Skip to content


       Szűrés lista

Képviselői szállásköltség-térítés - Válaszolt az Országgyűlés

A szerdai posztban írtunk arról, hogy a képviselői vagyonnyilatkozatok alapján 13 képviselő felveszi a havi 115 950 forintos szállásköltség-térítést, pedig van lakásuk a választókörzetükben és a fővárosban is. Ugyanis a törvény szerint csak azoknak jár ez, akiknek nincsen Budapesten vagy képviselt területükön otthonuk.  

Nos, lesz ami lesz, írtam egy levelet Bakos Emilnek, az Országgyűlési Hivatal Gazdasági főigazgatójának. Én lepődtem meg a legjobban, hogy 1 nap múlva megjött a válasz (köszönjük!):
 

Tisztelt Bakos Emil úr! 

 
Szeretnénk érdeklődni, és a blogunk olvasóit tájékoztatni arról, hogy mi az Ön álláspontja abban az ügyben, hogy 13 képviselő felveszi a havi 115 950 forintos szállásköltség-térítést, pedig van lakásuk a választókörzetükben és a fővárosban is. A törvény szerint csak azoknak jár ez, akiknek nincsen Budapesten vagy képviselt területükön otthonuk. 

A témát a Blikk írta meg : http://www.blikk.hu/aktualis/van-lakasuk-megis-felveszik-a-penzt-134832.html

Illetve összeszedtem a képviselő vagyonnyilatkozatokból, kinek milyen ingatlan van a nevén:
http://vastagbor.blog.hu/2009/02/11/mesteri_magyarazkodasok_ii

Szeretnék érdeklődni, hogy Önök ellenőriznek-e bármit is a szállásköltség-térítés kifizetésekor?
Ha nem, akkor mi értelme van vagyonnyilatkozat leadásának?
Tesznek-e feljelentést csalás miatt?
Kezdeményezik-e, hogy a törvénytelenül felvett évi 1,4 millió forint ezek a képviselők visszafizessék az Országgyűlés pénztárába?

Tisztelettel várom a válaszát

 

A válasz:


Tisztelt **********!

A szállásköltség kifizetésére vonatkozó hatályos szabályozás a következő:** (1990. évi LVI. törvény**** az országgyűlési képviselők tiszteletdíjáról, költségtérítéséről és kedvezményeiről)**

*"4. § *(1) A /nyilatkozata szerint Budapesten lakóhellyel/ nem rendelkező képviselő részére az Országgyűlés hivatali szervezete - lehetőség szerint - szálláshelyről gondoskodik. Az a képviselő, akinek részére az Országgyűlés hivatali szervezete szálláshelyet nem tud biztosítani, vagy arra a képviselő nem tart igényt, a 3. §-ban szereplő költségtérítési átalányon túlmenően a havi alapdíj 50%-ával megegyező összegű szállásköltség-térítésre jogosult.

(2) Az a képviselő, akinek /lakóhelye /nyilatkozata szerint nem e/gyéni választókerületében vagy abban a megyében van,/ ahol /területi listán/ megválasztották, ugyancsak jogosult az (1) bekezdés szerinti mértékű szállásköltség-térítésre."


Összefoglalva elmondhatom, hogy  a törvény szabályai szerint járunk el, az országgyűlési képviselőtől nyilatkozatot kérünk arról, hogy rendelkezik-e *lakóhellyel* Budapesten, illetve választó kerületében, vagy abban a megyében ahol területi listán megválasztották.
A *lakóhelyre* vonatkozó adatok ellenőrzésére nincs jogosultságunk. A *lakóhely* egyébként a vagyonnyilatkozatból sem állapítható meg.
A kifizetett költségtérítésekről az internet útján folyamatosan tájékoztatást adunk.


Tisztelettel
Bakos Emil

 

Vagyis:
Hajdú Attila, akinek 4 db lakása van Budapesten, a nyilatkozatba beírja, hogy nem, neki nincs lakóhelye Budapesten, majd beáll a sorba, a 3-as kasszához a 115 950 forintért.

És hogy teheti meg ezt? Vastagbőrrel. Mivel ezek szerint az Országgyűlés nem ellenőrizheti, hogy van vagy nincs neki lakhelye Budapesten. De hogy a vagyonnyilatkozatból miért nem állapítható meg, az kissé rejtélyes a számomra. Hiszen 4 lakás tulajdonosa Budapesten, mégis mi a lakhelye? Bécs? 
Illetve még csak annyit, hogy amikor egyetemista voltam, a rendszeres szociális támogatás igényléséhez kismillió hivatalos papírt kellett leadnom. Havi kb. 5000 forintért.
115 950 forintért pedig ....  látjuk.

Seres Mária leadta az összegyűjtött aláírási íveket a Választási Bizottságnak. Egészen pontosan 591.748 aláírással. 591.748! Ennyire van tele az emberek töke a képviselőkkel.
"Egyetért-e Ön azzal, hogy az országgyűlési képviselőknek csak a bizonylattal alátámasztott elszámolható kiadásai után járhat költségtérítés?"

Egyet bizony!

És ez még csak a kezdet. Remélem...

