Skip to content


       Szűrés lista

A luxemburgi külügyminiszter a tűzzel játszik

Jean Asselborn luxemburgi külügyminiszter szerint az elfogadott médiatörvény "egyértelműen sérti az Európai Unió szerződéseinek szellemét és betűjét. Felveti a kérdést, hogy egy ilyen ország méltó-e az EU vezetésére."

Meg még olyat is mondott, hogy "a törvény közvetlenül veszélyezteti a demokráciát. Az állam ellenőrzést fog gyakorolni a vélemény fölött. Mostanáig Aljakszandr Lukasenkót (fehérorosz elnököt) tekintették az utolsó diktátornak Európában. Nem ez lesz a helyzet, amikor a törvény hatályba lép."

Jean, Jean ... drága jó Jean ... te most az Európai Unió következő, soros elnökét diktátoroztad le? Hát bölcs dolog az ilyen? Nem kaptad meg a tájékoztatót az áprilisi fülkeforradalomról, a NER-ről, a NENYI-ről, a parádés és mindenre kiterjedő Elszámoltatásról, a mindent elsöprő népakaratról?


A Neved biztos felkerül a Listára, januárban vissza fog Rád térni a Orbán Elnök úr!
A szavaid mögött egyértelműen a Török Zsolt - Szanyi Tibor páros aknamunkáját sejtjük!

Már egyáltalán az "országod" is egy vicc, aminek a "külügyminisztere" vagy, és egy ízig-vérig ősdemokrata államférfinek szólsz be?

A Médiatörvény egy teljes szuper dolog, a kormányszóvivő asszony is megmondta, hogy "végignéztem a törvényt, és egyetlen egy olyan részt sem találtam benne, ami nincs benne valamelyik nyugat-európai ország gyakorlatában."

Jean Asselborn ráadásul aljas és pimasz módon Lukasenkó Elnök urat is belekeveri az Orbán Elnök úr elleni rágalomhadjáratba.

Miközben a baráti Fehéroroszországban személyesen Lukasenkó Elnök úr jelentette be az újságíróknak, hogy "elég volt az élcelődésből. Felelni fognak minden egyes szavukért. Megreformáljuk az internetet is, nyugati szabványoknak megfelelően."

Lukasenko Elnök úr lába nyomába sem érhetünk, hiszen ott már idén bevezették a "nyugati szabványokat", míg mi csak próbálkozunk vele: Fehéroroszországban minden internetes oldalt be kell regisztrálni az államnál, minden internetes oldal csak fehérorosz térhelyről működhet. Bármely honlapot az internetszolgáltatóknak 24 órán belül blokkolniuk kell, ha erre utasítják őket. Aki külföldre szökik, és onnan szolgáltat, azt megbüntetik.

Nálunk meg ilyen Mong-félék, akik az államtól kapják a fizetésüket, pimasz módon nem szólalnak meg élő adásban, és még ki sem basszák ... na meg az ilyen Vastagbőr féle blogok is vígan működhetnek. Hát hogyan lehet minket Fehéroroszországhoz hasonlítani?

Itt (még) csak vágyálom ezek a "nyugati szabványok", én maximálisan bízom a Orbán Elnök úrban, ilyen népakarattal egyszerűen nem lehet félmunkát végezni, meg hát különben is, megmondta a Orbán Elnök úr, hogy kelet felé kell nyitni ... Fehéroroszország, Oroszország, Kína.

Címkék: politika orbán

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr632532048

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A sajtószabadság vége? 2010.12.22. 19:31:53

Ténytár A “médiaalkotmánynak” nevezett törvény jelentősen átalakítja a magyar elektronikus médiumok rendszerét, változtat

Trackback: December 21.: Semmi. 2010.12.22. 14:54:32

A kortárs véleményformálók ritkán érzékelik a szimbolikus fordulópontokat. Mostanság mégis abban a kegyelmi állapotban leledzünk, hogy akad egy mozzanat, amit már az itt és most is jelentősnek láttat.Lehet, hogy mégsem könnyű ebben az országban az amúg...

Trackback: „Őszintén és kulturáltan az erotikáról” avagy sunázzuk együtt Orbán Viktort 2010.12.22. 14:34:12

A droidok ma hajnalban megszavazták a médiatörvényt, melynek értelmében január elsejétől nem árt odafigyelni mit ír le az ember a zinterneten, különben könnyen szalai annamari fősajtóellenőr, okleveles népművelő, egykori szexmagazin főszerkesztő, kezei...

Trackback: A médiatörvény bírálóiról 2010.12.22. 14:16:12

A Fidesz által tegnap megszavazott médiatörvény rossz, mert gyakorlati megvalósítása korlátoz(hat)ja a sajtó- és véleményszabadságot, megrendszabályoz(hat)ja az információhoz jutás utolsó épp bástyáját, az internetes sajtót, blogközösségeket is. Tiltak...

Trackback: Európa alkonya 2010.12.22. 13:42:47

 Szegény luxemburgi külügyminiszter nem tudja még, hogy mit tett. Egy interjúban diktátornak nevezte Orbán Viktort, azt az embert, aki január 1-jétől egy fél évig vezetni fogja az Európai Uniót. Azért persze ne vegyenek mérget arra, hogy csak fél ...

Trackback: Ki a hülye? 2010.12.22. 12:28:15

Azt terveztem már pár hete, hogy ma, amíg még lehet, egy csinos kis idézetgyűjtemény segítségével megmutatom, kiket és miért is gondolok hülyének, vagy legalábbis az adott megnyilatkozását bődületes baromságnak. El is mélyültem a gyűjtőmunkában, a hírp...

Trackback: Orbán jelenései (Apokrif) 2010.12.22. 12:28:11

Zakatol az Országház, Isten tömi Mariját. Viktor nem tud elaludni, a pipától nem lát, meginna valami piát, ha nincs más, legalább egy kupica navracsicskát, vagy egy nemzeti cent rumot. Felforgat mindent zeget és zugot, de piát nem lel, így felkel, pi...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

halál megdöglessz kinyírunk ® · http://href.hu/x/73ug 2010.12.22. 17:10:40

@posztoló
a bírság, 25 millió.
azonnal fizesd be.
fellebbezésnek helye nincs

dr. Trebitsch 2010.12.22. 17:11:34

@Várúr: ha elolvastad a kommentjeimet, akkor világosnak kell lennie, hogy semmi kifogásom a médiatörvény ellen. Az a bajom a törvénnyel, hogy nincsenek definiálva a megnevezések, ezért a médiahatóság kénye-kedve szerint büntethet vagy jutalmazhat meg egyébként esetleg teljesen ugyanazért a hírért, közleményért.

BKV reszelő 2010.12.22. 17:12:36

@Trebitsch: Nem érti...most konok lesz :)

Várúr 2010.12.22. 17:13:12

@Lacdelo:
A lapokban lecsengett 50.000 brit diák tüntetése a háromszorosát is meghaladó tandíjnövelés miatt. Most mi vagyunk soron. Előtte a bűnöző cigányokat kitoloncoló Sarközy, majd Angela Merkel kijelentése, miszerint Németországban a multikulti megbukott. Valami mindig van. Soros EU-elnök lesz Magyarország, így (is) bekerültünk a hírekbe, ennyi. Holnap a növekvő karácsonyi bolti lopásokról lesz szó, még nagyobb hangerővel.

