Skip to content


       Szűrés lista

Tomcat mocskos húzás : Pákónak vége

Összesküvés-elmélet v1.0 :
Tomcat és a kuruc-info szépen összejátszanak.
A Kuruc.info megfenyegeti Pákót. Közzéteszik a telefonszámát. Pákó meg nem egy bátor ember, azt már láttuk a Rettegés fokában. Tomcat felveszi Pákóval a kapcsolatot, hogy szerepeljen Tomcat-ék Bombagyár TV-jében. Pákó kap az alkalmon, hogy bevágódjon a szélsőjobbon, és ne zaklassa tovább a kuruc.info....

Íme az eredmény,Tomcat, Pákó, Szálasi, Hitler, zsidók, cigányok:



Tovább is van még ...

Nem lehet azzal védekezni hogy annyira hülye, hogy nem tudja mi az a náci karlendítés meg ki az a Hitler. Pákó sötét, de Tomcat végtelenül aljas. Ezután Pákó, nem lesz csokifaszevés a TV2-ben, te idióta, ezt jól elkúrtad (illetve lehet, mert nagy a csönd ezzel  kapcsolatban ... lehet eltussolják?)
Update 1: A Blikk már ír az esetről.
"Az ORFK szakértőjétől megtudtuk, hogy Fekete Pákó tettei nem minősülnek bűncselekménynek. Az énekes nem használt önkényuralmi jelképeket – Hitler képe nem minősül annak."

Tomcat 3 legyet ütött 1 csapásra ezzel:

1, Ingyenreklám az oldalának. Ki nézett már közülünk Bombagyár TV-t ? Szerintem elég kevesen. Most meg ugye ...

2. Kicsinálták Pákót. Pákónak ezzel vége a magyar bulvárban, márpedig Ő abból élt. Mert ne gondoljuk azt hogy szerintük Pákó a legjobbfej néger, utálják mint a szart ...

3. Síránkozhatnak, hogy ők nem rasszisták, hiszen Pákó a legjobb haver néger, ártatlan áldozata a roma & zsidó & szoci & liberális összeesküvésnek, akár csak az egész magyar nemzet :-(

És minderre Tomcat reagálás :
(az ember tényleg nem tudja hogy hüledezzen vagy öklendezzen)

"Kapkodja a fejét a drága szép nagyközönség, nahát, Fekete Pákó kart lengetett, meg azt mondta, hogy hej itler, pedig ilyet nem is szabadna mondani, mert ez rasszista dolog, aztán mondja már valaki, hogy Fekete Pákó rasszista lett. Nem, biztos ezek a szemét bombagyárosok vették palira, mert o szegény nem is tudja, mit mondott, és ez milyen aljasság. Hát, kérem, a helyzet az, hogy de. Tudta. Igaz, Szálasiról tényleg tolünk hallott eloször. De aki meghallgatja a rádiót, meg fogja hallani, hogy Pákónak nem kellett agyonmagyarázni semmit. Pákó ugyanis - ugye, milyen furcsa? - nem hülye, csak nigger. Mármint hogy nigériai, mert a szó ezt jelenti. Szerinte is.

Hogy a karlengetést mi mutattuk neki? Igen, de ez a lényegen mit sem változtat. Pákó pontosan érti, kikkel van a baj az egész világon. Azt csak most tudta meg, hogy azok, akik ezt a rendszert utálták itt, Európában, azok ilyen karlendítéssel köszöntek. Megtanítottuk neki, mert ez vicces. O is tudja, hogy vicces. Pontosan tudja, mit csinál. Megmondom: kiszáll éppen ebbol az egészbol. O nem Fekete Pákó, a médiamajom, a pénzgyár, hanem egy fekete boru jogász szeretne lenni, aki mellesleg congadobon is játszik. "

Szóval még egy ilyen aljas, hátsó szándokkal megtűzdelt videót rég láttam.
Ha most bevinnék a rendőrök Tomcat-et és jól meggumibotozná a fél örs (egy-két ember használhatna viperát is), először támogatnám a hamis tanuzást rendőrök részről (mármint hogy Tomcat megbotlott a cipőfűzőjében, és a derék rendőrök segítették fel a földről). xD

Címkék: közélet bulvár morbid abszurd

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr68312578

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Athos blogja 2008.01.27. 06:04:26

Győzzön az élelemPontosabban: éljen a győzelem. Még pontosabban: "Sieg Heil". Ezt a mondatot (is) megtanulta Pákó a legutóbbi Bombagyár-videóban. Szvsz ő maga nem sokat ért az egészből, viszont annál nagyobb balhé kerekedhet belől…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gézu 2008.01.26. 18:17:31

"Ha most bevinnék a rendőrök Tomcat-et és jól meggumibotozná a fél örs (egy-két ember használhatna viperát is), először támogatnám a hamis tanuzást rendőrök részről (mármint hogy Tomcat megbotlott a cipőfűzőjében, és a derék rendőrök segítették fel a földről)."

Sajnálom, hogy te is beálltál a sorba ezzel a mondattal. Támogatod a törvény megsértését, mert valakit aljasnak tartasz. Sajnos ezzel a mondatoddal kicsit hiteltelenné tetted az eddigi írásaidat számomra, pedig nagyrészt egyet értettem velük.

Illye 2008.01.26. 18:19:10

Szerencsétlen. Szopóka.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.01.26. 18:29:19

gézu

Sajnos ez az egyetlen büntetés amit kaphat. El nem fogják ítélni. Az utcán nem húznak be nekik ...a kkor már csak a jó magyar rendőrökbe bízhatunk ..amúgy ez csak írónia volt , nem komolyan írtam :))

lemaradt a ":-)" végéról, mindjárt javítom

fara-muci 2008.01.26. 18:45:18

1, Ingyenreklám az oldalának. Ki nézett már közülünk Bombagyár TV-t ? Szerintem elég kevesen. Most meg ugye ...


Valóban. Bár, én ezelőtt és ezután sem fogom rendszeresen a kuruc.info-t és a BombagyárTV-t nézegetni...


2. Kicsinálták Pákót. Pákónak ezzel vége a magyar bulvárban, márpedig Ő abból élt. Mert ne gondoljuk azt hogy szerintük Pákó a legjobbfej néger, utálják mint a szart ...


"Utálják mint a szart" - ebben teljesen igazad van.
De magam részéről nem sajnálom Pákót; egy nevetséges fazon, aki abból gazdagodott meg, hogy szánalmassága miatt eladható volt az emberek előtt - a média mindig azt kommunikálta, hogy: "nézzétek emberek, itt egy nálatok is sokkal hülyébb egyén..."
És vannak még ilyen fazonok a bulvármédiába; akik nem nevettetők, hanem röhejesen balekok...
(Pákónak a teljesítménye 0 volt eddig is, nem hagyna maga után kitöltetlen űrt!)


3. Síránkozhatnak, hogy ők nem rasszisták, hiszen Pákó a legjobb haver néger, ártatlan áldozata a roma & zsidó & szoci & liberális összeesküvésnek, akár csak az egész magyar nemzet :-(


Hát azért ez erre nem bizonyíték...
(Ha valaki megment egy embert, az még nem jelenti azt, hogy nem gyilkos.) Tudom rossz hasonlat, de ezzel még nem tudják legitimizálni magukat a sajtó és a közvélemény előtt...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.01.26. 18:58:51

fara-muci
"ezzel még nem tudják legitimizálni magukat a sajtó és a közvélemény előtt..."

