Skip to content


       Szűrés lista

Segélyt csak megélhetésre!

Olvasom a Hóbelevanc-blogon, nézem a Naplóban, és nem akarok a fülemnek hinni:
A kesznyétei áldozat rokona, nem füllentve, bele az igazat a kamerába:
"...Ittas állapotban voltak, mivelhogy aznap volt a szociális segély..."

Olvasom a boon.hu-n :
"Tudom, őrült vagyok, de nem érdekel! Megint eljátszottam a fizum nagy részét. Az asszony kicsit vergődni fog, ha megtudja, de majd lenyugszik. Még néhány nap, és úgyis jön a segély a kölykök után, az iskolakezdés miatt most plusz lóvét is kapunk. És ha nagy gáz van, még mindig ott van a muter özvegyi nyugdíja. Bele sem merek gondolni, mennyi mindenem lehetne abból a cash-ből, amit ebbe a retkes gépbe dobáltam már, de mindegy, egyszer úgyis nagyot szakítok majd!" - mondta két, harmincas éveiben férfi a nyíregyházi vasútállomás környékén az egyik talponálló előtt.

Szintén olvasom a boon.hu-n, hogy Ivády Gábor, Ivád polgármester kitiltaná a játékgépeket a kocsmákból, hiszen nem kevés nyugdíj, segély és fizetés végzi a pénznyelő automaták gyomrában.
"Elmúltak már azok az idők, amikor egy csokiért vagy üdítőért tértek be hozzám a fiatalok, ma már sokkal inkább az a cél, hogy lerészegedjenek és gépezzenek. 18 év alatt persze (elméletileg) mindkettő tilos számukra. Minden hónap első két hetében érezhetően megnő a kocsma (s ezzel együtt a játékgépek) látogatottsága, családfők sokasága issza és játssza el órák alatt a röviddel azelőtt kézhez kapott segélyt, minimálbért." - mondta Ibolya, egy Nyíregyháza belvárosában üzemelő presszó alkalmazottja.

És akkor még egy idézet, Fodor Gábor interjú, Index:
"Az alapvitánk ott van, hogy azt mondjuk, nem lehet a társadalom legkiszolgáltatottabb részével további megszorításokat alkalmazni. Nem a segélyeken kell takarékoskodni, hanem a munkahelyteremtő programok hatékonyságát kellene növelni. (...) De van egy olyan kör, amelyiknek az életfeltételeit teremti meg a segély, és ezt nem lehet elvonni.

Most komolyan, ez így normális? Segélyből berúgni, segélyből játékgépezni? Az "én" pénzemből? A "mi" pénzünkből? Amit azért kap a "rászorult" az államtól, hogy ne dögöljön éhen és ne fagyjon meg télen, ha már nem tud/akar dolgozni és nincs fizetése?
Nem elvonni/elvenni akarjunk ezt a pénzt, Fodor Gabi, hanem azt szeretnénk, hogy ne szilvapálinka meg zseton legyen belőle, esetleg ne az uzsorásnál kössön ki! Ez olyan nagy kérés lenne?

Index-tanulány, "Kiadási-reform III":
"Három évvel ezelőtt a GDP nyolc százalékát költöttük családi támogatásra, gyedre, gyesre, munkanélküliek támogatására, egyéb szociális segélyekre összessen. A szlovákok, csehek, lengyelek, vagyis azok, akikkel mi versenyzünk a tőkéért, a GDP négy százaléka körül szánnak pénzt szociális kiadásokra, felét, háromnegyedét, mint mi. A különbség forintban mérve 550 milliárd forint."

550 milliárd forint. Máris meglenne az adócsökkentés fedezete, ugye?

Teljesen tarthatatlan ez az állapot. Ha az állam olyan "kegyes" és "szolidáris", hogy nem hagyja magára a rászoruló állampolgárait, és még jobban megszorongatja, megadóztatja a bérből-fizetésből élőket, akkor igenis minimális dolgok legyenek megkövetelhetőek a támogatásban részesülőktől. Természetesen nehéz erről a kérdésről higgadtan vitázni, amikor az ország legnagyobb politikai napilapjában Ladányi János szerint "A segélyért munkát! egy hecckapmány".

Nincs mese, lépni kell: A szociális segélyt csak élelmiszerre és a közüzemi számlák fizetésére fordíthassák! Vagyis az állam megteszi, amit minimálisan megtehet: biztosítja az életben maradást. Erről szól a szocális segély, nem? Ebből élünk, de nem ebből iszunk, nem ebből játékgépezünk, nem ebből törlesztünk az uzsorásnak! Ebből maradunk életben. Teljesen mindegy milyen formában oldják meg, csak élelmiszerre és postán beváltható jegy, kupon vagy bankkártya, a "szakértők" dolgozzák ki a részleteket. Az mi adónból, amit segélyként megkap a "rászorult", ne legyen pia meg zseton!

És azt nem értem csak, hogy ezt miért nem vezették már be? Valami baj van ezzel a módszerrel? Azonkívül persze, hogy a "szoci-szavazó" morogna, hogy a Gyurcsány elveszi a reggeli felest ... ?

Címkék: közélet abszurd

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr89643706

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mi az hogy Kesznyéte? 2010.01.22. 02:26:28

Kesznyéten Borsod megyei kistelepülés, Miskolc alatt található és a méretéhez képest sokat szerepel a hírekben. Itt okozott országos vihart egy szerencsétlen gazda, aki a kerítésébe vezetett árammal próbálta megvédeni a termést a hívatlan vendégektől é...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Baszkurátor 2008.09.04. 08:05:59

Nemkell kp-t adni a népeknek.
A közüzemi számlákra szánt pénzt egyből lehet utalni a cégeknek ( mint sok helyen ez ma is így van ) kajára meg jegyet kell adni.
Igen tudom, hogy lenne aki visszaélne vele.De megfelelő ellenőrzéssel és MEGFLELŐ szankciókkal a nullához közelire lehetne redukálni a visszaéléseket szerintem.

bloodhound v2.0 2008.09.04. 08:14:47

nem, nem vagy.
én is egyetértek. lakóhelyemen (nemolyannagyon kisváros persze mihez képest) így megy a dolog régóta, de munkahelyemen (két település össz. kb. 5500 lakossal), sajna (még?) nem.

BálnaUhr · http://balnavicc.blog.hu 2008.09.04. 08:21:38

VAnnka országok, ahol vuocher-t használnak és nem kézpénzt adnak a rászorulónak. És ott van még a természetbeni támogatás (pl. iskolának fizetni közvetlenül az étkeztetésért), mint egy lehetséges megoldás.
A segély arra lenne hivatott, hogy ha család, az egyén helyzete drasztikusan romlik, akkor a minimum létszükségletét fenn tudja tartani. És átmeneti megoldás lenne, elvileg. Azonban nagyon sokan arra rendezkednek be, hogy majd mi eltartsuk.
Az állam töketlen, csupa inkompetens szakember alakítja a jogszabályokat.
Eljátszani a gyerek pénzét, az anyós pénzét???

reKorrekt 2008.09.04. 08:21:40

misikeh: Természetesen :)

Itt nem lehetne olyat csinálni mint az USA-ban? Nevezetesen hogy pl. 1 db helyen engedélyezett a szernecsejáték, slussz-passz.
Bár még a játékgépek kitiltását is ellenzik a tisztelt 386-iak...

Seduxen (már NEM dr.) 2008.09.04. 08:34:35

blood: a Rózsadombon 5500-an laknak? :-))) /bocs, csak eszembe jutott a sztereotípia.../
Én ennél mondok jobbat: tegnap volt egy riport azon a szemét_aljas_náci HírtTV-n, miszerint - tessék kapaszkodni - a karfába: 1500 MD adótartozásunk van. Igen, NEKÜNK, MAGYAROKNAK. A zapeknak valami főosztályvezető csucsuja meg szemrebbenés nélkül közölte, hogy "Ennek minimum a felére keresztet lehet vetni..." MI VAN?????
Miért nem lehet az ilyen mocsadék férgeknek utánamenni, és miután a gatyát is lepereltem róla is, meg a családjáról is, a fennmaradó tartozást mondjuk 5.000.-Ft/nap összegben leüli.
Alsóhangon 750 MD forintról van szó. Abból bőven futná az ominózus 550 MD forintnyi segélyre.
Ahogyan a "nagyfőnök" mondta: "Ez az igazi botrány".
Szerintem

reKorrekt 2008.09.04. 08:38:10

*1500 MD adótartozás

Ez kb. 1 milla/becsületesen adózó munkavállaló. Örülnék neki mint 13. havi.

misikeh[jogsértő módon félelmet keltve fotózott] ( · http://video.google.com/videoplay?docid=-8266131592631747056&hl=en 2008.09.04. 08:39:22

korrekt, blood...
Most kezdek csak el igazán náculni, mivel bérpapír osztás volt...
Összes levonás: 206.272 Ft. A f@szom. megy az ingyenélő segílyre. Jó persz nem mind mert magánnyugdíj + eübiztjár is van benne... szjaelőleg 131.990. na ebből egy cigány családot eltartok. továbbra is csak ismételni tudom magam: A f@szom. Ellenben a sok hülyének a világ legnagyobb problémája az, hogy a libát nem érzéstelenítik tömés előtt.
Köszönjük T. "politikai elit".
Nem baj most megyek, megkeresem a jipóknak a zsegílyre valót. vezetek majd kb 500 km.-t +dolgozok 10 órát... fasza. Ha szertnék még adni, akkor azt hogy lehet?
Na majd este jövök.
Szép napot :)

Zsirparaszt scene/buckalakó tahó/fotelrokker 2008.09.04. 08:43:21

Rossz, csúny burkoltanyigányozó rasszista.
Egy Tamás Gáspás Miklóssal és Horváth Aladárral eltöltött hétvégére ítéllek.

Seduxen (már NEM dr.) 2008.09.04. 08:47:07

korrekt: igen, elméletben. csak ez a gyakorlatban úgy néz ki, hogy ezt X száz (ezer?) ember/cég hozta össze. értsd: az apeh által közzétett adóslista alapján, de erre "csak" úgy lehet felkerülni, ha 10 misinél több adótartozásod van...
misikeh: azért "lássuk be", Te nem keresel olyan rosszul....
Nettóban ez mennyi? 210? 220?

Zsirparaszt scene/buckalakó tahó/fotelrokker 2008.09.04. 08:51:21

burkoltanyigányozó = burkoltancigányozó.
Na.
.
Seduxen · hungarisztan.blog.hu/ 2008.09.04. 08:47:07
Ő dolgozik. Ne irigyeld tőle.