2010.12.22. 17:14:10

@Zigomer Trubahin: Szép kis megmentés, az ilyen, piskants már rá a 2008 évi költségvetési törvényre (ha már éppen ezt hoztad szóba), 148. oldal, A költségvetés mérlege c. táblázat:
Hozzájárulás az EU költségvetéséhez: 205.274 millió forint
Uniós bevételek: 40.893 millió forint
Köszönöm szépen az ilyen megmentést... :-(
Autóm nincs, a lakásomat meg a nagyapám építette a saját kezeivel 1959-ben, semmi köze hozzá a szar bürokrata belgáknak. Más kérdés?

dr. Trebitsch 2010.12.22. 17:14:36

@BKV reszelő: jaj elkövettem a hibát, nem néztem vissza a korábbi hozzászólásokat. Pedig trolloknak soha nem szoktam válaszolni... :)

Lacdelo 2010.12.22. 17:15:03

@Várúr:

Bevagtam neked egy kis olvasnivalot, hogy jobban tajekozodjal kik is biraltak a Fideszt, csupa nagy nevu konzervativ lap. Angela Merkelt sem neveznem szocialistanak, vagy kommunistanak. Annyira ostobanak nezed az embereket, hogy megprobalod beallitani, mintha kulfoldi kommunistak es szocialistak itelnek csak el a Fidesz mediatorvenyet.

NE NEZD HULYENEK A MAGYAR EMBEREKET!!!

Mar a legnagyobb gazdasagi partnereink is viszolyognak tolunk. Ebbol nem lesz 1 millio uj munkahely, orulhetunk ha meg tudjuk tartani azt ami van. :(

Fenn elolvashatod! Remelem tudsz angolul.

dr. Trebitsch 2010.12.22. 17:15:47

@BKV reszelő: jajaj, nem néztem vissza a korábbi hozzászólásait... pedig trolloknak nem szoktam válaszolni:)

Várúr 2010.12.22. 17:16:16

@Trebitsch:
Tudomásom szerint a részletes szabályozás még hátra van. Mellesleg - ahogy eddig is bíróság fog dönteni minden ügyben. Egyelőre egyetlen 35 millás büntiről van szó. A Neo FM kapná, mivel sorozatos írásbeli figyelmeztetés ellenére több mint harmincszor (!) szegte meg a saját maga által vállalt frekvenciaszerződést.

Várúr 2010.12.22. 17:17:14

@szalaiannamária.net:
Netán olvasgass bele a törvénybe (egy kicsikét). A büntit csakis bíróság ítélheti meg.

dr. Trebitsch 2010.12.22. 17:18:02

@Trebitsch: ugyan, van aki annyira szeretné, hogy neki legyen igaza, hogy képes elhinni, Merkel, valamint az összes többi EU tagállam vezetője, a vezető brit konzervatív napilapok mind GYF zsebében vannak és ő diktálja, mit tegyenek:)

Várúr 2010.12.22. 17:20:07

@Lacdelo:
Annyira tudok angolul, hogy tanítom is. Senkit se neveztem szocialistának. Nagynevű konzervatív lapok saját céhes érdkeiket védik, mely egyforma az egész világon. Az újságíró az a fajta, aki nem szereti, ha a jogai mellett vannak kötelezettségei is. Jobb és baloldaliak ebben tökegyformák.

dr. Trebitsch 2010.12.22. 17:20:28

@Várúr: ja igen, az a NEO FM, amelyiknek a médiahatóság jelenlegi elnöke törvénysértően juttatott frekvenciasávot (bíróság döntött így), mert állítólag ez volt az, aki a legtöbbet fizet, és az ország így jár jól. Most aztán mégsem fizet:)

sityak 2010.12.22. 17:22:09

@sibenik: ??? Érdemes volt ezt ideírni?

Várúr 2010.12.22. 17:23:49

@Lacdelo:
Mellesleg dehogy nézem hülyének a magyar embereket. No de te.... asszem más eset vagy.

Várúr 2010.12.22. 17:25:34

@Trebitsch:
Nem a Neo FM kapta, hanem a Class Fm.... no de kicsire ne nézzünk koma. A Neo FM vesztett s a leghangosabban rinyált. Tegye azt most is.

csakmerazé 2010.12.22. 17:27:19

Ez a luxemburgi zember nem normális! Sitty-sutty és már nem is jogosult nyugdíjra. Én félnék a helyében :-)

dr. Trebitsch 2010.12.22. 17:29:23

@Várúr: kicsire ne nézzünk, de azért a tények makacs dolgok, ennyre azért nem kellne mellébeszélni... "A Neo FM egy magyarországi, országos lefedettséggel rendelkező kereskedelmi rádió, a megszűnt Sláger Rádió helyén. A Sláger Rádió volt a második országos lefedettséggel sugárzó kereskedelmi rádió. A Neo zenei stílusa a bizonyított dalokra, legjobb hazai zenékre és igazi különlegességekre terjed ki. Adása 2009. november 19-én kezdődött el, miután tulajdonosai győztesen kerültek ki az Országos Rádió és Televízió Testület (ORTT) által az országos lefedettséget biztosító frekvenciacsomagra kiírt pályázatából."

dr. Trebitsch 2010.12.22. 17:31:19

@Várúr: attól, hogy szellemesen válaszolsz, még nincs igazad. A Neo Fm kapta meg a Sláger rádió hullámhosszát, a bírósági döntés szerint törvénytelenül, és a sláger rádiónak jókora kártérítés jár...

is 2010.12.22. 17:33:50

@Várúr: talan olvasgass bele a torvenybe. a buntit Szalai Annamaria itelheti meg, csak fellebbezni lehet a birosaghoz. ez eredetileg nem lett volna halaszto hatalyu, sot Balsai meg a vegen is bedobta, hogy ez igy is legyen. tudvan, hogy evekig tart egy birosagi eljaras, egy azonnali befizetessel barkit el lehet lehetetleniteni.

@Trebitsch: valojaban MINDKETTOnek Annamari adta. a ClassFm-nek is, meg a NEO-nak is. csak a Neo-t azota szivatjak, mert az az MSZP-s, a Class meg a FIDESZes. na de kicsire nem nezunk, ugye Varur koma?

csakmerazé 2010.12.22. 17:35:05

@Várúr: A bírságot az új hatóság szabja ki, kvázi elsőfok, ha nem tetszik, akkor lehet bírósághoz fordulni. Forrás: Pálffy István, kdnp szakpolitikus

dr. Trebitsch 2010.12.22. 17:36:40

@is: azért logika van a dologban, rablóból lesz a legjobb pandúr. Ezért is vagyok benne biztos, hogy nem lesz itt jobb semmi. Mindig csak ugyanaz a szar, csak a zászlót cserélik a cifra palotán. Pedig azért kicsit reménykedtem (Nem nagyon, az igaz:))

is 2010.12.22. 17:36:41

@Várúr: folyik az agymosas, a kicsinyites. bezzeg par eve ugyanekkor te nagyitottal mindent oriasira, hogy ezek az MSZP-sek mit meg nem engednek maguknak. objektive azonban a Tolgyessy-fele tortenetek az igazi mercek. egyiknek sem tetszett, az egyik nem hallgattata el, a masik igen. a masik a rosszabb.

sorokinV 2010.12.22. 17:37:45

@csakmerazé:

Eddig meg az ORTT szabta ki a bírságot. Mi változott?

greycup 2010.12.22. 17:38:19

"Szijjártó megjegyezte, hogy Jean Asselborn a luxemburgi szocialista munkáspárt tagja. A Luxemburgi Szocialista Munkások Párt a Keresztényszocialista Párttal közösen kormányoz."

