Skip to content


       Szűrés lista

Full access

A gyorsnaszád navigálását megingathatatlanul végzi Matolcsy Gyuri (figyelem: szimpátiatüntetés Matolcsy mellett péntek este!), így a többi szorgos matróz végzi a szokásos dolgát. A KDNP legfontosabb dolga most Hoffmann Rózsa seggének megvédése mellett Mária Terézia lovagrendjének visszahozása, Kövér László meg a hazafias nevelés a közoktatásban projekten pörög. Viszont a háttérben szépen csendben érdekes dolgok történnek.

Az új Alkotmányban foglaltak szerint -számomra még mindig érthetetlen módon- teljesen szétverik a meglévő ombudsmani rendszert. A kisebbségi jogok és a jövő nemzedékek érdekeit védő biztos helyettesként az általános ombudsman alá tagolódik, a legerősebb jogosítványokkal felruházott adatvédelmi biztos hivatala viszont megszűnik, Jóri Andrást mandátumának lejárta előtt menesztik , eredetileg az ombudsman megbízatása 2015-ig szólt.

Létrehozták viszont a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságot, indoklás szerint mert "a hatóság az ombudsmannál hatásosabban léphet fel a jogsértések kivizsgálásában és szankcionálásában". Az elnökét a miniszterelnök javaslatára a köztársasági elnök nevezi (az ombudsmant az országgyűlés választotta kétharmados többséggel). Orbán éppen kedden jelentette be, hogy Péterfalvi Attila korábbi adatvédelmi ombudsmant jelöli az új hatóság élére.

A TASZ szerint problémás, hogy "a hivatal vezetőjének esetenként azzal kell majd konfrontálódnia, aki kinevezte, a hatóság elnöke a miniszterelnök indítványára fosztható meg a hivatalától. Erre abban az esetben kerülhet sor, ha az elnök vagyonnyilatkozatában a kormányfő valami szabálytalant talál, ám ez a vizsgálat nem nyilvános – tehát az nem lesz nyilvános, hogy miért váltja le a kormányfő."

Friss hírek szerint új titkosszolgálat felállítást tervezi a kormány. Az új szervezet, a Nemzeti Információs és Bűnügyi Elemző Központ "figyelemmel kíséri Magyarország teljes bűnügyi és biztonsági helyzetét, tájékoztatja a kormányzatot, elemez és értékel."

Pintér Sándor nyújtotta be az Országgyűlésnek az "Egyes rendvédelmi tárgyú törvények módosításáról, valamint az azzal összefüggő további törvénymódosításokról" című saláta-jogszabályt, amely több tucat törvény megváltoztatását célozza.
A törvény célja a lehető legteljesebb információ-szolgáltatási kötelezettség előírása valamennyi, Magyarországon nyilvántartást-, és adatbázist kezelő intézmény, szervezet, alapítvány részére a rendőrség, illetve az újonnan felállított Nemzeti Információs és Bűnügyi Elemző Központ, valamint a Nemzeti Védelmi Szolgálat számára.

Az új szervezet, a Nemzeti Információs és Bűnügyi Elemző Központ például "full access" hozzáférést kapna mindenhez.
"A Nemzeti Információs és Bűnügyi Elemző Központ a szükséges adatokat – hogy melyek ezek, azt a tervezet igen lazán határozza meg – más szervezetektől közvetlen számítógépes kapcsolat útján szerzi be, s az információk lehívását az érintett meg sem akadályozhatja.  A NIBEK információt igényelhet például a rendőrségtől, a polgári titkosszolgálatoktól, az adóhatóságtól, az idegenrendészeti és a menekültügyi hatóságtól, a katasztrófavédelemtől, a büntetés-végrehajtástól, a bűnügyi és a szabálysértési, valamint a népesség-nyilvántartásból, a közlekedési hatóságtól, de még a kötelező biztosítások nyilvántartásából is. A központ a légi utasok listáját szintén megszerezheti, s azt akár öt évig megőrizheti." - nol.hu

Jelenleg a Szervezett Bűnözés Elleni Koordinációs Központ csak kérelmezheti az adatkezelőktől a számára szükséges információkat, addig az új szervezet ezekhez akadálytalanul hozzáférhet, egészen pontosan "a NIBEK a feladatai ellátáshoz szükséges alapvető adatok megismerésében nem korlátozható jogosítványokkal rendelkezik", sőt, azokat az adatokat, amelyek elektronikus úton nem érhetők el, ugyancsak jogosult NIBEK bekérni.

Pár példa:
- Az egyéni vállalkozóról és az egyéni cégről szóló törvény is úgy módosul, hogy az érintett a nyilvános nyilvántartásban nem szereplő valamennyi dokumentumát köteles átadni a NIBEK-nek, ha az kéri.
- A pénzügyi és a pénzforgalmi intézmények ügyészi jóváhagyást nélkülöző megkeresésre is kötelesek lesznek adatot szolgáltatni.
-
A médiatörvény úgy módosul, hogy az újságírót forrásának felfedésére már a NIBEK is kötelezheti.
- Az egészségügyi ellátóhálózat is köteles lesz átadni az érintettre vonatkozó egészségügyi és személyazonosító adatokat.
- A légitársaságoknak kötelességük lesz az utasfelvételi eljárás befejezését követően nyomban a NIBEK-nek továbbítani utasaik adatait, köztük például lakó- és tartózkodási helyüket, címüket, telefonszámukat, e-mail címüket.

Legfontosabb a belbiztonság, nem
?

Egy normális országban még ezzel sem lenne gond, de nálunk a politikai irányítás alatt álló rendőrségnek és titkosszolgálatnak teljes hozzáférést adni MINDEN adatunkhoz? Még annyi se fog történni, hogy legalább becsszóra megígérik, hogy nem élnek vissza ezzel a hatalommal.

Főleg azok után, hogy csak a történet apró szeletét ismerjük, de az látszik, hogy elég éles MSZP-Fidesz háború folyt az NBH-ban (UD Zrt-Galambos-Lajos-Szilvásy).

Minden személyről, minden cégről, mindenről mindent adathoz hozzá fognak férni korlátlanul, úgy, hogy az adatot kezelő szerv nem is tudja, hogy éppen milyen adatot milyen célra szívnak le tőlük.

De természetesen elképzelhetetlen az elmúlt másfél év történései alapján, hogy ezt a Fidesz saját céljaira használná fel, mondjuk ellenzéki politikusok, újságírók ellen, esetleg a holdudvar cégbirodalmának további építése érdekében ...

De hozzáférést adni és összekapcsolni 3 adatbázist a NAV-nak, hogy egy kibaszott lekérdezéssel le tudják szűrni, hogy hány minimálbéres vállalkozónak, vagy szociális segélyes uzsorásnak van a nevén több ingatlan meg autó, az kurvára nem megy még.

Mert a legfontosabb a belbiztonság.

Címkék: politika fidesz

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr173407926

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A bűnösök országa! 2011.11.24. 21:36:05

Először arra gondoltam, hogy találós kérdésként felteszem, ugyan ki melyik országra tippel? De lemondtam róla, mert biztos vagyok benne, hogy mindenki elsőre kitalálná. Igen, Magyarország!Jó, tudom, egy ország nem lehet bűnös, de ha szinte az összes po...

Trackback: Obama, Merkel és Orbán beszélget... 2011.11.24. 19:01:27

Obama büszkén mondja német és magyar kollégájának, hogy az amerikaiemberek átlagban 3000 dollárt keresnek.2000-böl meg lehet élni, az államot pedig nem érdekli mire költik amaradék ezret.Merkel: a németek 2000 eurót keresnek, 1500-bol meg lehet élni, a...

Trackback: Nemzeti viagra 2011.11.24. 16:25:06

A Fidesz megint felállítja magának. Ezúttal NIBEK, azaz Nemzeti Információs és Bűnügyi Elemző Központ néven imádhatjuk a legújabb phallust, amellyel majd a sötétben bujkáló gaz ellent fogja szodomizálni határozott fellépésű elhárításunk.Sajnos, mi...

