Skip to content


       Szűrés lista

A Kultiplex bezáratása - jogállam, kultúra , politika (Jakab Zoli levele)

A Bridge To Solace énekeseként is ismert Kultiplex-es koncertszervező Jakab Zoli kurva jól megírta az egész Kultiplex sztorit:


"Jakab Zoltán vagyok, zenész és programszervező. Páran ismernek, páran nem. Ezt a levelet részben magánemberként írom. Munkahelyem a Kultiplex, amelyet a IX. kerületi önkormányzat, a tegnapi napon, 2008. február 28-án, a XXI. Századhoz és az Európai Unióhoz méltatlan módon, értelmetlen erődemonstrációval bezáratott. Az elmúlt 9 évben, többszáz koncertet adtam itthon és külföldön egyaránt, tehát minden nagyképűség és túlzás nélkül állíthatom, hogy bőven van rálátásom az underground élet struktúrális rendszerére, nem egy, tökéletesen működő organizmust láttam ezen idő alatt. Ennek fényében felettébb elkeseredett és dühös vagyok. Elkeseredett és dühös, mert egy élő darabot vágtak ki ezen döntéssel a magyar underground élet testéből, míg a közvélemény, a közízlés továbbra is rákos daganatként marja szét azt a megmaradt csonkot, amely működőképes lehetne. Lehetne, és itt a baj, hogy minderről feltételes módban beszélhetünk. Elmondták, elmondják ezt mások is szerencsére, de úgy látszik még mindig nem vagyunk elegen ahhoz, hogy bármilyen változást tudjunk elérni egy közel kétmilliós, liberálisnak csúfolt világváros kultúrális életében. Aki azt hiszi, hogy pusztán üzleti érdekek vezérlik a hely fennmaradását, tévednek, hiszen itt többről van szó, mint üzleti érdekekről, többről van szó, mint egy aktuális hely bezárásól. Ebben a városban módszeres pusztítást végeznek azok, akiket igyekeztünk abban a hiszemben megválasztani, hogy érdekeinket képviseljék. Itt nem a Kultiplexről van szó, vagy West-Balkánról, vagy Almássy térről. Itt egy nagyobb egészről van szó, az underground létjogosultságáról és életteréről, ami jelen esetben nem túl tágas.

Mielőtt továbbmennék levelemben, nézzük nagy vonalakban a tényeket:
- A IX. kerületi önkormányzat 1,3 milliárd forintért értékesítette a Kultiplex mögött található foghíjtelket, ahol egy szálloda fog épülni
- A IX. kerületi önkormányzat 170 millió forintért megvásárolta a Kultiplex épületét a tulajdonos Budapest Filmtől. A Kultiplex épületére azért van szükség, mert le kell bontani, hogy a milliárdos befektető által, a kerülettől elvett zöldterület hányada ne csökkenjen. A Kultiplexet a Kultiplex Kft. üzemeltette, majd az üzemeltetés joga a Centrifuga Kft.-é lett, amely cég a Kultiplex Kft.-vel kötött szerződés értelmében (5 évre szólt a szerződés) még két és fél évig üzemeltetheti a Kultiplexet, tehát jogilag birtokon belül van
- A IX. kerületi önkormányzat oligarcha jegyzője kb. 15-20, mindenféle igazolványt mellőző, kétes kinézetű verőemberrel a birtokviszony jogait megsértve 2008. Február 28-án reggel az épületet elfoglalta. Tehát elfoglalta a bentlévő értékeket, külsős cégek hang és fénytechnikáját, stb.
A Centrifuga kft. ezek után birtokvédelmi kérelmet nyújtott be a Közép-Magyarországi Regionális Közigazgatási Hivatalhoz, válasz nem érkezett

A Centrifuga KFT. február 28-án három alkalommal kért rendőri segítséget, ezek eredményei 5 pontban:
1. Rendőrautó megérkezik, a szolgálatban lévő járőrök kézfogással, puszival és öleléssel üdvözlik a Kultiplexet jogellenesen elfoglaló, a IX. kerületi önkormányzat által felbérelt, továbbra is mindenféle igazolványt mellőző biztonsági cég embereit. Ezek után kocsiba vissza, elhajtanak.
2. Rendőrautó megérkezik, betessékeljük a két járőrt a klubba, majd miután nem elég képzettek, hogy jogi kérdésben eljárjanak, eltávoznak és közlik, egy képzett, jogilag jártas tisztekből álló háromtagú csoport érkezik a klubba, hogy segítséget nyújtsanak. Azóta is jönnek!
3. Bakács Tibor Settenkedőt, a Kultiplex szóvívőjét és a Tilos Rádió munkatársát nem engedik be a klubba, ezért kénytelen a parkban, az utcáról félrevonulva egy 7-8 perces rögtönzött sajtótájékoztatót adni. Ezzel párhuzamban két Kultiplex szimpatizáns tiltakozik egy transzparenssel. A fakabátok ezúttal gyorsan megérkeznek, Bakácsot és a két szimpatizánst igazoltatják, jogellenesen nem közlik milyen okból veszik fel az adataikat. Az egyik járőrt megközelítem, európai módon kéznyújtás és bemutatkozás után meghátrál és keményen néz, majd miután szembesítem a tényekkel, hogy ugyan már, minek itt verni a faszukat, amikor már kétszer kihívtuk, mert birtokháborítás van folyamatban, elmotyog egy nehezen bemagolt szlogent (Teve utca, panasz, ésatöbbi – ugyan már basszameg, most rohangáljak a Halálcsillagba feljelentést tenni), majd jobbnak látja, hogy meghátráljon.
4. Este fél hat van már, továbbra sem érkezik meg a jogilag kvalifikált tisztek csoportja (feltehetőleg ilyen nincs is), ezért 112, what’s the emergency? Átkapcsolnak a IX. kerületi kapitányságra, ahol a hölgy számonkéri, hogy miért nem álltunk kint az utcán és várjuk a rendőröket, akik eközben szolgálatban is bensőséges, intim viszonyt ápoltak a biztonságiakkal, majd elhajtottak. A hölgy ezután közli, hogy hát volt intézkedés és nem érti, hogy mi ez a jogilag kvalifikált nyomozók csoportja, végül közli, hogy ez polgári peres eljárás, tegyünk bejelentést a bíróságon, akik ha jónak látják, majd küldenek rendőrt, ők nem. Hogy ezt a sztorit magyarra lefordítsam: van egy lakás, amit bérelsz, érvényes szerződésed van, benne minden értékeddel. Majd a főbérlő beküld valakit, hogy neki kell a lakás, bár a szerződést nem mondja fel. A főbérlő által beküldött valaki elállja az utat a hifidtől, a DVD és lemezgyűjteményedtől, az étkészletedtől és amúgyis zavar, mert mi a faszt keres ott. Hát ebben az esetben NEM HÍVHATSZ RENDŐRT!
5. Nem sokkal ezután megjelenik három járőr, akik először rákérdeznek a klub mellett álldogáló 5-6 fős csoportra, hogy minek álldogálnak ott (éljen a gyülekezési törvény, ezentúl mondjuk egy amatőr futballcsapat kerete, egy színházi társulat, esetleg egy 10-12 tagú ska zenekar nem sétálgathat csak úgy össze-vissza a városban, kóborolnak, meg satöbbi, hogy rohadjon ki a szemük), majd ezután beszélgetést kezdeményezünk velük, és itt meg kell valljam, a három úr legalább segítőkésznek bizonyult, tenni ők sem tudtak sokat, de legalább bemutatkozás, a helyre befáradás, papírok átnézése és egy rövid beszélgetés megvolt.

És akkor (tudom, és-sel nem kezdünk mondatot) evezzünk vissza a száraz tényekről a felhevült, szenvedéllyel megírt levelemre, amelyben ezennel kérdéseket szeretnék feltenni, az úgyis sokkal menőbb, mint válaszokat adni, nem vagyok prédikátor.
2008-ban miért kell még kommunista, megfélemlítő módszerrel dolgoznia egy tanácsn… őőőő, önkormányzatnak?

Miért nem lehet meghallgatni a Kultiplex ajánlatát, illetve miért kell ezen ajánlat (a hely megvásárlása, park más helyen való kijelölése, a hely integrálása a környezetbe, a lakókkal való jobb kapcsolat kialakítása, szociális ebéd, park önkéntesek által való fenntartása) tárgyalása közben erőt demonstrálni?

Jogállamban élünk, ki védi meg a birtokunkat? Jogállamban élünk, mikor lesz tiszta, nem korrupt rendőrségünk, ahol a járőr nem csókolózik köztörvényes bűnözőkkel az utcán? Jogállamban élünk, miért nem takarodik ki a politikai élet jobb és baloldalából a sok, előző rendszerben begyepesedett politikus, hogy végre (már a politikai viszonyokhoz mérten) tiszta, jogvédő politikai élet legyen ebben az országban?

A jobboldal mikor fejezi be a Kultiplex folyamatos megbélyegzését? Az ellenzéki, parlamentben ülő pártok szintén ex-kommunista, az előző rendszerben mélyen kussoló tagjai mikor fejezik be antiszemita, kirekesztő szennyweblapok olvasását, szerkesztését, az abból való tájékozódást? Mikor lesz egészséges, nem demagóg jobboldal? A baloldal mikor fejezi be az ország kiárusítását? Mikor lesz ebben az országban egészséges, nem rablóbanda baloldal? Akikre esetleg lehet majd egyszer szavazni, mert tudni fogod, hogy nem fognak ANNYIRA lehúzni…

Demszkynek mikor nő vissza a heréje és lesz újra férfi? Ő is ilyen helyeken táncolt, neki is az ilyen helyeken dolgozó/szórakozó emberek nyomtatták a szamizdatot! És egyáltalán, ez nem Demszkyről szól, ez arról szól, hogy a kormánypártot Budapest juttatta hatalomra. Mikor fog ez a liberális (liberális létemre hányok ettől a liberalizmustól) város végre nem beleszarni a budapesti kultúra szájába? Mikor jön el az ideje, hogy lesz egy Kreuzbergünk, ami nem Óbuda felsőn, Csepel alsón, vagy egyéb halál faszán (bocsánat óbudaiak és csepeliek!) lesz, hanem a belvárosban? Ahova eljöhet külföldi zenekar, ahol leparkolhat, ahol körbenézhet a városban, majd adhat egy koncertet teltháznak, mert a fiataloknak nem kell átutazniuk a fél várost 30 átszállással, a zenekarnak meg nem kell kint dekkolni egy lerobbant gyártelepen?

Mikor fogja ez az ország elismerni, hogy a modern kultúra részesei azon zenekarok százai, amik ilyen helyeken játszanak, mint pl. a Kultiplex? Mikor fogja az állam támogatni a kultúrát? Mikor? Mikor jön el az ideje, hogy nem az aktuális, berohadt „sztárok“ kapják az elismerést a felfelé kerekített szar eladásaik után? Mikor jön el az, hogy büszkék leszünk egy alternatív, egy hip-hop, egy rock/metal bandára, mert évi 60 koncertet játszanak Európában és minden este van lehetőségük elmondani, hogy igen, Magyarországról jöttünk, jó ez a hely, látod mennyi különböző zenekar van, egészséges underground élettel?

