Skip to content


       Szűrés lista

Értünk dolgoznak, tele lemondással, stresszel

Nos, minden munkahelyen van egy munkahelyi vezető, a Főnök, aki elvár bizonyos dolgokat a beosztottjaitól. Pontosan, munkaidőre érkezz, egész nap lehetőleg a munkáddal foglalkozz. Azután szokás, hogy évente értékeljék a munkádat, fejlődési tervet állítsatok össze, hogyan tudsz tovább fejlődni stb. Ezt a munkát úgy honorálja a munkáltató, hogy br. X ft fizetést ad, amiből  te kb. 0,6*X összeget kapsz minden hónapban a bankszámládra.

Nos, van egy álommunkahely ebben az országban, ahol nincs munkahelyi vezető. Nincs Főnök. Nem kell pontosan bejárni. Nem kell egész nap dolgozni. Nincs értékelés. 4 évig garantált a munkahely. Akár 4 évig elücsöröghetsz kussban az utolsó padsorban. Ezért jár egy Y összegű képviselői fizetés (Y most olyan 260 zer forint). A képviselők mégis 4*Y összeget kapnak havonta. De akár évi 18 millió forint is összjöhet bemondásra. Hát nem remek? Micsoda fordított világ! Mondjon valaki 1 db indokot, miért van szükség 386 db naplopó, buta képviselőre. Bőven elég lenne 200 fő is. Fele annyi ingyenélővel.

Nos, azért úgy tűnik vannak, akik nem is próbálják leplezni, holmi alibi jellegű jegyzeteléssel, hogy "dolgoznak". A napirend előtti felszólalások úgyis unalmasak, játszunk egy kicsit a szolgálati laptopon:

















 

Nyomjunk egy kis online stratégia játékot, az Ikariam-ot. Kereskedjünk, fejlesszünk, szövetkezzünk, építsünk, harcoljunk.

Tudjátok, mennyivel honoráljuk mi, adófizetők, Szabó Zoltán honatyának, hogy értünk dolgozik nap mint nap, óráról órára? Vért izzadva? Tele lemondással, stresszel, túlórákkal?
Augusztusban például br. 510 180 forint tiszteletdíjjal és 162 330 forint költségtérítéssel.

És ha már lebukott, legalább ismerte volna el, igen, elnézést, játszottam.
De nem, igazat mondani nem lehet, tiltja a képviselői eskü: "Nem játszottam, hanem leveleztem. Ezen a honlapon van egy levelezőrendszer, azt vettem igénybe, nem a játékot" - mondta szabózé. Hirtelen elképzeltem SzabóZét, hogy a 14 éves Karcsikával levelezget és próbálja megfűzni, hogy ne 2 az 1 arányban kérjen már fát márványért. Mondjuk a képen is tisztán látszik: ömlenek be a levelek, dübörög a diplomácia.

Legközelebb mi lesz? A 385 képviselő beloggol a World of Warcraftba, amíg a 386-ik szerencsétlen beszél, a lenyomnak egy Horda vs. Szövetség csatát?

Az MSZP klán a sorsdöntő csata előtt:
Balró-jobbra: Lendvai Ildikó, Vadai Ági, Keller László, elöl a törpe az Kapolyi Laci, sisakban Tóth Károly, jobbszélen Karsai paladin.
 

Így is el lehet dönteni egy interpellációt. Az összeszokott szoci csapat belebotlott egy lopkadó árnyék-titkosszolgálatba, de most elkenik a Kövér-Demeter-Szijjártó kémcsapat száját:

 

A képviselők mindig csak az "igazat" mondják, egy roppant friss példa a Blikkről, Hock Zoltán MDF elnökhelyettes tilos helyen dohányzott a főváros közgyűlés épületében:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Figyeljük, hogy magyarázza ezt meg:
"Nem is cigiztem! – hárította el elsőre kérdésünket, majd a fotót látva azzal próbálkozott, hogy nem ég a cigaretta a kezében. Végül elismerte, de mint mondta, fogalma sem volt róla, hogy nem szabad itt dohányozni. – Megzavart ez a sok hamutartó – mutatta a folyosón, a dohányzást tiltó felirat mellett lévő hamutálcákat."

Címkék: vicces abszurd

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr76680031

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Johnson Doe 2008.09.26. 11:02:56

Játszhatnának inkább DOOM-ot a parlamentben. Gép nélkül, élőben, one-on-one. Szerintem nagyon sokan értékelnék.:)

irrelevant 2008.09.26. 11:06:38

Kár lenne azokért a szép padsorokért.

reKorrekt 2008.09.26. 11:08:24

Na ide lehet jönni kockulni is végre.
Az én javaslatom egy Implosion vagy egy Meteor Shower (HoMM) a terem közepére.

Johnson Doe 2008.09.26. 11:08:48

otvospeter · fricska.blog.hu 2008.09.26. 11:06:38
Akkor ne a parlamentben, vigyük ki őket szabadtérre. Nekem a hely nem fontos, csak a játékosok ne változzanak. :D

bloodhound v2.0 2008.09.26. 11:13:05

érdekes, te meg postolsz munkaidőben.
én meg kommenteltem.
ki nem szarja le?

ha meg már parlamenti free for all, akkor legyen q3a, olyan moddal, hogy mindenkinek csak körfűrésze van... :) :P

Bezuhov. 2008.09.26. 11:15:25

blood lő... gól! :D

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2008.09.26. 11:15:38

Feri, a nagy stratéga lemaradt a képről...
aurus.freeblog.hu/files/Fletó.jpg

DArchAngel 2008.09.26. 11:15:48

Nem látjátok, hogy Szabó Zoltán csak jót tesz?
Végre egy haladó szellemű politikus, aki elkezdte tanulmányozni, hogyan kell egy országot vezetni! Csak továbbképzi magát az Ikariammal. A többiek még ezen a szinten sem tartanak, és te ettől az úttörőtől sajnálsz potom havi egy-két misit?

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.09.26. 11:15:53

bloodhound v2.0 2008.09.26. 11:13:05

Nem közpénzt kapok.
Ha elkapnak, lehet kirúgnak.
Értetek vállalom a kockázatot :-)

Ne hasonlítsuk már össze a két esetet ..

bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2008.09.26. 11:16:08

én ctf párti vagyok.
lehetne élő pay-per-view közvetítés.
azért mégis más, ha nem a közvéleménykutató adja közre fizetett hirdetésben, hogy red leads :-)

Geza 2008.09.26. 11:16:59

korrekt 2008.09.26. 11:08:24:
Az impl. csak egyet ütne, a meteor sóher meg max. hetet -igaz, egy csapásra-, de ezek a mihasznák ennél sokkal nagyobb kárt tudnak okozni, úgyhogy az én javaslatom a berserk, persze expert fire-rel, hármas sugárral, 19 egységre, aztán hátradőlni és nézni a műsort :)!

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.09.26. 11:17:18

Kirúgják-e a Szabó Zét, kedves Blood?

Gerusz · http://gerusz.blogspot.com 2008.09.26. 11:17:41

Költségvetési szavazás alatt BFG-vel megsorozni a termet? Ki lenne benne? :D

irrelevant 2008.09.26. 11:18:47

Vagy egy menekülő embert kéne szervezni. Olyan Schwarzeneggeresen.

reKorrekt 2008.09.26. 11:18:50

Az elmúlt 17 év autópálya építéseinek fajlagos km/Ft értékét alapul véve, egyanezen pénzből építhettek volna egy autópályát is a Békéscsaba-Szeged-Baja-Pécs vonalon :/
lehet kicsit többeket érintene...

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2008.09.26. 11:25:27

Én csak arra lennék kíváncsi, hogy ha ti megtehetnétek, nem blog-oznátok/játszanátok/olvasnátok baromságokat a neten mint országgyűlési képviselő? :D

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2008.09.26. 11:25:53

Seduxen hol lehet napok óta? Remélem nincs baj nála/náluk.

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2008.09.26. 11:26:47

A tilos helyen dohányzás is kit érdekel? :D Te a középiskola budijában anno legálisan szívtad a cigit fél perc alatt?

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.09.26. 11:28:16

Jancsibohóc 2008.09.26. 11:26:47

Nem cigiztem/cigizek.

MOks 2008.09.26. 11:32:37

nem az a legnagyobb baj, hogy játszik,vagy a másik cigizik,hanem az, hogy ennyire elnézően állunk már ezekhez a dolgokhoz...a politikusok,másszóval államférfiak és nők képviselik azt a magatartást,amit minden állampolgártól elvárunk.És sajnos mi már senkitől nem várunk el semmit,csak megvonjuk a vállunk

reKorrekt 2008.09.26. 11:34:54

Akkor még nem volt tiltás. Mármint topológiailag. Most nem mernék olyan helyen cigizni ahol nem szabad, nincs rá 30 ezrem... Neki meg tök mindegy, legfeljebb levonja a költségtérítéséből.
Remélem mielőbb kapnak új laptopot, 17"-ost persze.

ckai/poke and destroy · http://www.nyariviola.blogspot.com 2008.09.26. 11:37:26

nemtom az en fonokom aki nem tobb millio ember, hanem csak nehany, mit szolna ha itt szemrebbenes nelkul nekiallnek honfoglalozni. lehet masnap mar nem kene bejonni. igy is takargatni kell a kepernyomet nehogy vki meglassa h irogatok a neten.
rohadek ingyenelo banda. ezek aztan a magyar elit, mi?

bloodhound v2.0 2008.09.26. 11:42:51

zero · vastagbor.blog.hu/ 2008.09.26. 11:15:53
magánszférában dolgozol, magyarán (kivéve, ha saját vállalkozás mondjuk) ugyanúgy más kárára teszed, amit teszel, mint szabó z. vagy én magam.

