Skip to content


       Szűrés lista

Minden rendben, minden törvényes

Hála az égnek, hogy számtalanszor megígérték nekünk, hogy végképp leszámoltak az elmúltnyolcévvel, és semmi sem folytatódhat úgy, ahogy régebben történtek itten a dolgok (bár a Magyar Nemzet Online-on még mindig a Strabag hirdet, ahogy évek óta), így valóban gyökeres fordulatot hozott, hogy teljesen nyíltan megfenyegettek egy polgármestert, hogy nem fognak semmilyen támogatást kapni, mert olyan csúnyákat mert írni az Őméltósága Eminenciás Képviselő Úrról, Aki Már Háromszor Is Felszólalt  A Munkahelyén.

Emlékszünk még a Csodálatos Telefonbeszélgetésre, Balázs József fideszes képviselő ÉS az Észak-Magyarországi Regionális Fejlesztési Tanács tagja és Juhász Oszkár között, ezzel a gyöngyszemmel: "Forrás oda megy ebben a térségben, amit én jóváhagyok. Amit én nem hagyok jóvá, oda nem megy forrás. Ezzel az írással meg ezekkel a dolgokkal ezeket a csapokat te elzártad magad előtt, ezt vedd tudomásul. Ilyen stílussal és mentalitással túlságosan sok mindenre ne számítsatok."

Balázs úr a legősibb védekezést választotta, egyszerűen eltűnt. Nem nyilatkozik, nem veszi fel a telefont, még az is lehet, hogy elment nyaralni, és koktélozik valahol a tenger mellett. Nem rossz taktika, mert pár hét múlva már úgyis már egy másik ügy lesz terítéken, és lehet, hogy megússza. Sőt, szinte biztos. Természetesen nem mondott le, nem mondatták le, minden megy tovább, ahogy az lenni szokott ... a csapat összezárt, és menetelnek tovább.
 
Egy pici porszem azért akadt, ami aggodalomra adhatott okot. Juhász Oszkár feljelentette Balázst a Központi Nyomozó Főügyészségen.

Szerencsére dr. Vida József főügyész a helyén volt, és határozatában eldöntötte, hogy Balázs nem bűnös.

Két esetben vizsgálódtak: kényszerítés és a hivatali visszaélés bűntette tárgyában,  de egyik esetben sem történt törvénysértés. Balász, előbújhatsz, minden okés.

Kár, hogy a Jobbik, nem tette ki a határozatot eredeti formájába, pedig olyan vicces megállapítások vannak benne, hogy kényszerítés azért nem történt az ügyészség szerint, mivel „konkrét, jelentős érdeksérelem” nem merült fel. Ja, végül is egy 2500 lakosú önkormányzat pályázati pénzei nem jelentősek.

A hivatali visszaélés pedig azért nem történt, mert nem egyértelmű, hogy a telefonbeszélgetés alkalmával Balázs József „milyen minőségében járt el”. Ha ugyanis a fejlesztési tanács tagjaként, akkor nem tekinthető hivatalos személynek, ha pedig országgyűlési képviselőként, akkor „a beszélő nem jelölte meg konkrétan, hogy milyen támogatás, forrás jóváhagyásáról van szó”, ezért nem történt bűncselekmény.

Az ügyészség szerint egy szabályos hivatali visszaélés formája a következő lehet:
- Szia Oszkár! Balázs József vagyok, Gyöngyös fideszes parlamenti képviselőre, és a kurva anyádat, hogy a picsába mertél ilyeneket írni rólam?
- De Józsikám, én ...
- Tudod nagyon jól, hogy az Észak-Magyarországi Regionális Fejlesztési Tanács tagja vagyok, nem hivatalos személy, viszont egy kurva nagy eurós zsákon ülök, és biztos lehetsz benne, te sunyi kis pöcs, hogy egy kurva centet nem fogsz belőle kapni, kunyerálj az iszlám barátaidtól támogatást.
- De Józsikám, én ...
- Mint Gyöngyös fideszes polgármestere, most megígérem neked, hogy a Gyöngypatai Önkormányzat általa benyújtott TÁMOP-123456-os, teljesen szabályos pályázatot el fogjuk utasítani, sőt, már el is utasítottam, csakis miattad Oszkár, majd megtanulják a patai lakosok, hogy merről fúj a NER.
- De Józsikám, én ...

Sőt, dr. Vida József főügyész meg az egészet megfejelte azzal, hogy "a beszélgetésben feltételesen felvetett intézkedés vagy annak elmulasztása a jövőre vonatkozik, ez a tény pedig eleve kizárja az elkövetési magatartás megállapíthatóságát."

Magyarul: mostantól teljesen törvényes bárkit felhívni azzal, hogy előre bejelented neki, hogy úgysem fog nyerni a pályázaton, el lesz intézve, mert  ... mert mondjuk személy szerint utálod ovis kora óta.

Leborulok Abszurdisztán nagysága előtt.

Címkék: abszurd

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr773122333

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Lassú, passzív Breivikek 2011.08.08. 03:45:52

Bibó halott. Némely politikai mozgalomban búvópatakként még meg-megvillan emléke, de eszméi csupán hivatkozgatás alapját képezik, nem többet. Az ordas eszmék helyett az ezeket képviselőket is soraikban tudó pártot bélyegzi meg az establishment, bizonyí...

Trackback: A svájci frank az önkormányzatokat is kiütheti 2011.08.04. 14:49:08

Nagy bajban vannak az önkormányzatok is a svájci frank szárnyalása miatt, hiszen egy hajóban eveznek a lakossági devizahitelesekkel: nekik sincsenek devizabevételeik, az árfolyam emelkedése miatt pedig forintban egyre többet kell fizetniük. A főleg 200...

Trackback: A svájci frank az önkormányzatokat is kiütheti 2011.08.04. 14:49:08

Nagy bajban vannak az önkormányzatok is a svájci frank szárnyalása miatt, hiszen egy hajóban eveznek a lakossági devizahitelesekkel: nekik sincsenek devizabevételeik, az árfolyam emelkedése miatt pedig forintban egyre többet kell fizetniük. A főleg 200...

Trackback: Közelebbről meg nem határozott, kurva nagy pofon 2011.08.03. 15:34:36

Kedves Balázs József! Édes pofám, te aztán nagy szarban vagy, tudod-e? Tudd meg ugyanis, hogy közelebbről meghatározni nem szándékozott minőségemben azt vágok pofán, akit akarok. Sőt, tovább megyek: a pofon, ha én adom, oda megy ebben az országb...

Trackback: R.I.P. Magyarország 2011.08.03. 13:08:37

A magyar öntudat felvállalását manapság a megbélyegzettek kisebb-nagyobb csoportja tudhatja magáénak, akik hovatartozásukat büszkén felvállalják....

Trackback: Back to the Future 2011.08.03. 13:06:35

A visszamenőleges törvénykezés hasznos dolog....

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Állnév 2011.08.04. 17:09:18

@ggaborx:

Igen. Ha végiggondolod, megérted, hogy párt alapítás útján a jelenlegi (21 éves) csapda helyzeten eleve kizárt változtatni. Sőt, minden új párt, bármit is hírdet, csak a jelenlegi rendszert fogja erősíteni. Ezt ne ebből a beírásból akard majd meérteni. Ennyiből nem lehet. De attól még így van. Töprengd át, ha érdekel, amit ajánlottak neked!

Állnév 2011.08.04. 17:11:23

@the_lonewolf:

Iszonyú jó, hogy létezel. (Van több is, csak hallgat.)

Állnév 2011.08.04. 17:15:08

@kyncza:

Semmi ilyesmit nem döntöttek meg. Csak vanak náci érzelműek, akik letagadják. Elég ellentmondásosan egyébként, hiszen azért imádják a nácikat, mert zsidókat öltek, ugyanakkor mert tudják, hogy ölni mégsem szép dolog, kimosdatják a nácikat, hogy azok jobb színben tűnejenek föl, de ezt azzal a remnynel, hogy majd ölnek megint. Zsidókat persze.

Állnév 2011.08.04. 17:16:41

@Conv:

Vagy teljesen tudatlan vagy, aki fölült valami ostobaságnak, vagy durván hazudsz. Mindenesetre amit mondtál, nem igaz. És kész.

Állnév 2011.08.04. 17:18:06

@kyncza:

Hogyne, és vigyázni kell, mert ha nem nézel oda, megharaphat a lehullott falevél.

Állnév 2011.08.04. 17:25:13

Úgy mellesleg, én azt hittem itt a kormánypárt bizonyos húzásai a téma. Aztán az ember néz, és mást sem lát, mint, hogy így zsidó, meg úgy zsidó. Szerintetek véleten? Vagy nagyonis ügyesen ugrasztanak itt minket össze – ó nem semmiképpen sem a zsidók, mert nekik ebben nnics semmi jó – hanem azok akiknek nagyonis célravezető, hogy Magyarországon soha de soha ne arról legyen szó, amiről szó van. Hintik a mételyt, a gyűlöletet az emberek között, hogy amíg azok egymást ilyen ostobaságokkal gyalázzák, ők zavartalanul lophassanak. Az akármilyen pártiak, együtt, de nem ám az egyszerű tagok, támogatók. Azoknak már nem jut, csak a gyűlölködés öröme. Már akinek ez öröm.

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2011.08.04. 17:31:50

@Conv: a zsidók cáfolták meg. a hivatalos holotörténészek. Én még nem olvastam erről, semmilyen tudományos anyagot. Persze lehet, hogy nem jó helyen olvastam. Bár ha lett volna is ilyen anyag akkor szerintem a fél világ újságjai beszámoltak volna róla.
Ezeket jó volt megtudni. Légyszíves közöld ezeket az egész világgal, ne csak a vastagbőr blog olvasói szerezzenek tudomást egy ilyen nagy felfedezésről.
Csak azért szeretnék tudni ilyen magyarokról, mert ők azok, akik a legkeményebben zsidóznak. Ők ott éltek, most hazajöttek, itthon eljátsszák a csekonitsot, közben meg utálják a zsidókat. Lehet, hogy a zsidók csak nyerészkedni jöttek haza, de most mégis hozzátesznek valamit Magyarország előremeneteléhez és gyarapodásához.
Ezért szeretnék látni végre egy ilyen listát. Mert pofázni lehet, hogy így a zsidók, meg úgy a zsidók, de tessék hazajönni és itt befektetni, vagy csöndben maradni. Vagy az amerikás magyarok csak távolról olyan nagy hazafiak?
Ha a kinti zsidók csak sápot húzni jöttek haza, akkor minek befektetni ide bármibe is, ott hon is maradhattak volna és devizaügyleteket is lebonyolíthatnának, és még ide sem kell utazniuk, a pénzük pedig gyarapszik. Ehelyett ők idejötte, befektettek, és most bezsebelik az esetleges nyereséget.

