Skip to content


       Szűrés lista

A hűség jutalma

"a munka nem szégyen, a munka eredményét se kell szégyellni, az ember kaparjon, gyűjtsön, építkezzen kockáról kockára. Aki erre nem képes, akinek nincs semmije, az annyit is ér."

Lázár definíciója alapján Papp Dániel sokat ér.
Munkájának is megvan az eredménye: ő a Böröcz István, a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) vezérigazgatója által kinevezett négy új főszerkesztő egyike.

Az MTVA vallási műsorokért felelős főszerkesztője lett Barlay Tamás, a Duna Televízió vallási műsorainak főszerkesztője. Az MTVA közéleti főszerkesztőségét ezentúl Gazsó L. Ferenc, az mr1-Kossuth Rádió intendánsa vezeti. Papp Dánielt, az MTI hírszerkesztőségének vezetőjét nevezte ki a vezérigazgató az MTVA hír- és hírháttér-főszerkesztősége élére. Riskó Géza, a Duna Televízió sportfőszerkesztője pedig az MTVA sportfőszerkesztőségének vezetője és az MTVA Divízió I. (Duna TV) igazgatója lett - ismertette Cserháti Ágnes, az MTVA szóvivője pénteken az MTI-vel.

Papp Dániel életrajza az Indexről:


A Külkereskedelmi Főiskola nemzetközi kapcsolatok szakán szerzett diplomát, majd elvégezte a Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetem nemzetközi kapcsolatok szakát is. Pályafutását a Magyar Rádióban szerkesztő-riporterként kezdte, majd dolgozott a regionális rádiók közéleti műsorainak szerkesztő-műsorvezetőjeként. 2004-től a Magyar Televízió Budapesti Regionális Stúdiójának szerkesztő-riportere volt. Ezután az Echo Televízió hír- és hírháttér műsorainak szerkesztőjeként tevékenykedett, majd a Magyar Hírlap belpolitikai rovatánál szerkesztő-újságíróként dolgozott. A Magyar Televízióhoz 2010 augusztusában tért vissza, ahol először az Új Média vezető szerkesztőjeként, később a Hír Főszerkesztőségen kamatoztatta szakmai tudását. A televíziós szakember két nyelven beszél, 32 éves, nős, két gyermek édesapja.

 

A hírekbe tegnap került bele egy kifejezetten kínos üggyel. Történt, hogy az Index, ez a mocskosszekértolóagymosottstbbanda felfedezte, hogy az MTV egy héttel ezelőtti Híradójában lejátszott, Papp nevéhez fűződő videó durva hamisítás.

A tudósítás szerint Daniel Cohn-Bendit nem válaszolt a riporter kérdésére, miszerint demokratikus értéknek tartja-e kiskorúak szexuális tárgyú megközelítését, majd később ki is megy, miközben a riporter még beszél.

El is hangzik, hogy "Később a sajtótájékoztató végét sem várta meg, távozott a teremből. Kérdésünkre csak Schiffer András, az LMP frakcióvezetője reagált."

Nos, az Index birtokába került vágatlan felvételből kiderül, hogy egyrészt válaszolt is a kérdésre, másrészt csak annak elhangzása után 30 perccel hagyta el a helyszínt.

Itt egy rövidített verzió:  

 

Cohn-Bendit válasza tehát:
"Soha nem állítottam, hogy ezt vegyék bele az Alkotmányba. Nagyon furcsa, hogy az önhöz hasonló fiatal újságírók késztetést éreznek arra, hogy a kormányt védelmezzék. Ma reggel adtam tíz interjút, de mindegyik során ugyanazokat a kérdéseket kaptam.Megkérdezték, beletenném-e a Marseillaise szövegét a francia alkotmányba. Isten ments! A Marseillaise, ha elolvassa a szövegét, meglehetősen véres mű. Nagyon-nagyon véres. A francia múlt szimbóluma, de semmi köze nincs a jelenhez.
Az alkotmánynak nem az a dolga, hogy életstílust definiáljon, hanem az, hogy egy demokrácia struktúráját meghatározza. Az életvitel magánügy. Elképesztőnek tartom, hogy egy olyan, rólam szóló vita, ami a franciáknál tíz éve volt terítéken, ennyire izgatja önöket. Nincs nekem ezzel semmi bajom, csak megjegyezném: akadt, aki amiatt bukott el egy választást a legutóbbi EU-választásokon, mert ezt boncolgatta. Ez egy lezárt ügy, a múlté. Mindenki megállapította, hogy a megfogalmazás nem volt szerencsés, igen, ezt mondtam, és ennyi, vége. Az, hogy ön ezzel hozakodik elő az én, a magyar demokráciát illető kritikámmal szemben, az az én véleményem szerint nem túl kulturált.
Továbbra is azt állítom, hogy egy alkotmánynak semmi köze nincs az életvitelhez, a hithez, az a feladata, hogy a demokráciát szabályozza. Éppen emiatt vélem úgy, hogy az alkotmányuk preambulumának szövege és zenéje nem illik egy, az elképzeléseim szerinti modern alkotmányba.
Azt feltétlenül hozzátenném még, hogy minden újságíró azzal érvel, hogy ez a többség akarata. Egy alkotmány nem a többség akaratát fejezi ki. Az a feladata, hogy rendszerbe szervezzen egy demokráciát, amiben a többség és a kisebbség együtt tud élni, és azzal a felhanggal íródott, hogy a ma többsége akár a holnap kisebbsége is lehet. Ez a demokrácia. Ahhoz, hogy többségről beszéljünk, nem elég a kétharmad, az emberek összessége kell, azaz 100%."

A harmadik bekezdés második felét a többség és az alkotmány viszonyáról jól megfogalmazta, tetszik.

Ennek ellenére Daniel Cohn-Benditet, a marxista anarchistából lett zöld liberálist abszolút hiteltelennek és súlytalannak tartom, egy hőbörgő provokátornak, ahogy Bede Márton is írja, csak vele ellentétben szerintem abszolút nem menő. Kit érdekel egyáltalán, hogy mit mond?
Viszont, ha a lányom felé közelítene, egész biztos, hogy a csirkevágó ollóm recés fejroppantó részével nyiszatolnám a farkát apró cafatokra...

Mert tagadhatja és megmagyarázhatja ő is, beszélhet felháborodottan lejáratókampányról Schiffer is, ez a tényeken nem változtat. Chon-Bendit 1975-ös, Le Grand Basar című könyvében szerepelnek ezek a mondatok: "Többször előfordult, hogy néhány gyerek kinyitotta a sliccemet, és elkezdett simogatni. A körülményektől függően mindig másként reagáltam, de vágyaik problémát okoztak nekem. Megkérdeztem tőlük: miért nem játszotok egymással? Miért engem választottatok, és nem a többi gyereket? De amikor ragaszkodtak hozzá, akkor én simogattam őket."

Valamint ezen a videón is ő szerepel (német felirattal itt):

 

Az óvodáról beszél, ahol dolgozott, és ahova 16 hó és 2 éves közötti gyerekek jártak. 

Hányingerem van, képtelen vagyok leiratot betenni, adjon hálát az égnek mindenki, aki nem érti, és érje be ennyivel, azt hiszem, elég egyértelmű:

 

Lehet, hogy soha nem perelték és ítélték el, de számomra akkor is csak egy gusztustalan, mocskos pedofil állat, akinek semmi keresnivalója a közéletben, és még kevesebb joga belepofázni mások dolgába.

Pláne olyan hozzáértéssel és felkészültséggel, mint a médiatörvényhez, mikor egy "Censored" feliratú Magyar Nemzet (!) magasba tartásával rettegett a magyar sajtószabadságért.

Ettől függetlenül az MTV vele kapcsolatban alkalmazott technikája minősíthetetlen.
Ugyanis jócskán túlmutat Cohn-Benditen.
Méghozzá vissza a múltba, a központból vezérelt agymosás világába.

Azt hittem először, hogy nincs annál lejjebb, mint mikor a köztévé hírt hamisít.
Pedig van. Mikor előléptetik a munkatársat, akinek ez a munka a nevéhez fűződik.
És meg is magyarázzák.

Először az összevágott videót:


"Mivel a Magyar Rádiónál és az MTV-nél nem kívántak nyilatkozni az ügyben, az  Index megkereste a közszolgálati médiumok tulajdonosa, a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap sajtófőnökét, Szabó Lászlót. Kérdésünkre, miszerint etikusnak és szakmailag helyén valónak tartja-e a tudósítást, ezt a választ kaptuk: "Az Ön által hivatkozott sajtótájékoztató videófelvétele teljes egészében rendelkezésre áll, így bárki megnézheti és megítélheti, hogy pontosan mi törtent. Daniel Cohn-Bendit nem válaszolt az MTI Hírcentrum tudósítójának egyértelmű kérdésére, majd később elhagyta a sajtótájékoztató helyszinét. Meggyőződésünk, hogy egy európai parlamenti képviselőnek kötelessége a sajtó kérdéseire megfelelő válaszokat adni."

 

Majd Papp Dániel kinevezését.

Szabó László, az MTVA kommunikációs igazgatója az Index kérdésére közölte:


"az Index információival ellentétben semmilyen botrány nem volt ma az MTVA-ban. És semmi meglepő nincs a kinevezésben: mégha egyetértenénk is azzal, hogy a tudósítással baj volt, akkor sem egy riport alapján kellene megítélnünk, milyen a munkája. Papp Dániel kinevezése régebben elő volt készítve, és ma megtörtént." Szabó László ugyanakkor megerősítette értesülésünket, miszerint az MTI Hírcentrumban és az MTVA-ban téma volt a Cohn-Bendit-riport, elmondása szerint "a megbeszélés vége az lett, hogy megállapították, a közszolgálatnak hitelesen és korrekten kell tájékoztatni a nyilvánosságot."

 

Hajrá fiúk-lányok, jó úton haladtok!
 

(Gyengébbek kedvéért: A hűség jutalma nem csak az előléptetés lehet, hanem az is, hogy egy "piti" kis híradóhamisítás miatt nem esik el tőle.) 

Címkék: fidesz kormány abszurd

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr822811430

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A szabadpénz rendszere kizárja a spekulációt 2011.04.11. 10:35:37

  Íme a cenzúrázott interjú:   A kamatos kamat okozza a válságot  Gyulai Iván ökológus, a Miskolci Ökológiai Intézet igazgatója, a Nemzeti Fenntartható Fejlődési Tanács tagja szerint a pénzrendszer hibája okozza a gazdasági és a környez...

