Skip to content


       Szűrés lista

6500 forintnyi elfolyt víz

2011. április 16-án a rendvédelmi dolgozók tüntetésén több tűzcsapot is megnyitottak.  Hallatlan ... nemhogy örülnének, hogy egyáltalán tüntethettek!



A rendőrség akkor megígérte, hogy fel fogja kutatni a bűnösöket, mert ez a gaztett nem maradhat büntetlenül.

Az atlatszo.hu megszerezte a rendőrségi jegyzőkönyveket, és igen, megvannak a "bűnösök"!
Több hónapnyi feszült nyomozás után, melyet a korrupciós bűnözés elleni osztály folytatott, elkapták például Fegyverneki Ferenc nyugdíjas tűzoltót! Szerencsére egész nyáron nem volt sehol semmilyen korrupciós ügy az országban, így nagyon ráért a  korrupciós bűnözés elleni osztály ...

" ... több tűzcsapot, egymással szándékegységben, indok nélkül (nem rendeltetésszerűen) kinyitottak, melynek következtében nagy mennyiségű víz megsemmisülve az utcára ömlött. Ön a rendelkezésre álló adatok szerint részt vett a fent jelzett cselekményben olyan módon, hogy jelenlétével a tűzcsapot megnyitó demonstrálókat a cselekmény elkövetésére buzdította, mellyel az elkövetők szándékerősítő hatását eredményező pszichikai bűnsegélyt nyújtott." - részlet a rendőrségi jegyzőkönyvből.

Fegyverneki urat rabosították, fénykép, ujjlenyomat ... Fegyvernekit amúgy nem gyanúsították meg azzal, hogy ő nyitotta volna ki a tűzcsapot, de "bűnsegédként elkövetett rongálás vétsége" miatt a vádemelést továbbították az ügyészségre.

A nyomozás során adatgyűjtést folytattak a katasztrófavédelemnél és a tűzoltóságoknál is, sőt még a cellainformációkat is megvizsgálták, így 8 ember ellen emeltek vádat. Sajnos többen közülük akkor éppen szolgálatban voltak, így nem állt módjukban tüntetni, de ez csak aprócska homokszem lehet csak a gépezetben ...

A legviccesebb az egészben, hogy a kárérték csak 6500 forint volt, de a vízművek feltolta 20 ezer forint fölé, hogy büntetőeljárás indulhasson ... no komment.

Vajon 1 ember 1 óra alatt hány forintért zárja el a tűzcsapokat?



Kár, hogy a rendőrség nem volt ilyen agilis a 2006. szeptember-októberi rendőri bűncselekmények kivizsgálásakor, mivel azok éppen most évülnek el ...

Címkék: rendőrség abszurd

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr313257366

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mégis mi a dolga egy képviselőnek? 2011.09.26. 18:49:17

A parlamentbe a legtöbbjük csak vendégségbe jár, hisz a közvetítésekből látszik, hogy szinte mindig üresen tátong a patkó nagy része. Mást meg nem nagyon csinálnak, mint ahogy az alábbiakból kiderül: Győr, 2011.08.10.Három győri szakszervezet szer...

Trackback: A Remény Lankái 2011.09.26. 15:50:14

Magyarország a remény lejtőjére került "A kormány elmúlt hónapban megtett intézkedései és a romló világgazdasági környezet nyomán elvesztettük azt a kétes reményünket is, ami eddig megvolt a szakemberek szerint. Eddig ugyanis legalább a kil...

Trackback: A Remény Lankái 2011.09.26. 15:49:55

Magyarország a remény lejtőjére került "A kormány elmúlt hónapban megtett intézkedései és a romló világgazdasági környezet nyomán elvesztettük azt a kétes reményünket is, ami eddig megvolt a szakemberek szerint. Eddig ugyanis legalább a kil...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nemstatikus 2011.09.26. 20:22:20

Gyerekek! Én kész vagyok.
Besz@rás, hogy ezen mondat után -
"Ön a rendelkezésre álló adatok szerint részt vett a fent jelzett cselekményben olyan módon, hogy jelenlétével a tűzcsapot megnyitó demonstrálókat a cselekmény elkövetésére buzdította, mellyel az elkövetők szándékerősítő hatását eredményező pszichikai bűnsegélyt nyújtott."
- ti azon vitatkoztok, hogy a tűzcsapok megnyitása, a tanklopás, kordonbontás vagy a tv-székház feldúlása volt a komolyabb bűntett.
Meg -
"...8 ember ellen emeltek vádat. Sajnos többen közülük akkor éppen szolgálatban voltak, így nem állt módjukban tüntetni..."
Eszeteknél vagytok ti?

Enrico72 2011.09.26. 20:25:17

@Virág et.: Nyugodj meg, fognak kapni. Ez csak libsi rémhír keltés

szmoker (Homo Trollicus) 2011.09.26. 20:32:18

@Aullah: "Volt már olyan, amit nem írt alá?" öh, a foglalkozását, helyesen? :)

gyilkos fűegér 2011.09.26. 20:32:29

@Monçada bíboros: "Alaptörvényre való verbális hivatkozások során spiritualizálódik."

Vagyis? Átalakul egy ampulla Diana sósborszesszé, meg egy kockacukorrá?

Monçada bíboros 2011.09.26. 20:35:02

@Virág et.: "Párba állítható a nem engedélyezett szakszervezetis tüntetésekkel"
Ja, bosszankodtam is miatt rendesen, mert már készültem, hogy kimegyek fotózni... Gyakorolnom kéne a riportfotó órán tanultakat:))

Amúgy meg hülyék, hiszen a tüntetések jórészt a társadalom feszültséglevezető szelepeként funkcionálnak. Legtöbbször nem érik el a céljukat. Ha ezeket a szelepeket elzárják, akkor az robbanáshoz fog vezetni...
Csak nekem tűnik úgy, hogy az eberek a hétköznapokban is sokkal feszültebbek?