Melchi Zadok 2011.08.04. 17:32:45

@Conv: tudod ezzel nekem csak az a bajom, hogy ok, derüljön fény mindenre, tálaljunk ki, nyomjuk ezerrel a médiában az egy és oszthatatlan igazságot a zsidókról.
DE!
kínál ez bármilyen megoldást a magyarországi problémákra? lesz fenntartható egészségügyi szolgáltatás oktatás, nyugdíjrendszer, korrupciómentes gazdasági élet Magyarországon?
a jobbikban az a jó, hogy látja a magyarországi problémákat, viszont az a nagyon rossz, hogy semmilyen konkrét megoldása nincs rá.
a gazdasági programot annak idején nagy vonalakban áttanulmányoztam, hadd ne mondjam mi a véleményem. ha nagyon visszafogott akarok lenni egy rakás sületlenség az egész. (és persze nagyon populista)
a jobbik egyedül a cigánykérdésre ad egy vélhetően a gyakorlatban is jól működő megoldást, de ezen kívül nem látok semmit, csak olyat, ami elriaszt:
faji és vallási alapon történő kirekesztést, ösztönpolitizálást, amire egy demokratikus érzelmű ember sem szavazna. (én már nem karok se ilyen, se olyan diktatúrában élni)
igazságkeresésből nem lehet politizálni. a politika és a gazdaság műfaja sokkal kifinomultabb és professzionálisabb megközelítést igényel annál, mint amit a jobbik kínál.

ha ezekben lesz radikális változás, akkor rám számíthatnak.

derelyegrádi szellem 2011.08.04. 17:42:16

@Conv:

Nem figyeltél.

Én a kérdést nem ennek a Balázsnak, vagy kinek szemszögéből vizsgáltam és értékeltem. Hanem Juhász Oszkáréból és az általa mostantól képviselt közösség szempontjából.

Ebből az aspektusból nézve köteles ezt megtenni. Illetve, ha egyetért veled, és szerinte se bcs. (ezért nem pótmagánvádol) akkor meg feljeletést is minek a f..nak tett?

@picur3ka/mesterhazymiklospart:

neked is! :-)

@melchi zadok:

azért kár volt ennyit írni. Ez egy nagy jemmerolás.

Számoljunk.

a 2002-es kormányváltás után volt 133 (a tanácsköztársaság emlékére nyilván) feljelentés. Eredmény: 0.

Most még már kormányváltás előtt a kis túlzással a fél mszp börtönben volt, vagy eljárás folyik ellene.

Mondj már egy fideszes embert aki pl bűnszervezet tagjakénti csalásért , pl. jogerősen 6 évre ítéltek mint Zuslit. Csak egyet. Pedig csak Zusli ügyébel vagy 8-10 mszp-s csávót ítéltek el.

hagyót és hasonszőrű társait bűnszervezet tagjakénti csalással, zsarolással, hűtlen kezeléssel gyanusítják, néhány nap múlva vádolják.

Hasonló cselekményekkel a teljes Vi. kerüeti mszp-szdsz képviselőtestületet (verókék)

Hunvaldék...

A Xi. ker volt polgármetestere ellen már két büntetőeljárás (egyikben már vádat is emletek), és még koránt sincs vége....

Jöjjenek a volt kormánytagok:

Szilvásy ellen már lassan megszámolhatatlan büntetőeljárás folyik, nem is akármik miatt.
A volt államtitkár Fekszi Mária és volt nagykövet ellen egy különösen jeletős vagyoni hátrányt okozó hűtlen kezelés miatt (a kár vagy 5 milliárd, büntetési tétele 5-10 évig)
A mszp kormány volt MNV vezére (tátrai) ellen már egy vádelemlés, meg vagy még két büntetőeljárás.
Az mszp kormány alatti volt tikosszolgálati vezető előzetes letartózztatásban, és utódja is eljárás alatt. Kémkedés miatt, aminek elhárításáért kapta - elméletileg - fizetését....

Folytassam?

Egy fideszes polgármestert, vagy volt vagy jelenlegi kormánytagot modj már (várhegyi vagy 15 éves ügyén kívül, amikor is egy 300 e forintos kárértékű ügyben elítélték) akit iylesmik miatt perbe fogtak. Egyet bazmeg, csak egyet.

A poszt tárgáyt képező témában meg emlkézetetnélek Lumpen Mónika nem sikerű beszédére saját kongresszusa előtt, amikor is az akkor elvesztett önk.-i válazstások után (2006) pártársait megnyugtatta, hogy majd úgy módosítják törvényeket, hogy azt változatlanul ők döntsék el, ki miylen pályázatot, pénzt kaphat. Utána még 3 évig miniszter volt ez az ember....

Segítek, mert nem tűnsz külnösebben értelmes embernek:

Fidesz oldal: Egy hülye helyi mittudoménki telefonon mond ilyesmit.
MSZP oldal: egy miniszter a teljes pártvezérkara előtt megígéri, hogy csak az kaphat továbbra is bármiféle pályázatból pénzt az elvesztett önk-i. válazstások után is, akit ők akarnak. ÉS EZT MEG IS TESZI, hiszen a jogszabályt valóban módosították is.

Ez a különbség.

Melchi Zadok 2011.08.04. 17:50:19

@derelyegrádi szellem: " 2002-es kormányváltás után volt 133 (a tanácsköztársaság emlékére nyilván) feljelentés. Eredmény: 0."

kb eddig a részig még komolyan olvastam, hátha.
de ezután már csak mosollyal futottam át az irományodat.
egyébként köszi, az ember nem minden nap találkozik az arrogancia és a mélysötét ostobaság ennyire professzionális kombinációjával.
de ha nem haragszol a jövőben inkább másokra testálom ezt a rendkívüli lehetőséget.
csók!

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.08.04. 18:15:48

@derelyegrádi szellem:
nem figyeltél, én a magam szemszögéből néztem a dolgot.

hogy minek tett fejlenentést?
nem lehet, hogy úgy gondolta, miként én is, hogy bűncselekmény a dolog, aztán elfogadom, hogy a jelen politikai helyzetben nem az, és okádok tőle?
ér szerinted egy ilyen szaralak, meg az őt tutujgató hasonlóan szaralakokból álló kormány annyi energiát, hogy a lényegi dolgok (a település életének rendbetétele) helyett ezzel vesztegesse az idejét bárki, hogy magánvádaskodik?
(nem vagyok benne biztos egyébként, hogy a jobbik annyiban hagyja a dolgot, de oszkárnak más s dolga)

persze kérdeztem is közben, de ennek egyik felére sem sikerült válaszolnod.
vagy sikerült nem észrevenned a kérdéseket, esetleg sikerült úgy tenni, mintha nem is lett volna kérdés? :)

derelyegrádi szellem 2011.08.04. 18:19:49

@melchi zadok:

nem haragszom. Hülyéknek csak néha írok szívesen. És az most megvolt. Üdv.

@Conv:

mit kérdeztél?

hoplita 2011.08.04. 18:30:23

@derelyegrádi szellem:
Figyu...az a miskolci fideszes nem a múlt hónapban - vagy júniusban - kapott vagy 6 évet, első fokon?
Mittomén hogy hívják...lusta vagyok rákeresni....de azé' mingyán megnézem.:)

Bee-zony 2011.08.04. 18:36:03

@ggaborx: Pártalapítás: próbáld ki és meglátod. Lehetne korrekt pártot alapítani, csak kicsi lesz a létszáma és a támogatottsága, mert a jelenlegi többség Magyarországon nem ilyen; ha pedig hígul és így növekszik, akkor olyan lesz, mint az MSZP-Fidesz – akkor meg minek. Próbáld meg, tedd közzé a programodat – aztán ne csodálkozz, ha a többség nem úgy gondolkodik, ahogyan te. Úgy gondolod, hogy a többség nem szavazza meg a jelenlegi rosszat, ha van korrekt alternatívája? A szarok rádígérnek bármiben, a többség elcsábul, és szevasz van megint; és azt se felejtsd el, hogy a diktátorok megfizetik a klientúrájukat a rabszolgák munkájából; és hogy hiába jó elvileg az ideológiád, mert ideológiával még nem lakott jól senki. De legalább a pártalapítás gondolatáig eljutottál. Felesleges másokra várnod, tedd közzé a programod, és majd csatlakozik hozzá, aki akar. Közben nézd meg, hogy hány választáson induló pártból lett kormányzó párt, és hogy miért pont azok lettek, akik. Ha még ott tartasz, hogy „mi a véleményetek”, akkor még nem vagy eléggé gátlástalan, hogy végigvidd a terved az alapból gátlástalan, és már rutinos pszichopata mezőny ellenében. Valamint, csak egy kezdőt frusztrál annyira a valóság, hogy lepojácázza a választókat. :) Ne pojácázz, bizonyítsd be, hogy te különb vagy, és roncstársadalomból is tudsz jó és erős várat építeni. Viszont ne lepődj meg, ha nem sikerül. Mentsük meg Szodomát, alapítsunk új pártot! Nem sikerült… mármint a megmentés. Szodomát illetően egy megoldás van, el kell menni onnan annak, aki nem odavaló. Aztán amikor már megkapta a megérdemelt sorsát a hely és a lakói, lehet új életet kezdeni az arra érdemes túlélőkkel.

Bee-zony 2011.08.04. 18:43:23

@Horizont: Nem érted, hogy az egész banda ilyen?
Ha egy ilyet kirúgnának, utána mehetne a többi is, és végül nem maradna senki, és feloszlatná önmagát a párt.
Bűnszövetkezeti tagot nem rúg ki bűnszövetkezet.
Ha úgy gondolod, hogy nem bűnszövetkezet, akkor még mindig meg vagy tévesztve.

