Skip to content


       Szűrés lista

Feri megmentője a Fidesz maga

Az államcsőd árnyékában vajon mi van a Fidesz nyitóoldalán? Hát ez:

Lagymatag banda...

Azért kár volt ezt kirakni, mert Fodor Gábi azt mondta, hogy a 300 Ft-os sarc lenépszavazása miatt van most 300 felett az euró. Ugyan...

Kit érdekel a vizitdíj? Azóta eltelt egy év. Elég fordulatosra sikerült, többek között jött egy gazdasági válság. Majd Magyarország megmentője, az IMF hitel. Hm, erről valami? Nem, semmi. Persze, tudom, nem ők a kormánypárt, de néha azért felrakhatnának valami új lemezt is, nagyon fárasztó már az unalomig ismert "Ne az emberekkel fizettessék meg", "Új választás kell", "Gyurcsány mondjon le".

Hopp, erről jut eszembe, kedves Fidesz: itt volt  a remek alkalom, hogy Dávid Ibolya bizalmatlansági indítványával lecseréljék Gyurcsányt, de nem. Isten őrizz! Annyira azért nem gondolják komolyan, ugye? Persze tudjuk mindannyian, hogy a kalapkirálynő csak cirkuszol, küzd a megmaradásért, Bokrost is valószínűleg csak a médiavisszhang miatt vette maguk közé. Ibolya lázas erőlködésére a legjobb bizonyíték az MDF nyitóoldalán látható kép: két pinokkió-figura, gondolom, Gyurcsány és Orbán, és a szöveg, hogy az MDF tudja a megoldást a válságra. Nem hiszek benne, hogy ez Bokros lenne, de egy évet csak kihúztunk volna vele, aztán utána úgyis jön a választás. A vastagszemöldökű csomagos ember jelöléséről egyébként Négymadár rajza mindent elmond:

Szóval tény és való, hogy Bokros nem a lehető legideálisabb miniszterelnökjelölt, de mégis, valami elindult volna. Itt volt az esély Feri kiebrudalására.

Abszurdisztánhoz illő fordulatként azonban a Fidesz megmentette Gyurcsányt.

Címkék: politika fidesz gyurcsány abszurd

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr88992223

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Konzervatórium 2009.03.10. 16:07:54

Hogyan lehetne az MDF-et megmenteni?Egyetlen ember létezik, aki megmentheti az MDF-et. Boross Péternek hívják, Magyarország miniszterelnöke volt. Kérdés, ő mit akar.   Az írás a Konzervatórium.hu-n olvasható.

Trackback: Tudtad? 2009.03.10. 13:47:52

Hatalomra éhesen, Lehet, hogy mazochista vagyok, de rendszeresen rá szoktam klikkelni, mind a Fidesz, mind pedig az MSZP honlapjára. Az MSZP-nél általában a Gyurcsány blogját szoktam megnézni, de ezt csak erős idegzetűeknek ajánlom, illetve azoknak a…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Plutonic 2009.03.10. 13:21:18

@Noname Cowboy: Biza! Azt hiszem megkönnyebbülne ez az ország.
Persze attól még nem lenne felelőségteljes vezető, de legalább egyértelmű lenne a helyzet és nem csak a kapkodás volna.
Lehet, hogy jót is tenne ennek az országnak.
Talán megtanulnának az emberek a saját seggükön szarni és nem csak és kizárólag bűnbakokat keresni.
Vagy együtt basszuk el vagy együtt mászunk ki belőle.

gidabiga 2009.03.10. 13:23:15

akik úgy érzik, hogy Bokros kéne ME-nek, ki lenne a kormányában?
Ibolyka?
Herényi?
Katona?
Fodor?
Kóka?
elképzelésem sincs.
nem szakértői kormányról beszélnek, csak kormányfőcseréről

Virág et. 2009.03.10. 13:31:11

@öööö...izé: Ha nem a 14. havi az igazi program, akkor mi? Az utóbbi 1 évben mást sem hallunk tőlük, minthog ne az emberekkel fiezettessék meg. Hát, ez nagyon kevés.

És a programot hadd ne nekem kelljen már kigoogléznem. Tessék összeszedni szépen. Nem nehéz, még civileknek is ment - pl reformszövetség. Vicc, hogy az impotens ellenzék (vö. gyurcsánymonnyonle) miatt a civileknek kell konstruktív ellenzékként működni, hogy egyáltalán legyen alternatíva a kormánypárti öteletek mellett.

elfelejtette 2009.03.10. 13:32:52

@gidabiga: Nem csak az a kérdés, hogy ki lenne a kormányban, hanem az, hogy ki fog a kormánynak szavazni. Nemcsak arról van szó, hogy a leváltáshoz gyorsan össze kell ütni a parlamenti többséget, ezt a többséget biztosítani kell a válságkezeléshez is. Ennek pedig nem az a módja, hogy mindenféle egyeztetés nélkül Dávid Ibolya puccsolni akar.

Virág et. 2009.03.10. 13:33:19

@laspalmas: Pont erről van szó. A kormánynak már csak azért sem kell konstruktív bizalmatlanságot támogatnia, mert ha akar bármikor lemondhat. Nekik van más eszközük is, csak az ellenzéknek nincs.