McDobbent 2011.09.26. 20:41:29

Tankvezeto forradalmart meg kell buntetni - meg is buntettek.
Vizetlocsolo tuzoltokat detto.
Kicsit ketbites a gondolkodas. Mondjuk a 40. eletevet betoltott tuzolto legyen oktato, vagy diszpecser, vagy iskolaban tanitson tuzvedelmet. NE menjen el nyugdijba amit MI adofizetok fizetunk meg, majd menjen el maszekban tuzvedelmeskedni. Mert ha megrokkan a tuzoltasban, akkor kapjon kiemelt nyugdijat es kezcsokokat, mert hos.

ketroot 2011.09.26. 20:48:17

@sulcus:

Igen, a terroriták (ezt a szót ma olvastam) gaztettei! :D

nemstatikus 2011.09.26. 20:51:33

@McDobbent:
- oktató - már van
- diszpécser - már van
- iskolában tanítson - heti hány órában és egy osztályban egyszerre mennyien?
És ezt ki fizeti?
Maszek tűzvédelmisre is rohadt nagy igénye van az országnak, gondolom.

nemstatikus 2011.09.26. 20:52:28

@nemstatikus: Francba! Én is beszálltam az idiotizmusba.

DonVittorio 2011.09.26. 20:54:53

"Kár, hogy a rendőrség nem volt ilyen agilis a 2006. szeptember-októberi rendőri bűncselekmények kivizsgálásakor, mivel azok éppen most évülnek el ..." ebből megtudtuk ki vagy te majom...

ketroot 2011.09.26. 20:55:08

@Aullah:

Lehet elküldök már neki egy jó kis adás-vételit...

sulcus (törölt) 2011.09.26. 20:59:50

@ketroot: Még fogjuk egy párszor olvasni,ez kell a forradalmi 2/3-nak,addíg sem a megszorításokkal foglalkozik,az" Isten adta nép"!

Virág et. 2011.09.26. 21:05:25

@Enrico72: A hit ereje csodákra képes ... :)

Ayuamarca 2011.09.26. 21:12:28

MIVAN??? 3500 Ft-os órabérben zárják el a csapokat??? A jó kurva életbe! Ez már tényleg európai bérszínvonal, nem is értem mit panaszkodnak egyesek.

Rodeo36 2011.09.26. 21:20:04

@Trompf: te hülye te nem fizetsz semmit, tőled akkor is levonják = SARC ha azt a képviselő urak 750000+számlabemutatási kötelezettség nélküli költségtérítés+ingyen lakás+ingyen szolgálati autó sofőrrel, soroljam? na ezt is te fizeted ha akarod ha nem a tűzoltó legalább eloltja a hajadat a fejeden amikor lángrakap az ilyen forró gondolatoktól, seggfej!

jágör68 2011.09.26. 21:25:17

Eszem megáll a kétbites reflexeken...
Már megint egymásnak estek az- állítólag- nem kamu- minimálbéres- nem- feketéző- nem szürkéző- nem kamu- számlagyáros- számla nem adó- ADÓFIZETŐK.
A valódi ellenségnek neve pedig kettő, ameddig számolsz az pedig háromig legyen:
1) bodzás élősködő
2) milliárdos élősködő
- multi
- állami nagyvállalatnak csúfolt pénzlenyúldák: MÁV, BKV, MVM, MTV, Posta, stb
- rendszerváltónak nevezett privatizátorok rablócégei: Trigránit, MAL, OTP, MOL, stb
- és persze a (tisztelet a kivételnek) feketéző magyar KKV- szektor

ketroot 2011.09.26. 21:26:47

@Monçada bíboros:

"Ez a példány mindig csukva van. Magas rangú vendégek látogatásakor lapozható.
A második példány a Sándor palotában lakik, tervezett pulpituson. Ez a példány mindig nyitva van, a naptár szerint aktuális oldalon. Augusztus 20.-án a nyitott könyv baloldalán Lotz Károly Szent István kora című alkotása látható, október 23.-án a pályázat egyik leendő győztesének 1956 című festménye, és így tovább."

Bassza meg és ezért ez a félkegyelmű barom még pénzt is kap! Jobb helyeken be lenne zárva egy pár m2-es gumiszobába. Itt meg magasztalják. Tényleg nem semmi volt a szoci-kormány, de ez, ami most megy, hihetetlen.

Dr.Bio74 2011.09.26. 21:38:34

Azt hittem az írás lényege a rámutatás arra, hogy a jelenlegi hatalom tizedannyit sem kíván megengedni az ellene szólóknak, mint amennyit keveselt az annak idején vandálkodók esetén.
Az sokkal nagyobb károkat okozott az országnak (pl. frankó volt a turizmusnak, amit a külföldi adók mutattak), de az szabadságharc és jogos felháborodás volt. A kordon bontással meg egyenest felszabadító nagy királyunkat üdvözölhettük.

Más, én sem adnék mindenkinek korkedvezményes nyugdíjat, mert nem jár (ami nem azonos a nem jut -tal). De az osztogatást egy átgondolt rendszerrel kellett volna felváltani, nem egy ilyen mossunk mindenkit egy kalap alá, és szarjunk azok fejére akiktől esetlegesen az életük kockáztatását várjuk el. Ez egy fűnyíró elv, amit annyira tudott kárhoztatni a fidesz mikor még büntetlenül onthatta a hülyeségeket a kedves választópolgárokra. Másrészről visszamenőlegesen, szarjunk a következményekre, és a jogszabályokra épített életutakra nagyon fasza, pláne ha elnézem azon korkedvezményes melósainkat, akik munkahelyükön vállalva a körülményeket, bizony zakkant egészségi állapottal pislognak most a jövőbe, hogy a lassan csorgó korkedvezményük, és ezzel a lehetőség, néhány évet nyugodt nyugdíjasként tölthetnek talán még el, az enyészeté. Persze mikor vállalták a munkát akkor még annak tudatában tették, hogy ezért ennyi jár. Hát nem jár, mert valakik akik munka közelében nem jártak soha, akik azok pénzéből élnek királyul mióta nehezen kikecmeregtek vagy az átkos rendszer egyetemeiből, vagy az átkos egy pártjának nyomasztó szervezeteiből, most idióta embereket megrokkantó módon hajtanak olyan célokért, melyek utáni tekerésben érdekes, de ők gazdagodnak.

Trompf · http://trompf.blog.hu 2011.09.26. 21:42:34

@Rodeo36: Ha még kétszer leírtad volna a segget a picsát, meg a faszt, akkor sokkal hitelesebb lennél hidd el.

na de vegyük sorra segítek.
Minden ami csökkenti az állam kiadásait, az jó, minden ami növeli az rossz.
Különösen akkor ha a munkaképesek 1/4-e dolgozik.

Ha nem mehetnek 40 évesen előrehozott nyugdíjba a rendvédelmisek azok pénzén akik 65 éves korokig dolgoznak és adóznak az jó.
Ezt meglépték.