Bee-zony 2011.08.04. 18:48:53

@bundi124: "...vagy hivatali helyzetével egyébként visszaél"
Nem élt vissza a hivatali helyzetével?
Ha ez nem volt visszaélés, akkor mi az?

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.08.04. 18:54:59

@the_lonewolf:

a hatmillióhoz : hivatalosan 4 millióról 800 ezerre csökkentették az auswitzi számot és a többi táborét is nagyjából ebben az arányban

egyéb:
- bevallották, hogy soha semmilyen szappanfőzés nem volt,
- nem volt lámpaernyő meg kesztyű
- nem voltak a reich területén kremók,

sindler listája kitalált sztori, anna frank a háború alatt írt naplójába egyenletes adagolású golyóstollal írtak, amit ugye 44 után kezdtek el gyártani, és európában nem igen lehetett kapni :)

amit elfelejtenek a nagy holokausztelemzésben, az az, hogy a kor zsidó vezetőinek nagyjából ugyanakkora felelőssége van az európai, főleg a német zsidók sorsában, mint a náciknak..
valahogy nem forog közszájon a tény, melyről valódi dokumentumok vannak, hogy a már elmenekült zsidó vezetők megtagadták az együttműködést, a segítséget a zsidók kitelepítésével kapcsolatban európából, azt nyilatkozva, hogy a zsidó nép színe java már a szent földön van, a többi veszhet.

tudod, nekem nincs bajom azzal, hogy aki befektet az zsidó. szarom le.
nekem azzal van bajom, hogy ha a szemébe mondják, trógerság amit csinál, akkor nácizik, mintha a zsidósága, nem pedig a viselkedése lenne a probléma. kivétel nélkül mind. szegénytől a gazdagig.
ugyanez a cigánnyal is.

@Állnév:
értem, nem igaz, mert csak és kész. szarjunk a tényekre :)

@melchi zadok:
én egyik pártban sem látok olyat, ami miatt számíthatna rám.
ne csak a zsidókról nyomjuk az igazságot.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.08.04. 19:03:55

@derelyegrádi szellem:
kiemelem neked a kérdéseket :)

én elfogadom, hogy a jogszabály szerint nem volt bűncselekmény, mégis pontosan úgy történt minden ahogyan oszi elmondta.
!!!!!!!!!!!!!!!!ez elképzelhető, nem?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

morálisan ez azonban olyan mélység amit egy politikusnak nem lenne szabad túlélnie, a pártjának pedig, ha erre szintre süllyed, hogy elfogadja ezt a morális, erkölcsi, etikai viselkedést, nem igen van keresnivalója társasjáték közösség irányításában sem, nemhogy egy országéban.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ez pedig a realitás, nem?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
erre kérnék reakciót főként :)

mamitirtok sír( k)alaposderék (kommensevik) · http://namivanma.blog.hu/ 2011.08.04. 19:37:51

@Bee-zony: Eccerű: Amikor a polgármesteri büfében felárral árusítják a romlott bécsis zsemlét, az hivatali visszaélés, feltéve, hogy a polgármestert akarják átverni!

Sörgőz (törölt) 2011.08.04. 19:37:56

@rdos: Elolvastam. Ez is egy tetszetős összeesküvés elmélet. Lehet hogy igaz, lehet hogy nem.
Mindenesetre el mentem volna választani, ha lett volna egy pici négyzet egyikre sem felirattal.

Horizont 2011.08.04. 19:53:43

@Bee-zony: Már nem megtévesztett vagyok hanem elkeseredett!!

elektromotor 2011.08.04. 19:54:07

"amit elfelejtenek a nagy holokausztelemzésben, az az, hogy a kor zsidó vezetőinek nagyjából ugyanakkora felelőssége van az európai, főleg a német zsidók sorsában, mint a náciknak..
valahogy nem forog közszájon a tény, melyről valódi dokumentumok vannak, hogy a már elmenekült zsidó vezetők megtagadták az együttműködést, a segítséget a zsidók kitelepítésével kapcsolatban európából, azt nyilatkozva, hogy a zsidó nép színe java már a szent földön van, a többi veszhet."
@Conv:
Ezeket a dolgokat elhallgatják! A nagy pénzű zsidók kavarta szarnak, a kis falusi szatócs itta meg a levét! Nekik nem volt pénzük a menekülléshez!
Aztán előjöttek a zsidó bolsevista tömeggyilkosok! És sokszor megint a falusi szatócs (Grizbacher bácsi) itta meg a levét. Aztán felvettek 60 évnyi "kárpótlást"!
Hitvány aljas banda!

derelyegrádi szellem 2011.08.04. 19:54:57

@Conv:

"én elfogadom, hogy a jogszabály szerint nem volt bűncselekmény, mégis pontosan úgy történt minden ahogyan oszi elmondta.
!!!!!!!!!!!!!!!!ez elképzelhető, nem?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

1./ Én így ezt kapásból nem fogadnám el. Meg kell mérni a bíróságon is.
2./ Elképzelhető, soha nem írtam, hogy nem képzelhető el. Csak annyit, ha nem megy a bíróságra, akkor LEHET hogy nem teljesen így történt (ez nem azt jelenti a myagr nyelv szabályai szerint, hoyg nem képzelhető el, hogy úgy történt, gondolom ebben egyetértünk) . Az nem érv, hogy más dolga van. Itt egy ember azt mondta a hangfelvétele és állítása szerint, hogy azok, akiket ő most vezetni és képviselni fog, nem kapnak majd forrást. Ez nagyon súlyos dolog (mert ez őket is megilleti, pont mint mást, akárhogy választottak, azért a magyar jog szerint senkit hátrány, retorzió nem érhet) bíróság előtt a helye, ott kell ezt tisztázni, ha már az ügyész nem tette. Erre jogi lehetőség is van. Gyerünk. Nincs egy érv se az ellenkezőjére.

"morálisan ez azonban olyan mélység amit egy politikusnak nem lenne szabad túlélnie, a pártjának pedig, ha erre szintre süllyed, hogy elfogadja ezt a morális, erkölcsi, etikai viselkedést, nem igen van keresnivalója társasjáték közösség irányításában sem, nemhogy egy országéban."

Alapvetően egyetértek. Ha tényleg ezt modta, ha bcs ha nem, ő bizony egy baráti kátyajátékot sem vezethetne, vagy felügyelhetne. Így van.

Kielégít a válasz?

derelyegrádi szellem 2011.08.04. 19:59:19

@hoplita:

nem tudok róla, de neked elhiszem név meg minden nélkül is.

nyilván megérdemelte. És akkor van egy. Ott is van tolvaj.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.08.04. 20:06:20

@derelyegrádi szellem:

igen, természetesen, az általad leírtakkal mindenben egyetértek.
de ugye a leglényegesebb részében is egyetértünk a dolognak? :)
"a pártjának pedig, ha erre szintre süllyed, hogy elfogadja ezt a morális, erkölcsi, etikai viselkedést, nem igen van keresnivalója társasjáték közösség irányításában sem, nemhogy egy országéban."

derelyegrádi szellem 2011.08.04. 20:13:37

@Conv:

ebben nem teljesen. Kicsit erős és sarkos vélemény egy csávó miatt. A "teljesen tiszakezűek pártjára" még várni kell egy kicsit. Ha lesznek, én leszek az első támogatójuk.

De erre nem fog sor kerülni, mert ilyen nem volt, most sincs, és soha nem is lesz. Ebbe jobb beletőrődni. Tudod te ezt, ennél okosabb fiú vagy te...

bundi124 2011.08.04. 20:21:31

@Bee-zony: Nem élt vissza. Akkor van visszaélés ha:

A: Tetten érik. Pl. pont amikor kenőpénzt fogad el.
B: Rábizonyítják, hogy a múltban visszaélt.

Az hogy a kijelenti, hogy ebben az esetben ezt és ezt fogja tenni, nem jelenti azt, hogy minden bizonyossággal meg is fogja tenni. Lehetséges, hogy valamilyen oknál fogva (akár önhibáján kívül is) olyan helyzetbe kerül, hogy nem képes beváltani a fenyegetését. Esetleg elveszíti a hivatalát. A szándékot önmagában - ha külön a törvény nem rendeli büntetni - nem büntetik. Ezek a tényállások, csak befejezett cselekményre állnak meg, amíg nincs olyan előkészületi alakzata, amit büntet a törvény, addig ez semmi.

Mint írtam a politikai felelősségnek kéne az erkölcsi sérelmet ellensúlyoznia, de erre szerintem nem kerül sor.

derelyegrádi szellem 2011.08.04. 20:48:40

@bundi124:

csak a tárgyszerűség kedvéért:

Ha valakit tetten érnek, hogy kenőpézt vesz át, az nem hivatali visszaélés, hanem vesztegetés, esetleg zsarolás, ha mindezt (a pénzt átadást) fenyegetéssel érte el. De semmiképp nem hivatali visszaélés.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.08.04. 20:50:18

@derelyegrádi szellem:

nos, nem egy csávó miatt, hanem mert a párt hivatalos véleménye, hogy az, hogy ilyet mond fenyegetésként egy párttag, aki Nagyréde polgármestere, Gyöngyös országgyűlési képviselője, a Számvevőszéki és költségvetési bizottság tagja, az teljesen elfogadható, nem történt semmi.
olyannyira semmi nem történt, hogy még csak szót sem ejtenek róla, a hivatalos közleményükben, inkább jobbik-lmp-zni kezdenek :)
ennyi volt a hivatalos reakciójuk ( www.fidesz.hu/index.php?Cikk=165514 ) miután elismerték, hogy valóban a balázs beszél a felvételen, és valóban ezt mondta.

igen, valóban követendő jellemmel megáldott pártvezetés, mind emberileg, mind politikailag szakmai és etikai példaképek :)
már ha valaki jellemtelen szaralak szeretne lenni tutira. (arra nem merek esküdni, hogy a fideszesség feltétele is, bár egyre több jel mutat erre)

de tudod ezt te is, vagy te olyan okos fiú :)
miként azt is, nem a "teljesen tisztakezűek pártja" szerepet várja el a fidesztől senki (ismerve a stabil, következetes ideológiai előéletét a vezetésnek), csak azt, hogy amikor láthatóan szaros a kezük, ne belénk töröljék ártatlan arccal, hanem mossák le.