Keresztényszocialista. Na bammeg, ennek a szókapcsolatnak a dekódolása ill. értelemzése nem lesz egyszerű itthon... :)

dr. Trebitsch 2010.12.22. 17:38:49

@is: nem vagyok benne biztos, hogy a másik ekkora támogatás birtokában nem hallgattatta volna el. Hidd el, és ez sok éves tapasztalatom, nálunk nincs többféle politikus. Csak politikus fajzat van, meg a többiek:)

Várúr 2010.12.22. 17:38:59

@csakmerazé:
A hatóság már csak ilyen... pl. az állategészségügyi hatóság bruhaha :-))

csakmerazé 2010.12.22. 17:39:05

@sorokinV: A nagyságrend, a testület összetétele, a demokrácia. Röviden ennyi...

dr. Trebitsch 2010.12.22. 17:40:21

@greycup: persze, mert addig nem terjed a trollok tudása, hogy Luxembourgban nem volt kommunizmus, és ott ez egész mást jelent. Ők azt hiszik, hogy az egy lenini kommunista párt:)

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2010.12.22. 17:41:19

Most jön el az idő, amikor a Vastagbőr meghatározó lapja lehet a magyar újságírásnak. Lehettek az új Szabad Európa Rádió. Sok sikert!

Várúr 2010.12.22. 17:41:45

@is:
Kb fél éve kommentelek. Pár éve asse tudtam, léteznek ilyen hírportálok.

csakmerazé 2010.12.22. 17:42:21

@Várúr: Bocs, nem olvastam vissza, hogy mire írtad. Jogos :-D

Várúr 2010.12.22. 17:44:56

@is:
Ne maszatolj... a Neo-t harmincszoros (30) szerződésszegés miatt szívatják. Előtte kapott vagy öt írásos figyelmeztetést.

Várúr 2010.12.22. 17:48:25

@Trebitsch:
Lényeg a lényeg: aki kapta, az a Class. Aki nem: a Neo. MIndössze ennyit állítottam.

sorokinV 2010.12.22. 17:50:04

@csakmerazé:

Ja, nem tetszik neked az összetétel. Így mindjárt más.

pandacsökiboborján 2010.12.22. 17:51:55

Cigányhitler beindult, tisztelt hölgyeim és uraim,kedves barátaim.

dr. Trebitsch 2010.12.22. 17:53:27

"Kétharmad van, forradalmat kell csinálni! Nem szabad korrigálni, nem szabad ártani a kormánynak! Mint hímes tojást kell óvni a kibontakozó turult, amely majd karmai közt emeli Magyarországot ismét Ázsia mélyébe, magasába! Nem kertelünk: lesznek áldozatok. Lesznek, akik nem tudnak beilleszkedni az új rendszerbe. De a nemzeti érdekeket igazán képviselő párt erős, céltudatos, és megteszi a szükséges lépéseket, még ha azok fájdalmasak lesznek is."
Idézet, de egyetértek! Végül is aki érvényesülni akar, nem tehet mást.

dr. Trebitsch 2010.12.22. 17:56:14

@Várúr: de nem igaz, amit állítottál. a Neo kapta a sláger rádió frekvenciáját, a Class pedig a Danubiusét, tehát amit állítottál, az nem igaz.

vénkujon 2010.12.22. 17:58:27

@Várúr: fél éve élsz meg belole??:)

egy nik a sok közül 2010.12.22. 18:03:03

@gipsz1234:

pl.

Chile

Argentina

volt eszük időben pofánbaszni a kommunistáikat

dr. Trebitsch 2010.12.22. 18:08:15

@egy nik a sok közül: mindkét országban jártam tavaly, ismerőseimnél. Kívánom Neked, hogy olyan országban élhess, mint Argentína, vagy Chile:)

röhögő 2010.12.22. 18:10:32

@egy nik a sok közül: Aha, Chile, remélem te leszel a stadionban.

egy nik a sok közül 2010.12.22. 18:16:09

@Trebitsch:

ott csak jobb kell legyen, mint itthon,

ha idehaza ennyire megy a sivalkodás

dr. Trebitsch 2010.12.22. 18:21:42

@egy nik a sok közül: nem hiszem, hogy jobb lenne, mint itthon. De szerintem az normális emberi vágy, hogy nálunk ne csak a legszarabbaknál legyen jobb,bár látom, van akit ez is kielégít. De nekem soha nem volt elég jobbnak lenni a legszarabban teljesítőknél, hanem a jókhoz igyekeztem felzárkózni. És úgy látom, sokan vannak ezzel így. Ezért minket nem vigasztal az, hogy világ páriáinál kicsit azért jobb nálunk.

makacs szennyeződés 2010.12.22. 18:22:00

bocs, ha volt már:

a konzervatív Die Welt szerint Magyarország Európa szégyene:

www.welt.de/debatte/article11783509/Ungarn-Eine-Schande-fuer-die-Europaeische-Union.html

a cikkben lévő szavazás állása szerint a szavazók pont 2/3-a szerint Magyarországnak nincs helye az EU-ban.

hogy ezek a primitív, barbár népek mit fognak ezért kapni a Nemzet Óvodásától!!! (szíjjártó)

dr. Trebitsch 2010.12.22. 18:26:46

@makacs szennyeződés: ez az EU problémája, én már akkor gondoltam, és hangoztattam, hogy nem való oda Magyarország. Nekünk a saját, nemzeti, magyar utat kell járni, magyar anyának magyar gyereket, magyar gyereknek magyar pofont, magyar nemzeti valuta mindörökké, és ki a piszkos nyugati árukkal, magyar embernek magyar terméket, punktum!
Csak nehogy már elmenni se lehessen, mert akkor szarban leszek:)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.12.22. 18:30:41

Khmm ...

L. Simon László az aznap elfogadott új médiatörvényt ért bírálatokról azt mondta: e támadások nagy része alaptalan és méltatlan, ráadásul olyanok fogalmazzák meg ezeket, akik el sem olvasták a törvényt és a kákán is csomót keresnek. A politikus úgy nyilatkozott: a most elfogadott szabályozás nem ad automatikus halasztást a Médiahatóság kiszabta büntetések befizetésére akkor sem, ha a megbírságolt megtámadja a hatóság döntését - erről, tehát a halasztás lehetőségéről a bíróságnak kell majd döntenie minden egyes esetben.

Megjegyezte: számos más hatóságnál nincs is lehetőség halasztás kérésre; ha például valakit megbüntet az APEH, az köteles befizetni a díjtételt, máskülönben azt az adóhatóság behajtja rajta, majd az illető pereskedhet az adóhivatallal éveken át az igazáért.

A Közbeszéd felvetésére, hogy kell-e olyan szankciókkal sújtani a médiát, mint amelyeket az APEH gyakorolhat, L. Simon László úgy reagált: Németországban súlyosabb büntetési tételeket szabnak ki; az Egyesült Államokban pedig az ott készült filmeket sem mutatják be vágatlanul vagy másképp vágva vetítik, mint nálunk.