Virág et. 2009.03.10. 13:33:52

@Virág et.: Úgy értem: a fidesz szedje össze, természetesen. Nem te.

nyg 2009.03.10. 13:37:07

A Gyurcsány- Bokros csere hallatán egy klasszikus Örkény poén jutott az eszembe. "Joliot Curie téri, ötödik emeleti, kétszobás, alkóvos, beépített konyhabútorral fölszerelt, Sas-hegyre néző lakásomat sürgősen, ráfizetéssel is elcserélném Joliot Curie téri, ötödik emeleti, kétszobás, alkóvos, beépített konyhabútorral fölszerelt lakásra, a Sas-hegyre néző kilátással."

gidabiga 2009.03.10. 13:39:10

@elfelejtette:
jogos.
8 mdf-es és ugyanannyi szadeszes.
nem lesz itt Bokros ME.
remélem.
ha mégis, akkor abba inkább bele sem gondolok.

Virág et. 2009.03.10. 13:45:42

@derelyegrádi szellem: Ez világos, csak eddig azt hittem, hogy a legfőbb cél Gyurcsány, a nemzetrontó hazaáruló leváltása. Jöttek itten jobbról mindenféle Chruchill idézetek ördögről stb.

De egyetértünk, politikailag nem éri meg a fidesznek Gyurcsány leváltása most.

öööö...izé 2009.03.10. 14:01:59

@Virág et.: igazad van teljesen abban, hogy ne már nekünk kelljen szemezgetni a sok szar között a programjukat: ez egyértelműen a kommunikáció csődje részükről, ami nem egy új keletű probléma arrafelé.

Az sem meglepő szerintem, hogy nincs konkrét megváltó program, már csak azért sem, mert biztosan fingjuk sincs (ahogy senkinek, még tán az MSZP-nek se, mert ők meg el is hiszik, amit hazudnak) a tényleges helyzetről.

A FIDESZNEK NINCS PROGRAMJA ettől függetlenül akkor is a kormány által a médiába és köztudatba bedobott szlogen, ami csak részben igaz, az meg a fidesz balfaszsága, hogy erre nem tud/nem akar érdemben reagálni, csak annyit, hogy deigenbecsszóhogyvan...

elfelejtette 2009.03.10. 14:04:11

@Tudtad?: Ez a trackback kiváló lehetőség önnön bloggunk reklámozására, de talán nem ilyen gyenge írásokkal kéne ezt tenni.

wynarsky1 2009.03.10. 14:08:38

minden reggel úgy ébredek, hogy sírok Magyarországért, de aztán megnyugszom:)végülis, csak a fele fizetésem viszi el az adó (ami jobb, mintha pl. a 3/4ét), és ezért cserébe van közbiztonság"minden 20 km-en tarffipax" , vannak jó utak, kismedencékkel, mert azok már nem kátyúk, működő eü (hahahaha), éps színvonalas oktatás(ugye milyen szép és okos egyetemistáink vannak???)
és a Fidesznek esze ágábans em volt kormányt váltani, jó ez így nekik, úgy szarnakl ők az országra, akárcsak a kommunisták...
aztán ugye jöttek ezek az alakok, hogy mert értékrend, meg ideológia, meg stb
ezen a bologon nem kedvelt, de szerintem nem rossz publicista szavaival:
"FASZOM az értékekbe, FASZOM az ideológiába"
csak az számít mostmár, hogy menyi az annyi, és én nem óhajtom tovább havi 150 000, plusz a járulékaim, plusz további x exer forint vállalkozói adóval (mert én nem tudok csalni, még ha akarok sem, ilyen a cég:( )ezeket a mocskos szemét tetűládákat
nem akar valaki normális tiltakozást szervezni?

elfelejtette 2009.03.10. 14:22:24

"Feri megmentője a Fidesz maga"

Hálás is érte:

kapcsolat.hu/blog/a_politikai_semmit_mondasrol

Gyerünk barátaim, tépjük a pofánkat!

Tündér_Lala 2009.03.10. 14:25:49

A poszttel én sem értek egyet.Többnyire leírtátok már azt is,hogy miért nem.
Amiről még nem esett szó:valódi legitimációval rendelkező kormány kell, amelyre nagyon nehéz kompromisszumokra alapuló tárgyalás sorozat vár.Meg kell állapodni az unió meghetározó politikusaival és a finánc tőkével az ország talpon tartásáról és a gazdasági felemelkedés lehetőségeiről úgy, hogy az a mi érdekeinknek is megfeleljen.Ez rettenetesen nehéz lesz, de a közös érdek miatt elérhető.Ugyanakkor,helyre kell állítani az államaparátust, kezelni kell a hihetetlen méretűvé duzzasztott társadalmi feszültségeket.Mindeközben teljesen nyilvánvaló, hogy társadalom szinte minden szektorát érintő megszorításokra is számítani kell.
Ennél többet nem lehet tudni, mert minden ismert adat az ország állapotáról ma is hazugság.Adatok hiányáben pedig csak intézkedési irányokat lehet megjelölni.A gazdaság élénkítése a külföld válsága miatt (nincs piac) ma már csak lassú és fokozatos lehet.
Aki ezt ha csak részeiben is meg tudja valósítani,annak minden tiszteletem.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.03.10. 14:26:25

@elfelejtette:
ne csináld mert elolvasom felbassza az agyam, oszt nem tudok dolgozni:) ez egy hülye tehát a válság programnélküli profétái átalakultak álomvilágban élő programnélküli profétákká...hehe ez az ember vagy hülye vagy hülye.

