Skip to content


       Szűrés lista

Feri megmentője a Fidesz maga

Az államcsőd árnyékában vajon mi van a Fidesz nyitóoldalán? Hát ez:

Lagymatag banda...

Azért kár volt ezt kirakni, mert Fodor Gábi azt mondta, hogy a 300 Ft-os sarc lenépszavazása miatt van most 300 felett az euró. Ugyan...

Kit érdekel a vizitdíj? Azóta eltelt egy év. Elég fordulatosra sikerült, többek között jött egy gazdasági válság. Majd Magyarország megmentője, az IMF hitel. Hm, erről valami? Nem, semmi. Persze, tudom, nem ők a kormánypárt, de néha azért felrakhatnának valami új lemezt is, nagyon fárasztó már az unalomig ismert "Ne az emberekkel fizettessék meg", "Új választás kell", "Gyurcsány mondjon le".

Hopp, erről jut eszembe, kedves Fidesz: itt volt  a remek alkalom, hogy Dávid Ibolya bizalmatlansági indítványával lecseréljék Gyurcsányt, de nem. Isten őrizz! Annyira azért nem gondolják komolyan, ugye? Persze tudjuk mindannyian, hogy a kalapkirálynő csak cirkuszol, küzd a megmaradásért, Bokrost is valószínűleg csak a médiavisszhang miatt vette maguk közé. Ibolya lázas erőlködésére a legjobb bizonyíték az MDF nyitóoldalán látható kép: két pinokkió-figura, gondolom, Gyurcsány és Orbán, és a szöveg, hogy az MDF tudja a megoldást a válságra. Nem hiszek benne, hogy ez Bokros lenne, de egy évet csak kihúztunk volna vele, aztán utána úgyis jön a választás. A vastagszemöldökű csomagos ember jelöléséről egyébként Négymadár rajza mindent elmond:

Szóval tény és való, hogy Bokros nem a lehető legideálisabb miniszterelnökjelölt, de mégis, valami elindult volna. Itt volt az esély Feri kiebrudalására.

Abszurdisztánhoz illő fordulatként azonban a Fidesz megmentette Gyurcsányt.

Címkék: politika fidesz gyurcsány abszurd

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr17992223

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Konzervatórium 2009.03.10. 16:07:54

Hogyan lehetne az MDF-et megmenteni?Egyetlen ember létezik, aki megmentheti az MDF-et. Boross Péternek hívják, Magyarország miniszterelnöke volt. Kérdés, ő mit akar.   Az írás a Konzervatórium.hu-n olvasható.

Trackback: Tudtad? 2009.03.10. 13:47:52

Hatalomra éhesen, Lehet, hogy mazochista vagyok, de rendszeresen rá szoktam klikkelni, mind a Fidesz, mind pedig az MSZP honlapjára. Az MSZP-nél általában a Gyurcsány blogját szoktam megnézni, de ezt csak erős idegzetűeknek ajánlom, illetve azoknak a…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Horizont 2009.03.10. 10:05:54

Akik innen veszíteni tudnak majd, meg sem érdemlik a hatalmat...

sistergős gomba 2009.03.10. 10:07:18

Miért nem lepődöm meg ezen? A "Gyurcsány mondjon le" lemez tökéletesen megfelel a köztudatban maradáshoz, mert hát lássuk be: ha nincs az egyik, nincs a másik sem! Valami érthetetlen módon annyira függ egymástól a két oldal, hogy meg sem próbálják úgy istenigazából támadni a másikat...

Jozicsenko, aki inkább lenne pék... 2009.03.10. 10:12:33

@Horizont: ehhhh, 2006ban is úúúúgy qlrták, hogy GyF hozzájuk képest ministráns

majd lesz Mikola2, Kövér2, hülyeség a köbön, stb

az mszp fél a nyugdíjasoktól, mert elbukja őket -ezért nem szorít meg

a fidesz fél, hogy a média szétcincálja őket, ezért nem lép semmit, nem mond semmit (pontosítok: vannak terveik, amiket "csepegtetnek", de nagy általában nincs elérhető konkrétum), ezért itt fogják meg őket

persze a kormánynak sincs semmi ötlete, se programja, de egységsugarú bitvezérelteket ez nem hatja meg...

dave_t_i 2009.03.10. 10:14:08

Azért Bokros jelölése miniszterelnöknek meglehetősen tragikomikus volt, s igen csak komolytalan...

Bokros mindig is összetévesztette, ez egy ország, és nem bank. Lehet, hogy bankot tud irányítani, de máshoz köze nincs.

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.03.10. 10:14:30

Egyszerűen nem hiszem el, hogy Orbánék még mindig a vizitdíjra utalva akarnak választást nyerni. Idióta banda.
Ibolya meg egy lökött tyúk, megérdemli, ha kiesnek. A szája nagy, de ha igaziból cselekedni kell, ők se tesznek semmit. Mint ahogy az egész kormány, csak beszél, töketlenkedik, és várja, hogy menni kell, vagy maradhatnak még lopni.
A kormány leszerepelt, a fidesz hiteltelen, az mdf idióta módon kapkod mindenhez, ez aztán a felelős, magyar kormány!!

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2009.03.10. 10:17:11

nem az okosok választanak, hanem a szavazati joggal rendelkező magyar állampolgárok.
ezt jó szem előtt tartani.

Ibolya puffogtatása inkább mosolyognivaló. Mint amikor az elefánt és a hangya megy a hídon. jó hangosan dübögünk, mi?

Stoney Hill Billy 2009.03.10. 10:19:26

ez a bokros-jelölés egy vicc, nehogymár bárki komolyan vegye! egy szétesés határán álló frakció javasol egy huszadik senkit? elég abszurd a helyzet, de ez mindenen túl tesz.
lehet, még a gyurcsány jön ki belőle jó, ha most leváltják.

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.03.10. 10:22:40

Ja, és Ibolyka meg hogy a ménkűbe gondolja, hogy egy olyan ember kell a magyar népnek, aki már egy programmal megutáltatta magát az országgal?
Ez is micsoda felelős lépés, és tisztán az állam érdekeit szolgálja, semmi köze a párt túléléséhez, ugye?

derelyegrádi szellem 2009.03.10. 10:22:51

@dave_t_i:

azért azzal is legyünk óvatosak, hogy bankot tud irányítani. Emlékezzün. Mielőtt pénzügyminiszter lett volna a Budapest Bankot irányította. Amit privatizáltak, ennek keretében eladtak A GE Capitalnak. 12 millárdért. Szépséghibája a dolognak, hogy a magyar állam előtte tett bele konszolidáció jogcímén (jól irányított bankot nem kell konszolidálni, mivel alapvetően ez világ legjobb üzlete) véletlenül pont 12 milliárdot. A tranzacióból (ingatlanostul, betétestül, ügyfélköröstül, mindenestül) keresen 9. 000,-Ft (KILENCEZER forint) aktívum folyt be.

És Bokros miután kitették a miniszteri székből hol helyzekedett el? Na hol?

Igen, a GE Capitalnál.

Minenkinek figyelmébe ajánlom ezt régi történetet, aki most benne bízik. Ő is egy cirdes tolvaj, pont mint akiket szolgált, és most is szolgálni készül. Semmi különbség nincs.

Liberté__73 2009.03.10. 10:23:19

a poszt jó, a helyzet kevésbé

(zárójelben csak: nincs olyan szó, hogy "legideálisabb", ahogy "legoptimálisabb" sincs)

fulmerz 2009.03.10. 10:23:22

@Stoney Hill Billy: feri jol jott ki az elmult het evbol: penze van, az meg, hogy nem nepszeru, kurvara nem fogja izgatni a seychelle szigeteken.

Combi a ballibes Ferkófan 2009.03.10. 10:24:23

A Fidesszel sajnos az a baj, hogy muszáj lesz odaszavaznod, ha nem akarod hogy megint elmebeteg Feri vezesse +4 évig az országot.

Horizont 2009.03.10. 10:24:37

Előbb utóbb úgyis olyan helyzetbe kerül az ország, hogy meg kell tenni amit meg kell tenni. Lehet, hogy beledöglünk! Mondom "lehet", de abba ami most van és ha így marad minden akkor ami lesz, na abba viszont fix, hogy beledöglünk. Engem már nem érdekel, hogy aki tenne valamit Bokros, Orbán, Gyurcsány még Stadler is lehetne csak tegyenek már valamit! Mindegyik a túlélésre játszik (a Fidesz meg 2/3-osra vágyik) de kinek a szavazataira számítanak ezek a barmok, ha összedől az ország, meg minden? Ha nem viszi a postás a nyugdíjakat mert nem lesz miből, ezerrel kinyalhatják a nyugdíjasok seggét.(már bocsánat)
Tényleg a mi szerencsétlen politikusainknak mi kéne még ahhoz, hogy felébredjenek????

Passzivista 2009.03.10. 10:24:50

A "huszadik senki" szerintem nem fedi a valosagot a Bokrosrol. Sot nem is lenne rossz valasztas miniszterelnoknek. Tudsz jobbat?

fulmerz 2009.03.10. 10:27:03

@Passzivista: keress egyet a kapcsolat.hu kommenteloi kozott:D

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.03.10. 10:27:03

@Liberté__73: akkor a legoptimálisabb megoldás, ha a legideálisabb szót se használjuk a legmegfelelőbb helyzet leírására?:)))))))))

fulmerz 2009.03.10. 10:28:32

@*kerengő partvis*partizánmentő*: mondjuk orulnek neki, ha az lenne az orszag legnagyobb gondja, hogy letezik-e legoptimalisabb es legidealisabb szo:D

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.03.10. 10:28:35

Hihi azért szép a magyar politikai paletta.
1. MDF: Az a programja hogy sem Gyurcsány sem Orbán, persze ha kell mndig besegít fletó politikai trükkparádéjához. Kérdés mi lenne ha nem lenne se fletó se orbán?? Mit képvisel most az MDF, kiket?
2. MSZP: Program dögivel, szakértelem egy gilisztás macska emésztési képességeivel megfelelő, fő program orbán populista, náci, antiszemita, rasszista (emellett pár feles után cigány is) ja és amire saját kormányzati jogát alapozza hogy a fidesznek aúgy sincsen programja.
3.SZDSZ: 7 éve kormányon (igen most is ott vannak), 7 év alatt egészen más értelmet nyert a liberalizmus e kicsiny országban, ha nem értesz velünk egyet dögölj meg és jól kirekesztünk lehetőleg valamilyen jelzőt rakunk rád (választható opciók: homofób, rasszista, antiszemita, régimódi,kommnista (hehe nem vicces?:)) teli pofával röhögünk ha azonosító nélküli rohamrendőrők vernek nemre korra való tekintet nélkül valakit, ciántablettát osztogatnánk aki elégedtlen eme teljestménnyel amit ők produkáltak. Azért ez durva hogy egy 1%-os pártot tartanak a legkártékonyabbnak az emberek....
4. FIDESZ: Van valahol egy program... ellenzékben töketlenek, minden egyes szavukat próbálják megválogatni, ellenben simán engedik nyilatkozni nap mint nap Szíjjártót (az a gyerek tök gáz, de a másik sem különb), MIkolát, Kövért..

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.03.10. 10:28:42

Szerintem a FIDESZ pont arra játszik, hogy Ferenc testvér elqrta! Most egye meg amit főzött. Mivel az IMF hitel éppen a válaztásokkor jár le. Ferenc is arra játszik, hogy üres kasszával ne nekik kelljen kormányozni. Olyan negatív kampány lesz it hogy csak na. Senki sem akar majd a kormányrúdhoz állni. Inkább mindenki minél messzebb tőle! Szerintem ez lesz. Vagy polgárháború!

derelyegrádi szellem 2009.03.10. 10:29:50

@Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci:

Ez tényleg így van. Kire másra? Ha tud valaki valami más megoldást, jöjjön elő vele. Márcsak azért is, mert legutóbb fizikai fájdalmat éreztem, amikor a Kuperre kellett szavaznom.

Pedig magát Orbánt én személy szerint alkalmas embernek tartom.

Sajnos a második vonal hihetetlenül gyenge, néhány kivételtől elekintve.

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.03.10. 10:30:46

@Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci:
Meg ha azt szeretnénk, a külföld is elismerje a kormányunkat, ami ugye mdf és jobbik esetén nem valószínű.Szívem és agyam teljes ellenérzésével mondom, sajnos télleg a fidesz az egyetlen járható út. Nem tudtok egy ösvényt valahol?

Feketedisznóvágás1 2009.03.10. 10:30:57

A fidesz mára egy nagy, mindent beszippantó fostartállyá változott! Meg fog telni az a fostartály, és az nekünk nagyon szar lesz. Mert kijön majd a sok fos belőle, pláne ha kormányra kerülnek!

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.03.10. 10:31:53

Négymadár zseniális rajzát Bokrosról betettem a postba.

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.03.10. 10:34:45

@laspalmas: wáááá ez qrvajóóóóóóóóóó!!!!köszi Négymadár...:)))DDD

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.03.10. 10:35:44

Bokros egy olyan pénzügyi gazdasági rendszert képvisel ami éppen most mondott csődőt a világban.
Látványosan megbukott a "kisebb állam" elve, mert könyörgöm kinek kellett megvédeni a gazdaságot,cégeket mindenhol? A bankoknak?? "Lószart mama" az államnak, szóval aki ezek után az állam szerepének a leépítéséről papol az manjen a kurva anyjába..

__ 2009.03.10. 10:36:05

Én már csak Slotában bízok. Hátha bevonul Budapestre és annektálnak minket a tótok.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.03.10. 10:40:44

Amúgy tényleg az MDF ezzel a hintapolitikával, ami egyre jobban balra lendül semmit sem képvisel. Nagy kár volt beszavazni őket a parlamentbe.

öööö...izé 2009.03.10. 10:41:01

OFF

megérintett a funkcionális analfabetizmus szele:

www.fn.hu/belfold/20090309/gyurcsany_mckinsey_tanulmanyt_is/

Én azt nem értem, ha nem a kormány rendelte a tanulmányt, akkor kicsoda? Ha másnak készült (kiafaszomrendelilyesmit...), de felhasználták, akkor nem kellett fizetni érte? Ez a tanácsadó cég karitatív alapon műxik, és nem kér pénzt a tanácsokért???

vagy hazudnak, vagy hazudnak...

ON
A bokros rajz kurvajó,a post meg igaz: töketlen banda ez a fidesz, bár valami biztos munkálkodik nagyon a háttérben, gyanús ez a csend...

Kampfer 2009.03.10. 10:42:14

Üdv Mindenkinek! Palmas...!

