Skip to content


       Szűrés lista

Egy millás bírság, face controllért

Ugyan az eset már márciusban lefutott, de érdemes vele foglalkozni, mert egy nagyon érdekes témát feszeget, nevezetesen: jogom van-e megszabni ki igyon a kocsmámban? Kíváncsi vagyok a Ti álláspontotokra is, úgyhogy összeollóztam ezt-azt lentre...

„Azt engedünk be, akit akarunk” – ez volt a végső érv a Mammut 2-ben található népszerű szórakozóhelyen, a Jam Pub-ban, amikor néhány roma fiatalnak állták útját a biztonsági őrök. Első körben arra hivatkoztak a biztonsági emberek, hogy a vendégek nem szerepelnek a VIP-listán, majd arra, hogy fiatalkorúakat csak 11-ig engedhetnek be, s addig csak 5 perc van hátra. Majd végső érvként – amikor a cigány fiatalok nem roma ismerőseit listás szereplés nélkül is beengedték volna – jött, hogy a „tulajdonos azt enged be, akit akar”.

A romák végül nem jutottak be és panaszt tettek a Nemzeti és Etnikai Kisebbségi Jogvédő Irodánál (NEKI), s az ügyben az Egyenlő Bánásmód Hatóság hozott határozatot egy éve: mind az üzemeltetőt, mind a biztonsági szolgálatot ellátó céget 500-500 ezer forintra bírságolta.

 

„Bármilyen szépen is öltözöm fel, így is előfordul, hogy nem engednek be valahova” - mondta a fenti történet egyik szereplője. Magyarországon is egyre több helyen, a mechanizmust felvállalva alkalmazzák a nyugaton is elterjedt „face control” intézményét, vagyis amikor az ajtóban álló biztonsági ember ábrázatunkat és ruházatunkat végigmérve dönti el, hogy beléphetünk-e az adott vendéglátóipari egységbe vagy sem.

Egy pesti romkocsma biztonsági őre eképpen foglalta össze a munkáját: "a színes bőrűekre kell figyelnem, tudod mire gondolok, bár a négerek, legalább hozzák a pénzt".

"Nem fizetem be a bírságot, mert nem tudom elfogadni a döntést" - mondta a hvg.hu megkeresésére Jungwirth István, a megbírságolt Expol Kft. ügyvezető igazgatója. Ez visszaélésekre is lehetőséget teremt, hisz konkurens cégek egymásra küldhetnek például roma fiatalokat, s olyan sérelmekkel fordulhatnak a hatósághoz, ami meg sem történt.  Jungwirth, aki azt is nehezményezi, kérelmezték, hogy a külföldön lévő – az ügyben érintett - munkatársuk hazaérkezése után tehessenek nyilatkozatot, de az EBH ezt nem várta meg, bizonyíték nélkül, csak a panaszos fél meghallgatása alapján hozta meg döntését. "A másik esetben pedig azért nem vehetett részt a kollégám a saját tárgyalásunkon, mert nagy testű és kopasz, és hatóság szerint megfélemlítette volna a panaszost. Csak kérdezem, ez nem diszkrimináció?"

A korábban rendőrként is dolgozó ügyvezető szerint a szórakozóhelyek esetén alkalmazott „face control”-ra szükség van ahhoz, hogy  "színvonalat tudjanak tartani". "Nem kisebbségi, társadalmi hovatartozása miatt nem engedünk be valakit, hanem azért, mert esetleg nem megfelelően öltözött fel, vagy nem megfelelően viselkedik, de az is előfordul, hogy a rendezvény meghívós, vagy tagsági kártyához kötött. A kollégáim nem előítéletesebbek, mint bárki más a magyar társadalomban, de aki több éve dolgozik ebben a szakmában, nehezen vonatkoztat el a tapasztalataitól. Nem az a baj, ha egy helyre romák, afro-amerikaiak, vagy más kisebbségek tagjai mennek szórakozni, de mindenkinek - a magyaroknak is - be kell tartaniuk a szórakozóhely házirendjét és a társas együttélés alapvető normáit, és nekünk rendezvénybiztosítóknak meg kell találnunk azt az optimális és kényes egyensúlyt ahol az összes szórakozni vágyó vendég érdeke érvényesül."

"Egy nyitott vendégkörű szórakozóhely, akkor alkalmazhat face controlt, ha annak feltételei a hely szabályzatában rögzítve vannak – lehetőleg írásban. Vagyis a tulajdonos előre meghatározza és következetesen számon kéri például, hogy a belépő vendégen milyen ruha van, vagy miként kell viselkednie, ha a helyen tartózkodik, esetleg azt, hogy nem lehet ittas. Ez a gyakorlatban tehát azt jelenti, hogy bárki bárhol mulathat, kivéve, ha egy hely tulajdonosa által támasztott – nem diszkriminatív feltételeknek – nem felel meg” – magyarázta Dénes Balázs, a Társaság a Szabadságjogokért (TASZ) elnöke.

A RIO-ba például nem engednek be, ha rövidnadrágba érkezel, legyen bármilyen forró nyári este. A táskával érkezel, szintén nem engednek be, szó szerint azt mondták nekünk, a konkurens Zöld Pardon csomagmegőrzőjébe helyezzük el a táskát, és utána bemehetünk.

Ha valakit hátrányos megkülönböztetés ér nemzeti, etnikai kisebbség tagjaként, akkor a NEKI vagy más civil jogvédő segítségét is kérheti. Az eset vizsgálata után a szervezet a peres eljárásban is képviseli a panaszost. A 2005 óta működő Egyenlő Bánásmód Hatósághoz (EBH) azonban nem csak a származása miatti megkülönböztetés miatt, de a törvényben felsorolt védett tulajdonságok (pl. homoszexualitás, fogyatékosság, terhesség) mindegyike miatt elszenvedett diszkrimináció esetén kérhető segítség. Az eljárások során fordított bizonyítási kényszer van, vagyis a megvádolt félnek kell bizonyítania, hogy nem igaz a panaszos állítása. "Egészen pontosan megosztott bizonyítás van, eszerint az eljárást indító félnek kell valószínűsítenie, hogy hátrány érte, és hogy rendelkezik védett tulajdonsággal míg az eljárás alá vont félnek kell bizonyítania, hogy az egyenlő bánásmód követelményét megtartotta, vagyis, hogy nem diszkriminált."

