Skip to content


       Szűrés lista

Újra kinyitott az OPNI

2010. május 7.
"Az OPNI 40 hektáros ősparkjának és épületének hasznosítását most készíti elő az MNV Zrt. A területen az intézmény központi épülete mellett két lakóház is van, 33 lakásbérlettel, s itt működik a Vadaskert Alapítvány is. A vagyonkezelő szerint azonban az alapítvány és a lakóépületek jól leválaszthatók, így az eladásra szánt terület és a központi épület értékesítése ez év második felében megtörténhet. Az OPNI már korábban sem használt Völgy utcai ingatlanát 2008-ban eladták, a befolyt 500 millió forint a központi költségvetésbe került. A hatályos jogszabályok szerint a többi kórházi ingatlan értékesítéséből befolyó pénz is a költségvetést illetné."

Az OPNI-t 2007. decemberében zárták be, hogy miért, nem tudjuk. Az ország második legnagyobb épületéről van szó, Budapest egyik legszebb helyén. Azóta ott áll üresen, a betegeket meg szétszórták a kórházak között. Többen az utcán végezték, többen meghaltak ...

2010.09.21.
Tarlós István: "Vissza kell állítani a bezárt Országos Pszichiátriai és Neurológiai Intézetet. Budapest az egyetlen főváros Európában, ahol az ilyen súlyos és speciális ellátásra szoruló betegeket nem tudják központilag kezelni."


2010.11.27
Bolondok Haza!
"Ki a bolond? Aki alkot, játszik, kreatív, gátlások nélkül önkifejez? És mi a bolondság? A zene, a film, a színek, a hangok, a barátság, az interaktivitás, a fényjáték vagy a performansz-kocsma? Vagy ezek mind - itt és most, együtt veled!
Mióta világ a világ, az igazán nagy művészeket saját koruk nem értette meg, s az igazi elismerést csak az évek múlása hozta el számukra. Sok esetben egyszerűen bolondnak titulálták őket.
 
Az esemény célja, hogy most adjon szabad teret a kortárs művészeknek, a "bolondságnak" úgy, hogy a művészetükön keresztül bemutatott alkotás ne csak egy távoli színpadi kép legyen, hanem egy interaktív közeg, ahol minden résztvevő megtalálja az önmagában lakozó művészt és/vagy bolondot - külön és együtt, egymást inspirálva, a kórtermekben vagy az aulákban.  
 
A kétnapos fesztiválnak maga a Bolondok Háza - a megboldogult Országos Pszichiátriai és Neurológiai Intézet lelakott épülete - szolgáltat passzentos helyszínt és hangulatos miliőt. Terítéken az Artus Kortárs Művészeti Stúdió performansz-estje, kiállítások és filmvetítések, színházi hacacáré és rengeteg zene, műhelyfoglalkozások, installációk, rajzterápia, Lipót-látogatás, forralt bor, easy listening és mélymosoly... Gyere haza Te is!"

Magyarul: Kinyitották az OPNI Nyéki utcai épületét egy fergeteges goa-partyra. (Én itt forgatnám a Bioshock filmet...)



(Fotók: Facebook)

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr352480841

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Újra kinyitott az OPNI 2010.11.29. 15:35:45

"Az OPNI 40 hektáros ősparkjának és épületének hasznosítását most készíti elő az MNV Zrt. "

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr. Aullah 2010.11.29. 13:08:59

Jajj a művészet... a sok ingyenélő odamaszatol valamit és akkor az művészet. Rajzolnak egy kockát a vászonra és akkor az művészet. Erről mindig az a vicc jut eszembe, hogy "odaszarjak a küszöbre, á úgy sem értenék".

dr. Aullah 2010.11.29. 13:10:45

Hmm... csak most olvastam el "(Én itt forgatnám a Bioshock filmet...)" ... zseniális. És tényleg.
Amúgy a képek mire jók? El van rajta rejtve a művészet, és meg kell találni? Valaki segítsen.

dr. Aullah 2010.11.29. 13:14:32

[Na jó, akkor még egyet]

Nem lehetséges, hogy most nyitották csak ki, és nem takarítottak. Mert ha nem lenne hír, csak a képek, akkor azt mondanám, hogy a bentlakók így hagyták ott az egészet.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.11.29. 13:15:07

a "Ló az erkélyen" kompozíció engem emlékeztet az ominózus lovat vágtak a havanna-ltp. egyik lakásának erkélyén. lehet, hogy az ihlette :))))

bence84 2010.11.29. 13:15:32

BioShock film nagyon ász lesz! Ha csak fele annyira jól megfogják a hangulatot, mint a játékban, akkor ez lesz a kedvenc filmem.
A címből viszont reméltem, hogy TÉNYLEG megnyit. Szomorú, hogy az ön- és közveszélyes bolondokat az utcán hagyják...