viszont a nem teljesen értesz egyet megfogalmazás, azt sugallja részben azért egyetértesz a dologgal, miszerint:

az a pártvezetés, amelyik eltűri, támogatja, védelmezi ezt a morális és etikai, erkölcsi szintet a vezetőségében (azt hiszem egy országgyűlési képviselő nevezhető a párt egyik vezető funkcionáriusának), az nem alkalmas egy ország vezetésére.

fejtsd ki nekem, melyik elem az amivel egyetértesz és melyik az amelyikkel nem.
én nemigen tudok ebben dologban olyat részletet, amivel egyet lehet érteni viszont más részével pedig nem :)
nem olyan bonyolult összetett dolog ez, hogy megtűrjük-e védjük-e magunk közt a szaralakot, mellé állva, vele azonosulva, vagy kidobjuk/megbüntetjük/elítéljük, ezzel megmutatva, hogy nem azonosulunk azzal amit tett.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2011.08.04. 20:53:28

@derelyegrádi szellem: Nem gondoltam,hogy éppen te próbálod védeni a védhetetlent.

hoplita 2011.08.04. 20:55:28

@derelyegrádi szellem:

"....De erre nem fog sor kerülni, mert ilyen nem volt, most sincs, és soha nem is lesz. Ebbe jobb beletőrődni...."

De mi van, ha nem akar az ember....vagy egyszerűen nem tud?
Nem vagyok már kölyök, nem hiszek a mesékben, de jó kurva életbe bele...!! Törekedni rá csak muszáj...:(

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.08.04. 21:03:39

@Tigeri: nekem az tetszik, hogy szemben azzal amit a jóember is beismert, hogy valóban ezt és így mondta, abban a kontextusban, mégis fenntartja a dolgot, hogy lehet, hogy nem is úgy történt. baszott kitartó ügyvéd lehet, ha még a vádlott beismerése után is, ő még azt mondja, nem is úgy volt :)

ebben az esetben nem az a kérdés, hogy így történt-e valóban, vagy szarházi kicsinyes ganéság volt-e, hanem, hogy a jog szerint büntetendő-e.

bundi124 2011.08.04. 21:05:07

@derelyegrádi szellem: Valóban. A többivel egyetértesz?

derelyegrádi szellem 2011.08.04. 21:13:58

@Conv:

neked ma mi bajod van? :-)

Ha ezt én írom:

"ebben az esetben nem az a kérdés, hogy így történt-e valóban, vagy szarházi kicsinyes ganéság volt-e, hanem, hogy a jog szerint büntetendő-e."

akkor az "védés", ha te: vádolás.

Ha valaki, hát én erre bíztattam Juhászt is, menjen magánvádlóként bíróságra, és ott is nézzék meg, hogy ez büntetendő-e, és ha igen, büntessék meg.

@Tigeri:

nem védtem. Olvasd már el kérlek az ezzel kapcsolaots összes hsz.-t.

@hoplita:

akkor mi van? csalódás fog érni. Örökké.

A szénakazalban nem a leghegyesebb tűt kell megkeresi, mert azt soha nem fogod, hanem az elég hegyeset ahhoz, hogy varrni lehessen vele.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2011.08.04. 21:14:04

@derelyegrádi szellem: Mostanában biztos nem.Mekkora vagyona van ennek aki"állítólag fenyegetőzött"?
Pintér Sanyának meg talán már több pénze van ,mint fecónak

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2011.08.04. 21:16:14

@derelyegrádi szellem: Szerinted érdemes megpróbálni azt a magánvádas eljárást?

derelyegrádi szellem 2011.08.04. 21:22:18

@Tigeri:

ha úgy van, ahogy ezt a Juhász elődta, akkor nem érdemességi, hanem kötelességi kérdés ez. Nem maga miatt, hanem az őt megválasztó pataiaik miatt. Az ő jogaikért. Ne történhessen meg büntetlenül, hogy valaki a szavazókat megpróbálja "megfegyelmezni" (elzárni forrásoktól) csak azért mert úgy szavaztak, ahogy. Ez alapkérdés.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2011.08.04. 21:22:19

@derelyegrádi szellem: Itt az utolsó mondatok jók.
Az első kommentedben megkérdőjelezed,hogy valóban így történt e a dolog.Naribari vagy e?
Van egy olyan érzésem,hogy ha csalódnál viktorékban te azt sem vallanád be sohasem.
Amúgy meg szerintem nagyjából ki tudnák magyarázni ezt a dolgot(nem szeretem őket de mégis ezt mondom) de nem veszik rá a fáradtságot illetve fenn hordják az orrukat.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.08.04. 21:30:12

@derelyegrádi szellem: te nem azt mondtad hogy megkérdőjelezed úgy történt-e, ha nem magánvádol :)
na az volt a védés :) egy szóval sem mondtam, hogy azzal véded, hogy a jogszerűségét kérdőjelezed meg :)
én meg azt mondtam, felőlem lehet jogszerű (nem büntethető) is amit mondott, akkor is gerinctelen patkány viselkedés volt, és a fityisznek ki kellett volna basznia egy ilyen viselkedés után, nem melléállnia.
én ezen kijelentésemmel hogy nem értesz egyet, ezt nem értem. (persze értem én a narancs vért :))

kezdesz ha a vödör takonyban módon kommunikálni, mint régebben a szadesz fanok itt a végnapokon. megpróbálni félreérteni/félremagyarázni/nem arra reagálni :)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.08.04. 21:33:49

@Conv: bazz röhögök nem tudok írni: helyesen az előző akkor:

te azt mondtad, hogy megkérdőjelezed úgy történt-e, ha nem magánvádol :)
na az volt a védés :) egy szóval sem mondtam, hogy azzal véded, hogy a jogszerűségét (büntethetőségét) kérdőjelezed meg :)
én meg azt mondtam, felőlem lehet jogszerű (nem büntethető) is amit mondott, akkor is gerinctelen patkány viselkedés volt, és a fityisznek ki kellett volna basznia egy ilyen viselkedés után, nem melléállnia.
és ezen kijelentésemmel, hogy nem értesz egyet, ezt nem értem. (persze értem én a narancs vért :))

kezdesz hal a vödör takonyban módon kommunikálni, mint régebben a szadesz fanok itt a végnapokon. megpróbálni félreérteni/félremagyarázni/nem arra reagálni :)

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2011.08.04. 21:37:20

@Conv: Most ő jár ide égetni magát,mint eszkep vagy vidéki.És az a baj hogy így próbál belekötni.Pedig nagyjából ki is lehetne ezt magyarázni,hogy csúnya szélsőségesek stb. részben azzal a zsidózásos cigányozós szöveggel.Aztán ha lesz ebből eljárás egyátalán a bíróság majd dönt ha el nem évül addig az ügy ezt neked is
@derelyegrádi szellem:

starling 2011.08.04. 22:30:59

@Béla Bácsi:
"A kiegyezés után hirtelen felszaporodott agrárproletárság, meg igenis a nagy számban elszaporodott nagybirtokok (amik tulajdonosai zsidók voltak szinte kivétel nélkül) miatt duzzadt fel annyira."
?????????????????????
A rendiség? Ősiség törvényének eltörlése? Szabadságharc leverése? Jobbágyfelszabadítás? Úrbéri jog megszűnte? Iskolázatlanság? A jobbágyság 60% zsellér mivolta? A nemesi birtok nem kielégítő kárpótlása? 1840-es polgárjogi zsidótörvények korlátozásának feloldása 1867-ben? Osztrák jog- és adórendszer?

Akkor ezeknek semmi köze az egészhez, ugye?
Mert a magyar jobbágy, aki 1853- ig jobbágy volt jogilag, a szemét zsidók miatt lett templom egere, akik 1867 után már rendelkezhettek ingatlannal.
Nem az 5- 600 éven át tartó megkövült feudális állam hozadéka...

Tudom, hogy a múlt nem állandó...

Béla Bácsi 2011.08.04. 23:27:42

@the_lonewolf: Talán...először szedjél valamilyen gyógyszert rá!
Ha nem segít, akkor doktor bácsihoz kell menni!

Béla Bácsi 2011.08.05. 01:03:57

@Állnév: Mint a magyarok "cigányellenessége", "rasszizmusa", "kirekesztése", a "kisebbségek üldözése"?

Béla Bácsi 2011.08.05. 01:12:28

@starling: Bocs! Meg kell keresnem a padláson a régi általános iskolás történelem könyvemet, hogy veled egyszinten láthassam (tisztán!) a magyar történelmet!

csabakirályfi 2011.08.05. 07:08:26

@derelyegrádi szellem: "Egy fideszes polgármestert, vagy volt vagy jelenlegi kormánytagot modj már (várhegyi vagy 15 éves ügyén kívül, amikor is egy 300 e forintos kárértékű ügyben elítélték) akit iylesmik miatt perbe fogtak. Egyet bazmeg, csak egyet."
Érdekes ez a várhegyi. Mert ugye nem 15 éves, mert a regnálás először 98-02 között volt. Aztán 300 e forint az 150 millió volt. Most nem hegyeznék arra, hogy konkrétumok ügyében hogyan is állsz?! De a zusi aki kapott 8 évet, az ugye 70 millió körül volt. 150 millió az 3 év felfüggesztettet ért érdekes módon. A 133 említett esetben az ügyészség szintén nem látott bűncselekményt. A listád többi eleménél lát, de hol vannak az ítéletek? Ártatlanság vélelme nekik ugye nem jár? Ami még pikáns: ha jól emlékszem Dávidékat hasonló bűncselekménnyel vádolják, mint ezt a hülye fideszest, az ő ügyükben is volt ilyen szép ügyészi ciráda? Vagy az csak fideszes képviselőknek jár?

Nzoltan 2011.08.05. 09:19:59

Nekem a drazsékorszak jutott az eszembe.