Címkék: politika közélet

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr100939618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

toxikus 2009.02.13. 10:04:33

első. vehehehehehe

jozicsenko 2009.02.13. 10:15:40

ami levélből nekem megmaradt:

1. valaki dolgozik az országgyülésnél! (külön gratula ezért Bakos Emilnek, ha olvas!)
2. Nem zéró néven írtad alá :-)
3. van min 590e ember itthon, akinek a töke televan a politikával és aláír (nálunk páran egyetértettek, de nem merték aláírni, s igazuk van!)
4. megindult egyszer a politikai támadás az aláírások ellen, hogy a zöldpárt (Tomcat és tsai) van mögötte, valójában nem is ő intézi, stb, stb, stb
DE: ( www.valasztas.sk/index.php?option=com_content&task=view&id=69&Itemid=60 ) cím alapján 70%kal többen vannak a zöldpárt hívei, mint legutóbb az SZDSZnek volt :-))))))))))))))))))))))

tudom hogy demagóg vagyok, de akkoris, ha valaki leírta hogy Seres Mária = Tomcat, akkor foghatja a fejét, ekkora tömeg nagyon meggyőző :-PPPPP

Seduxen (már NEM dr.) 2009.02.13. 10:16:21

zero: ennél SOKKAL jobban tele van a töke az embereknek! Csak a többi vagy lusta aláírni azt a szart, vagy nem is tudom...

mumli 2009.02.13. 10:18:40

na ne már, hogy a földhivatalok központi rendszerében (mert a kisvárosi lakóhelyem hivatalában meg tudták nézni, hogy xy rokonomnak milyen ingatlan van a nevén Bp-en)nem tudnak sutyiban utánanézni. Beütik a nevet, egykét adatot, aztán ennyi!!!
de miért is nem jogosultak utánanézni??Ezt is megírhatná nekünk Bakos Emil.

Tapmancs 2009.02.13. 10:19:34

Szóval Bakos Emil már tudja hogy kicsoda a titokzatos zero. :)))

System failure. :) 2009.02.13. 10:20:45

Második. Muhaha. Én is gondolkod(om)tam egy aláírásgyűjtésen, pl: képviselők felelőségrevonása, visszahívása, btk szigorítása, stb, de látom mások már előrébb vannak, vagy kezdenek ezek megvalósulni. Kötelet ezeknek a mocskoknak.
Of: Komolyan nem tudom amúgy eldönteni, hogy kössek egy lakáskasszát, vagy vegyek egy stukkert?
Mintha azt olvastam volna, hogy megszüntetik az állami támogatást ezekre. Emberek itt elnyomás van és diktatúra. A képviselők meg sz@rjanak sünt.

Zep 2009.02.13. 10:21:34

Klassz srác ez az emil.
Többet nem is nézek ki belőle. Seggfej.

Nesztek köpköndivaló:
www.parlament.hu/hivatal/251.jpg

trewq 2009.02.13. 10:21:52

Mivel hivatalosan valótlanságot állítanak a nyilatkozatban, és ezzel anyagi előnyre tesznek szert, csalás bűntettét követik el. Javasolt jövő májusban, mikor lejár a mandátumuk és a mentelmi joguk, feljelentést tenni ellenük.

öööö...izé 2009.02.13. 10:23:58

@Zep: Szép buflák feje van...

Az EREDETI 2009.02.13. 10:25:10

Pozitív gondolodás 2009-ben is...

Elbocsátások: Legalább hétköznap is tudunk találkozni a haverokkal. Több idő lesz a családra is.

Éhezés: Legalább ledobunk egy pár felesleges kilót.

Nem lesz új autód: Legalább járhatunk veterán autó találkozókra.

Nem lesz lakásod: Megint összejön a nagy család nagyszülők, szülök, gyerekek.

Nem lesz új ruha: Retro a divat.

Nem telik gyógyszerre: A legtöbb gyógyszernek úgyis több a káros mellékhatása, mint amennyi a gyógyhatása.

Nem tudod kifizetni a fűtést: Nem baj, mert a gázfűtés úgyis csak szennyezné a környezetet.

Nem tudod kifizetni a villanyszámlát: Nem baj, mert úgyis kevés gyerek született az utóbbi években. A sötétség talán segít egy kicsit.

Nem tudod kifizetni a vízszámlát: Nem baj, mert úgyis túl sok szennyvíz keletkezik.

Tönkremennek a vidéki földművelők és állattenyésztők: Nem baj, mert így több külföldi génkezelt húst, melaminnal mérgezett tejterméket, és egyéb silány minőségű élelmiszert ehetünk.

Bezárják az iskolákat: Legalább a diákok nem verik meg a tanárokat...

Tapmancs 2009.02.13. 10:25:33

@zero: Tudom, csak utána olvastam el. Szóval: nagyon örülök hogy ennyi aláírás összejött. Csak egyet nem értek, mégpedig azt hogy kb három hete azt olvastam hogy még csak kb 120-140ezer aláírás van meg, úgyhogy kell a jó hajrá. A hajrá ennyire jól sikerült?

Egyébként meg bekaphatják a faszkalap képviselők, most majd jól megszavazza a nép, aztán szerezhetnek számlákat. Ihaz hogy ez valszeg nem lesz gond nekik, de a számlák után mégis befolyik valami adó.

Hurrogjatok le ha naiv vagyok.