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.09.04. 08:55:07

Mindenhol van CBA, vagy Coop tutira. Kapnának jegyet, amit csak a cégek sajátmárkás termékeire költhetnek el. Ennyi.

DuDe 2008.09.04. 09:06:56

Azért az is elgondolkodtató, hogy ha egy ilyen eljátssza a segélyt/minimálbért, akkor utána miből telik megélni a következő "adagig"? Vagy kérdezzem úgy, hogy honnan teremti elő azt, amit eljátszott/elivott? Egyet lehet találgatni...

A másik meg azért a presszók, és efféle helyek csúnyán képmutatók, hiszen elmesélik kikerekedett szemekkel, hogy "jaj, ezek a csirkefogók beledobják a gépbe/leöntik a torkukon a pénzüket", de azért olyan nagyon nem próbálnak tenni ellene, hiszen az a pénz mind az ő zsebüket vastagítja...

mrgnc 2008.09.04. 09:08:02

Nem hinném, hogy iszonyú pénzek mennének el arra, hogy vajon melyik cég kapja meg a lehetőséget, á, nem: szóval akkor meg onnan nyúlják a pénzünket - tipikusan a "fordulhatsz jobbra, fordulhatsz balra, tökön mindig középen rúgnak" - szituáció.

reKorrekt 2008.09.04. 09:09:15

Tévedés. A gépek javarészt 'bérben' vannak ott. Tehát minimális jutalékut ugyan kap, de a nagy ZS a gép tuljadonosé.

reKorrekt 2008.09.04. 09:10:23

...aki ugye sejtjük milyen társadalmi réteghez tartozhat. De ez náculás, úgyhogy inkább visszavonom.

Müszijő Csirke 2008.09.04. 09:19:33

Nem feltétlenül kell ám cigányozni amúgy,hanem alapvetően megváltoztatni a segélyezési rendszert.A cigányság csak egy részhalmaz.De ugyanitt megemlíthetném a szomszédaim:apa asztalos,havi kb 6-700ezer forintot visz haza,anyu hivatalosan egyedül neveli a két gyermeküket,felveszi utánuk a segélyt,kap gázártámogatást,stb.fehérek,mint a hó.a ferihegyi csomagos szomszéd két autóval bír,egyik jobb,mint a másik,minden évben 1 külföldi út 2 hétre,stb,de segély és gázártámogatás megy.többek között az én adómból.fasza.főleg,így,a fizetéspapírok átvételekor forog vérben a szemem.

Geza 2008.09.04. 09:25:52

Müszijő Csirke: ha a "ferihegyi csomagos" szomszéd azt akarja jelenteni, hogy Ferihegyen a 3. tranziton jött (EU-n belüli, EU-n kívüli, meg a harmadik), akkor legalább a gáztámogatást ne sajnáljuk tőle :).

Müszijő Csirke 2008.09.04. 09:27:39

Geza 2008.09.04. 09:25:52
Nemnem:DFerihegy 2, csomagszortírozó...tudod,néha "ellenőrzik" a poggyász tartalmát...ingyé' parfüm,ingyé' arany,stb,stb...amit a két szem meglát,két kéz ott nem hagyja...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.09.04. 09:34:15

Felesleges "cigányozni" segélyt bárki kaphat, elkölteni piára meg gépre bárki elköltheti ....magyar,cigány, kíniai, bantu néger ... TÖKMINDEGY!

bloodhound v2.0 2008.09.04. 09:35:02

Müszijő Csirke 2008.09.04. 09:19:33

egyetértek, nem cigány probléma ez, az ügyeskedés, haszonlesés, potyázás a különféle állami, önkormányzati támogatásokkal, a teljes magyar társadalom egészét jellemzi.

Müszijő Csirke 2008.09.04. 09:36:43

bloodhound v2.0 2008.09.04. 09:35:02
és mégis az a 2millió-hétszázezer,vagy mennyi tisztességesen bejelentett dolgos hangya szopja a faszt.Csak egyszer élném meg,hogy a szavazójogot is csak nekik adják.

Seduxen (már NEM dr.) 2008.09.04. 09:42:07

Zsírparaszt: dehogy irigylem tőle! Én max azt a fajta kirekesztést gyűlölöm, hogy engem nem akar senki milliárdokkal korrumpálni, na! lásd: máv-os post :-)))

BálnaUhr · http://balnavicc.blog.hu 2008.09.04. 09:43:51

Müszijő: 3 millió hétszázezer körül. De van úgy 7 millió "hadra fogható" ember.

Geza 2008.09.04. 09:44:01

Zero: igen, "segélyt bárki kapHAT, gépre elköltHETi".
Node kérem szépen, az emlősök is repülHETnek (lásd pl. denevér, sztyuardesz), aztán mégis inkább a madarakra meg az ízeltlábúakra jellemzőbb valahogy a dolog.
Itt nincs véletlenül valami hasonló nagyságrendű eltérés a lehetőség és a valóság tendenciái között?

Müszijő Csirke 2008.09.04. 09:44:36

Büdös diktátor vagyok,nna:D

Seduxen (már NEM dr.) 2008.09.04. 09:45:30

blood: "a teljes magyar társadalom egészét jellemzi. "
azért ne általánosíts :-))
Én pl a büdös életben egy forint (de szó szerint értsd) támogatást nem kaptam se önkormányzattól, se az államtól.
Hacsak a lakáshitel utáni adóvisszatérítést nem tekintjük annak :-)))

Seduxen (már NEM dr.) 2008.09.04. 09:46:27

Geza: "az emlősök is repülHETnek (lásd pl. denevér, sztyuardesz"
Ez kész :-)))))

Müszijő Csirke 2008.09.04. 09:46:54

BálnaUhr · balnavicc.blog.hu 2008.09.04. 09:43:51
ahá,köszi a helyesbítést.tehát akkor a 7 millió hadra foghatóból 3 millió-háromszázezer baszik dolgozni.fasza.inni bezzeg tudnak.én meg azon gondolkodom,vajh ihatok-e a hétvégén 4 sört,belefér-e?nekik meg mi fizetjük.remek.

Müszijő Csirke 2008.09.04. 09:49:19

Seduxen · hungarisztan.blog.hu/ 2008.09.04. 09:45:30
olyat én is kaptam,de azért meg dolgozni kell:D

Müszijő Csirke 2008.09.04. 09:51:00

az...főleg,hogy van a 3 millió hadra nem fogható is...nos,inkább őket tartanám el.

Seduxen (már NEM dr.) 2008.09.04. 09:52:00

Csirke: ez igaz... bár olyan "messzire" nem jut az ember, nekem pl 120.000.-Ft az adóvisszatérítés a lakáshitel után. Ezt ca 1.5 hónap alatt fizetem be adóban :-)))
Yippekaiyay!!!

BálnaUhr · http://balnavicc.blog.hu 2008.09.04. 09:52:59

Nyilván őket is eltartjuk, de ez így van rendjén. Gyerekek, idősek, mozgáskorlátozottak stb.

Combi a ballibes Ferkófan 2008.09.04. 10:12:12

zjaelőleg 131.990. na ebből egy cigány családot eltartok.
Tévedés. Ebből majdnem 3 cigánycsaládot tartasz el. :)

Combi a ballibes Ferkófan 2008.09.04. 10:14:16

Seduxen · hungarisztan.blog.hu/ 2008.09.04. 08:47:07
misikeh: azért "lássuk be", Te nem keresel olyan rosszul....
Nettóban ez mennyi? 210? 220?

Ez kb. 440 bruttó, és kb 230 nettó.

movhu 2008.09.04. 10:16:14

3.700.000, aki bármilyen formában, akár csak egy napot is dolgozik, 2.700.000, aki teljes munkaidőben, ebből 700.000 közszolga.
A maradék 2 millióból mennyi van bejelentve akkora összeggel, amennyit keres tényleg????
Ez nem cigánykérdés. A cigány csak meglovagolja amit lehet. Lehetővé kell tenni, hogy ne lehessen.
Én rohadt borzsuáimerialistakizsákmánylószemét jól fizetett alkalmazott vagy, és van egy egyéni vállakozóim is, hogy ne kelljen feketéznem a pluszt. Idén megszületik a 3.gyerekem, erre a kormány a családi kedvezményt(ami csak 3 gyerek után já) 3.900.000 forintos jövedelemplafonhoz akarja kötni az eddig 6 millió helyett. Tudjátok ez mit jelent?:
"Akkor értékeljük, hogy 3 gyerekd van, ha nem keresel annyit, hogy el is tartsd őket"

movhu 2008.09.04. 10:18:16

Ja, ha már a fizetésről van szó ne titkoljam, jól keresek, igen. Már ebben az éveben is csak részelegsen vehetem igénybe a kedvezményt(mert a terhesség alatt is jár), mert átlépem a 6 milliót, és ebben nincs benne a vállalkozásból számazó EVA-s bevétel. Minden forint után rendesen adózok, és ebben csak egy rossz van. Nekem kell szégyent érezni itt, mert hülye vagyok.

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2008.09.04. 10:24:10

Egyszerűen meg lehetne oldani ezt a kérdést.
A közüzemi számlák rendezésére lenne egy elkülönített rész, aminek kezelését a szolgáltatóra bíznék.
A segély másik hányadát megkapnák étkezési jegyek formájában.
Az iskoláztatási segélyt, meg úgy oldanám meg, hogy a gyerekeknek azt az iskolában osztanám szét, írószerek, tankönyvek, és ebédjegyek formájában.
A végén, de nem utolsósorban SEGGBEBASZATNÁM
a persze nem maffiózó játékgép üzemeltetőket, akikről tudjuk hogy rendes becsületes emberek, és semmiféle erőszakot nem alkalmaznak veled szemben, ha nem engeded meg hogy a kocsmádba telepítség a makis rulettet.

Seduxen (már NEM dr.) 2008.09.04. 10:24:26

combi: azért az itthoni viszonyokat ismerve az nem olyan rossz fizetés.
ami ezekben az esetekben inkább durva az az "összes levonás" rublika. illetve az a tudat, hogy legalább annyit (ha nem többet) befizet a munkáltató, mint amit Tőled levonnak...

toxikus 2008.09.04. 10:27:23

Seduxen · hungarisztan.blog.hu/ 2008.09.04. 10:24:26
az ilyen levonásokban még a prámiumok a durvák. mi a faszom köze van, ahhoz az államnak,h jól dolgoztam és ezért a cég ad nekem prémiumot. és több mint az 50%-át le is vonják. hát basszák már meg kéremszépen? azért dolgozzak jól,h az állam jól járjon?

herpesz 2008.09.04. 10:28:44

én meg hivatalosan másik kategóriában tartozom mint a minimálbér, de annyit adózom hogy kevesebbet kapok kézhez mint a minimálbér... napi 8-10 óra melóval....
mik a segély feltételei? komolyan lassan sorbaállok

movhu 2008.09.04. 10:28:53

Korábban egy postban( mover.blog.hu/2007/10/25/netto_brutto_a_mini_gazdasagtan_folytato ) összefoglaltam a tavalyi adatok alapján 3 nettó/munkáltató teljes költsége számot:

75.000(~300 EUR) – 135.000

125.000 (~500 EUR) – 288.000

250.000 (~1000 EUR) – 642.000


(Akkori EUR árfolyamon)

BálnaUhr · http://balnavicc.blog.hu 2008.09.04. 10:30:48

herpesz: ezt hívják szegénységi csapdának. A segély több, vagy éppenhogy csak kevesebb, mintha 8-10 órát dolgoznál. Vagyis nem éri meg dolgozni. Ezen is érdemes elgondolkodni.