Címkék: közélet

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr14861180

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Konzervatórium 2009.01.07. 10:42:02

Miért nem Budapesten nyílt meg a Studio 54?Egyrészt azért, mert amikor megnyílt a Studio 54, akkor itt éppen komcsik voltak, akik nyilvánvalóan elítélték volna a dekadens imperialista nyugati partikultúrát.Ami viszont még valószínűbb, az az, hogy valószín…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.01.06. 15:53:34

Drága Barátaim!

Kígyót melengettünk a keblünkön, szellem a kizsákmányoló posztkommunista elit által vezetett rendszer kiszolgálója.

Határolódjunk elfele tőle...

:)

mind2 (törölt) 2009.01.06. 15:53:42

@derelyegrádi szellem: egyébként az tök jó, hogy jogvégzett vagy, ha jön a fecser majd te lészen a védőbástyánk :::))))ne izgulj, rád még marad pénzünk XD te kis anyagias xd

mutant · http://universal.blog.hu 2009.01.06. 15:58:17

15 éve van kocsmánk,és igenis fenntartjuk a jogot arra,h nem engedünk be akárkit!Ezek törnek-zúznak,lopnak,...
Néha kifigyelik,h mikor nincs olyan vendég,aki visszatarthatná őket,és bejönnek,h adjon a pultos csaj 10 ezret vagy megverik..És vmikor viperával!Amúgy meg,ha hátrányos helyzetűek,akkor a pénzt ne bulizásra költsék!!!!!!!!!!

mutant · http://universal.blog.hu 2009.01.06. 16:00:45

Nálunk ki van írva,h: Kiszolgálás csak Törzsvendég kártyával rendelkezőknek!

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.06. 16:03:27

@mind2:

Nem igaz, én mindig sokat iszom.:P

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.06. 16:05:25

@Seduxen:

Igazából a nickje is inkább a szocialista szellem vasútjára hajaz. Tudtam ám.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.06. 16:06:59

@mutant:

Dikkmán, instállom, az ulti kártya nem-e jó-e?:)

A_Harlem_Fekete_Führere 2009.01.06. 16:07:13

Amikor Dublinban a Temple Bar valamelyik szórakozóhelyére (már nem emlékszem tisztán melyikre- talán a Fitzsimmons ;) ) készültünk bemenni engem is megállított a biztonsági őr mert eléggé részegnek néztem ki (és az is voltam). De beengedtek, miután aránylag artikuláltan sikerült válaszolnom a "jól érzed magad?" kérdésre. Nem szokatlan szerintem arrafelé. Hadd döntse el minden hely kit enged be és kit nem szerintem. Azért ez nem egyenlő egy Juden Verboten felirattal, még ha sokan annak szeretnék is láttatni.

derelyegrádi szellem 2009.01.06. 16:19:50

"rád még marad pénzünk"

Majd nézd meg utánam! :-)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.01.06. 16:20:07

Mj: Ez az! Ő Bástya elvtárs :)))

KennyOMG · http://etkt.blog.hu 2009.01.06. 16:24:20

OFF Ez az igazi vastagbőr kávé helyett: index.hu/politika/belfold/szdsz090106/

Sándor Klára és Magyar Bálint szerint felháborító, hogy Magyarországon az emberi jogokra hivatkozva próbálnak még mindig sokan védelmet nyújtani az emberi jogokat megsértőknek. [...]

A társadalmi elit egy része továbbra sem hajlandó felismerni és elismerni, hogy az erőszak védelmét semmilyen jog nem teheti szalonképessé, sem az utcán, sem otthon, zárt ajtók mögött - olvasható a két politikus közleményében.

[...] „Fölháborító, hogy Magyarországon a jog eszközeivel, ráadásul az emberi jogokra hivatkozva próbálnak még mindig sokan védelmet nyújtani az emberi jogokat megsértőknek [...]" - fogalmaztak.

A bonusz taktust Feri húzza: „Gyurcsány Ferenc szerint úgy tűnik, mintha a köztársasági elnök a családot fenyegető, bántalmazó vagy rettegésben tartó férj jogait erősebbnek tartaná, mint azokét, akiket fenyeget, bántalmaz vagy rettegésben tart”.

Horizont 2009.01.06. 16:29:23

A 80'-as években amikor még vadul tombolt a szocializmus, a munkahelyemen segédmunkásokat kerestek ezerrel, akkora hiányuk volt. Mégis kiadta a vezető a portásnak, ha cigány jön már betelt a hely.

A városunkban nyaranta a Fő-téren nagyon sokszor koncert volt. De már nem lehet odamenni, mivel ingyen van ellepték a teret a cigányok és félelmetes köztük állni. Lehet, hogy mégha a fradi keménymagba sodródnék se félnék annyira....Ez van!

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.01.06. 16:32:34

Szerintem ennek a bírságnak és a körülötte lévő felhajtásnak simán van fél millányi reklámértéke. :o)

derelyegrádi szellem 2009.01.06. 16:38:13

FFF

Így van. Ha mostantól valakik tanakodnak, hova menjük szórakozni, akkor sokan a Jam mellett fognak dönteni, mert nekik már papírjuk is van róla, hogy oda nem engednek be cigányokat.

Tzimisce · http://tzimisce.blog.hu 2009.01.06. 17:37:12

@derelyegrádi szellem: Nem tudom, hogy azóta javították-e, de ha NEKED válaszolnak, akkor csak NEKED sárgával jelenik meg. Könnyebb megtalálni a sok komment között, hogy mi megy neked :)

Egyébként egyetértek, tényleg jó reklám ez most így nekik.

Dr Minimum 2009.01.06. 17:41:12

/Rasszista/Elég lett volna kiírni az ajtóra:

Munkalehetőség! vagy hogy: Fejbőr koncert éjféltől. Esetleg: péntek esténként könyvklub

Kösz jól vagyok! Ne tessék aggódni! · http://tudtad.blog.hu 2009.01.06. 17:41:54

előítéletben nincs hiány. igaz én sem szeretek olyan helyen bulizni, ami tele van moréval

Marcellusca 2009.01.06. 17:53:20

@több_szem_többet_lát: Ez sok esetben nem előítélet, hanem tapasztalat.