Roxvox 2009.02.13. 10:28:53

@Cody78:
Lehet hogy kicsit összemosom a hozzászólásod, de állami támogatást a stukkerekre, az nem rossz gondolat :)))))

parizervitéz 2009.02.13. 10:33:43

"Egyetért-e Ön azzal, hogy a Magyar Köztársaság választott parlamenti képviselői felelősségre vonhatóak legyenek az általuk hozott döntések, valamint cselekedeteik miatt?"

valami hasonlóról kellene népszavazást indítani. meg a mentelmi jogukat kicsit megnyírbálni.

Lasher 2009.02.13. 10:34:29

@Seduxen: valóban igazad van, ennél sokkal jobban tele van a töke az embereknek. Hogy akkor miért nem írták alá mégtöbben? A saját környezetem példáján: mi, akik a fegyveres szerveknek dolgozunk, még ha akarnánk sem írhatnánk alá ilyesmit (tudod: "lojálisak vagyunk a mindenkori államhatalomhoz" :P) pedig nekünk is tele van a tökünk - nem csak a 13. havi miatt, amit persze zero joggal kérdőjelezett meg jópár eddigi cikkében (bár mi meg mondhatjuk, hogy: "dehát nekünk megígérték") - van itt jópár ismerősöm - tisztek, tiszthelyettesek együtt - akik egy-egy ilyen Olaszliszka, vagy Veszprém után legszívesebben kivezényelné a honvédséget az utcára megtorolni. Mert ha nem védjük a hazát (az állampolgárokat) akkor mi a f@szomnak vagyunk egyáltalán? Csak a felettesek között túl sok a... Na, mindegy...

mind2 (törölt) 2009.02.13. 10:35:25

@Tapmancs: Nem igazán tudta senki, hogy mennyien gyűjtenek aláírásokat, és hogy ténylegesen hogy állnak az ívek. Nagyon sokan fénymásolták, aláíratták, gyűjtögették és csak a határidőre küldték meg a Seresnek :)
Hát ennyi lett a vége :)

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.02.13. 10:38:57

Egy kicsit érzékeny vagyok az ilyen pénz témákra, Mert 30 évesen sikerült eljutni oda, hogy ebben a hónapban nem tudom használni a 20 éves autómat, mert egyszerűen nincsen pénzem műszaki vizsgára és zöld kártyára. Egyszerűen vicc. nem tudja valaki van itt errefele postafi...izé bodzás?

mumli 2009.02.13. 10:39:04

én ezt a mentelmi jogot is eltörölném.
mindenki tisztában van vele, hogy csal-lop-hazudik meg piásan vezet, és akkor a mentelmi jogra hivatkozva megússza?
miért hasznosabb tagjai a társadalomnak, mint mondjuk én :D , hogy ennyire védeni kell őket?

Seduxen (már NEM dr.) 2009.02.13. 10:40:55

@Lasher: felettest lefogni, csapatot összerántani, katonai puccs, hatalomátvétel, hadsereg az utcára... Milyen egyszerűen hangzik :)))

Ha erre kerül a sor, szerintem a legtöbbünk innen elszállásol annyi "bakát" (vagy rendőrt? mert ezt kommentedből nem tudtam megállapítani...) amennyit tud etetni...

öööö...izé 2009.02.13. 10:44:58

@Lasher: nana...nyugodtan aláírhatod...a HJT csak ennyit mond a véleménynyilvánítás szabadságáról:


21. § (1) A hivatásos állomány tagja nem lehet tagja pártnak, párt nevében vagy érdekében - az országgyűlési, az európai parlamenti és az önkormányzati választásokon jelöltként való részvételt kivéve - közszereplést nem vállalhat.

(2) A szerződéses állomány tagjának párttagságát szolgálatteljesítése alatt fel kell függesztenie.

(3) Az állomány tagja a részére kiadott parancsot, intézkedést nem bírálhatja, azokról a jog- és érdekérvényesítő tevékenysége körén kívül véleményt nem mondhat, a szolgálati rendet és a fegyelmet sértő nyilatkozatot nem tehet, a sajtónyilvánosság igénybevételével hivatalos eljárásban magánvéleményt nem nyilváníthat.

(4) A szolgálati rendet és a fegyelmet veszélyeztető sajtóterméket az állomány tagja nem állíthat elő, és nem terjeszthet, ilyen tartalmú plakátot, hirdetményt vagy emblémát nem függeszthet ki.

(5) Az állomány tagjai érdek-képviseleti szerveinek a tevékenységi körébe eső hirdetményei a helyben szokásos módon nyilvánosságra hozhatók.

mumli 2009.02.13. 10:45:05

@VonPerez: á, dettó. tudom, hogy ebben a hónapban jár le a műszaki&ződkártya, de nem mertem megnézni, mikor :P
Ráadásul minden nap megyek vele :(

Spielberg 2009.02.13. 10:46:01

21. ez is ér? :)
no sebaj, ha majd a képviselők szedik a bodzát, azt mondom, valami elindult.
ja, gyurcsi aztat mondta, hogy mán nem lehet cigányozni, úgyhogy viselkedjetek!

Kampfer 2009.02.13. 10:46:44

Először:

Ez a Bakos Emil úgy látszik dolgozik. Meglepő fordulat, de talán nem az utolsó!