Combi a ballibes Ferkófan 2008.09.04. 10:31:42

Seduxen · hungarisztan.blog.hu/ 2008.09.04. 10:24:26
Az a baj, hogy ha elfogadják Kúrcsány új javaslatát ugyanúgy szopóágon maradok én is, mert a bruttóm meghaladja az évi 3millát, szal továbbra is boldogan leadózhatom a fizum majdnem felét.

movhu 2008.09.04. 10:34:41

Szopóágon maradunk. Itt nem lesz olyan érdemi változás, ami a dolgozókat segítené. Miért is. Lásd a fenti számok. A jól kereső és tisztességesen adózó csoport csak minden sokadik ember a szavazóbázisban.

Seduxen (már NEM dr.) 2008.09.04. 10:36:27

toxikus: "azért dolgozzak jól,h az állam jól járjon".
Így van, látom mindent tudsz :-)))
Combi: igen, ez a kibaszás része, hiszen nem nehéz BRUTTÓ 3 millió felett keresni (havi bruttó 250.000.-). De ha jobban belegondolunk, nem fogják soha mondjuk évi 7-8 misire felvinni a 36%-os kulcsot, érthető mód nem szarik senki a saját fészkébe...

herpesz 2008.09.04. 10:38:45

jaj mesélek valamit... egy multinál dolgozom (hivatalosan bóótba:)) pénztáros vagyok. Na nem azért mert egy ostoba nőszemély vagyok, hanem mert fizetni kell a zegyetemet.
Ki adták utasításba, hogy a jegyekre miket lehet venni ( magyarul: a hideg étkezésire jegyre csak élelmiszert: semmi macskakaja, semmi alkohol, semmi vegyiárú, elektronika. Az ajándékutalványra bármit lehet venni, a sulicsekkre pedig csak tanszert, taneszközt vagy ruhát. Lehet rajta venni még könyvet, vagy egy-két számtechcuccot, de hangfalat, webcamot nem)
Ezekből rendszeresen vitáim támadnak. Az istennek nem értik meg hogy nem váltom be piára a gyerek sulicsekkét. Rá van írva hogy hol és mire lehet beváltani de leszarják. Aszongyák h a gyereknek enni is kell adni, ezért veszik a 10 kilós kutyatápot. Ezeknek az a vége hogy van hívok biztonsági őrt, vagy elsomfordálnak, és bepróbálkoznak másnál. Pofám leszakad ezektől. Kapják a munkáltatótól azért hogy tudjon venni kaját, vagy a gyereknek cuccokat, erre elkölti mindenfélére, csak arra nem amire hivatalosan adták. Rekesz sörök, ilyesmik.

Azért ez a kajajegy sem jó megoldás, mert oké, hogy nálunk nem fogadják el, de csomó másik helyen igen, pl: a másik multinál. (kék betűs és pirossal van aláhúzva. És a kék betűs piros karikásról beszéltem)

Combi a ballibes Ferkófan 2008.09.04. 10:41:35

movhu · mover.blog.hu 2008.09.04. 10:34:41
Ja. Meg nem nyúlnak a kis buzogók a szociális hálóhoz meg a nyugdíjakhoz. Bár hülyék is lennének szembemenni a legnagyobb szavazóbázissal.
Én pl. tuti befagyasztanám a nyugdíjakat reálértéken, és csak inflációs korrekció, illetve viszlát 13. és 14. havi nyugdíj.

Higany 2008.09.04. 10:51:19

Egyszer amíg este a buszra vártam hallgattam végig egy kb 40 körüli nő és egy nála valamivel idősebb férfi (nem cigányok voltak) eszmecseréjét arról, hogy ha sikerül elintézni, hogy leszázalékoltassák magukat, meg szert tenni ilyen-olyan alapon mindenféle segélyre, akkor az legalább havi 80-90 ezer Ft és akkor nem kell majd dolgozni. Van egy ilyen alacsonyan képzett, sajnos elég széles réteg, akiknek inkább megéri a segély, mint a munka. Több pénz, kevesebb macera.

Ha összeszámolom ("szuperbruttósítom") hogy mennyit perkálok én meg a munkaadóm különféle adók meg járulékok formájában, kijön, hogy 140Ft-ot kap állambácsi minden 100Ft után amit a kezembe kapok. De azért legyen csak adóamnesztia, hadd érezze jól magát a sok birka aki eltartja a sok ingyenélőt és fizet a trükkösködők helyett is.

Calogero 2008.09.04. 10:53:04

Egyetértek baszkurátorral, a számlákat az állam rendezze utalással,a megmaradt összeget meg kapják meg kártyán,amire ki kellene építeni egy rendszert,h fizetni tudjanak vele mondjuk a nagyobb áruházakban,de csak élelmiszert,tisztítószert stb.. A monoki modellt,pedig emellé be kéne vezetni + 2.gyerek után adókedvezmény jár, nem családi pótlék. Ez lenne korrekt velünk szemben

Seduxen (már NEM dr.) 2008.09.04. 10:54:04

Combi: azért tisztázzunk valamit! Ha már mindig a "nyuggerek" vannak a célkeresztben. Ezt "becses" politikusaink, meg az "egyszerű emberek" nagy része is szereti elfelejteni (?), hogy az ÖREGSÉGI NYUGDÍJ, mint ellátás NEM szociális ellátás. Aki ledolgozott 38-40-akárhány évet tisztességesen, becsületesen, annak JÁR. Demagóg hasonlattal élve: "megkereste" a rávalót. Viszont ez egy olyan játék, hogy a dolgozó mindig MÁS nyugdíjára valót termeli ki, az övét majd a "következő generációk". Ezt hívják a közös kockázatvállaláson alapuló rendszernek.
Általában egyetértünk, de engem nagyon felbasz idegileg, ha a nyugdíjasokat baszogatják lépten-nyomon, és sütik rájuk a "tuti-szoci-szavazó" bélyeget. Az én 2 nyugdíjas szülőm együtt pl 82-83 évet dolgoztak le. Kézhezkapnak fejenként kb 90-95.000.- pízt. Nem gondolom azt, hogy ez sok lenne. Megdolgoztak érte. Inkább azokat baszogassuk, akik 200-300.000-es nyugdíjakat kapnak, ÉS NYEKEGNEK, hogy KEVÉS, mert a fizetésük több volt. Anyád, az! Na az ILYEN összegű ellátásokat kellene "befagyasztani"! És elképzelni nem tudod/tudjátok, hogy MENNYI ILYEN összegű nyugdíj van. Én tudom, 10 évig állapítottam meg őket....

Detlef · http://www.gazdapiac.com 2008.09.04. 10:54:39

Ma nagyon békés és toleráns kedvemben vagyok. Mondanám, hogy OK, aki nem dolgozik hanem segélyből él, az egyszerűen kihasználja hogy ilyen laza a törvény. Ami viszont nagyon zavar, ha egy ilyen egyén kiröhög, amikor én reggel a munkába megyek, ő meg a kocsmába. Az is nagyon zavar, hogy mivel nem fárad el a munkában, sőt kifejezetten unatkozik, ezért mindenféle zsiványságon töri a fejét. Ha a társadalom nyíltan és egységesen élősködőnek bélyegezné az ilyet, talán visszavennének az arcból egy keveset. Ez lenne az első lépés.

Geza 2008.09.04. 10:55:11

Azért én a nyuggerekre nem fogadnék, mert a tisztelt népviselőink is tudják, hogy ők rövidesen kihalnak, így bizonyos határ fölött már nem költenek rájuk. Bezzeg a buckalakók, azok szaporodnak mint a kolerabaktérium, etetni sem kell őket mert önellátóak (mármint más kertjéből), így szerintem már jó ideje ők a favorit szavazóközönség.
Szép kifejezés a 'szociális háló', csak nemigen hihető azok nyilatkozataikban, akik két petákért a tulajdon anyjukat meghágnák szálkás deszkán is.

Kavics 2008.09.04. 10:57:22

"Három évvel ezelőtt a GDP nyolc százalékát költöttük családi támogatásra, gyedre, gyesre, munkanélküliek támogatására, egyéb szociális segélyekre összessen."

Azért ez elég demagóg a 550 milliárdban inkább az hangsúlyos, hogy _mindneki_ kap, nem pedig, hogy olyanok is akik elisszák, ha kiveszed azokat akik alkoholra és gépre költik, akkor már is csak 40-50 milliárdot (na jó maximum 100-at) sproltál....

De azért olvasd el ezt a cikket is: www.mancs.hu/index.php?gcPage=/public/hirek/hir.php&id=16722

1952 2008.09.04. 11:02:17

A gyedet nem tudom mért a szociális segélyek között tartják nyilván. Csak az kaphat akinek megfelelő mun-
kaviszonya és bére van. Az összege maximálva van,
a minimum nyugdij 150 %-a. A gyes pedig a minimum
nyugdijjal megegyező, de az is biztositáshoz kötött.

Combi a ballibes Ferkófan 2008.09.04. 11:04:41

"Aki ledolgozott 38-40-akárhány évet tisztességesen, becsületesen, annak JÁR."

De nem JÁR neki 13. meg 14. havi kibebaszott prémium meg az hogy évente emeljünk 30x nyugdíjakat, hogy ránk szavazzanak bazz.

Periwinkle (aka A 40-es fantomja) · http://cido.blog.hu/ 2008.09.04. 11:07:39

korrekt 2008.09.04. 09:10:23
...aki ugye sejtjük milyen társadalmi réteghez tartozhat. De ez náculás, úgyhogy inkább visszavonom.


A játékgép-üzemeltetőkről beszélünk? Egyet személyesen ismerek: Jaguarral jár, a hátulján tenyérnyi árpádsávos királyi Magyarország matrica... Elég keményvonalas gyerek. :D

herpesz 2008.09.04. 11:11:04

ja az én történetemnek meg annyit a lényege, hogy a kajacsekkes megoldás sem megoldás...