Trackback: Jobbik: Orwelli világot épít a kormány 2011.11.24. 15:47:01

A párt szerint rendkívül aggályos, hogy a NIBEK akadálytalanul férhet majd hozzá az emberek adataihoz.

Trackback: Jobbik: Orwelli világot épít a kormány 2011.11.24. 15:47:01

A párt szerint rendkívül aggályos, hogy a NIBEK akadálytalanul férhet majd hozzá az emberek adataihoz.

Trackback: Full access 2011.11.24. 13:22:14

A gyorsnaszád navigálását megingathatatlanul végzi Matolcsy Gyuri ( szimpátiatüntetés Matolcsy mellett péntek este ), így a többi szorgos matróz végzi a szokásos dolgát. A KDNP legfontosabb dolga most Hoffmann Rózsa seggének megvédése mellett Mária Terézi

Trackback: Segítem a kormány nemzetbiztonsági vizsgálatát 2011.11.24. 11:36:50

Állampolgári kötelezettségemnek eleget téve ezúton hozom a vizsgálatot folytató kormány tudtára, hogy kik a forint elleni folyamatos, koncentrált támadássorozat okozói....

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kusics Iván · http://pinguinekszigete.blog.hu 2011.11.24. 17:53:04

@Vidéki: igen, így már érthető, Bin Laden a gyehennáról merényletet tervez az Erste torony ellen. sajnos utasszállítóval nehéz eltalálni, így Cessnákkal próbálkoznak, de gondolati szinten foglalkoznak a "sárkányrepülőről sárkánytojás" fedőnevű hadművelettel, mely tojásgránátokkal hozná ismét tengerszinttel megegyező magasságra például a Rendőrpalotát, vagy a Nemzeti Színházat. igen, a szaúdiak a spájzban vannak, nyakukon egy csomó dühös pakisztánival, akik mind magyar épületek vérét akarják szipolyozni.

Kusics Iván · http://pinguinekszigete.blog.hu 2011.11.24. 18:00:09

@Kurt S. Earp: én csak azt nem értem minek az új elhárítás, amikor van már nekünk egy, bizonyos Alkotmányvédelmi Hivatal. miért nem ők kapták meg a jogot?
miért a katonai hírszerzést vonták össze a katonai elhárítással, miért nem a két elhárítást (úgyis alig van mit elhárítani katonai értelemben)? akkor pont zsír lenne ez a jog az egyesített polgári-katonai belső titkosszolgálatnak.
az viszont, hogy erre új szervet hoztak létre az gyanús, Kubatovgumitalpúakat sejtet a háttérben, meg Pintér-maffiát.

tudi 2011.11.24. 18:04:53

@Kurt S. Earp: Az általad leírtakkal egyetértek, ha ezt a lépést egy olyan kormány hozza meg, amely módszeresen (akarva, vagy akaratlanul) nem dózerolja le a saját magába és az államba vetett bizalmat, akkor ez egy kis hír lenne valahol az újságok 2.-3. oldalán. De így sajnos nagyon jó alap egy kis "rettegésre".

Trejo 2011.11.24. 18:05:18

Mi ez a sok mocskos ellenfülkeforradalmár szöveg?
A Kedves Vezető most nagyon szomorú... :-(

Tardigrada. 2011.11.24. 18:12:19

@Seduxen: nagykorú heteroszexuális nem néz meccset, hanem heteroszexuál...

mh1973 2011.11.24. 18:14:29

Biztos volt már ez is, de a pofám leszakad, hogy egy ilyen hülye "irányítja" az ország gazdaságát! Komolyan mondom 83 éves nagyapáimnak sokkal jobban és eredményesebben végeznék munkájukat!

hirszerzo.hu/szemle/2011/11/24/Matolcsy_U9B914

dr kíváncsivagyok 2011.11.24. 18:22:50

@zrobasé: "
áfa 27%

baleseti adó 30000 Ft

fizetős bölcsöde

megemelt járulék

megemelt jövedéki adó(dizel)

kétkulcsos szja

37%-os eva "

Folytatom :

Tandíj

Ebadó

Törvény , a kormány miatti bírságok össznépi kifizetésére

Stb

Stb

Stb.......

igényes 2011.11.24. 18:37:49

A titkosszolgálatokat is összevonják.

1. Miért?
2. Az UD Zrt. átvette a KBH irányítását, vajon miért?
3. A titkosszolgálatok egyetlen vezetőjéhez nem mert nyúlni Orbán, vajon miért?
Dr. Stefán Géza vezérezredes1994.08.01 - 2009.06.21.
4. Ki segítette vajon Stefán Géza munkáját? Nagy kérdés!
5. Stefán Géza - 1989-ben a budapesti rendőrfőkapitány helyettese. Állambiztonsági vonalon ő volt a legmagasabb beosztású tiszt, így a Nagy Imre újratemetésével kapcsolatos operatív akciók is a jóváhagyásával történtek. Láttamozta a BRFK minden fontos állambiztonsági iratát.

Nos eljött az idő, az anyagok 2/3-ad része eltünt 1,5 év alatt. Vajon miért?

nemjogasz 2011.11.24. 18:51:56

Ezaz, bármiféle kontroll nélkül bármilyen adatot bármikor lekérdezhetnek... Hát igen, macerás lenne megindokolni egy ügyész vagy bíró előtt, miért is kérdeznék le mondjuk ellenzéki újságírók, politikusok adatait. De így nem kell még gyanúsítás se, semmi, csak lekérik, és máris viktor kezében van a teljes akta. És mi a garancia, hogy nem élnek vissza vele?
Cserkészbecsszó, vagy mi?
Most komolyan, így akár egy bivalybasznádi fideszes képviselő is le tudja majd kérni a nemszimpatikus egyénekről még akár a vakbélműtéte eredményeit is, hurrá.
Meg gondolom így tömjénzsóti twitteres megszemélyesítőjét is könnyebb lesz majd elkapni, hiába na, sok ilyen fontos nemzetbiztonsági kérdés van még...

villamos alóli kacaj 2011.11.24. 18:57:34

Állítólag már beszereztek 150 fekete Pobjedát is!

hardenberg 2011.11.24. 19:07:45

@Enrico72: Te bazd meg egy akkora agymosott fasz vagy, hogy az már fáj. Nem tudok kulturáltabban fogalmazni ilyen mértékű agyrelé-narancsitisz láttán.

Jofiu 2011.11.24. 19:11:12

Vigyázhatnál jobban mit beszélsz, ez már így súrolja a pánikkeltés, de talán a lázítás fogalmát is, márpedig a hivatalnak fel kell lépnie a nemzet biztonságát fenyegető tényezőkkel szemben.
Teljesen megalapozott a lépés.
A nemzeti összefogás ellenzői, a szándékos hazarontó kritikus elemek, és a semmit nem érő réteg amelytől el kell venni és amelyet a tevékeny és sokat kereső réteg felé kell terelni lehet nem elégszik meg egy idő után azzal, hogy önsorsrontó hozzáállásából ön és családgyilkosságba menekül és ehelyett elkezd a szerinte felelős réteg ellen tevékenyen lázítani, sőt, merényleteket tervelni.
Az ilyenek ellen minél hamarabb fel kell lépni.
Teljesen jogos a totális megfigyelés és a vezetők terror elleni védelme, a fenyegetés valós, mindezek a gazdaságilag reménytelen helyzetben is megérnek minden pénzt, akárcsak Puskás Öcsi öröksége.
Van olyan igaz magyar nemzeti összefogó aki ezt kétségbe vonná?!

kvadrillio 2011.11.24. 19:19:05

"Létrehozták viszont a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságot, indoklás szerint mert "a hatóság az ombudsmannál hatásosabban léphet fel a jogsértések kivizsgálásában és szankcionálásában"."...NAGYON ÖRÜLÜNK ENNEK ! Bízuk benne, hogy rövid időn belül teljes listájuk lesz az adóparadicsomokba kimenekítettek nevéről, címéről, és a kimenekített pontos összegről !