Ami nekem lejött, hogy akkor a törvényeink egy nagy rakás szarok, magukban hordják a mutyizás, a korrupció és a hűtlen kezelés lehetőségét, sőt, akár még bátorítják is ezeket a képviselőknek nevezett gusztustalan mocskos férgeket!

A törvényeken sürgősen változtatni kell! A szankcionálást konzekvensen és megfelelő hatáskört biztosítva minden esetben el kell végezni! Gazdasági bűncselekményeknek kell tekinteni minden ilyen képviselői magatartást! Mivel kivégezni nem lehet őket, a teljes vagyonelkobzás, valamint az életfogytig tartó kényszermunkát kellene alkalmazni, ez ellen még abuzi uniós liboldó mocskok sem tehetnek semmit! Továbbá a vagyonnyilatkozatot a családtagokra, vérrokonokra vonatkozóan is el kell végezni!
Aki képviselőként egy trabantot vall be, azt valamilyen módon a cigányok kezére kell juttatni, hogy a kivégzése egy egyszerű "szokásos" gyilkosságnak tűnjön, így a szadesz is boldog lehet... Nem a törvény nyírta ki őket, hanem a védenceik...
Kampfer
(munkvera dögöljön meg!)

Spielberg 2009.02.13. 10:46:45

ehh nem 21, hanem 23.. faszomat

öööö...izé 2009.02.13. 10:46:50

a szolgálati rendet és fegyelmet veszélyeztető sajtótermék az nem egy aláíróív, hanem pl egy röpcédula azzal, hogy "minden tiszt egy fasz"

S.O.A. 2009.02.13. 10:55:15

Nagyon félek attól, hegy ezentúl számlákkal fogják felvenni ugyanazt a pénzt és ponfánröhögnek mindenkit... vagy módosítanak egy törvényt és az egésznek semmi értelme nem volt. Akkora 5 párti egyetértésben fogják mindezt megtenni, ami példa nélküli... faszkorbácsot mindegyiknek!

Avatar 2009.02.13. 10:56:37

@Cody78:
Szerintem nyiss lakáskasszát. Úgy legalább az állam odaadja annak a pénznek egy részét, amit a vásárláskor illeték címén úgyis legombol tőled.

Ha meg lakásod már van, annak az árából bármikor vehetsz stukkert később...

Lasher 2009.02.13. 10:58:05

@öööö...izé: ... hanem pl egy röpcédula azzal, hogy "minden tiszt egy fasz" - ami a jelenlegi katonai és rendőri vezetés 80%-ára igaz :P

acel 2009.02.13. 10:59:54

Ha egy képviselőnek van garázsa, kutyája, lakókocsija dtb. Budapesten is akkor már nem kaphat szállásköltség térítést?
Azért ez hülyeség. Kapjon akkor ha nincs bejelentett Bp-i lakcime (remélem a kiemeltek közül legalább nincs egyiknek sem) és ha hoz számlát róla.

Lasher 2009.02.13. 11:00:47

@Seduxen: a puccs nem is biztos, hogy annyira hülyeség... :D Csak az a probléma, hogy a jelenlegi honvédségi állomány duplája csak a postásoké, úgyhogy ez nem egy nagy szám XD Ráadásul mit csináljunk? Vessük be mind az öt lánctalpast? XD (ebből egy a Kossuth-téren volt, ha emlékeztek... :P

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.02.13. 11:01:20

@Kampfer: Olyan adórendszer kell ahol az ilyen férgek nem tudják eltitkolni a jövedelemet.
Mert a jövedelemadó mint olyan megbukott. Kiskapukra ,elkerülésre ad lehetőséget.

Roxvox 2009.02.13. 11:02:27

@Kampfer:
"A törvényeken sürgősen változtatni kell!"
De kicsoda fogja ezt megszavazni, ezek a szarháziak? :(((

Seduxen (már NEM dr.) 2009.02.13. 11:10:31

@Lasher: nem kellene "nehézfegyverzet", szerintem. Ha a katonaság (úgy ámblokk, azután, hogy az "ellenkezők" háziőrizetbe kerültek) azt mondaná, hogy "a kialakult helyzetre tekintettel az ország jelenlegi vezetőit letartóztatjuk, további intézkedésig a katonai junta vezetője: X.Y.", akkor nem kellene nagy ellenállásra számítani. Azt a pár okvetetlenkedő libsit meg tankok nélkül is le lehet "gyűrni". Ha máshogy nem, bevetjük a biológiai csodafegyvert: TGM-Sebeők-Genyórázó :))

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.02.13. 11:11:30

@Milánka84: Én erre mindig azt mondom, hogy rajta, számlázzanak, mutyizzanak, kerüljék meg a törvényeket. Annál könyebb őket bevarrni. Amíg mindezt hivatalosan, törvényesen tehetik, tehetetlenek vagyunk velük szemben. Sértsenek csak törvényt. Hajrá. Jól áll a képviselőknek az a csinos kis fekete négyzet :)

öööö...izé 2009.02.13. 11:15:44

@Lasher: ne légy hülye... valaki törölje a hivatkozott bejegyzést...

öööö...izé 2009.02.13. 11:17:06

@Lasher: ezt se...vazzeg légy már észnél...pont most idéztem a törvényt...

