Skip to content


       Szűrés lista

V. István, a gyanúsított terézvárosi polgármester megszólalt

Vajon hol a sor vége? Tavaly robbant az erzsébetvárosi ingatlanpanama, melynek kapcsán azóta már van 9 gyanúsított, sőt jó páran már előzetesben ülnek. Viszont a szomszédos kerületben, a Terézvárosban sokkal durvább ingatlanüzletek történtek, de a rendőrség csak a nyomozati szakaszig jutott. Egészen tegnapig, mikor is a 2002-2006 közötti MSZP és SZDSZ frakció valamennyi tagja (köztük a polgármester is) levelet kapott a rendőrségtől, mégpedig gyanúsítotti idézést, "különösen nagy vagyoni hátrányt okozó hűtlen kezelés bűntettének megalapozott gyanúja" miatt. Ilyenkor de imádom a Postát és a Rendőrséget, remélem egyre több ilyen levelet kézbesítenek!

A Heti Válasz több remek cikkben (itt és itt) rágta át magát a témán (ebben az ügyben le a kalappal az újságírók előtt, sajnálatos, hogy ezek az oknyomozó írások nem keltettek nagyobb hullámot), így csak röviden érinteném, hogyan is ment a ingatlanbiznisz Terézvárosban.

A legdurvább sztori szerintem a Balettintézet eladása. Az Operaházzal szemközti Drechsler palotát adta el az önkormányzat, kissé áron alul. Az MTV-székház eladása után ismét milliárdok fognak röpködni....

Az önkormányzat még 1996-ban szerződést kötött a Trivest Kft.-vel (ügyvezető Márton István ügyvéd). A kft. értékbecslést készített a Balettintézetnek helyet adó Andrássy úti Drechsler palotáról. A "becslés" csupán egymondatos volt és a műemlék értékét mindössze 554 millió forintban állapította meg.
A szocialista többségű testület viharos gyorsasággal megszavazta az eladást, de a határozatban már csak 220 milliós ár szerepelt, a vevő pedig az Andrássy 25 Ingatlanhasznosító Kft. lett. Az árcsökkentést azzal indokolták, hogy a bérlők – köztük a Balettintézet – kiköltöztetését, költséges elhelyezését a vevő állja. 
Én még ilyenről nem hallottam, hogy az értékbecslő megállapít egy összeget, de én inkább csak a feléért adom el. Ráadásul az így kijött 20 ezer forint / négyzetméter ár is teljesen rendben volt, gondolom. Andrássy út, Világörökség része. Operaházzal szemben, 3 szintes palota. 20 ezer forint/nm2.

Ja, kis érdekesség: az  Andrássy 25 Ingatlanhasznosító Kft.-ét a Trivest Kft. alapította. Aki az értékbecslést végezte. Gondolom szintén rendben van és normális, hogy a vevő határozza meg a vételárat - amit a derék szocialista-szabaddemokrata frakció még nagyvonalúan meg is felezett...
Andrássy 25 Kft. kétéves fizetési haladékot kapott, még a roppant szánalmas 220 millió forintot sem kellett neki kifizetnie azonnal, de a palota már az övé volt. Kísérteties a hasonlóság az erzsébetvárosi módszerhez: Andrássy 25 Kft.-ét eladták 1 hónappal később az Elbit Medical Imaging izraeli cégnek és az Red See Hotels szállodaláncnak, 50-50%-os alapon. Sőt! 1998-ban az új FIDESZ-es polgármester tárgyalt az új tulajdonosokkal, mivel még nem fizették ki a vételárat, de még nem telt le a 2 éves határidő. És sikerült feltornásznia a vételárat a dupljára, így 440 millió forintot kapott az önkormányzat.

Akkor jöjjön a feketeleves: Az Elbit-Red eladta 2007-ben az Andrássy 25 kft.-ben lévő 50-50%-os tulajdonrészeket a portugál Aqua Bura Hotels-nek 30 millió euróért. 7,5 milliárd forintért.
Ki járt jól a buliban? A Trivest kft. meg a 2 külföldi cég. Ki járt rosszul? Terézváros.
Márton Istvánnak a Trivest igazgatójának (még 15 hasonló ügyletet bonyolított le Terézvárosban!) volt pofája azt nyilatkozni 2001-ben, hogy "az üzleti eredményeim jelentették az anyagi alapot ahhoz, hogy a New Orleanst társaimmal közösen ne csak elgondoljam, hanem meg is valósítsam".


Terézváros jelenlegi országgyűlési képviselője, Kékesi Tibor például értékbecslői végzettséggel, emellett 1994-től önkormányzati mandátummal is rendelkezik (első periódusában az „ingatlanhasznosításokról" döntő vagyonbizottságot vezette, valamint a Terézvárosi Vagyonkezelő Rt.-t elnökölte). A 2002 óta polgármesteri stallumot viselő Verók István a '90-es évek közepétől a kerület egyik épülethasznosító kft.-jét irányította, majd az 1998-2002-es ellenzéki időkben átpártolt a szocialista fennhatóság alatt maradt Erzsébetváros vagyoncégéhez (zero: biztos átment továbbképzésre Gál Györgyhöz). A 2006-tal végződő ciklus gazdálkodásért felelős alpolgármestere, Fürst György ugyan kikopott a politikából, neve mégsem merülhet feledésbe: 1994-98-ban polgármesteri tanácsadóként ő jelenítette meg Terézváros ingatlanpolitikáját, 2002 után pedig majd' minden kétes előterjesztésen az ő szignója szerepelt. Jelenleg a Centrum Parkoló Kft. első számú vezetője." 

És akkor végre eljutottunk a gyanúsított szocialista polgármester tegnapi sajtótájékoztatójához. A következő mondatok Verók István saját szájából hangoztak el, 2009. január 20-án:

"Az ellenzékben lévő FIDESZ és KDNP önös pártérdekből példa nélküli orvtámadást intézett képviseleti demokráciánk legalapvetőbb intézménye ellen. Feltehetően erős politikai nyomásra – az  ügyészség utasítására  – a Budapesti Rendőr-főkapitányság egy három éve folyamatban lévő ügyben önkormányzati képviselők ellen indított nyomozást, amelyet büntetőügynek álcáztak, de valójában gátlástalan és nagyon veszélyes precedenst teremtő politikai bosszú. Terézváros vezetése visszautasítja a cinikus és a jogállami normákat semmibe vevő lépést és felszólít minden jó szándékú polgárt, támogassa az önkormányzat harcát a demokratikus intézményrendszer védelmében.

A 2002 óta ellenzékben lévő pártok azzal, hogy politikai nyomás alá helyezték az ügyészséget, elérték, hogy az Andrássy út 47. számú ingatlan elidegenítése ügyében a testületi ülésen igennel szavazó képviselőket gyanúsítottként idézzék be és hallgassák ki rendőrségi eljárás keretében." - teljes szöveg erre.

A Heti Válasz szerint "ez volt az a pont, ahol tegnap egyszerre röhögött föl a sajtótájékoztatón jelenlévő tudósítói kar, irányultságtól, munkahelytől függetlenül." Stand-up comedy, sajtótájékoztatónak álcázva.
Fővárosi ügyészséget mozgató Fidesz, akik még sose voltak hatalmon Budapesten! Büntetőügynek álcázott orvtámadás! Veszélyes precedens! Íme a hónap legpofátlanabbja: Verók István!

Verók szerint a fideszes nyomásgyakorlásra az a bizonyíték - kapaszkodjatok meg!-, hogy Illés Zoltán egy Király utcában tartott sajtótájékoztatón néhány hete felszólította az ügyészséget, hogy az erzsébetvárosi ingatlanpanamák után aktívabban nyomozzon a Terézvárosban is.

A Vastagbőr pedig ezúttal felszólítja az Ügyészséget, minden korrupció gyanús ügyben aktívabban nyomozzon! A Vastagbőr nyomást gyakorol az Ügyészségre! PÉL-DÁT-LAN! ez a nyomásgyakorlás! A szemétmocskosfideszügyészség! Hogy merik?!

Verók nem kispályás, még le is vezette a sajtótájékoztatón, hogy ha akarnának, sem tudtak volna ilyen bűncselekményt elkövetni:
"A képviselők politikai felelősséggel tartoznak választóiknak, a képviselő-testületi üléseken leadott szavazataik miatt büntetőeljárás alá vonni őket nem lehet. Ráadásul nem idegen vagyonról, hanem tulajdonosi testületként a kerület, az önkormányzat saját vagyonáról döntöttek.
A képviselők leadott szavazatai miatt indult büntetőeljárást, mint a demokratikus intézményrendszer elleni cinikus orvtámadást, a VI. kerületi Önkormányzat vezetése határozottan és felháborodással visszautasítja, mert ez a megfélemlítési eljárás beláthatatlan következményekkel fenyegeti a képviseleti demokrácia intézményrendszerét. Jogaink védelmére haladéktalanul az Alkotmánybírósághoz fordulunk annak érdekében, hogy az a teljesen megalapozatlan büntetőeljárás alkotmányellenességét megállapítsa."

Kemény az öreg Verók, mi?! Nem semmi retorikai érzék kell egy mondatba belezsúfolni a "cinikus orvtámadás" és a "megfélemlítési eljárás" szókapcsolatokat. Ügyészség kizárása? Alkotmánybíróság? Tényleg igaz, hogy a sarokba szorított patkány durván támad. Egy jó ügyvéd kellene inkább, Verók. Magyar György ügyvéd például imádja az ilyen ügyeket és médiafigyelmet, nyugodt szívvel ajánlom!

A legvégén Verók mester mindent megfejelt egy csodálatos fináléval:
"Önmagában értelmezhetetlen, hogy hűtlen kezeléssel gyanúsítsák meg a képviselőket, amikor ők tulajdonosi testületként gyakorolják jogaikat, míg  hűtlen kezelő csak az lehet, aki más vagyonával sáfárkodik rosszul."

V. István polgármester és brancsa saját tuljadonaként tekint Terézváros minden ingatlanjára. Meredek!
Vagyis mivel a saját vagyonukat adták el áron alul haveroknak, így nem lehetnek hűtlen kezelők. Zseniális logikai levezetés. Ezzel minden rendben Terézvárosban, mindenki megnyugodhat!

Ügy?
Nem ügy!

Csak egy valamit nem értek! Miért nem tette fel senki a sajtótájékoztatón a világ legnyilvánvalóbb kérdését: Miért nem az önkormányzat adta el közvetlenül 7,5 milliárdért az épületet? 

A blog szerzői azért egy kicsit aggódnak, hogy van-e elég hely a Gyorskocsi utcai fogdában? Nehogy aztán ebből is probléma legyen ... 

Címkék: politika mszp szdsz pofátlan verók

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr63891973

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

spájdernecc 2009.01.21. 13:11:36

szarnak-bajnak nincs gazdája
mint egykori ök. képviselő kijelentem, hogy igenis van felelőssége a testületnek.
más kérdés, hogy felénk nemhogy egy politikai grénium nem felelős semmiért, de egy Rt igazgatósági, vagy Felügyelőségi tagja sem érez felelősséget a rá bízott dolgokért

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.01.21. 13:14:45

javaslom a vastagbőr szerkesztőinek, hogy gyorsan foglalják le a www.lampavas.hu ill. a lampavas.blog.hu domaineket. Nemsokára felmegy az ára és ez fedezi majd a jövőben a várható költségeket, 2010 után, rosszabik esetben, a perköltségeket...

A_Harlem_Fekete_Führere 2009.01.21. 13:14:56

Olyan szívesen eladnám a Verók családi házát 2 millióért az egyik arab barátomnak....Aztán tartsunk egy közös sajtótájékoztatót.
Ha jobban belegondolok a veséjére is találnék vevőt....nem lehet olyan önző, hogy csak a magáénak tekinti.

