Áh, gyerekek, igazatok van, ez a 80 millió 500 embernek az Oktatási Minisztériumban ez lótúró!
Pécs Európa Kulturális Fővárosa 2010 projekt, ebben dolgozni, na az a tuti!
Kezdjük ott, hogy az EKF projekt 3 vezetőjének lakást béreltek. A Csukás házban (ami a Zsolnay-örökség része) lakik ugyanis még a mai napig is az EKF vezérkarának három egykori vezető egyénisége, a nemrégiben azonnali hatállyal eltávolított Mészáros András főigazgató, továbbá a táppénzen lévő Kende Márta főigazgató-helyettes és Szász Andrea kommunikációs igazgató.
Az egyéni kívánságok maximális teljesítésével a bérbe adandó lakásokat egyenként két és félmilliós költséggel berendezték, átadták, majd aláírták egy szerződést azzal a Ruzsa Csabával, aki akkoriban a cég pénzügyi igazgatója volt, ma pedig már az ügyvezetője. Eszerint a bérlők 2010. december 31-ig lakhatnak az ingatlanokban, ők fizetik a díjakat, de ha valami probléma adódna bármelyikükkel, a központ tovább fizet.
Dőlt a pénz itt, kérem szépen! Elvégre már egy diszkót lebontottak, szerintem meg is érdemelték!
Mészáros András főigazgató másfél milliós havi fizetést kapott, s idén júliusban 1,2 milliós sikerdíjat vett át. 2007 júliusi belépésétől idén szeptember végi távozásáig fizette a cég a vezetékes és mobiltelefon, valamint mobil internet-használatát. Felső határt nem szabtak számára, így 2,6 milliós számlát kellett a központnak kiegyenlítenie. A vezetők utazási és reprezentációs költségei 1,35 millióra rúgtak.
Kende Mária fizetése 1 millió forint volt, mellette 120 ezret kapott havonta lakhatási támogatásként. Mobiltelefonja havi költségének felső határa 50 ezer forint volt. Kende Mária összesen 21,3 milliójába került a társaságnak.
Szász Andrea munkabér gyanánt csupán 800 ezret vett fel, ő is megkapta a havi 120 ezres lakhatási támogatást, nála 80 ezer volt mobilköltség. Az ő ittléte 20,1 millióba került.
Említést kell még tenni a gépkocsivezetőről. Munkabérként 295 ezer forintot kapott, 62 500-at lakhatási támogatás címén, 5000 forint telefontámogatást, s idén novemberben 210 ezer forint jutalom ütötte a markát.
De most mindennek vége!
Már visszaadták a havi 180 ezerért bérelt autót a kölcsönadó kereskedőnek, leszorították a mobilbeszélgetés kereteit, megszüntetik a mobil internetezést, közös megegyezéssel megváltak Mészáros András gépkocsivezetőjétől, aki egyébként, legalábbis papíron, marketing projekt menedzseri posztot(!) is betöltött.
Vajon miért nem csodálkozom? Hogy az ország legeslegfontosabb projektjénél a sofőr a marketing projekt menedzser? A takarító vajon milyen pozíciót tölthet be? Sajtóreferens?
Csodálkozik még valaki hogy 400 nappal a kezdés így áll a nagyívű projekt?