Skip to content


       Szűrés lista

Csak NERőgépek lesznek

Tegnap reggelre Orbán rendkívüli kormányülést hívott össze, amire eddig csak árvíz- és az iszapkatasztrófa kapcsán volt példa. Most viszont természeti csapás nem sújtja hazánkat, úgyhogy csak tippelgettük a miértet. Matolcsy bejelent egy újabb csomagot? Jön a Széll Kálmán Terv 3.0? Vagy az IMF becsinált az ostorpattogtatástól, és kamat nélkül adják a lóvét, azonnal?

Hamar kiderült, hogy mi volt ennyire fontos és sürgős: betiltják a játékgépeket. Méghozzá villámgyorsan, várhatóan már ma meg is szavazza a parlament az erről szóló törvényjavaslatot. Lázár azzal indokolta a sietséget, hogy "egyszer és mindenkorra gyorsan kell dönteni" a kérdésben, nehogy felpuhuljon a törvény a különböző lobbik miatt.

nerőgépek.jpg

A képviselők a folyosón most sem voltak képben túlzottan, de ha Orbán azt mondta, akkor fontos. Újabb csodás parlamenti videó:

Ez a játékgépes sztori egyébként egy akkora keverés, mint ide Vegas.

Tavaly szeptember 26-án kezdődött Lázár módosítójával, amely a játékgépek után havonta fizetendő adót az addigi 100.000 forintról 500.000-re és 700.000-re emelte. Az indoklás akkor is a gépezés negatív hatásainak kikerülése volt, "továbbá éves szinten számottevő plusz bevételre tehet szert a központi költségvetés".

A plusz bevétel nem jött össze, az ágazat kinyírása viszont igen: a játékgépek kb. 90%-a eltűnt Magyarországról.

A maradék és az NGM várt az új, 2013-tól életbe lépő rendszerre, az úgynevezett szerver alapú üzemeltetésre, amivel minden gép a NAV-hoz lenne "bekötve", és ami elvileg lehetetlenné teszi a manipulálást.

Vártak, vártak, aztán ma reggel hidegzuhanyként megkapták, hogy betiltják őket. Kivéve....a három állami koncesszióban működő kaszinóban.

1, Las Vegas Casino, Budapest - tulajdonos Andy Vajna
2, Tropicana Casino, Budapest - tulajdonos a Szerencsejáték Zrt., tavaly vette meg Andy Vajnától
3, Casino Sopron, Sopron - a Szerencsejáték Zrt. résztulajdonos

Andy Vajna és a Szerencsejáték Zrt. biztos nagyon örül, hogy az állam kicsinálja a konkurens cégeket... Zero meg azért, mert teljesült a kívánsága. :)

Szinte napra pontosan 1 évvel ezelőtt, a gépadóemelés kapcsán írta:


"Csökkenni fog a játékautomatákból származó állami játékadó-bevétel az emelés ellenére is, valószínűleg be is fognak ilyen helyek zárni, de legalább nem tudják majd az emberek a segélyt, fizetést bedobálni az automatákba, mert nem lesznek ilyenek a kocsmákban. Végre, kellett már ez a lépés nagyon.

Nagyon sajnálok mindenkit, aki elveszíti a munkahelyét, de nem tudom sajnálni azt a kört, aki a szerencsétlen csóró emberekből gazdagodtak meg.

Én még ennél is továbbmennék, játékautomatákat csak kaszinókban lehessen üzemeltetni, azokból meg megyénként csak néhány van. Akinek futja rá anyagilag, az úgyis elmegy kaszinózni, de vidéken ne az legyen a segélyosztás estéjén, hogy sorban állnak a félkarú rablónál az emberek, és dobálják bele azt a kevés pénzt, ami amúgy a megélhetésre sem lenne elég.

Bízunk benne, hogy a félkarú-lobbi nem csemegéz ki magának egy-két vidéki képviselőt, aki a "munkahelyek megőrzése" címén felpuhítja a törvényjavaslatot.

Mert ugye, láttunk már ilyet ..."

Érdekes módon Lázár is azért sürgeti annyira a törvény elfogadását, mert a lobbiktól tart, akik felpuhíthatják a törvényt. Vagyis különböző módokon meggyőzik a képviselőket....Dícséretes önkritika.

Tegnap este így beszélt a parlamentben a javaslatról, ami neki szívügye:

"Egy konzervatív gondolkodású politikus világnézetével összeegyeztethetetlen a szerencsejáték. Különlegesen erkölcstelen, morálisan megkérdőjelezhető, és a legkiszolgáltatottabb térségekben jellemző a pénznyerő automaták üzemeltetése, használata."

Azt nem fejtette ki, hogy egy konzervatív gondolkodású kormánypárti politikus világnézetével hogy egyeztethető össze a pénznyerő automaták különlegesen erkölcstelen és morálisan megkérdőjelezhető üzemeltetése az állami koncessziós szerződéssel rendelkező kaszinókban, melyből egynek teljes, másiknak résztulajdonosa az állami tulajdonú Szerencsejáték Zrt.

tumblr_mb9i9iDkeS1qi0qx6o1_400_1.gif

A munka nélkül maradó embereknek sem üzent semmit, dehát majdcsak lesz valami velük is.

A hír egyébként tartogat még egy abszurd fordulatot: mivel a játékgépek betiltása miatt kieső 30 milliárdot pótolni kell, ezért Navracsics és az alá tartozó KIM dolgozik az online szerencsejátékpiac megadóztatásának lehetőségein. Bár ezt már egyszer meglépték, várjuk az újabb ötleteket. 500%-os adó?

(gif via tumblr)

Címkék: gazdaság fidesz

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr294814607

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Összeesküvés-elméletekkel mossa a Fidesz az egyszeri szimpatizánsok agyát 2012.10.02. 19:02:01

A titkos űrfegyverekkel turbózott vörösiszap-konteó után a fanatizált narancsdroidok a gyilkolásra, vagy a kollektív öngyilkosságra felszólító üzenetet is megkapják majd? Számos értekezés olvasható a neten a történelem nagy diktátorainak elmeállapotáró...

Trackback: Utunk 2012.10.02. 13:05:46

A játékgépek betiltattak....

Trackback: Unortodox Kaszinó: Faites vos jeux! 2012.10.02. 11:49:43

A nyerőgépek betiltása nem a vakszerencsének, hanem mint mindig, most is a nemzet felemelkedését célzó gondosan átgondolt stratégiának, a szegényekért és az elesettekért küzdő kormányzatnak köszönhető. Miközben a balliberális média egymást túlkiabálva ...

Trackback: A szerencse forgandó 2012.10.02. 10:51:53

A pénznyerő játékautomaták működtetésének teljes megszüntetését javasolja a kormány, holnap már a törvényjavaslat is a parlament elé kerül. Az indok? a korábbi intézkedések csak részben érték el azt a célt, hogy a leghátrányosabb helyzetben élők ne ...

Trackback: Hova tűnnek a szerencsejáték szektor milliárdjai? 2012.10.02. 10:51:14

Miért nem teszi fel újra Lázár János a parlamentben a 2010 novemberében már feltett kérdését? A Fidesz utóbbi egy év alatt törvénymódosításokkal és a nemrégiben megjelent végrehajtási rendeletekkel gyökeresen átrendezte a magyar szerencsejáték p...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény] 2012.10.02. 19:44:11

@Enrico72: " Nem emlékszem, hogy felépítették volna a gyárat, pedig volt rá (2004-2009) pár éve Ferinek" - Hazudsz Enrico, hazudsz, te mocskos állat!

wwww.mercedes-benz.hu/a_mercedes_gyar/a_kecskemeti_beruhazas/merfoldkovek

2008 októberében írták alá az együttműködési megállapodást, te fasz!

Sea-you 2012.10.02. 19:48:59

Kivetelesen - mint akinek reszben ez tette tonkre a szulei hazassagat - tokeletesen egyetertek.

Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény] 2012.10.02. 19:52:27

Mellesleg a nyerőgépek betiltásával egyetértek.

Yorki 2012.10.02. 19:58:07

Ma több Suzuki gyárnyi alkalmazott lett munkanélküli az országban...erről nem szól a fáma.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2012.10.02. 19:58:23

Ezzel a döntéssel mondjuk egyetértek. A krimókba nem kellenek játékgépek. A casino-kban a helyük.

nu pagagyí 2012.10.02. 19:59:08

Ezentúl csak öltöny-nyakkendőben lehet pszichés zavarokkal nyerőgép közelébe kerülni.

