Skip to content


       Szűrés lista

"Dunai szigetek olimpiája" - Kár volt bezárni az OPNI-t

Összeszedtünk pár pontot, mi is a helyzet jelenleg:

1, Ez elmúlt egyik száz év legnagyobb gazdasági válsága.

2, Államcsőd szélén táncoló ország. 5000 milliárd hitel felvétele az IMF-től.

3, Milliárdos adóssággal rendelkező Főváros.

4, A FőGáz eladásából remélnek önrészt az EU-s pénzekhez, olyan nagy szarban van a Főváros.

5, Minden idők legyik legbotrányosabb és legelhibázottabb projektje: 4-es metró 520 milliárdért.

6, Pécs 2010 Európa Kulturális Fővárosa: világégés, világbukta. De 2011 januárjára talán már valamit már átadnak.

7, A Főváros élhetetlen, járhatatlan, működésképtelen, - egy Demszky-emlékmű az utókornak.

8, Egy 56-os filmdíszletnek való teknő az ország nemzeti stadionja.

9, "1 millió" alkoholista.

10. Cigánybűnözés. Hoppá, ez betiltva. Helyesebben: Aggályos közbiztonság.

11. Pofátlan parkolómaffia. Intézményesült korrupció.

12. Haldokló tömegközlekedés. Ferihegy. BKV. MÁV. Gaskó. Sztrájk.

13. 10 pár millió kiskapuzó, adócsaló polgár.

14. Néhány sikertelen labdarúgó EB-pályázat. Ezt nyugodtan kihagyhatjuk, jöjjön egyből az Olimpia.

15. Középkori szintre visszasüllyedő vidék.
 

És még sorolhatnám, biztos van ami még nem jutott eszembe...
 

És mit lép erre az ország, Budapest vezetése?


"A Fővárosi Közgyűlés csütörtökön dönt arról, hogy valóban pályázzunk-e a tizenkét év múlva esedékes játékokra. A pártok támogatják a lépést, a MOB elnöke szerint a pályázat jó előkészítése lenne 2024-es vagy 2028-as kandidálásnak.

Az esetleges igen még nem a pályázatnak, csupán a tervezés megkezdésének szólna.

"2009. évi (...) törvény a 2020. évi nyári olimpiai és paralimpiai játékok rendezésére vonatkozó pályázatról" - ez annak a tervezetnek a címe, amelyről a Fővárosi Közgyűlésnek kell döntenie."


A tervezetet írta Demszky Gábor. Támogatja: minden párt és Schmitt Pál MOB elnök. WTF?! És már meg is szavazták! Példás egyetértésben! Ehhez képest a 14. havi nyugdíj ötlete egy szánalmas, fantáziátlan húzás. Gondolj nagyot!

A tervek csodálatosak, készítői szerintem egy vidéki tanyán vagy Thaiföldön élnek, és utoljára 1988-ban jártak Budapesten, Vagy még soha:


"A szakértők a "Dunai szigetek olimpiája" címet adták javaslatuknak, amely három térségben helyezné el a játékok színhelyeit. Délen a Csepel-sziget csúcsánál, a Ráckevei-Duna-ág mentén, kiegészülve a Kopaszi-gát térségével és a hárosi Duna-parttal lennének események. Csepel lenne az olimpia központja, itt magasodna a fő stadion, az olimpiai falu, a médiaközpont, az úszócentrum és számos sportági versenycsarnok. 

Északon a Duna szigeteire (Népsziget: kisebb sportcsarnokok, Óbudai-sziget: néhány szabadtéri sportág, Margitsziget: öttusa) és a volt gázgyár területére építve, keleten a Hungária gyűrűre felfűzött helyszínek (Városliget: triatlon, Laposdűlő: gyeplabda, Népliget: kerékpár), továbbá az FTC-stadion és a Puskás Ferenc Stadion láncolatával számolva alakulnának ki a játékok helyszínei."


Csepel?! Ja, az a sziget, megy oda egy HÉV, negyedóránként, meg van 2 hídja is ...

Javasolnék a döntéshozónak egy rövid, de tanulságos tesztet, még a szavazás előtt, mivel életükben nem utaztak civilként, autó nélkül Budapesten. Kibérelnék egy autóbuszt, az összes képviselőt fel, Óbudai-szigeten le, napi BKV bérlet a kezükbe, és találkozunk Csepel központban. Sok sikert, óra indul ... Kiváncsi lennék hány képviselő találna oda térkép nélkül, és mikorra érnének oda.

A PricewaterhouseCoopers 2002-ben (!) egy 1500 oldalas tanyulmányt készített a budapesti olimpiáról. Ez már 2006-ra el is avult, így akkor "frissítették" ...


A budapesti olimpia szervezésének, lebonyolításának, valamint az olimpiai létesítmények felépítésének becsült költsége 850 milliárd forint volt. A tanulmány kiemelten foglalkozott a sportlétesítmények olimpia utáni utóhasznosításának kérdésével, amely az elhelyezés meghatározása során kiemelt szerepet kapott. Ezen felül a tanulmány 3750 milliárd forint értékű – olimpia nélkül is tervezett – infrastrukturális fejlesztés (túlnyomóan közlekedés) végrehajtásának szükségességét állapította meg a fővárosban és vidéken.

A 2002-es költségvetési helyzet és makrogazdasági tendenciák alapján végzett számítások alapján a fenti költségek finanszírozásához mintegy 3000 milliárd forintos állami szerepvállalásra lett volna szükség, amely a költségvetésnek az olimpia nélkül infrastruktúrára fordítható kiadásaihoz képest tíz év alatt megközelítőleg 720 milliárd forint többlet forrásigényt jelentett volna. E forrásigényt a költségvetés más területekről való átcsoportosítással (az olimpiához nem szükséges infrastruktúra, jóléti transzferek), a költségvetési bevételek (adók) növelésével, az államháztartási hiány tervezettnél lassabb ütemű csökkentésével, vagy e lehetőségek kombinált alkalmazásával teremthette volna elő.


2006 óta még csak 2 év telt el, de olyan szinten megváltozott minden, hogy ez a tanulmány is mehet a kukába. Gazdasági növekedés NINCS. Euró NINCS.

Nos, nézzük a legfrissebb számokat:


"A budapesti olimpia megrendezése - a PriceWaterhouseCoopers (PWC) számítása szerint - közvetlenül 518 milliárd forintba kerülne. Ez tartalmazná a rendezés, valamint az ahhoz szükséges közvetlen - sportcélú - beruházásokat. Ezen túl a tágabb infrastruktúrába - 5-ös metró, az M0 bezárása, autópályák, vasutak - 2012-ig 5.344 milliárd, míg 2020-ig további 5.158 milliárd forint beruházásra lenne szükség."


Segítek: összeadva 11 020 milliárd forint.
30 milliárdért adná el a főváros a Fővárosi Gázműveket. A BKV-nak most kuncsorogtak Gyurcsánytól 40 milliárdot. Pécs 2010-re nincs 30 milliárd. 11 020 milliárd.

Találós kérdés: Ha az autópálya építésből x milliárdot loptak el, a metróépítésből y milliárdot, vajon mennyi tűnne el a 11 020 milliárdból?

"Pályázni 2011-ben lehet, addigra kellene a fejlesztésekkel annyira előre haladni, hogy a 2020-as befejezés is valószínűsíthető legyen." Milyen fejlesztések lesznek itt 2011-ig?! 2 év alatt?! Álljunk már meg egy pillanatra, és ébredjünk már fel ....

Budapesti Olimpia Mozgalom (BOM):


"Nem módosított a globális válság a Budapesti Olimpia Mozgalom (BOM) tervein: a civil mozgalom célja továbbra is az, hogy Budapest 2011-ben pályázhasson a 2020 nyári olimpiai játékokra.
"Reméljük, hogy addigra már nemcsak hogy eurónak hívják a nemzeti fizetőeszközünket, de a mostani krízis is csak tanulságokkal teli rossz emlék lesz" - mondta honlapunknak Szalay-Berzeviczy Attila, a BOM elnöke, egyben a Magyar Vívószövetség alelnöke.

Az elnök hozzátette: a válság nem változtatott semmit a terveiken, hiszen az előkészületi lépéseknek gyakorlatilag nincsen semmilyen extra költségvetési kihatásuk. Egyelőre ugyanis az egyetlen költség a törvény elfogadását követően felállított szervezet működtetése lenne, a ténylegesen az olimpiához köthető kiadások csak 2011-et követően, de leginkább a játékok elnyerése esetén 2013-tól merülnének fel.

Ugyanakkor ha a BOM most visszavonulót fújna, akkor hazánk teljes egészben elvesztené az esélyét a 2020-as játékok megpályázására. Rengeteg a teendő, és már most minden hátralévő perc kincs, amit kár elfecsérelni - véli az elnök. Szerinte ha a következő két évben nem történik semmi, akkor már túl késő lesz eszmélni és ismét felgyorsítani a pályázat előkészítését, tehát a 2010-ben megválasztandó kormányt és fővárosi vezetést akkor hozzuk kényszerhelyzetbe, ha most nem haladunk a tervek szerint tovább a munkával.

Micsoda logika! Ne hozzuk kényszerhelyzetbe a következő kormányt, hajrá OLIMPIA!!!

A valóság pedig ez:
A magyar sport jövő évi költségvetés első tervezete 13 milliárd 779 millió forinttal számolt, ezt azonban a válság hatására lefaragott büdzsében csökkentették 12 milliárd 676 millió forintra. A Honvédelmi Minisztérium éves költségvetése 323 milliárd forint.

12,67 milliárd vs. 323 milliárd. Hajrá Olimpia! Hitelből is meg lehet csinálni! Legalább lesz a blognak témája 2020-ig...

2020-ban, mikor az immár 30 esztendeje főpolgármester Demszky Gábor, és Magyarország örökös miniszterelnöke, Gyurcsány Ferenc a megnyitóra rohamtempóban átadott 4-es metróval érkezve megnyitotja a csikós-gulyás-pirospaprikás "Csepeli Olimpiát" ...

"Megígértük, megcsináltuk!"
Csepel, 2008:


Csepel, 2020:

A fáradt, de lelkes munkások megérkeznek a megnyitóra a csepeli mágnesvasúttal:













...

Címkék: sport olimpia abszurd pofátlan

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr11829599

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: alternatíva 2008.12.21. 20:10:49

Gazdasági ki mit (nem) tud - az Alternatíva pénzügyi válságról szóló utcai felmérése, karácsony előttA gazdasági világválság ürügyén lapunk összeállított egy rövid kérdéssort, amely az átlagember alapvető gazdasági tájékozódottságát és tárgyi tudását hiva…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.12.18. 15:11:03

Sok pénzből többet lehet lopni .... nem tanultak Pécsből, az EXPO-ból, az EB-pályázatokból ... ide nekünk az OLIMPIÁT ....

A_Harlem_Fekete_Führere 2008.12.18. 15:14:55

Áh, nem erről szól ez. Tudják ők, hogy nem lehet itt olimpiát rendezni. Még egy rendes koncertet se, nemhogy azt. 11020 milliárd?! Az asszem több, mint a költségvetés. Amit viszont lehet: elkölteni olyan 100 milliárdot azokra a tanulmányokra, amik majd bemutatják a Népnek,hogy: ja , bocs jó lenne de nincs ennyi pénz. Pedig úgy szerettünk volna egy olimpiát...
Szerintem ezért a nagy egyetértés. Ezzel a projekttel munka nem lesz, viszont lehet vele keresni néhány milliárdot.

