Skip to content


       Szűrés lista

Egy percig hallgatott

Hajnal 3 órakor elfogadták az új médiatörvényt, mely hír természetesen főszerepet kapott reggel a Kossuth Rádió hírműsorában.

Azonban  a hatályos Médiatörvény és a Magyar Rádió belső szabályzata szerint Mong Attila műsorvezető nem fűzhetett kommentárt a hajnalban elfogadott új médiaszabályozáshoz, ezért a műsor szerkesztőjével, Bogár Zsolttal egyetértésben a 180 perc műsoridőből egy percig inkább csöndben maradtak.

A tumblr-en ert írta ki Mong:

"A törvényben is garantált újságírói szabadsággal élve, lelkiismereti okokból a szerkesztővel közös döntés alapján ezt mondtam be:

Az éjszaka az Országgyűlésben elfogadták az új médiatörvényt. Az érvényben lévő törvény és a rádió szabályzata szerint hírhez véleményt nem fűzhetek, ezért a szerkesztővel, Bogár Zsolttal egyetértésben, lelkiismereti okokból most egy percig inkább csendben maradok. Az új médiatörvény miatt tehát a 180 percből - egy perc csend."




Majd ezt írta Mong:
"11kor megyünk a főszerkesztőhöz aki a napindító értekezleten magánakciónak és a “nárcizmus és az exhibicionizmus” megnyilvánulásának minősítette."

Le a kalappal Mong Attila és Bogár Zsolt előtt, ez mindenképpen bátor és szép lépés volt.

A Kossuth Rádió az az intézmény, ahol a főszerkesztő jelezte Tölgyessy Péternek, hogy nem kellene a Fidesz fél évét értékelnie a következő műsorában, és jobb lenne, hogy nem is egyedül elemezne ...
 
Mong Attila februárban igazolt át az Inforádiótól, ahol az Aréna című műsort vezette, a váltáskor így nyilatkozott:


"Megtisztelő volt a felkérés, én a Magyar Rádióban kezdtem a pályámat, az MR1-Kossuth Rádióban a 180 perc az egyik leghallgatottabb műsor, látok benne fantáziát a magam szempontjából is, no és nagy szakmai kihívásnak is tartom, hiszen ilyen reggeli gyors, élő adást még soha nem csináltam. Azt várják tőlem, hogy a 180 perc olyan pörgő közéleti műsor legyen, ami beférkőzik az emberek nappalijába, konyhájába, ami valahol a nagyon komoly közéleti és a szórakoztató reggeli műsor határmezsgyéjén van.
(...)

A korábbi műsorvezetők sem felolvasógépek voltak, nem is arra kérték fel őket, kicsit rájuk is lett szabva az adás, tehát nyilván más témák kerülhetnek elő, ha én leszek adásban. Ugyanakkor nem szerkesztő leszek, van erre egy nagyon jó csapat, szinte mindenkit ismerek korábbról.
(...)

Itt is ugyanazt kell majd csinálnom: híreket, közéleti témákat a lehető legsokrétűbben, legárnyaltabban, leginkább függetlenül bemutatni.
(...)

Egyébként úgy gondolom, nincs sok értelme arról beszélni, hogy a közszolgálati újságírásnak mi a feladata. Nincs közszolgálati újságírás – újságírás van, minden újságírás közszolgálat.
(...)

Újságíró akarsz lenni? Az nagyon jó, tessék újságírónak lenni, mert ez egy jó szakma, nagyon sok élvezetet lehet benne találni. De csak addig csináld, amíg élvezed. Ha megunod, menj el PR-esnek, foglalkozz mezőgazdasággal, tanulj meg virágot kötni – csinálj valamit, ami izgat. Az a baj, hogy az emberek nem mernek kilépni a saját életükből, belemerevednek helyzetekbe. Én szeretném ezt elkerülni.
(...)

Azért is váltok az MR1-Kossuth Rádióra most, mert tíz év Inforádiózás után nem szerettem volna belefulladni a rutinba, úgy éreztem, hogy most valami más kell. Izgat, amit most elvállaltam, mert úgy érzem, ennek van tétje, bebizonyítani magamnak, a környezetemnek, a hallgatóknak, hogy meg tudok csinálni egy ilyen adást. Nem is az első hét a nagy kihívás, hanem az, hogy a 18. hónapban is tudom-e majd csinálni.

 
Nos, a 18 hónap nem adatott meg Mong Attilának, ugyanis a comment.com értesülése szerint kirúgták. Bízunk benne, hogy ez csak egy téves információ, és  Mongot nem rúgták ki. Azért az kemény lenne ...

Lehet amúgy, hogy abban az egy percben a NENYI-t kellett volna felolvasnia.

Az elfogadott Médiatörvény csak január 1-én lép hatályba, de a szép új világ már elkezdődött ...

Címkék: média fidesz

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr852529887

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mong, a flúgos bemondó 2010.12.21. 21:15:32

  Mong Attila és szerkesztője, Bogár Zsolt reggel egy perces csenddel tiltakozott az új médiatörvény ellen. Hallgassa meg Mong Attila beköszönését és az egyperces csendet itt! A 168 Óra megkeresésére Gazsó L. Ferenc ugyanakkor azt közölte: nincs M...