Persze, ez még kevés ...de látod a hirtelen hangnemváltást:
"O nem Fekete Pákó, a médiamajom, a pénzgyár, hanem egy fekete boru jogász szeretne lenni, aki mellesleg congadobon is játszik."

cowkie 2008.01.26. 19:06:01

1, Ingyenreklám az oldalának. Ki nézett már közülünk Bombagyár TV-t ? Szerintem elég kevesen. Most meg ugye ...

en olykor belenezek, bar szar, de nem art felvilagosultnak lenni. nyitottnak, ha ugy tetszik.

2. Kicsinálták Pákót. Pákónak ezzel vége a magyar bulvárban, márpedig Ő abból élt. Mert ne gondoljuk azt hogy szerintük Pákó a legjobbfej néger, utálják mint a szart ...

hulyeseg, meg se tudod indokolni..

3. Síránkozhatnak, hogy ők nem rasszisták, hiszen Pákó a legjobb haver néger, ártatlan áldozata a roma & zsidó & szoci & liberális összeesküvésnek, akár csak az egész magyar nemzet :-(

miert tennek ezt?

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.01.26. 19:30:42

cowkie

Szerinted Pákó meg Tomcat kebelbarátok ?

Seangreal 2008.01.26. 19:49:14

igazat kell adjak neked, kihasználták a félelmét és beégették teljesen.
bár avval vitatkoznék hogy nem tudja ki az a Hitler, hiszen a média szerint állítólag a jogi karra járt:)
alap kérdés azonban az, hogy ma pakódundikakelemenannácska a példakép.
Tanulság, Tomcat aljas ,pákó meg egy sötét nulla, a tv2, meg az rtl klub tovább sugározza a csokifaszt..

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.01.26. 20:32:41

"Tanulság, Tomcat aljas ,pákó meg egy sötét nulla, a tv2, meg az rtl klub tovább sugározza a csokifaszt.."

Ezzel teljesen egyetértek, jól összefoglaltad a lényeget ...

csé 2008.01.26. 21:59:22

Ezt az egészet lejátszották már a Reakción. Most kb 400 kommentnél tartanak.
Amúgy tök igazad van. Tomcaték aljas, gerinctelen húzása volt az egész, ezennel végleg leírták magukat nálam.

tomcat · http://www.bombagyar.hu 2008.01.26. 22:14:35

Ad1: Aljas a jó édes anyád.
Ad2: Senki sem kényszerítette Pákót semmire. Hallgasd meg a Bombagyár Rádió műsorát, amelyben a filmen hallható mondatai elhangzottak. Senki sem adta a szájába azt, amit a zsidókról és a cigányokról mondott. Sem pedig azt, amit Hitlerről mondott. Egyedül a karlendítést tanítottuk neki mi. És?

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.01.26. 22:32:26

"tomcat" ha te vagy az hanem :

ad1. Aljas vagy, mert nem felebaráti szeretetből hívtad meg a Bombagyárba, hanem mert célod volt ezzel. Mi volt a célod ? Miért hívtad meg Pákót?

ad2. Igenis aljas volt, mivel Neked célod volt azzal hogy megtanítottad neki a náci karlendítést.Mi volt a célod? Miért nem a magyar csárdás táncot mutattad meg neki ? Ezernyi más támáról beszélgethettek volna vele, de te a következő témákat hoztad fel: zsidók,cigányok,Szálasi,Hitler...


ad3. Szerinted teljesen elfogadott náci karlendítést meg "Éljen Szálasit" tanítani ? Hol élsz te ?

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.01.26. 22:35:07

csé

Tudom hogy pörög a Reakción, de egy csomón nem ismerik a Reakcio.blog.hu-t, és inkább kitettem én is , mint emailben küldözgessem körbe ...

Amúgy Tomcat blogját (a régit) mindig olvastam, jókat derültem az írásain, de túlment minden határon ..pedig gondolom már kiderült, hogy én melyik oldalon állok, szóval ha ez már nekem is sok volt .. jól elbasztad Tomcat !

Hello mindenkinek 2008.01.26. 23:31:33

Én ehhez az esethez csak az a hozzáfűznivalóm, hogy végig hallgattam a két órás beszélgetést és három alapvető dolgot állapítottam meg:
1. Pákó a beszélgetés időtartalma alatt felszabadult volt és nem érezte feszélyezve magát amiatt hogy fekete.
2. A meghívást elfogadta (hisz ott volt) és ha tényleg nem felebaráti szeretetből hívták volna meg azt észre vette volna és otthagyta volna őket. Ennek ellenére vígan iszogattak és felüdülten beszélgettek Magyarországról, Nigériáról, zsidókról és cigányokról és számtalan gonoszságról meg hazugságról.
3. A beszélgetésből megitélve nem hihető el az hogy őt diszkriminálták volna. A Bombagyár nem Kuruczinfó!

+csak erkölcsösséget és igényt tanítottak és történelmet
+ez a fent lévő videó meg van vágva!
Ezért előbb hallgasd meg a két órás beszélgetésüket és aztán alkoss véleményt!
+ én nem védem őket!

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.01.27. 00:32:34

+csak erkölcsösséget és igényt tanítottak és történelmet

Láttuk a videóban hogy ez mit "takar" ... elég kemény lehetett 2 órát ebből végighallgatnod ...

tomcat · http://www.bombagyar.hu 2008.01.27. 01:21:42

Kérdéseidre.

1. Igen, azért hívtam meg Pákót, mert szerintem nem egy köcsög nigger, aki megérdemli, hogy agyonüssék, csak mert keveset tud Európáról, és rosszul beszél magyarul. Pákóból bohócot csinálnak. Ez neki rossz, mert sehová se jut vele, nekünk meg szintén, mert rombolja a kultúrát ebben az országban. Hallgasd meg a rádióműsort, és akkor meghallhatod, mit beszélgettünk vele pontosan.

2. Azért tanítottunk neki náci karlendítést, mert az vicces. Egy néger, aki Heil Hitler-ezik. Nem tudom, miért "aljasság" ez, és miért nem aljasság szerinted az, hogy alig pár tízezer forintot kap a cigány menedzserétől egy fellépéséért, miközben egymillió alatt nem is lép fel. Kiutálja a média? Na és? Nem veszít vele semmit, mert visszamegy az egyetemre, elvégzi, és ember lesz belőle, nem médiamajom.

Hogy karlendítést "tanítani" milyen dolog, az pedig attól függ, kinek tanítjuk és miért. Én azt vallom, hogy le van szarva a zsidók szájbabaszott nagy érzékenysége, mert ez a mi országunk, és nem az övék, akik látványosan elkülönülnek, rettegnek, és mindenáron bele akarnak pofázni, hogy mi hogyan éljünk és gondolkodjunk. Nem vagyok náci, de ha egy Heil Hitler fáj nekik, akkor csakazértis heilhitlerezek. Lehet menni Izraelbe, akinek nem tetszik.