AsgardV 2009.01.21. 13:15:54

Mar majdnem elso lettem, de elobb meg kirohogtem magam rajta. Zero miattad lett ketchupos a billentyuzetem. :)

Csak szerintem nez ki ugy ez az urge mint az oregember a baratok koztbol?

A_Harlem_Fekete_Führere 2009.01.21. 13:16:07

... a befolyt pénzt természetesen lélegeztető gépre költöm. De nem neki.

Tassadar 2009.01.21. 13:27:48

Kínában ezért már halálbüntetés járna...itt meg kapnak majd pár év felfüggesztett, meg 1-2 milla büntetés azt ennyit:(

Geza 2009.01.21. 13:27:54

Én már csak azon töprengek, hogy nem 'Varuch'-ból magyarította-e a nevét véletlenül.

CommanderCool 2009.01.21. 13:30:18

Most őszintén, mit várunk? Hogy lehajtott fejjel ,szipogva, remegő hangon beismerjék hogy megvették őket kilóra és várják méltó büntetésüket? Ugyanmár, ez Magyarország, nem így megy. Ők meg vannak győződve róla hogy ez így abszolút korrekt volt. Ráadásul több éve nyilvánosságra lettek hozva ezek az árak, komplett háztömböket adtak el az Andrássy környékén néhány 10 millióért...a rendőrség-ügyészség nem tett semmit, és most sem fog, majd megint kihozzák azt az egészből, hogy amit tettek erkölcsileg elítélendő, de egyébként abszolút törvényes. Ennyi. Szerintem még prémiumot és jutalmat is kapnak érte,1-2 állami kitüntetéssel együtt.

rolika 2009.01.21. 13:31:27

k.rva jó lett a poszt, zero, szét röhögtem magam... volna, ha nem ennyi irdatlan pénzről lenne szó.

szerintem az is megérne egy misét, hogyan sikerült a fideszesnek megdupláznia a vételárat. több mint egy éve aláírt, ellenjegyzett, szentesített stb. szerződés, a fizhatáridő le sem telt, vajon mivel lehetett rávenni a vevőt, hogy ugyan már, szorozzuk meg kettővel az árat? érdekes

el tudom képzelni, hogy f.shatnak most ezek az öltönyös g.cibuborékok :) már rég elfelejtették az egészet, el is költötték a rájuk eső részt, erre tessék, a heti válasz bezavar

Von Siebenbuergen · http://koszelet.blog.hu/ 2009.01.21. 13:37:31

És minden napra jut legalább 1 ilyen hír. Elhivatott, feddhetetlen közszolgák.

Combi a ballibes Ferkófan 2009.01.21. 13:39:21

"A blog szerzői azért egy kicsit aggódnak, hogy van-e elég hely a Gyorskocsi utcai fogdában? Nehogy aztán ebből is probléma legyen ... "

Bőven elég hely van a Gyorskocsiban az ilyen rendszerellenes, az internet névtelenségébe bújó, fideszistagárdista bértollnok rágalmazó bloggereknek. Felháborító, hogy a fővárosunk szépülésén munkálkodó őszinte, becsületes, minden gyanú felett álló prominens komm...szocialista politikusokról fröcsögnek itten egyesek.

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.01.21. 13:39:22

Bazmeg, el sem hiszem, mennyire fogalma nincs a körülötte lévő világról. Verók tata, neked csak annyi a feladatod, hogy kezeld, nem a tiéd. Ééérted, nem a házmester az épület tulajdonosa, csezdmeg.
Lefogadom, hogy kurvára meglepődött, amikor kopogtattak a zseruk az ajtaján. Engem? Én? Hogy merik?? Micsoda eljárás ez?

Petrow 2009.01.21. 13:41:15

Ezt a postot én is végigröhögtem... kínomban :)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.01.21. 13:43:03

@Tassadar:

Semmit sem fognak kapni.

Hacsak a fideszes ügyészség a fideszes rendőrséggel karöltve a fideszes ügyész a fideszes bíróval összejátszva el nem ítéli ...

kill004 2009.01.21. 13:43:45

Sajnos, ebből se lesz semmi. Elhúzzák az ügyet pár évig, oszt csókolom.

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.01.21. 13:45:05

@Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci: Nyugalom elvt...polgártárs! Seccperc alatt a gulá...bíróságon találják majd magukat, csak a fönci...cár aty..affenemá...miniszterelnök úrnak vissza kell térni Ománból, mert csak most mernek cincogni ezek a kis egerek...

moRtiZ 2009.01.21. 13:45:31

Mindig van lejjebb :(. Ez is nagyon durva post, de már nem is tudok mit commentelni. Anyázni felesleges, országos visszhangja úgysem nagyon lesz.

Mennyit fogunk még nyelni? Hogy lehet ezt megcsinálni? Hihetetlen.

franco provolone 2009.01.21. 13:48:46

Mire végigolvastam, gyomorfekélyem lett.

Az a legszörnyűbb, hogy én nagyobb büntetést kapnék, ha leírnám ide amit gondolok, mint ezek fognak kapni.

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.01.21. 13:50:02

@moR10: Legyen! Postlink, haverod csöcsös köríméljére, nyomsz egy reply all-t és küldöd.

Így lett az M6-os is sikersztori! Még zero képeit mutatták be a vérnáczi Fábry showban is!

szmoker (Homo Trollicus) 2009.01.21. 13:53:39

Mikó lesz má halálbüntetés?

Nyilvános akasztást akarok, sortüzet, élvenyúzást, kínvallatást, mint a melgibzonos skótos filmben volt!

jpmjpm 2009.01.21. 13:55:46

Ez kicsit olyan Kolompár Orbános magyarázkodás, hogy csak azért indul nyomozás mert a szembenálló erők rágalmaznak talpig becsületes embereket. Tényleg Kolor már régen volt téma, vele mi van mostanában?

Saját vagyon. Jó vicc. Egyébként ha valakik ennyire hülyék, hogy a saját vagyonukat 20e ft/nm áron adják el, akkor alkalmatlanok a vezetésre, úgyhogy rögtön el kéne őket kergetni a faszba. Ha pedig kiderül, hogy mégsem csak a szemét Fidesz nyomására nyomoznak és tényleg bűncselekmény történt, akkor mehetnek a börtönbe is.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.01.21. 13:59:01

@VonPerez:

Csöcsös köremail ide is jöhetne :))

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.01.21. 14:02:01

@zero:
Na persze egy fideszes börtönbe fogják őket bezárni is:)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.01.21. 14:05:00

@Dexter Morgan78:

Ahol a fideszes börtöőrök fogják szopatni őket, de Verók a hátára tetováltatja a börtön alaprajzát és megszöknek a teljes frakcióval együtt ... xDDD

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.01.21. 14:10:19

S a belvárosban még hány kerületben lehetne hasonló érdekességekre bukkanni!!!!!

Roltii 2009.01.21. 14:14:19

zero · vastagbor.blog.hu/ 2009.01.21. 14:05:00
Legyen, de akkor beállok ügynöknek, még ha ezért drogoznom is kell...az uccsó évadot hagyjuk, az most kilóg a képből...bár végülis van az a pénz...

Ulci 2009.01.21. 14:15:18

Nincs itt egy ügyvéd? Mit kell tenni az alkotmány módosításáért?
Büntetőjogi felelősséget ezeknek a kreténeknek!
Erről nem lehet népszavazást tartani?

reKorrekt 2009.01.21. 14:23:44

@Ulci: engem inkább az érdekelne hogy a jelenleg mi a KISZABHATÓ MAXIMUM a különösen nagy vagyoni hátrányt okozó hűtlen kezelés bűntettére???

Én még a zsidó cégeknek is utána mennék, minimum megvesztegetés bűntettével... ennek a súlyosbítóit nem ismerem. Különös kegyetlenséggel, hivatalos személy ellen elkövetett megvesztegetés? :)

derelyegrádi szellem 2009.01.21. 14:24:25

Csak ugyanazt tudom mondani erre mint tegnap:

A verok megbolondult, vagy nagyon beszart. Kéne konzultálni egy jogásszal, aki nagyjából, felvázolja neki az önkormáynzatokról szóló törvényt (így hogy egy évtizede önkormányzati politikus, nem utolsó sorban polgármester is) a vonatozásban, hogy a kerület vagyona az kié, és ki kezeli, ha ez megvan, akkor meg kéne neki világítani mit is jelent a hűtlen kezelés törvényi tényállása.

Ha ez elmarad, akkor nagyon kínos lesz az a kihallgatás. Talán el sem engedik.

Egyébként nagyon jól sikerült a poszt, gratula

Remélem kezd most már a lakosság széles tömegének is nyilvánvalóvá válni, hogy kik ülnek a nyakunkon. Lop-stop mi? A ku..va anyátok!

Lezudius 2009.01.21. 14:26:06

@misikeh: Ez rohadt nehéz kérdés, de komolyan!

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2009.01.21. 14:26:15

olyan jo ez az orszag.. minden nap van egy par milliardos sikkasztas es hutlen kezeleses balhe, ami nyilvanossa valik.
es kell a faszoknak 200 milliard a koltsegvetesbe. hat az apjuk redves faszat, azt.

belzebubó 2009.01.21. 14:26:30

@zero: Kérdezed hol a sor vége? Postamúzeum-panama ismert előtted?Más néven Saxlehner palota szintén Terézvárosi balhé. A Múzeumok Éjszakáján csináltam biztos ami sicher alapon pár fotót,ki tudja meddig látogatható a múzeum...Végigkisért az igazgató és siratta a múltat. Felújitott,eredeti velencei csillárokkal,Lotz Károly freskókkal és Róth Miksa üvegablakokkal ,carrarrai márvánnyal diszitett,felújitott pompás palota.
www.museum.hu/photo/budapest/postamuzeum/images/0069_p0151_maxi.jpg

500 milliót költött a múzeum a felújitásra és felújitva 328 milláért adta el a Terézvárosi Önkormányzat.Cikk ezzel kapcsolatban,direkt nem jobboldali újság ezzel foglalkozó cikkét linkelem:
hvg.hu/itthon/20060504andrassy.aspx

more 2009.01.21. 14:26:46

ha vesszuk a legoptimistabb forgatokonyvet, h pl telleg elkapjak a tokeit az elvtarsaknak es lecsukjak/fellogatjak/felapritjak/teljes vagyonelkobozzak.....kinek mi tetszik...

node! kerulnek-e vissza ettol vagy barmi mastol ezek az ingatlanok, foldek, stb-k visszakerulnek jogos tulajdonosukhoz?? hogyan tepik ki az izraeli, nemet, francia kezekbol??? sztem sehogy

ugyh ezeket mar reg elkapaltak....

derelyegrádi szellem 2009.01.21. 14:27:17

@Ulci:

de van

Leglább 2/3-ot szerzni az OGY.-ben
Az van, illetve remélem ez esetben lesz is. Nagyon súlyos büntetésekkel.
Miről?

reKorrekt 2009.01.21. 14:30:03

@more: ne félj, ha most 30 évet kapna az összes rohadék, de még a sleppje is legalább 1 év letöltendőt, kib@szottul leszoknának az ilyesmiről...

buckafej 2009.01.21. 14:30:59

Nehogy elhiggyük már, hogy a Verók ennyire buta.
Nagyon is jól tudják ők, hogy lopás, amit csinálnak,
de tudják, hogy úgyis megússzák, egy kis fidesznácizás pedig még szimpátiát is kelt bizonyos körökben + ha lopsz és lebuksz, mondd, hogy politikai üldözés áldozata vagy lásd Kolompár.
Teljes vagyonelkobzás, 5-10 év, ha már agyonlőni nem lehet.