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.29. 13:15:56

Goa party mi?
én kifelé már nem engedtem volna őket. :)

Seduxen (már NEM dr.) 2010.11.29. 13:22:21

@bence84: "Szomorú, hogy az ön- és közveszélyes bolondokat az utcán hagyják..." - az mind sámli! van olyan, aki PARLAMENTI KÉPVISELŐ! :))))))

Homeoffice 2010.11.29. 13:25:42

Ez miez már....
Én proli.... én ezt nem értem meg...

Jokerpofa 2010.11.29. 13:29:47

@Conv: mi a gondod a goaval, en is hallgatok goa zenet, de meg kavet se iszom, ha a drogra celoztal ezzel a hozzaszolasoddal.

bence84 2010.11.29. 13:33:54

@Seduxen: Haha, ez jó volt :)
Az utcán elszaporodott bolondok viszont tényleg közöttünk vannak, aki Budapesten kénytelen tömegközlekedni, az tudja miről beszélek.

julius666x 2010.11.29. 13:41:26

szerintem semmi gond ezzel, klassz épület, ilyenekre tök jó, ha fizetnek érte és összetakarítanak maguk után, akkor semmi gáz. Ha lenne időm én is simán elnéznék erre a rendezvényre, az ilyeneket szeretem.
Bár tényleg kinyithatna újra az OPNI, még ha nem is konkrétan ebben az épületben, mert kb. úgy érzem magam Pest utcáin végigsétálva néha, mintha a viktoriánus Londonban sétálnék végig, a sok elme-rokkant csöves és proli között. Ez az érzet néha-néha tud poén lenni (ad egyfajta hangulatot, erre bazírozik a kiállítás is), de azért egyszerű hétköznapokon eléggé zavaró.

jimbo sunshine 2010.11.29. 13:42:24

@bence84: csak óvatosan a kivánságokkal, mert uwebohl megforgatja a filmedet és fogod a fejed utána :-)
@Aullah: mert te is ilyen antilibeális vagyol! azééé!

a mélymosolyt nem is akarom tudni, mit jelent...

eric · http://vastagbor.blog.hu 2010.11.29. 13:49:30

megjártam ezt a bulit. mit mondjak nem sok minden emlékeztetett arra, h ez valaha bolondok háza volt. pár felirat a falakon és a kiállítás. az viszont ötletes volt, durván. mondjuk bnem vártam ingyen gyógyszer osztást és elektrosokkot:D

viszont nem volt fűtés, sem wc. előbbit gombákkal és ventilátoros fűtéssel pótolták utóbbit 5 toitoial.
őrök álltak minden ajtónál és nagyon vigyáztak arra, hogy ne tegyen senki kárt semmiben. emellett dohányozni is csak kint lehetett a hóesésben...
az egyikkel kellemesen eldumálgattam, elmesélte, hogy az épület 3 éve lebontásra van itélve és, hogy azóta nem törődik vele senki. a csövek szétfagytak, szétrohadtak. viszont havonta lesz itt party mindig más művészettel. egyszer érdemes megnézni mindenképp.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.11.29. 13:51:46

@bence84: ez viszont tény, hogy nem kevés azon póóógártársaink száma, akikre Apám szokta mondani, hogy "Na fiam, ez se mondhatja a szomszédjára, hogy hülye!" :))))

azért erről az opni-s telekügyletről egyszer megkérdezném Mengelica Ágit, meg Molnár Lajost. mindezt persze úgy, hogy jegyzőkönyvezik az NNYI (vagy a Nyomozó Főügyészség) munkatársai :))))

Dan_W_Smith (törölt) 2010.11.29. 13:52:01

Nem értem mi a probléma.
Főleg eric hozzászólását is hozzáolvasva...
De most tényleg, legalább használják az épületet, ha már be lett zárva (sajnos).

moonchild 2010.11.29. 13:55:19

Bioshock...Ez tetszett ott a pont! ( Bár a filmtől én fázom. Ugyemár az erdeti rendező személye is változott. )

Az viszont térdekes miért is kellet bezárni az OPI-t.

