Skip to content


       Szűrés lista

Mea culpa, csak megélhetési politikusokról beszélt

Török Gábor okosan azt írta ma, Lázár előtt két út áll: vagy "beleáll az ügybe, példák, előképek sokasága áll ehhez rendelkezésére: beszélhet megvágott felvételről, félreértett szavakról, őszinteségről és még sok minden másról ... vagy rendhagyó módon elismeri a hibáját, megköveti a megsértett választókat és lemond – a két, amúgy is teljes embert kívánó pozíciója közül legalább az egyikről."

Nos, mindkettő bejött ... Lázár "bocsánatot" kért, de persze nem mondott le, és persze manipulációról beszélt.

Lázár 11 órakor tartott sajtótájékoztatót és "bocsánatot kért, de nem konkrétan a beszéd tartalmáért, hanem azért, mert szerinte félreérthetőek voltak a szavai. Közölte, hogy ő nem az átlagemberekre értette azt, amit mondott, hanem a megélhetési politikusokról beszélt. (...) Úgy fogalmazott, a Fidesz és a polgári oldal képviselőit az különbözteti meg másoktól, hogy a szavakért vállalják a felelősséget."

Életrajzát megnézve és a magánszférában tett páratlan karrierje és teljesítménye után lehet, hogy Lázár János magáról beszélt? Éppen ő a fideszes megélhetési politikusok prototípusa ...


Lázár azt mondta hogy "a felvételen szereplő beszéd egy 2008 júniusi hódmezővásárhelyi közgyűlésen hangzott el. Ezt most közzé is tette a vasárnapi sajtótájékoztatón, amelyen közölte, hogy ő arról beszélt a közgyűlésben is, hogy mindenkinek a saját szintjén kell elérnie eredményeket. Szerinte aki politikusként nem tud elérni eredményeket, annak nincs helye a közgyűlésben."

A teljes szöveg a HírTV-ről:

"A vita lezárásaként Lázár János megemlékezett egy korábbi történetről, amikor a szocialisták szintén a jövedelme miatt támadták, mint kiderült, akkor is hamis vádak miatt. Lázár pontosan a következőket mondta erre:


"én soha nem szégyelltem, hogy mim van, én dolgozok keményen, én abba a miliőbe nőttem föl, hogy a munka nem szégyen, a munka eredményét sem kell szégyellni, az ember kaparjon, gyűjtsön, építkezzen kockáról kockára, aki erre nem képes, akinek nincs semmije, az annyit is ér. Azt gondolom, aki nem vitte semmire az életben, az annyit is ér. Ezt tudom mondani, annak annyi az élete. Ez az én véleményem egyébként, tehát én ahhoz a mércéhez tartom magam, hogy az ember, ha egyszerű kétkezi munkásember, akkor ahhoz a jövedelemhez képest érjen el valamit. Hogy ha egyetemi ember, akkor ahhoz a jövedelemhez képest érjen el valamit, de akinek a saját társadalmi viszonyaihoz képest semmire nem futotta, semmit nem tudott letenni az asztalra, az ne üljön például a képviselő-testületben. Nagy baj lenne, ha olyan képviselők ülnének, akiknek semmijük nincsen, ezt kell mondjam. Ez helytelen lenne, teszem hozzá, de a jövedelemnyilatkozatok alapján, mint hogy ha érdekes dolgok derülnének ki. Na most még annyit hadd mondjak el Önöknek, hogy ugye én bugyuta módon a nagy átláthatóság jegyében nyilvánosságra hoztam a feleségem vagyonbevallását és a fiam bevallását, és az előbb már említettem Önöknek, hogy volt, akinek a kampányában ezt fölhasználták, kiszámolták, átváltották az euróbetétet, átváltották a svájci betétet, mije van a gyereknek, azt remélem, hogy a hódmezővásárhelyi lányos anyukák ebből a közérdekű tájékoztatásból érzékelték, hogy húsz év múlva jó parti lehet Lázár János Boldizsárból, hogyha a kamat és a forintárfolyam az jól alakul a következő években. Lesz valami alapbázis megtakarítás, úgyhogy ha másra nem, erre jó volt, de hát az Önök vagyoni viszonyait is nyomni fogják szórólapon."


"Hogy ha egyetemi ember, akkor ahhoz a jövedelemhez képest érjen el valamit, de akinek a saját társadalmi viszonyaihoz képest semmire nem futotta, semmit nem tudott letenni az asztalra, az ne üljön például a képviselő-testületben."
Egyre jobb ez Jani! :)

Hogy mekkora manipuláció áldozata szegény Lázár, azt mindenki döntse el magában ...

Kevés ember van az országban, aki ha megszólal, akkor el tudja érni, hogy inkább ezerszer Lázár János. Nem is bírta megállni hogy bele ne pofázzon, igen, Gyurcsányról van szó, aki a Facebookon ecsetelte, hogy ő milyen szegénységben nőtt fel, meg hogy ő nem akar ilyen országot, jajajajjaj .... Arról már hallgatott, hogy a Párt segítségével hogy lett milliárdos, és hogy most abból a rongyos évi 100 millió osztalékból tengődik.

Címkék: lázár

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr652755462

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Lázár a... mi is? 2011.03.21. 13:22:52

Olvasgatom én itten a szakmányban kitermelt Lázáros írásokat. Természetesen nagyon rövid idő alatt megásódtak a lövészárkok és a felek egyre csökkenő intenzitással lövik egymást. Már egymást. A lényeg meg sikkad szépen elfele. Úgy egy hónapja írtam ez...

Trackback: Előre a Lázári úton! 2011.03.21. 08:15:49

  Ma kissé félve ültem le a gép mögé, mert honnan venném én a nagy senki azt a bátorságot, hogy bármit is írjak a nagy Lázár Kaparjkurta Jánosról és hasonszőrű társairól. Mert én egy senki vagyok, nincs mire büszkének lennem. Nincs legalább 1...

Trackback: Kedves Lázár János! 2011.03.20. 15:16:48

Ha fele annyi alázat lenne magában, mint amekkora arca van, akkor nem kellene megszületnie ennek a blogbejegyzésnek. De sajnos meg kell, mert semennyi sincs.Ebben az országban a legtöbben tisztességesen dolgoznak, gürcölnek, kaparnak és tepernek. Éjjel...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2011.03.20. 19:45:46

@Vidéki: hejj öcsém, de jó hogy megjöttél. Nyilván sokkal jobban hangzik lézerjani szövege a bővebb környezetben. :D Hogy is írta a Conv?

im-ho-tep, im-ho-tep, im-ho-tep

ui.: egy egymosott gyökér vagy (ez egy részlete volt annak amit gondolok, de kiemeltem gyorsan ahogy a ballibeláris szekértolók -mint a kurutyinfó IS- csinálják)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2011.03.20. 19:56:06

@.Pierre Bezuhov.:

ügyeskedésben, kapcsolatokban és ezek kihasználásában ahhoz hogy meggazdagodjon még mindig Fletó a király, úgyhogy ő mélyen kussoljon,

2011.03.20. 19:58:30

@DArchAngel: Egy butaság, amit lázár mond, gyurcsány vagyonos volt, mégis semmi jó nem született a keze alatt. A vagyon nem garancia semmire. A politikust nem a vagyon teszi, hanem az empátia, a stratégia és a taktika. Hogy mellette palotában lakik-e vagy egy hordóban, mint Diogenész, az egy teljesen lényegtelen mellék körülmény.

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2011.03.20. 19:58:39

Egy nagy komment a szardínerről:

"Bokortalan Lajtalan · facebook.com 2011.03.20. 19:43:19
Állítólag egy szlovák ezt mondta:

"Jobb lenne a világnak, ha kiirtanák az összes magyart a Föld színéről."

A fenti mondat nem bántja a magyarságot, hiszen egy olyan szövegkörnyezetben hangzott el, ahol tök másról volt szó. Íme:

"Nem bírom elviselni a hülyéket. Jobb lenne a világnak, ha kiirtanák az összes magyart a Föld színéről. Aki magyar, az élete egy rakás szar számomra. Ez az én véleményem. De a mi nemzetünkben se bírom a hülyéket."

Tehát a szlovák arc mondatát kiragadták a kontextusból. Abban egész mást jelent. Az is tökmindegy, hogy a szlovák illető előtte már hozott nyilvánosságra listát általa nem kedvelt magyar személyekről, és állami pénzből vett benzinnel égetett magyar zászlót. Aki azzal vádolta, hogy sérti a magyarokat, annak most illik bocsánatot kérnie.

