MI Verespatakért kaptunk valamit annak idején? (a ciános haltetemeken kívül)

nyugatioldal 2010.10.07. 17:25:50

@neccharisnyás útonálló: Úgy tudom csak a cégen követelhettünk volna, de az csődbe ment. Tehát az lenne a megoldás, ha az egész mocskot leúsztatnánk a Dunán, aztán ráfognánk a Mal-ra (úgy is csődbe megy az is nemsoká)... :-(

nyugatioldal 2010.10.07. 17:27:45

@sunázósün: Valszeg megindul az alkohol hosszú és rögös, mégis oly dicsőséges útján?

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.10.07. 17:32:09

@nyugatioldal: Ja, a szokásos. Értem.
Ja, vidám perceket okozott a kósza pletyka, hogy a vörösár a patakokon keresztül eléri Szerbiát meg Ausztriát, aztán majd őket is kárpótolhatjuk.
Szal földrajz.

Horizont 2010.10.07. 18:03:01

@moophlander:
Kicsit nagyon félreértettél:) Nem a Fideszt minősítettem, hanem arról írtam, hogy EGYESEKNEK nem az számít, hogy az illető milyen nagy balfasz (meggyes) csak az számít EGYESEKNEK, hogy Fideszes és innen védeni kell. Mellesleg a Fideszt is minősíti ha egy ilyen embert véd.

HansLanda420 2010.10.07. 23:31:58

off: ezt olvasta mar valaki?

Matolcsy György - Amerikai birodalom (2004)

arlequin 2010.10.08. 11:34:03

---BRÉKING NYÚZ---
már a heti válasz is alázza tamást...
hetivalasz.hu/jegyzet/megsem-botka-laszlo-a-kisstilu-nagyotmondas-idei-bajnoka-32374

úgy tűnik megvan a kilövési engedély...
szegény tamás. nem lehet egyszerű.

arlequin 2010.10.08. 11:37:37

@arlequin: hű. csak most olvastam végig a cikket. kemény ;-D

Rwindx 2010.10.08. 15:08:51

@arlequin:
Áhh, T.W-t éplelkű ember nem olvas. Még én is csak max egy évben egyszer olvasom pedig én majdnem minden hülyét bevállalok, nekem már mindegy felkiáltással.

arlequin 2010.10.09. 00:03:29

@Rwindx: erre azt mondanám, hogy éplelkű embernek mindegy mit olvas...

Rwindx 2010.10.09. 00:20:27

@arlequin:
Hmm, lehet rosszul fogalmaztam, az talán jobb megfogalmazás hogy nem kiváncsi rá.

Rwindx 2010.10.09. 00:25:12

@arlequin: mindegy, nem érdekes. A lényeg amit akartam mondani hogy T.W világlátása messze el van rugaszkodva a valóságtól, sok újat nehéz tőle tanulni hacsaknem az ember agyfürkésznek készül. A furcsa hogy erre a szintre mindössze néhány év alatt jutott, régebben élvezhető volt.

Horizont 2010.10.09. 13:01:54

Meggyes: " jött ránk a mocsok, mint a vörösiszap." Micsoda hasonlatot talált:(
Orbán Esztergomról: "Amióta az eszemet tudom, ebben a városban állandó belvillongások voltak. Nehéz ezt megfejteni annak, aki nem ott él, de Esztergomnak ilyen a politikai kultúrája”. Bravó.
meggyestamas.hu/valasztas-2010

arlequin 2010.10.10. 13:36:41

@Rwindx: egyetértek. minden jót

Endrosz 2010.10.17. 18:02:09

www.origo.hu/itthon/20101017-bojkottalja-az-uj-polgarmestert-az-esztergomi-fidesz.html

'Az elsőként szólított Meggyes Tamás volt polgármester kijelentette, hogy elhatározását nem változtatja meg. Szavait becsmérlő bekiabálásokkal, füttyel és fújolással fogadta az alakuló ülés közel 500 fős közönsége. Többen azt kiabálták: "Hol a nemzeti együttműködés?"'

2010.10.18. 20:54:11

Meggyes nagyon "bátor",a fidesz meg kussol,halóóóó demokrácia!!!!

Horizont 2010.10.19. 13:43:49

Kabaré amit Esztergomban csinálnak.
Ha tetszik a Fideszes képviselőknek ha nem akkor is a többség nem Meggyest akarta polgármesternek. Azért olyan kíváncsi lennék vajon mi lehet a véleménye Orbánnak?

f.m.j. 2010.10.19. 13:48:18

@Horizont:

Meggyes Tamás elmebeteg. Pont. Az, hogy a Fidesz ezt hagyja, sajnos róluk is elmond mindent. Az az igazi karaktergyilkosság, hogy ilyen emberek ellen nem lépnek fel
Kérem, ő ragaszkodik az irodájához, ingyen kocsihoz, elment ennek a csöppnyi esze, a mienk mindenesetre megáll, az tuti :)

Horizont 2010.10.19. 13:59:10

@f.m.j.: De ez emberileg is ocsmány nem csak " fideszileg " :(( Egy-egy képviselő kb. 600 szavazatot kapott a körzetében, Tétényi Éva meg több mint 8 ezret, akkor hogy merik kijelenteni, hogy ők márpedig nem dolgoznak vele! Megáll az embere esze. Hol élnek ezek? Mit képzelnek magukról? Nemrégen kaptunk egy új igazgatót. Mi lenne ha a melósok kijelentenék, hogy nem hajlandók vele dolgozni!

handras404 2010.10.20. 09:46:16

Nem beszélhetek, csak a magam nevében: esztergomi Fidesz szimpatizáns létemre Tétényi Évára és a Fidesz képviselőjelöltjére szavaztam, mert az előző polgármester elszakadt a való világtól. Az igazitól. Abban bíztam, hogy a Fidesz megérti, mit akar Esztergom: Fideszt és Tétényi Évát. Sajnos nem ez történt, a helyi Fidesz folytatja azt, amit Meggyes megkezdett, szembe megy a város többségével.
Most már azon drukkolok, hogy feloszlatják a testületet, és új szavazást írnak ki, és akkor vége lesz a "tizek bandájának" is.
Remélem, ezt majd a Fidesz felső vezetése is belátja, és leállítják a kiskirályaikat.

handras404 2010.10.20. 09:52:30

@nyugatioldal: " akkor inkább toljuk át a Bazilikát Dorogra, vagy Sturovóba..."
A Duna másik oldalán lévő települést Esztergommal szemben évszázadok óta Párkánynak hívják.

Diktatúra Pécsett, új céget foglalt el a Fidesz! 2010.11.09. 17:28:52

Nagy az elégedetlenség, a belső feszültség a Fidesznél. Sok helyen diktatórikusan leváltottak, megszüntettek embereket alapszervezeteket, ezekben forr az indulat.
Sok "normális" tagnál és szimpatikusnál tűrhetetlen az orbáni diktatúra, a fejetlen, átgondolatlan, hibát hibára halmozó kormányzás.
Sok helyen gyenge a kormányban az emberanyag.
A populista, erőfitogtató intézkedéseken kívül szinte nincs normális döntésük.
Egyre többen szeretnék Orbánt eltávolítani, háttérbe szorítani.
Nem véletlen sok "fidesz arc" hallgatása.

Talán az EU elnökség ideig óráig megmenti Orbánt, de soha nem volt még ennyire erős a belső ellenzéke.

süti beállítások módosítása