Skip to content


       Szűrés lista

Halott lányok mellett ebédeltek az olaszok

Kezdem úgy érezni, hogy a nápolyi olaszok nem nagyon szívlelik a romákat. 2 hónapja sincs, hogy rájukgyújtották a gettót, most meg szemrebbenés nélkül napoznak két halott roma lány mellett.

Történt, hogy a hétvégén egy 14 és egy 16 éves roma lány elment Nápoly Torregaveta nevű partjára kéregetni meg bizsut árulni. Egyesek szerint a hőség elől menekülve bementek fürödni a lányok, de a nagy hullámok elsodorták őket, és pár óra múlva már csak két holttestet vetett partra a víz. A szerencsétleneket az olaszok kihúzták a homokba és letakarták egy-egy törölközővel. A híradások szerint: "kevesen mentek haza vagy hagyták abba a napozást, sőt olyanok is akadtak, akik a két halott lánytól pár méterre jóízűen megebédeltek." Tudtuk, hogy az olasz egy pofátlan népség, de ez még nekem is sok...

 

 

 

 

 

 

 

 

  

Címkék: bizarr

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr45578197

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Combi a ballibes Ferkófan 2008.07.21. 15:28:32

De amúgy meg 14 évesen kéregetni meg bizsut árulni. Ahelyett hogy elmenne például TANULNI.

br · http://www.szalaiannamaria.net 2008.07.21. 15:31:58

Ez megint egy ilyen tartalmatlan hír. Ha találnak egy hullát tőlem 100-200 méterre, akkor arrébb megyek maximum, de nem különösebben ráz meg a dolog.

Az emberek meghalnak.

br · http://www.szalaiannamaria.net 2008.07.21. 15:33:03

Ja igen, azt elfelejtettem hozzátenni, hogy 50 méterre laktam egy tótól évekig. Évente 4-5 hullát húztak ki belőle. Egy tenger mellett ez a szám gondolom sokkal magasabb.

bloodhound v2.0 2008.07.21. 15:34:37

nem hiszem, hogy ez olasz spcialitás lenne, nálunk is hányan halnak meg az utcán, miközben a népek azt hiszik a fetrengőről, hogy csak be van b.szva, hadd feküdjön tovább az okádékában/vérében, stb.. közönyösségez , a legrosszabb fajtából, ami teljesen eluralkodott már rajtunk.

Combi_TpK a gonosz szalonfasiszta 2008.07.21. 15:28:32 - de amúgy meg tizen- huszon- harminc, stb. évesen baromságokat irogatni. ahelyett, hogy elmennél például a HALÁL F@SZÁRA.

csak, hát ugye túl primitív vagy, és azt gondolod, hogy vicceseket írsz.
pedig nem.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.07.21. 15:36:01

Én is láttam már mozdulatlan alkesz-homeless-t, de nem mertem odamenni, megnézni hogy él-e ....

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2008.07.21. 15:37:35

szerintem nem vicceset irt, hanem normalis, tenyszeru dolgot.
Miert kell ezen kiakadni? Mellesleg nezopont szempontjabol akkor te is elmehetnel a halal faszara, hogy idejarsz faszsagokat irogatni. Erre nem gondoltal meg? Persze te nem vagy tul primitiv.. ;) miert is lennel, o nagy bolcs jogvedo harcos.

Perillustris 2008.07.21. 15:38:19

Én mindig kihívom a mentőket ilyen esetekben.

bloodhound v2.0 2008.07.21. 15:38:27

igen, az emberben van egy egészséges félsz. de ez nem ugyan a kategória, mint tudottan halottak mellett napozni.

Combi a ballibes Ferkófan 2008.07.21. 15:38:55

bloodhound v2.0 2008.07.21. 15:34:37
Miért? Te mit csináltál 14 évesen? Várjál kitalálom. Tanultál.

br · http://www.szalaiannamaria.net 2008.07.21. 15:39:13

bhv2.0: nagy a különbség aközött, hogy nem törődsz egy holttesttel, vagy nem törődsz egy olyan emberrel akiről nem tudod, hogy haldoklik-e vagy sem.

Az előbbi nem hiszem, hogy sok figyelmet érdemelne. Nem tudsz segíteni. Attól nem hiszem, hogy jobb ember lenne valaki, ha aggódva nézelődik egy hulla körül, vagy esetleg távozik.

Az utóbbi esetében pedig segíteni KELL.