őt valóban nem rúgják ki. legfeljebb nem választják újra. nem olyan nagy különbség. persze irritáló, viszont megsúgom, hogy a parlamentben általában nem igazán a plénumon dőlnek el a dolgok.

engem is felbasz, de nem látok érdemi különbséget a hármunk (te, sszabó z., én) lógása között, szóval, ne ítélj, hogy ne ítéltess... :)

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2008.09.26. 11:44:59

Miért nem cod-oznak? Milyen vicces lenne, időről időre egy bekiabálás?
"Startkemper g*ci takaroggyá' má'!!!"
"Futásból hecssot, mi

reKorrekt 2008.09.26. 11:52:49

Geza 2008.09.26. 11:16:59

Jogos, látszik rég nyomtam már. Az Armageddonra gondoltam.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.09.26. 11:53:05

bloodhound v2.0 2008.09.26. 11:42:51

Az én lógásom teljesen szabályozott törvényileg, mert számítógépes melót végzek, így jár az óránkénti 10 perc pihenő :-)

te és szabózé viszont menthetetlenek vagytok ;-))

Geza 2008.09.26. 11:57:45

bloodhound v2.0 2008.09.26. 11:42:51:
Mi max. kb. 1000 Ft-os órabérért lógunk a napi nyolc órából max. egyet, azt is eloszlatva arra az időre, amit monitortól távol kéne töltenünk (óránként 10 perc, ti betart(hat)játok-e?), a népviselők meg ennél kissé súlyosabb pénzért lógnak hangyafanszőrnyvel többet.
Az, hogy én elcsalok 10e Ft adót, hadd ne jelentse, hogy ne bírálhatnám azt, aki meg 10 mrd-ot csal el!
Meg aztán én vagyok a kispolgár, ők a nagy honatyák, tehát nekik kéne példát mutatniuk nekem, és nem fordítva.

"legfeljebb nem választják újra"
Itt egy link a listás választási rendszer visszásságairól
(molnargoreny.blog.hu/2007/05/23/valasztasi_rendszerunk_partokracia), úgyhogy nyugodj meg, ha felér a nyelve a pártja elnökének a vakbeléig, be fog kerülni megint.

"a parlamentben általában nem igazán a plénumon dőlnek el a dolgok"
A munkahelyen sem a feladatismertetésnél dől el a dolog, hanem a megvalósításnál, de azért hogy tud bármiről is véleményt alkotni, ha nem figyel oda?

És többek között ez is a különbség: neki van passzív dolga is (figyelemmel kell követnie az eseményeket és reagálnia rájuk), míg a mi munkánk inkább aktív.
Amíg én ide írkálok, addig max. lógok, de a hibajegyeim nem romlanak tovább. Amíg a nem tisztelt képvizelő játszik, addig ki tudja, hogy miről marad le. Nem ugyanaz, ha a kőműves lazsál (később lesz kész), mint ha a tűzoltó lazsál (leég a ház), a különbség ott van, hogy a közreműködése nélkül zajlanak vagy állnak-e az események.

Szóval a parlamenti naplopókban nyugodtan csírázzon csak ki a töltött káposzta :) !

ex-Zep 2008.09.26. 12:15:04

Feleslegesen vitáztok, ez menthetetlen.
Csak annyit hadd mondjak: SZEMÉLYES PÉLDAMUTATÁS!

Corry 2008.09.26. 12:17:23

Volt egy "ki tud nagyobb hülyeséget népszavazásra beterjeszteni" időszaka a magyar politikának, ebben azért voltak értelmes dolgok is.

Ilyen pl. a magyar parlament létszámának megfelezése.
Nagyon kiváncsi vagyok, hogy min bukott el az egész, mármint ez a népszavazási kérdés.
De ha már itt tartunk: "Egyetért -e ön azzal, hogy a magyar Országgyűlés képviselői mind egyéniben mérettessenek meg?"

Johnson Doe 2008.09.26. 12:31:43

Én úgy gondolom, hogy attól függetlenül, hogy ide is reppen néhány sor, Zero, Eric,meg minden kommentelő/blogoló KÖTELES ellátni a munkáját, különben halványan feltűnő lenne, hogy folyamatosan hanyatlik a munkahelyi teljesítményük. Nem tudom, ki hogy vette le az elmúlt évekből, de az u.n. "honatyák" munkahelyi teljesítménye, finoman szólva már nem is hanyatlik, hanem dől mint egy elfűrészelt mammutfenyő. Őket viszont nem lehet 4 évig kirúgni, alighanem ez is bizonyított lett mostanában.

more 2008.09.26. 12:48:18

hat igen, ebben az a szep, h meg foto is van rola es aaaa, en nem....ez olyan mint az urban legendaban a csavo, aki kurogat egy not, aztan betoppan a baratnoje, majd elhangzik a 100pontos kerdes: nekem hiszel szerelmem vagy a szemednek?:))))

szoval mi mindannyian, naiv magyarok IQ-light baromnak vagyunk nezve

Johnson Doe 2008.09.26. 12:53:43

A post címéről jutott eszembe:
"Teérted hajtok,
hogy mindened meglegyen
NEM AKADT JOBB NEKED
EZÉRT VAGY MELLETTEM"
(Hobo Blues Band)

Combi a ballibes Ferkófan 2008.09.26. 12:58:27

zero · vastagbor.blog.hu/ 2008.09.26. 11:15:53
Ha elkapnak, lehet kirúgnak.

Szar munkahelyed van :)

BálnaUhr · http://balnavicc.blog.hu 2008.09.26. 12:59:28

"Így is el lehet dönteni egy interpellációt" :)))

Egyébként én úgy tudom, hogy van valami minimum, hogy a ciklus alatt legalább egyszer fel kell szólalni. Mondjuk nem rossz ennyiért a fizu.

Müszijő Csirke 2008.09.26. 13:04:10

nem játszott...levelezett...aha...szép sárgán villog 3 jelentés is a gépen,háborúzott éppen.az bizony nem játék,az férfimunka.
én megtehetem,szállodai recepciós vagyok.amig a vendég elégedett és minden rendben folyik,addig azt csinálok a lukas időmben a pornónézegetésen kívül,amit akarok.
ő nem.

derelyegrádi szellem 2008.09.26. 13:09:44

De ebben a sztoriban is - mint mindegyikben - legjobb a lebukás utáni duma. Neeeeem, ő neeeeeeeeeem játszott, ezen programon van egy levelezőprogram és azon nézte a leveleit. Igeeeen, ezt a vak is látja.

Én nem vagyok nagy PC-s (számítástechnikai játékon még éltemben nem játszttam), de a képen látható felület nem egy levelezőprogaramnak tűnik. (kivéve, ha játékprogramot küldtek neki levélben)

Persze Szabó Z esetében bármi elképzelhető, azok után, hogy szerinte az Szdsz is szélsőjobboldali.

Jack/rendetteremt/ · http://www.youtube.com/watch?v=SBPvrOdFm00 2008.09.26. 13:10:41

Végre erről is írt valaki.Mocskos,rohadt,korrupt,léhűtő rablók.

Geza 2008.09.26. 13:13:27

Tudjátok mit? Szavaztassuk meg, hogy órabéren számolt ellógott munkaidő és a lógás okozta kár minden egymillió Ft-jáért kapjon az ember egy csapást egy standard főkefés vesszőseprűvel, mindezt nyilvánosan, mondjuk a Lánchíd közepén! Isten biza, én vállalom azt a rám jutó, felfelé kerekítve egy db suhintást, ha utána végignézhetem, hogy hogyan csinálnak jól bekevert tatárbifszeket a parlamenti naplopókból :) !

derelyegrádi szellem 2008.09.26. 13:20:59

geza

Az emléleteddel az a gond, hogy nehéz lenne kiszámolni mennyi kárt okoz, ha lóg. Mert ennél már csak egy kártékonyabb tevékenysége van pl Szabó Z.-nek. Ha csinál valamit. Na az az igazi tétel.

Ha lóg, azt felfoghatjuk akár kárenyhítő magatartásnak is. :)

Combi a ballibes Ferkófan 2008.09.26. 13:21:06

Tetszik ez az ikariam zero, köszi a linket. A mai munkanap is jól fog eltelni :D

Combi a ballibes Ferkófan 2008.09.26. 13:30:12

Személyenként egymillió forint nyomravezetői díjat tűzött ki a rendőrség a szeptember 20-án, a Szabadság téren és környékén jogellenes cselekményeket elkövetőkre.

A BRFK kommunikációs osztályának pénteki sajtóközleménye szerint az ügy felderítésére létrehozott nyomozócsoport keresi a a rendőrség honlapjára [1] feltett képeken [2] látható személyeket. Minden egyes személy ismertté válása esetén bruttó egymillió forint a nyomravezetői díj.

Lol bazmeg. Addig meg az ország legveszélyesebb bűnözőjéhez 3szor becsöngetnek egy nap mert nincs pénz gps jeladóra. Gratulálok faszparasztok.

eric · http://vastagbor.blog.hu 2008.09.26. 13:34:12

Én is ikariamoztam , kb egy hónap alatt untam meg, az embereim meg éhen, szomjan haltak...

De ha Combiék nyitnak fent egy vastagbőr vagy nácu klánt újrakezdem:D

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.09.26. 13:34:34

Zero, de a 10 percben pihentetni kéne a szemed, mondjuk újságolvasással.:)

Dr Kangörény 2008.09.26. 13:35:47

Nézzük a pozitív oldalát a dolgonak: ő legalább használja a gépet. Más hazavitte az unokának, vagy levélnehezéknek használja az irodában. :-)

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.09.26. 13:38:04

csak a "szakpolitikus" dolgozik - a többit viszont minek tartjuk?!

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2008.09.26. 13:39:05

Csak felkészül szegény: rágyúr a választási csatára
:D

labi 2008.09.26. 13:40:16

Nah, hát legalább az Ikariam-ból megtanulja, hogy az elégedettséghez csökkenteni kell a korrupciót és magas szintű kocsmában sok bort kell osztogatni. :)

Freechild 2008.09.26. 13:41:29

Jó irás!! :)

Az iró várhatja az APEHet pár nap mulva adoellenőrzésre... Csak hogy szabóz is beleláthasson a lapokba :D

Amugy szerintetek mit érez amikor lebukik vagy olvassa ezeket a postokat? Vagy keresztbe leszarja?

tra lala 2008.09.26. 13:43:20

Szerintem az részletkérdés, hogy játszik. A probléma azzal van, hogy hazudik. Nyíltan és gátlástalanul. Hiába mutatják neki a fényképeket, hogy nem mond igazad, még akkor is próbál ferdíteni.
Az ilyeneket egyből kirugnám, és soha többé ne legyen köze a politikához.
Tudom, hogy szinte mindegyik hazudik, de ha már nyíltan ki is derül róla, akkor talán nem kéne egy ilyen bizalmi állást a továbbiakban is betöltenie..
Ugyan ez vonatkozik a parlamenti "nem" cigizőkre is.