Ha a képviselők nem lopnak annyit az is jó. Ez viszontpatt helyzet, mert max azon vitatkozhatunk hogy ki lop, lopott többet.

Az viszont hogy valaki nem ismeri fel az MSZP helyes lépéseit, vagy a Fidesz helyes lépéseit puszta elvakult gyűlöletből, na azt hívják ostobaságnak, és az ilyenekkel etetnek meg bármit csak éppen a másik oldal politikusai.
Elhitetve vele hogy ő a szakértelem, a másik meg a mumus.

Tudomásul kéne venni végre, hogy vannak rossz és jó döntések minden oldalon.
Ha ezeket egyként ismerné fel a társadalom, akkor nem lehetne megetetni senkit azzal, hogy teszem azt 40 évesen fasza dolog az előrehozott nyugdíj a rendvédelmiseknek (mert ez baromság), vagy éppen azt hogy a 6500 Ft-os víz kifröcskölése az égbekiáltó bűn, és bírósági eljárásért kiállt (mert ez is baromság).

Mert baromságok mindenhol vannak, és mindenki megeszi aki elvakult csak épp a másik oldal baromságát.
Jobb lenne IQ-t növeszteni, gondolkodni, és nem dühből érvelni.

Monçada bíboros 2011.09.26. 21:47:59

@ketroot: hát igen, sajnos itt mindíg az ilyen kontraszelektált elmeroggyantaknak áll a világ.

Monçada bíboros 2011.09.26. 22:00:05

@Trompf: az ugye megvan, hogy a rendvédelmiseknek sem a korengedményes nyugdíj megszüntetésével van gondjuk, hanem a VISSZAMENŐLEGESSÉGGEL! Tényleg olyan nehéz ezt felfogni?

Redmaster · redmatyi.blog.hu 2011.09.26. 22:10:04

amúgy már nem azért de ebből is látszik hogy azért itt tényleg egy más világ van a mocskosrohadtmocskosrohadt gyúrcsány után. Mert abban az időben a békés tüntetők felgyújtották a fél fővárost. Most meg ezek a mocskoskommunistabünözők fellocsolták vízzel a betont. Én igazság szerint a dunába lövetném őket ezért...

Egri Ámpír · http://helloeger.blog.hu/ 2011.09.26. 22:43:30

ha III. Béla 3 év alatt 8 dekrétumot hoz meg, akkor IV. Béla 2 év alatt hány dekrétumot hoz meg?

NYJetsTD 2011.09.26. 22:44:52

Van valakinek korrekt statisztikája arról mennyi rendőr, tűzoltó stb. ment el korkedvezményes nyugdíjba? Szakma, ok és korosztály bontásban? Ötven alatt lehet hogy csak pár száz emberről beszélünk. Már lassanként csak urban legends lesz ez az egész történet. Más a gyerek fekvése, ha komoly sérülést szenvedett és más ha csak pár év testőrködés után, éppen és egészségesen ment pihire. Ennyi. A felesleges baszogatásuk meg gusztustalan. Ugyanezt csinálják a diplomásokkal, rezidensekkel, munkanélküliekkel és méghozzá elképesztően eredményesen. Itt is csak megy rájuk a fröcsögés, attól függetlenül hogy többségük egész életét szarrá dolgozta. De most ez az ukáz, nyomni kell a mantrát. Azután ha a fröcsögök jönnek soron, csak néznek ki a fejükből, mert a társadalom tőlük is ugyanúgy elfordul...

Rodeo36 2011.09.26. 23:10:34

@Trompf:

Ha még kétszer leírtad volna a segget a picsát, meg a faszt, akkor sokkal hitelesebb lennél hidd el.

1.27picsax10^25
2.71faszx10^34
4.217seggx10^-17

Mindez hitelben

na de vegyük sorra segítek. Mankóval nem élek, kösz azért végig sétálok rajtad...

Minden ami csökkenti az állam kiadásait, az jó, minden ami növeli az rossz.
Ez így ahogy írva van egy baromság, az államnak nem lehetnek bevételei csak újrafelosztási kötelezettségei és bevételeinek folyamatosan 0 szaldót kell mutatniuk, vagy lopnak, csalnak hazudnak

Különösen akkor ha a munkaképesek 1/4-e dolgozik. Ha a munkaképesek ¼-e dolgozik az a kormány 1.0seggfejx10^75 munkájának “-eredménye” a rossz adórendszer vagy a nemlétező adórendszer ami egy söralátéten meg 40000 oldalon elfér számok nélkül, a kormány szakértelmének teljes hiánya és a magánszféra érdektelensége mindezek alapján...

Ha nem mehetnek 40 évesen előrehozott nyugdíjba a rendvédelmisek azok pénzén akik 65 éves korokig dolgoznak és adóznak az jó. Ezt mintha nem értenéd teljesen kristály tisztán? Bárki, aki veszélyes üzemben dolgozik: röntgenorvos és a teljes személyzet, és a többiek is beleértve a rendvédelmiseket is, ha szükségünk van rájuk mint társadalomnak (nem a kormány az menjen a picsába) akkor meg kell őket fizetni és ez az egyik része az anyagi megbecsülésnek, az a tény, hogy te sírsz mert tőled lesarcolják azt amit nem akarnak neked odaadni az azt jelenti rossz a jövedelmi rendszer és a munka értéke eltűnik vagy nem értékén van fizetve amibő gond nélkűl ki tudnád nyögni, azt hogy megvédtek és megsugaraztak X sugárral...
Ezt meglépték. Nagy kár volt az olcsó populista segg politikai lépés!

Ha a képviselők nem lopnak annyit az is jó. Ez viszont patt helyzet, mert max azon vitatkozhatunk hogy ki lop, lopott többet. NEM PATT HELYZET EL KELL VENNI A KÉPVISELŐ ELVTÁRSAKTÓL A MAGAS FIZETÉST MINDEN JUTTATÁST ÉS TELJESíTMÉNYBÉRBEN DOLGOZTATNI ŐKET MINT KÖZSZOLGÁKAT MERT AZOK ÉS NEM AZ ORSZÁG URAI MÉG HA EZ A ZALCSÚTBASZNÁDIDISZÓPÁSZTORNAK NEM IS TETSZIK, A KURVA ANYJÁT!