-- a HATÓSÁG Elnökét bátran váltsák csak le, ha már a dolgozókat is azonnal ki lehet ebrudalni a mu nkahelyeikről ! NE KÍMÉLJÉK ŐT SEHHH !

--a Nemzeti Információs és Bűnügyi Elemző Központ "figyelemmel kíséri Magyarország teljes bűnügyi és biztonsági helyzetét, tájékoztatja a kormányzatot, elemez és értékel."" ...NAGYON SZERESSSÜK ŐKET, FŐLEG AKKOR, HA A MILLIÁRDOS KORRUPCIÓKAT PERCEN BELÜL LEFÜLELIK MAJD ÉS AZONNALI HATÁLLYAL MAGÁNZÁRKÁBA TESSÉKELIK AZ ELKÖVETŐKET !

--"Pintér Sándor nyújtotta be az Országgyűlésnek az "Egyes rendvédelmi tárgyú törvények módosításáról, valamint az azzal összefüggő további törvénymódosításokról" című saláta-jogszabályt"..AMELY ALAPJÁN sürgősen kivizsgálja, átvizsgálja a saját hatásköre alá tartozó összes biztonsági szolgálat működését, finanszírozását, nyilvántartását, adatbázisát.full acces módrahhh...., hamár milliárdos lett belőlük !--"z új szervezet, a Nemzeti Információs és Bűnügyi Elemző Központ például "full access" hozzáférést kapna mindenhez.
"A Nemzeti Információs és Bűnügyi Elemző Központ a szükséges adatokat – hogy melyek ezek, azt a tervezet igen lazán határozza meg – más szervezetektől közvetlen számítógépes kapcsolat útján szerzi be, s az információk lehívását az érintett meg sem akadályozhatja. A NIBEK információt igényelhet például a rendőrségtől, a polgári titkosszolgálatoktól, az adóhatóságtól, az idegenrendészeti és a menekültügyi hatóságtól, a katasztrófavédelemtől, a büntetés-végrehajtástól, a bűnügyi és a szabálysértési, valamint a népesség-nyilvántartásból, a közlekedési hatóságtól, de még a kötelező biztosítások nyilvántartásából is. A központ a légi utasok listáját szintén megszerezheti, s azt akár öt évig megőrizheti." - nol.hu"...nu ebből rögtön kiderül, hogy miért is kapott az adóhatóság annyi fegyvert, kábítólövedéket, bilincset, MERT A HAT ALOM...MINDENT TUDNI AKAR AZ ÁLOMPOLGÁRAIRÓL, AZT IS AMIT MÁR RÉGEN TUS MEG AZT IS AMI MAJD KIDERÜL RÓLA !!! :o)

...SZAAAAAL...OLYAN ROPPANT HORDEREJŰŰŰ FINGATÁS KÉSZÜL ITTEN A HON- MEG ÁLOMPOLGÁROK, VÁLLALKOZÓK KAL KAPCSOLATBAN, HOGY ÉRDEMES LENNE A GYORS BEVÉTELNÖVEKEDÉS REMÉNYÉBEN SÜRGŐSEN BEVEZETNI A FING-ADÓT ! :o)))))

--

Jofiu 2011.11.24. 19:19:36

@Monçada bíboros: Jah! Van pofájuk eladni a forintjukat. Ez már szinte emberiség ellenes bűn, ki kell nyomozni és megbüntetni őket.
Nem megfeledkezve a sok aljas devizában törlesztőről akik szintén lecserélnék a forintjukat devizára, botrány! Ki kell nyomozni kik veszik rá ilyen elvetemültségre az embereket manapság.

Kristl 2011.11.24. 19:23:16

@Vidéki:
~ Az a közösség amely lemond a szabadságának egy részéről a biztonság "érdekében", nem érdemli meg egyiket sem. ~

igényes 2011.11.24. 19:26:25

Orbán jó barátja lehetett dr. Stefán, hiszen Orbán mindenkit leváltott, de Stefán Gézát meghagyta. Vajon miért.

Stefán Géza - 1989-ben a budapesti rendőrfőkapitány helyettese. Állambiztonsági vonalon ő volt a legmagasabb beosztású tiszt, így a Nagy Imre újratemetésével kapcsolatos operatív akciók is a jóváhagyásával történtek. Láttamozta a BRFK minden fontos állambiztonsági iratát.

Orbán volt ám katona is. !!!

Orbán a kommunista rendszerben egy nagyon bizalmi helyre került, de hogyan? Soros alapítvány.

Orbán Soros ösztöndíjat kapott, de csak a pénzt vette fel. Bizony 9 hónap helyett egyetlen egy hónapot hallgatott.

kvadrillio 2011.11.24. 19:27:12

EGYÉBKÉNT FENTIEK SZERINT: mindenkit megfigyelnek, mindenkit ellenőriznek, mindenkit letapogatnak, mindenkit átvizsgálnak......., mert MOST SZABADSÁG ÉS KAPITALIZMUS VAN !

...A COCILIZMUS III/III-masa ehhez képest kutyafasza vóóóóttt ! :DDDDDDDD

...

Jofiu 2011.11.24. 19:30:08

@Kristl:
"Bármely társadalom amely felad egy kis szabadságot a biztonság kedvéért az nem érdemli meg egyiket sem és elveszíti mindkettőt"
Benjamin Franklin

TrueY · http://qltura.blog.hu 2011.11.24. 19:44:01

Nagyon helyes! Le kell számolni a külső és belső ellenséggel! Aki nincs velünk, az ellenünk van! Le az imperialista finánc tőkésekkel! Éljen népünk bölcs vezére, Ráko... Ja bocs, ez nem az... ;)

Kupica 2011.11.24. 19:45:16

@Kurt S. Earp:
A FIDESZ-nek igaza van.
Kár, hogy másfél év kellett a központi adatbázis kitalálásáig. Ha meg beszámoljuk az előtte lévő nyolcat is, akkor közel egy évtized. De a NYENYI, médiatörvény, AB, egyéb baromságok az sürgősebb volt. Ők másfél év alatt kúrták el, amihez Fletónak 6 év kellett. MANYUP, bankok, telekom, multik, csipsz, stb. milliárdjaival együtt. A központi adatbázis csak egy frissített Kubatov-lista lesz. Újraszámolják a törzsközönséget, a közszférában mehetnek a névre szóló kirúgások. Nehogy már véletlenül a munkahelyi vezető döntsön a leépítendő személyekről. Beütött a rettegés a leépülő tábort látva. Mi lesz ha nem nyerünk újra? Mi lesz, ha csak kicsit nyerünk, és koalícióra lesz szükség? Hogyan rajzoljuk át a térképet és módszert, hogy újabb 4 évre be legyünk biztosítva. Jószándék a központi adatbázis kitalálásában - persze, Kerényi meg megfesteti Terézanyut!

2011.11.24. 19:47:44

@kvadrillio: Megcsinálták volna a szocban is, csak akkor még nem volt ilyen kompjuterizáció, úgyhogy fáradságos munkával kellett besúgni. Most már nem kell, minek, az alany saját maga a saját szabadidejében táplálja kompjuterbe az összes rendszerellenes gondolatát, és mindezért még fizet is, hogy csinálhassa. Ez egy olyan álom-állapot, hogy tulképp az a csoda, hogy eddig még nem jutott eszükbe besúgásra programozni a gépeket.