Nyakravaló 2009.01.21. 14:31:19

Ez csak csepp a tengerben. Lássa be mindenki: lopni és csalni tudni kell. Ha keveset lopunk, nem célravezető. Ha túl sokat, feltűnő. Kedves MSZP-s és SZDSZ-es magyar állampolgárok! Időben kellett volna abbahagyni...
Magyarország nem szegény ország: ez is egy élő példa arra, hogy miért is tartunk itt.
Mindenkinek meg kell gondolnia, hogy ha elmegy szavazni, akkor az eddigi politikai elit tagjait hogyan bünteti.
Támogatom a lampavas.hu domainek lefoglalását. De támagatom a mocskostolvajkomenistarohadekliberalbolseviknacigyurcsányszeteypalikorbandavideorsikokadeutschkurvaanyad domain lefoglalását is.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.01.21. 14:34:19

Mellesleg ha ez "fideszes nyomásgyakorlás" az ügyészségre Verók szerint, Keller 2002-es ámokfutása mi?!
Kellernek még direkt kreáltak egy ilyen pozit is ....

reKorrekt 2009.01.21. 14:39:01

"...Néhány órával az összeomlás előtt Baja Ferenc, az állami informatikáért felelős államtitkár közel ötmilliárd forintos idei fejlesztést jelentett be az Ügyfélkapu 2 projekt megvalósítására"

Mi a szábab.szott k.rva anyukáját lehet 5.000.000.000 forintért fejleszteni egy informatikai rendszeren? 5 ezer millió?!?! 25x annyi mint a kormányszóvivő oldal, amit mellesleg 5 millióból is bőven meg lehetett volna oldalni...

Lezudius 2009.01.21. 14:39:13

@Nyakravaló: Vázze, már foglalt a lampavas.hu! és mit ad isten, lámpavasakkal foglalkozik

Seduxen (már NEM dr.) 2009.01.21. 14:39:13

@zero: "Semmit sem fognak kapni.

Hacsak a fideszes ügyészség a fideszes rendőrséggel karöltve a fideszes ügyész a fideszes bíróval összejátszva el nem ítéli ... "

De ha ez nem lenne elég, akkor ott van a fideszes köztársasági elnök, a fideszes alkotmánybíróság, és végső soron a fideszes sajtó (népszaga, népszabó, 168 óra, hogy csak a legelvakulttabb jobboldalista sajtóorgánumokat említsem...)

Nyakravaló 2009.01.21. 14:40:01

És az a legszomorúbb, hogy ennek a veróknak van képe a széles nyilvánosság előtt így nyilatkozni. Lehet, hogy indítok egy vastagmetálbőr blogot. Természetesen az első bejegyzés ez a poszt lesz. Majd jól ellopom. Nincsen ebben semmi rossz. Ez ma divat. És majd jól kiállok a haveri kutyák előtt nyilatkozni azzal, hogy ártalanul vádoltak meg az ellenzéki vastagbőr tömörülés nyomásgyakorlására. Aztán megyek szerepelni... folytatva verók retorikai hagyományát...

Seduxen (már NEM dr.) 2009.01.21. 14:42:35

off: azt csak én érzem paradoxnak, hogy ez a - mi is lenne a legfinomabb... - köztörvényes bűnelkövető egy "Egyenes beszéd" c. műsorban beszél az egész mocskos cirkuszról? Mega_lol_rotfl_megakármimásehhezhasonló :))))

Nyakravaló 2009.01.21. 14:42:40

@Lezudius:
Na és ha foglalt? Feltörjük, ellopjuk, aztán megvádoljuk az ellenzéket. Számít ez valamit? Itt nincsen még jogállamiság sem. Amit ma ellophatsz, ne halaszd holnapra, mert akkor az ellenzék lopja el. Vagy nem. Na de ezt ma már/még senki sem tudja...

kill004 2009.01.21. 14:45:44

@Tassadar: A mi ferink megint bekormányzott minket a nagyok közé. Japánnal egy szinten állunk. :)

Véraláfutás 2009.01.21. 14:46:34

Biztos a Fityesz rángatja a szálakat a háttérben? :D:D
Én inkább egyfajta takarítást érzek Fletóék részéről. Bizonyos arcoktól meg akarnak szabadulni, és mivel mindenki sáros, nem nehéz elérni a kiszemeltek kipöckölését.

derelyegrádi szellem 2009.01.21. 14:51:11

@zero:

Igen csak a Keller működésével volt egy kis baj. Kereken 100 %-ban EREDMÉNYTELEN volt, mint a 130 eljárást megszüntették, a túlnyomó többségét maga a rendőrség, nem is az ügyészség, ami - mint tudjuk - fideszes.

Illetve dehogy is, volt eredmény, két közvetlen munkatársát elítélték Keller elvtársnak, az egyiket (azt hiszem Balázsi Tamás) egy korrupciós ügy kapcsán, ahol vagy 10 millióról volt szó, ha jól emlékszem! És egy ügyben Keller elvtársat csak a mentelmi joga húzta ki a szarból, mert akinek olyan nem volt, azt bizony elítélték. Ő így küzd a korrupció ellen. :)

A jó Keller elvtárs kérlehetetlen felderítést folytatott szarvasagancs ügyben (az annyira fontos volt, hogy még bcs is érdemes volt miatta elkövetni), viszont az nem érte el az ingerküszöbét, hogy közben a fél belvárost ellopták. Igaz azonban, hogy ezek a párt-, vagy koalíciós társai voltak!

Mindezekről jut eszebe, remélem verókot majd bent egy éjszaka háromszor megmélymotozzák, mert akkor a a lumpen mónika megint elmondhatja, hogy ez rendes velejárója a őrizetbe vételnek, semmi különös nek történt. Ha majd a mónikát mélymotozzák akkor majd én elmondom helyette itt.

Nanehogymá 2009.01.21. 14:56:06

És már megint oda fogunk jutni, hogy bár milliárdokat lopott de semmi baja nem lesz....:(
Baszki ha valakivel szemben felmerül a milliárdos csalás gyanúja ne levelet kapjon már hogy ejnye bejnye...előzetest neki!!
Cuslágos Miksa 50misiért előzetesben van.. Akkor 7 milliárdért már előzetes villamosszékben kéne csücsülnie.....

Seduxen (már NEM dr.) 2009.01.21. 14:56:15

@derelyegrádi szellem: "megmélymotozzák"

ez olyan, mint a "megbácizzák"? csak ez gondolom a törvényes verziója? (és esetleg itt "műdildót" használnak a "szerves" kékeres helyett...) :)))

Seduxen (már NEM dr.) 2009.01.21. 14:57:09

@Nanehogymá: "előzetes villamosszékben "

lol:))) azért ezt beiktattatnám a Be.-be :))))

Nanehogymá 2009.01.21. 15:01:22

@Seduxen: :D Szeretnék egy büntetés végrehajtási miniszteri posztot..:D

Rwindx 2009.01.21. 15:03:10

Valaki jogértő mondja már meg. Ilyenkor semmisé tehetik az ingatlan adásvételi szerződéseket?

Rwindx 2009.01.21. 15:03:55

Úgyértem ha bebizonyosodik a dolog.

more 2009.01.21. 15:08:04

@Nanehogymá: ezt telleg a sedux-szal kell letargyanod:))) de siess, mert sokan palyaznak innen sokfele miniszteri poziciora az uj vastagbor kormanyban:)) es ne tagadjuk, a bunti vegrehajtasi miniszterium sokak fantaziajat mozgatja, palyaztatas lesz belole:)))

de megint meglovagolnam elozo kerdesemet, foleg a jogaszokat kerdezem (szellem), hogyan lehet visszaperelni vagy mittomen ezektol a kulfoldi vagy magyar magancegektol az ingatlanokat, foldeket, stb?? vagy legalabb rajukverni a teljes arat?

Seduxen (már NEM dr.) 2009.01.21. 15:10:02

@Rwindx: szerintem semmis a szerződés, ha az abban meghatározott összeg "nem életszerű", vagy valami ilyesmi (pl 1Ft-os ingatlaneladás), de ez nem tuti...

Szellem jelentkezz, SZELLEM JELENTKEZZ !!!

Seduxen (már NEM dr.) 2009.01.21. 15:11:38

@more: bocs, de nekem - anno - a sokkal nyugisabb "sportközvetítés-ügyi" tárcát kínáltátok... ne csinálj segget a szádból, hol marad a hitelesség?? hiteltelen pártból már van elég ebben a "kurva országban" :)))

more 2009.01.21. 15:13:48

@Seduxen: igen emlexem, de vki akart vmi ilyesmit (tuti combi...):)))))

mind2 (törölt) 2009.01.21. 15:16:43

ADY ENDRE : CSABA ÚJ NÉPE


A Bakonyoknak Bakonyában
Fájdalmas fél-századon át
Rontás-álomban, szertevetve
Aludtak a jó katonák.

Lehelnek kürtje nem búgott föl,
Az Égen sem voltak jelek,
Király sem küldött véres kardot,
Aludt váróan a sereg.

Álmuk fölött új vitéz-élet
Igért és rajzolt fény-kaput
S üzent nekünk Csaba népéről
A villámló és nagy Tej-Ut.

Álomban se tudtunk egymásról
S még álmunk sem adott hitet,
Mersze nem volt csatározásra
S tábort-ütésre senkinek.

De ütött mégis a mi óránk,
Kuckójában kiki riadt
S vállalt magyar bajnoki sorsot
Egy őrülten szép hit miatt.

Nem jöttünk égi Hadak-Útján,
Sorsunk vad ösvény, Föld s a por,
De, im, egy új Csaba-legenda
Lelkünkben lázasan dalol.

Egy riadó zúgott emitt föl,
Amott egy izzó gondolat
S kihúzta kardját hüvelyéből
Ezer ébredt eszme-lovag.

És egymásfelé már csörtettünk,
Mint rég eljegyzett cimborák,
Festő képét, poéta versét:
Fölkináltuk egymás borát.

Bekalandoztuk a világot
S mosolygott ránk a szabad Ég
S esküdöztünk, hogy szent masszával
Be lesz töltve a szakadék.

Hunnia sivár szakadéka,
Ez a mindennél szomorubb:
Itt lesz, esküdtünk, vén úrfiknak
S alj-aggoknak termő toruk.

Megtaláltuk az őseinket:
Mennyi bús homloku magyar,
Kinek azért kellett pusztulni,
Mert újat, emberit akar.

Megnyiltak lángolón előttünk
A Bólyai- s Csere-sirok
S hozzánk szegődtek szép sorjában
Az árnyas, magyar mártirok.

S minden halott, ki élt magyarnak,
Javítónak is valaha,
A mi seregünk légi szárnyán
A magyar Isten lovaga.

És mi mind, Csabának új népe,
Egymásra-lelten esküszünk,
Hogy a Bakonyok Bakonyából
Minden rest álom messzetünt.

Itt már csak igazságtevés jön,
Mert a bűnösök már nagyok:
Adjon a Sors belénk oly bosszút,
Amilyent Csabának hagyott.

lombroso · http://www.szajtepo.blogspot.com 2009.01.21. 15:20:50

Nagy bátorságra vall, hogy az egyértelműen fideszes nyomás alatt álló AB-hoz fordulnak védelemért az egyértelműen fideszes nyomás alatt álló ügyészséggel és egyértelműen fideszes nyomás alatt álló rendőrséggel szemben. Persze majd kuncsoroghatnak kegyelemért az egyértelműen fideszes köztársasági elnöknél, miután elítélte őket pár millió bírság megfizetésére az egyértelműen fideszes bíróság. Itt már csak Feri segíthet, ő talán még nem fideszes.