A levélnek most az a része jön, ami miatt a legrosszabul érzem magam a bezárás kapcsán. Tegnap spontán tiltakozást hívtunk össze, hogy igenis, próbáljunk meg bemenni az épületbe. Hol voltak azok a zenészek és programszervezők (illetve menedzserek, ahogy még itthon, röhejesen nevezik őket), akik itt az elmúlt hónapokban, években élősködtek a helyen és felvették a párszázezres gázsijukat?
Hol? Kábé 40 zenész lehetett itt tegnap, amíg január 10. óta közel 50 rendezvény volt, közel 100 fellépővel, közel legalább 4-500 zenésszel? Hol voltatok? Mi a missziótok? Mit akartok elérni a zenéléssel? Azt, hogy legyen ki ajnározzon titeket, vagy azt, hogy elérjetek valamit, hogy különbözzetek, hogy alkossatok? Hol voltatok kedves zenész és szervező kollégák? Sehol! Mert szarok vagytok mind! Természetesen ha a hely fennmarad, jönnek a gratuláló telefonok, meg kikéritek magatoknak a dátumokat, hogy hú de jó, hogy maradt a hely, két kilóért jönnénk, ha lehet szombaton! Hát kedves zenész és szervező kollégák, a tegnapi nap igazi vesztesei TI vagytok, mert egyrészt azt sohasem fogják megbecsülni, akinek nincs semmilyen meggyőződése és csak sodródik az árral, jobbra nyal, balra nyal, felfele nyal, lefelé meg szarik! Másrészt vesztesek vagytok, mert rajtatok keresztül hagytatok egy helyet, egy mozgalmat, egy élő szervezetet elrohadni, és ezt átadni az államnak. És nem barikádot akartunk vonni feltétlenül, nem házat foglalni, hanem elmondani ezeknek a fasszopóknak, hogy elég volt! Hogy ott legyünk, ott álljunk, kézen fogva, láncban és nézzünk velük szemben némán, csendben, csak lássák, hogy kik vagyunk, mik vagyunk és hogy mi nem fogjuk hagyni. De a pénzeteket megkapjátok majd más helyen is, de egyszer a más helyek el fognak fogyni, és egyszer olyan helyek jönnek azok helyébe, akik nem felejtenek és akik nem kérnek olyan „művészekből“, aki megélhetési művész, a legrosszabb fajta zeneipari kurva, csak test, mindenféle tartalmi rész nélkül. Szégyelljétek magatokat!

„Röviden“ ennyi jött ki belőlem első blikkre, hogy ezek után mi lesz, az rajtatok is múlik! Felléptetek több százan, eljöttetek több százan megnézni a fellépéseket, hogy ez mennyire számít, az csak ti tudhatjátok, de elszomorítana, ha ezek után is otthon interneteztnétek és sajnálkoznátok a passzivitás sötét vermében. Maradok tisztelettel azok iránt, akik megpróbáltak különbséget tenni, mindenki más mehet a picsába!
Jakab Zoltán"

Címkék: közélet

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr53360831

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pixelatedBear 2008.03.01. 23:36:23

grupi, ésakkor milesz? viktor visszaül a trónra, és?

megmondom: lófasz se lesz. ugyanolyan dilettáns, számító, korrupt, féleszű banda az is baszki. amit a parlamenti közvetítések meg a sajtó lehoz, az csak a magadfajta faszjankók szórakoztatására-hergelésére szolgál. az igazi magyar phálitiksz az a parlamenti büfében folyik.

épp hogy meg nem kérdezik a fideszesek gyurcsány felszólalása előtt a többiektől, hogy 'na akkor ti hány cukorral is kéritek a kávét?'

fejezzük már ezt be tényleg bazdmeg.

Bekere 2008.03.01. 23:38:25

Igen igazábol nem kell figyelni rá, mert teljesen érdektelen amit ír.
Térjünk vissza az eredeti témához, szóval Kulti. Sajnálom hogy le akarják bontani, már csak azért is mert tényleg nem lesz lassan semmi olyan hely, ahol az ilyen szubkultúrát kedvelők szórakozhatnak. Szomorú. Persze biztos jobb lesz majd amikor a fiatalok az utcán élik ki mindenfajta vágyukat, érzéseiket, mert nem lesz egy hely ahol ezt megtehetik. Ez biztos jobb lesz, ja.

jezus krisztus 2008.03.01. 23:38:33

bekere

fejtsd mar ki miert?

Bekere 2008.03.01. 23:39:36

jezus - légyszives ne talpnyalj itt nekem.

Bekere 2008.03.01. 23:40:02

ja és grUpi, A SZÁJBABASZOTT KURVAANYÁDAT HOGY A NICKEMMEL MÁSOKNAK IRÓGATSZ TE ROHADT KIS GERINCTELEN FASSZIPÓ FÉREG!!!!!

Liberté_73 2008.03.01. 23:40:05

Emlékeztet engem valakire ez grupi. Csak a terminológia alakult át kissé, de mindenkinek egyértelmű lesz, kire gondolok, ha minden beböfögésében végrehajtjátok az alábbi Find_and_Replace-t: "A népszavazás után" --> "ha eljön a kommunizmus"
Próbáljátok ki, igen tanulságos!

pixelatedBear 2008.03.01. 23:40:14

ámenbazmeg. ámen.

jezus krisztus 2008.03.01. 23:43:20

remelem a parizer jobban hangzik

Bekere 2008.03.01. 23:43:52

Na ez az utolsó kommentem ide, minden ami ezután esetleg az én nickemmel íródna, az ennek a kis faszcibáló gerinctelen csicska takonyköcsögnek a gyerekes megnyilvánulása. Jóéjt.

Bekere 2008.03.01. 23:44:35

Szép liberális nyelven elmondom még egyszer:
A SZÁJBABASZOTT KURVAANYÁDAT JEZUS HOGY A SAJÁT NICKEMMEL MÁSOKNAK IRÓGATSZ TE ROHADT KIS GERINCTELEN FASSZIPÓ FÉREG!!!!!

SAJÁT NEVEM VAN, BEKERE.

jezus krisztus 2008.03.01. 23:45:51

a paranoia shosem jo dolog

Bekere 2008.03.01. 23:46:06

Légyszives ne írd a nevemben, hogy ez volt az utolsó komment, mert éjjeliőr vagyok, és még biztosan írok valamit.

Az igazi Bekere.

Liberté_73 2008.03.01. 23:48:39

Mondjuk én is bezártam volna, szerintem nagyon gyenge volt a konyha, és nem voltak igazi magyaros ételek.

Liberté_73 2008.03.01. 23:50:44

tirpák vagy grupi.
csinálj narancssárgát, ha tudsz, kisfiju
:)
ja és nehogy egy házkutatás ébresszen a jövő héten...

szikiritikivikimikitibi 2008.03.01. 23:54:27

Mint mondtam Grupi te szarfaszú kis fosláda a jóédes anyukádnak irógassál a nickjével tudod? Gerinctelen egy féreg vagy.
Na Mostmár tényleg jóéjt.

Bekere 2008.03.01. 23:54:30

A házkutatás jót tenne neki, de sajnos változó az IP-je, ám mennyire jó is lenne, mert illene a szocialista habitushoz. Igaz Liberté, csak nem rendőr vagy?

jezus krisztus 2008.03.01. 23:56:36

paranoia hits the highest levels

God 2008.03.01. 23:57:08

"Kiirtanám az összes keresztényt."
God.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.03.01. 23:57:12

Még sose moderáltam , de lassan kihúzzátok a gyufát ......

Liberté_73 2008.03.01. 23:57:22

Annyira te nem vagy okos, hogy teljesen anonim maradj. A változó IP is lekereshető és asszem le is lesz keresve. Nem vagyok rendőr, csak picit értek ehhez ahhoz meg ismerek azt meg azt. Nehogy fenyegetésnek vedd, csak mesélek.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.03.01. 23:58:45

Én szégyellem magam ezért sok szennyért amit begépeltek ..... nem lehet normális hangnemben normális mondanivalót beirni ?

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.03.02. 00:00:55

Bekere

Csinálj egy rohadt Indapass-t, 10 másodperc és nem "élnek" vissza a nick-eddel ...ne légy már amatőr !

Olyan jó lesz 2008.03.02. 00:02:16

Liberté_73 - nevetséges vagy, égeted magad, kb. ennyi.
Ez egy post. Írd a hülyeségeidet, amíg szabad.

szikiritikivikimikitibi 2008.03.02. 00:02:37

Zero az most normális hogy ez a kis faszzopó köcsög Grupi az én nickemmel írogat!? Innentől a Bekere név ezt a kis geci csicskát takarja nem engem !!!

szikiritikivikimikitibi 2008.03.02. 00:05:08

Nincs kedvem ilyen aljas és primitív módszereket alkalmazó férgekkel vitáznom, úgyhogy innentől az én személyem nem ír ide többet, minden más ennek a kis szarládának a faszoskodása. Végeztem.

jezus krisztus 2008.03.02. 00:10:55

"Magyarorszag szeretem!!!!"

Kutsa 2008.03.02. 00:13:09

Hát ez igazán szégyenletes. Ennyit tudunk. Balkán.

Bekerek 2008.03.02. 00:17:08

Jó éjszakát.

V10R1C4 2008.03.02. 01:03:58

God: látom még nem maradtam le erről a topikról: valaki azt mondta, hogy Barangónak volt egy olyan beköpése is, hogy a keresztrímeket irtaná ki. Tehát
a) a mindenhol felállított, igen erősen önigazolásgyanús kereszteket reklamálta elég brutális módon, ahogy már írták. Senkire nem mondjuk, hogy ki kellene irtani. Valaki már próbálkozott ilyesmivel (ld. még különféle genocídiumok), nem kell a falra festeni. Részegen se. Adásban meg aztán pláne nem! De, hogy ezért utólag az egész Tilosra ráhúzzák, hogy szar...? Nem hallgatnám a nap 24 órájában, ilyen jellegztes Hajtipajti stílus, de valahogy mégis utálom, ha oda se nézve köpkölik meg kommunistázzák...
b) keresztrímek, részegen, mikorofon mellé. Nem hallottam kontextusában a kiemelt részt, lehetett akár ez is. Bár elég hülyén hangzik, mint magyarázkodás, meg kéne egyszer hallgatni az egész részletet.
"Ennyit tudunk. Balkán. " Második mondatra: nem, ez Magyarország, kár is a Balkánt belekeverni. Lejárt lemez, nem kell mutogatni, úgyis mindenki idenéz.

user2 2008.03.02. 01:13:14

pixelatedBear 2008.03.01. 22:02:30
"Grupi, Igor, Lovi, user2... tényleg jobban tennétek, ha ki sem nyitnátok a szátokat -akarom mondani, meg se mozdítanátok ujjaitokat a klaviatúrán. Annyira, DE ANNYIRA szégyellem ilyenkor, hogy ugyanazon ország állampolgára vagyok én is, mint amelynek ti.
Begyöpösödött, szűklátókörű, bigott, maradi faszfejek. Fröcsögtök ha kell ha nem, egybőlbazmeg politika meg a mocskosliberálisok meg a zsidózás... HÁNYINGER."

mindezt visszautasitom. ha olyan feluletes vagy, vagy talan lusta,hogy egyenkent valaszolj mindenkinek, akkor jobb lenne ha nem is irnal semmit. az altalanositasoddal es a primitiv stilussal igy kb pont olyan szalonkeptelen hulyenek tunsz , mint grupi. (aki csak a 8 altalanost vegzetteknek tunik ugyanazon az oldalon allonak,mint pl. en...)