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2011.08.05. 09:21:16

@Sörgőz: "Mindenesetre el mentem volna választani, ha lett volna egy pici négyzet egyikre sem felirattal. "

Technikailag az eredménye ugyanaz, ha a szavazatod érvénytelen.

Melchi Zadok 2011.08.05. 09:51:08

@csabakirályfi: palánkszellem egyébként olyan "apró" dolgokat sem képes figyelembe venni, hogy polt péter hivatásos eltussoló első mandátuma 2006-ban járt le, de azért bőszen nyomja itt az eredményeket, mintha egy focimeccset közvetítene.
ez a baj ezekkel a szervilis lelkekkel, nekik a gazdaság, a politika a közélet pontosan olyan, mint egy focimeccs.
ő pedig egy keményvonalas b közepes narancssárga mezben.

Melchi Zadok 2011.08.05. 09:55:19

@rdos: nem egészen. csak képzeld el, ha egy országos választáson a legtöbb szavazatot az "egyikre sem mező kapja". egyik párt sem ugathatna, hogy őket az emberek többsége hatalmazta fel, ugyanakkor egy világos jelzés: az adott országban az emberek elutasítják az őket képviselni kívánó pártokat továbbá ösztönzőleg hatna a megújulásra, új erők megjelenésére az "elit" lecserélésére.

ez nagyon ráférne magyarországra is.

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2011.08.05. 10:52:01

Szóval ezentúl akkor lehet életveszélyesen bárkit megfenyegeti..? Az is csak " beszélgetésben feltételesen felvetett intézkedés" a fenyegető részéről.

Vicc ez az ország. Kéremszépen itt semmi sem változott. Itt már csak lángszóróval lehet rendet rakni...

ingyom-bingyom 2011.08.05. 11:13:54

@Állnév:
Minden náczi felhang nélkül: a zsidóknak ez igenis jó. Melyik másik nép él meg ilyen szépen abból, hogy ő fél, vagy őt bántották? Semmi karlengetés, csak egy észrevétel.

Állnév 2011.08.05. 11:56:06

@ingyom-bingyom:

Én ezt nem értem. Megél? Úgy képzeltem az egyik abból él, hogy zenész, a másik, hogy tanár, a harmadik lakatos, hogy a negyedik ügyvéd legyen. Ebből, így vagy úgy, de megél. Csak ebből. Senkit sem fizetnek azért, hogy fél.

intifada 2011.08.05. 12:04:39

@the_lonewolf:
Russischen Invaliden (1910. dec. 30., 285. szám). Ebben jelent meg az Alliance Israelitée felhívása, amelyet magyar lapok is közöltek. A Weimarer Hist.–Gen. Taschenbuch, S. XII., fordítása szerint a következıket tartalmazza:

„Testvérek! Hittestvérek! Az egész földkerekségen nincs egyetlen darab föld sem, amelyet könnyebben leigázhatnánk, mint Galíciát és Magyarországot. E két országnak mindenképpen a miénknek kell lennie, mert számunkra ott a legkedvezıbbek a körülmények."
Marschalkó Lajos : Országhódítók

Ehhez még vegyük hozzá simon peresz dumáját a gyarmatosításról és összeáll a kép, miért olyan szívesen fektetnek be a "jó" zsidók.
De, elolvashatnád Bartha Miklós Kazárföldön c. könyvét is, hogy mi mindent lehet köszönni ennek a remek fajnak.
Aztán a zsidótörvények tárgyalását is végig követheted a kurucon, amelyből a statisztikákat kéne figyelembe venned, melyekre hivatkoznak a képviselők a törvény tárgyalása alatt.
Az ajánlott irodalom sora a végtelenségig folytatható.

ingyom-bingyom 2011.08.05. 12:15:11

@Állnév: Nem-e? Akkor beírom a keresőbe, hogy holokauszt kárpótlás, és lehet szemezgetni.
mazsihisz.hu/hirek/karpotlasi-hirek-4.html
Csak úgy repkednek a százmillió eurós összegek. Pedig nem csak ez az egy népirtás történt. Hogy lehet, hogy ennek az egynek a kárpótlását mégis sikerült kierőszakolni, a többiét nem? Nem támasztja ez egy picit alá az összeesküvés elméleteket? Az én nézőpontomból az is a félelemből éldegélés, amit a cigányok csinálnak. Ott a félelemből élésnek egyfajta inverz változata lép fel: eleve pozitívan diszkriminálom őket bármilyen esetben (segély, integrációs pénzek, ingyen ez-az-amaz, bűncselekmények sokkal enyhébb, vagy egyáltalán nem szankcionálása), mert ha úgy járnék el velük szemben, ahogy adott esetben kell, az rasszizmus lenne, fajüldözés, meg pogrom. Amúgy kár volt megszólalnom,mert ezek a viták általában zsigerből történnek. Én kérek elnézést. Csak az igazságtalanságok nagyon felháborítanak, és néha nem bírom szó nélkül megállni.
Amúgy nem vagyok vérnáczi, gárdistásos, vagy bármi ilyesmi. Sosem tartoztam semmilyen csoporthoz (ez annál szomorúbb, ha már az eccerű magyar is ilyen intoleráns...), csak feltűnt, hogy ebben az országban (is) olyan érdekek dominálnak, amik nem az enyémek (Jó 10 éve kezdődött nálam, amikor megállt a metró a föld alatt, és bemondták, hogy az épp aktuális holokauszt emléknap alkalmából 1 percre megállunk. Én ott csak meglepődtem, aztán egyre másra estem hasra a hasonló jelenségekben) . Olyan sérelmekre emlékszünk, amik nem az enyémek. Akkor most én vagyok itt idegen, vagy valaki másokat nevezhetek annak?

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2011.08.05. 12:33:03

@melchi zadok: "nem egészen. csak képzeld el, ha egy országos választáson "

Igazad van. Kérdezem. Szerinted lesz "egyiket sem" mező a szavazólapon? Nagy összegben mernék rá fogadni (persze csak 2 millió Ft-ig, :-), hogy nem.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2011.08.05. 12:45:20

Csak tudnám ,hogy a faszomba lett ebből zsidózós-cigányozós poszt?
Egyébként mostanában jutott eszembe:Nem tudom eldönteni hogy a Németek jártak e jobban a második világháborúval vagy a zsidók a holokauszttal?
Mert kurvajó,hogy bármi kapcsán lehet arra hivatkozni,hogy annakidején mi volt.Ez ugyanúgy unalmas már ,mint a másik oldalról az állandó zsidózás.

Bee-zony 2011.08.05. 19:44:12

@Horizont: Igazán mondhatom, hogy van mire; szemét uralom alatt élni elkeserítő, és hogy Észak-Koreában még rosszabb, az sem vigasz. Emmél azért próbálj jobb lelkiállapotot találni.
Én azt találtam a legjobbnak, megoldásként, hogy elmenni. De ha nem tudsz elmenni, akkor próbáld javítani a túlélőképességedet. Tekintsd úgy, hogy nem dinoszaurusz vagy, hanem cickány, aki túléli a nagy testű (vagy nagy arcú) állatokat. Itt kb. soha nem volt könnyű, és normális se nagyon; a tatárjárás, törökdúlás után most gyurbánjárás van, méghozzá demokratikusan, ezt szavazta meg a többség. A többség egye meg, amit választott, a többiek pedig igyekezzenek kivédeni azt a főztöt, amennyire lehet.

Bee-zony 2011.08.05. 19:46:31

@bundi124: Akkor majd ügyvédek és jogászok elvitatkoznak azon, hogy mi fér bele a „hivatali helyzetével egyébként visszaél” kategóriába.
Azt értem, hogy a törvény a befejezettet, vagy folyamatban lévőt bünteti, a szándéknyilatkozat nem számít, hiszen a bűnözőt előtte akár baleset is érheti, ami által meghiúsul a tervezett bűncselekmény, és akkor ő ártatlan.
Így csak az a kérdés, hogy jó-e az a törvény, ami a szándékot konkrétan nem „díjazza”.
Költői kérdésként meg az, hogy fog-e a Fidesz-KDNP ilyen irányú BTK-módosítást hozni…

Horizont 2011.08.05. 20:01:55

@Bee-zony:
"Én azt találtam a legjobbnak, megoldásként, hogy elmenni. "
Te igen, én és még sokan nem!Ha azt mondom 56 évem van?(:DDD) Ugyan hová is mennék? És ez a hazám (akármilyen is) nem fogok pár száz tetű miatt hátat fordítani neki! És azért volt jobb is hidd el, nem a legjobb, de ennél azért jobb:)
Csak a túlélőképességemre gyúrok:) És közben sajog a szívem a fiatalokért!

cum deo pro patria et libertate 2011.08.05. 20:29:48

Általános megjegyzés a nácizáshoz, fasisztázáshoz és a jobbik szapulásához.

Nem lehetne végre megszabadulni attól a két közhelytől, hogy a Jobbikot iskolázatlan taplók támogatják, és a demo(no)kratikus rend ellensége a többi párttal szemben?

Határozott meggyőződésem, hogy a diplomás, több nyelvet beszélő, külföldi élettapasztalattal rendelkezők között legalább a 2/3 a Jobbik támogatottsága. Szóval ne jöjjön itt nekem senki, ezzel a lapos szoci/fityisz dumával, hogy csak az tudatlan hülyék pártja ... Tovább megyek, egy kellő intelligenciával és/vagy élettapasztalattal megáldott személynek csak két lehetősége van ma pártpreferenciát illetően: Jobbik vagy a dem(on)okracia teljes elutasítása, és visszatérés 1000 éves hagyományainkhoz.

A Jobbik abból a felbecsülhetetlen szellemi örökségből merít, amit elődeink hagytak ránk, és amit tágabb értelemben örökségnek nevezünk. Ami évszázadokon-évezredeken át meghatározta ember és ember, ember és világ viszonyát, amelynek sikerét mi sem bizonyítja jobban mint hogy az életet és a kultúrát továbbörökítette napjainkig. Ez az elmúlt 60 év rendszereiről korántsem állítható. Szóval, a Jobbik, mint ebből a hagyományból táplálkozó párt, nem lehet szélsőséges, mert a Hagyomány maga sohasem szélsőséges.