Eysan88 2012.10.02. 20:03:05

Valaki magyarázza már el mert nem értem! Akkor CSAK az a 3 DB kaszinó lesz az egész országban, amit a cikk fent említ?

safranek 2012.10.02. 20:08:49

Az embereket nem lehet önmaguktól törvényekkel megmenteni. Másrészt, ha károsnak itáli az állam a szerencsejátékot akkor miért nem következetes? Szerencse játék a lottó, totó, kenó, kaparós sorsjegy, stb. Tiltsuk be ezeket is. Akiket meg akarnak védeni azok sokat költenek italra és cigire is, ezeket is tiltsák be!
Másrészt maga az elv ami mentén döntöttek veszélyes. Egyszer az állam úgy gondolja, hogy ez vagy az a szórakozásunk vagy bármi "veszélyes" és önhatalmúlag betiltja. Ez nagyon sötét dolgokara emlékeztet és vetít előre.
A segély elköltését meg lehetett volna akadályozni sok egyéb módon is.
Az igaz, hogy sok játékszenvedélyben szenvedőnek segíthet, de, mint tudjuk drogot is tilos fogyasztani, mégis vannak fogyasztók.

tintamin 2012.10.02. 20:09:31

Mi indokolta a sürgős összehívást?
- a Főnök nagyon durván becuccolt, és rá volt parázva a rablókra, főleg a félkarúakra
- Gáspi (kis-Főnök) a hétvégén hazavágta a Vidi-kasszát egy fehérvári (nemfideszes) kaszinóban

Miniszterek arcát kellett volna fotózni előtte-utána: azokat a beszart arcokat, hogy "bakker, mostmilesz?", után meg "Úristen, ezt hogy adjuk el, hogy nemzetgazdaságilag/biztonságilag annyira fontos, hogy hétfőn reggel 8-kor rohanni kell érte?"

A Kedves Vezető meghülyült, csak még a slepp nem meri beismerni, egymást figyelik, hogy ki hogy asszisztál a produkcióhoz, és baromságmondásban nem akarnak elmaradni a Főbolond mögött.

Mint mikor nagy diktátorok megőrülnek.

Kár, hogy nekik/nekünk ilyen kicsi jutott :D

tintamin 2012.10.02. 20:10:37

Ja, hogy többezer ember mehet a lecsóba?

Mégiscsak meglesz az az egymillió munkahely! Összesen...

Eysan88 2012.10.02. 20:13:28

Hahó! Valaki! Akkor CSAK az a 3 DB kaszinó lesz az egész országban, amit a cikk fent említ? a plázákban meg egyéb helyeken lévő kaszinókat be kell zárni? és csak össz.vissz az a 3 db lesz ezentúl?

unionista (törölt) 2012.10.02. 20:19:41

ez a pálffy a legjobb. a rendkívüli kormányülésben nem lát rendkívülit.

Eysan88 2012.10.02. 20:22:40

@Secnir: Jól van na! :))) nem vagyok otthon ezekben a dolgokban és az egyik ismerősöm most akar kaszinót nyitni és kérdeztem hogy akkor hogy van ez ha csak ez a 3 lehet....azt mondta ez őt nem érni. Hozzáteszem kis vidéki város vagyunk nem is volt eddig kaszinó. Akkor most jól tudom hogy csak az a 3 lesz ezentúl? Tényleg bocsi hogy ilyen érthetetlen vagyok! :)

Ádámka Auditore 2012.10.02. 20:27:07

@Cateran: Én büszke vagyok rá, hogy nincsenek ilyen irányú tapasztalataim. Nekem ami unalmas, az pénzért is unalmas, azért meg nem fizetek.

Und Oder 2012.10.02. 20:27:53

@libbancs: A Seminole indián törzs valójában ősi izraeli család sarja. Ős-zsidók. A zsidók zsidai, mi? Te nagyon hülye.

2012.10.02. 20:30:38

FIDESZ szopó, de ezt a törvényt kritizálni ha csak valaki nem érdekelt nem lehet!

Persze érdekeltek a kaszinó tulajdonosok, mi??? Ki szerint fog elmenni a sok vidéki alkesz kaszinózni pestre meg sopronba? Végre valami jó, helyes történik, de sutyerák buzi posztok, mint ez is születnek róla.

nu pagagyí 2012.10.02. 20:31:24

Azért ez nagyon nem világos. Az, hogy lobbiznak egyesek furcsa törvényekért mindennapos. Ilyen volt a közbeszerzési törvény simicskásítása, immár elég egy érvényes pályázat. Hasonló a trafik törvény, amelyet a dohánygyáros Word-jében írtak és Lázár terjesztette be. Ilyen a földbérleti pályázat, amelyben titkosak a pályázatok és a döntések indoka. Miért pont a játékgépek miatt finnyásak? Nyilvánvalóan kamu szöveg. Valószínűleg titkosszolgálati eszközökkel arra jöttek rá, hogy ez a szektor nem a Fidesz rendíthetetlen híve. Holnap talán betiltják a kozmetikusokat is, ha nem elég lojálisak.

Borvirágos orrú képviselőink szociális érzékenysége szintén megható, miután éppen ők hajszoltak egy sereg féllábú, félkezű embert a mélyszegénységbe. Egy függőről meg annyit, hogy az elvonás csak agressziót vált ki, vagy jó esetben talán talál mást, ami leköti. Nem a tünet ellen kell fellépni, hanem azon a környezeten javítani, ami ilyen függőket szül. De nehezebb az értelmes élet lehetőségét megteremteni ott, ahol ez tömeges probléma.

Végülis Auschwitzban sem voltak szórakozási lehetőségek, munka viszont dögivel, amíg bele nem pusztult a delikvens. Valami hasonlóra gondolhatott Orbán a munka alapú társadalom kiötlésekor. A projekt jól halad, az éhendöglési arányon kell még javítani.

Ádámka Auditore 2012.10.02. 20:31:35

@Rufus78: Elnézést, az én fogalmazásmódom nem volt túl szerencsés. Minden vállalkozás kockázattal jár, olyan nincs, ami ne járna. Ebben tökéletesen igazad van. A "kockázatmentességet" én a különféle kockázatkezelési és kockázatmegosztási technikákra értem. Egy jól működő piacgazdaságban meg lehet úgy oldani, hogy ne menjen rá az egyén élete, még akkor sem, ha momentán bukik. Nem mindegy, hogy csak bukok egy részvényt vagy a végrehajtó viszi az egész kócerájt.

Secnir 2012.10.02. 20:33:04

@kamill77:
"ogy pintért két év múlva már nem kell a fidesznek elviselnie, lejár ugyanis valami kapcsán egy elévülési határidő..., "
nofene, a maffiánál is van már elévülési idő? ez van, ha nem halad az ember a korral...

kvadrillio 2012.10.02. 20:33:55

"
Szerencsejáték Szövetség: tízezreket kell elbocsátani
2012. október 2., kedd 18:20
Kinyomtatom Elküldöm Betűméret + -
A nyerőgépek üzemeltetésének betiltásával a szerencsejáték szövetség tagjainak, 1.200 magyar vállalkozónak legkésőbb hétfőig negyvenezer embert kell elküldenie az állásából; a parlament keddi döntésével a nyerőgépipar dolgozói számára megkérdőjeleződött a jogállamiság Magyarországon - közölte Schreiber István, a Magyar Szerencsejáték Szövetség (MSZSZ) elnöke.

Úgy fogalmazott: "a magyar Országgyűlés kormánypárti képviselői a nyerőgépek betiltása mellett ma megszavazták negyvenezer becsületes munkavállaló munkanélkülivé tételét, közel kétszázezer családtag megélhetésének elvesztését".

A szövetség szomorúan tapasztalja, hogy a magyar kormány "homályos érveléssel", egy tollvonással szüntet meg egy ágazatot, holott a nyerőgépiparág huszonegy évig volt komoly pillére a magyar gazdaságnak - áll az elnök közleményében.

A piaci szereplők különböző jogcímeken évente 70 milliárd forintot fizettek be a költségvetésbe. Ebben a gazdasági és pénzügyi helyzetben ezért az elnök aligha indokolhatónak nevezi a kormányzati lépést, hiszen az MSZSZ szerint az online szerencsejáték megadóztatása ezt a kieső tételt nem pótolja.

Schreiber István kiemelte: érdemi indoklás hiányában csak találgatják a "szakma kivégzésének okát", hiszen nincs egy hónapja, hogy a nemzetgazdasági tárca bizakodó hangú közleményben számolt be arról, hogy a következő hónapokban új alapokra helyezve felpöröghet a piac, elindulhat a szerveralapú pénznyerőautomata-üzemeltetés, aminek minden jogszabályi háttere adott volt.

Most azonban nemzetbiztonsági kockázatot, maffiózókat emlegetnek, holott a legszigorúbban szabályozott és ellenőrzött iparág tagjairól van szó - fogalmazott. A NAV (korábban az APEH) Szerencsejáték Felügyeleti Főosztálya évente átlagosan 15.000 ellenőrzést végzett a pénznyerő automata szektorban és az összes ellenőrzésnek csupán 3 ezrelékében találtak törvénysértést. Ez az adat pedig bármely ágazatnak a becsületére válna - emelte ki az elnök, aki a vádakat a vállalkozók és a munkavállalók nevében egyaránt visszautasítja.

Schreiber István szerint lényeges kérdés, hogy miért hoztak tavaly novemberben törvényt az új típusú üzemeltetési formáról, emelték ötszörösére a játékadót, és adták ki júniusban a jogszabály végrehajtási rendeletét, befektetésre biztatva mindenkit. Miért nem lehetett már akkor meghozni a mostani döntést - mielőtt vállalkozásokat lovallnak bele olyan beruházásokba, amelyek nem térülhetnek meg? Felteszi azt a kérdést is: ha a "Fidesz krédójával" ellentétes a szerencsejáték, akkor az online szerencsejáték, amelyet több országban betiltottak, miért nem az.