Bardem 2008.03.02. 01:21:24

Így belekeveredvén a politikába, megemlítve a népszavazást, meg ki jobbos balos közepes kommunista náci liberális, kicsit erősebbenek érzem a kommentekben azt hogy ki az igazi kurvakemény magyar és ki nem, most ez kit érdekel?! Ezen osztjátok egymást? Volt egy olyan megszólalása az egyik formának a tívíben h az magyar aki keresztény. Nah erre no komment, rég lejárt lemez az országot és népet egybe fogó egyház fogalma. Rég lejárt ez az ország sokak szemében akik már nem is szólnak semmit csak próbálnak innen elmenni a halál véreres faszára csak ne itt legyenek, és szívják ezt a szart amit itt oda vissza dobáltok egymásnak.

Kulti: jóhelyvolt, vagy lesz vagy nemtudom milesz vele, volt ott pár bulis estém. Piac van ennyi, ha megvette övé, ha van bérleti szerződés? Fel lehet mondani a szerződésben rögzített határidőn belül. Ennyi.

Aztán hogy ki mit ír le az az ő dolga, természetesen mindenki a maga igazát akarja de abban egyetértek, hogy akik ott felléptek és majd ha netán marad a hely írnak h hudejó éljen a Kulti azok a zenészek, hát inkább nem jellemzem. Mert a magyar underground sem egy tündöklő gyöngyszem, ugyanúgy ontja a fost mint a média, csak kevesebből és % osan több benne a tudás meg az aki nem csak megélhetésért csinálja. Ki kíváncsi egy 20. Kispál koppintásra? Ki kíváncsi egy 13. metal tribute ra vagy 40 szer elcsépelt slayer átiratra vagy netalán egy 15. ször átremixelt elektronikus számra? Már bocs ha valakit kifelejtettem. És akkor ez az underground?! Még az sem hall egy rakat "atomjó" előadót aki ilyen körökben mozog, akkor ezek minek mentek volna el, húzzák az igát egy irodában este meg zenélnek hátha odabasznak nekik 4 sört h jóvolt srácok bye.

-=KispÖtyi88= · http://www.obuda.hu/galeria/parameterkonyv2008-3ker.pdf 2008.03.02. 01:22:01

Emberek!! Ti képesek vagytok egy ekkora oldalt ezért megtölteni csupa faszsággal, mikor más éhezik, az utcán lakik, stb. Grupi egy köcsög ezt mindenki látja, de kit érdekel?? Megy itt a zsidózás azt is leszarom, bár itt szeretném megjegyezni, hogy a "drága" Dávid-állam megmondta: Európában két ország már a miénk(már az övék:D) : Lengyelo. és Hazánk!!! Az egész ország(és nem csak kollektívan) EL VAN ADÓSODVA (beleértve titeket is) akkor meg miafasznak foglalkoztok ilyenekkkel?? Sok az időtök?? Amugy meg nem ez volt az első,amit befognak zárni!!!! NA Ennyi (nagyjából) Üdv Jézusom, bízom benned!! Fogadj be szívedbe!!!

Bardem 2008.03.02. 01:26:35

Na mingyá ittvan a hajléktalan téma is remek! Vicces vagy -=KispÖtyi88=, nemérdekel a zsidózás de azért végig arról beszélsz, nomeg 88 csak azt ne mondd h akkor születtél.

kispötyi · http://www.szopdleafaszom.bardem.hu 2008.03.02. 01:34:05

Bardem te is benyalhatsz tövig mert egyrészt nem zsidóztam, hanem leírtam a frankót, másrészről meg 88-as vagyok, bármennyire is furán hangzik!! Na cső, de ne feledd: Jézus szeret Téged (mégha ilyen fasszopó vagy akkor is)

kispötyi88banszülettett · http://www.iwiw.hu 2008.03.02. 01:37:39

Ja és rossz az, aki rosszra gondol, vagy csak véletlenül tudod mit jelent a 88??? Na joccakát, többre nem érdemes számomra ez a topik!! Na szevasztok toplákok(=topik)!!!

V 2008.03.02. 01:38:01

"Mert a magyar underground sem egy tündöklő gyöngyszem, ugyanúgy ontja a fost mint a média, csak kevesebből és % osan több benne a tudás meg az aki nem csak megélhetésért csinálja. Ki kíváncsi egy 20. Kispál koppintásra? Ki kíváncsi egy 13. metal tribute ra vagy 40 szer elcsépelt slayer átiratra vagy netalán egy 15. ször átremixelt elektronikus számra? Már bocs ha valakit kifelejtettem. És akkor ez az underground?! Még az sem hall egy rakat "atomjó" előadót aki ilyen körökben mozog, akkor ezek minek mentek volna el, húzzák az igát egy irodában este meg zenélnek hátha odabasznak nekik 4 sört h jóvolt srácok bye."

Önmegvalósításról még nem hallottál, mi? Persze, 24-48ban a szalag mellett...! A 15ször átremixelt elektronikus számba is TE tettél bele valamit... amitől más lesz..., és ha ezt meg is mutathatod, elő is adhatod, akkor pláne megérte. Ezt sokan soha az életben nem fogják megérteni.
... és tényleg... húzzák az igát a melóban, a suliban, mittoménhol, és hátha odabasznak 4 sört nekik. Őket ez kapcsolja ki, ez ad nekik lendületet, másnak meg a Balázs meg a Mónika show...

Bardem 2008.03.02. 01:39:02

De most komolyan hogy jönnek ide a hajléktalanok, ok 88 as vagy ennyi. Amugymeg semilyen vallásban nem hiszek, a vallás az ember legnagyobb gyengesége. Ez csak az én véleményem.

Bardem 2008.03.02. 01:41:55

Nem nem véletlenül tudom mi az a 88, mivel minden hülyegyerek dobálózik ezzel mostanában, meg egy kicsit ha figyeltél volna törióraán, ennyi...

Önmegvalósítás, de hallottam róla, csak sok helyen nem elég az hogy egy picit te is benne vagy, az asztalra le kell tenni valamit az önmegvalósítás.

lega 2008.03.02. 01:44:26

Hogy bent mi volt, azt tudja mindenki, aki beléje járt. Hogy az utcán mi van előtte, mellette? Hát ezért sokkal inkább be lehetne zárni más helyeket. például a nemzetbiztonsági mellett a FalkMiksa u. Markó sarkán van egy bögrecsárda, ahol az összes homless összeszarikhugyozik mindent, és az éjjelnappalboltocska címen nyitva tartó "bolt" hykomat emblémával ellátott dzsippel és cabrióval rendelkező tulajai uralják a környéket. Valszeg a nemzetbiztonsági besugói, különben nem lehetne még felfestett nyomiparkolójuk sem. Azt bezzeg senki nem nézi, nem bírálja felül, de a Kulti mindenkinek - mármint a fenti pénzeszsákok - a szemét szúrja. Agyonpénzesített májertársadalom ez, és nyugat meg rajtunk röhög. Kibaszott szomorú ez az egész. "éljen" a népbutító story-hot-blikk-győzike-stb. kultúra. A többiek le vannak szarva. Miként a belváros utcái is a sok kutyától és homlessztől, akik ilyen bögrecsárdákból isznak és ürítenek szanaszét mindenhova. Grrrrrr. Dühös vagyok!

V 2008.03.02. 01:45:21

ők is le fognak... hidd el... vagy legalább rájönnek, hogy tudnak-e vagy sem letenni...
Ez otthon nem derül ki, meg a próbateremben. Ehhez kellenek az ilyen helyek! Elvégre nem láttunk még olyan zenekart, aki helyből a Pecsában kezdte volna a karrierjét...

lega 2008.03.02. 01:58:12

annyi jó előadáson meg mindenféle akármin voltam én már a kultiban, arról nem beszélve, hogy anyám még kinizsi mozi korszakában is ide hordott. most akkor miért kell ennek is a mammon áldozatául esni? Talán mert valaki a maga normái szerint volt "jókor" és "jó helyen". kilobbizta magának és a teamjének, hogy egy ötlettel még tömöttebb buxája legyen. Sajnos ennyi. itt ebben az országban nem kommunisták és zsidók uralkodnak, hanem a külföldi tőke diktál. lehet itt bárki államfő, miniszter és fasztudja micsoda. Bár egytől egyig fabatkát sem érnek, mindkét oldal lefekszik a tőkének és termszetesen az ilyesmi a polgárokon, a plebsen és a feltörekvő értelmiségieken csattan. Moldova elég jól megírja-írta már többféle képpen is.
zenakrok itt? Igen, volt itt sok jó dolog, jönnek, jöttek ide külföldi jók is, nemcsak a hazai underek. volt már itt táncszínház, mozi, workshopok, kiállítások, meg mindeféle más. Most ezt is elveszik, miként az almássy tér is ugrott - megvette szarért hugyért a scientológia egyház, hogy essen a fejükre a vécédeszka....... Fog még itt sokakat sokféle meglepetés érni. Vagy el kell húzni innen a büdös francba!

Kolos 2008.03.02. 01:59:36

Talán OFF, de mégis leírom:
Egy kérdés már régóta bennem van:
Miért hívják kultúrának azt, ha valaki egy buliban leissza magát, üvöltő zenét hallgat, és ritmusra ugrál?
Vagy nem kultúrának, hanem kikapcsolódásnak, "gőz kieresztésnek" kéne hívni?
Esetleg lehet, hogy nem ez szokott lenni a koncerteken?
Ne értsetek félre, nem a bulizás ellen beszélek, csak azt nem értem, hogy ez mitől kultúra.