Perverzsrac 2009.03.10. 14:29:10

NA NA NA! Kedves laspalmas (vagy ahogy én mondom mindig magamban: lámpavas). Mit érünk el, ha Bokros lesz Gy. Ferenc helyett? Semmit. Mert senki nem támogatja... Csak számolj egy kicsit: csak abban az esetben érné meg a lajos, ha a maszop támogatná az mdf mellett. 1 évvel a választások előtt a Fidesz helyében berakni egy bokros lalit - aki olyan mint az elefánt a porcelánboltban - kész öngyilkosság. Ugyanis nem elég ha lecseréljük ferikét, utána meg is kell szavazni az új ember programját. Annyi biztps, hogy a fidesz 1 év alatt lalival nem tudna annyit tenni, ami eleget hatna a gazdaságra, ahhoz viszont túl sokat is, hogy ne forduljon el az összes szavazó vissza maszophoz. Vagyis, csak az mszp cserélhetné le ferit. Csakhogy feri a pártelnök. Plusz egy hülye hatalommániás fasz. Ergo ez nem fog összejönni.
Amúgy meg ibike ötlete pont akkora faszság, mint a feri kérése volt brüsszelben: az alapötlet lehet hogy jó, de mivel senkivel nem egyeztetnek, eleve halálra van ítélve.

elfelejtette 2009.03.10. 14:31:31

@Perverzsrac: "Amúgy meg ibike ötlete pont akkora faszság, mint a feri kérése volt brüsszelben: az alapötlet lehet hogy jó, de mivel senkivel nem egyeztetnek, eleve halálra van ítélve."

Pontosan, kísérteties a hasonlóság, bár Dávid Ibolya kérésében eleve benne lehetett, hogy nem, szavazzák meg. A haladásellenes erők, vagy tudomisén kik. Az alcsúti törpe, na.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.03.10. 14:32:14

@elfelejtette:
te a kaccsolaton azt írták hogy valami münchen-i beszédnek a klónja volt a zorbán beszéd:) ezek tényleg hülyék:) nekem feri beszédei meg a lipót mezei beszédekre emlékeztetnek:)

elfelejtette 2009.03.10. 14:35:50

@Séfbácsi: A kapcsolat.hu-n folyton Hitler és Orbán közti hasonlóságot keresik. Egyszer csak találnak már valamit.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.03.10. 14:37:22

@elfelejtette:
Az alcsúti patásördög minihitler alkalmicigány feleségverő programnélküli kereszténykommunista szélhámos határolódjoneldegyorsan antiszemita hatalommániás árokásó szőlőbányász koronaúsztató amúgyisalacsonyabbmintaferi-bebebe orbán viktor, ez a teljes neve.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.03.10. 14:39:26

@molaris:

Akkor sem szép dolog harc nélkül feladni. Egy katona essen el csatában, ne menekülés közben.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.03.10. 14:41:12

@elfelejtette:
komolyan nem normálisak, mi visz rá embert hogy egy ilyen elmebajos embert ne annak lásson ami. félreértés ne essék szerintem orbán se teljesen 100%, de valahogy van egy olyan érzésem hogy gyurcsány legnagyobb tragédája hogy nem tudja azt a hatást elérni mint orbán. milyen lehet azt látni hogy egy egy fidesz által szervezett ünnepségre több10e ember köztük rengeteg fiatal egyetimsta jön el, míg ő elutazik 10-ed magával kazincbarcelonára és naftalinszagú műfogsorlehelletű helyiségben 50 fő kíváncsi rá.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.03.10. 14:44:10

@Perverzsrac:

Ezt ajánlom elolvasni:
laspalmas 2009.03.10. 12:55:07

Amúgy miért hívsz lámpavasnak? Nem mennek a külföldi szavak? :)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.03.10. 14:45:47

@Séfbácsi:

Ez csak megerősíti Ferit abban a tudatban, hogy ő egy megnemértett zseni, akit a patás lehetetlenít el.

gidabiga 2009.03.10. 14:46:46

tegnap arról beszélgettünk otthon, hogy vajon miért nem mond le a kormány.
ha nem veszik észre, hogy mekkora szarba taszajtották az oszágot, akkor meg kell nyitni a Lipótot újra.
de nem hiszem, hogy ez lenne az ok.
ha egyszer hatalom került a kezükbe, azt nem eresztik?
mentelmi jog?
még nem menekítettek ki mindent?
vagy a pénzlenyúlások miatt az elévülési idő még nem járt le?
szerintetek?

elfelejtette 2009.03.10. 14:50:43

@Séfbácsi: Az, hogy melyikük mennyire elmebajos, azt nem tudom. Habár van egy ismerősöm, aki 2004 őszén mondta azt, hogy Ferivel valami nem stimmel, én nem így éreztem.

Viszont alapvetően hajlamos vagyok szkepszissel kezelni mindenféle politikai megnyilvánulást, azokat is, amiket mostanában Gyurcsány művel. Nyilván van értelme, hogy miért kapcsolt turbó fokozatra az ellenzék szidása, ez talán az összefogás téma másik oldalról való megközelítése lehet. Nem fog össze - nem segít a válságban, csak a saját politikai érdekével van elfoglalva. Mintha egyébként Dávid Ibolya és Gyurcsány Ferenc nem ezzel törődne éjjel-nappal.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.03.10. 14:57:22

@elfelejtette:
persze pletykák vannak, tudod suttogó propaganda (2002 mszp) orbán megverte a feleségét, orbán viktor cigány ( a legundorítóbb dolog), orbán viktort ausztriában gyógykezelik egy idegszantoriumban stb.
De 2005 környékén egy ismerősőm mszp-hez csapódott, volt szerencséje részt venni ilyen olyan megbeszéléseken amin fletó is ott volt választások előtt, csak igazolta amit már sportminiszterként is tartottam róla, amikor elmesélte hogy habzószájjal üvöltözött káromokodott el küldött mindenkit a kurva anyjába, és tény az mszp vezetés fél tőle....arról nem is beszélve hogy másik helyről hallottam hogy ferikét magánklinikán havi egyszer 24 óráig altatják, persze ennek lehet megint csak annyi igazságalapja lehet mint az orbán féle gyógykezelésnek, bár ez számomra könnyebben elképzelhető:)

elfelejtette 2009.03.10. 14:59:57

@Séfbácsi: Gyurcsány felőlem kokaint is nyomhat, csak csináljon végre valamit.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.03.10. 15:06:05

@elfelejtette: Tudod régi klasszikus ez a csapat ennyit tud, és ha beledöglenek sem tudnak többet, öszöd után szabadon, hát ennyit tudnak..