Trackback: 179 perc 2010.12.21. 19:52:00

Nem is tudom mit képzel magáról ez a kis Mong Attila!? Azt hiszi, hogy lehet neki véleménye? Azt hiszi, hogy megakaszthatja az állami agymosó gépezet közszolgálati média működését akár csak egy percre is?"Ma egy strandpapucs, holnap a világ!?&quo...

Trackback: Talán ma még leírhatom.... 2010.12.21. 15:43:40

Tudom, hogy hallgatnom kéne, mert a média apró porszemeként én is kifizethetem több évi keservesen megkeresett fizetésemet egy-egy olyan mondatért, ami csípi valakinek a szemét. Még nem teszem. Ma még büntetlenül leírhatom, hogy remélem leesik Palika (...

Trackback: „Őszintén és kulturáltan az erotikáról” avagy sunázzuk együtt Orbán Viktort 2010.12.21. 15:32:03

A droidok ma hajnalban megszavazták a médiatörvényt, melynek értelmében január elsejétől nem árt odafigyelni mit ír le az ember a zinterneten, különben könnyen szalai annamari fősajtóellenőr, okleveles népművelő, egykori szexmagazin főszerkesztő, kezei...

Trackback: MONG ATTILA Polgári Kör 2010.12.21. 15:30:15

Mong Attila ma reggel a Kossuth Krónikában egyperces csenddel kommentálta az éjszaka elfogadott médiatörvényt. Ma hallottuk őt utoljára krónikát vezetni. Sajnos. Én most szoli...

Trackback: Narancsmátrix 2010.12.21. 15:23:00

Nem vicc: Szalai Annamária üldözött álmomban - konkrétan Smith ügynökként.Úgy rémlik, először egy plazában ücsörögtem egy szökőkút peremén, ölemben netbook, mobilinternet, ahogyan kell, éppen egy posztot próbáltam élesíteni, amikor hirtelen megjelent k...

Trackback: Pálffy Pista, teljesen elment az eszed? 2010.12.21. 15:02:50

Meglehet, tréfának szánták, de a legkevésbé sem volt vicces, amikor az új médiatörvény-tervezetet kritizáló ellenzéki képviselőknek fideszes honatyák gyűrűjében kellett elmondaniuk a hozzászólásukat. A legtragikusabb az egészben azonban az, hogy ebben ...

Trackback: A médiatörvénynek tapsol az Értékközpontú Újságírók Szövetsége (ÉKUSZ) 2010.12.21. 14:28:16

- Végre valaki tesz azért, hogy a magyarság ne legyen összezavarodva! - csapott az asztalra szenvedélyesen Toportyán Álmos az Értékközpontú Újságírók Szövetségének (ÉKUSZ) elnöke a szervezet Öntőház utcai székházában ma hajnalban megtartott sajtótáj...

Trackback: Főméltóságú Őszentségessége: a Szalai Láma 2010.12.21. 14:26:37

A Konzervatív Anarchista Párt az ország lesújtó politikai, társadalmi, gazdasági, erkölcsi és kozmetikai helyzete okán szükségállapotot hirdetett: a ránk leselkedő veszedelmek nem engedik, hogy tétovázzunk. Rendkívüli kormányülésünkön újra összeolvaszt...

Trackback: Pofádat befogod! 2010.12.21. 13:54:50

Állítólag 1500-an voltunk. Vagy kétezren. Nem tudom, nem számoltam. De lehettünk volna többen is. Hisz egy olyan törvény ellen tüntettünk, ami ellen még a Magyar Hírlap is tiltakozik, márpedig ők nem a túlzott ellenzékiségükről híresek mostanában. Úgy ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2010.12.21. 23:13:43

@Conv: És akkor én is elmondhatom a véleményem a rádióban? És ha én nem, akkor ő miért igen? ;-) Na neeem! Egy műsorvezetőnek pártatlannak kell lennie, neki az a dolga, hogy a vendégeit beszéltesse, megkérdezze tőlük azokat a kérdéseket, amelyek a hallgatókban is megfogalmazódnak. Egy műsorvezető ezt csinálja. Egy hírolvasó bemondó meg fölolvassa a híreket. A véleményét nyugodtan megtarthatja magának, annyira sem érdekel, mint a lábast a benne fövő étel íze.

Mitya Ivanov 2010.12.21. 23:15:26

@Conv: amit leírtál az a klubrádióra, vagy a Lánchíd rádióra vonatkozik. De az egy másik műfaj.

Nem kérek hírlevelet... 2010.12.21. 23:16:07

@nazer: Az MR1 egy gyógyszer, amit rendőrtől kell kérni, ha szükséged van rá. Van MR2 is, de az nem sárga színű, hanem zöld és nincs a tabletta egyik oldalán egy dávid csillag.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.21. 23:16:09

@KarbatettKezűZoltán:
bazzeg nem te rakod ki a linket, hanem az index.
a vastagbőrnek semmi köze hozzá mi kerül ki az index címlapra :)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.21. 23:17:24

@Hajszás Láncos: elmondhatod bazzeg. a szóbanforgó műsor pont ilyen :) bárki betelefonálhatott elmondani a véleményét :)

imádom, hogy olyan dolgokról beszéltek amiről fogalmatok nincs mi az :)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.21. 23:19:55

@Mitya Ivanov:

akkor bizony tíccsuk be a hírtv műsorainak felét :)

Mitya Ivanov 2010.12.21. 23:22:53

@Conv: de az nem közszolgálati TV

KarbatettKezűZoltán 2010.12.21. 23:24:04

@Conv: AKKOR ÍRJON AZ INDEXNEK, HOGY NE MANIPULÁLJÁK AZ ÍRÁSÁT!

legyen belőle cirkusz!
Lássam, hogy odabasz,kikéri magának, hogy visszaélnek a szerzői szabadságával blablabla!