Geza 2008.09.26. 13:43:42

Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci 2008.09.26. 13:30:12:
A police.hu-n nem látok ilyet a pénteki (20-a után egy péntek van: ma, azaz 26-a) sajtóközlemények között. Tudsz egy linket küldeni? Érdekelne az a 'mosolyalbum'...

NBH (törölt) 2008.09.26. 13:45:14

bloodhound
Te még mindig hülye vagy.

Lunitari 2008.09.26. 13:46:02

bloodhound v2.0 2008.09.26. 11:42:51

Ne haragudj, de honnan veszed kinek mi a munkaidő? Írtad munkaidőben blogozunk...honnan veszed? És ha este melózunk? Vagy betegszabin vagyunk? Nem az a fő probléma hogy játszott, hanem ahogy rezzenéstelen arcal a pofánkba hazudott....a többi manipulált parlamenti közvetítésről már nem is beszélve....egy normális nép már ezekért elzavarta volna mindet....

derelyegrádi szellem 2008.09.26. 13:51:44

combi rátapintott megint. Nekem is beugrott amikor olvastam.

Tehát összegzzük:A GARÁZDASÁGOT elkövetők feje 1 millát ér. Többszörös gyilkoshoz megbecsnegetnek, meg van-e még. Ja és nem emlékszem, hogy komoly bűnöket elkövetőekre ilyen vérdíjat gyakran kitűznének.

De tényleg bazmeg mit várunk egy olyan szervezettől, akik mikor mittudomén hogy hívják (valami Gyula) sajtótájékoztatót tart közterületen, eljárást indítanak ellene, a gyülekezési jog megsértése miatt (érdemes tudni, hogy a sajtótájékozatató nem tartozik a gyülekezési jogról szóló tv hatálya alá). Aztán megszüntetik, mert a faszi szerintük OGY képviselő, aki tarthat ilyet (ezt honna vezethették vajon le?) . Aztán kiderül, hogy nem is képviselő. Biztos nem telt internetre a zsaruknak, hogy felmenjenek az OGY honlapjára. A f.om kivan ezekkel a hülyékkel!

anti_troll (törölt) · http://senkinemmondja.blog.hu 2008.09.26. 13:51:54

A Derelyének van igaza. Ez mind csak kárenyhítés.

A képviselő amíg csak játszik, meg cigizik, nem képes milliárdos károkat okozni......

Freechild 2008.09.26. 13:53:58

Kedves Bloodhound

A legtöbben nem keresnek 600ezer forintot. Másrészt pedig hazudott. Nyilvánosan. Harmadrészt ő egy "honatya". Példát kéne mutatnia.

Lunitari 2008.09.26. 13:56:06

anti_troll

Szerintem meg pont ilyen munkavégzéssel okoz károkat és ezért nincs fingja, mit is kéne csinálni, hogy az jó legyen. Amíg csak játszik meg cigizik nem kicsi károkat okoz...nézd csak a példamutatés, meg a neki lehet nekemi is károkozást.... mit gondoltok a közlekedők min 70% miért szegi meg folyamatosan a szabályokat? Mert látja, hogy a másiknak lehet és nincs érte szankció...ennyi

Geza 2008.09.26. 13:56:33

Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci 2008.09.26. 13:50:11:
Köszi, egyikőjüket sem ismerem. Azért ez megnyugtató dolog némiképp :).

anti_troll (törölt) · http://senkinemmondja.blog.hu 2008.09.26. 14:00:49

Luni,
Kár hogy nem érezted az iróniát a véleményemben.

Természetesen vérlázító, az is hogy nem a munkáját végzi, ráadásul pofátlanul hazudik.

Ha csak havonta egyszer látnék, vagy hallanék olyan megnyilatkozást, ami arról szól, hogy emeljük ki az ország szekerét a trágyából, hogy könnyítsük meg az emberek dolgát, vagy BÁRMI olyanról volna szó ami az átlagpolgár érdekével csak köszönő viszonyban van, leszarnám hogy játszik a laptopján.

eric · http://vastagbor.blog.hu 2008.09.26. 14:05:09

Hock Zoltán a napközistanárom volt általánosban:D egyzser fejbedoptam véletlenül egy kézilabdával, megérezte:D Zoli bácsiiiii

Lunitari 2008.09.26. 14:05:31

Egyetértek... ki nem szarná le, hogy játszik ha az ország szekere száguld? De így? Ilyenkor születik pár blog, híradás, az emberek háborognak majd szép lassan a feledés homályába merül. A választások előtt lehetne egy összeállítás az elmúlt 4évről minden politikusról, hogy mikor mit csinál, jót-rosszat vegyesen....vagy zavarjuk már el őket a jó............

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.09.26. 14:06:09

"Példát kéne mutatnia."
Vigyázat, cinikus leszek:
a példamutatás benne van a munkaköri leírásukban?!
naugye :P

-ZR- 2008.09.26. 14:07:27

Kicsit én is elfilóztam azon, hány parlamenti képviselőre lenne szükség, 30-50 főnél több egyszerűen nem indokolt, amennyiben a megyei közgyűlések megkapnák az őket "megillető" döntési jogköröket...

derelyegrádi szellem 2008.09.26. 14:08:55

geza

figyelted a mókust az 1. képen jobb felső sarok. Az a csóka rendőrségnek 1 milliót ér. Ahogy kinéz ott, az egész élete nincs 1 milla.

Gazdag ország ez, ahol egy berúgott hajléktalan 1 milliót ér :)

Packard 2008.09.26. 14:12:36

Korábban privát érdeklődésből kifolyólag foglalkoztam a kérdéssel, de aztán hagytam a francba. De iderakom nektek, hátha valakit érdekel az eredmény. A kérdés(ek): Miért is kapják a fizetésüket a képviselők? Milyen kötelezettségeik vannak? Hol van ez meghatározva? Rövid kutatás után a következők derültek ki:

1. forrás: Az alktotmány. net.jogtar.hu/jr/gen/getdoc.cgi?docid=94900020.tv
A 20-adik paragrafus 2, és 4-es bekezdése foglalkozik: a képviselőknek tevékenységüket a köz érdekében kell végezniük, amiért juttatás illeti meg őket, valamint, külön törvény határozza meg a pontos összeget. A 24-es paragrafusban pedig azt mondja, hogy a működési rendet a Házszabály tartalmazza. Egyébként semmi info.

2. forrás: törvény az országgyűlési képviselők jogállásáról. net.jogtar.hu/jr/gen/getdoc.cgi?docid=99000055.tv
Ez azért fontos, mert leírja az egyik kötelezettséget: a képviselőnek meg kell felelnie az összeférhetetlenségi szabályrendszernek. Ja, meg hogy adja le a vagyonosodási vizsgálathoz szükséges papírokat. Semmi izgi.

3. forrás: törvény a az országgyűlési képviselők tiszteletdíjáról, költségtérítéséről és kedvezményeiről net.jogtar.hu/jr/gen/getdoc.cgi?docid=99000056.tv
Ebben van pontosan leírva, hogy miért is kapnak pénzt. Kötelezettségek sehol.

4. forrás: Házszabály. net.jogtar.hu/jr/gen/getdoc.cgi?docid=994h0046.ogy
A 13-as paragrafus leírja a képviselők kötelezettségeit: részt kell venni az országgyűlés és a bizottságok ülésein. A 44-es paragrafus mondja ki azt, hogyha valaki az országgyűlés üléseinek legalább 1/3-adáról igazolatlanul hiányzik, akkor arányosan csökken a fizetése. Nagyon fontos, hogy a végrehajtás szabályait a Házbizottság határozza meg. Ez visszaköszön a 23-as paragrafusban, ami tárgyalja a Házbizottság feladatait. Az m pontban azt írja, hogy a házbizottság "megállapítja a távolmaradás igazolásának rendjét". Bizottsági anyagot nem találtam erről - ettől függetlenül még létezhez az anyag, és a korábbi szabályok szellemének megfelelően valószínűleg az Országgyűlés Hivatalánál kell ezt keresni.

5. forrás: Országgyűlési Hivatal SzMSz: www.mkogy.hu/hivatal/szmsz.pdf
Ez a szabályzat a Házszabályban leírt feladatot (fizetés kiosztás és ellenőrzés) a Hivatal Gazdasági Főosztályának hatáskörébe rendeli: 14-ik oldal 3/a pontja. Tehát ennek vezetőjétől kell megkérdezni, hogy "hogyisvanez". www.parlament.hu/internet/plsql/ogy_fotit.fotit_hivatal?p_nyelv=hu&p_fejlec=i&p_stilus=nyito.css&p_foosz=40

Összesítve: a kéviselő minimális kötelessége (ellenkező esetben anyagi szankcióval súlytott), hogy ne lógjon igazolatlanul a szavazások 1/3-adáról (még szavaznia sem kell, csak jelen kell lennie), vigyázzon, hogy az összeférhetetlenségi törvénynek feleljen meg, és adjon le évente egyszer egy papírt a vagyonosodásról.

Konklúzió: a képviselő azért kapja a fizetését, mert megválasztották.

Érdekes egyébként, hogy sehol sincs olyan szervezeti egység meghatározva, akinek konkrét eszköze lenne az ellenőrzésre ÉS a szankcionálásra. A számvevőszéket ne nevezzük ennek, mert neki sincs jogköre a szankcióra. Ja, arról ne is beszéljünk, hogy beépített lyukak vannak a törvényben (pl.: a bizottsági ülésről történő hiányzás nincs szankcionálva).

Szép napot mindenkinek.

Lunitari 2008.09.26. 14:14:08

Szamárfül/murci · murci.blog.hu/ 2008.09.26. 14:06:09

Hm esküszövegekben ha jól emlékszem szokott lenni valami példamutatás féle....persze lehet tévedek és abban sem vagyok biztos, hogy "ezek" tesznek e ilyet :D

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.09.26. 14:14:26

Egy parlamenti párt elnökhelyettese egy általános iskolai napközistanár volt ???