Az Országgyűlés keddi döntésével megtiltotta a játéktermek és az elektronikus kaszinók üzemeltetését, pénznyerő gépek így csak játékkaszinókban működtethetők a jövőben.
"............

Ádámka Auditore 2012.10.02. 20:34:44

@Cateran: A pszichogiáról és a játékelméletről pedig igenis van fogalmam. Ezért tudom, hogy beteg vagy és ezért tudom magamról, hogy 0 sum game-eket ki nem állhatom.

Ádámka Auditore 2012.10.02. 20:37:10

@nu pagagyí: "Nem a tünet ellen kell fellépni, hanem azon a környezeten javítani, ami ilyen függőket szül. De nehezebb az értelmes élet lehetőségét megteremteni ott, ahol ez tömeges probléma."

Na végre valaki a probléma gyökereit is látja. Minden elismerésem.

nu pagagyí 2012.10.02. 20:50:15

@tusk82: Jaj, de aggódsz! Csak nem a kaszinóból írsz. Minden tiltás csak a levegőt fogyasztja ebben az országban. Én már most is fulladozok. Egy csomó minden nem érdekel, ez sem érint közvetlenül, de az igen, hogy egyenformára akarnak mindent és mindenkit szabni. Már csak a Mao zubbony és a piros könyvecske hiányzik, vezérünk zagyva fejtegetésivel.
Az új irány az emberek magánéletébe való beavatkozás. Én nem kérek erkölcsi hulladékoktól útmutatást. Legjobb lenne ha gyorsan eltakarodnának, amíg nem lesz nagyobb probléma és önerőből próbálnának emberré válni. Hátha sikerül.

Postás Gizi 2012.10.02. 20:52:14

@Vidéki: Szervusz rég nem látott barátom!

Tudod, a tegezést már megbeszéltük a múltkor, és ahogy ígértem, épülésedre küldök neked okos tudnivalókat.

Írod: blaablabalblabla, blabla, khömm nyalintás.

Írom: Ha a méltán híres Kosztolányi verset olvasgatod, észreveheted, hogy el van benne rejtve egy üzenet. Karinthy nevét behelyettesítheted a saját, vagy a főnökeid nevével is.

Itt megtalálhatod kiemelve, hogy ne kelljen keresgélni: www.facebook.com/photo.php?fbid=246584242131231&set=a.236844506438538.52225.234025136720475&type=1&theater

További szép napot kedvesem:)

ui: üdv a főnökeidnek, üzenem, hogy ígértek egy kis ezt azt ha híven szolgálom őket, de még semmilyen földbérletet, vasút felújítást nem bíztak rám, pedig már nagyon jól jönne!

Eysan88 2012.10.02. 21:05:56

Úgy érzem még mindig nem kaptam konkrét választ a kérdésemre: akkor most összesen csak 3 kaszinó lesz az országban? megszűnnek a plázában és egyéb helyeken is?

gnme 2012.10.02. 21:14:49

fatal error (kifogyott a sör)
bort?
"...gyerekek, tudjátok meddig tart a koncert? ... ameddig akarjátok..."
www.youtube.com/watch?v=GBqgBYKTXQc

G. Wolf 2012.10.02. 21:14:55

Ismét értelmes szabályozás helyett értelmetlen titlás.... (kivéve a fidesz haverok). Ennyi.

Virág et. 2012.10.02. 21:15:36

@Yorki: Dehogynem, Lázár megmondta, hogy az mind maffiózó. Ennyit érnek az emberek ennek a kormánynak. De ez az ország még mindig tele van hülyével, ez a negyvenezer holnap elmegy az urnákhoz és megint rájuk szavaz. Megérdemlik.

@Eysan88: Egyelőre igen. Nem kell kristálygömb, hogy kitaláljuk, fog még nyílni koncessziós kaszinó itt-ott az országban - szép nagy keresletet kell most kielégíteni NER-nek kedve vállalkozóknak.

kamill77 2012.10.02. 21:19:13

@Secnir:

az terjedt el 2010 körül, hogy pintér simított eddig el egysmást, amit a lejáró elévülési idő miatt eztán már nem kell tovább simítgatni...így pintér kirakhatóvá válik. némi ezért azért cserébe... bizarr pletyka.

sutyerák 2012.10.02. 21:21:40

a maffia egyik fő biznisze a szerencsejáték,a kaszinók.
-mi itt a kérdés?
-az orbán rezsim az államosított maffia,-ezt tudtuk eddig is.

sutyerák 2012.10.02. 21:23:46

@kamill77: pintérrel kinyíratják a rendőrséget aztán menesztik. egyértelmű.

kamill77 2012.10.02. 21:24:41

@sutyerák:

az itt a kérdés, hogy miért volt ilyen sürgős....

Eysan88 2012.10.02. 21:28:39

@Virág et.: Köszi a választ! Csak akkor azt nem értem, hogy az ismerősöm aki kaszinót akar nyitni egy kis vidéki városban, akkor miért mondta azt hogy őt ez nem érinti ....egy egyszerű emberről van szó akinek nincsenek millió és nem egy nagy befolyásos ember. Egy vállalkozó ennyi. Ezek szerinte ő nagyon el van tévedve....mert én mondtam ezt neki hogy hallotta-e és mondom a válasz az volt hogy őt ez nem érinti. Ja és a kaszinó kb. egy 40nmes helységben kellene elképzelni kb. 5 géppel...én hiába mondtam neki, akkor majd rájön...

sutyerák 2012.10.02. 21:44:06

@kamill77: mert ifjabb ,azaz II.viktoriánusz szombat este valami bulihelyen nyerőgépezett és ezt jelentette a személyi titkosszolgálat a felcsúti géniusznak.
-kb. ennyi az értelme a mai kormányzásnak.
-de azért a maffiavonal is belejátszik,-mindig úgy intézi,hogy bármely eset bekövetkeztekor hasznára váljon a történet.
orbán ehhez ért,-máshoz sem.

sutyerák 2012.10.02. 21:48:50

@nincsensapka: tényleg megfontolandó az írás.
-csak egy maradhat,-az orbángőzi lagyázas ködben.

sutyerák 2012.10.02. 21:49:26

párdon! agylázast akartam írni.

sutyerák 2012.10.02. 21:52:22

Na, jóccakát mkinek!
(orbánnak nem)

AudiA4FL 2012.10.02. 21:59:36

Casino című film, magyar vàltozatàt forgatják otthon!:-)

pástétom 2012.10.02. 22:07:38

Remélem az Alaptörvénynek becézett fideszes pártalkotmánynyal sem fognak lacafacázni és azt is ugyanilyen sebességgel fogja hatályon kívűl helyezni a következő országgyűlés törvénykezése, és egyben állítja vissza az eredeti Alkotmányt.

ex-dr. vuk 2012.10.02. 22:10:26

"nehogy felpuhuljon a törvény a különböző lobbik miatt."

Tehat a korrupcio miatt. Ertjuk mi, ertjuk.

@pástétom: mar ha lesz ketharmada. anelkul nehezen.

Belagezapista (törölt) 2012.10.02. 22:23:55

@Eysan88:
Én úgy értelmezem, hogy 3 kaszinó lánc marad, tehát 3 cég kizárólagos jogot kap kaszinó üzemeltetésre.

ásványi répacukor 2012.10.02. 22:35:00

@Ádámka Auditore: Öcsisajt te még időben lepattantál a nyerőgépes bizniszből a blogbairva védem a senkiháziakat munkahelyre? Lelkes , sőt inteligensnek tűnő sztahanovista nyalonc vagy!
Enricót, vidékit már megszoktuk, de ha vehemenciád miatt lapátra kerülnek rossz néven venném!
A lehengerlő lelkesedésed, tudálékosságod, " konzerv izű konzervatizmusod fárasztó és érdektelen: szóval menj a mezőgazdaságba értéket termelni ! S ha egy paradicsomot felneveltél, vagy egy uborkát, akkor elmondhatod magadról, hogy értéket termeltél! De addig.......

Ádámka Auditore 2012.10.02. 23:05:42

@ásványi répacukor: Te hülyébb vagy, mint a sokéves átlag. Mitől lennék én Fidesz párti? Ezt áruld már el nekem. Attól, hogy még csak nem is a végrehajtás módjával, hanem pusztán az intézkedés szellemiségével egyetértek, mégsem tudok neki felhőtlenül örülni, mivel szarul csinálták meg? Még csak jó dolognak sem tartottam. Miért? Azért, mert ha tudsz olvasni, arról írtam végig, hogy nekem igenis számít, mi lesz ilyenkor mondjuk azzal a 40.000 emberrel, akik elvesztik a munkahelyeiket és mit fognak kezdeni az életükkel. Én olyan rendszert akarok, ami ilyen esetekre tökéletesen tud reagálni és alternatívát meg életlehetőséget tud biztosítani minél hamarabb az elbocsátott munkavállalóknak. Ha nem jött le, komoly gondjaid vannak a szövegértéssel. Ez az egyik. A másik, hogy arról is írtam, míg a csókosok kaszinóiban működtethetnek ilyen nyerőgépeket, addig úgy szar az egész, ahogy van. Harmadrészt azt is leírtam elég értelmesen, hogy egy felemás döntés miatt, aminek csak a szellemisége tetszik, nem fogok rajongani ezekért a hazaáruló, balfasz, tapló, kiskirálykodó, a demokratikus intézményrendszert tönkrebaszó, a vállalkozást ellehetetlenítő senkiházi kormányért.