Na rakjuk össze:
1. Ki volt a bezáráskor az EÜ miniszter? (párt)
2. Mely szervezet tagjai rühellik a psziciátereket? („egyház”)
3. Melyik parlamenti párt köthető indirekt módón az említett szervezethez?

Van egyébként egy sejtésem, hogy az említett rendezvényen, milyen jellegű formák lehettek.

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2010.11.29. 14:01:47

Egyszerű a megoldás. El kell adni az egészet, és szerintem már a telekárból fel lehet húzni egy modern OPNI-t valahol Pesten.

turcsány karcsi elvtárs 2010.11.29. 14:02:39

a goa bulik elég jól vonzzák a drogos "tudjukkik"et, szóval ide lángszóróval kell menni :?)

eric · http://vastagbor.blog.hu 2010.11.29. 14:10:32

@turcsány karcsi elvtárs: nem többet mint bármelyik más elektronikus zenei rendezvény. mellőzzük az általánosítást...

reKorrekt 2010.11.29. 14:24:37

Na, Feri most izgulhat...

turcsány karcsi elvtárs 2010.11.29. 14:49:39

@eric: nem, a goa tipikusan zsidók által kedvelt műfaj, kedveltebb mint a többi elektronikus zenei stílus. ez bizony megmutatkozik a goa előadók származásán is , ha nekem nem hiszel, nézz utánna.
mellőzzük a szemellenzősséget

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.11.29. 14:55:18

@Dan_W_Smith:

csak addig "használják" amíg a telek el nem lesz adva ... akkor ledózerolják, és épülhet is a lakópark

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.29. 15:10:41

@eric:
A goa "hivatalos" történetéből:
" A goa a mai napig szerte a világon megmaradt underground zenei kultúrának, sehol nem találkozatunk vele a mainstreamet képviselõ médiumokban. Egyetlen kivétel Izrael, ahol a goa országos népszerûségnek örvend."

goa.hu/goa-party-psychedelic-trance-mp3-dj/

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.29. 15:14:45

@Dan_W_Smith:
neked feltűnt a gomba mint fűtőanyag? :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.11.29. 15:32:18

Na, akkor már megint jól el lesz kótyavetyélve a cucc?
Mert az OK, ha Tarlós vissza akarja állítani az intézményt - lenne bele mindjárt jó sok ápolt is, szal kihasználatlan, az nem lenne - de akkor miért nincsenek lépések?

Miért nem ajánlja fel pl. valamelyik politikus a lopá... birtokai 2 éves jövedelmét erre a célra? He?

Dan_W_Smith (törölt) 2010.11.29. 15:48:19

Amit mondani akartam, az az, hogy nem az a baj, hogy goa-party van.
A baj az, hogy bezárták az OPNIt.
Különbség.
Ha már be van zárva, akkor használják, éppen aki amire tudja.
A goa-cionizmusról még nem hallottam, de iszonyat nagy :D Közöm nincs a zsidókhoz, mégis imádom a goát.
@zero: igen, ez sajna baj. De továbbra is azt mondom, hogy nem az a baj, hogy party van, hanem a többi (ami tény: lehetővé tette, hogy legyen party).

vontod75 2010.11.29. 16:14:05

Pedig hogy megörültem...
Rendőrként sajnos rettenetesen sok korábbi ápolttal kerülök kapcsolatba. Van akivel azért, mert a speciális kezelés nélkül agresszívvá vált (szétvernek ezt-azt épületeket, autókat, pár embert) és van akivel azért mert az önálló életre korlátozott mértékben alkalmas és csövezik valahol. Sajnos az is elmondható hogy sem az egészségügy ellátórendszere, sem a hozzátartozók nincsenek felkészülve ezekkel az emberekkel történő foglalkozásra.
Szóval VISSZA AZ OPNI-t! MOST!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.11.29. 16:29:29

@Dan_W_Smith: Hát igen, maga a gpaparti senkit nm zavarna asszem.

arlequin 2010.11.29. 16:41:16

@Conv: nem rossz az a goa. britney spearshez meg 50centhez képest istenkirály...