Az viszont hogy valaki nem ismeri fel az MSZP helyes lépéseit, vagy a Fidesz helyes lépéseit puszta elvakult gyűlöletből, na azt hívják ostobaságnak, és az ilyenekkel etetnek meg bármit csak éppen a másik oldal politikusai.
Elhitetve vele hogy ő a szakértelem, a másik meg a mumus.

Populista fidesz poltika mióta megalakúltak ezek a seggfejek mint gittegylet önvédelmi és sajátrablási hivatal vagy teljesen az ALI BABA ÉS A 40 RABLÓRA HAJAZNAK nem csinálnak mást mint bomlasztanak és tönkretesznek az utóbbi 17 hónapban csak törvényeket gyértottak munka helyett azokat csakis saját előnyeikre, a költségvetés megint nincs kész jövőre meg sem lehet vitatni mert nincsenek számok benne, a gazdaság nem azért szar mert világválság van az -USA-ban sem ott is seggfejek irányítanak az eredménye látszik- hanem mert gazdasági és mindenirányú szakmai analfabéták akiknek vissza kellene fizetniük az összes fakaurit amit kizsigereltek a magyar népből a
1.27kurva anyjukatx10^89

Ne számold meg a seggeket faszokat és picsákat csak a pénzt amit nem kapsz meg...fel vörösök proletárok...

Rodeo36 2011.09.26. 23:15:47

@NYJetsTD: ha még marad a társadalomnak másik fele amelyik el tud fordulni? aljas ribancok ezek a valaha fiatal semmirekellők vén trottyos lankadt faszik lettek már régen korkedvezménnyel le kellett volna őket százalékolni 0 %-ra és bebetonozni a kriptáikba...amit utána behintünk sóval

NYJetsTD 2011.09.26. 23:39:53

@Rodeo36: ááá, már a sót is elvitték a chipsadóval...

ZBR 2011.09.26. 23:51:35

@Trompf:

Tobb problémát is látok (még mindig full kivulallokent is) ezzel az orvosos rendszerrel:
1. Ahogy a rokkantnyugdíjnál is van, komoly visszaélések táptalaja lenne ez. Itt még durvább lenne, mert lenne olyan is, aki a másik irányba próbálna játszani (ti. maradni akar)... Asszem ebben már megvan az a kockázat, amit te sem akarsz átélni.
2. JELENLEG is szigorú elso csoportos alkalmasság kell ezen munkakorokhoz. Igy - bar tenyleges gyakorlati tapasztalatom nincs - a logika azt diktalja, hogy a korengedmenyes nyugdij oka alapvetoen az, hogy egy adott kor folott mar nem igazan felelnek meg azoknak a kriteriumoknak, meghozza tomegesen.
3. az "ertelmes elfoglaltsag" is csak nehezkesen megy. Egyreszt nem mindenkinek van meg a megfelelo kepessege bizonyos feladatokhoz (pl. oktatas), masreszt 40-45-50 evesen sokan nem nagyon tudnak beletanulni egy meroben mas kompetenciakat igenylo feladatba. Bizonyos feladatok (pl. iranyitas) pedig lehet, hogy komolyan magasabb szakmai ismereteket, vegzettseget, stb. felteteleznek. Igy lehet, hogy tobbet vesztesz a reven, mint nyersz a vamon. Gondold vegig, hogy mondjuk Kovacs Ostoba fotorzs korzeti megbizott Pusztakettoson, majd ugye miutan a tyuklopas volt elete legnagyobb akcioja, leszereled es a fel megye iranyitasaert o feleljen?! Arrol nem is beszelve, hogy akkor ezekben a munkakorokben (pl. oktatas) is biztositani kell a folyamatos utanpotlast, ami viszont rapszodikus, attol fugg, hogy az adott evben leszerelok kozul hanyan allnak ugy, hogy tovabb lehet oket foglalkoztatni.... Rendoroket kepezni is egy szakma, amihez - en alairom - kellhet az utcai gyakorlat, rutin, szaktudas. De nem csak az...
4. Meg valami... Ugye, ha a jogi lehetoseget megteremetetted, hogy orvosi engedellyel tovabbfoglalkoztassad oket, akkor mar nagyon konnyu nehany BM-rendelettel szabalyozni, hogy konkret kriteriumok szintjen mit engedsz meg. Leirod, hogy holnaptol az is alkalmasnak tekintheto, aki... Es ezt mindig attol fuggoen, hogy mennyire latsz ellenseget abban a tarsadalmi csoportban, mennyire rajtuk akarsz sporolni, mennyi tulkorost akarsz, stb... Az eredemenye ennek valoszinuleg visszamegy az 1. pontra. Minel nagyobbak a lukak a szitan, annal inkabb az is atmegy rajta, aminek nem kene.

"Az hogy előrehozott nyugdíj után bejelentett fizetésre tesznek szert, az nem életszerű. Ugyanis ha rendes 8 órás foglalkoztatásban dolgoznak elveszítik a nyugdíjukat."
Van reszfoglalkoztatas is, sokan csaladi okok miatt (onokak, kolkok), nomeg mert kapnak nyugdijat is, azert eleve azt valasztjak, vagy mar munka mellett is (ugyan)azt csinaltak, csak utana is folytatjak. De el tudom kepzelni, hogy nehanyan megfogjak az isten labat es magancegnel foallasban vannak, akar a nyugdijuk feladasa aran is (pl. rendor vagyonvedelmi ceg tanacsadojakent, testorkent, stb.). Hogy legalisan, vagy sem.... Te is elismered, hogy nem tehetnek mast. Az, hogy az allamnak szandekaban sincs kifeheriteni ezt a jovedelmet (vagy inkabb altalanosan a gazdasagrol beszeljunk, pl. az epitoipar volumeneben is sokkal nagyobb es sokal kevesbe adoznak), inkabb az a meglopasod. Nem az, hogy kenyszerbol - akar nemileg rozzant egeszseggel - dolgoznak a szakmajukon kivul is akar....

yoda-jedi 2011.09.27. 08:30:09

@troll ellenpólus: és " A jó, a rossz és a csúf " (orbán-matolcsi-pintér) fog rendet rakni a disznóólban??? ők a disznók... nem tűnt fel neked?

rókafogta 2011.09.27. 09:21:53

@bucbuc: Az általad felsoroltak egyik se ingem! A másik dolog nem azt kérdezték tőlem, hogy egyetértek - e korkedvezményes nyugdíjjal.(Nem! És jó nagy barom voltam, hogy nem mentem vissza katonának , most nem kéne máról holnapra küzdenem, hanem tíz éve nyugdíjba lennék) Viszont azt se mondtam , hogy tűzcsapot kell nyitni, de nem tartom akkora bűnnek. És még valami Tv székházat és autót sem gyújtottam fel (eddig) holott bőven lenne rá okom.. Viszont zsaroló hazudozó és megfélemlítő minisztert egyet se szeretek , számomra teljesen mindegy, hogy szoci vagy Fideszes. És a szar az szar akármibe csomagoljuk!