Basszátok meg, aki ekkora marha, az tényleg megérdemli, hogy fideszes szar és geci virítson az arcán egész nap. Pusztuljon a mandiner! Nem rólatok van szó, csak úgy leírtam, bocsi. "

:DDD

Secnir 2011.03.20. 19:59:25

-he, mit mondott bíró úr? katasztrófa?
-igen, az. AKASZTÓFA!

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2011.03.20. 20:02:52

@kamasuka:

mi a kamu ?

a teljes szöveg még súlyosabb mint a vágott ....

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2011.03.20. 20:07:27

"A képviselőket a választók juttatják be a képviselőtestületbe, és szerintem ez az egyetlen legitimációs szempont, amit vizsgálni lehet. A vagyoni helyzet nem ilyen, ezért furcsán hangzik, amikor ez alapján osztályozza őket.

Ez egy nagyon bölcs megközelítés, de az is fontos, hogy ne azért jöjjenek oda, hogy ez legyen az egzisztenciájuk. Ez a magyar politika egyik rákfenéje, hogy a bejutás a testületbe cél, hogy az embernek jó egzisztenciája legyen, és nem eszköz, hogy segítse a hazáját. Nem a szegény emberekről beszéltem, hanem azokról, akik a képviselőtestületben ülnek."

Nem Lázár volt a csúcstartó a költségtérítésben 2006-2010 között? 18 millió HUF? Biztos azért választotta a politikusi pályát a számtalan hízelgő magánszférás ajánlat helyett, mert ő inkább tenni akar az országért, és nem meggazdagodni ...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2011.03.20. 20:11:03

Na, szépen állunk, a Fidesz szerint szoci hamisítás (a kurucon), a Mandineren mindenki megkönnyebbült, minden megy tovább ....

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2011.03.20. 20:12:18

@.Pierre Bezuhov.:

ja, ezt már pénteken megkaptam ...kirúgtak mindenkit, nem csak a bizottságból, hanem a munkahelyükről. ...

bulvármédiás => · http://kepviselo.blog.hu 2011.03.20. 20:13:01

Lázár János normál esetben nem tartozik a kedvenceim közé, de most igazat adok neki: tényleg az a lényeg, hogy az ember ÉRJEN el valami többet az induló társadalmi helyzetéhez képest.
Mindegy, hogy zenéléssel, festéssel, színészkedéssel vagy politikával, csak legyen legális - a lényeg, hogy csináljon valamit!

Vidéki 2011.03.20. 20:17:33

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/:

Lázár azt mondta hogy "a felvételen szereplő beszéd egy 2008 júniusi hódmezővásárhelyi közgyűlésen hangzott el... ő arról beszélt a közgyűlésben is, hogy mindenkinek a saját szintjén kell elérnie eredményeket. Szerinte aki politikusként nem tud elérni eredményeket, annak nincs helye a közgyűlésben."

Ezt sikerült gátlástalan propagandistáknak úgy összevágni, hogy a lejáratás célja megvalósuljon.

Debreceni József Gyurcsányról írt könyvében Gyurcsány maga vallotta be , hogy az ő ragyogó ötlete volt 2002-ben Kövér szavait úgy összevágni, hogy abból a híres "köteles beszéd" összejöjjön. Az ezt követő általános siránkozásra is ő adta meg a jelet.

Ezt az alantas technikát alkalmazták a Lázár ügyben is.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2011.03.20. 20:21:50

@Vidéki:

Mi benne az összevágott, mesélj ...

Viktus 2011.03.20. 20:22:04

@Vidéki:

Más volt a véleményük

Ezek után kapta meg felmondólevelét a Földmérési és Távérzékelési Intézet (Fömi) egyik munkatársa, Mikesy Gábor. A Vidékfejlesztési minisztérium alá tartozó, de attól függetlenül tevékenykedő szervezet munkatársáról megtudtuk, munkájára nem hogy nem volt panasz, de szaktudása egyenesen pótolhatatlan a jelenleg is folyó projektekben.

Megkérdeztük az esetről Mikesyt és felettesét, Oláh Róbertet, de a felmondás tényén túl egyikük sem akart nyilatkozni. Mikesy annak ellenére sem, hogy őt jobban már nem tudnák kirúgni.

Ez is csak fikció igaz? semmivel sem jobbak ezek, és ugyanúgy fogják végezni, mert képtelenek voltak tanulni az elmúlt évek hibáiból ...

Bee-zony 2011.03.20. 20:22:24

Megnéztem a sajttáj-videót - jó alaposan kiragadták a két összevágott részletet a szövegkörnyezetéből, akik feltették a netre - de így is azon a nézeten vagyok, hogy Lázár-Lézer János sem lóg ki a pszichopata halmaz-sablonból…
Ismét megvolt a heti pszichopata kontra pszichopata akció; így megy az élet Abszurdisztánban.

Úgy látom, hogy folytatásos a darab...
"Kósa Lajos, a Fidesz ügyvezető alelnöke szerint a hanganyag szocialista hamisítvány."
mandiner.hu/cikk/20110320_lazar_manipulaltak_a_hangfelvetelt
De szép is az, amikor egy összevágott - tehát manipulált - felvételről azt hazudja Kósa, hogy az hamisítvány.
Hamisítvány akkor lenne, ha egy kamu szereplő fiktív dumákat előadva Lázár Jánosnak adná ki magát rajta.
Kósa Lajos valótlant állít... Ugye milyen nagy a különbség a két párt és a tagjai között? Árnyalatnyi a különbség a két ex-kisztitkár, és a bandáik között; tolómércével, mikrométerrel, spektrosztkóppal mérhető. A lényeget illetően viszont mind a kettőnek a történelem szemétdombján van a helye; és ugyanezt már a sok éve írhatom, a napi megerősítések nélkül. is.

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2011.03.20. 20:22:54

@zero: egy béna névváltoztatás miatt tönkre vágni emberek életét, hihetetlen !... olyan szinten aljassá vált ez párt, hogy erre már nem lehet mit írni... ez már durva, nem kicsit :|

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2011.03.20. 20:29:04

@.Pierre Bezuhov.: Dehogynem... Bolsevikok! Viki és csapata! :)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.03.20. 20:29:37

@Vidéki:

Nem azt mondta, hogy aki politikusként nem tud elérni eredményeket annak nincs helye a közgyűlésben. hanem hogy aki a saját társadalmi szintjén nem tud kiemelkedni (a vagyonról beszélt, tehát megvagyonosodni), annak nincs helye a közgyűlésben, mert az egy senki.
Szerintem meg, aki tisztességesen él, és mondjuk főiskolai tanár, az nem fog megvagyonosodni, azonban ettől még lehet jó képviselője az általa képviselt embereknek.

Emellett hozzáteszem, hogy aki ebben lázárnak ad igazat, az ne foglalkozzon emberekkel, és még csak véletlenül se kerüljön a közgyűlésbe, képviselői pozícióba, mert képtelen arra, hogy mások érdekét képviselje. legfeljebb érdekből, a saját előbbre jutása érdekében, nyalni képes.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2011.03.20. 20:30:24

@.Pierre Bezuhov.:

Ráadásul:

cities.blog.hu/2011/03/20/hogy_hivjak_a_reptereket

Európa 100 legforgalmasabb reptere közül az egyetlen repülőtér pedig, ami csak a személynevet hordozza, se a városnév, se a nemzetközi, se más milyen megjelölés nem szerepel a névben, az az Izmirt kiszolgáló Adnan Menderes repülőtér.

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2011.03.20. 20:35:02

@Vidéki: akkor ha már összevágott, mesélj lézerjani azon agymenéséről, miszerint a zember ne azért menjen politikusnak, hogy ottan' gazdagodjon meg. majd tedd is mellé janikánk toronymagas költségtérítését. Ja, meg a kétkezi munkájából összekapart vagyonát, és csapd hozzá azonnal lézerboldizsár vagy kiafaszom kisfiacskája svejci' számláját is. Félek nem fog menni. :D

Bee-zony 2011.03.20. 20:36:20

@Bee-zony: Elfelejtettem mellékelni a pszichopata-sablont, most pótolom: Mea culpa.