Eléggé egyszerű ember lehet Zoli bácsi ....

derelyegrádi szellem 2008.09.26. 14:20:05

packard

Szerencse hogy nem kötelező szavazniuk, mert nem egyszer megtörtént már (utoljára tudtommal Kókával) hogy VÉLETLENÜL ROSSZ GOMBOT nyomott. Képzed azt a figurát (meg a képességeit)aki 4 év alatt annyit nem tud megtanulni: IGEN gomb, NEM gomb.

rivera 2008.09.26. 14:20:59

Semmirekello toketlen banda, nem ujdonsag. Az egeszben a mentegetozes tetszik a legjobban, igy kell faarccal letagadni a nyilvanvalot. A politikusok a hazudozas 12 danos nagymesterei, minden mashoz hulyek, lustak, butak, leszarjak vagy eppen nem ertenek hozza, de hazudni baszki, nagymesteri szinten tudnak.

Geza 2008.09.26. 14:21:04

derelyegrádi szellem 2008.09.26. 14:08:55:
Látom, bár ne látnám. Meg azt is, hogy az 1., 2., és 3. képen lévőkről semmi büntetendő (vagy annak vehető) dolog nem látszik. Ha nem is tettek ilyet, akkor mit keresnek a körözésen, ha tettek és erre van bizonyíték is, akkor miért nem azokat a képeket látjuk?
Egy csak ácsorgó embert akkor sem azonosítanék nekik, ha ismerném.
A 3. kép meg vagy teleobjektíves kamerával készült max. 100 méterről, vagy sima fényképezővel, de akkor civil ruhás tégla csinálta, különben épeszű ember nem sétálna ilyen nyugodtan előtte. Nos, akkor most vagy távcsöves kamerát használnak, vagy fotós spiclit. Erre is van pénz és szándék és ember...
Plusz, a képek melletti szöveg szerint elfogatóparancsot is adtak ki egy ott meg is nevezett ember ellen. Na ezt nem látom a jobb oldalon a "körözések/elf.parancsok" alatt, úgyhogy itt is inkonzisztens az oldal.

Áhh, ha ezzel az apparátussal és aktivitással lemennének pl. Zalába vagy Borsodba rendet tenni, még becsülném is őket valamire, de így?

Geza 2008.09.26. 14:23:21

Szamárfül/murci · 2008.09.26. 14:06:09:
"a példamutatás benne van a munkaköri leírásukban?!naugye :P"
Most, hogy mondod, tényleg :) ! Sőt, ahogy látom, a lélegzés sincs benne...

ohmyFgod 2008.09.26. 14:32:32

Én támogatom, hogy az összes képviselő toljon online játékokat! De legyenek nyilvánosak a neveik, és legalább ott kenhessük el a szájukat! :D

Amúgy az érdekes, hogy miért van hamutartó olyan teremben, ahol tilos a dohányzás.

ohmyFgod 2008.09.26. 14:33:55

Akik nem értettek semmihez, és a legszerencsétlenebbek voltak (1-1 eszetlen pedál kivétel), azokból lettek a képviselők.

anti_troll (törölt) · http://senkinemmondja.blog.hu 2008.09.26. 14:35:35

Derelye,
Szerinted kifizetik az egy millát, ha valaki bemószerolja azt a csóringer hajléktalant :-) ?

Ne viccelj már, ha ez így lenne, (kicsit sarkítva), akkor minden tüntetésen ott lennének, aztán felnyomnák egymást a jutalomért... Legfeljebb befizetnének belőle 50 ezer szabálysértési bírságot :-)

Johnny336 2008.09.26. 14:35:44

Azért nem mindegy, hogy az én adómból fizetett bruttó 510E-ért játszik, az én megbízásomból van ott (jó, én őt nem küldtem oda, ment az magától :D) - én vagyok a munkáltató. Ha engem ilyennel elkapnak melóhelyen, akkor kirúgnak, mert ne pazaroljam a cég pénzét, és idejét. Teljesen jogosan mondanák ezt - teszem hozzá.

Mi mit tehetünk? Kirúgjuk őt? Ne pazarolja a pénzünket?

Nem ugyanaz a kettő.

Geza 2008.09.26. 14:45:25

anti_troll 2008.09.26. 14:35:35
"...akkor minden tüntetésen ott lennének, aztán felnyomnák egymást a jutalomért..."
Mármint ha tényleg erről van szó egyáltalán, és nem valami egyéb apróbbságról. Mint pl. ha készült volna kép a szilvássy vityillóját hőkezelő emberekről, akiket sík fölösleges lenne képpel köröztetni, mert senki se dobná fel őket, így viszont a négymillió félrevezetett vidióta igyekszik felnyomni, mert azt hiszi, hogy 'zavargó', és a tévében látta, hogy az csúnya és gonosz és orbánhitű és/vagy fletóista.
Amikor ennyi valótlan állítás jön ki hivatalos forrásból, onnantól nekem ezek sem teljesen hitelesek.

scsaba1 2008.09.26. 14:46:52

"A tilos helyen dohányzás is kit érdekel? :D Te a középiskola budijában anno legálisan szívtad a cigit fél perc alatt?"

Ha szívtam volna a budiban, akkor utánna nem hozok szemforgatva törvényeket a nemdohányzók védelméről.. (bár én soha nem doháyoztam)

Ill. "ha elkaptak" (így fényképpel) volna, akkor nem kezdek el hazudozni, hanem átveszem az igazgatói intőt/rovót, majd ha ismételten elkaptak volna, akkor részt vettem volna egy fegyelmi tárgyaláson, ahol eltanácsolnak az iskolától. (Legalábbis az én időmben és az én iskolámban így volt)

Tudod az a vicc, hogy egy tizenvalahány éves kamasz tiltott dohányzásának VAN következménye, de egy 40-50+ éves meglett férfiembernek, aki nem mellesleg képviselő, annak nincs.

derelyegrádi szellem 2008.09.26. 14:55:06

geza

Akkor nézzük ennek a dimenziójában, mai hír:

"Szeptember negyedikén holtan találtak egy kisbabát Tatabányán. A csecsemő erőszakos halált halt, valaki megfojtotta. A rendőrség most magas nyomravezetői díjat kínált fel annak, aki érdemben segíteni tudja a nyomozást."

Tehát egy gyermek megfojtója 500.000, a garázda (különös figylemmel 1. kép jobb felül álldigáló hajléktalan) darabja 1.000.000,-Ft. Értékrend, Magyarország....

ohmyFgod 2008.09.26. 14:56:23

misikeh: nagyon jó a Cthulhu kártya :D

2008.09.26. 14:58:48

Zero :) ma szabin voltál azért ügye? csak mert a törvényi tíz perceidet ennyire azért nem lehet összevonni:

2008.09.26. 11:15:53
2008.09.26. 11:17:18
2008.09.26. 11:28:16
2008.09.26. 11:53:05

(persze tudom a törvényi ebédszünetedet (bár ez annak is hosszú volt :) ) vetted ki kicsit korábban, mert reggel elfelejtettél reggelizni.
Nem is akarom tudni, milyen munkahely az, ahol a gép mellett kajálsz, és túllógsz a szüneten :P )

DArchAngel 2008.09.26. 14:58:49

derelyegrádi szellem 2008.09.26. 14:55:06
Szerencsétlen csecsemőből nem lehet politikai tőkét kovácsolni...

nyugdíjas666 2008.09.26. 15:00:33

Az a gáz szerintem, nem csak az interneten játszanak a politikusaink, hanem velünk is, csak nem klánokra oszlanak hanem pártokra, a parasztok meg mi vagyunk akik termelnek és háborúznak az utasításaik alapján. Mikor látják be végre, hogy a közszolgálat nem egyenlő a benfentes politikai-gazdasági információk adás- ételéből való meggazdagodással! Mikor jutnak el oda, hogy tenni akarnak valamit a választóikért? Mikor jutnak el oda, hogy az éppen ellenzékben lévőnek nem az a feladata, hogy az éppen hatalmonlévőt megfúrja? Mikor jutnak el oda, hogy a kormányon lévő ne csak a pártkasszák feltöltésével foglalkozzon inséges időkre (ellenzéki létre)? Miért tudnak több pénz költeni egy kampányra mint amennyi bevételük van, mert négy évre előre elkötelezik magukat valaki vastagzsebűnek? Ide jutottunk, de saját magunkat juttattuk ide mert színe szerint választjuk a pártokat nem a józan itélőképességünk alapján, megérdemeljük, hogy mindig mi húzzuk a rövidebbet!!!!!

more 2008.09.26. 15:03:37

zero, akkor milyen cikket szultel volna, ha a kepviselo elvtars gepen a vastagbor lathato?:)))
az egesz iroda addig zoomolt volna, amig ki nem derul a felhasznalonev:)))))))))))))

LeiterJakab 2008.09.26. 15:04:45

"Amúgy az érdekes, hogy miért van hamutartó olyan teremben, ahol tilos a dohányzás."

Azért vannak ott a Hock-félék odateszik, nagy ívben tesznek ugyanis arra, hogy szabad-e vagy sem.

LeiterJakab 2008.09.26. 15:05:27

"Amúgy az érdekes, hogy miért van hamutartó olyan teremben, ahol tilos a dohányzás."

Azért vannak ott, mert a Hock-félék odateszik, nagy ívben tesznek ugyanis arra, hogy szabad-e vagy sem.

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2008.09.26. 15:09:23

Én nem mondok semmit, mert gyakran látogatom a KMK-t :), igaz nem is tagadom le...

Geza 2008.09.26. 15:11:37

derelyegrádi szellem 2008.09.26. 14:55:06:
Szellem, szerintem Te félreértesz. Nem hitetlenségből vagy kötözködésből kértem a linket, hanem azért, hogy ha valami ismerőst látok rajta, akkor tudjak szólni neki!

