Skip to content


       Szűrés lista

Ezt mégis miért kell?

Tényleg nem értem ...

Lesz ugye a Tarka Magyar felvonulás az Andrássy úton a Hősök terére szombaton. X ezer emberrel.

Erre
:
"Ellenvonulást jelentett be egy magánszemély a rendőrségen, a Tarka Magyar! néven szervezett civil demonstráció elleni tiltakozásul; a két csoport a tervek szerint egymással szemben vonulna szombat délután a fővárosban, az Andrássy úton."

Mégis, ezt miért kell? Én meg akkor ma bejelenthetek egy ellent-ellentüntetést, a Tarka Magyar elleni ellentüntetés ellen, a másik szervízútra ... eszem megáll!

A szerviz út is az Andrássy út része, miért kell egy terültre 2 engedélyt megadni?  Miért nem utasította el a rendőrség kapásból, hogy ez a "terület" már foglalt? Ennyire kell a balhé? Vagy tényleg ezen múlik a magyarországi demokrácia és a szabadság, hogy hány tüntetés lehet egyszerre az Andrássy úton?
 
"Az MTI információ szerint október 4-én az erőszak és a kirekesztés ellen meghirdetett vonulásos demonstráció idejére az egész belvárost lezárja a rendőrség fémkordonokkal. A távirati iroda úgy tudja, a júliusban tartott homoszexuális-felvonuláson történtekből okulva a rendőrök az Andrássy utat nem a közvetlen kereszteződéseknél, hanem egy utcával bentebb zárják le, hogy a menet résztvevői ellen tiltakozók „dobótávolságon kívül” kerüljenek."

Ki a fene akarná megdobálni a békés civileket? Miért nem kordonozzák le mindjárt az egész belvárost a Hungária körút mentén az Árpád-hídtól a Lágymányosi-hídig? Pár őrtorony, kiképzett németjuhász kutyák a kerítés mellett ...

Képzeljük el a szerencsétlen turista csoportot, akik felszállnak a Vörösmarty-téren a kisföldalattira, hogy megnézzék a Hősök terét ... felmennek a felszínre a metróból, és ... Isten hozta önöket Magyarországon! Jöjjön máskor, költsék inkább nálunk az euró ezreket, ne pedig Prágában ...

 

Címkék: közélet abszurd

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr18690760

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Kettős mérce 2008.10.01. 16:50:32

Virtuális ÉlőláncGyurcsány Ferenc miniszterelnök a szervezők kérése ellenére ki akar menni a szombati civil demonstrációra. Ne hagyjuk, állítsunk virtuális élőláncot vele szemben!Amikor a magyar tarka szervezése elkezdődött, Gyurcsány Ferenc fokozatosan p…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Johnson Doe 2008.10.01. 15:46:25

Szavazni lehet a tippmixen is nemsokára:
Zerotól szabadon (nincs műsorújságom, és lusta vagyok neten keresgélni. :))
"16:00 Celtic-Hamilton Sport1
15:00 Újpest-MTK Sport2
15:30 VfB Stuttgart - Werder Bremen, Sportklub
16:00 Sunderland - Arsenal , Eurosport2"
Plusz tippmix:
18:00 ellentűntetők - Tarka Magyar

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2008.10.01. 15:50:47

Komolyan GyF nóóóóómális???
Baszki harsogja mindenki, hogy ne menjenek politikusok. De csakazértis. Baszki, hogy balhé legyen.
Miért nem lehet megérteni.

Johnson Doe 2008.10.01. 15:53:49

Noname Cowboy 2008.10.01. 15:50:47
A válasz benne foglaltatik a kérdésedben. :) "Baszki, hogy balhé legyen." Csak. Ennyi, több nem is kell. :)

Roltii 2008.10.01. 16:05:33

szomorú, hogy nem az a cél, hogy jobb legyen mindenkinek. Vagy legalább a többségnek. Cél az, hogy Ferinek jó legyen, mert ez lerágott csont, de minden neki kedvez mostanság.
Mellesleg ha ez így folytatódik, nem csak hogy előrehozott választás nem lesz, hanem a 2010-est megnyerik Feriék...

misikeh[jogsértő módon félelmet keltve fotózott] ( · http://video.google.com/videoplay?docid=-8266131592631747056&hl=en 2008.10.01. 16:13:35

magánemberként... faxom. imho a Tarka Magyar felbuzdulás is bullshit.
Én nem vagyok tarka, tarka a Riska :)

INkvizitor 2008.10.01. 16:23:43

Na vazze!!! ezt is megértem :))) egyet kell értsek weisz manfréd hubával!! alakul a "nemzeti egység" :)))

W Joe 2008.10.01. 16:27:33

Az erőszak ellen tüntetők ellen tüntetnek?
De a Gyurcsány a legdurvább, aki akkor is elmegy, ha nem akarják, hogy ott legyen. :D LOL

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2008.10.01. 16:27:46

Mondjuk én sem értem mire az ellentüntetés. Az NBH-nak nincs jobb dolga???

Avatar 2008.10.01. 16:29:17

www.fn.hu/belfold/20081001/gyurcsany_eltantoritotta_tomcatet/

Na most akkor jó, hogy megy, vagy nem?
Ha nem menne, akkor mennének Tomcaték ellentüntetni. Jobb lenne?

fourgee 2008.10.01. 16:31:31

Ha lenne egy kis eszük az ellentüntetőknek, akkor ők is a Tarka tüntetőkkel vonulnának, a kirekesztés ellen. Azért már vicc, ami abban az országban megy... Egy cigány nekem nyugodtan beszólhat, hogy "te szemét paraszt magyar", de én nem szólhatok vissza, hogy "te szemét naplopó, az adómból élő cigány", mert akkor az rasszizmus... Fordítva miért nem rasszizmus? Szerintem az ellentüntetőknek is tele a f.szuk ezzel a dologgal, tüntessenek ők is a rasszizmus ellen, ami a magyarokat éri mostanság. Én hallgattam Gyurcsányra, és leléptem. Itt Angliában magyar lehetek, nem a származásomat nézik, hanem azt hogy hogyan dolgozom. Ja, és ami a vicces, hogy a vidéki angoloknak qrva rossz véleményük van a cigányokról (pedig azokból elég kevés van itt, inkább indiaiak, afrikaiak, pakisztániak, stb vannak).