Nagyon jó írás! Ma reggel épp ezen gondolkodtam, nézve a raggeli hírműsorokat. Aztán inkább otthagytam és bejöttem dolgozni...
Elmúlt 48 óránk a legjobb esélyt nyújtotta arra, hogy a fidesz "bújócskapolitikáját" a lehető legjobban, reflektorfényben is szemügyre vegyük. És lám, nem volt túl nehéz melléfogni a tippelésben, persze hogy a fletó leváltásának a lehetőségétől menekültek. Képzeljük el, hogy nem lehetne miről beszélniük a nap 24 órájában, ha leghőbb vágyuk, fletó eltakarítása megvalósulna. Miről beszélnének? Mi lenne a politikájuk alapja, azon túl, hogy válasszunk újra...
És ha újraválasztunk, mit válasszon az istenadta magyar? Mi van az étlapon?
Egy agyhalott mdf, amit csak a lélegeztetőgép tart még életben.
Egy valaha volt meghatározó baloldal, amit a saját bűnözői és korrumpálódott "utánpótlása" szétvert, maradék hitelét is eldobálta. Ha valakinek ma a maszopról nem a bűnözés jut eszébe, az vagy bolgárgyörgy, vagy verespetike, vagy valami földönkívüli. Esetleg egy időutas a múltból (remélem nem a jövőből).
Egy teljesen hitelvesztett, eltörpült, elmebeteg társadalmi képzeteket hangoztató törpepárt, ami remélhetőleg teljesen el fog tűnni a közeljövőben. Nevéhez fűződik sok egyéb mellett a gazdasági bűnözés nyíltan politikai szintre emelése is, valamint a társadalommal való nyílt szembefordulás is. Szép karrier...
És a mi szépséges fideszünk, akinek annyi az elképzelése, hogy "csak ezt az előnyt tartsuk meg a lefújásig"! Semmi más. Esetleges akciók, elképzelések, netán gólpassz, vagy gólszerzés meg se fordul a fejükben. Öljük a focit (értsd: politikai kultúrát), húzzuk ki a meccs végéig. Ennyi... De mi lesz azután, miután szénnényerik magukat jövőre? Mert akkor csinálni kéne ám valamit...!
Persze ott van még a pályán kívülről folyton bekiabáló hangos szurkoló, a Jobbik. Szépek az elképzelései, szépek a tervei, de nem ért a focihoz...! Habár a pályán lévők teljesítményét akár még felül is múlhatja. De ilyen feltevésekre alapozzuk a következő meccset? Van egyáltalán itt olyan erő, akinek elképzelése lenne erről az egészről?
Kampfer
(munkvera dögöljön meg!)

öööö...izé 2009.03.10. 10:43:17

A fidesznek nem érdeke, hogy most kerüljön hatalomra, kell még kis idő, hogy mélyüljön a válság, hülyebiztos választást akarnak meg kétharmadot. (mondjuk kétharmad az mindenképp kell majd az ország rendbetételéhez, nem lesz idő a koalíciós tárgyalások ütésváltásaira)

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.03.10. 10:45:31

@Séfbácsi:
Ja és ez nem kommunizmus mikor az állam szerepének erősítéséről beszél az ember (mielőtt egy idetévedt idióta beszólna), az állam egy nemzetközösségen alapuló összetett valami, nézzük meg miért gyenge magyarország, hol van összetartás, mindegyik politikai vonal pusztán saját túlélése érdekében hoz döntéseket, amik kihatnak a társadalom egészére. A meglévő ellentéteket igyekeznek (most éppen cigányság) minél jobban felerősíteni, mert egy végletekig megosztott néppel azt lehet csinálni ami akarnak.
Én is megígérhetem ha 2010-ben még itt fogok élni, és szocik nyernek veszem a sátorfámat és elmegyek a picsába, elvégre "el lehet innen menni", úgye?

gidabiga 2009.03.10. 10:47:01

azt, hogy Bokros legyen a miniszterelnök, inkább, mint Feri, ti sem gondolhatjátok komolyan, ugye?
én nagyot csalódnék a Fideszben, ha ebbe belemenne.
mit csinálna itt Bokros?
munkahelyeket nem, csak még jobban megszorítaná a gatyánk szíját.
a miénket.
eladnivaló pedig már nincs.
abból könnyen csinált reformokat anno, mert még volt mit elkótyavetyélni.
előrehozott választásokat és döntsön a nép.
nehogy már egy félszázalékos hiteltelen szélkakas pártocska mondja meg, hogy ki irányítsa az országot!

derelyegrádi szellem 2009.03.10. 10:49:15

@Séfbácsi:

Meg arról se feledkezzünk meg, hogy nem lehet kisebb államot hírdetni a világ egyik legmagasabb beszedett adói és járulékai mellett. Mert úgy az egy sima csalás. Vagy egyik, vagy másik.

Meg az a jó Bokros is hova szaladt amikor konszolidálni kellett az általa vezett Budapest Bankot? Hova? Nem a "piachoz", hanem az államhoz. Nem így volt Laja? Vagy az állam csak arra kell, vagy arra jó, hogy egyébként a világ legjobb üzletének számító bankokat konszolidálja, ha azok a piacon nem képesek megállni a lábukon? Most akkor hogy van ez?

Szellemi képességeire meg talán a legjellemzőbb amikor most felhívtáka HÍR tv-től, felveszi a telefont, és ezt mondja bele: "Ez nem az én telefonom". Nagyon ötletes terelés mondhatom, mert ha nem a TE telefonod, akkor miért TE veszed fel?

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.03.10. 10:49:31

Bocs kicsit OFF de asszem illik ide:

"AZ EMBEREK NEM LESZNEK JOBBAK, LEGFELJEBB OKOSABBAK. HA PEDIG OKOSABBAK, UGYANÚGY KIHÚZKODJÁK A LÉGY SZÁRNYÁT, CSAK RAVASZABB INDOKOT TALÁLNAK HOZZÁ." -By: Stephen King

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.03.10. 10:50:03

@Kampfer:

2010-ben a kisebbik rosszat fogjuk választani. Ez van, ebbe kell beletörődni. :(

Tarackos Sül (törölt) 2009.03.10. 10:50:05

Ebből is látszik, milyen iszonyat elborult fantáziatörténetekbe se illő elitünk van. Sokszor mondogatjátok, hogy "a zorbán a hibás" mondat jellemzi az MSZP politikáját, ami kb. igaz is. A Fideszé viszont ennek pepitája, a 300 HUF vizitdíj országmegmentése, szerencsétlenkedés, és a létező legapróbb dolgokhoz való görcsös ragaszkodás, miközben a sínen állnak, és jön a tehervonat. Nem lesz ebből választási győzelem, de én ennek kifejezetten örülök (az "egyék meg a saját maguk *****t politika mentén gondolkodva, maradjon csak még 10 évig, egyszer csak sikerül áttörni a határt, és erre a Gyurcsány-féle feszegető emberek a legalkalmasabbak).
A többi politikai oldal sem tud semmit felmutatni, és ezt kedvesen, aranyosan, paródiaként tálalta nekünk az MDF Bokros formájában. Egy feloszlás határán álló, ízekre szakadó, de ha nem, akkor is marginális politikai erő meg az ő miniszterelnök-jelöltje . . .ROFL LMAO WTF

fulmerz 2009.03.10. 10:50:17

@Kampfer: errol a finn-magyar meccs jutott eszembe, amikor egy osszekapirgalt ongollal egyenlitettunk, oszt mehettunk a nagy jugo pofonert. Ne igy legyen.

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.03.10. 10:51:49

@gidabiga: De van még eladni való, az OTP.A napokban volt is ilyen érzésem,mikor a jegybank elnöke, leszarva a forint katasztrofális mélyrepülését, nyugodtan vakációzott.

Lecso (F*ck the Shit) · http://www.youtube.com/watch?v=OyxNgnQ9m30 2009.03.10. 10:52:11

@Kampfer:
Szívemből szóltál (megínt). Nem lesz itt lósz*r se...
Akárkit is fognak megválasztani, a vége az lesz, hogy egyre lejjebb és lejjebb fogunk merülni a kakiban, és szép lassan eljön az a nap amikor az egész összecsap a fejünk felett. Onnan pedig már nincs visszaút...
(Kampfer for president!)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.03.10. 10:52:21

@gidabiga:

De legalább elkezdett volna alkudozni a Fidesz Ibikével, hogy támogatjuk, csak ne Bokros, hanem x.y. De ezzel a zsigeri elutasítással nagyon hiteltelen a "Gyurcsány mondjon le". Ha már egyszer Feri nem mond le, meg kell ragadni az alkalmat az eltávolítására. Én így gondolom.

Tarackos Sül (törölt) 2009.03.10. 10:54:52

@Tarackos Sül:

De nem is vártam mást, Abszurdisztánban.

De - vaslogika következik!!!! - ha már úgyis Abszurdisztán vagyunk, esetleg bejelenthetné Feri a lemondását, az MSZP a feloszlását, új földosztást és választást, a politikusok nyilatkozatban kérnének elnézést minden magyar adófizetőtől, és egyenként, ÖNKÉNT a Dunába lőnék magukat.
Ez itt reális, nem, hiszen ez Abszurdisztán, NEM?

gidabiga 2009.03.10. 10:56:13

@laspalmas:
Ibikével szerintem nem alkudoznak.
baromira átvágta őket.
az egykori koalíciós társ most a kormány szekerét tolja.
és már régóta.
valamit ígérhettek neki.
az a liba nem magától találhatta ezt ki.
biztos súgtak valahonnan.
és vannak talán 8-an és ők akarnak irányítani?

@*kerengő partvis*partizánmentő*:

meg még a Paks is.
aztán végünk.
az összes többi energiaszektort eladták már és a francia parasztokat támogatják a haszonból.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.03.10. 10:57:36

@laspalmas: Szerintem senki sem akar lenni itt főnök. Ekkora szopást nem akar senki. Csak a szájkarate. Orbán miért mondott is meg nem is beszédet tartott???
Gyurcsány próbálja úgy elkúrni, hogy kiebrudalják. Orbán meg próbálja nem felvenni a kesztyűt. Mindenki menekül. Ha akarna valaki valamit akkor nem így állna hozzá

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.03.10. 10:58:52

@Tarackos Sül: prezident, jó ez a program, én rád szavazok!?)))Egy ponton szállnék vitába vele, ha nem önként, akkor majd segítséggel, de a Dunába lövés ok!:))
Ja, és azt várom, Torgyán Józsit mikor kaparják elő, ős is hiteles, az országért, mezőgazdaságért sokat tett politikus.

gidabiga 2009.03.10. 11:00:29

@*kerengő partvis*partizánmentő*:

csodálkozom is, hogy eddig még nem jelentkezett saját maga :)))

bogi@mailbox.hu 2009.03.10. 11:00:30

már a kezdetektől jól ki volt ez találva, mikor Medgyesit gyorsan leváltották a felcserepedő gyerekek, már tudták mit akarnak... mi meg csak lesünk.

sistergős gomba 2009.03.10. 11:00:35

@Noname Cowboy:
Ezzel csak az a baj, hogy amíg ők "menekülnek", addig mi szépen lassan(?) megdöglünk.

bogi@mailbox.hu 2009.03.10. 11:04:42

@Noname Cowboy: igen, teljesen igazad van.
felelősség, munka nem kell, csak a pénz.

@*kerengő partvis*partizánmentő*: Torgyán túl messzire ment a magyar cseresznyéivel meg a nem eladó országgal, az összes politikus ellensége volt -na meg kicsit buggyantként is viselkedett :D de legalább vicces volt nézni a parlamenti közvetítéseket, volt motiváció :D:D:D:D

öööö...izé 2009.03.10. 11:05:48

OFF

vastag a bőr, de legalább nem Abszurdisztán...

mindenesetre jót röhögtem:

www.origo.hu/nagyvilag/20090309-mar-az-atadas-elott-elloptak-a-borton-alaprajzat.html

kill004 2009.03.10. 11:06:07

Akik a fideszt fikázzák,(néha van miért, elismerem) gondolkodjon már el azon, mégis mi a jó istent tudnának MOST csinálni? Álljon elő valami programmal? (úgy látom sokan beszopták az mszp retorikát) Miért is? Attól ez a kormány lemond? Választási kampány van, vagy mi? Eddig akármit mondtak, hogy mit szeretnének, azt szétszedte/beemelte (úgy-ahogy) a maszop.( Kéri beszéd-nyugdíjak) Vigye ki az embereket az utcára, csináljon forradalmat? Így is fasiszta/klerikális az mszp szerint a fidesz. Aki kicsit is ismeri az mszp-szdsz kombót, tudja milyen visítás lenne itt! Tényleg nem értek egyes embereket! Ezt a mocsok bandát kéne ütni amelyik hatalmon van. Azt amelyik most is 3 milláért fog megjelentetni hirdetést Lendvai pennájából.

Bokros meg egy médiacirkusz. Még 1-2 hétig beszélnek az mdf-ről.

ErEr 2009.03.10. 11:06:08

Bokros nagyon gáz és ezt tudja a Fidesz is. Ő az az arrogáns, aki sosem gondolkodott el azon hogy emberek vannak a dolgok mögött, és annyira drasztikus lenne, amennyire nem szabadna, és nem a jó irányban. Azért lett megint előhúzva ez a "megmondóember" a kalapból már megint hogy legyen ki elvihesse a balhét. Nem ez a "változás" kell ide, meg nem az MSZP-s szarsimogatás százezredik "reformcsomag" marketinggúnyájába bújtatva. Azért Bokros mint aki a gazdaság élinkitésére adót csökkent... mindenesetre remélhetőleg Feri nem kezd megint nyilatkozgatni mert az mondatonként -10 FT az Euróval szemben, de egy arccsere nem sokat old meg. Olyan szempontból viszont gáz hogy a legnagyobb válságbegyűrőzés idejére, tehát jövő évre esik az új választás amihez viszont sok-sok pénz kell, és ezek mindenáron és eszközzel meg akarják majd tartani a hatalmukat még ezzel a paprikajancsi Ferivel együtt is...

reKorrekt 2009.03.10. 11:06:10

Sokan megoldást kértek számon a másikon. Nem mintha bármi esély is lenne annak megvalósíttatására, de akkor tessék:
- Gyurcsány takarodjon: ez alap. nemzetközi megítélése 0, már rég nem neki kellene a székben ülnie
- a 2010-es választásokig szakértői kormány felállítása (egyetlen, a parlament által megválasztott új kormánynak sem lehet hosszabb mandátuma, mint a következő választások időpontja, tehát 2010), melynek programját külföldi pénzügyi-szakértők és befektetők bevonásával legyen köteles meghatározni az országgyűlés. a program részét képezze a 2012-es eur bevezetés is.