A_Harlem_Fekete_Führere 2008.12.18. 15:17:16

Kicsit OFF, de ismeritek ezt a cikket?
althir.org/index.php?com=article&id=341
Anno máshol találkoztam vele, de most csak itt leltem fel. Picit régi.

Grafithuszar 2008.12.18. 15:17:29

Huh, ez az egyik legjobb post a héten. Gratula érte.

"Kibérelnék egy autóbuszt, az összes képviselőt fel, Óbudao-szigeten le, napi BKV bérlet a kezükbe és találkozunk Csepel központban. Sok sikert, óra indul ... "
Nem értem mi a probléma ezzel.. felhúzzuk az 5-ös metrótm ami majd szállítja az utasokat óbudáról. Gyorsan és olcsón meglesz mint a 4-es ;)

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2008.12.18. 15:18:19

Én sokkal nagyobbat gondoltam. Rendezzünk Téli Olimpiát! Szerintem járható az út :D Igaz a Kékesen egy szlalompálya sem férne el, de én azt mondom csináljuk!

br · http://www.szalaiannamaria.net 2008.12.18. 15:18:22

Okkal kellene kibaszni a mostani városvezetést a kádártemetőbe.

irrelevant 2008.12.18. 15:21:55

Egyszerűen elképesztő a magyar olimpia ötlete. A Fidesz-kormány idején sem volt reális, hogy egy olimpiára normálisan föl tudjunk készülni, de az ország összességében sokkal rendezettebb állapotban volt.

2002-ben, a választási kampányban aztán jöttek a Geszti által dizájnolt SZDSZ-plakátok, amiken az idős néni haldokolt a padon, mondván: nincs pénzem gyógyszerre, az olimpiával kábítom magam.

Geszti később, egy rendesen szétkúrt országban a BOM egyik reklámarca lett, biztosan úgy ítélte meg, hogy az államcsőközeli ország alkalmasabb az olimpia megrendezésére, mint 2002-ben.

Lefogadom, hogy az újabb olimpiai agymenés környékén is fel fog tűnni, talán valami egysoros reklámszlogent is ír tízmillióért.

Lithium78 2008.12.18. 15:23:14

rendezhetnénk gladiátorviadalokat, mint az ókori rómában. tudjátok, képviselők vs oroszlánok.

irrelevant 2008.12.18. 15:24:35

Akkor lennének szarban, ha valami végzetes hiba folytán megkapnának a rendezés jogát. Pécs egy nudli lenne ahhoz a szégyenhez képest.

rolika 2008.12.18. 15:27:10

katasztrófa lenne, ha ezt meglépnénk. és pont ezért fogjuk megcsinálni...
nem baj zero, majd puffogunk itt blogon, hacsak a vidék tényleg vissza nem süllyed a középkorba, mert akkor én nem.

Petrow 2008.12.18. 15:27:18

"6, Pécs 2010 Európa Kulturális Fővárosa: világégés, világbukta. De 2011 januárjára talán már valamit már átadnak."

2011 januárjára már az ÖSSZES jelenlegi projektvezető helyében újak lesznek, akik 2011 februárjában le lesznek cserélve, hét számjegyű végkielégítéssel. Természetesen addigra a kutyát nem fogja már érdekelni, mekkora lebőgés volt...

Amúgy meg HFF-nek igaza van: ha a párszáz millából összeröttyintett Kormányzati negyed megkaphatta a legjobb fiktív városterv díját, valószínűleg erre is rááldoznak legalább ennyit, hogy megkaphassák a "legjobb fiktív rendezvény" díjat.

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2008.12.18. 15:28:33

vartam mar ezt a hozzaszolast. nevetseges hogy mivel hulyitik az embereket. mikor olvastam az indexen a cikket, tisztaban voltam vele: igen, megszavazzuk! Merjunk nagyot almodni!

De ez a BOM mozgalom az egyik legnagyobb marhasag, amin mar evek ota rohogok, ha szoba kerul. Ok aztan tenyleg szemetesvodorrel a fejukon maszkalnak.

Egy elhetetlen orszagban hogy lehet egy olimpiat almodni?

Foleg ha megnezzuk a pekingit. biztos tul tudnank szarnyalni. 8932424324324324 milliardbol. abbol maradna annyi, amit nem lopnanak el.

De hogy siman csak a penzek lenyulasara megy az egesz, tanulmanyok cimen, az fix.

Lithium78 2008.12.18. 15:29:26

csak Pécsnél kötünk ki megint :) javaslom, h a sikeres EKF program után 2020-ban az olimpiát is Pécsen rendezzék meg ;)

Geza 2008.12.18. 15:30:54

Ha jól emlékszem, annak idején Hruscsovot(?) manipulálták a 'tanácsadói' úgy, hogy külön pravdát nyomtattak neki, amiben minden úgy állt, ahogy a tervek szerint kellett volna kinéznie.
Nem lehet, hogy ezeknek az agyasoknak is külön újságot/tévét/netet mutogat valaki folyton?

11 billió forint, basszuskulcs, az kb. 44 milliárd korsó csapolt sör, azaz a Föld minden lakójának 7 korsó! Észnél vannak ezek :) ?

Combi a ballibes Ferkófan 2008.12.18. 15:34:21

" Lithium78 2008.12.18. 15:23:14
rendezhetnénk gladiátorviadalokat, mint az ókori rómában. tudjátok, képviselők vs oroszlánok. "
Az van most is sötétedés után a nyóckerben, ha viszel magaddal vmi értéket, csak az hiénák vs te :)

Hosszúlépés 2008.12.18. 15:41:45

sportgeza.hu/sport/2008/12/18/5-os_metro_kell_a_budapesti_olimpiahoz/

Csak azért, hogy mindenki tudja: az ötös metró az Olimpia idejére kész lesz. Ha kell, ha nem! :D

Röhej.

rolika 2008.12.18. 15:43:41

"11 billió forint, basszuskulcs, az kb. 44 milliárd korsó csapolt sör, azaz a Föld minden lakójának 7 korsó! Észnél vannak ezek :) ?"

én inkább úgy mondanám, szó szerint fényévekre vagyunk az olimpiától: egy fényév 9,46 billió km :-)))

na jó, belátom, ez még viccnek is rossz

A Nádipocok 2008.12.18. 15:44:50

..muhhaha.... egy "snassz" települési sportcsarnok (1 miliárdos beruházás) megvalósíthatósági tanúlmánya olyan 6-7 milla körül mozog....akkor 11.000 x 6-7 milla az 66-77.000.000.000 HUF
Jó lóvé az valakinek, heló!!!!
A Nádipocok bennfentes!

Seduxen (már NEM dr.) 2008.12.18. 15:50:18

zero: "Találós kérdés: Ha az autópálya építésből x milliárdot loptak el, a metróépítésből y milliárdot, vajon mennyi tűnne el a 11 020 milliárdból?"

Rosszul tettétek fel a kérdést:

"Mennyi pénzt kellene VALÓJÁBAN rákölteni erre a projektre, ha a TÉNYLEGES kiadás 11 020 milliárd?"

BálnaUhr · http://balnavicc.blog.hu 2008.12.18. 15:52:11

Ez a 11-12 ezer milliárd nem a magyar hon egy éves költségvetése?

A Nádipocok 2008.12.18. 15:53:48

...anno az átkosban a jó kis panelrentgetegek felhuzigálása idejin, kb 30%-al túltervezték mind a betonpanelek anyagszükségletét, mert tudták, hogy kb ugyanennyit úgy is kilopnak belőle...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.12.18. 15:54:17

BálnaUhr · balnavicc.blog.hu 2008.12.18. 15:52:11
Ez a 11-12 ezer milliárd nem a magyar hon egy éves költségvetése?

De, annyi :))

Szerencsére 2011-ig már el kellene költeni 5000 milliárdot, hogy valamit fel tudjunk mutatni a maketteken kívül xDD

Mekkora már, hogy 300 milliárdért leveszik a 13. havi fizut, aztán megfordulnak , és támogatják ezt a 11 020 milliárdos projektet ..

Seduxen (már NEM dr.) 2008.12.18. 15:55:39

Bár ha sikerülne az egész buli "projektvezetőinek" pár feddhetetlen emberkét megnyerni (hagyó, puchlaci, kuncze'strabag'gábor, veresjani, etc-etc.), akkor tuti a legköltséghatékonyabb megoldást fundálnák ki... :)))

Ezzel kapcsolatban egy népszavazási kezdeményezést szeretnék tenni:

"Akarja -e Ön, hogy a 2020. évi nyári olimpiai játékok megrendezési költségének fedezésére 25%-os "olimpiai adó" elnevezéssel újabb közterhet vezessenek be?"

derelyegrádi szellem 2008.12.18. 16:01:02

zero

A tervezés első fázisát kihagytad. Ez abból áll, hogy mindenki aki csak szót kap az ügyben (és haver) annak nagyverda, penthauselakás, telefon meg havi 2 millás fizetés (2009-2020ig), és az annyira előrelendíti a dolgokat, hogy lehet egyszer valamikor majd később le is bontanak egy diszkót. :-)

Ez így kezdődik manapság, project maszopszadesz módra.

A fiktív rendezvényezőknek meg van egy jó hírem: akkorra már pont szabadul Zuschlag elvtárs és ebben ő nagyon ott van. Ő fogja majd magyarázni azzal a bizonyos titokzatos "ferivel" , hát hogyne lett volna itt olimpia, hisz itt vannak róla a számlák....

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2008.12.18. 16:06:26

zero: Kifelejtetted a legfontosabbat!!!
-3 millió nyilas házmester országa.
-Permanens fasisztaveszély!

Gondolom a tervben sincs benne, hogy hogy irtjuk ki a náczikat 2020ra, legalább koncentrációs táborba kéne zárni őket. Még csak az kéne, hogy itt tüntessenek. Meg a kurucinfó lezárja a Gubacsi hidat, amely már így is naponta tüntetőleg lezárja magát a csúcsforgalomban...

Erről az egészről, nekem természetesen a vészkorszak jutott az eszembe, onnan is a Bukás c. film. Megvan a jelenet, amikor a szovjetek már Berlint ostromolja, de Hitler Berlin makettje fölött elmélkedik, hogy hogy néz majd ki 10 év múlva a város és a Reich?

Azért hihetetlen, ezért a felvetésért már 2000ben Viktort is jól elküldték, pedig akkor még tényleg Pannon Puma volt az ország.
Ennyi erővel, 2020ra integer revíziót is célul tűzhetnénk ki. 11 020 milliárdból (+x%) az is kijönne... Ráadásul még pályázni sem kéne, csak hadat üzenni.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.12.18. 16:10:48

Vörös Pécs 2010 = Vörös Csepel 2020

Vazze, ezek a szocik csak komcsi fellegvárakban tudnak gondolkodni?

rolika 2008.12.18. 16:16:41

kicsit off (de csak kicsit :)

a reakción iszonyú döbbenetes kép van az épülő m6-osról...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.12.18. 16:35:04

rolika 2008.12.18. 16:16:41
kicsit off (de csak kicsit :)

a reakción iszonyú döbbenetes kép van az épülő m6-osról...