Trackback: Egy hír és egy „lehallgatott” telefon 2011.04.11. 07:00:45

A hír:Új alkotmány előkészületei folynak Líbiában - jelentették be vasárnap líbiai kormányilletékesek.A „lehallgatott” beszélgetés:-       Halló, Viktor?-       Én vagyok. Miben se...

Trackback: Pol. komm. egyszeregy: így kell verset rövidíteni 2011.04.10. 13:01:34

Sokáig tartott, de kis csapatunknak sikerült modellezni a március 15-i állami ünnepségen már bemutatott módszert: miként kell a közönség idejét megóvni egy fölöslegesen hosszú, túlírt vers lerövidítésével. Az elmúlt hetekben időt és energiát nem k...

Trackback: Törvényt sértett a Fideszért a hirdetési újság? 2011.04.10. 12:57:22

Legalább három törvény több paragrafusát is semmibe vette a hódmezővásárhelyi Szuperpress, hogy a Fidesznek segítsen megtorolni egy vírusvideót. Ha egy lerövidített hangfájl felbukkanása miatt törvénysértő hirdetést rendel és személyes adatokkal szóra...

Trackback: Schmitt-díjas hírhamisítás 2011.04.09. 21:08:11

A NER agitprop osztálya Magyar Távirati Iroda frissen létrehozott hírügynöksége, az MTI Hírcentrum letette narancssárga névjegyét a centrális erőtér mahagóni íróasztalára: Daniel Cohn-Bendit márciusban közleményben utasította el, hogy egyes magya...

Trackback: A cenzúra fordítva is működik 2011.04.09. 18:57:02

A közmédiumok megszállása és általában a sajtóra nehezedő nyomás nem csak azt eredményezi, hogy működésbe lép az öncezúra, bizonyos dolgokat nem mernek megírni, ha meg mégis, a merész újságíró az állását kockáztatja. Ennek a fordítottja is működik: meg...

Trackback: Főnök lett a hamisított Cohn-Bendit riport készítője 2011.04.09. 18:28:23

A hazug embert hamarabb kinevezik, mint a sánta kutyát....

Trackback: TV székház-felgyújtás helyett galambröptetés 2011.04.09. 17:11:57

  Mint megyebeli mindig is érdeklődve figyeltem a szűkebb pátriám eseményeit. Legyen az egy kis falu mondjuk Bakonybánk, vagy a megyeszékhely Tatabánya. Így az esztergomi történéseket is rendre követem, különösen az októberi önkormányzati vál...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.04.10. 12:08:06

bár már elmondtam, banditát valós és a társadalomra, emberi életekre sokkal veszélyesebb és valós viselkedései/tettei, jellemtelen ideológiai ide-oda csapódásai miatt egy szaralaknak tartom, de egy nagyon elhibázott lépésnek tartom ezt a pedofília dolgot hánytorgatni, lévén szó sincs erről.

kíváncsi vagyok melyikőtök olvasta a könyvet.
főleg azok közül akik a könyvben írtakat hozzák fel vádnak, mert szerintük azok egy önvallomás.

annyi történt, hogy egy politikai vonzatú könyvet írt a szexuális forradalom korában, amely könyv tele van hazugságokkal és nem valós történések valósként beállításával, polgárpukkasztó stílussal és hülyeségekkel.
bandita nem hülye.
akkor amikor a szexuális szabadosság éppen a tetőfokán volt egy ilyen polgárpukkasztó gondolatmenet ami akkoriban divatos téma volt, - akkor kezdődtek a viták a gyermekek és felnőttek közti szexuális kapcsolatokról, a filozófiai ideológiai megújulás eredményeként, elővéve a régi filozófiai és etikai vonalakat, megreformálásra, liberlizálásra - a napi közbeszéd témája volt a fiatal értelmiség körében. ( az ókori rómában és görögországban, mindennapos és elfogadott volt a dolog, ahogyan a zsidók körében is. az európai barbár hordák az indiaiak, a kínaiak is elfogadottnak tartották, a japánoknál máig kultusza van a dolognak. a kereszténységben sem volt tabuként, vagy bűnként kezelve a dolog)

a pszichológia fejlődésének, a személyiségfejlődés tanulmányozásának köszönhető a dolog, hogy felismerték, milyen személyiségzavarokat, mentális károsodásokat okozhat a dolog. (persze ez a társadalomszociológia szempontjából véve konkrétan az újkori társadalmi berendezkedésre illeszkedik a megítélés változása)
szóval ez a bandita gyerek beleírt a könyvbe, hogy visszhangja legyen, egy aktuális témát ami a közbeszédet foglalkoztatta. mindezt a maga jól felfogott, tudatos provokatív módján.

tudni kellene mi az a pedofília, ha már annyit beszél itt róla mindenki.
a nemzetközi vélemények szerint a pedofília betegség, a parafíliák családjába tartozik, éppen úgy mint a fetisizmusok, vagy az akrotomofília, a biasztofília, a gerontofília, és a zoofília, stb.
itthon személyiségzavarként van aposztrofálva.
az egészségügyi világszervezet a betegségek nemzetközi osztályozása alkalmával pszichiátriai betegségként határozta meg.
az elmebetegségek egyik formája tehát, amely befolyásolja a cselekedeteit a betegnek.

nem maga a pedofília büntetendő, hanem a cselekedet amelyet kivált, azonban, ha elkövetnek valamit, mivel betegség, nem is szexuális bűnözőként kezelik és büntetik a pedofilokat, hanem betegként kezelik.
ez a fajta pszichiátriai betegség nem befolyásolja a gondolkodást, a helyzetfelismerést, éppen ezért is bűncselekmény amit elkövetnek a betegek, mert tisztában vannak azzal, hogy amit tesznek az törvénybe, jogszabályba ütköző.

banditát a könyvben írtak alapján a fentebb írt "divatos téma" vitájában szemben álló ellenfelei, akik mellesleg politikai ideológiai ellenfelei is voltak, jelentették fel.
igen, lehet azon meditálni, hogy bandita milyen okból állt ki az írásával a pedofília mellett, azonban a feljelentés utáni meghallgatások és a szakértői vélemények megállapították, hogy nincs szó esetében ilyesmiről.
egyszerűen egy polgárpukkasztó marha, aki ahhoz gyáva, hogy saját kezűleg tevőlegesen harcoljon, ahhoz tehetségtelen, hogy önállóan érvényesüljön, viszont nagyon jó érzékkel kommunikál és jól ismeri fel mikor és hol, milyen kommunikációval tudja magára felhívni a figyelmet a saját előbbre jutása érdekében.
Amint ezt politikai karrierje fényesen bizonyítja is, akár az ideológiai pálfordulatai által.

szóval, ott tartottam, hogy ez a banditagyerek egy végtelenül gusztustalan seggfej ugyan, de nem pedofil gyermekmolesztáló, még a könyvében írtak és az azt követő botrányt és "hírnevet" meglovagoló vele készített riportokban elhangzottak ellenére sem.

van ennek a banditának sok egyéb a jellemtelenségét és a hiteltelenségét nyilvánvalóbban bizonyító tény is az életútján, amivel valóban meg lehet kérdőjeleztetni bármit amit mond, vagy egyáltalán a jogosultságát, hogy megszólaljon magyarországon, vagy magyarországgal kapcsolatban.
nagyon nagy lúzerség ezt a pedofil dolgot előszedni, elhibázott lépés volt.

mindemellett az, hogy ezt az elhibázott támadást ebben a formában, egy hamisított hírközléssel próbálják beerőltetni a fejekbe, az az idiotizmus csomolungmája.

balfék 2011.04.10. 12:12:21

@Goompah: Azt hiszem te fordítva ülsz azon a bizonyos dakota lovon! Egy meg nem történt dolgot, hogy tudsz bebizonyítani?

koncerttahó 2011.04.10. 12:15:32

@Baldrick68: Polanskit olyannyira üldözték, hogy az elmúlt 30 év alatt hajaszála sem görbült, meg legjobb rendező Oscar-t kapott. Házi őrizetbe baszták vagy két hónapra, ez ám a bünti bazzeg.

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2011.04.10. 12:23:49

Egy apró észrevételem lenne. Ha ragozzuk ezt a faszkalapot, az nem Bendit-et, hanem Bendit-t... :)

Goompah 2011.04.10. 12:25:23

@balfék: Ő maga vallotta be a könyvében. Vagy azt már ciki lenne idézned? Dakota lovon meg a kurva anyukád ül.

Goompah 2011.04.10. 12:28:51

@balfék: Ja, nem csak a kurva anyukád ül a dakota lovon, hanem az egész pereputtyod, akik személyeskedésre fanyalodnak, ha kifogynak az érvekből. Én nem személyeskedtem veled.

dean23 2011.04.10. 12:31:01

Kurva száját Danikának!

Jurganov 2011.04.10. 12:36:07

@Goompah: most épp te személyeskedsz.

Goompah 2011.04.10. 12:39:58

@Jurganov:

Amilyen az adjonisten, olyan a fogadjisten. Baszod, nehogy már engem ekézz, ha reagálok a bunkóságára. A vitát balfék már úgyis befejezte, mert a személyeskedése kizárja a vita folytatását.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.04.10. 12:41:28

@Goompah: te tudod egyáltalán miféle dolog az a dakota ló? :)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.04.10. 12:48:46

csak azért kérdem mert ilyen anyázós szintre kiborultál rajta, és személyeskedésnek vetted :)

Jurganov 2011.04.10. 12:50:34

@Goompah: csak azért ekézlek mert szólt egy pojénosat, te meg azonnal a qrva anyjával jössz. az számomra most teljesen lényegtelen, hogy igazat adok-e akármelyikőtöknek-mielőtt ez is felmerülne-de inkább hagytad vna figyelmen kívül/vagy válaszoltál volna valami hasonlóval. no offense, csak leírtam, hogy miért szóltam bele :)

igényes 2011.04.10. 12:51:08

Nagyon elítélem a pedofilokat, de az unokáim aranyosak, ahogy fürdenek, és szép bőrük feszes, meg stb.

Nem is értem a nudista életmóddal vajon bajuk van valakiknek? (Nem vagyok nudista sem, nem is voltam ilyen helyen, de tudom vannak nudisták, akik szintén viszik gyermekeiket olyan helyekre, ahol természetes a meztelenség, persze nem fajtalankodnak, gondolom én.

Nagyon szükséges megnézni, honnan is indult ki a pedofilizmus, hát nem az egészséges családoktól.