Ja, és én most nem cigányoztam, mert az rasszizmus. Viszont a cigányok le-"szemétmagyaroztak", csak mert más a színem. Köszönöm szépen.

Johnson Doe 2008.10.01. 16:31:32

INkvizitor 2008.10.01. 16:23:43
A végén gyurcsány képes lesz eggyé kovácsolni a nemzetet? :O (végülis, pszichológiailag a gyűlölet az egyik legjobb egyetértési pont. Ő meg minden ellenszolgáltatás nélkül áldozza fel hírnevét, becsületét -most hangosan felröhögtem- a szent célért) :D

rendezvényszervező · http://rendezvenyszervezo.blog.hu/ 2008.10.01. 16:32:34

A két engedély, egy helyre való megadása nemcsak nekünk, de a szervezőknek és a védelmi szerveknek is jó! Nem kell messze menni! Mindkét eseményt akár egyszerre is meg tudjuk majd nézni. Valamint ha balhé van, akkor a rendőrségnek és a mentőknek sem kell több helyre kimenniük...a kordonok mennyiségén is lehet sporolni...ennyi! :)

W Joe 2008.10.01. 16:33:35

Ezt nem értem, ha Gyurcsány is megy, akkor Tomcat nem megy? Mi az összefüggés?

"Tomcat bejegyzése szerint nem mozgatnak meg embereket, pénzt, energiát azért, hogy Gyurcsánynak ismét meglegyen a remélt „szélsőjobboldali" ellentüntetése." - Csak attól lenne szélsőjobboldali tüntetés, mert Gyurcsány ott van?

bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2008.10.01. 16:37:51

"Sör, mogyoró, körkapcsolás!"
akkor azért dühösek az ellentüntetők, mert nincs kábeltévéjük sportcsomaggal?

derelyegrádi szellem 2008.10.01. 16:38:55

A tarkáék direkt kikötötték politikusok ne menjenek. Nem ismerik ők a Ferit, ő akkor is elmegy. Miazhogynagyonis!

Mondjuk lehet a Feri már tud valamit amit mi nem. Addigra már nem lesz politikus.....

(De az lesz. Ezt csak Bezuhov megnyugtatására írom ide, nehogy szívrohamot kapjon.)

kamasuka 2008.10.01. 16:42:04

A probléma oka: Gyurcsány. Ha bármit tesz, tüntetnek ellene. Ha elmegy valahova, ahol pl. a kimagozott meggy előnyeire hívják fel a figyelmet, akkor ellentüntetés szerveződik a magos meggy mellett és persze közben skandálják: ALQURTAD!Mit nem lehet ezen érteni? :D

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.10.01. 16:42:08

weisz manfréd huba · magyarinfo.blog.hu/ 2008.10.01. 16:10:46
Gyurcsány egy elfajzotkis geci

Ejnye Huba:-))

Elhatárolódunk ettől a .... khmm kijelentéstől:-)

Félkupica_Fehér_Főnök 2008.10.01. 16:43:12

Mondjuk ennyit azért nem néztem volna ki Tomcat-ből, reméljük így dögunalomba fullad az egész hacacáré.

Már a chartát is hagtyni kellett volna a saját levében posványosodni, az a 2 ezer pártkatona és a 100-200 roma sokkal inkább antireklámként múködött volna, ha nincs a már szinte kötelező balhé.

szóval 1 pont Tomcatnek

kamasuka 2008.10.01. 16:43:39

Ha Gyurcsány helyett Gyurcsók menne el, akkor nem lenne ellentüntetés.

Félkupica_Fehér_Főnök 2008.10.01. 16:43:44

vagy persze az is lehet, hogy most tényleg robbantani akarnak :o)

misikeh[jogsértő módon félelmet keltve fotózott] ( · http://video.google.com/videoplay?docid=-8266131592631747056&hl=en 2008.10.01. 16:44:00

weisz manfréd huba elhatárolodunk az uszító gyűlöletkeltő kijelentésedtől :)
Szívem mélyén egyetértek veled :)

bomi 2008.10.01. 16:44:18

Az FN cikk címe azért eléggé provokáló ;-) Hátha mégis meggondolja magát Tomcat...
Egyébként Gyurcsány tegnapi bejelentése után írta:
Gyurcsány Ferenc kivonul szombaton - akkor mi nem
bombagyar.hu/index.php?post=1396
tájékozódni ugye csak autentikus forrásból ;-)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.10.01. 16:45:02

A javaslatom:

A Tarka Magyar! felvonulás legyen pénteken délelőtt 10 órakor.

Aki akkor ezen részt vesz, mindet elvinni közveszélyes munkakerülésért, mint anno a szocializmusban, mert nem termeli a GDP-t, hanem munkaidőben bohóckodik! :-)

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2008.10.01. 16:45:59

Honnan tudjátok, hogy nem Gyurcsány Ferenc és Klára fog a tüntetéssel szembe vonulni, he?????

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.10.01. 16:51:48

misikeh 2008.10.01. 16:44:37
Hoppá, zero beelőzött :D

Félelmetes, mennyi szélsőség jár ide .. és már Huba is .... aki liberalizmus alfája és omegája ... már ő is elveszett ....xD

Maestro 2008.10.01. 16:52:34

Hát akkor klasszikusok után szabadon: Feri, azt üzenik, hogy menj a picsába.

Félkupica_Fehér_Főnök 2008.10.01. 16:58:08

"Mi arra gondoltunk, hogy szimbólum gyanánt egy tarka tehenet vonultatunk fel a multikultistákkal szemben, de ők elhozták az ország legnagyobb marháját, ezzel nem lehet versenyezni."

:o)))

rolika 2008.10.01. 16:58:20

akkor hiszem el, hogy magánemberként megy oda, ha nem kísérik testőrök. magánemberként nem utálja senki a gyurgyit, úgyhogy nem kell félnie. meg egy demokrata különben sem fél. és nincsenek pótolhatatlan emberek sem...