“Ez csak egy legenda, ami itt zajlik Magyarországon. A sajtószabadság tárgykörébe akarják besorolni a rágalomszabadságot és még egy sor dolgot” - mondta L Simon László.

www.dunatv.hu/itthon/kozbeszed_l_simon_laszlo.html

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.12.22. 18:36:20

@Pettyes Szfinx:

"A sajtószabadság jelenti-e azt, hogy hazugságokat lehessen leírni???"

bizony, azt is jelenti. és természetesen ezért jól be lehet perelni. ld. magyar nemzet. az úgy a 450-edik sajtóperét vesztette el nemrég 10 év alatt.

dr. Trebitsch 2010.12.22. 18:40:20

"A Handelsblatt a hazugságon ért politikusokat kipellengérező "A nap Pinocchiója" rovatában közölt szerdán rövid írást Orbán Viktor fényképével és tőle származó idézettel. Utóbbi szerint "Médiatörvényünk nem tartalmaz semmi olyant, ami ne létezne más EU-országban is". A cikkíró megállapítja: "Orbán januárban át akarja venni az EU soros elnökségét - és a 2010-es esztendőt durva valótlansággal fejezte be. "
Ne haragudj, de nekem a Handelsblatt állítása mérvadóbb, mint L.Simom Lászlóé. Úgy gondolom, azért is, mert jobban ismerik a saját törvényeiket, és ha szerintük ez nem igaz, akkor nekik hiszek, főleg mivel csak általában hivatkoztak "más országokra" nálunk.

dr. Trebitsch 2010.12.22. 18:42:50

@zero: még ehhez annyit, hogy az utóbbi 100 évben, ha nálunk mást állítottak, mint MÉRVADÓ KONZERVATÍV német, francia, brit lapokban, MINDIG kiderült, hogy nálunk hazudtak:)

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.12.22. 18:46:00

@Trebitsch:

a handelsblatt is komcsi. a faz is amúgy.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.12.22. 18:49:54

@Várúr:

"A Neo FM vesztett s a leghangosabban rinyált."

érdekes úgy veszteni, hogy megkapják a sláger helyét ... na mindegy, ezen még rágódom majd egy kicsit, hogyan is lehetséges

dr. Trebitsch 2010.12.22. 18:50:05

@mavo: persze, a német üzleti körök lap az egy komcsi lap. Mindenki komcsi, akinek más a véleménye! Ezért kell innen elmenni, mert pont itt van örök komcsi uralom, csak mindig másképpen nevezik magukat, de ugyanazt teszi mind egy idő után.

egy nik a sok közül 2010.12.22. 18:50:38

@mavo:

A Nyugat számára GAZDASÁGI érdek , azaz politikai oldaltól független, hogy kelet-közép-európában

a Nyugat felé SZERVILIS KORMÁNYOK legyenek hatalmon.

dr. Trebitsch 2010.12.22. 18:50:52

@mavo: ezzel ne vesződj, ez egy troll:) Nekem is kár volt.

2010.12.22. 18:52:41

@mavo: És ez kinek jó? (az ügyvédeken kívűl)

egy nik a sok közül 2010.12.22. 18:54:08

@makacs szennyeződés:

néhány komment a szavazásról

22.12.2010,
17:08 Uhr

(395)(84)Lustieger Niederländer sagt:
Wenn Ungarn eine Schande für die EU ist, was zum Teufel sind dann Deutschland und Frankreich?

az első szám (395) a (+) értékelés

22.12.2010,
17:09 Uhr

(304)(21)Auftragsschreiber sagt:
Die EU ist eine Schande für Europa, nicht die frei gewählte Regierung eines europäischen Landes. Eliten, Politkommissare, Medieneliten, sie alle haben dauerversagt, und jetzt rufen "haltet den Dieb"

fogsunder · http://fogsunder.blog.hu 2010.12.22. 18:55:58

@Trebitsch: nem tudod. ;-) egyébiránt a te fogalmaid szerint érett a magyar nép? érett bármely nép? szvsz nem a nép buta, nem a hazugságra van szükség, csak a kínálati oldalon maximum féligazságok vannak.

ez egy kormányhivatal. mondhatná azt bárki (őszintén), hogy médiahatóság nélkül nem volt párt tv az mtv és később az m1 is? biztos most kell cenzúrát kiáltani? kell egyáltalán, amikor mindig és mindhol az volt és van?

"Én azonban abból indulok ki, hogy demokráciában mindenki azt mond, azt ír, amit akar, de ha bebizonyítják, hogy hazudott, akkor jól büntessék meg. De ne egy Hatóság döntse el, hogy mi a tuti, hanem egy bíróság, és bizonyítékok alapján döntsön, ne pofára."

ezt ha megengeded (akkor is ha nem ;-)) kivesézem:

1. na igen csakhogy ez csak névleg demokrácia. (nem a gyurcsán nem az orbán miatt.) olyan pedig, hogy a "nép uralma" soha nem létezett! mindig HELYETTE uralkodtak egyesek (és félretájékoztatás révén választották meg a "demokratikus" államokban a "vezetőket" mindahányszor a történelem folyamán).

2. nem írhat mindenki azt amit akar. ilyen esetkben a szankció azért van, mert nem eredendően lett volna(!) szabad leírnia azt ami nem igaz és/vagy amit nem tud biztosan (tehát bizonyítani). (ez utóbbi esetben elképzelhető, hogy amit valaki állít az igaz, csak bizonyítani nem tudja /bíróság nem fogadja el, nincs rá bizonyíték valóban, ésatöbbi/ de az alaptalan vádaskodásokból úgyis sok van, tehát értelmes és gondolom érthető is emenetén, hogy állítás mellé a bizonyítást is megkövetelik.) még az igazságot sem írhatja le, mondhatja el valaki (nagyon helyes ez így), több ezerszer ha valakit ezzel sért. (lehet egy becsületsértési + esetleg kegyeletsértési perben bizonyítani, hogy a "kurva anyázás" jogos volt, mert az anyja prosituált volt az illetőnek, de ugyebár erről nem ő tehet; számára akkor is sértő ha úgy van, így jogos és méltányolható érdeke fűzödik ahhoz, hogy ne hozzák le minden héten legalább kétszer, hogy de az anyje meg egy kétfilléres kurva..) a jogtalanság hiába tűnik úgy, nem megfizethető! nem úgy van, hogy szabadon leírhatsz bármit, legfeljebb majd fizeted az aktuális tarifát. (sőt az egy bizonyos jókai regényben (történt már ilyen bíróságon is a rendszerváltás után) leírtak sem történhetnek meg a valóságban jogosan, ti. az ügyrend vagy egy személy megsértéséért kiszabott büntetéssel élcelődni, azon a címen, hogy akkor "itt a bírság, büntetés duplája és kimondom még egyszer.." ezért is van az, hogy még egy egyszeri "könnyed" esetnél is először csak a büntetési tétel alsó részéből kapja az illető a büntetést, bűnismétlésnél már a kiszabható felső határához közelebbi tételt "kérik" (tehát követelik) leróni.

3. hatóság döntötte el mindig. hatóság is kell. nem a hatóság létével kellene a baj legyen, hanem a rossz döntéseivel.

4. azt írod ne egy hatóság döntse el, hanem a bíróság. a bíróság mi? és nem véletlenül (éppen a cselekmények lehető legpontosabb kivizsgálása érdekében) több hatóság is megalapozza helyesen és kötelezően a bíróság eljárását.