Gábor 2008.01.27. 02:57:59

Tomcat-nek egyszer kéne csak beverni azt a kurva nagy pofáját. Milyen alapon mondod azt hogy ez a te/ti országotok, mikor sok zsido család régebb ota lakik itt mint te meg a fattyu népséged. Kurvára felháborit hogy te meg a mocsok slepped poénbol hitlert éltetni tanit egy szerencsétlen bolondot. itt az ideje hogy téged és hozzád hasonlo szardarabokat kitisztitsuk az országunkbol.

Gábor, körülmetélt MAGYAR, zsidó vallású lakos

Az idegen szép, az idegen jó! Tilos utálni, muszáj szeretni! 2008.01.27. 05:44:28

Gábor 2008.01.27. 02:57:59, akiket te Tomcat fattyú népségének nevezel, azok mi vagyunk, a (még véletlenül sem zsidó, akkor már inkább néger :) magyarok, akiknek nagyon nem tetszik, hogy IDEGEN "kultúrájú", idegen "vallású", idegen érdekeket szolgáló "emberek" rabolják ki és züllesztik le a MI országunkat, népünket. Hogy ilyen Pákókat, Győzikéket, Kúrcsányokat tolnak naponta a pofánkba a tvben, a neten, a rádióban, a parlamentben, miközben a testvéreid ellopják, "felvásárolják" a gyerekeink alól még az iskolapadot is. És ezt még a Fekete Pákó is képes fölfogni! Nem is csoda, hogy tiszteli Hitlert és a mi egykori Nemzetvezetőnket, a megtisztulásra tett kisérleteiket! :)

Mellesleg olyan, hogy zsidó vallású magyar nincs, ez egy oximoron, amivel a "hozzád hasonló szardarabok" -idézet tőled- előszeretettel takaróznak. Legfeljebb zsidó vallású magyar állampolgár. Bár ha az emberek egyszer észbekapnak, akkor az se sokáig... addig is ... Kitartás! :)

Az utolsó mondatoddal viszont minden magyar érzelmű ember egyetérthet, még ha a héber billentyűzeten nem is tudtál ékezeteket írni:
"itt az ideje hogy téged és hozzád hasonlo szardarabokat kitisztitsuk az országunkbol."

Dr. Stein (törölt) 2008.01.27. 06:05:40

"de egy csomón nem ismerik a Reakcio.blog.hu-t,"
hehehe, a szerénység sem ebben a bokorban terem. Mert alkalomadtán kitesznek a főoldalra, még lehetnél kicsit visszafogottabb.

Az "aljas" szó használata, az erőszakra való felhívás lám, "demokrata" berkekben is előbújik. Öklendezni ezen a cikken is lehet, mert tele van gyűlölettel.

kintlakó 2008.01.27. 07:48:53

Gábor 2008.01.27 02:57:59

A bunkók 3 óra körül szépeket álmodnak te nem vagy magyar csak egyszerű(sokesetben lehetsz
nagyszerű)magyarállampolgár!!!!
A kijelentéseddel megsértettél engem és az idegen állampolgársággal rendelkező magyarokat!
Mi nem vagyunk ukránok,szerbek,románok stb.mi az elöbb emlitett országok állampolgárai vagyunk de :
MAGYAR- ok vagyunk.
Lásd,hogy Magyarország lakossága nagy részt belőletek,horvátokból,szerbekből,szlovénokból,svábokból,tótokból áll.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.01.27. 08:08:53

Dr. Stein
"de egy csomón nem ismerik a Reakcio.blog.hu-t,"

ismerőseim közül senki sem ismeri ... ez van :)
tudom hogy ti ismeritek ...de nem mindenki olyna nagy blog-olvasó mint Te vagy Én ..

Amúgy meg miért nem lehetne ott is kint meg itt is ?
szabad világ - szabad blog ... ez volt az én véleményem az "ügyről" ... lehet vele egyet meg egyet nem érteni. Ha Te máshogy látod , akkor tisztelettel el fogom olvasni ....

demokrata zero xD

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.01.27. 08:19:13

tomcat

elég nehéz vitázni, mert nagyon elfogult vagy, de megpróbáljuk ...

2. Azért tanítottunk neki náci karlendítést, mert az vicces. Egy néger, aki Heil Hitler-ezik.

Köszönöm, ennyi elég is volt.
Következő műsorba tudod kit hívjál meg ? Egy csimpázt, mert ha egy majom csinálja a náci karlendítést, az SOKKAL viccesebb lesz !


"Én azt vallom, hogy le van szarva a zsidók szájbabaszott nagy érzékenysége"

Nem vagyok zsidó, hanem keresztény-konzervatív, és igenis zavar a náci karlendítés . Sőt , elárulok egy nagy titkot : 10 emberből 9-et biztos hogy zavar! Most akkor bennünk van a hiba vagy benned?

"mert ez a mi országunk, és nem az övék, akik látványosan elkülönülnek, rettegnek, és mindenáron bele akarnak pofázni, hogy mi hogyan éljünk és gondolkodjunk."

Nekem még az életbe nem pofázott bele senki hogyan éljek és mit gondoljak. Lehet ha te is szépen dolgoznál mindennap (hétfőtől-péntekig 8-tól 5-ig) mint az emberek nagy része, akkor nem lenne annyi időd agyalni a zsidó-összesküvésen ....

"Nem vagyok náci, de ha egy Heil Hitler fáj nekik, akkor csakazértis heilhitlerezek."
Kérlek, nem álltasd magad ....
-náci vagy
-nem fognakelmenni Izraelba
-miattad meg a többi náci karlendítő miatt síránkoznak állandóan hogy "náci veszély" van magyarországon stb ...ami persze tudjuk hogy hazugság, de veletek mindig lehet példálózniuk.
Ha nincs példa = nincs siránkozás.

aranyhaj.blogspot.com · http://aranyhaj.blogspot.com 2008.01.27. 09:11:03


Sajnálom Pákót emiatt a cirkusz miatt. Biztosan beugratták.
Nem tudom, miért kell kikezdeni, hogy buta... mások, akiket nap mint nap nézünk a tv-ben mint műsorvezetőket, színészeket, médiasztárokat, talán okosabbak? (Legtöbbjük bizonyára libáért cserélt diplomát.)

Joe 2008.01.27. 11:48:53

Szerintem Tomcatéknek igaza van, be kell vinni a köztudatba ezt a zsidó, cigány témát, mert nagyon félnek ettől.
Valaki karlendített, meg szereti Hitlert, és a zsidómédia máris sír, és rohan a rendőrségre.
Magyarországon miért ne lehetne kritizálni(esetleg utálni) idegen népeket, akik nekünk ártanak, ne kelljen már mindenféle ideszakadt élősködőt szeretnünk!

Joe 2008.01.27. 11:54:30

Gábor!
Milyen alapon mondják/mondjuk?
Talán, mert ez a mi országunk, és nem a zsidó családok élnek itt régebben, ezt elhiheted(de mióta ittvannak nagyon jó ám nekünk).
Engem meg az háborít fel, hogy nyomatjátok a szar libsi zsidó kultúrátokat, erre nincs szükségünk.
Mivel itt mi vagyunk otthon, ezért mi is mondjuk meg, hogy mi legyen.

ezvannn 2008.01.27. 12:09:48

Gábor! Ősi zsidó szokás azt hinni magadról,hogy akármikor,akármelyik másik nemzet tagja lehetsz. Megtanultál magyarul? zsidó maradsz.

