Skip to content


       Szűrés lista

Senkinek sem szúrt szemet, miből élnek Sztojkáék?

Egészen elképesztő dolgok derülnek ki ...

- A veszprémi gyilkosság három gyanúsítottja közül kettő - köztük Sztojka Iván - nemrég hamarabb szabadult a börtönből, büntetését jó magaviselete miatt harmadolták, vagyis csak a kiszabott idő kétharmadát kellett letöltenie, a fennmaradó egyharmadot elengedték.

- Információ szerint Sztojkáék a Balaton déli partján tevékenykedő enyingi bűnözőcsoporthoz tartoznak, akik most terjeszkedésbe kezdtek. A pincérnő megverésével pedig azt akarták megmutatni, hogy mi történik akkor, ha a tulajdonos nem fizet védelmi pénzt. 

Enyingen - ahol a veszprémi gyilkosság egyik feltételezett elkövetője, a még körözött Sztojka Iván lakik -, nincs bűnbanda - cáfolta az MTI érdeklődésére a bűncselekmény kapcsán felröppent szóbeszédet a Fejér Megyei Rendőr-főkapitányság bűnügyi igazgatója.

"A fiatalember számára nem ismeretlen érzés, hogy rendőrök vannak a nyomában, legutóbb akkor csaptak le rá, amikor a mezőszilasi vállalkozót, Prikkel Tamást és feleségét megölték.
– Iván teljesen kikészült a börtönben, amíg kiderült, hogy semmi köze Prikkelék megöléséhez – meséli a Borsnak enyingi otthonában a menekülő férfi édesanyja. – Biztos vagyok benne, hogy most is hamarosan bebizonyosodik a fiam ártatlansága. Én pontosan tudom, hogy csak azért menekül, mert fél újra szembekerülni a rendőrökkel. Nekünk fogalmunk sincs róla, merre jár, de azt üzenjük neki, adja fel magát, és menjen el az első útjába kerülő őrsre, ahol tisztázza magát." - Bors

Hatalmas puccos ház, drága autók, feltűnő ékszerek, kopaszra borotvált fej, kivillanó tetkók: mondjak még valamit? – néz rám az enyingi főutcán egy fiatalember. – Biztos három műszakban dolgozik valahol betanított munkásként, ugye? Ne hülyítsük egymást, ő egy bűnöző és kész!"

"Én csak annyit mondhatok, hogy nem tudom, miből él a Sztojka család – mondja Tóth Dezső, Enying polgármestere. – Ivánt gyerekkora óta ismerem, tanítottam őt az általános iskolában, a mai napig köszönő viszonyban vagyunk. De arról nem tudok, hogy bármit is dolgozna. Csak azt látom, hogy szépen gyarapodik."

Senkinek sem tűnt fel, hogy a soha életben nem dolgozó huszonéves többszörösen elítélt bűnözők Audival járnak kígyóbőrcsizmában (lásd lent a képeket), és hogy milyen családi házakban laknak?
Hol van ilyenkor az APEH? Lehet, már a 16 milliárd forint jutalom felosztásán agyalnak? Vajon Sztojka Iván töltött már ki adóbevallást? 

Senkinek sem tűnt fel a tavalyi siófoki menetelés? Ha nem tűnt fel a rendőrségnek, ha szerintük nincsenek bűnbandák Enyingen, akkor nagyon súlyos problémák vannak a rendőrségen belül. Ha pedig feltűnt, de esetleges megvesztegetés vagy félelem miatt nem tettek semmit, akkor meg egyenesen tragikus a helyzet. Ha félnek a helyi rendőrök (amit még meg is értek) akkor miért nem kértek segítséget más megyékből?

Bencze országos rendőrkapitány szerint a plusz 2 milliárd forint a túlórák kifizetésére lesz elég. Hát ez a nagy közbiztonságot növelő intézkedési csomag? Mert ez így egy nagy nulla ...  


























"Enyingen nincsenk bűnbandák".
És tényleg:



2009.02.09. Korábbi felvétel: Enyingi cigányok from szkr on Vimeo.

 

Címkék: rendőrség pofátlan

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr72934229

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.10. 18:40:25

@Geza:

"A törökök kizavarása után a 'felszabadító' erők nem sarcolták azt a pénzt bőven vissza?"

Nem, mert nem nagyon volt honnan. Inkább betelepítettek németeket a kirablott, kihalt, elpusztásodott területekre - akik nagy része hanyatt homlok menekült vissza az őket fosztogató betyárok, martalócok elől -, hogy újjáépülhessen az ország.

"Csak tippelek, mert -nem lévén történész- max arra tudok gondolni, hogy Rákócziék se passzióból kezdtek akciózni."

Azért a végvári katonák "munka nélkül" maradása is sokat nyomott a latban. Évtizedes államszerkezeti és társadalmi átalakulások elé nézett akkor az ország, amely Buda felszabadítása után maga mondott le függetlenségéről - az ellenállási záradékról és a szabad királyválasztás jogáról -, I. Lipót tehát ezek után olyan abszolutista intézkedéseket tett, amilyeneket akart. Egyfajta örökös tartományként is kezelt minket. És külön érdekes, hogy a rendkívül kedvező 1711-es szatmári béke után a magyarság egyik legnyugodtabb évszázada elé nézett.

"Aztán ha tévedek, javíts ki légyszi (úgy veszem észre, e téren te vagy a hozzáértőbb)."

Kérésednek remélem, hogy eleget tettem. (Egyébként előreláthatólag csak nyáron lesz történészdiplomám.)

""Szent Liga, 1684."
Lásd fentebb."

Európai összefogás nélkül mi is várhattunk volna a 19. század második feléig, mint a balkáni népek. És akkor mi is Balkán maradunk.

""Francia kölcsön Bethlen István kormányának."
Ez nem rémlik. Kellőképp szégyellve magam kérek tippet, hogy hol nézhetek utána."

Semmi okod a szégyenre, mert nem köztudomású tény, ez a Trianon utáni gazdasági összeomlás miatt következett be. Bethlen Istvánról egyébként már 1927-ben írt egy korrajzot Sebess Dénes - még a teniszmeccseiről is van benne fénykép -, de én elsősorban a Romsics-féle monográfiát ajánlom.

""I. és II. bécsi döntés."
Szép kezdeményezés... lett volna. Feltételes módban, mert hát ugye Dolfi bácsinak nem jött össze az ötlete, úgyhogy Párizs lett a dolog vége, azt meg mégsem tehetjük a pozitív dolgok vitrinjébe."

A nyugati hatalmak tudtával és beleegyezésével módosították a határainkat mind a két esetben, az a mi külön tragédiánk, hogy a számunkra legkedvezőbb ítéleteket éppen Hitler és Mussolini nevéhez lehet kötni.:(

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.10. 18:45:22

@Véraláfutás:

Teljesen mindegy, hogy minek az érdekében jött létre a Szent Liga, ha segített nekünk.
Bethlen név alatt István miniszterelnököt (1921-1931) értettem - tudtommal le is írtam a teljes nevét -, és nem Gábort, vagy az egy évig uralkodó István öccsét, ugyanis ők iktári Bethlenek voltak - később ki is halt az ág -, a miniszterelnök pedig a bethlenfalvi ágból származott.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.10. 18:55:37

@Jancsibohóc:

Ő gyilkolta meg a Prikkel házaspárt is.

mind2 (törölt) 2009.02.10. 19:00:08

@Mj: kész vagyok. láttam Cozma apját, ahogy arról mesél, 2 éves az unokája, és majd ha felnő elhozza Veszprémbe, hogy itt kézilabdázzon, mert itt szerették a fiát... még a tolmácsnő is sírt. Néha átkozom az Istent, hogy ilyen érzékenynek teremtett, de ezt már nem lehet ép ésszel felfogni.
Hogy lehet 80 éves néniket megerőszakolni , levágni a lábukat, kivájni a szemüket.... hogy lehet egy 26 éves srácot a semmiért meggyilkolni. Hogy lehet .... szeretném, ha tényleg lenne pokol. És nem csak itt a Földön :((((

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.02.10. 19:03:18

@Mj: A sztojkás kérdés nem az enyém volt, én csak reagáltam rá, de elfelejtettem idézni :)

belzebubó 2009.02.10. 19:03:43

@mind2: melyik adón volt?