L'art pour l'art
Nooormális??? - 5. Politika (2001.)
Interjú egy nagy politikussal
(részlet)
Riporter: – Mik azok a különleges tulajdonságok, képességek, amelyek szükségesek ahhoz ön szerint, hogy valaki ilyen sikeres legyen az ön hivatalában?
Politikus: – Nézze, én egy önző takony vagyok. Nekem mindig csak az volt a fontos, hogy sokkal jobban éljek, mint azok, akik megválasztanak. Nem kell ehhez semmilyen különös képesség.
R.: – Oh, de hát azért… azért ez is egy szakma, ami komoly szaktudást igényel. Ezt is tanulni kell, nem?
P.: – Ah, nem mindenkinek. Aki eleve olyan hernyónak születik, mint én, az könnyedén félrevezeti az embereket. A választások idején összevissza ígérgetek mindent; ha hatalomra kerülök, akkor meg már úgyis azt csinálok, amit csak akarok, úgyhogy ennyi az egész.
R.: – És ha ez így van, lelkifurdalása nem volt soha?
P.: – De, de, egyszer kihagytam egy jó kis ingatlanvételi lehetőséget. Nagyon sajnálom.

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2011.03.20. 20:47:04

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/: segítek egy kicsit. lézerjani bányászokat és pékeket megszégyenítő izzadtságos munkájának gyümölcse az volt 8 év alatt, hogy vásárhely adósságállománya 280 millióról 2,1 milliárdra nőtt. Persze ez csak egy kiragadott részlet, meg a gyurcsányista fizetett prókátorainak téves számai!

(köcsög blogmotor, remélem vagy ötször elküldi HÁTHA felfogod vidéki :D)

belzebubó 2011.03.20. 20:49:47

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/: Ezt a svájci bankszámlát hagyjuk már mert komolytalanná váik ez az egész, az magyarországi svájci frank alapú bankszámla airől beszél, és a másik is,hogy valaki csak kétkezi munkával végezhet érdemi munkát is komolytalan, itt az a baj, hogy ő tiszteletdijas közpénzből és kamura vett fel költségtéritést sok éven át és erre veri magát mint követendő példa, bezzeg ő mire vitte. És a többi teljesen jogos.

Viktus 2011.03.20. 20:59:05

@belzebubó:

"Ráadásul a jelen magyar helyzetben még arculcsapása is annak a rétegnek, amelyre a Fidesz legjobban számít. Ugyanis vagyont gyűjteni meg 3-4 gyermeket fölnevelni középkategóriás jövedelemből egyszerre nem megy. Lehet, hogy ezt ő nem látja, csak a saját sikerének bűvöletében él, de ez nem kevésbé baj."

belzebubó 2011.03.20. 21:06:38

@Vidéki: Éveken át úgy vettek fel költségtéritést, hogy be sem jártak. Ebben Lázár élenjáró volt, mivel ő vette fel a legmagasabb összegű költségtéritést, 18 milliót. Ha ő azt mondja ne legyenek megélhetési politikusok, akkor ő mondjon le a tiszteletdijáról, a költségtéritéséről is, főleg úgy, hogy be sem járt a munkahelyére.
Igy ő követendő példa lenne és minősithetné a másikat. Nem a vagyona miatt, hanem azért mert ha ezt tenné és erről lemondana, akkor nem lenne támadható. Volt már olyan a történelemben, aki Isten nevében dolgozott az országáért. Lázár nem ilyen, igy pofa be. De addig amig világ életében a te adódból (is) kapta a pénzét, azt a pénzét is amiért nem dolgozott meg (költségtérités), addig ő ne mondja meg milyen ember legyen a közgyűlésben és ne megélhetési politikusozzon le mást, miközben ő maga annak az A1 prototipusa.
Ennél szájbarágósabban nem tudom megmagyarázni azt, ami számomra izléstelen és vérlázitó te pedig nem érzed azt, hogy ez igy rohadtul nem elegáns és megalapozott.

nigel 2011.03.20. 21:10:53

Nem közvetlenül ehhez a témához tartozik, de ez azért eléggé hátborzongató:
index.hu/belfold/2011/03/20/a_kormany_megtorolta_hogy_leszavaztak_ferihegy_uj_nevet/

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2011.03.20. 21:14:48

@belzebubó: a svejci' nem véletlenül írtam úgy ahogy, de nem baj, továbbá a kétkezi munkát sem véletlenül szajkózom de ez sem baj, Azért kösz, hogy felhívtad rá a figyelmem. De tényleg. ;D

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2011.03.20. 21:22:39

@belzebubó: ja és AKKOR is hozzá lehet csapni azt a nem kis pofátlanságot, hogy jani porontya abból lesz jó parti, amit a devizahitelesek beszoptak. Ügyeskedni persze lehet, de ez mindenkinek magánügye, és úgy gondolom hogy pont egy ilyen gázárjaninak kéne pont befognia pont ezzel kapcsolatban a lepcses pofáját. Mert egyáltalán nem etikus. (teljesen mindegy mikor történt az ügyeskedés, és az is hogy miért mondta)

Donna (Cara)mba 2011.03.20. 21:42:01

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/: Költői kérdés:

A valuta-spekuláció milyen jellegű konstruktív munka?
Miben szolgálja a gazdaságot, a közt, a társadalmat?
Mennyit dolgozik egy valuta-spekuláns (mondjuk Lázár mennyi időt, pénzt, fáradtságot fordított a spekulációra, hogy ezzel példálózhasson mondjuk egy műtétet elvégző orvosnak, egy tanárnak, egy takarítónőnek, stb...? Mert ugye ők is dolgoznak azért...
Persze lehet, hogy a spekuláció hasznosabb és nélkülönözhetetlenebb tevékenysége a társadalomnak, mint az orvosé. tanáré, takarítóé...
Mondom, én már nem tudok eligazodni ezen az értékmérő skálán:(

Ja, és hány forinttal kezdte a sorozatos sikeres spekulációkat? 100 forinttal? Ami majd "kockáról kockára" gyarapodott egy jó kis sortolás után mondjuk 10000-re? Aztán a 10000 már 100000-re és így tovább?
Soha nem veszített?
Jó játékos;)

dr. Aullah 2011.03.20. 22:01:12

OFF:

index.hu/belfold/2011/03/20/a_kormany_megtorolta_hogy_leszavaztak_ferihegy_uj_nevet/

"Földrajzi nevekről döntő bizottság tagjait rúgták ki munkahelyükről, miután úgy vélték, a kormány által javasolt Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér név bonyolult, és nem menne át a köztudatba. Szakmai véleményükért egyeseknek nem is a bizottsági helyükkel kellett fizetniük, hanem a bizottsági tevékenységüktől független munkahelyükről rúgták ki őket."

BAZMEG... ez legalább annyira durva, mint a Lázár köcsög beszéde...
Amúgy ez nagyon jellemző. Van egy szakmai bizottság... ami... nos... KIVÉTELESEN VÉGZI A DOLGÁT, de ezek a szemét politikusok azt hiszik, hogy ők mindent jobban tudnak. ESZEM FASZOM MEGÁLL... ez a kibaxott demokrácia... ha valamivel nem értesz egyet, akkor kirúgnak. EZT MEG HOGY GONDOLJÁK??????????????

Horizont 2011.03.20. 22:18:09

Én köptem egyet, magamban. Az összesre. Már bocsánat.

Vidéki 2011.03.20. 22:34:34

@Viktus:

"Audiatur et altera pars!"

Vidéki 2011.03.20. 22:39:38

@Conv:
Ne magyarázgasd, hogy szerinted mit mondott Lázár, inkább vedd a fáradságot és olvasd el figyelmesen a "A teljes szöveg a HírTV-ről" passzust.

Ne csak írj, olvass is!

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.03.20. 22:56:05

@Vidéki:
elolvastam a teljes szöveget, a közgyűlésen készített jegyzőkönyvet.

de, ha Te bárhol találtál benne olyat, hogy "aki politikusként nem tud elérni eredményeket, annak nincs helye a közgyűlésben" akkor itt kijelentem, hogy egy komcsi troll vagyok, és erre módosítom is a nickem.

azonban, ha olyat találsz benne, hogy "akinek a saját társadalmi viszonyaihoz képest semmire nem futotta, semmit nem tudott letenni az asztalra, az ne üljön például a képviselő-testületben" akkor szépen átírod a nicked "fidióta"-ra.