JámborAndrás · http://magyarinfo.blog.hu/ 2008.10.01. 16:59:13

Sőt Fletó teleportáljon mindig oda hol nincsen tüntetés, de ozz van Lendvai Ildikó
ismeritek az idevonatkozó Matula cikket?

S. Annyi 2008.10.01. 17:01:46

-Ferikém, ne menj el szombaton, azt mondták maradj itthon.
-De elmegyek, csakazértis. Ez a kurva ország ezt szeretné.
- De Ferikém, hisz azt mondták, hogy....
- Akkor is megyek. Megdobálom magam tojással titokban, így rákenhetem a mocskos fasiszta csőcselékre.
- De Ferikém, azt aka..........
- Meg is duglak, hisz az ország azt szeretné.

misikeh[jogsértő módon félelmet keltve fotózott] ( · http://video.google.com/videoplay?docid=-8266131592631747056&hl=en 2008.10.01. 17:03:47

OFF
„Én mindentől félek, ami állattal kapcsolatos. Eddig azt hittem hogy csak a krokodiloktól és a kígyóktól kell tartani, de elmagyarázták, hogy például a nyílméreg béka bőre mérgező, akár halálos is lehet. Most már a békáktól is félek.”
Ki lehet ez?
FFF :D
weisz, te kicsit sokat RPGztél, nem? ;)
rolika, kizárt. ha valaki miniszterelnök, akkor az csak bullshit, hogy magánemberként meg tud jelenni egy demonstráción/felvonuláson/akármin.
zero, mondom én fotel és szalonnanácziak gyűjtőhelye lett a blog :D

states 2008.10.01. 17:05:17

Azért, mert már qurvára unalmas, hogy ez egyik barom minden hétvégére kitalál valami ürügyet, amiért vonulhat, utána meg a másik barom szétveri a várost...

S. Annyi 2008.10.01. 17:05:59

Gy. F. elmekórtani eset. Négy éve ő a miniszterelnök. Orwell elmehet havat lapátolni. Az 1984 sehol sincs Magyarországhoz képest. És itt élünk. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

mojoking77 2008.10.01. 17:08:11

tudjatok mit?
En csakazertis kimegyek!!

Gy

(Ma este az Atletico Madrid- Olimpic Marseille BL meeccsre)

JámborAndrás · http://magyarinfo.blog.hu/ 2008.10.01. 17:14:08

Azon gondolkodom, hogy ezt fltó azért csinálja, hogy az emberek ne menjenk ki és a charta maradjon a legnagyobb.

S. Annyi 2008.10.01. 17:15:20

Tarka Magyar
Magyar Tarka
nagy a baj,
mert sok a marha.

Vonulgatnak éjjel, nappal
Piros sapkás nyugdíjassal.
Vonulgatnak ellenükben
paprikaspré a szemükben.

Másnap újság írogatja
sok fasiszta a szombatra
kelő napkor tombolt-zúzott
Százmilliós kárt okozott.

Hagyjanak már a fenébe,
Ugorjanak a Duna vizébe.
Ha nem ugranak mostan rögtön
a dühömet rájuk öntöm.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.10.01. 17:17:54

"weisz manfréd huba · magyarinfo.blog.hu/ 2008.10.01. 17:14:08
Azon gondolkodom, hogy ezt fltó azért csinálja, hogy az emberek ne menjenk ki és a charta maradjon a legnagyobb. "

Ez nem számháború :-))

Vagy mégis?

Horizont 2008.10.01. 17:18:08

Nagyon de nagyon örülök hogy nem lakom az Andrássy úton.
Sőt annak még jobban hogy Budapesten se lakom.
Ez már tényleg aberrált dolog ami ott megy!

A másik amitől padlót fogtam az Gyurcsány!Én aki mindig próbáltam valamilyen pozitívumot keresni benne! Hogyan gondolkozik, milyen tanácsadói vannak?A mai politikai helyzetben?Kérték ne menjenek politikusok.
Olyan nincs hogy ő magánemberként megy el.
Basszus ő ebben az országban nem lehet magánember soha, sehol,
( még a hitvesi ágyban sem mert ott is poloska lehet)
ő Magyarország Miniszterelnöke!
Próbáljon már úgy is viselkedni!!

S. Annyi 2008.10.01. 17:18:39

Ja! Mikor játszik a kolozsvár a "Cselzi"-vel?

S. Annyi 2008.10.01. 17:23:14

Gesztinek meg azt üzenem, hogy ok. ő a haza bölcse, de hagyja már abba vazze a hülye ötleteit. Ne ő mondja már meg a tutit, hogy mi az irány, menjen le pusztaalsó-külső-felsóre oszt futassa a lovait ott. A mezőn meg csináljon plakátkiállítást. Legalább nem viszik el a termést a madarak, annyira beszarnak az óriásplakátoktól. Madárijesztőnek tehetne ki pár műtehenet is a legelőre. Főleg a seggből kijövő nyalókapálcásakat.

states 2008.10.01. 17:35:41

GY.F. most közölte, hogy nem tudott róla, hogy kérték a politikusokat, maradjanak távol a Magyar Tarkától. Azért ezzel a nyilatkozattal Fletó mindenképpen versenyben van az évtized hülyéje címért...

W Joe 2008.10.01. 17:41:11

"Az kizárt dolog, mert nem tudom."

Tíz kicsi indián 2008.10.01. 17:48:33

Már előre utálom a hétfőt, amikor a csapból is az fog folyni, hogy mennyire elítélendő a hétvégi rombolás, törés-zúzás és mennyi rendőrautó van felgyújtva.

KenSentMe 2008.10.01. 18:04:40

Fiúk.. én azt nem értem, ha mindenki tarka, miért kell együtt tüntetni.. miért nem lehet egymás mellett, egymással szemben, megfelelő fenntartásokkal együtt? Az volna az igazán tarka és cifra, ha mindenki mindenki ellen tüntetne, és sokszínű.. nem értem, miért jó, amikor együtt vonulnak a birkák.