V 2008.03.02. 02:09:16

Az, hogy valaki kocsmába jár, és leissza magát, az még nem feltétlenül kultúra. "Kultúra" azért, mert ma így indul egy szórakozás (vagy éppen ez az) ... 50 éve is másképp indult, és 50 év múlva is másképp fog... ez a mai fiatalok/idősek szokása, kultúrája... aminek megvan a saját értékrendje, hangulata, van benne megvetnivaló, kinevetnivaló, stb...
... aztán mész a koncertre... mondjuk a kedvenc előadód, stb miatt... és mivel ez a két kultúra megfér egymással, sokan egybe is mossák..., holott van, aki nem iszik a bulikban, mégis jól elvan... és a kocsmából sem megy mindenki bulizni... marad ott, és iszik...! Jó ez így, ahogy van, tényleg nem kell ellene beszélni... de mindenkinek saját szíve joga, hogy eldöntse, mi hogy tetszik neki

Próféta 2008.03.02. 02:12:39

zero · vastagbor.blog.hu/ 2008.03.01. 23:11:01:
De, igenis mutatja a hely színvonalát, ahogy a vendégeik az utcán viselkednek.

Ha a többi hely is ilyen, vagy még rosszabb, amiket ismersz...

Érdekes, voltam jó pár jazzkoncerten meg színházban, abszolúte hasonló korosztály, és semmi ilyesmi nem volt.

Van az a jó kis közmondás a madarakról meg tollakról, úgy látom, ide is passzol.


Amit jelenleg látok, volt egy teljesen kommersz szórakozóhely, amit a mostani következmények nélküli világban aggresszívan ledózerolnak. Ez meglepő azok számára, akik még nem tapasztaltak ilyesmit, pedig ez mintha már pár éve így lenne nálunk.

Ezek után egyesek belekeverik a politikát, s picit igazuk is van - ez a hely állítólag 'liberális' volt, s mint ilyen, eddig nem kellett ilyesmitól tartania. Most jöttek rá, hogy a szabad verseny és a vadkapitalizmus között van különbség. Jókor...

piq 2008.03.02. 02:14:26

kár erőlködni. nincsenek már közösségek. tilos-közösség meg végképp nincsen. bambaarcú, betépett, motyogós, szégyellős béna kis kretének vannak már csak. a birkák sorsa ez. akiben nincs gerinc, az csak seggtörlésre jó.
ne sírjatok, kis csicskák! majd bakács bácsi jól beszól helyettetek a magyar narancsban. vegyétek meg. jó lesz.
ha nincs rasztátok, ne felejtsetek el divatos sapkát venni! köcsögök, titeket szopatásra tenyésztettek ki!
jó köcsög, jól szop!

V 2008.03.02. 02:22:32

Próféta:
jah... télleg... végülis ahogy az emberek az utcán viselkednek... vérlázító...
Az nem, hogy hazafelé az utcán évente min 1x tuti meg akarnak késelni a cigók, pedig nem egy lepukkant kerületben lakom... + letörik az autók tükreit, berúgják az ajtaján a lemezt, mert az jo
Lehet, hogy csak én jártam mindig szerencsés időpontban a kultiban, de az épület előtt azon kívül, hogy időnként 10-20 fiatal ácsorgott, eldobálták a csikket (ilyet ugye csak ők tesznek az egész városban... sohasenkimás szerencsére), netán hangosak voltak, semmi mást nem tettek... nem vertek szét semmit, nem vertek meg senkit... pedig nem egyszer jártam a kultiban... de vhogy sosem futottam bele ilyenekbe.
Viszont rengeteg külföldit megismertem akár a kultiban, akár egyéb under helyeken, akiknek KÁNAÁN kis hazánk, ami az ilyen helyeket illeti. Náluk ilyen nincs, nincs Sziget, meg ilyenek... nyilván követjük a nyugat példáját is vmennyire... "ha ott sincs, nálunk minek". Persze az más lapra tartozik, hogy ezen emberek milyen pozitív véleménnyel mennek haza, és rajtuk keresztül hány 10-100 ember jön pénzt költeni kisvárosunkba...

legújabb polgár 2008.03.02. 02:31:32

-Miért nem lehet meghallgatni a Kultiplex ajánlatát, illetve miért kell ezen ajánlat (a hely megvásárlása, park más helyen való kijelölése, a hely integrálása a környezetbe, a lakókkal való jobb kapcsolat kialakítása, szociális ebéd, park önkéntesek által való fenntartása) tárgyalása közben erőt demonstrálni?

Mert köcsögéknél kizárólag a pénz beszél.

-Jogállamban élünk, ki védi meg a birtokunkat?

NEM élünk abban.

-A jobboldal mikor fejezi be a Kultiplex folyamatos megbélyegzését?

El se kezdte.

-Mikor fog ez a liberális (liberális létemre hányok ettől a liberalizmustól) város végre nem beleszarni a budapesti kultúra szájába?

Majd ha megismerkedik azzal a szóval,hogy kultúra.

-Mikor fogja ez az ország elismerni, hogy a modern kultúra részesei azon zenekarok százai, amik ilyen helyeken játszanak, mint pl. a Kultiplex?

Majd ha azok a modern zenekarok le is tesznek valami Európa-szagút az asztalra/illetve lesz egy olyan masszív média,ami ezt be is tudja mutatni.

-Mikor jön el az ideje, hogy nem az aktuális, berohadt „sztárok“ kapják az elismerést a felfelé kerekített szar eladásaik után?

Majd ha véget ér Magyarország mutyi és hazugságpolitikája,az egymásramutogatás és a demagógia,kialakul egyfajta jobb igény,ezáltal sikerül majd felfogni,hogy az igény egy közös érdek,akkor majd talán.

- Hol voltak azok a zenészek és programszervezők (illetve menedzserek, ahogy még itthon, röhejesen nevezik őket), akik itt az elmúlt hónapokban, években élősködtek a helyen és felvették a párszázezres gázsijukat?

Eltűntek,böcsületes magyarhoz híven.

Abban az országban,ahol az ország "első" embere egy köztudottan hazug és szélhámos gyökér,ott senki mástól nem kell többet várni.

köszönöm a figyelmet.

legújabb polgár 2008.03.02. 02:41:21

+1 bónuszkérdés:

-z 2008.03.01. 22:20:38
Mi a faszért kell pl. 20 éve Demszky meg a haverjai mögé is állni, akik úgy züllesztenek, hogy közben liberálisnak vallják magukat, és azzal minden el van intézve.

Azért barátom,mert az előző rendszerből itt maradt eszméket csak a liberalizmus tudja pótolni.Márpedig azt pótolni kell,mert ha eltűnne,akkor nagyon sok emberről derülne ki,hogy egy nagyon-nagyon nagy senki.EZ az igazi liberalizmus.

V10R1C4 2008.03.02. 02:57:21

"Talán OFF, de mégis leírom:
Egy kérdés már régóta bennem van:
Miért hívják kultúrának azt, ha valaki egy buliban leissza magát, üvöltő zenét hallgat, és ritmusra ugrál?
Vagy nem kultúrának, hanem kikapcsolódásnak, "gőz kieresztésnek" kéne hívni?
Esetleg lehet, hogy nem ez szokott lenni a koncerteken?
Ne értsetek félre, nem a bulizás ellen beszélek, csak azt nem értem, hogy ez mitől kultúra."
Nem az a része kultúra, hogy buliznak meg piálnak-e rá a népek. Hanem pl. hogyha valami kiállítás is van hozzá, szövegközpontú a zene és nem gagyi a szöveg (nyilván lesz, aki pogózik arra is, nem tilos). Az viszont akkor is kultúra, ha nem érvényesül a "minél nagyobb unalom, annál nagyobb művészet" elve... Mert kultúrának én nem csak a múzeumszagú okosságokat tudom elképzelni.
legújabb polgár: elég baj. Mi van akkor, ha valaki ezt nehezen emészti? Ha azt gondolja, hogy nem is kell tudni megemészteni? Akkor álljon a másik nagy bohócpárt mögé Gyurcsánytakarodjozni? Az is kell a fenének, nem attól vacak ez a kormány, hogy szoci. Az ellenzék se volt sokkal különb anno, csak ott még benne volt az is, hogy nem "bankárok" voltak - a parlamentbe mentek megszedni magukat, mert még nem volt vagyonuk. Aztán most jönnek ezzel a hülye bankárzsidózással...
"...valami Európa-szagút az asztalra/illetve lesz egy olyan masszív média,ami ezt be is tudja mutatni." -inkább a média. Nem hiszem, hogy nem tud senki Európai szintűt alkotni. Csak valahogy ráálltunk erre a "sztárkultuszra". Ami hosszú távon többet árt, mint használ, mert felhigítja a mezőnyt kiforratlan előadókkal és sztárnak kikiáltott műsorvezetőkkel (lehet őket szeretni, de nem sztárok, basszus!) Aztán csak lesek, amikor egy ismeretlen névre (mert mondjuk versenytáncos az illető, csak felkérték betanítani a Megatáncba, vagy máshova) már mindenki horkan, hogy az meg ki a fax. Így. Mert biztos valami kis gyorsérlelésű celeb, hiszen nem hallottam még a nevét!

Mediawarrior 2008.03.02. 03:02:41

Igazad van teljesen ami a levél második felét illetti.
Részemről továbbra is mellettetek vagyok és segítek amiben tudok, amiben hagyjátok hogy segítsek. Nekem is elegem van abból, hogy mindenki csak kihasznál és aztán veri a tamtamot, hogy ő mennyit tett értem meg az undergroundért meg minden másért.Aztán mikor segítenék lefogják a kezemet ?
ÉLJENEK AZ IRÍGY FELSŐBBRENDŰ ZENÉSZEK !
kenyéren és vízen...HAJRÁ KULTI !

snifffer 2008.03.02. 04:40:42

Bezárják a Kultit? RIP

Van olyan város ahol nem is volt hasonló szórakozóhely.
Pedig ez a város megyeszékhely és régebben az volt a
szlogenje a "lehetőségek városa'. Muahaha
Meg lehet nézni most hány db és milyen minőségű szórakozóhely található ott.

téveccköcsög 2008.03.02. 07:24:49

Szóval téveccköcsög. Ez egy jogállam (bizony ahogy említetted volt), ahol a tulajdonos kiteheti a szabályosan felmondott bérlőjének az albérlőjét. Az "állami támogatásért" meg ne sírjál, mert tudod aműgy meg KAPITALIZMUS is van, és ott aza szokás, hogy ilyen kis underbuzik a PIACBÓL élnek, vagy döglenek éhen ha szart csinálnak. Ennyi.

Liberté_73 2008.03.02. 07:53:52

V10R1C4
A változó IP címed is lekereshető és asszem le is lesz keresve. Nem vagyok rendőr, csak picit értek ehhez ahhoz meg ismerek azt meg azt. Nehogy fenyegetésnek vedd, csak mesélek.

tanár úr 2008.03.02. 07:55:57

Bridge To Solace? mi a fasz ez,? Le az " alja népével", Csörömpölj máshol kisöreg!
Underbulis lófaszokkal tele a tököm, Pusztuljon a férgese!!!

grupi 2008.03.02. 07:56:43

Tisztelt blog, és blogolok !