Amennyiben a kettő szerinted ugyanaz, akkor segítek átírni, mert valószínűleg, szellemi qualitásod okán önállóan, egy ilyen bonyolult művelet nem fog menni.

csicsrricsi 2011.03.20. 23:05:34

@Vidéki: figyelj, olvasd már el, az égvilágon semmit nem beszél megélhetési politikusokról benne, nincs is benne ez a kifejezés.

arról beszél, hogy annyira lenézi a szegényeket, hogy azok ne is menjenek még politikusnak se.

kopizd már ki azt a részt, ami megélhetési politikusokról szól!!

csicsrricsi 2011.03.20. 23:11:00

@Vidéki: de azt is elárulom, hogy a hírtv-s anyag is manipulált, ugyanis lázár nem arra válaszolja azt a részt, amit a hírtv állít, ez kiderül a teljes jegyzőkönyvből.

arra meg nem is tudok mit mondani, hogy kósa szerint az mszp manipulált, komolyan, az az ember egy poénfáraó :D

Viktus 2011.03.20. 23:33:17

@csicsrricsi:

Okés, de akkor pedig , azért kellene lemondania elmenni dolgozni, ésaztán jelentkezni képviselőnek, mert neki sem volt sok mindene :P

dagiiron 2011.03.20. 23:42:03

Komolyan mondom, itt jó páran elakadtak a szövegértés területén.. Lázár nem a szegények ellen beszélt, hanem azon emberek ellen, akik a saját anyagi szintjükön semmit sem értek el. A SAJÁT ANYAGI SZINTJÜKÖN!!! Szóval aki itt szegény ellenességről irkál, az egyszerűen képtelen a szövegértésre, vagy egyszerűen sima kis pártkatona..

csicsrricsi 2011.03.20. 23:52:38

@dagiiron: ezt iróniának és humornak szántad vagy full komolynak? :D :D

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.03.20. 23:54:38

@dagiiron:
fura, ahogyan te a szövegértéssel példálózol :)
nem anyagi szintjükről, hanem társadalmi viszonyukról beszél.

"de akinek a saját társadalmi viszonyaihoz képest semmire nem futotta, semmit nem tudott letenni az asztalra, az ne üljön például a képviselő-testületben"
azaz, ha valaki pl középosztálybeli főiskolai tanár és nem tudott feljebb lépni anyagiakban, az ne lehessen képviselő.

"Nagy baj lenne, ha olyan képviselők ülnének, akiknek semmijük nincsen, ezt kell mondjam"
szerinte az legyen képviselő, aki anyagiakban sikeresen megszedte magát.

mondok neked valamit amit tuti nem értesz félre és sikerül megjegyezned:

im-ho-tep im-ho-tep im-ho-tep

Dagiiron 2011.03.21. 00:16:33

A vagyonnyilatkozatok körül zajlik a vita, s nem a társadalmi viszonyokról.

"azaz, ha valaki pl középosztálybeli főiskolai tanár és nem tudott feljebb lépni anyagiakban, az ne lehessen képviselő."

Egy nagy szart. Arról szól, hogy egy főiskolai tanár ne akarjon képviselő lenni, ha tök üres vagyonnyilatkozatot ad le. Ugyanis a jövedelmi viszonyai alapján valamifajta vagyont össze kellett volna hoznia, ha felelősen gazdálkodik a jövedelmével. Ha pedig erre nem képes, akkor miért is akar képviselő lenni?

"szerinte az legyen képviselő, aki anyagiakban sikeresen megszedte magát."

Természetesen megint ferdítesz, ugyanis nem a sikeresen megszedte magára utalt, hanem arra, hogy a maga szintjén. ez az gyengébbek kedvéért azt jelenti, hogy a rendelkezésére álló jövedelmekből elért valamit, s nem pl. a sarki kocsmát gazdagította, vagy pl. nem a státusz dolgokra költötte, hanem takarékoskodott, hogy előbbre lépjen. Ez rohadtul nem ugyanaz.

csicsrricsi 2011.03.21. 00:30:04

@Dagiiron: ez nagyon szép, könnycseppeket morzsolgatok a szemeim sarkában, de sajnos ez a logika kicsit elrugaszkodik a realitásoktól :D

mi az édes isten köze van a vagyonnyilatkozatoknak az életstílushoz? ezt a hírtv írta? :D hogy lehet ekkora hülyeséget beszopni :D szerintem lázár maga is sírt, mikor ezt a kifogást kitalálta :D :D
annyira erőltetett, amit mondasz, már ne is haragudj, hogy az már valami embertelen.

csicsrricsi 2011.03.21. 00:32:51

"Természetesen megint ferdítesz, ugyanis nem a sikeresen megszedte magára utalt, hanem arra, hogy a maga szintjén. ez az gyengébbek kedvéért azt jelenti, hogy a rendelkezésére álló jövedelmekből elért valamit, s nem pl. a sarki kocsmát gazdagította, vagy pl. nem a státusz dolgokra költötte, hanem takarékoskodott, hogy előbbre lépjen. Ez rohadtul nem ugyanaz. "

ne haragudj, de:
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

turcsány karcsi elvtárs 2011.03.21. 00:33:07

milyen érdekes hogy aki olyan erkölcsi szinten áll, hogy hitelesen alkothat véleményt embertársairól, nem ilyen stílusban adja elő magát, sőt azt hiszem lézerblokkoló sincs az autójában.
ráférne az országra, de az ország vezetőire is egy kevés jámborság

Jurganov 2011.03.21. 00:34:14

@Dagiiron: lol wazze. az a durva, hogy hiszel is abban amit írsz. vagyis korlátolt vagy. nem kicsit, ellenben nagyon. azon gondolkodtam, hogy ha már a szobád naracssárga, akkor milyen színnel írhatnád rá ezeket a baromságokat. én vagy zöldet, vagy a hagyományos feketét javaslom.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.03.21. 00:34:25

@Dagiiron:

voltaképpen mindent bele lehet magyarázni a dolgokba, ha akar az ember
im-ho-tep im-ho-tep im-ho-tep

azonban engem, ismerve lézerjani jövedelembevallását és bevételeit, melyek ugye publikusak, akkor azt kell mondjam, hogy janinak semmi keresnivalója ott ahol van, mert évi cca 35 milliós személyi bevételből, évek alatt csak egy rakás adósságot tud letenni az asztalra mint saját vagyongyarapodást, illetve mint polgármester a vezetése alatt álló város adósságállományát sikerült meghússzoroznia.
hát nem egy sikeres ember ezek szerint.

még annyit, hogy:
im-ho-tep im-ho-tep im-ho-tep

csicsrricsi 2011.03.21. 00:36:38

@Dagiiron: mondjuk az a szomorú, hogy pont ez a mentalitás és torz korcs bunkó szemlélet látszik a meghozott törvényekben is, és ha valaki tényleg így gondolkodik, akkor az soha a büdös életben nem tudta, milyen nehéz körülmények között élni.

próbáld már meg felfogni, hogy ilyen, hogy "előbbre lépni" ez nem a jól gazdálkodástól függ, maximum álomországban.

Bee-zony 2011.03.21. 03:22:47

Találtam böngészés közben...

„Minden nép, minden embercsoport csakis olyan réteget termelhet ki és tűrhet meg önmaga testén, amilyen a többség. Amilyen a többség tudata.”

SZÓKRATÉSZ: Mennél többre tartják egy államban a gazdagságot és a gazdagot, annál kevésbé becsülik az erényt és a derék embert.
ADEIMANTOSZ: Világos.
SZÓKRATÉSZ: Az ember amit becsül, azt ápolja, amit lebecsül, elhanyagolja.
ADEIMANTOSZ: Így van.
SZÓKRATÉSZ: Így végezetül a viszálykodó és becsvágyó emberek helyébe pénzimádó és vagyonhajhász népek lépnek, akik magasztalják a gazdagot, csodálják és vezetőnek teszik, a szegényt pedig megvetik.
ADEIMANTOSZ: Nagyon is.
SZÓKRATÉSZ: Ugye aztán törvénybe iktatják az oligarchikus alkotmány kötelmeit, megszabják a vagyonhatárt, ahol tehetős az oligarchia, ott magasabban, ahol gyengébb, szerényebben; és kimondják: nem lehet vezető, akinek a vagyona a kiszabott határon alul marad; és mindezt vagy erőszakkal és fegyverrel viszik keresztül, vagy már előre megfélemlítéssel mesterkedik ki ezt az alkotmányt. Vagy nincs így?
ADEIMANTOSZ: De így van.
SZÓKRATÉSZ: Szóval így jön létre ez az alkotmány.
ADEIMANTOSZ: Így. És mi a módja ennek? És melyek az általunk felrótt hibái?