Amúgy a csecsemő gyilkosára kitűzött 500k alapján is úgy látom, hogy itt nem egyszerű garázdaságról van szó, úgyhogy tényleg érdekelne, hogy mit csináltak a képen lévők, hogy ennyire keresik őket. Netán nem csak egy ember talált 'elvesztett' rendőrségi fegyvert és nem mindenki adta le? Vagy esetleg elkallódott valahová egy-egy a zsaruk zárt sávú rádióiból? Vagy netán baja esett olyasvalakinek, aki hivatalosan ott sem volt? Szóval mi szösz lehetett a háttérben, ami ekkora bogarat tett a yardok fülébe?

Avatar 2008.09.26. 15:16:06

SzabóZ nem játszott, hanem egy gazdasági modell szimulációs tesztelését végezte. Kipróbálta, hogy a Megegyezésben vázolt adózási módosítások hogyan hatnak a gazdaság fejlődésére és a társadalomra. Még ha játszott, akkor is országépítő munkát végzett, igaz virtuális országot építgetett...Látszik, hogy elkötelezett államférfi.

Szerintem néhány ilyen játék rendszeres használatát kötelezővé kéne tenni a képviselőknek, hogy képbe kerüljenek arról, amit dolgozniuk kéne. Ott ha elcsesznek valamit attól nem jelent csődöt senki, legfeljebb vissza kell tölteni az előző mentést. Lehet több modellt versenyeztetni, próbálgatni, mi lenne, ha... stb...
Demszky is biztos imádja a Sim City-t...

hebab 2008.09.26. 15:17:08

nem jó sem az implosion, sem a meteor shower, sem az armageddon. aki ilyentől halt meg, azt fel lehet még éleszteni. nincs mese, ezekre desintegrate kell.

derelyegrádi szellem 2008.09.26. 15:17:41

Nem értelek félre. Az általd felvázolt/célzott aspektus fel sem merült bennem.

Én az egészet csak a hihetelen képtelensége miatt kommenteltem meg. Egy álldogálló hajléktalan személyazonossága 1 millát ér a legatyásodott rendőrségnek.

Ennyi. Nem több, nem kevesebb.

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2008.09.26. 15:19:52

Komolyan nőne az MSZP népszerűsége, ha lemondatnák ezek után Szabót. (Magától mért is tenné, akkor nem szerepelhetne ezen a blogon).
Ferenc ezzel az egy húzással kb. 10%ot ugorhatna. Persze nem a párton belül.

Geza 2008.09.26. 15:27:00

derelyegrádi szellem 2008.09.26. 15:17:41
"Egy álldogálló hajléktalan személyazonossága 1 millát ér a legatyásodott rendőrségnek."
Biztos iraki ügynök volt, talán Juba személyesen :).

Vagy, a régi vicc analógiájával állunk szemben, mikor is az egyszeri ember hirdetést ad fel az újságban, hogy 1 milliós jutalmat ad fel annak, aki megtalálja az elveszett macskáját:
- Egy milliót? Kérdi a hirdetést felvevő hölgy?
- Tudja, ez volt a kedves feleségem kedvenc jószága. - feleli a jóember
- De mégis, nem sok ez azért? Mi lesz, ha valaki megtalálja?
- Az ki van zárva, egy teljesen kietlen helyen ástam el a dögöt...

bicepsz · http://rajottem.blog.hu 2008.09.26. 15:32:33

Ez elég nagy szégyen, hogy a mi adónkból fizetett képviselők így "képviselik" az érdekeinket. Hát az enyémet inkább ne képviseljék!!!

derelyegrádi szellem 2008.09.26. 15:33:47

igen, ilyesmire gyanakszom viszont én is...

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.09.26. 15:38:40

ejnye gyerekek, itt ma mki rosszindulatóan állt a téméhoz: annak kell örülni, hogy vezetőink már értenek a "kompjúterhez"!
reakcio.blog.hu/2007/05/03/sorrend_avagy_ilyen_orszag_pedig

szögedi 2008.09.26. 15:54:01

Nem lehetne beszüntetni ezt az egészet, és az alapoknál kezdeni?
Mondjuk ezzel:

SPORE

Hátha jobb lesz...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.09.26. 16:07:05

Azreel 2008.09.26. 14:58:48

Mint már írtam, nem vagyok köztisztviselő, nem közpénzt kapok, és ne vesznek kamerával ahogy dolgozok.

Hogy mit csinálok munkaidőmben, mikor dolgozok,1 műszakban, több műszakban, éjjel vagy délután az csak rám és a munkáltatómra tartozik.

Úgyhogy hagyjuk ezt az álságos dumát, hogy
"de hát munkaidőben mennyien kommentelnek ..."

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.09.26. 16:10:27

az elsőzés primitivség, de most:
100!

:)

more 2008.09.26. 16:16:12

van aki meg ezt is figyeli, szamarful....de telleg:))))

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.09.26. 16:17:47

kedvencem a 300 ("spartaaaans!")

nem kell figyelni: aki néz, az lát is :P

more 2008.09.26. 16:20:45

es mindig csak kerek szamukent kommentelsz?

ja, mongyuk alsagossag nelkul telleg sokan kommenetlunk melo kozben, o ezt ugy fogta fel, h pihenget egy kicsit, ahogy 'neha' mi is tesszuk...ember o is, nem? igaz, h szoci, de ember:)))

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.09.26. 16:28:59

(more, ha komolyan kérdezted: ez a blogtéren és máshol is bloggerszokás.)

Combi a ballibes Ferkófan 2008.09.26. 16:42:03

zero · vastagbor.blog.hu/ 2008.09.26. 16:07:05
Én munkaidőben kommentelek. Akinek nem tetszik:
1. bekaphatja
2. keressen normális munkahelyet :)

derelyegrádi szellem 2008.09.26. 17:08:36

De vissztérve az eredeti témához:

Most már mindent értek.

Gondolok itt arra, hogy Juhász Ferenc a 2006-os választások után azt mondta az MSzP megyei elnökeinek tanácskozásán, hogy az ország valós gazdasági helyzetével csak a választások éjszakáján jött tisztába, akkor tudta meg. Hát ez akkor nekem furcsa volt, hisz mégiscsak egy kormánytagról volt szó, de itt a megoldás:

NYilván ott is számítógépes játékokkal játszottak, így aztán ha volt is szó róla, nem hallotta szegény....

Eddig azt hittem simán hazudik...:)

Corry 2008.09.26. 17:38:37

Teljesen érthető dolog, hogyha a parlamenti semmittevést kommenteljük, akkor magunkba is nézünk egy kicsit.
Igazából néha én is el szoktam csodálkozni, hogy egyes kommentelők mit is dolgozhatnak főállásban, mert az a mennyiségű kommentelés amit nyomnak nehezen képzelhető el egy normális tempójú munka mellett. Szemmel láthatóan nagyon sok ember energiáit nem köti le teljesen a munkaköre, remélem ezek az emberek mind a versenyszférában tevékenykednek, mert akkor nincs közöm az egészhez.

Egy szusszanásnyi szünetet tartva én is rá szoktam kukkantani napközben a Vastagbőrre, meg ma amikor szabin vagyok többet is írtam be délelőtt.
De azért azt nem tudom elképzelni, hogy egész nap kommenteljek és mellette dolgozzak is.

A normális munkahely ismérve pedig szerintem az, ha az ember normális feladatot végez, és normális mennyiségű munkáért normális fizetést kap.

BálnaUhr · http://balnavicc.blog.hu 2008.09.26. 17:39:26

Gratulálok szamárfül. Szép teljesítmény:)

more 2008.09.26. 17:43:58

corry: sok hulye netkocsog, programozo gyik:)))) nehez veluk lepest tartani az teny:)))

2008.09.26. 17:48:53

zero · vastagbor.blog.hu/ 2008.09.26. 16:07:05

Félre ne érts, nincs nekem bajom vele :)

Corry 2008.09.26. 17:51:02

Én nem programozóra asszociálok, inkább ilyen internettel ellátott közszférára, ahol a főnök annyira hülye a szgéphez, hogy rá se mer nézni a monitorra.
A delikvens ezt kihasználja és műveli magát naphosszat. :-)))

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.09.26. 18:26:44

Azreel 2008.09.26. 17:48:53

Oké :-))

Gondolom senki sem örülne ha csak este lennének posztok/kommentek, mert melózunk ... vagy este sem mert akkor meg magánélet van ....-))

moRtiZ 2008.09.26. 18:42:05

Lol kivancsi vagyok mikor lesz az elso mikrofonba mondas felszolalas kozbe: "NE ÜSSÉ MÁ BAZZEG NEM LÁTOD HOGY BESZÉLEK?"

Horizont 2008.09.26. 18:57:18

zero 18:26
Képzeld el, az milyen izgalmas ha az ember nem jut egész nap géphez és egész nap arra kiváncsi,hogy ma vajon mi lesz rajta??
Csak az a szívás ha már több száz komment van addigra:))

Az eredeti témához:
Ne hasonlitsuk már még véletlenül se az ő munkahelyüket az átlagemberéhez.
10 millióból 385 képviselő van.(de minek??)Mégha úgy állna az ország ahogy Svájc akkor is visszatetsző lenne az ilyen viselkedés.Tudják hogyan áll a renoméjuk a nép előtt és fel nem foghatom honnan veszik a bátorságot ahhoz hogy pofátlanul ezt tegyék és tesznek arra hogy a tv egyenesadásban közvetíti.Ez arculcsapása a népnek.(finom voltam)
Ha lenne visszahívási lehetőség (amit soha nem fognak megszavazni) lehet hogy a belük lógna az igyekezettől.
Az a baj "ezek" mennek majd és ugyanolyanok jönnek majd!

br · http://www.szalaiannamaria.net 2008.09.27. 02:13:01

"Balró-jobbra: Lendvai Ildikó, Vadai Ági, Keller László, elöl a törpe az Kapolyi Laci, sisakban Tóth Károly, jobbszélen Karsai paladin."

Ahahaha rég nevettem ekkorát ;)

Corry 2008.09.27. 08:43:11

Egy dologban viszont meg relatíve le vannak maradva a világszínvonaltól: még nyílt parlamenti verekedés nem volt, pedig a tévék szokták adni a "követendő" példa filmkockáit...

Horizont 2008.09.27. 11:35:47

Isten bizony jót mulatnék, ha jól meggyepálnák egymást!!
(ha már mi nem tehetjük)!
Pedig általában erőszakellenes vagyok....