KenSentMe 2008.10.01. 18:05:18

Jah, és Gyurcsány azért nem magánemberként megy el, mert ő nem (magán)ember.

justalittlebit 2008.10.01. 18:05:45

Elképzeltem a jelenetet amikor Fletó megérkezik az testőreivel:
Békés tüntetők, kulturált vezetője: - Megkértük, hogy ne jöjjön miniszterelnök úr.
Gy.F.: - Én itt mint magánember vagyok jelen.
BTKV: - Ez esetben nincs szüksége a testőrsége kíséretére.
(itt 2 lehetőség lép be: igen - nem)
Gy.F: - Így van.
Fletó elvegyül a tömegben, az hirtelen megindul, magával sodorja és agyontapossa:(
Balesetek előfordulnak. A két tábor találkozik, elmesélik mi történt, ezek után egyesül a két tábor, és együtt elmennek Sólyomhoz hogy oszlassa fel a parlamentet, ha már úgyis.
Másik lehetőség:
Gy.F: A miniszterelnök nem mehet sehova a testőrsége nélkül.
BTKV: Naaa, léécííí.

Szeretem a happy endet.

ArkAngyal 2008.10.01. 18:08:06

Legközelebb bejelentem a rendőrségen, hogy a családommal el akarok sétálni a plázáig, ott megeszünk egy kínait, aztán hazasétálok. Szerintetek lesz ellensétáló? Be nem jelentett ellensétáló mindig van... nekik üzenem: www.youtube.com/watch?v=tjTO-KrFG3k
Amúgy ez a felvonulás most divat lett, a kartaalakítással együtt. Mindenféle szervezetek jönnek létre, és mind felvonul és mindig szerveznek ellenvonulókat is, mert anélkül nem buli.
Azt hiszem, a világon kétféle mókusvakítás létezik. Az egyik, a "nyugati" minta, hogy befogjuk az emberek pofáját, mindenük megvan, amit akarnak, így szarnak rá, hogy én, a politikus mennyit lopok. A másik, amibe sajnos mi is kerültünk, hogy szarunk rá, hogy az emberek mit gondolnak, mit mondanak, úgyse csinálnak semmit, 50 éve arra tanítjuk őket, hogy ne lázongjanak, nem is fognak. Majd elcsámcsognak azon, hogy milyen szar nekik, meg nyakukba szabadítjuk a cigányokat, el lesznek ezek foglalva. Most meg szervezik nekünk az utcai bulikat, sajnos nem úgy néz ki, hogy a szélsőjobb csinálja a fesztivált, ez bizony máshonnan szerveződik...

justalittlebit 2008.10.01. 18:09:07

Az előző hsz-től elhatárolódok.

cooper (törölt) 2008.10.01. 18:16:10

Magyar tarkások kirekesztik a a magyar politikusokat és miniszterelnököket. Köcsögök.
Szerintem, most már a civileknek kellene kordont húzni a kib. parlament köré, amikor az összes balfék bent van! Aztán végleg lezárni. Amíg éhen nem hal mind odabent.
Az ellentüntető sztem azzal nem ért egyet, hogy rajta kívül más is él ebben az országban. A végén táblákat kell kitenni, hol milyen tüntetés, felvonulás van

Psyman 2008.10.01. 18:18:19

Az egész megint arról szól, hogy Ferencünk a rivaldafénybe kerülhessen. Nagyon bátornak kell látszania most, mikor már semmije nem maradt a tarsojában, úgyhogy elmegy egy olyan felvonulásra, ahova kérték, hogy ne menjen el, ráadásként még egy ellentüntetést is szerveztet, hogy biztos legyen ribillió és megint lehessen a szélsőjobbos fasisztákat emlegetni.

Feltűnt valakinek, hogy ugyanúgy megy minden, mint 50 évvel ezelőtt, csak most puhábban? Puha reformok, puha kormány, puha diktatúraépítés...

Psyman 2008.10.01. 18:19:34

fingani_er 2008.10.01. 18:09:07
Nyugodtan. Kár, hogy nagy vonalakban igaza van...

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2008.10.01. 18:25:53

" ... Isten hozta önöket Magyarországon! Jöjjön máskor, költsék inkább nálunk az euró ezreket, ne pedig Prágában ... "

Szerintem ha Ladákba ülnének a tarkák, és kövérgázzal mennének egymással szemben senkinek nem volna baja ezzel :D

Amúgy már nagyon sokszor eltöprengtem azon, mi veszi rá a külföldieket, hogy akár 1 napot is eltöltsenek Budapesten.Katasztrófa turizmus? :D

gargoyle 2008.10.01. 18:33:09

jol ertem hogy ha a magyar tarka az alkotmany 70.§ mellett lesz akkor az ellentuntetes szo szerint explicite alkotmanyellenes? :D

is 2008.10.01. 18:42:09

csak zavarja az embert, ha rendesen tud olvasni. engem például most zavar, mert az eredeti szövegben az van, hogy 'ne nyilvánuljon meg'. ez nem egyenló azzal, hogy 'ne jöjjön el'. aztán az AI, ki nem a szervező, hanem a szervezők egyike a húszból, kitett egy külön közleményt, de az eseti vélemény, nem a rendezvény hivatalos kérése.

namost itt meg tényként írátok, és hergelitek magatokat, hogy megkérték, hogy ne menjen. miközben az tény, hogy a csatlakozásra meg a szervezők kétrék. nagyon zavaros ez.

"1. persze. Menjenek csak egymás felé. Akkor nem tarka, hanem kék-zöld-lila lesz mindenki. Minden "tiszteletem" a rendőrségé."

Inkább azoké a jogszabályoké, amik ezt előírják, hogy ne lehessen szétválasztani.

"2. Francnak kordonoznak. Sok pénzbe kerül, meg fáradtságos. Mindenkit, aki nem vesz részt valamilyen vonuláson zárjanak be egy "táborba", és tartsák ott addig, amíg mások vonulgásznak, tarkán, vagy egyéb színekben."