Az oligarchia jellegzetes hibái
VII. SZÓKRATÉSZ: Az első hiba mindjárt ebből a vagyonhatárból következik. Vedd észbe, mi lenne, ha a hajók kormányosait a vagyonhatár szerint jelölnék ki, és szegény emberre nem bíznák a hajót, még ha a legkiválóbb kormányos is!
ADEIMANTOSZ: Cudar egy hajóút volna!
SZÓKRATÉSZ: És nem ugyanez az eset bármi más vezetésnél?
ADEIMANTOSZ: Úgy vélem, igen.
SZÓKRATÉSZ: Csak az államnál nem? Vagy az államra is érvényes ez?
ADEIMANTOSZ: De mennyire érvényes! Hiszen az állam vezetése a legnehezebb és legfontosabb!
SZÓKRATÉSZ: Ez hát az oligarchia egyik fő hibája.
ADEIMANTOSZ: Úgy látszik.
SZÓKRATÉSZ: Hanem ez sem kisebb az előbbinél.
ADEIMANTOSZ: Micsoda?
SZÓKRATÉSZ: Hogy szükségképpen nem egy állam, de kettő: a szegényeké és gazdagoké, akik, bár ugyanott laknak, lesik, hogyan ártsanak egymásnak.
ADEIMANTOSZ: Ez sem kisebb hiba.
SZÓKRATÉSZ: Az sem valami jó, hogy szinte alig képesek hadat viselni, mert szükségképpen vagy fölfegyverzik a tömeget, és akkor az ellenségnél is jobban retteghetnek tőle, vagy ha nem veszik igénybe a tömeg segítségét, akkor aztán igazán oligarchikusan néhányuknak kell harcba szállniuk, s hozzá még pénzt sem akaródzik áldozniuk, mert a pénz a mindenük.
ADEIMANTOSZ: Ez sehogy se jó.
SZÓKRATÉSZ: És amit régebben elítéltünk, hogy ilyen államban ugyanannak a személynek kell földet művelni, pénzt szerezni és még harcolni is - ez a sokfele kapkodás szerinted helyes?
ADEIMANTOSZ: Dehogy helyes.
SZÓKRATÉSZ: Ám nézd, valamennyi baj közül nem az a legfőbb, aminek először ez az állam ad helyt?
ADEIMANTOSZ: Micsoda?
SZÓKRATÉSZ: Hogy itt az ember a vagyonát szabadon elverheti, és egy másik azt megszerezheti, és aki elverte mindenét, itt élhet az államban, s nem kell egyik csoporthoz sem tartoznia: nem pénzszerző többé, se mesterember, se lovas, se gyalogos, hanem csak úgynevezett ínséges és szegény.
ADEIMANTOSZ: Valóban először itt lehetséges ez.
SZÓKRATÉSZ: Ennek legalábbis nem szegik útját az oligarchikus államban! Hisz akkor nem volna egy részük túl gazdag, a többség meg végsőkig szegény.
ADEIMANTOSZ: Igaz.
SZÓKRATÉSZ: És ezt is fontold meg! Amíg az ilyen ember gazdag volt és költekezett, mi haszna volt belőle az államnak az említettek szerint? Nem csupán színleg volt a vezetők egyike, igazában se nem vezető, se alantas, hanem csak a kész vagyon élősdije?
ADEIMANTOSZ: Így van. Más se volt, csak élősdije.
SZÓKRATÉSZ: Akár azt is mondhatjuk: amint a méhcsaládban benne támad a here a méhraj kárára, úgy támad a családban az ilyen, az állam kárára.
ADEIMANTOSZ: Nagyon is, ó, Szókratész.
SZÓKRATÉSZ: Ám, Adeimantosz, a szárnyas heréket isten mind fullánktalanul teremtette; a kétlábú heréket azonban csak részben fullánktalannak, a többit szörnyű fullánkokkal. A fullánktalanok öregségükre koldusként végzik, a fullánkosakból lesznek viszont az úgynevezett gazfickók.
ADEIMANTOSZ: Színigazság.
SZÓKRATÉSZ: Ha az államban koldusokat látsz, világos, hogy settenkednek ott tolvajok, zsebmetszők, szentélyfosztogatók és más minden ilyen gazságra vetemedők.
ADEIMANTOSZ: Világos.
SZÓKRATÉSZ: Nos, az oligarchia államában nem látsz koldusokat?
ADEIMANTOSZ: A vezetőkön kívül majdnem mindenki az.
SZÓKRATÉSZ: Ne gyanakodjunk, hogy akad ott sok fullánkos gazfickó is, akiket a vezetők csak óvakodva, erőszakkal zabolázhatnak meg?
ADEIMANTOSZ: De csak gyanakodjunk!
SZÓKRATÉSZ: És ne mondjuk azt, hogy ezek tanulás híján a rossz neveléstől, a rossz alkotmányszervezés folytán váltak gonosztevőkké?
ADEIMANTOSZ: De igen.
SZÓKRATÉSZ: Ilyen hát az oligarchikus állam, és ennyi hibája akad, vagy még több is.
ADEIMANTOSZ: Körülbelül.

Bővebben:
kataklizma.info/2010/11/29/az-oligarchia

Valamint:
Nagy lélek, kontra nagy vagyon; vagyontalan Gandhi kontra Lézer Jani...
Ki tett többet az emberekért?
És akkor Jézusról, a hajléktalanról még nem is volt szó...
De rövidre foghatjuk: a magyar politikai elit (élén a diszgráfiással) egy nagy pszichopata klub, rossz értékrenddel - osztogatás a klubnak, fosztogatása a többieknek újraelosztás címén -, és amiből végül olyan dolgok következnek, mint Líbiában - vagy 1514-ben, hogy térben ne kelljen messzebb menni. Ilyen mentalitással, mint ami itt a vezetőknek, és rajtuk kívül is nagyon sokaknak van, normális és jól működő ország nem lesz. Mondhatni, belefulladnak a saját s(z)arukba, azokkal együtt, akiket belerántanak.
Újra kell gondolni az egész rendszert az alapoktól kezdve, és felépíteni; ez a kiút abból a csapdából, amelyikben Magyarország van.
Ha már irányításról, és valódi nemzeti felemelkedésről van szó, ezek az alapvetőek:
erkölcsi fejlődés;
szellemi fejlődés;
pszichopata-mentesség;
szakértelem.

Ez nem az SZDSZ-MSZP-Fidesz-KDNP-LMP útja; ha ígérik, ha nem, akkor sem ezt fogják megcsinálni.
Nem véletlenül mondta (a zsidó) Hegedűs Zsuzsa 2010 tavaszán (aki most Viktátornak ad tanácsokat 10 MFt-ért), hogy bárkire lehet szavazni, csak a Jobbikra ne (lévén az az egyetlen, nemzeti érdeket képviselő párt).

Aki még nem hallotta: Orbán leendő minisztere szerint nyugodtan szavazhatunk az MSZP-re, MDF-SZDSZ-re, bárkire, egyedül a Jobbikra tilos
kuruc.info/r/26/54079/
"Az ország bajban van, mindenkire szükség van, mindannyiunk felelőssége; egyetlenegy pártra nem lehet szavazni, azt úgy hívják, hogy Jobbik."