Sajnálatos tény, hogy Semjén gyilkolásra szólítja fel, vadászként a vadászokat, és sajnálatos, hogy Harrach Péter dolgoztatja hétvégén a saját gyermekét bruttó 130 000 forintért.

Pándy Andrásról esetleg emlékezzünk meg az alkotmány kapcsán, vagy inkább hitvallás!

Modern Da Vinci kód: pedofilbotrányok Belgiumban
Még XVI. Benedek is szót emelt annak kapcsán, hogy a belga rendőrség házkutatást tartott a helyi katolikus egyház székhelyén és egy bíboros házában, miután helyi papokat szexuális visszaélésekkel vádoltak meg. A pápa sajnálatosnak nevezte a fellépést a pápa a belga püspöki konferencia elnökének, André-Joseph Léonardnak írott üzenetében. Belgiumot az elmúlt években több pedofil-botrány rázta meg.

2010. július 02., 05:47 [A+ A-] [Nyomtatás] [Küldés e-mailben] Ossza meg!
facebook

iwiw

Múlt csütörtökön a brüsszeli ügyészség nevében húsz rendőr tartott házkutatást a mechelen-brüsszeli főegyházmegye központjában. Püspökök mobiltelefonjait, számítógépeket koboztak el. Még a nemrégiben nyugdíjba vonult Godfried Daneels bíboros gépét is elvitték. Az ügyészség szóvivője, Jean-Marc Meilleur szerint ugyanis elképzelhető, hogy az egyház fontos információkat tart vissza.

HIRDETÉS

A belga érsekség meglepőnek nevezte az ügyészség fellépését. Mint Léonard érsek fogalmazott, az igazságszolgáltatásnak nem az a dolga, hogy "újraírja a Da Vinci kódot", ennek ellenére megérti és mindenben támogatja a rendőrséget. Míg Tarcisio Bertone vatikáni bíboros államtitkár "régi kommunista egyházüldözést" emleget, addig a belga közvélemény a pápa szavain háborog, és mindeközben a katolikus egyház a rendőrséggel együttműködve próbálja megnyugtatni híveit s visszaszerezni bizalmukat.

A belga igazságszolgáltatás és a belga katolikus egyház eddigi magatartása és együttműködése ugyanakkor európai és világszinten egyaránt példamutatónak mondható.

A Belga Királyság az 1990-es évektől kezdve az Európai Unió, a sör, a csokoládé és a csipke mellett gyakran pedofilbotrányai miatt jelenik meg a világsajtóban s emiatt rögzül az európai köztudatban. A belgák persze küzdenek ellene, de nincs mit tenni: amint megnyugszanak a kedélyek, ismét újabb botrány pattan ki, s az álmos, apró országban, mely az Európai Unió fővárosát is magáénak mondhatja, még nagyobbat szól a rémtett. Állandó feszültséget teremt a radikális lépéseket váró belga közvélemény és az óvatoskodó, az állampolgár alapvető jogaira, magánélete védelmére akkurátusan ügyelő törvényhozás (bizonyos esetekben a belga katolikus egyház) között.

A "civilek" listája a magyar származású Pándy Andrással kezdődött, akit 2002-ben ítélt életfogytiglanra a brüsszeli bíróság hat családtagja meggyilkolásáért. Ugyanebben az évben fiát, András Áront is őrizetbe vették, mert azzal fenyegetőzött, hogy "folytatja apja művét". A fiatalember azóta is pszichiátriai kezelés alatt áll.

A belga közvéleményt az ügy azóta sem hagyta nyugodni: a Nieuwsblad nevű flamand újság honlapja például márciusban hírt adott arról, hogy a helyi önkormányzat elrendelte Pándy molenbeeki házának lerombolását, hogy a telekre lakóházakat építhessenek, s egyben megsemmisíthessék a történtek helyszínét.

A sor folytatódott Marc Dutroux-val, akit négy gyilkosságért - bár állítólag jóval többet követett el - nyolcévi tárgyalássorozat után ítéltek életfogytiglanra.

Ezután jött a francia származású "ardenneki rém", Michel Fourniret, akit Franciaország is körözött; majd vele körülbelül egy időben Abdallah Ait Oud, a marokkói-libanoni származású belga, akit két kislány megerőszakolásáért és haláláért nyilvánítottak bűnösnek.

Az ítélet majdnem minden esetben az életfogytiglan volt, azaz tíz, maximum húsz év - tényleges életfogytiglan Belgiumban nem létezik. A büntetés jó magaviselet esetén harmadolható, illetve a börtönből szabadult tiszta lappal kezd, róla információ nem adható ki (az egyesült államokbeli gyakorlattal ellentétben). A belga jog nagy hangsúlyt fektet az emberi jogok tiszteletben tartására; emiatt a nyomozás is nehézkesen halad, sok időt vesz igénybe.

balfék 2011.04.10. 12:51:12

Itt valakinek elgurult a gyógyszere! Ha minden íróra ráhúznánk a könyvében írtakat furcsa világ jöhetne! Nem tudom ki személyeskedik , de azt igen kinek penetráns a stílusa. Kurva anyázni mindenki tud. Ez a végső érv.

nu pagagyí 2011.04.10. 12:52:34

@Conv: Szerintem Cohn-Bendit tevőlegesen részt vett a 68-as párizsi diáklázadásokban, sőt egyik vezetője volt. Pont egy olyan pofátlan és képmutató rendszer ellen lázadt fel amilyenné a Fidesz tenné hazánkat. Ahol közpénzből lehet kockáról-kockára építkezni és lenézni azt, akinek nics elég vastag bőr a pofáján az érvényesüléshez. Ahol pedofil papok oktatnak erkölcsre, miközben a gyerekmunkát készítik elő, ahol egyfolytában a népre hivatkoznak miközben megfosztják a jogaitól. Ehhez asszisztálnak a jobboldali szennymédiában iskolázott tehetségtelen csúszómászók. Itt egy egész országot akarnak zsebre vágni. Neked is feltűnhetne már.

samer 2011.04.10. 12:57:05

@balfék: Ez nem írói mű hanem önéletrajz...
@nu pagagyí: Köszönjük! Csúsztassunk, általánosítsunk, célozgassunk, mára bebizonyosodott 1968 csődje.
Ja és nektek szeretettel, így megy ez CB-nél...
32 évet kapott egy pedofil rabbi
Börtönbüntetésre ítéltek hétfőn New Yorkban egy rabbit, aki többször is molesztált egy 16 éves fiút - közölte a brooklyni ügyészség. Harminckét évet kapott.

Az 59 éves Baruch Lebovits rabbit március elején találták bűnösnek. A vád szerint 2004 és 2005 során nyolc alkalommal molesztált egy akkor 16 éves fiút.
A rabbi legkorábban 10 év és 9 hónap büntetés letöltése után kérheti szabadlábra helyezését. A brooklyni rabbi ellen két további pedofil ügyben is vádat emeltek.
(MTI)

Jurganov 2011.04.10. 13:01:17

@igényes: öööö...ennek mi értelme volt? de most komolya, nem sajnáltad a copy-paste-t, de mi értelme volt?

igényes 2011.04.10. 13:02:35

@Jurganov: Finoman akartam írni, hogy a legtöbb pedofil a KDNP eszményképeiből jön elő!

Jurganov 2011.04.10. 13:12:17

@igényes: amennyiben nem tűnt fel, itt eléggé másodlagos a pedofil vonal, még ha egyesek azt erőltetik is elterelve ezzel a cikk igazi lényegét.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.04.10. 13:12:45

"Nagyon szükséges megnézni, honnan is indult ki a pedofilizmus, hát nem az egészséges családoktól."

jaj bazzeg.
egyrészt nincs olyan, hogy pedofilizmus, másrészt a pedofília görög szó és gyermekszeretetet jelent, újkori kifejezésként egy betegség neve. viszont ez emberi történelemben csak egy nagyon rövid idő óta betegségként tekintendő jelenség.
egészen az újkorig természetes és elfogadott dolog volt.
ma is sok helyen semmi kivetnivalót nem találnak abban, ha egy gyerek szül, sőt már csecsemőkorban egymáshoz adják a gyerekeket, mi több a szülők már gyerekkorban megmutatják a szexuális közeledés formáit. igen ezek nem az európai újkori civilizáció területén élő népek.
tudni kell azonban, hogy még a 800-as években és a 900-as évek elején magyarországon is elfogadott volt a gyermek-gyemek és felnőtt-gyermek házasság.

nem olyan túl régóta van a pedofília mint betegség elnevezés fogalomban, és a betegségből eredő cselekedetek büntetése sem.
a cselekedeteket azért büntetik, mert a gyermek szellemileg éretlen, nemisége formálódó, szexualitása kialakulatlan, ezért nem képesek helyesen értékelni a szexualitást.
mindez azonban az újkori civilizáció és életmód, életszemlélet eredménye. nagyon helyes és szorgalmazandó a mai társadalmi berendezkedésben a dolog, de ez nem volt mindig így, nem volt mindig a társadalmi közeg a jelen formájában.
a gyermek-felnőtt szexuális kapcsolat egyidős az élettel, gondolj az állatokra pl. de ugyanez a helyzet a gyermek-szülő kapcsolattal is. nem volt még olyan régen amikor nem volt elítélendő a családon belüli házasság és ritka sem a testvérem az anyám vagy apám jelenség.
a mai civilizációs és társadalmi berendezkedésben bármilyen módon (erőszak, késztetés) történő ráhatás a gyermekekre testi és szellemi fejlődésüket negatívan befolyásolhatja. a védendő érték: a gyermek egészséges fejlődése a ma a köztudatban élő felfogás szerint.

pándy nem pedofília miatt lett elítélve
a sor nem folytatódott dutrouxal, mert őt 1985-ben ítélték el először gyermeklányok elrablásáért, tehát jóval hamarabb. ebben az esetben sem a pedofília miatt büntették miként 2004-ben sem.

amúgy minden ok abban amit írtál, csak részleteiben, így egészében nem :)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.04.10. 13:17:05

@nu pagagyí:
nekem?
kár, hogy egy büdös szót nem értettél abból amit írtam :)

vastagbor.blog.hu/2011/04/09/a_huseg_jutalma/fullcommentlist/1#c13164663
"viszont az, hogy szaralak a bandita, nem homályosítja el azt, hogy mit jelent az, ha egy újságíró ezek után még újságíró maradhat, sőt vezető beosztásba kerül. a médium ami alkalmazza pedig még nem lett irtózatos büntetéssel, akár hosszabb idejű működési felfüggesztéssel sújtva.
a szaralaknál szarabb alakok vannak a média és az ország élén, ez csak ennyit mutat. "

olvasd el a végét még egyszer :)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.04.10. 13:21:16

@igényes: igen, bocs, hogy lehagytam a megszólító linket.

sisifux 2011.04.10. 13:39:52

@samer:
"Köszönjük! Csúsztassunk, általánosítsunk, célozgassunk, mára bebizonyosodott 1968 csődje.
Ja és nektek szeretettel, így megy ez CB-nél..."