5. ahhoz egy külön bírósági ágazat kéne. így is sokszor nincs meg az a kifejezett külön szakmai tudás, ami egy-egy ügy eldöntéséhez kellene. most gondold el, hogy a bíróság eldönti x év alatt, hogy történt e média részéről jogsértés vagy sem.. egyébként ilyen van, ugyanis a fellebbezésnek helye nincs nevezetű, örökbecsű lózungnak a bíráskodási hatalmi ágon kívül semmi jogalapja nincs. (még abban sem minden esetben!) nem ért egyet a médiahatóság döntésével a "tisztelt" média - akkor ahogyan most is, irány a bíróság. valamelyik vagy itthon vagy külföldön csak befogadja..*

6. olyan nem fordult volna még elő a világtörténelemben, hogy pofára osztályoztak bíróságon.-? naív meglátás..

7. a bíróság egy minden időkben minden esetben korrekt, igazságos döntéseket hoz, méghozzá PÁRT-ATLANUL. ugyehogy szintén naivitás ezt hinni.

*ez az egész hercehurca a médiaszabályozás körül (mindenütt a világon) azért van, mert papírra vetett (tehát korántsem kőbevésett) "hagyományos három hatalmi ág (törvényhozási, végrehajtási és bíráskodási) fejére nőtt egy zabolátlan negyedik! úgyhogy ezt a csúnya és öncélú kinövést az első három most visszanyesi. ha nagyon szakszerűtlenül tették akkor ez a vadhajtás elsorvad, ha jól, akkor végre kivirágozhat! és erre szükség van, mert jelenlegi formájában máshonnan szívja ki az éltető erőt a média, és élvezhető gyümölcsöt a társadalom többségének még nem hozott. (az egyik leghíresebb eset odakünn a watergate botrány, de aligha az igazság vagy az oknyomozó újságírás diadala volt "mélytorok" "kiszivárogtatása". nem a nép húzta (ha egyáltralán) abból a legnagyobb hasznot. /már a függetlenségi nyilatkozat is kinyilvánította, hogy minden ember egyenlő, ennek ellenére ezek a kinyilatkoztatások az egy évszázaddal későbbi polgárháború, sőt még további 30 évig jogilag rabszolgaságban tartott feketék javát szolgálta kizárólag, ha egyáltalán (és ugye újabb 70 évig bőrszín alapjáni hátrányos megkülönböztetés volt a divat.. hogy aztán meg pozitívvá legyen..) más érdekek voltak ott is döntőek./ vagy példának hozhatnám a mostanában divatos wikileaks-et.. bár kényszeredetten mosolyognak az amerikai "diplomaták", de nagy az esély rá, hogy csak azért, mert azon kevesek akiknek közülük érdekében állt kiszivárogtatni a hülyeségeiket, nyilván nem tájékoztatták előre a többieket. ettől még ugyanis a diplomácia folytatódni fog, csak nem a korábbi irányvonalak mentén, de azért ugyanolyan ostobán.)

Fell Bandi 2010.12.22. 18:57:58

@Hajszás Láncos: "hát az ejrópai unijó. Gyerekek, tegye föl a kezét, aki már nyitott kávézót Bécsben! :-( "
Nekem van egy barátom, aki már nyitott! Minden reggel fél 6-ra megy takarítani egy elegáns kávézóba, nála van a kulcs, minden nap ő nyitja a boltot!

fogsunder · http://fogsunder.blog.hu 2010.12.22. 18:59:48

@Zigomer Trubahin: nem tudom miért toldottad ki ezzel a kubatovos listával ezt a dolgot. évekkel ezelőtt is voltak már ilyen botrányok. mszp-és, szdsz-es, mdf-es, fidesz-es listák. akkor még nem volt annyi felesleges pénzük, hogy ezekkel a jogtalan, pofátlan bűnökkel egymást dobálják. most már van. .

vagy egyik, vagy másik szemszögből nézitek a történéseket. aki a kubatov listáról nem értesült, az nyilván az erzsébetvárosi panamákat olyan tálalásban olvasta ahogy egy szocialista olvasó nem. ez az egész média úgy korrupt, félrevezető a kezdetektől ahogy van. az egész! azt gondoljátok sokan, hogy a médiában oldalak vannak és akkor az egyik leleplezi a másik hazugságát.. szó sincs róla! ez egy rohadt kör! és nem igazmondó kör..

a hazai média tocsikostól, kulcsárostól, pártszékházastól, bányástól, josziptotostul, magyarorszag.hu-stól (és stohl), igazságbeszédestül elmehet a francba innen. tényekhez kis részben, igazsághoz kifordítottan van közük.

a médiaszabályozás, - ahogyan azt megismételni kényszerülök - rossz. az előző is rossz volt! és korábban önként, baksisért kiszolgálták az önös magánérdekeket (az igazságra meg tettek magasról), most meg ugrik a pénz és csak 1 mondja meg, mit hazudjanak. ennyire újdonságnak hat nektek, hogy alkalmanként egyeseket ocsmány módon, saját jólfelfogott érdekükben eddig is kiszolgált a média? tudatos félretájékoztatásaikat, korruptságukat kéne felróni (és azt nekik lehet) nem azt, hogy egy pusztulat párt most nem mézet, hanem korbácsot akar használni. a pártok közül is egyik 19 másik egy híján 20.

nem bántásból mondom, de ha el sem olvassátok azt amire reagálni gondoltok, akkor nézzétek inkább a belinkelt videót. én a poszton, az annak alapját képező dolgokon és a kommenteken, válaszokon, az általam írtakon nem tudok nevetni. nincs is min. a videó viszont - bár ez szubjektív meglátás - lazán kapcsolódik (talán nem is lazán ;-)) és legalább szórakoztató.

csakmerazé 2010.12.22. 19:01:09

@sorokinV: Bizony, nem tetszik nekem a komcsi tempó. Nem ezért szavaztam sem rendszerváltást, se szoci eltávolítást. De sajnos a választék az kriminális :-(

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.12.22. 19:03:34

A kormányzati reakció:

"Szijjártó Péter hozzátette: a nyilatkozó luxemburgi külügyminiszter az ottani szocialista munkáspárt tagja."

www.mti.hu/cikk/2010/12/22/szijjarto-_a_luxemburgi_kulugyminiszter_nem_kormanyallaspontot_kozolt-521380

dr. Trebitsch 2010.12.22. 19:07:28

@fogsunder: sokat írtál, de a lényegről a véleményem ugyanaz, mert éltem az "átkosban", és tudom, nagy baj, ha olyanok a törvények, hogy a 100%-ig párt által irányított Hatóság dönti el, mi törvénysértés, mi nem. (Fentiekben ezt részleteztem, az a gond, hogy nincsenek a büntetendő cselekmények definiálva. A Hatóság kénye kedvére dönti el, mikor kit és miért büntet. Ugyanolyan esetben egyszer dönthet így, másszor úgy, mert nem angolszász a jog nálunk, és a ma meghozott döntés holnap ugyanolyan esetben ellenkező előjelű lehet, így még a gyakorlat sem ad támpontot a résztvevőknek, mit lehet, és mit nem. Ez totális jogbizonytalanságot eredményez ezen a területen, az abszolút önkény uralmát teszi lehetővé.