Tízmillióért kap tanácsot Hegedűs Zsuzsától Orbán, a honlapját libsik készítik
kuruc.info/r/2/75877/

Lehet rágódni a napi aktualitás szintjén L. János bűnszövetkezeti tagon, de igazából sokkal nagyobb léptékű és horderejű dolgokról van szó, és nem az a legnagyobb tét, hogy megy-e, vagy marad. Lázár-Lézer beleillik a sorba, nem rúgják ki, hanem megvédik. A ferihegyi név-nemváltoztató ellenszegülőket rúgják ki. Az van kirúgva az állami munkahelyről, aki normális, aki szakmailag rendben van, és semmi diszgráfia, semmi seggnyalás a részéről. A Fidesz 100%-osan kontraszelektált államot épít; a lényeget illetően olyat, mint Kadhafié - volt...
Ha a 2/3-ad, aki nem rájuk szavazott, nem áll össze csoportként, hanem megmarad egyénnek, akkor megszívta, ha itt marad, mert vele szemben ott van a zárt bűnszövetkezeti falanx, amivel mindig legyőzött egyénként találja magát szembe.
Ha az egyének nem egyesülnek a Fidesz uralom ellen, akkor elvesznek.
Join or die (csatlakozz, vagy halj meg). Ismerős?
Benjamin Franklin
hu.wikipedia.org/wiki/Benjamin_Franklin
"Franklint a forradalom után megválasztották Pennsylvania kormányzójának, de fizetést nem fogadott el a szolgálatért."
Micsoda élhetetlen alak, ahelyett hogy alaposan eladósította volna Pennsylvaniát, miközben degeszre kereste volna magát az adófizetők pénzéből és a városnak felvett kölcsönökből, és hagyott volna maga után egy csődtömeget... Ugye L. János és társai?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.03.21. 04:31:23

@csicsrricsi: Mittomén, az egyik cimbi linkelte, de talán a Hírszerzőn. Nem értem rá elolvasni, de amúgy is, nekem bőven elég volt a felvétel.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.03.21. 05:05:42

@Dagiiron: Sajnos az a baj, hogy a magyar viszonyok között, aki "elért valamit" az 99% nem tisztességesen tette. Magával a vagyonnal nincs baj.
Aki meg nem gyűjött maga alá sok lóvét, ÉS kapcsolatokat, az meg nem lesz képviselő, még ha ilyen ambíciói lennének is, mert nemfognak mögé állni a pénzes rétegek tagjai. És anélkül meg nem megy.
Az ilyen Lázár-félék a legrosszabbak, mert ezek azt hiszik, ők szarták a világot, pedig csak egy szarjankó, aki mások hátán kapaszkodott fel.

Scala 2011.03.21. 05:31:48

@Disznó Úr: évfolyamtársad volt?
Milyen életpályára gondoltál neki? Bírósági? :-)))

kormányzó 2011.03.21. 07:37:20

@Vidéki: Nem értelek pontosan.Te most az Elqrót mentegeted?

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2011.03.21. 07:37:54

@Disznó Úr: " Hol rontottam el az életem?! "

Ottan, hogy egyetem után nem mentél miniszterelnöknek :)
illetve hogy nem vagy tagja a Kósa--féle shortolói munkaközösségnek

Baldrick68 2011.03.21. 07:44:43

Látva ezt az egész cirkuszt erősen gondolkodom azon hogy kellene egy pártot alapítani.
Az lenne a neve hogy Normális Emberek Pártja = NEP.
A párt jelmondata valami olyan lenne hogy "2+2=4 Minden körülmények között"
:-)

z666 2011.03.21. 09:08:52

Lázár a tökéletesen elvtelen, gátlástalan, törtető megélhetési politikus prototípusa. Még a Csótánynak is vannak elvei...

szentkoronaradio.com/belfold/2010_04_01_ismerjuk-meg-fideszes-politikusainkat-lazar-janos

Nyelve barna, de lefelé rugdos.

Marcellusca 2011.03.21. 09:10:09

De jó, hogy nem jártam már erre tegnap este! :)
Előkerültek az egybites, agyhalott naridroidok. :P
És miért csak a "magyarázat" után? Addig hol a francban voltak? Esetleg ők is már-már cinkesnek ítélték lézerjani megnyilvánulását?
Vagy csak pártutasításra, a hivatalos verzióra vártak?
Ehhh ....

@Baldrick68: Egy pöttyet kiegészíteném a jelmondatot: "2+2=4 MINDÍÍÍÍG, minden körülmények között" :DDDD

-er- 2011.03.21. 09:19:47

Egy szerény, munkás ember kimutatása:

Lázárnak vagyonnyilatkozatai alapján valóban nincs szégyellnivalója, 36 éves korára jelentős vagyont halmozott fel. Legfontosabb befektetése az a több mint 40 hektár termőföld, amelyet 1994, vagyis 19 éves kora óta folyamatosan vásárolt, a K&H Bankban több mint 12 milliós megtakarítása és 20 milliós a tartozása (ebből 14 millió "családi kölcsön" címen szerepel a nyilatkozatban).
Lázár emellett felerészben tulajdonosa egy hódmezővásárhelyi, 160 négyzetméteres háznak, amelyet 2001-ben, polgármesterré és képviselővé választása előtt vásárolt és a család tulajdonában van még egy 160 négyzetméteres révfülöpi üdülő és a hozzá tartozó 1100 négyzetméteres telek is. A jelentős földbirtok ellenére a frakcióvezető nem gazdálkodik, földjeit bérbe adja, amiből - vagyonnyilatkozata alapján - 2,5 millió forintos jövedelme származik.
A földműveléssel Lázárnak ezen kívül annyi kapcsolata van, hogy igazgatósági tag a Gorzsai Mezőgazdasági Zrt-nél, amiért havonta bruttó 82 ezer forintot kap.
Polgármesterként Lázár havonta bruttó 545 ezer forintot keres. Képviselői tiszteletdíja 510 ezer forint, amihez 556 ezer forint választókerületi pótlék járul. Összesen tehát - a földbérletből származó bevételén kívül - bruttó 1,69 millió forint a havi jövedelme. Legfrissebb vagyonnyilatkozata szerint 18 millió forintja van kötvényekben, 1,6 millió forintja készpénzben. Van ezen kívül egy 6,8 millió forintos életbiztosítása és 1,1 milliós követelése is.
A 2002-ben polgármesterré és képviselővé választott politikusról 2007-ben derült ki, hogy első ciklusában rekorder lett összesen több mint 18 millió forintos költségtérítésével. Akkor azzal védekezett, hogy csak annyi pénzt vett fel, amennyi járt neki.
www.origo.hu/itthon/20110320-igy-lett-vagyonos-ember-lazar-janos.html

Vidéki 2011.03.21. 10:00:29

@Conv:

Írod: "de, ha Te bárhol találtál benne olyat, hogy "aki politikusként nem tud elérni eredményeket, annak nincs helye a közgyűlésben" akkor itt kijelentem, hogy egy komcsi troll vagyok, és erre módosítom is a nickem."

Íme: "Hogy ha egyetemi ember, akkor ahhoz a jövedelemhez képest érjen el valamit, de akinek a saját társadalmi viszonyaihoz képest semmire nem futotta, semmit nem tudott letenni az asztalra, az ne üljön például a képviselő-testületben. Nagy baj lenne, ha olyan képviselők ülnének, akiknek semmijük nincsen, ezt kell mondjam.".

Kíváncsian várom, mikor jelennek meg "egy komcsi troll" hozzászólásai.

Vidéki 2011.03.21. 10:02:16

@Conv:

Írod: "de, ha Te bárhol találtál benne olyat, hogy "aki politikusként nem tud elérni eredményeket, annak nincs helye a közgyűlésben" akkor itt kijelentem, hogy egy komcsi troll vagyok, és erre módosítom is a nickem."

Íme: "Hogy ha egyetemi ember, akkor ahhoz a jövedelemhez képest érjen el valamit, de akinek a saját társadalmi viszonyaihoz képest semmire nem futotta, semmit nem tudott letenni az asztalra, az ne üljön például a képviselő-testületben. Nagy baj lenne, ha olyan képviselők ülnének, akiknek semmijük nincsen, ezt kell mondjam.".

Kíváncsian várom, mikor jelennek meg "egy komcsi troll" hozzászólásai.

Vidéki 2011.03.21. 10:03:27

Egy régi magyar filmben lehetett látni ezt a jelenetet:

Egy kocsmárosnak volt egy nagyon primitív, de nagyon erős kidobó embere, Pista
Ha a kocsmáros elégedetlen volt valamelyik :”vendéggel”, e szavakkal utasította cselekvésre:

„Pista eredj, sértődj meg”.

Pista elindult a kiszemelt „vendég” felé és a „szidtad az anyámat” állítással legitimálta az ezt követő durva erőszakot, ami a kiszemelt „vendég” kidobását kísérte.

A magyar „Népszabad sajtó” is nagyon hasonló elvek alapján működik.

Virág et. 2011.03.21. 10:10:49

@Vidéki: Lehet, hogy nem egy nyelvet beszélünk, de Lázár itt nem a politikusi eredményekhez köti a közgyűlési tagságot, hanem a "saját társadalmi osztályában" elért eredményekhez.

Seduxen (már NEM dr.) 2011.03.21. 10:11:02

'napot!