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2008.09.04. 11:15:04

A kajacsekkes megoldás akkor lenne megoldás, ha az elfogadóhelyek valóban csak azokat engednék rajta megvenni amiket lehet. pl. cigit ne adjanak ki rá, meg koccintóst sem. Alapvető élelmiszerek, esetleg a mosószer és punkt um.

"A játékgép-üzemeltetőkről beszélünk? Egyet személyesen ismerek: Jaguarral jár, a hátulján tenyérnyi árpádsávos királyi Magyarország matrica... Elég keményvonalas gyerek. :D"

Biztos nagyon RAJ lehet....

Seduxen (már NEM dr.) 2008.09.04. 11:15:26

"De nem JÁR neki 13. meg 14. havi kibebaszott prémium meg az hogy évente emeljünk 30x nyugdíjakat, hogy ránk szavazzanak bazz."
Jogilag DE jár, mert ilyenek a jogszabályok. És elárulom, hogy 1 évben 2X emelnek, egyszer januártól, egyszer meg a nyár közepén korrigálva a januárit, hogy ELÉRJE az inflációt (ez utóbbi kb 1-1.5%). Számolj utána, hogy a 1.5% egy 90.000-es nyugdíjnál mennyi. 1350.-Ft.
És most számolj utána, hogy egy 60.000.-es nyugdíjnál mennyi... Vicc.
Ez úgy lenne "fair", hogy akinek mondjuk 150.000.-Ft FELETTI a nyugdíja, az mondjuk csak minden MÁSODIK évben kap nyugdíjemelést. Mert ugye milyen jól hangzik az, hogy adunk 5%-ot. Igen bazze, de az 5%-át az is megkapja, akinek 200.000.- a nyugdíja.
Úgyhogy ha el kellene döntenem, hogy 100MD értelmes nyugdíjelemésre, vagy 100 MD "segélyosztásra"... Hát a segélyből élők szarul járnának...

Sodi 2008.09.04. 11:15:36

Müszijő Csirke: "Csak egyszer élném meg,hogy a szavazójogot is csak nekik adják." ... pedig nem fogod, sajnos ... mert a nyuggerek és a buckalakók úgy tekintenek mint stabil szavazóbázis.

Seduxen (már NEM dr.) 2008.09.04. 11:18:13

Ja, és Combi: nézz utána, hogy 98-2002 között hányszor, és milyen mértékű volt a nyugdíjemelés.
Szóval ez nem egészen kormány-függő, mindegyik szereti "kisszolgálni" a nyugdíjas-szavazóbázist...

Combi a ballibes Ferkófan 2008.09.04. 11:20:52

Seduxen · hungarisztan.blog.hu/ 2008.09.04. 11:15:26
Jogilag DE jár, mert ilyenek a jogszabályok. - kurva anyáját az összes politikusnak így elsőre.
És most számolj utána, hogy egy 60.000.-es nyugdíjnál mennyi... Vicc. - teccett volna tanulni oszt nem a bányában lehúzni 40 évet minimálbérért és akkor normális nyugdíja lenne.
Ez úgy lenne "fair", hogy akinek mondjuk 150.000.-Ft FELETTI a nyugdíja, az mondjuk csak minden MÁSODIK évben kap nyugdíjemelést. Mert ugye milyen jól hangzik az, hogy adunk 5%-ot. Igen bazze, de az 5%-át az is megkapja, akinek 200.000.- a nyugdíja. - ez nettó hülyeség

Seduxen (már NEM dr.) 2008.09.04. 11:25:53

" teccett volna tanulni oszt nem a bányában lehúzni 40 évet minimálbérért és akkor normális nyugdíja lenne."
Ez igazán kedves ötlet, csak ha mindenki tanult volna, és nem megy el bányába dolgozni, akkor mégis ki a búbánatos fasz építette volna újra az országot a II.Vh után? Ez általában a jólfésült, jólszituált öltönyös menedzser-urak érvrendszere.
Miért netto hülyeség?
Érveket ember, ÉRVEKET!
Mert az látom, hogy a nyugdíjasokat nagyon kipécézted magadnak, de esetleg copy-paste ezeket a gondolataidat, és 60 évesen olvasd vissza.
Esetleg nyugger-holocaust, mind endlösung? Lövessük bele a mocsok senkiházaiakat a Dunába, ez lenne az europeer megoldás...

Geza 2008.09.04. 11:30:41

Mondjuk azért azt nem tartanám elvetendő ötletnek, hogy szavazni a köz ügyeiben csak legalább egy éves munkaviszony igazolásával lehessen, azaz csak az szóljon bele a dolgokba, aki épp lefelé tesz az asztalra.
Minden egyéb megoldás csak a csalánszeksz valamely trükkös verziója.

Periwinkle (aka A 40-es fantomja) · http://cido.blog.hu/ 2008.09.04. 11:31:41

Kavics 2008.09.04. 10:57:22

(...)

De azért olvasd el ezt a cikket is: www.mancs.hu/index.php?gcPage=/public/hirek/hir.php&id=16722


Ez a "hogyan értsünk direkt félre egy faék egyszerűségű dolgot értelmiségi manírral" iskolapéldája. Bocs. A Kedves Szerző feldob pár használható ötletet is: pl. tandíj, támogatások rászorultságának szúrópróba-szerű felülvizsgálata stb. A "humoros" túlzásokból pedig messzire szaglik az izzadságos erőlködés, hogy mindenáron el akarja kötelezni magát egy kezdeményezés ellen, még akkor is, ha a logikai érzékét kell kerékbe törnie ennek érdekében. Papírízű egy iromány, annyi szent! Nem igazán illik a Mancs színvonalához (régebben törzsolvasó voltam, pár hónapja nem olvastam egyet sem sajnos).
Tipikus jelenség: társadalmi ideák és romantikus lázálmok érdekében söpörjük szőnyeg alá a problémát, ügyet sem vetve arra, hogy a szőnyeg alatti mocsok már nem csak büdös, nem csak rohad, de sajnos fokozottan tűzveszélyes is, és bármikor belobbanhat.

S még mielőtt valaki könyveket ajánlgatna és iskolázottságra célozgatna, a cikk legszimpibb elemét ellopnám:

(A szerző humán értelmiségi)

Combi a ballibes Ferkófan 2008.09.04. 11:32:13

Miért netto hülyeség? - Mert ha nyugdíjat emelsz akkor akinek normális fizuja volt és magasabb nyugdíjat kap az mi a búbánotos faszért ne érdemelné meg ugyanúgy az emelést? Ezért nettó hülyeség.
Ez igazán kedves ötlet, csak ha mindenki tanult volna, és nem megy el bányába dolgozni, akkor mégis ki a búbánatos fasz építette volna újra az országot a II.Vh után? Ez általában a jólfésült, jólszituált öltönyös menedzser-urak érvrendszere. - Sajnálom de én direkt azért tanultam, hogy ne kelljen kétkezi munkát végeznem, aki meg a kétkezi munkás utat választja az legyen tisztában azzal, hogy mennyit ér a munkája, és később a nyugdíja. Engem nem tud meghatni.
Mert az látom, hogy a nyugdíjasokat nagyon kipécézted magadnak, de esetleg copy-paste ezeket a gondolataidat, és 60 évesen olvasd vissza. - Max akkor fogok szopni, ha becsődöl a magánnyugdíjpénztáram, ha addig nem teszek szert más megtakarításra. Vhogy nem sok kedvem van magam az állam gondoskodására bízni.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.09.04. 11:33:11

3 millióan dolgoznak, abból 800 000-en az államtól kapják a fizetésüket. Marad 2,2 millió. Abból 700 000-en minimálbéresek.

Vagyis 1,5 millió balfasz (én is) tartja el ezt a ***** országot!

Müszijő Csirke 2008.09.04. 11:33:50

Sodi 2008.09.04. 11:15:36
ezért fogok elhúzni,amint kipengettem a diákhitelem ( én állat,hogy felvettem egyátalán...).tudok 4 nyelvet,van szakmám, 4év tapasztalatom...meg egy teli f@szom.kinti fizuból jobban tudom majd a szüleim is támogatni.pedig imádom ezt az országot.meghalnék érte.de nem hagy élni.

Müszijő Csirke 2008.09.04. 11:34:46

zero · vastagbor.blog.hu/ 2008.09.04. 11:33:11
akkor még büszke is lehetek magamra:)
azt kéne,hogy ez a másfél millió annektálja BP-t.milyen szép,élhető városállam lenne:)

Seduxen (már NEM dr.) 2008.09.04. 11:37:37

Én szerinted mióta működik a magánnyugdíj-pénztár csodálatos rendszere?
2: Az 50-es években szerinted egy munkáscsalád gyermekének milyen esélyei voltak?
Na mindegy hagyjuk is, így van dögöljenek meg a nyugdíjasok, ők minden baj forrásai ebben az országban...

Seduxen (már NEM dr.) 2008.09.04. 11:39:55

Combi: ja, csak még egy kérdés: Neked ugye nem nyugdíjasok a Szüleid?! Nagyszülők?
Ne az utcán botorkáló zombi nyugdíjas képből kiindulva ítéld meg őket. A legtöbb nyugdíjas képes, és tud is gondolkodni. És adott esetben hasznos tagja a társadalomnak azzal, hogy vigyáz az unoká(k)ra, amíg azok szülei hajtják az ipart...

toxikus 2008.09.04. 11:40:49

"Szepessy Zsolt, Monok polgármestere azt mondta: a kesznyéteni férfit szívesen várják lakóként a településre. Segítségképp önkormányzati tulajdonú lakást ajánlanak fel neki, hogy ott biztonságban tölthesse napjait. Hozzátette: ennek költségeihez nem településvezetőként, hanem magánemberként járul hozzá, hogy segítsen az idős embernek. A kesznyéteni férfi egyébként elmondása szerint azt fontolgatja, hogy végleg Monokon telepszik le, vesz egy házat, és ott is kertészkedéssel foglakozna."


vannak még normális emberek

INkvizítor 2008.09.04. 11:44:00

A szeremcsejátékot engedélyhez kötném, mint a pecázást! Orvosi igazolás kellene róla, hogy nem függő, és akkor játszhat, viszont a család, vagy közeli rokon beutalhatná a delikvenst, "szerencsejáték függőség kivizsgálásra", :)) és ha megállapítják, hogy tök hülye, mert már 2 ház árát beletolta, örökre eltiltani. Amúgy meg a kocsmáros, vagy üzemeltető felelőssége lenne hogy ne játszhassanak olyanok, akiknek nem szabad.
A teljes tiltás túl nagy bevételkiesést jelentene a költségvetésnek, így viszont lehetne szabályozni.
Vagy valami hasonló, de ez nem (sem) mehet így tovább.