Ádámka Auditore 2012.10.02. 23:07:56

Ez nekem édes kevés ahhoz, hogy egy szót is szóljak a Fidesz érdekében.

dr kíváncsivagyok 2012.10.02. 23:08:37

...és nicsak ,...ripsz-ropsz megalakul a KÖZGÉP-SZERencsejáték Rt....

KopaszMercis 2012.10.02. 23:16:56

En egy kicsit sem sajnalom a jatekgepbol eloket... Majd talalnak masik munkat. Jo ez nekik... Ha nem akkor tuntessenek. Ahhoz lustak... Akkor megis mekkora problema? Na ugye...

Az meg derek, hogy a Lazar beismeri hogy az egesz cigany partja korrupt gecikkel van tele, es a parlament is en bloc.

Micsoda vilag

baranyp 2012.10.02. 23:18:56

@Én a blogger:
Nem a mondvacsinált szándékkal van a baj te paraszt, hanem a módszerről!

Ádámka Auditore 2012.10.02. 23:24:03

" Felteszi azt a kérdést is: ha a "Fidesz krédójával" ellentétes a szerencsejáték, akkor az online szerencsejáték, amelyet több országban betiltottak, miért nem az."

Jééé, ugyanezt pofázom, azért voltam "fideszes".

baranyp 2012.10.02. 23:26:30

@KopaszMercis:
Én pedig téged nem foglak sajnálni ha hasonló helyzetbe kerülsz.Ha tetszik-ha nem ez is egy szakma, nálunk már 20 éve,ha a többség nem is favorizálja, (a kurvákat is biztos ócsárolod, aztán melóba menet megállsz hogy változatosságot keress..)Kicsit gondolj bele, így lehet megszüntetni egy iparágat egy tollvonással, reméld a tied nem ilyen!

hoseman 2012.10.02. 23:28:53

most pofázik ez a nyomorult kumin feri az ügyről a hír tv-ben a rájátszás című ganéban.... erkölcsi aggályok meg a jóég fasza.... természetesen az öltönyös urak morális deficitje kik majd az állam kaszinójaiban eresztik ki a gőzt,szóba sem kerül,és természetesen a Szabó anett nevezetű nőnemű lényezet alá sem kérdez.... Komolyan basszameg milyen egy elbaszott emberek ezek???..... hányinger az egész

Romkocsmák félhomályában merengő, félázsiai BPBP 2012.10.02. 23:33:25

Ezek már-már Freud-i, Orwell-i magasságok! LoL!
Hogyanszongya, a saját maguk (állam, kormány, fityesz) korrumpálódásától tartva (nem mintha most ne lennének 110%-ig korruptak!), betiltják a nyerőgépeket! Nem rossz, nem rossz!
Van ennél még lejjebb?

bioLarzen 2012.10.02. 23:35:48

"Lázár azzal indokolta a sietséget, hogy "egyszer és mindenkorra gyorsan kell dönteni" a kérdésben, nehogy felpuhuljon a törvény a különböző lobbik miatt."

Helyes! Pont ezért a költségvetést is egy nap alatt kéne elfogadni, mert ott aztán pláne nem kívánatosak a lobbizók!

bio

bioLarzen 2012.10.02. 23:38:01

Amúgy, gondolom, nagyjából az összes határ melletti osztrák, szlovák, ukrán, román, szerb, horvát és szlovén település kocsmáiban rendelik is már a nyerőgépeket.

Ők lobbi nélkül is a nyertesek.

bio

bioLarzen 2012.10.02. 23:47:43

@Enrico72:
"Egyébként Gyurcsánynak nem sikerült elintézni sem ezt, sem a Mercedest, sem a győri Audi bővítést. Míg a FIDESZNek ez 2 év alatt sikerült. Csak mondom... "

Azta... Hát, te nem alapszinten játszol, az tény...

Viszont: ha az események bekövetkeztét mindig azoknak a kormányoknak tulajdonítjuk, akik ideje alatt történtek - függetlenül attól, kik, mennyit dolgoztak rajta - akkor pölö a vörösiszapot is a FIDESZnek köszönhetjük, ugyebár.

A NATO-t, illetve az EU-tagságot viszont az MSZP-nek,.. Ott van aztána rendszerváltás, ami - ezek szerint - a "régi" MSZMP érdeme, hisz akkor ők voltak hatalmon.

Mondom, a te logikád szerint.

bio

Bee-zony 2012.10.02. 23:55:37

Ha jól olvasok a sorok között, valamelyik kúrmánytagnak szenvedélybeteg lett a gyereke, és azért lett az ennyire sürgős és fontos, mert egyébként nagy ívben szartak volna rá a sógor-koma-haverok, a (maffia) „család”, akik Fidesz - Magyar Polgári Párt címke alatt egyesülnek mostanság.
A három kivétel, azt meg már rég tudjuk, hogy vannak az egyenlők és a még egyenlőbbek, és ami eközben változik, az csak a felirat az állatfarmi disznóólon. Most ugye Magyar Köztársaság, ahol a kapitalizmust építik az elvtársurak, akik egyébként csak azt az egy lényeget építik és tartják fenn, hogy a hatalom és a pénz mindig, minden körülmények között meglegyen, és ennek érdekében mindig az aktuális társadalmi főáramlat szerint váltanak köpönyeget és világnézetet.
Kaméleon, amőba, giliszta, horgasfejű galandféreg – a fő tulajdonságaikban pont olyanok, mint a „magyar” politikusok.
Egyébként minden voltak már, csak akasztott ember nem, és ez az egy még hiányzik, nagyon. Mert az ő esetükben ez a problémára az egyik megoldás, és az összes többiek esetében is, akik még ezután is a nyomukba lépnek. A másik megoldás a teljes kihalás, és az ország megszűnése. Tehát célszerűbb, és a kisebbik rossz, ha a disznófejű nagyurak halnak ki, akár társadalmilag természetes úton, hogy nem szavaz rájuk senki, akár erővel, hogy szaladjanak, amíg csak tudnak.
Úgy saccolom, hogy a többség is el fog jutni erre a következtetésre, mihelyt eléggé kemény lesz számukra is az élet – és úgy saccolom, hogy a kárpát-medencei posványban is el fog jönni ez az idő, és ez történelmi mércével mérve már nincs is olyan messze, amikor felbőszült milliók végre olyan elszántak lesznek, hogy a tettek mezejére lépjenek, és nem azt választják amit én jelenleg, hogy elhagyják az országot. Van választása mindenkinek, vagy tűri a kizsigerelését, amíg el nem pusztul, vagy lelép, keresi a helyét a világban, és vállalja mindazt, ami ezzel jár, vagy lejátssza az aktuális polgárháborús meccset, ahol a tét a minden vagy semmi, a teljes győzelem, vagy a teljes bukás. Aki nem a kihalást és nem is a véres játékot akarja játszani, az lépjen le, még idejében, máskülönben ott van a csatamezőn, és akkor mások döntik el helyette, kényszerrel, hogy mi legyen.
A rothadás hagyása miatt már jó, könnyű és egyszerű választás nincs, már csak valamelyik nehezet lehet választani.
Én leszek, illetve már vagyok a „bolygó zsidó”, a vándorló, és a helyét kereső magyar, mert logikailag ez a legkevésbé rossz a választékból. Hogy mennyire nehéz – nehezebb mint helyben maradni, de remélem, hogy nem halok bele. Így a természet zordságával, és a kedvezőtlen emberi és társadalmi körülményekkel kell megküzdeni, nem az emberi ellenséggel. De aki megkapja ezt a kiképzést, és túléli, az az emberi ellenségekkel is már olyan szépen le fog tudni számolni, ahogy kell, amikor már nincs hová elmenni. Úgyhogy én mindenkinek ezt a sorrendet tudom ajánlani. Amit nem ajánlok senkinek, az az, ami a legkönnyebb és legegyszerűbb, és nem kell tenni hozzá semmit, hogy zsákmányállatként ott ragadjon a posványban.
Ülsz és vársz, és ott ragadsz a posványban, és megesznek az emberragadozók. Te döntöttél így, és ne is panaszkodj, mert az, hogy ülsz és vársz, és panaszkodsz, járatod a szádat közben, kotkodácsolsz vagy kukorékolsz, az gyakorlatilag ugyanaz.
Kerülj ki onnan, és legyél akár intelligens szuperragadozó, ha ez kell az önvédelemhez, Máskülönben csak elszenveded a zsákmányállat-sorsot, és ennyi az életed. Mint a baromfiaknak a baromfiudvarban. Kihasználnak, és végül vágóhídra küldenek a baromfiudvar és a vágóhíd urai – feltéve ha elég buta vagy hozzá, és hagyod. Azt is jobb ha tudod, hogy bármelyik pszichopata, és pénzéhes emberragadozó szemében csak egy zsákmányállat vagy, akit megpróbálnak kihasználni, és onnantól két eset lehetséges, vagy sikerül nekik, vagy belédtörik a foguk. Ha jól csinálod a dolgokat, akkor az utóbbi. De csak akkor. Máskülönben alulmaradsz. És ahol pszichopaták, emberragadozók, élősködők, egyszóval kártékonyak vannak, akár csak egy is, ott már csak ez a két választásod van. Vagy „megesznek”, vagy „beléd törik a foguk”; és amíg nekik adózol, addig „megesznek”, kihasználnak, és felhasználnak a céljaikhoz, mint alattvalót, ágyútölteléket, munkaszolgálatost, csicskát, rabszolgát.
Apropó, tudja valaki, hogy mi van Akos Kertesszel Kanadában? Szerintem meghalni ment oda a vén hülye... Nem öreg embereknek való az a hely új életet kezdeni, űgyhogy érdekel, hogy ott van-e még egyáltalán, vagy már elhúzott melegebb éghajlatra, pl. Izraelbe. Ha nem, a quebeci -40 C fokos tél pont jó lesz neki, hogy elálljon a szófosása.

nyehehe 2012.10.03. 00:08:11

"NERőgépek"? A kaszinó mióta konkurenciája egy kocsmában üzemelő nyerőgépnek? Talán van átfedés a vevőkörben? A Fidesz ezzel akarná átjátszani az alkesz gépezőket Andy Vajna kezére? Hihető.