Emlékeztet ez engem egy bizonyos "igazságbeszédre", ahol a mesemondó "nem bontotta ki az igazság minden részletét".

www.parlament.hu/kepv/eletrajz/hu/l016.pdf

ez alapján tényleg hihetetlen versenyszférás munkatapasztalat birtokában van lézerjankó...

Seduxen (már NEM dr.) 2011.03.21. 10:14:00

@csizsikpizsik: még nem :)))

www.mnb.hu/arfolyamok

de ügyes gyerek a kósa is, ha besegít neki sííjjjájtóóópéteeeej, akkor holnapra karcolhatjuk a 300-at :))))

galoooshka 2011.03.21. 10:33:21

Nem láttam a sajttájt, kiült-e Jani arcára a sunyi-lenézős-félmosoly, mely olyan jól illik hozzá és jelen van minden megszólalásánál? Olyankor akármit is mond, látszik, hogy ezt gondolja: "Na, bunkókáim, most elmagyarázom nektek, hogy is van ez, az nem is úgy volt, a kezemet figyeljétek, véletlen se a számszélét!"
Mindig az emberek száját kell figyelni, a szájaszéle megmondja, ha tudatosan hazudik :)

fokabacsi 2011.03.21. 10:53:10

Hogy szájba tudnám vágni, egy gyalogsági ásóval, egyből a pofájára fagyna az a hülye vigyor !
Még lelkifurdalásom sem lenne!

Jurganov 2011.03.21. 10:55:44

@Vidéki: téged ezért fizetnek, vagy mi? gondolom igen, hiszen ha tényleg annyira korlátolt lennél mint amilyennek mutatod magad akkor írni sem tudnál.
www.youtube.com/watch?v=5Tc9b4VC0RU -ezt neked, olyan 3.30-tól 3.50 ig :)
@galoooshka: "száját kell figyelni, "-naja, ha mozog akkor hazudik. a politikus biztosan. szóval igen, hazudott :)

Disznó Úr 2011.03.21. 10:57:37

@Scala: Már így is túlságosan kiadtam magam. Gondold el: beszélek itt össze-vissza aztán a végén jaj lesz nekem. Bár, ha jobban belegondolok már így is jaj. Igen, az volt és a hozzám hasonló kisszerű, fantáziátlan emberek azt gondolták, hogy majd elkezdenek szépen dolgozni, egyre feljebb a szamárlétrán --- bruhaha.

Ha már itt intimpistáskodok, azért meg kell jegyeznem, hogy Lázár úr mindig is jobboldali érzelmű volt, ellentétben más későbbi fideszes képviselővel, aki az egyetemen csak Népszabit olvasott. Mind a ketten jó srácok voltak úgy egyébként.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.03.21. 10:58:00

@Vidéki:
fidióta, azt hiszem, segítenem kell neked a nicked átírásában.
itt szó sincs arról, hogy mint politikus érjen el eredményeket, ő eleve ahhoz köti a képviselőséget, hogy még mielőtt képviselő lesz, legyen vagyona, ami a saját társadalmi szintjénél előrébb mutat.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.03.21. 11:09:34

Most komolyan, ki nem szarja le mit mondott? Lemondani nem ezért kéne, hanem mert Hódmezővásárhelyt a legeladósodottabb magyar várossá tette. Felelős pozícióban a hozzánemértés nagyobb probléma mint a cinizmus...

karloszky 2011.03.21. 11:33:39

Ócska bolsevik/liberális hazugság az, hogy minden ember egyenrangú lenne!

Létező példa:

Adott két átlagos keresetű embert, mindketten 20 évesen kezdtek el dolgozni, hasonló keresettel és szülői háttérrel. Most 40 évesek, de míg az egyiknek már van családja, három gyerekkel, saját lakással, a másik még mindig a szülei házában lakik az éppen aktuális és átlag három havonta cserélődő nőjével, szinte minden pénzét elissza, elbulizza "de én legalább élek bazmeg, nem kibaszott papucs kispolgár vagyok mint te!" jelszóval.

Na ne mondja már nekem senki, hogy mindketten ugyanannyit érnek! Utóbbi semmire nem vitte az életben, neki annyit is ér az élete, ez a véleményen, ezt tudom mondani!
Pedig Lázár Jánost kifejezetten nem kedvelem - csak éppen értékelvű konzervatív nevelést kaptam a szüleimtől, és nincs tele a fejem azzal a sok liberális bullshittel sok prolinak!

Jurganov 2011.03.21. 11:47:38

@karloszky: óó, te megmondóember :) te, és a te remek, szüleid által átadott konzervatív nevelésed. egy röhej.

hoplita 2011.03.21. 12:03:04

@karloszky:
Ki beszél egyenrangúságról, te marha.....??????
A példád egy fokkal még hülyébb is, mint te magad.....

fgm 2011.03.21. 12:47:33

Komolyan, ez a csávó képes nyafzni azon, hogy őt félreértették, meg egyébként is, a lézerblokkoló az direkte szériatartozék egy ekkora autón, aki az abszolút nehézsúlyú bajnoka a számla-nélküli képviselői költségtérítésnek... De az biztos, hogy azért keményen megdolgozott, nyilván munkájának értékét jelzi a felmarkolt pénzmennyiség.

Dendrobatidae 2011.03.21. 13:40:43

@zero: Azért ez is megérne egy postot! A Fidesz egyik legundorítóbb udvaronca böfögte fel Lázár védelmében! :
"...Abban is ludas továbbá Lázár János, hogy nem udvarol a csőcseléknek nap nap után, ahogyan más pártokban igen gyakran előfordul. Inkább őszintén elmondja, hogy az olyan embert becsüli a leginkább, aki vitte valamire az életben..."
Szóval már nem is csupán 'senki' aki 'nem vitte semmire' hanem egyenesen CSŐCSELÉK! De a többi része is megér egy misét. Igazi látlelet a fidesz-holdudvar gondolkodásáról.

Ezt a hányás Szentesi Zöldi László nevű seggnyalótó származik, "Egy politikus valódi bűne" címmel.
A Mandineren már vadult tapsolják: mandiner.hu/cikk/20110321_egy_politikus_valodi_bune

Marcellusca 2011.03.21. 13:53:39

@Dendrobatidae: Asszem, inkább nem regelek oda. :)))

Egyébként, Te, mazoPista vagyol, hogy a mandínert olvasod, kommenteled? :DD

Reset Elek 2011.03.21. 14:10:56

fájdalomcsillapító(?):
hvg.hu/itthon/20110321_polgarmester_kepviselo_lazar

ez a szarházi jobban terel mint józsi bácsi pulija :(

Seduxen (már NEM dr.) 2011.03.21. 14:28:12

@Dendrobatidae: azt a büdoskurvahétszentségit. jelentem: lefőtt a kávé :)))

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2011.03.21. 14:28:13

Na,így már mindjárt más!Zero kérj bocsánatot!:))

James T. Kirk (törölt) 2011.03.21. 14:31:12

kedves lézer anyuka, még nem késő az abortuszhoz...

James T. Kirk (törölt) 2011.03.21. 14:36:57

@Vidéki: és Petőfi versét megvágni azt szabad, mert nem tud fenyegetőzni jogi lépésekkel ? :-)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.03.21. 15:06:04

"Azok közé tartozom a Fidesz-frakció minden tagjával együtt, aki vállalja a szavaiért a felelősséget. Nem azok közé tartozom, akik a parlamentet és a városházát célnak tekintik, nem eszköznek, azért hogy pénzt keressenek. A tetteim megmérésében a városházán elért eredményeim minősítik" - mondta Lázár János. :))))))))))))

azt hiszem a városházi eredmények, elég jól mutatják ezt valóban :)
amióta polgármester, azóta igencsak eladósodott a város :)

karloszky 2011.03.21. 15:44:11

@hoplita: Ki beszél egyenrangúságról ??? Mondd, te hol töltötted az utóbbi 5-6 évtizedet, a hold sötét oldalán ? :D A bolsevik/kommunista/liberális tábor az, amelyik ezt hazudja nekünk már 60 éve, ha nem tűnt volna fel.

Bee-zony 2011.03.21. 15:52:07

@Baldrick68: A kétszer kettő néha öt országában, amikor már Hollós Ilona is megmondta azt, ami a naridroidok himnusza lehetne?