Combi a ballibes Ferkófan 2008.09.04. 11:45:06

Seduxen · hungarisztan.blog.hu/ 2008.09.04. 11:39:55
Apám rokkantnyugdíjas, nagymamám nyugdíjas, de egyiknek se büdös a munka nyugdíj mellett.

2: Az 50-es években szerinted egy munkáscsalád gyermekének milyen esélyei voltak? - Mikor tanultam a szüleim kb havi 120 nettót hoztak haza összesen, és mégis támogatták a tanulmányaim. Az egész hozzáállás kérdése, a munkáscsalád gyereke is ugyanúgy mehetett volna tanulni. Szóval az érvrendszered nem tudom elfogadni.

Combi a ballibes Ferkófan 2008.09.04. 11:46:15

"Na mindegy hagyjuk is, így van dögöljenek meg a nyugdíjasok, ők minden baj forrásai ebben az országban..." - Nem, minden baj forrása az, hogy itt túl sokan hiszik azt hogy mi jóléti állam vagyunk, és az állambácsinak kutya kötelessége minket támogatni mindenben.

Seduxen (már NEM dr.) 2008.09.04. 11:50:36

"de egyiknek se büdös a munka nyugdíj mellett."
Te nem érzed a kiba nagy ellentmondást ebben a félmondatban? Mintha éppen az lenne a nyugdíj célja, hogy öreg napjait valamelyest élvezhesse "édes semmittevéssel" az ember! És ne kényszerüljön arra, hogy mellette dolgoznia KELLJEN.
"Mikor tanultam a szüleim kb havi 120 nettót hoztak haza összesen"
Érdekes, csak nem az 50-es években tanultál? Mert akkor elismerésem.
Képzeld az én két szülőm kb 80.000-at hozott haza nettóban '98-ban, és kurvára nem tudtak volna támogatni, ergo: maradt az esti tagozat a fősulin, és képzeld: azért dolgoztam, hogy tanulhassak.
De gondolom ezekre is lesz valami nyugger-fikázó "érved".
Esetleg kérdezz meg az ismerőseid közül olyanokat, akik az '50-es években voltak 15-20 évesek, hogy milyen lehetőségeik voltak.

Periwinkle (aka A 40-es fantomja) · http://cido.blog.hu/ 2008.09.04. 11:50:36

Müszijő Csirke 2008.09.04. 11:34:46
zero · vastagbor.blog.hu/ 2008.09.04. 11:33:11
akkor még büszke is lehetek magamra:)
azt kéne,hogy ez a másfél millió annektálja BP-t.milyen szép,élhető városállam lenne:)


:DDDD
Ez nagyon tetszik!


A sok fröcsögő szociálidealistának:
nem a modellel van baj, hanem az arányokkal. ééértem? addig oké, hogy a dolgozó réteg eltartja a még/már nem dolgozókat. addig oké, hogy eltartom a gyerekeket, diákokat, nyugdíjasokat, munkanélkülieket és munkaképteleneket. na de az arányok, kéremszépen! magamon kívül eltartok még három főt??! az egy dolgozó házaspár esetén már 6 fő. ha a fele lenne az eltartottak köre, minden magyar családnak lehetne 3 gyereke. ehelyett ma az eltartottaknak van 3-6-9-12 gyereke, ráadásul egy öregedő európai társadalomban.
nem nehéz kitalálni, hogyá is vezet ez, ha így marad minden...

Müszijő Csirke 2008.09.04. 11:51:15

Seduxen · hungarisztan.blog.hu/ 2008.09.04. 11:39:55
Apám és anyám is nyugdíjas.Anyu céget vezet,adótanácsad,adózik.Apu vállalkozóként közös képviselő.Szal', tényleg vannak.Jah, és mindketten tényleges betegségből leszázalékolva mentek nyugdíjba.És úgy is dolgoztak.

Seduxen (már NEM dr.) 2008.09.04. 11:52:29

"és az állambácsinak kutya kötelessége minket támogatni mindenben. "
DE EZT ÉRTSD MÁR MEG, HOGY A NYUGDÍJ NEM SZOCIÁLIS ELLÁTÁS!!
Olyan sokat kérek? Ez nem az arra JOGOSULT szociális helyzetének függvénye, hanem egy kötelezően adandó ellátás, aminek vannak bizonyos FELTÉTELEI (életkor, munkaviszony, etc-etc).

Seduxen (már NEM dr.) 2008.09.04. 11:54:17

Csirke: és csak a nyugdíjukból meg tudnának élni?
Az én szüleim is dolgoztak nyugdíj mellett, amíg a "közigazgatás racionalizálása" címszó alatt el nem küldték őket, a "nyugdíjas dolgozókra nincs szükség" keretén belül.
65, és 60 éves fejjel mit tehetett volna? Menjen el diplomát szerezni, vagy még egy szakmát?

Müszijő Csirke 2008.09.04. 11:55:43

Seduxen · hungarisztan.blog.hu/ 2008.09.04. 11:50:36
őket tényleg kötelességünk eltartani.
viszont tényleg fel nem fogom,hogy miért kell mások láblógatását fizetni.mert büdös a fizikai meló.ha nekem nem lenne normális munkám,nem mennék segélyre.inkább elvállanám a büdös fizikait.mert úgy lettem szocializálva,hogy az a szép,amikor el tudod tartani magam,ettől leszek elégedett.
viszont a segélyből élők nem így lettek.nem is lesznek.hiszen nekik jár ez,tőlünk,dolgozóktól.
és nekem viszont nem jár tőlük semmi?(hiszen a "nyuggerektől"-de utálom ezt a szót-már kaptunk,azt adjuk vissza)...

Seduxen (már NEM dr.) 2008.09.04. 11:57:52

Csirke: én sem a segélyből élőkre gondoltam. Pontosabban azokra, akik életvitelszerűen arra rendezkedtek be, hogy az állam eltartja őket.
Az olyan dögöljön éhen, függetlenül attól, hogy "tücsök" -e, vagy "hangya"....

Müszijő Csirke 2008.09.04. 11:58:27

Seduxen · hungarisztan.blog.hu/ 2008.09.04. 11:54:17
nem tudnának.pedig anyám gazdasági vezető volt a BKG élén,apám meg ott röntgenes,ergo nem volt ultrafos a bérük...ketten együtt kapnak 180ezret.fejükbe vették,hogy kötelességük lakást adni nekem.a hitel havi 60ezer.plusz szeretnek utazni,jókat enni(otthon,nem étteremben),szépítgetni a családi nyaralót.igazából azért güriznek,hogy amikor nem güriznek, kellemes élményekben legyen részük.
de sokan ezzel még így sem vannak(jáj,de magyar vót:D)

Combi a ballibes Ferkófan 2008.09.04. 11:58:43

De gondolom ezekre is lesz valami nyugger-fikázó "érved". - Ja, én is dolgoztam fősuli mellett.
Esetleg kérdezz meg az ismerőseid közül olyanokat, akik az '50-es években voltak 15-20 évesek, hogy milyen lehetőségeik voltak. -1367-ben alakult az első magyar egyetem, úgyhogy voltak lehetőségek szerintem az azóta eltelt pár évben. Nagymamám amúgy az öcsödi szőnyegszövő főnöke volt és az 50es években volt 15-20éves.

Müszijő Csirke 2008.09.04. 11:59:22

Seduxen · hungarisztan.blog.hu/ 2008.09.04. 11:57:52
hja.szerintem egyébként azoknak is csípik a szemét a "nyuggerek",akik szintén belőlünk élnek...

Geza 2008.09.04. 12:00:31

Combi: azért abban Seduxennek van igaza, hogy ha az állam kötelező jelleggel von tőlem adót és nyugdíjjárulékot, azzal a felkiáltással, hogy majd ebből ellát engem öregkoromra, akkor tartsa is magát ehhez, és lásson is el.
Ha a fizetésemet reálértéken tartva kapom (1 havi fizu = x kiló hús, y liter sör, stb.) az inflációkövetés miatt, és a levonások is ennek megfelelően nőnek, akkor úgy tartom igazságosnak, hogy a nyugdíj (ami egyfajta életjáradék) is szintén reálértéken legyen tartva, azaz a vásárlóértéke ne csökkenjen, ehhez pedig az inflációnak megfelelően emelni kell.

Abban viszont neked van igazad, hogy ez a 13., 14., n+2. havi nyugdíj csak egy kampányfogás, plusz ezt kiegészíteném azzal, hogy abból is az aljasabb fajta, mert egész évben infláció alatt emelték a nyugdíjat (azaz kevesebbet adtak annál, ami járna), majd év végén az így ellopottakból nagy kegyesen egy összegben odatoltak egy "13. havit".
A nyugdíjasok értelmesebbjének rögtön evidens volt, hogy miről van szó, de amúgy tény, hogy a legtöbbjüknek már az életkora alatt van az IQ-ja, a gazdasági/politikai memóriája 2 (kettő) hónapra nyúlik vissza, azaz decemberben már nem emlékszik, hogy mire rázta a láncot augusztusban, és hálásan áldja azt, akit akkor még kutyatápnak kívánt és aki azóta is lopta a nyugdíját.

Combi a ballibes Ferkófan 2008.09.04. 12:05:24

Abban viszont neked van igazad, hogy ez a 13., 14., n+2. havi nyugdíj csak egy kampányfogás, plusz ezt kiegészíteném azzal, hogy abból is az aljasabb fajta, mert egész évben infláció alatt emelték a nyugdíjat (azaz kevesebbet adtak annál, ami járna), majd év végén az így ellopottakból nagy kegyesen egy összegben odatoltak egy "13. havit".
A nyugdíjasok értelmesebbjének rögtön evidens volt, hogy miről van szó, de amúgy tény, hogy a legtöbbjüknek már az életkora alatt van az IQ-ja, a gazdasági/politikai memóriája 2 (kettő) hónapra nyúlik vissza, azaz decemberben már nem emlékszik, hogy mire rázta a láncot augusztusban, és hálásan áldja azt, akit akkor még kutyatápnak kívánt és aki azóta is lopta a nyugdíját. - na pontosan erre próbáltam rávilágítani.

Seduxen (már NEM dr.) 2008.09.04. 12:07:45

Combi: nem fényezve magamat, de én nem a fősuli "mellett" tanultam. Hanem ÉRTE.
Mert a 98-2002 közötti (amúgy általam nagyrabecsült) kormányzat meghírdette az "ingyenes az első diploma" projektjét, ami alapján nem kellett tandíjat fizetni. Helyette fizettem félévente 70-80.000.-Ft KÖLTSÉGTÉRÍTÉST.
Szóval kurvára kezd elegem lenni abból, hogy amióta dolgozok (98) FOLYAMATOSAN beleszarik a pofámba az aktuális kormányzat (csók more!).
Geza: KÖSZÖNÖM! Végre valaki megértette, mit akarok mondani.