Nácira fordítva a szót: az Andrássy út 47-ből csak 13 számmal kellene odébb vinni őket, a 60-ba. Ez ellen még a szocialisták sem tiltakozhatnak, ez számukra is hagyományőrzés lenne.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.01.21. 15:27:28

@lombroso: No igen nekem is 60 jutott eszembe. Lehetne kis szellemidészés is. :-))

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.01.21. 15:38:11

A legdurvább a fasziban, hogy láttam a tv-ben, szóról- szóra, makogva olvasta fel ezt a szöveget. Itt a bibi! Hogy vki ezt leírta/tanácsolta neki, hogy ilyen baromságokat mondjon. Mert ha indulatból bekiabál ilyeneket, az még érthető lenne...

lombroso · http://www.szajtepo.blogspot.com 2009.01.21. 15:39:04

@Noname Cowboy: Biztosan él még közöttünk egy-két rendes elvtárs, akik nem felejtették el a körömtépés minden csínját-bínját. Az viszont kérdéses, hogy mennyire lennének motiváltak szakértelmüket tulajdon elvbarátaik ellen használni.

Spielberg 2009.01.21. 15:41:46

senkit nem fognak elítélni
max akkor, ha azzal a hülye Cuslaggal is kapcsolatba hozható...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.01.21. 15:43:13

@phaidros:

Mivel 7 éve MSZP-SZDSZ kormány van hatalmon várjuk a Fidesz-es lopások feltárását a baloldali sajtók oknyomozó újságíróitól, a rendőrségtől, ügyészségtől stb.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.01.21. 15:47:00

@lombroso: "tulajdon elvbarátaik ellen használni"

Az elv olyan, mint a fing; tartja az ember, amíg tudja...

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.01.21. 16:02:18

@lombroso: nem kell aggódni, letépték ők az anyukájuk körmeit is, ha éppen azt dobta a gép.

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.01.21. 16:07:36

@laspalmas: Ezek szerint egyre inkább valószínű, hogy belülről akarják kinyírni, mielőtt még valaki "fontosat" magával rántana a hülyéje.

jozicsenko 2009.01.21. 16:17:55

phaidros 2009.01.21. 15:19:57
A fidesz is lop.

megjelent a kapcsolat?

huhhh, hahahahahahahaha

nem tudok annyi lol ide írni mint amennyit ez ér!

a nap beszólása, az igazi balliber megnyilvánulás!

kérlek titeket, alapítsunk különdíjat a nap beszólásáért és adjuk oda az elsőt fadrosznak!

régen vigyorogtam ennyit: igen, lop a fidesz!

:-)))))))))))

hjahjjjjj, tudjátok mi lesz a címe, ha egy kapcsolatos-ról forgatnak majd filmet a 2010es választási éjszakáról?

Agyhalottak éjszakája :-))

Rwindx 2009.01.21. 16:22:17

@jozicsenko: phaidrosról nem hinném hogy nyugodt szívvel lehetne állítani hogy ballib :)

Combi a ballibes Ferkófan 2009.01.21. 16:25:22

@phaidros: A fidesz nem lop.
Viszont, ha így használod akkor már helytálló: A fidesz lopni fog ;)

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.01.21. 16:28:15

Azért 7 + 4 év kemény ballib kormányzás után ezt állítani amit ez a hobbit állít! Nagyon durva.
Pláne 7 év után is a patásördögre fogni mindent Kicsit sok. Biztosan van hivája Orbánnak is. De azért áljon meg a gyászmenet! Most már önvizsgálatot kellene tartani a kupolás épületben!!!!!!

Combi a ballibes Ferkófan 2009.01.21. 16:41:42

@Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci: Továbbszőve ezt a gondolatmenetet:
Michael Scofield - Gyurcsány Ferenc
Lincoln Burrows - Hiller István
Sucre - Veres János
Bellick - Szilvásy György
Dr. Tancredi - Lendvai Ildikó
T-Bag - Draskovics Tibor
Mahone - Szekeres Imre

A tábornok - Orbán Viktor
Gonosz magas néger bérgyilkos - Navrasics Tibor
Gonosz kopasz céges bérgyilkos - Kövér László
Gretchen - Pelczné Gáll Ildikó
Self ügynök - Deutch Tamás

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.01.21. 16:51:19

@zero:
aztán meg már azt sem fogjuk tudni hogy ki kivel van és mivel teljesen unalomba fullad az egész a 4. évad után elküldenek mindenkit a picsába:)

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.01.21. 16:55:06

Egyébként a régen szimpatikus vágópista bácsi is megmondta hogy az országban 10 éva az történik amit orbán akar, úgyhogy követelem tartóztassák le, mert ő is tuti benne van.
K. Gábor társtettesnek meg üzenem hogy porolja le a lop-stop táblát:)

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.01.21. 16:55:47

@Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci:
Héééj
Sucre csakis kolompár orbán lehet.
természetesen elhatárolódom

bz249 2009.01.21. 16:56:37

@more: kényszer-munkatáborügyi szakállamtitkári pozíció lesz? mert szerintem azzal is beérnék sokan

derelyegrádi szellem 2009.01.21. 17:13:51

@Seduxen:

dolgozom srácok. Ha lesz időm, kifejtem.

@lombroso:
csak egy példával világítanám meg. Ott a 60 -ban volt főnöküket Szűcs Ernő ÁVH ezredest és öccsét Miklóst úgy megverték kihallgatás közben (a Princz-Köteles féle verőbrigád tagjai hajtották végre), hogy az orvosi jelentés szerint a bőrfelületük teljes pusztulása miatti sokkba haltak bele. Képzeld el, hogy gumibottal mennyire kell megverni egy embert, hogy a teljes bőrfelülete elégjen a gumibot ütésektől. Én ezt erősen "motivált" hozzáállásnak tartom.

belzebubó 2009.01.21. 17:20:54

Körmös Bauer pici fia is félt a motivált hozzáállástól és nem merte a temetőben hagyni apja hamvait,nehogy valamit tegyenek vele a motiváltak,mindezt úgy,hogy szinte senki nem tudott arról,hogy meghalt.

Tündér_Lala 2009.01.21. 17:32:37

Most , hogy a kissebb palotákat eladták ,kövtkeznek a Vár, Operaház, Parlament stb......

Nyakravaló 2009.01.21. 17:39:51

@Tündér_Lala:
... felsőoktatási intézmények épületei, műemlékek, vízbázis, nemzeti parkok, esővíz, levegő, és ha mindez nem elég, akkor Lendvai Ildikó szűzessége...

belzebubó 2009.01.21. 17:42:10

@Tündér_Lala: az Andrássy úton kevés megmaradt palota van már valóban:Divatcsarnok,Postamúzeum,Balettintézet,Andrássy-Nagymező sarok,Andrássy 47.,Callas -a volt Opera jegypénztár szintén, de ha jobban elmélyülnénk,talán minden egyes palota érintett a Terézvárosi Önkormányzat panamázásában, a parkolók a Centrumnál melynek ügyvezetője Fürst György volt terézvárosi alpolgi,talán a zebrák még megmaradtak...

Nyakravaló 2009.01.21. 17:52:33

Végre itt lenne az ideje a nyilvános elszámoltatásnak. Aki bármilyen módon érintett a kommunisrta bűnökben, vagy az elmút évek alatt lopott, az ne vállalhasson semmilyen tisztséget. A parkolócégek bevételét ne lopják el közösen (MSZP. SZDSZ, FIDESZ) tegyék nyilvánossá az ügynöklistákat! Ha ezt bármilyen párt meghirdeti, én rájuk fogok szavazni. Ja és ennek polgármesteri széket birtokló féregnek adjunk be valóságszérumot, hogy a háttérben lévő emberek is nyilvánosságra kerüljenek!

belzebubó 2009.01.21. 17:58:30

,,A kommunistánál kártékonyabb és veszélyesebb embertípust még nem produkált a történelem. Cinizmusuk, szemtelenségük, hataloméhségük, gátlástalanságuk, rombolási hajlamuk, kultúra- és szellemellenességük elképzelhetetlen minden más, normális, azaz nem-kommunista ember számára. A kommunista nem ismeri a szégyent, az emberi méltóságot, és fogalma sincs arról, amit a keresztény etika így nevez: lelkiismeret. A kommunista eltorzult lélek! Egészséges szellemű európai ember nem lehet kommunista! Nincs olyan vastag bőrt igénylő hazugság, amit egy kommunista szemrebbenés nélkül ki ne mondana, ha azt a mozgalom érdeke vagy az elvtársak szermélyes boldogulása így kívánja.”

(Alekszander Szolzsenyicin)


És még a blog neve is idézve van :)))

Nyakravaló 2009.01.21. 17:59:55

A Postamúzeum épületét a Lotz freskókkal eladni a nemzet elleni bűn. Megírta a napi sajtó. Történt vaalmi? Semmi. Ma neked, holnap nekem. Ma te lophatsz, de csak annyit, hogy nekem is maradjon...

Ez a sok buta, az internetre irkáló bunkó meg jöjjön el szavazni 4 évenként. Megmondta Bakácsi Buziállatrohadék Tibor is: megszavazták? akkor meg kuss legyen! Bakács Tibor, a jó kurva ANYÁDAT!!!!! Azért, mert te napról napra rontod a médiában a levegőt, még nem kell beleugatni mindenbe. Erről miért nem ugatsz, hogy a szemét alkoholista apád nem húzta ki idejében az elmebeteg kurva anyádból, te barom! Erről az ügyről miért nem kezdesz el álértelmiségi attitűddel valami fertelmes pofával nyávogni?

Before · http://azbeszt.blog.hu 2009.01.21. 18:02:57

Remélem még az unokáikra is rohadni fog a lakat...

lombroso · http://www.szajtepo.blogspot.com 2009.01.21. 18:07:39

@derelyegrádi szellem:

Tudok róla, még napjainkban is fölvehető Zinner Tibor komcsizós szemináriuma az ÁJK-n és a JÁK-on is.:) Azt kifelejtetted, hogy egészen konkrétan fekete lett a bőrük a veréstől, és utána le lettek darálva haleledelnek. De említhetnénk ugyebár a Rajk pert is, mint örök klasszikust a témában.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.21. 18:09:46

@Geza:

Nem lenne túl logikus, ugyanis héber eredetű névként én még nem találkoztam ilyennel, ezen kívül meg Bíborbanszületett Konstantinos említi mint folyónevet a besenyők szállásterületeinek leírásánál.:-/

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.21. 18:12:16

@zero:

Kihagytad: Verók is a Fidesz embere, valóságos fasiszta kútmérgező, ha mégis sikerülne megszorongatni.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.21. 18:17:49

@Noname Cowboy:

Miért csak a belvárosban?:P Az egész főváros hemzseg ezektől, II. kerületi példát is tudnék mondani. Meg aztán ott vannak a vidéki városok is.;-)
Amúgy ma két kávét ittam, de ez emelte föl igazán a vérnyomásomat.:-/ Ja meg persze az is, hogy szerencséltetett látnom a fölfele bukott Horváth Csabát és Hiller Pistát az Országos Széchényi Könyvtár előcsarnokában, amint egy Bonfini-szoboravatás kapcsán megjátszották a kultúra- és fővárosépítőt. Csak egy hajszál hiányzott ahhoz, hogy a tömeg oszoltával odalépjek hozzájuk és elsüssek pár kedves megjegyzést.:-/