Gerik001 2009.02.13. 11:18:06

nem egyéni választókerület is számit?

tehát pl Guszti Pista a 5. kerületben lakik de a 2. kerületben lesz az ügyeletes marionettbaba akkor már jár a térités?

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.02.13. 11:38:11

Ez kész bazdmeg!!!!!!!!!!!!

www.portfolio.hu/cikkek.tdp?hn=1&k=3&i=110110

2010-ben és 2011-ben 1-2%-os kiadáscsökkentést tervez a kormány az államháztartás egyensúly közeli helyzetének tartós fenntartása érdekében - jelezte Gyurcsány Ferenc miniszterelnök egy mai vállalatvezetői konferencián a Reuters beszámolója szerint. Az idei lefaragási tervekről egyelőre nem szól a híradás.

Tehát nem nyúl semmihez bazmeg! Továbbra is eltartjuk a semmitevőket, a 900e rokinyugdíjast stb.! Na jó, én befejeztem! Nemhogy minimálbérre, abszolút feketére fogom átkérni magam a főnökömnél és azt mondom neki dobjuk ketté a járulékokat! A büdös @&#>đĐ@&>######!!!!!

öööö...izé 2009.02.13. 11:39:43

@VonPerez: 2011-re már nem tervezzen, nem kell...

Agyalap 2009.02.13. 11:44:38

A szokásos bullshit: Nehogymár mondjunk valamit, vagy véletlenül kiderüljön!
Még a végén mehetnek a Parlamentből, és az érzékenyen érintené azt a tág zsebüket!

jozicsenko 2009.02.13. 11:45:17

hi!

jól sejtem, hogy a következő szleng a bankrablásra a

"bodzásba mentem" / "bodzázni mentem" szófordulat lesz?

:-P

Kampfer 2009.02.13. 12:01:25

@Roxvox: @Noname Cowboy: Igaz, egyetértünk mindennyian! Ahhoz előbb azonban ezt a politikai "elitet" kell eltakarítani innen, de nagyon gyorsan! Kímélet és megalkuvás nélkül. A törvényeket utána már nem ők hoznák...!

@Seduxen: Na de ez már nem a meglévő társadalmi rend elleni nyílt izgatás kedves barátom? :D Nagyon szigorúan magánvéleményemet írom csak le, mikor közlöm, hogy fentiekkel teljes mértékben egyetértek! :D Nem lenne itt semmi komoly ellenállás! Ha a meglévő, még "M" raktáron lévő készleteket is felhasználva megindulna a balhé, az rksz lenne a legkomolyabb ellenfél. Őket meg egy Mi-24-es kötelék simán megadásra bírná. Innetől már csak arra kéne figyelni, hogy a határok már le legyenek zárva, Vecsésnél pedig ott legyen a futópálya végén két ZSU, hogy a patkányok ne tudjanak elmenekülni! A többi már az általad leírtak szerint. Eddig erre nyilván semmi esély nem lehetett, hiszen a külföldi tőke kimenekült volna percek alatt, a forint beomlott volna, az ország becsődölt volna néhány óra alatt pár klikkelésre! No de erre most már minden esély megvan lövöldözés nélkül is, akkor pedig ha már homár, úgyis bekövetkezik, legalább ezeket a liboldó férgeket érdemes lenne eltakarítani (számonkérni), akkor el is érünk valamit! Hacsak a felüket megfogjuk, már volt értelme! Aztán hogy lámpavas, dunapart vagy láger, ezt már döntse el X.Y. katonai vezető! Én mindenesetre támogatni fogom! :)
Üdv!
Kampfer
(munkvera dögöljön meg!)

Tilcsák Bea (törölt) 2009.02.13. 12:18:08

@Tapmancs: én is az utolsó pillanatban postáztam az aláírási ívet. nem vagyok/voltam hivatalos, csak egyet letöltöttem, tíz ember aláírta.
biztos nem én voltam egyedül így...

Lasher 2009.02.13. 12:22:52

@Seduxen: A TGM-Sebeők-Genyórázó triót az ország élére! RÖGVEST! XD

Charybdis 2009.02.13. 12:25:13

Ez érdekes, hogy lett több mint félmillió aláírás, amikor 1 napja még csak 200 ezren állt a számláló?

Én nem írtam alá, de biztos megszavazom majd a kérdést.

K*rva anyjukat, ők csak hozzák a hülyébbnél hülyébb törvényeket, de saját magukra semmi sem vonatkozik?! Visszamenőleg is fizessék vissza az így ellopott pénzt, kamattal!

Seduxen (már NEM dr.) 2009.02.13. 12:27:01

@Lasher: mondjuk emígyen:

Min.el: Sebeők
szoc.min: TGM
külügy: genyórázó

Hm... szép kis csoport lenne ez...

@Kampfer: ha vannak katona/rendőr haverjaid, kezd el szervezni, kérlek!