Seduxen (már NEM dr.) 2008.09.04. 12:09:27

Combi: Biztos erre akartál rávilágítani?
"meg az hogy évente emeljünk 30x nyugdíjakat, hogy ránk szavazzanak bazz."
ezt nem én írtam...
de történetesen ez volt az a félmondatod, ahol elkezdte a szar elönteni az agyamat...

Combi a ballibes Ferkófan 2008.09.04. 12:12:24

"Emelt nyugdíjat, átlagosan több mint 106 ezer forintot visz ki a posta ebben a hónapban - írja Danks Emese közleményében. A szóvivő közlése szerint egy időben négyféle összeg érkezik a mintegy három millió érintettnek: a novemberi, már megemelt nyugdíj; a tíz hónapra visszamenőleg járó emelés; a 13. havi nyugdíj második, emelt összegű részlete; illetve a 13. havi nyugdíj első, márciusban kifizetett részletének korrekciós különbözete. Danks Emese rámutatott: idén a januári 4,3 százalékos nyugdíjemeléssel, a novemberi korrekcióval és a 13. havi juttatással együtt számítva összességében 7,6 százalékos nyugdíjemelés valósul meg. " - nekem meg ilyenkor önti el a szar az agyam.
Na ebéd.

Müszijő Csirke 2008.09.04. 12:19:02

Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci 2008.09.04. 12:12:24
átlag 106 ezer.abban a 60ezres is benne van,meg a 200ezres is.ami azért lássuk be,k.vanagy különbség,megélhetési szempontból.

Periwinkle (aka A 40-es fantomja) · http://cido.blog.hu/ 2008.09.04. 12:20:51

Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci 2008.09.04. 12:12:24

Tényleg elég bosszantó, de a nyugdíjasok még hagyján. Végülis felépítették ezt az országot.

"A faluban többen nosztalgiával emlékeztek a Kádár-rendszerre. „Akkoriban ha három napig nem ment az ember dolgozni, jött érte a rendőr, és bevitte kmk-ért (közveszélyes munkakerülés – szerk.). Ma meg, azt mondják, hogy bolond aki nem a faszából él” – utalva arra, hogy sok cigány jövedelmének nagy részét a gyerekek után kapott szociális támogatások adják."
( index.hu/politika/belfold/varalja7819/ )


Na nekem meg _ilyenkor_ önti el a szar az agyam...

Seduxen (már NEM dr.) 2008.09.04. 12:35:00

Combi: Csirkénél a pont egyrészt. Másrészt: NE csak a számadatokat nézd. Azért "4-féle", mert a 13. havi nyugdíjat 2 részletben kapják a mandrók, ami ugyanúgy január 1-től "jár". A visszamenőleges korrekció is január 1-től, ez már 2 tétel (a visszamenőleges, és a november 1-től), ehhez jön a "rendes" nyugdíj emelése, és a januártól járó visszamenőleges. Ezért "4 tétel".
Danks Emese? Na ez is jó friss hír...

more 2008.09.04. 12:36:20

na es azt se feletsetek el, h a kmk egisze alatt zajlo bujtatott munkanelkuliseg, ami a szociban folyt, most ugaynugy tejel azoknak az embereknek nyugdijat, akik egesz nap csak tamasztottak a falat a gyarban, mert 1 ember melojara voltak 5en.

szoval en mindketto ervelessel egyetertek (sedux, combi), mert vannak olyanok, akik meggebedtek a meloban a szociban, es vannak, akik ugy kaparasztak ossze az eveiket a nyugdijszamitashoz.

de az agyatlan proli kadar-elteto kibaszott nyuggertol nekem is lecsapta az agyam a biztit meg otthon eltem, akik azert szavaznak a k****ott szocikra, mert kadar idejen jobb volt, meg a gyurcsany adott lejart szavatossagu tesztat meg lisztet valasztasok elott, ughy kire masra????

more 2008.09.04. 12:40:01

szoval en a magannyugdijpenztar mellett volksolnek, hogy egy kicsit a jovobe is nezzunk. amikor itt angliaban megkaptam az elso payslipemet, nezegettem a levonasokat (ossz-vissz kb 20%), aztan sehol nem lattam nyugdijalapra hasonlito tetelt. osztan fel is homanyositottak, h haaaat azt nem az allam fizeti, be kell lepni magannyugger-penztarba, vagy a bankoknak is vannak ilyen eletmegtakaritasi-szolgaltatasaik. az allam csak a betegbiztit meg az adot vonja le

reKorrekt 2008.09.04. 12:47:40

Én valahogy ódzkodom a MNyP-aktól. Fizetek így is eleget (állam, hitelek, rezsik). És valószínűleg mire eljutok - az addig ki tudja milyen korhatárra emelt, mondjuk 70 éves - nyudíjas koromig, már nem élek (ha az átlagéletkort nézem).

Combi a ballibes Ferkófan 2008.09.04. 12:51:36

Azért "4-féle", mert a 13. havi nyugdíjat 2 részletben kapják a mandrók - lófaszt a picsájukba a 13. havival. Én akkor kapok 13. havi fizetést, ha a cég pozitív mérleggel zárja az aktuális évet, mert jól dolgoztunk és megérdemeljük.

JohnnyB 2008.09.04. 12:53:45

Viszont a mnyp-ban felhalmozott pénz vagy a tiéd lesz, vagy a családodé, mivelhogy örökölhető.

reKorrekt 2008.09.04. 12:56:33

De ha fizetem az mnyp-t is, akkor gyerekem sem lesz soha! :) ördögi kör, nemde?

more 2008.09.04. 12:56:46

vagy becsodol a mnyp:)))))

Müszijő Csirke 2008.09.04. 12:59:31

Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci 2008.09.04. 12:51:36
akkor menj a BKV-ba vezérigazgatni.Ha nagy szar a munkád,milliárdos veszteségeket termel az általad vezetett cég, akkor is kapsz prémiumot,jutalmat,Kiricsi Karolát pult alá,stb,stb:D

Combi a ballibes Ferkófan 2008.09.04. 13:02:49

Müszijő Csirke 2008.09.04. 12:59:31
Ja ez meg a másik. Az összes állami cég vezetőjét a dunába kéne lőni.

Müszijő Csirke 2008.09.04. 13:05:46

Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci 2008.09.04. 13:02:49
ott kéne kezdeni,mivel a legtöbb lé ott folyik ki.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2008.09.04. 13:07:30

"A dolgozók szívjanak még jobban!" jeligére Feri újabb ötlete:
www.hirtv.hu/gazdasag/?article_hid=231576

Combi a ballibes Ferkófan 2008.09.04. 13:10:11

Üdülési csekk adóztatás?
Csak egy kérdésem lenne miniszerelnök úr: Ferikém, buzi-e vagy?

reKorrekt 2008.09.04. 13:21:34

*laspalmas 2008.09.04. 13:07:30
"A dolgozók szívjanak még jobban!" jeligére Feri újabb ötlete:
www.hirtv.hu/gazdasag/?article_hid=231576"

Én nem ezt kértem kafetériában, de attól még én is megkérdezném:
Ferikém, anyád-e vagy?

Geza 2008.09.04. 13:31:53

more: A kmk-ban lévő bújtatott munkanélküliségről:

Igen, volt benne ilyen, de pár előnye volt a mostani 'nyílt' munkanélküliséghez képest:
- az ember benn volt a gyárban, tehát ha netán mégis kellett valamihez ember, úgy nem akkor kellett elkezdeni keresni, hanem már kéznél volt
- az ember benn volt a gyárban, azaz szem előtt volt, és nem tudta napközben lopni azok vagyonát, akik ténylegesen dolgoztak
- az ember nem érezte magát fölöslegesnek, hiszen bármilyen kis mértékben is, de 'rá is szükség volt'
- technológiát és költséget takarított meg, mert igaz, hogy egy árkot markolóval 1 óra kiásni, 10 emberrel meg egy nap, de a tíz embert mindenképpen fizetjük, így ha ők ássák, az többe nem kerül, viszont megtakarítottuk a markoló költségét

A sok nyugdíjas meg azért szavaz most a maszopra, mert (komolyan!) elhiszik, hogy annak van köze ahhoz a szocializmushoz, amit ők szeretnének. Ezen persze nem kell csodálkozni, hisz az ország 80%-a vidéken él, a megyéjén kívül egy hónapot tölt összesen egész életében, így a külvilágról (=két megyével arrébb) már csak a tévéből kap hírt (ill. aki tud olvasni, az a sajtóból is), de azt meg tudjuk, hogy ezek közül a nézettebbek (olvasottabbak) mennyire objektívek ill. kinek a szája íze szerint hazudnak.
Még tavaly nyáron odahaza beszélgettem a helyi ÖTYE néhány tagjával a '06 októberi és '07 márciusi eseményekről, és hát hogy is mondjam, mintha nem is ugyanazokról beszéltünk volna: mivel mindenhol csak a maszopos agitprop verziót kapták, teljesen érthető módon azt tartották hitelesnek, amíg csak végig nem vettük az ellentmondásokat (na ekkor jött a 'de hát akkor ezek hazudnak!' felismerés).

Seduxen (már NEM dr.) 2008.09.04. 13:32:33

Combi: "Én akkor kapok 13. havi fizetést, ha a cég pozitív mérleggel zárja az aktuális évet, mert jól dolgoztunk és megérdemeljük."
Na látod: én még akkor se :-)))
Felvetődik a kérdés a sikerességről...

Barrera 2008.09.04. 13:35:33

A poszthoz annyit fűznék, hogy igen, valóban extra segélyeket is osztottak az iskolakezdésre, előbb érkezett a családipótlek is egy héttel. Elsején reggel a fiam osztályába járó egyetlen cigánygyerekek még mekdögleszes zacsiból tolja a hepimélt reggelire, délután ötkor a szülőin már nem szomjas édesanyja elsírja, ők annyira szegények, hogy nincs félévre 500 forint a feladatlapok fénymásolására, se havi 300 az osztálypénzre. Közben a könyvet is ingyen kapták, ráadásul havonta gyermekvédelmi támogatást is kapnak 5 ezret, amiből pont ezeket a kiadásokat kene fedezni. Jah, az igazán szép az, alsóban még a bérletet is az iskola adja a buszra, villamosra.