Feri pedig megtorol.Ki tudja milyen állami vállalat hirdetett a MH-ban?
index.hu/kultur/media/2009/02/10/gyurcsany_bojkottot_hirdetett_a_magyar_hirlap_ellen/

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.02.10. 19:08:38

– Hogyan változtathatja meg a rendőrség és az enyingi klán viszonyát a veszprémi gyilkosság, illetve a két gyanúsított elfogása?

– Sehogy. A rendőrség csak tűzoltást végez.

– Ugyanúgy folytatódik minden, mint korábban?

– Persze, az élet megy tovább. Akik nem voltak benne a veszprémi gyilkosságban, azokat nem vonják felelősségre. De van egy életszínvonal, amelyet tartani szeretnének, és mivel munkájuk nincs, másképp teremtik elő a pénzt.

PONT!

Teljes cikk itt: kuruc.info/r/35/35083/

mind2 (törölt) 2009.02.10. 19:08:49

@belzebubó: a tv2n. mondom kész vagyok. a srác díszpolgár lett Veszprémben.az apja megcsókolta az oklevelet. Veszprém ráadásul félig az otthonom, mert ott nőttem fel.... nem volt nekik más, csak a CSAPAT.
Mit követtünk el, hogy valaki mindig nyúz bennünket ?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.10. 19:12:06

@derelyegrádi szellem:

Hát nem is az ottani Bástya kocsmából kivánszorgó részeg skinhead lehetett...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.10. 19:13:51

@Jancsibohóc:

Bocsika, de vannak egyéb programjaim is, mint egész nap folyamatosan gépezni, úgyhogy igen, van, hogy késésben vagyok.;-) (Még szerencse, hogy késelés helyett csak késés a problémám...)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.10. 19:16:28

@mind2:

Mocsai Lajosnak nem ismertem rá a hangjára.:( Nincs annál rosszabb, ha a szülőnek kell eltemetnie a gyerekét.:( Felfoghatatlan az egész, amit ártatlan ember sohasem érthet meg, maximum pszichiáter.:(

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.02.10. 19:16:44

@Mj:
"Bocsika, de vannak egyéb programjaim is, mint egész nap folyamatosan gépezni, úgyhogy igen, van, hogy késésben vagyok.;-)"

Enélkül sokkal jobb lett volna ;)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.10. 19:17:04

@Jancsibohóc:

Gondoltam, de hátha olvassa az illető.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.10. 19:18:23

@Jancsibohóc:

Változhat a program, mondjuk az ügy Bencze József fejébe kerül. Aztán beül a székbe egy ugyanolyan tehetetlen alak.

sjooci 2009.02.10. 19:18:26

Furcsa dolgokra figyeltem fel, miközben olvasgattam a hozzászólásokat!

A közszemélyek, politikusok, stb véleménye egy és ugyanaz:
"Nincs baj, ha igen akkor ne firtassuk, legyünk megértőek, nézzünk magunkba mi, és próbáljunk megváltozni mi!!!"

A hozzászóló átlagemberek zömének sőt 99%-nak a véleménye szintén ugyanaz, csak éppen ellentétes a vezetőink álláspontjával!!!
NEM FURA?! VAGY ÉPPEN EZ A DOLOG MEGOLDÁSA...SZERINTEM!!!
Mit várjunk az ország vezetőitől, ha a tömeg véleményével ellentétes az az irány amerre Ők néznek!?

Ennek két oka lehet:
1.: -Vakok, süketek és érzékeik hibásak. Betegek, sajnálom és szánom a fogyatékos embereket, de azért ilyen emberek ne vezessék az országot!
2.: -Tökéletesen látják a problémákat, éppen úgy mint mi, csak undorító, gusztustalan érdekeket követve teszik "ROSSZUL" a dolgukat direkt...!!!
Ez a rosszabbik variáció! Döntse el mindenki magában vajon melyik lehet a valódi ok!!!!

Tovább megyek!
Mi, akik itt írogatunk, meg vagyunk győződve, hogy jót teszünk, mert csendben, otthonról a gép előtt ülve írogatunk! Egy nagy túró!!!
A sorsunkat hagyjuk tönkre menni! A GYEREKEINK ÉLETÉT HAGYJUK LEHETETLENNÉ TENNI, MIKÖZBEN CSENDBEN DUZZOGUNK OTTHONUNKBAN!
lASSAN SZÉGYELLEM HOGY MAGYAR VAGYOK!!!!
RÉGI NAGYJAINK SZÉGYENKEZVE FOROGNAK SÍRJUKBAN! MI LETT EBBŐL A BÁTOR NAGYRA HIVATOTT NÉPBŐL?!
A CIGÁNYOK VISELKEDÉSE ANNAK A GYÁVA NÉPNEK A KIHASZNÁLÁSA AKIK ANNAK IDEJÉN RETTEGÉSBEN TARTOTTÁK EURÓPÁT!!!

MEGGYŐZŐDÉSEM, HOGY A CIGÁNYOK VISELKEDÉSE ELSŐSORBAN NEM A CIGÁNYOK HIBÁJA, HANEM A MIÉNK!
OLYAN TÖRVÉNYEKET, SZABÁLYOKAT HOZUNK, AMIT KIHASZNÁLNAK CSUPÁN!
- SZAPORODNAK MINT A NYULAK! MIÉRT?
MERT A TÖRVÉNYEINK SZERINT EBBŐL JÓL MEG LEHET ÉLNI!
- NEM DOLGOZNAK! MIÉRT?
MERT MUNKANÉLKÜL TÖBB SEGÉLYT KAPNAK, MINT A DOLGOZÓK ZÖME!
- BŰNÖZÉSBŐL ÉLNEK, LOPNAK, GARÁZDÁLKODNAK! MIÉRT?
MERT A BÜNTETŐ JOG VÉDI ŐKET!
- ÚGY ÉLNEK MINT AZ ÁLLATOK! MIÉRT?
MERT SEMMILYEN RETORZIÓT NEM ALKALMAZ A TÖRVÉNY ELLENÜK!
- A KÖRNYEZETÜKBEN KÉPTELENSÉG AZ ÉLET, MÁR AZ ISKOLÁBAN NEM TANULHATNAK GYERMEKEINK NYUGODTAN! MIÉRT?
- MERT MÉG AZT IS BÜNTETJÜK, HA EGY TANÁR HANGOSAN SZÓL RÁJUK!

NÉZZÜNK MAGUNKBA!!! SZÁNALMAS NÉPPÉ VÁLT A MAGYAR!!! VAGY MI OLDJUK MEG A PROBLÉMÁINKAT, VAGY VÁRJUK A SÜLT GALAMBOT, BÁR TUDJUK RÉG...NEM REPÜL...!!!!

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.10. 19:19:46

@Jancsibohóc:

A lényeg, hogy behoztam magam, a többi nem számít.:P

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.02.10. 19:22:20

@sjooci: Azon kívül, hogy az egész világ láthatja (ugye az internet varázsa) hogy megbeszéljük a problémáinkat, mégis mit kéne tennünk szerinted?

-menjünk ordibálni a Kossuth térre, hogy "monnyon le"?
-álljunk be a gárdába?
-alapítsunk mi saját gárdákat?
-rendeljünk Ak-47-eseket, és lőjük agyon a putrisokat?