Kérdezd Demszkyt, őt minden március 15 előtt és alatt bevitték egy kicsit.

És hát tényleg: aki itt úgy gondolja, hogy meghatározza, hogy ki menjen, és ki ne menjen, az nem tudom, hogyan egyezteti össze magában, hogy ez egy 'kirekesztés elleni' tüntetés. Ha nem megy, persze OK, hiszen ő kirekesztő, nincs is ott semmi keresnivalója.

@Psyman: nem gondoltam volna, hogy 65-70 éves emberek is kommenteznek, aki ilyen jól emlékeznek az 50 éve történtekre.

mind2 (törölt) 2008.10.01. 18:51:30

Ja vonulgatunk, vonulgatunk, mint a bőgő tarka marhák, és közben senki nem kérdezi meg, hogy : mennyi is most az államadósságunk ? Minden arról szól , hogy mindenről szóljon a közélet csak a lényegről nem...minden egyes esemény egy gumicsont , csak azért dobják közétek, hogy a lényegről eltereljék a figyelmeteket. Rosszul tudom, hogy kb. 100 milliárd dollár ? Argentina pár éve ilyen miatt már megfeküdt.... Ami itt folyik az vakítás, egy jól megkomponált pszichoterror. A manipulálás magasiskolája. Ki megy vonulni és ki marad ? Ki nem szarja le, csak balhé legyen.
És egy utolsó kérdés : nincs itt egy pszichiáter, aki pontos kórképet tudna mondani - felvázolni - talán még a szedett gyógyszerek nevét is megemlíthetné hazánk EGY két választott " nagyja " tekintetében ?

Johnson Doe 2008.10.01. 18:51:37

is 2008.10.01. 18:42:09
1. Azt hiszem a múltkori "békemenetek" alatt, ha jól emlékszem a rendőrök el tudták "intézni" (a tévében a rendőrbácsi legalábbis ezt mondta), hogy ne kerüljenek egymás közelébe a csoportok. Jogszabály? Rendőri engedély inkább nem?
2. Irónia. Nem hallatszik jól, de annak szántam.
csak gondoltam miután tőlem (is) idéztél, illik rá reagálnom.

reKorrekt 2008.10.01. 18:53:42

Degeszre kajáltam magam. Paprikás rántásos krumplilevest ettem sárgarépásan, virslivel és sok tejföllel.
Ezt azoknak mondom akik esetleg még dolgoznak és épp nagyon éhesek ;)

(virsli orosházi volt, szentesit nem kaptam)

BálnaUhr · http://balnavicc.blog.hu 2008.10.01. 19:06:34

És nézzétek meg, hogy a miniszterelnök bejelenti nagy felhajtással, hogy nem megy. És ehhez lesz még valami fasza kis körítés is.
Hm, most hogy leírtam: ( körítés-> kerítés -> kordon)

bomi 2008.10.01. 19:08:49

is 2008.10.01. 18:42:09

> csak zavarja az embert, ha rendesen tud olvasni. engem például most zavar, mert az eredeti szövegben az van, hogy 'ne nyilvánuljon meg'. ez nem egyenló azzal, hogy 'ne jöjjön el'.
Eredetileg tényleg így gondolták. De GYF úgy látszik, másként gondolta. Ezért ez esetben gyakorlatilag azt jelenti: a szervezők azt akarták, hogy egy politikus/oldal se "repüljön rá" erre a tüntetésre, maradjon csak (a látszat az, hogy) civil mozgalom. Ezért kérték a politikusokat, hogy kussoljanak. Ezt meg is tették mind, kivéve a mi Ferinket. Ráadásul a Nagy Lebőgés után sem tudta tartani a száját...
Ezek után egyértelmű, hogy "le akarja nyúlni" a tüntetéset. Ráadásul a szavát is megszegte, 2x is. Ezért lett nemkívánatos személy a szervezők számára.

mind2 (törölt) 2008.10.01. 19:09:50

Johnson Doe :

A rendőrök mindig mindent el tudtak intézni LOL.
Főleg a nyolcvanas évek elején :) Értem az iróniád.
Azon gondolkodtam mostanság, hogy mi a különbség az akkori évek közrendbéli irányvonalai és a maiak között. És megijedtem. Ma jobb a felszereltség, egyre jobb... Tiszta " fehéroroszország " leszünk, ha ez így megy tovább. Tele provokátorral minden egyes megmozdulás ,- hogy az élettől is elmenjen a kedved ha a barmokat nézed az abszolút " objektív " híradásokban - hisz az a bulváros tuti ha a barmokat mutatod. Egyszer kiváncsi lennék egy olyan megmozdulásra, amin több százezer olyan ember vesz részt, aki adót fizet, a normáknak megfelelően él, és kinyílvánítja ,csendesen, mosolyogva - hogy tele a töke az egésszel.

bomi 2008.10.01. 19:11:49

is: lásd még erről (vagyis Gyurcsány nyomulásáról tüntetéslenyúlás-ügyben) huba bejegyzését a Kettős mércén:
magyarinfo.blog.hu/2008/10/01/virtualis_elolanc

A Nép Te vagy (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2008.10.01. 19:40:31

weisz manfréd huba · magyarinfo.blog.hu/ 2008.10.01. 16:10:46

Tévedsz. Nagy geci.

Rwindx 2008.10.01. 20:54:01

Hát ez jó, nagyon jó :D a kommentek többségén szinte betegre röhögtem magam :D
Csak így tovább :)

Bezuhov. 2008.10.01. 21:11:47

Kíváncsi lennék, mi az indoka az ellentütetést bejelentő egysejtűnek.

btw, mega ha nem kapták volna meg a zengedélyt, akkor az lenne a poszt témája, hogy a hatalom visszaél jogával. Ez hótsicher!!!!!!