Eltiron72 · http://haragszom.blog.hu/ 2009.02.13. 12:38:47

khm... Bocs. Egy apró megjegyzés: a Vastagbőr elindult ezzel a post-tal egy új úton, amit "tényfeltáró újságírás"-nak hívnak. Eddig csak olvasgattak a srácok és a maguk nyelvén megírták a gondolataikat, de most konkrétan utánajártak egy "vastagbőrös" ügynek.
Gratula, így tovább, de ha mainstream médium lesztek, akkor se hagyjátok megvetetni magatokat... :)

Combi a ballibes Ferkófan 2009.02.13. 13:25:36

@Seduxen: Ha Obama meglátja Genyórázót akkor úgy megijed, hogy megjöttek az idegenek a Földre, hogy azonnal küldi az atomot hozzánk :)

Szakaly Gyorgy · http://szakalygy.uw.hu/index.html 2009.02.13. 13:32:46

Ha már elkezdtétek ezt az ügyet, fejezzétek is be!
Én is bejártam egy üggyel a hivatalokat az Alkotmánybírósággal bezárólag. Végül az AB nem nekem adott igazat, de ez innentől kezdve már csak az Ő lelküket terheli tovább, nem az enyémet.

Szóval én a helyetekben visszeizennék tértivevényesen, nagyon hivatalosan Tisztelt Bakos Emil úr-nak, hogy az előző leveletekben hivatalosan felhívtátok az Ő figyelmét arra, hogy az említett politikások hamis nyilatkozatokat tettek, másként mondva okiratot hamisítottak, aminek következményeként a Bakos úrra bízott közpénzből csalnak el.
Amennyiben nem fog eljárni az említett csalók ellen, úgy azokkal együtt Bakos urat is fel fogjátok jelenteni bűnpártolásért és közvagyon hűtlen kezeléséért, mivel a tudomására jutott permanens bűncselekmény elhárítására, és a rá bízott közvagyon törvénytelen megdézsmálása ellen semmit sem tett..
Nagyvonalúan adhattok neki 30 napos határidőt, hogy az általa tett lépésekről tájékoztasson benneteket. Amennyiben a tájékoztatás elmarad, megy a feljelentés.

Kampfer 2009.02.13. 18:10:12

@Seduxen: Sajnos normális katona ismerőseim, barátaim leszereltek már, boldog családos emberek, nem fognak kockáztatni (még)! Egyetlen valamirevaló és értelmes, tökös rendőr ismerősöm van, aki külhonban szolgál természetesen. S na hol...? Hát persze, hogy a Sínai félszigeten... Na ennek fényében lehet reménykedni...
Kampfer
(munkvera dögöljön meg!)

Mertcsak 2009.02.14. 02:33:27

Most értem haza a hivatalból.(Az-az,kocsmahivatal).
Járnak oda mindenféle emberek. Jobbosok,balosok,közepesek,stb.
MINDNEK TELE VAN A HÓCIPŐJE!
És előbb-utóbb mind az utcára fog menni!
És akkor lesz majd nagy kapkodás,hogy mindegyik csak a saját írháját mentené!
Én meg remélem az elsők között leszek,aki letépi róluk!

Mcfigyelő 2009.02.14. 09:18:01

@páctivald: A Magyar nem tud összefogni soha semmiért. Ez nemzeti sajátosság.Itt ezen az oldalon is csak néhány 10" ember ért egyet

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.15. 19:01:11

@Mcfigyelő:

Akkor nem tudunk összefogni, ha ezt sulykoljuk magunkba. '56 óta sajnos elég tartósan átmosta az agyát pár generációnak a Kádár-rendszer, utána meg a média, de amikor már nagyon kevés vesztenivaló van, nem azon fognak vitatkozni az emberek, hogy van-e különbség Gyurcsány és Orbán között, hanem hogy kötél vagy golyó.

George67 2009.02.15. 22:39:14

Harminc éve élek Svédországban családommal, most már nyugdijas vagok. As összes hozzáférhetö netlapot átnézem naponta. MO-ra már csak temetésekre megyek le.Rövid bemutatkozásnak ennyit.
A magyar média által ismertetett állapotokon megáll a maradék eszem. Bár nálunk is vannak problémák - mely ország problémamentes - de az a benyomásom, hogy ott már toális erkölcsi, gazdasági és bünügyi káosz uralkodik.

A kilencvenes években rendszeresen jártam Budapestre üzleti ügyekben, gépkocsival hajtottam le többnyire. Miután kocsimat többször megpróbálták fényes nappal ellopni, egy alkalommal elsö-hátsó rsztáblát az Oktogonon megállva (virágott vettem csak)pillanatok alatt lelopták, ezután csak repülögéppel közlekedtem.
A magyar cég által megrendelt árut leszállitva (5 kamion) a megrendelö cég az árút eladva csödbe ment és eltünt a térképröl. Több európai és azsiai országgal voltam üzleti kapcsolatban, mindegyik korrekt módon viselkedett. A magyar ügyészség a sunyi magyar cég ellen nem lépett fel a feljelentés és bizonyitékok ellenére.
Mindezek a dolgok a 90-es évek elején történtek velem. úgy tünnek talán, hogy piti dolgok. Csak pår millió svéd koronáról volt szó. A fejlödés azóta óriási. Az országnak semmi esélye nincs arra, hogy a meglévö gazdasági, morális és etnikai problémáit megoldja normális idön belül. Sajnos, testvéreim és feleségem rokonsága még ott élnek, ez tart bennem még egy kis érdeklödést a magyar állapotok iránt.
Elég szomorú.