Mondd mégis mit tudunk tenni mi egyszerű emberek?

mind2 (törölt) 2009.02.10. 19:34:32

@Jancsibohóc: már írtam. Szépen csendben , nyugodalmasan ... vagy fordítva ???? mi itt a jobb megoldás ? Hol ér véget a civilizáció és hol a türelmünk ? Szégyelljük az ösztöneinket ? Vagy legyünk kultúremberek, azzal együtt hogy átbasznak bennünket. ? meddig terjed a szocializációnk ? Hogy megálljt tudjunk parancsolni magunknak ? Vagy simán menjünk át egy tisztítótüzön ? Vagy hallgassunk ? Rúgjunk fel mindent, vagy sodródjunk és szarjunk bele ? TE mit választanál ???

gixer 2009.02.10. 19:36:40

@Jancsibohóc: az aláírásgyűjtéssel kapcsolatban volt olyan aki azt mondta, hogy már csak egy valamit hajlandó aláírni:
- átvételi elismervényt az AMD-re meg a lőszerre

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.02.10. 19:36:41

Én szívem szerint kivetkőznék magamból, és felrúgnék minden szabályt. állat módjára írtanám azt, aki csak csúnyán néz...
De az eszem azt mondja, hogy kussoljak, hiszen pici vagyok ezekhez a dolgokhoz.

Valami ilyesmi.....

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.02.10. 19:37:42

@gixer: wáháháhááhá

Amikor majd sok ilyet látok végre, rendelek én is valami Dragunov-szerű képződményt ;)

sjooci 2009.02.10. 19:38:50

@Jancsibohóc: Tehát szerinted nincs megoldás?
Szerinted van még egy ország a világon ahol egy becsületes tanárt agyonver egy tetves kissebbség és az "őslakosság" nem tesz semmit?
A Te gyereked, az én gyerekem, a mi gyerekünk egyike volt az a rendőr aki megvédte ezeket az állatokat! A Te szavazatod, az én szavazatom, a mi szavazatunk által került pozicióba az a tetű aki a Miskolc rendőrkapitányát leváltotta, (még ha kevés ideig is maradt ez a nevetséges állapot) mert tényszerűen közölte, hogy a garázda bűncselekmények elkövetői kizárólag cigányok!
Hiszem, hogy bennünk van a hiba! Magunkba kell néznünk! Neked, nekem és minden magyarnak!
Ha hinni sem hiszünk már önmagunkban, akkor keressünk egy olcsó albérletet valahol a világ másik végén és kullogjunk el a saját hazánkból, mert szerinted nem tudunk mit tenni!!!
A "Gárda" ilyen hangsúllyal való használatát pedig gondold át! Gúny tárgyává teszed azoknak az embereknek a ténykedését, akik helyetted is kiállnak az érdekeink mellett!
...ugye most kicsit elpirultál...REMÉLEM IGEN...!!!

Véraláfutás 2009.02.10. 19:39:32

@mind2:
"Az mit jelent, hogy politikai gyámság alá helyezte a feri a rendőrséget ! "
Az eddig is a gyámságuk alatt nyögött :D Mi változna?

Mj

Ja, ok :)

mind2 (törölt) 2009.02.10. 19:40:23

@Mj: Leendő - és remélem nagyon jó :) - történelem tanár ! Azt mondod hogy ez a titok nyitja, és minden kudarcunk oka ? Akkor bíztasd majd őket :)
Remélem, minden leendő tanár megtanítja ennek a népnek, hogy ha nem emeled fel a fejedet, nem maradsz meg.... Ha csak 50 százalékukban rögzül, nekem már az is jó... Remélem megteszed :)

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.02.10. 19:41:51

@sjooci: Elpirultam kicsit, mert olykor elkapnak a pukirohamok. (Végre egy kis anyu főztje)
Tudod nemrég kullogtam haza a "világ végén lévő albérletemből"

Konkrét megoldásokat még mindig nem hallottam tőled, és igen gúnyosan beszélek a gárdáról, mert nem látom bennünk a megoldást, sok embertársammal egyetemben.

M-E-G-O-L-D-Á-S-O-K-A-T mondj, és lehet attól is el fogok pirulni ;)

Véraláfutás 2009.02.10. 19:45:12

@Jancsibohóc:

Sok mindent lehet csinálni, de ahhoz nem elég a számítógép mögött puffogni :)

A válságoknak egy pozitívuma van:
- önvizsgálat, szemek kinyitása, cselekvés, aktívvá teszi a civileket, egyfajta alulról szerveződést indít el. Aztán, hogy mivé tudja kinőni magát, az sok-más hatástól is függ.

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.02.10. 19:46:37

@Véraláfutás:

Most akkor tőled is megkérdezem, te mit tettél a magyarok életminőségének javulásáért? (ebben benne van minden A-tól z-ig)
Mert egyenlőre te is itt puffogsz. Vagy valami hőstett esetleg? :D

Mr. Acid 2009.02.10. 19:46:51

Gyurcsány Ferenc me. bojkottot hirdet a Magyar Hírlap ellen. Gyurcsánynál a "rasszista" Bayer-cikk vágta ki a biztosítékot...
index.hu/kultur/media/2009/02/10/gyurcsany_bojkottot_hirdetett_a_magyar_hirlap_ellen/

Hát, én is tudok pár dolgot, ami ellen szívesen bojkottot hirdetnék... Kezdjük például Gyurcsánnyal.

sjooci 2009.02.10. 19:47:38

@Jancsibohóc: Egyszerű problémára egyszerű megoldás.
Bonyolult problémára kicsit bonyolultabb megoldás létezik.
Most komolyan...két mondatban szeretnél megoldást!
Egyébként az első írásomat olvastad?
...olvass a sorok között is...!!!!...fontos lenne...!!!

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.02.10. 19:53:24

Nem két mondattban kérem. Fentebb tudtál írni többet is. Olvastam az előző írásodat is. Te vagy a sokszázadik, aki az általad felsorol közhelyekkel jön.
Engem ettől függetlenül érdekelne még midnig, mégis mit tehetünk, mit tudunk tenni mi kicsi emberkék.

sjooci 2009.02.10. 19:56:39

@Jancsibohóc: ...te kicsi emberke ne tegyél semmit...!!!
Várd a sült galambot!!!
Biztos emlékszel erre a részre fentebb...konkrétan a magadfajta "kicsi emberekre" gondoltam!!!

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.02.10. 19:57:43

@sjooci: Most tökre a lelkembe gázoltál :( nem is fogok aludni egy HÉTIG!!!

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.10. 19:57:55

@mind2:

Igen, ezt szeretném tenni. Ugyanolyan pici láncszem vagyok, mint mondjuk Jancsibohóc, de én a tanítást látom az egyik megoldásnak. (Persze az már nem feltétlenül a tanári szakmához tartozik, hogy elérje, hogy minden gyerek iskolába járjon.) A történelemnél ideálisabb tárgyat pedig elképzelni sem tudnék ehhez.
Egyébként most ment a Riasztás a Hír TV-n, pont a veszprémi és a sarkadi esetet elemezték.

sjooci 2009.02.10. 20:01:58

@Jancsibohóc: Nem szeretnék a lelkedbe gázolni!
A törvényeket betartva, a rendszer elvárásainak megfelelve stb. ne tégy semmit. Vagy az ösztöneid adnak a kérdésedre választ, vagy tényleg ne tégy semmit...!!!

sjooci 2009.02.10. 20:04:15

@Jancsibohóc: ...pl egy tömeges megmozdulás úgy indul, hogy egy ember önmagában eldönti, hogy "ÉN IS MEGYEK"...nem úgy, hogy én megmondom mit tegyen...talán megérted...!!!

Véraláfutás 2009.02.10. 20:07:34

Gyerekek, ez a Fleto hihetetlen, ezzel az újabb piruettjével, bojkott címszó alatt! :D Ki a megcélzott szavazótábor ezzel? :D:D:D

(Az MSZMP meg áhh... szót sem érdemelnek.)

dr.justice 2009.02.10. 20:08:57

@Jancsibohóc:

Válaszolhatok ? Dolgozom és fizetem a közterheket, nem szarok az utcára, nem kell tőlem félni, ha bemegyek egy szórakozóhelyre, még a gyerekeim tanárait sem pofoztam meg. Azt hiszem ez kezdetnek elég.