Néhány program ötlet:
- 13. havi nyugdíj elTÖRLÉS
- közbérek 13. havi prémiumok iediglenes befagyasztása
- állami szervek vezetőségének minimálisra csökkentése
- államszervezet csökkentése, röhej hogy több ezermilliárdba került csak az állam fenntartása
- korkedvezményes nyugdíj eltörlése
- minden fajta kultúrális- és egyéb jogcímen adott 'blabla' támogatás azonnali befagyasztása
- cigány önkormányzati rendszer megszűntetése
- családi pótlék jövedelemhez kötése (demagóg a duma vajon hogy mi legyen az a határ, leszarom, mondjuk 3,5 millió)
- 199 fős parlament, aki képviselő, az nem lehet polgármester illetve a bizottsági tagságért fele pénz (több ezer ilyen van)
- oktatással kapcsolatos támogatás (van csőstül) csak azon gyermek után járon, aki jár is iskolába
- ÁFA növelés 23%-ra

vs.
- SZJA 3,5 millióig 18% felette 36%
- munkáltató terhek csökkentése
- egységes segélynyilvántartási-rendszer (folyamatban)
- vidéki rendőrörsök megerősítése, a rendőrök jogainak, kötelezettségeinek kibővítése (amerikai minta)

És ezek csak most hirtelen jutottak eszembe...

mind2 (törölt) 2009.03.10. 11:09:38

@gidabiga: szia :)
Szvsz, ibikének valami ritka nagy sz*r lehet a füle mögött, mert láthatóan távvezérelt egy ideje... először arra gondoltam a klimaxos hőhullámai miatt csapong jobbra - balra, de aztán rájöttem, hogy emögött taktika van, mert valaki nem tehet tönkre ennyire véletlenül egy pártot...

Mourinho már nem a király 2009.03.10. 11:09:54

Inditani kell 2010-re egy új pártot, kampányarcnak keresni ilyen Brad Pitt meg Angelina Jolie kinézetű modelleket, megigérni a nyuggereknek az 15. havi nyugdijat. Aztán mikor megnyejük a választásokat felállitani egy szakértői kormányt, csak szakemberekkel, semmi politika, és rendbe tenni az országot.

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.03.10. 11:10:39

5 nap múlva változtatunk? Én remélem, igen. Ha a kormány, a parlament, az ország ún. vezetése nem tesz semmit, akkor tegyünk mi.Ha nekik nem is az, de nekem igenis fontos az országom, a nép, a magyarok jóléte. Ezek a véglények meg dögöljenek meg!Mosolygós, felszabadult embereket akarok látni az utcán,és arról akarok beszélgetni, Korzikán vagy Mallorcán nyaraljunk e?

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.03.10. 11:11:10

Na igen, és az a vicces amikor a privatizációról beszélnek, ha mondjuk ténylegesen befojt volna a tényleges piaci érték azokért a cégekért, komplett ágazatokért amiket elszórtak, és a befojt pénzt más életképes ágazatokba, állami cégekbe teszik amik értéket teremtenek növelik a GDP-t tehát jobban hasznosul a régi érték akkor ok. De ehelyett? Eltűnt az állami vagyon, csak megszorítani tudnak (valaki itten cáfolta, de azt mondom ahhoz nem kell tudomány, hogy 100 ft-ból nem 30-at vonok el hanem 40-et, plusz közben kirugok 10ből 3 embert, és eladom a cégautók felét. igaz most jobban állok, mert van pénz a bankszámlámom, csak éppenséggel kevesebbet tudok termelni kisebb a bevételem is, és egy két hónap múlva megint el kellenne adni valamit meg kirúgni pár embert, aztán rájövök hogy csőd...), hadd kérdezem már meg, hol van a honvédségből, egészségügyből, oktatásügyből kivont több száz milliárd?? hol?? hova rakta át a kurmány ezt az összeget, ezeknek meg kell lenni valahol, ja hogy nincs gdp termelés, tehát elvonással,megszüntetéssel tudjuk csak folytatni azt amit eddig csináltunk?? rohadj meg gyurcsánykunczekókafodor

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.03.10. 11:13:25

@kill004:

Nos, szerintem a Fidesz kezdhetné azzal, hogy NEM vonul ki a parlamentből, hanem érvekkel, tényekkel, adatokkal szétcincálja, porig alázza Feriéket és a mondókájukat.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.03.10. 11:15:53

@mind2:
Ibikét zsarolják a fiával, emlékeztek még választások előtt hirtelen kiruccant ausztráliába, valami drogügybe keveredett a fia, legalábbis ezt pletykálták, akkoriban nem tulajdonítottam neki túl nagy jelentősséget, de lehet hogy mégis volt valami ottan, gondolom szilvási sietett segítségére...:)

mind2 (törölt) 2009.03.10. 11:17:54

@Séfbácsi: ma beszélgettem egy ( termelő ) cég tulajdonosával. Azt mondta, hogy itt nem 20 százalékkal csökkent az ipari termelés, hanem 50 %- kal. És így is van. Már az 20 % is kamu.

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.03.10. 11:19:35

@kill004: Ha a fidesz előállna egy ütőképes programmal, és azt mondaná: emberek, ki az utcára, döntsük meg a tehetetlen kormányt, kimennénk? KI a faszt érdekelne, hogy visít az mszp szdsz?Percek alatt sár lenne belőlük a cipők alatt. De a fidesz se csinál semmit, scak hallgat. Neki, ha tényleg az emberek számítanak, nem szabadna engednie tovább ezt a posványba süllyedést, hanem bármi, BÁRMI áron átvenni a hatalmat. De a fidesz nyerni akar jövőre, ezért semmit s elép. Azt nem értem, nem látja, hogy akkora szart vesz át, hogy az emberek 5 nap múlva ugyan úgy fogják utálni, ha nem jobban, mint most gyurcsányt.
Azoknak van igazuk, akik azt látják, senki semakar kormányozni, mert féltik a népszerűségüket. szarjankó mind, hataloméhes kis buzik.

derelyegrádi szellem 2009.03.10. 11:22:17

@laspalmas:

Ott tévedsz, hogy a "Gyurcsány mondjon le" nem azt jelenti, személy szerint Gyurcsány távozzon és kész is, és bárki csak ne Gyurcsány, hanem azt hogy egy előrehozott választásokkal felhatalmazással, legitimációval rendelkező új OGy alakuljon, ami persze nem Gyurcsányt fogja ME-nek választani.

Azt nem vitatom, hogy Szijjártó dumájából elsőre ez nem jön le, de ez nem a te hibád, vagy az enyém, hanem a Szijjártóé.

Dávid öngyilkos (most végleg szétveri az MDF-et, amiért persze már régen nem kár) ötlete mögé beállni ostobaság és óriási hiba lenne.

Én így kommunikálnám:

Nem, mert mostanra már olyan helyzetben jutott az ország amiben egyébként súlyos részt vállalt az MDF is az adótörvények megszavazásával, hogy a súlyos döntéseket nem pártirodák sötét mélyén megkötött politikai alkuk eredményeképpen, hanem maguknak az ország polgárainak - akik ennek terheit viselik és fogják is viselni - kell meghoznia, aminek első lépéseként - mint Európa más országaiban - választásokat kell kiírni. Ami új, és a legitimáció tekintetében világos helyzetet teremthetne, ami ma Magyarországon megkerülhetetlen kérdés. Ezt a polgárok megkérdezése nélkül a fejük fölött megkötött politikai alkuk nem pótolják, és nem helyettesíthetik, ráadásul újabb legitimációs problémákat gerjesztene, ahelyett hogy azok közül akár egyet is megoldana. Ezt pedig Magyarország jelelegi helyzetében - az államcsőd borotvaélén táncolva - nem engedheti meg magának.

Mindezek miatt a javaslatot nem tudjuk támogatni.

Hogy tetszik? :-)

gidabiga 2009.03.10. 11:22:35

@laspalmas:

blogmotor elnyelte a kommentemet. :(

azt megtehetné.

és azt is, hogy a ne a zemberekkel fizettessék meg Szijjártót elküldik valami hátsó irodába aktakukacnak, csak ne lássam és ne halljam.
rengeteget ártott ennek a pártnak.
már a megjelenésével is.
ha nem tudnám, hogy Fideszes, tuti, hogy ifjúkommunistának nézném :)))

bellone 2009.03.10. 11:22:55

Ezzel a cikkel nem értek egyet. Rohadt szánalmas amit a Fidesz művel elismerem, de semmi ráció nem lett volna Bokros pajzsraemelésében.

Egyrészt Bokros csak a lakossággal foglalkozik a multikat folyton kifelejti, ha arányos teherviselésről van szó. Ezt isszák a KKV-k.

Másrészt egy évvel a választás előtt beállni egy népszerűtlen megszorítócsomaghoz egy olyan ember mögé, aki a Gyurcsány előtti főmumusuk volt, az öngyilkosság.

Gondoljatok bele, 10 év múlva Dávid Ibolya (vagy valamelyik utódja) végső fegyverként előveszi az utolsó nagy reformert, Kelet-Európa Marco Poloját, a kettes számú pápai fenomént, a mi Ferinket, aztán mindenki összeborul, a Fidesz pedig megszavazza miniszterelnöknek, csak, hogy történjék valami... Ne már!

mind2 (törölt) 2009.03.10. 11:24:04

@*kerengő partvis*partizánmentő*: támadjuk meg Ausztriát a katonáinkkal, aztán elfoglalnak bennünket, Habsburg György lesz a helytartó, és..... :)))

molaris 2009.03.10. 11:27:12

@laspalmas:
Ezt Te is tudod, hogy nem lehet, mert a Házszabály azért több mozgásteret biztosít Ferinek.

Bokros mint PM?- na ennél nagyobb baromságot még nem hallottam. Viszont a Fidesznek azonnal csatlakozni kellett volna- egy másik névvel.

gidabiga 2009.03.10. 11:27:15

@mind2:


ne is mondd, tegnap a jobbklikket olvastam és valaki már a királyságot vizionálta Habsburg Györggyel :DDD

irrelevant 2009.03.10. 11:27:37

Nem sokszor van ilyen a Vastagbőrön, de ez a poszt úgy hülyeség ahogy van. Elvárni a Fidesztől, hogy Bokrost ültesse a bársonyszékbe, csak hogy rúhgassunk egyet az ellenzéken, ez óriási ostobaság. Én személy szerint örülök, hogy a Fidesz nem támogatja azt az agyrémet, hogy Bokros egy újabb sokkterápiával taszítsa katasztrófába a magyar társadalmat.

Rémálomszerű dolog Gyurcsány és Bokros között választani, de ha muszáj, akkor inkább maradjon ez a jelenlegi, és bukjon meg 2010-ben.

(Egyébként ki vagyok akadva, hogy a válság eleje óta zero is neoliberális sokkterápiát akar, miközben egyébként a blog profiljához ez rohadtul nem passzol... Mi van veletek?)

kill004 2009.03.10. 11:27:47

@laspalmas: Láttad Orbán beszédét? Vagy tegnap a Hírtv-n? Ott elmondta. Nem tételesen, de elmondta. Megint oda lyukadunk ki, hogy mondja meg mi a baj, mit kell csinálni. Szerintem az emberek nagy része, pontosan tudja mik a bajok, mi rá a megoldás. 23245-ször elmondani minek? Kinek? Kovács II Béla volt munkásőrnek?(lásd kapcsolat)

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.03.10. 11:28:53

@mind2: szia! Oks, csak várjuk meg, amíg felújítják az AMD-ket, mert így nem nyerünk.

maccka 2009.03.10. 11:32:39

Cum Deo...-nak is!

Na azért a családi pótlékon érdemes lenne elgondolkodni!

Valahogy úgy mintha benyújtasz egy pályázatot: kell az önerő! Aki ebből akar jövedelemhez jutni az ne kapjon! Aki képtelen arra, hogy normálisan nevelje a gyerekét (nemcsak anyagilag) azt minek tömi az állam? Hogy később segélyezhesse a felnőtt gyereket? Mert aki ilyen környezetben nő fel az majdnem biztos, hogy nem is lesz alkalmas értékteremtő munkára.
Azon már csak röhögni (kínomban) tudok amikor azt szajkózzák, hogy magas a gyerekszegénység. Ennek is a családi pótlék az oka!!! A gyerek csak túsz! Utána lehet vele zsarolni.
Arról kellene inkább gondoskodni, hogy a családi pótlékot csak a gyerekekre lehessen költeni.

Nemsok értelme van a felső határ limitálásának! Egyrészt sokan meg se jelennek a kimutatásokban, másrészt aki mégis az már jelentéktelen szám.

gidabiga 2009.03.10. 11:33:56

én Orbán beszédéből elég sok mindent ki tudtam szúrni az elképzeléseit illetően.
milyen pontos programot mondott volna?
szerintetek ő pontosan tudja, hogy mennyivel lehet gazdálkodni?
legfeljebb azt, hogy mennyi pénz érkezett ide.
de azt, hogy az a pénz hova tűnt, és mennyi van még itt belőle, nem hiszem
akkor hogy mondana bármilyen konkrét programot?
ugyan már!

ErEr 2009.03.10. 11:34:07

"a fidesz se csinál semmit, csak hallgat"
nem vagyok valami nagy Fidesz mellett kampányoló überfan az biztos, de erről már volt szó és beszélgetés egy korábbi post-ban itt. A helyükben én sem fognám az MSZP kezét és segítenék nekik bármiféle részletes program bemutatásával, + egyébként sem kérnek belőle, minden javaslatot szétcincálnának (alig várják hogy megtehessék, ott a mohó vágy a direkt csak erre kondícionált főleg női vezetőik szemében :-)), vagy ellopnának és később saját 5letként terjesztenék be. Itt már régen csúnyább a helyzet ezek között minthogy konstruktívan együtt lehessen csinálni bármit úgy ahogy kellene. Ez a "nincs programja" papagájduma egy régi újból előkerült MSZP szlogen (nekik sok van amit kénytelenek is meglengetni és bereklámozni súlyos milliárdokért az embereknek hogy milyen jó és mennyire jó lesz majd, íme az eredmény), ugyanaz a baromság mint régen volt a "ezek már eleget loptak" suttogó meggyőző propaganda az egyszerűbb arcoknak kifejlesztve... Nekik szól a Lendvai féle (sokmillióba került )METRO újság hátsó borítólap üzenet is.
Én sem segíteném EZT a kormányt, sosem kért belőle (csak dumált róla hogy összefogás aztán tudjuk hogy az általuk patásördög státuszba pakolt Orbánéktól ők aztán sosesemmitse), minden javaslatot csak a saját céljaira forgatna ki - így meg már másodszor (emlékeztek Medgyesy-re?) basszák szét saját magukat szépen önerőből. A baj hogy emellett mindent mást, az országot is...
A Fidesz-nek egy komplett tisztújítás kellene hogy hitelesebb legyen a választásokon, de igazából egy full új szakértőkből álló párt kellene 3. alternatívaként, de azt ez a két "állampénzekhez hozzáférni akaró érdekszövetség" úgyis lenyomná mint a bélyeget ahogy fenyegetést jelentene...

kill004 2009.03.10. 11:34:09

@*kerengő partvis*partizánmentő*: Nagyon is függünk a külföldtől, a külföldi pénztől. (valamennyi függés mindig van, de ekkora... meg lehet köszönni az elvtársaknak) A külföld szemében legitim lenne az a kormány? Na ugye! Önellátásból meg nem tudunk megélni.

Bit Rot 2009.03.10. 11:36:05

Azt nem értem, hogy ha Bokrost miniszterelnöknek szeretné az MDF, akkor miért akarja elküldeni Brüsszelbe (Európai Parlament) ???