Vidéki 2011.09.27. 10:20:14

@Bakter:

Írod: "Háztartások vízdíjat és csatornahasználati díjat fizetnek. A kettő összege 1000Ft/köbméter körül van."

Remélem a Tűzoltóság felszámolja neked, ha ég a házad, és oltani kell."

Erőltesd meg az agyadat és próbáld érzékelni a különbséget a tűzoltás és a garázdák tűzcsapnyitogatásai között.

Egyébként derék „rendvédelmiek” egy kukát is felgyújtottak és egy izraeli zászlót is elégettek.
Ezek a „rendvédelmi dolgozók nem úgy viselkedtek, mintha tisztában lennének a „rend” fogalmával, amit ők állítólag védelmeznek (nem ingyen).

Inkább úgy viselkedtek, mint az anarchista „provók” egy nyugat-európai tüntetésen, akik mindenáron balhét kevernek.

Mi szükség volt arra, hogy miként a „provók” az úgy nevezett „rendvédelmi dolgozók” is álarcban randalírozzanak az utcákon?

Az álarc viselése arra utal, hogy tisztában voltak azzal , hogy törvénysértést követnek el, viszont az álarc viselésével a felelősségre vonás alól akartak kibújni.

Az ilyen „rendvédelminek” hazudott alakok nem a rendet, hanem az anarchiát szolgálják.

Mi szükség volt arra, hogy utcákat árasszanak el vízzel, olyan területre hatoljanak be, ahova nem lett volna szabad, miért kellett jelzőgránátokat robbantani, kukát gyújtani és izraeli zászlót égetni?

„”Az egyik tüntető pénteken, a rendvédelmi demonstráció alatt lobbantott lángra egy Dávid-csillagos, az izraelire emlékeztető textilt.”

Ez a „textil” valójában az izraeli zászló volt.

Egy tűzoltó gyújtotta meg. Eleinte nem elég jól égett ezért több tűzoltó segített éleszteni a tüzet, más tűzoltók nagy szimpátiával nézték az „aktust”. Egyetlen tüntetőnek, egyetlen szervezőnek nem jutott eszébe, hogy megakadályozza a provokációt.

A rendvédelmi dolgozók állítólagos krémje szervezte a „ demonstrációt”.

Ha halvány lövésük lett volna a rend fogalmáról, a szervező bizottságnak csírájában el kellett volna fojtani a provokációkat, nem pedig szabadjára engedni azokat.

Ezek a provokációk előkészítést igényeltek, nem spontán módon, a hely szelleme robbantotta ki őket.

Di622 · http://www.microglobe.co.uk/nissin-di622-digital-flash-for-canon-eos-ttl-ii-camera-p-5535.html 2011.09.27. 10:30:05

@Vidéki:
Komám annyira vagy hiteles mint szíjjártó petya.
Ha le garázdázzuk a tűzoltókat akkor a kődobáló kordonbontó autó gyújtogató haverok mik?
Ha arányosan akarom nézni akkor minimum terroristák.

sz4sz4 2011.09.27. 10:53:03

@Vidéki: te egy idióta vagy bazdmeg.

bucbuc 2011.09.27. 11:17:59

@igényes: Háppedig, hiddcsake'. Ígyvana.

Orbán ilyen.

Mondom, nagy a felelősségetek vastagbőrösök. Már írtam a múltkor is: melóhelyemen szabályosan terjesztik hogy nincs is Széll Kálmán, azt is a fidesz találta ki, ekkora köcsögök.
Mindezt azért mer az indexen ki volt rakva blogketrecbe egy hírcsárdás hír 2 mondata erről.

Úgyhogy biztos igaza van az ismerősödnek meg neked is. Orbán bazmeg ekkora diktátor és idióta szemét. MÁst se lehet olvasni, mindenrossz amit csinál. És antidemokratikus is. Deju Vu bazmeg. 2002 ben bedőltem én is ennek.

(Te viszont milyen intelligens vagy.)

bucbuc 2011.09.27. 11:21:39

@Vidéki: Megmutatták, hogy milyenek, szimpla csőcselék, aki ha bajban érzi a szerzett jogait bármit megengedhet magának.
Nemtom a nagy demokraták hogy tudnak azonosulni azzal, hogy a demonstrálók azt sugallják, ha nem kap az ingyenhitele mellé ingyen eltartást is, akkor figyelmeztetésül kicsit rendet bont. Mintegy érzékeltetve, hogy mi várható még.
Az ilyenek aztán megérdemlik a társadalmi megbecsülést. Meg a 60 éves géplakatos járulékait.

Vidéki 2011.09.27. 11:21:57

@sz4sz4:

Szerinted a jelzőgránát fán terem?

Honnan szerezték be a robbantgatók?

hoplita 2011.09.27. 12:34:29

@Vidéki:
Szerintem az alkaloidától....vagy az alkaidától...?
Tököm se tuggya mán.

De te majd megmondod, faszfej.:)

elektromotor 2011.09.27. 12:49:44

B+!
Van 2000 milliárd be nem fizetett adó!
És mit vizsgálnak?!
Elfolyt 6 köbméter víz!
Ennél lejjebb!?

Nyuggervadász 2011.09.27. 14:13:16

Kérem Balsai elvtárs /urat megbízni egy parlamenti vizsgálóbizottság vezetésével. A szóban forgó
ügy elfogulatlan , teljes körű kivizsgálását kérem. Fegyverneki Ferenc nyugdíjas tűzoltó maradhat továbbra is "bűnrészes, rongálás vétségében", de azt a másik Ferit minimum, terrorizmus vádjával kell illetni /ellenkező esetben Balsait meg kell fosztani az alkotmánybírói titulusától! /

Horizont 2011.09.27. 17:15:49

6500 ft. vízdíj? Nálunk 2 havonta olvassák le a vízórát. És egyszer volt egy rejtett csőtörésünk, mire kijött a leolvasó 60 000 ft. lett a vízszámlánk. A munkálatok szintén annyiba volt. A biztosító adott 60 ezret a házbiztosításra. De a vízdíjat ki kellett fizetnünk! ... mert azért a víz az úr:) Vagy a Vízművek!