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.02.10. 20:09:38

Nem értem meg. Tudod nem vagyok "magadfajta", hiszen csak te vagy itt a "szuper magyar", remélem még azért lehetünk barátok, ha veszek egy gézasávos nyakkendőt. Ugye lehetünk még?

Hogy kicsit komolyabban vegyem. Hadd döntsem el én mikor mit akarok tenni. Az ami van nekem sem jó, de értelmetlenül nem fogok:

-se börtönbe menni
-sem agyonveretni magam a rendőrökkel
-sem megöletni magam a cigányokkal
-sem veszélynek kitenni a szeretteimet

Remélem ÉRTED ;)

Miattam te itt feszenghetsz azzal, sőt ki is sajátíthatod a magyarságot. Beállhatsz akárhova. Durroghatsz, személyeskedhetsz, dobálhatod a rendőrt, kurva anyázhatod a Fletót (mer' ugye midnenért ő a hibás). Szabad ember vagy. Tegyed!

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.02.10. 20:12:01

@dr.justice: Szerintem ezek evindens dolgok...és úgy gondolom mi akik itt írogatunk nagyjából ugyanígy viselkedünk...

De ez az úriember számára annyit tesz, hogy várjuk a sültgalambot, mert próbálunk boldogulni az életben, és mindenzt civilizáltan.

dr.justice 2009.02.10. 20:13:07

Ez szerintem már valami ( a tiltott szó kimondására gondolok ).

"A Fidesz 60 új rendőrőrsöt és háromezer új rendőrt akar. "A dolgok nem mehetnek így tovább, itt az ideje az őszinte egyenes beszédnek – áll a közleményben. – Ki kell mondani: a cigány származású emberek által elkövetett súlyos bűncselekmények száma aggasztó módon növekszik. Követeljük, hogy a kormány a bűnelkövetők származás alapján való mentegetése helyett kerítse kézre az elkövetőket, és biztosítsa az áldozatok jog- és érdekvédelmét.""

mind2 (törölt) 2009.02.10. 20:17:06

@Jancsibohóc: ezt kinek írtad ? én már kajak nem értem :)..... bocs...

dr.justice 2009.02.10. 20:22:55

@Jancsibohóc:

Ha ezek mindenki számára az evidenciát jelentenék, akkor ez az ország nem lenne ilyen szarban.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.02.10. 20:24:23

@dr.justice:

Ne örülj, Feri hamarosan betiltja a Fideszt is. :)

gixer 2009.02.10. 20:24:58

@dr.justice: milyen tiltott szó? a cigány az cigány a bcs az bcs akárki is követi el. legyen joga az áldozatnak, a rendőrnek (fenntartani a rendet) ne legyen joga a mocsok bűnözőnek ha megszegte az erkölcsi és jogi normákat.

egyébként ez nálunk miért nem lehet kimondani:
"At yearend 2007 there were 3,138 black male sentenced prisoners per 100,000 black males in the United States, compared to 1,259 Hispanic male sentenced prisoners per 100,000 Hispanic males and 481 white male sentenced prisoners per 100,000 white males." amcsi börtönstatisztika

mind2 (törölt) 2009.02.10. 20:28:48

:@sjooci:
@Jancsibohóc:
jah, értem :)
Fogjuk meg és vigyétek ? Vagy bízzak benned, bár nem ismerlek ?
Voltam pár tüntetésen ( nagygyűlésen ) a tömeg jó része mindig békés volt, ... de a háttérben ugyanaz az 50 fős banda jelent meg, akiket ( már elmondtam többször ) arcról ismerek. Ugyanazok a figurák, ugyanaz a provokáció. Először Miép, aztán Isten tudja milyen zászló alatt, de a pofák ugyanazok :(
Ordibálás, ... stb.
Vallom, hogy le kéne egy embernek ülnie.
Aztán mellé még egynek, és így tovább....
Vagy már ezt sem tudom. Tele vagyok kétségekkel. Tisztítótűz vagy néma ellenállás.. ? Ha a gyerekeimre nézek, nekik segítség kell, szülők kellenek... ha a jövőjüket nézem... nekik egy ország kell majd, ahol otthon lehetnek.... nem tudom.

dr.justice 2009.02.10. 20:36:02

@gixer:

Bocs, de eddig nem sok parlamenti politikai párt dobálózott a cigány szóval, pláne nem a cigányok által elkövetett bűncselekményekkel. Egyébként várom a szokásos kérdést, hogy honnan tudják, ki cigány, ki nem.

@laspalmas:

Vagy esetleg a cigányokat. Persze ezt nem én mondom csak Feri eddigi gondolatmenetéből következtetek.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.10. 20:39:44

Nézzetek most ATV-t, Mohácsi vész Viki és Szepessy Zsolt - Monok polgármestere - egymás mellett!

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.02.10. 20:43:53

@Jancsibohóc:

Feri nagyon-nagyon beteg. Ezen a videón ez tökéletesen látszik.

Amúgy meg az anyja picsáját az összes patkótölteléknek, hogy egymást csesztetik, ahelyett, hogy az országot kormányoznák.

belzebubó 2009.02.10. 20:45:08

@laspalmas: láttad amikor a video végén szivja a fogát? Vagy sziszeg ,vagy én nem is tudom,de mintha robbanna.

panki83 2009.02.10. 20:46:02

@dr.justice: hát ha ránézel valakire, és úgy néz ki, mint egy cigány és kolompár,orsós,kalányos... a becses vezetékneve, akkor azért elég nagy valószínűséggel el lehet találni hogy ki az.

Amúgy meg mondjuk azt, hogy cigány az, aki cigány életmódot folytat.
tehát:
1. variáció: sorozatban gyártja a gyereket, hogy ne kelljen dolgozni, esetleg párat csinál a saját lányának is, hogy nagyobb eséllyel legyen valamilyen fogyatékkal szülessen
2. variáció szintén sok gyerek, lopás, színesfémlopás
3. variáció kicsit módosabb kurvákat futtat, védelmi pénz, kigyúrt testalkat, kiló fux stb
4. variáció pénzes cigány, ő már kicsit legálisabbnak tűnik, elsősorban színesfém felvásárlással foglalkozik, másodsorban a 3-as variációt irányíthatja a háttérből
5. variáció: félművel cigány, az OCÖ és egyéb cigány szervezetekre rátelepedett banda
6.variáció: Győzike

A romák, akik nem károsak:
tehetséges zenészek, dolgozó romák, asszimilálódott romák...
Ők a cigányok által folytatott életvitelt megszenvedők.

gixer 2009.02.10. 20:48:39

@dr.justice: Jó jó igazad van, de a zindex is beleállt a hevesi polgármesterbe, hogy cigányozik, pedig sehol nem jelent meg milyen származásúak a garázdák.
Ja, nem, csak az volt leírva, hogy a Dankó Pista utcában történt. Ott meg köztudomású, hogy svédek meg norvégok laknak.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.02.10. 20:52:28

@belzebubó:

Rögtön az elején, mikor oldalról mutatják, összekucorodva. Olyan sötét, gyűlölködő a tekintete, és látszik, hogy majd felrobban, szinte remeg.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.10. 21:13:17

@panki83:

Én külön kategóriát nyitnék Mohácsiéknak.;-)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.10. 21:13:50

@gixer:

Az utcát is merő rásszizmusból nevezték el Dankó Pistának.:P

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.10. 21:15:27

@laspalmas:

Amikor arról beszél, hogy Bencze Józsefnek meg fogja mondani, hogy mit csináljon, na akkor is van egyfajta nézése.:-S

gixer 2009.02.10. 21:25:00

@Mj: Egy politikusnak nem kellene belevau, hogy a rendőrség mit és hogyan csináljon.
A rendőrnek meg annyi lenne a dolga, hogy a hatályos jogszabályok szerint (mondjuk amiken lehetne igazítani egy kicsit) eljárjon, a bűnöző ellen akár fehér akár fekete, vagy lila, akár mezei egyszerű vagy akár politikus az illető.

gixer 2009.02.10. 21:41:05

@Mj: Feri lovagnak hiába mondanám :))

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.10. 21:48:35

@gixer:

Nekem is, de éppen ellenkező okokból.:)

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2009.02.10. 22:41:18

ma este kilenckor volt az atvn interju-parbeszed. [lehet hirtv volt, de inkabb atv remlik]
Szepesssy Zsolt vs. mohacsi sotet ciganyvedo viktoria meccs.
Ha tudnatok a videot betenni, utos anyag.

kb. az jon le a mohacsi karogasabol, hogy azert utaljak a ciganyokat, mert barna a boruk. felelmetes hulye allatja...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.10. 23:26:29

@Dinin:

Épp a műsoridőben ajánlottam - ATV, Civil a pályán volt amúgy -, de senki nem reagált.:-/

Erről a hírről csak én maradtam le?

hvg.hu/helyiertek/20090206_kolompar.aspx

belzebubó 2009.02.11. 07:24:16

Most szemet szúrt.Ma reggel a Kossuthon bemondták,hogy vagyonosodási vizsgálatot inditanak.