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.21. 18:21:46

@belzebubó:

Erre meg különösen érzékeny vagyok.:-/ Hozzátartozik, hogy a szépapám Lotz Károly tanítványa volt, és a II. világháború után csak 2 képe maradt meg, ami nem freskó. Ezek után meg már Lotz Károlyt is leszarják? Gratulálok, menjenek a fenébe...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.21. 18:27:26

@derelyegrádi szellem:

Ez a Keller elvtárs a Kapolyival együtt megfigyelős Keller elvtárs?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.21. 18:33:12

@lombroso:

Kicsit gáz, hogy neten válaszolok Neked - meg igazából a többieknek szól -, de ugye még mindig könyvtárban rohadok...:-S Szóval az elvtársak előszeretettel kínozták meg a közülük valókat is, nem voltak ilyen elvi fenntartások.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.21. 18:36:30

@Noname Cowboy:

Erről jut eszembe a régi vicc:
Miért van kupolája a Parlamentnek?
- Mert még senki sem látott lapos tetejű cirkuszt.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.21. 18:37:43

@Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci:

Még úgyis hatalmas, hogy lemaradtam kb. a harmadik évad felénél.:D

belzebubó 2009.01.21. 18:38:03

@Mj: Nem,nem, pont azok miatt kell az épület,mert annak akinek jelenleg átjátszotta az épületet a Terézvárosi Önkormányzat,azaz a strómanoknak (3 darab huszonéves,lásd HVG cikk) majd egy szállodaláncnak kell továbbadniuk és a Lotz freskós szobákban lesznek a suitek,ott van az erkély is.
Felújitották a freskókat,gyönyörüek,nyáron láttam a Postamúzeumban 500 millió volt a felújitása a múzeumnak.Csak valószinüleg mi már többé nem láthatjuk,sajnos...

off: Lotz freskót szintén csodásat láthatsz a Keleti Pu. királyi várójában,az is nyáron lett kész.
Azt nem tudom majd kinek akarják eladni :)))

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.21. 18:40:06

@Nyakravaló:

Azért azt megnézem, amikor ezek ténylegesen el tudnak adni kizárólagos állami tulajdonban lévő műemlékeket.

Nyakravaló 2009.01.21. 18:42:18

Most nyilatkozta a TV2 esti hiradójában ezt a patkány Verók, hogy "meg sem hallgatják, csak viszik a koncentrációs táborba..." Nyudodj meg, ha rajtam múlna, odakerülnél.

DE VERÓK

1. Ebben az országban fajra és felekezetre nézve mindenki egyenlő. Sem a világnézetedért, sem a származásodért, sem a szavaidért nem kerülhetsz börtönbe.
2. Mindenkit hülyének nézel? Ha loptál, akkor kerülj rács mögé! Úgy teszel, mintha téged fenyegetne a sajtó és az ellenzék. NEM. Te támadtad meg az eladott házban lakókat. VERÓK!!! Lehet csomagolni!! Elmehetsz dolgozni - habár én nem adnék neked munkát, mert attól félnék, hogy még a kapácsot is ellopod!!

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.21. 18:42:35

@lombroso:

"és utána le lettek darálva haleledelnek."

A savas kádat kihagytad.:P

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.21. 18:46:30

@belzebubó:

A művtöri szak azzal az előnnyel is jár, hogy tudom hol vannak a Lotz-freskók, főleg, hogy érintett is vagyok a témában, de azért köszönöm.:)
Egyébként meg nagyon úgy rémlik, hogy ilyen esetben látogathatóvá kell tenni a képeket, természetesen úgy, hogy ne menjen az ott lakó emberek magánéletének rovására. Ami kicsit necces dolognak tűnik.:-/

Nyakravaló 2009.01.21. 18:49:02

@Mj:

Miért ne tudnák? 1. Kell egy jó kis ideológia (egyszerű - pl.: az államnak nincsen pénze a fenntartásra...) 2. Sajtó, média - ez nem kérdés. 3. Néhány hangadó "civil szervezet" és ismert személy. 4. Baráti önkormányzatok, melyek elmondják, hogy ha majd eladják az épületet, milyen jó lesz a településnek és az egész környéknek, mert a befektető után azonnal tejjel-mézzel folyó Kánaán következik.

Ilyen egyszerű.

Eladom, megkapom zsebbe a pénzt, mindenki jól jár és elmondhatom, hogy a közösség érdekét nézve milyen jól csináltam mindent. Ja, hogy nem maradt semmink? MÁRMINT NEKED nem maradt. Nekem az a kis ház, egypár ékszer és a külföldi bankszámlám. Elvégre bármikor el lehet menni - hamár itt nem lesz mit eladni...

belzebubó 2009.01.21. 18:55:34

Van egy ilyen nap,az Idegenvezető Világnap,amikor kinyitják ezeket az épületeket a nagyközönségnek egyszer egy évben.pl.Nemzeti Bank,Postatakarék,stb. akkor meg lehet nézni,például hol ülésezik a Monetáris Tanács az MNB-ben,a Róth Miksa ablakok között.
Seggreültem,olyan gyönyörü az épülete belülről az MNB-nek.english.mnb.hu/VirtualisEpuletSeta/eng/9/

Ugye szemben a tévé székház már elkelt.Kiváncsi vagyok az MNB mikor talál gazdára.

derelyegrádi szellem 2009.01.21. 18:56:25

@Mj:

természetesen.

@Nyakravaló:

Ez a verók 24 óra leforgása alatt olyan mennyiségű és fajsúlyú hülyeséget mondott már, hogy a bűntársai és megbízói fogják előzetesben rakatni, csak hogy eldugoljon má.

(mint cusli ifjúkommancs testvért)

Nyakravaló 2009.01.21. 19:08:35

@derelyegrádi szellem:

Verók előzetesben? NEM ELÉG. Mennyi kárt okozott? több, mint 1 milliárd Ft? Több, mint 5 milliárt Ft?
Több, mint 5 év letöltendő szabadságvesztés, teljes vagyonelkobzás (az érintett családtagok is), a közélettől való legalább 10 éves eltiltás, a pénzek áramlásánal teljes kivizsgálása és nyilvánosságra hozatala. És még enyhe voltam.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.21. 19:28:12

@Nyakravaló:

Én itt most kizárólagos állami tulajdonú, törvényi mellékletben szereplő műemlékekről beszéltem, pl. egri minaret, Kerepesi temető síremlékei, Aquincum romjai meg ilyesmik.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.21. 19:30:29

@Nyakravaló:

Már bocsánat, de a családtagokat miért büntetnéd meg? Nem is biztos, hogy tudtak róla.

Rettenetes_Sebhelyesfarq 2009.01.21. 19:34:11

Talán indíthatnánk az év végén a polgármrester urat a vastagbőr szavazáson. Volt szerencsém látni a tegnapi sajtótájékoztatóját, hogy a bőr nem sűlt le a pofájáról! Aszongya, hogy "az ellenzék politikai nyomására basztatja a rendőrség", hát ehhez pofa kell. Mint ha nem ők kormányoznának 6 éve és nem ők irányítanák kézi vezérléssel a rendőrséget. Még tán az is kiderűl, hogy a 2006-os rendőri brutalításér is az a szemét Zorbán a felelős! Ugye polgármester úr?

Roxvox 2009.01.21. 19:49:59

Ötödik István (lásd főcím ) ez jó, hehhehe a helyi kiskirály.

lombroso · http://www.szajtepo.blogspot.com 2009.01.21. 20:07:08

@Rettenetes_Sebhelyesfarq:

Persze, hogy a Zorbán a felelős, tessék, itt van erről egy "partizán" véleménye, igazi gyöngyszem:
""Sajnos a helyzet nem ilyen fekete-fehér."
Sajnos a helyzet tökéletesen fekete-fehér! Az un. Debil nevű hivatásos agent provocateur lehallgatott telefonbeszélgetéseiből napnál világosabban kiderült: az okt.23-i Orbán szeánszot kifejezetten így szervezték!!! Debil és "munkatársai" feladata az volt, hogy az Alkotmány u.-ban szándékosan és kiszámított időben provokált rendőrséget egyenesen a viktoriánus szektatalálkozó közönségére "HÚZZA", vezesse! Na pesze csak azután, amikor a fősámán már beült a maga páncélozott BMW-jébe és elporzott!
Azaz: magatok sem veszitek észre: a szektavezér BENNETEKET (a tulajdon híveit) IS "BEÁLDOZOTT" egy kormánybuktató puccsnak szánt propaganda akcióban! Ezt az a Debil közvetve bár, de maga is elismerte!
A "zseniális farcsel" nem jött be! Mostanában a dakota próféta is mintha csendesedett volna! Rájött talán, hogy a hiszteritív handabanda többet árt az "image"-ának, mint Mikola? Lassan azt is megérjük: a háziorvosok kérik a "népszavazókat": hagyják már meg nekik a vizitdíjat, mert az kell nekik..."

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.01.21. 20:19:06

Ez kész! Verók tényleg hülye. :)

"Arra a felvetésre, hogy a képviselőket nem politikusok, hanem egy független intézmény (lasp.: ügyészség) gyanúsította meg, Verók István az InfoRádiónak azt mondta: "pontosan ez a problémánk, hogy túlságosan független, egyszerűen nincs felettes szerve"....
"Megbukik az egész, hiszen a képviselőtestület, és így a képviselők csak politikai felelősséggel tartoznak a választóik felé" - mondta a polgármester, megjegyezve: ha gond van a képviselőtestület döntésével, a Közigazgatási Hivatal gyakorol törvényességi felügyeletet, illetve bírósághoz lehet fordulni a döntés annulálása érdekében" - mondta a polgármester."

inforadio.hu/hir/belfold/hir-252397

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.01.21. 20:20:25

Ez a legjobb:

"A polgármester hozzáfűzte: ebben az esetben az követte el a hűtlen kezelést, aki nemmel szavazott az épület elidegenítéséről."

Én kérek elnézést.

reKorrekt 2009.01.21. 20:42:55

@laspalmas: Háteszhülye.
Remélem mind a börtönben rohadnak meg a túrósfaszú kancigányok alatt! Ott majd lehet liberálisosat játszani...

Perverzsrac 2009.01.21. 20:51:16

@zero: ez mekkora film lenne:) SZökés magyar változat...Verók és Kolombár orbán ül együtt a börtönben zuschlaggal és tervezik a szökést. A patás ürdeg meg üldözi őket mikor kijutnak, feri meg segít a szökésben:))))) Több milliós nézőszám garantált!!!

jozicsenko 2009.01.21. 20:55:24

hi!

valami jogász ugyan mondja már el a végén, bitte, hogy ha

1. eladom a parlamentet holnap a JoeShie bt-nek, 300 millió Ftért
2. a joshie bt holnap után eladja Dr. Sir Wintson Church Hillnek, 30 MRD Ft-ért
3. aki fontos külföldi befektető, látja hogy szép épület, biztos költ a felújításra, csinál belőle egy 1001 szobás Duna-parti hotelt. kormányváltás van és jönnek a Szabad Inutiok Szervezetétől, akik

I, (ami valószinű):
1.hagyják az egészet a fenébe
2. építenek újat, PPP-ben, tizszeres áron
II. (nem nagyon valószínű)
3. államosítják, most azonnal (iszonyatos nemzetközi médiaellenszéllel, a Thimes megírja hogy itt mindenki antibritt, fasiszta, tőkellenes, már a Lettmann Sisters sem vásárol állampapírt, a JP Jordan leminősít, a HPLC bank szerint Z- az értékünk stb)
4. egy alig húsz éves per jön, ahol megpróbáljuk visszaperelni, de közben eladják Prof Comerade St. Alin-nak, húzodik minden mint a rétes, a végén Strassbourg kimondja, hogy jogellenes volt, fizessünk kártérítést, évi 1 mrd Dollárt

szoval
lehet visszaállamosítani, vagy azt mondani: az ár 2-3%áért eladni nem volt szép dolog, tehát érvénytelen minden, menjenek anyjukba???