Cateran 2011.09.27. 18:23:03

@Vidéki:
"Inkább úgy viselkedtek, mint az anarchista „provók” egy nyugat-európai tüntetésen, akik mindenáron balhét kevernek."

Ahahaha..kozod nincs az egeszhez..nyugodtan sasolj le par nyugat-europai megmozdulast es radobbensz, hogy ezek a tuzoltok jolnevelt urilanyok voltak.....

"Mi szükség volt arra, hogy utcákat árasszanak el vízzel,"
Az biztos is...s halalos aldozatok szama? (csak megfulladt valaki azokban az elarasztott utcakban..arrol nem is beszelve, hogy hany6 meg hany epulet azott teljesen el, rongalodott meg..ismetlem, halvany lila fingod sincs a vilagrol...sem a tuntetesekrol (hogy hivatalos fidesz vedelmezo vagy az 1 dolog...de az isten szerelmere, legalabb legyel kovetkezetesebb:))

"Ha halvány lövésük lett volna a rend fogalmáról, a szervező bizottságnak csírájában el kellett volna fojtani a provokációkat, nem pedig szabadjára engedni azokat."
Be kellett vetni ellenuk karhatalmi szerveket? (vizagyu, gumilovedek, konnygaz ,stb.? Nem? Akkor a provokacio nem erte el a celjat...es tudod miert? Mert a tobbseg nem azert volt ott....hoppa....)

mamitirtok sír( k)alaposderék (kommensevik) · http://namivanma.blog.hu/ 2011.09.27. 18:28:59

@Cateran: A vízágyút mindenképp, azzal semmisítették meg az elfolyt vizet, ha minden igaz!

TheElf · https://www.kalandmester.com/ 2011.09.27. 22:32:33

Népszavazásnál valljuk meg: "Hiszek Orbán Viktorban! Hiszek Matolcsy gazdaságpolitikájában! Hiszek az egy kulcsos adóban!"

Ha vallásnál csak ennyi szerepel, talán tudatosul bennük, hogy ezt már észérvekkel alátámasztani nem lehet, marad hát a már-már vallásos vak hit. Semmibe sem kerül az ateista helyett ezt írni a kérdőívre.

El tudom képzelni ahogy a FIDESZ és a KDNP tárgyal az új vallás helyzetéről.

Nyuggervadász 2011.09.27. 23:07:13

@Vidéki:
Ha a rendvédelmisek tűzcsapos baromságairól így írsz : "Ezek a provokációk előkészítést igényeltek", akkor mi a véleményed a 2oo6-os "szabadságharcos ifjak" (nem 65oo Ft értékű!) rombolásáról? És őket ki hergelte fel? Csak nem az a Vezér, aki "gyújtóhangú" beszéde után a páncélozott autójában azonnal elszelelt a helyszínről? A birka népét ( meg a Révész Máriuszt) otthagyva, kitéve őket a rendvédelminek hazudott anarchista "provók" zaklatásainak.
Szóval vidéki kislány, milyen mércével lehet összehasonlítani a két eseményt?

Sarkalatos hozzászóló 2011.09.28. 04:01:05

@Vidéki: talán még az izgatás tényállása is kimerítésre került.

Vidéki 2011.09.28. 08:06:52

@hoplita:

Honnan szerezték be a robbantgatók a jelzőgránátokat?

Kérded: „Szerintem az alkaloidától....vagy az alkaidától...?”

Tekintettel arra, hogy az izraeli zászló égetését is beiktatták a „műsorba” én az általad megadott alternatívák közül a másodikat tartom valószínűbbnek ( „az alkaidától”).

Vidéki 2011.09.28. 08:09:29

@nyuggervadász:

Nem vagy-e rokona Bodónénak?
Bodóné is mindig másról beszélt, „mikor a bor árát kérték”.

dr. Aullah 2011.09.28. 08:17:05

@Vidéki: A tűzoltók égettek izraeli zászlót? Ez új nekem. Adsz linket ehhez?

Vidéki 2011.09.28. 08:19:17

@Cateran:

Írod: "Mi szükség volt arra, hogy utcákat árasszanak el vízzel,"
Az biztos is...s halalos aldozatok szama? (csak megfulladt valaki azokban az elarasztott utcakban..arrol nem is beszelve, hogy hany6 meg hany epulet azott teljesen el, rongalodott meg.”

Addig, amíg a helyzet nem éleződik idáig, te úgy képzeled, hogy a tűzcsapok illetéktelen nyitogatását nem szabad garázdaságnak gondolni, hanem csak derűs, jókedvű emberek ártatlan szórakozásának.

Vidéki 2011.09.28. 08:26:42

@Aullah:

TV- ben lehetett látni a jelenetet, újságok nyilvánosságra hozták hogy egy 60 évnél fiatalabb nyugdíjas tűzoltó kezdeményezte az Izraeli zászló égetését.

Ezt meg kellett tervezni, izraeli zászlót beszerezni, helyszínre vinni.

Nem gondolom, hogy az izraeli zászló véletlenül az égből pottyant volna le a helyszínre és ez pattintotta volna ki nagy hirtelen a zászlóégetés ötletét.

Ha nem hiszed, járj utána.

sulcus (törölt) 2011.09.28. 08:34:45

@nyuggervadász: Nagyon le vagy maradva,nem tudtad,hogy a város lerombolását,Gyurcsány és bandája rendelte meg külföldi zsoldosoktól?! Ott egyetlen fidesz tüntető nem volt,provokáció volt az egész! :o)
A fidesz tüntetők MINDÍG és KIZÁRÓLAG ártatlan nyuggerekből,terhes anyákból,gyerekekből,mozgáskorlátozottakból és véletlenül arra járókból áll és csak őket bántják a brutális komenista rendőrök! :o)

sz4sz4 2011.09.28. 09:10:19

@Vidéki:
"Ezt meg kellett tervezni, izraeli zászlót beszerezni, helyszínre vinni."