Marcellusca 2009.01.06. 17:54:30

@Seduxen: És Ő fog riogatni a Szocialista Szellem Vasútján? :D

lampaules 2009.01.06. 18:04:07

@Horizont: ha nem lilába mész a fradi b-középbe, semmi bajod nem lesz. A legnagyobb huligánnak is elég ha odaszólsz hogy hajrá fradi vagy kisteleki kurvaanyját, még át is karol:D

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.01.06. 18:16:01

Na nem olvastam végig a baromságokat, a lényeg:

Egy akármilyen szórakozóhely hadd döntse már el kit enged be. Nagyon sok plakáton kint szokott lenni az a szöveg, hogy a beléptetés jogát a rendezőség fenntartja. Magyarán azt enged be akit akar.
Igaza van a tulajdonosnak, hiszen fent kell tartania a szórakozóhely színvonalát. Tudjuk, hogy a romákok hogyan szoktak viselkedni, pláne ha négyen összedobnak egy kis Heinekenre. :D

A facecontrol egy nagyon jó dolog.

Fiatal vagy? Nem jössz be.
Ápolatlan vagy? Nem jössz be.
Susogós melegítőbe jöttél? Nem jössz be.
Esetleg nem tetszik a pofád? Nem jössz be.

Bevett szokás az is, ha roma hordák próbálnának bemenni egy disco-ba, a biztonságiak udvariasan közlik, hogy " zárt körű rendezvény".

Most őszintén, melyikőtök bulizna szívesen 30-40 suttyó dízelgyerekkel? :D

Redcap 2009.01.06. 18:17:02

Nálunk van egy kocsma, a Bástya. Vincenzo, a csapos figura szó nélkül kihajítja a cigányokat, és ha panaszkodnak csak annyit mond, hogy "Fehér Bástya, nem barna!". Ha lesz kocsmám, én is így fogom.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.06. 18:19:21

@KennyOMG:

"az erőszak védelmét semmilyen jog nem teheti szalonképessé, sem az utcán, sem otthon, zárt ajtók mögött - olvasható a két politikus közleményében."

Teljesen egyetértek! Ha tehát egy adott településen sok kátrányos helyzetű követ el erőszakos bűncselekményeket, akkor lécci, ne legyenek már rasszisták azok, akik szimplán nem szeretnének félni, és ne legyenek helyzetüknél fogva védettek azok, akik elkövetik az erőszakos bűncselekményeket.

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.01.06. 18:22:40

"A romák végül nem jutottak be és panaszt tettek a Nemzeti és Etnikai Kisebbségi Jogvédő Irodánál (NEKI),"

Mellesleg ha a retkesek így tudják hova kell fordulni, amikor diszkriminálják szegínyeket, akkor a munkaügyi központ címét is beírhatnák a lopott telcsibe.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.06. 18:22:56

@Redcap:

Nálunk is van egy Bástya nevű kocsma, de oda eddig szerintem egyetlen cigány sem próbált bemenni, mert teli van kopasszal...:)

k9 2009.01.06. 18:23:00

Írtam délelőtt egy paródiát az "Egymilliárd telepfelszámolásra" reagálva, de ide még jobb. Engedelmetekkel idézem önmagam, ide is bemásolom. Aki olvasta ott is, bocs:

__________________________________________


Tóth Géza bíró gondterhelt arccal nézegette az ügy iratait. Végignézett a tárgyalóteremben ülőkön, és tudta, ez nagyon nehéz ügy lesz. Száraz torokkal megszólalt, miközben egy forró csésze kávéra gondolt:
- Tehát a felperes fenntartja azon állítását, hogy az alperes azért nem alkalmazta őt, mert roma származású?
Kovács Zoltán ügyvéd felállt. Vett egy mély levegőt, és igyekezett minél nagyobb hatásszünetet tartva előadni a mondandóját. A tárgyalóterem elhalkult. Mindenki érezte, hogy itt valami nagyon nagy dologról van szó. Zoltán úgy döntött, belekezd. Pillanatok alatt lefutott előtte a jövő. Látta az újságok címlapján önmagát, a harcos kisebbségvédő ügyvédet, a TV szerepléseket. Nem is baj, gondolta, itt az ideje lecserélni a kocsit, és akkor talán az a bögyös kis büfés hölgyet is meg lehetne fűzni, komoly jogvitát kezdeményezni a gömbölyű formáival.
Kifújta a levegőt, és gondosan, a szavakat nyomatékosan ejtve, hogy az újságírók is érezzék, belekezdett:
- Tisztelt bíróság! Az ügyfelemet megalázták emberként, magyar állampolgárként, romaként. Napok óta nem tud aludni, mert munkát szeretett volna kapni, de onnan elutasították. Nem mondták ugyan, hogy a származása miatt, de minden megnyilvánulásból ezt érezte. Természetesen jogi védelmet kért, amelyet én -átérezve helyzetét - ellenszolgáltatást nem kérve nyújtok neki.

A bíró az alperes védőjére nézett.
- Ügyvéd úr?

Vastag Béla ügyvéd nem volt valami jó hangulatban. Tudta, hogy ilyen esetekben a munkáltató kötelessége, hogy bizonyítsa, nem hátrányos megkülönböztetés miatt történt az elutasítás. Ez egy vesztes helyzet volt. Talán peren kívül meg kellene egyezni, egymillióval esetleg megúsznák. Kovács ügyvédre pillantva azonban tudta, ez a történet nem erről és nem ennyiről szól.

Hirtelen felébredt benne a kisördög. Itt már nincs vesztenivaló, belefér egy kis hazárdjáték.
Pókerarccal azt mondta:
- Tisztelt bíróság! Az ügyfelem nem ilyen megfontolásból nem alkalmazta a felperest, már csak azért sem, mert nem is volt tisztában azzal, hogy roma.

Tóth bíró azt hitte, nem jól hall:
- Bocsánat, ügyvéd úr? Mit mondott?

- Megismétlem, tisztelt bíróság. Nem volt tisztában vele, hogy roma. Sőt, én magam sem tudom, hogy a felperes roma. Honnan lehet azt egyáltalán tudni?

Kovács ügyvéd üvöltve pattant fel:
- Mit képzel! Hát nézzen rá!

Vastag ügyvéd egyre inkább nyeregben érezte magát:
- Már megbocsásson, de ránézésre kell eldönteni?! Egyébként nem tudom, szerintem nem roma. Bíró úr?

A bíró kezdte úgy érzeni, hogy itt lenne az idő a golyóstollát kettétörni és a darabokkal mind a két felet megdobálni.
- Kérem fejtse ki, ügyvéd úr, hogyan érti a nem roma kifejezést.

