Skip to content


       Szűrés lista

2007 -Vastagbőr Díj

Úgy gondoltam megszavasztatom Veletek, hogy szerintetek kinek volt 2007-ben a legvastagabb bőr a pofáján. Mivel több mint valószínű, hogy Gyurcsány vagy valamelyik minisztere nyerne, csak a nálunk megjelenő cikkekből lehet választani. Így ez a cikk egy fajta Best of is tőlünk...

A jelöltek:

1, a Tesco, a karácsoni ajándékával dolgozóinak, egy ezer forintos vásárlási utalványával. BŐVEBBEN ITT!

2, a Manchester United focicsapata, kinek játékosai otthon hagyták asszonyaikat és 100 luxuskurva társaságában tartottak "céges karácsonyi bulit". Az eredmény: gruppenpartyk, seggrészeg játékosok és egy nemi erőszak vád.
BŐVEBBEN ITT!

3,a férfi ki nem adja el telkét az M0-ás vonalán.
BŐVEBBEN ITT!

4,az orángutánbaszó Borneóiak.
BŐVEBBEN ITT!

5, a svájci FC Thun focicsapata kik végimentek egy 15 éves nimfon.
BŐVEBBEN ITT!

6, Joci a jómunkásember.
BŐVEBBEN ITT!

7,Kuncze Maci és Kóka, kiknek sikerült 1%-ra levinni az SZDSZ támogatottságát.
BŐVEBBEN ITT!

8,Orbán Viktor, ki 1956 Ft-ért dobta forgalomba könyvét.
BŐVEBBEN ITT!

Címkék: best of

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr94284399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DrSzolon 2008.01.04. 22:25:45

szerintem a tesco a legpofátlanabb, viszont nem értem h az orángutóbaszók miért kerültek fel, mert az már sokkal sokkal rosszabb mint a "vastagbőrség". helyettük lehettek volna a rendőrök akik lemészárolták a színészeket egy forgatáson:D

cowkie 2008.01.05. 00:10:24

aki szerint a tesco a legvastagabb az nem szokott jarni a hungaria koruton, munkanap, reggel 8:45 korul. rohadjon le aki nem adja el a telket!

Gery Greyhound · http://www.bestofgyurcsany.hu/news.php 2008.01.05. 22:04:10

Én nem szoktam járni a Hungárián, mert van annyi eszem hogy BKV-val járok a belvárosban. A rohadjon le egy kicsit túlzás, a 15 milliós telkemet én is min 20-ért lennék hajlandó eladni ilyen esetben, és addig várnék, míg kifizetik. Előbb-utóbb úgyis muszáj lesz. Szóval nem köcsög, inkább okos.

A Tesco viszont no comment...

Rolling 2008.03.31. 15:53:01

Én már láttam valahol : csávó addig-addig nem adta el a házát , hogy megépítették az utat 2*2 sáv középen a házzal. Viszont festettek neki zebrát.
Most mennyit ér a háza ?

süti beállítások módosítása