Azoknak, akik szerint a Jobbik szélsőséges és veszélyes, ajánlom keressenek szellemi menedéket olyan elévülhetetlen demokratáknál mint Gyurcsány, Veress János, Horn Gyula, Kövér László, Németh Zsolt, Pintér Sándor, Orbán Viktor, Bajnai ... Ők már csak bizonyították, hogy az elmúlt 20 évben dinamikusan emelkedünk mind szellemi, anyagi és népesedési területen, és védjék meg együtt ezt a fene nagy demokráciát és szólásszabadságot ettől a gonosz Jobbiktól.

Bee-zony 2011.08.05. 23:30:36

@Horizont: Bezzeg én fiatal 50 évesen… persze 6 év is számít, de ami a legtöbbet számít, az a szándék.
Hova menjél? Nézegesd a térképet. Én is megtettem már jónéhányszor, mielőtt elmentem volna az adott helyre. Nyugat-Európát Hollandiáig ismerem, és nekem ez szabadságfok és lelki közérzet szempontjából meg is felel. Viszont a Kárpát-medencének annyira zártosztály jellege van, hogy napi szinten diszkomfort-érzésre ébredek, és az életérzésem a 0 vonal alatt van, ez pedig így nem jó.
Mint ahogy az sem, hogy nem lehet úgy végigmenni a bűnös városon (Judapest-Butapest), hogy bűnözőkkel, degeneráltakkal, szabadon engedett elmebetegekkel ne akadjon össze az ember. Ilyen apropóból van most gipszben a jobbkezem – a makarenkói nevelés kapcsán ez volt az a ritka eset, amikor a garázdák szálltak le a villamosról és nem az utasok –, és most a tízujjas vakírás helyett balkézzel pötyögök. A dolog másik része az érvénytelen tajkártyám, ahol az APEH adott egy A/4 ívnyi csekket, hogy visszamenőleg fizessek be negyedmillió forintot, mert ez a törvény. Valamiért egyből a Fideszre asszociáltam… Mihelyt megnyerem a lottó főnyereményt, befizetem, addig várjanak türelmesen. Megtudhattam, hogy nincs olyan, hogy tól-ig fizetem a tb-t (pedig van, az önkormányzati szociális alapú tb ilyen.) Olyan sincs, hogy kifizetem a kezelési költséget, oszt’ jóvan: azt csak a külföldiek tehetik meg.
Az is érdekes volt, ahogy az ínszakadást az ujjamnál műteni vagy nem műteni kérdése eldőlt: amint megtudta a doktornő, hogy nincs érvényes tajkártyám, akkor nem műteni. Első számú szakmai szempont. Egyébként én sem tudom, hogy mi lenne a jobb; egyrészt lehet, hogy helyrejön, regenerálódik, mint a gyík farka; ha viszont mégsem, akkor jobb lenne minél hamarabb műteni.
Ha akarsz látni szép és nyugis helyeket, ajánlom Monacót, vagy Svájcban Montreuxot (Montrő). Ilyen helyek is vannak, és amikor valaki megtapasztalja, akkor jön az a felismerés és érzés, hogy itt érdemes élni, nem valamelyik földi pokolban. A következő kérdés az, hogyan, Azt már nehezebb elérni, de nem lehetetlen. Ha megvan az akarat, megvan a mód is (angol mondás).

abandi 2011.08.05. 23:47:06

A derelyének nagyon is igaza vagyon, jelesül:
A firnyákos jogállamban a vica lehet versa és fordítva is.
Egyesek szerencséjére...
Bízva a Magyar Független Bíróságban,
Tisztelettel:
lófaszlajos

guma 2011.08.06. 08:57:16

@Conv: ez igen! :)

ott tudnak valamit!
mi meg : "Megjött a magyar hiányadat - már 217 százalékon állunk!

Az államháztartás – helyi önkormányzatok nélküli – 2011. július végi hiánya 1494,5 milliárd forintra teljesült, amely az éves törvényi módosított előirányzat 126,2 százalékát jelenti. Ez jelentős romlás a féléves állapothoz és az egy évvel korábbihoz képest is. A Mol-vásárlással együtt az éves terv 217 százaléka a mostani deficit." (www.napi.hu/magyar_gazdasag/megjott_a_magyar_hianyadat_mar_217_szazalekon_allunk.491840.html)

nekem ezután senki ne mentegesse a kormány pénzszórását, hogy ez semmi, meg kicsi, meg stb, stb,!

Horizont 2011.08.06. 10:04:10

@guma:
Államháztartás? Képzeld el mennyi hiánnyal küzd az emberi háztartás?:)
Nem azért tettem ide ezt a jelet, mert ez olyan mosolyogni való!
Elmehetnek a sunyi p..ba! Ugye milyen könnyű volt ellenzékben pofázni kedves (a francnak kedves) Orbán úr????

Horizont 2011.08.06. 10:13:06

@Bee-zony: Na gyógyulj meg gyorsan és ne verekedj kisfiam:DDDDDD
Tudod, hogy nem az a 6 év számít amivel te fiatalabb vagy (jól jön az persze :D)! Emlékszem vitáztunk mi már erről itt veled erről az elmenni, nem menni dologról. Mindegy akárhány éves is vagyok, a koron kívül minden más nagyban számít. Mi miatt mennek el az emberek? A pénz miatt!! És ha nekem vannak fontosabbak a pénzen túl? Nem megyek bele újból és újból! Kár, hogy a haza szeretete elcsépelt lett (na tettek is róla, hogy így legyen)! Azt mondod ha "Ha megvan az akarat, megvan a mód is" . Na ebben nem azonos a véleményünk:) Azt hittem 50 évesen már te is látod (megtanulod), milyen az élet:DDD

látjátok feleim szümtükkel 2011.08.06. 10:44:01

@kyncza: "tudod többen abbahagynánk az állandó zsidózást, ha ők abbahagynák az állandó nácizást és holokausztozást...
Meg azért sztem az sem véletlen, h a zsidókat, mióta vannak, üldözik. Gondolom nem a szemük színe miatt. Talán mert tisztességtelen üzletemberek? "

Nem vagy te egy kicsit demagóg? Előbb hagyjuk abba a zsidózást, aztám magad is zsidózol.

Mi az, hogy talán tisztességtelen üzeltemberek? Tudod volt Szegeden egy Brukner nevű vasbolt ( lehet, hog a nevet rosszul írom, elnézést, de ez még 45 előtt volt), ahol a zsidó tulajdonos ( ez volt a Brukner ) és a felesége minden nap maga is dolgozott az üzletben. Talán ettől Tisztességtelen üzletemberek voltak?
A másik, hogy ha én a bevételeimet nem szórom el, nem élem fel, nem mutatom a világnak a luxust, hanem a pénzem megsporolom, és neked kölcsön adom, akkor töled vagy kérek kamatot vagy nem. Ha nem kérek, akkor hülye vagyok, ha kérek, akkor meg tisztességtelen üzletember? Ugye te gyorsan akarsz valamitz, de nincs pénzed rá, én adok neked, de amíg vissza nem adod, addig a pénzemet nem tudom forgatni, ezért használati díjat fizetsz, ez szerinted a tisztességtelenség? Te adnál használati díj nélkül nekem mondjuk 30 évre több millió forintot?

Na mitől is tisztességtelen szerinted egy ( zsidó ) üzletember? Fejtsd ki, had tudja más is!

Nyugodj meg, nem vagyok üzletember, és nem akarom minden áron őket védeni, csak én mindig addig nyújtóztam, ameddig a takaróm ért, és ha nem volt pénzem de vásárolni akartam, úgy kértem a hitelt, hogy annak a következményeivel tisztába voltam, és nem tartottam tisztességtelennek a bankot, aki kölcsönt adott.

látjátok feleim szümtükkel 2011.08.06. 10:56:12

@Bee-zony: "Így csak az a kérdés, hogy jó-e az a törvény, ami a szándékot konkrétan nem „díjazza”."

Valamikor az ősidőkben volt olyan korszak, amikor a felségsértés ürügyén a szándékot, sőt még a ki nem mondott gondolatot is "díjazta" a törvény. Ugye te sem akarod, hogy hazánkban olyan világ legyen, ahol általában maga a szándék is bűncselekménynek minősülne?
Persze vannak olyan kivételesen "közösségellenes", fegyveres cselekményekre, hazaárulásra stb. vonatkozó magatartások, amelyekenek már a szándékát is szükséges büntetni. lyen pl. az, ha valaki különféle anyagokat vásárol azzal a szándékkal, hoyg abból robbanóanyagot készítsen, és azzal robbantson.

Képviselő úr esetében nem a büntetőjognak, hanem az erkölcsi mércének kellene a "díjat" osztani, ha a pártja tiszetsséges lenne, megkérné, hogy a jövőben maradjon otthon. Ha ezt nem teszik, akkor majd a választásokon kell a "díjat" odaítélni neki.

látjátok feleim szümtükkel 2011.08.06. 11:00:04

@Állnév: "Úgy mellesleg, én azt hittem itt a kormánypárt bizonyos húzásai a téma."
Aztán te is másról beszélsz, mint Bodóné, amikor tőle a bor árát kérik!

látjátok feleim szümtükkel 2011.08.06. 11:05:49

@Conv: "a zsidók cáfolták meg. a hivatalos holotörténészek.
de ebbe ne menjünk bele, mert feleslegesen vakoknak nem mutogat az ember képkirakót....
a schindler listája nem volt igaz.
anna frank naplója sem."

Akkor biztos hazudott nekem kb. 45 éve az a paralízises lábú orvos, aki a náci koncentrációs táborból a megnyomordova jött haza az ugyancsak megnyomorodott anyjával együtt, míg az összes rokona ott halt meg?