Látom, olvasom, valaki jó kis visszaélést és hangulatot keltett.
Nickenmet felhasználva, álcaként mondhatnio nevemben nyilatkozva olyan értelmetlen hangulatot keltett, ami a váalszok tekintetében már deviáns.
Ezért kérem az illetékest, az üzemeltetőt, és a többieket, hogy vegyék vfigyelembe az alábbiakat:
grupi 2008.03.01. 21:32:33 Ettől kezdődően nem én voltam, egészen mostanáig. Nevemben azt hiszem az utolsó bejegyzés grupi 2008.03.01. 23:36:49 ez volt. A most említett kettő között nem voltam az oldalon.
Nekem indás regem, van, az jól nyomonkövethető. Aki a nickemet felhasználta, nem tudom miként tehette, de az üzemeltető által látható, hogy nem tőlem, vagy erről az állomásról származik.
Kérem ezek figyelembevételét, és a továbbiakban a nevemben történő visszaélések elkerülését, kiküszöbölését. Ezt megköszönném.
Számomra elég a magam súlyos véleméyne, nincs szükségem fogadatlan prókátorokra és provokátorokra. különben sem értem a dolgot, hoszen ezt bármiolyen más és önálló, kitalált név alatt is megtehette volna az illeteő, akkor meg minek a másikra rádolgozni?
Szóval, szar ügy az egész.

Végezetűl csak annyit, hogy a nickem felhasználójaként a grupinak küldött kurva anyázást nem veszem magamra, de azért egy kicsit a bánt, s zavar. Viszont jól tükrözi a két tőlem független bejegyzést tevő erkölcsi és kultúráltságbeli szinvonalát, hogy ilyen meg- és bejegyzésekre, személyes sértésekre, családi kurvázásokra, egymás leszopására búzdítva formálnak véleményt - elsősorban talán önmagukról.

Voltam, s vagyok aki vagyok; - grupi.

Kérem az e néven nem regisztrált bejelentkező kontrolálását.
Zéro is korrigálhatja e szerint véleményét :
1. zero · vastagbor.blog.hu/ 2008.03.01. 22:41:11
2. zero · vastagbor.blog.hu/ 2008.03.02. 00:00:55

Köszönöm: grupi

tanár úr 2008.03.02. 07:57:25

Buga Jakab Zoli menj má valahová máshová koldulni, vagy pl dolgozni!!! Vagont kirakni, meg ilyesmi:, ez való neked, nem a csörömpölés!

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2008.03.02. 08:09:01

Nem baj, hogy bezár a Kulti, mert amennyiben van rá piaci igény előbb-éutóbb úgyis megjelennek majd alternatív szórakozóhelyek.
A Sziget is állami támogatás nélkül nyomja már, aztán akinek drága nem megy ki és panaszkodik. Pedig nem sok nyílt levelet láttam még a a "kurvaokos" honfitársainktól a Ferrarinak címezve, hogy adják olcsóbban az autóikat, mert drága és nem tudjuk megfizetni. Ez egy kapitlista ország, ahol farkastörvények vannak. Ez vonatkozik a zenére és koncertek szervezésére is.
A levélben vázolt probléma legalább három nagyon élesen elválló dologgal foglalkozik:
1. A kultiplex megszüntetésére irányuló politikai döntést lehet vitatkozni, csinálhatták volna egy kórház, egy iskola, vagy ovoda terhére is. Melyik a jobb?
2.A jogi problémák és a rendőrök-lefoglalók közötti viszony tipikusan magyar dolog, Gusztustalan és létező. Sajnos azonban nem egyedi és nem kizárólag a Kultiplex esetében történik így.
3.A zenészek távolmaradása a tiltakozásról egy igazán érdekes dolog. A mai magyar audiovizuális termékeket alkotó réteg igazán alacsony színvonalon áll, ami valószínűleg az ízléstelen fogyasztói rétegnek köszönhető. Vitatkozni lehet, de ha Balázs Pali kell a tömegnek, akkor nem fognak Radioheadet nyomatni a csatornák, ugyanakkor a magyar Radiohead megalakulása szinte teljesen kizárt, ugyanis attól, hogy a megasztárjaink tudnak énekelni, nem fognak egy Karma Police-t írni. A lényeg mindössze annyi, hogy az egész bagázsból meglepő módon a Tankcsapda és Kispál tagjai próbálnak alternatív amatőr zenekar érdeket képviselni. Pedig nekik mindegy lenne, hogy van-e Pankk (vagy mi a fene volt) vagy nincs.
Szóval elolvastuk a levelet, sajnáljuk a jogi hercehurcát, ha a kulti jó terméket közvetített, akkor valahol úgyis lesz létjogosultsága, ha nem, akkor meg jogos a bezárás.

Melton 2008.03.02. 08:10:24

grupi, ezekért a sorokért még szégyelhetnéd is magad:

Jézus ócsárlás, kerestény gyűlölet, after partik, drogos örületek, utcai pankrációk, stb. Olyan slep telepedett körétek, amit asaját fajotok is kiutált, Ehhez semmi köze másnak, mind önmagatoknak, a magatok fajtájának. hiszen azoknál, vagyis nálatok a hatalom. Gusztosostúl, jancsóstúl bakácsostúl egészen hiozzátokig bezárólag. bakács is olyan görény volt, hogy a nagy pofájából épkézláb mondat nem esett ki, csak gyűlölködés, és átok.
Vámpír, élősködő faj a liberálisnak tartott ivadékok sora. Ezek ölték meg a sajátjaikat a kulturálaplanságuk és becstelenségük folytán. ti kezdtétek el, magatok provokáltátok ki, és a önmagatok által, a liberális hatalomgyakorlás eszközével végeztetitek be.
Amit most siránkozól a zsernyákokról, azt nap mint nap üzik másokkal és az általad szapult jobb emberekkel szemben. tehát nincs semmi meglepő ebben, csak nekd és a fajtádnak furcsa ez, mert titeket mindigf csak védtek meg dédelgettek a korrupt faxok. Most ugyanennek a faxnak az süvegét kaptátok, csak most a hátsótokba, amit eddig előlről lefetyelve élveztétek.
Belétek csak annyi kultúra szorult, mint a trágár settengedő liberalizált átkaiba. semmivel nem vagytok jobbak, vagy különbek Demszky, Geggessy és az összes lszadeszes, maszopos haveraitoknál. Siránkozol, siránkoztoik állítólagos kultúrátokért, miközbe azt előadhatnűátok máshol is, ha annyira jó, és szarhatnátok bele, ahogy rátok is, de nem, mert az már ugye nem megy. ezért a rinya. Telavivban nem kelletek, senki nem vevő rátok. Nyugat európában szintén fosnak a szátokba. Az orosz egyenesen a seggetegbe dugnák vissza a fejeteket ekkora ego hallatán. Etzért rinyáltok itt.
Erre a hülye kis országra vajadzik a lelketek, mert ennek van olya idióta politikája, ahol eltűrik az olyan szélsőségeseket, és liberalizált barmokat, mint a kultiplexes szörnyszülötteket.
Nem nagy dolog, csupán kiöklendezett benneteket a liberális kerület.
de nem kell annyit sopánkodni, hioszen lesz még lehetőség és hely, bakáts meg bandája számára. Igy ti sem maradtok koksz nélkül. Nem kell drámát játszani. csupán tiszta levegő jzan kilátás és némi megtisztulás kell. Erre a fajtátok jött rá, ezért teszik fajtársaitok veletek mindezt. Nyugodjatok békében, a csillagotok még nem áldozott le. csak arréb toljátok a szekeret. Ennyi. Ezért kár a patkány vinnyogás, a szirén hang és a sikoly.

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2008.03.02. 08:12:33

tanár úr:

Te ugye nem voltál még Szigeten?

grupi 2008.03.02. 08:16:11

Még egy, dolog, illetve kérdés.

Ha én írtam, az nekem narancs színnű névvel jelenik meg.
Amikor a bitorló írt a nevemben, az meg kék szinben látható.
Talán a regisztráció hoánya?
E szerint nem ellenőrizhető?
Miként tud felhasználó nevemben bejönni és írni?

A Kultiplex bezárása nem egy tragédia. Elég ócsmány külalakú hely volt, az esetleges, vagy vélt értékeit elnyomta az a sok mocsok és provokáció, gyalázat ami körülvette és mint pióca rajta lógott.
Ez talán Hollandiában még elmenne, de már ott sem nagyon tolerálják ezt.
Lám a liberális városveztésnél is betelt a pohár.
Pedig erre egy szadeszos vezetésű fővárosban, azon belűl pedig egy hasonlóan libsi kerületben került sor.
nem véletlen, hogy itt jöhetet létre ez a mondhatni bűntanya. Igen, bűn, mert sajnos bűnös tevékenységek, drog, erkölcstelenség, homofóbia, pedofilia, és még ki tudja mi minden bélygző nem lengte körül áldott, s áldatlan tevékenységét.
Settenkedő utólső megnyílvánulása sem egy áldásos tevékenység volt. Ami belőle előjött, egy sátánista szájából jól hangzott volna, egy állítólagos kultúrlénytől viszont távol áll.
ha magatok közt ilyen és a fenetbb sorolt féregnyúlványok elférnek élősködőként, akkor meg nincs miről vitázni, hiszen ezekkel együtt élni, egy közösséget vállani önmagában is (sátániságot) féregséget szül. (B. Tibor az ügyben tett sátáni gondolatai, átokszórása, és a gyerekek kírtására, elpusztítására elszórt, megfogalmazódott gondolatai kapcsán.)

tanár úr 2008.03.02. 08:24:41

Szigeten kistáska! Hülye vagy?..én kultúr ember vagyok, nem "nomád"....(meg koszos, berugós,fa alatt baszós, és zajra övöltős, sznob). Régen a kocsmákban volt ilyen csepelen a piac téren, ma meg Szgetre öösszegyűjtik a sok állatot..:) 8 napra---elég az nekik..ha nem akkor Klutuiplex......:)