Bit Rot 2008.01.27. 12:38:24

Ha Pákót ezután kicsinálja a média, az rasszizmus.

Azért fogják kicsinálni, mert fekete, "néger".

W 2008.01.27. 14:37:45

Zero:
Ha már itt tartunk, akkor Te is aljas vagy; azért illett volna vagy az egészet idézni, vagy legalább linkelni:

www.bombagyar.hu/komment.html

zi 2008.01.27. 15:12:03

Ez a videó, és Tomcat is, velejéig aljas.
Ez olyan mint a nyelvünket nem értő lányokkal azt ismételtetni: Dugjál meg!

Remélem Tomcat elmesélte Pákónak milyen arcot vágott Hitler amikor a Berlini olimpián egy fekete bőrű futó nyert.

A cigányokról tényleg magától beszélt. De a zsidókat Tomcat adta a szájába. (Nigériában azért nincs az embereknek pénzük mert a zsidók kormányoznak. Ez nem pontos, de nagyjából.)

Hát ezért romlott.
Persze, ne is írjátok! Tudom, hogy egy mocskos liberálbolsevik, buzi komcsi vagyok.

Töppedt medve 2008.01.27. 15:25:58

Mekkora itt a felháborodás. Végre van min csámcsogni, igaz zero? Ne beszéljünk a komoly problémákról amik valódi válságot okoznak az országban, beszéljünk ilyen jelentéktelen ügyekről...ostoba fasz vagy. Ez a te bajod zero, és a sötétséged beteríti ezt az amúgy érdekes blogot.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.01.27. 15:59:03

W

ott a link :
"És minderre Tomcat reagálás :"

a "reagálás" maga a link

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.01.27. 16:03:12

Töppedt medve

Kicsit megbántottál ...

Mint látod, komoly problémákról és más bicskanyitogató dolgokról is beszélünk itt, lásd a "Romatelep Szolnokon" ahova be is írtál olvastam, vagy a 4-es metró meg egyéb dolgok.

Én ezt a videót fontosanak tartottam, persze lehet hogy más számára nem az, de akkor szépen ki lehet hagyni, nem kell megnézi vagy kommentelni ...

Illetve, mint vetted észre , mindig igyekszek kultúrált hangnemben kommentelni, így az "ostoba fasz vagy" -ra most nem reagálnék.

Átlagember 2008.01.27. 16:20:56

Az egész úgy szomorú ahogy van.A legeslegszomorúbb az egészben, hogy egy ilyen emberre mint a Pákó és a Tomcet időt,írást,gondolatot KELL elpazarolni rövid kis életünkből.Remélem ezentúl szalonképtelen lesz a tv-ben, bár az ellenkezőjén sem lepődnék meg.Hitlert pedig Nigériában is ismerni illik.Sajnálnom kellene szegényt hogy csőbe húzták?Hát másért sajnálom és másért szegény!Pákó nevetséges viszont Tomcet félelmetes!!

W 2008.01.27. 16:44:01

zero:
Elnézést, figyelmetlen voltam.

Grege 2008.01.27. 16:55:09

"Ne beszéljünk a komoly problémákról amik valódi válságot okoznak az országban, beszéljünk ilyen jelentéktelen ügyekről..."

Szerintem meg Te vagy a fasz, meg mindenki aki ezt a faszságot kezdi el nyomni végső érvként.

Nem azért, mert ennyire egyet értek ezzel a posttal, de a faszom tele van azzal, hogy Te vagy bárki más meg akarja mondani, hogy az emberek miről beszélhetnek és miről nem... egy blogban.

Végül pedig olvasd el zero eddigi írásait és rögtön meglátod, hogy milyen progblémákkal foglalkozik, igen olyanokra gondolok, ami ebben az országban jelen vannak, Te ostoba!

Szél 2008.01.27. 17:31:36

Elég nagy butaságnak tartom ezt a magyar-nem magyar kérdést faji alapon megközelíteni. Bárki - a legkeményebb szélsőjobbos is - biztosan találna a felmenői között legalább egy-két szerb, horvát, német, de akár zsidó, cigány őst is! (De az is lehet, hogy néhány száz év végigkövetése után el is fogynának a magyar ősei!) Az emberi történelem természetes velejárója a keveredés (ennek hiánya nem is lenne egészséges): olyan, hogy "100%-os magyar", nagy valószínűséggel nincs is. (Ha valaki mégis annak tartja magát, nyugodtan bizonyítsa be dokumentumokkal! Ha pedig nem tudja, csak "úgy érzi", akkor pl. Gábor miért ne érezhetné magát magyarnak?) És minek érezheti magát pl. az, akinek mind a 4 nagyszülője más országból települt be, de ő (akárcsak a szülei) Magyarországon született, itt nőtt fel, a magyar kultúrát szívta magába, kizárólag magyarul beszél, és csupán különlegességként tartja számon, hogy az ősei máshonnan származtak? Szerintem a magyarságot a kultúra és a kötődés határozza meg, és a legkevésbé a gének... (A kultúra esetében most eltekintve a vallástól, hiszen a magyarok között is vannak katolikusok, evangélikusok, reformátusok, illetve manapság egyre többen ateisták, vagy különböző szekták tagjai is. Tehát a zsidó vallás sem akadálya a magyarságnak, még ha nem is ez a leggyakoribb. :))

A másik dolog: ha valaki tényleg nem magyar (magát sem tekinti annak), akkor az már nem lehet magyar állampolgár sem? "Ki kell söpörni", ahogy néhányan írtátok? Mert akkor ugyanezt megtehetné a többi ország is az ott élő magyarokkal... A kultúrák egymás mellett élése, ill. keveredése a történelem során mindig is jellemző volt: nincs ezzel semmi gond, amíg egyik sem akarja kiirtani a másikat, illetve a kisebbség nem akarja rákényszeríteni a szokásait a többségre, és hajlandó beilleszkedni, békesen együttélni a többiekkel. (Viszont ez utóbbi visszafelé is elvárható: ha valamely nemzet nem fogadja be a beilleszkedésre hajlandó jövevényeket, az szimpla önzés.)

Valóban vannak olyan "élősködők", akik a becsületesen dolgozó többség munkájából élnek, nem is akarnak beilleszkedni, és legfeljebb rombolásra képesek. Őket én sem látom szívesen az országban. De ez alapvetően egyéni, és nem faji-nemzetiségi kérdés. (Tehát lehet X.Y.-t utálni azért, mert nem dolgozik, rongál, rabol stb., de önmagában azért, mert pl.cigány, nem. Még ha sok ilyen cigány van, akkor sem. Sajnos ezt nem értik meg sokan...)