Tilcsák Bea (törölt) 2009.02.11. 07:35:53

tótawé az imént írt posztot arról, hogy mindannyian cigányok vagyunk.

Tilcsák Bea (törölt) 2009.02.11. 07:57:17

körkérdés a cigány-magyar együttélésről. mindenki válaszolt. kivéve:
"Sólyom László, köztársasági elnök

A köztársasági elnök titkársága megkeresésünkre Sólyom László tíz korábbi beszédének szövegét küldte át. Ezek az következő linkekre kattintva olvashatók: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10."
www.komment.hu/tartalom/20090209-velemenyek-a-ciganymagyar-egyuttelesrol.html?cmnt_page=1

Vég Béci 47 2009.02.11. 12:03:20

@Mr. Acid:

Nem nagyon csípem Bayer Zsoltot, de a MH beli cikkével maradéktalanul egyetértek.

Véraláfutás 2009.02.11. 13:35:57

" Az Index érdeklődésére a siófoki rendőrkapitányság szóvivője elmondta, hogy a felvonulás miatt rendőri fellépés nem volt, mivel nem történt jogsértés. Konkrét személyeket sem azonosítottak, ahogy senkit nem is igazoltattak, így nem tudta megerősíteni, hogy a Cozma-gyilkosság még bujkáló gyanúsítottja, Sztojka Iván a vonulók közt lett volna. Ahogy azt sem, hogy a felvonulók valóban enyingi cigányok lennének. "

Aha, ertem, de ha arpadsav lett volna a nyakukra csavarva, akkor sok droid felvonult volna, es mindenkit igazoltatnak? Hogy is van ez???

"A Somogy Megyei Online állítása szerint "csak feltételezhető, hogy a nyári felvonulásnak köze van a szeptember 17-i siófoki kézigránátos robbantáshoz", aminek célpontja a lap szerint az "enyingi csapat"" vezérének ezüstparti nyaralója volt. A siófoki rendőrség ezt az állítást sem tudta megerősíteni, igaz, cáfolni sem. "Nincsenek erre utaló adataink" - mondta Beke Ibolya szóvivő."

jajj... no comment

Avatar 2009.02.11. 13:44:39

@Vég Béci 47:
Szép lenne, ha az csak úgy egyszerűen annyi lenne, hogy a rendőrök menjenek és fogjanak el minden bűnöző cigányt.
Meg hogy "Minden faluban, az összes cigánysoron a becsületes cigányok haladéktalanul menjenek be a legközelebbi rendőrőrsre, és adják rendőrkézre a velük élő bűnözőket. Tegyenek feljelentést, vagy vigyék is be mindjárt a közéjük furakodott, közöttük bujkáló és őket veszélyeztető állatokat. "

Tudom, tényleg felháborító, ami Veszprémben történt. Veszprémi származásúként nekem különösen.
De akkor ha már ilyen egyszerűen meg a dolog, akkor én is felszólítgatok!

Minden településen a becsületes politikusok haladéktalanul menjenek be a legközelebbi rendőrőrsre, és adják rendőrkézre a velük élő bűnözőket. Tegyenek feljelentést, vagy vigyék is be mindjárt a közéjük furakodott, közöttük bujkáló és őket veszélyeztető korrupt állatokat.
Minden településen a becsületes vállalkozók haladéktalanul menjenek be a legközelebbi rendőrőrsre, és adják rendőrkézre a velük élő bűnözőket. Tegyenek feljelentést, vagy vigyék is be mindjárt a közéjük furakodott, közöttük bujkáló és őket veszélyeztető adócsaló állatokat.

Sőt!

Minden településen a becsületes rendőrök haladéktalanul menjenek be a legközelebbi rendőrőrsre (LOL), és adják rendőrkézre a velük élő bűnözőket. Tegyenek feljelentést, vagy vigyék is be mindjárt a közéjük furakodott, közöttük bujkáló és őket veszélyeztető a a bűnözőktől kapott pénzért szemüket behunyó állatokat.

"Ezzel párhuzamosan a rendőrök kapjanak tűzparancsot, ha bármilyen támadás éri őket, miközben munkájukat végzik."
A rendőröknek most is van lehetőségük a szolgálati fegyver használatára. Csak utána el kell számolni vele, hogy milyen helyzetben, miért használta. Szerintem ez teljesen normális, jogállami szabály, csak éppen a magyar rendőrök többsége nem mer élni a fegyverhasználati jogával, mert sajnos többnyire még a rájuk vonatkozó szabályokkal sincsenek tisztában, és nincsenek felkészülve arra, hogy kritikus helyzetben képesek legyenek ilyen súlyos döntést meghozni. Sajnos amennyire én látom a rendőri állomány nem éppen a legkiválóbb ifjakból áll össze.
Valahogy nem emlékszem, hogy Bayer Zsolt akkor is ilyen lelkesen kiállt volna a tűzparancs mellett, amikor a TV székház ostromakor, vagy a meleg felvonulás megtámadásakor érte támadás a rendőröket. Sőt, mintha akkor a gumilövedéket is sokallta volna.
Mert bizony a "bármilyen támadás éri őket, miközben munkájukat végzik"-be ezek is beletartoznak!
Biztos, hogy _bármilyen_ támadásra éles lőszerrel kell reagálni a rendőrnek? Akár egy eldobott kő esetén is? Akár tojás/bűzbomba/vízzel töltött koton esetén is? Akár arra is, ha a letartóztatni kívánt személy tiltakozik a letartóztatás ellen, mert jogszerűtlennek gondolja (mert a rendőr éppen magánsérelmet torol meg hatalmával visszaélve), és mondjuk miközben kirángatja magát a rendőri kézből véletlenül megüti az intézkedő rendőrt? Ezeket mind azonnal le kell lőni?
Ő komolyan úgy szeretne élni, hogy ha gyorshajtáson kapja a rendőr akkor a fejéhez szegezi a pisztolyt, míg az adatait felveszi?

Szerintem Bayer továbbra is hülye, indulatból írt egy cikket, amiben végig nem gondolt dolgokat ír követel. A kettős mérce igencsak működik a fejében, meg mindenkiében akik indulattól fűtve a cigányok vérét akarják most.
Aztán ha a hatalom éppen ellenük fordul, akkor meg vinnyognak, hogy "ÁVH".

"Aki ellop egy tyúkot, kapjon két évet. Ha másodszor is ellopja, kapjon tízet, mint visszaeső."
Aki meg nem szabályosan van bejelentve az mennyit kapjon? Az havonta tucatszámra lopja a "tyúkot" az államtól. Egész Magyarország vonuljon börtönbe 100 évre. Ez a megoldás.