Holnap akartam lehozni :(((
Ezért nem szabad várni, mert beelőznek :(

Horizont 2008.12.18. 16:42:39

Nehezen találni szavakat erre a hírre. Megvárhatták volna az ünnepeket, muszáj sokkolni?
Mi nagyon gazdag ország vagyunk. A világon nekünk van a legtöbb agyament, abnormális politikusunk. Büszkeség önti el a szívemet.
Lassan úgy érzem az orosz nyelvtanulásommal együtt is, nekem is el kéne innen menni jó messzire:))

zero nem kötözködöm de ezzel az egy mondatoddal vitatkoznék:
"10 millió kiskapuzó, adócsaló polgár."
Sokan nem kiskapuzunk, nem csalunk adót. Ez a szerencséje az országnak...Mármint hogy vagyunk ilyenek egy páran.

Johnny336 2008.12.18. 16:44:11

"6, Pécs 2010 Európa Kulturális Fővárosa: világégés, világbukta. De 2011 januárjára talán már valamit már átadnak."

Nem lesz bukta, nagyon tévedsz. Van egy jó kis gazd.válság világszinten. Még a kislábujjukon a tyúkszemet is arra fogják kenni.

"Hát, kérem szépen, mi fejlesztettünk, építettünk volna minden földi jót, de közbejött a válság, pedig olyan jó tervek voltak, a Józsi már meg is nyerte a közbeszerzést rá. Csak ez a fránya válság..."

BTW, a PWC elemzést miből fizetik? És mennyit konkrétan? Évente kifizetünk nekik 30-40 milliót (nemtom mennyit kóstál egy ilyen tanulmány, de elég nagynevű cég ahhoz, hogy keményen leakasszanak pár nullát...), hogy összefirkantsanak egy 1500 oldalas tanulmányt, aminek a végkövetkeztetése az, hogy el kéne lopni a nyugat-európai országok összes pénzét, és akkor talán tudnánk finanszírozni a dolgokat...

Ezt Mézga Aladár 1 forintért megmondja nekik... :D

ermi50xn6j2 (törölt) 2008.12.18. 16:49:33

Merjünk nagyot álmodni! Csak aztán ha felébredünk, nehogy a bilibe lógjon a kezünk.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.12.18. 16:49:45

@Horizont
"10 millió kiskapuzó, adócsaló polgár."
Sokan nem kiskapuzunk, nem csalunk adót. Ez a szerencséje az országnak...Mármint hogy vagyunk ilyenek egy páran.


A kapufelújításért megvan az ÁFÁ-s számla? :))

Johnny336 2008.12.18. 16:59:47

zero · vastagbor.blog.hu/ 2008.12.18. 16:49:45

Ugyanúgy, ahogy tombol a szélsőjobb, rasszizmus van, és félnek a cigányok a magyaroktól.

Ehhez képest az általuk szélsőjobbnak nevezett Jobbik mégsem ért még el 30%-os támogatottságot országos szinten.

Pontosabban kíváncsi lennék hogy állnak...bár nem hiszem, hogy ilyen felmérés lenne, mert ha mondjuk 10-15%-ra jönne ki, akkor az eredmény miatt kapásból gyűjtene még többet, mert sokan nem gondolnák, hogy ablakon kidobott szavazat volna a Jobbikra az X, és bevállalnák.

Hopp, ez OFF lett :d

hullócsillag születik 2008.12.18. 17:05:10

Újból Pécs témában (kicsit off): amikor anno Pécs elnyerte úgymond "Miskolc orra elől" a rendezés jogát úgy gondoltam nem is akkora nagy baj, nálunk itt úgysem tudnák megcsinálni a dolgot... Most már látom hogy tévedtem, ÍGY itt is meg tudnák csinálni a dolgokat.

Egyébként amíg nem olvastam itt a Vastagbőrön hogy mekkora szarban lesz a Pécs 2010 projekt, fogalmam sem volt róla hogy bármi baj van vele. Én aludtam csak, vagy ezt ennyire agyonhallgatják?

reKorrekt 2008.12.18. 17:09:04

Az a baj hogy az időt nem FECSERlik el, inkább a pénzünket...

Marcellusca 2008.12.18. 17:12:50

Olimpiát Budapestre?
Kész vicc!
Ja, nem vicc, mert annak durva lenne. :D

A tervek, pályázatok, felmérések, kutatások és PR dolgok jó pénzt hoznak valakiknek. Nekik már így is megéri. Sz@rnak bele, hogy meg lesz-e valósítva.

Olimpiát? Francokat! OlimPINÁT! Qrvákok már vannak elegen!

derelyegrádi szellem 2008.12.18. 17:19:59

otvosperet

Ezt az okfejtést a korábbi 2002 kampányról és is begépeltem, aztán kitöröltem nem akartam azon vitatkozni, hogy akkor reális volt-e.

De egy biztos, itt jelen pillanatban a túlélésért folytatott harc a realitás, nem pedig olimpia meg ilyenek.

Meg még valami tuti: Geczi Péter arcára bármi ráfér. Már egyszer egy étteremből ki kellett jönnünk, mert csak a közvetlenül mellettük lévő asztalnál volt hely. És enni is akartunk.

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2008.12.18. 17:20:15

Nos mesélek valamit. Másodunokanővérem udvarlója, jegyese mindegy, olimpiai bajnokunk. Kalapácsot vetett anno. Nos, mikor volt a 2010-es kombóra a pályázás, segítettem nekik a Balatonra tervezett dolgok pályázatának megírásában. A szlogen a Games on wawes volt. Nem is ez a lényeg, ide-oda röpködtem, hiszen mégis egy olimpikonnak segíthetek blablabla, legjobb barátnőm csinálta nekik a nyomdamunkát hajnali 5-ig, sírva. Nos ő kapott 55e Forintot számla ellenében, én kaptam egy 20-ast zsebbe. A pályázat 3. lett, bajnokunk 8 millát kapott érte...

Volt még más is, azóta nem beszélünk.

reKorrekt 2008.12.18. 17:23:08

Hmmm... Rákérdezhetek? Kiss Balázs?

:)

mind2 (törölt) 2008.12.18. 17:23:58

Szvsz bízzuk az egész lebonyolítását Kolompár Orbánra. Majd ő pályázatokat ír ki, gondoskodik a szorgos munkaerő meglétéről és meglássátok lesz itt Kánaán... és megszületik a világ első roma olimpiája :))))
Bocsi ha off, de azt mondta az OCÖ gyűlésen , hogy : " vannak olyan politikusok, akik olyanok mint a hiénák, parazitákat hordoznak testükön és azokat küldik csatába maguk helyett ... a hiénákat ki kell kergetni magunk közül, és le kell őket ölőszerrel gyomirtózni .... Az elmúlt hat évben kinőtte magát az oroszlán, akit a hiénák el akartak ejteni "
Namármost az oroszlán ő lenne... A Kárpátok Oroszlána , aki biztosan tök profi lenne egy Első Kárpát- Medencei Roma Olimpia életrehívására. :)
Csak a versenyszámokat nem tudom még mik lennének. Gátfutás uborkáskertek kerítésein...., ? hmmm ?

mind2 (törölt) 2008.12.18. 17:37:55

1. szám : ki tud magasabb kerítést átugorni ( magasugrás )
2. szám : itt a piros hol a piros ( logikai játék )
3. 100 méteres versenyfutás a Polgármesteri Hivatalig amikor megérkezik a segély és egyéb ellátmányok
4. az úszás nem jó
5. lövészet mozgó célpontokra sötétítő függönyös ablakon keresztül uzsorakölcsön behajtásánál
6. vas és egyéb fémhulladék súlyemelése / külön számban szerepelne a vasúti sín, a réz és egyebek /
7. tanerővel folytatott ökölvívás
most így hirtelen más nem jutott eszembe::::))))

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2008.12.18. 17:53:02

Nem figyeltétek a lényeget: 5-ös metró!
A 11.000 milliárd fele erre, a másik fele meg természetesen a zsebükbe fog elmenni.

Marcellusca 2008.12.18. 17:55:41

8. lapát/ásó/csákány elhajítása (gerelyhajítás)
9. súlylökés kilőve, mert az értékesíthető valamelyik MÉH-es tesvírnél
10. az összes vizisport kihúzva, lásd: úszás

Marcellusca 2008.12.18. 17:56:36

laspalmas 2008.12.18. 17:53:02

Majd a 4-esről figyeljük az átszállásnál. xD

Marcellusca 2008.12.18. 17:57:59

11. jeges sportok szintén kilőve, mégiscsak víz, ugye

Marcellusca 2008.12.18. 18:01:35

12. zsebelés után eltűnni (ritmikus sportgimnasztika)
13. részegen hazamenni (talajtorna)
14. asszonyokat szájba vágni (karate)
15. purdékat megrendszabályozni (cselgáncs)
16. X-edik védett fogyasztó "létrehozása" (birkózás)

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2008.12.18. 18:08:42

Ez a legjobb a sok baromság közt:

Ned Coleman · nedcoleman.net/ 2008.12.18. 16:13:45
Budapesti Olimpiáról csak ennyi jut eszembe:

nedcoleman.net/why/spacee.jpg

WÁHÁHÁÁHÁHÁÁHÁÁH

ORGASMUSFORSCHER 2008.12.18. 18:12:18

Szerintem be kellene vezetni a halálbüntetést a pedifilok + a politikusok esetében. Talán jobb lesz a helyzet. Bár nálunk semmi sem biztos.

-putyin- 2008.12.18. 18:12:23

a seggünk kint a gatyából, de olimpiára csorog a nyála pár éhes politikusnak. no igen, az ám a kánaán, lehet majd jókat ingatlanspekulálni, mutyizni a kivitelezővel stb. emberek fagynak meg az utcákon, nyugdíjasok kéregetnek, szegény feri anyukája remélem nem! komolyan remélem ezek csak viccelnek.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.12.18. 18:16:20

Szerintem nem rossz ötlet a szigetek olimpiája, viszont pillanatnyilag én sem nagyon bízom abban, hogy megengedhetjük magunknak és hogy normálisan meg tudnánk rendezni. :(

Micocicó 2008.12.18. 18:18:24

Tényleg komolyan gondolták? Mert ha igen ezeknek is kéne 30 év letöltendő fegyház! Azt mire kijönnek talán rend lesz és akkor maj el lehet kezdeni gondolkodni, hogy majd még 20 év múlva belevágjunk-e? De lehet olcsobb ha a Margit hídról ma este vastag télikabátban ugranak egy fejest. Agyrém!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Micocicó 2008.12.18. 18:20:06

TuRuL-2k2! Te is viccelsz ugye?

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2008.12.18. 18:23:27

Pár éve is volt egy ilyen vircsaft nem?Én népszerűsítő tv reklámra is emlékszem.

Dr Kangörény 2008.12.18. 18:24:31

A budapesti olimpia már akkor hülyeség volt, amikor az orbán részeg vízióiban tűnt fel. Most, hogy ezek csinálják, cseppet kisebb hülyeség, sőt. (Mellékszál, de érdekes: szerepcsere volt a politikai palettán internet szinten. Az olimpiát akkor támogató jobbosok most kőpkődnek, az aolimpiát akkor elutsító balosok, most lelkesednek érte.)