Seduxen (már NEM dr.) 2008.09.04. 13:36:15

Laspalmas, Combi: EZ nektek új hír? Megsúgom, hogy NEM csak az üdülési csekkre akarja Ferencünk a 11%-os EÜ.biztit kivetni, hanem AZ ÖSSZES cafeteria (vagy hogy a faszba írják...) juttatásra...
Hol lehet erre szavazni? Még Feri, még sok ilyet! Én szeretnék még többet fizetni, mert amit eddig elvontok tőlem, az nem elég semmire! Szeretnék MÉG adakozni :-)))

reKorrekt 2008.09.04. 13:44:08

Pedig a kafetéria (béren kívüli juttatás) lényege elsősorban az, hogy a munkáltatónak nem kell adóznia utána. Ennek megfelelően a br. 10.000-es fizuemelésed után, járulékokkal kifizetett 23.000 forintja helyett, inkább ad neked 15-20.000-et (eddig nettóban!) íly módon.
Akkor megint magunk alá-e szartunk?

Combi a ballibes Ferkófan 2008.09.04. 13:44:11

Seduxen · hungarisztan.blog.hu/ 2008.09.04. 13:36:15
Kurva anyáját. Évi 200k cafetériát kapok.

Seduxen (már NEM dr.) 2008.09.04. 13:50:04

korrekt: nem, a "nagyfőnökék" felszartak az égnek, és mi tátott szájjal aláálltunk :)))
(örök hálám more azért a semmivel össze nem hasonlítható kijelentésedért:-)) )
Combi: ejnye no, mi baj? Nem szeretnél még egy picit többet fizetni Hazád, és a benne élő mintaállampolgárok felemelkedése érdekében?
Te ki nácziiiii :-)))
"Évi 200k cafetériát kapok"
KAPTÁL. Ismerkedj a múltidejű fogalommal :-))))
(Kb én is: havi 12.000 meleg ebédjegy, és 69.000 üdülési csekk. Ennek pá-pá!!)

Seduxen (már NEM dr.) 2008.09.04. 13:53:02

Végül is ki le nem szarja azt az évi 1 hetes üdülést, amit eddig ÍGY megengedhettünk magunknak!? Mert az tuti, hogy kp-ban nem tudom majd kifizetni, de nézem a dolog jobb oldalát: Feriék ezzel is spóroltak: nem kell elautózni több száz kilométert (benzinköltség megmarad), nem kell 1 hétig meleg kaját venni valahol (éttermi költség), jobban belegondolva még hálás is lehetek, egy valag pénzt spórolnak nekem!
Köszönöm FERI!

more 2008.09.04. 13:59:58

oooo, en aszittem ezek a luxusjutalekok mar reg el vannak torolve...nekem tobb mint 2 eve mondta az egyik munkaadom (ahol kivetelesen nem tudtak elsumakolni a bejelentest), h meg fog szunni minden ilyesmi. mar a berlettamogatas is necces volt.

ughy csak ne riiiijon a szatok, ezido alatt mar 2x elmehettetek nyaralni, megy egy millio libamajpastetom ebed kijott belole hehehehe

Seduxen (már NEM dr.) 2008.09.04. 14:05:54

more: csak félmillió. a kényszertömött óriás-libamáj drágább :)

Geza 2008.09.04. 14:18:48

Na ez aztán egy átgondolt intézkedés volt.
Ez az egész kefetériásdi arra jó (az államnak) ui., hogy mivel a fizud egy részét ebben kéred, csökkenti a forgalomba kijutó készpénz mennyiségét, és részben olyasmikkel helyettesíti, ami garantáltan gazdaságon belül marad (kb. mint a regionális érvényességű pénzek). Ez az embernek persze kevésbé likvid (kajacsekket nem váltok át pl. svájci frankra), ezért némi vásárlóérték-többlettel (=adómentesség) kellett ösztönözni, hogy ezt válasszák.
Erre most jön a mi házibohócunk, ráteszi az adót erre is, mi lesz a következménye? Persze senki sem fog kefetériát választani (miért is tennénk), kérjük kp-ben, nő a forgalomban lévő forintmennyiség, ergo borítékolható az esés, amit persze még nagyobb megszorításokkal akar majd kompenzálni.
"Túl meleg van a gépteremben, állítsunk le valamit ami áramot eszik, mondjuk pl. a légkondit!"
(Engem anno többször vágtak meg makroökonómiából, mint a tankör többi részét összesen, úgyhogy javítson ki valami hozzáértő, ha tévedek.)

Combi a ballibes Ferkófan 2008.09.04. 14:21:55

Combi: ejnye no, mi baj? Nem szeretnél még egy picit többet fizetni Hazád, és a benne élő mintaállampolgárok felemelkedése érdekében? - Nem. Sőt Dögöljön meg az összes cigány. Köszönöm a figyelmet.

Seduxen (már NEM dr.) 2008.09.04. 14:24:30

Combi: ej-ej, nem vagy túl toleráns, meg liberális-europeer :-))))
(Bocsánat a "liberálisért", nem akartalak megbántani, mert nálam a "liberális" szó, és annak minden vonzata szitokszó....)

Combi a ballibes Ferkófan 2008.09.04. 14:29:18

Seduxen · hungarisztan.blog.hu/ 2008.09.04. 14:24:30
Őszintén sajnálom, hogy tele a tököm lassan. 150k az összes levonás a fizumból per hó, míg tetvesék 200k családi pótlékot kapnak per hó.

Müszijő Csirke 2008.09.04. 14:39:31

Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci 2008.09.04. 14:29:18
na szép.és hol marad a szolidaritás:D?
amig magammal nem tudok szolidaritást vállalni,miért kéne mással,amúgy?
Ferikém,ha ezt meg mered lépni,én is megyek tüntetni.pedig sose' hittem vóna.

Müszijő Csirke 2008.09.04. 14:42:50

Tényleg,mikor lesz már,hogy nem rúdra tűzött tehénnel flangáló alkoholista munkanélküliek tüntetnek hétköznap szentkoronamagyarországért,hanem dolgozó emberek a segélyek osztogatása ellen,hétvégén?

Seduxen (már NEM dr.) 2008.09.04. 14:48:32

Combi: gondolj bele abba, hogy vissza fogod sírni ezt az időszakot, mikor nem 150 lesz a levonás a fizudból, hanem 250. Mert sok "éhes szájat" kell etetni.
Ne felejtsük el Polgártársak: MINDIG van lejjebb :)

more 2008.09.04. 15:00:02

ja, es addigra mar biztosan nem lesz arra gondod, h a magad altal gyartott ehes szajakat eltartsd...a mase fontosabb (basszak meg magukat a kibaszott nepirto poltikajukkal)

tudjatok mit, ez a tudatos nepirtas, nemam a naci faszomsag. ugyh remelem egyszer meg haga ele citaljak az egesz fasszopo bandat sajat nepe tudatos kiirtasa vadjaval

na en meg ezen baszodok fel (nekem se kell kv)

more 2008.09.04. 15:03:19

a kibaszott eletert nem lehet szankcionalni vagy valamilyen kulso szervnek monitoringolni egy-egy bebidemokracia mukodeset es a vezetok intezkedeseit????? amikor annyira egyertelmuen el van baszva es AKKOR IS CSINALJAK!!!! 8 altalanosod van amde haver vagy, persze, gyere csak, joleszel gazdasagi miniszternek, aztan ha 2 ev mulva kitesszuk a hatarra a zarva tablat, semmi baj, majd menekulsz a bora borai nyaralodba.

Combi a ballibes Ferkófan 2008.09.04. 15:05:01

Seduxen · hungarisztan.blog.hu/ 2008.09.04. 14:48:32

Combi: gondolj bele abba, hogy vissza fogod sírni ezt az időszakot, mikor nem 150 lesz a levonás a fizudból, hanem 250.

Remélem akkor 1milla lesz a bruttóm mikor 250et vonnak :D

Seduxen (már NEM dr.) 2008.09.04. 15:09:00

Ja, remélni lehet kedves Combi :-)))
Bár lehet, hogy az 1 milla fizud nem fog annyit érni, mint a mostani :-)))
hűűűha, more is nácul, nagy bajok vannak itt kérem alássan :-))))

Geza 2008.09.04. 15:13:03

Combi: egymillás bruttó? Úgy érted, hogy egymilliárd billpengős, aminek az értéke 15 óra alatt esett a felére? :(

more 2008.09.04. 15:14:37

picsaba sedux, itt rohadok egy kibaszott idegen orszagba, ahol lehet fasza melom, akkor se vagyok otthon, es mindig idegennek kezelnek. mindezt miert? azert mert otthon keptelenseg normalis eletkorulmenyeket teremteni, ha apuka nem tol a segged ala mindent, vagy nem fogsz ki magadnak egy anyagilag vonzo part....nahat ugye...

es akkor ne legyek felbaszva???

Geza 2008.09.04. 15:22:45

more: Fogd fel új honfoglalásnak! A kazár birodalom mellől is valami hasonló helyzet miatt mozdulhattunk nyugat felé.

Seduxen (már NEM dr.) 2008.09.04. 15:24:02

more: ez csúnya lesz: lehet, hogy cserélnék Veled, mert az "itthonlét" spirituális töltetével ugyanazt kedzhetem, mint a Story magazinnal a WC-n...
Itt sosem lesz jobb szerintem, teljesen mindegy, hogy 4 évente kit választ meg a nép (az Istenadta...). Pár éve (6-7) legalább a látszatra adtak, mielőtt kilopták a szemedete, most meg... Még cinikusan a pofádba is röhög, vagy gárdázik/fasisztázik/reformozik egy jót, és minden el van intézve...
Lassan eldugul a "lefolyó"....

Seduxen (már NEM dr.) 2008.09.04. 15:27:07

ja, more, egy kis kiegészítés: "ha apuka nem tol a segged ala mindent, vagy nem fogsz ki magadnak egy anyagilag vonzo part."

... vagy nem mész el politikusnak!! csak vastag pofabőr kell hozzá, megfelelő mutyizási képesség, és a "barátok minden körülmények közötti felismerésének" képessége :-)))

Combi a ballibes Ferkófan 2008.09.04. 15:29:38

Sedux ezt láttad már? :D Természetesen azért a lentebbi helyről linkelek mert náczia vagyok :)
www.kuruc.info/r/22/27434/

more 2008.09.04. 15:32:15

jojo, persze szelektiv a memoriam, mert emlekszem, h hogyan telt be szepen lassan a pohar, mielott megleptunk. mindegy, hazamegyek,aztan mutyizok en is valamit. (csak sztem mivel en nem vagyok "jo baratokkal" felvertezve, ezert majd az allam mutyizza el tolem az itt osszeszedett lovet:((((

Seduxen (már NEM dr.) 2008.09.04. 15:32:32

Combi: hülye vagy? ilyen oldalt nem nyitok meg, nem hiányzik, hogy az IP címem alapján bemérjen, és megfigyeljen az NBH, az NNI, az OCÖ, meg ilyen fantomszervek :)
Miről szól?