Seduxen (már NEM dr.) 2008.07.21. 15:41:32

érdekes, hogy az utóbbi időben milyen pejoratív értelmet "nyertek" a jogvédő, liberalizmus, meg az efféle szavak...
azért az "furcsa", hogy a strandon (ahol általában nem 10 perceket tölt el az ember) nem volt SENKI, akinek feltűnt volna, hogy a 2 letakart test ÓRÁK ÓTA mozdulatlan? Én ezt nem veszem be. Sz'tem nagy ívben leszarták.
(gondolom az olaszok amúgy sem hullajtanak túl sok könnyet, ha egy-egy barnabőrű, ööö, izé "jobblétre szenderül"...)

bloodhound v2.0 2008.07.21. 15:42:26

br - igen, de a közöny mindkét esetben ugyanarról a tőről fakad. elvégre nem hiszem, hogy az a normális állapot arrafelé sem, hogy két halott fekszik a parton.

br · http://www.szalaiannamaria.net 2008.07.21. 15:46:12

Feltételezem, hogy aki letakarta a halottakat az szólt a rendőrségnek is, hogy hé, itt van két holttest.

De egyébként annyira minimális információtartalmú ez a hír, hogy nem lehet vele mit kezdeni. Picit szenzációhajhász a dolog, ha azt írják, hogy 3 órába tellt a halottkémnek elszállítania a holttesteket, akkor abból nem lesz "botrány".

Combi a ballibes Ferkófan 2008.07.21. 15:49:38

bloodhound v2.0 2008.07.21. 15:34:37
Ja amúgy meg magasról teszek rá, ha egy parazita elpatkol. Ha ez csípi a szemed leszarom, ettől függetlenül én nem foglak elküldeni a halál faxára, csak mert ellentétes véleményen vagyunk :)

bloodhound v2.0 2008.07.21. 15:55:54

segítek, ha te holnap feldobod a talpad valamelyik közúton, ugyanígy fog leszarni a boly többi tagja, és a fekte hullazsákot is csak azért kerülik majd ki óvatosan, nehogymá' megsérüljön az új swift felfüggesztése...

bloodhound v2.0 2008.07.21. 15:57:27

és nem parazita, hanem ember. mint ahogy te vagy én, vagy akárki más. és épp ezért felháborító az ("Szeretem az olaszokat :)", amit írtál

Combi a ballibes Ferkófan 2008.07.21. 15:57:56

És? Ezzel eddig is teljesen tisztában voltam. Ha már meghaltam valahogy nem az lesz a legnagyobb problémám, hogy hányan kerülgetik a hullazsákom.

Combi a ballibes Ferkófan 2008.07.21. 16:02:21

bloodhound v2.0 2008.07.21. 15:57:27
Háborítson fel nem izgat.
Parazita: Az az élőlény, amely más élő szervezeten vagy szervezetben ideiglenesen vagy állandóan tartózkodik abból a célból, hogy táplálékát megszerezze, abban fejlődjön és esetleg szaporodjon.
Attól, hogy ember, még parazita, aki más embereken élősködik.

reKorrekt 2008.07.21. 16:03:40

Még jó hogy homokvárat nem építettek rájuk. Ez azért tényleg elég abszurd történet... már ha igaz.

ikszD 2008.07.21. 16:40:18

Én még élő mellett sem eszek...

Perillustris 2008.07.21. 16:47:27

"azért az "furcsa", hogy a strandon (ahol általában nem 10 perceket tölt el az ember) nem volt SENKI, akinek feltűnt volna, hogy a 2 letakart test ÓRÁK ÓTA mozdulatlan?"

Tegyük már tisztába a történteket! A kivetett testeket megvizsgálták a vízimentők, s megállapították, hogy halottak a lányok. Kihívtáka rendőröket, azok pedig a halottkémet. A halottkém nem feltétlenül megy megkülönböztető jelzéssel, így előfordulhat, hogy pár órávál később ér a helyszínre. Ez itthon is így van. Addig letakarták a holttesteket, amik nem maradtak őrizetlenül.

Ebbe rasszizmus belemagyarázni ócska provokáció.

Ha ez egy strandon történik, elvileg le kell cserélni a vizet, a tenger vizét nehéz lenne.

Egyébként nem kell messzire menni hasonlóért:
homar.blog.hu/2008/02/21/hulla_az_uszodaban

Prophet 2008.07.21. 18:33:09

Eszembe jutott egy vicc...

-Mi a teendő, ha elalszik mellettünk egy.. cigány?
-Újra meg kell gyújtani!

Horizont 2008.07.21. 18:49:48

Nem kell tényleg rasszizmust ebbe belemagyarázni,de azért EMBEREK voltak és nem paraziták!Megáll az eszem ilyent leírni. Igen aki már meghalt és letakarják azon már nem lehet segíteni,de odébb lehet menni,máshol enni,úszni stb.Mindez azért van mert az emberek közönyösek lettek csak saját magukról szól az élet.Tisztelet a kivételnek.

br 15:31
"Ha találnak egy hullát tőlem 100-200 méterre, akkor arrébb megyek maximum, de nem különösebben ráz meg a dolog."
Na ez a nagy baj.....

br · http://www.szalaiannamaria.net 2008.07.21. 19:09:21

Optimista: nem különösebben érdekel a szokásjogon, érzelmen alapuló etika. Egy halott az halott. Meghalt, nem lehet rajta segíteni.