Ez a mostani felbuzdulás tényleg csak a következő lenyúlások előkészítése, nemsokára jönnek a tanácsadói szerződések.

zero, te meg jó nagy seggfej vagy. 10 millió adócsaló? Az anyádat! Ne adj felmentést a csalóknak azzal, hogy mindenki lop, mert ez nem igaz.
A kozépkori szintre süllyedő vidék, pedig nagyságrendekkel élhetőbb, mint a főváros.

nem-igen 2008.12.18. 18:24:35

az a baj ezzel az Olimpiai támogatósdival, hogy egyszer valaki bedobta a köztudatba (ha jól emlékszem, akkor egyfajta civil kezdeményezésként indult), majd mögé állt az egyik politikai oldal, mert olyan népszerű az emberek körében, valszeg egy percig sem gondolták komolyan, de a naggyűlésen felfokozott lelki állapotban ha Mars kolóniát ígértek volna az sem durrant volna nagyobbat, az Olimpia meg mégiscsak olcsóbb. Innentől persze nem maradhat ki a másik oldal sem, mert akkor nem mer álmodni, béna, hazaáruló, nem látja a szép jövőt, így aztán ők is odaálltak, meg egy rakás cég, mert mégiscsak jól mutatnak mindenfelé az "ingyen" reklám plakátokon.

Mostanra valószínűleg a kutya sem akarja ezt az egész olipiásdit (elszámítva azt a néhány száz embert, aki ebből él, mert ilyen olyan showhivatalokban ők koordinálják a feladatot), viszont az egész olyan, mint egy hógolyó, amit valaki eldobott a havas hegyoldalon. Mostmár senki nem mer belőle egyedül kihátrálni, mert akkor ő a fekete seggű, így aztán gőzerővel csinálja az összes oldal (politikus, civil, etc) a műsort nekünk, miközben a valóságban remélhetően nem tesznek semmit, legalábbis néhány tízmilliónál többet nem tapsolnak el erre, azt meg eltapsolnák másra, mert ugye a Gizinek meg a Józsinak is kell 1-1 főosztályvezetői állás, de közgázból mindkettő bukott...

Persze, egy korrekt országban kb felsorolnák azt, amit Te is írsz, és egyhangúan bizonytalan időre elnapolnák a projektet, de ugye magyarisztánban erről szó sem lehet...

Csillagszemű Juhász 2008.12.18. 18:28:05

zero ez qrva jó volt. Széjjel szana röhögtem magam. Amúgy kizártnak tartom, hogy megnyerjük. Oda kevés a magyar korrupció. Max a tanulmányokból és tervekből lehet lepattintani pár100millát. Azt meg már megszoktuk.

Bit Rot 2008.12.18. 18:35:25

Én támogatom a magyar olimpiát!

És, hogy sok pénz?
Dehogy sok! Pár éve 3000 milliárd Forintot mondtak, hogy annyi. Abból 2000 megtérül, azaz 1000 milliárd Ft kiadás.

Azt mondták: sok.

Azóta elkúrtak többezer milliárd Forintot, semmi látszatja.

Na, AZ a sok!!!

porthosz 2008.12.18. 18:35:30

Jaj gyerekek. Ahogy már más is irta ez az egész arról szól, hogy majd 100-200 milliárdot veszünk 50 évre letitkositott fél oldalas copy paste tanulmányt a havertól, amiról szól kb. 4 szóban hogy: ez nem fog menni.
Természetesen haver nem fog sietni megirni ezt a tanulmányt, mert hát alaposan fel kell ehhez készülni, ezért közben majd jól elinditjuk az épitkezéseket, ami úgy fog kinézni hogy ujabb 200 milliárdért lerakunk egy sor téglát és haver cégének átutaljuk a pénzt, majd fél év múlva a cég csődbe megy, a pénz "eltünik" az egy sor téglát meg ellopják a helyi megélhetési bünözök.

Szóval nagyjából arról szól ez az egész, hogyha kerülne 11 ezer milliárdba, akkor abból azért 1-2 ezer millirdot még szépen el lehet lopni aztán majd szétesszük a kezünket sajnálkozva mikor nem mi nyerjük az olimpiai szavazást.

Amugy meg, ha jól tudom a 4-es metrót valamikor a 70-es években találták ki, tehát 30 év alatt nem sikerült megépiteni, akkor majd biztos sikerülni fog 2 metrót 12 év alatt megcsinálni (mert hisz még a 4-es is ki tudja mikorra lesz kész)

acetofive 2008.12.18. 18:40:44

nekem csak ez jutott eszembe:
"Maaaaaaaaaaaaaaargit, Nóóóóóóóóóóóórmááááális?"

:DD

Zelefánt 2008.12.18. 18:44:56

Talán már belökte valaki -- nem olvastam végig minden kommentet -- de az Olimpia-projektet már a Zorbánék is megcsapolták. Akkor -- cca 7-8 évvel ezelőtt készíttettek is egy ún. "megvalósíthatósági tanulmányt", valamint létrehozak egy afféle programirodát (a VI. ker. Bajcsy-Zsilinszky út elején, ahol a három díszkurván kívül érdeklődőt soha egyet sem láttam) s mindezekre elköltöttek az akkori áron mintegy háromszázötvenmilló (bevallott) forintot... és aztán ennyiben maradt a dolog -- > Olimpia leó.
És most mondja azt valaki, hogy nincs új a nap alatt, meg hogy nincs konszenzus a két politikai(?) irányzat között.
(És némileg olyasféle felbuzdulás lehet ez, mint a virtuális kormányzati negyed, ugye, na meg a Zautópálya-elemek, stb, stb. a közösből, persze.
Hát.

Tarackos Sül (törölt) 2008.12.18. 18:53:45

Ez alapján a leírás alapján ez jó vígjátéknak tűnik. Mikor mutatják be? Az utolsó KISZ királyt nem hiszem, hogy veri, de ki tudja . . .

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2008.12.18. 18:57:48

Na, szokasomnhoz hiven oldalnyi lett a kommentem, de itt elolvashatjatok, mi koze az araboknak az olimpiahoz

raerunk.blog.hu/2008/12/18/olimpia_szamlaval_szerzodessel

Zelefánt 2008.12.18. 18:58:50

Most néztem az egyik szeméthíradót.

EZEK RÖHÖGNEK, BAZMEG!

Ül a sok geciláda egy hosszú asztal mögött és -- pártra és világnézetre(?) való tekintet nélkül -- vigyorognak, mind a pék kutyája a meleg kiflire!

A cehh: 5 800 milliárd forint!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zelefánt 2008.12.18. 19:00:40

A "mind"="mint", de bocs, mert ki vagyok akadva.

Mizantrop 2008.12.18. 19:01:37

Gratula a poszt írójának, éles és pontos.
Ami meg ebben az országban folyik, az egyszerűen minősíthetetlen. Istenemre mondom, ezek egy hajszálnyival sem jobbak (sőt!), mint a Kádár-rendszer hülyéi. Megérte rendszert váltani; egy másik sereg idióta köröz itt felettünk és tömi a bukszákat. Köszönjük mindenkinek. Mint egy rossz álom.

VIKUNYA 2008.12.18. 19:02:15

Mi az, hogy középkori szintre visszasüppedő vidék?... bocs, most megyek szarni a sarokba, aztán rabláncra fűz a török...

vakapad 2008.12.18. 19:05:10

Gratulálok a közhelygyűjteményhez. Esetleg könyv alakban is ki lehetne adni. Vagy helyette valami gyerekjátékot, amit húzni lehet az utcán, miközben fülsiketítően puffog.

Persze mindezt elolvasva azért nekem is kétségeim támadtak, nem annyira a megrendezést, mint inkább derék népünk bármihez való hozzáállását illetően.

VIKUNYA 2008.12.18. 19:11:27

Csehország kisebb ország, előttünk járnak gazdaságilag ugyan, de azért nem sokkal, ott se alacsony a korrupció, etc... mégis megpályázzák... nem kell magunkat annyira siratni.

Karcolt lendület 2008.12.18. 19:15:02

Ahogy 2002-ben, úgy most is egyetértek azzal, hogy megérné Budapesten Olimpiát rendezni. Főleg mentálisan, de anyagilag és az infrastruktúra fejlesztése miatt is. Az infrastruktúrális beruházások nagy részét anélkül is meg kellene csinálni, így legalább lenne némi motivációjuk is rá.

A 12 évre megadott számok összemosása az éves büdzsé számaival - hmmm - leginkább hangulatkeltő. Jövőre - a roppant válságos évben - 800 milliárdot költ a NIF infrastruktúra-fejlesztésére ( index.hu/gazdasag/magyar/nif081218/ ), ha ez marad minden évre, inflációval sem növekszik - 2008, 2009, 2010, 2011, 2012re, ez a szumma 4000 milliárd. Plusz a négyes metró - bármilyen fasság is így megépíteni. Azaz kb. a 85%-át (4500/5300 milliárd) a PWC által megadott összegnek ígyis, úgyis elköltjük ebben az időszakban, a következő 7 évben ugyanekkora összeg már szinte meg sem kottyan. (Arra is kiváncsi lennék azért, mi az, amit 2012-ig meg kell építenünk, mert a következő 8 évben nem lenne rá időnk, nem köt meg benne a beton...)
Persze, olyan projektmenedzselési kvalitásokkal, mint a 2010-es pécsi cucc, esélyünk sem lenne. (Bár valahogy a görögök is megoldották...)

A másik, amire felhívnám a figyelmet, ami az idézetekben is benne van: nem azért kellene 2020-ra pályázni, hogy 2020-ban Olimpiát rendezzünk, hanem hogy 2024-ben vagy 2028-ban tehessük ezt meg. Azaz a fenti számok ennél szolidabbak lennének.

Bár az ország állapotával kapcsolatban sok mindenben egyetértünk, azért ilyen jellegű témák kapcsán (Olimpia, foci-EB, stb.) ajánlanám mindenkinek ezt az idézetet:
"...egy pillanatra fogadjuk el azt, ...hogy egy képesség nélküli, alkalmatlan, tehetségtelen néppé lettünk az elmúlt néhány évtizedben. Csak én erre azt mondom, hölgyeim és uraim, hogy így viszont nem érdemes élni. Tehát, hogyha így gondoljuk, akkor menjünk le a pincébe, keressünk egy jó erõs kötelet, meg egy viszonylag erõs gerendát és szöget, és kössük fel magunkat..."
;-)

changebug (törölt) 2008.12.18. 19:26:17

Nem értesz te ehhez :)
Szigeteket megvették/megveszik az ingatlanfejlesztők, majd az állam visszavásárolja 2x annyiért. Eladjuk az ivóvízkészletet és hozzányúlunk a nyugdíjalapokhoz meg ehhez-ahhoz, felveszünk egy kis zsét az ükunokák terhére és máris megvan az a szaros x milliárd forint/euro. Nem tudsz te élni. Jössz itt a racionális gondolkodással. Ember, "arculatmenedzsment" - azaz isten. Valahogy foglalkoztatni kell azt a valag jogászt, közgazdászt, stb.
És a végén lesz paraolimpia!!! Te már most parázol :)

Amúgy szerintem 50 milliárdnál nem szórnak rá ki többet. Ingatlanok és tanulmányok, oszt fektetik mint a világkiállítást. (Mit nem rendeztünk meg az elmúlt 20 évben?)

De egyébként szerintem lesz itt még Új-Bajkonur is. Már vizionálják.