Vastag egyre jobban érezte a fonalat:
- Úgy értem bíró úr, valóban lehetséges, hogy a felperes esetleg az átlagosnál erősebb pigmentekkel rendelkezik, de ez Magyarországon a népesség keveredése miatt természetes. Kérem a bíróságtól szakértő kirendelését, aki nyilatkozik arról, hogy a felperes roma-e, és az ügyfelem ezt képes volt-e eldönteni a felvételi során. Amennyiben nem, akkor ez nem lehetett az indoka az elutasításnak.

A bíró már tudta, hogy elfogultságot jelent be. Ez egyre rosszabb irányba megy. A látszat kedvéért azért a felperes ügyvédjéhez fordult:

- Mit szól mindehhez a felperes ügyvédje:

Kovács vérvörös arccal mondta:
- Ilyen szakértő természetesen nincs! Azért roma, mert annak vallja magát!

Vastag széles mosollyal az arcán szólásra emelkedett:
- Az ügyfelem szeretné bejelenteni, hogy ő már régóta romának vallja magát! Emiatt ő is roma, így nincs szó származási diszkriminációról.

A hallgatóság közül néhányan felnevetettek....

k9 2009.01.06. 18:23:56

És természetesen paródia, senkit nem akar megbántani. Amolyan jogi ördög ügyvédje poén :)

Gyara 2009.01.06. 18:24:20

Tényleg jó reklám, ha budapesti lennék én is oda járnék! :)
De nem hiszem hogy ez egy tudatos reklámfogás volt részükről. Inkább csak azt szerették volna ha ezután is normális vendégeik lennének és a hasznot nem asztalosra meg festőre kellene költeni (amíg van....)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.06. 18:24:51

Na jó, kegyesen megbocsájtok.:P

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.06. 18:27:17

@Gyara:

Én a környéken lakom, és cigányok nélkül is sok ott a kötekedő meg hmcs, ráadásul a disco nem tartozik az időtöltéseim sorába, úgyhogy én kihagyom.

ermi50xn6j2 (törölt) 2009.01.06. 18:27:37

Bocsánatot kérek Tőletek, hogy nem a mostani témát érintem, mert szeretném megosztani veletek egy tegnapi későesti élményemet. A Hír tv alkalmanként be szokott mutatni kommentár nélküli képeket a világban történt eseményekről. Tegnap este is műsorzárás előtt egy másfél percben mutatott képeket egy temetésről. Nem a több mint ötszáz palesztin , hatvanháron kisgyerek temetéséről, nem,! Az egyetlen -még tegnap este- meghalt izraeli katona temetéséről. A képek után közvetlenül a Magyar Himnusz következett. Nem tudom, csak nekem van valami furcsa képzetem az egymásutánisággal kapcsolatban?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.06. 18:41:23

@ermi50xn6j2:

Véletlenül nem éjfél előtti pár perces szünet volt, amit "kommentár nélküllel" töltöttek ki? (Általában azzal szokták.) Mert ugye éjfélkor van a Himnusz, és gondolom utána tényleg az általad említett műsorzárás volt. Egyébként gyakorlatilag az egész európai közvélemény a palesztinok javára elfogult, sorozatos tüntetéseket is szerveznek.

derelyegrádi szellem 2009.01.06. 18:45:14

@k9:

Igen ez már eredeti helyén is tetszett, mivel pont azt a kérdést feszegeti, ami engem is foglalkoztat.

Ps. neked is besárgult? :-)

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2009.01.06. 18:48:42

Először úgy voltam, hogy fogadalmam szerint átgördülök ezen c-kategóriás cikken - mondom nem háborgatom az itteni intellektuális csevejt xD, de aztán úgy gondoltam teszek egy próbát valamivel: Megnyitom a ciket, Ctrl+F (keresés) és bepötyögöm a "bezu" kulcsszót. S voálá:

Marcellusca 2009.01.06. 14:09:38
"@pipboy2000:" Mi van Bezu, nicket váltottál? :D "

A válaszom pedig:

Igen, b+, eltaláltad! Sőt, 55.436 db nickem van amelyikkel feszt liberálulok a blogszférán. Sőőttt, a szadeszt is én egyedül grundoltam, akiket a tívíben látsz azok csak fizetett színészek, én állok minden liberalizmus mögött. Én, egyes egyedüüüül. :O

ermi50xn6j2 (törölt) 2009.01.06. 18:54:44

Mj!

Lehet, hogy nem értünk eggyet, de én inkább egy palesztin kisgyerek temetéséről adtam volna le képeket. Amúgy pedig -lehet, hogy elfogult vagyok-a hazájukért küzdők mellett vagyok, s ezek nem az izraeliek.

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.01.06. 18:55:15

@Bezuhov:

Mindig is tudtam, és most húdefelmetnavérnyomásom. Bezuhovot azonnal el kell Holokausztolni, majd belőni a Dunába! Na erre iszok még egy kávét!

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.01.06. 19:13:36

Jancsibohóc nagy H-val írta a holokausztot! Azonnal elhatárolóóóódni!

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.01.06. 19:18:01

Azért Gázában, most megcsinálták a világ legnagyobb koncentrá...izé...táborát, nem gondoljátok?

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.01.06. 19:21:44

Ebbe a gázai dologba szerintem menjünk bele akkor, amikor születik róla egy post ;) Meg különben is azok tökre nagy nácikok, hiszen nem engedig a babóknak át azt a kis területet sem. Így van? Na most kell elhatárolódni!

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2009.01.06. 19:26:49

@Jancsibohóc:

"Ebbe a gázai dologba szerintem menjünk bele akkor, amikor születik róla egy post ;)"

tán Gázába is berongyoltak a cigányok ???

k9 2009.01.06. 19:35:19

derelyegrádi szellem 2009.01.06. 18:45:14
@k9:

Ps. neked is besárgult? :-)

______________________

Bocs, mi sárgult be ??? :) Nem teljesen értem. A nickem, ha belépek, mindig besárgul, ha valaki beírja a kommentjébe.

El Paso-i macho 2009.01.06. 20:30:56

Na ebböl is látccik az igasság: a magyarok mocskos nácik, ki kell belölük nevellni a rasszista géneket!!!!!!
A romáknak elegük van abbol hogy nem élhetnek tejjes életet itt!!!!!! csak a büdös magyarok bulizhattnak?????
Az egész azér van, mer a magyar az mindig irigykedett a romákra mer azok tudnak mulatni!!!!!