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2011.11.24. 20:01:03

OFF
@zrobasé: Götzének meghúzódott a combja. Bender pedig szabálytalankodott Verminatorral. És lefejelte a cipőjét.
ON

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2011.11.24. 20:03:23

OFF
@Seduxen: Két lesgóllal.
ON

@zero: (Többet nem offolok.)

allegretto23 2011.11.24. 20:21:31

@Kurt S. Earp: Tisztelt Kurt S.Earp, amennyire emlékszem,- és elég régóta olvasom a Vastagbőrt- itt mindig is átlagemberek kommenteltek. Én magam ritkán, régen még ritkábban, de nagyjából ugyanazokat a neveket olvasom évek óta. El kell keserítsem, Tótát elvétve, kapcsolat.hu-t soha nem olvastam, mégkevésbé kommenteltem ott. A helyzet viszont a következő: Önök, többdiplomás, értelmiségi, jóltájékozott, -feltételezem- jó pozícióban ülő, művelt, átlagosnál magasabb intelligenciájú és jövedelmű, jobboldali vezető értelmiségiek, -szintén feltételezés, de -fidesz szavazók, 2/3 -os többséghez segítettek egy láthatóan tehetetlen, tehetségtelen, a társadalmi és gazdasági problémákat még felszínesen kezelni sem képes fidesz-kdnp-t, aki az elmúlt másfél év alatt nem csak a kevésbé tehetéges átlagembereknek, hanem láthatóan Önöknek is csalódást okozott. Reménykedtünk benne kezdetben, hogy a fidesz jelentős parlamenti többségét arra fogja használni, amire való: az ország valamennyi állampolgárának érdekében az ország helyzetének javítására. Én személy szerint- bár meg kell mondjam nagy reményt nem fűztem hozzájuk, személyes okokból és az előző ciklusuk alapján- mélyen csalódtam bennük, pedig sok intézkedésükkel egyet tudnék érteni- részben-, de a részletek rendkívül elnagyoltak, végiggondolatlanok és inkább visszafejlődésnek, mint fejlődésnek minősíteném az eddigi eredményeiket. Amit láthatóan sikeresen mívelnek, az az mszp és gazdasági hátországa elleni teljes pályás letámadás, ami őszintén szólva engem, a parasztot - és láthatóan az itt kommentelők jó részét- nem nagyon vígasztal, mivel nekünk, ahogy eddig, ezután sem származik belőle sem előnyünk, sem hasznunk, sőt elég valószínű, hogy kárunk fog keletkezni. Nem tudom mit vár el a pórtól, tisztelt uram, de leírtuk itt már Tiborc panaszát- nekünk ebből ennyi jut: ameddig az urak marakodnak a koncon, addig mi itt lent szívunk, mint torkosborz. Amennyiben ez a koncentrált titkosszolgálat csak a szoci gazdasági hátország további gyengítését szolgálná, -részemről- bánná a fene, rajta. Jobban örülnék azonban, ha minden gazember, pártszínektől függetlenül sorra kerülne, ugyanis az valóban az ország hasznára lenne. Szívesen látnám az olajügyeket nem titkosítva, a törvénytelen, sumák privatizációk nyerteseit megnevezve, az adócsalókat pellengérre állítva, az ezekből meggazdagodottakat meg - ha bizonyítottan törvénybeütközőt cselekedtek- rács mögött. Ameddig azonban egy olyan hatalomban lévő párt használhatja fel bárki adatait korlátozás nélkül, amelyik maga is tökig sáros ezekben és az ezekhez hasonló ügyekben, és láthatóan a saját gazdasági érdekein kívül csak a bosszúállás motiválja, addig legalább kételkedni és -horribile dictu- félni legyen jogunk. Köszcse.

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2011.11.24. 20:24:53

@Kurt S. Earp: Szerintem a törzskommentelő gárda itt van, elolvassa a bejegyzést, és nem nagyon tud hozzászólni, mert már ebbe is belefáradtak.

Jurganov 2011.11.24. 20:41:31

@Kurt S. Earp: a fidesznek nincs igaza, ott a postban is. lehet csinálni egy közös hálózatot ahol megtalálható az összes információ ami szükséges, de ne így csinálják már, hogy mindenkiről mindent, jog meg egyéb hülyeségek lesz*rva.
amikor a fidesz hatalomra került vitatkoztunk haverommal, hogy jól csinálják-e a dolgokat. konkrétan arról, hogy nem a bűnözőket kezdték el hajtani hanem olyan törvényeket hoznak, hogy be lehet vinni a delikvenst ha " a ruhája valamire emlékezteti a rendőrt"..meg " polgárőködés látszatát kelti". itt is ez a baj. nem tudsz mondani egyetlen értelmes okot sem amiért ezt így kellett volna megoldani

Almaleves · http://almaleves.blog.hu 2011.11.24. 20:45:03

@zero:
Nehéz dönteni a szimpátia tüntetésen való részvételről, mert valami facebook.com jön fel a linkedre, így nem lehet kiolvasni, hogy hon lesz és mi a témája. Eztet én szeretem előre tudni, mert nem mindegy, hogy kik lesznek a felszólalók és miket mondanak majd.

Viktus 2011.11.24. 20:54:38

@Jurganov:

Vol ilyesmi anno a személyi szám a Fidesz sem nagyon kardoskodott érte anno ...

énsemértekhozzá 2011.11.24. 21:09:41

Szerintem ez egy pozitív lépés a jó irányba. Még egy kis számítástechnika, és az egész bagázst lecserélhetjük egy mesterséges intelligencia algoritmusra. Kelet-európai Skynet és Walhalla. Azért ártalmatlan, mert nincs hozzá atombombánk. :-)

Vidéki 2011.11.24. 21:10:06

@Kristl:

"~ Az a közösség amely lemond a szabadságának egy részéről a biztonság "érdekében", nem érdemli meg egyiket sem. ~ "

Az USA politikai elitje nem olyan agyalágyult marhákból áll, mint akik a neked tetsző mondatot megfogalmazták.

Utópisták léteztek. máskor is, de téveszméiket nem sikerült kristálytisztán megvalósítani, mert nem a valóságból indultak ki.

Mindig léteztek ragadozó természetű emberek, akik embertársaikat zsákmányállatnak tekintették. Ezektől szép szavakkal, jól hangzó szólamokkal nem lehet megvédeni a nem deviáns embereket .

Ők is élni akarnak, joguk van hozzá.

Viktus 2011.11.24. 21:14:28

@Vidéki:

"Mindig léteztek ragadozó természetű emberek, akik embertársaikat zsákmányállatnak tekintették. "

Most kivételesen egyetértek veled. Ilyen emberek: Gyurcsány Ferenc, Draskovics Tibor, Matolcsy György, Lázár János stb.

örülsz?

Nyuggervadász 2011.11.24. 21:15:20

@allegretto23:
Gratula! Minden (dühös) soroddal egyetértek. Tökéletesen összefoglaltad a mai Tiborcok keservét.
Sajna, hogy ezek a sirámok nem kerülnek meghallgatásra, csupán lehallgatásra. Ezért gyűlölöm ezt a hazug, álszent bandát .

2011.11.24. 21:15:57

@énsemértekhozzá: "az egész bagázst lecserélhetjük egy mesterséges intelligencia algoritmusra" - ami egy ZX-81-en fut. :)

Vidéki 2011.11.24. 21:21:11

@Viktus:

Én nem rájuk gondoltam.

Vidéki 2011.11.24. 21:23:25

@nyuggervadász:

Ne vadássz a nyuggerekre. Belőled is lehet egykor nyugger.

Károly4 2011.11.24. 21:44:01

"De hozzáférést adni és összekapcsolni 3 adatbázist a NAV-nak, hogy egy kibaszott lekérdezéssel le tudják szűrni, hogy hány minimálbéres vállalkozónak, vagy szociális segélyes uzsorásnak van a nevén több ingatlan meg autó, az kurvára nem megy még."

Lesz majd ez is, de haladjunk fontossági sorrendben és kezdjük a kekec újságírók kicsinásával.