Ez azonban nem fog megtörténni...remélem nem kell ecsetelnem, hogy miért!

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.21. 23:24:15

@Mitya Ivanov:

nem, de nem is tv-ről van szó, hanem a kossuth rádióról, egészen konkrétan a 180 perc című műsoráról ami egy betelefonálós, véleményelmondós, hírelemzős műsor :)

majd ha képben vagy miről beszélünk, szólj, jó? :)

Nem kérek hírlevelet... 2010.12.21. 23:25:57

@Conv: Nincs, mert azt lereszeltük mind a 2millió darabról, mert antiszemetek lettünk

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.21. 23:26:20

@KarbatettKezűZoltán:

ecseteld miért.

én is szarnám le....
én mondjuk főleg, mert én szeretek röhögni az ilyen trollokon, akik azt sem tudják miről beszélnek, ráadásul még csak el sem olvassák a postot, hogy lássák, nem is arról szól a post :)

Nem kérek hírlevelet... 2010.12.21. 23:27:31

Ja vagy antiszemiták, bár teljesen mindegy melyik, értelme egyiknek sincs. Nekem az ilyen anti kezdetű szavak egyenlők a gyereksírással, azt pedig sokan nem szeretik, köztük én sem :)

Amidazophen 2010.12.21. 23:27:37

Monk és társa előtt megemelem a kalapomat! Aki az Info-tól kerül az MR-hoz, az biztosan nem liberális vagy baloldali újságiró. Ha ő most mégis úgy döntött, hogy kockáztatva állását - de nem feladva politikai meggyőződését - magányos akcióba kezd a fél ország füle hallatára, azt végtelenül tisztelni kell, akármelyik oldalon állunk is.

Sajnos ez azonban csak a kezdet: január 1-én belép a nagyüzemi aratógép, és mindenkit el fognak pucolni, tekintet nélkül esetleges korábbi jobboldali érzelmeikre. Amit ma Pálfi levágott a KR-ban, azután senkinek ne legyen kétsége eziránt.

Meddig tűrjük még???

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.21. 23:28:07

@Tetszettek volna forradalmat csinálni...:

akkor ezért feljelentést fogok tenni az adóhatóságnál és az ÁNTSZnél, meg a kisebbségi ombuccmannál.

Mitya Ivanov 2010.12.21. 23:31:00

@Conv: te hoztad ide a hirtv-t, nem?
a Kossuth rádió 180 perc cimű műsoráról van szó, ami a közszolgálati adó egyxik magazinműsora, hírekkel és véleményekkel. Csak éppen mindennek megvan a maga helye és ideje.
Én képben vagyok, te viszont nem vagy képes megérteni, hogy mi a különbség a közszolgálati adó és a kereskedelmi adók között.
De azt sem vágod, hogy mik a műsorkészítési elvek.

Nem kérek hírlevelet... 2010.12.21. 23:34:58

@Conv: Teljesen diszkriminátumból lett ez a fickó ma leváltva. Azt olvastam, hogy nem csak kirúgták, de Alföldi Róbert még estére tervezett is valami buját a fiúval. Nem tudom azt sikerült-e nyélbe ütni. :)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.21. 23:40:07

@Mitya Ivanov:

apukám a hírtv-t azért hoztam ide, hogy lásd bizony konkrét hírműsorokban is elmondják a véleményüket a fityisz es médiában pl.

"a Kossuth rádió 180 perc cimű műsoráról van szó, ami a közszolgálati adó egyxik magazinműsora, hírekkel és véleményekkel. Csak éppen mindennek megvan a maga helye és ideje."

pontosan egy ilyen műsorban van helye véleménynek. akár mint vitaindítónak is. akár mint egy performansznak is, mint mondtad, amely megmutatta mire lehet számítani e törvény kapcsán.
nos eddig nem volt ebből gond, hogy a műsorvezető elmondta a véleményét egy beszélgetés alatt az adott hírről. most van.

szerintem nagyon ötletesen hívta fel a figyelmet a dologra mong. sokkal többet ért, mint ha mondjuk betelefonál kamubéla és elmondja amiről szó van, hogy hova vezet és miért nem jó ez a médiatörvény ahogyan most elfogadták.

én nem zárom ki azt sem, hogy tudtak erről előre a kossuth rádiónál mások is :)

Kartal (rezervált) 2010.12.21. 23:40:57

@Conv: még mindig itt kínlódsz? add fel, reménytelen eset... bár ha szeretsz az ilyen korlátoltakon röhögni.... én inkább szánom. no mindegy.