A dzsungelban is kire irigykeddtek a tetves magyar gádzsok????? A BÓDI GUSZTIRA!!!!!!!!!!! mer ö tud élni..........

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.01.06. 20:41:46

Az E.B.Hatóság hivatalos határozata:
www.egyenlobanasmod.hu/data/133-2008.pdf

Ha egyenként elolvassátok a beszámolókat, akkor tényleg vérforraló a sztori, ha egymás után az összeset, akkor pedig kurva nagy vicc :o)

-Aktuális kedvenc 1:
" nyugodtan mehetnek az ombudsmanhoz vagy egyéb helyre, de legfőképp mehetnek a roma
barátaikhoz, különben is nőkkel nem tárgyalnak." xD

--
"Végül nem mentek be(!!), visszafordultak, és beszélgetni kezdtek a biztonsági őrökkel, akik különböző okokra hivatkoztak."

"Miután kijöttek(!!!), elhatározták, hogy odamennek mindannyian, hogy megbeszéljék, miért
nem engedték be kérelmezőket."
--

-Aktuális kedvenc 2:
"A tanú elmondta, hogy a történteket követően beszélgettek a gyerekekkel arról, hogy hogyan kell erről gondolkodni a cigánygyerekeknek. Elmesélte nekik, hogy „ nem helyes ez a mentalitás, hogy ahol
kidobnak, ne menjetek oda többet. Az a helyes gondolkodás, hogy az ilyen helyet, ahol ezt teszik,
azt meg kell szüntetni, mert minél többen lesznek, akik ez ellen szót emelnek, akkor ezzel példát
mutatunk más roma emberek számára is. …"


-B.A. (exTulaj) nyilatkozata a 6. oldal közepén kezdődik, érdemes azt is...

Aki felfedezi mind a 64 különbséget, az vendégem egy bambira

ps.: Bocsi, ha szétszórt a komment, de olvasgatom a többi határozatot is.
Ja, és az "EBH/44/14/2007" ügyszámú doksi egy igazi gyöngyszem. :o))

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.01.06. 20:54:41

@bangojoco: B+ hülyegyerek, majdnem megint átvertél :o)

Elolvastam a korábbi kommentjeidet és úgy emlékszem, hogy tartozom egy bocsánatkéréssel: az a kaktuszanális szöveg nem volt méltó hozzád, szóval bocsi :o)

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.01.06. 20:56:01

@derelye vágó: Mondom,hogy engem is megszopatott egyszer :o)

Gyara 2009.01.06. 21:01:41

Már csak azt nem értem, hogy ahol nem látnak szívesen oda miért olyan jó bejutni, hogy ezek ennyit könyörögtek a biztonságiaknak????
Mennyivel lettek volna előrébb ha bemehetnek és 5 percen belül szégyenszemre kidobják őket???
Bár köztudott hogy nincs szégyenérzetük, tehát ez mégsem volt tőlem olyan komoly érv...

ermi50xn6j2 (törölt) 2009.01.06. 21:17:59

misikeh!

Megnéztem a videót. Megvallom őszintén, 58 évesen is ,megbolygatott. Gondolod levetítenék egy magyar tv-ben? Mintha részben is, de talán engem igazolna. Köszönöm a videót!

ermi50xn6j2 (törölt) 2009.01.06. 21:26:37

bangojoco!

Jól Átvertél! Most ,gondolom mulatsz magadban, Elnézést a-félseggfejért és a csecsebogyóért!

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.01.06. 21:44:40

@Gyara: Azért, mert ők ROMÁK, mi meg nemecseki jelzővel vagyunk kénytelenek írni a "magyar" szót, hát ezért! :o)

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.01.06. 21:52:50

@ermi50xn6j2: Na, ugye, hogy egy kis köcsög ez a bangojoco?

Az ilyet, én olyan vagonba zárnám, aminek az oldalára az van írva, hogy "férőhely: 60 ember, vagy 6 vágómarha"

Ha nem lenne ennyire meggyőzően hiteles, még kedvelném is a gyereket :o)

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.01.06. 22:52:31

www.egyenlobanasmod.hu/data/44-2007.pdf

Szóval a védett tulajdonságok körébe beletartozik többek között "a nem, faj, bőrszín, nemzetiség, anyanyelv, fogyatékosság, családi állapot, vallási vagy világnézeti meggyőződés, életkor, társadalmi származás."

Igazából csak az bassza szét a csőrömet, hogy velem egykorú roma emberkék miért kapnak lakást, házat és a minimálbér sokszorosát meghaladó segélyt, amikor nekem még legalább 30 évet le kell dolgoznom ahhoz, hogy egyáltalán esélyem legyen az ilyesmire?

Szellem: Fel -e tudom -e jelenteni a gyurcsányékat az egyenlő bánásmódról szóló követelményének megsértése miatt?

Válaszod előre is nagyon köszönöm, a kártérítés 30%-a a Tiéd, azért csak 30, mert zsidrák vagyok és azt is lealkuszom 20-ra! :o)

ps.:
(A zsidrákokat csak a vallási meggyőződés miatt hoztam elő, amúgy nincs semmi bajom a zsidrákokkal, csak tényleg kell valami indok. Sajna, ha azt írnám, hogy magyar, adózó emberke vagyok, ez így kapásból fél millámba kerülne, így ettől a lehetőségtől a legőszintébben elhatárolódom!)

Gyara 2009.01.06. 23:17:16

@Félkupica_Fehér_Főnök: Szóval a védett tulajdonságok körébe beletartozik többek között "a nem, faj, bőrszín, nemzetiség, anyanyelv, fogyatékosság, családi állapot, vallási vagy világnézeti meggyőződés, életkor, társadalmi származás."


Tehát ha egy rasszistát bármilyen módon hátráltatunk szent céljai megvalósításában mi is kirekesztő aljas rasszisták leszünk? :-O
De ha mi is rasszisták vagyunk akkor nem rekeszthetjük ki őket.....

:D:D


Azzal pedig teljes mértékben egyetértek hogy igen nagy baj az hogy a cigóknak csak úgy házatépítenek. Azért mert én fehér vagyok mikor kapok bármit is az állambácsitól? A sok sarcon kívül????