Azon lehetne vitatkozni, minek a csődje bizonyosodott be. Azért OV 1 éves uralkodását nem tekinteném diadalmenetnek, inkább csődnek.
Viszont a köztv hírhamisítása és DCB pedofília vádja 2 külön történet, egymással nem függ össze, és csak rosszindulattal kapcsolható össze. Egyébként, bizonyításra szorul, hogy a pedofília miként zárja ki a demokráciáról, vagy bármi másról a helytálló, valós helyzetértékelést.
Ezek után feltenném a kérdést, miként is lehet Magyarországnak közlekedési törvénysértésért elítélt elnöke, aki a fenti logika alapján semmilyen kérdésben nem képes valós helyzetértékelésre. Most nem akarok azon poénkodni, hogy ez ebben az esetben sajnos ráadásul igaz is. Viszont az a kérdés is joggal tehető fel, milyen a helyzetértékelése annak a miniszterelnöknek, aki ilyen embert nevez ki államfőnek.
Vagyis a hamisítás attól függetlenül hamisítás, hogy pedofíliával besározott személy, csaló vagy törvénytisztelő állampolgár állítja.

cicmen (törölt) 2011.04.10. 13:57:04

A k.va annyát az LMPnek! Összeállnak ezzel a köcsöggel is aki sértegeti az egész országot! A libsik természetesen nem tartoznak szorosan az országhoz. De hát! Madarat tolláról, az LMPt meg erről a szarházi Kóhnról!

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2011.04.10. 14:00:31

@Virág et.:

Ezt látod, elhiszem.
Így tud a szegény meghurcolt szerepében tetszelegni az arra fogékony esernyősök előtt.

dr. Trebitsch 2011.04.10. 14:37:07

Érdekes ez a Magyarország, jó hogy elmentem. Tényleg mindenki azon versenyzik, hogy ki a szarabb alak? Ha találnak a jobbosok egy olyan baloldali alakot, aki szarabb náluk, akkor akár milyen szar alakként viselkedtek ők maguk, már erény a tettük? (És fordítva is így van!) Azért szeretem ezt az országot, ahová mentem, mert itt nem szokás kirakni az asztalra egy nagy rakás szart, aztán dicsekedni, hogy különbek vagyunk a rakás szarnál! Innen tényleg büdösnek érzik már Magyarországot.

val 2011.04.10. 14:51:28

@Trebitsch: "Érdekes ez a Magyarország, jó hogy elmentem."
Azért csak visszajársz, mint a kopogós szellem.

dr. Trebitsch 2011.04.10. 14:56:30

@val: ez természetes, mindig reménykedik az ember, hogy jobb lesz, ezt reméltem a választások után. De így legalább az megvan, hogy jól döntöttem.

Bee-zony 2011.04.10. 16:39:16

Hogy meg lehet állapítani a kommentek alapján, hogy ki a zsidó és ki a fideszes; és a közös vonást is: egyiknek sincs elegendő erkölcsi érzéke ahhoz, hogy észrevegye a saját defektjét, hogy erkölcstelen dolgokat és a hozzá tartozó személyeket védenek, a zsidók a pedofil zsidót, a fideszesek a hírmanipulálót.
X. Y. a mi emberünk, a mi kutyánk kölyke – vagy disznaja – és minden meg van neki bocsátva, őt nem bántjuk, úgyhogy minden esetben csak a másik lehet a hibás.
A kosz mindig az üveg túlsó oldalán van – alapállás. Az objektív szemlélő pedig azt látja, hogy az üveg mindkét oldalán van kosz, és hogy mindkét oldalon állók foglalkozhatnának a sajátjukkal, akkor szűnne meg; de ehhez képest elfogultak, és vastagon kilóg a „lóláb” mindkét társaságnál.
Nem mondom, hogy nem egymást érdemlik; csak egymást, egészen a teljes lenullázásig, mert a zsidónak mindig igaza van, ha mégsincs, lásd az első pontot; nem, a magyarnak van mindig igaza, ha mégsincs, lásd az első pontot…
Nagy az Isten állatkertje, és most éppen a „két kakas a szemétdombon” című tragikomédia folyik.
Amire itt normális ország lesz, még sok víz lefolyik a Dunán.
A normális ország pedig csak akkor lesz, ha mindegyik oldal elismeri, hogy hibázott az emberük ebben és ebben, és hogy megérdemelte a büntetését.
De ez már egy másik világnézet – nem a bűn- és bűnöspártoló bűnszövetkezeti.
Nem igaz magyar az, aki nem a magyarok pártján van; nem igaz zsidó az, aki nem a zsidók pártján van.
Még ebben az egyszerű esetben is legalább 3 nézet van; két elfogult-egyoldalú, és egy objektív.
Fejlett lények nem szállnak be a kakasviadalba, és nem is tetszik nekik.
Akármelyik kakas győz, attól még kakas marad, a kakas-agyával együtt.

Horizont 2011.04.10. 17:00:53

@Trebitsch:
Tudod ebben az országban ami a hazád mellesleg nem csak (szar)politikusok élnek!!!
"Innen tényleg büdösnek érzik már Magyarországot." Akkor fogd be az orrod......
És soha nem tagadd meg a szülőfölded!

gramercy 2011.04.10. 17:08:14

vancouver is sounding more and more inviting

Goompah 2011.04.10. 17:11:39

@Jurganov: "válaszoltál volna valami hasonlóval."

Ha téged az utcán valaki pl. a barátnőd előtt picit arcul csap, akkor picit visszacsapod? Vagy inkább lekensz neki egy emberes pofont? Sehol nincs előírva, hogy sértésre csak hasonló súlyúval lehet válaszolni. Aki érvek helyett személyeskedik, az már úgyis lejáratta magát mint vitaképes partnert.

@sisifux: "miként is lehet Magyarországnak közlekedési törvénysértésért elítélt elnöke"

Én sem becsülöm Schmitt Pált semmire, de az nem törvénysértés, hanem szabálysértés volt. Sokkal kisebb a súlya.

"Vagyis a hamisítás attól függetlenül hamisítás, hogy pedofíliával besározott személy, csaló vagy törvénytisztelő állampolgár állítja."

A poszt főtémája valóban nem CB pedofil múltja, de mivel az inkriminált műsorban erről is kérdezték, jogos erről is beszélni. Főképp mivel a feltett kérdésre valóban nem adott választ. Az nem válasz, hogy eddig is csak szélsőjobbosok vádolták ezzel. Válasz az lett volna, ha kijelenti, hogy soha nem volt szexuális kapcsolata kisgyerekekkel. Ilyen kijelentést viszont SOHA nem tett.

@nu pagagyí: "Szerintem Cohn-Bendit tevőlegesen részt vett a 68-as párizsi diáklázadásokban, sőt egyik vezetője volt."

Nem igazán. Már az elején otthagyta, aztán csak az imázsát építgette. Tipikus élősdi.

Szerintem nagyon jól csinálta a Tibi 2011.04.10. 17:22:29

"Valójában ezek a cselekedetek mind kivétel nélkül az idősebb generáció ellenirányulnak, tekintet nélkül arra, hogy milyen politikai nézeteket vallanak. A baloldali radikálisprofesszorokat nem kevésbé szidták a baloldali radikális diákok, mint a jobboldaliak, Marcuse-t egyszer a kommunista diákok Cohn Bendit vezetésével a lehető
legdurvábban szidalmazták, olyanagyalágyult vádakkal illetve őt, mint például hogy a CIA ügynöke. A támadást nem az motiválta,hogy más politikai irányzathoz, hanem kizárólag az, hogy más generációhoz tartozik.
Ugyanúgy nem tudatosan, hanem érzései alapján tartja az idősebb generáció ezeket azállítólagos tiltakozásokat azoknak, amik valójában: gyűlölködő hadüzenetnek és szidalmazásnak.Ez a gyűlölet - amelyről már elmondtuk, hogy rokonságban áll az etnikai gyűlölettel - gyors és veszélyes módon eszkalálódik. Mint tapasztalt etológusnak, nehezemre esik, hogy ne haraggal nézzek a jómódú kommunista Cohn Bendit szép kék ingére, csak rá kell nézni az arcára, hogymegtudjuk, pont ez az, amit el akar érni. Mindez minimálisra csökkenti a megértés esélyét."

Konrad Lorenz: A civilizált emberiség nyolc halálos bűne (1973)

Az emberek nem változnak. "décébé" - professzionális asztalraszaró

Goompah 2011.04.10. 17:24:08

@Bee-zony: "Hogy meg lehet állapítani a kommentek alapján, hogy ki a zsidó és ki a fideszes; és a közös vonást is: egyiknek sincs elegendő erkölcsi érzéke ahhoz, hogy észrevegye a saját defektjét, hogy erkölcstelen dolgokat és a hozzá tartozó személyeket védenek, a zsidók a pedofil zsidót, a fideszesek a hírmanipulálót."

Hú, de megaszontad a frankót, persze a megfellebbezhetetlen igazság toronymagas piedesztáljáról letekintve ránk halandókra.

Miből gondolod, hogy fideszes az, aki támadja ezt a senkiházi, ingyenélő, öntelt pedofilt (akár zsidó, akár nem, ez e szempontból érdektelen)? És miért lenne zsidó az, aki védi - avagy szerinted a zsidók úgy en bloc pedofilek?

Én pl. undorodom ettől a CB-től, de a Fidesz alkotmánytervezetéért sem rajongok. Akkor én most mi vagyok? Talán belga (Alfonzó után szabadon)?

Goompah 2011.04.10. 17:36:11

@Szerintem nagyon jól csinálta a Tibi:

Konrad Lorenz szerintem Cohn Bendit-vel kapcsolatban csak ott téved, hogy a dolog gyökerét a pubertás fejlődési zavaraiban keresi. Szerintem CB már eleve ilyennek született, benne van a vérében. És ebben ne tessék antiszemita felhangot keresni, nemzsidóban is létezik ez a típus.