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.03.10. 15:29:02

@Séfbácsi: Oszt mégis rá fog szvazni vagy 2 millió megint. Na, ezt add össze. Ezért álltak hitetlenkedve 2006-ban Viktorék, hogy mijafasz történt itt?

nyomasek_bobo · http://sopron.e-cafe.hu 2009.03.10. 15:29:39

A Fidesz a címoldalon hozta ezt a szöveget??

"Egészgé-gügyi"?

nyomasek_bobo · http://sopron.e-cafe.hu 2009.03.10. 15:30:20

Hát nem elírtam én is? :-)

"Egészsé-gügyi"

elfelejtette 2009.03.10. 15:32:59

@gidabiga:

Felőlem le is mondhat, de az is jobb lenne, ha az SZDSZ-t visszaédesgetné a koalícióba, és elkezdené a kiadások megnyirbálását. Ennél a tehetetlen faszkodásnál minden jobb.

Spielberg 2009.03.10. 15:39:47

már mondom egy ideje, hogy OV egy centivel sem jobb mint gyurcsi. Csak a buta tömeg nem látja át, hogy mekkora fasz a Fidesz is. Semmit nem tanultak az elmúlt 7 évből. Jönnek jövőre, aztán mennek egy év múlva. vagy lógnak egy év múlva.
ABSZURDISZTÁN JÓ REGGELT!!!

elfelejtette 2009.03.10. 15:44:05

@Spielberg: "már mondom egy ideje, hogy OV egy centivel sem jobb mint gyurcsi."

Sokan mondják, csak nem sokakat érdekel.

Tündér_Lala 2009.03.10. 16:07:58

@elfelejtette: Gyurcsánytól én már semmit nem akarok.Jót se.

Perverzsrac 2009.03.10. 16:15:10

@Virág et.: már megint előkerültél vazze. Nem hiányoztál. Ht tuti, hogy 14. havi nyugdíj lesz. Jó lenne ha legalább meghallgatnád néha mit mond az akit szapulsz (gy.k. Viktorka).

Amúgy meg még 1x megkérdem: 1 év alatt mit lehetne tenni? Max elbaszni az egészet.
Ezen kívül: ha már megyó cserét szapulta a fidesz, akkor most miért mennének bele ugyanabba? Jah, hogy akkor meg azért lehessen támadni, mert hazudtak? Vicc vagy. Méghozzá a rosszabbik fajtából.

Perverzsrac 2009.03.10. 16:21:16

@Plutonic: Nem szaladnak. Jó lenne megérteni. 2006-ot azért bukták el, mert a baloldali média minden egyes balfasz kijelentést kismilliószor újra és újra felidézett. Akkor mindenki azt mondta: MIÉRT NEM HALLGATTAK INKÁBB? Most meg jöttök azzal, hogy miért hallgatnak. Ez olyan mint az a mese a szamárral, gyerekkel meg az öregemberrel... Így se jó úgy se jó.
Igenis várnak, kivárnak. Inkább keveset mondanak és unalomig ismétlik (amit személy szerint és nagyon unok már), minthogy elmondjanak valamit is. A Kéri féle csőbehúzás után mit vártok még?
Szükségük van a 2/3adra, hogy végre simán hozzá tudjanak nyúlni olyan dolgokhoz (pl. önkormányzatok), amihez eddig nem lehetett. Ahhoz viszont hallgatni kell. Mindenki tudja, érzi, hogy ha bekerülnek a hatalomba, akkor durva változások lesznek. Ezt nem kell kimondani. Illetve ha kimondjuk akkor az csak arra a barom nyuggerrétegre hat, akik beijednek és futnak vissza ferihez meg az ilyen virág elvtársakra...
Engem személy szerint nem érdekel van-e programjuk vagy nincs (mert biztos vagyok benne, hogy van), és az se hogy beszélnek-e róla. A lényeg hogy a szadesz meg az mdf kiessen a parlamentből a többi meg már hab a tortán.

elfelejtette 2009.03.10. 16:21:43

@Tündér_Lala: "Gyurcsánytól én már semmit nem akarok.Jót se. "

Én se, személy szerint ritka kártékony életformának tartom, de nagyobb baj az, hogy a törvényhozás teljesen leállt, ami van, arról meg jobb nem beszélni.

Csak egy idei példa: Annyira nem volt semmiféle támogatottsága Gyurcsányéknak, hogy szinte változatlanul nyújtották be a 2008-es adótörvényeket tavaly ősz végén, amit az MDF segített megszavazni, mert hogy az szerintük az örökösödési illeték nélkül jó. Ám legyen, bár a mostani Bokros program támogatása ennek jócskán ellentmond, de lendüljünk túl ezen az apróságon.

Viszont volt egy módosítás: 250eFt felett számlás kifizetés esetében gyakorlatilag megtiltották a készpénzes kifizetést, illetve nehézzé tették. Ez nálunk egy eléggé át nem gondolt módosítás volt, de az egész talán egyetlen paragrafus.

Február elsején életbe lépett a törvény, és rá talán 3. hétre már vissza is vonták, nyilván tiltakozott jópár építési vállalkozó, amely körökben a készpénzes fizetés elterjedt a körbetartozások kezelhetetlensége miatt. Arra nem voltak képesek, hogy egy ilyen kis volumenű dolgot lekezeljenek normálisan. Ez így nem állapot, így nem fogják kihúzni őszig sem.