Micocicó 2008.12.18. 19:32:03

Szerintem az ország alpból alkalmatlan egy ekkora rendezvény lebonyolítására. Mindenféle szinten. Mentálisan, emberileg, gazdaságilag egy rakás...... Attól hogy valaki azt mondta "merjünk nagyok lenni" attól még én sem leszek 215 cm magas.

Chaoyang · http://xiongyali.blog.hu 2008.12.18. 19:32:52

"vilageges, vilagbukta" annyit rohogtem a cikkeden :)) foleg a 15 ponton. Volt szerencsem vegig nezni eloben 12 esemenyt az olimpian itt Pekingben, megtapasztaltam a szervesest, az inkentesk hadat, a stadionokat.. ilyet SOHA ismeltlem SOHA nem lennenek kepesek osszehozni azok a tehetsegtlen bunozo faszkalap magyar politikusok akarmennyi penz allan arendelkezesukre!!! Konyorgom, lattam az a hirdetest a sok szponzorral a foton, miert nezik ennyire hulyenek az embereket??! Azok aki ezt komolyan gondoltak azoknak a kurva anyjukat, es dogoljenek meg szarban hugyban fetrengve.,..sorry de erre nincs mas kifejezes

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2008.12.18. 19:36:06

Inkabb a Sunny market meg a masszazsszalon ket sarokkal feljebb, mi? :-)

eric · http://vastagbor.blog.hu 2008.12.18. 19:43:51

"vakapad 2008.12.18. 19:05:10
Gratulálok a közhelygyűjteményhez. Esetleg könyv alakban is ki lehetne adni. Vagy helyette valami gyerekjátékot, amit húzni lehet az utcán, miközben fülsiketítően puffog."

Te tényleg vak vagy? Vagy csak hülye? A közhely attól közhely , hogy igaz....

mind2 (törölt) 2008.12.18. 19:47:27

Marcellusca :
Kösz, hogy velem voltál. De hasztalan az erőfeszítésünk, .....ezek nem lesznek olimpiai versenyszámok ::::))))))
Szerintem OLIMPIA helyett vegyünk űrsiklót, !!!!!!!!!!!!!!!!!
És lőjük fel őket, szépen csendben, ...Több év mire odajutnak,és remélem a nyolcadik utas a halál lesz..... Minden nemzetrontó, korrupt, nyálas, és hazug gazember ( politikus...etc ) ingyen részt vehet az Első Bolygóközi Olimpián .

mind2 (törölt) 2008.12.18. 19:49:40

Jah, jut eszembe, EZEK teljesen hülyének néznek MINKET ?

eaposztrof · http://blog.eaposztrof.com 2008.12.18. 19:55:21

gyerekek, gyerekek!
nem értem mi a problámátok, addigra már magyarország sem lesz, íme egy kis jövőkép:
blog.eaposztrof.com/2008/07/nagy-magyarorszag-kis-magyarorszag.html

amennyiben nem hiszitek, csak olvassátok el ennek e cikknek a bevezetőjében a 15 pontot, és egészítsétek ki a többi, listábol kimaradt ténnyel.

amugy szomália fogja elemelni előlünk az olimpiát. ;)

Parajpuding 2008.12.18. 20:00:14

Se esélye, se létjogosultsága nincs az olimpiának Magyarországon az elkövetkezendő 100 évben. A csóringer kezdőgyereket sem szokták a profik pókerasztalának még a közelébe se engedni attól, mert álmodozik. Először rendelkeznie kell némi tudással és pénzzel. Viszont ez a szóban forgó gyerek mire mindezt megszerezhetné, addigra végelgyengülésben elhalálozik.

TuskoHopkins 2008.12.18. 20:00:20

Kishitűek!!!
Szerintem idenis meg tudjuk!!!
Csak akarni kell!!!
Minden megvan hozzá, fillérekből kijön, csak használjátok az eszetek.
1. Ott van az univerzális, mindenre hasznosítható Puskás Ferenc (leánykori név: Népstadion). Csak nem kell sok nézőt beengedni, nehogy összedőljön.
2. Víz van, a Dunában minden megrendezhető, a nézőknek meg ott a rakpart lépcsője.
3. Közel hozzá a Tabán. Lent a völgyben a birkózás, ökölvívás, cselgáncs, stb., a dombon meg jól elfér a közönség. Fáradékonyabbak hozzanak stokit.
4. Teremsportok, ugyan! Több iskolának van tornaterme. Úgyis nyáron van a nyári olimpia. Legfeljebb nem szbványos a pálya, no de egyszerűbb a szabályokat megváltoztatni, mint építeni, nem? Az osztálytermekben meg kényelmesen lehetne nézni a TV-n.
5. Elismerem, a kerékpárversennyel lehet probléma, mert fél kilométer életveszélyes kátyúmentes út az nincs a városban, de ezt is megoldottam: ott a reptéri kifutó, és mellékútjai, azok állítólag egész jók.
6. Metró, gyorsvasút, minek? Sport, emberek! Erről szól az olimpia. Menjünk gyalog (kocogva, futva), a sportoló, akinek van, az meg hozza a biciklijét. Meg a sátrát is. A budai hegyekben felverheti, csak néhány balkán tipusú WC kell, - esetleg. Bár, lehet, hogy addigra késő, mert besz@rnak a röhögéstől.
Szóval csak előre, nézz bizakodóan a jövőbe: végre megmutathatnánk milyen okos, innovatív ember a magyar itt a Kárpát-gödörben.

Roxvox 2008.12.18. 20:01:59

Von Perez

Merjünk nagyot álmodni......
Aludj el szépen Kiss Balázs.

Egy nyomorult rendszerváltást, sem tudunk összehozni, oszt olimpiát akarunk.

S. M. 2008.12.18. 20:06:12

Google hirdetések: Gyurcsány: Blogkönyv

retroflexus 2008.12.18. 20:07:17

még egy magyar-szlovák Béke-Barátság Versenyt se lehetne megrendezni. Arra jó lesz, hogy bennfentes emberek jó pénzért bizottságba üljenek, talán még a mészöj kálmánt is beveszik, hogy tudja kordában tartani fiatal barátait, ha esetleg nem mellettünk voksolnak a döntéshozók.

Roxvox 2008.12.18. 20:08:54

Gyönyörű lesz az új csepeli stadion és az a mágnesvasút, az igen!
Gratulálok, teljesen meg vagyok elégedve.Köszönöm Feri.

is 2008.12.18. 20:12:19

most olvasom, hogy jövőre lesz 800 milliárd útra és vasútra. 12 év alatt az 10 ezer milliárd infrastruktúrára. én nem tudom, honnan van az a pénz, de számszakilag nagyjából rendben vagyunk.

gyík (törölt) 2008.12.18. 20:13:48


Népszavazás, hogy a következő 50 évben nem akarunk olimpiát.
Már most elkezdeni erre gyűjteni az aláírásokat - hogy meglenne hamar, az biztos - mert már most meg kell akadályozni, hogy később sokkal több pénzt ellopjanak/herdáljanak.

Tudom, hogy ez a népszavazós dolog is már egy kicsit sok, és marha sok pénz, de ha azt nézem, hogy csak jelentéktelen részét kell emiatt kifizetnünk, mint amit az olimpia alatt, közben és után ellopnának/kidobnánk/elherdálnánk, csak nyerünk.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.12.18. 20:17:45

@ Karcolt lendület

"Jövőre - a roppant válságos évben - 800 milliárdot költ a NIF infrastruktúra"

Az egész országra nézve, mindent egybeszámolva. Ha Nyíregyháza körül megépül az elkerülő körgyűrű, attól hogy lesz jobb olimpia Csepelen?

"z infrastruktúrális beruházások nagy részét anélkül is meg kellene csinálni,"


Sok mindent kellene. Pl. a Margit-hidat sem kellett volna hagyni lerohadni, hogy majd összedőljön.

@Kangörény_
"10 millió adócsaló? Az anyádat!"
Igazad van, javítva. Te amúgy mindig elkéred a blokkot, ugye?

@VIKUNYA
"Csehország megpályázza"

És? ŐK se normálisan. Egy ilyen kis ország, ekkora fővárossal nem képes egy olimpiát megrendezni, ez már nem a XX-i családias olimpia, több millió turistát kellene elszállásolni, mozgatni, szórakoztatni.

Mondok mást:
Sziget, napi csúcs: 70 000 ember. Abból 20 000-en hetijegyesek. Vagyis kiment 50 000 (!!!) ember. És Budapest "kék halál". Reboot. 50 ezer embertől.

gyík (törölt) 2008.12.18. 20:18:08

Hogy is volt Gyárfásék és Mészölyék valamilyen futball-esemény megrendezéséért történt értelmetlen és erkölcstelen pénzkidobása a hülyeségükre?

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.12.18. 20:18:52

TuskoHopkins


XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Ez nagyon jó :-)))

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.12.18. 20:22:09

gyík

Először én is arra gondoltam, hogy mindenképpen legyen népszavazás az olimpiáról ..aztán elgondolkoztam ... annyi itt az agyhalott, hogy még a végén győzne az olimpia ..

Ebből már sehogy se jöhetünk, kurva anyját az összes idiótának, aki ebbe belehajszolta az országot....

Olyan lesz mint a 4-es metró, minden párt támogatja, senki sem meri kimondani hogy egy elavult faszság, mert megbélyegzik ...

Before · http://azbeszt.blog.hu 2008.12.18. 20:23:35

Az a helyzet, hogy ez az egész annyira hihetetlen és annyira szánalmas, hogy komolyan csak bénultan nézek ki az arcomból. Amikor látod, amikor hallod, amikor érzed, csak egyszerűen nem hiszed el...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.12.18. 20:26:36

Még ha a hátunk mögött lenne egy sikeres (!) labdarúgó EB és egy sikeres (!) Kulturális Főváros ÉV, akkor azt mondanán, hogy talán, hiszen már bizonyítottunk ...

De az EB-pályázaton szénné égtünk a kis makettjeinkkel, meg a helyszíni szemlével (de égés volt elvinni őket a romhalmaz stadionjainkba), Pécsen most is égünk keményen, a max. hőfok 2010-ben jön el.

2011-ben pályázni kell.
Mi fog addig épülni?
BASSZÁK MEG: MÉG A 4-ES METRÓ SEM LESZ KÉSZ ADDIGRA!

Megint be fogjuk tolni kiskocsin a Technocol Rapiddal ragasztott makettjeinket a NOB elé?
Na, az kínos lesz ...

szmoker (Homo Trollicus) 2008.12.18. 20:29:37

"10 millió adócsaló?"

Ez speciel tényleg így van.
Maga a magasságos APEH mondja, és ennek szellemében is cselekszik. Aki nem így gondolja, kérjen magára egy ellenőrzést, majd megtudja.

Vajon valami APEH-főköcsögöt mikor visznek rabosítani?

Roxvox 2008.12.18. 20:29:53

Ezen a magyar olimPIÁn, csak rengeteg sör után szabad elkezdeni gondolkodni, de akkó meg mán minek.

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2008.12.18. 20:32:14

Mintha bárki is komolyan gondolná a pályázat megnyerését... :))
Nem kell ennek akkora feneket keríteni - műfelháborodni - hisz ez csak a szokásos KÖSZpénz! Sokan jóljárnak, s még többen annál is jobban.