Secnir 2011.04.10. 18:25:04

@Rock 'n Roll Nigger:
Polanskit talán kár idekeverni.
ő egy 17 éves bigét húzott meg. Amikor én 17 voltam, én is húztam meg 17 éveseket. Még 16-ost is. Akkor én is pedofil vagyok? Amikor 17 évesen 18 évest húztam meg, akkor pedofiliára bujtogattam?

ne essünk már át a dakota ló túloldalára, kérem.

Secnir 2011.04.10. 18:28:21

@Rock 'n Roll Nigger:
..további példa Jerry Lee Lewis. Egy 16 éves csaj a koncertje után elcsavarta a fejét. Igaz, 24-nek sminkelte magát. Lefeküdt vele, aztán feljelentette, hogy megerőszakolta. Persze az USA-ban egyből pedofiliát meg gyermekerőszakot kiáltottak. Jó kis per volt belőle...

Éhesló 2011.04.10. 18:37:26

@Melee: nos van pár fontos különbség (buktor nem pedofil, nem maoista anarchista, nem támogat terrorista szervezetet) de ezen túl is hiába várom a válasz már 36 órája.
Te sem írtad le mit válaszolt egy egyszerű eldöntendő kérdésre kohn banditaa (mivel nem válaszolt a kérdésre).
Jobb helyeken ilyen alakokkal szóba sem állnak (ez egyébként szakasits-schiffert és a posztszdsz lmp-t minősíti).

Ezen az sem segít, ha ezer blogban üvöltöznek hamisításról, bár kétségtelenül mozgósítja az egyharmadnyiról lassan-lassan felhízó hívőcsapatot..

Bee-zony 2011.04.10. 18:38:49

@Goompah: „Én pl. undorodom ettől a CB-től, de a Fidesz alkotmánytervezetéért sem rajongok. Akkor én most mi vagyok?”
Ha végigolvastad az egészet, nem csak az elejét, akkor láthattad, hogy 3 kategóriáról volt szó, nem csak 2-ről, és eszerint pl. lehetsz objektív szemlélő, Jobbikos, vagy akár egyéb kategóriájú is, mert az sem volt kizárva, csak nem akartam minden lehetséges esetet megemlíteni…
Ha egyik sem vagy, akkor te vagy az az óvodás, aki azt játssza, hogy „az mind te vagy, de én mi vagyok?”.

„Hú, de megaszontad a frankót, persze a megfellebbezhetetlen igazság toronymagas piedesztáljáról letekintve ránk halandókra.”
Olyat még nem írtam, hogy fellebbezésnek helye nincs; azt a bíróság szokta írni (főleg amikor nem igazságot oszt, hanem jogot, az erősebb kutya jogát).
Annak viszont örülök, hogy rátaláltál Istenre :))) Már nem éltem és írtam hiába. Bár nem én vagyok a nagy I-betűs, és halandó is vagyok, de már jó nyomon jársz. Kicsit kevesebb szarkazmus, nagyobb odafigyelés, és meglesz a legfejlettebb (feltételezett) élője is a világnak.

Secnir 2011.04.10. 18:39:22

ami pedig DCB könyvét illeti, a Le Grand Basar-t: én nem olvastam. DCB-t nem ismerem.
viszont
valakire azt mondani, hogy pedofil, az nagy felelősség. ugyanis vagy van ellene egy olyan bírósági határozat, mi kimondja, hogy pedofíliában bűnösnek találták - vagy van a nyilatkozó kezében olyan bizonyíték, hogy pedofil. ebben az esetben fáradjon be a legközelebbi őrsre, és tegyen feljelentést.
én egy anarchista könyvét, akinek az élete abból áll, hogy gyújtogat és lázít, nem tartanám mérvadónak, hiszen lehet, hogy azért ír benne ilyeneket, hogy foglalkozzanak vele, ill. olyan dolgokkal, amik a normális ember életében tabunak számítanak. simán benne van a pakliban ez is.

Éhesló 2011.04.10. 18:42:39

@Secnir: hazudsz. de ez nem meglepő.
kuruc.info/r/39/35578/
Ha ez neked nem kóser forrás itt egy másik:
hvg.hu/panorama/20090218_roman_polansy_nemi_eroszak_megrontas
Szóval várok egy alapos mea culpát itt és most tőled.

Secnir 2011.04.10. 18:59:06

@Éhesló:
"Te sem írtad le mit válaszolt egy egyszerű eldöntendő kérdésre kohn banditaa (mivel nem válaszolt a kérdésre)."

értelmi sérültek kedvéért leírom azt, ami miatt megy a balhé:
1. DCB tartott interjút Budapesten. vágatlan verzió fent indavideón. 57 perc. kérdéses rész 18 percnél. kb 48 percnél távozik.
2. minek írja le, amikor ott van feljebb:
"Cohn-Bendit válasza tehát:
"Soha nem állítottam, hogy ezt vegyék bele az Alkotmányba" kezdettel.

tehát akkor milyen kérdésre nem válaszolt?

Secnir 2011.04.10. 19:02:04

@Éhesló:
mármint mit hazudok?

szerintem te nem Éhesló vagy, hanem Sötét Ló.

Éhesló 2011.04.10. 19:23:04

@Secnir: van bőr a pofádon rendesen!
Ezt hazudtad:
" ő (mármint polaqnsky-liebling) egy 17 éves bigét húzott meg."
a 17 éves 13 volt.
Mert a magadfajtáknak ennyire telik.

Secnir 2011.04.10. 19:29:47

@Éhesló:
bocsi, rosszul emlékeztem. Az nem hazugság, hanem az öregség hátránya.
amúgy nem válaszoltál, hogy DCB a riporter mely kérdésére nem válaszolt?

Éhesló 2011.04.10. 19:36:42

@Secnir: a kérdés ez volt (a magadfajták kedvéért):
"...demokratikus értéknek tartja-e kiskorúak szexuális tárgyú megközelítését, ..."
Mivel e egy egyszerű eldöntendő kérdés, ezért nem gondolom, hogy bárhol olyasmi lenne olvasható, miszerint igen, blablabla. Az sem, hogy nem, blablabla.
Tehát nem válaszol az egyszerű és világos kérdésre.
Helyette mellébeszél, az újságírót és az alkotmánytervezetet, a demokratikus többség demokratikus hatalomgyakorlásának módját fikázza.

Ezért hazudoztok itt szakmányban, hogy mentegessétek ezt a pedofil maoista anarchista szemetet, akivel rendes ember szóba sem áll, csak holmi posztszdsz-es szakasits ivadék.

koncerttahó 2011.04.10. 19:59:18

Most kapcsolok, hogy ezeken a képeken nem is Pokorni van.

Secnir 2011.04.10. 20:14:35

@Éhesló:

"A Daniel Cohn Bendit úrhoz lenne két rövid és gyors kérdésem, az egyik ööö hogy tegnapi konferencián említette hogy ööö ön szerint kirekesztő az, hogy a magyar himnusz első sorával kezdődik az alkotmánytervezet azt szeretném megkérdezni, hogy a jelenlegi ööö alkotmányban is ööö mint nemzeti jelképre hivatkoznak a himnuszra ön szerint az, ööö miért lenne demokratikus probléma a jelképre hivatkozva az új alkotmányba és ezt belefoglaltatjuk, a másik ööö kérdésem pedig szintén a konferenciára hivatkozva ön azt is mondtam hogy a családban a nemzetben a hűségben az emberek többsége nem hisz, ezért ez nem lehet az összetartozás alapja, és ez demokratikus problémát vet fel, hogy ezt az alkotmányba foglaljuk, ööö nos ööö hivatkozva itt az ön korábban könyvében írtakra mivel ugye magyarországon több mint négymillió ember él családban hisznek a családban nemzetben, ön ööö a khm az ön szerint értékrendszerben kiskorúak szexuális célzatú megközelítése demokratikus értékrendszerbe beletartozik-e."

konkrétan ez volt (a profi) újságíró kérdése. ebben hol látod az általad leírtakat? én sehol.
viszont erre a ööö profi módon ööö feltett kérdésre khm ööö válaszolt.
erre a két kérdésre(?) még magyarul sem lehet válaszolni, én visszakérdeztem volna, hogy : elnézést, mit kérdezett 1 perc 4 másodpercben?

Éhesló 2011.04.10. 20:54:39

@Secnir: nehéz úgy vitázni veled, hogy a saját írásodat sem olvasod el.
Nos a kérdés ez volt (a te interpretációd szerint, valamint a felvétel 1perc 02-től):
"...az ön szerint értékrendszerben kiskorúak szexuális célzatú megközelítése demokratikus értékrendszerbe beletartozik-e?"
Erre nincs válasz. Pedig egyszerű kérdés, lehet röviden, vagy hosszabban válaszolni: igen blablabla, nem, blablabla.
De nincs rá válasz.
Sehol.
Helyette a kérdező kioktatása van.
És ezt habosítjátok már több mint egy napja, mostmár vagy 10 postban, mintha számítana, hány helyen hazudtok megállás nélkül.

Secnir 2011.04.10. 21:08:55

@Éhesló:
ok, rendben, kezdjük.
"...az ön szerint értékrendszerben kiskorúak szexuális célzatú megközelítése demokratikus értékrendszerbe beletartozik-e?"
helyesen így KELLETT VOLNA feltenni:
"...az ön értékrendszerÉbe A kiskorúak szexuális célzatú megközelítése beletartozik-e?"
vagy
"...az ön szerint A kiskorúak szexuális célzatú megközelítése A demokratikus értékrendszerbe beletartozik-e?"

mivel azonban faszul tette fel a kérdést, ezért -gondolom én- a szinkrontolmács küszködött, és VALÓSZÍNŰLEG ezt fordította le:
"...az ön szerint a kiskorúak szexuális célzatú megközelítése egy demokratikus értékrendszerbe beletartozik-e?"

számomra nyilvánvaló, hogy ezt a salátát, amit a "riporter" kinyökögött magából, lefordítani nem lehet. ezért helyes válasz sincs rá. de DCB-nek -nagyjából- sikerült.
az csak egy dolog, hogy a te ultranacionalista jobb féltekédben ilyen fel sem merülhet. gondolom, a kurucinfón nem kaptál irányadó utasítást, hogy önálló gondolkodás esetén mi a teendő. Ez van.

éééééésss!

ezennel, a Tékozló Homár népének és a Vastagbőr bal-jobb oldali tagozatának nevében, a Varánusz sakktagozatának felhatalmazásával, a Subba vigyázó szemeitől kísérve, az Index ősanya áldásával a Nagy Sakktáblán lefokozlak Éhes (Sötét) Lóból, Sötés Gyaloggá. Törzstagok és ős-sakkozók számára, megszólításod: Sötét Paraszt.

tessék átnevezni a nicket, vagy újat regisztrálni. Ha nem tetszik, menj el a legközelebbi sámán-bisztróba, vagy a kurucinfó átoklevételi tagozatához, és ott reklamálj...