Perverzsrac 2009.03.10. 16:25:08

@laspalmas: egyszer kijelentették, hogy nem maradnak benn amíg egy hazug választási csaló beszél. Ha most változtatnának, segget csinálnának a szájukból. Szóval ez felejtős...

Perverzsrac 2009.03.10. 16:28:42

@laspalmas: és még 1x neked is külön. Mire feláll az új ormány egy ilyen húzás után az fél év. 1 év múlva választások. Mit lehet elérni vele? Semmit.
Az indítvány lényege pont az, hogy értelmetlen, de csőbe lehet húzni vele a fideszt. Miért is most állt ezzel elő Ibike? Talán mert szarban az msf?
Talán mert kezd felsejleni, hogy Ibike a maszop bérence? (igen, az a hír igaz, hogy a fia drogühgyével zsarolták. Az egész választások óta eltelt időszakban folyamatosan bizonyítva van hogy az mdf egy baloldali szocikat támogató párt. Lásd az idf...almássy kornél ügy...most bokros...mindig kivonulunk, hogy meglegyen az mszp többség, amikor kell...)
Szóval talán ebből a szemszögből kéne nézni hogy ibike mit csinál.

Perverzsrac 2009.03.10. 16:29:32

@laspalmas: snassz. A lámpavas legalább magyar szó. Egy ilyen idegenszívű las palmas...nem való egy vastagbőrre:) A lámpavas még találó is:))))

Perverzsrac 2009.03.10. 16:31:15

@molaris: Pusztai? Jeszenszky? Kónya? :) Muhahaha. Soha nem kerülnek ezek oda már...

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.03.10. 17:08:25

@Perverzsrac:

Most már, ennyi idő és esemény elteltével hülyét csinálnak magukból a kivonulósdival. Taktikát kéne váltani, okosabb és elegánsabb lenne fölényesen lealázni Ferit, mint kint cigizni.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.03.10. 17:10:21

@Perverzsrac:

Szövegértés, szövegértés!
laspalmas 2009.03.10. 12:55:07

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.03.10. 17:11:52

@Perverzsrac:

Hiába raksz mögé smileyt, az idegenszívűség akkor is sértő. :(
Az idegen név és az idegen szív nem ugyanaz....

elfelejtette 2009.03.10. 17:19:25

@laspalmas: Csak Gyurcsány felszólalásai alatt vonulnak ki, nem az ülésekről általában. Ennyit meg megérdemelnek, én sem bírnám végighallgatni. Navracsics szokta GyF-et cseszetni napirend előttikben, egész jók.

Plutonic 2009.03.10. 17:23:49

@Perverzsrac: Ne értsd félre.
Én egyszerűen csak azt látom, hogy ilyen pocsék helyzetben - számomra felfoghatatlanul - mindenki menekül a kormányrúdtól.
Azért felfoghatatlan, mert pontosan ez a politika célja!
Nem mutogatok senkire, egyszerűen csak megállapítottam, amit látok.
És pontosan ez az, amiért egyáltalán nem bízok egyetlen politikusban sem.

Perverzsrac 2009.03.10. 17:40:44

@laspalmas: Azt megtehetik így is. Ott van a képviselőcsoport vezetője Navracsics Tibi. Ő mindig benn marad. Kivonulhatnak, de közben abban igazad van, hogy neki pl szapulnia kell adatokkal a másikat. Amúgy meg is teszi. 1x néztem vmikor nem is annyira rég egy ülést és abszolút korrekt. Csakhát ugye ez nem megy át a médián a legtöbbször...

Perverzsrac 2009.03.10. 17:42:06

@laspalmas: :) De hát valljuki be egy ilyen laspalmas majdnem olyan mint egy Kohn vagy Grün:))))))))))))))))))))))))))))))))

Perverzsrac 2009.03.10. 17:43:49

@laspalmas: én arra céloztam, hogy egy xy se ér semmit. Nem csak ferit kell eltüntetni, hanem az egész bandát és valódi hatalom kell egy új ormánynak...ahhoz nem elég 1 év...

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.03.10. 17:44:31

@elfelejtette:

Továbbra is azt mondom, ez még eleinte talán rátarti viselkedés volt, most már viszont nagyon nevetséges.

Perverzsrac 2009.03.10. 17:45:09

@Plutonic: de épp ezt mondom, hogy nem menekül senki. Feri ragaszkodik hozzá, vikiéknek meg a látszólagos hatalom nem elég. Mert ez a javaslat csak egy látszatintézkedés. A probléma megoldásához kb 2/3os többség kell így vagy úgy.

Perverzsrac 2009.03.10. 17:46:03

@laspalmas: Amúgy meg: nem tetszik, hogy átkerszteltelek? Szerintem menő név a lámpavas...sőt! Egyre menőbb lesz:)

Rorgosh 2009.03.10. 17:49:22

Máshol én is céloztam már rá, hogy Viktor húzza az időt. Ugyanis a Fidesz - ha van is valami ötlete arra, hogy most mit is kellene csinálni - nincs felkészülve egy olyan kampányra, ahol le kell nyeletni a békát a választókkal.

Ugyanis Viktor mindenekelőtt népszerű akar lenni, hogy 2-3 cikluson keresztül hatalmon tudjon maradni, ám az ország pénzügyi stabilitásának helyreállításához nagyon népszerűtlen lépések sorára volna szükség. És akár olyan lépésekre is, amely ellen korábban maguk is kampányoltak.