2010.12.22. 19:07:58

@Fell Bandi: Na, akkor ő már mindent elért, amit madzsarsztán nyújtani tudott neki. :-(

Lacdelo 2010.12.22. 19:10:27

@zero:

WHO THE FUCK IS L.SIMON LASZLO? ANSWER: 2010-től Fideszes országgyűlési képviselő, a Kulturális és sajtóbizottság elnöke. Kerdem en, hogy lehet egy ilyen embertol idezni. Legalabb valaki part fuggetlentol ideztel volna. IQ zero.

dr. Trebitsch 2010.12.22. 19:15:54

@Lacdelo: legalább olyan független forrás, mint Szíjjártó. Ezt szívesen készpénznek veszik, de a vezető nyugati konzervatív lapok mind kommunista bérencek:)

Borenbukk 2010.12.22. 19:23:46

@zero: Ilyenkor nincs valamifele ujsagiro a kozeleben, hogy megkerdezze: "Te hulye vagy, bazzeg?"

Ezek komolyan azt hiszik, eleg, ha vaktaban belekommunistaznak a tomegbe, mint itthon szoktak?

dr. Trebitsch 2010.12.22. 19:28:35

@Borenbukk: az az igazság, hogy ha elvonatkoztatok attól, hogy ez pont Magyarországgal történik, akkor izgatottan kíváncsi vagyok, hogy az EU mi a szart tud ilyenkor csinálni? Szerintem semmit, egy töketlen gittegylet:)

Lacdelo 2010.12.22. 19:28:45

A Fideszt azt igazi europai konzervativ media es politikusok is tamadjak ,mivel a sajtoszabadsag az szamukra serthetetlen. A Fidesz sohase volt jobboldali konzervativ, mivel ballibsikent kezdett 88-ban. Meglatta OV hogy az MDF osszefog omlani es hirtelen jobboldali konzervativ lett, csak hogy a Fideszt a hatalomhoz juttassa. Nincsenek ideologiajuk, ha csak a hatalom gorcsos megszerzese es el nem engedese az ideologia. A Fidesz egy pioca ami csak a verunket szivja, politikajat a szerint alakitja hogy mi az aktualis erdeke. Sokszor szelsojobboldaliak, maskor balrabb vannak mint az MSZP, ritkan keresztenyek es konzervativak is.

AMIT A FIDESZ KEPVISEL AZ NEM KONZERVATIV, JOBBOLDALI POLITIKA inkabb valami ditatorikus keleti hatalmi rendszer kiepitese, azert is tamadja oket a nyugat.

"1988-tól az első szabad választásokig a magát „liberális, radikális és alternatív” erőként meghatározó generációs szövetség elképzeléseit olyan, a társadalmat megmozgató tüntetéseken ismertette... 1990-ben, az első szabad választásokon bejutott a parlamentbe és 22 fős frakciót alkotva parlamenti pártként folytatta tevékenységét. 1992-ben felvették a Liberális Internacionáléba.
Orbán Viktor és Kövér László kezdeményezésére a párt 1992-től – belső vitákat kiváltva – a konzervativizmus és a jobboldaliság felé fordult....Mindez a Fidesz liberális jellegének megőrzését szorgalmazó Fodor Gábor és társainak kiszorulását is jelentette.[1] 1993-ban a párt e csoportja – Fodor Gábor vezetésével – kivált, s képviselő tagjai lemondtak a párt listáján szerzett parlamenti mandátumukról."

hu.wikipedia.org/wiki/Fidesz_%E2%80%93_Magyar_Polg%C3%A1ri_Sz%C3%B6vets%C3%A9g

Lacdelo 2010.12.22. 19:38:35

@Várúr:

"Annyira tudok angolul, hogy tanítom is." Nem orulok annak hogy ilyen politikailag elfogult emberek tanitjak a magyar utanpotlast. Nagyom merem remelni hogy nem politizalsz az iskolaban. Nem kell egy agymosott generacio.

Várúr 2010.12.22. 19:45:01

@Lacdelo:
Nem azért tanítok ezt-azt, hogy te örülj. Elég, ha a hallgatók örülnek.

Rwindx 2010.12.22. 19:50:59

@Lacdelo:
Ugye azt akartad mondani "Nem kell újabb agymosott generáció"?

@zero: username/pwd pls

fogsunder · http://fogsunder.blog.hu 2010.12.22. 19:55:38

@Trebitsch: én is éltem az átkosban. ha valami nem változott az az, hogy a lapok hazudnak. a médiát ellenőrző és keményen büntető hatóság meg most is (és más országokban is) van. ha mást nem legalább azt illene észrevenni, hogy ez valóban egy kormányhivatal. nem lesz mindig fidesz hatalmon. (akár azt hazudtatja a hazai médiával fejvesztés terhe mellett (mintha nem hazudtak volna eddig is önként dalolva a legtöbbet fizetőnek), hogy dübörög a gazdaság, akár nem. és akkor az mszp azt teheti, hogy vagy fontosabb dolgokat talál ki, például egy újabb agyament kórházreformot, vagy olyan pár cm autópálya átadását, amibe a fidesz bele se kezdett, mert nem érte meg orbán apukának szállítani a követ hozzá, és akkor elmarad az új médiaszabályozás (csak vita-duma-vita-duma sorminta), vagy megszünteti, és úgy nyer média nyelvet addigra kicsit kiszáradt hátsójába.

már megbocsáss, de halvány fogalmad sincs az angolszász jogrendszerről.. az egyáltalán nem azt jelenti, hogy egy esetben már döntött valahogy egy bíró (az ügy sajátosságai alapján) akkor egy másiknak is ugyanúgy kell döntenie. ennek alapján egy válóperes ügyben az 1970-ben szétválasztott smithékhez hasonlóan kellene szétosztani a vagyont 2010-ben brownéknál is, annak ellenére, hogy egyik esetben hűtlen volt az asszony ezért asszonytartást nem kapott (pedig kaphatott volna mert abban a korban már nem eleve a nő javára írták a "válást", mint az "úri időkben") a másikban meg a férj, tehát a láthatása is visszaszorult a gyermekét illetően. voltaképpen a döntést megalapozó törvények "azonossága" meg a kontinentális és vegyes jogrendszerekben is megvan. egyébként az esküdtbíráskodás jobb? mikor a bűnösség kimondását mondjuk 12 megfélemlíthető, meggyőzhető, lefizethető pusztán laikus mondja ki? (mostanában nagy divatja van amerikában az esküdtes ügyekben az esküdtek elfogadásának-visszautasításának a vád és a védelem részéről. mert az ügy kimenetelét döntően befolyásolja, hogy pl. jackson tárgyalásán annó rengeteg embert hívtak fel az ügyvédei telefonon, hogy kiderítsék fehér esküdtek vagy feketék mentik-e fel nagyobb eséllyel pop-ikont.. nők vagy férfiak. diplomások, művészek, bohémek, tanárok..)