Mintha egy sebességkorlátozó tábla kapcsán eszetekbe jutna, hogy biztos a Hungaroringre akarják terelni a boyrace-ereket.

A nyerőgépek és kisebb játéktermek beszüntetése jó dolog. Nem is szabadott volna engedélyezni. A megszüntetés módszere viszont elképesztő. Ilyet nem lehet csinálni. Egy évig ment a hitegetés, hogy lesz folytatás. Több cég milliós hitelt vett föl, hogy kihúzza ezt az évet., mert majd jön az online rendszer, és akkor megint megéri a játékgép. Hálózatépítés.. játékgép-építők, programozók készültek az átállására, és akkor Viktorunk egy nap alatt állástalanná tesz mindenkit. És a többtízéves fejlesztések mehetnek a kukába. És ott vannak az üzlethelyiségek is, amiknek a bérlését nem lehet csak úgy felmondani. Ezeket kifizeti a kormány? Nem. Így jártál faszkalap, legközelebb ne vállalkozz ilyen banánköztársaságban. Szép üzenet.

Utoljára az MSZP csinált ilyet, amikor a zöldkártya kapcsán egységesítették a szoftvert, és persze egy haveri cég programja lett a kötelező, a többiek mehettek világgá, pedig az ő rendszereiket használták az elégedett ügyfelek. Ott is egy tollvonással lenulláztak több évnyi fejlesztést. Grat minden politikusnak! Csak érjem meg, hogy egyszer az ő szakmájuk lesz lenullázva.

Cateran 2012.10.03. 00:11:09

@Ádámka Auditore: Huu es ez mibol jott le? Marmint, hogy beteg vagyok? Ha nincsenek eziranyu tapasztalataid, akkor minden amit irsz vagy mondasz suket duma. Mintha pornofilmek megtekintese utan nyilatkoznal, arrol, hogy milyen a szex....elmeltileg ismerheted, de gyakorlatilag BULLSHIT a teljes tudastarad.
Olvasgasd:www.emberbarat.hu/index.php?content=bs

Nyers Fa 2012.10.03. 00:11:11

Nem olvastam végig az összes kommentet, ezért remélem nem csak nekem tűnt fel a Gyurcsány féle megbuktatott sukorói kaszinó beruházás és a mostani Orbán féle kaszinó beruházás közti párhuzam. Miért is nem volt jó Sukoró?

Flúgatlan 2012.10.03. 05:32:47

A játékgépek betiltása jó ötlet.

Sok egyszerű embernek túl a szeme előtt volt, ami nehezítette a róluk való leszokást. A túlzott elérhetőség a kulcs. A tömegek nem fognak a kaszinóba menni nyerőgépezni, úgyhogy kár azon károgni, hogy a Szerencsejáték ZRt és Vajna malmára hajtja ez a vizet: a kocsmák és a kaszinók közönségének igen kicsi az átfedése. Az eddig kocsmában nyerőgépezőknek nehezebb lesz hülyeségre elszórni a pénzüket. Persze nem lehetetlen, de ez is valami.

shwarcz bácsi 2012.10.03. 06:14:10

@KopaszMercis: Ez nemcsak a jatekgepesekrol szól , ne legyél mar ennyire demagóg...

shwarcz bácsi 2012.10.03. 06:17:26

A következő lesz akikre raszallnak, a penzvaltók...
Mindenkit bedaralnak... Aki azt hiszi, kimarad, az téved.
Először az ellenség aztan a sajátjaikat is...
Totális államhatalom.

nu pagagyí 2012.10.03. 06:45:19

@nyehehe: A zöldkártya biznisz nem tudom mennyire volt MSZP-s buli. A nyertes cég (Eclipse kft) Pintér tábornok irodaházában működött és a lánya volt az egyik főember. Botrány lett a működésükből, mert többmilliárdos adócsalásba keveredtek. A nyomozást az Eclipse ellen még az előző kormány alatt indították.

Disznó Úr 2012.10.03. 07:03:52

Az indokolás szerint van tehát egy réteg, amelyet állami erővel kell megvédeni a saját ostobaságától - lényegében saját magától. Ugyanez az ember viszont mások életéről nyugodtan dönthet. Ez azonban csúnya tabutéma.

belekotty 2012.10.03. 07:40:42

@nyehehe: "Utoljára az MSZP csinált ilyet, amikor a zöldkártya kapcsán egységesítették a szoftvert, és persze egy haveri cég programja lett a kötelező, a többiek mehettek világgá, pedig az ő rendszereiket használták az elégedett ügyfelek. Ott is egy tollvonással lenulláztak több évnyi fejlesztést. Grat minden politikusnak! Csak érjem meg, hogy egyszer az ő szakmájuk lesz lenullázva." - Az Eclipsre gondolsz? Nem is tudom. Mintha ott valakinek a lánya lett volna valami főnök.

belekotty 2012.10.03. 07:41:59

@shwarcz bácsi: Zálogházak? Dohány meg volt, nyerőgépek most megy. Pénzváltók, zálogházak, alkohol még hátra van.

kej 2012.10.03. 08:03:46

@tusk82: már volt rá példa a ptk módosítása kapcsán. 2010-ben alkotmányellenesnek talált az ab egy módosítást, mert nem adott elegendő felkészülési időt a jogszabály alkalmazására.

kej 2012.10.03. 08:06:14

@kej: szabó máté egy másik törvény (köznevelési) kapcsán szintén azzal az indokkal fordult az ab-hez, hogy állapítsa meg annak alkotmányellenességét, mert nem ad kell időt a felkészülésre.

Mad Mind 2012.10.03. 08:15:28

@Ádámka Auditore:
De attól, hogy az orvos egész életében az Achilles-ín sérüléseit tanulmányozza, nem lett látványosan jobb senkinek, nem termelt semmi plusz valós értéket(mert rajta kívül még több ezren foglalkoznak vele a világon), viszont sok pénzt felhasznált, sok eszközt beszerzett, amit esetleg az általad lenézett nyerészkedők pénzéből csinált. Nem lehet egy oldalt jobbnak kikiáltani. Amit te akarsz az a kommunizmus, ami egy utópia, mert az emberek sosem lesznek elégedettek, ha csak pont ugyanannyiuk van mint a szomszédnak.

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2012.10.03. 08:16:47

@Flúgatlan:
Nem, a függőség a kulcs, ami ettől még ugyanúgy megmarad. Hogy nincs annyira szem előtt a nyerőgép, az oké, a nehezítés oké.

Majdnem minden faluban van viszont lottózó (amit -nahát!- az a Szerencsejáték Zrt. "szponzorál", aki a fennmaradó három kaszinót is, így értendő a "malmára hajtja a vizet" kifejezés), ott ötpercenként van Puttó, nincs is annyira megbuherálva, ott is el lehet b*szni TippMixre, totóra, de akár még a nemzeti kincs lottóra is pár ezrest vagy százezret, kinek-kinek igénye szerint.

Marcellusca 2012.10.03. 08:17:59

Én qrvára kíváncsi vagyok arra a nemzetbiztonsági kockázatra!
Vajh, mi lehet az?

VOGAben 2012.10.03. 08:24:19

Aztán senki ne lepődjön meg, ha ezután a legjelentéktelenebb kiskocsmákban is megjelennek a frissen telepített SZRT terminálok. Gyümigép helyett majd nyomják a klasszikusokat meg a tipmixet, nameg a puttót, utóbbit négypercenként. Nem tűrik ezek a konkurenciát! És meg kell jegyeznem ez az első olyan húzásuk ami valóban plusz bevételt hozhat a kormányzat számára, minden más csak a pusztulásra, belülről rohasztásra, hülyítésre volt alkalmas eddig.

greatwideopen · http://baconakbisztro.blog.hu 2012.10.03. 08:32:14

Megint egy hüje poszt.
Nem volt állapot, hogy ha nyitottál bármilyen kocsmát, jöttek ismeretlen emberek, aztán hozták a te kocsmádba a játékgépet, ha akartad ha nem. Az egész játékgép biznisz a maffiáknak termelte a pénzt.
Az a pénz, amit játékgépre költöttek az idióták - hogy valamelyik fideszest politikust idézzem - nem vész el, hanem valamilyen értelmesebb célra költik, pl. piára, s teszem hozzá, nem szarházi bűnözők megélhetését finanszírozzák.
Nagyon helyes, hogy végre elszánta magát a kormány e mocskos biznisz felszámolására. Maradjon a szerencsejáték csak állami monopólium.
És kéretik nem lefidesznyikezni, meg lenácizni, ha va véletlenül egyetértek egy kormányintézkedéssel. Köszönöm.