A konkrét témáról: Pákó egy óvodás gyermek szellemi szintjén áll, nem túl nagy dicsőség bolondot csinálni belőle, csak a partner jóízlésén múlik, hogy meddig megy el. Tomcat jó messzire elment, lelke rajta...

rembrant · http://www.zavodjenje.com/ 2008.01.27. 18:09:19

Amit a cigányokrol mond többnyire igaz.. lehet háborogni de akkor is van egy "életforma" ami átlagában roma családokra jellemző.

Hello mindenkinek 2008.01.27. 18:44:23

2 különbség a magyar állampolgár és a magyar között:
-magyar állampolgár az aki Magyarországon él és virul
-magyar ember az aki e mellett vagy nélküle (pl: Székely) tesz is a hazájáért
+magyarnak érzi, vallja magát teljes mértékben
+ elhatárolódik minden magyarellenes szervezettől és magyarellenes megnyilvánulásoktól
+ a magyar kultúrát ismeri ezt követi és a magyar ünnepeket megtartja.
Dióhéjban ennyi.

Oregon (TM) 2008.01.27. 19:31:55

Töppedt medve 2008.01.27. 15:25:58.

+1

Bezuhov. 2008.01.27. 19:54:43

Tomcat et. (hasonszőrű társai)!

Minden országban, kultúrában van söpredék, aljanép..ez van el.. kell fogadni. De nem minden országban lehet ekkora pofájuk, mint neketek nálunk. De hátha eljön az idő amikor el lesz kenve a szátok...tisztességesen. Yeah!! :DD

A magyar-nem magyar marhasághoz csak egy gondolat:
A tisztességes emberek (magyar és nem magyar nemzetiségű) mellett - akik próbálnak normálisan élni ebben nyamvadt országban, akad itt pár majom, akik trikolór színű villogóval közlekedve a "magyar vagyok én magyar vagyok!"-at visítják, zsidókról nyűszítenek meg a székelyhimnuszra maszturbálnak! Már csak a tisztánlátás kedvéért!
:)

egy nem zsidó, nem cigány, nem sváb etc, hanem egy magyar véleménye (bár én a sok hülyével ellentétben nem tudom visszavezetni a családfámat Árpád vezírig...akkor most mi vagyok?)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.01.27. 20:14:53

UPDATE 2
velvet.hu/celeb/fekete0127/

Pákó:
"„Egyáltalán nem tudtam róla, hogy hova megyek. A helyszínen derült ki számomra, hogy egy rasszista rádióba hívtak meg interjúra. Nem tudtam, hogy ilyen helyzetbe fogok kerülni. Féltem. Nem tudtam, hogy fogok ebből kijönni, úgy nézett ki, ha nem működök együtt: kinyírnak. Megbeszélték velem, hogy mit kell mondanom, nem mertem fellépni ellenük, hiszen tudtam, hogy utálják a feketéket, ahogy a cigányokat és a zsidókat is. Egyedül voltam."
"„Mondtam is a páromnak, hogy miben kerültem, ő meg azt javasolta, hogy tegyünk feljelentést. Nem tudom, mi lesz." Fekete Pákó a Velvetnek arról is beszámolt, hogy arra is megkérték, zsidózza le Gyurcsányt, de ennek nem tett eleget."

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.01.27. 20:54:43

sose derül ki az igazság ...
mindegy, hagyjuk is ...

Perillustris 2008.01.27. 21:05:58

Méghogy Pákónak "lőttek"... Uralni fogja a bulvármédiát jövő héten a hír. Pákó szerepelhet, ennek ő örül, a Bombagyár pedig reklámidőhöz jut. Ha objektíven nézem, a szereplők jól járnak. S hogy ilyen kényes témával? Ja, inkább Dundika még kétszer!

Fj0d0r 2008.01.27. 21:09:04

"1, Ingyenreklám az oldalának. Ki nézett már közülünk Bombagyár TV-t ? Szerintem elég kevesen. Most meg ugye ..."

Miért lenne Tomcatnak érdeke, hogy ti nézegessétek az ő oldalát? Gyökerek! Így is sokkal többen nézik mint ezt a szart!

csé 2008.01.27. 21:38:27

zero · vastagbor.blog.hu/ 2008.01.26. 22:35:07
Dettó. Sőt még pólóm is van.
TC:van egy 17 éves 140 kilós bomberes kis haverom: ez náluk vicces...

Gábor 2008.01.27. 23:51:31

Még mindig hányingerem van, öklendezve hallgattam a 2 órás felvételt. Az hogy valaki nem szeret egy népet az a szive joga. Az hogy valaki komolyan azt gondolja hogy zsidó világuralom van és ezt még hangoztatja is, na az ostobaság. És embereket uszit azzal hogy azt állitja minden csak hazugság, nincs gázkamra, nincsenek halottak.
Badarság, de tegyuk fel tényleg nem voltak gázkamrák. Ezt értsem ugy hogy: " A németek nem öltek meg 6 millio zsidót, cigányt gázkamrákban, csak dunábalötték, elégették, kinozták, éhezteték, fejbelötték, emberkisérleteket végeztek rajtuk, és nem is voltak 6 millioan csak joval kevesebben." ÉÉSS? Bazmeg szerinted ez akkor igy normális? Én azt mondom neked, te figyelj a családodat nem fogjuk elgázositani csak egyenként fejbelőjjük őket, ez igy jo lesz pajti? Hát mi a faszt képzeltek ti magatokrol? Hogy veszitek a bátorságot hogy történelmi tényeket hazudtoltok meg? Ha csak egyetlenegy embert öltek volna meg az se lenne normális.
És mindentol függetlenul MAGYAR vagyok, nem járok zászlokkal tojást dobálni meg felvonulni, gárdákba se jelentkezem. Senki, főleg nem ilyen ostoba, buta lények mint ti nem kérdőjelezhetitek meg a magyarságom.
Az amit ti meg a sleppetek csinál az nem magyarság, egy iagzi magyar azon töri a buksiját hogy lehetne ezt az országot előrevinni. oké hogy odafönt is elbasszák, de azzal amit csináltok ti is romboljátok. és a vicc az h ugysem értitek meg, zsidozzatok le ujra, egy ostoba embernek nem lehet megmagyarázni ugysem hogy mi a helyes. de ha 100 emberbol 99 azt mondja hogy ez nem helyes akkor talán el kéne gondolkozni.
És menjetek csak felvonulgatni, meg kart lenditeni, terjesszétek az igét, ugysem értek el semmit. Igy nem.

Sálom

Gábor 2008.01.27. 23:56:02

Ja.És egyesével mindegyik neonáci fasiszta féreg bekaphatja a blankolt faszomat!

moRtiZ 2008.01.28. 08:38:47

Izé... Gábor itt a legfőbb probléma, hogy 50 év után is NON-STOP FOLYMATOSAN egész éven át erről kell beszélni, hogy holokauszt, és szegény zsidók. Minden héten olvasok legalább 3 hírt a holokausztról. (érdekes, hogy az örmény holokausztról nem lehet ennyit hallani, pedig az is igencsak durva népírtás volt).

Viszont aki azt mondja hogy vesszen Trianon (és vágyakozva Nagy Magyarország címert hord), na az már náci. Remélem érted miről beszélek.

Nekem a fentieken kívűl más problémám tudtommal még nem volt a zsidókkal, remélem ez így is marad.