Melton 2008.03.02. 08:27:17

Hazudós ember vagy grupi. Letagadod amiket írtál?
Íme egy idézet dátummal ÉS NARANCSSZÍNŰ NÉVVEL (később váltottál kékre, de ez nem számít már:


grupi 2008.03.01. 21:02:45
Mi aszar köze van ehhez a tanyához a jobboldalnak? Megmondom, semmi. akkor meg mia szart kevered bele, hozod fela nevét, mikor le sem szarja, és különben sem tudná, mert még a levesetekbe sem tud beleköpni. Ugyanis a IX. kerület liberális vezetésű, és mszp támogatással többségben szoc-libek uralják a hatalmat. A főváros szintén zenész. A saját fajtádat keverd bele, azokkal koketálj, s ne a msáikat pocskondiázd. Egyébként kultiplexes, kultúrátlan kollegák sora lassan, de biztosan ásta a sírotokat.
Jézus ócsárlás, kerestény gyűlölet, after partik, drogos örületek, utcai pankrációk, stb. Olyan slep telepedett körétek, amit asaját fajotok is kiutált, Ehhez semmi köze másnak, mind önmagatoknak, a magatok fajtájának. hiszen azoknál, vagyis nálatok a hatalom. Gusztosostúl, jancsóstúl bakácsostúl egészen hiozzátokig bezárólag. bakács is olyan görény volt, hogy a nagy pofájából épkézláb mondat nem esett ki, csak gyűlölködés, és átok.
Vámpír, élősködő faj a liberálisnak tartott ivadékok sora. Ezek ölték meg a sajátjaikat a kulturálaplanságuk és becstelenségük folytán. ti kezdtétek el, magatok provokáltátok ki, és a önmagatok által, a liberális hatalomgyakorlás eszközével végeztetitek be.
Amit most siránkozól a zsernyákokról, azt nap mint nap üzik másokkal és az általad szapult jobb emberekkel szemben. tehát nincs semmi meglepő ebben, csak nekd és a fajtádnak furcsa ez, mert titeket mindigf csak védtek meg dédelgettek a korrupt faxok. Most ugyanennek a faxnak az süvegét kaptátok, csak most a hátsótokba, amit eddig előlről lefetyelve élveztétek.
Belétek csak annyi kultúra szorult, mint a trágár settengedő liberalizált átkaiba. semmivel nem vagytok jobbak, vagy különbek Demszky, Geggessy és az összes lszadeszes, maszopos haveraitoknál. Siránkozol, siránkoztoik állítólagos kultúrátokért, miközbe azt előadhatnűátok máshol is, ha annyira jó, és szarhatnátok bele, ahogy rátok is, de nem, mert az már ugye nem megy. ezért a rinya. Telavivban nem kelletek, senki nem vevő rátok. Nyugat európában szintén fosnak a szátokba. Az orosz egyenesen a seggetegbe dugnák vissza a fejeteket ekkora ego hallatán. Etzért rinyáltok itt.
Erre a hülye kis országra vajadzik a lelketek, mert ennek van olya idióta politikája, ahol eltűrik az olyan szélsőségeseket, és liberalizált barmokat, mint a kultiplexes szörnyszülötteket.
Nem nagy dolog, csupán kiöklendezett benneteket a liberális kerület.
de nem kell annyit sopánkodni, hioszen lesz még lehetőség és hely, bakáts meg bandája számára. Igy ti sem maradtok koksz nélkül. Nem kell drámát játszani. csupán tiszta levegő jzan kilátás és némi megtisztulás kell. Erre a fajtátok jött rá, ezért teszik fajtársaitok veletek mindezt. Nyugodjatok békében, a csillagotok még nem áldozott le. csak arréb toljátok a szekeret. Ennyi. Ezért kár a patkány vinnyogás, a szirén hang és a sikoly.

grupi 2008.03.02. 08:30:29

Talán B. Tibornak, alias Settenkedőnek, valamint Bencsik Gyula, Vranik Krisztián, és a magát „Barangónak" nevező HVG-munkatárs, Bajtai Zoltán nevű fickóknak volna mit széggyelni ténykedésükün. Mert ha nekik nem, akkor másnak minek?

A drogos szubkultúrában meglehetősen könnyűvérűnek ismert Csintalan-lány egyébként frappánsan csak Nora Naughty-ként fut ebben a közegben. (A keresztényirtást adófizetői pénzen propagáló zsidó rádió feloszlatását természetesen nem kezdeményezte az ügyészség.)
Helyette most megtette akilakoltatást a liberalizált városvezetés. vagyis a fajta beli.
Talán pont azért, mert már ettől is elrugaszkodottá, terhessé és elviselhetetlenné vált a dolog számukra.
A többi, meg már üzleti éredk, mint ahogy a kultiplex megtartási is az volt. A liberális szemlélet meg piac központú, pénz orientált.
Összegzésül ezért az egész beszüntetés, bezárás, mint következmény.

Különben nem kell félni, már alakul az új hely. Egy darabig ott is el lesz ez a képződmény. Hogy meddig, csak rajtuk, rajtatok múlik.
nem szabad oly mélyen szélsőségesnek lenni, mint eddig, mert ezt a vandalizmust, mint elvadult szélsőséges megnyílvánulásokat a liberélis társadlom és az uralkodó politikai elit (szoc-libek) sem viselik el.

grupi 2008.03.02. 08:35:27

Melton!
Te hülye vagy. Ott van, hogy mikortól publikáltak a nevemben. Az is kiolvasható, hogy mit írtam én.
Ne kavarj.
Írj értelmes véleményt, fogalmazz meg gondolatokat, indíts vitaanyagot, vagy cáfolj véleményt, ne pedig gyalázkodj.
Amit írtam azt alátámasztottam. Settenkedő és az összes leírt történet a neten fellehető, utánanézhető. a nevek, szerplők létező személyek, az elhangzott gyűlölet tőlük való.
Most ellenem, vagy ellenük tiltakozol?
Nem engem, hanem magukat vagy magadat hazudtolod meg.
Konrétumokra konkrétumokkal és érvekkel kéne válaszolni, nem pedig csapodárkodni.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.03.02. 09:04:37

grupi

Sárgi színű grupi = indapassos regisztrált user
Kék színű grupi = vmi köcsög ezt a nevet írta be magának -> ezeket a kommenteket kitöröltem

Sorry, ilyen a blog.hu. hogy lehet ilyet csinálni ...

Yeto 2008.03.02. 09:32:50

Zero!

Rühellem Demszkyt, de elhiszed hogy ha Darth Tarlós lett volna a lordmajor 2006ban, akkor még abban az évben karácsony előtt bezár a Kulti? Nem baj ha nem...

tanár úr 2008.03.02. 09:38:31

Dakota lónak Tarlós a háta! A függetlennek hazudó kúrva anyját! A Tarlóst ne is említsétek az maga a Kultiplex..azaz a legalja !

olli pekka 2008.03.02. 09:43:08

tököm tele van ezzel a kibaszott országgal,szánalmas buzik mindkét oldalon................itt mindent csak elcsesznek,semmi nem működik úgy ahogy kellene

gyújtsuk fel a puszilkodó ajtónállókat :) az liberális nem?!

puszi

Condy 2008.03.02. 10:38:09

Érdekes, hogy a kommentelők többsége csak annyit tud hozzászóllni a dologhoz, hogy mocskos komcsi, zsidó, szélsőjobbos stb. Bár a post szerzője is politikagyalázkodásban tudja csak levezetni mérgét. talán a valós problémáról kellene beszélgetni, hogyan tovább?

grupi 2008.03.02. 10:48:25

Tanár vagyok, népszerűsítem a füvet

Az esetek egy része abból adódik, hogy hajlamosak vagyunk elfelejtkezni arról, hogy a közösségi szájtok a közösségre épülnek, így sokan látják ugyanazt. Marihuánafüggés, problémák az alábbi történetben:

"Az első magyarországi Million Marijuana Marchnak annyira megörültem, hogy elkezdtem az iwiw üzenőfalán hirdetni, meg röviden vitatkoztam pár ismerősömmel, hogy van-e ennek létjogosultsága, vagy sem - szintén az üzenőfalon. Pár nappal később az iskolában, osztályfőnöki órán felmerült a téma. Mint kiderült mindenki olvasta, amit irtam. A ciki csak az volt, hogy én abban az osztályban nem diák vagyok."


Most meg (itt) az a kérdés, a Kultiplexnek, (mert hívhatjuk másként is,) mint jelenségnek, van e létjogosultsága?
A liberális szemlélet és életfelfogás, a Kultiplexes példán át hova terjed,(-het,) meddig nyújtózkodik,(-hat,) s mennyire életképes, avagy mennyire van létjogosultsága?
Mennyire és meddig viseli el a társadlom a vel járó, (járulékos) jelenségeket a liberárizmuson belül, s azon kívűl?
Miért a liberális város és kerületvezetés elégelte meg, a Kultiplexes történeteket, miért sokaltak be "házon belűl", s miért nem más területet áldoztak be a Kultiplex helyett?
Csak gondoljunk arra, hogy aTrafó meht, él virul és köszöni jól van. ráadásul ott nem messze, a Páva utcában, - ami szintén a IX. kerület, akár a kultiplex, - ott a zsinagóga is békében és boldogságban. Tehát nem csupán a hely, sokkal inkább az ott kialakult légkör folytán levegő-re volt szüksége az iráynadó politikai elitnek, Levegő, érts mind légtér, friss szellő, megtisztulás, átöblítés. - liberális mód.

Maestro 2008.03.02. 11:01:56

jójó, hogy kulti, meg minden, de pl Benczúr-klubot is bezárják. pedig az aztán tényleg egy jó hely... szélsőséges (újatmutató, avantárd, megdöbbentő, stbstb) megnyilvánulások nélkül.

Mr. Spock 2008.03.02. 11:40:16

ez nem a helyről szól, hanem arról, hogy az erősebb kutya jogán kirakták a srácokat. az, hogy elvileg ha a bérbeadó eladja a fejed felől a bérleményt, és neked bérleti szerződésed van (határozott idejű, mert a határozatlan felmondható x napos felmondással), akkor a jog úgyis neked fog igazat adni. a rendőrség nem fog megvédeni, ezt nem is tudom miért feltételezted, ők arra vannak, hogy ha nem vagy bekötve, vagy 55-el mész, akkor máris adjanak egy csekket, oszt viszlát. tökéletesen impotens, felkészületlen bábszervezet.
plusz úgyis találnak új helyet, nem kell dramatizálni.
voltam ott, voltak néha jól elkapott bulik, de nem voltam oda érte, talán a kulti2 (vagy bármi is legyen) jobb lesz, átgondoltabb, de ha nem, az se baj, ilyennek is kell lenni.
ezt a sok barmot meg, aki töltés nélkül lövöldözik, meg el kéne küldeni tanulni/ dolgozni....

z 2008.03.02. 12:03:39

Ja, fentebb említettem Demszkyt, volt is belőle egy kis vita, hogy Tarlós jobb lett volna-e meg hasonlók.
De azért ne felejtsük el, hogy az említett kerület is liberális vezetésű, ha jól tudom, osztmégis.
Ezért mondom, hogy kedves kőbelvárosi liberálisok, biciklisfutárok, alkalmi és rendszeres szmókerek, máslyukrajátszók, legyetek szívesek hátráljatok ki emögül a mai magyar mainstream, a munkásőrmódszereket mai napig kultiváló szocikkal lepaktált "liberalizmus" mögül, hadd tűnjenek már el a francba végre és legyen meg az esélye, hogy kialakuljon valami normális mozgalom a helyükön.
Liberálisként ugyanis régi vágyam, hogy végre szavazhassak valakire. Köszönöm

i 2008.03.02. 12:17:50

Tipikus magyarok vagytok, fikázó emberek! Semmi nem jó nektek, leszarjátok, ha másnak pl a munkahelye, szórakozási lehetőségei szűnnek meg, elítélitek, ha valaki nem olyan, mint ti...
Ez a baj az országgal... nem az, hogy kik ülnek fönt...

duba 2008.03.02. 12:54:37

i: Aki tipikus magyarozik, az általában zsidó.

i 2008.03.02. 12:56:17

duba:
aki pedig így itél, az szimplán ostoba

duba 2008.03.02. 13:00:32

i: tapasztalatból mondom

i 2008.03.02. 13:03:34

d: ha te mondod, tuti úgy van

duba 2008.03.02. 13:07:39

Az ítél pedig hosszú í.

i 2008.03.02. 13:12:05

lassú a google, vagy nemtod hol kell utánanézni? ostoba :D

jezus krisztus 2008.03.02. 13:21:00

fiaim ne veszekedjetek,inkabb terdeljetek le es imadkozzatok

duba 2008.03.02. 13:28:20

i: Ezt most mire írtad? Arra hogy az ítél hosszú í, vagy mire?

duba 2008.03.02. 13:52:36

Na mars vissza az általános isibe és tanulj meg szépen helyesen írni. Ciki vagy, közben biztos rájöttél. Én most elmegyek egy kicsit ebédet főzni.

palackos 2008.03.02. 14:48:26

te hivtal meg olyan zeneszeket akiknek nincs ver a pucajukban :)
sajnalom, hogy bezar, de ugy is pikk-pakk nyilik helyette masik.
en is kicsi ebed fozni.. :) lehet kulfoldi is, es hogy nincs hosszu i a kalaviaturan, esetleg elgepelte.
mindegy, annyi barom van itt nem tudom miert pont teged talaltalak meg.