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2008.10.01. 21:20:14

Szombaton olyan tüntetés legyen, hogy senki nem tüntet. Elég már a sok majomból. Nincs jobb dolguk, vonulgatnak össze-vissza.
ArkAngyal 2008.10.01. 18:08:06
Itt a piros pont.
misikeh 2008.10.01. 17:03:47
Te valami bulvárműsort néztél, ugye? :)

"Arra a kérdése, hogy szerinte Orbán Viktor elmegy-e a Magyar Tarka! szombati rendezvényére, úgy reagált: "Amikor kellett volna, akkor nem jött, sőt, csendben maradt. Nem aláírni nehéz, hanem megszakítani a kapcsolatot a Jobbikkal, azt láthatólag nem teszi. Orbán legfeljebb prédikálja a vizet, de szemérmetlenül bort, sőt tablettás bort iszik"." Kitől idéztem? Na? :)

INkvizitor 2008.10.01. 22:24:48

Osszuk már szét a fegyvereket könyörgöm, mindkét oldalnak, (ez most píszí volt) :) oszt mészároljuk le egymást, úgy is arra tartunk, jobb előbb túlesni rajta,.... mint a foghúzáson... :))

Ez itt azért csak a Balkán, kinyirjuk pár százezer, vagy pármillió honfitársunkat, lesz valami kicsit/nagyon véresebb átmenet, egy konszolidáció (tereket nevezünk el az áldozatokról, meg táblákat, iskolákat avatunk stb..) lesz majd nagy egymásra borulás. Ezután majd nekiállunk közösen egy szép új országot építeni, amin aztán majd kurvára összeveszünk, stb... és kezdődik minden előröl :))) (szebb jövőt:)

Igény szerint természetesen elhatárolódom a fent leírtaktól!!! :)))

Horizont 2008.10.01. 22:39:44

Demokrácia ide, demokrácia oda szerintem nem vonulgatni kéne hanem mindenkinek tenni a dogát és hátha előbbre jutnánk!
Azzal nem igazán oldjuk meg a nagy problémáinkat hogy
ki,- és felvonulgatnak,
a futballhuligánok szétverik menetrendszerűen a várost, másnap megkapjuk a szörnyűbbnél szörnyűbb magyarázatokat.
És minden megy ugyanúgy tovább!
Mi pedig fizetünk..

Lithium78 2008.10.01. 23:45:27

Nos, akkor bejelenteném, h szombat délután tüntetőleg otthon maradok, gulyást főzök és filmet nézek ;)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.10.02. 00:01:33

"Bezuhov · provokativ.blog.hu/ 2008.10.01. 21:11:47
btw, mega ha nem kapták volna meg a zengedélyt, akkor az lenne a poszt témája, hogy a hatalom visszaél jogával. Ez hótsicher!!!!!! "

Így van!
Kurva nehéz a kedvemre tenni, mindenbe belekötök, most ilyen hetem van xDD

Carnivora (törölt) 2008.10.02. 00:36:57

Sok Napkeltét nézel zero. A balhé múltkor sem az ellenvonuláson volt, hanem azok balhéztak, akik semmiféle ilyesmit nem jelentettek be. Ez ugyanaz, mint a fegyverviselés a bűnözők sem regisztrált fegyverekkel gyilkolnak :)

Egyébként meg:

Gyurcsány Ferenc kivonul szombaton - akkor mi nem
www.bombagyar.hu/index.php?post=1396

Carnivora (törölt) 2008.10.02. 00:50:31

zero · vastagbor.blog.hu/ 2008.10.01. 15:45:13

Az a baj a műsor egyre rövidebb :D így egy zacskó chips elfogyasztására sincsen idő máris vége ...

Zsolt70 2008.10.02. 02:27:34

Birka Magyar felvonulás.

ArkAngyal 2008.10.02. 07:56:45

Lithium
Én pedig bejelentem az ellenotthonmaradást: én NEM maradok itthon és elmegyek anyámékhoz, ahol ANYÁM fog főzni! Csakazértis. Hát mégis hogy gondolod, hogy otthon maradsz??? Ez megint valami szélsőjobb uszítás és így akarja OV átvenni a hatalmat! Nem engedhetem!!!
:))

Zsirparaszt scene/buckalakó tahó/fotelrokker 2008.10.02. 08:18:30

Kell a balhé, hogy Gyurcsány terelje a figyelmet, meg hogy lenyen mivel fenyetve éreztni magát a néppel.
UPDATE:
Tomseggék lemondták a volulást.

GatyaPityu 2008.10.02. 08:29:42

A ***** életbe, ez mostmár mindig így lesz, hogy kéthetente mindenféle tömegdemonstráción fogunk sírni a szerencsétlen sorsú, hányattatott kisebbségek miatt? És persze minden, ami ezzel jár: útlezárások, randalírozások, tömegoszlatás.... Nagyon unalmas már. A közbiztonságért, és a többség védelmében mikor szerveznek már végre valami megmozdulást? Nem ártana ez sem.

Carnivora (törölt) 2008.10.02. 08:56:17

www.bombagyar.hu/index.php?post=1398

A bombagyáron pl. a polóbolti eladó ilyen szabvány századelős bulvártöri szintű antiszemita szart nyomat, és Tomcat megvan sértődve, ha nácinak nevezik :D:D:D

Geza 2008.10.02. 09:07:58

Carnivora 2008.10.02. 08:56:17:
Mégis mit vársz, carni? Te meg itt a vastagbőrön nyomatsz '60-as évek körüli érvek nélküli agymosodás agitprop szart, és meg vagy sértődve, ha judeobolsi kommancsnak neveznek, nemde :) ?

Carnivora (törölt) 2008.10.02. 09:26:09

Geza 2008.10.02. 09:07:58

Mihelyst idézel tőlem ilyet ... nem sértődöm. Én tudok idézni a bolti eladótól kb. az egész cikk egy bulvárszar kommersz zsidózás. Ez az amivel lejáratja magát a népnemzeti oldal meg a kukaborogatás.