A halál az élet része, eddig, hogy idézzem az Onion híres főcímét, 100% halálozási arány tapasztalható az emberiség körében.

Sajnálni sajnálom azt aki meghal, de nem fogok hamut szórni a fejemre vagy tettetett együttérzést mutatni a TÖBBI ember erkölcsi bigottsága miatt.

Ez természetesen csak szigorúan halott emberekre érvényes, nem bajba jutott emberekre!

(pár éve valamelyik híd alatt parkoltam majdnem közvetlenül és a hídon egy sportkocsi felszaladt a járdára, átszakította a szalagkorlátot és félig kilógott a hídról. Mindeközben letaszított és megölt egy embert.

Vagy 30 bámészkodó nézte végig, ahogy a hullazsákba pakolják a szerencsétlen embert, úgy kellett magamat átverekedni a tömegen, hogy az autómhoz jussak. Emberileg sajnálom azt aki meghalt, de pont a halál olyan szintű lealacsonyítása undorít, hogy "Jé Béla, meghalt valaki és kilátszik az agya! Nézzük már meg!"

kergezerge · http://kergezerge.blog.hu 2008.07.21. 19:25:03

Tehát húzzon mindenki haza a partról, tartsanak gyásznapot, mert az évente vízbefúló x ember között most épp két cigány került sorra? (merthogy azt magyarul cigánynak mondják ám, én sem berzenkedem a Hungarian ellen, ha angolul beszélek) Ha két olasz hullája mellett napoznak, arról is írsz?

Tassadar 2008.07.21. 20:17:19

Optimista a parazita az nem egy faj hanem egy jelző, olyasmi mint a gerinctelenség. Sokszor mondják egymásra az emberek, hogy gerinctelen alak, és mégse teremnek ott a semmiből a liberálisok, hogy "dehát ember".

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.07.21. 20:53:41

kergezerge

"Ha két olasz hullája mellett napoznak, arról is írsz?"

Persze, mert ahhoz is pofa/gyomor kell.

Ilyenkor amúgy a rendőrség MINIMUM körbekeríti szalaggal a helyet, mivel egy minimális nyomozást le kell folytatni, hogy legalább az kiderüljön, volt-e idegkezűség (mivel simám a vízbe is folythatta valaki a lányokat)

Horizont 2008.07.21. 22:03:31

br :
azt hiszem elbeszéltünk egymás mellett.Egy IDEGEN halott ember miatt nem kell gyásznapot tartani,de ez a közönyös kőszívűség azért meglepett.A többi ember ekölcsi bigottsága miatt miért ne lehetnék együttérző?Én pont arról írtam hogy nem kell bámészkodni,és odébb kell menni.Viszont elolvastam a blogodat és meglepődtem hogy informatikus vagy,azt hittem valami lágyszemű művészlélek.(bocs) A blogod viszont jó.(Pont egy halottról írsz)

Tassadar:
úgy szeretem amikor kioktatnak itt.képzeld tudom hogy a parazita egy jelző....

SheronComb 2008.07.21. 23:43:34

Az élősködő vagy parazita (régiesen: élősdi) egy másik faj, (a gazdafaj) egyedeinek testében vagy testfelszínén él, és annak testéből táplálkozik. A gazda testének belsejében élnek az endoparazita, a test felszínén pedig az ektoparazita fajok. Az endoparaziták között előfordulnak olyanok is, amelyek a gazdaszervezet élő sejtjein belül (intracellulárisan) fejlődnek. Az élősködők tanulmányozásával a parazitológia foglalkozik.

Átvitt értelemben, erősen pejoratív jelleggel a másokat kihasználó embert is élősködőnek mondják.


:)

eric · http://vastagbor.blog.hu 2008.07.22. 07:46:31

Az info valóban nem volt sok dehát ennyit találtam az ügyről. Továbbgondolni meg nem volt időm mert tipliztem a dolgomra. Mondjuk azt nem gondoltam, hogy ezt az ügyet ennyiféleképpen lehet nézni.

So...rasszizmus nem rasszizmus az olaszokat totálisan közömbösen érintette, hogy két ember meghalt mellettük. De csak azért mert azok romák. Valszeg a rendőrség és a halottkém sem rohant a helyszínre mikor bejelentették, hogy két roma vízbe fulladt.