mi sem azért nem lopunk mert a törvény büntetni rendeli. ha nem lenne megszabva a -tól -ig határ akkor sem lenne e kapcsán bennünk "jogbizonytalanság". ne mutasson gyerekek által is nézhető műsoridőben nekik nem való dolgokat (és bizony úgy tűnik, hogy ezt nem képesek felfogni a médiában - pont azért kell a médiát ezesetben is szabályozni, mert a szülők is hülyék és kevesek a csemete tévénézési szokásait nemi szerv, gyilkosság, baromságmentessé tenni; tehát szűrni a médiabeli idótaságokat). ne hazudjon naykra-főre mert a másik párt megfizeti. az igazsággal is ésszel kéne bánni, mert azt mind a fidesz, de leginkább mszp-szdsz elkövette, hogy rohangált ki nagy hangon szidni a másikat. mégha igaza is volt (az sem mindig), az egész országnak ártottak vele! úgy akarnak hatalomra kerülni és abban megmaradni, hogy a valódi befektetők fülét rágják, hogy milyen mocsok rasszista nép a magyar és különben is lám a fideszt is megszavazták, meg a "náci" jobbikot, és váááááá. a befektető meg leépít (vagy azért mert elhiszi, vagy azért mert unja a banánt és a narancsot) és lelép. hurrá. szarabb lesz a gazdasági helyzet, az utcára kidobottak majd biztos jól ránk szavaz.. ocsmány.. máshol ezt hazaárulásnak tartják, és nálunk is az. nem nagyon van példa rá, hogy külföldre rohangásznak elbíráltatni magukat.. ennél mindenkinek nagyobba büszkesége és több az esze. amelyik országban ez a suttyomban-nyíltan besározás (aminek során a besározó is saras lesz - igyekszenek is az ilyenektől megszabadulni mert mindenkit összekennek) megy az mind leépül.. nálunk meg ömlengve számolnak be arról egyes "hazai" pártmédiumok ha faz-ban vagy egy angol szaklapban megvásárolt(!) cikkben magyarország teljesítményének romlásáról, a dúló rasszizmusról írnak, interjúra jelentkező hazaáruló "jogvédő" "szociológusok", vagy gazdasági "szakemberek" alapján. az a cél, hogy itthon (és külföldön) bemártsák a kormány vagy ellenzéki pártot.. na méz kell máz kell, kartács vagy korbács?

fogsunder · http://fogsunder.blog.hu 2010.12.22. 20:03:42

még erről az esetről a boros-bochkor nyivákolása jut eszemben a sláger rádió kapcsán. sírtak-ríttak érte. és valóban akkor jogtalanul is lett a helyükre egy másik, már pártabb rádió. de ugyanúgy lettek ők is és maradtak is jogtalanul éveken át. nem szórakoztatónak hazudott műsorok miatt vonult ki (vélhetőleg az összes valós támogatójuk. jóóó sok vooolt! ;-)) pár egyén tiltakozni, hanem mert az amerikai cégtulajdonosék azt hitték örökre maradhatnak, így kivezényeltettek a rádiós "arcokkal" pár szerencsétlent, aki azt hitte, hogy ez a zenéről és a szórakozásról szólt. miközben a boros-bochkor "triónak" már aláírt papírjai voltak az új rádióhoz..

úgyhogy ne aggódjatok zsák a foltját megtalálja. oda van már hegesztve a politikus-vállalkozó segghez a médiaszáj.

dr. Trebitsch 2010.12.22. 20:07:02

@fogsunder: majd meglátjuk. Én azért nem érzékeltem, hogy a FIDESZ HÍR-TV nagyon korlátozva lett volna az MSZP uralom alatt és a FIDESZ előző kormányzása alatt sem láttam, hogy az MSZP-SZDSZ sajtó túlságosan sarokba volt szorítva, nagyon erős, igaz és igaztalan vádak mindkét részről voltak dögivel. Attól félek, ezentúl nem szabad majd semmi kritizálót írni a hatalomról. Aki ezt teszi majd, azt valamilyen indokkal el fogják lehetetleníteni. Számomra erre utal az is, hogy a médiahatóság elnöke az lesz, aki törvénytelenül juttatta a frekvenciasávokat a NEO-FM és Classic számára, a Danubius és Sláger rádió eddig minden pert megnyert, és valószínű hatalmas összegű kártérítést fog fizetni az állam. Ezért úgy gondolom, hogy a médiahatóságnak nem lesznek erkölcsi gátlásai egy fikarcnyit sem.

Zigomer Trubahin · http://ertedmar.blog.hu/ 2010.12.22. 20:08:31

@Hajszás Láncos: Ne haragudj, de ha te tényleg azt hiszed, hogy az EU-ba ötször annyit fizetünk be, mint amennyit kiveszünk belőle, akkor veled beszélni sem érdemes. (Merenghetnél pl. azon, hogy az EU-s pénzek nem közvetlenül a költségvetésbe mennek, hanem vállalkozásokhoz, és azon is, hogy ha nem tudjuk igénybe venni a nekünk járó források összességét, annak 90%-ban a korlátolt, papírhalmokat gyártó, fasz részletkérdéseken és formalitásokon lovagoló, szemellenzős, korrupt, belső-mongóliai mentalitást képviselő magyar állami bürokrácia az oka. Ezzel együtt is az NFÜ oldalán a már kifizetett pénzeknél 1 406 382 285 306, azaz másfél billió forint szerepel: ennyit kaptunk a "belgáktól".)

A nagypapád által épített házhoz meg gratulálok, de ha te nem is, hát több millió honfitársunk olyan lakásban lakik, olyan állami juttatást kap, olyan kenyeret eszik, ami a gaz nyugati keselyűk és hiénák pénzéből van. Te ugyanolyan jól tudod ezt, mint én. Itt semmi más nem történik, minthogy az ország fölvett egy rakat hitelt, elszórta a pénzt plazmatévére, új kocsira, új mobilra, metróra, autópályákra (egy kisebb részét zsebre vágta Fletó, Simicska meg a hozzájuk hasonlók), most meg, amikor a visszafizetés ideje lenne itt, mindenki hőbörög, az asztalt veri, és szidja a kapitalistákat. Hogy egy klasszikussal éljek: "a kurva anyját az ilyeneknek"...

szerjóska 2010.12.22. 20:11:39

@Cselo: liberális a faszom, buzikám. megsértettem a szexuális irányultságodat, zsidókám?

Várúr 2010.12.22. 20:12:53

@Trebitsch:
ne görcsölj már ennyit... a Neo szerzett egy frekvenciát, mert előtte elvették. Ennyit mondtam. Bocs, szarok rá, kitől, mit.

dr. Trebitsch 2010.12.22. 20:13:09

@Zigomer Trubahin: droidokat és trollokat ignorálni javasolom, aki minden értelmes ember számára nyilvánvalóan hülyeségeket ír be, alapvető dolgoknak nem néz utána, csak pofázik, azzal szerintem ne foglalkozzunk, mert a hagymázos tévképzetek cáfolgatásával csak tönkretesszük a blogot. Ezért nem kellett volna reagálnod, minden normális hozzászóló jól tudja, hogy nagyságrendekkel kapunk többet az EU-tól mint amit befizetünk. Aki ezt nem tudja, azzal ne foglalkozzunk szerintem....

danesdzsu2 2010.12.22. 20:14:25

@Pettyes Szfinx: Miután többször is hazudtál ennél a posztnál elkövetett kommentjeidben, ezért gondolom jogosnaj tartod, ha 250 000 Ft megfizetésére köteleznek. Amíg ezt be nem fizeted, gondolom nem is kívánsz nyilvánosan megnyilvánulni.

Várúr 2010.12.22. 20:14:54

@mavo:
Úgy rinyált, hogy először egészen Amerikáig futott a panasszal. Olvasgass, tájékozódj.