Sajnálnám Mongot, jó műsorokat csinált, nem úgy, mint az az Érczfalvi András, tőle a falnak megyek.

Horizont 2010.12.21. 23:41:42

@Conv:
Látom türelmes vagy! Index címlap magyar átok!
Elolvasva ezt a seregnyi kommentelő baromságát, úgy gondolom az elkészült médiatörvény nagyon, de nagyon is enyhe!!!!!

@tesz-vesz: Biztos vagy te ebben? Felzárkóztál a sok hülye mellé? Szomorú.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.21. 23:42:08

@Tetszettek volna forradalmat csinálni...:

én úgy hallottam, hogy a nyelet sikerült beütni, de csak finoman, mert még fájt a kirúgás, ha minden igaz, régi zsidó hagyomány szerint meztelen picsával rúgták ki, szappanos gumicsizmával elkövetve. :)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.21. 23:43:47

@Kartal (fekete mellényben):

áh, nem még mindig, hanem megint, közben dolgoztam is, most pedig ismét dolgozni készülök, ez pedig megvisel, le kell szedálnom magam :)

Nem kérek hírlevelet... 2010.12.21. 23:43:53

Arra azért majd kíváncsi leszek, hogy a pofátlan Csintalan Sanyival mi a fenét fognak kezdeni a HírTV-nél.... Tőle visszataszítóbb embert hosszas gondolkodás után sem tudnék említeni sem név szerint, sem csak úgy látásból. :)

Nem kérek hírlevelet... 2010.12.21. 23:45:03

@Conv: Hogy "szedálod" le magad? Részletekbe menően, ha kérhetem.. :)

KarbatettKezűZoltán 2010.12.21. 23:45:18

@Conv: Szerinted az kicsi probléma, hogy egy országos médium a címlapján a valós tartalommal gyökeresen ellentétes írást linkel, az írás publikálója pedig asszisztál a hazugsághoz??!!
Leszarom, ha lovak nemi életéről szól is ennek a nyomoronc blognak az írása...(a lovakat csak miattad említettem:) titkokon te is szereted őket...)

Diktatúra Pécsett, új céget foglalt el a Fidesz! 2010.12.21. 23:46:27

Sajtóhírek szerint Szalai Annamária, a Médiatanács elnöke részt vett a Fidesz hétfő délelőtti frakcióülésén - olvasható az LMP frakcióvezetőjének közleményében.

Ha ez igaz, akkor ezzel megsértette a médiatörvényt, amely kimondja, hogy a Médiatanács elnöke "pártpolitikai tevékenységet nem folytathat". Egy párt zárt frakcióülésén részt venni márpedig nem más, mint pártpolitikai tevékenység - véli az LMP.

Mocskos tetűk!

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.21. 23:46:56

@Horizont:

majd egyszer jól megáll a ház előtt egy fekete autó, és kiszállnak belőle a vbőr szerzői által felbérelt gorillák akik fülig hasítják az ánuszom, mert ideragasztom a vbőrre a zindexcímlapszörfösöket :)

Nem kérek hírlevelet... 2010.12.21. 23:49:07

Azt tudjátok, hogy Szalai Annamáriának ki volt a férje?

Mitya Ivanov 2010.12.21. 23:50:37

@Conv:
már megint magadnak mondasz ellent:

"nos eddig nem volt ebből gond, hogy a műsorvezető elmondta a véleményét egy beszélgetés alatt az adott hírről. most van."
nos eddig a közszolgálati médiában a műsorvezető nem modhatta el direktben a véleményét, hanem kérdéseivel ütköztette az interjúalanyt a véleményével, és az interjúalany erre reagált. Ez szerintem igy lesz ezután is. A vitaindító pedig úgy néz ki, hogy a műsorvezető elmondja, hogy megszületett a médiatörvény, a törvényalkotók szerint ez ezért és ezért jó, az ellenzők szerint pedig ezért és ezért rossz, a telenfonnál itt van XY a kormány részéről és YZ az ellenzék részéről. Ilyen egyszerű.
Továbbra sem veszed észre a különbséget a közzsolgálati Kossuth és a pl a kereskedelmi Klubrádió között. A klubrádióban eddig is ugy volt ahogy írtad, és így lesz ezután is. Olyan nehéz ezt megérteni?

Ja és a 180 perc nem betelefonálós műsor, annál sokkal konmolyabb.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.21. 23:51:42

@KarbatettKezűZoltán:

szerinted én leszarom.

persze azt még nem tudom mivel asszitzstált zero az index címlapon lévő linkhez, de attól tartok valami elborult ötleted erre is van :)

igen, szeretem a lovakat, semmi bajom azzal ha lovat oralizálsz, ha nem ellenkezik a ló, miért ne tennéd, nem állatkínzás :)

Nem kérek hírlevelet... 2010.12.21. 23:52:36

@Conv: Érdekes elfoglaltságot találtál magadnak. Milyen a porzsákod, műanyag, azaz olcsó, vagy papír, amit drága cserélni? Gondolom időnként megtelik a zsákod és akkor neked is ürítened kell.. :)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.21. 23:56:33

@Mitya Ivanov:

jajh koma, ne fárasszuk egymást, nincs kedvem újra leírni mit nem értettél abból amit írtam, engem a tények érdekelnek, a valóság, nem pedig az elképzeléseid, hogy mi hogyan van, és mit nem fogsz fel a körülötted lévő világból.
azt mondd el nekem, mi arra a válaszod amiről szólt ez a "performansz", ahogyan nevezted.
jó ez a médiatörvény vagy sem?
erkölcsileg jól tette, hogy elkövette ezt a performanszot, vagy sem? .

oszt csókolom, ezeket miután megválaszoltad, már le is van zárva a beszélgetés.