Viszont itt hozzáfűzném még, hogy a jobb - bal oldal olyan durván szétrugdalja ezt az országot, hogy ha rágondolok sírnék. Köszönjük meg főként a politikusainknak. Ez is csak Abszurdisztánban lehet így.

Pákó-ról: Tényleg jobb lenne ha visszamenne tanulni az egyetemre. Mondjuk egy normális országban Pákó produkciójának nem lenne ekkora keletje. Hogy itt miért van? Nem tudom de sírok basszameg :(

afrosamurai 2008.01.28. 11:26:10

Szepnapot!

Szerintem ez az egesz dolog anyira agyatlan.
egyreszt : ha ez a vid nem lett volna ide kirakva akkor kb 90%al kevesebb ember nezi meg
masreszt : sztm abol lehet majmot csinalni aki hagyja
harmadreszt : attol en nem rettegek ,h a pakonak nem lessz innentol kezdve szerepe mediaban
negyedreszt : sajnos mindig is lesznek "olyan" emberek akik oromuket lelik az ilyen es ehez hasonlo videk kesziteseben

ja es en is sirok moR10el egyutt

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.01.28. 11:57:41

"ja es en is sirok moR10el egyutt"

én is :-(((

232323 2008.01.28. 14:11:14

Gábor 2008.01.27. 23:51:31

"Ha csak egyetlenegy embert öltek volna meg az se lenne normális"

Pont ez az kedves Gábor! Minden ember számít! És pont ezért nagyon nem mindegy, hogy 6 000 123 vagy (hasracsapok) 460 343 zsidót veszett oda a világháborúban. Vagy Neked mindegy, hogy 5,5 millió ember meghalt-e vagy sem?

:)

... 2008.01.28. 15:18:08

ha igazság a holocaust ténye akkor miért védik ezt tőrvénnyel 13 országban? Ha igaz akkor miért kell védeni?

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.01.28. 15:54:30

...2008.01.28. 15:18:08:

valszeg azért, mert mindig mindenhol akadnak hozzád hasonlók, akik megkérdőjelezik.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.01.28. 16:17:56

tomcat:
"Igen, azért hívtam meg Pákót, mert szerintem nem egy köcsög nigger, aki megérdemli, hogy agyonüssék, csak mert keveset tud Európáról, és rosszul beszél magyarul."

Pákóval nem az a baj, hogy keveset tud Európáról, hanem, hogy keveset (ami konvergál a semmihez) tud bármiről a világon. Leszámítva a saját farkát. Ezért legfeljebb sajnálni lehet szerencsétlent. Agyonütni senki sem akarta.

"Pákóból bohócot csinálnak. Ez neki rossz, mert sehová se jut vele, nekünk meg szintén, mert rombolja a kultúrát ebben az országban."

Most te csináltál bohócot belőle. (Gratulálhatsz magadnak.)
Ezzel aztán most sokra fog menni.

"Azért tanítottunk neki náci karlendítést, mert az vicces."

Erre mondhatnék valami csúnyát is, de inkább csak annyit a te szinteden: öcsém, ez nem vicces. Vagy pl az 56-os áldozatokon is ilyen jókat szoktál viccelődni?

" és miért nem aljasság szerinted az, hogy alig pár tízezer forintot kap a cigány menedzserétől egy fellépéséért, miközben egymillió alatt nem is lép fel"

Mi ebben az aljasság? Vn szerződés a menedzserrel? Nincs? Akkor miért fizet neki? Van? Akkor fizessen. De miért írta alá? Csak nem a gonosz média vette rá az értelmes Pákót erre is?
Mennyiben játszik itt szerepet a menedzser faji hovatartozása, hogy így ki kellett emelni?

"Kiutálja a média? Na és? Nem veszít vele semmit, mert visszamegy az egyetemre, elvégzi, és ember lesz belőle, nem médiamajom."

Kultúrát az egyetemen nem tanítanak. Az felsőfokú képzés.

"Hogy karlendítést "tanítani" milyen dolog, az pedig attól függ, kinek tanítjuk és miért. Én azt vallom, hogy le van szarva a zsidók szájbabaszott nagy érzékenysége, mert ez a mi országunk, és nem az övék, akik látványosan elkülönülnek, rettegnek, és mindenáron bele akarnak pofázni, hogy mi hogyan éljünk és gondolkodjunk. Nem vagyok náci, de ha egy Heil Hitler fáj nekik, akkor csakazértis heilhitlerezek. Lehet menni Izraelbe, akinek nem tetszik. "

Felőlem egész életedben heil hitlerezhetsz. Kurva fárasztó lesz, de a te bajod. De mi az, hogy a mi országunk? Kié? Mit értesz a "mi" alatt? Akit te kijelölsz, azé?

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.01.28. 16:29:33

"Nem vagyok náci, de ha egy Heil Hitler fáj nekik, akkor csakazértis heilhitlerezek. Lehet menni Izraelbe, akinek nem tetszik. "

Most tényleg ennyire naiv, hogy azt hiszsi BÁRKI is el gog menni Izraleba, mert kartlendítget ?

Franciaországban mennyi zsinagógát égettek porig ?
Sokat ?
Hány zsidó "menekült" el ?
Kevés ?

Az a baj, hogy azt hiszi egyedül mindent el fog tudni érni.

Sokkal nagyobb haszna lenne, ha inkább csak felnyitán az emberek szemét, higgadt, okos érveléssel.
A náci karlendítés egyik sem ...

tata86 2008.01.28. 16:32:58

"Egy ember halála tragédia, millióé statisztikai adat." /Sztálin/

"történelmi tény" meg nincs, ha csak nem láttál vmit saját szemeddel, és azt is jól tudjuk, hogy a győztesek írják a történelmet.

TCék meg tényleg átlendültek a ló túlsó oldalára, a 6millió zsidó (többiek meg le is vannak szarva) tényleg valszínűleg baromság, de ha "csak" 460 343 akkor is iszonyú. Talán nem lennének annyira népszerűek az összeesküvéselméletek, ha nem bűntetnék a holokauszt kivizsgálását. Persze ez nem menti a bombagyár egyes szerkesztőit.

Pákóval meg jól kibasztak, bár ez így mégis szebb, meg viccesebb mintha kamera nélkül háromszor pofán vágták volna... Igazából az a szörnyű hogy nem biztos hogy el letöri pákó karrerjét. Mondott ő ugyanilyen dolgokat a magyar történelemről (,persze az nem zsidókóról szólt) ezt is el fogják azzal intézni, hogy szegény hülye, "de vicces".
Viszont néhány zsidó(és nemzsidó) médiaguru meg elgondolkozhatna azon, hogy lehet hogy az embereket nem kéne ennyire végletekik elhülyíteni. Még profitmaximalizálásért sem.

... 2008.01.28. 17:00:00

és miért baj az ha megkérdőjelezi valaki (az álláspontomat nem akarom felfedni!) a Holokauszt tényét? miért olyan szent és sérthetetlen dolog ez?
Kinek az érdeke az, hogy mindenkinek ez az álláspontja legyen a Holokausztról? A Gulag táborokban a Holokausztnál is borzalmasabb dolgok voltak mégse védik tőrvényekkel!