Éhesló 2011.04.10. 21:24:31

@Secnir: a személyeskedésed nem feledteti a válaszodban eldugott beismerést: kohn barátod bizony nem válaszolt a neki feltett egyszerű kérdésre.
Sehol.
Ami tehát számomra nyilvánvaló, oda pár óra alatt eljutottál te is.
Nem volt tehát hiábavaló az erőfeszítésem és a hazugságaid sorozatos cáfolata.
Az pedig, hogy kohn nem válaszolása tolmácshiba miatt történt-e, vagy azért mert mostanra már ez a hétpróbás gazember is cikinek érzi fiatalkori önmagát indifferens, mint ahogyan az is, hogy szerinted hogyan kellene valakinek kérdeznie.

X-47B 2011.04.10. 21:30:00

@Éhesló: Ha megdöglött a lovad, szállj le róla.

X-47B 2011.04.10. 21:40:37

@Éhesló: Remélem ezentúl Orbán parlamenti "válaszait" is simán kivágják, ha egy mitugrász szerkesztő úgy gondolja hogy nem válaszolt a neki feltett kérdésre.
Meg a fidesz aparátcsikok hazugságai sem fognak megjelenni a médiában, ha valamilyen logika alapján belátható (de legalább 1 ember elhiszi) hogy hülyeséget beszélnek. Végülis a média dolga nem a tájékoztatás hanem az ítélkezés, nem?
Nagyon várom már ezt az időt!

Secnir 2011.04.10. 21:47:52

@Éhesló:
nesze Sötét Paraszt:

"Az életvitel magánügy. Elképesztőnek tartom, hogy egy olyan, rólam szóló vita, ami a franciáknál tíz éve volt terítéken, ennyire izgatja önöket. Nincs nekem ezzel semmi bajom, csak megjegyezném: akadt, aki amiatt bukott el egy választást a legutóbbi EU-választásokon, mert ezt boncolgatta. Ez egy lezárt ügy, a múlté. Mindenki megállapította, hogy a megfogalmazás nem volt szerencsés, igen, ezt mondtam, és ennyi, vége. Az, hogy ön ezzel hozakodik elő az én, a magyar demokráciát illető kritikámmal szemben, az az én véleményem szerint nem túl kulturált."

Éhesló 2011.04.10. 21:49:36

@X-47B: nemlétező választ nem lehet kivágni.
A többit lásd fent.
De ha te megtalálod kohn barátotok válaszát egy egyszerű eldöntendő kérdésre, akkor szívesen elolvasom, meghallgatom.

Éhesló 2011.04.10. 21:52:51

@Secnir: bunkókám, nem érted a magyar nyelvet, igaz?
Melyik része nem világos ennek?
A kérdés ez volt (a te interpretációd szerint, valamint a felvétel 1perc 02-től):
"...az ön szerint értékrendszerben kiskorúak szexuális célzatú megközelítése demokratikus értékrendszerbe beletartozik-e?"
Erre nincs válasz. Pedig egyszerű eldöntendő kérdés, lehet röviden, vagy hosszabban válaszolni: igen blablabla, nem, blablabla.
De nincs rá válasz.
Sehol.
Helyette a kérdező kioktatása van.
És ezt habosítjátok már több mint egy napja, mostmár vagy 10 postban, mintha számítana, hány helyen hazudtok megállás nélkül.

Secnir 2011.04.10. 21:59:50

én vagyok a hülye. minek állok le egy szellemi sérülttel diplomáciai válaszok analizálásáról beszélgetni? persze, bunkó vagyok.
Please,don't food the troll....

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.04.10. 22:10:31

@Éhesló:
figyelj ide te ló.

a kérdés az alkotmányozás kérdéskörében hangzott el a demokrácia kritizálásának kapcsán .
az alkotmányozás kapcsán a kérdésre elég releváns a válasz:
"Az életvitel magánügy. Elképesztőnek tartom, hogy egy olyan, rólam szóló vita, ami a franciáknál tíz éve volt terítéken, ennyire izgatja önöket. Nincs nekem ezzel semmi bajom, csak megjegyezném: akadt, aki amiatt bukott el egy választást a legutóbbi EU-választásokon, mert ezt boncolgatta. Ez egy lezárt ügy, a múlté. Mindenki megállapította, hogy a megfogalmazás nem volt szerencsés, igen, ezt mondtam, és ennyi, vége. Az, hogy ön ezzel hozakodik elő az én, a magyar demokráciát illető kritikámmal szemben, az az én véleményem szerint nem túl kulturált."

ha nem a kérdéskörben a demokrácia kritizálása kapcsán feltett kérdésre vagy kíváncsi, hanem csak erre a részletre amit kiragadtál az összefüggő kérdéssorból, akkor az összefüggő válaszból is ragadj ki részt: "Elképesztőnek tartom... nem"

a tanácsomat, mint nem bandita rajongóét (erős finomítása a valóságnak) fogadd meg.

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2011.04.10. 22:12:14

ahogy kurmányunk halad előre a szellemi leépülés rögös lenini útján, egyre erőszakosabb és grafománabb rohamdroidok lepik el a blogokat.

korábban még malac meg zöldkutya formában, manapság nyaktekercs- és lójelmezben. érdekes :)

Éhesló 2011.04.10. 22:18:56

@Conv: a kérdés - amire nem kapott választ - nem az alkotmányozásról szólt.
Nos a kérdés ez volt (a te interpretációd szerint, valamint a felvétel 1perc 02-től):
"...az ön szerint értékrendszerben kiskorúak szexuális célzatú megközelítése demokratikus értékrendszerbe beletartozik-e?"
Erre nincs válasz. Pedig egyszerű kérdés, lehet röviden, vagy hosszabban válaszolni: igen blablabla, nem, blablabla.
De nincs rá válasz.
Sehol.
Helyette a kérdező kioktatása van.
És ezt habosítjátok már több mint egy napja, mostmár vagy 10 postban, mintha számítana, hány helyen hazudtok megállás nélkül.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.04.10. 23:29:21

@Éhesló:

nem, te ló, a kérdés így hangzott:
"ön azt is mondtam hogy a családban a nemzetben a hűségben az emberek többsége nem hisz, ezért ez nem lehet az összetartozás alapja, és ez demokratikus problémát vet fel, hogy ezt az alkotmányba foglaljuk, ööö nos ööö hivatkozva itt az ön korábban könyvében írtakra mivel ugye magyarországon több mint négymillió ember él családban hisznek a családban nemzetben, ön ööö a khm az ön szerint értékrendszerben kiskorúak szexuális célzatú megközelítése demokratikus értékrendszerbe beletartozik-e"

Goompah 2011.04.10. 23:50:59

@Secnir: "én egy anarchista könyvét, akinek az élete abból áll, hogy gyújtogat és lázít, nem tartanám mérvadónak,"

Ez esetben a magyar alkotmányra tett megjegyzéseit is hasonlóan nem mérvadónak kellene tekinteni. Mert ha valaki hazug és hiteltelen, akkor az hazug ls hiteltelen.

"Az, hogy ön ezzel hozakodik elő az én, a magyar demokráciát illető kritikámmal szemben, az az én véleményem szerint nem túl kulturált."

Erre a korrekt válasz az lett volna, hogy legalább ennyire nem kulturált kislányokat fogdosni, és ezzel még könyvben dicsekedni is. Továbbá az sem kulturált, ahogyan CB Václav Klaus akkor cheh elnökkel beszélt, valaki korábban idézte. Szóval Kohn Bandikának nem kellene mástól a kulturáltságot számon kérnie. Bagoly mondja verébnek: nagyfejű.

"mivel azonban faszul tette fel a kérdést, ezért -gondolom én- a szinkrontolmács küszködött, és VALÓSZÍNŰLEG ezt fordította le:"

Ez mind csak a te feltételezésed. Ne becsüld alá a szinkrontolmácsokat! Egy időben én is szoktam szinkrontolmácsolni, történetesen politikai témákban. El sem hiszed, mennyire meg lehet érteni (és lefordítani) a nyelvtanilag nem teljesen helyesen megfogalmazott szövegeket is, amikor az ember agya teljesen a megértésre és tolmácsolásra van kihegyezve. Én egész biztosan nem úgy fordítottam volna le a szöveget, ahogyan te gondoltad, márpedig kétlem, hogy a műsor szinkrontolmácsa rosszabb lenne nálam.

X-47B 2011.04.11. 00:08:11

@Goompah: "Ez esetben a magyar alkotmányra tett megjegyzéseit is hasonlóan nem mérvadónak kellene tekinteni. Mert ha valaki hazug és hiteltelen, akkor az hazug ls hiteltelen. "

Lám-lám akkor mit mondjunk egy olyan emberről aki először be sem akarta engedni a pápát az országba akkora liberális volt - de aztán maga ment a seggét kinyalni és a barátjáról aki akkora keresztény hogy a házassági hűséget házasságon kívüli gyermekkel (és számtalan házasságtöréssel) pecsételte meg (azóta szegény heveny elmezavar áldozata lett).

X-47B 2011.04.11. 00:11:48

@Éhesló: Amit a kérdés után mond, az a válasz (csodálom ha ezt magyaráznom kell). Ő annak szánta, tessék leadni. És egyébként értelmes is (szemben a magyarul is nehezen értelmezhető kérdéssel): ha valakit érdekel a pedofilozós vita, nézzen utána a francia médiában.

Goompah 2011.04.11. 00:51:15

@X-47B:

Az a tény, hogy nem CB az egyetlen hiteltelen ember, még hiteltelen ember marad.

A pedofilozós vitában (nem tudok elég jól franciául) az az érdekes, hogy még most is él. Ami nem lenne így, ha CB határozottan és egyértelműen kijelentette volna, hogy nem volt testi/szexuális kapcsolata azokkal a gyerekekkel. Valami okból azonban ezt soha nem jelentette ki. Most, Magyarországon sem.

Baldrick68 2011.04.11. 06:42:54

Valahogy ma reggel eszembe jutott.

Emlékeztek még erre?
www.youtube.com/watch?v=2cX80z6TRc0

Jó kis ütős videó ahol Grehund polgártás szépen összefoglalta a Gyurcsány kormány "eredményeit".