Nem kérek hírlevelet... 2010.12.21. 23:56:40

@KarbatettKezűZoltán: Elfelejtetted elolvasni az apró betűs részeket papám! Arról van szó, hogy egy komolyabb hírportál alapból nem vállal sem felelősséget sem pedig garanciát az oldalain megjelenő tartalomért. Lehet, hogy megírják azt holnap, hogy téged láttak elszaladni egy a földön fekvő meztelen nő mellől, aki azt mondta, hogy megerőszakoltad. Hidd el nekem, hogy nem neked fognak hinni, hanem nekik, te pedig ott állsz majd és csak nézel ki a nagy buta fejedből, az emberek pedig azt gondolják, hogy bizony téged börtönbe kell zárni.

KarbatettKezűZoltán 2010.12.21. 23:58:28

@Conv: hogy nem szólt: "hé parasztok én nem erről írtam, nem jó a cím, léégyszi' javítsátok már ki, mert ez így gáz"
Valami ilyesmi.

Tudtam, hogy te egy igazi állatvédő vagy, félted a pacit a szopástól , ezért inkább a segged tolod oda neki az már úgyis olyan tág, tuti nem okoz fájdalmat neki:-)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.21. 23:59:39

jajh koma, ne fárasszuk egymást, nincs kedvem újra leírni mit nem értettél abból amit írtam, engem a tények érdekelnek, a valóság, nem pedig az elképzeléseid, hogy mi hogyan van, és mit nem fogsz fel a körülötted lévő világból.
azt mondd el nekem, mi arra a válaszod amiről szólt ez a "performansz", ahogyan nevezted.
jó ez a médiatörvény vagy sem?
erkölcsileg jól tette, hogy elkövette ezt a performanszot, vagy sem? .

oszt csókolom, ezeket miután megválaszoltad, már le is van zárva a beszélgetés.

KarbatettKezűZoltán 2010.12.22. 00:00:48

@Tetszettek volna forradalmat csinálni...: Hát ez az , a sok szabadságharcos meg rinyál, hogy ezt most valaki megpróbálja keretek közé szorítani....

KarbatettKezűZoltán 2010.12.22. 00:01:36

Aztán meg majd jönnek, hogy úgy félünk!
FÉÉÉHHÉÉLÜNK!

Horizont 2010.12.22. 00:03:53

@Conv: Hehehehehe!
Mit jótékonykodsz itt velük!
Tudod te mennyibe kerül egy óra a pszichiáternél?
Nyerészkednek itt rajtad:)

Az Index úgy rakja ki (sajnos) ahogy akarja, nem a blogger teszi ki. Meg lehet nézni a Kapu c. oldal hírajánlóját, azt a hatásvadász sorokat, sokszor köszönőviszonyba sincs az adott hírekkel, de ilyen a Stop meg az összes többi is. Inkább ezekre kéne rendszabály. Meg gyógyír a hülye kommentelők ellen!!

Nem kérek hírlevelet... 2010.12.22. 00:04:30

@Belpo: Pesty László volt a férje. Tudjátok, a Pesti fekete dobozos pali. Van egy gyerekük is.

Nem kérek hírlevelet... 2010.12.22. 00:05:35

@KarbatettKezűZoltán: Nem a "szabadságharcos" rinyál, hanem a bal-liberális hisztizik. :)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.22. 00:05:48

@Conv: ezmámegen hogy került ide?

@KarbatettKezűZoltán:

hát koma tudod, nagy ívben leszarja sztem zero ezt a dolgot, nem zavarja, hogy van egy pár ilyen hülye mint te is, aki nem tudja hogyan működik az internet, és azt hiszi mindenhova ő rak ki linkeket :)
még lehet, hogy élvezettel röhög ő is rajta, hogy idejött egy pár debil és vergődik a saját hülyeségében tobzódva :)

tévedtél, nem vagyok éppen egy harcos állatvédő, épp ezért nem zavar, hogyan szereted a lovakat, mint írtam fentebb. az pedig, hogy milyen képzelgéseid vannak a lovak és mások kapcsán nem zavar, de azért anyádnak nem mondd el, hogy a vasárnap ebéd közben miről fantáziálsz vele kapcsolatban :)

2010.12.22. 00:05:58

@Tetszettek volna forradalmat csinálni...:
kamu :) normális ember a közelébe se megy

KarbatettKezűZoltán 2010.12.22. 00:09:09

@Horizont: Mi az hogy sajnos? Ne rakhassa úgy ki! Erről van szó! Viszont ha erről törvényt hoznak rögtön kezdődik a :"FÉÉÉÉHHÉÉLLÜNNK, vége a demokráciának,oda a szabadság!"

S a többi...