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.01.28. 17:13:53

... 2008.01.28. 17:00:00
Nem szent és nem sérthetetlen, csak kibaszott idegesítő, hogy időről időre ez a téma. Megtörtént, kész. Elég baj, hogy megtörténhetett. Nem kell folyamatosan táncolni a túlélők és a hozzátartozók idegein, azzal, hogy kétségbe vonja valaki azt, amit elszenvedtek.

(Nekem személy szerint egyébként nem szimpatikus módszer ennek törvénybe foglalása, de különösebben nem is zavar.)

pubbancs 2008.01.29. 13:44:49

Érdekes ez az egész. Érdekes a magyarságtudata néhány embernek a videó alapján, és érdekes persze az is, hogy a média felkarolja Pákót. Pákó lehet vicces egy kisebb társaságban sörözés mellett, de médiában megjeleníteni gáz. Ahogyan Tomcaték viselkedése is az, mert lehet szerintük vicces egy ilyen történelmi esemény, szerintem szomorú. Talán nem mindenki növi ki az ilyen béna tréfákat felnőtt korára, de hát az a szép, ha valaki örök "gyerek".

tetsuo 2008.01.29. 14:49:34

aki hülye haljon meg? aha

nagyM · http://nagym.blog.hu 2008.01.30. 00:00:11

ááááááá. hihetetlen! Engem nem a zsidók háborítanak fel, hanem az ilyen gyöpös, hülye, tudatlan, kispöcsű, minkanélküli, kamu-keresztény, faszfejek, mint a tomcat. meg a náci haverjai.

a jó kurva anyjukat, az ilyeneknek. pákónak meg annyi esze sincs, mint egy 10éves gyereknek. hogy a francba jutott ez be egy jogi karra?

nagyM · http://nagym.blog.hu 2008.01.30. 00:04:09

és még valami: ha ezt a tomcates náci bandát igazából érdekelné a magyarok sorsa, akkor átmennének szolvákiába és ott csinálják ezt a szarvihart.

Igen, kedves nagyarcú Tomcat. fogd a kibaszott kamerádat, menj át szlovákiába és ott hirdesd az igét. ott talán 2 perc alatt beverik a pofádat, meg a hülye haverjaidét. bárcsak látnám. ott te is egy kibaszott idegen vagy, aki jobb ha kussol, mert ott nem úgy bánnak majd veled a szlovák rendőrök, mint a magyar kollégáik.

2008.01.30. 11:04:32

Nekem csak egy apró kérdésem van. Ateista vagyok, tehát se keresztény, se zsidó, de mindenképp ellene minden pénzsóvár egyháznak és jót röhögök a bigott vallásos embereken. Alapjában véve liberális felfogású vagyok, pedig nem vagyok buzi. Hiszek a hagyományosnak mondott családi értékekben plusz a családtagok egyenrangúságában, feleségem, gyerekem van és egyiket se bántalmaznám vagy nyomnám el semmilyen módon, mivel ellenkezik az elveimmel. Magyar vagyok, talán jobban, mint bárki a komplett kurucinfós-bombagyáros bagázsból, incl. P. Tamás náci, a nagyszüleim közül kettőt a Felvidékről, egyet Bukovinából zsuppoltak ide a háború után, mert (figyelj!) magyarok voltak, mégse rázom az árpádsávost a téren egy ostoba irredenta műdalra, amit "székely" "himnusz" néven terjesztenek, pedig nekem még jogom is lenne rá. Alkalmazottként dolgozom Budapesten, adót, járulékokat fizetek ill. vonnak tőlem, amiből isolákat, kórházakat, utakat tartanak karban, úgy-ahogy, de ez most mindegy.
Namármost: hogy merészeli egy jöttment, sunyi, hazug náci, csak azért, mert nem értek vele egyet, azt mondani nekem, hogy húzzak el az *ő* országából?

Vesszőcske 2008.01.30. 15:35:22

SzaboZsee 2008.01.30. 11:04:32 :
Itt azt írod,hogy te liberális felfogású vagy, ugye?
Itt már csak az a Nagy kérdés hogy MILYEN liberális?
Mert már rég nem arról szól a liberalizmus mint ami a 19.sz.- ban volt! A mai liberális felfogás 1968-óta él
(amikor az oroszok bevonultak Csehszlovákiába a táncdal fesztivál idején). Ezeket a '68-as eszméket képviselik a mi liberálisaink (sztem te is). A másik meg az hogy lehetetlen elhinni neked ezt a mondatocskát: "Hiszek a hagyományosnak mondott családi értékekben plusz a családtagok egyenrangúságában, feleségem, gyerekem van és egyiket se bántalmaznám vagy nyomnám el semmilyen módon, mivel ellenkezik az elveimmel". Mert a hagyományos családi értékrend mindenkinél ahány ember annyi féle.....
+ a hagyományos dolgok a konzervatív, keresztény-nemzeti emberekre jellemzőek nem pedig terád! A liberalizmus gyökerei a szabadság-egyenlőség-testvériségből ered ami sosem valósult meg! Ebből kiindulva nem hiszem el azt hogy egyenlőség van egy férfi és egy nő között főleg egy házasságban nem (hisz szabadelvű vagy nem? és a házasság nem egyenlő a szabadsággal hisz nem mehet el másokkal... testvériség hol van hol nincs)! Valamelyikük dominánsabb! Ha mindkettő egyenlő lenne abból csak a harc van valakinek nyelni kell és az nyilvánvaló hogy te keresed a kompromisszumot vele (magyarul: te nyelsz).
+ amit kisilabizáltam a szövegedből az az hogy toleráns vagy ami egy liberálisra jellemző csak ezzel az a baj hogy túl sok mindent! Tegyük fel hogy a feleséged megcsal, zűlött életet él hanyag külsejű és erkölcstelen lenne ennek ellenére szereted és elnéznéd a hülyeségét ez okból mert liberális vagy+ ő dirigál neked! na kb én egy ennyire papucs emberkének nézek egy liberálist!
+ hogy hisznek a kapitalizmusban és a feminizmusban (feminizmus="nemi egyenlőségért küzdő" általában nőnemű emberek akik többet akarnak mint egyenlőnek lenni.....) ez sztem elmond mindent
+ ha a gyerekeid nem értenének veled egyet? tegyük fel hogy a gyereked baptista lenne? őt is kiröhögnéd? na ez a baj a liberálisokkal..........csak mondják azt hogy toleránsak de ők sem azok mindenkivel (lásd: fuck christmas party, Tomcat.....)
elvileg tolerálnod kéne mindenkit! mindentől függetlenül..........

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.01.30. 16:20:03

Vesszőcske:
(kicsit zavaros a hsz-ed, megróbálok egyszerűen fogalmazni)

Az, hogy valaki liberálisnak vallja magát, nem feltétlenül jelent egyet a liberalizmus eszméjével való azonosulásnak. (Az ismeretét sem feltételezi.)
A liberális gondolkodás a _hétköznapokban_ az élni és élni hagyni elvén alapul. Nagyjából azt jelenti, hogy nincs kifogásom az ellen, hogy mások, másképp éljenek, gondolkodjanak, cselekedjenek, érezzenek, mint én. (Amig persze a társadalmat ez nem veszélyezteti - de ez már bonyolultabb.)