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.08.06. 11:09:55

@látjátok feleim szümtükkel:
zsidó hitelezőhöz, csak hogy teljes legyen a kép ahhoz, amit mondasz, mert amit mondasz, az korrekt, a kölcsönért elvárható a visszafizetés és akár a kamat is:

- miután adtál hitelt és kiegyeztél a visszafizetés feltételeiben (amit te szabtál) akkor utána külső körülményekre hivatkozva később mégis többet kérnél?
- te adnál olyannak kölcsönt, akiről tutira biztos vagy, hogy nem tudja visszaadni, és ha nem tudja visszaadni akkor ajánlanál neki hitel kiváltó kölcsönt, hogy még egy ideig le tudd húzni a pénzét, mielőtt elveszed a házát, holott az alap hitelt visszafizette már csak az ugyanannyi kamat van hátra?
- miután adtál hitelt valamire, és befolyásod van annak a valaminek a működésére (kereskedelem) megpróbálnád azt a valamit értékteleníteni, hogy ne tudja visszafizetni az adós a hitelét, tőled függjön?
- miután adtál hitelt valamire, befektetnél-e te több pénzt ugyanabba a valamibe, (szolgáltatás) hogy rontsd a másik esélyeit a visszafizetésre, elvedd piacát, ellehetetlenítsd a visszafizetést, így növeld a bevételed, és függővé tedd magadtól?

nézd meg a talmud ide vágó részeit a hitelezéssel általában és a gojokkal, a gojoknak hitelezéssel kapcsolatban. ez ugyanis a zsidó üzleti etika. faji alapon.
ha gondolod segítek. akár héberül is.

Én viszont üzletember vagyok, pénzt kérek azért, hogy okosodj arról, miként lehet (effektíve ötletek és munka nélkül, kihasználva az ötleteket és a munkát, tőled függővé tenni másokat, megszerezni földjüket, jószágukat) meggazdagodni, és a pénz mellé elkötelezettséget kérek irányomba, de a tanítás mellé el is indítalak az úton, támogatlak egy kis hitellel, akár ebből is fizetheted a képzésed díját.
:)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.08.06. 11:12:35

@látjátok feleim szümtükkel:
a hatmilliós számról beszéltünk. azt mondta a féllábú doki, hogy ő megszámolta, hatmillió volt?
senki nem tagadja, hogy voltak táborok, sokan meghaltak, sőt kegyetlen, szadista viselkedés is volt a táborokban.
egyébként melyik táborból jött haza, mit mondott, emlékszel még?

látjátok feleim szümtükkel 2011.08.06. 11:17:48

@derelyegrádi szellem: "Én a kérdést nem ennek a Balázsnak, vagy kinek szemszögéből vizsgáltam és értékeltem. Hanem Juhász Oszkáréból és az általa mostantól képviselt közösség szempontjából.

Ebből az aspektusból nézve köteles ezt megtenni. Illetve, ha egyetért veled, és szerinte se bcs. (ezért nem pótmagánvádol) akkor meg feljeletést is minek a f..nak tett?"

Nem biztos, hogy lehet pótmagánvádat benyújtania. Ha emlékszel rá, a szocik nyújtogattak be annó, minden megszüntető határozat ellen pótmagánvádat. Ezt követően az Alkotmánybíróság nem minden bűncselekmény esetében értelmezte úgy a törvényt, hogy alkalmazható lenne a pótmagánvád.
Szerintem az ügyésszég által vizsgált, és megnevezett bűncselekményekkel kapcsolatban az önkormányzat nem nyújthat be ilyet, illetve ha benyújtja, a bíróság el fogja utasítani. Vagyis nem a polgármester mulaszt.

látjátok feleim szümtükkel 2011.08.06. 11:33:38

@Conv:" Én viszont üzletember vagyok, pénzt kérek azért, hogy okosodj arról, miként lehet (effektíve ötletek és munka nélkül, kihasználva az ötleteket és a munkát, tőled függővé tenni másokat, megszerezni földjüket, jószágukat) meggazdagodni, és a pénz mellé elkötelezettséget kérek irányomba, de a tanítás mellé el is indítalak az úton, támogatlak egy kis hitellel, akár ebből is fizetheted a képzésed díját."

Na! meg is érkeztünk a kapitalizmusba! Vagy nem tudtad, hogy ez amit leírtál egy kapitalista üzleti magatartás? Köszönöm az ajánlatodat, de azt hiszem valamivel öregebb, és bölcsebb vagyok tőled, és nem kérek a tanításodból.

Viszont tájékoztatlak arról, hogy én az első hitelemet az akkori egyetlen banktól kértem, azóta sem kértem mástól csak ettől, és remélem a tulajdonosát ( aki az általad felsorolt eszközökkel működteti a bankját ) nem tartod zsidónak.

Igen megmondta a doki, csak én akkor még annyira fiatal, és e témában tájékozatlan voltam, hogy a név nem mondott nekem semmit, és azért nem ez volt a legfontosabb dolog az életemben, így természetesn már nem emlékszem, hazudni meg nem akarok.
Viszont szintén fiatal koromban láttam egy dokumentum filmet a legyelországi lágekrek felszabadításáról, arról, hogy ott mit találtak a felszabadító hadeseregek. Nem bánnám, ha te is látnád. Sajnos annak a filmnek a címére sem emlékszem. Olyan sovány, mozgásképtelen, bőrrel fedett csontvázakat mostanában csak az afrikai éhezőkrők készült tudósításokban lehet látni.

látjátok feleim szümtükkel 2011.08.06. 11:35:39

@Conv: nem féllábú volt, csak nyomorék lábú, de te béna vagy, mert még olvasni sem tudsz, nem is értem, mitől vagy vállalkozó! Vigyázz, a NAV utol ne érjen a bénázással!

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.08.06. 12:08:24

@látjátok feleim szümtükkel:

én is az első hitelem attól a banktól vettem fel valszeg. igen még az átkosban.

nem vagyok benne biztos, hogy a kapitalizmus jellemző sajátja a hitelezésben ez a mentalitás. főként vallási-faji alapon deklarálva

szerintem láttam a filmet. gyanús, hogy az összes propaganda filmet abból a korszakból. aztán láttam azokat a felvételeket is, ahol nem csak az elkülönített skorbutos, vérhasas direkt levetkőztetett foglyokat mutatták, hanem az egész tábort.

akinek nyomorék az egyik lába azt felénk féllábúnak mondják, akkor is, ha megvan neki a lába.

nem sokat értettél meg abból amit mondtam, úgy érzem.

Bee-zony 2011.08.06. 12:59:30

@Horizont: „Mi miatt mennek el az emberek? A pénz miatt!!”
Lehet, sőt több mint valószínű, hogy a többség esetében ez így van. Én a szar alakok nagy halmaza miatt megyek el. Kényelmes, de nem jó életem van Magyarországon. Ami következik, az jó, de nem kényelmes (logikailag jó, de fizikailag nem kényelmes). Rövid és középtávon egyértelműen rosszabb lesz a helyzetem anyagilag, utána majd meglátjuk. Persze az is szempont, hogy Magyarországtól nyugatabbra a minimálbérből is meg lehet élni, stb., de nálam az az elsőrendű szempont, hogy nagy többségében normális emberek között akarom élni az életem, ahol a Vastagbőr téma hiányában „éhen hal”, tehát nem Mexikó és nem Magyarország. Tudomásul veszem, hogy tökéletes hely nincs ilyen szempontból a Földön, de legalább közelítse.
Ezt nevezheted mennyország utáni vágynak is, vagy aminek akarod, a lényeg az, hogy én nem vagyok olyan, mint a magyarországi többség, és nem is azonosulok vele. Ezért inkább megkeresem a világban azt a helyet, ahol szellemileg jól elvagyok elsősorban, másodsorban pedig fizikailag, materiálisan.

Hazaszeretet: lehet, hogy a másik átkosban nem utaztál eleget a nyugati határszélen, de Kádár és „vasúti nyomozó” fedőnevű kopói olyan szinten utáltatták meg az országot azzal, hogy nem a rokonaimhoz megyek, hanem disszidálni akarok… hogy végül tényleg meggyőztek, hogy ez így helyes.

„Az az állam, amelyben a szellemi ember nem talál otthont, az a pusztulás elé megy. Ha valahol szellemi ember jelenik meg, és nem fogadják kellő tisztelettel, annyi mintha az uralkodót feláldoznák. Ha a szellemi embert megvetik, annyi, mintha az állam jólétéről lemondanának. Az az állam, ahol a szellemi emberről megfeledkeznek, még sohasem tudott fennmaradni.”
/Hamvas Béla: Útravaló/

Bee-zony 2011.08.06. 13:04:01

@látjátok feleim szümtükkel: „Valamikor az ősidőkben”, 2010. április 10.-tól 2010. június 8.-ig „volt olyan korszak, amikor” a gondolatot is büntették egy elkúrt országban, eképpen:
Btk. 269. c) Aki nagy nyilvánosság előtt a holokauszt áldozatának méltóságát azáltal sérti, hogy a holokauszt tényét tagadja, kétségbe vonja, vagy jelentéktelen színben tünteti fel, bűntettet követ el és három évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.
…és amely 2010. június 8-tól erre módosult:
A nemzeti szocialista és kommunista rendszerek bűneinek nyilvános tagadása
269/C. § Aki nagy nyilvánosság előtt a nemzeti szocialista és kommunista rendszerek által elkövetett népirtás és más, emberiség elleni cselekmények tényét tagadja, kétségbe vonja vagy jelentéktelen színben tünteti fel, bűntettet követ el, és három évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.

Van „lex tojás” is, de olyan törvény, ami a hatalommal való visszaélés kinyilvánítását és előkészületét legalább a „lex tojás” szintjén büntetné, nincs. A törvényhozókra jellemző, hogy mit engednek, és mit büntetnek; és ne lepődj meg, ha azok az országok működnek jól, ahol szigorúan szankcionálják a bűnt, és van is erkölcsi érzékük hozzá, hogy tudják, mi a bűn és mi nem az.
Ahol viszont a zsidók uralkodnak, közvetve vagy közvetlenül, ott a törvény is egy entartete kunst, degenerált művészet, ami a zsidók alantas érdeket szolgálja – vö. törvény a kalózhajón – a hasonlón hitvány gój vazallusok, csatlósok pedig kiszolgálják őket.

Béla Bácsi 2011.08.06. 13:44:43

@látjátok feleim szümtükkel: "Na mitől is tisztességtelen szerinted egy ( zsidó ) üzletember? Fejtsd ki, had tudja más is!"