Secnir 2011.11.24. 21:47:49

@Károly4:
" és kezdjük a kekec újságírók kicsinásával. "
www.atlatszo.hu/ -ra gondolsz?

Viktus 2011.11.24. 21:49:56

@Károly4:

Az a pár ember jó helyen van a Kubatov listán megnyugodhatsz ők adják a kampányhoz a pénzt. :P

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2011.11.24. 21:59:59

@Seduxen: megnyalhatod az áramszedőm, Sedu! :)

tudod én már akkor megmondtam, hogy a fitymas ezt fogja csinálni, amikor Ti még a "rettegős" dumát nyomtátok a placcon, tudod, amit manapság már csak a minisztériumi napszámosok mernek vállalni, váltott nickekkel ;) - várúr, enrico, vidéki, eszenincsegypupu, böszörményi stb

grátiszban elárulom neked, hogy előbb vagy utóbb sikeresen el fogják bukni a hatalmat a jobbik javára. megint lesz annyi balfasz, mint a 2/3-nál - ezúttal jellemzően azok akik a "náczifaschißta" poénokat nyomatják - hogy elmeháborodottakat hatalomba emelhessenek.
na, azokhoz képest Matolcsy is nobel-díjas szakember lesz. bogár laci gazdasági vezértáltos fogja bevezetni a turulpengőt, és ezzel párhuzamosan megtagadni az adósságtörlesztést a globális szivattyúnak. két hét alatt összehozzák azt amit a fideszenek 1,5 éve alatt sem sikerült, az államcsődöt... kb ezután fog véget érni MO-n a radikális seggfejek(jobbik) és idióták(fidesz) korszaka.

aztán majd meglátjuk - mondta a vak.

Viktus 2011.11.24. 22:19:29

@.Pierre Bezuhov.:

Jobbik nem lesz sehol a Fidesz nélkül ,.,. még egy választásra is nehéz lenne a pártszervezet mai állapotában felállni. A statisztika édeskevés, hogy a 40% körüli szavazók 22%-a rájuk szavazna ...

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2011.11.24. 23:02:12

jah tényleg, jön valaki a matolcsy -s szimpátiatüntetésre ? :)
lesz ott egy híresség is (lásd résztvevők listája)

dr. Aullah 2011.11.24. 23:49:33

Sikerült bóvliba lemennünk. Mennénk már csődbe, akkor végre történne valami.

Dohányzó Zsiráf 2011.11.25. 00:25:57

@.Pierre Bezuhov.: Hassay Zsófiára, a terézvárosi polgármesterre gondolsz? :)
Hát igen, úgy látszik, neki is sikerült beleesnie a csapdába.
Én már rájöttem, hogy az egész fake.
Nemrég volt a subbán egy (szintén fake) FB-meghívóról egy poszt, egy Penderik Péter nevű vicces fiatalember híresztelte, hogy kibéreli a Symbolt a szülinapi bulijára, és kér mindenkit, aki jön, h dobjanak be fejenként 10-12 ezer Ft-ot a költségekre.

subba.blog.hu/2011/11/16/ez_lesz_a_legnagyobb_parti

Nos, ugyanez a meghívó lett átnevezve Matolcsy-szimpátiatüntetésre, és sokan, akik a bulira akartak menni, most ott szerepelnek résztvevőként, hogy azt ne mondjam, Matolcsy-fanként :)
Köztük a 6. kerületi polgármester is (persze ő eleve nem a Symbol-buliba jelentkezett, gondolom én).
Ha eleget legörgetsz, láthatsz nov. 14-15-e környéki kommenteket, amik még a buliról és annak költségeiről, meg a helyszínről szólnak.
Szóval egy nagy szopatás az egész, de azért vicces :)

Plébános 2011.11.25. 05:13:37

Egy reggeli off mehet?
index.hu/gazdasag/magyar/2011/11/24/leminosites/

Erre kelni azért...már rajtunk a szopóálarc. Megyek váltani.

2011.11.25. 06:05:07

Gratula a kormánynak! Elérte célját. Az ország bóvli kategóriába sorolva, esik a ft árfolyama. Vajon az az idióta kormány mikor fog észhez térni? Mikor rúgják már seggbe Matolcsyt?
Vajon a fideszes országgyűlési képviselők fognak-e csodálkozni, ha majd számonkérik, lekőpik őket a választóik?
Mikor fogja Viktor észrevenni, hogy a háborút elvesztette és nem a folytatáson kéne gondolkozni, hanem a kármentésen? Vagy még több kárt akarnak okozni?
Remélem, a következő kormány ugyanugy felelőségre vonja majd Viktorékat is, mint teszik ők is Fletóval és a többi szocival szemben. Csak azért, mert megérdemlik!

2011.11.25. 07:18:51

@jános515: Ők az utolsó vérünkig folytatják a "háborújúkat" hogy baszáná őket seggbe a muraközi csődör!

Virág et. 2011.11.25. 07:24:36

@jános515: Már meg is magyarázták. Ők támadás alatt vannak. A nemzetközi karvalytőke tört szegény, árva Magyarországra és a háttérben természetesen - ki más -, mint ismét Gyurcsány mozgatja a szálakat. Mindenki hibás, csak ők nem.

Egyébként meg sikerült alulmúlni gazdaságilag Gyurcsányék legrosszabb korszakát is. És meg se próbáljanak elmúltnyolcévezni, mert Bajnai százszor rosszabb helyzetbe vette át az országot 2009-ben, mint ők 2010-ben. Ez az unortodoxia ára.

Gandalf(helyett) 2011.11.25. 07:34:34

@jános515: Egyetértek. Alkossák csak meg azt a törvényt, ami alapján később öket is be lehet majd zárni. Az összes kib*szott "forradalmárt" aki küzd(ött) viktor "háborújában".

Ezért volt a nagy sietség az IMF tárgalások bejelentésével. Csakhogy mivel a kettős beszéd ezzel együtt nem szűnt meg, nem hisznek el külföldön egy szót sem abból amit ezek mondanak.

Gratulálok. Végül csak sikerül kinyírni ezt az országot.

Kurt S. Earp 2011.11.25. 07:49:35

@allegretto23: "Tisztelt Kurt S.Earp, amennyire emlékszem,- és elég régóta olvasom a Vastagbőrt- itt mindig is átlagemberek kommenteltek...de nagyjából ugyanazokat a neveket olvasom évek óta."
Elárulok önnek egy titkot. De maradjon ez kettőnk között. Az egész emberiség átlagemberek egyedeiből áll. Csak Supermen és Semjén Madárbarát Zsolt nem átlagember, de mindkettő eltérő okokból, erre most nem térnék ki. Ha ugyanazokat a neveket olvassa a blogban évek óta, akkor én vagyok az, aki talán egy másik blogot olvasok a kezdetektől.
És akkor a poszt:
Ad 1. A Jobbikra szavaztam. És én rajtuk is véresre tudom röhögni magam.
Ad 2. Minden párt szavazótábora a nép, az istenadta magyar nép minden szegmenséből és rétegéből merít. Nincs annyi ", többdiplomás, értelmiségi, jóltájékozott, -feltételezem- jó pozícióban ülő, művelt, átlagosnál magasabb intelligenciájú és jövedelmű, jobboldali vezető értelmiségi, -szintén feltételezés, de -fidesz szavazó", amelyik ilyen elsöprő győzelmet egymagában-mint szavazóréteg- össze tudna hozni.
Ad 3. A Magyar Köztársaság egy demokratikus berendezkedésű jogállam, a Fidesz egy demokratikus választáson nyert elsöprő többséget, és -mint azt már máshol is hangoztattam itt a blogon- ezt semmiféle formában nem írja felül, hogy a megbízatást 28 vagy 8000000 szavazótól kapta. Kétharmadot szerzett, joga és kötelessége vezetnie ezt az országot képességei szerint. Hogy a képességei mire elegendőek, az mostanra nagyjából látható.
Ad 4. Hozzászólásának lényegi részével nem tudok vitába szállni. Egy olyan országban ahol Semjén Vadászlobbi Zsolt ráuszíthatja az ügyészséget egy full súlytalan twitterezőre, ott senkinek nem lehet kétsége afelől, hogy a jogosan birtokolt hatalommal vissza lehet élni, és amennyiben ez a központosított rendvédelmi szerv, valóban minden, egy jogállamban alkalmazható és alkalmazandó kötöttségtől és kontrolltól független jogosítványokat kap,
akkor a kormányzat olyan vizekre kormányozza a gyorsnaszádot, ahol sok a jéghegy.
Leírtam: egy hitelét, az elmúlt másfél évben teljesen leamortizált kormányzat teszi meg ezt