Seduxen (már NEM dr.) 2008.09.04. 15:38:07

Combi: kész, vége... mindennek... megnéztem...
asszem megyek, és felvágom az ereimet, de ez a vér a Te kezedhez tapad, remélem együtt tudsz élni a gondolattal, hogy a "nyáj" egy tagját kergetted az öngyilkosságba, ezzel veszélyeztetve 3 (vagy 6) "család" megélhetését :-)))

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2008.09.04. 15:50:27

"Seduxen · hungarisztan.blog.hu/ 2008.09.04. 13:53:02
Feriék ezzel is spóroltak: nem kell elautózni több száz kilométert (benzinköltség megmarad), nem kell 1 hétig meleg kaját venni valahol (éttermi költség), jobban belegondolva még hálás is lehetek, egy valag pénzt spórolnak nekem!
Köszönöm FERI! "

xDDD

Periwinkle (aka A 40-es fantomja) · http://cido.blog.hu/ 2008.09.04. 16:15:00

Müszijő Csirke 2008.09.04. 14:42:50
Tényleg,mikor lesz már,hogy nem rúdra tűzött tehénnel flangáló alkoholista munkanélküliek tüntetnek hétköznap szentkoronamagyarországért,hanem dolgozó emberek a segélyek osztogatása ellen,hétvégén?


Mikor lesz a buli? Ott leszek!!! És viszek még két tucat hozzám hasonló birkát. :DDD

Müszijő Csirke 2008.09.04. 17:32:16

A 40-es fantomja 2008.09.04. 16:15:00
Mondjuk a szülinapom,a tv-székház ostromának évfordulója tökéletes erre a célra:D
kár,hogy csütörtök:(

more 2008.09.04. 17:49:10

es mi a progi? csak viragnyelven, mert a titkosszolg is olvassa:))))))

Horizont 2008.09.04. 18:10:36

A segélyosztás kapcsán az jutott eszembe, hogy az összes TEHETETLEN és TELHETELEN politikusaink és közszereplőink közül egyetlenegy tettrekész,
normálisan, felelősségteljesen gondolkozó, segítőkész EMBER van és ő a monoki polgármester!Tanulhatnának tőle.
Nem masírozgatni kell az egyik oldalon és állandóan a rasszizmus bélyegét ragaszgatni ránk, meg mindenféle maszlaggal tömni a fejünket (lásd:Fodor),a másik oldalon!
Mikor jönnek már rá jobb és bal oldalon arra vezetőink, hogy nem csak róluk szól Magyarország.
Dolgozzanak már:segély,nyugdíj,
szinesfémkereskedelem,
cigánykérdés,gárdakérdés,adók,
megfogni a számlát nem adókat,egészségügyben lopakodókat stb.stb.
Nem is érdekli őket hogy mindenki megutálja őket????

nigel 2008.09.04. 18:46:33

A blog teljesen korrekt. Grat. az írónak. Csak az a baj, hogy teljesen parttalan a vita, mert nem fog változni semmi, legyen a miniszterelnök fleto, vagy vitya tök mindegy. A vérünket fogják szívni ameddig világ a világ.

misikeh[jogsértő módon félelmet keltve fotózott] ( · http://video.google.com/videoplay?docid=-8266131592631747056&hl=en 2008.09.04. 19:41:20

Szép estét :)
Úgy örülök, hogy megint túlórázhattam 50%-os pótlékkal és a zúlórapénzem felét viszik a heréknek. Éljen és virágozzék a társadalmi érzékenység és a közteherviselés.
Reggelire: 231 net és 437 br. volt.
Szóval f@szom. Ebben a hónapban kiba sok túlórám van/lesz szal a bruttóm lesz vagy 7k. Abból megkapok vagy 340-350-et...
Oszt itt görcsölünk párommal, hogy még 500k-t le kellene alkudni a kiszemelt lakás árából vagy még várni fél évet... (ja egen egy éve még 150 nettót kerestem, csak jól sikerült a munkahelyváltás januárban :))

reKorrekt 2008.09.05. 07:08:19

Nincs ott még egy hely misikeh? :)
Nekem is tegnap jött a fizu. Inkább nem részletezem hogy mennyi 215 nettója.
- lakáshitel
- biztosítás hozzá
- diákhitel
- rezsi
- kaja

A többiből önfeledten szórakozhatok, adakozhatok, nyaralhatok, szóval hirtelen azt sem tudom mire költsem.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2008.09.05. 07:39:23

"Optimista 2008.09.04. 18:10:36
Nem is érdekli őket hogy mindenki megutálja őket???"

Most őszintén,miért is érdekelné őket? Úgy vannak, mint a magyar focisták.Pénzük így is, úgy is megvan,minek dolgozni?

Seduxen (már NEM dr.) 2008.09.05. 09:30:33

korrekt: ne haragudj, de ennyi felesleges tétel minek!?
rezsi? kaja? Nagyon nagy lábon éllsz, hallod -e :-)))
nyaralni? Tegnap levezettem, hogy miért is jó nekünk, ha a nemzet - egyik - varázslója eü járulékot vet ki a káffétérijjé cuccokra. Nem figyeltél :-)))

reKorrekt 2008.09.05. 10:28:36

Most hogy belegondolok, ők sokkal több kp-ból élnek havonta mint én (a levonások után)? Klafa.

Kodomo 2008.09.05. 11:22:14

Én mindig a szociológusok, érdekvédők kekeckedésén csodálkozom.
Éppen az ő megoldásuk (még több segély) nem oldotta meg a problémát, hanem inkább elmélyítette. Vagy ha nem az övék volt az ötlet, akkor miért nem tiltakoztak ellene, látva, hogy hova vezet.
Most beleugatnak, ha Monokon kitalálnak valami mást, hogy milyen káros is az. Ez kevés.
Álljanak elő valami jobbal! Ha meg nem megy nekik, akkor kuss!

Reggel volt a tv-ben, hogy a hátrányos helyzetű gyerekeket nem fizetik be menzára az iskolában, elköltik másra a pénzt. Eddig a gyermekvédelmi támogatásból (vagy miből) az önkormányzat utalt az iskolának a kajára. Ez megszűnt, helyette van emelt családi pótlék, amit a szülő kap, viszont így nem jut a menzára.
A minisztérium annyit mond: vizsgálják a dolgot.
Látszik, mennyire tisztában vannak a viszonyokkal. Ami józan paraszti ésszel jó, azt is el kell cseszni, ahelyett, hogy kiterjesztenék az összes segély féle juttatásra.

Carnivora (törölt) 2008.09.06. 13:19:58

Súlyos, életveszélyes sérüléseket szenvedett egy motor utasa, a vele összeütköző autó vezetője pedig megsérült pénteken este Mezőfalván. A kocsi vezetőjét és vele utazó leányát, valamint feleségét és fiát a baleset helyszínére érkezők bántalmazták - közölte a rendőrség.

Az autó balra kanyarodás közben ütközött össze a motorkerékpárral, amelynek sem a vezetője, sem az utasa nem viselt bukósisakot, sőt a sofőrnek jogosítványa sincs. Az ütközésben a motor utasa, egy fiatal nő, életveszélyes sérüléseket szenvedett, s megsérült a motoros is - mondta el a Fejér Megyei Rendőr-főkapitány szóvivője.

A baleset láttán a környező házakból kicsődülők bántalmazni kezdték a gépkocsi vezetőjét és leányát, majd később a segítségükre siető feleséget és fiút is - tette hozzá R. Szabó Ágnes.

A helyszínelésre érkező rendőr, látva, hogy 10-15 ember ütlegeli a sofőrt és a lányt, a közelben pedig egy csoport figyeli fenyegetően az eseményeket, hogy megakadályozza a további bántalmazást, s elejét vegye egy esetleges lincshangulatnak, kétszer a levegőbe lőtt. A lövések hatására a támadók abbahagyták az ütlegelést - mondta el a szóvivő.

A motor utasát és vezetőjét a Fejér Megyei Szent György Kórházba szállították, a személyautó vezetőjét, leányát, feleségét és fiát pedig a dunaújvárosi Szent Pantaleon Kórházban vizsgálják meg. Az ő sérülésükről a rendőrségnek még nincs információja.

A csoportos garázdaság elkövetői közül egy embert már azonosítottak és elfogtak. A leadott lövések jog- és szakszerűségét pedig megvizsgálják - tette hozzá a rendőrségi szóvivő.

-

Mit vizsgálnak ezen? ezért nem mernek a rendőrök lószart sem a szaros cigánycsorda ellen.

reKorrekt 2008.09.06. 13:26:52

"bántalmazni kezdték a gépkocsi vezetőjét és leányát"
Ilyenkor hálát adok az égnek hogy nem voltam ott, mert akkor vér folyt volna. Fekete vér.

Combi a ballibes Ferkófan 2008.09.06. 18:13:55

Ezen azt vizsgálják, hogy a rendőr mégis milyen náci felindultságból mert beleavatkozni a cigók jogos önvédelmébe.

Periwinkle (aka A 40-es fantomja) · http://cido.blog.hu/ 2008.09.06. 21:59:50

Carnivora 2008.09.06. 13:19:58
"(...) A csoportos garázdaság elkövetői közül egy embert már azonosítottak és elfogtak. A leadott lövések jog- és szakszerűségét pedig megvizsgálják - tette hozzá a rendőrségi szóvivő.

-

Mit vizsgálnak ezen? ezért nem mernek a rendőrök lószart sem a szaros cigánycsorda ellen."


Ezt minden esetben ki kell vizsgálniuk, és jó is ez így. Hogy ne eshessünk át a ló túloldalára. Isten óvjon az önbíráskodó zsaruktól!

Amúgy jogszerűnek találták a fegyverhasználatot, tudomásom szerint (nagyon helyes!).

System failure. :) 2008.09.07. 15:48:26

Szerintem nem volt jogszerű. Megijesztették szegény réti niggereket a hobbijukban. Egy nagy toppantás és egy nagy HÚÚÚÚ tök elég lett volna. Az én verzióm az lett volna, hogy kimennek a kommandósaink és puskatussal szilánkosra zúzzák a retkek arcát. Nincs mese, 2-3-4 akár többször ezt megteszik és megtanulják az orkok, hogy nincs mese, nincs csődület, lincselés büntetlenül. Erős kezű vezetés kell ide, nem ez a cigány pátyolgatás. Én puszta kézzel végeztem volna párral. Nem az az ember vagyok aki nem védi meg magát...

süti beállítások módosítása