Jajj, istenem, ilyenkor mindig előjönnek a Brucknerek! A tisztességes zsidó órásmesterek, úri szabók, vegyeskereskedők.
Demagógia ezerrel!
Nagyon jól tudod te is, hogy a "zsidózáskor" azokra az emberekre gondol itt minden náczi szarmagyar, akik miatt -a kommunizmus alatt a népnek tulajdonított, majd privatizált- közművek fogyasztói ára a kétszerese-háromszorosa az egyébként jóval magasabb életszínvonalú Nyugat-európáénak.
Aztán "vallásvezetőkre" gondolnak a náczik, akiket köztörvényes, közpénzeket és közvagyont rendszeresen meglopó bűnözők telefonon felhívnak, hogy "csináljon már valamit, mert nem lehet izélni!". Mert egy "vallásvezetőnek (Judapesten!) természetesen van(!) befolyása az "izélésre!
A sukorói "nagy üzletre" is asszociál néhány kirekesztő, pálinkagőzös agyú szarmagyar. (Nem norvégok a befektetők, megsúgom).
S ha már a befektetőknél vagyunk, ne feledjük egy "befektető ország" elnökének egy "üzletembereknek" adott vacsorán elhangzott, dicsekedő beszédét.
Bernie Maddoffot, AIG-t, Bank of America-t, Magyarországot, ahol a "törvények"(!) megengedik, hogy egy ország fizetőeszközében kiadott hitelt egy másik ország pénzében számoljunk el és az elszámolás után ugyancsak az ország fizetőeszközében kérjük vissza a tartozást (egy kis jogos, "tisztességes" haszonnal).
A történelemben tetszik találni példát (bár a cucilizmus alatt a dőzsölő, búnös magyar arisztokráciára lett ez kenve) arra, hogy a "polgárosodás" miként érintette az "egy millió koldus országát": az előre lenyomott áron történő termény felvásárlások, az ezek következtében elszegényedett kis- és közép-parasztság földjének felvásárlása (lám ismét ide jutottunk! "a felvásárló nép"! békés, nincs szüksége katonákra, csak felvásárol!), amiből létrejött a "modern" nagybirtok (lám a zsidók mindig újat, modernet hoztak el, fejlődést!) aminek következtében ugyi a hagyományos, saját földjén gazdálkodó bugris magyarból modern agrárproletát lehetett!
Teccik látni, sorolhatnám még, de ez nem a hely, hogy könyveket írjunk be, asszem, ez is demonstrálja, hogy amikor itt egyesek "zsidóznak", akkor nem a szépemlékezetű Bruckner urat emlegetik fel Szegeden, aki nejével együtt minden nap a vaskereskedésében dolgozott...

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.08.06. 14:10:50

@Béla Bácsi: kivétel szombat. vagy pedig nem volt zsidó.

elektromotor 2011.08.06. 15:05:19

@Béla Bácsi: Értelmes ember ezeket amiket leírtál tudja! A kretének pedig "náciznak"! Pedig be is kaphatnák!

bandika gazdája 2011.08.06. 15:30:35

@guma: Atyaúristen! Ezt megint rajtunk fogják bevasalni, az biztos!

Béla Bácsi 2011.08.06. 15:31:27

@Conv: Hja kéwem! Arra van a segéd!

elektromotor 2011.08.06. 21:04:02

@Béla Bácsi: Pedig meg is krétázom nekik, meddig kaphatják be , nehogy túl mohók legyenek! :-)))

derelyegrádi szellem 2011.08.08. 12:25:25

@Tigeri:

Te néha megengedhetnéd magadnak a gondolkodás, értő olvasás luxusát. Nem túl gyakran, csak néha.

Ha amit ez ügyben ideírtam, az szerinted "védés" volt, akkor te egyszerűen csökkent képességű vagy. Nevetséges csak azért nem, mert ezen nem nevetünk. Mármint a csökkent képességűeken.

@látjátok feleim szümtükkel:

Ebből a bejegyzésből látszik, hoyg te ehhez tök hülye vagy, ami nem baj, csak akkor nem kéne beokoskodni.

1./ Szerinted az Alkotmánybíróság mióta bírál el pótmagánvádat, de bármyilen büntető ügyet? (helyes megfejtés: soha, semmikor)
2./ A pótmagánvád az összes közvádas bcs.re vonatkozik, és előtejeszthető. Amivel kevered, a sima magánvád (de azok pont nem közvádasak, mint nevükben is benne van), ami 6 db. bcs-t ölel fel.
3./ Kevered a polgármestert és az önkormányzatot, mint jogi személyt, pont mint polgárijenő....
4./ nem tudom melyik szoci anno benyújtott és bíróság által elutasított pótmagvádakra gondolsz, de ha a Kelle-féle 2002-es ügyekre, akkor tájékoztatak, hogy az a Be,ami ezt lehetővé teszi (az előtte volt kódex nem ismerte a pótmagánvádat) csak 2003. július 1. én lépett hatályba. Az előtt biztos nem terjesztett ilyet elő senki. Talán még a szocik se.

Ha ezeket leszámítjuk, akkor OK az okfejtésed.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2011.08.08. 12:51:55

@derelyegrádi szellem: Nekem az a fura,hogy te azt kérdőjelezed meg,hogy valóban így történt a dolog.Miért,le is kellett volna filmezniük,hogy elhidd???
És-bár te vagy a naribari-hozzád képest még én is védem ezt a tetvet.Mert mint írtam nagyjából ki lehet magyarázni.A jogi dolgokhoz meg te értesz,hogy mit lehet ezzel kezdeni.
És kösz hogy ilyen humánus vagy,hogy nem nevetsz ki.:))
Ha esetleg kiderül,hogy neked van igazad akkor leborulok a te és a Viktorod nagysága előtt.:))
Bár téged így ismeretlenben is többre tartalak.

látjátok feleim szümtükkel 2011.08.08. 21:53:45

@derelyegrádi szellem:
"1./ Szerinted az Alkotmánybíróság mióta bírál el pótmagánvádat, de bármyilen büntető ügyet? (helyes megfejtés: soha, semmikor)"

Nem azt írtam, hogy elbírálta, hanem azt, hogy nem minden bűncselekmény esetén találta alkalmazhatónak. Nevezetesen azok esetében, amikor a bűncselekmény sértettje nem lehet természetes személy, ( de nem természetes személy sem) amikor a sértett az állam. Az államot a sérelmére elkövetett bűncselekménnyel kapcsolatos büntetőeljárásban az ügyész képviseli. Ilyen pl. a hivatali visszaélés, de a zsarolásnak, fenyegetésnek már lehet sértettje bármelyik kategóriába tartozó sértett. Azonban ha állami szervezetet zsarolnak, ott érvényesül az ügyészi képviseleti eljárás, és nem a megzsarolt állami szervezet, vagy annak vezetője a sértett.
Jogszabályi rendelkezések:
1998. évi XIX. törvény a büntetőeljárásról
51. § (1) Sértett az, akinek a jogát vagy a jogos érdekét a bűncselekmény sértette vagy veszélyeztette.
53. § (1) A sértett az e törvényben meghatározott esetekben pótmagánvádlóként léphet fel.
229. § (1) Ha az ügyész vagy a felettes ügyész a sértettnek a feljelentést elutasító vagy a nyomozást megszüntető határozat elleni panaszát elutasította, és a 199. § (2) bekezdése alapján pótmagánvádnak van
helye (199. § (2) A panasz elutasítását követően a sértett pótmagánvádlóként léphet fel, ha
a) a feljelentést a 174. § (1) bekezdésének a) vagy c) pontja alapján utasították el
[a) a cselekmény nem bűncselekmény,
c) a büntethetőséget kizáró ok (Btk. 22. §) állapítható meg,]
- feltéve, hogy a pótmagánvád emelését a 199. § (3) bekezdése nem zárja ki .

Fazekas Géza tájékoztatása szerint a cselekmény semmilyen, a büntető törvénykönyvben megjelölt bűncselekménynek nem felel meg ( magyarul nem bűncselekmény a feljelentett cselekmény). Hozzátette, hogy a feljelentő sem jelölt meg bűncselekményt a feljelentésében, az ügyészség ennek ellenére megvizsgálta, hogy a kényszerítés, vagy a hivatali visszaélés feltételei fennállnak-e. Ezért nem lesz nagy valószínűséggel pótmagánvád.

látjátok feleim szümtükkel 2011.08.08. 21:55:52

@derelyegrádi szellem:
"3./ Kevered a polgármestert és az önkormányzatot, mint jogi személyt, pont mint polgárijenő...."

Tévedsz, nem keverem, mert a polgármester a jogi személy képviselője, a jogi személyként ő jár el, miután az önkormányzat csak ülésezni tud, eljárni nem!

"4./ nem tudom melyik szoci anno benyújtott és bíróság által elutasított pótmagvádakra gondolsz, de ha a Kelle-féle 2002-es ügyekre, akkor tájékoztatak, hogy az a Be,ami ezt lehetővé teszi (az előtte volt kódex nem ismerte a pótmagánvádat) csak 2003. július 1. én lépett hatályba. Az előtt biztos nem terjesztett ilyet elő senki. Talán még a szocik se. "

A Keller általi feljelentésekre indult nyomozások 2003. július 1. után fejeződtek be, akkor már élt a pótmagánvád intézménye. Amíg a hivatkozott értelmezés meg nem jelent, minden állami szervezet feljelentésére indult ügyben, automatikusan biztosítva volt a pótmagánvád, amennyiben a nyomozás megszüntetésre került sor, pl. így volt pótmagánvád biztosítva az adóhatóságnak is az adócsalás, és a jogosulatlan gazdasági előny megszerzése miatt indult ügyekben, csak pótmagánvádat azért nem indítottak, mert nem volt keretük az eljárásban kötelezően alkalmazandó ügyvédre.

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2011.08.14. 11:52:59

bodoky interjú:

"1 milliárd forint feletti korrupciós ügyekben a Fidesz és az MSZP ma is együttműködve hallgattatja el az újságírókat."

magyarinfo.blog.hu/2011/08/14/bodoky_4

ja és
aki ugyanígy látja (mint én) bodokyt, ténykedését:

az kérem lájkojja, azaz támogassa bodokyt a faccén:
www.facebook.com/atlatszo.hu

süti beállítások módosítása