Anno a kordonbontást is meg kellett szervezni, szerszámokat a helyszínre vinni, a fiúkat összerántani. Arról mi a véleményed?

www.haldesign.hu/blog/images/2007/02/kossuth_ter_3_2.jpg

¦卍®Ξ™ 2011.09.28. 09:17:16

@sz4sz4: az forradalmi törvénysértés volt, nem ellenforradalmi vízpocsékolás és törölközőégetés.

elektromotor 2011.09.28. 10:26:10

@Vidéki: Semmilyen "izraeli zászló" nem volt! Egy dávid csillagot ábrázoló rongy volt!

hoplita 2011.09.28. 10:34:56

@Vidéki:
Gondoltam, mert egy betájolt faszfej vagy.:))))

Vidéki 2011.09.28. 11:31:39

@sz4sz4:

Te is rokona lehetsz Bodónénak?

Bodóné is mindig másról beszélt, „mikor a bor árát kérték”.

Vidéki 2011.09.28. 11:33:51

@hoplita:

Szerinted mi lehetett a logikája az izraeli zászló égetésével kapcsolatos "happeningnek"?

¦卍®Ξ™ 2011.09.28. 12:04:15

@Vidéki: nem égettek izraeli zászlót. egy törlőrongyra kézzel felfestett dávid csillagot égettek el.

hoplita 2011.09.28. 12:31:53

@Vidéki:
Ó, hát kék dávidcsillagos rongyot égetni trendi....nem nézel te tévét, baszki?:))

Gondolom kevéssé kódolt üzenetnek szánták a likudnyik zsidesznek.
Úgy látom átment.:D

Nyuggervadász 2011.09.28. 12:41:38

@Vidéki:
Vidéki kislány, beletrafáltál! A lánykori nevem: Bodó Juliska :)
Arra próbáltam célozni a bejegyzésemmel, hogy nem lehet a dolgokat egysíkúan megítélni. De a Bodónés-féle reakciódból rájöttem, hogy az ilyen kihypózott-agyú egyéneknél az ember semmire sem megy az észérvekkel. A narancssárga köd még most sem akar oszlani?

sz4sz4 2011.09.28. 12:43:24

@Vidéki: én beszélek másról? Ember, te vagy azon az állásponton, hogy a rendvédelmisek "anarchisták", erre reagálva kérdeztem, hogy akkor a kordonbontó haverjaidról mi a véleményed?

De tök mindegy, én vagyok fasz, hogy leállok veled, ha bérkommentelő vagy, gondolom minden válasz plusz lóvét/bögrét/kifestőkönyvet jelent, ha meg meggyőződéses akkor mondhatok én (vagyis mi, hoptilával, ¦卍®Ξ™-el(al?:D)) bármit...

Nyuggervadász 2011.09.28. 12:51:35

@sulcus:
Tényleg, le vagyok maradva! Az ilyen @vidéki-s bejegyzésekről az első olvasatkor mindig azt hiszem, hogy: á, ilyen agymosott hülyék nincsenek, csak a többiek hergelésére írják, amit írnak!
Aztán rá kell jönnöm, hogy tévedtem, vannak ilyenek...... :((((

Nyuggervadász 2011.09.28. 12:57:31

@sz4sz4:
Jó, vagy rossz értelemben zaklat fel a Tünci-Bünci?
( Csak nem szenátornak képzeled magad - rémálmodban -, akit kifizetetlen kiflicsücskök üldöznek?) :)

Cateran 2011.09.28. 13:51:40

@Vidéki:
Termeszetesen nem helyes, de azert ne allitsuk mar be, mint az orszag 10 legsulyosabb buncselekmenyenek egyiket:) (ha teszem azt letorik a csapokat es elfolyik 10000000000m3 viz, akkor en kiabalnam a leghangosabban, hogy szarjanak sunt, de sac/kb szaros 30m3 viz miatt (es foleg az miatt, hogy ennek a megallapitasa 100x annyiba fajt a zembereknek) az egesz olyan szinten felesleges es baromsag, hogy erre (is) kinyilik a bicska a zsebemben...Ismetlem..mas -nyuagt-europai- megmozdulasokhoz kepes ez a tuntetes ifi koristalanyok szuzes fatyoltanca volt.....Az anyagi kar meg..ehh....Valamelyik keoviselo csak 3 whiskey-t dob be majd es nem 5-ot es bumm,maris nullszaldos a dolog..Piti, erted? Ilyesmivel akkor illenek foglalkozni, amikor osszevonjak a gyilkossagi es a rablasi csoportot es atkepzik oket varrononek, mert egyik buncselekmeny sem tortent az orszagban evek ota....

Vidéki 2011.09.28. 21:12:32

@sz4sz4:

Ki mint él,úgy ítél!

elektromotor 2011.09.29. 01:01:28

@nyuggervadász: Te vén feslett életű retikül lóbáló!
Ne vadássz te az én anyámra, mert olyat teszek veled , hogy a tköm fogja ütögetni az álladat!

Nyuggervadász 2011.09.29. 12:08:15

@elektromotor:
Szeretném tudni, hogy kinek írtad a kommentedet?
1. Ha nekem, aki a név mögött (nyuggervadász ) rejtőzik, kikérem magamnak! Nem vagyok vén, sem feslett életű, sőt, retikülöm sincs.
2. Ha az avatáromnak szólt a magasröptű, fennkölt stílus, ám legyen! - de nem volna egyszerűbb ezt direktbe elmondani a "nyugdíjvédelmi" kormánybiztos őnagyságának?
3. Különben meg ne basztass! Csók anyukának.

Vidéki 2011.09.29. 13:45:03

@nyuggervadász:

Feltételezem, hogy amikor téged finoman "retikül lóbálónak" titulált, valójában herehimbálóra gondolt.

elektromotor 2011.09.29. 14:46:49

@nyuggervadász: Neked a nick neved eleve kiérdemesít egy lángos méretű sallerre!
Milyen alapon vadászol te az én nyugdíjas anyámra?
@Vidéki: Hímringyót akartam írni, de finom voltam!

¦卍®Ξ™ 2011.09.29. 15:34:17

@elektromotor:
milyen alapon elektromotorozod te magad? micsoda megtévesztés ez? te nem is vagy elektromotor!
neked a nickneved eleve kiérdemesít egy fejberúgásra a hazug gyurcsány haveroddal együtt!