Ezt így hogy?

Bit Rot 2009.03.10. 11:37:35

@*kerengő partvis*partizánmentő*:
"Ha a fidesz előállna egy ütőképes programmal, és azt mondaná: emberek, ki az utcára, döntsük meg a tehetetlen kormányt, kimennénk? "

Nyilván nem, hiszen a program mindenkin megszorítana.

Tehát "senki" se támogatná. Erről van szó!

ErEr 2009.03.10. 11:39:02

gidabiga te is MSZP kampányt mantrázol csak...
Mire vársz, vártok egy ilyen szokásos évértékelő beszédtől? Magas közgazdasági fejtegetéseket sok-sok számmal, kivetítővel hogy honnan, hova mikortól meddig, mennyit, mit emelni és csökkenteni mennyivel? Valami "csoda-megoldási" képletet? Sok sok részletes lépést a kiadáscsökkentésekről? Az hosszú lista lenne... + ott van hogy MSZP-nek odaadni egy megoldási tervezetet? Még akkor is szétszednék presztizsből ha tökéletesen műkődőképes és jó lenne, mert nem ők találták ki!
Ez nem erről szól, már aludtál volna rajta a második fél órában ha ezeket taglalta volna :-)
Látom lesz ennek a kormánynak pár jól sikerült szlogennel szavazóbázisa. Pedig megkapták a 8 évüket amit eddig sosem senki. Látjátok mire lett jó...

Hetfield 2009.03.10. 11:40:00

@Bit Rot: Tegnap megmagyarázták a tvben. Azthiszem így fogalmaztak: "Mert Brüsszelben se okosok ülnek, és ott is szükség van Lajoskára."

gidabiga 2009.03.10. 11:40:33

@ErEr:

szerintem olvasd el pontosan

kill004 2009.03.10. 11:41:47

@ErEr: Kicsit benézted gidabiga hsz-ét. :)

mind2 (törölt) 2009.03.10. 11:41:53

@*kerengő partvis*partizánmentő*: de én nem is akarok nyerni, én azt szeretném, ha a legújabb tartomány lennénk, mint Karinthia pölö.Vagyis győzzenek csak le bennünket.::))))) Bár jobban belegondolva, lehet a sógorokat is romlásba taszajtanánk. :D
@derelyegrádi szellem: így van, ügyes vagy, megint mindennek a rossz kommunikáció az oka, nem tudják érthetően megfogalmazni, hogy ez egy belterjes játék lenne - ibolya hülye agya szerint - és frankón a fejünk felett dőlnének el a dolgok....
Ennek a nőnek az ámokfutását tátott szájjal nézem, most már gyakorlatilag naponta testet ölt egy-egy agyréme :)

Egyébként meg így is - úgy is nagy kakában vagyunk. A hálátlan szerep a fideszé lesz, kérdés a jobbik szerepe, és a rájuk adott szavazatszám.De ebben meg a félő az lesz, hogy ugyanolyan éhes ifjú török gyülekezet lesz, mint a torgyán féle éhes szájak/ üres zsebek... Viszont 2/3 esetén el tudnám képzelni a jobbikot mint radikálisabb problémamegoldót ( Lásd Btk, Alkotmánymódosítás )

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2009.03.10. 11:43:13

ugye az mindenkinek megvan, hogy idehaza nem közvetlenül választanak minelnököt?

ahogy tudom, a köztársasági elnöknek kell felkérni a jelöltek közül egyet a kormányalakításra. a parlamentnek pedig 50%+1 szavazattal kell elfogadnia. ha nagyon nem megy, és a közt. elnök is ráun, új választást ír ki.

konst. biz. indítványnál a minelnök személyét az indítvány beadója megjelöli, és asszem 25%nyi mandátum kell mögé, hogy egyáltalán szavazzanak róla.

ha pedig megvan az egyszerű többség, akkor az új minenlök az, akit javasoltak az indítványban. a kormány pedig ügyvezető kormánnyá válik az új megalakulásáig. (népi ülnök II. kategória)
az országgyűlés összetétele _változatlan_ marad.

tehát nincs olyan, Gyurcsány lekapcs, és majd szavazunk róla ki legyen utána. Dávid Ibolyát támogatni = Bokrost minelnönkek. nincs kecmec.

azontúl az új minelnök által alapított kormánynak működőképesnek kell maradnia, hiszen hiába pattog, ha a képviselők nem szavazzák meg a módosításokat.

egy full ingatag, belső viszályokkal küzdő törpepárt kezdeményezése mellé beállni úgy, hogy a jelenlegi kormánypárt és a legközelebbi "ellenzéki" csatlósa lazán hozzák együtt a többséget, felelőtlenség.
pont ugyanolyan tutyimutyi (főleg mutyi) működésmód lenne, mint most. Még ha történetesen a legnagyobb bajuszú közgazdász-miniszterelnököt szegezik a zászlóshajó orrára, akkor is.

Nzoltan 2009.03.10. 11:51:31

A vizitdíj nem is sok. Csak 1 ájró. :-)

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.03.10. 11:51:51

@kill004: én is ezt írtam, olyan kormány kell, ami legitim. se a maszop, se az mdf, se a többi nem az. a józanul gondolkodók szemében ezzel a kivárok taktikával a fidesz sem az.de nincs jobb.

Kartal 2009.03.10. 11:52:11

Srácok komolyan mondom itt kurva nagy baj van. Most láttam, hogy a város egyik legnagyobb kínai üzlete bezár. EGY KÍNAI. BEZÁR! Minek kell ehhez történni???
A céget nem is mondom. Eddig rendes három műszak volt hétvégi túlórákkal. Február elejétől jó ha két műszakra van megrendelés, de most épp egy műszak van, az is szegényesen. Ez nem 50% esés, sokkal több, legalábbis nálunk. Ha ez általános helyzet az országban, akkor hamarosan éhen fogunk dögleni, mégpedig szó szerint.
És az ámokfutás folytatódik...
Tudjátok, akkor már inkább a Jobbikra szavazok. Lehet, hogy nincs szakértelmük, de legalább akarnak valamit. És ha ennél jobban el tudják baszni, akkor megtapsolom őket.

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.03.10. 11:54:10

@laspalmas: Nos, szerintem a Fidesz kezdhetné azzal, hogy NEM vonul ki a parlamentből, hanem érvekkel, tényekkel, adatokkal szétcincálja, porig alázza Feriéket és a mondókájukat.


És ennyi. Eddig jó volt a taktika, hogy a saját kardjába dőljön Feri, most kéne váltani, a nagyon kemény, adatokkal és számokkal alátámasztott politikára.

Regnap a Hírtévén direkt megnéztem OV-t. Szerintem ezt vezeti be...

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.03.10. 11:55:19

@Bit Rot: A mai helyzetben, könnyen lehet, hogy kimennénk. Tizedekkora elkeseredés uralkodott az országban, amikor a fidesz utcára vitte a népet, lezárta a hidat, és majdnem polgárháborút robbantott ki. Most az emberek, a fidesz nélkül is változást akarnak. Elég egy szikra, és utca lesz belőle.Az se baj, ha mondvacsinált indok, mire kiderül, nem úgy volt, a kormány már csak rossz emlék.

nyg 2009.03.10. 11:56:06

"itt volt a remek alkalom, hogy Dávid Ibolya bizalmatlansági indítványával lecseréljék Gyurcsányt"

Micsoda? Csöbörből vödörbe, méghozzá a Fidesz segítségével? Gondolom csak hergelni akar a poszt szerzője, mit mondjak, sikerült.

Virág et. 2009.03.10. 11:56:21

Azért ne felejtsük el, hogy Bokros szakértőként körbejárta a térséget és hogy mennyire jó munkát végzett azt könnyen le lehet szűrni abból, hogy hol állnak a többiek most és hol mi.

Jó szakember, de szociálisan érzéketlen.

Nem lesz belőle miniszterelnök, de arra legalább jó volt ez a médiahack hogy kiderüljön: a Fidesz nem akar semmit sem csinálni, inkább hagyja, hogy a piszkos munkát elvégezzék helyette. Az összes többi csak kommunikáció.

Az megvan, hogy Herényi szerint ők támogatnának egy Fideszes konstruktív bizalmatlansági indítványt is Orbán megjelölésével? Miért nem próbálkoznak? Talán sikerülne összeszedni a többséget.
De ehelyett meg sem próbálják, mert kényelmesebb a partszélről gyűjteni a százalékokat, mint érdemben - népszerűtlenül - intézkedni. Ennyit az "ország megmentéséről".

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.03.10. 11:57:32

@mind2: Szerintem a sógorok megadnák magukat inkább:))) A jobbikkal az a baj, a külföld felé rossz lenne az üzenete, ha egy radikális párt vezetné az országot. szerintem.

Virág et. 2009.03.10. 11:57:38

Az a legnagyobb vicc, amikor az emberek azt írják, hogy nem a Fideszen, hanem az MSZP-n múlik a konstruktív bizalmatlansági. Emberek. Melyik az ellenzéki párt? Nem a kormánypárt feladata a saját maga megbuktatása. Eh.

schnee 2009.03.10. 11:58:18

csak egy gondolat játék:
2009.03 - A fidesz támpgatásával Bokros Lajos a miniszter elnök
2009.04 - bemutatjék az új kormányt
2009.05 - drasztikus megszorítások
2009.06 - MSZP nyilatkozat az újságban "az egészről a Fidesz és zOrbán Viktor tehet..."
2009.08 - népszerűségi listán vezet az MSZP
.....
2010.xx - választásokon 2/3-as MSZP-MDF -SZDSZ győzelem

Szóval én megértem őket.......

gidabiga 2009.03.10. 11:58:55

@Virág et.:

Ibolya megmondta, hogy sem Gyurcsány, sem Orbán.
hogy támogatna egy ilyen indítványt?

ehhez képest Gyurcsány szekerét tolja.

ha Orbán ígérne neki valamit, még megfordulhatna benne a borjú.
csak többet kell, mint amit Feri ígért :)

reKorrekt 2009.03.10. 11:59:43

Sok baloldalinak megrendült a hite feriben és ha eljő a szavazás ideje, nem mennek el. Mert szégyenlik magukat és mert nincs kire. Na ibolyka ennek a pár 100k embernek adott most egy alternatívát. Ergo egyértelműen a túlélésre játszik. Remélem nem jön össze neki.

Azt imént kihagytam a felsorolásból a pártállami múltak feltérképezését és nyilvánosságra hozatalát (erről tlaán népszavazással kellene volna dönteni). Után kisöpörni az összes volt kiszes mszmp szemét komcsi maradványt a teljes politikai életből és fiatalokkal pótolni mindenkit (persze csak az új csökkentett létszámig).

gidabiga 2009.03.10. 12:04:53

@Cum Deo Pro Patria et Libertate [Korrekt]:


én attól tartok, hogy ez már nem lehetséges.
de igényem lenne rá :)
20 éve kellett volna.
tudom, meg forradalmat csinálni is akkor kellett volna.

Virág et. 2009.03.10. 12:06:01

@gidabiga: Azóta már azt mondták, támagatnának egy Orbánt miniszterelnöknek jelölő konstruktív bizalmatlanságit is.

kill004 2009.03.10. 12:06:59

@*kerengő partvis*partizánmentő*: A külföld szemében EZ a kormány LEGITIM. Egy fidesz vezette forradalom után AZ a kormány nem lenne az.

gidabiga 2009.03.10. 12:08:15

@Virág et.:

bocs,
ezt viszont nem hallottam.

Virág et. 2009.03.10. 12:10:07

@schnee: Ja, ehhez képest mennyivel jobb forgatókönyv:

2009-2010: langyosvíz semmittevés, gyurcsánymonnyonle
2010: Fidesz 2/3-os győzelem
2010-2014: 14. havi nyugdíj, langyosvíz semmittevés

Fantasztikus. Mert mindegy, hogy az országgal mi lesz, a lényeg, hogy a MIEINK (akárkik is azok) nyerjenek.

kill004 2009.03.10. 12:10:24

@*kerengő partvis*partizánmentő*: Látod, látod! Egy lázongás utáni fidesz kormány ( ahol ő vezette a lázadást) szerinted nem probléma a külföld szemében. De egy törvényes választás útján bekerülő jobbik igen.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2009.03.10. 12:12:44

laspalmas:
Ki lett volna az a 194 képviselő, aki megszavazza Bokrost? Ha a Fidesz megszavazza, akkor Gyurcsányék 2010-re kb. egálra hozzák az MSZP népszerűségét a Fidesszel. Vasárnap újra MSZP. :]

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.03.10. 12:23:06

Jaj, gyerekek, hányszor kell még elmondani, hogy ez a "nejazemberekkel" meg az egyéb hülye kirohanás nem nekünk szól, hanem az MSZP-bázisnak.

( Legalábbis k*rvára remélem, különben nagy bajban vagyunk. )

gidabiga 2009.03.10. 12:25:47

@Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer:

nekem az a tapasztalatom, hogy pont az ellenkezőjét érik el a szoci szavazóknál.
különösen a Szijjártó miatt.

öööö...izé 2009.03.10. 12:27:54

@Virág et.: azt a 2010-2014 részt honnan találtad ki?

(csak azt ne mondd, hogy azt gondolod, hogy a válságból kilábalás FIDESZ általi programja a 2006-os kampányra fog épülni...)

Plutonic 2009.03.10. 12:28:54

Szóval másnak is feltűnt, hogy itt leginkább csak pofáznak (szarnak paraván), de tulajdonképpen mindenki menekül attól, hogy irányítsa ezt az országot.
Azért kedves dolog, hogy az összes politikai párt csak a tutiban vagy a kevéssé szarban akar hatalmon lenni, a komoly szart már nem akarja a nyakába venni, hiába az ilyen vagy olyan oldal, hiába az ilyen vagy olyan "eszmék".
Gyáva és hulladék banda, az egyetlen dolog amit nem értek velük kapcsolatba az az, hogy mi a fenének vannak ott a porondon bohóckodni????
Mert tenni nem tesz senki semmit.

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.03.10. 12:28:54

Eza kormány legitim? áááá , eza kormány nevetséges a külföld szemében.
Mellesleg, nem hiszem, hogy viktor ne tudná elhárítani magáról az" én vezettem" vádaskodásokat. És viktornak sokkal jobb a sajtója,külföldön, illetve még nem rontotta el. Ellenben kúrcsány már igen.ebdr-nek javaslat, eurózóna előszoba hülyeség, kérek az eurozónának még sok pénzt,ezek tették nevetségessé.Szerény lökött véleményem szerint arra vár a külföld, hogy ezt a szerintük is alkalmatlan embetr eltávolítsuk már valahogy, és akkor lehet az új vezetéssel valamit kezdeni. Ennyit a legitim kormányunkról.
Félre ne érts, én nem akarok a mostani parlamentből semkit kormányra, és a kívüliekből sem.
Azt szeretném, ha új, fiatalokból, felelős, a végzettségüknek megfelelő posztra kerülő, kártékony munkavégzés esetén visszahívható, felelősségre vonható.és az országért valóban tenni akaró emberek kerülnének hatalomra.
Akik felett állandóan ott lebegne " drákó kardja" , figyelmeztetésként, hogy addig vagy itt, amíg jól dolgozol.Én ezt szeretném.

schnee 2009.03.10. 12:29:01

@Virág et.: Szia! Éna fidesz nézőpontjából vizsgáltam a dolgot. Hogy a választás után pontosan mi lesz, az sejthető: k nagy megszórítás. Mivel meg lesz hozzá a többség. Szerintem ezen egy gyors mostnai válastással kellene túlesni, mert ez mostani tevékenység egy nagy 0. A mostani kormány semmi érdemit nem mer tenni....