Amúgy a 14éves kislány ne menjen már el nyári szünetben tanulni:D

eric · http://vastagbor.blog.hu 2008.07.22. 07:58:23

br:" Emberileg sajnálom azt aki meghalt, de pont a halál olyan szintű lealacsonyítása undorít, hogy "Jé Béla, meghalt valaki és kilátszik az agya! Nézzük már meg!""

Én nem gondolom, hogy sokan azért bámulják a baleseteket, hogy egy kifordított embert lássanak. Sőt...a legtöbbeket ez borzasztóan taszítja. Viszont egy baleset helyszínén láthatnak "nemmindennapi" dolgokat, melyek kirántják őket a szürke hétköznapokból és adnak párpercnyi izgalmat. Gondolok itt akár egy szirénázva szlalomozó mentőre, flexel vágó tűzoltóra, vagy egy sima rendőri intézkedésre.Esemény!

Szerintem a halált nem lehet még jobban lealacsonyítani mint az amit önmagában is jelent és amivel jár, de méltóságosabbá lehet tenni. Asszem Combi írta, hogy az ő hullazsákját neki már mindegy ki kerülgeti. Nos...az én kivérzett, összeszart, felpuffadt, görcsbe rándult holttestemet majd jó lenne ha nem bámulná senki, azért meg főleg nem mert esemény...

gixer 2008.07.22. 08:20:19

SheronComb!
Correct!!!

Berrick 2008.07.22. 08:43:12

1.Mentem az utcán egykoron egy kisvárosban hajnalban részegen amikor felbuktam egy ember lábában sajnos nem mozdult mondtam neki keljen már fel akkor sem, így kihívtam a mentőket ők meg a rendőröket a bácsi aki este kiment sétálni összeesett és meghalt így találtam meg. felvették a vallomásom 2x kihalgattak és ennyi, fél év elteltével értesítettek nyomozás lezárva.
2. Másik kisváros este battyogok haza focizásból józanul, cigány fekszik a járdán keresztbe mondom neki húzzál félre nem mozdul. aztán átléptem rajta és továbbmentem bűzlött a piától és 1 hónappal előtte vert meg 4 fajtársa mint a lovat. Lehet hogy rasszista vagyok és meghalt az illető de tudjátok mit leszarom és így vannak ezzel az olaszok is. Jöhetnek a jogvédő dumák és azt kívánom nekik feküdjenek összverve a kórházban ahogy én .

br · http://www.szalaiannamaria.net 2008.07.22. 10:15:00

Optimista: Kolonics kapcsán a halál oka és az arra adott reakciók voltak azok amiről írtam, hasonlóan ehhez a hírhez...

Perillustris 2008.07.22. 10:23:08

Kizart, hogy amiatt ertek ki (esetleg) lassabban, mert a bejelentesben (esetleg) elhangzott, hogy ciganyokrol van szo.

Az persze elofordulhatott, ahogy barhol a vilagon, hogy egy masik esemenyhez mentek ki elobb, oda, ahol (esetleg) meg tudnak segiteni.

Az, hogy ki hogyan viszonyul a halalhoz, hogyan eli meg a masik, akar idegen ember halalat erosen neveles- es szocializacio-fuggo. Termeszetesen az emberek tobbsege nem kezdi el enni az uzsonnajat egy vizihulla mellett, akarmilyen szinu is a szerencsetlen.

Amikor a Balatonba fullad valaki, es keresik a buvarok, akkor sem urul ki a teljes part, legfeljebb az adott partszakaszt zarjak le a hatosagok. Persze van, aki aznapra inkabb befejezi a napozast es a furdest, de a nyaralok nagy resze a helyszinen marad, mar csak a "verszag" kedveert is (tok jo, lesz mit meselni este a tuz korul).

mutant · http://universal.blog.hu 2008.07.22. 21:52:35

azt hittem,emberek halálhíréről szól majd a cikk:D
amúgy meg egyetértek:
Combi_TpK a gonosz szalonfasiszta 2008.07.21. 15:28:32
De amúgy meg 14 évesen kéregetni meg bizsut árulni. Ahelyett hogy elmenne például TANULNI.

toxikus 2008.07.23. 12:46:08

mutant 2008.07.22. 21:52:35
sztem inkább menjen el az összes így "napozni" :D

Wakloo 2008.07.25. 09:42:30

Szerettem mindig az olaszokat! Éltem is ott köztük 4 évig plusz 4 hónapig, szóval tudom hogy remek nép.
Hogy az elhullott koherók mellett ebédeltek?
Ez csak azt bizonyítja, hogy van remek étvágyuk, és azt még két halott cigánycsóka látványa sem rontja meg.
Annakidején a jugó partizánok is ettek úgy, hogy az azelõtt általuk halombalõtt magyar vagy horvát áladozataik ott feküdtek mellettük halomba.
Vagy a partizánoknak többet szabad? Na nyemám!

süti beállítások módosítása