Geza 2008.10.02. 09:41:06

Carnivora 2008.10.02. 09:26:09
"Én tudok idézni a bolti eladótól kb. az egész cikk egy bulvárszar kommersz zsidózás."
Aha, "kb. az egész cikk". Ki tudnád esetleg fejteni, hogy szerinted mely állítása nem állja meg a helyét és mire alapozod ezen véleményedet? Példának okáért ha lenne benne olyan, hogy "Az X. évi Y. törvény a zsidókat tollas kereplő forgatására kötelezte az árnyékszék használata közben", pedig mégsem, akkor előkotornál valahonnan egy linket a hivatkozott törvényre (pl. 1000ev.hu), és jeleznéd, hogy abban ilyen nincs.
Vagy ha nem tudsz ilyet előásni, akkor jeleznéd, hogy "én ezt nem hiszem, adjatok hivatkozást, ahol megnézhetem magam is".
De nem "kb. az egész" alapján minősíted "kommersz zsidózásnak", mert szerinted az egész nem igaz. Rendben, ez egy vélemény, hallottam is, és érdeklődve várom a tételes cáfolatot, vagy ha nem is az egészét (mert mindig könnyebb összehordani valamit, mint bizonyítani/cáfolni), de legalább szúrópróbaszerűen pár állításét.
Most ugyanis max. a saját, hozzáálláson és nem tényeken alapuló véleményedet állítod be objektív igazságként.

De -ha tehetek egy javaslatot- mivel ez az egész nem ehhez a topichoz kapcsolódik, hanem a bgy egy cikkéhez, a kételyeidet és kritikáidat inkább ott jelezd.

INkvizitor 2008.10.02. 09:43:02

Carnivora!
A bombagyár deklaráltan antiszemita, ezt sohasem tagadták. csak az antiszemita és a náci nem ugyan az.
"Ez az amivel lejáratja magát a népnemzeti oldal meg a kukaborogatás. " ebben van igazság, csak sztem mindenki leszarja.. volt idő amikor próbált píszí lenni a "népnemzeti oldal", csak semmire nem mentek vele, ugyan úgy nácizták őket. ezért aztán a megfelelési kényszer okozta flusztárációt meghagyták a parlamentben ülőknek. :))

Seduxen (már NEM dr.) 2008.10.02. 10:19:55

zero: inkább arról írj egy "oknyomozó" postot, hogy milyen körülmények között találta álatlános vitára alkalmasnak az illetékes bizottság a költségvetési törvény javaslatát tegnap.
Az is maga egy kabaré, a 2 "független" képviselő úrnak bizonyára fontosabb "dolga" akadt, mint holmi költségvetési törvény-tervezetről tárgyalni...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.10.02. 10:25:59

Seduxen · hungarisztan.blog.hu/ 2008.10.02. 10:19:55

Jaj, nem kell ahhoz sokat nyomozni, most azért a pár millióért, amit kaptak, te is elmentél volna pont akkor a moziba megnézni egy filmet ....

Seduxen (már NEM dr.) 2008.10.02. 10:35:42

zero: ejnye, miket feltételezel! Ők a talpig becsületes politikai ELIT tagjai, őket sosenemsem lehetne ilyen eszközökkel távolmaradásra bírni...
határolódj el magadtól, de kurva gyorsan :))

Carnivora (törölt) 2008.10.02. 11:15:47

Geza 2008.10.02. 09:41:06

Régen foglalkoztam ilyesmivel aztán meguntam. A hozzád hasonló egyszerűbb néplelkek általában a történelmi bizonyítékokat egyszerű zsidó hamisitványnak titulálják. Bár a Blogin féle koncentrációs tábor handabandát a féltő SS őrökről éppeszű ember annyira gondolhatja, minthogy a Magyar Népköztársaság demokrácia volt , mert a pártok működhettek egy-egy pesti irodában felügyelet alatt ...

INkvizitor 2008.10.02. 09:43:02

Nézd antiszemita lehet v.ki szíve joga pl. a Szabó Dezső fantasztikus munkájában lásd. Elsodort falu elmegy a korszellemnek megfelelő antiszemita beütés, de még azt is szépen árnyalja az író.

Ez a Blogin féle fos meg egy Blikk szintű náci szarakodás amelynek megszületése a kuruc.info-ra való görcsös kikerülési vágy hozadéka.

Geza 2008.10.02. 11:26:08

Carnivora 2008.10.02. 11:15:47
Carni, már a nemnemsohán sem voltál hajlandó semmi konkrétumot mondani, csak szórtad a fikát a neked nem tetsző dolgokra, és max. azzal támasztottad alá a mondókádat, hogy azt te mondtad tehát eleve igaz.
Miután megintcsak a "hozzám hasonló néplelkekről" alkotott véleményed kifejtésével foglalatoskodsz a tényekre alapuló cáfolatok helyett, úgy látom, azóta se változtál sokat.

Köszönöm, hogy megosztod velünk a véleményedet, de ha netán ennek a valósághoz is köze lesz (==tények támasztják alá), azt jelezd légy szíves valami módon, hogy ne ugorjam át az egészet, mint érdektelen handabandát. Köszi.

Carnivora (törölt) 2008.10.02. 11:58:44

Geza 2008.10.02. 11:26:08

Nem olvastál figyelmesen. Jó párszor tartottam igen hosszú eszé előadásokat különböző témákban forrásokkal alátámasztva. Csak kicsit unalmas volt, hogy válasz reakciónak annyi jött, hogy zsidó történelemhamisítás ...

Mondtam konrkétumot lásd. koncentrációs tábor SS tisztek a témában jelentős szakirodalom van, vagy germán levéltárak ... szépen dokumentáltak mindent a precíz németek.

Mivel eleve nem fogjuk megérteni egymást felesleges is ezt fokozni. Te olvasd Blogint szíved joga, ahogyan másnak szíve joga Gyurcsány hívőnek lenni, vagy reggeli Blikket olvasni.

misikeh[jogsértő módon félelmet keltve fotózott] ( · http://video.google.com/videoplay?docid=-8266131592631747056&hl=en 2008.10.02. 12:03:41

hahh! talpig becsületes ikarianozó képviselőkről _korrumpálhatóságot_ még feltételezni, sőt ilyesmire a leghalványabb utalást tenni is sertés. izé sértés.
zero monnyon le :)

more 2008.10.02. 12:06:23

folytassatok mar inkabb vitat inkabb arrol, h a 48as szabadsagharcban a nepirto osztrakok vagy a torokok remtettei....koszi!
a zsido nepirtas cimu utokartya meg hany szaz evig kerul elo a paklibol ha ervelni akarunk vmi ellen?