Grege 2008.03.02. 14:59:02

inkább térdeljetek, és szeressetek, hamár egyáltalán...

i 2008.03.02. 15:36:00

duba: főzés közben gondolkozz... hátha rájössz a végén, mit is írtam... pár óra után :))

Perillustris 2008.03.02. 16:52:16

"A cikkírótól szívesen megkérdezném mi a véleménye a Fuck the X-Mass partyról, melyet gondolom teljesen véletlenül éppen Karácsony előtt néhány napra időzítettek. "

SZVSZ ez roppant meglepő, ahogyan általában a farsangi bulik februárban, a húsvéti bulik áprilisban vannak. Teljesen véletlenül.

Muhahaha.

grupi 2008.03.02. 18:24:06

Az úgy volt, hogy Jakab Zoli kultis programszervező és zenész a kollégák Kultit övező közömbösségén kiakadt jól, ezért nyílt levelet írt, amelyre egy fain viszontkiakadós válasz érkezett a Panonia Allstars Ska Orchestra egy tagjától.

"Lipi Brown vagyok a Panonia Allstars Ska Orchestra zenekarból. Évek óta dolgozom a Tilos Rádióban és sokszor játszottunk már a Kultiplex-ben a zenekarommal is. Jakab Zolit jó barátomnak tartom, de azért itt van egy pár dolog, amiben nem értek vele egyet. Itt elsősorban arra reagálok, amit a távol maradt zenészekről írt.
Én ugyan ott voltam, amikor elfoglalták a helyet, mert műsorom volt, de utána el kellett mennem. Szégyenszemre odamentem, ahol koncertünk volt.

Észrevételeim Zoli írására.
Szerintem a zenekarok nem élősködni, hanem koncertet adni mennek a koncert termekbe. Nem értem, hogy miért lenne élősködés az, ha a munkámért pénzt kapok. Nagyon sok mindenről le kell mondanunk azért, hogy alkossunk, fejlődhessünk és a munkánk az minőségi legyen. Rengeteg erőt igényel egy-egy turné, vagy egy lemezfelvétel, vagy akármi más. Ez is ugyanolyan munka, mint bármi más. Másodállásról (pl. polgári állás) szó sem lehet, mert akkor nem tudunk turnézni, alkotni, gyakorolni (hogy jó legyen, amit csinálunk és ezt sokan szeressék)

Gázsi kérdés ez tényleg? Na ne már! Én 25 éve ezzel foglalkozom és rájöttem ara, hogy, ha jót csinálsz, és ezt elismerik ( bejön a koncertre a közönség), akkor azt meg is fizetik. Azt, hogy Mennyi a gázsid? Senkinek semmi köze hozzá. Azt viszont tudni kell, hogy ha túl sokat kérsz a koncertért, akkor azt nem fizetik ki. Ha keveset kérsz, akkor azt nem fogod tudni. De, ha régóta foglalkozol ezzel a kérdéssel, akkor tudod, hogy mennyit ér, amit csinálsz, és nehezen vágnak át. Nekünk egy évben kb 80-100 koncertünk van.
Előfordul olyan, hogy a vidéki klub szervezője nem is tudja (nem mondjuk el neki), hogy azzal, hogy elmentünk játszani buktunk, akár több tízezer forintot, mert kifizettük a hangmérnökünket, buszt béreltünk és benzint is vettünk a kocsiba. Egyéb költségekről nem is beszélve. Nem tudja, mert nem akarjuk, hogy szarul érezze magát.

Előfordul olyan is, hogy több százezer forintot keresünk egy koncertel. Több külföldi és hazai klubban és fesztiválokon ezt évek óta kifizetik nekünk. Nyílván nem a szép szemünkért, hanem azért, mert ezt az összeget kitermeljük. Ezek csúnya szavak sajnos, de ez van. Nagyon értékes művészeti alkotásokat lehet létrehozni éhesen és hajléktalanként, de ezt ne várja el szerintem senki sem. Dobverőt is lehet szerezni az erdőben egy fáról, de az nem szól olyan jól, mint a bolti.

Hiába mondom a sarki közértbe, hogy nagyszerű zenész vagyok, ezért nem kapok parízert a Marika nénitől. Éhes maradok, majd eladom a gitárt, hogy egyek és elmegyek a rigómezei csavargyárba dolgozni. Elmegyünk, és akkor jó kis koncertek lesznek. Megélhetési művész/zenész? Röhej amit itt írtál. Megélheti kovács? Megélhetési zeneipari kurva? Drága barátom azért ez kemény volt!

A zenészeknek szerintem a zenélés az elsődleges feladata, én szégyenszemre ezt tettem, amikor a műsorom után azonnal indulnunk kellett. Kedves zenész kollegáim! Szégyelljétek magatokat, hogy próbálni voltatok, zenéltetek, vagy, hogy stúdióba voltatok, hogy azt fel vegyétek. Külföldön koncertezel, miközben itthon probléma van?

Te is szégyelld magad amatőr zenész kollegám, hogy a rigómezei csavargyárba mentél dolgozni, hogy legyen gitárhúrod, és nem ott voltál, ahol kellett volna! Te is szégyeld magad Zolikám, hogy ilyen faszságokat írsz rólunk. Értem én, hogy ki vagy akadva, én is ki vagyok akadva teljesen, hogy elloptak tőlem egy igen fontos helyet. Rengeteg szép emlékem van a Kuliból, és pl. ott lettem szerelmes a csajomba. Sajnos onnan többet nem fogok műsort adni, ott már nem lesz semmi.

Megértelek Zolikám, de nem ártott volna elszámolni 10-ig, mielőtt ilyesmiket írsz a barátaidról."

Melton Vikárió Blogveretz 2008.03.02. 21:08:07

.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
..
..
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
..
.

z 2008.03.02. 23:32:25

Ja, jó, hogy Lipiék éhen nem halnak, már nem azér.
Világsztárok is el tudnak menni egyszer-egyszer jótákonyságikoncertezni, Keith Richards is el tudott menni (feltehetően épp a világ másik végéből) tiltakozni a szülővárosa kórházának bezárása ellen, de minálunk ehhez is túl elfoglaltak a művészek.Pedig akkor lett volna foganatja is a dolognak, ha kiáll a dolog mellett a komolytalan Bakátson kívül egy-két zenész is, talán.
Lipi pont azt erősíti meg az írásával, amit J.Z. leírt - talán ha fizettek volna neki rendes gázsit, akkor még tiltakozni is elment volna. Eszemfaszom megáll.

the dawg 2008.03.03. 03:36:48

köszönöm az élményt kedves kommentelők, rég szórakoztam ilyen jót a levelem hatására, már ezért megérte megírni. gondolkoztam, hogy most írjak-e én is valami eszmefuttatást, megfejtést, de inkább passzolnék. aki érti a lényeget, annak minek okoskodni bármit is, aki meg hülye, azzal nem lehet mit kezdeni :)
ölel: jz

grupi 2008.03.03. 09:27:35

Akkor ez most visszakoz?

Lipi Brown · http://www.paso.hu 2008.03.03. 13:43:13

Ezek a friss gondolodású, célravezető, megfontolt vitapartnerek fogják megmenteni ami megmaradt. Már tudom, hogy az a megérzés, ami eddig visszatartott, hogy vitába szálljak, jelentett valamit.
Egyesek abszolút nem értik, hogy Jakab és köztem egy teljesen egyenes baráti vita zajlott és, hogy ennek mi volt a célja.
Sajnos rengeteg tipikusan alulinformált, irigy, rosszindulatú és arrogáns alakokat sikerült kitermelni az elmúlt években is. Túl sokan vagytok habzó szájúak és emiatt tehetetlenek ebben az országban ahoz, hogy legyen végre valami. Sajnos egyre kevesebben, akik itt maradnak és tudnak is tenni. Nem kell nekem itt bizonyítanom, hogy mennyi segély koncerten játszottunk és hány ilyen jellegű bulit szerveztem le, mert minek? Minek hirdessem itt, hogy a szolnoki kollegáim leégett próbatermeinek a felújításáért megyünk koncertezni, és hogy megyünk, de lehet, hogy már csak mennénk szerdán is játszani a kultiba. Minek írjam le, hogy ingyen játszunk csütörtökön is a Tilos-ban, mint tesszük ezt már 4. éve. Azért hogy azt kapjuk, hogy nézd má jóténykodnak/jótékonykodtak hogy jó fejnek tűnjenek a gazdag nagyképű dagadtak. Szerettünk volna csütörtökön a Tilos műsorunkban egy vitaműsort, de nem tesszük, mert attól tartunk, hogy ott is ez lesz. Értelme meg nem lenne.Nem lehet itt semmit csinálni, semmi keresni valóm nincs itt. Sajnálom, hogy ez van ebben az országban. Szeretek hozzátok hazajönni. Megyek inkább a színpadra, ott kevésbé pofáznak baromságokat és van értelme, üzenete, eredménye annak, amit csinálunk. Nos ez lett volna a lényege a Zoli-ra való reagálásomnak. Kedves JZ barátom! Lehet, hogy nem magyarul írtunk? Sajnálom. Részemről offoltam.

the dawg 2008.03.03. 14:09:09

grupi: akkor ez most nem visszakoz. akkor ez most röhög, jót, például rajtad!

z 2008.03.03. 14:22:18

Nem is a jótékonykodásról meg a pénzről van szó, hanem arról, hogy Bakátson kívül (aki inkább csak lejáratta magát), egy zenész, vagy szervező, vagy más, az undergroundból ismert figura se ment oda aszondani, hogy ne.
Persze nekem nem szívem ügye a dolog, de ha már ennyire rohadtul fontos a hely megmaradása, akkor nem is tudom miért nem tört ott ki spontán népfelkelés, médiának nyilatkozó zenészekkel, házvisszafoglaló fiatalokkal.
Pár éve Dániában foglaltak vissza valami illegálisan megszállt ifjúsági házat, az még a mi híradónkban is benne volt, akkora volt a balhé.

grupi 2008.03.03. 14:37:05

És a válasz ?.