Nekem jelenleg 1 nagy bajom van az MSZ(M)P-vel:
-89-ig elbasztak mindent, csődbevitték az országot
-90-98 - a maradékot eladták a havernak
-02-09 - ismét csődbevitték

Hány lehteőséget akarunk még adni nekik?

Virág et. 2009.03.10. 12:32:50

@öööö...izé: Az a legutóbbi konkrét ígéretük. Azóta nincs új program, csak bullshit.

reality 2009.03.10. 12:33:30

Kedves laspalmas! Úgy látom a politika nem igazán a te asztalod :)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.03.10. 12:34:22

@derelyegrádi szellem:

Tetszik. :)

Átlátok Szíjjártó virágnyelvén, ennek ellenére unalmas, és nem vall nagy intelligenciára. Ha a te indoklásod hangozna el a szájából, sokat nőne sokak szemében a Fidesz.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.03.10. 12:36:39

@gidabiga:

Ha meghallom, hogy Fidesz, nem Orbán arca, hanem Szijjártó hangja ugrik be. És szerintem nem vagyok egyedül. Ez az igazi negatív kampány...

Király Zsolt (Körkép.sk) · http://korkep.sk 2009.03.10. 12:36:44

Egyetértek laspalmassal.
Turul:
még ha ne adj isten úgy is lenne ahogy mondod, erről ki tehet majd?
Nem akarok nagyon belepofázni a dolgaitokba, de már innen is annyira nyilvánvaló, hogy az egész Fidesz-es elutasítás valódi oka az, hogy elfogadhatatlan számukra, hogy még ha csak átmenetileg is, de valaki átvegye tőlük a kezdeményezést.
Csak közben az is kiderült, hogy a király meztelen.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.03.10. 12:38:16

@Virág et.:
Tudjuk feri előállt az átfogó válságkezelő tereivel február végén, ahogy ígérte, és már konkrét törvénytervezetekről tárgyalnak ötpárti egyeztetésen, vagy valami kimaradt? Ja hogy semmi nem történt, azt hiszem ferinek a február végi nagy válságkezelő intézkedése a március elején kikunyerálandó 180mrd-os mszp-s túlélő csomag (kelet európai régióba bújtatva) lett volna. na kb erről ennyit.

epres négercsók 2009.03.10. 12:38:20

Nincs időm végigolvasni a kommenteket, de Bokros Lajoshoz hozzátennék valamit (bocs ha ismétlek valakit).
Szóval, jönne Bokros mint miniszterelnök. Persze hogy nem szavazza meg a Fidesz, mert a Bokros nem olyan, aki majd ilyen Szíjjártó Petiket meg Répásy Robikat nevez ki miniszternek. Az tökmindegy, hogy helyette Ibolyát, Gábort, akárkit, de nem a nagyszájú és unalomig önmagukat ismételt vérfideszeseket.

Egyébként, nagyon kíváncsi lennék, hogy reggel a Mokkában feltett kérdésre (akarja-e B.L.-t miniszterelnöknek) milyen arányú válaszok jöttek? Ha esetleg valaki megosztaná érdekességképp...

Amúgy az talán tényleg jó lett volna, ha a Bokros áll neki rendet rakni. Ugyan a fél ország éhen halna (bár lehet, nélküle is éhen fog), aki viszont túléli, örülhet majd a megmenekült hazának.

És még valami.
-Baloldal: a Fidesznek nincs is programja. --> Jobboldal: de van, csak nem vagyunk olyan hülyék, hogy elmondjuk, mert lenyúlja a Feri --> baloldal: és akkor most az ország érdekét nézitek, vagy a sajátotokat? Mert ha az országét, akkor a Fidesz ilyen formájú vesztesége árán is közlitek a megoldási terveteket. Ezt az egyet nem értem a Fidesznél én sem, de az tény, hogy ennek az inkompetens kormánynak sürgősen el kell tűnnie.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.03.10. 12:38:43

@molaris:

Mit nem lehet? Bent maradni, és beszélni, sértett szűzlányos kivonulás helyett?

mim 2009.03.10. 12:39:08

FiDeSz szerintem 3 ok miatt nem müködött együtt a Feribá eltávolításában. 1.) valójában piszkosul nincsenek készen a hatalomátvételre. A lapokat nem osztották még ki - arra a választási időszakban kerül majd sor 2.) ha nem ők indíványozzák, akkor nem az ő sikerük. akkor meg minek? legalábbis ez a hozzáállás totálisan jellemző az összes puhatestű (van köztük tornász alkat? ^^ ) politikusra. 3.) megsértődtek a MDF kampányán. végülis egy ilyen pinokkió tasli után ki akarna velük társulni?

Ibolya néni amúgy sem túl hiteles.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.03.10. 12:39:50

Egyébként Bokrost soha de soha nem kellenne eröltetni semmilyen közfeladatra. Alkalmatlan, és mint már említettem egy kudarcott vallott közgazdasági elvrendszert képvisel.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.03.10. 12:40:41

@otvospeter:

Hülyeség vagy sem, ezt már leírtam egyszer, most bemásolom:

De legalább elkezdett volna alkudozni a Fidesz Ibikével, hogy támogatjuk, csak ne Bokros, hanem x.y. De ezzel a zsigeri elutasítással nagyon hiteltelen a "Gyurcsány mondjon le". Ha már egyszer Feri nem mond le, meg kell ragadni az alkalmat az eltávolítására. Én így gondolom.

derelyegrádi szellem 2009.03.10. 12:43:53

@Virág et.:

nem tudom feltűnt-e neked, hogy a konstruktív bizalmatlansági indítványhoz TÖBBSÉG kell az OGY-ben. Ez pedig a fidesznek nincs. Az szdszre nem számíthat, és az eddigi tapasztalaotok szerint az MDF-re sem.

Arról meg hogy Herényi mit hadovált csak annyit, hogy herényi vesz egy A/4-es lapot, körbejár összeszedi az 1/5 aláírását egy Orbán melletti k.b. i.- hoz, aztán benyújtja. Ennyit kell tennie mindössze, ha komolyan gondolja. Amíg ez a kb 30 percet igénybe vevő esemény nem történik meg, addig ez DUMA. Következtetéseket majd akkor vonjunk le belőle, ha az ügy/elképzelés/fantazmagória túllépett ezen stádiumon.

@schnee:

Én egyet. A statáriális tárgyláson, az utolsó szó jogán. :-)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.03.10. 12:44:54

@kill004:

Nagyon jó és fontos dolog az évértékelő beszéd. Most, hogy ez megvolt, Viktorék elkezdhetnének a parlamentben is felszólalni, megcáfolni, verbális támadást mérni a szocikra. Ha már egyszer annyira elegük van belőlük.

gidabiga 2009.03.10. 12:46:27

@laspalmas:

szerintem nekik is meglepetés volt Bokros.
nem volt lehetőség alkudozásra.
majd akarat sem, amivel én egyetértek.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.03.10. 12:46:38

@Plutonic: Én pont ugyanezt írtam. Dunába mindel!

reality 2009.03.10. 12:47:53

@laspalmas: Most komolyan, mikor mindenki látja, hogy az MDf az Mszp előretolt helyőrsége, akkor te azt javaslod, hogy a Fidesz álljon le vele alkudozni? Mikor a saját tagságát átverte, és még sorolhatnám a "ballépéseit"?
Amúgy ha az Mdf vagyis inkább Ibolya szeme előtt Gyurcsány elmozdítása lebeg, akkor mért nem egyeztetett előbb ő a Fidesszel? Szerintem ez lett volna logikus.
Amúgy meg szó sincs egyeztetésről, mikor is Ibolyka már kijelentette, hogy Bokrost jelöli min.elnöknek.

molaris 2009.03.10. 12:48:57

PM.- Bod Péter Ákos
Pénzügyér,- Járai
Gazdasági,- Chikán
Belügy,- Kónya
Külügy,- Jeszenszky
Eü.,- Pusztai

irrelevant 2009.03.10. 12:49:38

@laspalmas:

Szerinted van olyan ember, akiben a Fidesz és az MDF meg tudna egyezni? Sőt, meg tudnák nyerni még az SZDSZ támogatását is? Nyilvánvalóan nincs.

Emlékszel, a választásokkor Ibolyka egyszer már eljátszotta ezt a "tárgyaljunk a megfelelő személyről" játékot. A Fidesz belement, aztán kiderült, hogy az egész alibi volt az MSZP által távirányított Ibolyka részéről.

Szerinted egy ilyen partnerrel mi értelme van tárgyalni? Szerintem semmi. Az egész mindössze arra lenne jó, hogy az MDF-et a média reflektorainak fényében tartsa. Az meg kinek lenne jó?

reality 2009.03.10. 12:50:24

@laspalmas: "elkezdhetnének a parlamentben is felszólalni, megcáfolni, verbális támadást mérni a szocikra."
Ferencék ezt várják. Ám ez nem tudom mennyire lenne megnyerő taktika, mikor amúgy is felfokozott a helyzet, puskaporos a hangulat, még rátenni a lapátra. Fletóék ezt próbálják kiprovokálni.

derelyegrádi szellem 2009.03.10. 12:52:38

@laspalmas:

írj neki egy e-mailt. Ha kifizeti a óradíjamat, megírom neki, mit kell mondani. Ezt az indoklás 10 percet vett igénybe. Az ő része megtanulással és a norvégkockás pullóver felöltésével együtt összesen 20 perc. Summa: 30 perc. Ennyi. Fél óra ráfordítás, és mindenki érti miről van szó, mit miért nem.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.03.10. 12:53:57

Amúgy én sem értem a Fideszt.

1. Szavazzák meg Bokorost. Ezzel a Fidesz létrehozza az MSZP-SZDSZ-MDF koalíciót, innentől tiszta sor ki micsoda

2. Ezzel leváltanák Gyurcsányt, az ŐSGONOSZT. Peszgő, bor, pálinka, népünnepély 3 napig. A Böszman eltávolítva,,,,

3. A Boros kormányank pontosan 1 éve lenne, íme a szakértői kormány amit a Fidesz is akart

4. Ez a kormány a kakik egy nagy részét eltünteti, amiért a nép majd jól meg is büntetni, mikor 2010 tavaszán nyer a Fidesz és OV, beülhet a jóba ...

Tök logikus, hogy a Parlamentet nem fogják feloszlatni a megélhetési politikusok, 1 évnyi biztos munka és fizu nagy úr.
DE egy új kormányt LEHET hogy megszavaznának ...

elfelejtette 2009.03.10. 12:55:03

Én megfordítanám ennek az bejegyzésnek a kérdését: Miért szavazta volna meg Bokrost a Fidesz? A Fidesz előrehozott választást akar. 2006-ban még szó volt szakértő kormányról, ami egy blöff, de már régóta nem ezt mondják.

Véleményem szerint Bokros megválasztása semmit nem ér, ha marad ez a parlamenti felállás.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.03.10. 12:55:07

@nyg:

Nem, nem hergelni akarok. Engem is kirázott a hideg, mikor meghallottam Bokrost ("MSZP-SZDSZ-MDF válságkormány"), de azt mondom, itt volt az alkalom, hogy a Fidesz csináljon valamit Feri ellen.

Lássuk mit tehettek volna:
1, tárgyalásba kezdenek, hogy nem Bokros, hanem x.y.
2, intelligensen (ld. fent Szellem hsz-ét)megindokolják, hogy miért nem támogatják az indítványt

Lássuk, mit tettek:
"Nem, nem, semmiképp, de Gyurcsány mondjon le!"

Borzalom.

gidabiga 2009.03.10. 12:59:21

szerintem ha a Fidesz beáll Bokros mögé elveszítené támogatóinak nagy részét.

és nem 3 év múlva van választás, hanem 1.
1 év alatt nem felejtenek a zemberek

ráadásul Bokros valószínűleg nem a multikon kezdené a megszorítást, amit gyanítok, hogy a Fidesz igen

krtek 2009.03.10. 12:59:24

Aztán gyülekeznek-é mán az anyatoszó rohamrendőrök a parlament körül, védeni a remegő férgeket? Ezeknek van egyáltalán annyuk?

A témához: Viktorunk mutathatna pozití példát és elhúzhatna a cezaromán annyába a bálványimádó hülye csürhével együtt. Ha ezt megtenné akkor lenne hiteles. De így....
Ferkónak és a kis kormánynak meg nem bizalmatlansági indítvány kell hanem egy sima lincs a parlament előtt. Csak a miheztartás végett...

Csak képzeljétek el milyen csinos lenne amint szaladnának a szarházik. Lenne ám ötpárti összefosás.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.03.10. 12:59:27

@elfelejtette:

Sose lesz előrehozott választás, ezt jó lenne belátni.

Így: Gyurcsány vagy Bokros 2010-ig
Lehet választani ....

öööö...izé 2009.03.10. 13:00:30

@Virág et.: lapozgasd a fidesz.hu-n lévő dokumentumokat, van benne jónéhány, ami konkrétumokat tartalmaz bizonyos problémák megoldására.

Nyilván tudod, hogy egy pártprogram soha nem tartalmaz semmilyen konkrét megvalósulási tervet (mivel az szakmai kérdés), csak kitűzött célt.

Ha érdekel, hogy a fidesz konkrétan miket és hogyan szeretett volna megvalósítani, szemezgess a törvényjavaslatok és egyebek között.

Továbbra is: a 14.havi nyugdíjas beszólásod hülyeség, mivel nem az utolsó konkrét fidesz-javaslat, mint azt te állítod...

molaris 2009.03.10. 13:01:08

@laspalmas:
Mert az utolsó szó mindig Ferinél lesz.

reality 2009.03.10. 13:02:29

@laspalmas: Hát persze! Mondtam én, hogy kuss!? :)
Nos, eddigi hozzászólásidat és posztjaidat ismerve, a mostani mintha kicsit elhamarkodott, átgondolatlan lenne.
De legalább megvitatjuk.

reKorrekt 2009.03.10. 13:08:27

A szakérti kormánnyal az a 'baj', hogy ők sem egy sok-sok szakértőt tartalmazó és tejhatalommal bíró kormány lenne, mely az ország érdekeit szemelőtt tartva kivezet minket a szarból...
"Míg egy politikai kormány viszonylag szabadon alakítja a maga kormányzati politikáját, addig egy szakértői kormány csak a számára előre meghatározott programokat teljesítheti.
A szakértői kormány parlamenti támogatása előre rögzített feladatok végrehajtására szól; ... A politikai erők pedig akkor hoznak létre szakértői kormányt, ha nem akarnak egymással koalíciót kötni, de egy adott programban, így például az államháztartás rendbetételében megállapodnak egymással."