Kutchek (törölt) 2012.10.03. 08:35:11

@Marcellusca: A nemzetbiztonsági kockázat úgy jön a képbe, ahogy Vizoviczkinél. Új seriff jött a városba /Pintér/ és lecseréli a régi garnitúrát. Gondolom keveset fizettek és ez kockázatos.
Nyilvánvaló, hogy az új szórakozóhely tulajdonosok lojálisabbak lesznek az új góréhoz; éppúgy mint az új szoftveres szerencsejátékok üzemeltetői.

Chaoyang · http://xiongyali.blog.hu 2012.10.03. 08:37:58

Na, aztan az a 3 Casino nagyon orulhet, mert "kicsinaltak a konkurenciat" ... Persze jozan esszel elvarhato, hogy a borsodi meg szabolcsi csoringer jatekgepezo addictok eztan fogjak magukat es napi rendszeresseggel felutaznak a fovarosba Vajna ur casinojaba es ott verik el a segelyuket...

Micsoda hulyeseg. Teljesen ertheto a torveny. Kinaban is tilos mindenfele szerencsejatek. Nem veletlen, mert a kinaiak minden penzuket elvernek annyira szeretik a szerencsejatekokat. Ha nagyon akarnak, elmehetnek Macaoba... de csak a tehetosek mennek, a szegenyeket megkimelik sok problematol ezzel Magyarorszagon is...

Nekem is voltak jatekgepeim, eladtam oket a 90-es evek kozepen.... Akik ezidaig nem kerestek eleg penzt, hogy mas uzletbe fogjanak azok ne sirankozzanak, nem sajnalom oket.

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2012.10.03. 08:45:21

@greatwideopen:
Ó, igen, a pia az sokkal értelmesebb...

@Chaoyang:
Aha, tehát mivel te már megszedted magad a gépeken, most már nyugodtan bezúzhatják az összeset...

Munchausen 2012.10.03. 09:14:03

Majd lesznek bukik es snurozni fognak, nem a jatekgep a problema ezt kellene felismerni...

OranzsDzsúz_EvIL! But so tasty! 2012.10.03. 09:14:36

@Enrico72:
"Egyébként Gyurcsánynak nem sikerült elintézni sem ezt, sem a Mercedest, sem a győri Audi bővítést. Míg a FIDESZNek ez 2 év alatt sikerült. Csak mondom... "

Csak mondom, hogy már 2008-ban eldőlt, hogy Kecskeméten épül fel a gyár te ostoba fideszkurva.
wwww.mercedes-benz.hu/a_mercedes_gyar/a_kecskemeti_beruhazas/merfoldkovek
Hol voltak ekkor fityiszeid? Fitymájukat csattogtatták a kupolás kuplerájban.

FireFly111 2012.10.03. 09:15:39

Tényleg gyanús ez az ügy. Én egyébként önmagában nem tartom ördögtől valónak az ötletet, mert tényleg sok szegény ember szórta be még azt kevés a pénzét a kocsmákban ezekbe a szarokba. Ugyanakkor persze a haverok automatái azok maradhatnak. Na itt lóg ki a lóláb nagyon erősen. Ezért olvasok én csak blogokat, mint például a vastagbőr, mert ezt a magyar nemzet tuti nem írja meg! Mondjuk a hirklikk.hu-t mint hírgyűjtőportált minden nap átböngészem hazafelé a BKV-n, maximum itt futok bele 1-1 cikkbe.

OranzsDzsúz_EvIL! But so tasty! 2012.10.03. 09:22:23

@monyon le:
"B+ elfogadták a törvényt. Se szó se bszéd, hiphop már is szavaztak. Holnap melyik üzletágat tiltják be?"

Nem tiltották be. Mesterséges monopóliummá tették a haveroknak.
Egyébként bullshit az egész. Aki eddig elgépezte a segílykét, az majd most majd teszem azt sorsjegyre fogja költeni.
Több ész ehhez se kell.

EMP 2012.10.03. 09:24:11

Volt munkatarsam annyira rakattant, hogy a fizeteset par nap alatt eljatszotta, aztan csoro volt egesz honapban. Kb 1-2 evig csinalta igy, kozben elhagyta a noje, szivrohamot kapott az anyja es meghalt, aztan ongyilkos lett a ficko. Nesze neked jatekgep.
Es nyilvan nem o az egyetlen aki igy csinalja. Szocialisan nezve jo lepes a betiltas.
A kieso bevetelt meg szamoljak ugy mint szocialis tamogatas.

É2I 2012.10.03. 09:26:56

@Marcellusca: Pl: Abból a pénzből úgy megerősödik egy maffia szervezet, hogy lenyomja a TEK maffiát. Tudod a maffiák nem szeretik a konkurenciát ;)

A poszthoz meg csak annyit, hogy csak el fognak szaporodni a magánházakban a kártyapartik. Sok-sok évvel ezelőtt is volt, ezután több lesz. Igaz majd csinálhat legalább a NAV a TEKel közös lebuktató akciókat, de az csak önfényezés lesz.

Mondjuk érdekes a kaszinók fennmaradási joga: nehogy már a puccos úri réteg ne tudjon beülni villantani, ha úgy tartja kedve. Nekem ennyi jött le róla, mert botorság lenne azt hinni, hogy oda fog járni a proli réteg. Kb. az ajtó előtt lepattintanák, már ha eszébe jutna 200 km-t utazni, hogy bedobjon egy-két százast.

OranzsDzsúz_EvIL! But so tasty! 2012.10.03. 09:38:25

@Ádámka Auditore:

Te normális vagy? Ennyi bigott, ostoba, komcsi faszságot egy helyre okádva már rég olvastam.
1. A Szerencsjáték Zrt. olyan messze van a verseny piactól, mint Makó Jeruzsálemtől.
2. A prohibíció csak az illegál játékbarlangok aranykorát fogja elhozni. Lásd USA szesztilalom (1920-33). Amire van kereslet, arra mindig lesz kínálat.
3. Ennyi ésszel tíccsukbe a dohánytermékeket, az alkoholt, a csokoládét, az elektronikus játékokat és minden olyat ami bármiféle függőséget okozhat az embernél.
Majd növesszünk szakállt, a nőkre húzzunk burkát és allah akbar. BROOOÁÁÁFF!!!!!!!!

OranzsDzsúz_EvIL! But so tasty! 2012.10.03. 09:43:47

@EMP:
Egy élettelen tárgyat hibáztatni valaki tragédiájáért pótcselekvés.
A gép játszotta el a pénzét? Nem, hanem a volt munkatársad. PONT

Jah, és nincs semmilyen betiltás. Kaszinókban lehet továbbra is automatákat üzemeltetni. Funkcionális analfabetizmus meg rulez.

monyon le 2012.10.03. 09:46:24

@greatwideopen:
Nem szeretném véleményed fikázni, de tájékozottságod kb. egy Blikk / Bors / KerTV szintjén van.
Képzeld el - van egy vállalkozásod, törvényi előírások / szabályok betartása mellett gazdálkodsz, fejleszted vállalkozásod, tolod bele a rengeteg pénzt / időt / energiát, majd reggel úgy ébredsz, hogy mindent elvszenek tőled, holnaptól minden befektetett vagyonod kárba vész. Nincs bevételi forrásod, csinálj azt amit akarsz.
Amennyiben a témában utána nézel, láthatod, hogy a vállalkozásokat arra ösztönözte az állam, hogy fektessenek be, egy az általuk preferált rendszerbe. Megtették. Vannak cégek (szerver üzemeltetők) kik majd 1 Milliárd (!) HUF-ot toltak bele a vállalkozásba, hogy felkészüljenek a rendelet szerinti változásokra / előírásokra. Ami a tegnapi nappal semmis lett! Ergo ugrott a befektetésed.

Más szemszögből, hivatkoznak a "játékfüggőségre / szegények sorsára" - igen van ilyen, tudjuk tapasztaljuk, látjuk környezetünkben mi történik. De ne tegyünk akkor különbséget, x vagy y vállalkozás közt. Ez olyan mintha narancs sárga almát értékesíthetsz de pirosat vagy zöldet nem és köteles vagy kivágni a termő almafáidat, mert azok csak is piros gyümölcsöt hoznak!