Az ojjektivitás jegyében már epedve várom a következő videót amiben Viktorékat veszik górcső alá.
Vagy arra várhatok?

f.m.j. 2011.04.11. 08:05:58

@Secnir:

jó az a 17 13-nak is, de ki számolja, igaz? :)

f.m.j. 2011.04.11. 08:18:53

@Baldrick68: hát azt legfeljebb nem a Greyhund fogja megcsinálni... legyen valaki ilyen ügyes a másik táborból, rajta! Senki nem tiltja meg, egészen biztos lenne mit mesélni, egy év telt el, de hátrafelé megyünk minden vonalon, az tuti...

fokabacsi 2011.04.11. 08:53:41

@Goompah: Egyszerűbb mellé beszélni!

Float 2011.04.11. 08:58:47

Kéne még pár transzvesztita nekrofil kisebbségi külföldi, aki megmondja nekünk, hogy itt mindenki szarházi, és legyen mondjuk egy hazafias párt, aki teljesen mellénnyel támogatja, és szervezi a konferenciákat a férgeknek. Aztán legyen megint egy tudósítás, amit ebaszottul megvágnak, és akkor azt akasszák fel, aki ebaszta a tudósítást, még csak véletlenül se a többit.

Nem hiszem el basszus hogy ilyen van ebben a világban... Hányan tapsolnak ehhez már télleg?!

f.m.j. 2011.04.11. 09:17:08

@petimegmondja: assztanemjóját a sok felvilágosult de Sade márkijának...

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.04.11. 10:36:41

a fejlett nyugat.
ugye

a pedofilokat is tolerálja.
főleg ha kohnnak hívják vagy polanksinak.
ők akármit tehetnek

Viktus 2011.04.11. 10:40:20

index.hu/gazdasag/magyar/2011/04/11/mindenkinek_kolcson_kell_a_munkas/

Na ezeket kellene még rögtön betiltani ... eleve kevesebb pént kap a melós a kölcsönzőn keresztül másrészről a 3-6 hónapos wc papír szerződések rohadt stabil jövőt adnak ...

MNOP 2011.04.11. 10:42:35

ez egy szabadelvű köcsög; a liberálisok mintapéldánya. Vasrúddal kellene az ilyet megkínálni. Ha ezt ilyen színben állítják be, az nem oszt nem szoroz

eszkep 2011.04.11. 11:02:35

@igényes: Hát ez vicces írás, bárhonnan is származik. A poszt akár erről a marhaságról is szólhatna…

„Megkezdődött a hazai érdekvédelmi rendszer szétverése”
Ez kimondottan örvendetes! Majd ha már 1 (egy) szakszervezet lesz a BKV-nál, térjünk vissza a kérdésre.

„A Munka Törvénykönyve tervezett változata szerint a kormány egyértelműen lepaktál a munkaadókkal, s a dolgozókat a cselédkönyvi rendszer idejére emlékeztető kiszolgáltatott helyzetbe hozza.”
??? Ez értelmetlen hülyeség… Esetleg kifejthetnék bővebben, főleg ezt a cselédkönyves vonulatot. Ilyet utoljára pont a Schiffer mondott a parlamentben.

„Ez ellen már tiltakozni sem lehet hatékonyan, az új alkotmány ugyanis gyakorlatilag megfosztja a munkavállalókat az alapvető joguktól, a sztrájk lehetőségétől.”
Igazából ennek pont az ellenkezője igaz, mert ha a két fél nem tud megegyezni az elégséges szolgáltatás mértékéről, a bíróság dönt megadott időn belül.

„A VDSZ évek óta harcol a korengedményes és a korkedvezményes nyugdíj megtartásáért, ezért annak eltörlése esetén, ”hadüzenetként” szolidaritást vállal a fegyveres testületek tagjaival.”
Végre eltörlik! (remélhetőleg)

„A 2010 előtti kormányok csak akkor fogadtak el munkajogi tárgyú jogszabályokat, ha ahhoz a munkáltatói és munkavállalói oldal is hozzájárult. Ha nem volt egyezség, a kormány visszalépett.”
Muhaha! Gyurcsány pont erről volt „híres”…

A szervezet kifogásolja – egyebek mellett – a sajtószabadság csorbulását, a médiatörvény nyomásának hatására ugyanis az újságírók öncenzúrára kényszerülnek”
Muhaha… Ez a elmélet már december végén is ciki volt, most meg április 11-én már teljesen marhaság a tapasztalatok alapján.

„ ennek következtében egyre kevesebb érdekvédelmi témájú írás jelenik meg a közmédiában. „
Ezt a hírportálok szerkesztőivel kellene megbeszélni.

„A VDSZ látszatfoglalkoztatás helyett valós, képzésen alapuló új munkahelyeket követel. A szakszervezet elutasítja a fél áron, fél bérért elv alapján működő közmunkarendszert. „
Gyurcsányt, Bajnait kérdezzék meg, miért triplázódott meg a munkanélküliek száma 2002-2010 között.

„A szakszervezet elvárja, hogy alapvető jogaik érvényesítésének érdekében a munkavállalók is Alkotmánybírósághoz (Ab) fordulhassanak, s a grémium csorbítatlan hatáskörrel dönthessen a rájuk bízott ügyekben.”
Nem lenne egyszerűbb a munkaügyi bírósághoz fordulni? Mindenki, minden marhasággal az Alkotmánybírósághoz akar már menni…

„A VDSZ elfogadhatatlannak tartja, hogy az új alkotmány-tervezetében sehol nem szerepel a szakszervezet és a munkához való jog definíciója. „
Nem mintha eddig definiálva lett volna…

„A kiszámítható nyugdíjrendszer kiharcolása, a korengedmény és a korkedvezmény megtartása és a veszélyes munkakörökre való kiterjesztése évek óta a VDSZ egyik legfontosabb célkitűzése, amelyet a 12 pontban is megfogalmaztak. Korengedményes és korkedvezményes nyugdíjazást veszélyes és embert próbáló munkakörökben! „
De lehetőleg mindenki mehessen el 36 évesen nyugdíjba! Nesze neked kiszámítható nyugdíjrendszer…

„A 12 pontos követelésben a szakszervezet a több kulcsos adó bevezetését szorgalmazza azért, hogy a gazdagok is részesedjenek a kereset-arányos teherviselésből.”
Nem tudom feltűnt-e? Most van kereset-arányos teherviselés. Aki ezt másképp gondolja, nem tud százalékot számolni. Érvek persze vannak a kétkulcsos adó mellett, de nem ez.

„Töröljék el a tisztességes dolgozókat sújtó 98 százalékos büntetőadót”
Hazánkban egyetlen dolgozó sem fizet „98 százalékos büntetőadót”. Már csak azért sem, mert végkielégítést már csak akkor kaphat, amikor megszűnik a munkaviszonya…

„A munkavállalók sztrájkjogtól való megfosztását elképesztőnek és minden nemzetközi gyakorlattal ellentétesnek tartja a VDSZ. „
Erről már volt szó. Senki nem fosztott meg senkit a sztrájkjogtól.

„ A szervezet szakértői szerint az új Munka Törvénykönyvének egyes kitételei, különösen az atipikus foglalkoztatás – távmunka, részmunka, munkaerő-kölcsönzés, határozott idejű foglalkoztatás – megerősítése egyértelműen a kormány és a munkáltatók összekacsintása, amely akár rabszolga-sorba taszíthatja a dolgozókat.”
Ez a demagóg „rabszolgasors” duma azóta ciki, hogy anno Izaura kiszabadítására pénzt gyűjtött a sok barom. Megjegyzem , ezek szerint az EU-ban „rabszolgatartás” dívik, mert pont a távmunkában vagyunk drasztikus lemaradásban az EU-s átlaghoz képest (20% vs 3-4%).

Jurganov 2011.04.11. 11:56:41

@eszkep: omg, mostmár 100%, hogy te a pártközpontból kapod az utasítást... rólad a "pofa be" című fim egyik mondata jut eszembe:" ilyen levés neuronnal nem születik ember". vagyis te szándékosan nem mondasz igazat.
a cikkhez pedig ismét meg kell jegyeznem, hogy amennyiben az volt a cél, hogy szándékosan el legyen tolva a hangsúly a hamisításról a mocskolódás irányába -akkor jól sikerült.

Virág et. 2011.04.11. 12:15:21

@Goompah: Terelsz. Nem az én állításaimról beszéltünk, hanem hogy mit mondott Cohn-Bendit. Ő pedig ezt mondta, szemben azzal, amit te írtál (hogy ti. aki őt ezzel támadja, azt ő máris leszélsőjobbozta).

Goompah 2011.04.11. 15:20:49

@Virág et.: Logika, Virág elvtárs, logika! A logika nem imperialista csökevény, nem ám! Ahogy az akvárium sem az. Ugye akváriuma sincs, elvtárs?

Ha ő azt mondja, hogy a szélsőjobbosok támadják ezzel, senki más (és hát ezt mondja szerinted is), akkor az őt támadók a szélsőjobbosok egy részhalmazát alkotják (hiszen feltehetőleg azért nem minden szélsőjobbos támadja őt). Ebből logikusan következik, hogy aki őt támadja, az egyben szélsőjobbos is, hiszen beletartozik a szélsőjobbosok halmazába is.

Szóval nem én terelek, elvtársam, hanem Ön mosdatja a szerecsent.

Goompah 2011.04.11. 15:26:23

Ugye ez tipikusan a "nem minden rovar bogár, de minden bogár rovar" esete. Rovar=szélsőjobbos, bogár=támadja Bandikát. Tehát ha valaki bogár (=támadja Bandikát), akkor az kényszerűen rovar is (=szélsőjobbos), mégpedig épp Bandika azon definíciója szerint, hogy őt csak a szélsőjobbosok támadták eddig pedofíliával (ahogyan minden bogár rovar). Következésképpen semmi terelés nincs abban, amikor azt állítom, hogy Bandika leszélsőjobbozza az őt támadókat.

Így már teccik érteni, elvtársam?

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2011.04.11. 17:27:51

@Goompah:
Szerintem meg pont nem. Nem többet és nem is kevesebbet állít, hogy eddig csak a nagyon jobberek támadták ezzel. Ebben nincs benne az, hogy következéskébb aki most támadja az szjobbos. Ebben az van, hogy csak a legsúlyosabb szélsőség, aki kitartott a támadások mellett, öcsisajt ne máááááááár...
Vagy halmazelmélet, ha úgy szimpatikusabb:
van a szélsőjobb halmaz
van az őt támadók halmaza
van ezeknek egy uniója
aki most ezzel támadja egyértelműen kerülhet az unióba, ráadásul nagyobb eséllyel, de ez nem alapvetés, hisz ott a kissebb, vagy épp jelenleg üres támadó halmaz. Amennyiben a jelenleg támadó szélsőjobber, akkor a támadó halmaz üres marad, így a két alaphalmaz meg még egyezik is. De ez nem jelenthető ki a nyilatkozatából.