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.12.22. 20:18:22

@Zigomer Trubahin: ez a "nettó befizetés" a szittya és egyéb antieus mítosz/vallás/mende-monda szerves része. kérlek, ne sérts őket a vallásukban! :)

Zigomer Trubahin · http://ertedmar.blog.hu/ 2010.12.22. 20:19:56

@fogsunder: A kubatovos listát azért hoztam föl példának, hogy lássuk, milyen szervilis sajtót tart a saját háza táján a Fidesz: olyat, ami a legnagyobb botrányt kavaró ügyekről is mélyen kussol, ha az ártana a gazdinak. Egyébként meg az érvelésed nem állja meg a helyét. Attól még, hogy az egész sajtó hazudik, érdekeket szolgál ki, virtuális valóságot teremt, és az igazsággal még közös dimenzióra sem sikerül vergődnie, még nem kellene, hogy az összes médiát Viktor lakályainak kezére adják. Pont úgy, mint ahogy attól még, hogy a rendőrség korrupt, nem kellene a korrupciós intézményesíteni. BTW két évvel ezelőtt még Fletó oktatta itt a népet, hogy mi a demokrácia, meg a progresszió, meg az anyámkínja, ami épp az aktuális agyrémje volt, és most hol van a figura? Ott rángatózik a parlament hátsó padsoraiban, valahányszor elhangzik az "elszámoltatás" szó. Ez a hatalmas eredmény nem jött volna létre, ha nincsen olyan sajtó, ami ezerszeresen leszedi a keresztvizet egy olyan kormányról, ami tökéletesen rá is szolgált erre.

(Azok az emberek, akik vicclaptól kérnek helyreigazítást, és akiknél az az érv, hogy "a kormánynak nem bloggerekkel kell foglalkoznia" - ezek fogják mostantól megszabni, miről kell beszélnie, milyennek kell lennie a sajtónak? Anyám, borogass...)

dr. Trebitsch 2010.12.22. 20:20:20

Várúr 2010.12.22. 17:48:25
@Trebitsch:
Lényeg a lényeg: aki kapta, az a Class. Aki nem: a Neo. Mindössze ennyit állítottam.

dr. Trebitsch 2010.12.22. 20:21:25

Jó szórakozást, most megyek befalok egy bécsi virslit, itt az nagyon finom:) Kó éjszakát.

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.12.22. 20:28:16

a véleményem az, hogy az egész nyugat, az EU és azon belül is különösen Németország egy rohadt ellenforradalmi komcsi bagázs, fel kell őket oszlatni, és a helyükbe fidesz-kádereket....akarom mondani szakembereket ültetni.

a egész Nyugatojrópát a bolgárgyuri irányítja, és rettegteti, pedig MO-n nem is történt még semmiféle visszaélés. én tudom, mert megírta a magyarhírlap meg a mandíner.
a parlament a helyén, az ász, az AB a helyén, a köztársasági elnök a helyén, a főügyész meg még inkább a helyén, sőt még a Kossuth rádió műsorvezetője is a helyén (csak nem csinálhat, műsort mert geci volt)
ennyi.

kündü 2010.12.22. 20:32:16

EZ A LUXHAMBURGER FASZ H Ü L Y E !

Semmit sem tud a magyar média-szabályozásról, pláne az új törvényről,

de KovácsLaci hazug-elvtárs fölhívta, S ERRE máris "DIKTÁTOROZ!"

Magam is e-maileztem a luxemburgi kormánynak ERRE!!! :-D

2010.12.22. 21:03:51

@Zigomer Trubahin: Jó, persze, tudom, az eu a mikulás, mi? Azért van totál taccsra téve a magyar gazdaság? Azért él több mint három-millió magyar a létminimum alatt? Azért akkora a munkanélküliség, mint a Bokros csomag előtt? Zsidómikulás ez! (kiborítja a zsákot, és mondja "no, gyerekek, lehet vásárolni)

2010.12.22. 21:55:59

A vörösiszap óta - de előtte meg egyáltalán nem- volt olyan hir, hogy Magyarország bekerüljön a hírekbe Németországban. Most az ARD, ZDF, és a BR összes (ezt hallgatom most) minden híradásban ezzel foglakozik, a másik vezető hír, hogy a közlekedési miniszter és magyarázkodik, hogy miért nem lehet közlekedni az országban.

Ebből 2 dologra lehet következtetni: vagy karácsony előtti uborkaszezon van, vagy a nagy német média mogulok féltik az érdekeiket, Axel-Spriger, pl. Kié is a Népszabadság? Nem tudja véletlenül valaki?

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.12.22. 22:15:40

@Frengi: dicséretes, hogy az elvtársnő külhonból is küzd a sötétben bujkáló ellenforradalmárok ellen :)

a minap amúgy az egyáltalán nem pártkötődésű mandínerblog is ilyen ugyanilyen kommer eszközzel próbálkozott. nem is próbál érvelni a tények ellen, hanem a hangjukat felemelőket próbálja lejáratni és hitelteleníteni. ügyes.

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.12.22. 22:32:42

torokgaborelemez.blog.hu/2010/12/22/303_rossz_hirunk_a_nagyvilagban
"...még az sem állítható, hogy összetétele kizárólag a klasszikus európai párttagoltság alapján lenne leírható. Konzervatív újságok, politikusok és kormányok is megszólaltak, akiket azért a magyar jobboldalon belül nagy bravúr lenne kommunistázni, gyurcsányozni vagy más módon személyükben hitelteleníteni..."

szegény Török Gabi, vagy nagyon naiv és hülye, vagy egy burokban él és fingja sincs a magyar jobboldalról :D

Rwindx 2010.12.23. 00:18:41

@Frengi:
70.4% Ringier Ag
27.5% Szabad Sajtó Alapítvány (az mszp alapítványa)

Marcellusca 2010.12.23. 08:28:13

@.Pierre Bezuhov.: Bezukám, ugye, hogy tudsz, Te, ha akarsz. :DDDD

Apafarkas 2010.12.23. 10:11:04

@Döncike: kicsit későn ugyan, de csak most olvastam a cikket.
Íme, az általad kért idézet Merkeltől:
German Chancellor Angela Merkel has criticized a new media law in Hungary, saying Budapest needs to be careful not to violate democratic principles in its dealings with the media. The Hungarian government assumes the revolving six-month EU presidency on Jan. 1, and Merkel said her government was watching the change in Hungarian law "with careful attention," according to deputy government spokesman Christoph Steegmans, who spoke to journalists on Wednesday.

"As soon-to-be EU president, Hungary bears a special responsibility for the image of the European Union in the world," Steegmans added. He made explicit reference to criticisms already lodged by the Organization for Security and Cooperation in Europe (OCSE), which denounced the law as "unprecedented in European democracies."

forrás:
www.spiegel.de/international/europe/0,1518,736206,00.html

Egyébként zseniális a módszer. A maga nemében (fedettpályás diktatúra-építés) elsőrangú ez az intézkedés.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.12.23. 11:52:55

@Várúr:

a neo fm, te végzetesen hülye?

Roxvox 2010.12.23. 19:31:06

Ki a faszom az a Luxemburgi külügyminiszter, hogy tájékozatlanul, vagy félretájékoztatva hülyeségeket beszóóólhat.

cyberlolita400001 2011.01.24. 10:58:38

@Roxvox: haver, más is kérdezheti, hogy ki a faszom ez a gatya Szijjártó, hogy itt ugat és másoknál okosabbnak hiszi azt a tipikus patkány arcát. Kik ezek teee? Lehet arcoskodni, csak nekünk nincs mire. 1. kudarcunk: Románia, Bulgária bukta a Schengen-i csatlakozást, mert nagy pofánk volt (magyar EU-elnökség 3. és 4. kiemelt pontjai).. hoppá. nagyagyúak.

süti beállítások módosítása