Corry 2008.09.27. 11:52:29

addig marad nekünk a szerelem utolsó vérig:
inforadio.hu/hir/belfold/hir-228389

Horizont 2008.09.27. 12:09:43

Corry
Megkönnyeztem a cikket!

Főleg Lendvai mondatát:
"frakcióvezetőként tiszta szívvel mondom, hogy az utolsó csepp véremig tárgyalni fogok"

Erről a Mikszáth Fekete város c. regénye jutott eszembe!
Csak nem tudom L.I.-t merre kéne körbehordozni???

ArkAngyal 2008.09.27. 14:13:21

Először is ezek a mi honatyáink, honanyáink nem buták, okosak ezek, csak nem értenek semmihez, így ezzel foglalkoznak, hogy politikusok. Szerintem ilyen foglalkozás nincs is, nincs egyetem, ahol ilyen szaktudású embereket képeznek ki, némelyik a diplomáját is úgy vette, meg doktori címet használ, holott nincs neki (ezek bizonyított tények).
Zeroval kicsit elszaladt a ló, amikor azt mondta, hogy 200an elegendőek a parlamentbe. Szerintem 20 is elég, a 19 megye és a főváros. Úgysincsenek bent a "munkahelyükön" ennél többen, az interpellációnál is a kamerákat úgy utasítják, hogy ne látszódjon a sok üres hely. Felmerül bennem a kérdés, hol vannak a többiek? Az a sok ember, akiket megválaszott a nép, abban a hitben, hogy majd azt a régiót, a benne lakó embereket fogja képviselni, be se megy oda, ahol képviselni kellene. Ez nem kis arcul csapás, én nagyon csodálkozok azon, hogy a nép annyira birka, hogy 4évente újra megválasztja ezeket az embereket. Nem kellene elmenni szavazni rájuk, így megbukna ez a mostani berendezkedés.
A másik poén ebben a munkában, hogy úgy kapják a munkájuk ellenértékét, hogy bemondanak egy összeget. Én is szeretnék ilyen munkát, ahol én határozom meg, hogy mennyit ér a munkám, és nincs senki, aki ezzel vitatkozzon.
Ezek az emberek leginkább ahhoz értenek, hogy a népet, aki megválasztotta őket, hülyének nézzék. Itt ez az Ikariamos buli. Aszongya levelezett, nem játszott. Ez azért hülyeség, mert ahhoz, hogy valaki regeljen az Ikariamra, kell egy emilcím. A kör így néz ki: ahhoz, hogy találkozz valakivel az Ikariamban, neked is játszanod kell már egy ideje. Ahhoz, hogy összemelegedjetek, is kell egy kis idő. Ez idő alatt elkérhetted volna már ennek a nagyon jó havernak a rendes emiljét, hogy azon levelezzetek. Összességében tehát megállapítható, hogy a képviselő úr 1. játszott a munkahelyén, 2. hazudott, amikor azt mondta, nem játszik. Csak egy rövid gondolatsor: ha mi, szakképzett munkaerő játszunk munkaidőben aztán hazudunk erről, vajon mi lesz a jutalmunk?
De a hülyének nézéshez legjobb szerintem egy régi MOL benzináremelés, amit saját fülemmel hallottam. Azzal magyarázta a MOL szóvivője azt, hogy nem csökkentik a benzin árát, hogy 1 Ft árcsökkentés éves viszonylatban 3 milliárdos bevételkiesést jelent nekik. (hozzátenném, ez vagy 10-12 éve volt) Következő hónapban 4x emeltek árat, összesen felment vagy 20 Ft-tal, ez akkor éves szintem 60 milliárd pluszbevétel ezek szerint? Ugyanis a kőolaj világpiaci ára akkor pont nem csinált semmilyen komoly változást... Na ezt meddig tűrjük? Már régóta mondom: ennél sokkal kevesebbért is lázadás meg forradalom volt az országban pár 100 évvel ezelőtt...
Ja és hadd tegyem már hozzá a sötét középkor parasztsanyargatását. Számolják csak ki, akik most tanulják, hogy a földesurak mi mindent elvettek a paraszttól? 9ed, 10ed, egyéb apróságok, legalább 25-30%os adó volt akkoriban! Azért ehhez a sanyarú sorshoz képest mi milyen jól vagyunk 40-60%os adóterhekkel...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.09.27. 15:10:31

ArkAngyal 2008.09.27. 14:13:21

Ez a nagy komment egy külön posztként megállna.

Hadd tegyek egy apróbb észrevételt:
40-60%-os adóteher:

Mivel a te bruttó fizetésed a cégednek sokkal több kerül.
Br. 200 000 az a cégednek 268 000, te kézhez kapsz belőle 122 000-et. Azt elköltöd, és így még visszafizetsz 25% ÁFát az államnak.
Vagyis marad 91 500 HUF.

Így lesz az általad megtermelt 268 ezerből 91 500.
34%. Ennyi marad neked.
66% megy az államnak.

Visszasírom a tizedet!

Van-e még ilyen birka nép a világon, ami ezt így eltűri?!

Corry 2008.09.27. 15:44:05

Ja, meg még valami, a csökkentési ötlet nem új, mellékelem a Beszélő cikkét közel tíz évvel ezelőttről:

beszelo.c3.hu/99/0708/06rozsa.htm

A cikk egyik nagy erénye a parlamentek létszámának összehasonlítása a legvégén...

GatyaPityu 2008.09.27. 17:23:57

Csak azt nem értem, miért kell ennyire síkhülyének nézni az embereket? Miért nem lehet azt válaszolni, hogy "Igen, valóban játszott, elnézést kérek!" - és ennyi. Miért kell mellébeszélni, és ilyen gyenge, óvodás szintű kifogásokat kitalálni?

Horizont 2008.09.27. 17:40:59

"Van-e még ilyen birka nép a világon, ami ezt így eltűri?! "

Volt egyszer egy TAXISBLOKÁD 1990. október 25-én.
A 64 forintos benzinár miatt.
Ma már hozzászoktunk volna a "dolgokhoz" ?????

Corry 2008.09.27. 18:28:06

Azért utcai megmozdulások voltak bőven a közelmúltban is. Még a legutolsó hétvégén is.
Sajnos azon begőzölt agyú szélsőségesek randalíroztak, és a háttérbe húzódó jogász társaik a körmönfont dolgokat szoktak kitalálni a védelmükben, hogy a rendőrségnek miért is nem szabad eztmegazt azokkal szemben, akik kővel dobálóznak.

Volt pedig egyszer egy népszavazási hullám az országban, ahol felvetődött a parlament mérete is. Arra kíváncsi lennék, hogy azt a népszavazási kérdést mivel kaszálták el...

Kodomo 2008.09.28. 00:23:25

A képviselők létszámának módosítása megkövetelné a választási rendszer átalakítását is. Az Alkotmány szerint nem lehet népszavazást tartani az Országgyülés szervezeti átalakítását, feloszlását célzó, kérdésben.
Engem az érdekelne, hogy 2006-os választás előtt MINDEN párt egyetértett némi létszámcsökkentésben, na azzal a szándékkal mi lett? Biztos más, fontosabb dolguk akadt.

(A 10 perc nem cigiszünet, hanem képernyő nélküli munkavégzés. Ugyhogy nem jogos óránként 10 percet blogolni.)

Kodomo 2008.09.28. 00:30:08

(Ja, anno kevesebb volt az adó, de kevesebb volt az "állami szolgáltatás" is. Pl. egészséges ivóvíz, közvilágítás (egyéb közmű), nyugdíj...)

Corry 2008.09.28. 07:58:37

"A képviselők létszámának módosítása megkövetelné a választási rendszer átalakítását is."

Na igen, kellett keresni egy mondvacsinált okot, érdekes módon a vizitdíjnál ugyanez nem sikerült.

Pedig mi van, ha _csak_ a létszám felezéséről van szó, miben változtatja meg az egészet? Mindent feleakkorára kell venni és kész, felőlem maradhat a struktúra. (Ámbár ott sem lenne rossz a pártlistát mint olyat megszüntetni)

ArkAngyal 2008.09.28. 11:04:48

Kodomo
A felsorolt dolgok nem állami szolgáltatás, vastagon megfizetünk érte... Régen ingyen volt a víz, most fizetünk érte, ugyanis a profithajhászás meg a technológiai fejlődés hozta magával, hogy szarik mindenki a pénzen kívül mindenre, így a víz szennyezettségére is és a tisztított vízért fizetni kell. De odáig is elmentek, hogy felszámolták a közkutakat, hogy mindenképpen a vízműnek kelljen a vízért fizetni.
A demokráciának titulált diktatúrát/szabad rablást, ami most nálunk van, pedig bebetonozták a választási törvénnyel. Két esetben lehet megdönteni: véresen, vagy úgy, hogy nem megyünk el szavazni. Ez utóbbival megvonjuk a bizalmat a magukat politikusnak nevező ingyenélő csürhétől és kénytelenek változtatni a berendezkedésen. Javaslom mindenkinek ezt elolvasni: www.klubhalo.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=505

Horizont 2008.09.28. 11:41:16

ArkAngyal
Elolvastam.Érdekes.
Sajnos a kollektív büntetés elképzelhetetlen,mert az kizárt hogy senki ne menjen el szavazni.Pedig szenzációs lenne!!
Sajnos ahány ember annyi féle értelem és érzelem.
A legutolsó "normális" népi megmozdulás és összefogás a taxisblokád volt!

Régen valóban nem volt se vízdíj se csatornadíj se más.Tehát nem fizettünk semmiért jóformán.Mondjuk a fizetés is igen alacsony volt.Ezt hívták szocializmusnak.Meg is bukott.
Azt az átlagember akkor nem tudta hogy az az élet, súlyos kölcsönök felvétele árán működött. (egy darabig jól)
Nem az a baj hogy mindennek ára van,hanem az hogy nincs arányban a fizetnivaló az átlagfizetésekkel.
És nem a tényleges bekerülési költséget fizettetik ki velünk, hanem mivel sokan leszedik a sápot ezért minden jóval többe van- nekünk!