Most tehát kivár, hiszen az év végére, a követlező év elejére jó eséllyel megindul a világgazdaság motorja, míg mi még valószínűleg továbbra is stagnálunk majd. Így könnyű lesz választást nyerni a válságot nem éppen sikeresen kezelő MSZP-vel szemben.

Mire azonban kormányra is kerülnek, addigra még a hazai gazdaság motorja is feléled, és bár ugyan 2010-ben még vissza kell majd fogniuk a kiadásokat - akár még 2011-ben is - ám azt ráfogják az MSZP-re, utána pedig a fellendülés miatt már nem kell túlzottan szigorkodni....

Ezért mondom én mindig, hogy nekünk van a parlamentben 5 szocialista pártunk, amiből egyet úgy is hívnak. Hiszen egyik sem kívánja komolyan megtörni a nagyarányú állami újraelosztás rendszerét...

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.03.10. 17:50:13

@Perverzsrac:

A lámpavas, mint tárgy a menő, nem a lámpavas elnevezés. :)

Perverzsrac 2009.03.10. 17:51:04

NA erre mondom én azt, hogy csak kerülne a kezem közé leszakítom a golyóit és megetetetm vele:
index.hu/gazdasag/magyar/2009/03/10/gyurcsany_alairta_a_deli_aramlat_epiteset/
Hogy az apja véres faszát szopná halálig ez a köcsög.

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.03.10. 17:51:04

@Perverzsrac:" egyszer kijelentették, hogy nem maradnak benn amíg egy hazug választási csaló beszél. Ha most változtatnának, segget csinálnának a szájukból."
Gondolod, egyedi eset lenne? muhhaha, ha nem tennének ők is ilyet százszámra, megérteném, de így? nevetséges, pont olyan,mint az egész politikájuk. Sunyi, alattomos, én ebben nem is veszek részt típusú Ez az ellenzék dolga? Vagy esetleg konstruktívan hozzájárulni, vagy ellenezni a kormányoldal javaslatait?
kormány aktívan nem tesz semmit, a fidesz meg passzívan. a lényeg ugyanaz.szarban vagyunk, és ezek folytatják az óvodás szintű egymásra mutogatást! na.

Perverzsrac 2009.03.10. 17:53:45

@*mindenér a zorbán a hibás*[L42]: konstruktív? Ne vicceljünk. Ebben az országban nincs 2 párt aki eddig konstruktívan együtt tudott volna működni. Max mutyizási érdekszövetség volt. Konstruktivitás nulla. A fityesz helyében én se működnék együtt egy választási csaló bohóccal, mert a végén még rám keni a szart...

elfelejtette 2009.03.10. 18:00:26

Ennyit az UD Zrt, mint fideszes titkosügynökség szoci mítoszról:

index.hu/belfold/2009/03/10/szilvasy_honapokkal_lemaradt_az_nbh-tol/

Prinzessin Erbsen (törölt) 2009.03.10. 18:00:35

@molaris: azért ez a Pusztai erős volt

annál, hogy ezt a... halgassam még mindig jobb egy kávé a büfében.... igazuk van hogy nem hallgatják végig azt a szófosást?

szerintetek szokot mondani valami értelmeset is?

Perverzsrac 2009.03.10. 18:03:33

@elfelejtette: de legalább egy addig jól működő céget tönkrebasztak és csányi sanya elnökúrnak is okoztak némi gondot. Megérte?!

Perverzsrac 2009.03.10. 18:04:25

@Prinzessin Erbsen: A feri? Ő csak egy értelmes dolgot tudna mondani: LE :)))))

elfelejtette 2009.03.10. 18:08:20

@Perverzsrac:

Ez azért nem egy Dzsémsz Bond:

"A rendőrség fél éve, 2008 szeptember 10-én házkutatást tartott az UD Zrt. zuglói központjában, mert az NBH főigazgatója, Laborc Sándor lőfegyverrel és lőszerrel való visszaélés gyanújával feljelentést tett. A helyszínen néhány óra alatt kiderült, hogy az irodában talált három fegyver hatástalanított dísztárgy volt csupán."

pokemon 2009.03.10. 18:08:59

Szóval a fidesz szavazza meg Bokrost???? Magadnál vagy?
Szavazza meg a tandíjjat, a több biztosítós egészségügyet, vagy a +10ezer ft-os eg.biztosítási járulékot, amit minden 18 év feletti felnőtt után fizetni kell, még a diákok után is.

Komolytalan írás!

Meg amúgy sem jönne össze a többség mszp-és szavazatok nélkül.

pokemon 2009.03.10. 18:19:39

zero · vastagbor.blog.hu/ 2009.03.10. 12:53:57

1. nem ezzel létrehoznák az mszp-szdsz-mdf-fidesz kormányt. Ha valaki megszavazza a miniszterelnök személyét vicces lenne ellenzékinek tartani magát.


Ismered Bokros elképzeléseit? Szerinted okés? Mert szerintem borzalmas.
Szerepel benne többek között a tandíj és a több biztosítos egészségügy. Szóval 2008-ban népszavazáson eltöröltetik a tandíjjat és a több biztosításos eg.-t, majd 2009-ben megszavazzák azt. Nagy húzás lenne! Ne legyetek tanácsadók politikai kérdésben inkább.

Plutonic 2009.03.10. 18:37:35

@Perverzsrac: :) Kezd leesni! :D
Akkor átfogalmazom.
Abból indultam ki - csak elfelejtettem leírni, sorry! -, hogy GYF lassanként kirúgatja magát és fellélegezhet, OV meg ekkora szarban nem kapkod a kormányrúdért.
Mert szar van, rendesen!

derelyegrádi szellem 2009.03.10. 19:09:24

@elfelejtette:

Pont mint a "hosszú bájtok éjszakája" mítosz. Konkrétan: bődületes nagy hazugság.