Perverzsrac 2009.01.21. 21:07:21

@korrekt bundáskenyér: kell a pénz a haveroknak... ennyi. Láttuk hogy mi lesz belőle. TB több napi leállás, az adatállomány sérült. APEH 1 napi leállás pedig nem most indult a dolog...

Perverzsrac 2009.01.21. 21:10:44

@Véraláfutás: nem bizonyos, hanem SZDSZ-es arcoktól...nincs már rájuk szükség, hát bukjanak és ha pár alsóbbszintű mszps bukik velük az annyira nem baj. MDF pótolja az SZDSZ helyét...

Perverzsrac 2009.01.21. 21:16:08

@derelyegrádi szellem: A legjobb mikor tegnap Keller kijelentette a pm-es tájékoztatón, hogy biza kb ők sem tudják hogy mi a jó megoldás a válságból kfele. Azon felbasztam magam. Akkor mondjanak le és húzzanak a picsába. Negyedéves előrejelzést nem készít a pm??? MI a FASZ????????????????? Annyira nem beláthatatlan a dolog, csak nem 1 hanem 2-3-5 modell kell és azokat kommunikálni, de az nem megy. Mert ugye egy költségvetést is 3x kellett átírni, hogy 2 hét alatt megbukjon. Ennyit tudnak.

Perverzsrac 2009.01.21. 21:17:39

@Nanehogymá: ez jó:) Müdosíttassuk a btk-t közmunka, pénzbírság, elzárás vagy "előzetes villamosszékben" :)))) történő büntetésvégrehajtás:)

Perverzsrac 2009.01.21. 21:19:09

@Rwindx: tehetnék, csakhogy az eredeti állapotot nem lehet visszaállítani és a végén így is úgy is az állam szívná meg kb. Lásd csillebérc esetét, hogy ugye bebukták a szocik az eladást. Csakhogy ott időben került bíróságra az ügy mielőtt még továbbjátszották volna az ingatlant...

Perverzsrac 2009.01.21. 21:20:22

@more: ennek egyetlen módja az orosz módszer. Szépen adóhiány megállapítása, Apeh végrehajtás és máris az államé. Hőbörögni meg brüsszelben lehet. azt csá.

Prinzessin Erbsen (törölt) 2009.01.21. 21:22:50

A fidesz most eppen nem tud lopni, de ha loptak is az 7 ev alatt elevült - viszont az elvtarsak ennyi idö alatt mar kikaparsztak volna, ha akarjak, de valami miatt nem nagyon akartak

Perverzsrac 2009.01.21. 21:27:20

@Nyakravaló: a felsőoktatás eladását valóban megindították. erről volt cikk nemrég...

Perverzsrac 2009.01.21. 21:37:56

@Nyakravaló: és hol is nyilatkozhatott ez a fasz? Na hol? persze az M1-en túl egyértelmű lett volna a kormánypárti hozzáállás, így benyomták a kormány ker tévéjébe: TV2. ennyi. Köszönöm. Kapcsolja ki.

Perverzsrac 2009.01.21. 21:41:41

@Mj: hát peeeeeeeersze. Teljesen életszerű.
V.István - Gyerekek, holnap veszünk egy házat ausztriában
Gyerekek _ Váááááóó APA! Az fasza. De mondd csak apa, te polgármesterként hogy engedheted ezt meg magadnak?
V. István - Gazdag (volt) az önkormányzat.

Tényleg nem tudott róla senki...

Perverzsrac 2009.01.21. 21:47:22

@kornelia: mert mindenki fogja a másikét valamivel. A Tocsik ügyből is azért lett ügy, mert a maszop nem akart tejelni a fityesznek a zséből..és ezt történetesen biztos forrásból hallottam:)

reKorrekt 2009.01.21. 21:59:21

Tényleg kéne egy szervezet ami ellenőrzési tejhatalommal bír minden képviselő és kormányszervezet fölött. Bármikor bemehetnek egy államtitkár irodájába és kotorászhatnak a szekrényében, az meg egy kurva szót sem szólhat. Bárkit lehallgathatnak, hisz elhallgatnivalójuk úgysincs. Nem tudom így hányan szeretnének képviselősködni...

Higany 2009.01.21. 22:12:47

Verók a koncentrációs táborba küldésükről is vizionált a sajttájon, azt hittem kiesek a fotelből.
Plutóniumos napalmot az összes ilyen féregre, szó szerint kerületeket loptak el, "kerületeket basszájba"!

Nyakravaló 2009.01.21. 22:28:55

@Mj:

A családtagokat? Nem csak, még a rokonokat is! Te hol élsz? Minden bűnöző azzal kezdi, hogy a saját tulajdonában semmilyen értéket nem hagy. Felességtől elválni papíron - ez a legjobb. Gyerek nevére - még jobb. A szemét ügyészég és bíróság. bántja a szegény gyereket, mi? Távoli rokonok, bizalmas barátok - mindtől vissza a lopott pénzt!!!!!

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.21. 22:31:13

@Roxvox:

Ötödik István csak két évig uralkodott.:P

Nyakravaló 2009.01.21. 22:32:59

@Perverzsrac:

Pont ezért írtam. Igen, a felsőoktatási intézmények nem lebeghetnek ám csak úgy a vakvilágba és nem képezhetnek munkanélküli diplomásokat. Majd a piac!!!! Ja, hogy Magyarországon nincs igény ennyi diplomásra? Majd szépen elmész Ausztriába kocsit mosni! Ja, hogy túl sok épület van az egyetemek tulajdonában? Majd jól eladjuk, tanulni fáskamrában is lehet. Én meg majd jól beköltözöm, a falak vastagok, a nemzet "huhogása" meg úgysem hallatszik be...

Nyakravaló 2009.01.21. 22:36:42

@Mj:

Miért ne tudnának eladni? Kormányrendelettel is lehet törvényeket hozni... Hát istenem, sok itt a bürokrata, le kell őket építeni. Nincsen pénzünk az épületekte figyelni. Majd a magántőke. Acquinqum: jó lesz az a sok kő a hétvégi házam alapjába. Érdekel valakit? Másképpen szólva? Közöd? Mi az hogy! Nagyon is! Törvényesen és tisztességesen! Bizony!

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.21. 22:37:50

@Perverzsrac:

Ez nem a gyerekek felelőssége. Jól is néznénk ki, ha apám pénzügyi hülyeségeiről én is tehetnék, akinek egy szót sem szólt. Inkább képzeld magad Verók gyerekeinek a helyzetébe, tudom, hogy nehéz, de csak fél percre tedd meg. Ha hobbiból meg őszinteségi rohamból csak úgy kitálalt volna nekik az apuka - még mielőtt elköveti a hűtlen kezelést -, akkor a gyerekek fogják magukat és megtiltják az apjuknak, hogy megtegye, vagy jelentsék fel az apjukat, mint a sztálini időkben?

Nyakravaló 2009.01.21. 22:40:40

@Perverzsrac:

TV2. Te kikapcsolod. Én is. És a többi milliók? Ők nem. Na ezért is kellene valamit tenni. Egy pártelnökről tudok, aki kinyilatkoztatta, hogy első dolga lenne lerombolni a két országos földi sugárzású kereskedelmi tévé épületét. Persze nem lesz belőle semmi, de minden érintettnek be kell látni, hogy azért nem miondenki teljesen hülye...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.21. 22:42:12

@Nyakravaló:

A fenét. Nekem van egy nem olyan közeli, a családból meglehetősen kilógó rokonom, aki nem is él már az országban a stiklijei miatt, még a gyerekeit is leszarja. De mivel ugye a rokonságba tartozom, bűnhődjek miatta én is? Vagy a szülei, akik rohadtul nem erre nevelték? Vagy a testvére, aki végre családot alapított? Inkább én kérdezném, hogy hol élsz, remélem a válasz az lesz, hogy családban.

Nyakravaló 2009.01.21. 22:44:05

@Mj:

Ne jelentsék fel. De ne is élvezzék egy bűnöző lopásának a gyümölcsét. Természetesen senki nem akar rosszat. De ha itt élsz, akkor biztos látsz érdekes dinasztiákat. Hát azért hadd ne sajnáljam őket túlságosan,. Amiért sok ember vért izzad, az nekik csak úgy jön. Meg csak úgy jár. Nagyon érdekes...

Nyakravaló 2009.01.21. 22:46:29

@Mj:

Valami megoldást azért mégis kellene találni arra, hogy miután szétlopta verók a fél kerületet, ne tárhassa szét a két kezét azzal, hogy barátaim: nekem nincsen semmim sem. Vagyonelkobzás, vagyongyarapodás-ellenőrzés a teljes családra és rokonságra. Ez csak nem elítélendő, nem?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.21. 22:46:42

@Nyakravaló:

Lehet mindenféle rémségről vizionálni, csakhogy ilyen alapon Magyarország egész kulturális és történelmi turisztikáját ki lehetne végezni, ennek meg éppen az ellenkező tendenciája tapasztalható szerencsére. Kivétel a budai vár délnyugati várfalrészletének macerálása, de egyelőre most ez is patthelyzet. Van elég valós bajunk, hogy azokon dühöngjünk, nem kell hozzá rémeket látni.

Perverzsrac 2009.01.21. 22:48:46

@korrekt bundáskenyér: nem kell lehallgatás, csak az ÁSZ (gy.k. Állami Számvevőszék) részére sokkal több jogot kéne juttatni, mint most. Jelenleg kb ejnye bejnyézhet oszt csókolom. Mindenki magasról szar rá.

Perverzsrac 2009.01.21. 22:50:51

@Mj: nem. De ha apa adta és az lopott zsé volt, akkor igenis vissza a gyerektől is. Mindent. Nem csak pénzt lehet örökölni hanem kötelezettséget is...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.21. 22:51:06

@Nyakravaló:

Ez Vona Gábor egyik legidiótább beszólása volt október 23-án. A hülyéket mindig meg fogja találni valamelyik csatorna, akár vannak kereskedelmi adók, akár nincsenek. Egyébként a TV2-n filmeket kell nézni - szombaton pl. megnéztem az Alatriste kapitányt, és tetszett -, nem pedig idióta riportokat vagy valóságshow-kat.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.21. 22:52:35

@Nyakravaló:

Én az általánosító kijelentéseddel nem értettem egyet, és nem azzal, hogy aki lopott pénzből él, azt ne vonják felelősségre. De, igenis szankcionálják megfelelően.

Perverzsrac 2009.01.21. 22:53:12

@Nyakravaló: csak az emberek 80-90% az. Nem látja be mi folyik vagy nem is akarja látni. És ők szavaznak...

Nyakravaló 2009.01.21. 22:56:30

@Mj:

Biztos vagy te ebben? Sok minden olyan hihetetlen dolog történt az elmúlt években, melyre nem is mertél gondolni... Miért adják el az állami cégek az ingatlanjaikat? Ez csak az első lépés. Eldöntik és megtörténik. Soroljam? Felesleges. Az a műemlék, amit én meghatározok. Tokaji világörökség? Mi kell még?