a pusztán országvezetési, rendészeti, nemzetbiztonsági szempontból logikus, észszerű, támogatásomat és egyetértésemet bíró lépést. Erről szól a hozzászólásom, nem többről.
És már ez is tucatnyi válaszreakciót szült, mit mondjak, ilyen sikerem még sosem volt, és ehhez elég volt védenem egy kormányzati lépést.
Ad 5. A Fidesz nem politikai párt. A Fidesz egy vallási szekta. Az összetartó erejét a Vezérben -a mindenkori vezérben- és az ellenséges külvilágban való Hit képezi. Az ellenséges külvilágot jelenti/jelentheti bárki és bármi, ami a döntéseiket és lépéseiket megkérdőjelezi, vitatja, elutasítja, átdolgozásra ajánlja, legyenek azok ellenzékiek, bankárok, brüsszeliek, újságírók, bloggerek, kommentelők vagy födrajzi társaságok tagjai. Az ellenzék gazdasági-szellemi háttérországának feltérképezése, meggyengítése, ellehetetlenítése, negligálása, lesajnálása a részükről tehát nem politikai tett, hanem vallási kérdés. Még egy törvényszövegezésben ejtett helyesírási hibára beadott modósítás is az ellenséges erők fondorlatos tervének kezdete lehet. Ne csodálkozzon tehát, ha a Fidesz ilyen vehemens erővel tolja magát előre az elszámoltatás és leszámolás dzsungelébe.
Ad 6. Senki nem vitatta/vitatja el az ön "kételkedéshez és -horribile dictu- félelemhez" való jogát.
Ez az egyik legalapvetőbb túlélési ezköze az embernek. A szemét, fülét nyitva, a puskaport pedig szárazon tartsa, uram, és a haza fényre derűl.

Kurt S. Earp 2011.11.25. 07:55:27

@Jurganov: "nem tudsz mondani egyetlen értelmes okot sem amiért ezt így kellett volna megoldani"
Nem tudok.
Főleg azért nem, mert még nem csinálták meg. Majd ha elfogadták, ÉS így fogadták el, fékek-ellensúlyok-kontroll nélkül, vállvetve halunk hősi halált a demokrácia verbális frontján.

Kurt S. Earp 2011.11.25. 07:57:55

@Zébácsi: Egyetértek. Erről beszélek.

Kurt S. Earp 2011.11.25. 08:04:40

@Ásó[Mosó]maci: És amikor mindenki elfáradva, belefáradva, megundorodva a politikától és a közélettől, visszavonul a lakása vélt biztonságába, és átengedi a politikai-szellemi terepet a zsarnokoknak és talpnyalóiknak, legyenek azok akár a miniszterelnöki vagy egy falu polgármesteri hivatalában, legyenek bár a médiában vagy egy blogban, akkor megérkeztünk oda, ahová nem akartunk eljutni.
Utólagos reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

Kurt S. Earp 2011.11.25. 08:08:03

@Kupica: Egyetértek. De az ön által elmondottak még nem írják felül, hogy ez egy vállalható és logikus lépés. A Fidesz lépi meg. Ebből még baj lehet, tagadhatatlan, és ezt is leírtam.

Kurt S. Earp 2011.11.25. 08:12:15

@tudi: Egyetértek, magam is hasonlóan fogalmaztam. A rettegés talán túlzás, de a válaszreakció érzelmi skálán elfoglalt helyén nem fogunk összeveszni.

És most, hölgyeim és uraim, távoznom kell, mert vár a munka. Isten áldja önöket és a farkasok szabad népét.

ketroot 2011.11.25. 08:12:42

@Virág et.:

Sógorom nagy fideszes. Eddig csendben volt, de tegnap arra mentem haza, hogy magyarázott, hogy most mennyire sajnálja Viktort, mert milyen környezetben kell előrébb vinnie az országot. Persze a nemzetközi bankok (már-már a zsidók a karvalytőkével, ugye) a hibásak mindenért.

Jó, abban van igazság, hogy a bankok miket csinálnak a profit maximalizásáért, de az, hogy a lakosság, ill. a kormány se hibás egy kicsit sem, az mondjuk unalmas már.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.11.25. 08:16:36

" nálunk a politikai irányítás alatt álló rendőrségnek és titkosszolgálatnak teljes hozzáférést adni MINDEN adatunkhoz?"

Khm, más országokban kik irányítják a rendőrséget? A Télapó?
Annyi változik, hogy most már törvényesen csinálhatnak akármit. Bumm. Akit eddig meg akartak figyelni, azt eddig is megfigyelték.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.11.25. 08:18:16

"De természetesen elképzelhetetlen az elmúlt másfél év történései alapján, hogy ezt a Fidesz saját céljaira használná fel, "
Á... nem olyanok ők... :D:D:D:D

"De hozzáférést adni és összekapcsolni 3 adatbázist a NAV-nak, hogy egy kibaszott lekérdezéssel le tudják szűrni, hogy hány minimálbéres vállalkozónak"
Hát, az személyiségi jogokat sértene :D

A NAV nem tudhatna-e esetleg adatokat szerezni a NIBEK-től... hmmmmmmm....

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.11.25. 08:20:34

@Viktus: Zavart az bárkit is? Soha senkit, csak a jogvédőket... Ez anál kicsit súlyosabb dolog.

Gandalf(helyett) 2011.11.25. 08:27:14

@Kurt S. Earp: Teljesen egyetértek.
Az előző, többek által vitatott hozzászólásra nem reagáltam, mivel nem érzem magam sem agyalágyultnak, se a többi felsorolt jelzővel rendelkezővel leírhatónak, annak ellenére, hogy írtam én már "balos" blogokba is. Pl. akkor mikor, Ukrajna elzárta a gázvezetéket, és mi nem akartunk a szerbeknek gáz adni. Tettem ezt többek között azért, mert láttam a teljesen átfagyott, jégcsapokkal teli szerb lakótelepi tömbházakat.
Ettől még nem vagyok szerbbarát sem.
De hogy visszatérjek. Láthatóan nem mindenki képtelen a párbeszédre.

ketroot 2011.11.25. 08:30:11

index.hu/

A címlap képe zseniális.

Vidéki 2011.11.25. 08:32:11

@Kurt S. Earp:

Önnek nem akaratlanul lett ilyen fekete, gondolatainak menete, hanem akarattal.

Eressze le a gőzt, vegye le a sötét szemüveget, próbálja meglátni a valóságot, amelyik nem olyan sötét, ahogyan ön lefesti.

Ne csak a valóságot feketére festő „irodalomból” szerezze be szellemi táplálékát, hanem olvashat olyant is, amelyik megvilágítja az érem harmadik oldalát is.

„Nem kell félni, nem fog fájni”!

Figyelmébe ajánlom ezt a cikket a Világgazdaságról: Védelem a növekedésért
2011. 11. 23. 14:00|Vélemény » Publicisztika
Szerző: Bartha Attila, az MTA-PTI kutatója

Remek Bartha Attila elemzése.