Ezt meghaladóan kiválóan jellemzi Szivásyt meg az egész államrezümét az ügy. Meg azt is kb. mennyire áll az NBH politikai fennhatóság alatt, Csak annyira, mintha a Párt egyik tagszervezete lenne. Persze így valódi feladatának ellátására természetesen sem idő sem energia nem marad, igaz szándék sincs rá, esetleg egy kis konzervbiznisz fér még bele, de más már tényleg nem.

Jól helyreállítottátoka köztársaságot drága szoci polgártársaink, gratulálok. Tisztára, mint a 70-es/80-as években.

A megbokrosodott Ibi néniek külön üdvözlet.

Perverzsrac 2009.03.10. 19:11:21

@elfelejtette: jah ezt olvastam én is:) hozzáértő nbh:)

Perverzsrac 2009.03.10. 19:13:40

@Plutonic: ebben amúgy még igazad is lehet. Mármint, hogy ha fityesz nyer nem OV lesz a minel.... 2006ban is bod pétert adta be amikor kiderült hogy szar van...

Beer Ninja 2009.03.10. 22:14:39

Akár lenne a Fidesznek programja akár nem, én OV helyében rohadtul nem tenném közzé 2010 márciusáig.
A gyurcsányi emberkék csak ellenkampányban tudnak gondolkodni, mivel ők kormányzáshoz nem értenek. ERGO minél később adja ki a fityisz a programját, annál kevesebb ideje lesz ízekre szedni (mert ez törvényszerűen bekövetkezik balról, akármilyen is a program) Gy. F.-éknek.

Addig Gy. F.-ék, az MDF-es szargyár, az SZDSZ-es álellenzék még járathatja magát lefelé. Minden nap elcsodálkozok, hogy még lejjebb is van... Sajnos a fityisz is járatja magát lefelé pl. a nyugdíjasokért való rinyálással. :(

Még 1 dolog. Én egyet értek a fityisz azon kijelentésével, hogy új választásokat akar. Igenis ne a parlamentben rajtunk gazdagodó balfaszok válasszanak újabb mégbalfaszabb miniszterelnököt és kormányt, hanem mi választhassunk a nemlétező kínálatból. Sajnos a Jobbik épp leírta magát nálam. :( Hála Drazsé II-nek. :(

Alakítsunk már pártot!!!

kill004 2009.03.11. 06:57:30

@kill004: Ez a Kálmán Olga is elég érdekes műsorvezető. Mintha Lendvai Ildikó kérdezgette volna Orbánt. :)

derelyegrádi szellem 2009.03.11. 09:58:41

@kill004:

meglátásod helyes, Kálmán Olga régi megbízható kommancs, némi szadeszes beütéssel.

@dr. dodó:

Én is ezt mondom, és ezt is írtam itt korábban. Egyetértünk.

Horizont 2009.03.11. 10:41:23

@kill004:
Vitathatatlan Kálmán Olga balra hajlása.
Melyik csatornánál is van?
A Hír Tv-nél és az EchoTv-nél meg jobbra hajlók vannak. Ez már csak így van.
Azért szakmailag -ha levonom a "hajlását"- szerintem K. Olga kulturált és jól tud kérdezni.

derelyegrádi szellem 2009.03.11. 10:53:25

@Horizont:

Most már csak azt kell megvárni míg feri elmegy mondjuk a HÍR tv-hez interjút adni, kérdez: Csermely Péter, vagy az ECHO-ra, kérdez: Bayer Zsolt.

Ugye ugye.

Horizont 2009.03.11. 11:03:19

@derelyegrádi szellem:
Azért nem megy el, mert fél?:)))
Egy Bayer- Gyurcsányt úgy megnéznék!!
Komolyan!

Horizont 2009.03.11. 11:06:48

A Négymadár-nak eddig is szenzációs rajzai voltak, de most (ezzel a rajzzal amit laspalmas idetett) feltette a koronát, azaz a kalapot! Telitalálat!

gidabiga 2009.03.11. 11:18:16

@Horizont:

a múltkor Süveges Gergő interjúvolta a napkeltében és volt egy kérdés, amit kikért magának és megkérdezte, hogy az ellenzéknek is fölteszi-e a riporter azt a kérdést.
sajnos már nem emlékszem, mi volt, csak a felcsattanására.

úgyhogy én is szeretnék egy Bayer-Gyurcsány
vagy Csermely-Gyurcsány interjút :DDD

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.03.11. 11:42:38

@gidabiga:
igen, el tudnám képzelni, amint leülnek és csermely felteszi az első kérdést:
- Annyi mindent hallotunk már Öntől és Önről miniszterelnök úr, de én szeretnék egyet megkérdezni, ami azt hiszem mindenkit érdekel, talán a legjobban, ha lehet ezt mondani. Miniszter elnök úr Ön normális??

gidabiga 2009.03.11. 11:45:24

@DexterMorgan78:


én nem válaszohatom meg a kérdést most? :)

Plutonic 2009.03.11. 11:47:53

@Perverzsrac: Na, csak összehozzuk! :)
Szóval valami ilyen spurim van.

kill004 2009.03.11. 12:08:33

@Horizont: "Azért szakmailag -ha levonom a "hajlását"- szerintem K. Olga kulturált és jól tud kérdezni."

Ahha! Én mszp toposzok ismételgetését hallottam tőle, amit elég ügyetlen módon, kérdésként próbált előadni.
Vagy itt egy másik:

" KO: Akkor biztasson engem, mondja meg nekem, hogy önnek mi a véleménye, hány százalékos adókulcs kellene?
OV: Mekkora adókulccsal adózik ön?
KO: ÉN? Ekho-s szerződéssel vagyok.
OV: Ahh! Így nehéz. Mennyivel adózna, ha nem volna Ekho-s?
KO: Azt én nem tudom, ne ebből induljunk ki, ne az én jövedelmem....."