ArkAngyal 2008.09.28. 12:16:11

Csak egy rövid reakció: most jóval több nemzetközi hitelünk van, mint akkor volt. Meg merem kockáztatni, hogy nagyságrendekkel nagyobb. Az akkori fizetés szerintem elegendő volt ahhoz, hogy normális életet élj. Mindenki dolgozott, akit csak munkára lehetett fogni, és lehet, hogy túlfoglalkoztatás volt, de mi a jobb: többen dolgoznak, mint kéne de munkáért fizetsz nekik és tolják a közös szekeret, vagy nem csinálnak semmit és ezért fizeted ki ugyanazt a pénzt, ráadásul nézd meg mit csinálnak ezek az emberek unalmukban.
Csak tudnám, mi a gazdasági hozadéka, hogy az egyre szűkülő dolgozó, adózó réteg tartja el az egyre bővülő semmittevő, unalmában lopó, bűnöző, alkoholista, stb. réteget. És mindig abból indulunk ki, hogy ezeket az embereket el KELL tartani és ki más, mint mi, dolgozók. És ezt olyan emberek mondják, akik gyk. nem dolgoznak csak kapják a rengeteg pénzt...

GatyaPityu 2008.09.28. 15:47:07

" Optimista 2008.09.27. 17:40:59
"Van-e még ilyen birka nép a világon, ami ezt így eltűri?! "
Volt egyszer egy TAXISBLOKÁD 1990. október 25-én.
A 64 forintos benzinár miatt.
Ma már hozzászoktunk volna a "dolgokhoz" ????? "

RE
- Azt valójában az akkori ellenzék (MSZP és főleg a szadesz) gerjesztette a rendszerváltás utáni első demokratikusan választott kormánypárt ellehetetlenítésére. Ma már persze ugyanezek a pártok, mint a jelenleg hatalmat gyakoroló politikai szervezetek, merő populizmusnak, radikalizmusnak nevezik azokat a lépéseket, ha az ellenzéki pártok próbálnak fellépni a folyamatos drágulás, és elszegényedés ellen. Azt mondják, az állam rossz gazda, és majd a piac és a verseny mindent megold, aki pedig ez ellen kifogást emel, az nem demokrata és vissza akarja állítani a szocializmus. Szóval, azok az idők már régen elmúltak, amiről beszélsz.

Horizont 2008.09.28. 16:29:16

Atro!
Elmúltak, tudom.
Lehet hogy akkor a kormányt akarták ellehetetleníteni, de arra akartam csak rávilágítani hogy akkor volt valamilyen összefogás az emberek között és mindenféle ocsmányság nélkül megcsinálták a blokádot.Így utólag tetszik, bár akkor 3 kisgyerekkel be voltam tojva, hogy mi lesz belőle.
Mához visszakanyarodva én személy szerint nem hiszem el hogy az ellenzék (is) bármit csinálna önzetlenül értünk.Kizárom hogy a Fidesz aggódna az elszegényedésünk ellen.
Ez a sok mocsok leülepedett amit jobbról, balról művelnek, itt már nem lehet tiszta lappal kezdeni ezekkel.Csak nincs senki helyettük.És nincs semmi a kezünkben ellenük.Az ma már kevés hogy 4 évente ikszeljek!!!

bloodhound v2.0 2008.09.29. 12:11:43

Geza 2008.09.26. 11:57:45

na ez jó: én várom el, hogy más mutasson példát, és akkor abbahagyom a lógást, az fel sem merül bennem, hogy talán én kezdjem azt.
meg kicsit lopni azt lehet, nagyot lopni pofátlanság...

szavaid, akármilyen nyelven lennének is leírva, akkor is arról árulkodnának, hogy magyar vagy XD :P

Geza 2008.09.29. 12:39:44

bloodhound v2.0 2008.09.29. 12:11:43:
"szavaid, akármilyen nyelven lennének is leírva, akkor is arról árulkodnának, hogy magyar vagy"

A te szavaid pedig, bár magyarul vannak leírva, arról árulkodnak, hogy te nem vagy az. :(

Geza 2008.09.29. 12:43:45

bloodhound v2.0 2008.09.29. 12:11:43:

Eddig is eljutottál amúgy az olvasással (2008.09.26. 13:13:27), vagy csak az elméleteddel összevágó szavakat mazsolázgatod?
Volt valami a bor ivásáról meg a víznek a prédikálásáról, ha jól emlékszem...

bloodhound v2.0 2008.09.29. 12:51:35

ja, mert elsütsz egy demagóg poént, akkor máris megbántad bűneid, és innentől kezdve veled ellentétben mindenki "hamis próféta".

csak akkor azt nem értem, hogy a további kommentjeid hogy születtek meg?

én remélni, hogy olyan értelemben sose lenni se magyar, mint te érteni "magyar".

Geza 2008.09.29. 13:43:05

bloodhound v2.0 2008.09.29. 12:51:35:
Bánta a fene, ugyanis ezek nem bűnök, de még csak nem is vétkek. Ellenben engedtessék már meg, hogy hadd ne értsek egyet azokkal, akik ellopják az általam termelt értékek 70%-át, pusztán mert hogy (amúgy emiatt) ebből vissza találok lopni kb. 5-10%-ot!

- Jóember! A lábamon áll, vegye már észre magát!
- Mit rinyál itten, maga is azon áll, úgyhogy kuss.

"én remélni, hogy olyan értelemben sose lenni se magyar, mint te érteni magyar"
Bár valószínűleg más okra visszavezethetően, de ezt én is remélem.

A korábbi kommentjeim amúgy kb. arra vezethetőek vissza, hogy korábban rendesen adózva mégiscsak a maradék nálam lévő pénzből fizettem a fogorvost (az 'eü. járulék' ellenére), adtam haza a szüleimnek megélhetésre (a 'nyugdíjjárulék' ellenére), vettem a tankönyveimet (az 'ingyenes oktatás' ellenére), fizettem a tandíjamat (bocs, az 'képzési hozzájárulás' volt), aztán amikor szüleim után örököltem egy lakást (amit leadózott pénzből vettek), akkor fizethettem illetéket, aztán ha el kellene adnom pénzhiány miatt, akkor adózhatnám le sokadszorra megint, mint jövedelmet.
Na ezek után indult meg a jobb kezem a bal bicepszem felé. És hidd el, még mindig több adót fizetek, mint az ország 60%-a (már csak mert 3.9 millió ember dolgozik a ksh szerint :)...), és mert látom, hogy bármennyit is fizetek be, lókolbászt se kapok vissza érte, ill. annyim marad, amennyit vissza tudok tartani, ezért aztán nem tudom respektussal nézni azokat, akik két kézzel lopják/szórják szét azt, amit a hozzám hasonlók ("magyar", tudod...) morzsánként raknak össze.
Szerinted aki nem hajlandó a lyukas vödörbe önteni a kevéske ivóvizét, az ne is szóljon azokra, akik a lyukakat fúrkálják a vödör aljára? Ha szerinted ez így lenne etikus, akkor vagy menthetetlenül idealista vagy (aki még az életben nem volt szükségben), vagy te is csak tartod a saját csajkádat a lyukas vödör alá...
És hidd el, ha a 70%-os elvonás helyett lenne kb. 40 (mint pl. a németeknél), azaz 30% helyett 60% maradna nálam, és az elvonásból épülne-szépülne is valami, Isten biza szívesen fizetném továbbra is...

krtek 2008.09.29. 13:50:38

Mindkét esetben szvsz nem a dolog nagyságával van a gond. Az igazi gond az hogy szemrebbenés nélkül lazán belehazudik bárkinek a pofájába. Egy profi lazán elintézné valami jópofa beszólással, csak ehhez ez a csürhe agyilag kevés és túl gőgös. Nagyon jól tudja hogy semmi következménye nem lesz a dolognak és nem is akar ilyen piti szarokkal küzdeni. Mond valami közben azt gondolja "mit akarsz te kis szarházi" és tojik az egészre.Tömi a zsebét és nem érdekli hányan és mennyire nézik rohadék kis féregnek. Tipikus velőig rohadt kismagyar polelit...

De azért van olyan sülttahó aki egy ilyen görényekre meggyőződéssel szavaz... Tapsolva, hülyén, büszkén, öntudatosan. (illetve 2 sörért, meg egy majálisért)

bloodhound v2.0 2008.09.29. 14:07:58

Geza 2008.09.29. 13:43:05

hoppá, egy újabb don quijote, aki egyedül tartja el a rendszert...

hol mondtam egy szóval is, hogy engem nem basz fel (az elején leírtam ezt is, hogy de igenis felbasz), ha szétlopnak, széthazudnak mindent.
csak engem - veled ellentétben - az is felbasz, hogy mindenki felülről várja a megtisztulást, pont olyanoktól, akiknek ez a legkevésbé sem érdeke, hanem jól a pofánkba szarnak, mert megtehetik. az nem robin hood-ság, hogy visszalopom, ami szerintem "engem illet"
kicsiben mindenki ezt csinálja (és csak azért kicsiben, mert csak kicsihez fér hozzá), közben meg arra vár, hogy a nagyok mutassanak példát.
nagy lófaszt.
mutassanak a kicsik példát, hogy 1.) nem ismétlik meg kicsiben ugyanazt 2.) nem választják meg (újra) az olyat, aki ilyesmit csinál, akárcsak egyszer is. aki egyszer botlottt ilyesmiben, ilyen pozícióban, ami elvileg társadalmi bizalmat ennyire "rongálja", annak le legyen bocsánat, persze ugyanakkor ő maga se kamuzzon, meg hadováljon jobbra-balra, ez is elvárható, hogy legyen gerince elismerni, hogy elbaszta.
felülről még sosem volt eredményes semmi, nem véletlenül.

bloodhound v2.0 2008.09.29. 14:08:48

"ne legyen bocsánat", azt akartam írni

Geza 2008.09.29. 14:59:00

bloodhound v2.0 2008.09.29. 14:07:58:

"mutassanak a kicsik példát"
Mutattam, kb. 17 éves koromtól, és most várnám, hogy van-e foganatja.