Ja és megnyugtatlak neked 30 év munkával max 20000ft nyugdíjra lesz esélyed.....

z 2009.01.06. 23:43:59

Azokra a helyekre ahová én szoktam járni, elég sok fiatal jár és sok közöttük a külföldi, erasmusos, mindenféle cserediák. Van arab, török, olasz, spanyol, csomóféle mediterrán népség, megjelennek egy ingben meg egy jobb pulcsiban és még soha nem láttam, hogy elhajtották volna őket. Pedig simán cigánynak nézném mindet, ha piros-fekete motorosdzsekiben, vagy fehér gatyában, energie pólóban és fuxszal jelennének meg. Nem lehet, hogy az utóbbi volt itt is a baj?
Egyébként is, ha nem engednek be egy helyre (mondjuk engem eddig sose küldtek el, bár olyan volt, hogy később kidobtak mert berúgtam és elaludtam :)), akkor megyek máshová, nem még apámat kezdem el hívogatni.

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.01.06. 23:44:58

@Gyara: 30 év múlva leszek 55 éves... a nyugdíjas korhatár 2039-ben legalább 70 év lesz már, ugyi Te sem gondolod komolyan, hogy meg fogom érni a 20e Ft-os "gázártámogatást".

Azt megértettem, hogy szopóágra kerültem pusztán amiatt, mert későn születtem, csak azt nem értem meg soha, hogy a későbbi esélyeimet miért kell szétba..szkurálni azért, hogy a mostani ingyenélőknek teljen minimum egy plazmatévére és dvd-lejátszóra, meg persze áramra, ami nélkül a plazmát működtetni nem tudják...

Nekem nyugdíjas éveimre elég lenne a mostani fizetésem 50-60%-a.
Akkor már nem járnék el bulizni, nem segíteném az idős hozzátartozóimat, nem járnék suliba, nem kellene ennyit fizetni a bkv-ra.
Reggel mindenkit félrelökve feltolakodnék a 86-os buszra, hogy időben odaérjek a piacnyitásra, és hogy meg tudjam venni a még friss zsömléimet... Az igazán elkeserítő az, hogy akkorra már kb. annyi lesz a nyugdíjam, amit a parkokban találta sörösüvegekből be tudok váltani, és ezt komolyan gondolom, "most elbaszunk mindent a szavazatokért, aztán had' szóljon! Addigra úgyse mi leszünk kormányon, vagy ha igen, akkor ráfogjuk az előttünk lévőkre!"

Amúgy pedig egyetértünk teljesen, a 20k nyugdíjat vicceskedve írtad, csak az a különbség, hogy Te nálam sokkal optimistább vagy. :o)

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.01.06. 23:49:43

@z: szimpla kert, szimpla kávézó, Castro, ööö corvintető... hova szoktál járni?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.07. 00:31:38

@ermi50xn6j2:

A Hír TV kábé minden este bemondja, hogy aznap hány szerencsétlen palesztin gyerek halt meg. Egyébként honnan tudod, hogy nem értek egyet, azért, mert elfogultságról írtam? A szimpatizálás eleve elfogultságot jelent. Egyébként a magam részéről a konfliktust egyáltalán nem tartom újkeletűnek, és eszem ágában sincs döntőbírónak lenni olyan helyzetben, amikor nem lehet. Az egyik nővéremnek volt pár évig palesztin barátja - én is ismertem a srácot, minden tiszteletem az övé -, nekem meg van egy régi ismerősöm, aki izraeli alezredességig vitte, és például a kezei között halt meg egy támadás során az egyik legjobb barátja. Úgyhogy köszönöm, de nem teszek igazságot, és meghagyom neked a döntést, amit úgy tűnik, könnyűnek hiszel, mivel nyilván nincsenek mindkét oldalról ismerőseid, hozzád közel álló személyek. Ráadásul ha most felsorolnám az összes tényezőt, ami a szemem előtt lebeg, asszem még fél óráig gépelném a kommentemet. De inkább el se kezdeném a vitát, mert túl sok időt vinne el az életemből.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.07. 00:35:48

@bangojoco:

Szerintem te kamu vagy, esetleg többen segítenek, hogy összehozz egy ilyen kommentet.:) Tényleg, hogyhogy van egyáltalán neted a putrisoron?:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.07. 00:40:15

@Gyara:

Mii, akkor lesz még nyugdíj?:)
Egyébként megnyugodtam, hogy bangojoco csak a kamut tolja.:)

z 2009.01.07. 01:20:01

@Félkupica_Fehér_Főnök:

Szimpla kertbe sokáig, de oda már pont azért nem, mert megszállták a külföldiek és tele van, mindig. Drága is.
De a Kisszimpla még jó, aztán Instant (bár az is kezd a Szimpla sorsára jutni...és szintén nem olcsó), ha jó koncert van akkor Gödör, ritkán Kuplung és kisebb kocsmák. De lassan egy késdobálóba nem tudsz bemenni úgy, hogy ne hallj rögtön külföldi beszédet. Ami megjegyzem, nem baj, amíg nem jönnek az angolok szétcsapni a berendezést és pucéran fölmászni az asztalomra miközben én egy csajt fűzök:) (megtörtént eset).

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.07. 02:27:44

@z:

Piliscsabára járok egyetemre, így nem ritkán a Pázmányhoz legközelebbi kocsmában is el szoktam tölteni az időt, ahol diszkós gyerek meg cigányok is megfordulnak. (Akik egyébként dolgoznak, és nem túl hangos emberek.) 5 év alatt még egyszer sem láttam balhét, a legtöbb ember ismeri egymást, ingyen van a biliárd, 160 egy házmester, és 220 körül vannak a közepes sörök. Pesten is gyakorlatilag csak kiskocsmákat látogatok, és teljesen stabil, megbízható, megfizethető helyek. Külföldit gyakorlatilag még egyet sem láttam, és eddig egyszer jöttek ki a rendőrök a kocsmához hajnali 2 körül, mert lakossági bejelentés érkezett csendháborításról, és már vagy 2 és fél órája záróra volt.:) (Azaz a pincehelyiség ajtaját nyitva hagyták a távozók, az aludni nem tudó holdkóros öregnénike pedig meghallotta a kiszűrődő zeneszót.) Amúgy meg ha egy jó koncertet akarok összekötni ülőhelyes ivászattal, akkor ritkábban elmegyek a Wigwamba.