Nem kérek hírlevelet... 2010.12.22. 00:11:33

@Belpo: Miért, a Pesty normális ember benyomását kelti benned?

Horizont 2010.12.22. 00:12:20

@KarbatettKezűZoltán:
Tudod mit? Te csak tedd karba a kezed, bambulj magad elé (ez neked könnyű) és még véletlenül se érjél a billentyűzethez! A lovakat meg akkor vedd a szádra ha majd különb leszel tőlük! Tehát soha!

KarbatettKezűZoltán 2010.12.22. 00:14:05

@Conv: Ki kell ábrándítsalak, egy percig sem hittem, hogy ő rakta ki. Viszont abban boztos vagyok, hogy nem fog balhézni miatta, pedig lenne miért.

Mióta anyád többször megvolt, bevallom nem bírok magammal!:-)
Tetszenek az "öregecskedő feleségek"!

MUHAHHAHAHAHAHHAH

Nem kérek hírlevelet... 2010.12.22. 00:15:30

A karba tett kéz az egyén pszichológiai fölényét hivatott jelezni. Na ugorj csak ki a karba tett kézből....

2010.12.22. 00:17:12

@Tetszettek volna forradalmat csinálni...:
nem, azért csinát neki gyereket, ezért kamu, és egyébként is kamu, és regisztráld magad ha ilyneket terjesztesz (amúgy Mong annamari kihulott hajának kussolt emléket 1 percig, csak a köcsög média elferdítette)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.22. 00:19:45

@KarbatettKezűZoltán:

hát perszeeeee!
tudtad csak nem is sejtetted. :)
cimbora te egyszerűen ostoba vagy, ennyi a történet.
nem kell ezt szégyellni, nem vagy ezzel egyedül.

hát veszett egy ízlésed van azt meg kell hagyni, csődörök, öregasszonyok, de hát nem tisztem a gerontofíliádért elítélni téged, elég büntetés ez neked :)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.22. 00:22:59

@KarbatettKezűZoltán: nem nem, egy testtartás intellektust nem fejez ki, csupán pszichológiai hatást.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.22. 00:23:31

@Conv: de ez rajtad demonstrálódik leginkább

Nem kérek hírlevelet... 2010.12.22. 00:25:40

@Belpo: Lehet én nem figyeltem a sör mennyiségére, de az is lehet, hogy nem a sok sör miatt nem értem hozzám intézett szavaidat. Leírnád érthetőbben? Regisztráció nélkül ide nem is lehet hozzászólni fater!

KarbatettKezűZoltán 2010.12.22. 00:27:00

@Conv: megint nagyot akartál mondani, de megint nem sikerült.
Na mind1..

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.22. 00:30:02

@KarbatettKezűZoltán:

gondolod, ha a mi a neved kérdésre felveszed rodin gondolkodójának pozícióját, értelmesebbnek tűnsz mint ha szarás közben el tudod magyarázni mindenki számára érthetően bohr modellje alapján, hogy az elektronpálya impulzusmomentuma miért csak a planck állandó egész számú többszörösét veheti fel?

Nem kérek hírlevelet... 2010.12.22. 00:31:43

@Conv: 2010.12.22. 00:30:02

Te milyen tudatmódosítóval nyomulsz így hajnal fél1 körül? :)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.22. 00:32:11

@Tetszettek volna forradalmat csinálni...:

a regisztrációval annamari csodás ötletére a médiatörvény kapcsán, a bloggereknek kormányzati nyilvántartásába regisztrálására gondolt szerintem :)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.22. 00:33:21

@Tetszettek volna forradalmat csinálni...:

éppen letoltam egy félliteres kaukázusi kefírt, már kezd hatni :)

Nem kérek hírlevelet... 2010.12.22. 00:35:42

@Conv: Jaa, értem. Oké, pótolni fogom ezt a mulasztást. Regisztrálok. :)
Hol kell regisztrálni? Még mindig ott az Árpád hídnál, a rendőrpalota irányába nézve fél szemmel?

Horizont 2010.12.22. 00:37:18

@KarbatettKezűZoltán: Elmúltál már 14? Mars aludni öcsi!

KarbatettKezűZoltán 2010.12.22. 00:39:23

@Horizont: jaja tényleg. ez a buli bedöglött.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.22. 00:40:55

@Tetszettek volna forradalmat csinálni...:

fordítva. a teve utcából nézve vágyakozva az árpád híd irányába :)

Nem kérek hírlevelet... 2010.12.22. 00:50:51

@Conv: Érdekes. Én úgy emlékszem, hogy a József Attila színház elöl regisztráltak legutóbb a teve utcában pár éve egyik éjjel. Na mindegy, ha nem ott, hát nem ott. Sokáig keresték is az új felhasználókat. Bencze Jóska azt mondta egyszer, hogy tutják ki regisztrált akkor, aztán mégsem tudták. Na akkor most tudják, vagy sem? Na én ezért nem regisztrálok, mert egyik tudja, a másik pedig nem. Na már most, az aki nem tudja, az meg akarja győzni azt, aki tudja, hogy ő sem tudja. Ki érti ezt...

Never ending dead 2010.12.22. 02:16:01

Még az a kérdés, a fehéroroszok mennyit kérnek majd a licence-ért, lefölözik az olajunkat, vagy kivisznek svarcban párezer autót, amit hirtelen fog hiányolni a gazdája majd reggelre kelve?