Máshol lehet hogy így, de nálunk? Röhej...

elfelejtette 2009.03.10. 13:09:34

@zero:

Nehogy már kihozzuk ebből az egészből, hogy a nagy megmentő válságkoalíció jövendőbeli ellenzékének kellett volna hatalomra segíteni a válságkormány leendő miniszterelnökét.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.03.10. 13:10:24

@Virág et.:

Pedig milyen szép lenne, ha lenne a kormánypártban annyi becsület, hogy lemond.

derelyegrádi szellem 2009.03.10. 13:11:07

@zero:

1./ Ez gondolatmenet nem világos, mert ha megszvazzák akkor ők mindeképpen yolan koalíciót hoznak létre, amiben maguk is részesek.

2./ Ezt már leírtam de még egyszer, már semmit nem old meg Gyurcsány leváltása, sőt politikailag még rosszul is jönne, ha csak Gy. megy az OGY marad.

3. Bokros kormánya mitől lenne szakértői, ismert valami névsor? Nem, meg akármilyen "szakértői" is lenne, a törvényalkotás a OGY jogköre. Abból lesz jogszabály amit megszavaznak. Amiből nem lesz, az meg szájkarate csupán.

4. Ezt nem így látom a 3. pont alatt írtak miatt. OGY többség nélkül nem tud megoldani semmit. Egyet tud megoldani, az MSZP és SZDSZ azon nagy gondját, hogy ezt a helyzetet az ő tevékenységük okozta, mert majd így rákenik Bokrosra és csapatára, meg az őket hatalomba segítőkre, akit majd jól megfizetnek ezért a szívességért. A tömeg politikai memóriája kb 6 hónap. Ez az egy év pont elég lenne a két volt kormányzópártnak a feltámadásra, de legalábbis annak esélyére. Ezért aztán azt hiszem az ötlet is valahonnan onnan jött.

Ombudsmanyus 2009.03.10. 13:19:46

Ukrajnában már működik a Bokros csomag (Bokros IMF tanácsadó), 13% vámpótlékot vezettek be, mint anno nálunk. Akkor Bokros 8%-ot vezetett be, ami aztán folyamatosan csökkent, ahogy az egyensúly kezdett helyreállni.

A gond csak ott van, hogy most vámpótlékot nem lehet bevezetni, mivel a vám EU kompetencia, az EU csatlakozással megszüntek a nemzeti vámok.

Az viszont biztos, hogy a mostani garnitúrával még egy évet nem lehet kihúzni. Vagy előre hozott választás, vagy új kormány kellene. Utóbbi esetben azért joggal merülne fel a kérdés, vajon kitől is kapta a mandátumát. Amit Ibolyka tett, meg egyszerűen vicc, a legkisebb parlamenti frakcióval rendelkező párt akar miniszterelnököt jelölni, haha...

gidabiga 2009.03.10. 13:21:04

@laspalmas:

álom, álom...
én is álmodom erről
aztán felébredek :(

Plutonic 2009.03.10. 13:21:18

@Noname Cowboy: Biza! Azt hiszem megkönnyebbülne ez az ország.
Persze attól még nem lenne felelőségteljes vezető, de legalább egyértelmű lenne a helyzet és nem csak a kapkodás volna.
Lehet, hogy jót is tenne ennek az országnak.
Talán megtanulnának az emberek a saját seggükön szarni és nem csak és kizárólag bűnbakokat keresni.
Vagy együtt basszuk el vagy együtt mászunk ki belőle.

gidabiga 2009.03.10. 13:23:15

akik úgy érzik, hogy Bokros kéne ME-nek, ki lenne a kormányában?
Ibolyka?
Herényi?
Katona?
Fodor?
Kóka?
elképzelésem sincs.
nem szakértői kormányról beszélnek, csak kormányfőcseréről

Virág et. 2009.03.10. 13:31:11

@öööö...izé: Ha nem a 14. havi az igazi program, akkor mi? Az utóbbi 1 évben mást sem hallunk tőlük, minthog ne az emberekkel fiezettessék meg. Hát, ez nagyon kevés.

És a programot hadd ne nekem kelljen már kigoogléznem. Tessék összeszedni szépen. Nem nehéz, még civileknek is ment - pl reformszövetség. Vicc, hogy az impotens ellenzék (vö. gyurcsánymonnyonle) miatt a civileknek kell konstruktív ellenzékként működni, hogy egyáltalán legyen alternatíva a kormánypárti öteletek mellett.

elfelejtette 2009.03.10. 13:32:52

@gidabiga: Nem csak az a kérdés, hogy ki lenne a kormányban, hanem az, hogy ki fog a kormánynak szavazni. Nemcsak arról van szó, hogy a leváltáshoz gyorsan össze kell ütni a parlamenti többséget, ezt a többséget biztosítani kell a válságkezeléshez is. Ennek pedig nem az a módja, hogy mindenféle egyeztetés nélkül Dávid Ibolya puccsolni akar.

Virág et. 2009.03.10. 13:33:19

@laspalmas: Pont erről van szó. A kormánynak már csak azért sem kell konstruktív bizalmatlanságot támogatnia, mert ha akar bármikor lemondhat. Nekik van más eszközük is, csak az ellenzéknek nincs.

Virág et. 2009.03.10. 13:33:52

@Virág et.: Úgy értem: a fidesz szedje össze, természetesen. Nem te.

nyg 2009.03.10. 13:37:07

A Gyurcsány- Bokros csere hallatán egy klasszikus Örkény poén jutott az eszembe. "Joliot Curie téri, ötödik emeleti, kétszobás, alkóvos, beépített konyhabútorral fölszerelt, Sas-hegyre néző lakásomat sürgősen, ráfizetéssel is elcserélném Joliot Curie téri, ötödik emeleti, kétszobás, alkóvos, beépített konyhabútorral fölszerelt lakásra, a Sas-hegyre néző kilátással."

gidabiga 2009.03.10. 13:39:10

@elfelejtette:
jogos.
8 mdf-es és ugyanannyi szadeszes.
nem lesz itt Bokros ME.
remélem.
ha mégis, akkor abba inkább bele sem gondolok.

Virág et. 2009.03.10. 13:45:42

@derelyegrádi szellem: Ez világos, csak eddig azt hittem, hogy a legfőbb cél Gyurcsány, a nemzetrontó hazaáruló leváltása. Jöttek itten jobbról mindenféle Chruchill idézetek ördögről stb.

De egyetértünk, politikailag nem éri meg a fidesznek Gyurcsány leváltása most.

öööö...izé 2009.03.10. 14:01:59

@Virág et.: igazad van teljesen abban, hogy ne már nekünk kelljen szemezgetni a sok szar között a programjukat: ez egyértelműen a kommunikáció csődje részükről, ami nem egy új keletű probléma arrafelé.

Az sem meglepő szerintem, hogy nincs konkrét megváltó program, már csak azért sem, mert biztosan fingjuk sincs (ahogy senkinek, még tán az MSZP-nek se, mert ők meg el is hiszik, amit hazudnak) a tényleges helyzetről.

A FIDESZNEK NINCS PROGRAMJA ettől függetlenül akkor is a kormány által a médiába és köztudatba bedobott szlogen, ami csak részben igaz, az meg a fidesz balfaszsága, hogy erre nem tud/nem akar érdemben reagálni, csak annyit, hogy deigenbecsszóhogyvan...

elfelejtette 2009.03.10. 14:04:11

@Tudtad?: Ez a trackback kiváló lehetőség önnön bloggunk reklámozására, de talán nem ilyen gyenge írásokkal kéne ezt tenni.

wynarsky1 2009.03.10. 14:08:38

minden reggel úgy ébredek, hogy sírok Magyarországért, de aztán megnyugszom:)végülis, csak a fele fizetésem viszi el az adó (ami jobb, mintha pl. a 3/4ét), és ezért cserébe van közbiztonság"minden 20 km-en tarffipax" , vannak jó utak, kismedencékkel, mert azok már nem kátyúk, működő eü (hahahaha), éps színvonalas oktatás(ugye milyen szép és okos egyetemistáink vannak???)
és a Fidesznek esze ágábans em volt kormányt váltani, jó ez így nekik, úgy szarnakl ők az országra, akárcsak a kommunisták...
aztán ugye jöttek ezek az alakok, hogy mert értékrend, meg ideológia, meg stb
ezen a bologon nem kedvelt, de szerintem nem rossz publicista szavaival:
"FASZOM az értékekbe, FASZOM az ideológiába"
csak az számít mostmár, hogy menyi az annyi, és én nem óhajtom tovább havi 150 000, plusz a járulékaim, plusz további x exer forint vállalkozói adóval (mert én nem tudok csalni, még ha akarok sem, ilyen a cég:( )ezeket a mocskos szemét tetűládákat
nem akar valaki normális tiltakozást szervezni?

elfelejtette 2009.03.10. 14:22:24

"Feri megmentője a Fidesz maga"

Hálás is érte:

kapcsolat.hu/blog/a_politikai_semmit_mondasrol

Gyerünk barátaim, tépjük a pofánkat!

Tündér_Lala 2009.03.10. 14:25:49

A poszttel én sem értek egyet.Többnyire leírtátok már azt is,hogy miért nem.
Amiről még nem esett szó:valódi legitimációval rendelkező kormány kell, amelyre nagyon nehéz kompromisszumokra alapuló tárgyalás sorozat vár.Meg kell állapodni az unió meghetározó politikusaival és a finánc tőkével az ország talpon tartásáról és a gazdasági felemelkedés lehetőségeiről úgy, hogy az a mi érdekeinknek is megfeleljen.Ez rettenetesen nehéz lesz, de a közös érdek miatt elérhető.Ugyanakkor,helyre kell állítani az államaparátust, kezelni kell a hihetetlen méretűvé duzzasztott társadalmi feszültségeket.Mindeközben teljesen nyilvánvaló, hogy társadalom szinte minden szektorát érintő megszorításokra is számítani kell.
Ennél többet nem lehet tudni, mert minden ismert adat az ország állapotáról ma is hazugság.Adatok hiányáben pedig csak intézkedési irányokat lehet megjelölni.A gazdaság élénkítése a külföld válsága miatt (nincs piac) ma már csak lassú és fokozatos lehet.
Aki ezt ha csak részeiben is meg tudja valósítani,annak minden tiszteletem.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.03.10. 14:26:25

@elfelejtette:
ne csináld mert elolvasom felbassza az agyam, oszt nem tudok dolgozni:) ez egy hülye tehát a válság programnélküli profétái átalakultak álomvilágban élő programnélküli profétákká...hehe ez az ember vagy hülye vagy hülye.

Perverzsrac 2009.03.10. 14:29:10

NA NA NA! Kedves laspalmas (vagy ahogy én mondom mindig magamban: lámpavas). Mit érünk el, ha Bokros lesz Gy. Ferenc helyett? Semmit. Mert senki nem támogatja... Csak számolj egy kicsit: csak abban az esetben érné meg a lajos, ha a maszop támogatná az mdf mellett. 1 évvel a választások előtt a Fidesz helyében berakni egy bokros lalit - aki olyan mint az elefánt a porcelánboltban - kész öngyilkosság. Ugyanis nem elég ha lecseréljük ferikét, utána meg is kell szavazni az új ember programját. Annyi biztps, hogy a fidesz 1 év alatt lalival nem tudna annyit tenni, ami eleget hatna a gazdaságra, ahhoz viszont túl sokat is, hogy ne forduljon el az összes szavazó vissza maszophoz. Vagyis, csak az mszp cserélhetné le ferit. Csakhogy feri a pártelnök. Plusz egy hülye hatalommániás fasz. Ergo ez nem fog összejönni.
Amúgy meg ibike ötlete pont akkora faszság, mint a feri kérése volt brüsszelben: az alapötlet lehet hogy jó, de mivel senkivel nem egyeztetnek, eleve halálra van ítélve.

elfelejtette 2009.03.10. 14:31:31

@Perverzsrac: "Amúgy meg ibike ötlete pont akkora faszság, mint a feri kérése volt brüsszelben: az alapötlet lehet hogy jó, de mivel senkivel nem egyeztetnek, eleve halálra van ítélve."

Pontosan, kísérteties a hasonlóság, bár Dávid Ibolya kérésében eleve benne lehetett, hogy nem, szavazzák meg. A haladásellenes erők, vagy tudomisén kik. Az alcsúti törpe, na.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.03.10. 14:32:14

@elfelejtette:
te a kaccsolaton azt írták hogy valami münchen-i beszédnek a klónja volt a zorbán beszéd:) ezek tényleg hülyék:) nekem feri beszédei meg a lipót mezei beszédekre emlékeztetnek:)

elfelejtette 2009.03.10. 14:35:50

@Séfbácsi: A kapcsolat.hu-n folyton Hitler és Orbán közti hasonlóságot keresik. Egyszer csak találnak már valamit.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.03.10. 14:37:22

@elfelejtette:
Az alcsúti patásördög minihitler alkalmicigány feleségverő programnélküli kereszténykommunista szélhámos határolódjoneldegyorsan antiszemita hatalommániás árokásó szőlőbányász koronaúsztató amúgyisalacsonyabbmintaferi-bebebe orbán viktor, ez a teljes neve.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.03.10. 14:39:26

@molaris:

Akkor sem szép dolog harc nélkül feladni. Egy katona essen el csatában, ne menekülés közben.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.03.10. 14:41:12

@elfelejtette:
komolyan nem normálisak, mi visz rá embert hogy egy ilyen elmebajos embert ne annak lásson ami. félreértés ne essék szerintem orbán se teljesen 100%, de valahogy van egy olyan érzésem hogy gyurcsány legnagyobb tragédája hogy nem tudja azt a hatást elérni mint orbán. milyen lehet azt látni hogy egy egy fidesz által szervezett ünnepségre több10e ember köztük rengeteg fiatal egyetimsta jön el, míg ő elutazik 10-ed magával kazincbarcelonára és naftalinszagú műfogsorlehelletű helyiségben 50 fő kíváncsi rá.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.03.10. 14:44:10

@Perverzsrac:

Ezt ajánlom elolvasni:
laspalmas 2009.03.10. 12:55:07

Amúgy miért hívsz lámpavasnak? Nem mennek a külföldi szavak? :)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.03.10. 14:45:47

@Séfbácsi:

Ez csak megerősíti Ferit abban a tudatban, hogy ő egy megnemértett zseni, akit a patás lehetetlenít el.

gidabiga 2009.03.10. 14:46:46

tegnap arról beszélgettünk otthon, hogy vajon miért nem mond le a kormány.
ha nem veszik észre, hogy mekkora szarba taszajtották az oszágot, akkor meg kell nyitni a Lipótot újra.
de nem hiszem, hogy ez lenne az ok.
ha egyszer hatalom került a kezükbe, azt nem eresztik?
mentelmi jog?
még nem menekítettek ki mindent?
vagy a pénzlenyúlások miatt az elévülési idő még nem járt le?
szerintetek?

elfelejtette 2009.03.10. 14:50:43

@Séfbácsi: Az, hogy melyikük mennyire elmebajos, azt nem tudom. Habár van egy ismerősöm, aki 2004 őszén mondta azt, hogy Ferivel valami nem stimmel, én nem így éreztem.