2010.11.29. 17:01:42

OFF
ez mind szép és jó, de szerintem erre írjatok egy tiny posztot: index.hu/video/2010/11/29/nyugdij/
a zindexen már megint nem lehet kommentálni. Félnek szalai annamáriától?

eric · http://vastagbor.blog.hu 2010.11.29. 17:28:19

@turcsány karcsi elvtárs: lassan 10 éve járok goa partykra idehaza és külföldön szóval nekem ne magyarázd meg, hogy kik járnak . tudom, h izraelben népszerű és akkor mi van? nehogy már egy zenei stilust összemossunk a vallással azért mert ott ez szól a rádióban is...

amikor azt irtam, hogy "nincs több mint más bulikon" akkor a drogra céloztam... nem tudtam, h neked a "tudjukik" zsidót takar. őszintén szólva teljesen abszurdnak tartom a kijelentést, hogy goára többségében zsidók járnak. ez abból is látszik, h elsőre nem esett le mit akarsz mondani.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.29. 17:40:11

@eric:
"őszintén szólva teljesen abszurdnak tartom a kijelentést, hogy goára többségében zsidók járnak."

ez valóban baromság, teljesen más közös jellemző és jelző alapján lehet őket csoportosítani.

nincsensapka 2010.11.29. 17:47:33

Én mindent, ami telik tőlem megtettem, hogy tűnjön el az előző bagázs, elsősorban az OPNI miatt. Amikor világossá vált - elég hamar - hogy az Eü-t mennyire impotens társaság irányítja most, akkor megfogadtam hogy kussolok; mert minden felesleges.
De menten megüt a guta.

"Az OPNI-t 2007. decemberében zárták be, hogy miért, nem tudjuk. "

Na, akkor találgassunk... miért is vajon?? (Fel sem tételezem, hogy valamelyik elvtársnak megtetszett, ugye...lett volna ebben zsé bőven, csak az a fránya népszavazás...fúj)
A molnárluesz (dr. Molnár Lajos volt eü.min., by szadesz) ámokfutása idején a teljes OPNI felújítása került volna 400 millába, ha jól rémlik. Amikor a szöcskéék átvették, akkor már 800-ban volt, tokkal-vonóval. Most nem tudom.
A betegek, orvosok, személyzet sorsa viszont nem oldódott meg.
A társtettesek pedig jelenleg is vezető pozícióban röhögnek rajtunk és lopnak tovább békében.
A szöcske meg elkészített FÉL ÉV ALATT egy, azaz 1 db. vitairatot (ami nem rossz, feltéve, ha ezt 2010. ápr.26-án reggel 8 órakor kiveszi az íróasztal fiókjából).

eric · http://vastagbor.blog.hu 2010.11.29. 17:47:56

@Conv: van ott mindenféle arc, nem tudsz skatujázni...

julius666x 2010.11.29. 17:49:42

@turcsány karcsi elvtárs: Lehet a goát szeretni, nem szeretni, de ha te az előadók származása alapján ítéled meg a műfajokat, az eléggé szegényes zenei kultúrára utal.
További jó divízió88 és vádló bitófák-hallgatást. Gondolom számodra az jelenti a zenét.

nincsensapka 2010.11.29. 17:51:38

Amúgy valszeg a molnár is goát akart oda, már akkor...

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.29. 18:10:20

@eric: éne? :)

komolyra fordítva, bizony lehet, ahogyan lehet bármely divat/zene/ideológia irányzat követőit.

tudi 2010.11.29. 18:41:03

"Vissza kell állítani a bezárt Országos Pszichiátriai és Neurológiai Intézetet. Budapest az egyetlen főváros Európában, ahol az ilyen súlyos és speciális ellátásra szoruló betegeket nem tudják központilag kezelni." Na csak egy kormányváltás kellett, ahhoz, hogy mindenki ráeszméljen mégis csak kell egy ilyen kórház.
@nincsensapka: lehet, hogy nagy goa fan az öreg és már előre látta, hogy mekkora partikat lehetne ott tartani. Ja amúgy én is szeretem a goa zenét, de ez már csak amolyan adalék.