OranzsDzsúz_EvIL! But so tasty! 2012.10.03. 09:49:55

@Enrico72:
"Ez igenis a jelenlegi kormány érdeme "

Persze, és a fityisz frakció élén a törpecsútival építette fel az gyárat kalákában. X-DDD

EMP 2012.10.03. 10:37:55

@OranzsDzsúz_EvIL! But so tasty!: Igen, a munkatarsam a felelos. DE ha nem fer hozza az egyebkent teljesen felesleges es haszontalan jatekgepekhez, akkor nem dobalta volna bele az osszes penzet. Ez kb ugyan olyan mint a fegyvertartasi torveny. Amerikaban mindenkinek lehet, rengeteg is a fegyverrel eklovetett buncselekmeny/gyilkossag. Europaban eleg szigoru a szabalyozas, viszonylag nehez szerezni fegyvert, sokkal kevesebb is az ilyen buncselekmeny osszehasonliva amerikaval.
Kb ugyanez a jatekgepekkel. Ha nem lehet hozzaferni (pl mert be van tiltva) akkor nyilvan le fg csokkenni az ezzel kapcsolatos incidensek szama is.

Ádámka Auditore 2012.10.03. 17:49:15

@OranzsDzsúz_EvIL! But so tasty!: Én egy szóval sem mondtam, hogy a Szerencsejáték Zrt. versenypiac, marhára nem ez. Itt nincs vita köztünk. Csupán arról írtam, hogy ha teljesen szabadon, koordinálatlanul, lasse-faire elven működik a versenypiac, ahol az egyén totálisan ki van szolgáltatva a piac hullámzásainak annak is meglesznek a maga hátrányai és olyat én nem szeretnék. Ellenben egy szabályozott, jól szervezett és koordinált, tervezéssel is egybekötött versenypiac (ismétlem nem kommunizmus, hanem mixed economy) ellen semmi kifogásom, sőt azt tartom igazságosnak és olyat szeretnék.

Másrészt nekem nem a kapitalizmussal van bajom, hanem az olyan kapitalizmussal, ahol nem lehet puhára esni és arra megy mindenki, hogy direkt kikészítsen. Nagyon egyszerűen: az osztrák piacgazdaság az mondjuk olyan, hogy ha ott spíler vagyok, merész vagyok, jól képzett (minimum egyetemi végzettség) vagyok akkor ott a vállalt kockázat és az üzleti meg a szakmai sikerek hoznak nekem a konyhára mondjuk havi 2 misi jövedelmet tisztán, úgy, hogy közben nem vagyok teljesen kiszolgáltatva sem a piac hullámzásainak (természetesen ott sincs figyelmen kívül hagyva ennek a realitása), és főleg nem a politikai elitnek, amit a létező legokádékabb, leggusztustalanabb módon művel itt a Fidesz. Ha meg ott nem jönnek be a számításaim, akkor sem megy rá az életem, maximum bérelt lakásba költözök, kisebb kocsival járok, olcsóbb helyre megyek nyaralni meg alacsony beosztásban, alacsony képzettséget igénylő munkát leszek kénytelen vállalni, de még ez is hoz a konyhára olyan nettó 300.000-at havonta minimum. Nem fogok éhezni, nem kell lemondanom a legalapvetőbb emberi szükségleteimről, nem lesz belőlem csöves. Na én egy ilyen országban szeretnék élni.

Ellenben a magyar kapitalizmusban mi van: Ha valami isteni szerencséd vagy különleges tehetséged van és jól játszod meg a lapjaidat, akkor itt is van esély a sikerre (lásd példaként mondjuk Kürt Sándort, egy általam mélyen tisztelt vállalkozót), ha esetleg széttanulod az agyad és szakképzett vagy, akkor el tudsz evickélni azon a szinten, amin mondjuk kint egy szakközepet végzett melós, ha viszont beüt valami rajtad kívül álló szerencsétlen ok (ilyennek vehetjük most például a nyerőgépeket üzemeltetők sorsát), netán csak egy egyszerű szakközeped vagy szakmunkásod van, akkor itt nagyon komoly egzisztenciális problémáid lesznek és teljesen a tönk szélére kerülsz. Nem az lesz a következmény, hogy kisebb kocsival jársz, nem kajálsz világhíres vendéglőben meg kisebb házad vagy bérelt lakásod lesz, hanem az, hogy még elég élelmiszerre sem lesz pénzed, hiába áldozol be minden szabadidődet.

Ez nem tetszik nekem. Mind a Fidesz , mind pedig a kommunizmus pedig - ötvenedszerre is elmondom - ugyanolyan távol áll tőlem, mint tőled.

Ádámka Auditore 2012.10.03. 17:50:50

Ja, azt elfelejtettem, hogy itt az állam - főleg a Fidesz állama - a vállalkozók esküdt ellenségeként viselkedik és maximum ártani tud meg ártani akar, semmi mást.

Ádámka Auditore 2012.10.03. 18:05:46

@OranzsDzsúz_EvIL! But so tasty!: Például bármennyire rühellem a nyerőgépeket és bármennyire úgy látom, hogy nincs ezekre szükség, ilyen intézkedést csak akkor lenne pofám meghozni, ha már világos perspektíva és alaposan kidolgozott, az érintett vállalkozókkal és a piac más szereplőivel közösen kialakított programom lenne arról, hogy az a 40.000 ember hova a picsába fog menni és mit fog ezután csinálni, azok a vállalkozók pedig akik ebbe az én intézkedésem miatt belebuktak, hogyan lesznek kártalanítva, hova tehetik a pénzüket, előzetes fejlesztésekre pedig - mikor tudom előre, hogy szanálni fogom a komplett "iparágat" még csak véletlenül sem biztattam vona őket - hanem ÉVEKKEL ELŐRE világosan közlöm, hogy mit akarok és és annyi időt hagynék nekik a felkészülésre meg az átállásra, amennyit ők szükségesnek látnak. Ha pedig a négy év nem lenne elég, akkor akkor az ő érdekükben és pont ezért még az elveimről és a terveimről is hajlandó lennék lemondani, max ha megválasztanak, átcsúszna a következő ciklusra. Kb. ennyi a különbség köztem, meg az akarnok kis felcsúti majom közt.

Ádámka Auditore 2012.10.03. 18:08:10

Intuitív alapon - tehát most ezt találom ki, máskor meg amazt találom ki - szerintem egyszerűen nem lehet kormányozni és egy felelőtlen, intézeti kényszergyógykezelésre szoruló bolond az, aki így kormányoz egy országot. Ezek után jó, hogy a kutya sem akarja idehozni a pénzét.