Tzimisce · http://tzimisce.blog.hu 2009.01.07. 04:12:55

@ermi50xn6j2:
Ha a pénzcsinálós Google videóra gondolsz, megjegyezném, hogy sok csúsztatás van benne, bár nem néztem végig csak a 8-tól a 16-ik percig.
Végig fogom mert kíváncsi vagyok rá, de sok hülyeségről beszél, és mintha nem lenne tisztában néhány fontos makrofolyamattal...

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.01.07. 07:10:31

Főnök

Azért ne felejtsük el Bangójocó klasszikusát: :)

"akinek a neve fehér fönök az nekem ne mondgya hogy nem NÁCI"

molaris 2009.01.07. 08:07:12

Feleim, egy példa a feliratra:
"Tisztelt Vendégünk! Felhívjuk figyelmét, hogy a vendáglátó egységünket, csak előzetes norma/face kontroll után látogathatja!
A Tulajdonos"

molaris 2009.01.07. 08:17:14

@Félkupica_Fehér_Főnök:
Ezt a határozatot saját hatáskörben vizsgálhatnák, mint maguk elleni feljelentést.

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.01.07. 08:38:59

"...az eljárást indító félnek kell valószínűsítenie, hogy hátrány érte, és hogy rendelkezik védett tulajdonsággal... "

Tehát az, hogy vaklaki cigány, az védett tulajdonság ma MO.-n.
Végre hivatalos szövegben is olvasható.
Nagy megkönnyebbülés.

Combi a ballibes Ferkófan 2009.01.07. 08:57:24

"Nem az a baj, ha egy helyre romák, afro-amerikaiak,"

Milyen afroamerikaiak? Nem az USA-ban vagyunk bazzeg, négerek oszt cső.

Carnivora (törölt) 2009.01.07. 09:54:00

Itt felénk még a környékben is bezárt a legtöbb szórakozóhely a szegény elnyomott cigányság szórakozási szokásainak következtében ... maradt pár kocsma abból is az él meg ahonnan kihajítják ezeket. -

Carnivora (törölt) 2009.01.07. 10:05:29

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.01.06. 16:32:34

Ez jogos :D szerintem is simán megéri a tulajnak kicsenget fél milkát szerepelt az összes nagyobb lapban pár tv-ben, hogy milyen jó kis csehót üzemeltet nem engedik be a cigusokat tuti nőni fog a forgalma. -

laló 2009.01.07. 10:09:36

gratula Jungwirth úr és Doszpot úr csapatának a reklámért!
aki színezék nélkül szeretne mulatni ezentúl tudja hova kell majd menni ;-)

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.01.07. 10:26:12

@laspalmas: Emlékszem rá, asszem ott szakadt el a cérna :o)

Gyara 2009.01.07. 12:32:17

@Félkupica_Fehér_Főnök: én is 30 év múlva leszek 55 sorstárs :) Teljesen egyetértek veled! Miért kell mindig a nyugdíjasokat nyomni lóvéval? Az rendben van hogy akinek nagyon kevés annak adjunk. De aki ingyenélő ...... volt és 40 évesen elmegy nyugdíjba 130ezerért annak ne emeljünk már!!
Meg mi a neve a 13. hónapnak? mert én csak a gergelynaptárat ismerem, abban ilyen nincs. Nekem nem ad senki sem 13. meg 14.havi pénzt.....

molaris 2009.01.07. 12:55:07

@k9:
Ne szabadkozz, nagyon jó! Ajánlom "derelyegrádi szellem"- nek.

Ned Coleman · http://nedcoleman.net/ 2009.01.07. 15:14:10

ííí HÁdde én montam hogya devla egye ki a béled hajjakmög ha nemengeccbe. Oszt eekûdött. Hát a kis segíjbû hova mehetnékmég. Hámilyenvilágez ha még egy dzsuker Mamutba sem mehetek bele e?! He? Fôôtöztemis meg fogatismostam. Ezé?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.07. 17:08:30

@Gyara:

Aki ingyenélő volt, annak nem valószínű, hogy 130 ezres a nyugdíja, mert ennek alapján kb. 160 ezret kellett, hogy keressen reálértéken az utolsó 20 évben - ha feketén kereste, akkor beszopta -, plusz meg is kell lennie a szolgálati idejének. (Nyilván a kieső napok, jutalmak meg nemtommik is számítanak, én se vagyok teljesen tisztában vele.:)) Tehát alapvetően a nyugdíjszámítás dönti el, hogy ki mennyit kap - ha kap egyáltalán -, a 13. havi nyugdíj meg nem bónusz, hanem azon túl, hogy jó kommunikációs fogás, az inflációt nem követő 12 havi 13 részletre bontása. Engem inkább a rendőrök nyugdíjazása érdekelne, akik 45 éves nyugdíjasként elmennek szekusnak.

Gyara 2009.01.07. 17:52:03

@Mj: Nos én csak kipontoztam nem akartam személyeskedni, hogy rendőrök meg tűzoltók meg katonák....
Lehet azzal jönni, hogy mert mennyire veszélyes, meg az életüket adnák értünk.... mondjuk én erősen kétlem hogy bármelyik is az adott helyzetben azt mondaná na jó várj inkább én meghalok csak te tovább élj...
inkább azt látom hogy 1 nap szolgálatban alvás, 2 nap otthon alvás+ mellette a feketemunka...
meg a trauma hogy hullákat is lát..... egy korboncnok, vagy egy hullaszállító mennyivel több ilyet lát, és......

13havi meg hasonló szövegek... nem kellenek. legyen a nyugdíj mondjuk az aktuális minimálbér 80%-a. Ha szakmunkás volt akkor a szakmunkás-minimálbért figyelembe véve. Nem kellene ekkora különbséget tenni a nyugdíjak között.

