Skip to content


       Szűrés lista

A bolgár Megasztár győztese Omegát énekelt

Le a kalappal Nevena, ez igen, gratulálunk!A miénk az egyik legnehebb nyelv a földön. Te mégis egy magyar számot választottál, annak ellenére, hogy picit beletörik a nyelved. Nevena később megnyerte Bulgária első "American Idol"-ját.

Első hallásra kicsit furcsa, de magyarul énekel és szerencsére nem a Scorpions - White Dove-ját:



Itt a lányzótól egy hazai is:



És Whitney Ripszropsz Houston-tól az "I Will Always Love You" - "bolgáros verzióban",
csöppet érdekes :




Címkék: zene

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr46383363

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Berrick 2008.03.17. 08:55:57

Csinos , jó a hangja , szörnyű a bulgár nyelv

Alice 2008.03.17. 09:08:08

Nos, ha nem itt születtem volnam, hanem csak tanulom a magyart, akkor nem minden szót értettem volna, de le a kalappal, hogy ilyen nehéz nyelvet választott!!! Nem felejtem el, mikor Phil Collins járt itt és a "A tavaszi szél vizet áraszt..." kezdetű kis dalocskát énekelte...

Illye 2008.03.17. 09:23:09

Az a Phil Collins már meghalt, Freddy Mercury néven:)

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.03.17. 09:27:24

És állítólag nem tudta a közönség a második versszakot.

Benjamin · http://benjamin.hu/ 2008.03.17. 10:18:58

OFF: mintha hetvegen azt olvastam volna h. egy oldalon maximum 3 adsense hirdetes lehet csak? megkeresem majd

mutant · http://universal.blog.hu 2008.03.17. 13:36:05

igen,Freddy Mercury énekelte. a tavaszi szelet.amúgy már másik blogon fenn van ez a bolgár csaj,láttam.

Saint 2008.03.17. 22:33:08

nem rossz, mondjuk nem ismerem a szövegét szóval egy kukkot nem értettem belőle csak néha egy-egy szót de azért le a kalappal :) Szegény Phil Collins, rossz lehet neki az igazi Freddy Mercury mellett eltemetve :)

#1 omega fan 2008.03.17. 23:31:49

"egyszer a nap,úgy elfáradt.Elaludt mély,zöl tó ölén.Az embereknek fájt a sötét.Ő megsajnált,eljött közénk.Igen,élt egy gyöngyhajú lány...álmodtam,vagy igaz talán..."

kryska 2008.03.18. 19:00:15

Lehet, hogy ferde az ízlésem, de nekem nagyon bejön az ájvillolvéjsz ebben a verzióban...

KoverPunci 2008.03.19. 13:08:40

Mindenesetre jól nyomta a bolgár csaj. (én is nyomtam volna őt :) )

Before · http://azbeszt.blog.hu 2008.03.23. 10:28:07

Nekem nagyon tetszett, igazán megható és tiszteletre méltó!

A 2008.03.24. 02:22:41

Nem tudom, feltűnt -e nektek, de itt a zenészek is nagyon ott vannak. A magyar megasztárban is tisztességesen tolták, de ott inkább arról volt szó, hogy a pofádba tolják az énekest. Itt egy tisztességes zenekar lendületesen játszott, gitárszólóval, lelkesen, ütős dobbal - szóval nem csak háttér volt az énekesnek, hanem valami, amit zenének hívunk. Valami olyasmi, ami nem arról szól, hogy kinek a dalát playbackeljük a haknikon.

komzol 2010.11.12. 11:37:42

szuper az omega, nagyon szeretik bulgárriában, jól énekli a csaj

Kicsit Karcos 2010.11.12. 12:15:30

Много благодаря, Невена!

Kis kék elefánt, egészen meghatódtam:)

Egyébként kb. 15 éve voltam Bulgáriában, és meglepett, mennyi Omega, Moby Dick és Bonanza Banzai-pólós arcot láttam, boltokban is simán lehetett kapni a zenéjüket. Nagyon kedves volt egyébként mindenki, jól éreztem magam, pedig (akkor még) nagyon szegény ország volt, na nem mintha ennek valójában köze lenne a kedvességhez, csak megjegyeztem. Azóta egyébként állítólag rengeteget fejlődtek.

Köszönjük, Nevena, még egyszer.

Kicsit Karcos 2010.11.12. 12:20:55

A szám apropóján még azt hadd jegyezzem meg, hogy aki a Balkánt szitokszóként használja, az egyen egy csevapcsicsit sopszka salátával, hallgassa közben ezt a számot, és mélyen szálljon magába. Nem bántásból mondom, tudom, hogy rossz szokás, amit belevertek az emberekbe, de akkor is. Elképesztően kedvesek velünk a bolgárok (ld. ezt a videót is), sokkal többet érdemelnek, mint hogy szitokszóként használjuk szülőföldjük megnevezését.

hoplita 2010.11.12. 13:54:17

@Kicsit Karcos:
Á... a sopszka a kedvenc salátám....
Ó, azok a boldog 80-as évek....végigbumliztam az Aranyparton, zabáltam a sopszkát, a sült halat és egész nap vedeltem a Szlincsev Brjag-ot.....3 leva volt, nem egészen ötven forint.(konyak, ha valaki nem tudná..:DD)
És piszok jól elvoltam a bolgárokkal.....jó fejek, még ha hozzánk képest kicsit lustábbak és nemtörődöm-félék is.....
Utána meg irány Isztambul.....arany, irha, bőrdzseki....meg döner kebab Efes sörrel, meg rakival.

süti beállítások módosítása