"hogy 1.) nem ismétlik meg kicsiben ugyanazt"
Jaj. Na, fussunk neki még egyszer. Lopnak tőlem többet, mint amit még el lehet viselni éhenhalás/eladósodás nélkül. Nem kenyérre, hanem pazarlásra. És ezek után én vágjam teljesen taccsra magam (adósságspirál), hogy mutassak példát (amit 'talán' megfogadnak), hogy ejnye no, nem kéne még egy adriai nyaralót lopni, elég az eddigi három.
Ezt akartad javasolni? Szerinted mi esély van arra, hogy megváltoznak, mielőtt én családostul-mindenestül a híd alá jutok, ahol az banki tartozás-papírjaim tüzénél melengethetem a nagyokos fejemet?

"2.) nem választják meg (újra) az olyat, aki ilyesmit csinál, akárcsak egyszer is. aki egyszer botlottt ilyesmiben..."
Mutass egyet légyszi, akire lehetne szavazni. Egyrészt egyéni embert tudsz ugyan, de pártot nem, márpedig a mandátumok túlnyomó többsége nem egyéni, másrészt meg a jelen garnitúrából még csak az a politikus nem lopott, akinek nem volt rá módja. De olyat, aki nem hazudott, pedig beszélt is, na olyat egyet sem tudok. Szóval akkor kire szavazzak, bácsi?
És ha rá szavazok, akkor mi lesz? Ott lesz 2-3 normális a 384 naplopó tolvaj mellett?

"felülről még sosem volt eredményes semmi, nem véletlenül"
Ha meg alulról indul valami, akkor az meg futballhuliganizmus meg balhézás és miért nem maradunk otthon, ugye?

"közben meg arra vár, hogy a nagyok mutassanak példát. nagy lófaszt."
A nagy különbség, hogy én abból 'veszek vissza', amit én termeltem meg, azaz a sajátoméból, ők pedig nem abból, amit ők termeltek meg, azaz én 'nem adom be', ők pedig 'lopnak'.
Úgyhogy ez nem holmi példamutatásról szól, hanem arról, hogy én fizetem őket egy munkáért, amit nem végeznek rendesen, és még az én számból vennék ki azt a kenyeret, amit én termeltem meg. Ne keverjük már a szezont a fazonnal! A saját fámról hadd szedjek már nyugodtan, ne a béres ugassa már le a gazdát...

"egy újabb don quijote, aki egyedül tartja el a rendszert"
Nem egyedül, csak egyike annak a soknak, aki többet tesz bele, mint amennyit kivesz.
És ez nem Robin Hood meg Don Quixote meg egyéb regény, ami ha szomorúan ér véget, akkor sóhajtva töltök utána még egy pohár bort, hanem élet, a saját tyúkszaros irhám, miszerint ha havi X Ft-nál kevesebb jön be, akkor hitelt kell felvenni, amit visszafizetni esélytelen, a kamatos kamat meg szépen elvisz mindent - tőlem egyeneses az igazi tolvajok zsebébe.

Horizont 2008.09.29. 15:35:35

Na ezek már tökéletes mélyrepülésben vannak a parlamentben.
Hallom bekiabált a fideszes ,hogy lógni fogtok!
Ezt már minősíteni se lehet!
Kész vége.Mindet el kéne zavarni a jó büdös francba, ne a mi bőrünkre szórakozzanak már!

bloodhound v2.0 2008.09.29. 15:45:52

mondjuk a következő választáson nem ártana a 100%-os "nemrészvétel". bááár, ezek még ebből sem vennék észre magukat, úgyhogy ez is megmarad a naív kis fejemben.

Geza 2008.09.29. 15:54:02

Optimista 2008.09.29. 15:35:35:
"Hallom bekiabált a fideszes ,hogy lógni fogtok!
Ezt már minősíteni se lehet!"
Dehogynem lehet: a honatya felháborodását fejezte ki, amiért az ülésteremben jelen lévő képviselők száma gyalázatosan alacsony, és közölni óhajtotta képviselőtársaival, hogy "szerintem ennek az ügynek a megvitatásáról is hiányozni fogtok".
Csak hát ezt mindenféle rosszhiszemű ember félremagyarázza :)...

Ned Coleman · http://nedcoleman.net/ 2008.09.29. 16:07:09

bloodhound v2.0

Tökéletes ötlet a 100%os nemrészvétel.
Mi már elég sokan vagyunk akik ezt fogják tenni.
Undorító ezt látni, hallani.

Sokan bunkónak tartanak mivel 100%, hogy nem megyek szavazni, s ennek természetesen hangot is adok.

Viszont a kérdés, hogy
Te miért nem mész szavazni?

-Szavazásnál a véleményedet nyilvánítod.
NNa nekem ez a véleményem

...azaz nincs kire szavazni

Geza 2008.09.29. 16:11:18

Ned Coleman · 2008.09.29. 16:07:09:
Egyelőre én is ezt az álláspontot vallom, viszont még azon kell kicsit töprengenem, hogy melyik megvalósítás a jobb:
- nem szavazni
- szavazni, de szándékosan érvénytelenül

Ha van véleményed a dologról, kíváncsi volnék rá!

Horizont 2008.09.29. 16:11:44

Alakítsunk egy
Árnyékmagyarországot...

derelyegrádi szellem 2008.09.29. 18:14:07

...miért amiben élünk az nem az?

Horizont 2008.09.29. 18:35:00

Lassan árnyékunk leszünk önmagunknak ha ez így megy tovább...

Ned Coleman · http://nedcoleman.net/ 2008.09.29. 18:52:28

Geza

Az álláspont egyértelmű.
Nem szavazni = sörözni ismerősökkel és nem politizálni.

Szavazni = azon jogunkat gyakoroljuk amikoris kifejezzük hitünket egy adott cél érdekében

Hogy ez egy párt vagy ált. isk.-ban egy osztáytitkár?!

Mindegy

Hitét vesztett "faj" vagyunk
ennyi

Politikus fejében talán ez járhat:
Példálózhatunk, hazudozhatunk, dobálhatjuk a sarat és
kenhetjük a kenhetőt bárhonnan-bárkinek-bárhova.

Jobb lesz-e?
Nem
Nem lesz az.
Mármint egy dolgozó magyar számára

Ez az ország nem fulladozik.
Már rég kinyírta magát.

Talán arra vár, hogy VALAKI ÚJRAÉLESSZE

ArkAngyal 2008.09.29. 21:34:47

Ne szavazz senkire, maradj távol. Mondok egy példát. Kókát a nép nem akarta a parlamentbe, mégis ott van pártlistán, még miniszter is lett. Hát ezért nem kell elmenni. Ha kevesebb, mint 25% a részvétel, akkor megbukott a rendszer.

bloodhound v2.0 2008.09.30. 07:37:13

Ned Coleman · nedcoleman.net/ 2008.09.29. 16:07:09

pontosan, szívemből beszélsz. nem azért nem szavazok, mert nem érdekel, meg mert nem vagyok "magyar", ezt csak azok gondolják így, akik az "aki nem velünk, az ellenünk" sémákban tudnak csak "gondolkodni". azért maradok távol következetesen már több (na jó, kettő) ciklus óta, mert ez fejezi ki legjobban a véleményem az adott kínálatról.

lehet ugatni, hogy ez nem építő jellegű, meg ezért tartunk itt, de az ugatás sem építőbb semmivel sem...

Geza 2008.09.30. 10:37:43

Ned Coleman 2008.09.29. 18:52:28:
Köszi, valóban ez tűnik a legjobbnak, bár a nem szavazás számomra a 'nem érdekel' kifejezésének tűnik, az érvénytelen szavazat pedig az 'egyik sem'-et jelentené, viszont hatásában tényleg a passzív ellenállás a szimpatikusabb.

ArkAngyal 2008.09.29. 21:34:47:
"Ha kevesebb, mint 25% a részvétel, akkor megbukott a rendszer."
Én azon gondolkozok, hogy 'és akkor mi lesz'? Elvileg ugye le kéne mondaniuk, meg ideiglenes kormány meg népszavazás meg stb., de láttunk már itt olyan helyzetekben olyan bakancstalpnyi vastag arcbőröket, hogy tartok attól, hogy a jelen brigád azt mondaná, hogy 'Senki se akar leváltani? Jó! Akkor hát maradunk!', és ennek hatására sem indulna meg a nép. No pláne, ha még mismásolnak egy kicsit a hírekben szép szakszavakkal meg zsákutcába terelődő vitákkal, amíg mindenki elunja. De hát majd meglátjuk :)...

ArkAngyal 2008.09.30. 11:51:56

Geza olvasd el, amit korábban belinkeltem, ott a válasz.
A rontott szavatat pedig semmit sem ér, mert a részvétel már megvolt és az lenne a lényeg, hogy a részvétel se legyen meg. Ha a részvétel megvan, akkor már ki lehet írni a 2. fordulót, annál meg nincs küszöb, mindenképpen meglesz az eredmény.

Kodomo 2008.09.30. 12:20:55

Nem nagyon fog az agyam most (sokáig tart az a hétfő esti NFL foci), úgyhogy egy okos ember utána nézhetne, de...
Ha az egyéni választókerületben nincs meg a 25 % részvétel, akkor érvénytelen -> új, időközi választást kell csinálni. (Ha érvénytelenül szavazol, akkor az a választás érvényes lesz, de eredménytelen. Tiltakozásnak erősebb, ha el se méssz szavazni.)

(itt jön, ami bizonytalan nekem:)
A területi listás szavazás mandátumait akkor nem lehet kiosztani, ha a részvétel 25 % alatti. De ekkor a leadott szavazatok mint töredékszavazatok beszámítanak az országos lista mandátumainak kiosztásába. Így a listákról mindig lesz a Parlamentbe politikus utánpótlás. A párt Parlamentbe jutásának 5 %-os küszöbe az érvényes szavazatok 5 %-át jelenti, az érvénytelen szavazatok itt nem játszanak.
Tehát, ha pl. elmegy szavazni OV, DI, GyF és FG, de senki más, mindegyikük lead 1 érvényes szavazatot a saját pártlistájára, akkor mindenhol időközi választás lesz az egyéni képviselőségi helyekért, de a listás parlamenti helyek (152 területi + 58 országos) kiosztásra kerülnek testvériesen?

HalivudEstevez · http://www.halivud.hu 2009.03.31. 22:11:19

Inkább játsszanak, addig se okoznak bajt.

Ikariam a legjobb! :)

süti beállítások módosítása