Az a ciki igazából, hogy az összes politikailag inkriminált úr és hölgy, kivétel nélkül mind szépen ondolált vajat visel a füle megett, aztán csak azon tudnak vitázni, hogy kié olvad hamarabb. Ha lennének olyan politikusok, akik eddig semmilyen stikliben nem vettek részt, azok igencsak bőszen üthetnék az asztalt és a civilek értékelnék is, de így ... csak azt látni, hogy mindről derült már ki valami és így egyiknek se hiszünk már, még akkor e ha csak kérdez. Ha pedig így van, akkor nem teljesen tök mindegy, hol mit hazudnak a "médiák" róluk jót/rosszat? Az a huncut aki bármilyen "hírt" komolyan vesz ma Abszurdisztánban. Én azt hiszem a rádióm is kihajítom a kukába, az indexet is kidobom a rutin körből, mert a híreik nem lesznek, amúgy meg olyan szinten bulvárkurva az egész, hogy undorodom tőle.

Nemzeti Gonosz Törpe 2010.12.22. 03:28:38

Debreceni József tegnap este a Kálmán Olgánál finoman fogalmazott: Drámai vége lesz és jóval hamarább mint gondolta ennek a Fidesz Diktatúrának.
EZT MONDOM MÁR HÓNAPOK ÓTA ÉN IS. Ezt a Nemzeti Rohadt Diktatúrát Demokratikus úton nem lehet majd leváltani csak egyféle képen IGAZI FORRADALOMMAL!!!!!-ahogy a Diktatúrákat szokták.
Átírták a választótörvényeket, az alkotmányt megnyírbálták, kilátástalan életet teremtettek a társadalom nagy rétegének, agresszív diktatúrát építenek cinikusan,..nagy seggnyalás és pénz juttatás a határon túliaknak a " hálás" majdani szavazatokért......VÉLEMÉNYEM SZERINT IS EZT DEMOKRATIKUS ÚTON NEM LEHET LEVERNI.
EGYRE TÖBBEN FOGJÁK EZT KIMONDANI--és bekövetkezik.

kavinton 2010.12.22. 03:51:12

Egy dologra leszek csak kíváncsi. Anno Hofit engedték hogy kritizálja a kormányt, és így a nyomásszelep szerepét betölthette. Na de a fityesz kit fog erre a célra felhasználni? 5letem sincs.
De mind1 is, az csak szórakozás lesz.
Amúgy öröm az ürümben, hogy hamarosan ismét lesz valami Szabad Európa Rádió féleség. Tessék majd hangolni a hangdobozt, és annonimizálni a netes hallgatást/barangolást.

kavinton 2010.12.22. 03:52:56

Egy dologra leszek csak kíváncsi. Anno Hofit engedték hogy kritizálja a kormányt, és így a nyomásszelep szerepét betölthette. Na de a fityesz kit fog erre a célra felhasználni? 5letem sincs.
De mind1 is, az csak szórakozás lesz.
Amúgy öröm az ürümben, hogy hamarosan ismét lesz valami Szabad Európa Rádió féleség. Tessék majd hangolni a hangdobozt, és annonimizálni a netes hallgatást/barangolást.

2010.12.22. 10:27:31

@kavinton: A SZER a másik véglet volt. Birtokomban van az utolsó adásnap hangfelvétele, amin a leköszönő munkatársak arról beszélnek, hogy az amerikai titkosszolgák hogy instruálták őket, mit kell, hogy kell csinálniuk.

2010.12.22. 11:58:45

@zero @laspalmas mikor lesz már 2010-es vastagbőr szavazás?

Vén Csataló 2010.12.22. 12:01:10

@Conv: Jujj de súlyos egy faszparaszt vagy édes egy blogger fiam! Hogy mi a közötök az Indexhez? Hát csak annyi, hogy onnan szerzitek a látogatottságotokat, különben egy döglött kutya se nyitná rátok a monitorát. Na már most, ha egyszer onnan van a látogatottságotok és az ugye jajj de jó, mert hogy így lettetek címlapra kiemelt blog, akkor tán nyugodtan tarthatod pofádat, hogy mire föl kérik számon rajtatok, az indexet. Egyszerűben, hogy te is értsd, nem csak a fincsi jár az indexes publicitással, hanem az is amikor nem olyan fincsi. És ha nem tetszik, akkor ne nálam, a visitornál öklendezz, hanem ott, ahol a hamis feliratú linkkel dezinformálják a látogatóitokat. Ja és jó ha megtanulod, hülye kis pöcsorrú, hogy az, hogy blogolgatsz a bögre szart sem ér azok nélkül, akik olvasnak, úgyhogy nyugodtan visszafoghatod a pofádat az olvasótok leugatásában.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.22. 12:20:37

@Vén Csataló: nekem nincs onnan látogatottságom, másrészt a vastagbőrnek látogatóinak is csupán olyan 1-2%-a érkezik onnan :)

drága barátom a vastagbőrnek semmi köze hozzá, hogy az index hogyan linkeli a blogot.