Perverzsrac 2009.01.21. 22:57:12

@Mj: nem kell bűnhődnöd, csak ha kaptál tőle valamit akkor annak az árát add vissza az államnak. Ennyi.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.21. 22:57:16

@Perverzsrac:

Azért az ÁSZ-nak is bizonyos értelemben könnyű a dolga addig, amíg politikailag felelőtlen szerv, hiszen nyugodtan tehet úgy ajánlásokat, hogy a következményeket már nem neki kell viselnie. Félreértés ne essék, minden tiszteletem Kovács Árpádé, és elegem van abból, hogy évek óta magasról tesznek az ÁSZ-ra - más esetben ez utóbbiakat szoktam kizárólag hangoztatni -, csak ugye van másik oldala is az érmének.

Nyakravaló 2009.01.21. 22:57:53

@Mj:

Le sem írtam a nevét, mert nem akartam semmilyen kapcsolatban kerülni vele. Ez csak egy gondolat volt, de tudod, hogy mennyien támogatják? És mondd meg: okkal, vagy ok nélkül?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.21. 22:59:46

@Perverzsrac:

Speciel egy fillért sem örököltem, másrészt tőle loptak, nem ő mástól, de attól még pénzügyi hülyeség, mert mégis őt vonják felelősségre. Viszont már így is sokat írtam erről, úgyhogy innentől kezdve hanyagolom a témát.

Nyakravaló 2009.01.21. 23:03:58

@Nyakravaló:

De látni kell: senki ne csodálkozzon azon, ha az elkeseredettség folyamatosan nő. És ez csakis a választók radikalizálódásához vezethet. És joggal. Itt van ez a verók. Ahelyett, hogy fülét-farkát behúzva bocsánatot kérne, képes ilyeneket mondani. Talán nem kéne... Hát hogy lehet az, hogy a nyilvánvaló bűncselekményeket elkövetők BÜSZKÉK arra, amit tettek. Ha erre nincsen azonnali válaszuk a parlamenti pártoknak, nem érdemes csodálkozni azon, hogy a parlamenten kívüli pártok befolyása nőni fog. Igen. Ezt mondta. Lehetetelen? Annak tűnik. Na de képvisel valamilyen értéket ez a két tévé? Igen, általában éjszaka, amikor alig nézi valaljki...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.21. 23:04:04

@Nyakravaló:

Azért vagyok benne biztos, mert egy hete ötösre vizsgáztam műemlékvédelemből. Amit leírsz, elvileg megtörténhet akármikor, ahogy az is, hogy Gyurcsány lemond, csakhogy nem túl valószínű, mert pont nem ez a tendencia. A műemléklistás poszttal például kifejezetten nem értettem egyet.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.21. 23:07:42

@Nyakravaló:

A cigányok kiirtását is okkal támogatják, de ettől még nem kell egyetérteni vele.

Perverzsrac 2009.01.21. 23:08:35

@Mj: ebben én annyira nem vagyok biztos:) de rögtön el is határolódnék...valaki más ír a nevemben...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.21. 23:09:26

@Nyakravaló:

Az ominózus film este 7-től ment, gyakorlatilag főműsoridőben. Egyébként meg a legelbutítottabb emberek szoktak a legkevésbé informálódni a neten, úgyhogy a nagy tömegek radikalizálódására ez alapján ne számíts.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.21. 23:10:33

@Perverzsrac:

Akkor ereszd le gyorsan a guminődet, és ragadd vissza a billentyűzetet.:P

Perverzsrac 2009.01.21. 23:11:25

Amúgy meg én azt mondom...kell egy szép nagy tábor -kifejezetten NEM "konspirációs tábor" (c) Tüncike - hanem olyan börtönféle. Lehet odamenni aki lop csal hazudik. Kurvanagy a fal, ott őrök. Kaja nincs csak amit megtermelsz, víz a kútból, wc ha ásol árkot, pottyantós. Néhány állat hogyha ápolják, etetik legyen nekik is kajájuk. Olcsó megoldás és még szokják is a dolgot. Vagy csereüdülés szibériába. Nem kell több ide. Rend lenne. Olyan meg hogy megélhetési bűnözés, hát nincs többé. Oszt csókolom.

Perverzsrac 2009.01.21. 23:12:34

@Mj: sziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. Most miért kellett elrontani a játékomat? Te galád! Jössz egy guminővel, vagy pótlod te a hiányt. Válassz!

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.21. 23:17:29

@Perverzsrac:

Ez a hang inkább valami kígyóra emlékeztet, kezdek rosszat sejteni...:) Ezért inkább adok neked egy guminőt meg hozzá egy vibrátort is - az esélyegyenlőség és a liberalizmus jegyében -, ha netalán összefutnánk valami vastagbőrös találkozón, ugyanis lassan kezdem tőled félteni a testi épségemet...:)

Perverzsrac 2009.01.21. 23:18:41

@Mj: igen:) megtaláltam...régi poszt:)

Perverzsrac 2009.01.21. 23:20:40

@Mj: Szavadon foglak:) Kiváncsi leszek, hogyha netán lesz ilyen tali, ki fog rájönni arra, hogy ki vagyok én:) mmint ha nem lesz rajtam nagy perverzsrac felirat:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.21. 23:20:52

@Perverzsrac:

Mi van, nem olvasol Vasgatbőrt?:P Hadd ne keressem ki a linket.:P

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.21. 23:21:36

@Perverzsrac:

Köszi, levetted a vállamról a terhet.:)

Perverzsrac 2009.01.21. 23:23:29

@Mj: akkor még nem sűrűn olvastam:) tudod felelős önkormányzati poszton voltam:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.21. 23:24:11

@Perverzsrac:

Hát, ha egy 120 kilós, oldalrafésült, esztékászemüveges, kötöttpulcsis, térdzokniszandálos, hasközépig felhúzott rövidgatyás jelenség vagy, akkor nem biztos, hogy rájövünk.:) Vagy lehet, hogy pont emiatt mégis?:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.21. 23:25:00

@Perverzsrac:

Ez egy kicsit tág fogalom, takarhat vécésbácsit meg jegyzőt is.:)

Perverzsrac 2009.01.21. 23:28:22

@Mj: fogadok hogy nem fogod tudni. én felismerlek kezedben a guminőről és vibriről:) de nem ám valami gagyi szart vegyél! :)

Nyakravaló 2009.01.21. 23:30:49

Ami gyalázat, az gyalázat. Bármilyen politikai meggyőződésed is van, ki kell mondani. Nem vitatom a műemlékvédelmi ismereteidet. De az elmúlt évek megmutatták: minden relatív. Ha valami ezeknek nagyon megtetszik (mert jó üzlet), nem ismernek se istent, se embert.

Azt azért beláthatod: egy jelentős réteg most azt mondja: de kár, hogy nem mi tudtuk ezt a BIZNISZT megcsinálni. Egy másik jelentős réteg már holnap létrehozza az új projectcégét. Nos, ezért mondom, hogy elég volt ebből.

Nyakravaló 2009.01.21. 23:32:00

@Mj:

Én ezzel nem azonosulok. De a törvények mindenkire vonatkoznak.

Nyakravaló 2009.01.21. 23:33:45

@Mj:

Előbb-utóbb az internet-penetráció közel 100%-os lesz. És van az az ingerküszöb, mely még a legsötétebb réteg agyáig is leér. Csak az a kérdés, hogy mikor.

Perverzsrac 2009.01.21. 23:46:04

@Mj: na meg zero: amúgy ezt a cikket frissíteni kéne vagy újat írni. Múltkor hallottam a tvben hogy már a magánbörtönben is lopnak. MMint a vezetőség. Mindenkit 8 osztályos végzettséggel írtak fel, azokat is akiknek érettségije volt... hogy utána az iskoláztatásukat az állam megtérítse a börtön tulajainak...

Perverzsrac 2009.01.21. 23:47:00

@Nyakravaló: az nem most lesz. és az emberek java része agyhalott, ergo nem ezt olvassa majd hanem a feri blogját...

Nyakravaló 2009.01.22. 00:10:54

@Perverzsrac:
Már aki nem funkcionális analfabéta... :-)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.22. 00:13:02

@Perverzsrac:

A mostani anyagi helyzetem alapján nem ígérem, hogy lesz pénzem ilyesmikre csak úgy ajándékba.:P Inkább majd rajzolok helyette női aktot.:) (Bár eddig csak férfi modellem volt.:))
Mondjuk ha a valóságban nő vagy, akkor tuti nem találnám ki, hogy te vagy Perverzsrác.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.22. 00:17:13

@Nyakravaló:

Ha azt akarod, hogy kimondjam a meggyőződésemet, akkor én is azt mondom, hogy gyalázat. Főleg úgy, hogy nem akarok semmilyen "hűtlen kezeléses" bizniszben benne lenni, mert előbb ki kéne műteni a gerincemet.:-/ Ami a műemlékvédelmet illeti, mostanában éppen abból divat üzletet csinálni, hogy ki nyerje el a romok konzerválásának és helyreállításának a pályázatát, vagy hogy ki újítsa fel például a Parlament burkolatát. Szóval vannak csúnya dolgok, de ezek nem a műemlékek tönkretételéről vagy megsemmisítéséről szólnak.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.22. 00:17:45

@Nyakravaló:

A második mondatoddal viszont én azonosulok.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.22. 00:19:12

@Nyakravaló:

Ahhoz mondjuk az kellene, hogy ne lapostévét, hanem számítógépet vegyenek, tudjanak írni-olvasni, ne legyenek funkcionális analfabéták, érdekelje őket a politika, legyen erkölcsi érzékük, rendelkezzenek jövőképpel, és még sorolhatnám...

Perverzsrac 2009.01.22. 01:00:21

@Mj: rajzolj aktot magadról nekem:) tükörből rajzolj és valósághű legyen! csak semmi photoshopos mellnagyobbítás a rajzodon:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.22. 01:15:00

@Perverzsrac:

Magamat sose tudtam lerajzolni.:( Egyébként nincs szükségem mellnagyobbításra, mivel 2 centi híján háromjegyű.:P (Amúgy nem, nem vagyok kövér, és nem is akarok fogyózni.:P) Viszont a blogon, ahova én is írok, és ami a nickem mellett van, fent van egy 5 óra alvás után készült mostani kép az arcomról, ami még kicsit torz is a kicsinyítés miatt, úgyhogy ennyi a maximum, amit nyújtani tudok.:)

jozicsenko 2009.01.22. 08:12:42

reggelt, kv-t!


sajnos ügyvédek nem járnak erre, nem tudtam meg, visszaveheti e kormányváltásnál kártérítés nélkül az új garnitura

jpmjpm 2009.01.22. 08:19:22

Verók ma reggal a napkeltében magyarázkodott, sajnos csak az utolsó 30 másodpercet láttam. Valami olyasmit mondott, hogy ők képviselők, nem ingatlanbecslők, tehát nem vonhatók felelősségre ezért.

Ezek szerint csak segg hülyék, és 5 ft-ért el lehet adni őket a kínai piacon. Tehát le kéne mondaniuk, mert alkalmatlanok.

Esetleg felrakhatnátok a ma reggeli napkelte videót, hogy okuljunk. :)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.01.22. 08:30:13

Most olvasom, hogy Verók a tegnapi Népszabadságban fizetett politikai hirdetésben is közzétette a véleményét. Hülye, hülye, hülye!

szmoker (Homo Trollicus) 2009.01.22. 08:30:34

@jpmjpm: "sajnos csak az utolsó 30 másodpercet láttam" - sajnos? Reggel bekapcsoltam a tévét, megláttam ennek a g*ciputtonynak a fejét, kikapcsoltam a tévét. Azóta is remeg a kezem :)

Na de komolyan, ilyen ázalagot reggel főműsoridőben képernyőre engednek? Azt hittem, már van Pártkelte az m1-n, a csigatévét is megvették?