turcsány karcsi elvtárs 2010.11.29. 18:48:11

@julius666x: a bitófákkal mellé lőttél, van (vagy volt) ott olyan tag aki zsidó-félvér és azt hiszik róla, sváb felmenői vannak :)
egyébként egy időben rendszeresen hallgattam astral projection-t és juno reactor-t, de ez a rideg tényeken nem változtat, tudniillik a legfelkapottabb goa csapatok (szinte) kivétel nélkül zsidókból állnak

turcsány karcsi elvtárs 2010.11.29. 18:55:29

@eric: a boldog tudatlanság
cigányzenét elsősorban cigányok, klezmert elsősorban zsidók hallgatnak, goát meg keménydrogos zsidó fiatalok, mondhatni az az ő generációjuk klezmerje

nincsensapka 2010.11.29. 18:57:37

@tudi: az az igazság, hogy a szakma ezt mindig tudta.Mindig. Nem is szakmai okból zárták be... Sajnos, egyáltalán nem látom, hogy a jelenlegi kormány tudja-e?
Egyébként én is szeretem a goát.

z666 2010.11.29. 19:14:53

A kortárs "művészek" elsöprő többségének ott a helye! Bezárva. Örökre.

tudi 2010.11.29. 19:19:08

@nincsensapka: Ez igaz, lehet, hogy sosem tudjuk majd meg, hogy miért is zárták be (ezért is terjednek mindenféle elméletek). Molnár Lajos és Ágica ámokfutása pedig a magyar egészségügy legsötétebb fejezete volt, sok baromsággal. Na mivel ennyien szeretik itt a goát, javaslom, hogy a blogtalálkozót egy goa partin tartsuk:)

eric · http://vastagbor.blog.hu 2010.11.29. 19:19:52

@turcsány karcsi elvtárs: lol már keménydrogoztak is ezek a szegény zsidó fiatalok az opniban:D crack meg herka ömlött a csapokból is.:D

azon is meglepődnél cigányzenét mennyien hallgatnak a romákon kívül...

arlequin 2010.11.29. 19:21:20

@Conv: jah! kérem... ha a zenekar elkezdi húzni a kalotaszegit, akkor nincs kifogásom. ;-)

némá' a csendes eric is előtűnt. szerintem szereti a goát. gombafűtéssel.

térfél · http://httphatterfel.blog.hu/ 2010.11.29. 19:27:17

Nagyszerű ez a mai "művészet" - azonnal megtelepedik ott, ahol valaha VALAMI MŰKÖDÖTT. (de már nem) Mintha imádnák a hasonló helyszíneket, ahol otthon is érzik magukat. (mint a hiénák olyanok)
ALKOTNI ... létre hozni VALAMIT nem lehetne végre? A partyk mocska nagyon kevés nekem...

Kicsit Karcos 2010.11.29. 19:32:11

@eric: azért csak van a goa-partikon a zenén kívül más kapocs is, nem? Keményen meg lennék lepve, ha az ilyenekre járóknak ne tudná úgy a 100%-a, mi az a "bogyó", meg esetleg hogy hogyé adják, vagy éppen hogy kitől érdemes venni. Nem mondom, hogy mindenki tol ilyeneket, de azért, valljuk meg, hozzátartozik, mint a hard rockhoz a sör, vagy a gördeszkázáshoz a fű. Legalábbis, amikor még én is bezzegmaifiatal voltam, akkor ez így volt valahogy. Nyilván nem mindenkinél, de azért azt így nem jelenteném ki, hogy goa-partikon sem csúszik le több bogyó a hozzá való ásványvízzel, mint egy Mozart emlékesten. Apropó, lehet egyáltalán alkoholt kapni ilyen helyeken? Ménem?:)

Nem kell válaszolni:) Bulizzon az ember, amíg teheti, nincs abban semmi rossz, csak tudja, hol vannak a határok.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.29. 19:41:12

@eric: fura mintha te jegyezted volna meg teljes természetességgel, mintha ez evidencia lenne, hogy gombáztak a népek a hideg ellen :)

ketroot 2010.11.29. 19:49:09

@eric:

"goát meg keménydrogos zsidó fiatalok, mondhatni az az ő generációjuk klezmerje"