Spielberg 2009.02.11. 14:26:08

www.komment.hu/tartalom/20090209-velemenyek-a-ciganymagyar-egyuttelesrol.html

ez mennyire gáz... már maga a csapat, akit megkérdeztek... ennyit az origóról (persze, ismerjük)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.11. 14:55:04

@Véraláfutás:

Eddig is tudtuk, hogy nagyon gáz a magyar rendőrség.:-/

Geza 2009.02.11. 15:01:51

@Avatar:
Kevered a szezont a fazonnal, és egy kalap alatt emlegetsz össze nem tartozó dolgokat, viszont pár dologban nagyon helyesen írsz. No de nézzük sorra:

"Minden településen a becsületes politikusok haladéktalanul menjenek be a legközelebbi rendőrőrsre, és adják rendőrkézre a velük élő bűnözőket."
Helyes, támogatom!

"Minden településen a becsületes vállalkozók haladéktalanul menjenek be a legközelebbi rendőrőrsre, és adják rendőrkézre a velük élő bűnözőket."
Helyes, támogatom!

"Minden településen a becsületes rendőrök haladéktalanul menjenek be a legközelebbi rendőrőrsre (LOL), és adják rendőrkézre a velük élő bűnözőket."
Helyes, támogatom!

"'Ezzel párhuzamosan a rendőrök kapjanak tűzparancsot, ha bármilyen támadás éri őket, miközben munkájukat végzik.'
A rendőröknek most is van lehetőségük a szolgálati fegyver használatára."
Bizonyos körülmények között, természetesen. Ilyen pl. ha az az életét, testi épségét avagy a közrendet jogtalan támadás elhárításához szükséges.
Nagyon helyesen látod amúgy, amikor a rendőrt kővel dobják meg, akkor szintén jogosan használt fegyvert, csak azt mosod el, hogy:
- Az esetek 99%-ában a rendőr ellene irányuló atrocitás _nélkül_ használt fegyvert, azaz jogtalanul, és erre _válaszul_ repült a kő.

Szintén elmismásolod az egyenlő mérce elvét is, miszerint ha Pesten ellenünk jogos és szükséges volt a gumilövedék, akkor hogyhogy nem volt szükséges a rendőrautót lapáttal verő és a rendőröket leszúrással fenyegető, felfegyverzett cigányhorda ellen?

"csak éppen a magyar rendőrök többsége nem mer élni a fegyverhasználati jogával"
Ha engem, mint állampolgárt fenyegető veszélyt kéne elhárítania, akkor nem csak joga, hanem egyenesen _kötelessége_ is lenne, amit ha nem tesz meg, akkor alkalmatlan a feladatára. Hogy nem 'tud', nem 'akar', vagy nem 'mer', az már édesmindegy.

"mert sajnos többnyire még a rájuk vonatkozó szabályokkal sincsenek tisztában"
És akkor még ők akarnak szabályokat betartatni VELÜNK? Azzal talán tisztában vannak akkor, hogy ránk milyen szabályok vonatkoznak? Vagy csak intézkedik 'érzésből', azaz nem a törvényeket tartatja be, hanem uraskodik?

"és nincsenek felkészülve arra, hogy kritikus helyzetben képesek legyenek ilyen súlyos döntést meghozni"
Megintcsak: akkor alkalmatlan. Ahogy egy egyszerű autóvezetőtől elvárás, hogy kritikus helyzetben a szabályok szerint és azon belül is helyes döntést hozzon, akkor egy hivatásos rendőrtől is elvárás.

"Sajnos amennyire én látom a rendőri állomány nem éppen a legkiválóbb ifjakból áll össze."
Egyetértek.

"Valahogy nem emlékszem, hogy Bayer Zsolt akkor is ilyen lelkesen kiállt volna a tűzparancs mellett, amikor a TV székház ostromakor, vagy a meleg felvonulás megtámadásakor érte támadás a rendőröket."
Ismétlem: az esetek 90%-ában indokolatlan és így jogtalan volt a rendőrök támadása. Ha egy vétlen járókelőt, vagy pl. engem, mint a felszólításnak engedelmeskedve a területet elhagyó embert a rendőr részéről támadás ér, akkor az a támadás a törvény szerint jogtalan. És mint jogtalan támadást, a _szükséges mértékű_ erővel még elhárítani is jogom lenne, az más kérdés, hogy a bíróságok milyen prekoncepcióval állnak az ilyen ügyek elé...

"Sőt, mintha akkor a gumilövedéket is sokallta volna."
Nem, hanem a gumilövedék használatának a módjával volt a hiba.
A rendőrségi törvény (és a józan ész) szerint mivel a gumilövedék kényszerítő eszköz, nem a célba vett ember megnyomorítása, hanem a (maradási, támadási) szándékától való eltántorítása a célja, ezért szigorúan csak végtagra ill. fedett törzsre lenne szabad lőni vele, valamint csak 6-10 méternél messzebbről. Ha ez nem lehetséges, akkor az illető bőven belül van az egyéb kényszerítő eszközök (gumibot, könnygázspré) hatósugarán.
Hasonlóan, a könnygázgránátot csak meredek szögben felfelé, bőven a fejek fölé szabadna csak kilőni.
Ehhez képest a mocskok a gumilövedékessel egyértelműen fejre céloztak ill. a gázgránátot is fej/testmagasságban lőtték, azaz nem oszlatni, hanem sebesíteni akartak.

"Biztos, hogy _bármilyen_ támadásra éles lőszerrel kell reagálni a rendőrnek?"
Ami az életét, testi épségét veszélyezteti, a feladata végrehajtásában akadályozza _és_ más, enyhébb módon nem hárítható el.

"Akár egy eldobott kő esetén is?"
Ha bevetési páncélban van, akkor az életét nem veszélyezteti, még az épségét sem. Ha irodai ruhában, akkor az a kérdés, hogy van-e módja kitérni előle úgy, hogy a feladatát továbbra is végre tudja hajtani. Ha nem, akkor jogos lenne.

Viszont itt megint összemosod az eldobott követ az ásóval való veréssel, ami nem egy kategória!

"Akár tojás/bűzbomba/vízzel töltött koton esetén is?"
Életét nem veszélyezteti, feladatában nem akadályozza, tehát nem lenne jogos.

Ismétlem: a rendőrkocsi lapáttal verése és a zsaru halálos fenyegetése nem egy kategória a vizes/vajsavas locsolással.

"Akár arra is, ha a letartóztatni kívánt személy tiltakozik a letartóztatás ellen, mert jogszerűtlennek gondolja"
Tiltakozni szabad, akadályozni nem.

"(mert a rendőr éppen magánsérelmet torol meg hatalmával visszaélve)"
Akkor alkalmatlan és szar alak.

"és mondjuk miközben kirángatja magát a rendőri kézből"
Ha a rendőr már erőszakot kell, hogy alkalmazzon ellene, akkor már eleve ellenszegült az intézkedésnek. (Ha meg a rendőr kezéből ki tudja rángatni magát, akkor az a rendőr szart se ér...)

"véletlenül megüti az intézkedő rendőrt?"
A 'véletlen megütés' nem veszélyezteti a rendőr életét, tehát a fegyverhasználat nem lenne jogos.

"Ezeket mind azonnal le kell lőni?"
Lásd fent.

"Ő komolyan úgy szeretne élni, hogy ha gyorshajtáson kapja a rendőr akkor a fejéhez szegezi a pisztolyt, míg az adatait felveszi?"
Nem szegezi, csak akkor, ha leveszed a kezed a kormányról.
Egyébként ha ez az ára annak, hogy az ember magyar állampolgárként nyugodtan járhasson Magyarország bármelyik utcáján a nap bármely szakában anélkül, hogy támadástól kéne tartania, akkor szerintem igen, ő is úgy szeretne élni. Én legalábbis messze elfogadható árnak tartanám, és ha ezt biztosítani tudnák a kékek, Isten biza előre köszönnék nekik és tisztelném őket érte.

"Szerintem Bayer továbbra is hülye"
Szerintem meg te vagy az, hogy olyasmiről beszélsz, amit személyesen nem tapasztaltál, hanem csak az ideológiai-lelki-rokonaid által összehordott katyvasz alapján akarod másoknak megmondani, hogy mi a helyes.
Szerintem kezdd a helyes okítást mondjuk Nyíregy guszev-telepén, Mátészalkán vagy mondjuk Miskolcon az Avason.