Tudom nehéz ezt megértened, de neked is felajánlom a dolgot, linkelem az oldalamról a blog.hu-s profilodat egyidejűleg a következő szöveggel: "Fiatal, meleg srác kaki-pisi szexet vállal egy tál ételért, kapcsolatfelvétel ide kattintva"

parancsolj. i-honlapkeszites.hu/?ven-csatalo-perverz-amator-melegfilmekben-szerepelne.html
most mehetsz panaszkodni a blog.hu-hoz, hogy micsoda dolog ez, hogy linkelnek rád.
vagy örülhetsz, hogy megvan a népszerűséged, sokan kattintottak rád, eldöntheted. :)
mert ugye a blog.hu-nak ahova a link vezet, bármi köze lenne a linkhez egy másik oldalon :)

Joe.UK 2010.12.22. 13:33:29

@Vén Csataló: Zero nagyon ritkan bannol, de sztem most megteszi :D

Horizont 2010.12.22. 14:38:58

@Conv:
Hahahahahahaha ez nagyon jó bünti, ha nem meleg a fiú, mert ha az akkor még örül is:)))Bár egy tál ételért? Na én nem kezdenék ki veled:)))
Ide már csak akkor lehet jönni ha "Indexmentes" övezet lesz:(

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.12.22. 15:57:03

@Joe.UK:

tegnap nem voltam gépközelben, ma meg már nem olvasok el 500 kommentet ..aki hülye, az úgyis hülye, nem?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.12.22. 17:41:26

@Horizont: én is ugyanezt mondom rólad

beálltatok a nagy nemzeti rettegdébe.
értsétek meg, eddig se mondott soha véleményt, most hirtelen elkezd hisztizni a spiegel, meg nol-imádó
na vajon miért most jut eszébe durcizni a 96-os törvény szabályai miatt?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.12.22. 17:43:22

@Conv: már régóta tudom. az évek hosszú sora alatt megfigyeltem

Tata mondjuk azt mondaná, h a vbőr már megint proli

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.22. 18:09:42

@tesz-vesz: nem a 96-os törvény szabályai miatt volt a dolog bazzeg :))))
ám ez látom nem zavar még mindig :)
úgy látom, neked ez a zsidó-komcsi fóbia elvette már teljesen a józan ítélőképességed nehezen látod a valóságot, minden mögött összeesküvést látsz :)

mim 2010.12.23. 13:14:59

Index-en hír : "Eljárás indult a hallgató rádiósok ellen"
Sejtetik, hogy nem egzerű téma az új és kormányhoz kötődő főszerkesztő miatt. Január 5-én indulnak a belső meghallgatások - gondolom nem akarják az ünnepek alatt mérgezni ezzel az étert.

Joe.UK 2010.12.23. 14:30:04

@Conv: a `96-os torvenyt szegte meg, nem? Az uj meg nem is ervenyes...

2010.12.23. 22:12:32

Gratulálok Mong Attilának!

Béla Bácsi 2010.12.25. 15:06:17

@Letícia: Én is! Éljenek a rettegő demokrácia-féltők! Nehogy abbahagyja most a rettegést egy perc után! Tiltakozásul némuljon meg örökre!

Horizont 2010.12.28. 11:44:13

@Conv:
Ez is csak elsőre jött be. Szolidárisnak lenni és véleményt alkotni meg másképp kéne, nem így....szerintem.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.28. 11:56:29

@Horizont:

nekem semmi bajom ezzel a reakcióval, és a mong félével sem.

ez a médiatörvény amit elfogadtak egy rakás szar.
egy dologra alkalmas, a saját szájíz szerinti értelmezésére a benne foglaltaknak.
ebben a formában, hogy 9 évig szépen ott ül annamari és a másik 4 fityiszes pártdroid a betartásáért felelős bizottságban, egyetlen ellenzéki párt képviselete nélkül, így még inkább kellett volna figyelniük arra, nehogy ilyen legyen a törvény amilyen lett, ha az etikára adnak legalább.
de nem is akartak ezzel foglalkozni, mert felesleges lett volna, nincs szükség a látszatra, bármilyen törvényt a kétharmaddal megszavazhatnak, a bizottságban pedig csak fideszes van. a sajtó és vélemény szabadság pedig bekaphatja. de ha nem hiszed, akkor kérdezd meg a hírcsárdát vastagbor.blog.hu/2010/07/02/hircsarda_helyrerakasa mi a véleménye arról, mire lehet számítani a fidesztől hírek ügyében :)

Horizont 2010.12.28. 12:04:16

@Conv: Viccelsz? Neked ne hinnék?
Én csak arra reagáltam, hogy azt mégse lehet egy közszolgálatinak nevezett rádióban, hogy bárki akit meginterjúvolnak ezentúl szolidaritásból mindig 1 percig csendben legyen a mikrofon előtt! Minden műsor nem mehet így? Mong bátorsága előtt le a kalappal. De az akkor volt ma meg ma van....
A Fidesz nekem nem okozott meglepetést én még jól emlékszem az előző érájuk alatti stílusukra. Még azt is túllihegik jelenleg! Sajnos!

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.01.01. 22:06:13

@Conv: szeritem meg te lettél neoliberális túlzottan, és bedőlsz a pániknak.

és keveset tudsz a dolgokról

süti beállítások módosítása