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.01.30. 16:22:54

azonosulással (nem azonosulásnak)

pisti 2008.01.31. 01:53:38

Szerintem marha jó videó:)

toti 2008.01.31. 02:16:45

Gáborka, te meg egy picit nézzél utána hogy a néped mit művel Palesztínában...

Fa Szabolcs 2008.01.31. 02:58:31

A bomber dzseki viszont vicces volt.

magyarMAGYARmagyar tanár 2008.01.31. 19:21:55

Kedves gyerekek! Nyújtsa fel a kezét, aki úgy emlékszik, tett anno születése környékén valamit, BÁRMIT, hogy pl. épp ne cigánynak, zsidónak, vagy csekélyértelműnek szülessen? Ejnye!!!, nem látok egy kezet se! Hűha, csak nem már oda fajultunk, arra hencegünk, sőt, támadgatunk, amik épp nem vagyunk?
Jaj, de ostoba vagyok, hát ez csak egy virtuális időtöltés, még a nevünket se kérdezték itten!...
Akkor a mai házi feladat azoknak, akik sokat hiányoztak a szocializációs órákról:
Mekkora esélye lehet egy olyan Embernek -bebizonyítani, hogy az életet TETTEK, s ráadásul POZITÍV TETTEK VISZIK ELŐRE ( persze voltak háborúk, mégse az volt az előrevivés!),- akik már pusztán a születési adataik alapján mintegy előjogot éreznek mások alábecsülésére, hogy rájöjjenek arra, aki nem tud egy problémát megoldani, az a probléma részét képezi, méghozzá jó nagy részét!!!
Nagy elmaradású tanulótárainktól elfogadható szint az is, ha gondolkodóba esnek!!!

xy 2008.02.03. 13:43:02

Pákó te kiss rasszista!:) Am úgy látszik tisztába va azzal, hogy mit kell tenni és eza legnagyobb, hogy néger és tiszteli Hitlert!O_o:D nem semmi

777 2008.02.05. 23:22:30

Gábor,Gábor:)

Csak úgy ömlik belőled a gyűlölet .Ha rajtad múlna már repülne is a Tomcat a haláltáborba a barátaival.
Miben vagy te kűlőmbb akkor bárkinél, aki felett itt ítélkezel? Más szemében a szálkát sajátodban a gerendát sem veszed észre. Csak álszentség tagadni , minden országban ahol a dolgok helyes mederben folynak az ott élők sajátjuknak érzik a rögőt melyből vétettek, és ahová temetni fogják őket. Egyébként vallástól függetlenül. Így neked is a hatalmat pénzzel megragadni kívánok helyet nemzeted, kellene előtérbe helyezned,ha magyarnak érzed magad.Vallástól függetlenül. De te csak a "vallás nevében", nevére hivatkozva műbalhézol itt!!!!Honnan tudom?"Gyümölcseiről ismerszik meg a jó fa"És a te stílusod-trágárságod nem éppen az nem egy hithű emberre vall. Remélem ez nem divat Izraelben. sőt tudom hogy nem az!!!!

KicsiBro' 2008.02.07. 14:44:59

Hát gyerekek! Szegény Fekete Dákóval nem kellett összeesküdni, meg véletlen se rasszista: SZIMPLÁN HÜLYE ÉS MŰVELETLEN!!!! Azt se tudta ez a LOL,h miről ugatott, viszont volt olyan is amiben 100%ig iagaza volt: A cigókkal télleg vigyázni kell és nem az úri fajtával (ami maximum 10-15%-ot tesz ki), hanem a bandázós kötekedős, köcsögörkről van szó. Azokról akik G-Unit-nak képzelik magukat és egyedül amúgy a tehénszarnál is laposabbak félelmükben... :O De amikor ők vannak többségben, akkor aztán mindenki féljen!!! Na persze akkor, ha jön valaki aki keményebb srácokat hoz magával, mert nem bír belenyugodni a jogtalan baszogatásba és persze 1000000%-ig jogosan szanaszét verik őket, akkor meg rohadt fajgyűlölő az illető... De miért is?? Ki a fajgyűlölő? Nemcsak a fehérekre érvényes a fajgyűlölet kisgyerekek. Ha valakibe belekötnek azért, mert fehér, az ugyanúgy faji megkülönböztetés és diszkrimináció. A zsidósággal meg semmi bajom,de az tény hogy: Amikor a katolikus egyházban felmerültek a pedofil papok, abból mi más lett volna és lett is, mint világbotrány. ÉS EGY FUCK CHRISTMAS PARTY??? Azt kik szervezték és kik buliztak ott?? Hmm?? És ebből semmi nem lett. DEE abban az esetben, ha az arabokat kigúnyolja BÁRKI ISMÉTLEM BÁRKI, ott a mohamedán srácok simán elkezdenek pár objektumot és benne tartózkodó embereket a levegőbe repíteni és érdekes mód, mindenki, kivétel nélkül azonnal visszavonja a sértő karikatúrát, megjegyzést. Na ezeken azért nem ártana elgondolkodni...

KicsiBro' 2008.02.07. 15:06:55

Gábornak afterba:
Nem lehetsz szerintem te olyan rossz lélek:). Tény & való,h ami történt a történelemben, azt nem szabad megcáfolni... DE mi vezetett ahhoz, hogy ez mind megtörténjen?? Megjegyzem nem vagyok neonáci se antiszemita, szal ezek és a szinoním kifejezések rám nem klappolnak!! Van zsidó haverom is,aki állati nagy arc, Clear?!
A zsidóság monnyuk Hitler hatalomrakerülése óta üldöztetve volt, és most nem veszem figyelembe az összes üldöztetést a vilgátöri során, ami előfordult. De akkor monnyuk 1933óta félelemben éltek. És rengeteg tragikus dolog történt. A mai napig erre hivatkozik mindenki,h holokauszt meg a többi. DE mi magyarok egy alkalommal TÖBBET szoptunk mint TI ÖSSZESEN. Ez 150 évet jelent, amikor a nyakunkon volt a török. Igaz régebben is volt, és szerintem azalatt meghalt sokkal több magyar ember csak nem azzal a modern írtási technikával. És akkor ez még nem minden,mert ugyebár 56 monnyuk nincs is olyan nagy történelmi távlatba' innen. DE minket mégse sajnál senki, mert felülemelkedtünk minden veszteségünkön és előrenézünk, nem pedig a múltba...

rembrant · http://www.zavodjenje.com/ 2008.02.27. 20:10:32

"Izé... Gábor itt a legfőbb probléma, hogy 50 év után is NON-STOP FOLYMATOSAN egész éven át erről kell beszélni, hogy holokauszt, és szegény zsidók. Minden héten olvasok legalább 3 hírt a holokausztról. (érdekes, hogy az örmény holokausztról nem lehet ennyit hallani, pedig az is igencsak durva népírtás volt).

Viszont aki azt mondja hogy vesszen Trianon (és vágyakozva Nagy Magyarország címert hord), na az már náci. Remélem érted miről beszélek."

ez a leglényesebb elem ami sokunknak nem tetszik.. a kettős mérce!

süti beállítások módosítása