"indulatból írt egy cikket, amiben végig nem gondolt dolgokat ír követel"
Már évek óta végig van ez gondolva, csak ti eddit tagadtátok a tényeket, és most, hogy már nem fér el a dolog a szőnyeg alá, csak nektek hat a meglepetés erejével.
Aki már nem csak fényképről látott cigányt, az eddig is tudta, hogy ide jutnak a dolgok, mondta is, csak ti mindig lerasszistáztátok az embert.

"A kettős mérce igencsak működik a fejében,"
Nálad működik, kérlek alássan.

"meg mindenkiében akik indulattól fűtve a cigányok vérét akarják most."
A bűnösök vérét akarjuk. Akár cigány, akár nem. 85%-a cigány. De ez nem mentség, még ha ti másképp látjátok is.

"Aztán ha a hatalom éppen ellenük fordul, akkor meg vinnyognak, hogy 'ÁVH'."
Nem vinnyogni, harsogni szoktuk :).

De látom, még mindig nem érted: _nem_ azt akarjuk, hogy a 'hatalom' bárki _ellen_ is forduljon.
Ha már bárki _ellen_ fordul, akkor az már régen rossz. Amit el szeretnénk érni, az az, hogy a rendőrség a törvényeket tartassa be és az ártatlan embereket védje meg, függetlenül attól, hogy cigány-e az illető vagy magyar.

Apropo, a 'hatalom' az demokráciában miénk mindannyiunké, úgyminthogy a népé. Ha már valami egyéb 'hatalom' van, akkor az diktatúra, nem gondolod?

'"Aki ellop egy tyúkot, kapjon két évet. Ha másodszor is ellopja, kapjon tízet, mint visszaeső.'
Aki meg nem szabályosan van bejelentve az mennyit kapjon?'
Elsőre egyhavi fizetésének a bírságát, másodikra tízét.
Aki pedig nem jelentette be, az pl. egy évet, másodikra tizet.
Aki pedig az így beszedett adót elherdálja, ellopja, elprivatizálja, egyszóval nem a (választások előtt a néppel leegyeztetett) szándékolt célra fordítja, az elsőre kötelet, második pedig már nem lesz.

"Az havonta tucatszámra lopja a 'tyúkot' az államtól."
A politikusaink pedig, ha rendesen fizetem az adót, tb-t, stb., viszont cserébe nem gyarapodik az állam és én mint állampolgár nem kapom meg azt az ellátást, amit a kampányukban ígértek, akkor havonta százszámra lopják tőlem a tyúkokat.

Igen: a választási kampány nem más, mint egy szerződéstervezet a jelölt és a nép között, ami a megválasztással és annak az elfogadásával életbe lép. És aki egy szerződésben a részéről vállaltakat nem tartja be úgy, hogy a másik fél viszont igen, az (gazdasági) bcs.-t követ el, amiért az okozott kár függvényében felel(nie kéne). Vagy rosszul tudom?

"Egész Magyarország vonuljon börtönbe 100 évre."
Szerintem zárd magadra az ajtót, a belső felére írd ki, hogy 'bejárat a világbörtönbe', és ne nyisd ki 100 évig. Megfelel a megoldás :) ?

"Ez a megoldás."
Persze. Adócsalásért is 100 év, gyilkosságért is 100 év, hazaárulásért is 100 év, ugye?

Már megint összemosod az évi százezer forintos adócsalást az ország százmilliárd forintos megkárosításával, a gyorshajtást a gyilkossággal, és azt hiszed, hogy ezt beveszi bárki is.

Tudod mit? Ha a tolvaj politikusainkat felakasztják, a gyilkos cigányokat agyonlövik, és Isten biza állok az adóügyi bírságom elébe!
Nos?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.11. 15:02:05

@Avatar:

Az egész ország teli van kettős mércékkel, Bayer Zsolt meg valószínűleg most a lakosság többségének a szócsöve vagy tolmácsa akart lenni, hogy a politikai elit is megértse végre, hogy milyen indulatok vannak az általa vezetett országban. Csak azt nem értem, hogy miért hivatkozott arra, hogy Erdélyben volt, és ezért semmit sem tudott, amikor arról beszélt, hogy Romániában kétszer gyorsabb és jobb a hírszerzés, mint nálunk. Még a Nyárádszeredához közeli esztena pásztorával is el tudtam beszélgetni Demszky Gáborról, mert még neki is van lent a faluban tévéje.:) Na mindegy, nem ez a lényeg, csak kötözködtem.:P

Véraláfutás 2009.02.11. 15:21:43

index.hu/velemeny/jegyzet/2009/02/11/no_a_magyarbunozes/

Tehát most azt kell szajkózni, hogy a fehérgalléros bűnözés magyarokhoz köthető (:D képzavar, a cigány is magyar), legalább is a cikkben így emlegetik. Tüntetnek a magyar bűnözés ellen :D

Az egészben az a vicc, hogy azt nem akarják észrevenni a médiában és ott fent, hogy az embereknek azzal van tele a puttony, hogy azok garázdálkodnak, akik különféle támogatásokhoz, előnyökhöz juthatnak pusztán a származásuk miatt > pozitív diszkrimináció es nagy az arányuk a köreikhez képest. Ennyi, mit lehet ezen ennyit félrebeszélni. Persze struccokhoz hiába is beszélünk...

Avatar 2009.02.11. 15:49:43

@Geza:
Bayer írta, hogy bármilyen támadás esetén lőhessen a rendőr. Én csak felvetettem pár helyzetet, amikor szerintem nem indokolt a támadásra a fegyverhasználat, és ahogy láttam te is egyetértettél, hogy ilyenkor ne legyen joga erre.
Aztán mégis arra jutsz, hogy én vagyok a hülye. Te meg aki a hülyével egyetért. Gratulálok.

Az, hogy némelyik rendőr szar alak, meg alkalmatlan tény, de a rendőri jogok rájuk is vonatkoznak. Nekik is joguk lenne _bármilyen_ támadásra lövéssel reagálni.
Neked meg egyébként akkor sincs jogod követ dobni a rendőrök felé, ha úgy érzed, jogtalanul lép fel ellened. Nincs jogköröd felülbírálni az intézkedését, pláne nincs jogod megtámadni a rendőrt. Szart se csinálhatsz ott helyben. Utólag kérhetsz kivizsgálást. Ez van, ez a törvény. Pont annyira törvény, mint hogy tyúkot lopni tilos.

A tyúklopásért 2 év is Bayer ötlete volt. Erre én felhoztam, hogy az adót nem szabályosan fizető meg ennek a többszörösét lopja. Igen, a korrupt politikus még többet. De ha te mondhatod azt, hogy majd ha a politikusok mind patyolat tiszták lesznek, akkor állsz az adóhatóság elébe, akkor a tyúktolvaj is hivatkozhat erre. Sőt, ő majd csak az adócsalók után.

"ti eddit tagadtátok a tényeket"
"ti mindig lerasszistáztátok az embert"
"még ha ti másképp látjátok is."

Kik? Én a saját véleményemet írtam le, nem a "miénket". Nem képviselek semmilyen szervezetet, társaságot, pártot, stb... Nem jár nekem a királyi többes sem.

Vég Béci 47 2009.02.11. 15:53:59

@Véraláfutás:

Azért nem mindenki szarja össze magát tőlük :)))))

Oktatófilm:

www.youtube.com/watch?v=z0nMp80UDvw

Avatar 2009.02.11. 16:16:11

@Vég Béci 47:
Ja, meg a veszprémi kézis srácok sem szarták össze magukat. Pedig lehet, hogy ők személy szerint jobban jártak volna azzal. :(

Geza 2009.02.11. 16:16:25

@Avatar:

"Neked meg egyébként akkor sincs jogod követ dobni a rendőrök felé, ha úgy érzed, jogtalanul lép fel ellened. Nincs jogköröd felülbírálni az intézkedését, pláne nincs jogod megtámadni a rendőrt. Szart se csinálhatsz ott helyben. Utólag kérhetsz kivizsgálást. Ez van, ez a törvény."
Hmm, ha nem igazolja magát (civilben), vagy nincs kinn a jelvényszáma (egyenruhában), akkor pl. nem vagyok köteles rendőrnek tekinteni.
Ha pl. ittas, akkor szintén nem léptetheti magát szolgálatba, így szintén nem igazoltathat.