"Lipikém! Abszolút megértem a leveled/kommented, és bizonyos dolgokban abszolút igazad van, igen! És itt nem arról van szó, hogy a zenész nem érdemli meg a pénzét, mert tudom én is, tudod te is, hogy mibe kerül ma zenélni, főleg úgy, hogy ezt elég komolyan csinálod, mint ti vagy mi.

De, de, de! És itt tényleg egy nagy, szőrös "de" kell, hogy itt legyen: nem arról van szó, hogy minden zenekar minden tagja jöjjön ide és láncolja magát oda a helyhez, itt arról van szó, hogy az arányok rendkívül fájóak voltak ahhoz képest, hogy mennyien ugrottak rá a Kultiplex vonatra az elmúlt hónapokban. Itt nem az a probléma, hogy xy mennyiért lép fel, mert mindenki itt annyit kapott, amennyit ért, itt arról van a probléma, hogy sokakkal sokszor elszalad a ló, sokan sokszor sokat követelnek és mindezt akkor teszik/tették, amikor látták, hogy ebből pénzt lehet kiszedni. Itt nem az a probléma, hogy x zenekar y tagja nem tudott odaérni, vagy nem egyszerre voltak ott, itt az a hatalmas, nagyon nagyon hatalmas probléma, hogy a művészet (bármennyire is költségigényes) azért művészet (legyen az festés, legyen az zene, legyen az teljesen mindegy, hogy mi), mert a művész megpróbál valamit kifejezni, megpróbál valamit elmondani alkotásán keresztül.

A művészet önkifejezés, a művészet te vagy Lipi, meg én vagyok, meg xy többszáz zenekar. Ha kifejezzük önmagunkat, ha beleölünk ebbe nem kevés pénzt, energiát, ésatöbbi, kell legyen egy hely mindenki művészetében arra, hogy uraim, ebből elég volt! Nyílván nem hivatott ez a levél személyekre bontani, hogy ki volt ott és ki nem, hiszen mindenki annyira veszi ezt magára, amennyire azt szükséges (és én úgy érzem, te talán túlságosan is magadra vetted), viszont én úgy látom, hogy ha nincs ez a levél, hogy ha továbbra is politikailag korrekten beszélgetünk magunk között, hallgatunk és nézzük, hogy kárba vesszen egy hely, hogy utána majd újabb helyek vesszenek kárba és újabb olyan projektek lépjenek helyükbe, hogy az ember a fejét veszti a dühtől, hogy mi van ma itthon a kultúrán belül, ha nincs ez a levél, még ma is mindenki ül magában, esetleg némán, esetleg dühösen és továbbra sem történik semmi. Nyílván nem a világot akarjuk/fogjuk megváltani, bármi is legyen ennek az ügynek a vége, de ott már nyertünk egy kicsit, ha kimegyünk, stílusfüggetlenül és odarakjuk az arcunkat és elmondjuk azt, hogy elég ebből!

Megértelek, hogy úgy látod túl személyeskedős lett esetleg ez a levél és ezáltal tényleg jogosnak tartom és érthetőnek amit írtál, viszont az elmúlt hónapokban sajnos többször is számoltam el 10-ig, mint azt igazán kellett volna. Nem a barátaimnak szólt ez, mert nem lehetek mindenkinek barátja és nekem sem lehet mindenki a barátom, ez a levél neked is szólt, ugyanúgy mint saját magamnak, ugyanúgy mint többszáz zenésznek, akiket nem ismerek, nem ismerhetek mind személyesen."

Lehet alapvetően az gond, hogy olyanok irn/tak a kultiplexről negatívan, akik csak a hírekből ismerik, onnan is csak a barangó-ügyet, és a fuck the x-mass partys hírt.
Lehet az baj, hogy a hírekben és az egymás közti viszonyokban szintén negatívan cseng ki és össze a kultiplex neve?
Lehet, hogy ha eddig nem, de talán már végre csak el kéne határolódni B. Tibor, alias Settenkedő sátáni átokszórásától, valamint Bencsik Gyula, Vranik Krisztián, és a magát „Barangónak" nevező Bajtai Zoltán gyalázkodásaitól, stalán volna mit széggyelni Nora Naughty-val együttes ténykedésükün.
Talán nem kell és nem kellett volna annyit a tilosban settenkedve barangolni. Talán ezért téveklyedett el a dolog, ezért a becsődölt liberális szemlélet és aliberálosok általi kiüzetés. Talán ott a liberalizmuson belűl, tehát házon belűl és önmagatok körein belül kellenne a baj okát, mint végkifejletet keresni. Önmagtok, hozzállásotok és talán a belső körötökön belüli, felbátorodásotok hozta rátok a bajt, mert nem vettétek észre, hogy a sátáni mitosz, az átkos gyűlölet és a terjedő, túlbúrjánzón elszabaduló "szabad szllemiség" kábulata ott settenkedett már bent, s a bezárással vált már szabad szemmel és füllel igazán hallahatóan az utcára kerüléssel és kiteljesedése által, egy gonosz settenkedőszájából előtörve.
Ő sem külön mint egy ócska barngoló lélek a megvilágosodott utca porába veszve.

egri Fehér 2008.03.05. 11:12:31

Vasárnap volt két pillanat, amikor nem lehetett kommentelni, akkor ezt a levelet küldtem el zeronak:

Nagyon sajnálom azt, ami a Kultiplexszel történt, annak ellenére, hogy keresztényként rendkívül bántó volt hallani az "irtsuk ki a keresztényeket" mondatot (bár ha jól emlékszem a rádió vezetősége bocsánatot kért ezért, és meg is büntette az érintett riportert), és a Fuck the X-mass party elnevezése sem lopta be magát a szívembe.
Szóval sajnálom, ami a Kultival történt, annak ellenére is, hogy életemben csak egyszer jártam ott, és akkor is csak filmet néztem. Undorítónak tartom az eljárást, amit a levél szerzője leírt, undorítónak, de egyben sajnos a mai Magyarországra nézve abszolút bevettnek (lsd. pl. Almási tér). Erről nem is akarok többet beszélni, mert a dolgok puszta végiggondolásától is felmegy a vérnyomásom, és az nem jó... :)
Ami miatt írom ezt a levelet, az a kommentek stílusa. Nagy sajnálattal tölt el az, hogy egy ilyen, mentális térképünkön könnyen elhelyezhető, rendkívül szimplán értelmezhető ügyben is rögtön elkezdik az emberek a pártpolitikai acsarkodást.
Egyszerűen hihetetlen, hogy az "osztd meg, és uralkodj!" elve mennyire jól működik, és az emberek ezt mennyire nem veszik észre.
Én úgy gondolom, hogy a Kultiba az átlagnál értelmesebb emberek járnak szórakozni, akik az átlagos emberek gondolatainál értelmesebb gondolatokat képesek kiötleni magukban, ennél fogva pedig az átlagnál értelmesebb kommenteket írnak.
Arra szerintem bármely Kulti-fannak fel kell készülnie, hogy ha szeretett helyéről van valahol szó, akkor szinte rögötn felmerül (leginkább negatív kontextusban) az ominózus karácsonyi adás, plusz néhány, az underground kulturális események underground-jellegéből adódó, nem egyértelműen értékelhető mozzanata (lsd. szarás a színpadon).
Erre nem az a válasz, hogy elkezdünk TarlósIstvánnemfüggetlenezni, meg magyargárdázni, mert az nem vezet sehova, illetve vezet: további értelmetlen vitákhoz. Az meg, hogy egy nyilvánvalóan jobboldali, és a Kultival szemben erősen elfogult kommentelőt (akinek szerintem sokmindenben igaza van, de nagyon sok mindenben nem) a véleménye miatt elkezdünk anyázni, hát minden, csak nem európai, meg liberális dolog.
A poszt pontosan arról szólt, hogy nem szabad így cselekedni. Mert ha így cselekszünk, akkor a hatalom, mely természeténél fogva hajlamos a túlkapásokra, ezt teszi velünk. A liberális demokrácia, és vívmányai, mint pl. a jogbiztonság nagy értékek, épp ezért nagyon kell rájuk vigyáznunk. Nekünk, embereknek, mert ezen értékek és elvek érvényre jutása a mi érdekünk, nem pedig a hatalomé. A hatalom nem fog vigyázni ezekre a dolgokra, mert a hatalomnak ez nem érdeke (hatalom alatt most nem pártokat, hanem egy absztrakt fogalmat értek).
Épp ezért nagyon fontos lenne, hogy elgondolkodjon mindenki, és egy ilyen ügy kapcsán ne ezerszer lejátszott és parttalan viták alakuljanak ki újra, ráadásul undorító stílusban, hanem jöjjenek rá az emberek, hogy ha hagyják magukat egymás ellen kijátszani, akkor annak bizony ez lesz a vége.
Az ország megosztottságának oldását, és az új aranykor eljövetelét (LOL) nem attól kell várni, hogy majd Orbán Viktor és Gyurcsány Ferenc kiegyeznek. Olyan egyrészt úgyse lesz, mert ez a szitu nekik a tutit jelenti, másrészt meg a politikai piacon most erre van kereslet, és a népnek pedig meg kell kapnia, amit akar, különben "rosszul" szavaz.
Ha azt akarjuk, hogy ebből az országból legyen valami (ez ebben az esetben élni hagyott underground-kultúrát jelent), akkor nekünk, embereknek kell összefognunk, és cselekednünk.
Senki ne gondoljon nagy dolgokra, itt tényleg elég lenne csak annyit megtenni, hogy gondolkudunk egy kicsit, mielőtt a másik (esetleg halmazati esetként általunk lenézett) ember, minket rendkívül sértő véleményére reagálva jól elkezdünk anyázni. Plusz az sem ártana, ha az élet dolgait nem a politikai pártok által számunkra nagylelkűen leszállitott koordináta-rendszerben értelmeznénk.
Mert annak az lesz a vége, hogy egy "liberális" vezetésű város "liberális" vezetésű kerületének nagytőkét kiszolgáló emberei a rendőrséggel kéz a kézben semmibe veszik a jogainkat. És ezt senki sem akarja.

ceginfo 2008.03.07. 23:40:47

Ne felejtsétek el, hogy a kulti üzemeltetőjének főtulajdonosa egy ingatlanforgalmazó cég. Ne higyjük azt, hogy jótékonyságból üzemeltették a kultit, hanem a tulajdonjogot akarták megszerezni, hogy utána a telket extraprofittal eladhassák.

süti beállítások módosítása