Mert kétszer kettő néha öt,
Nem csalás, nem ámítás,
De valóban sokszor hibás a számítás.
Hát kétszer kettő néha öt,
Minden tételt félrelök
Egy sokat ígérő szerelmes pillantás.
...
Kétszer kettő így lesz öt,
Szíved dobban mind-mind jobban,
Szerelem hozza ezt a nagy változást,
S ez áthúz egy vonással megannyi számítást.

80% érzelem, 20% értelem; így működik a többség.
Mi a normálisság kritériuma? Vagy az itt csak egy rétegpárt lehet?

Ha nincs jó pártprogram, és ha nem műveled életformaként, nem fog megvalósulni, se növekedni, se tartósan fennállni.
Orbán még nem dolgozott életében, és már lassan nyugdíjba megy - poénnak jó, de próbáljon meg valaki létrehozni egy tömegpártot és működésben tartani, aztán nyilatkozzon, hogy munka-e, és hogy mennyi idő, energia, pénz, kapcsolat, ötlet kell hozzá.
Még egy kétfarkú kutyához is kell a spiritusz, és hogy ott legyen a gazdája gondolkodásának fókuszában...
Sőt, azonos hullámhossz is kell hozzá; émelyítő demagógia és populizmus Orbántól? Igen, de százezer naridroid ezt kajolja, és nem azt mondja rá, hogy fujj. Ha ilyen emberekből áll a többség...?
Nem azt mondom, hogy lehetetlen, sőt, azt mondom, hogy valaki biztos hogy fog egy új pártot alapítani a tízmillió polgárból, mert van rá igény.
A lottóötös sem csak egy puszta lehetőség, időnként valaki el is viszi. Viszont ha a lottóötösök számát összevetjük a pártalapítók számával, és a sikeresen működő pártok számával, akkor az jön ki, hogy a lottóötösből van több évente, ennek nagyobb a valószínűsége.
Persze a lottóötösnek sokkal többen nekirugaszkodnak, de most az elért eredményről van szó. Jó lennne-e, ha minden héten milliók akarnának pártot alapítani? Egyrészt nem jó az elaprózódás, másrészt viszont abból a versenyből már tényleg születhetne minőség.
Akárhogyan is, nem könnyű a feladat, úgyhogy ehhez képest viszonyuljon hozzá minden pártalapításra vállalkozó.
Ráadásul, a Murphy-törvény szerint rendes emberek nem akarják az embertársaikat irányítani. Folyománya: tehát ez megmarad a pszichopatáknak. A politika vastagon hatalomról és pénzről is szól, nem csak a népboldogításról; tehát az erősen motivált pénz- és hataloméhes, lop-csen-csór, karizmatikus manipulátor hazudozó szélhámos pszichopaták előnyben. De annyira, hogy ha nicsenek szűrve, akkor a sokadik párt is csak az n-edik pszichopata országtönkretevő klub lesz. Mi a garancia arra, hogy nem új generációs kaméleon pszichopata lézerjanikból fog állni a párt? A pénz- és hataloméheseknek van a legerősebb motivációjuk rá, hogy a húsosfazék mellett legyenek... Gandhi-féle szentek pedig kb. 100 évben 1x születnek.

2011.03.21. 17:05:34

Lehet hogy én most nem értek valamit, elolvastam többször is, és igazat tudok adni. Különösen abban, hogy ne abból akarja már megszedni valaki magát, hogy képviselő, mert a tisztelet díj szép pénz, de abból meggazdagodni nem lehet, a kenő pénzből viszont igen.

2011.03.21. 17:12:56

Ez lett Lázár köteles beszéde.

Vidéki 2011.03.21. 22:10:14

@Frengi:

"Mi csináltuk meg a 'köteles akciót' is. Semmi kétség: ami elhangzik, az képileg erőteljes, sőt durva, de nem agresszív, és nem fenyegető.

Kövér nem akar akasztani.

De amit mond, az - egy kis rossz szándékkal - ellene fordítható. Még kiforgatni se nagyon kell, csak kihasználni a benne rejlő lehetőségeket (...) És összerakjuk. Fölhozatjuk még aznap reggel az egy szem kazettát, ami van, lejátsszuk a sajtónak. Szili Kati félig oldalra hajtott fejjel, sírós hangon mondja el, hogy ez milyen borzasztó. Nagyszombaton Lendvai Ildikó még a Fidesznek kézbesít mindenfajta leveleket, és elindítjuk azt az SMS-kampányt, amelynek a vége a köteles tüntetés"

Részlet Gyurcsány vallomásából Debreczeni József Gyurcsányról írt könyvében.

Ugyanerre a kaptafára készült a "Lázár Ügy" is.

A hároméves homályból előhalásztak egy felvételt. Néhány szót kiragadtak összefüggéseiből.

A karmester intésére a siránkozó kórus hatalmas hangerővel elkezd siránkozni, hogy mekkora a gonoszság, hogy mik vannak és hogy kell vigyázni.

Scala 2011.03.22. 07:34:02

@Disznó Úr: Köszönöm. :-)))
Ismerem az átkonvertált típust, 2 milliárdos közbesz. figyelt be neki nemrég (a professzionális "csapatban" van).

//a többihez bölcselkedni tudnék, így nem írok mást: valószínűleg te "a kockáról-kockára" dolgot komolyan gondoltad. :-)//
Ne gyötörd magad,

prendick 2011.03.22. 07:55:58

Elsikkadt itt a lényeg. Pedig még sokat fogjuk emlegetni 2008-at, amikor Lázár János aranykoszorús hörcsögfilozófus letette a hazai hörcsögfilozófia alapjait: "Kaparj kurta, vagy kussolj" :)

Ez fogja meghatározni a közeljövőnket. Ugyebár iparunk, mezőgazdaságunk nincsen, a halászat-vadászat úri passzió lett, nincs más, mint egy országot elindítani a gyűjtögetés utján. Lázár guru megmutatta az utat egymillió munkahelyhez. Irány a nagy magyar mező, ahol annak áll a világ, akinek van akkora pofazacskója, mint Lázár Jánosnak.
Ja és tele pofazacskó, ez fontos. Üres zacskóval nincs pofázás.

Scala 2011.03.22. 08:46:25

@prendick: sajnos jól látod.
Pedig elég egyszerű lenne: Lázár lemond a frakcióvezetőségről, és fokozatosan mindenről, értsd: minden választott tisztségéről. Navracsics meg nem játssza a cinikus elvtelen szemetet. Mivel tegnap megtette ő eltűnik.
De ez csak Belgium, Hollandia, Svédország. Nálunk vagy van egy belső változás (finoman szólva) a kormánypártban, vagy így maradunk.
Senki /!/ nem állt fel, hogy egy picit is ejnye-bejnyézzen, a kdnp meg egyenesen szdsz arroganciával védte "a koalíciós partnert". Én erre már nem tudok mit mondani.

prendick 2011.03.22. 09:09:54

@Scala: Igen, valóban arra akartam célozni, hogy ez most nem politikai kérdés, hanem tisztán morális. Amit bizony súlyosbit, hogy politikaiként reagálnak rá oly sokan. Figyelemreméltóan hamar felmerült a Kóka-Lázár párhuzam, ami sokat árt a Fidesznek, ha nem lépnek gyorsan. A választási sikerük minimum fele ugyanis abból adódott, hogy a polgárok zöme rossznéven vette a "gazdag ember arroganciáját", ami meglehetősen dominánssá vált az előző kormányok idején.
Ennél nem szoktak bonyolultabbak lenni az átlag választó preferenciái.

Tehát ha a Fidesz kommunikációjában nem szűnik meg a Lázár által fémjelzett úrhatnámság, komoly problémáknak nézhetnek elébe.

Scala 2011.03.22. 09:32:57

@prendick: Így igaz!
Kóka János!

Megszűnjön a kommunikációban? Nem lehet már tovább színészkedni, így kimondva a pofájába vágták az embereknek. És nagyon fontos: nem a szövegkörnyezet a fontos, hanem a hév ahogyan mondta, tisztán hallod, érzed, hogy ezek a legalapvetőbb ébertudati szempontjai, hitvallása. A hörcsögfilozófus nagyon jó szó! :-)
Nem, itt sokkal nagyobb változások lesznek szükségesek, ezzel vagy szembenéznek, vagy majd muszáj lesz.
Megúszni nem fogják, abban biztos vagyok, ezalatt azt értem, hogy a jelenlegi trend nem marad fenn. Még idő... Én így érzem.

süti beállítások módosítása