Goompah 2011.04.11. 21:06:21

Megfeledkezel arról a lehetőségről, hogy a támadó automatikusan szélsőjobbossá minősíttetik. Ahogy nálunk mindenki automatikusan megkapja a náci vagy fasiszta jelzőt, ha nem ért egyet a ballibbel.

Melee 2011.04.11. 21:49:08

@Éhesló: DCB nem konkrét választ adott a kérdésre, de nem is ment el, miként azt a hírműsor mutatta. Valamint elhangzott a következő is: "Később a sajtótájékoztató végét sem várta meg, távozott a teremből. Kérdésünkre csak Schiffer András, az LMP frakcióvezetője reagált."
Ez sem igaz, miként a vágatlan felvétel is mutatja.

Ha már a kérdések meg nem válaszolásánál tartunk, te arra nem válaszoltál, hogy ugyanez lenne-e a véleményed - korrekt, hiteles tájékoztatás -, ha Orbánnal játszaná el ugyanezt a francia tv?

J. László egy bolsevik (törölt) 2011.04.11. 21:49:09

@eszkep: Vajon hol tartanánk most, ha a vezíred betartotta volna a hazug ígéreteit, például a 14. és 15. havi nyugdíjat fizet a szavazóinak? Vagy benzin-támogatást ad az ingázó autósoknak?
Tudod, hogy ez mennyi államadóssággal járt volna, te szerencsétlen Orbán-droid?

J. László egy bolsevik (törölt) 2011.04.11. 22:03:51

@eszkep: "a két fél nem tud megegyezni az elégséges szolgáltatás mértékéről"

Igazi szakszervezet nem egyezkedik "elégséges szolgáltatásról". A sztrájk ereje éppen a teljes leállásban van, régen ezért munkások haltak meg. Milyen nevetséges lett volna, ha Lech Walessa leállt volna egyezkedni Jaruzelski tábornokkal "az elégséges szolgáltatásokról"...
Szánalom van itt, nem szakszervezet... 25 év alatt meg kialakult az új rabló elit...
Egyél szárított tehénszart, droid.

Éhesló 2011.04.11. 22:11:45

@Melee: örülök, hogy végre beláttad, kohn nem válaszolt a neki feltett egyszerű kérdésre.
Már csak azt kellene megérteni, hogy ezek után a riporter jogosan állapítja meg, anélkül lépett le, hogy válaszolt volna, továbbá, hogy a megjelentek érdeklődést megköszönve elköszönt volna tőlük.
Mert egy bunkó.
A buktorra vonatkozó kérdésre válaszoltam (jobban mint kohn a neki feltett kérdésre): nemlétező választ nem lehet kivágni, tehát ha buktor nem válaszol a neki feltett kérdésre, akkor azt nehéz lenne kivágnia bárkinek is, legyen az a kohn francia haverja, vagy más ballibbant sajtópatkány.
Ha meg válaszol, de kivágják, hát úgy járt.
Nem az első eset lenne, amikor valakit agyonhallgat, vagy meghamisít a ballibbant média (elég bánóra, vagy a néphazugságos tellerlevélre utalnom nem?).

Goompah 2011.04.11. 22:53:59

@Éhesló: Értelmes embernek eddig is elég világos volt, hogy 1) nem válaszolt a kérdésre (az, hogy semmitmondóan jár a szája, még nem válasz), 2) elment válaszadás nélkül. Én nem is értem, hogyan lehet ezt másképp magyarázni. Aztán párszáz kommentben olvasni, hogy néhányan mégis próbálják kimagyarázni a magyarázhatatlant. Az meg talán nem várható el a műsortól, hogy még vagy 20 percig mutassa azt a patkányt.

Virág et. 2011.04.12. 09:55:32

@Goompah: Összekevered a logikát a szándékos csúsztatással és belemagyarázással. Az ugyan nem imperialista csökevény, hanem szimpla korlátoltság. Magadra veheted.

Mivel a szellemi képeségekkel szerényebben rendelkező emberek is internethez jutnak manapság, ezért leírom szájbarágósan, hogy te és Éhesló is megértsétek. Nehéz feladat lesz, de ez az utolsó próbálkozás.

A riport ezt kérdezte (nem szó szerint, de kb): Az Alkotmánnyal kapcsolatosan Ön kifogásolta, hogy a Himnuszból egy részlet belekerült, valamint hogy a család a hűség stb. demokratikus értékként szintén az alkotmányba kerültek. Ön - tekintettel a 75-ös könyvében megjelent kijelentéseire - demokratikus értéknek tarja ezzel szemben a gyerekek szexualitását?

Erre DCB válasza tejlesen részletes és egyáltalán nem kerüli ki a kérdést. DE az MTV nem is azt állította, hogy DCB megkerülte a kérdést (ez is hazugság lett volna, de kisebb súlyú), hanem hogy elmenekült a kérdés elől.

LEfordítom full retardáltra (látom muszáj). Képzeld el, hogy a gonosz ATV Kálmán Olgája van a szépreményű hazafi, Papp Dániel helyett a kérdező szerepében, a válaszadó pedig a szemét libsi pedofil DCB helyett a haza vezércsillaga, Schmitt Pál Köztársasági Elnök Úr, barátoknak csak álamfő. Olga megkérdez Pált, hogy elnök úr, ön tényleg ennyire szervilis? Mire pál azt mondja, hogy nem és kikéri magának, majd fél óra múlva elmegy a sajtájról. Erre az ATV leadja, hogy Schmitt Pál elmenekült a kínos kérdések elől.

Az is rendben lenne, igaz?

Istenen, minek is fárasztom magam.

Virág et. 2011.04.12. 10:01:49

Az meg már csak hab a tortán, hogy kettőtökön kívül mindenki érti, hogy Papp Dániel nem kérdést tett fel és nem választ várt (mivel a kérdés ostoba és a válasz rá is egyételműen nem), hanem konkrétan támadta a riportalanyt.

Nem gondolom, hogy ti ezt nem tudjátok, inkább azt gondolom, hogy szándékosan maszatoltok, hogy a nyilvánvaló hazugságot mentegessétek. Azt nem értem, miért. Jobban alszotok tőle? Vagy mi az oka? Fordítva már az asztalt vernétek felháborodásotokban (és okkal).

Melee 2011.04.12. 14:36:26

@Éhesló: 1. A kérdésemre, hogy ha ugyanezt eljátszaná a francia tv Orbánnal ugyanígy reagálnál-e nem válaszoltál.
2. "Nem az első eset lenne, amikor valakit agyonhallgat, vagy meghamisít a ballibbant média (elég bánóra, vagy a néphazugságos tellerlevélre utalnom nem?). "
Valóban nem. De ez nem jogosítja fel a jobbkormány-médiát sem a hamisításra. Amit a ballib média tett az hamisítás. Miként az is, amiről most vitázunk.

fokabacsi 2011.04.12. 17:35:32

@Melee:" A kérdésemre, hogy ha ugyanezt eljátszaná a francia tv Orbánnal ugyanígy reagálnál-e nem válaszoltál."
Nem értem a kérdésedet! A Kohn meg hiteltelen így is meg úgy is! Gondolod , hogy a Francia TV hazudik? Az csak bolsiéknál szokás.
Orbán nem bzi! Nem értem mit kifogásolsz?!

CICMÓK 2011.04.12. 20:44:13

Hamisított híradás! Ez várható volt! Ez van! Nem kell ide cenzor, cenzúra! MŰKÖDIK AZ MAGÁTÓL IS! ÖNCENZÚRA! A baj az, hogy az ilyen hamis tudósítás nem cenzúra, hanem erkölcstelen hazugság. Aki ilyenre képes azzal nincs mit kezdeni.
MINDEN TISZTESSÉGES, ERKÖLCSÖS ÚJSÁGÍRÓNAK, SZERKESZTŐNEK BOJKOTTÁLNI KELL A PAPP DÁNIEL ÁLTAL KÉSZÍTETT ANYAGOKAT!!! AZOKAT IS AMIT AZ ÁLTALA VEZETETT SZERKESZTŐSÉG AD KI!!!
Nincs más megoldás?

Éhesló 2011.04.13. 20:58:43

@berciXcore: a jobbiknál mint pártnál végzett médiamunka "kizáró ok"? Akkor a komplett MTV-t dunát, rádiót és MTI-t be lehetett volna záratni már 1990-től, mert nem lett volna személyzete, se portás, se takarító..

Baldrick68 2011.04.14. 08:23:12

Kedves "jobberek" akik annyira de annyira pipák vagytok a pedofilokra.
Ne legyetek rájuk mérgesek pártunk és államunk se bántja őket, sőt kitünteti.

A pedofilok védőszentje
w.blog.hu/2011/04/14/a_pedofilok_vedoszentje#more2824845

Éhesló 2011.04.15. 22:46:55

@Baldrick68: nem ártana ha nem hazudnál, ha már oly érzékeny vagy ballibbant haverjaiddal a "hamisításra".
A kitüntetett - az eddig róla ismertté vált információk alapján - nem pedofil, szemben a magáról ekként nyilatkozó kohn haveroddal.
Amennyiben tudsz a kitüntetettről ilyen információt ne habozz, mutasd meg nekünk.
Ha meg nincs ilyen információd, akkor nem ártana ha elnézést kérnél a hazugságodért, már ha érted amit írok itt.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2011.04.25. 07:14:14

@Virág et.:

Egy helyen rontottál csak: a szervilis szó túl bonyolult :))

KenSentMe 2011.04.25. 08:48:12

@Virág et.:

"Olga megkérdez Pált, hogy elnök úr, ön tényleg ennyire szervilis? Mire pál azt mondja"

Mire Pál azt mondja: Most maga sérteget engem? Lehet, hogy nem vagyok már fiatal, de tudja meg, hogy nem minden idős ember szervilis. Képzelje, voltam neurológusnál, megvizsgáltak, és teljesen ép a memóriám. Nem szoktam elfelejteni dolgokat, hogy volnék már szervilis?

Az ATV-sek egész nap a fejüket fogják, majd szuicídium által csöndben exitálnak, míg a Magyar Nemzetben egészoldalas cikk jelenik meg, hogy SP milyen bátran kiállt magáért a gaz ellennel szemben.

süti beállítások módosítása