Viszont alapvetően hajlamos vagyok szkepszissel kezelni mindenféle politikai megnyilvánulást, azokat is, amiket mostanában Gyurcsány művel. Nyilván van értelme, hogy miért kapcsolt turbó fokozatra az ellenzék szidása, ez talán az összefogás téma másik oldalról való megközelítése lehet. Nem fog össze - nem segít a válságban, csak a saját politikai érdekével van elfoglalva. Mintha egyébként Dávid Ibolya és Gyurcsány Ferenc nem ezzel törődne éjjel-nappal.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.03.10. 14:57:22

@elfelejtette:
persze pletykák vannak, tudod suttogó propaganda (2002 mszp) orbán megverte a feleségét, orbán viktor cigány ( a legundorítóbb dolog), orbán viktort ausztriában gyógykezelik egy idegszantoriumban stb.
De 2005 környékén egy ismerősőm mszp-hez csapódott, volt szerencséje részt venni ilyen olyan megbeszéléseken amin fletó is ott volt választások előtt, csak igazolta amit már sportminiszterként is tartottam róla, amikor elmesélte hogy habzószájjal üvöltözött káromokodott el küldött mindenkit a kurva anyjába, és tény az mszp vezetés fél tőle....arról nem is beszélve hogy másik helyről hallottam hogy ferikét magánklinikán havi egyszer 24 óráig altatják, persze ennek lehet megint csak annyi igazságalapja lehet mint az orbán féle gyógykezelésnek, bár ez számomra könnyebben elképzelhető:)

elfelejtette 2009.03.10. 14:59:57

@Séfbácsi: Gyurcsány felőlem kokaint is nyomhat, csak csináljon végre valamit.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.03.10. 15:06:05

@elfelejtette: Tudod régi klasszikus ez a csapat ennyit tud, és ha beledöglenek sem tudnak többet, öszöd után szabadon, hát ennyit tudnak..

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.03.10. 15:29:02

@Séfbácsi: Oszt mégis rá fog szvazni vagy 2 millió megint. Na, ezt add össze. Ezért álltak hitetlenkedve 2006-ban Viktorék, hogy mijafasz történt itt?

nyomasek_bobo · http://sopron.e-cafe.hu 2009.03.10. 15:29:39

A Fidesz a címoldalon hozta ezt a szöveget??

"Egészgé-gügyi"?

nyomasek_bobo · http://sopron.e-cafe.hu 2009.03.10. 15:30:20

Hát nem elírtam én is? :-)

"Egészsé-gügyi"

elfelejtette 2009.03.10. 15:32:59

@gidabiga:

Felőlem le is mondhat, de az is jobb lenne, ha az SZDSZ-t visszaédesgetné a koalícióba, és elkezdené a kiadások megnyirbálását. Ennél a tehetetlen faszkodásnál minden jobb.

Spielberg 2009.03.10. 15:39:47

már mondom egy ideje, hogy OV egy centivel sem jobb mint gyurcsi. Csak a buta tömeg nem látja át, hogy mekkora fasz a Fidesz is. Semmit nem tanultak az elmúlt 7 évből. Jönnek jövőre, aztán mennek egy év múlva. vagy lógnak egy év múlva.
ABSZURDISZTÁN JÓ REGGELT!!!

elfelejtette 2009.03.10. 15:44:05

@Spielberg: "már mondom egy ideje, hogy OV egy centivel sem jobb mint gyurcsi."

Sokan mondják, csak nem sokakat érdekel.

Tündér_Lala 2009.03.10. 16:07:58

@elfelejtette: Gyurcsánytól én már semmit nem akarok.Jót se.

Perverzsrac 2009.03.10. 16:15:10

@Virág et.: már megint előkerültél vazze. Nem hiányoztál. Ht tuti, hogy 14. havi nyugdíj lesz. Jó lenne ha legalább meghallgatnád néha mit mond az akit szapulsz (gy.k. Viktorka).

Amúgy meg még 1x megkérdem: 1 év alatt mit lehetne tenni? Max elbaszni az egészet.
Ezen kívül: ha már megyó cserét szapulta a fidesz, akkor most miért mennének bele ugyanabba? Jah, hogy akkor meg azért lehessen támadni, mert hazudtak? Vicc vagy. Méghozzá a rosszabbik fajtából.

Perverzsrac 2009.03.10. 16:21:16

@Plutonic: Nem szaladnak. Jó lenne megérteni. 2006-ot azért bukták el, mert a baloldali média minden egyes balfasz kijelentést kismilliószor újra és újra felidézett. Akkor mindenki azt mondta: MIÉRT NEM HALLGATTAK INKÁBB? Most meg jöttök azzal, hogy miért hallgatnak. Ez olyan mint az a mese a szamárral, gyerekkel meg az öregemberrel... Így se jó úgy se jó.
Igenis várnak, kivárnak. Inkább keveset mondanak és unalomig ismétlik (amit személy szerint és nagyon unok már), minthogy elmondjanak valamit is. A Kéri féle csőbehúzás után mit vártok még?
Szükségük van a 2/3adra, hogy végre simán hozzá tudjanak nyúlni olyan dolgokhoz (pl. önkormányzatok), amihez eddig nem lehetett. Ahhoz viszont hallgatni kell. Mindenki tudja, érzi, hogy ha bekerülnek a hatalomba, akkor durva változások lesznek. Ezt nem kell kimondani. Illetve ha kimondjuk akkor az csak arra a barom nyuggerrétegre hat, akik beijednek és futnak vissza ferihez meg az ilyen virág elvtársakra...
Engem személy szerint nem érdekel van-e programjuk vagy nincs (mert biztos vagyok benne, hogy van), és az se hogy beszélnek-e róla. A lényeg hogy a szadesz meg az mdf kiessen a parlamentből a többi meg már hab a tortán.

elfelejtette 2009.03.10. 16:21:43

@Tündér_Lala: "Gyurcsánytól én már semmit nem akarok.Jót se. "

Én se, személy szerint ritka kártékony életformának tartom, de nagyobb baj az, hogy a törvényhozás teljesen leállt, ami van, arról meg jobb nem beszélni.

Csak egy idei példa: Annyira nem volt semmiféle támogatottsága Gyurcsányéknak, hogy szinte változatlanul nyújtották be a 2008-es adótörvényeket tavaly ősz végén, amit az MDF segített megszavazni, mert hogy az szerintük az örökösödési illeték nélkül jó. Ám legyen, bár a mostani Bokros program támogatása ennek jócskán ellentmond, de lendüljünk túl ezen az apróságon.

Viszont volt egy módosítás: 250eFt felett számlás kifizetés esetében gyakorlatilag megtiltották a készpénzes kifizetést, illetve nehézzé tették. Ez nálunk egy eléggé át nem gondolt módosítás volt, de az egész talán egyetlen paragrafus.

Február elsején életbe lépett a törvény, és rá talán 3. hétre már vissza is vonták, nyilván tiltakozott jópár építési vállalkozó, amely körökben a készpénzes fizetés elterjedt a körbetartozások kezelhetetlensége miatt. Arra nem voltak képesek, hogy egy ilyen kis volumenű dolgot lekezeljenek normálisan. Ez így nem állapot, így nem fogják kihúzni őszig sem.

Perverzsrac 2009.03.10. 16:25:08

@laspalmas: egyszer kijelentették, hogy nem maradnak benn amíg egy hazug választási csaló beszél. Ha most változtatnának, segget csinálnának a szájukból. Szóval ez felejtős...

Perverzsrac 2009.03.10. 16:28:42

@laspalmas: és még 1x neked is külön. Mire feláll az új ormány egy ilyen húzás után az fél év. 1 év múlva választások. Mit lehet elérni vele? Semmit.
Az indítvány lényege pont az, hogy értelmetlen, de csőbe lehet húzni vele a fideszt. Miért is most állt ezzel elő Ibike? Talán mert szarban az msf?
Talán mert kezd felsejleni, hogy Ibike a maszop bérence? (igen, az a hír igaz, hogy a fia drogühgyével zsarolták. Az egész választások óta eltelt időszakban folyamatosan bizonyítva van hogy az mdf egy baloldali szocikat támogató párt. Lásd az idf...almássy kornél ügy...most bokros...mindig kivonulunk, hogy meglegyen az mszp többség, amikor kell...)
Szóval talán ebből a szemszögből kéne nézni hogy ibike mit csinál.

Perverzsrac 2009.03.10. 16:29:32

@laspalmas: snassz. A lámpavas legalább magyar szó. Egy ilyen idegenszívű las palmas...nem való egy vastagbőrre:) A lámpavas még találó is:))))

Perverzsrac 2009.03.10. 16:31:15

@molaris: Pusztai? Jeszenszky? Kónya? :) Muhahaha. Soha nem kerülnek ezek oda már...

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.03.10. 17:08:25

@Perverzsrac:

Most már, ennyi idő és esemény elteltével hülyét csinálnak magukból a kivonulósdival. Taktikát kéne váltani, okosabb és elegánsabb lenne fölényesen lealázni Ferit, mint kint cigizni.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.03.10. 17:10:21

@Perverzsrac:

Szövegértés, szövegértés!
laspalmas 2009.03.10. 12:55:07

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.03.10. 17:11:52

@Perverzsrac:

Hiába raksz mögé smileyt, az idegenszívűség akkor is sértő. :(
Az idegen név és az idegen szív nem ugyanaz....

elfelejtette 2009.03.10. 17:19:25

@laspalmas: Csak Gyurcsány felszólalásai alatt vonulnak ki, nem az ülésekről általában. Ennyit meg megérdemelnek, én sem bírnám végighallgatni. Navracsics szokta GyF-et cseszetni napirend előttikben, egész jók.

Plutonic 2009.03.10. 17:23:49

@Perverzsrac: Ne értsd félre.
Én egyszerűen csak azt látom, hogy ilyen pocsék helyzetben - számomra felfoghatatlanul - mindenki menekül a kormányrúdtól.
Azért felfoghatatlan, mert pontosan ez a politika célja!
Nem mutogatok senkire, egyszerűen csak megállapítottam, amit látok.
És pontosan ez az, amiért egyáltalán nem bízok egyetlen politikusban sem.

Perverzsrac 2009.03.10. 17:40:44

@laspalmas: Azt megtehetik így is. Ott van a képviselőcsoport vezetője Navracsics Tibi. Ő mindig benn marad. Kivonulhatnak, de közben abban igazad van, hogy neki pl szapulnia kell adatokkal a másikat. Amúgy meg is teszi. 1x néztem vmikor nem is annyira rég egy ülést és abszolút korrekt. Csakhát ugye ez nem megy át a médián a legtöbbször...

Perverzsrac 2009.03.10. 17:42:06

@laspalmas: :) De hát valljuki be egy ilyen laspalmas majdnem olyan mint egy Kohn vagy Grün:))))))))))))))))))))))))))))))))

Perverzsrac 2009.03.10. 17:43:49

@laspalmas: én arra céloztam, hogy egy xy se ér semmit. Nem csak ferit kell eltüntetni, hanem az egész bandát és valódi hatalom kell egy új ormánynak...ahhoz nem elég 1 év...

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.03.10. 17:44:31

@elfelejtette:

Továbbra is azt mondom, ez még eleinte talán rátarti viselkedés volt, most már viszont nagyon nevetséges.

Perverzsrac 2009.03.10. 17:45:09

@Plutonic: de épp ezt mondom, hogy nem menekül senki. Feri ragaszkodik hozzá, vikiéknek meg a látszólagos hatalom nem elég. Mert ez a javaslat csak egy látszatintézkedés. A probléma megoldásához kb 2/3os többség kell így vagy úgy.

Perverzsrac 2009.03.10. 17:46:03

@laspalmas: Amúgy meg: nem tetszik, hogy átkerszteltelek? Szerintem menő név a lámpavas...sőt! Egyre menőbb lesz:)

Rorgosh 2009.03.10. 17:49:22

Máshol én is céloztam már rá, hogy Viktor húzza az időt. Ugyanis a Fidesz - ha van is valami ötlete arra, hogy most mit is kellene csinálni - nincs felkészülve egy olyan kampányra, ahol le kell nyeletni a békát a választókkal.

Ugyanis Viktor mindenekelőtt népszerű akar lenni, hogy 2-3 cikluson keresztül hatalmon tudjon maradni, ám az ország pénzügyi stabilitásának helyreállításához nagyon népszerűtlen lépések sorára volna szükség. És akár olyan lépésekre is, amely ellen korábban maguk is kampányoltak.

Most tehát kivár, hiszen az év végére, a követlező év elejére jó eséllyel megindul a világgazdaság motorja, míg mi még valószínűleg továbbra is stagnálunk majd. Így könnyű lesz választást nyerni a válságot nem éppen sikeresen kezelő MSZP-vel szemben.

Mire azonban kormányra is kerülnek, addigra még a hazai gazdaság motorja is feléled, és bár ugyan 2010-ben még vissza kell majd fogniuk a kiadásokat - akár még 2011-ben is - ám azt ráfogják az MSZP-re, utána pedig a fellendülés miatt már nem kell túlzottan szigorkodni....

Ezért mondom én mindig, hogy nekünk van a parlamentben 5 szocialista pártunk, amiből egyet úgy is hívnak. Hiszen egyik sem kívánja komolyan megtörni a nagyarányú állami újraelosztás rendszerét...

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.03.10. 17:50:13

@Perverzsrac:

A lámpavas, mint tárgy a menő, nem a lámpavas elnevezés. :)

Perverzsrac 2009.03.10. 17:51:04

NA erre mondom én azt, hogy csak kerülne a kezem közé leszakítom a golyóit és megetetetm vele:
index.hu/gazdasag/magyar/2009/03/10/gyurcsany_alairta_a_deli_aramlat_epiteset/
Hogy az apja véres faszát szopná halálig ez a köcsög.

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.03.10. 17:51:04

@Perverzsrac:" egyszer kijelentették, hogy nem maradnak benn amíg egy hazug választási csaló beszél. Ha most változtatnának, segget csinálnának a szájukból."
Gondolod, egyedi eset lenne? muhhaha, ha nem tennének ők is ilyet százszámra, megérteném, de így? nevetséges, pont olyan,mint az egész politikájuk. Sunyi, alattomos, én ebben nem is veszek részt típusú Ez az ellenzék dolga? Vagy esetleg konstruktívan hozzájárulni, vagy ellenezni a kormányoldal javaslatait?
kormány aktívan nem tesz semmit, a fidesz meg passzívan. a lényeg ugyanaz.szarban vagyunk, és ezek folytatják az óvodás szintű egymásra mutogatást! na.