:DD

derelyegrádi szellem 2009.03.11. 12:11:08

@Horizont:

Azért nem, mert ott kérdeznének olyat is, amit a Pártkeltében/Népszabóban/Népszvában/ATV-n azok az újságírók akik részt vettek az öszödi beszédben megemlített "felkészítésen" nem kérdeznek meg.

Tudod ő az "adócsökkentés" mellett a "bátorság" kormányfője. :-)

Éredekes annak idején Orbánnal a heti interjúkban a közszolgálatin Baló György (aki közismerten jobboldali kötődésű újságíró) kérdezett, nem pl. Bayer Zsolt.

A feri mostanában már csak Gréczynek merne válaszolni, ha kérdezne, de ahhoz ki kéne húznia a nyelvét feri seggéből, amit nem szívesen tesz meg, így nincs kérdés.

Horizont 2009.03.11. 12:21:42

@derelyegrádi szellem:
Mélázó pillanataimban arról álmodozom, hogy egyszer én a nép egyszerű gyermeke kérdezgethessek Orbántól, Gyurcsánytól. Még kamera se kéne! Bár lehet, hogy nem tudnék uralkodni magamon ha hazudnának....:))))

elfelejtette 2009.03.11. 15:57:21

@dr. dodó:

"Akár lenne a Fidesznek programja akár nem, én OV helyében rohadtul nem tenném közzé 2010 márciusáig."

A Fidesz pontosan ezt teszi. Megszorításokat is be kell vezetni, de azok propagálásával szavazókat lehet könnyen veszíteni, és az ellenfelek is csak erre várnak, ezért a Fidesz most azt a játékot játssza, hogy mond is valamit meg nem is. Kergetik a kérdezők, hogy "na de hol szorít", erre ők, "ott, ahol majd szükség lesz rá".

Akinek ez nem tetszik, az persze még mindig voksolhat Gyurcsányra. Vagy Bokrosra. Vagy mittudomén.

Én már nem is a Fidesz programjára vagyok kíváncsi, hanem az MSZP-jére! Vajon mivel rukkolnak ki egy ilyen 8 év után?

derelyegrádi szellem 2009.03.11. 19:49:55

Gyurcsány: Orbán szája nagyobb, mint a képessége

Ezt pont az a Gyurcsány mondja ki 5 rövid év alatt a haonszőrű haverjeival konkétan hazavágott egy egész országot, a határtalan "képességeivel".

Egészen pontosan egy, az újonnan csatlakozni kívánó országok éllovasából egy lenézett, kiutált, leprásnak tekintett páriát csinált.

Bezsarok bazmeg, ennek az embernek semennyi önértékelési képessége, kontrollja nincs.

ps. modjuk az is igaz, hogy ezt a tatabányai párt által gondosan kiválasztott, és név szerint meghívott törzsközönség előtt mondogatja.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.03.11. 19:53:17

@derelyegrádi szellem:

"Orbán szája nagyobb, mint a képessége"

Mikor ezt először olvastam, ..khm...erotikus utalásnak gondoltam. De belátom, az még Feritől is durva lett volna. :)

derelyegrádi szellem 2009.03.11. 19:58:10

@laspalmas:

Hááááát, kéne neked egy pasi....(nagy képességgel, hogy humoros legyek..)

:-)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.03.11. 20:23:11

@derelyegrádi szellem:

Ja, sietek is, mert mindjárt kezdődik a MU-Inter. :)

Thulsa Doom (törölt) 2009.03.11. 21:06:15

Megvan Magyarország egyetlen embere, aki tudja miről szólt Orbán Viktor évértékelője!:

www.indavideo.hu/video/Orban_Viktor_Molnar_F_Arpad_es_az_Uj_Vilagrend

Végre valaki, aki még bízik zorbánban és aki szerint Vitya a világ legbátrabb és legelszántabb embere.
( A videó megtekintése maradandó agykárosodást okozhat, ezért csak elszánt fideszfanoknak ajánlom )

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.03.12. 08:27:31

@laspalmas:
Azóta bizgerálja Feri agyát ez a kis mondat, mióta egymás mellett pisált Viktorral a parlament rötyijében, és látta hogy kis ember nagy bottal jár:) Gyurcsány Ferenc péniszirgység kakaszex.

derelyegrádi szellem 2009.03.12. 12:30:38

Engedjétek meg nekem hogy egy kicsit nagképű legyek. Köszi.

Úgy tűnik nem csak az NBH-ban olvasnak minket, hanem a fidesz központban is.:

"Orbán Viktor úgy látja, hogy a választók kezébe kell adni a döntést az ország programjáról, kormányáról és miniszterelnökéről, mert csak ez oldja meg a bizalmi válságot, ami a fő problémája az országnak."

Hát valami ilyesmi dumát javasoltam itt én is, de szerintem az enyém cizelláltabb és hatásosabb is, de mindegy.

Kérdés: Miért nem lehetett ezt elsőre?

picur3ka 2009.03.14. 19:58:31

Hat, ha ez igaz, nincs min csodalkozni, HHH-u gyermek, apja negy altalanos alkoholista, visszaeso lopkodos, anyja tobbszorosen buntetett eloeletu...

Mit csinal az orszagbol? Amit ismer. Meg mik nem derulnek ki? Mind csak bizonyitja, amit mindenki sejtett, ennyire a reszletekrol nem tudtunk ugyan.

kuruc.info/r/39/37042/

süti beállítások módosítása