Horizont 2009.02.16. 06:59:39

@Gaorge67:
Mi mindezt tudjuk és még ennél is többet. A saját bőrünkön tapasztaljuk. De az nem esik jól ha valaki 30 éve nem él itthon és onnan kritizál! Akármilyen ez az ország nekünk akkor is a HAZÁNK!

ermi50xn6j2 (törölt) 2009.02.16. 11:18:39

Majd ötpárti megegyezéssel létrehoznak egy számlagyárat-MSZP- ahol az APEH nem kutakodhat, vagy titkosítani fogják 30évre a képviselő urak. Ha lesz népszavazás én is elmegyek!

picur3ka 2009.03.04. 20:43:09

@Horizont:

Jobb lenne talan meghallgatni es megfontolni. Itt kezdodik a tolerancia, olyan ez, mint a cigany ugy, mikor fel vagy haborodva, hogy nem szereti, ha kritizalod. Remelem, ertjuk egymast, ha meg nem, akkor ne csodalkozz a nagy szaron.

Horizont 2009.03.04. 20:58:20

@picur3ka: Én már semmin se csodálkozom.
Amit írtam a külföldön élőkről és onnan kritizálókról fenntartom....Csak annyit írtam ez nem esik jól! Ennyi véleményem azért lehet?

picur3ka 2009.03.04. 23:03:28

@Horizont:

Velemenye lehet rakassal mindenkinek, csak ha ostoba es korlatolt, nem tesz semmi jot, ha a velemeny egyenlo a sertodott visszaszolassal, az lofasz, nem velemeny. De mindeki mindent megtegyen, hogy mindenki elmondhassa a velemenyet, meg ha o szemelyesen nem is ert azzal egyet, ez egy fontos emberi szabadsagjog, termeszetes kelllene, hogy legyen, nem valami, ami ellen harcolni kell. Ervelni, azt kellene.

Hogy te kulfoldon vagy, szoval nyald ki a seggem, az eppugy nem erv, minthogy te cigany vagy szoval nyald ki a seggem.

picur3ka 2009.03.04. 23:23:44

Ja es elfelejtettem:

Ma Magyarorszagon, majdnem mindenki lop, csal, hazudik, etc., a ciganyok egy kisebbseg.

A tobbseg hozza a torvenyeket, alkotja a vilagot es a rendet, nem a kisebbseg - ja, hogy 50% nem szavaz -, ki a fasz hibaja az, ha nem a tobbsege es minden egyeb szar, mind a tobbseg hibaja, csokolom.

Hogy a kisebbseg mit csinal/hat, etc, szinten a tobbseg altal meghatarozott, nagy mertekben. Ez a helyzet ugy tunik jol megfelel a tobbsegnek, ha maskent volna, tennenek ellene, nem? Nem a suket garda potcselekvesre meg miegymasra gondolok, hanem szavazasra, civil szervezetekre, politikai nyomasgyakorlasra, etc. Nagyon nem ertjuk a demokraciat, ezert szarik be. Nem a cigokert, vilagos, mi magyar gadzsok, szarjul el, ertheto?

Horizont 2009.03.05. 06:52:49

@picur3ka:
Miért pont engem "találtál" meg???
Én kulturáltan írtam meg a véleményem (veled ellentétben) ami nem egyezik a tiéddel!
Pont.
Ennyi.

picur3ka 2009.03.05. 09:11:57

@Horizont:

Nem pont teged talaltalak meg es bocs a karomkodasert, az nem neked szol szemelyesen, hanem ennek a helyzetnek, ami verlazito.

Annyi a szemelyes benne, hogy miert ne lehetne neki velemenye, ha 30 eve nem el Mo-on, kulonosen, hogy a sajat tapasztalatait mondta el. Meg annak is van es lesz velemenye, aki soha nem jart ott, eppugy, mint ahogy mindenkinek van velemenye az angolokrol, az amerikaiakrol es igy tovabb.

Lehet mas velemenyunk, csak sajnos, szerintem mindenki mas azt fogja gondolni, hogy egy 7%-os kisebbseget felosse tenni az orszag osszes bajaiert nevetseges. Es hasonlo elmenyeim vannak, mint a Svedorszagbol kommentalonak, vacak szolgaltatas, sok penzert, valotlan igeretek, nincs szamla, etc.

Horizont 2009.03.05. 16:06:27

@picur3ka: A kommentelés sok mindenre megtanított. Pl. arra, hogy mást írunk és mást gondolunk! Vagy mást értünk ugyanarról! Vagy az írásunk félreérthető.Vagy káromkodni csúnya dolog:))
Én mindig csak úgy fogalmazok, amit szemtől szembe is felvállalnék és aláírva is ugyanazt írnám.Ráadásul nem tudom ki van az előző komment mögött, ugye:))

A témáról: az ellen semmi kifogásom ha valaki idejön és véleménye van a szolgáltatásainkról, a vendéglátásról, a műemlékeinkről stb. de nem a politikáról, leszólva hazánkat, és leszólva minket átlagembereket akik itt élünk. Aki csak temetésekre jár haza, ne bíráljon már minket. És aki mondjuk 30 éve nem él köztünk, az honnan a fészkes fenéből tudná, hogyan élünk mi, vagy mit tudom én, ilyesmikre gondolok. Attól, hogy milyen a politikai elit, milyen a kormány, milyen szarban vagyunk, milyen Gyurcsány attól még van egy olyan, hogy hazaszeretet, ha még ismeritek ezt a szót.Tehát mindegy mi van, ez az én hazám, és minden körülmények ellenére is szeretem és ne bántsa az aki nem is él itt! Mondhatnám azt is könnyű a partvonal mellől pofázni.
Csak egy kérdés, az ékezetnélküli kommented azt jelenti, hogy nem kishazánkban írod?