... most pedig folytatom a középkori szintre való továbbsüllyedeést a vidíki barátaimmal ;))

gyík (törölt) 2008.12.18. 20:51:22

zero


Szerintem nincs már annyi agyhalott.
Legalábbis én úgy tapasztalom a környezetembe, evvel a dologgal kapcsolatban is, mind a baráti társaságomban, mind a munkahelyemen, és itt ezen blog oldalán is.
Szerintem csak annyi a dolog, hogy mi csendesen szemlélődünk a dolgokon. És csóvájuk a fejünket, hogy ez tényleg megtörténhet.
Szóval nem biztos, hogy ez a népszavazós dolog olyan bukta lenne.
Legalábbis reménykedem benne, hogy azért mégis valamennyire az emberek a realitás talaján állnak már és kinőttük a "gyűjtsünk Isaura felszabadítására" típusú betegségeket és a "Celeb vagyok" felfogás némelyeknél véget ér a tévé képernyője előtt mikor feláll előle és tudja, hogy mi merre.
Nem a hangzatos szavak számítanak, hanem a racionalitás. Ezt remélem már megtanultuk.
Mert ugye lássuk be, ez az olimpiásosdi(ok, ilyen szó nincs) is erről szól, mit minden más. Persze minden egyéb kis mellékes "járulékával", ami a politikusainknak kell. Pénz nekik, és csak kiadás az embereknek.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.12.18. 20:51:29

Bezuhov

Elnézést a "műfelháborodásért" ...igazad van, pályázzunk, csak nyugodtan ...

hoseman 2008.12.18. 21:01:27

"TuRuL_2k2 · reakcio.blog.hu 2008.12.18. 18:16:20
Szerintem nem rossz ötlet a szigetek olimpiája, viszont pillanatnyilag én sem nagyon bízom abban, hogy megengedhetjük magunknak és hogy normálisan meg tudnánk rendezni. :("

..egyem meg de ééédes!!...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.12.18. 21:05:23

hoseman

TuRuL_2k2 menthetetlenül optimista ..irigylem ...

mind2 (törölt) 2008.12.18. 21:06:17

TuskoHopkins
Az Isten áldjon meg !!!!!!!! Én mindig - még mindig - a humort hiányolom innen. Még ha szarkasztikus is ....És amit írtál, azon dőltem :::))))
Kajak - kenu lehetne a Parlamenttől egészen Mohácsig ? Ott aztán a vízbe döntenénk őket, és aki partra ér, az megtarthatná az életét ????
Kösz, még1x.:::))))

gyík (törölt) 2008.12.18. 21:07:43


Parlamentnél a lövészetet?

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.12.18. 21:09:32

mind2

Nincs itt elég humor?!
Pedig nagyon igyekszem ..:-))

hoseman 2008.12.18. 21:10:29

..a sok túristának aki jön majd a budapesti olimpiára,lehet majd vetíteni a repülőn az új Vukot..

mind2 (törölt) 2008.12.18. 21:13:18

De most komolyan, mi a szarért nem akarunk mi jutni elsőnek a Marsra ? Tök reális dolog az is. Meghódítani a Marsot, oszt odaköltözni. Az se kerül semmibe.... egy kis időutazás.... utópia...., pont amiben most élünk :)

NevadaCeg.com · http://nevadaceg.com/ 2008.12.18. 21:17:28

Nem eleg nagy a szar, meg nagyobbat akarnak. Fajdalmas..

mind2 (törölt) 2008.12.18. 21:18:40

hoseman 2008.12.18. 21:10:29
Új Vuk ? Inkább Maunika show a sokfogúakkal :))))

Árpi 2008.12.18. 21:18:52

"1, Ez elmúlt száz év legnagyobb gazdasági válsága."
Azzal együtt, hogy ez az olimpiai őrület szerintem sem normális dolog, ez a kijelentés azért valahogy nem áll meg... 1929 kevesebb, mint 100 éve volt, és azért a világcsúcs magyar hiperinfláció sem volt egy kéjmámor.

Nimfas corporation 2008.12.18. 21:28:21

A legszebb az egészben Csepel. Jézusmária. Csepel... Az olimpiaia falut inkább a festői gyártelepen kellene berendezni, az ablak nélküli földfeletti óvóhelyek pl elég biztonságosak a sztársportolóknak (ilyenebn próbáltunk 1 évig). Víz ugyan akörnyéken nincs, de már van 1 toitoi! Bulizási lehetőség a Szent Imre tér világszínvonalú szórakozóhelyein és a plázson....

Nimfas corporation 2008.12.18. 21:33:19

Amúgy nem kell hibáztatni szegény képviselőinket, akik ezt kitalálták, ők még nem jártak Csepelen, csak megtalálták a térképen, és ott jól néz ki valóban....

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2008.12.18. 21:40:33

Nem értem, hogy jön ehhez az olimpiához a maszopszadesz?
Az olimpia Orbán ötlete volt, Szidniből jött haza ezzel a dilijével.
Azóta a fidesznyik sportvezetők Schmittel az élen időről időre elővették.
Istenem, ők ebből élnek, hogy sportpénzeket lobbiznak maguknak. 3,6 milliárdot megszavazott nekik, vagy magának az ellenzék, mint sportlóvét, a mostani költségvetés terhére is.
Ekkor borult össze a szadesz a fidesszel és az mdf-fel.

Zuschlag is ilyen pénzeket szivattyúzott.

Szóval utáljátok a sportbizniszt?
Mi lett volna, ha Schmitt lett volna a polgármester?
Ajaj.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2008.12.18. 21:41:36

"Víz ugyan akörnyéken nincs, de már van 1 toitoi! Bulizási lehetőség a Szent Imre tér világszínvonalú szórakozóhelyein és a plázson...."

Ahol tarthatnak egy kis galvániszap-birkózást is.;-) A helyiek közül meg így is régóta űzik a színestévével való váltó/akadályfutást, néha közvetítik is a Kékfényben.:-/

ermi50xn6j2 (törölt) 2008.12.18. 21:54:05

Ezek az eszementek komolyan gondolják! A királyi híradóban azt taglalta egy rossz magyarsággal dadogó faszkalap, hogy milyen nagy haszna lenne Budapestnek ebből az agyrémből.Mi marad nekünk akik vidéken egy kis faluban lakunk. Majd verjük a seggünket a földhöz örömünkben, milyen nagyszerű dolog ,hogy a fővárosunk mennyit fejlődött. Nálunk, még rendes járda sincs. Bravó!

This_is_Sparta (törölt) 2008.12.18. 22:12:30

Ez semmi másról nem szól, mint össznépi átverésről és egy szép nagy pénzmosodáról, amiből egy megélhetési politikus sem szeretne kimaradni!

diktatorikus kleptokrácia 2008.12.18. 22:13:37

a 2K20-as olimpiai játékokra bejelentkezett Dubai. lehet, hogy mégis mi leszünk az esélyesebbek és megnyerjük?
abszurdisztán, fuckisztán, agyarok, nem itt kell nagyot álmodni

This_is_Sparta (törölt) 2008.12.18. 22:17:46

Előbb lesz Kassa, Ungvár, Kolozsvár és Újvidék ismét magyar fennhatóság alatt, mint olipia Budapesten. Azt nem értem, hogy Szalay-Berzeviczy úr, hogyan bír röhögés nélkül nyilatkozni a királyi TV-ben!?

ijij 2008.12.18. 22:26:07

Igenis, legyen Olimpia Budapesten!
CSak az egyik bulis kis állást én kapjam.
Az egész egyetlen egy dologról szól: mennyi pénzt lehet ebből lenyúlni!

Prinzessin Erbsen (törölt) 2008.12.18. 22:29:03

besanyi
meg olimpia is elöbb lesz a fennt emlitett települeseken mint Budapesten

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.12.18. 22:46:46

Árpi

Üsse kő, ma nagyon lágyszívű vagyok:

1, Ez elmúlt egyik száz év legnagyobb gazdasági válsága.

Elégedettnek tetszik lenni? :)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.12.18. 22:47:57

JÉZUS, URAMATYÁM!!!

Böffentett egyet az önkormányzati és sportminiszter:

"GYENESEI ISTVÁN

- Rendez-e Budapest olimpiát 2020-ban?
- A válság előtt kevésbé bíztam benne, mint éppen most. Minden váratlan helyzet kibillenti a normál, földhöz ragadt gondolkodást. A kényszer rávihet minket arra, hogy megkeressük akár a nem túl nagy eséllyel kecsegtető alternatívákat is. Nem maga az olimpia az érdekes, hanem az oda vezető út, amikor egy egész országnak kell egységesebben gondolkodnia, építkeznie és átalakulnia kívül-belül."

Gyerekek, ebből biza' pályázat lesz ...

Salvia Divinorum (törölt) 2008.12.18. 22:48:34

9,1 millió alkoholistát kicsit soknak találtam.
Aztán rájöttem: 9, 1 millió alkoholista.

Ja, ne felejtsétek el addig privatizálják a (veszteséges)
Volán társaságokat is, abból még bejön pár milliárd Ft. XD

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.12.18. 22:48:59

2007 május 31. / Figyelő - Egy csésze kávé rovat

BARÁTH ETELE (országgyűlési képviselő - MSZP)

Én továbbra is támogatom a BOM 2020-as céldátumát. A foci Eb-nek nem volt relevanciája. Egy sportág, amelynek adott országban nincsenek sikerei, közönsége, létesítményei, ne vágyakozzon a házigazda szerepére. Az olimpiarendezést ezzel szemben azért nem tartom esélytelennek, mert a magyar sport folyamatosan szállítja az eredményeket.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.12.18. 22:49:45

gyurcsanytakarodj

@ még egy két ilyen hír, és meglesz az a 9,1 :)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2008.12.18. 22:59:52

"Figyelő - Egy csésze kávé rovat"

Már a cím is majdnem kávé helyett.:)

"Igenis, legyen Olimpia Budapesten!
CSak az egyik bulis kis állást én kapjam."

Na pontosan emiatt a mentalitás miatt tartunk ott, ahol.:-/

Perillustris 2008.12.18. 23:05:13

"egyelőre ugyanis az egyetlen költség a törvény elfogadását követően felállított szervezet működtetése lenne"

Tehát sokan mindenképpen jól járnának a pályázattal - a nyilvánvaló buktától függetlenül.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.12.19. 00:07:38

Perillustris

"egyelőre ugyanis az egyetlen költség a törvény elfogadását követően felállított szervezet működtetése lenne"

1, fizetés
2, meleg iroda
3 számítógép és internet

Vazze, elmegyek oda dolgozni :)

jocóka 2008.12.19. 00:10:39

még jó, hogy ma (na jó, tegnap) mondta be a rádió, hogy 2009-ben nem indul sem az olimpiai bajnok férfi, sem az olimpiai 4. női vizilabda-válogatottunk a világligában, mert nincs 50 millió forint rá...

Carnivora (törölt) 2008.12.19. 00:15:02

Mi ez a depis írás, ha pár száz milka ferdeszeműnek sikerült pár milka tökös magyarnak ne sikerülne? :D:D:D:D LEGFELJEBB NEM ESZÜNK ADDIG :D:D:D:D

Kon 2008.12.19. 00:18:51

Ezt ők sem hiszik el de a különböző tervekel megmarketingolásal szép lovét visznek ki a kiválasztotaknak.

rori 2008.12.19. 00:32:24

Sírni tudnék, komolyan. Olimpia, az.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2008.12.19. 00:35:40

párezren már támogatják:

www.budapestiolimpia.hu/?page_id=4


a 'rendes' tagok:
www.budapestiolimpia.hu/?page_id=3


a 'tisztségviselők':
Elnök:
Szalay-Berzeviczy Attila, a Budapesti Értéktőzsde Zrt. volt elnöke

Alelnök:
Nyúl Sándor vezérigazgató, TriGránit Fejlesztési Zrt.