Meglátszik rajta , hogy egy tudással és józan ésszel felvértezett tudós írta, aki a valóság talaján áll és nem a vad politikai szenvedély fűti.

Virág et. 2011.11.25. 08:33:04

@ketroot: Ennek a leminősítésnek most perpill nem sok köze van a bankok által kihelyezett jelzáloghitel-állományhoz. Az ugyanis az elmúlt években nem nőtt, sőt, csökkent.

Ennek egyedül ahhoz van köze, hogy a kormány idei "eredményei" kizárólag az egyszeri, nagyarányú államosításból szerzett bevételeknek köszönhetőek, valós gazdasági eredmény nem áll mögöttük és a tervek között sem látszik semmi olyasmi, ami ebbe az irányba mutatna. Nincs még egy manyup megtakarítás, amit el lehetne folyó kiadásokra költeni. Van viszont végtörlesztés, különadó és egy sor egyéb olyan függő tétel (a múltkor az index csokorba szedte őket), amelyeket előbb-utóbb ki (vissza) kell majd fizetnünk.

Zsidózhat aki akar, de attól még az ország megy le a lefolyón. Pedig csak annyit kellett volna csinálniuk, hogy folytatják, ahol Oszkóék tavaly abbahagyták. Ezt elkúrták, nem kicsit, nagyon.

ketroot 2011.11.25. 08:35:34

@Virág et.:

Persze, értem én. De sajnos a leminősítés sokak szemében egy bosszú, hogy Viktor kiállt a devizahitelesekért.

Virág et. 2011.11.25. 08:38:08

@ketroot: Mert az emberek hülyék. A devizahitelesek többsége az árfolyamnövekedés miatt megemelkedett törlesztők miatt pont, hogy rosszabbul jártak Viktorék miatt. A hitelesek egy szűk köre járt csak jobban, akik igénybe tudják venni a végtörlesztést.

Hosszútávon egyébként ők sem, mert különadókból majd szépen ők is fizetni fogják a saját végtörlesztésüket. Ahogy mindenki más is helyettük. Azzal a különbséggel, hogy te még én csak az adót fizetjük majd, de nem gondolom, hogy be is költözhetünk majd valamelyik végtörlesztő polgártárshoz.

Viktus 2011.11.25. 08:48:55

Mi a probléma? Vidéki tegnap elmagyarázta, hogy ez bizony siker. A szociknak kellett hat év a gazdasági buktához azt a fidesz sikeresen másfél év alatt is tudja prezentálni.

Vidéki 2011.11.25. 08:51:11

@ketroot:

Simor bosszús és bosszút állt azért, mert havi 8 milliós fizetését, amely kétszeresen meghaladta a 300 millió lakosú USA FED elnökének fizetését, a kormány lefaragta, noha a nemzetközi pénzügyi élet nagy reprezentánsai teljes mellszélességgel kiálltak Simor zsebeinek tömése mellett.

Lehet, hogy nem létezik a bankárok szabad szakszervezete, de az a hatalmas szolidaritás, ahogyan a bankárvilág krémje kiállt Simor mellett, akinek ezek után nyomorúságos havi 2 milliós fizetésből kell tengődnie, az annyira hatásos volt, hogy egy szakszervezet sem csinálhatta volna szebben.

Érdekérvényesítő képességük talán meghaladja a MÁV szakszervezetekét is, akik képesek sztrájkkal zsarolni az utazóközönséget.

ketroot 2011.11.25. 08:51:48

"Én úgy látom, hogy ez volt a válasz a GVH kilátásba helyezett vizsgálatára. Meg arra, hogy kinyilvánították: nem akarják végleg elmeszeltetni a gazdasági függetlenséget hazánkban.
Végül: a kormány az NBH-val ki akarja vizsgáltatni, hogy kik állnak a pénzügyi támadások mögött.

Szerintem ez is azt jelzi, hogy a gazdaságpolitikánk igenis sikeres.
A támadások abból a félelemből születnek, hogy EZ máshol is követésre talál, s próbálják bármi áron megfojtani a forintot, hogy az eredmények ne jöhessenek létre!

Hogy kik lehetnek a "vértelen háborút" indítók, valami sejtése mindenkinek van, aki csak kicsit is tájékozódik mostanság.

Név szerint nem tudnám megnevezni őket, csak néhány jelzővel:
egy aljas szemét banda! Akik meg hozsannáznak a nehézségeken: a fizetett ügynökeik. Nagyon egyszerű."

Rodeo36 2011.11.25. 08:52:38

@Kara Kum: az állam a te adódból és az egyéb sarcokból fedezte az oktatást is azaz senki sem tartozik az államnak, hanem az állam tartozik neked

Rodeo36 2011.11.25. 08:55:21

@Vidéki: a Simor örökölte automatikusan azt a fizetést amit a fidesz a Járai bankelnöknek csinált, ha a Járainak jó volt akkor a Simornak miért rossz?

Viktus 2011.11.25. 09:01:26

@Vidéki:

Ahm ez a sunyi Simor volt akkor a hibás? átírta Matolcsy Gyuri adójavaslatait sunyiban? meg a mocsadék nem akarja emelni a forintkamatot pedig a sok forinthiteles, hogy örülne neki. Nem csak a devizások sírnának :D

Viktus 2011.11.25. 09:04:20

@Vidéki:

"Ezt természetesen nem lehet kizárni, de ezt is érdemes figyelembe venni:
"A Moody's-nál már az összes volt szocialista EU-tagországnak jobb a besorolása, mint nekünk. Az összesnek. "
Ugyebár ha a kurva autópályán mindenki szembe jön, akkor nem kizárt, hogy a farkasfalkaként acsargó gonosz pénzügyi spekulánsok aljas, arcátlan támadásán kívül más okok is állhatnak a háttérben. Vagy nem? "

Erre lehetne ez a válasz helyből.

Seduxen (már NEM dr.) 2011.11.25. 09:21:47

@.Pierre Bezuhov.: "jah tényleg, jön valaki a matolcsy -s szimpátiatüntetésre ? :)" - hülye vagy? minek ezt kérdezni?! ott a helyünk, az első sorban!

ha addig sikerül beszereznem viszem az unortodox-gazdaságpolitikai szakkönyv immáron kinyomtatott példányát, és mondjuk a Parlament ajtajára szegezem... Vagy máshova. :DDD

Viktus 2011.11.25. 09:30:21

@ketroot:

"A szemét imperialisták úgyse tudnak mit tenni! Az erős kormányt támogatja az erős 2/3. És egyre erősebb lesz a támogatás! Jövőre a láthatatlan siker termőre fordul.
Megkapjuk belőle a láthatatlan béreket. A láthatatlan nyugdíjakat. Amiből ehetjük a láthatatlan kaját.

Hajrá Láthatatlan Légió!"

Viktus 2011.11.25. 09:38:23

hvg.hu/gazdasag/20111125_orban_kozgazdasz_talalkozo ez érdekesebb a kedves vezető most tart gyorstalpalót :D:P

Jurganov 2011.11.25. 09:49:31

@Kurt S. Earp: jaja, a 2/3-ad biztosan nem tudja megszavazni-az eddigi ügyintézés pedig eleve elképzelhetetlenné teszi, hogy alkossanak egy ügynökséget amit aztán rosszra használjanak...

molaris 2011.11.25. 10:00:59

Tisztelt Elvtárs! Kedves Vidéki!

Ön melyik szóvivője a Pártnak?

Különben nem írna le ennyi hülyeséget.

Vidéki 2011.11.25. 10:29:06

@Viktus:

Ne gondold, hogy a hitelminősítőknél működők tévedhetetlenek lennének. Ők sem olyan gáncsnélküli lovagok, mint Arthur király történetében a kerekasztal lovagjai.