Bee-zony 2012.10.03. 21:46:48

@Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény]: Köszönöm. Azt tudom hozzátenni, hogy működő megoldásban kell már gondolkodni, és lépni, A végtelen idejű elemzés és összegzés, cselekvés nélkül, egy zsákutca. A megtévesztéssel, csalással hatalomra jutott fehérgalléros bűnszövetkezet pedig teszi a lépéseket, amelyeknél kb. 10-ből 9-nek több a kára mint a haszna a lakosságra nézve. Na de, nem is az a cél náluk, hogy a teljes lakosságnak, a népnek jobb legyen; nekik legyen jobb, akár a többiek kárára is, és ennyi. A középkor, és a ragadozó-mentalitás egyesül a fejükben. Már sejtik, hogy meg fognak bukni, még gyorsan megcsinálják az utolsó nagy országrablást, aztán lehet, hogy kollektíven elhúznak melegebb éghajlatra, pl. Izraelbe a zsákmánnyal.
Aljasok a Parlamentben, ostobák a szavazófülkékben. Ez a többségi Magyarország jelenleg, és ez volt már 2006-ban is. Nagyon lassú a többségi változás Magyarországon – úgyhogy az egyén, és az egyének kis csoportja tud viszonylag gyors lenni, de ezt is csak akkor érdemes, ha valóban jó lépéseket tesznek, jó célért, jó irányba, és jó módon –, aztán felzárkóznak utánuk a többiek, jobb esetben. Ha nem, akkor továbbra is marad az egyéni szint, és a kiscsoport, mint a megoldás működő módja.
Ami az aktuális körülmények között az egyéni és kiscsoportos szinten működik, az a kivándorlás. A kiváltó körülmények logikailag már bőven megvannak hozzá, de egyébként mekkora elszántság, és mennyi pénz kell ehhez is... Ha az ősök ezer éve képesek voltak a népvándorlásra, és az bejött nekik, mert úgy volt jó, az volt a jó döntés, akkor erre most is képesnek kell lenni, mert ha nem, az az életképtelenség és bukás esete.
A szárnyas baromfi is el tudna menekülni a baromfiudvarból a kés elől, és élhetne szabadon, nem a gazda odavetett takarmányán, ha tudna még repülni. De ehhez képest ellustult és elhülyült, és megkapta a viszonylagos kényelmet, valamint a kihasználást és a kést a torkára végül. Ez is egy életforma, de hogy nem jó, és nem is emberhez méltó – mindkét végén – az is biztos, számomra legalábbis.
Volt már a kommentek között idézet a kiskacsáról és a repülési képesség szükségességéről. Akkor ugyanazt egyértelműbben, aki nem képes repülni, legalább annyira, hogy repülőre üljön, vagy legalább legyalogolja a távot a határig, azt az Orbán-banda felzabálja, mint a cigányok szokták a dögöt.
Mivel az a kevés számú értelmes ember, aki még mindig Magyarországon van, mostanában nem fog ott választást nyerni, mert még ha képesek is lennének egységbe összeállni, és egy közös akaraton lenni, akkor is kevesen vannak ahhoz, hogy választást tudjanak ott nyerni, tehát a legjobb az, ha az egység megtartása mellett távoznak az országból, és megkeresik a helyüket a világban, legalábbis ideiglenesen, és emigráns kormányt és szervezetet alakítanak és szaporodnak, természetes úton is, és úgy is, hogy taglétszámban növekednek – ha megvan ehhez az akarat és a képesség. Ha nincs meg, akkor az bukás. Ha amit itt leírtam, az csak egy idealisztikus elképzelés, a magyarok erkölcsi és szellemi szintjével összevetve, akkor ez persze nem működik, az ehhez szükséges fejek, emberfők hiányában, és akkor az ide vonatkozó kérdés, hogy mikor fogja megtanulni a tyúk az ábécét...
Ha a magyarok csak zsákmányszerző maffiaként képesek csoportba összeállni és egyesülni, mint egy kalózhajó vezetése és legénysége, akkor is bukás van, csak elhúzható egy ideig.
Ha az a kérdés, hogy minek egyesüljünk, ha nincs benne zsákmány... Vagy minek egyesüljünk egyáltalán, ha individualisták halmazként élünk és halunk, akik között nincs több kapcsolat, mint a sivatagban a homokszemek között, és csak az nem szór szét bennünket homokként a szélbe, akinek nincs ilyen szándéka... ha ezek a kérdések, akkor nagy és alapvető probléma van agyilag, mégpedig a szükséges együttműködés hiánya, és az állami, országos szintű életképesség, az államalkotó képesség hiánya.
Persze a cigányok is megvannak állam nélkül. Viszont ők is kisebb (bűnözői) csoportokba összeállnak és összetartanak, és jobban, mint a magyarok. Hol vannak azok a nagyobb, és hatékony önvédelmi csoportok a bűnözők ellen? Hogy még nincsenek, és azért van ilyen szintű bűnözés és szabadrablás minden szinten? Ja igen. Akit ez nem zavar, sőt, ebből él, az nem fog fellépni ellene, erről van szó.
Azt is tudom, hogy az milyen kevés, hogy én leléptem az általam bojkottált Szodomagyarországról, és hogy keresem a helyem a világban, és hogy már kezd nem zavarni, hogy melyik országból üldöznek el vagy baszkodnak ki éppen, mert úgyis mindig vagyok valahol ebben az élet nevű túlélőjátékban, sőt, közben képes vagyok kommenteket írni földrajzilag egészen távol lévő helyekről és helyekre... Teszem a lépéseket, és fejlődök, és közben megállapítom, hogy ezt is túléltem, meg azt is, ez az, most csinálom jól, miközben aljas és / vagy hülye emberek miatt ide-oda pattogok a bolygón, mint egy pingponglabda. Nem baj ha nehéz, cserébe jót tesz az életképességemnek, és ez így van jól.
Valamint úgy gondolom, hogy ha a többiek tömegesen és állami szinten is úgy megunják a cigányokat és a mindenféle bűnözőket ahogy én, akkor a bűnözők csoportjai már kevesek lesznek, a bűnöző zsidók és az általuk meghülyítettek támogatásával együtt is, és fordul a kocka. Jelenleg még nem ez a helyzet, de az irány már ez, és igen remélem, hogy meg is lesz a ceterum censeós végeredménye, és nem fognak a bűnözők, se a támogatóik hiányozni a történészeken és a régészeken kívül senkinek. A sötét korok tanulságait pedig mindenki tartsa észben, aki nem akar történelmet ismételni, mert nehéz a felfogása, és csak az erőből, és a sokadik ismétlésből ért azügyben, hogy mi a helyes és mi a helytelen, és mi a kettő között a különbség, mert meg fogja kapni az összes szükséges tanítást, avagy idomítást. Ez eddig is így volt, és a továbbiakban is így lesz. Az emberi faj fejlődése nem áll meg és nem fordul vissza, és ez így van jól.

Bee-zony 2012.10.03. 23:14:28

Hír:

163 millió dolláros büntetés álvírusirtóért
2012. október 3., szerda 18:55
index.hu/tech/2012/10/03/163_millio_dollaros_buntetes_alvirusirtoert/
„163 millió dollárra büntették azt a nőt, aki egy masszív, úgynevezett scareware támadás mögött állt. A scareware olyan ártalmas program, amely a felhasználók naivitására építve veszi rá őket bizonyos cselekvésekre, például vírusfertőzést színlelve hamis vírusirtók – valójában vírusok – telepítésére.”
(...)

Feltűnő a hasonlóság.
Ön a naivitása miatt telepítette a Fidesz-MPP scareware, magát vírusirtónak álcázó vírusprogramot 4 évre az életére.
Mit érdemel az a bűnös...?

OranzsDzsúz_EvIL! But so tasty! 2012.10.04. 10:56:20

@EMP:
"Igen, a munkatarsam a felelos. DE ha nem fer hozza az egyebkent teljesen felesleges es haszontalan jatekgepekhez"

És ha sorsjegyekre költi vagy elissza az jobb?
Vedd már észre, hogy ez egy szimpla parasztvakítás. Verik a mellüket, hogy mekkora lépést tettek a mentálhigiénéért.
Miért nem az alkohol, a nikotin, a koffeint korlátozzák? Vagy úgy alle zusammen az egész szerencsejátékot?
Ja, hogy ezekből egyenként is 30 Mrd-nál jóval több folyik be a kincstárba... 8-o
Innen fogva komolytalan lézerjani meg a többi gombnyomó majom (videó) szájtépése.

"Ez kb ugyan olyan mint a fegyvertartasi torveny. Amerikaban mindenkinek lehet, rengeteg is a fegyverrel eklovetett buncselekmeny/gyilkossag. Europaban eleg szigoru a szabalyozas, viszonylag nehez szerezni fegyvert, sokkal kevesebb is az ilyen buncselekmeny osszehasonliva amerikaval."

Nagyon-nagyon rossz a hasonlatod. Több szempontból is.
1. Az USA-ban NEM tarthat/viselhet bárki fia-borja lőfegyvert. Ott a fegyverjog szövetségi, állami és helyi szinten is szabályozva van.
Alaszka, Wyoming, Arizona, Vermont államokban semmilyen engedély nem szükséges az önvédelemre lőfegyver viseléséhez.
40 államban az objektív követelményrendszert teljesítő egyének alanyi jogon kiválthatják a viselési engedélyt (shall-issue).

Más államokban a hatóságok bírálják el, hogy megadják-e az engedélyt (may-issue) van ahol szigorúak, pl. Hawaii, van ahol engedékenyek (Alabama).

Illinois államban a jogkövető állampolgároknak semmiféle legális lehetőségük nincs lőfegyvert viselni, mert ott a magyarországihoz hasonló a szabályozás. (Csókosoknak lehet, mindenki másnak coki.)

Érdekes módon azon államokban, ahol shall-issue rendszer működik, ott az országos átlagnál negyedével kevesebb erőszakos bűncselekményt követnek el.
Ahol pedig szigorú tiltás van (Chicago, Washington, Philadelphia), ott az országos átlagnál TÖBB erőszakos bűncselekmény történik.

DE!
Az FBI által üzemeltetett NICS (National Instant Criminal Background Check System) rendszerrel minden egyes fegyver eladás előtt ellenőrzik a vevőt, ezért még az alaszkai rosszfiúk sem tudnak legálisan könnyen lőfegyverhez jutni.

2. Az USA-ban is, ahol több mint 300 millió lőfegyver van a lakosságnál legálisan, a hétköznapi konyhakés az életellenes bűncselekmények "legnépszerűbb" eszköze.

3. Európában szintén nem egységesek a fegyverjogszabályok.
Svájcban a milícia rendszerű a hadsereg. A tartalékosok otthon tartják az egyéni lőfegyverüket. Ezek sorozatlövésre képes lőfegyverek. Ezzel szemben az USA-ban 1986-ban lezárták a sorozatlövő fegyverek regisztrációját. Ergo az USA-ban legálisan magánkézben lévő sorozatlövő fegyverek 1986 előttiek.
Svájc lakossága JOBBAN felfegyverzett mint a jenkik.
Európa legbiztonságosabb országa: Svájc.
Szlovákiában gyűjtői engedélyre vásárolható sorozatlövő fegyver.
Svájcban, Franciaországban, Finnországban engedély nélkül tarthatóak a hangtompítók.
Az USA-ban csak 200 dollár szövetségi adó megfizetése után birtokolható ilyen eszköz.

Ellenpélda: Nagy-Britannia. Európa legszigorúbb fegyverjogszabályával rendelkezik, mégis 100 ezer főre több erőszakos bűncselekmény jut, mint az USA-ban.
Az EU-s fővárosok közt Londonnak a legrosszabbak a bűnözési adatai. Ott a '97-es betiltás óta NŐTT a fegyveres és az erőszakos bűncselekmények száma.

Nem a lőfegyver léte generálja a bűnözést, ahogy a szerencsejáték szenvedélyt se a nyerőautomaták léte okozza.

Ringlósztár 2012.10.06. 14:59:29

Ma végre megvilágosodtam az ügyben és nem hagyhatok senkit tudatlanul.
Az ugye köztudott, hogy lézerjani kúrja Demcsákot, akinek a férje a nyerőautomata bizniszben utazottm, amíg volt olyan.
Nos, ez kb. olyan üzenet lehet annak az embernek, mint a Keresztapában volt a lófej a producer ágyában.

süti beállítások módosítása