Elnökségi tagok:
Bartucz László vezérigazgató, Danubius Rádió Zrt.
Bogsch Erik vezérigazgató, Richter Gedeon Nyrt.
Czakó Ferenc, a Synergon Informatika Nyrt. volt elnöke
Jaksity György ügyvezető igazgató, Concorde Értékpapír Zrt.
Dr. Jeszenszky Zoltán elnök, Synergon Informatika Nyrt.
Dr. Kepecs Gábor vezérigazgató, AEGON közép-kelet-európai régió
Dr. Kocsis István vezérigazgató, BKV Zrt.
Dr. Kupa Mihály FB elnök, MOL Nyrt.
Leonov Péter vezérihazgató, Malév Zrt.
Dr. Pongrácz Antal vezérigazgató-helyettes, OTP Bank Nyrt.
Róbert Ákos vezérigazgató-helyettes, Magyar RTL Televízió Zrt.
Stewart Oldroyd ügyvezető igazgató, SAP Hungary
Straub Elek, a Magyar Telekom Nyrt. volt elnök-vezérigazgatója
Szabó György vezérigazgató, Sanoma Budapest Kiadói Zrt.
Vahl Tamás, a Nav N Go Kft. ügyvezető igazgatója
Winkler János vezérigazgató, Magyar Telekom Nyrt./T-Mobile


BOM Felügyelő Bizottsága
Elnök:
Sugár András elnök, Magyar Befektetői Tanács

FB tagok:
Benedek Tibor, olimpiai bajnok vizilabdázó
Dr. Bienerth Gusztáv elnök, Amerikai Kereskedelmi Kamara
Csobánczy Gábor, Barabás Villa üzemeltetője
Habsburg György elnök, Magyar Vöröskereszt
Dr. Hardy Ilona Monetáris Tanács tag, Magyar Nemzeti Bank
Kálnoki Kis Attila főszerkesztő, a Nemzeti Sport volt főszerkesztője
Dr. Parragh László elnök, Magyar Kereskedelmi és Iparkamara


BOM operatív tisztségviselői
Főtitkár:
Dr. Baranyai Ákos

Operatív igazgató:
Dr. Kulcsár Krisztián

Kampányfőnök:
Staár Beatrix


Partner cégek
Könyvvizsgáló: BDO Forte Audit Könyvvizsgáló Kft.
Könyvelés: MAZARS METRUM Könyvszakértő és Tanácsadó Kft.
Kommunikációs tanácsadó: Privy Council Communications
Reklámügynökség: Akcio NXS
Fotó: Fényes Gábor

www.budapestiolimpia.hu/?page_id=2

hatláb · http://ebenci.blog.hu 2008.12.19. 02:02:08

Helyesbítenék: Csepel-szigetnek minimum 4 hídja van, köztük egyik az M0-ás, ami elég nagy forgalmat bonyolít le.. És a HÉV nem negyedóránkén,t hanem csúcsidőben 7 percenként, este 10 percenként, hétvégén 10perc-negyedóránként jár

Daniel W. Mcload 2008.12.19. 04:08:12

Ez a blog eddig is szar volt, ezután mégszarabb lett.

P. · http://faszkivan.blog.hu/ 2008.12.19. 04:43:53

Én felajánlom a fürdőkádamat a magyar úszószövetségnek, hogy a kedves sportolók legalább ennyi vizet lássanak egyben az olimpia előtt!

Murderface 2008.12.19. 05:50:34

Tegnap egy pillanatra láttam a tévében a tervet. A (leendő) hiperszuper stadiont a (leendő) csepeli szennyvíztisztító mellé akarják építeni? Mert nekem a térkép alapján úgy tűnt. Vagy mindjárt beleintegrálják a szennyvíztisztítót a stadionba, így legitimálják a szarkeverést?
El tudom képzelni a megnyitóünnepséget, ahogy a tűzijáték "megcsillan" a befejezetlen stadion kiálló vasbeton elemein, bevilágítja a még épülő 5ös metró daruit, a szennyvíztisztítót és háttérben a panelokat. Demszky volt valaha Csepelen?
Szerintem a Lipót bezárása volt az olimpiai előkészületek első lépése. Így a "tisztelt" ötletgazdákat már nem tudják becsukni oda.

2008.12.19. 06:21:07

Hát ez a sok "okosember" nem tétlenkedik, mert a hülyeség döl belölük mint tehénböl a trágya! Olimpia nálunk? A 100 méteres sikfutásba majd benevezik valamelyik hajléktalant-aki gyorsabban fut a többiektöl, hogy hamarabb odaérjen a kukához! De SZ.B.A meg a többiek miért nem a saját pénzükböl csinálnak olimpiát? Mert jobb a közösböl lopni és titkositani 80 évre, na meg könyebb a más pöcsével verni a csanalat! Azt hittem ezek értelmesebbek, mint ahogy kinéznek, de belátom -tévedtem! Ugy fogunk járni az olimpiával mint az egyszeri ember gyereke-aki nagyobbat akart "durrantani", mint a szomszéd és besz@rt!De a sz@ros dolgokat miért mi fizessük megint? Nem volt még elég a lopásból, urak?

Rocko- 2008.12.19. 06:58:45

te, figyelj, jártál már valaha Csepelen?
sőt, kidugtad valaha az orrod a géped elől?

reKorrekt 2008.12.19. 07:29:52

"mind2: Szerintem OLIMPIA helyett vegyünk űrsiklót"

Mekkora ötlet bazz!!! Kb $150M-ból kijönne. Mert ugye $60M csak a szállítás. Milyen faszán nézne már ki a Szabadsághíd vagy a Gellért-hegy tetején mondjuk az Endeavour? Faszom ide olimpia...

reKorrekt 2008.12.19. 07:42:17

gyík 2008.12.18. 20:18:08

Szevasz rokon :)

VonPerez: késő :) 4 kalapácsvető bajnokunk volt:
'48 Németh Imre
'52 Csermák József
'68 Zsivótzky Gyula
'96 Kiss Balázs

Zsivótzky Gyula tavaly halt meg, nyugodjon békében, de gondolom közel 70 évesen nem pályázgatott és nem volt a másodunokanővéred udvarlója, ergo... :)

verbucsu 2008.12.19. 08:25:15

Az a legnagyobb baj az olimpia ötletével, hogy földhözragadt gondolkodással Budapesten erőltetik. Erre alkalmasabb városok tucatjai vannak az országban, de talán még falvak is. Például Debrecenben még hidat sem kellene építeni, de ha már hidazunk Szolnokon van sziget is, folyó is és nem kell 5-ös metró.

Webkamerák blog 2008.12.19. 08:29:59

Nincs olyan politikus, aki erre azt merte volna mondani, hogy nem. Ez politikai öngyilkosság lett volna. Azonban mindenki tudja, hogy ez csak vicc és ezt az olimpiát esélye sincs megrendeznie az országnak - szerencsére - . Csak azt a néhány milliárdot sajnálom, amit a pályázatra elköltenek.

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2008.12.19. 08:46:11

Nyugi mán legu, mert meglátja a nevét itt aztán kapoka családtól!:)))

Flashzee · http://www.flashzene.com 2008.12.19. 08:49:03

Kell ez az Olimpia! Majd Zámbó Árpi fog énekelni!

gonoszkisterroristadughagyma 2008.12.19. 09:24:08

Egy kicsit erőltessék még ezt az olimpia dolgot, meg az 5ös metrót, meg a képviselői költségtérítést bemondásos alapon, meg még javaslom hozzá a felfegyverzett APEH-et, mint alapötletet.
Olyan eset van, hogy minden parlamenti,, meg önkormányzati párt politikus (értsd tolvaj) elmegy a pics@ba 2010-től.
Ahogy Vanek úr mondja: "Ilyen szarul én is meg tudom csinálni, minek akkor ehhez bárki"

Insp. GrossSkin 2008.12.19. 09:27:32

Regota olvasom a blogot, es meg kell mondanom a kedvenc oldalaim egyikeve notte ki magat. Nagyon jol szorakozom a tisztelt szerkesztok iromanyain es a kommentelok hozzaszolasain. Sokszor adodott mar olyan tema mikor ugy ereztem, regisztralnom kell, de valamiert mindig elmaradt mert hat munkaidoben nem mindenre van ido :). De ez a tema ami mar nalam is betette a kaput es muszaj volt regisztralnom igy ezuton udvozlok mindenkit! Elore elnezest az ekezet nelkuli kommentekert, ha esetleg valakit nagyon zavar kerem jelezze!
A temahoz szolva. Mar par eve is mikor felmerult ez az orultseg, hogy olimpiat kene rendeznunk az elen egy rakas olimpiai ermes sportoloval es kedvenc Schmitt Palunkkal az idegbaj kerulgetett. De most, hogy a Rendezes kerdese ujbol eloterbe kerult es ugy latom ez az elso dolog amiben Demszky es Tarlos teljes egyetertesben kiall megint az orszag-vilag ele, elobb-utobb tomeggyilkost csinal belolem. Legalabb is gondolatban biztos. Elkepzelni nem tudom, hogy a felsorolt kismillio ellenpelda ellenere, hogy gondolhatja valaki, hogy ennek tenyleg lehet itt letjogosultsaga. En is attol felek, ha nepszavazasra kerulne a sor valahogy sikerulne elerniuk a tamogatok tobbseget. Annyira felbaszta az agyam ez a hir, hogy igy hirtelen sokadik felindultsagomban nem is tudom eldonteni, hogy ezt most vajon komolyan gondoljak vagy tenyleg nagy zsiros cupakok remenyeben hitegetik azt aki ezt meg beveszi. Most ide egy nagyon csunya gyonyoruen komponalt karomkodas jonne, amit a magyar nyelv annyira tud, de nem akarom az elso kommentem igy kezdeni. Szoval egyelore csak marad gondolatban a parlamenti Rambo-leszamolas idilli kepe.

csárli hárper 2008.12.19. 09:28:11

Sajnálom azokat akik tényleg elhiszik ezt az orbitális baromságot!!! Olimpia itt? Gratulálok! Az általam egyáltalán nem tisztelt szervező urak szarnak az egészre,ők csak az elsíbolható,tisztára mosható milliárdokat látják! Meg különben is addigra az olimpia is megy a levesbe, dopping-dopping hátán, érdektelen béna sportok,korrupció....

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2008.12.19. 09:36:36

"Csepel?! Ja, az a sziget, megy oda egy HÉV, negyedóránként, meg van 2 hídja is ."..

Egyetérek veled mindenben, de ez a mondat baromság. Reggel csúcsidőben 7 percenként jár és napközben is 10 percentként. Talán utánanézhetnél valaminek mielőtt hülyeséget írsz.

A 4-es metró mutatja a haza közállapotokat. Vicc az egész, csak a rosszabbik fajtából.

reKorrekt 2008.12.19. 09:54:07

Most meló, de mielőtt elfelejteném: demszky szamárszex

molaris 2008.12.19. 09:59:06

Pénzmosoda, pénzlenyúlás, biztosítani egy kis továbbélést a politikai bukta utánra.