INkvizitor 2008.10.02. 12:21:58

Carnivora!

abban igazad lehet, hogy Blogin a radjobb újságírás (szkúzi az igazi újságíróknak de jobb szót nem találtam) bulvár megmondója (mitnemondjak lakat t-je). De hát ilyen egy újjászületőben lévő szubkultúra, azt is csak emberek alkotják, ha világnézetükben mások is, de vágyaikban, gondolkodásukban, és igazából minden másban pont ugyan olyanok mint a többi ember (persze ez csak akkor igaz ha a nagy tömeget figyeled és abból átlagolsz, mert a létszámuk elérte már azt a kritikus szintet miszerint rájuk is igazak a a "nagytöbbségre" megállapított szabályok)

Az antiszemitizmus meg idegesít... annál jobban már csak az azt kiváltó okok idegesítenek.... mert ha rájuk gondolok, akkor mindíg antiszemita leszek (egy kis idő múlva persze elmúlik, és igény szerint természetesen ettől is elhatárolódok). :)))

Geza 2008.10.02. 12:25:59

more 2008.10.02. 12:06:23:
Te ezt nem értheted, és ezt mi sem bizonyítja jobban, mint hogy nem is érted :) ! Érted? Ugye hogy nem!
Meg aztán vigyázz, hogy eszünkbe ne jusson, hogy a hozzád hasonlók gyilkolták a zsidókat, dúlták fel Karthágót és irtották ki Wog népét mamutvadászat után! Hány lábad van? Kettő? Nekik is annyi volt, és mind tudjuk, hogy hány lábuk volt azoknak is, akik bakancsban masíroztak, úgyhogy vigyázz! :) :) :)

Geza 2008.10.02. 12:57:49

Carnivora 2008.10.02. 11:58:44
"Jó párszor tartottam igen hosszú eszé előadásokat különböző témákban forrásokkal alátámasztva. Csak kicsit unalmas volt, hogy válasz reakciónak annyi jött, hogy zsidó történelemhamisítás ..."
Volt olyan is, sajnos.

"Mondtam konrkétumot lásd. koncentrációs tábor SS tisztek a témában jelentős szakirodalom van, vagy germán levéltárak ... szépen dokumentáltak mindent a precíz németek."
És aztán precíz ausztrálok vették a fáradságot, utánamértek pár dolognak, és kijött, hogy ezen szépen dokumentált esetek között akkora ordas hazugságok vannak, hogy ihaj (www.youtube.com/watch?v=-wsxmCTScCE). Próbáltak utánajárni szintén precíz németek és angolok is, aztán le is csukták őket holokauszt-tagadásért.

Meg aztán kerülnek elő szintén precíz levéltárakból szintén korhű dokumentumok (pl. www.wakeupfromyourslumber.com/files/wakeupfromyourslumber/RedRedCrossRecords.jpg), amik gyökeresen ellentmondanak az általad hivatkozott (ill. hivatkozottnak mondott) dokumentumoknak.

Akkor most mi légyen? Vannak egyrészt papírok, amik igazolni látszanak Blogin álláspontját. Másrészt te belefáradtál, hogy valamivel is alátámaszd a véleményed, pusztán megjegyzed, hogy "vannak levéltárak, amik...".

Most objektíve, azaz a témától elvonatkoztatva (vegyük úgy, hogy a sanghaji rizs-árakról beszélgetünk) úgy néz ki, hogy a puszta levegőre hivatkozva antiszemitázol és bulvározol, aztán amikor megintcsak kiderül a dolog, akkor csúsztatsz arra, hogy mindenkinek joga van úgy leszólni bárkit, ahogy neki tetszik, és minden vélemény egyenrangú.

"Mivel eleve nem fogjuk megérteni egymást felesleges is ezt fokozni."
Szerintem is, és nem értem, hogy miért fokozod az alaptalan leszólásokkal. A lekommancsozás kapcsán írtad, hogy jó lenne, ha konkrétumokat is idéznék, tehát érted te az egészet, csak van egy kis disszonanciád a véleményed és a valóság között.

"Te olvasd Blogint szíved joga, ahogyan másnak szíve joga Gyurcsány hívőnek lenni, vagy reggeli Blikket olvasni."
Ez így van. Csak én nem szólom le a világnak a velem egyet nem értő részét és várom, hogy indoklás nélkül elfogadják.

Szerintem világnézeti probléma lehet a látásmódunk különbsége mögött: Te azt mondod, hogy egy autópályán az a rendes haladási oldal, ahol a többség megy, mert ez megállapodás kérdése, és ha leszóljuk a másik oldalt propagálóit, akkor mi leszünk többen és a mi oldalunk lesz a hivatalos. Én pedig azt mondom, hogy egy dombon a 'lefelé' és a 'felfelé' nem függ attól, hogy hányan és mit mondanak róla, a víz továbbra is arrafelé fog folyni, és nem mindegy, hogy mit hívunk igazságnak ill. hazugságnak, mert bár a mindkettő ugyanúgy ellentéte a másiknak, de az igazság önmagával konzisztens, a hazugság pedig ellentmondásos -> ez nem relatív, soha nem is volt az.

more 2008.10.02. 13:07:22

Geza: 'Csak én nem szólom le a világnak a velem egyet nem értő részét' muhahahaha
de igen, itt mindenki azt csinalja:))))

Geza 2008.10.02. 13:17:20

more 2008.10.02. 13:07:22:
Hát ez nem igaz :), már ebbe is belekötnek! O tempora, o mores :) !

Ned Coleman · http://nedcoleman.net/ 2008.10.02. 17:22:42

Ez az egész tüntetés már annyira nevetséges, hogy lassan mi is elmehetnénk tüntetni a tüntetés ellen.

Így majd az ellentüntetőink a
Tüntetéselleni tüntetők ellen tüntető ellentüntetők lesznek

asszem

süti beállítások módosítása