Ha jogtalanul cselekszik, védekezhetek ellene. Persze ez emeli a tétet, mert ha netán az derül ki, hogy mégis jogosan cselekedett, akkor még a hiv.személy elleni erőszakot is megnyerem, de pl. nem vagyok köteles hagyni, hogy a rendőr agyonlőjön, még akkor sem, ha utólag azt mondhatná a kísértetemnek, hogy 'bocs, összetévesztettelek egy körözött fegyveres bűnözővel'.
Szóval azért árnyaltabb a téma.


Pont annyira törvény, mint hogy tyúkot lopni tilos.

"De ha te mondhatod azt, hogy majd ha a politikusok mind patyolat tiszták lesznek, akkor állsz az adóhatóság elébe, akkor a tyúktolvaj is hivatkozhat erre. Sőt, ő majd csak az adócsalók után."
Persze, természetesen. Korrekt igazságszolgáltatáshoz először is becsületes jogalkotás és becsületes igazságszolgáltatás kellene, a többinek csak ezután van értelme, pontosan.
Nem lévén Bayer nem tudom, pontosan mit miért írt, de van egy olyan sejtésem, hogy a politikusok, az igazságszolgáltatás és a rendfenntartás tisztába tételének a szükségességét azért nem írta ki itt is, mert már 2006 óta (igazából '89 óta) mindenki hangoztatja ezt.

Viszont mivel ez egy elhúzódó dolog, az azonnali beavatkozást igénylő dolgokat még ez előtt kéne megtenni, ilyen pl. a lét- és közbiztonság biztosítása, azaz a gyilkolászás és a szervezett bűnözés felszámolása.
Kicsit demagóg módon megfogalmazva (bocs): amiért még engedékeny szívvel is kötél/golyó járna, azt tegyük meg most, és ráérünk azután sakkozni, hogy a tyúklopásért egy év járjon vagy 14 hónap.

"'ti ....'
Kik? Én a saját véleményemet írtam le, nem a 'miénket'."
A tiedhez hasonló érveket hangoztatva mindent relativizálni akaró, ezért konkrétumok és tendenciák figyelembe vétele ellen kardoskodókra gondoltam.

"Nem képviselek semmilyen szervezetet, társaságot, pártot, stb... Nem jár nekem a királyi többes sem."
Ha valamilyen gyűjtőfogalom passzol rád, akkor külön szándék/akarat nélkül is beleesel egy kategóriába (pl. '_a_ barna hajúak'), ezért vélelmeztem a fenti gondolati/nézeti közösséget, de ha ebben tévedtem, úgy elnézésed kérem az egy kalap alá vonásért.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.11. 16:32:04

@Véraláfutás:

Nem mondtam, hogy mellébeszélős. Azt mondtam, hogy egyrészt szócsöve a szubjektív indulatoknak - ezt alátámasztja az általad linkelt videó is, amiben maga mondja, hogy lázítani szeretne -, másrészt furcsa, hogy Erdélyben nem nézett/hallgatott híreket. Én a síelés hevében is megtettem, hogy megpróbáltam kivenni a recsegő Kossuth rádió mondatfoszlányait a veszprémi gyilkosságról, ő meg ráadásul újságíró is.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.11. 16:35:52

@Vég Béci 47:

Ugyan már, csak ketten voltak, ráadásul szúró-, vágóeszköz nélkül. Ráadásul simán fölkeltek és mentek utánuk. Ki tudja mi történt mondjuk másnap este...

Carnivora (törölt) 2009.02.11. 19:42:51

Védelmi pénzt akart kicsikarni attól a veszprémi szórakozóhelytől Sztojka Iván bandája, ahol a veszprémi kézilabdásokra támadtak, nyilatkozta a bandához tartozó egyik férfi szerdán a Napló című megyei napilapnak.

index.hu/bulvar/2009/02/11/megis_vedelmi_penzt_volt_a_veszpremi_keseles_hattereben_/

Véraláfutás 2009.02.11. 19:53:42

@Mj:

Persze, hogy nem mondtad, én csak arra utaltam, hogy nem szűr, nem tartja vissza, ami kikivánkozik belőle :)

@Vég Béci 47:

Ez régi cucc, és a kevés helyzetek egyike. A srácon látszik hogy sportol (talán boxoló), a másik kettő meg nem igazán volt éles.
Egyébként, ha már harcolsz és földrekerül, nem szabad hagyni, hogy felkeljen (KO-ra menni), mert utánad megy, vagy iszkiri... Valszeg még kapott a két csákó, miután kikerültek a kamera látószögéből. Szédelgő fejjel igencsak leesik a harciérték.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.11. 20:13:35

@Véraláfutás:

Ja, így ok.:)
Amúgy utána is mentek - szerintem még simán hívhattak magukkal egy tucatnyi embert -, de azt már nem vette a videós.

Vég Béci 47 2009.02.11. 20:38:48

Örülök a hozzászólásoknak és semmi bajom a cigányokkal De ha egy bűnöző rád támad a rendőrség kötelessége megvédeni, de jelenleg erre kevés az esély.
Jó pár éve bátran lementünk 1 barátommal a József utca egyik kocsmájába. Csak fogyasztani akartunk...
Voltak vagy 20-an, nem bántottak. Igaz a tiszteletet megadtuk: köszöntünk és fizettünk.
Na erre varrjál gombot.
A bűnözés és a cigányok, nem kellene ezt összemosni.

Az elkövetőket meg kapja el a rendőrség, vagy a szerbek-horvátok-románok akárki..........

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2009.02.11. 21:56:05

A roma családhoz kimegy az APEH, és kérdőre vonják őket, hogy a segélyből hogyan telik kisebb palotára meg két luxusautóra.
- Hát, az úgy vót, hogy elmentem pecázni, oszt kifogtam az aranyhalat, oszt kívántam.
- És mivel tudja ezt bizonyítani?
- Há' nem itt van a palota meg a két verda?

nagyM · http://nagym.blog.hu 2009.02.12. 09:29:00

Egyébként két vagy három hete az enyingi cigánybanda (10-20 ember) megjelent egy somogy megyei kisvárosban, bementek a helyi "szórakoztatóipari egységbe", előkapták a botokat, láncokat és bézbólütőket és úgy széjje'-verték a helyet, ahogy annak arendje módja. Akkor nem tudtuk, hogy miért, most már tudjuk: pénzt akartak szedni.

hozzáteszem a rendőrség nem volt a helyzet magaslatán, a helyi sittes, kigyúrt bűnözőnek kellett kést rántania és ha jól tudom meg is mártogatta egy két emberben.

A kocsma tulaja pedig az egész családjával el akar költözni a városból, mert fél.

Ez van, ha becsületesen dolgozol.

derelyegrádi szellem 2009.02.12. 09:54:22

@Carnivora:

Ha a csávó igazat mond, akkor a megyei rendőrkapitánynak már mennie is kell éjjeliőrnek, vagy KMB-snek Prügyre.

Alkalmatlan a feladatára, és ez a kíméletesebb forgatókönyv.

@denever:

Az arnyhalfogásról.

1! A szkinhed meg a cigány horgásznak a tó két odalán. A szkinhed kifogja az aranyhalat.
- Lehet három kívánságod, de úgy kívánj, hogy szemben a cigánynak mindenből kétszer annyi lesz.
- Legyen egy 500-as mercim.
Lesz, de cigánynak kettő.
- Legyen egy gyönyörű palotám
Lesz, de cigánynak kettő.
- És akkor most legyen a hátam mödött 50 kigyúrt szkinhed....

süti beállítások módosítása