Geza 2008.12.19. 10:07:15

Eszembe jutott, hogy hol olvastam a megoldást a helyzetre:
en.wikipedia.org/wiki/Golgafrincham#Golgafrincham

ckai/poke and destroy · http://www.nyariviola.blogspot.com 2008.12.19. 10:08:25

Szerintem legjobb lenne mindenki szamara ha nagyon gyorsan elhagyna az orszagot meg mielott olyan lesz az elet mint a kozepkorban.

kukoid1 2008.12.19. 10:11:07

30 éves ikarusz buszokal viszik majd az utasokat
gratulálok

szénhidra 2008.12.19. 10:47:50

Nekem van egy Olimpia nevű ismerősöm. Na benne van fantázia :)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.12.19. 11:04:07

Daniel W. Mcload 2008.12.19. 04:08:12
Ez a blog eddig is szar volt, ezután mégszarabb lett.


Akkor mi a fasznak olvasod? És minek böfögsz ide?

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.12.19. 11:09:53

molnibalage

Ezen ne vesszünk össze. Hétköznaponként 10 perc, hétvégén 15 perc

www.bkv.hu/hev/bcs_Boraros.pdf

Float 2008.12.19. 12:23:59

Amikor láttam a híradóban ezt a baromságot, azt hittem szétbasz az ideg. 2 órán keresztül jöttem -- gurultam -- autóval keresztül egy általában félórás útvonalon, amin a BKV másfél órát szokott szöttyögni, amikor nincsen feltúrva fél Buda. És akkor azt látom a tévében hogy ezek a hiperrealisták HELIKOPTERBEN ÜLVE tervrajzokat nézegetve bólogatnak, hogy mennyire rohadtul kivitelezhető ez az agyrém.

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2008.12.19. 21:47:01

"ckai / poke and destroy 2008.12.19. 10:08:25
Szerintem legjobb lenne mindenki szamara ha nagyon gyorsan elhagyna az orszagot meg mielott olyan lesz az elet mint a kozepkorban."

Már bocsánat, de a középkorban a legtöbb ember istenhívő volt, így nem voltak lelkiismerethiányra visszavezethető bűncselekmények. Például nem loptak pofátlanul. Szóval éljenek a középkori állapotok! És Isten mentsen attól, hogy elhagyjam a hazámat. Elég nekem, hogy az egyik testvérem már megtette.:-/
Egyébként nézzen mindenki (aki teheti) Célpontot, a vecsési esetről van szó!

szénhidra 2008.12.20. 11:04:47

Furcsa dolog ez a politikai okkultizmus, ezotéria, figyeljétek csak!

Dec. 17-e Lázár és Olimpia napja... véletlen egybeesés? Az Olimpiát még átlátom, de a Lázárra tekinthetünk-e úgy, mint a feltámadás szimbólumára???

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2008.12.20. 17:57:56

"Demszky Gábor főpolgármester szombati sajtótájékoztatóján azt mondta, hogy karácsonyra is jó ajándék a 108 ezer forintba kerülő éves bérlet. Hangsúlyozta, hogy ő is vesz négyet a családjának." (FH)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2008.12.20. 18:06:13

A pofátlan mindenit már! Karácsonyi ajándék 108 ezerért?! Négyszer 108 ezerért?! Inkább magának vegyen. És utazzon mindennap a BKV-n, ahol utasok százai lincselik meg óránként. Tényleg, látott már valaki olyan embert, aki szereti Demszkyt? Kik szavazzák meg EZT?!

Horizont 2008.12.20. 18:14:29

Mj
Szerintem nem őt szavazták, szavazzák meg, hanem a másikat NEM akarták, akarják megszavazni!

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2008.12.20. 18:18:46

Oké, de akkor őt SE akarják megszavazni. Mert róla már tudják, hogy mennyi mindent szúrt el 20 év alatt. Tarlósról meg maximum csak hiszik, hogy mennyit szúrna el 4 év alatt.

Roxvox 2008.12.20. 19:59:25

A mosás (lehet akár pénz is) legnagyobb szakértője MINARIK EDE, legyen ő a miniszterelnök

Horizont 2008.12.20. 20:07:57

Mj
Nem jól működik ez a világ.Ha jól működne akkor olyan lenne mint a mesében a jó elnyerné jutalmát, a gonosz megbűnhődne. Nálunk túlzóan érzelmek, düh, és személyeskedés alapján választanak az emberek. Ahány ember annyi féle. Lehet tudja, hogy Demszky milyen, de pl. Tarlóst annyira, de annyira nem akarja, hogy marad a kevésbé rossznál. Szerinte.
A legnagyobb baj a választék hiánya, hiteles, emberléptékű politikusokból.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.12.20. 21:03:25

Demszkyről meg a 108 ezer forintról lesz külön poszt vasárnap ...itt a csepeli olimpiáról tesséj írni !xD

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2008.12.20. 21:08:21

Horizont
Gyűjtöttem már ajánlószelvényeket a XI. kerület egy alapvetően konzervatív részében, és azóta elég részletesen borzalmas képem van a "választópolgárokról".:-/ Egy pár napja nem véletlenül pedzettem meg a cenzusos választás bevezetését.:-/
Szerintem azért nincs sok hiteles politikus, mert semmi nem kényszeríti rá őket, hogy ne lopjanak, egyedül a lelkiismeretük tiltakozhat. És abban az országban, ahol a nagyüzemi lopásoknak a legtöbbször nincs következményük, miért az "ügyetlen", "lelkiismeretes" emberek mennének megszedni magukat? Oda se engedik őket. És ehhez hozzátartozik, hogy sok képviselőnek tényleges anyagi veszteség az, hogy politikusok - itt nem a "szerencsétlen képviselőfeleségre" gondolok, aki normál kétezer forintos áron megy fordászhoz, hadd ne sajnáljam már -, viszont rengeteg kapcsolati tőkével lehetnek gazdagabbak, ami később sokkal több pénzt és pozíciót hozhat a házhoz.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2008.12.20. 21:10:29

Zero, Csepelről már írtam.:P

""Víz ugyan a környéken nincs, de már van 1 toitoi! Bulizási lehetőség a Szent Imre tér világszínvonalú szórakozóhelyein és a plázson...."

Ahol tarthatnak egy kis galvániszap-birkózást is.;-) A helyiek közül meg így is régóta űzik a színestévével való váltó/akadályfutást, néha közvetítik is a Kékfényben.:-/"

TéÁ 2008.12.22. 21:54:00

Bödőcs Tibit idézném:

Olimpiát? Egy hétköznapot rendezzünk már meg, könyörgöm.

etimi 2009.01.06. 16:43:04

Szakdolgozatom kapcsán tévedtem erre az oldalra, konkrét politikai beállítottság nélkül, teljesen véletlen. Végigolvasva a kommenteket, eléggé elszörnyülködtem. Elsőként úgy vélem, a választás lehetősége mindenkinek adott! Pl. a kormány megválasztásakor is... De vajon elvárható-e az, hogy a politikához nem értő lakosság, - tisztelet a kivételnek -, jól döntsön a rossz vagy a kevésbé rossz között? Épp így van ez a közgazdaságtannal – pénzüggyel, várostervezéssel stb. stb-vel. Mert ugyebár mindig a „hozzáértő” a leghangosabb… csak éppen baromságokról szónokol… Ha tényleg van itt olyan valaki, aki meg tudja valamiről is mondani, hogy hogyan lenne célszerű kivitelezni, megvalósítani, hát tessék! Ne tartsa magában! A lehetőség mindig adva van! Jó magyar szokáshoz híven, általában könnyebb fikázni mindent, hogy ez nem jó vagy az nem tetszik... És akkor hogyan is lenne jó?!?! Tény, válság van, lopnak - de ki nem? Ha van valamennyi, kell még, ha van sok, akkor kell még több! Ez mindig így volt, és így is lesz! Ezzel meg kell barátkozni, mellette viszont fel kell ismerni, hogy hőzöngés még nem vitt előre semmit! Konkrét elképzeléseket kell kialakítani, jelenleg adott is egy pl. az Olimpia kérdése, de gondolom, nem mondok újat azzal, hogy a célok elérése érdekében tenni kell! Vallom, hogy ha sokan akarnak, akarnak tenni és tesznek is, akkor el fogunk indulni a pozitív változás útján. Ahogy 2004-ben Athénban is lehetett Olimpia, miért ne lehetne hazánkban is? Magyarországon teljesen mindegy, hogy ki van hatalmon, az így is, úgy is becsmérlés áldozata lesz. Ez már jól megy nekünk! Viszont az, hogy észrevegyük, hogy igenis beleszólhatunk a dolgokba, kinyilváníthatjuk véleményünket, elmondhatjuk ötleteinket az valahogy nem akaródzik eljutni a köztudatba. Mert az előbbieket inkább könnyebb „ puszta véletlenségből” összetéveszteni a sunyi módon való pocskondiázással... miközben persze elfelejtjük, mit is jelent az a szó, hogy együtt… Summa summarum, rajtunk múlik, hogy honnan hova jutunk el, a pozitív gondolkodás, vagy a szürke fátyol mögüli néhai kitekintés, esetleges tájékozódás csodákra képes! Üdvözlet! véleményalkotás ≠ fikázás

derelyegrádi szellem 2009.01.06. 16:54:12

etimi

intézd el hogy az összes pénzt amit már kifizettek (vagy ki fognak fizetni) azoknak, akiknek ezért meg kellett volna (kell majd) mondania, hogy kell megvalósítani, utalják át a számlámra, akkor megmondom. ADDIG NEM, ennek megtörténtéig azoktól várom, akik ezért nem kevés pénzt felvettek, vagy fel fognak venni, mert ez az ő dolguk!

Tudod, ha egy perért felveszek X pénzt akkor nem tőled vagy esetleg a fizető ügyféltől várom, hogy megmondja miként kell a keresetlevelet elkészíteni. Hanem ÉN elkészítem, aztán ha szar, viselem a következményeket meg a kritikát.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.01.06. 16:55:57

@etimi:

Itt mindenki pozitívan gondlokozik.

De nézzük mit tudtunk idáig letenni az asztalra, hogy tudunk egy gigaberuházást lebonyolítani és megszervezni (EXPO,labdarúgó EB, Pécs 2010, 4-es metró, úszó EB Margitsziget).

Ez alapján a realitások talaján állva még ha LENNE IS RÁ PÉNZ, akkor sem tudnánk megrendezni, felépítnei egy ilyet. De ugye nincs rá 11 ezer milliárd forint.

Jó lenne ha nem ilyen hülyeségről álmodoznánk.

Athén meg kurva rossz példa, már ne haragudj, mert nekik megígérték az 1996-os jubileumi olimpiát, arra készültek, de Atlanta nyert, így 2004-gyel kárpótolták. Amúgy alapból ilyen ksi ország nem kapta volna meg ...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.06. 17:49:08

@TéÁ:

Ehhe, ma menekültem Beliczai Balázzsal együtt az ellenőr elől a villamosról.:) (Nem, nem vagyok bliccelő, ugyanis azt hittem, hogy lejárt a bérletem - meg se néztem, én barom -, és csak 2 megállót kellett volna kibírnom.:))

etimi 2009.01.09. 10:51:25

www.mtv.hu/videotar/?id=35974

Ajánlom mindenkinek aki nem látta a Magyar Kornéliával készült riportot, kis érdekesség...

süti beállítások módosítása