Tzimisce · http://tzimisce.blog.hu 2009.01.07. 18:27:17

@misikeh:
Az a helyzet, hogy így, hogy nem láttam az egészet nem mernék tutira nyilatkozni, mindösszesen a véleményem mondanám el arról amit láttam.
Valóban a bankok kiutalják hitelre azokat az összegeket, amik náluk bent vannak. Illetve vagy hitelre adják ki, vagy befektetik a gazdaságba. (Nem véletlenül vannak a nagyobb bankoknak és biztosítóknak saját alapkezelőik.) Azt nem említi a videó, hogy létezik olyan dolog, hogy MUNKA. Ez értéket ad a dolgokhoz. Egy kiló cukor ugye nem ugyanannyiba kerül, mint 1 kiló tejcsoki. Vagy olaj -> benzin, gázolaj stb.
Ezért amíg ha lassan is, de növekedik a gazdaság, akkor nincs probléma az államadóssággal, mert részben mozgatja is a gazdaságot (amíg nem túl nagy ugye).
Másik dolog az infláció: Ha hallottál a japán deflációs válságról, és nagyjából tudod mi az, akkor nagyjából azt is tudod, hogy inflációra szükség van. Az EU úgy tudom 2%-ot tűzött ki. Ez mindenkinek jó, mert ha a pénz nem inflálódik, akkor senki nem akarná befektetni, hiszen ha otthon tartja, is kamatozik, mert egyre többet ér. Ha nincs befektetés, nincs új munkahely, a termelés előbb-utóbb csökkenni kezd, növekszik a munkanélküliség, csökken a fogyasztás, csökken a GDP, ami amúgy is csökkent, mert a fogyasztás már akkor csökkent, amikor az emberek várták, hogy egyre többet érjen a pénzük.
A FED szídása a kedvencem, mert már Keynes is megmondta, hogy szükség van egyaránt fiskális(kormányzati) és monetáris(pénzügyi, banki) pénzpolitikára az egyensúlyhoz.

Mellesleg vissza lehet térni az aranystandardhoz, kár hogy az a rendszer nem igazán működött... Akkor meglesz a fedezet a papírpénzre. Jelenleg maga a gazdaság a fedezet, az, hogy a munkás holnap is be fog menni dolgozni. Ezért szokott probléma lenni egy válság, mert akkor kvázi eltűnik az a pénz amivel épp túl volt becsülve a gazdaság. De minden 10 évben van egy válság, és az utolsó kb. 10 éve volt.


Többiektől bocs az offtopikért.

misikeh[jogsértő módon félelmet keltve fotózott] ( · http://video.google.com/videoplay?docid=-8266131592631747056&hl=en 2009.01.07. 21:13:32

@Tzimisce:

Na jó, de egy bank több hitelt helyez ki, mint ami a betétek összege. Az a pénz honnan van? From the thin air?

Tzimisce · http://tzimisce.blog.hu 2009.01.07. 21:20:15

@misikeh: Ha egyszerűen nézzük, igen. A fedezet rá pedig a ház, az autó, vagy a munka, amit a személy vagy cég akinek adják, végez.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.08. 04:23:23

@Gyara:

Egyszer egy rohadt nagy ugrató előtt vaciláltam a sípályán, hogy vállaljam-e. Vállaltam, és nem zúztam magam halálra, tök jó volt, aztán utána már csak azt a részt vártam. Állt mellettem viszont egy síelő, és hihetetlenül be volt szarva. Végül nem ment rá az ugratóra, mert nem vállalta a kockázatot. Tűzoltó volt, aki tényleg életeket mentett.:)
Amúgy föntebb már említettem - most a csepeli tanárgyilkosság kapcsán szintén írtam -, hogy a tanároknak meg teljesen indokolt lenne a veszélyességi pótlék.
Azzal teljesen egyetértek, hogy amíg a fizetések ilyen differenciáltak, addig a nyugdíjak is ezekhez igazodjanak. Hiszen mindenki saját munkája alapján jogosult ahhoz az összeghez, amiből öregkorában is meg tud élni. Viszont nagyon úgy tűnik, hogy ha továbbra is emelkedik az eltartottak száma, az adófizetőké meg csökken, akkor előbb vagy utóbb nem is lesz értelme nyugdíjról beszélni. Csak akkor, ha az illető magánnyugdíjpénztárba fizet be.

infidelitas (törölt) 2009.01.08. 19:40:09

Ez király a zsidó tulaj kitiltotta a cigányokat! Ez zseniális, nagyon tetszik!:))) Még hogy a nem zsidó, nem cigány magyarok rasszisták!
Az a baj a "liberálisokkal", hogy amíg nem velük történnek olyan dolgok, addig nagyon nagy a szájuk, de ugyanúgy viselkednek, ha velük történnek ezek a dolgok! Ráadásul még kirekesztőek, mert mindenkit rasszista, aki nem ért velük egyet!!

Roxvox 2009.01.08. 20:45:32

@Gyara:
A 13. hónap neve, lehet mondjuk, nyuggóber!

Roxvox 2009.01.08. 20:56:08

A csepeli gyilkos biztonsági őr, bűntetett előéletű volt. Hát hiába, rablóból lesz a legjobb pandúr, kurvából meg a legjobb feleség.

Horizont 2009.01.08. 21:09:03

@Roxvox: Egyszer bizonsági őrnek mondják aztán "csak" gondnoknak. Összevissza beszélnek szokás szerint.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.08. 21:37:14

@infidelitas:

Most miért vagy ilyen gonosz antiszemita, lehet, hogy sváb volt, és ezért rásszistult.:P Mert ugye a svábok génjeiknél fogva nácik, ezt minden liberális tudja.;-)

Roxvox 2009.01.08. 21:48:21

@Horizont:
Ez nem hangzik rosszul, "fegyveres gondnok".

Horizont 2009.01.08. 21:51:45

@Roxvox:
Persze biztonsági őrnek is felvesznek boldog-boldogtalant. Aztán vagy lőni se tud vagy kiírt egy csomó embert...

Mouth Hero 2009.01.08. 23:47:48

Az eredeti témához: az egész egy folyamat eredménye. Ha egy köcsög "jogvédő" venné a fáradságot és elemezné, hogy vajon miért van az, hogy egyes helyekre nem engenek be valakiket előítéletes alapon, már előbbre jutnánk.

Miért van az, hogy a JELENTŐS többség jobban, IGENIS JOBBAN érzi magát egy olyan szórakozóhelyen, ahol nincsen cigány?

Az nem elfogadható válasz, igaz, a legkönnyebb, hogy a magyarok rasszisták.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.09. 01:57:28

@Mouth Hero:

Korábban már volt "kávé helyett cigány", na ilyen az, amikor a romák mutatják meg, hogy ők igenis kulturáltan tudnak mulatni, a videót nézd:

vastagbor.blog.hu/2008/12/15/kultura_tortenelem_kave_helyett_9#more822510

Gyara 2009.01.10. 11:58:59

@Mj: bárcsak több ilyet látnék amikor írtják egymást :) izé akarom mondani kultúráltan szórakoznak :D

süti beállítások módosítása