picur3ka 2009.03.05. 18:10:21

Igen, Angliaban vagyok. Mintahogy, gondolom, tudod, hogy sok magyar kulfoldon dolgozik, sok szerb Mo-on, etc. Adyt is utalhatod akkor, az ostorozo hazaszeretetevel. Nem kenyszer tukorbe nezni, de a problemakat nem meglatni nem fog sokra vezetni.

Az uzletember megnezi, hogy hol es miert erdemes befektetni. A So-i baratunk is valoszinu hozott volna meg sok uzletet errefele, ha nem ugy jart volna, ahogy.

Szerintem, aki annyira nem kepes, hogy elmenjen szavazni, az nem varhat semmit, es az az, aki a partvonal mellol dumal.

Horizont 2009.03.05. 18:31:16

@picur3ka:" Nem kenyszer tukorbe nezni, de a problemakat nem meglatni nem fog sokra vezetni."

Valami nagy nagy vakvágányon jársz! Legalábbis azzal kapcsolatban amiről én írtam! Mire alapozod az előbbi megállapításodat? Tükörbe is nézek és a problémákat is látom.
Nem azokról írtam akik külföldön dolgoznak, hanem azokról akik elhagyták a hazájukat örökre. Biztos mindenkinek meg volt az egyénre szabott indoka. Örüljön hogy ott van és nem itt és ne fikázza a volt hazáját a mai állapotok miatt. Én már csak így látom és maradok is ez mellett!

picur3ka 2009.03.05. 20:16:05

A, ertelek mar. Kulfoldre ment magyar=hazaarulo.

Sajnos, nagyon sok kulfoldre szakadt magyar, barmilyen oknal fogva, tobbet tett a hazaja elismertsegenek, mint sok itt elo 'hazafi', lasd Gyurcsany, Mohacsi, meg a kulfoldieket lenyulni igyekvo uzletemberek.

Itt egy rovid izelito: vg.hu/index.php?apps=cikk&cikk=207905&p=2

S nem csak hirnevben, anyagilag is, sokuk rengeteg penzt ont vissza az 'oshazaba', osztondijak, alapitvanyok, adakozas formajaban, tobbet tesz nemelyuk, mint sok adocsalo, segelyen/rokkant nyugdijon elo itthoni nagy hazafi.

S aki nem hires, meg nem ennyire gazdag az is, 'csak mint' sima uzletember, lasd a korabban hozzaszolot - aki valoszinu, nemcsak jonni nem fog mar, hanem szoba allni se - sok uzletet hozna az orszagnak szive, helyismerete es nyelvtudasa szerint.

Allaspontodat ezen felul karosnak tartom meg azert is, mert sikeres nepek nagyon is tartjak a kapcsolatot a 'kulfoldi lobbyval', anyagilag, politikailag, katonailag. Hasznos, ha nem utalgatjuk egymast. Kulonben, hirtelen nem tudok egy nepre se gondolni, amelyik kiutalna a kulfoldre szakadt tagjait.

Horizont 2009.03.05. 22:40:59

@picur3ka: Veled aztán élmény kommentelgetni! Olyan dolgokat tulajdonítasz nekem amire még csak nem is gondoltam! Ki a fene mondta, hogy a külföldre ment magyar hazaáruló???? És ki a fene mondta, hogy többre tartom a Mohácsit (???) Gyurcsányt azoknál akik kintről tesznek valami hasznosat hazánkért? Te ezt tanulod vagy magadtól ragadt rád ez a stílus??
Megáll az a eszem!
Tehát még egyszer nekifutok, talán bennem van a hiba! Azokat a külföldre távozott hazánkfiait akiknek már semmilyen kapcsolatuk nincs a szülőföldjükkel és magasról tesznek az egészre, ne ossza az észt onnan, ne leprázza le a hazámat és főleg ne tartsa szerencsétlen barmoknak akik itt maradtak!!!!!
És mivel nem vagyok se mohácsi, se gyurcsány, se nyugdíjas, se segélyen élő, se rokkant, se adócsaló, hanem tisztességes, becsületes 35 éve dolgozó nő, engedd már meg, hogy ez legyen az én "káros" véleményem.
Sajnálom ha mégsem érted vagy nem akarod érteni miről írok! Jó éjt.

picur3ka 2009.03.05. 23:24:15

@Horizont:

ja, csak ismeteled magadat, sok hulyeseg. Es gyulolet.

Horizont 2009.03.06. 06:54:05

@picur3ka:
Te is csak a hülyeségeidet szajkózod! Részemről a vita befejezve, nem szeretek ilyen emberekkel vitatkozni akik minden szavamba mást magyaráznak bele! Ja és kikérem magamnak ezt a gyűlölet baromságot. Az csak benned van!!!

süti beállítások módosítása