@eric: Ez már burkolt lezsidózás, nem?:D

Horizont 2010.11.29. 20:05:21

Hahahaha eric az OPNI-ba jár! Mik derülnek ki kérem! Azért nincs a Vastagbőrön már egyáltalán?:)
Röhögni fogtok, de nekem halványlila gőzöm se volt se goáról se (ilyen) gombáról, sőt nem is gondoltam keménydrogos zsidó fiatalokra, hogy ilyenek is lehetnek:))))Ajajjjj. Korom miatt megbocsájtható:) Egyet viszont tudok. Ha összeszednék az összes OPNI-ba való emberkéket hát kicsi lenne nekik az a hatalmas épület. Aztán szólhatna nekik ott benn a goa nem bánom:)

arlequin 2010.11.29. 20:18:25

@térfél: pontosan. olyanok mint a hullamágusok/nekromanták. csakis a halottak maradványait képesek felhasználni. mellesleg a goában is vannak nagyon jó zenék. mellesleg egy jó nagy tartomány indiában, onnan jön a neve.

jágör68 2010.11.30. 09:30:55

Drága politikusainknak csak kb annyira fontos az egészségügy, mint az átlag magyar populációnak a saját egészsége...
3 hónapos panaszokkal intenzív osztályig vágják magukat, de aztán gyógyítsák őket 10.000-rel ingyen és azonnal és mosolyogva!
Na kb. ennyit a magyar népról.
Ausztriában tömegtüntetések lettek volna egy ilyen országos intézmény bezárása ellen- és a betegek utcára rakása miatt. Dehát ez MAGYARISZTÁN!
"Minden országnak olyan egészségügye van, amilyet megérdemel"

NoNight · http://anothernonight.blog.hu/ 2010.11.30. 10:07:14

" Az ország második legnagyobb épületéről van szó,"

Az első meg a Parlament... ;-))))

11 évvel ezelőtt egyszer jártam bent látogatóként, a szokásos lepusztult közintézmények egyike volt, de jellemző mód a földszint egyik szárnya nyugati színvonalon nézett ki, mert azt egy stroke-alapítvány helyrehozta a magánbetegeinek...

Moldova egészségügyes könyvében ugyanazokról az állapotokról ír, mint amit az egyik kommentelő is tapasztalt most...

szerjóska 2010.12.04. 16:57:06

@moonchild: az épület teljesen alkalmatlan volt feladata betöltésére, a pszichiátereket meg a szcientológusok rühellik, nem a hitgyüli. persze az opnit újra ki kéne nyitni, csak nem ott és nem úgy - az épület eladása viszont teljesen jogos volt, fenntarthatatlan, lepusztult hodály.

moonchild 2010.12.04. 17:28:34

@szerjóska:
Én is a szcietológusok szektájára gondoltam meg egyes magukat liberális elvűnek gondoló követőikre.
Egyébként ritkán kommentelek de a hivatkozott hozzászólásom valakinél kverte a biztit. Ide is másolom intelligens hozzászólását:

2010.12.01 15:33feladó: Paladin xxxx@xxxxxx
címzett: xxxxx@xxxxxxxx
tárgy: [blog.hu üzenet] ostoba

Szia moonchild!

Paladin üzent neked a blog.hu adatlapodon:

Mi van hülyegyerek?? senki sem reagált az uszításodra mi??
Ez a hely sem neked való :D. Menj szépen vissza oda, ahonnan kikotortak

Hát igen, nem zörög a paraszt....

trojka 2010.12.04. 17:40:21

ezt valami hátso gondolattal nyitották ki...van rá példa...a szovjetunioban a politikai ellenfeleket, ha már nem bírtak veluk, diliházba dugták, életuk végéig...

szerjóska 2010.12.04. 21:47:09

@moonchild: azért a hitgyüli az igazán szadeszes valami, a szcientológia meg berágja magát mindenüvé. csalinak kirakja az antidrogos meg pszichológiaellenes szöveget, aztán bevágja a Xenut a málnásba.

fuerte 2010.12.09. 15:01:20

@Horizont:
Azt viszont elfelejtitek, hogy ezek a "bolondok" készítenek ruhákat, weblapokat, kiadványokat, könyveket, hangszerelnek(valószínűleg ilyen bolondok masterelték a kedvenc zenéidet, csinálták a kedvenc képeidet).

Művészek nélkül fekete-fehér kocka házakban laknátok, és mindenetek unalmas lenne.
Még a számítógéped kinézetét is ipari formatervezők csinálták(akik szintén művészek).

Horizont 2010.12.09. 16:19:17

@fuerte:
Te most miről is írsz itt tulajdonképpen?? Goáról, gombáról kábítószerről?
Mert akikről te írsz, na őróluk itt szó se esett! Másfajta "bolondokról" annál több:)

süti beállítások módosítása