Vajon mire gondolhat eg szerkesztő, amikor reggel politikusférgeket hív meg? Nézettség? Ahogy meglátok egyet, kikapcsolom a tévét, és szerintem mások is.
Netán fizetnek érte, hogy elmondhassák a pártideológiát?

Zsirparaszt scene/buckalakó tahó/fotelrokker 2009.01.22. 08:31:43

Gratulálok, Zero.
Ismét egy kurvajó összeállítás.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.22. 09:22:38

@szmoker:

"Vajon mire gondolhat eg szerkesztő, amikor reggel politikusférgeket hív meg? Nézettség?"

Ennek alapján senki nem olvasná a Vastagbőrt.:P Az irritáló politikus pont olyan, mint a jó horrorfilm. Szörnyülködsz rajta, a feszültségtől még a gyomrod is remegni kezd, borzasztó gondolatok fogalmazódnak meg benned, de csak nézed tovább...

molaris 2009.01.22. 09:30:33

@jozicsenko:
Elkéstél fószerkám! Arra már jelzáloggal, hitelt vett fel a "Gyurcsányi" - vállalkozás.

molaris 2009.01.22. 09:34:53

@Mj:
Na
Kicsi Lány! Ne add fel, tessék teljesíteni a kérést, és gyakorolni az önaktot. Közzéteszel egy fotót, és a született műveket, és mi majd zsűrizünk.:)

molaris 2009.01.22. 09:37:10

@laspalmas:
Ki fizette, ki fizette, ki fizette?
Ő vagy az önkormányzat?????

Plutonic 2009.01.22. 10:13:15

Valamit éreznek, hogy ennyire felszaporodtak az ilyen esetek?

derelyegrádi szellem 2009.01.22. 12:27:51

@Mj:

Így van, 1270-1272.-ig uralkodott. Egy Hahold nevű lovag (későbbi Bánffyak, Alsólendván található vár építői, később jelentős történelmi szerepet vivő család első ismert őse) vitte neki a hír, hogy megszületett a fia.

De könyörögve kérek mindekit, a "lovagkirályt" még viccből se említse egynapon ezzel a szarfaszú verókkal!

Véraláfutás 2009.01.22. 13:24:30

Ugyan khérem, a jéghegyek között, van bőven sok kicsi tengeralattjáró is:

reakcio.blog.hu/2009/01/22/hulye_megrendelesek_miniszteriuma

Perverzsrac 2009.01.22. 14:55:36

@Mj: keresem de nem látom. Mégis hol kéne lennie ott a te képednek?

Perverzsrac 2009.01.22. 14:56:37

@laspalmas: érdekes. honnan van rá pénze? Csak nem valaki kifizette helyette aki ott szokott venni ilyeneket? valami Gy Ferenc?

Perverzsrac 2009.01.22. 18:31:16

@lombroso: nagyon hasonlít így egy bizonyos Bácsfi Dianára:))))))))))))))))))))))
amúgy hány cm,kg Mj asszonyság?

lombroso · http://www.szajtepo.blogspot.com 2009.01.22. 19:45:09

Kb. 172cm/62kg, testalkat: kb. 100/70/100, harci érték: 5/10 HP:80/100, spellpower:60 knowledge: unlimited
:D

lombroso · http://www.szajtepo.blogspot.com 2009.01.22. 19:48:36

Összevetettem Bácsfival, de nem tudok egyetérteni, ami a hasonlóságot illeti. Bár tény és való, hogy mindketten kapcsolatba hozhatók a gonosz nácifasisztákkal. De amíg az egyik csinálja, addig a másik csak nézi, hál' Istennek. Ja igen, meg egyikőjüket - a passzívabbat - nem az NBH tartja el.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.22. 21:03:58

@Perverzsrac:

Mi?! Ennyire azért nem vagyok csúnya, még kialvatlanul se.:,,,-(

Bácsfi Diánáról például itt van egy jellegzetes kép:

www.origo.hu/i/0409/20040913hungarist7.jpg

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.22. 21:06:30

@molaris:

Szégyellős vagyok.:P Aktképet meg csak a barátom láthat rólam.:) Na jó, "élő" aktként a csincsillám is láthat, aki a fürdőszobában lakik.:P

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.22. 21:09:45

@derelyegrádi szellem:

És abba halt bele krisztusi korban, hogy Gutkeled nembeli Joachim fogta magát, és elrabolta a kisfiát. Egyébként azért lovagkirálynak nem feltétlenül mondanám, de ettől függetlenül tehetséges uralkodó volt, úgyhogy kár, hogy egyeduralkodó királyként csak 2 évig uralkodott, utána meg jött a zűrzavar.:(

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.22. 21:12:00

@Perverzsrac:

Látom, hogy már tárgytalan, de gondoltam magadtól is rájössz, hogy ehhez rá kell bukkannod valamelyik hozzászólásomra - ami mutatja a profilképemet is -, ami történetesen a legfrissebb poszt alatt rejtőzik.:P

Perverzsrac 2009.01.22. 22:27:09

@Mj: pedig ott valaki a pasid az irogatók közül az tuti:) de nem vizsgáltam ki is...

min0rity r3port · http://m0r3.blog.hu 2009.01.22. 22:38:46

Mert hát nem kell a képviselõknek érteni ahhoz, amivel kapcsolatban döntenek, ugye. Adtunk a (szarnak) szabadságnak egy pofont. Miért is? Mert én például nem vehettem volna meg annyiért, pedig érdekelt volna. Érdekes játék ez.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.23. 00:15:01

@Perverzsrac:

Ez arra vonatkozott, hogy Lombroso nem tudna engem eltartani.:P

vakablak 2009.01.25. 11:38:27

Verók védekezése jogilag valószínűleg helytálló. A BTK következő paragrafusai mérvadóak:

------------
Hűtlen kezelés
319. § (1) Akit idegen vagyon kezelésével bíztak meg, és ebből folyó kötelességének megszegésével vagyoni hátrányt okoz, hűtlen kezelést követ el.
[...]

Hanyag kezelés
320. § (1) Akit olyan idegen vagyon kezelésével vagy felügyeletével bíztak meg, amelynek kezelése vagy felügyelete törvényen alapul, és az ebből folyó kötelességének megszegésével vagy elhanyagolásával gondatlanságból vagyoni hátrányt okoz, vétséget követ el, és két évig terjedő szabadságvesztéssel, közérdekű munkával vagy pénzbüntetéssel büntetendő.
[...]
------------

Ahhoz, hogy a hűtlen kezelés megvalósulhasson, szükség van tehát egy "idegen" (értsd: nem saját) vagyonra, melynek kezelését ill. felügyeletét valakire vagy valakikre rábízták. A hanyag kezelés olyan, mint a hűtlen kezelés, csakhogy az "idegen" vagyon kezelése itt ráadásul törvényen alapul. Lehetne pl. ez a törvény az "1990. évi LXV. törvény a helyi önkormányzatokról".

Úgy tűnik tehát, hogy a képviselőkre idegen vagyon bíztak (pl. közvagyon), ráadásul e vagyon kezelése törvényen alapul. Ilyen értelemben kétséges, hogy hűtlen kezelés egyáltalán megállapítható, e pillanatban valószínűbbnek tűnne nekem (a laikusnak) a hanyag kezelés tényállása (BTK 320. §§).

Csakhogy. Kérdés, hogy tényleg van-e idegen vagyon a képben. Az önkormányzati törvény így határozza meg az önkormányzat fogalmát:

"9. § (1) Az önkormányzat jogi személy. Az önkormányzati feladat- és hatáskörök a képviselő-testületet illetik meg. A képviselő-testületet a polgármester képviseli."

A képviselők nem az önkormányzatot képviselik, hanem a választókat. Az önkormányzati képviselő testület az önkormányzat maga. A polgármester képviseli a képviselő-testületet. Ha viszont a képviselő-testület maga az önkormányzat, mint megtestesült jogi személy (ez egyébként egyezik a közvélekedéssel), akkor kérdéses, hogy az önkormányzati vagyon egyáltalán "idegen" vagyonként értelmezhető a BTK-beli hűtlen kezelés ill. hanyag kezelés fogalmainak értelmében. Az önkormányzati törvény 1. §-a ugyanis világosan kimondja:

"(6) A helyi önkormányzat a törvény keretei között:
b) önkormányzati tulajdonával önállóan rendelkezik [...]"

Ilyen értelemben nem idegen, hanem valóban saját (önkormányzati) vagyonról van szó. Az önkormányzati testület tehát nem idegen, hanem saját vagyonról dönt, a saját vagyon fölötti rendelkezés pedig aligha merítheti ki a hűtlen vagy hanyag kezelés kritériumait.

Mindazonáltal ez szerintem csak egy joghézag, a törvény betűje, de nem a törvény szelleme. Teljesen egyértelműek az ügyek, óriási méretű panamákról van szó, és remélem nagyon, hogy a rendőrség és az ügyészség megtalálják a módját, hogy stabil vádat építsenek fel.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.01.25. 13:37:00

Érdekes okfejtés ....

A saját vagyonával mindenki azt tesz amit akar, akár el is ajándékozhatja. De szerintem a paloták nem az képviselőtestület SAJÁT tulajdona, hanem az önkormányzaté (=vagyis valamennyi lakosé) ...

Veder1 2009.01.25. 14:35:28

Igazad van zero, de az ügyészség, vagy legkésőbb a bíróság majd vakablak véleményét elfogadva meg fogja szüntetni az eljárást. Ne legyenek illúzióid, a politikai elitnek, oldaltól függetlenül, rendkívül kellemetlen lenne egy ilyen precedens.

vakablak 2009.01.25. 16:50:02

zero, félreértés ne essék, én nem védeni próbálom a mutyizókat, hanem a törvények szövegét igyekszem csak értelmezni.

Mint fennebb írtam is, a törvény definiálja az önkormányzat fogalmát. Egy pillanatra ettől elvonatkoztatva, ha az államról lenne szó, akkor olyasmi lehetne a helyzet, mint amit írsz, mert az állam fogalmába az állam polgárai is beletartoznak. Az önkormányzatba azonban a helyi lakosok, bármilyen meglepő, nem tartoznak bele.

Az önkormányzat ezek szerint egy jogi személy, melyet az önkormányzati képviselő-testület testesít meg, ők gyakorolják a jogokat, azaz a testület, mint olyan, maga az önkormányzat. Amikor az önkormányzatban ülő tagok ebbéli minőségükben döntéseket hoznak az önkormányzat vagyonáról, akkor a testület ténylegesen "saját" vagyonról dönt. Ez természetesen nem jelenti azt, hogy az egyes tagok magánvagyona keveredne az önkormányzati vagyonnal. A képviselők a képviselő-testületi üléseken nem magánemberként hoznak döntéseket, hanem testületileg testesítik meg magának az önkormányzatnak az akaratát. Egyébként amennyire én látom, magának a képviselő-testületnek (mint olyannak, azaz mint szervezetnek) nincs is saját vagyona, azonban ugyanez a testület egylényegű magával az önkormányzattal is, amelynek vagyona ilyeténképpen "saját" vagyon.

Természetesen nem kezeskedem azért, hogy a fenti érvelés jogilag helytálló. Nem vagyok jogász.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.01.25. 17:11:19

@vakablak:

Érdekes .... de ugye az ügyészség is erősen tanakodott a fentieken ... nem lehet az, hogy ez így törvényes volt, áron alul eladni az önkormányzati vagyont ...

HZ323F · http://www.hotdog.hu/user_prof.hot?user_id=33417 2009.01.26. 19:59:42

Veróknak és az egész bandának üzenem:
Köszönjük Emese!

süti beállítások módosítása