Perverzsrac 2009.03.10. 17:53:45

@*mindenér a zorbán a hibás*[L42]: konstruktív? Ne vicceljünk. Ebben az országban nincs 2 párt aki eddig konstruktívan együtt tudott volna működni. Max mutyizási érdekszövetség volt. Konstruktivitás nulla. A fityesz helyében én se működnék együtt egy választási csaló bohóccal, mert a végén még rám keni a szart...

elfelejtette 2009.03.10. 18:00:26

Ennyit az UD Zrt, mint fideszes titkosügynökség szoci mítoszról:

index.hu/belfold/2009/03/10/szilvasy_honapokkal_lemaradt_az_nbh-tol/

Prinzessin Erbsen (törölt) 2009.03.10. 18:00:35

@molaris: azért ez a Pusztai erős volt

annál, hogy ezt a... halgassam még mindig jobb egy kávé a büfében.... igazuk van hogy nem hallgatják végig azt a szófosást?

szerintetek szokot mondani valami értelmeset is?

Perverzsrac 2009.03.10. 18:03:33

@elfelejtette: de legalább egy addig jól működő céget tönkrebasztak és csányi sanya elnökúrnak is okoztak némi gondot. Megérte?!

Perverzsrac 2009.03.10. 18:04:25

@Prinzessin Erbsen: A feri? Ő csak egy értelmes dolgot tudna mondani: LE :)))))

elfelejtette 2009.03.10. 18:08:20

@Perverzsrac:

Ez azért nem egy Dzsémsz Bond:

"A rendőrség fél éve, 2008 szeptember 10-én házkutatást tartott az UD Zrt. zuglói központjában, mert az NBH főigazgatója, Laborc Sándor lőfegyverrel és lőszerrel való visszaélés gyanújával feljelentést tett. A helyszínen néhány óra alatt kiderült, hogy az irodában talált három fegyver hatástalanított dísztárgy volt csupán."

pokemon 2009.03.10. 18:08:59

Szóval a fidesz szavazza meg Bokrost???? Magadnál vagy?
Szavazza meg a tandíjjat, a több biztosítós egészségügyet, vagy a +10ezer ft-os eg.biztosítási járulékot, amit minden 18 év feletti felnőtt után fizetni kell, még a diákok után is.

Komolytalan írás!

Meg amúgy sem jönne össze a többség mszp-és szavazatok nélkül.

pokemon 2009.03.10. 18:19:39

zero · vastagbor.blog.hu/ 2009.03.10. 12:53:57

1. nem ezzel létrehoznák az mszp-szdsz-mdf-fidesz kormányt. Ha valaki megszavazza a miniszterelnök személyét vicces lenne ellenzékinek tartani magát.


Ismered Bokros elképzeléseit? Szerinted okés? Mert szerintem borzalmas.
Szerepel benne többek között a tandíj és a több biztosítos egészségügy. Szóval 2008-ban népszavazáson eltöröltetik a tandíjjat és a több biztosításos eg.-t, majd 2009-ben megszavazzák azt. Nagy húzás lenne! Ne legyetek tanácsadók politikai kérdésben inkább.

Plutonic 2009.03.10. 18:37:35

@Perverzsrac: :) Kezd leesni! :D
Akkor átfogalmazom.
Abból indultam ki - csak elfelejtettem leírni, sorry! -, hogy GYF lassanként kirúgatja magát és fellélegezhet, OV meg ekkora szarban nem kapkod a kormányrúdért.
Mert szar van, rendesen!

derelyegrádi szellem 2009.03.10. 19:09:24

@elfelejtette:

Pont mint a "hosszú bájtok éjszakája" mítosz. Konkrétan: bődületes nagy hazugság.

Ezt meghaladóan kiválóan jellemzi Szivásyt meg az egész államrezümét az ügy. Meg azt is kb. mennyire áll az NBH politikai fennhatóság alatt, Csak annyira, mintha a Párt egyik tagszervezete lenne. Persze így valódi feladatának ellátására természetesen sem idő sem energia nem marad, igaz szándék sincs rá, esetleg egy kis konzervbiznisz fér még bele, de más már tényleg nem.

Jól helyreállítottátoka köztársaságot drága szoci polgártársaink, gratulálok. Tisztára, mint a 70-es/80-as években.

A megbokrosodott Ibi néniek külön üdvözlet.

Perverzsrac 2009.03.10. 19:11:21

@elfelejtette: jah ezt olvastam én is:) hozzáértő nbh:)

Perverzsrac 2009.03.10. 19:13:40

@Plutonic: ebben amúgy még igazad is lehet. Mármint, hogy ha fityesz nyer nem OV lesz a minel.... 2006ban is bod pétert adta be amikor kiderült hogy szar van...

Beer Ninja 2009.03.10. 22:14:39

Akár lenne a Fidesznek programja akár nem, én OV helyében rohadtul nem tenném közzé 2010 márciusáig.
A gyurcsányi emberkék csak ellenkampányban tudnak gondolkodni, mivel ők kormányzáshoz nem értenek. ERGO minél később adja ki a fityisz a programját, annál kevesebb ideje lesz ízekre szedni (mert ez törvényszerűen bekövetkezik balról, akármilyen is a program) Gy. F.-éknek.

Addig Gy. F.-ék, az MDF-es szargyár, az SZDSZ-es álellenzék még járathatja magát lefelé. Minden nap elcsodálkozok, hogy még lejjebb is van... Sajnos a fityisz is járatja magát lefelé pl. a nyugdíjasokért való rinyálással. :(

Még 1 dolog. Én egyet értek a fityisz azon kijelentésével, hogy új választásokat akar. Igenis ne a parlamentben rajtunk gazdagodó balfaszok válasszanak újabb mégbalfaszabb miniszterelnököt és kormányt, hanem mi választhassunk a nemlétező kínálatból. Sajnos a Jobbik épp leírta magát nálam. :( Hála Drazsé II-nek. :(

Alakítsunk már pártot!!!

kill004 2009.03.11. 06:57:30

@kill004: Ez a Kálmán Olga is elég érdekes műsorvezető. Mintha Lendvai Ildikó kérdezgette volna Orbánt. :)

derelyegrádi szellem 2009.03.11. 09:58:41

@kill004:

meglátásod helyes, Kálmán Olga régi megbízható kommancs, némi szadeszes beütéssel.

@dr. dodó:

Én is ezt mondom, és ezt is írtam itt korábban. Egyetértünk.

Horizont 2009.03.11. 10:41:23

@kill004:
Vitathatatlan Kálmán Olga balra hajlása.
Melyik csatornánál is van?
A Hír Tv-nél és az EchoTv-nél meg jobbra hajlók vannak. Ez már csak így van.
Azért szakmailag -ha levonom a "hajlását"- szerintem K. Olga kulturált és jól tud kérdezni.

derelyegrádi szellem 2009.03.11. 10:53:25

@Horizont:

Most már csak azt kell megvárni míg feri elmegy mondjuk a HÍR tv-hez interjút adni, kérdez: Csermely Péter, vagy az ECHO-ra, kérdez: Bayer Zsolt.

Ugye ugye.

Horizont 2009.03.11. 11:03:19

@derelyegrádi szellem:
Azért nem megy el, mert fél?:)))
Egy Bayer- Gyurcsányt úgy megnéznék!!
Komolyan!

Horizont 2009.03.11. 11:06:48

A Négymadár-nak eddig is szenzációs rajzai voltak, de most (ezzel a rajzzal amit laspalmas idetett) feltette a koronát, azaz a kalapot! Telitalálat!

gidabiga 2009.03.11. 11:18:16

@Horizont:

a múltkor Süveges Gergő interjúvolta a napkeltében és volt egy kérdés, amit kikért magának és megkérdezte, hogy az ellenzéknek is fölteszi-e a riporter azt a kérdést.
sajnos már nem emlékszem, mi volt, csak a felcsattanására.

úgyhogy én is szeretnék egy Bayer-Gyurcsány
vagy Csermely-Gyurcsány interjút :DDD

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.03.11. 11:42:38

@gidabiga:
igen, el tudnám képzelni, amint leülnek és csermely felteszi az első kérdést:
- Annyi mindent hallotunk már Öntől és Önről miniszterelnök úr, de én szeretnék egyet megkérdezni, ami azt hiszem mindenkit érdekel, talán a legjobban, ha lehet ezt mondani. Miniszter elnök úr Ön normális??

gidabiga 2009.03.11. 11:45:24

@DexterMorgan78:


én nem válaszohatom meg a kérdést most? :)

Plutonic 2009.03.11. 11:47:53

@Perverzsrac: Na, csak összehozzuk! :)
Szóval valami ilyen spurim van.

kill004 2009.03.11. 12:08:33

@Horizont: "Azért szakmailag -ha levonom a "hajlását"- szerintem K. Olga kulturált és jól tud kérdezni."

Ahha! Én mszp toposzok ismételgetését hallottam tőle, amit elég ügyetlen módon, kérdésként próbált előadni.
Vagy itt egy másik:

" KO: Akkor biztasson engem, mondja meg nekem, hogy önnek mi a véleménye, hány százalékos adókulcs kellene?
OV: Mekkora adókulccsal adózik ön?
KO: ÉN? Ekho-s szerződéssel vagyok.
OV: Ahh! Így nehéz. Mennyivel adózna, ha nem volna Ekho-s?
KO: Azt én nem tudom, ne ebből induljunk ki, ne az én jövedelmem....."

:DD

derelyegrádi szellem 2009.03.11. 12:11:08

@Horizont:

Azért nem, mert ott kérdeznének olyat is, amit a Pártkeltében/Népszabóban/Népszvában/ATV-n azok az újságírók akik részt vettek az öszödi beszédben megemlített "felkészítésen" nem kérdeznek meg.

Tudod ő az "adócsökkentés" mellett a "bátorság" kormányfője. :-)

Éredekes annak idején Orbánnal a heti interjúkban a közszolgálatin Baló György (aki közismerten jobboldali kötődésű újságíró) kérdezett, nem pl. Bayer Zsolt.

A feri mostanában már csak Gréczynek merne válaszolni, ha kérdezne, de ahhoz ki kéne húznia a nyelvét feri seggéből, amit nem szívesen tesz meg, így nincs kérdés.

Horizont 2009.03.11. 12:21:42

@derelyegrádi szellem:
Mélázó pillanataimban arról álmodozom, hogy egyszer én a nép egyszerű gyermeke kérdezgethessek Orbántól, Gyurcsánytól. Még kamera se kéne! Bár lehet, hogy nem tudnék uralkodni magamon ha hazudnának....:))))

elfelejtette 2009.03.11. 15:57:21

@dr. dodó:

"Akár lenne a Fidesznek programja akár nem, én OV helyében rohadtul nem tenném közzé 2010 márciusáig."

A Fidesz pontosan ezt teszi. Megszorításokat is be kell vezetni, de azok propagálásával szavazókat lehet könnyen veszíteni, és az ellenfelek is csak erre várnak, ezért a Fidesz most azt a játékot játssza, hogy mond is valamit meg nem is. Kergetik a kérdezők, hogy "na de hol szorít", erre ők, "ott, ahol majd szükség lesz rá".

Akinek ez nem tetszik, az persze még mindig voksolhat Gyurcsányra. Vagy Bokrosra. Vagy mittudomén.

Én már nem is a Fidesz programjára vagyok kíváncsi, hanem az MSZP-jére! Vajon mivel rukkolnak ki egy ilyen 8 év után?

derelyegrádi szellem 2009.03.11. 19:49:55

Gyurcsány: Orbán szája nagyobb, mint a képessége

Ezt pont az a Gyurcsány mondja ki 5 rövid év alatt a haonszőrű haverjeival konkétan hazavágott egy egész országot, a határtalan "képességeivel".

Egészen pontosan egy, az újonnan csatlakozni kívánó országok éllovasából egy lenézett, kiutált, leprásnak tekintett páriát csinált.

Bezsarok bazmeg, ennek az embernek semennyi önértékelési képessége, kontrollja nincs.

ps. modjuk az is igaz, hogy ezt a tatabányai párt által gondosan kiválasztott, és név szerint meghívott törzsközönség előtt mondogatja.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.03.11. 19:53:17

@derelyegrádi szellem:

"Orbán szája nagyobb, mint a képessége"

Mikor ezt először olvastam, ..khm...erotikus utalásnak gondoltam. De belátom, az még Feritől is durva lett volna. :)

derelyegrádi szellem 2009.03.11. 19:58:10

@laspalmas:

Hááááát, kéne neked egy pasi....(nagy képességgel, hogy humoros legyek..)

:-)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.03.11. 20:23:11

@derelyegrádi szellem:

Ja, sietek is, mert mindjárt kezdődik a MU-Inter. :)

Thulsa Doom (törölt) 2009.03.11. 21:06:15

Megvan Magyarország egyetlen embere, aki tudja miről szólt Orbán Viktor évértékelője!:

www.indavideo.hu/video/Orban_Viktor_Molnar_F_Arpad_es_az_Uj_Vilagrend

Végre valaki, aki még bízik zorbánban és aki szerint Vitya a világ legbátrabb és legelszántabb embere.
( A videó megtekintése maradandó agykárosodást okozhat, ezért csak elszánt fideszfanoknak ajánlom )

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.03.12. 08:27:31

@laspalmas:
Azóta bizgerálja Feri agyát ez a kis mondat, mióta egymás mellett pisált Viktorral a parlament rötyijében, és látta hogy kis ember nagy bottal jár:) Gyurcsány Ferenc péniszirgység kakaszex.

derelyegrádi szellem 2009.03.12. 12:30:38

Engedjétek meg nekem hogy egy kicsit nagképű legyek. Köszi.

Úgy tűnik nem csak az NBH-ban olvasnak minket, hanem a fidesz központban is.:

"Orbán Viktor úgy látja, hogy a választók kezébe kell adni a döntést az ország programjáról, kormányáról és miniszterelnökéről, mert csak ez oldja meg a bizalmi válságot, ami a fő problémája az országnak."

Hát valami ilyesmi dumát javasoltam itt én is, de szerintem az enyém cizelláltabb és hatásosabb is, de mindegy.

Kérdés: Miért nem lehetett ezt elsőre?

picur3ka 2009.03.14. 19:58:31

Hat, ha ez igaz, nincs min csodalkozni, HHH-u gyermek, apja negy altalanos alkoholista, visszaeso lopkodos, anyja tobbszorosen buntetett eloeletu...

Mit csinal az orszagbol? Amit ismer. Meg mik nem derulnek ki? Mind csak bizonyitja, amit mindenki sejtett, ennyire a reszletekrol nem tudtunk ugyan.

kuruc.info/r/39/37042/

süti beállítások módosítása