:)

Nyuggervadász 2011.09.29. 18:27:00

@elektromotor:
Bármennyire is igyekezel, nem tudsz felhergelni! Csak sajnálni tudlak, ha annyi eszed sincs, hogy gondolkodj. Ha az ember nick nevet választ, vagy
a.) -azonosul névvel,
b.) -vagy gúnyból választja azt a nevet, mert valami ellen tiltakozni akar.
Honnét tudod, hogy én melyik verzió szerint döntöttem? Mi van, ha 1o6 éves, vén tyúk vagyok? Akkor bocsánatot kérnél? Ezt nem hiszem, mert Te a bő szókincseddel mindenkit fejbe akarsz rúgni, vagy, mint nekem, lángos méretű sallert akarsz adni. ( Csak nem a szeretett Vezértől plagizáltál? A koki kimaradt...) Pedig én nem is gúnyolódtam a nick neveden(illetve, a stílusodon) : pl. hogy olyan érzetem van, mintha már a szakmunkásképző első osztályából is kibuktál volna...Na, erre hogy reagálsz?

Horizont 2011.09.29. 18:38:42

@elektromotor: Anyákat kihagyjuk a mocskolódásból! Neked is van tán.....

¦卍®Ξ™ 2011.09.29. 19:11:09

@elektromotor:

no, mi a baj? :)
inkább válaszolj a kérdésre :)

@Horizont: neki szerelője van :)

Horizont 2011.09.29. 19:14:02

@¦卍®Ξ™: Úgy olvastam elsőre, hogy szeretője! Hahahahahahahahahaha!

elektromotor 2011.09.30. 10:44:03

@nyuggervadász: Kevés eszed van neked ahhoz , hogy bárkiről véleményt formálhass!
Amit írtam rólad, azt a hozzászólásaid miatt írtam! Például a kretén nickneved miatt!
"mi a véleményed a 2oo6-os "szabadságharcos ifjak" (nem 65oo Ft értékű!) rombolásáról? És őket ki hergelte fel? Csak nem az a Vezér, aki "gyújtóhangú" beszéde után a páncélozott autójában azonnal elszelelt a helyszínről? A birka népét ( meg a Révész Máriuszt) otthagyva, kitéve őket a rendvédelminek hazudott anarchista "provók" zaklatásainak."
"mi a véleményed a 2oo6-os "szabadságharcos ifjak" (nem 65oo Ft értékű!) rombolásáról? És őket ki hergelte fel? Csak nem az a Vezér, aki "gyújtóhangú" beszéde után a páncélozott autójában azonnal elszelelt a helyszínről? A birka népét ( meg a Révész Máriuszt) otthagyva, kitéve őket a rendvédelminek hazudott anarchista "provók" zaklatásainak."
Ezen lehet lamentálni!
Nácivadászról szökött agygép!

¦卍®Ξ™ 2011.09.30. 11:23:38

@elektromotor:

no, tehát egy akadó lemezjátszó elektromotorja vagy.

Zero, Laspalmas, elektromotor kommentje miért lett törölve?

Nyuggervadász 2011.09.30. 12:44:57

@elektromotor:
Ez az utolsó alkalom, hogy (ebben a témában ) reagálok az üzeneteidre. Csak értelmes, vagy értelmesnek tűnő kommentelőkre fordítok időt. Sajnos, Te nem ütöd meg ezt a kategóriát...A Te agyadban akkora a káosz, hogy egy pszichiáter is bedobná a törölközőt!
Mellesleg, mit jelenthet az a mondatod , hogy :
"Nácivadászról szökött agygép "? Bár nem vagyok nyelvész, de ne kívánd, hogy szavanként elemezgessem ezt a baromságot, mert az ismét bizonyítaná azt a szellemi nihilt, amiben szerencsétlen kis életedet tengeted!

elektromotor 2011.09.30. 13:05:47

@¦卍®Ξ™: Még néhány nicken írj!
Vitatkozhatsz is magaddal! Mind a hárman!

¦卍®Ξ™ 2011.09.30. 13:30:48

@elektromotor:
ez az egy nickem van, te kerge réztekercshalmaz :)

elektromotor 2011.09.30. 13:34:23

@¦卍®Ξ™: Válaszolgatsz a többire is! Miért?

elektromotor 2011.09.30. 13:39:33

"milyen alapon elektromotorozod te magad? micsoda megtévesztés ez? te nem is vagy elektromotor!
neked a nickneved eleve kiérdemesít egy fejberúgásra a hazug gyurcsány haveroddal együtt!"
Nyelvészkedni nem akarsz egy kicsit?

¦卍®Ξ™ 2011.09.30. 13:48:24

@elektromotor:

hát koma, neked vagy az életkorod vagy az intelligenciahányadosod 80 :)
de az biztos, hogy egy mukkot nem értesz az internet és a blogkommentek mibenlétéről, a logika pedig számodra az akvárium és a buzi relációs konzisztenciájára terjed ki :)

ugye tényleg nem érted, miért írtam ezt neked te végtelenül mérsékelt szellemi képességekkel megáldott nyomorúságos csibefasírt? :)

¦卍®Ξ™ 2011.09.30. 15:09:04

@elektromotor:
úgy érzem szükséged van rá, tehát egy kis továbbképzés földrajzból, biológiából, és etimológiából:

- Irónia: a golyóstollak (irónok) országa.
- Szarkazmus: a szarkák tanulmányozásának tudománya.
- Cinizmus: az egerek kommunikációtörténetének rekonstruálásával foglalkozó tudományág.

¦卍®Ξ™ 2011.09.30. 17:23:23

@elektromotor:

egészen pontosan erre gondoltam.

elektromotor 2011.09.30. 17:36:50

@¦卍®Ξ™:
Vedd már észre te szerencsétlen, hogy szórakozok rajtad!
A mondatot még mindig nagybetűvel kezdjük "nyelvészke"!

¦卍®Ξ™ 2011.09.30. 17:43:46

@elektromotor: nem nagyon zavar, hogy ti mivel kezditek, én akkor is értem, ha kisbetűvel van, és csak azért, hogy fiogyik is értsék, nem fogom bekapcsolni a nagybetűket.

egyébként ez a nyelvészes dolog miként is került képbe velem kapcsolatban? :)

Szerintem nagyon jól csinálta a Tibi 2011.10.01. 14:06:58

Milyen 6500Ft???

Magyarországon kb ötször ennyi tiszta ivóvizet használnak az emberek arra, hogy szép görbe, lágyfolyós sárga, vagy kőkemény barna ürüléküket leöblítsék a vécékagylóból.

Percenként.

Németh András 2011.10.01. 18:05:50

@Szerintem nagyon jól csinálta a Tibi: igaz, de sajna le se szarja senki...

Komposztvécét minden tüntetőnek meg minden fülkeforradalmárnak!!!

süti beállítások módosítása