A történet kezdete még a válság kirobbanását megelőző aranyévekre nyúlik vissza, amikor az amerikai hitelminősítő intézet (az S&P )a lehető legjobb osztályzattal látott el egyes jelzálog-fedezetű értékpapírokat, azaz kimondottan biztos befektetésnek nyilvánította azokat.

Az amerikai ingatlanpiaci lufi kipukkanásával, a szerény anyagi lehetőségekkel rendelkező adósoknak juttatott jelzáloghitelek tömeges bedőlésével azonban felszínre kerültek a rendszer visszásságai.

Az ezen értékpapírokra épített pénzügyi termékek elértéktelenedtek, és hatalmas veszteséget okoztak azoknak, akik ezekbe fektették pénzüket.

Az európai vezetők nemrég tartott csúcstalálkozóján elhatározták, hogy megzabolázzák mind az EKB-t, mind az amerikai hitelminősítőket.

Marxtól tudjuk. hogy a lét határozza meg a tudatot.

A létező szocializmusban ismert volt az anyagi ösztönzés lenini elve is.

Ezek az elvek, úgy látszik a létező kapitalizmusban is hatnak ezt az amerikai kongresszus vizsgálóbizottsága a tények alapos elemzésével bizonyítja: zárójelentésében például azt állította, hogy a hitelminősítők több százezer dollárt kaptak a bankoktól a gyanússá vált minősítésekért.

Viktus 2011.11.25. 11:27:04

@Vidéki:

A hitelminősítő az ilyen, hogy nem csak aznap nézi a teljesítményt, hanem hosszútávra is , mert a pénzt nem most fizeted vissza , hanem a későbbiekben ... ez van.

A kkv szektor az utolsókat rúgja. A szocik megnyírták most meg elvágják a torkát ... a multik dőzsölnek egyedül. Árat nem emelnek sehol, fizetést sem miközben a 310-320-as euro mellett kaszálnak. A multiknál is jelentős elbocsátási hullám várható az év elején felénk már most dolgoznak az új rendszereken lásd. három műszak helyett két 12 órás műszak egyedül a minőségbiztosítási részlegen hagynák meg a 8 órákat. A kkv-k szintén nem fogják tudni kitermelni az alkalmazottak után a fizetnivalót egy 70 nettót kapó dolgozó 140 ezerbe kerül ... mellette az áfa emelés, ilyen adó-olyan adó , eva emelés ....
Nem is beszélve várható Matolcsy unortodox gazdaságpolitika alapjainak elmeszeléséről Brüsszelben lásd. végtörlesztés, telekomadó ami megint száz milliárdos rizikó amit majd adó formájában álmodnának beszedni a népektől.
Nulla jogbiztonság a kormányzat belenyúlhat bármibe ...

Ezek itt a problémák hiába lesznek jók éppen az utolsó negyedéves adatok ... termelnek a cégek nyugaton lesz karácsony.

Én csak a nagy szopást érzékelem itt közvetlenül ,,, tőlem handabandázhatnak akármit annak hiszek ami itt a való világban van. Az meg cumi.

Valahol Máshol (lemondott Dr. Prof.) 2011.11.25. 12:01:51

@ketroot: Ezt kitől idézted? Melyik blog, ki a szerző?

Viktus 2011.11.26. 13:49:43

A spórolás jegyében lesz még ez is:

Önálló házőrség vigyázhatja jövőre a rendet a parlamentben és garantálná a mindenkori házelnök biztonságát – a hvg.hu értesülése szerint ezt tartalmazza a Kövér László stábja által kidolgozott sarkalatos törvénytervezet. A csapat a parlamenti beléptetést felügyelő és a házelnök védelmét ellátó rendőrökből verbuválódhat, tovább gyengítve az elsorvadásra ítélt Köztársasági Őrezredet. Kövér velük regulázhatná meg a botrányt keltő képviselőket is.

hvg.hu/itthon/20111126_Kover_laszlo_hazorseg_Koztarsasagi_Orezre

Valahol Máshol (lemondott Dr. Prof.) 2011.11.26. 14:16:19

Hájas főúr megirigyelte uralkodónk testőrségét.

2011.11.26. 14:25:42

@Valahol Máshol: tele van a gatyája... mondjuk a tegnapi esztergomi műsor után nem csoda...

Viktus 2011.11.27. 13:23:47

@Hörömpő Töhötöm:

Esztergomban Molotov-koktéllal próbálták meg felgyújtani Petróczy Gyula fideszes esztergomi képviselő házát szombatról vasárnapra virradóra - írta a helyi önkormányzat Fidesz-KDNP frakcióvezetője vasárnap az MTI-hez eljuttatott közleményében.

vs.

A rendőrség az elsődleges adatok szerint kizárta a Molotov-koltélos támadást - mondta el az MTI-nek a megyei főkapitányság sajtóügyeletese. Hablicsek Nikoletta tájékoztatása szerint a képviselő első emeleti ablakát valamilyen folyékony anyagot tartalmazó tárggyal megdobták. Az ablak nem tört be, anyagi kár és személyi sérülés nem történt. Az eset körülményeit vizsgálják.

:D

2011.11.27. 16:12:10

@Kara Kum: @Viktus: Hát igen, lassan beérik a gengszterváltás gyümölcse. "Nem fogunk pusztulni éhen, nem tűrünk csendben tovább!" Eb aki sajnálja őket!

Sandman (Karakum) (törölt) 2011.11.27. 22:27:13

@Hörömpő Töhötöm: ne tévesszen meg az avatarom, én nem az az eb vagyok :D

dvhr 2011.11.28. 22:24:20

En szeretnek dolgozni ezen a helyen. Hol lehet jelentkezni?

2011.11.29. 17:24:53

@dvhr: a területileg illetékes fidesz irodában, két vezető beosztású tag ajánlásával, és a legutóbbi kopogtatócédula gyűjtésben szerzett érdemeid írásos igazolása mellett.

Kuviklacz · szemelyesadatok.blogspot.com 2011.11.29. 18:36:22

@Viktus: Súlyos. Nem gépfegyverrel lőttek rám, hanem robbanóanyag hatására fémtárgyakat gyors egymásutánban nagy sebességgel kibocsájtó csőnek látszó tárgyból.

Ironfist 2011.11.29. 22:34:03

@Kuviklacz:
A folyékony anyagot tartalmazó tárgy nem egyenlő a molotov koktéllal. Ennyi erővel akkor egy petricsésze tele huggyal is molotov koktél.

Viktus 2011.11.29. 23:02:10

@Ironfist:

Én a rendőrségi közlemény után egyből a húgyra tippeltem :D:P

Kurt S. Earp 2011.12.01. 07:55:31

index.hu/belfold/2011/11/30/kover_szetbombazza_az_uj_titkosszolgalatot/

Maximális egyetértésem, uram.
Megítélésem szerint, ezekkel a lépéseivel, ön anélkül terelte helyes irányba a diskurzust, hogy a tervezett szolgálat feladatköreiben, a nemzetbiztonságot érintő lényegi súlypontokat változatlanul hagyta.
A szolgálat koordinál, értékel, elemez: erről beszéltem.
Azzal, hogy a kontrollálatlan hozzáférések miatti , a mindenek felett álló Nagy Testvér szimbolikáját a készülő elképzelésnek letörte, jó pontokat szerzett a kormányzatnak.
Ha ez az egész egy színjáték, tehát előre eltervezett metódus alapján megírt forgatókönyv része volt, akkor is professzinálisan hajtották végre. Ritka az ilyen, az önök háza táján.

Kurt S. Earp 2011.12.01. 08:07:13

@Kurt S. Earp: mármint professzionálisan, bocs

glycerin 2011.12.12. 14:29:58

Ha bármi kikövetkeztethető a történelemből és az emberi természetből, tökéletesen biztos, hogy a zsarnokság egyre zsarnokibb lesz, és hogy az árucikkek egyre silányabbak lesznek

süti beállítások módosítása