Skip to content


       Szűrés lista

Glatz, mint szakértői jelölt?

A reggeli híradóban már volt kettő kiszivárgott név, akikről már esett szó az MSZP-ben.
Surányi György és Glatz Ferenc ...

"A szocialisták egyfelől olyan pénzügyi szakemberben gondolkodnak, aki a nemzetközi gazdaságban ismert és akinek tevékenysége hiteles lenne a piaci szereplők számára, másfelől olyan karaktert keresnek, aki képes megjeleníteni, biztosítani és fenntartani a nemzeti egységet. Ilyen lenne Glatz." - írja a Népszabi.

A volt jegybankelnökről most nem kívánok szólni, de hogy Glatz, mint szakértői miniszterelnök?

A legnagyobb gazdasági válság válság közepette nevezzünk ki egy történészt, baszod, ez aztán a kurva nagy ötlet ... olyan izzadós-szocis.

Glatz 1964-ben diplomázott az ELTE-n. 1968-ban az MTA Történettudományi Intézetének lett munkatársa, 1988-tól az igazgatója.

1975-től az ELTE BTK-n histográfiát, művelődéstörténetet és újkori forrástant tanított, 1979-ben a történeti muzeológia tanszéki csoport vezetője lett.

1989-1990-ben a Magyarország-NSZK Baráti Társaság elnöke, és a Németh-kormány művelődési miniszteréve.

1996-tól 2002-ig a Magyar Tudományos Akadémia elnöke.

Teljesen nyilvánvaló, hogy egy olyan, hozzáértő miniszterelnökre van szükség, akinek az egyik remek munkája a "Nemzeti kultúra – Kulturált nemzet 1867–1967" (1988).

Utóirat:

Szanyi "Mindig tökösen nyilatkozok" Tibi bedobta Kovács László nevét. 

"Ha már mindenki az adózási rendszer átalakításában látja a gazdasági kitörés lehetőségét, akkor meg kellene kérdezni Kovács László adóügyi európai biztost, volt MSZP-elnököt, hogy vállalná-e a miniszterelnökséget."



















Csak Janice-t tudom idézni a Jóbarátokból: Óóóóó, te jó ég!!!

A blog minden szerzője körömrágva, izgatottan várja, ki lesz az első, még tökösebb szoci, aki bedobja a nagy-nagy reformer Németh Miklós nevét ...
 

Címkék: politika válság

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr591019885

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rolika 2009.03.23. 12:13:13

tótaw-nek egy dologban igaza van: már az önmagában katasztrófát okozhat, ha nem vigyáznak a nevekkel...

magyarországot kellene megkérdezni, hogy elvállalja-e kovács lászlót...

Plutonic 2009.03.23. 12:14:02

Mi jön még, Zero? :(((

Sunlounger 2009.03.23. 12:18:08

Ez az a Kovács László aki úgy került az adóügyi biztosi pozícióba, hogy előtte végigjárt kb. 5 biztosi meghallgatást és bukott? Áhá, tehát szakértő :) Persze tudom kiről van szó, dehát ez vicces. Történész, utána a Kovács. El fogja balfaszkodni ezt az MSZP az már biztos. Szinte annyi kritériumot meghatároztak már (Nemzeti, pártfüggetlen, szakértői, hozzáértő, szociális-érzékenységű, széles támogatáson alapuló stb.) hogy ilyen nincs a Földön :)

Plutonic 2009.03.23. 12:23:02

Most lesz az a pont, amikor a legmélyebbre süllyed ez az ország.
Lassan kezd körvonalazódni, hogy ebből a mocsokból csak a teljes összeomlással lehet kimászni, mert addig csak szarból építünk várat.

Maximio 2009.03.23. 12:24:25

Istenem, Kovács László, mint miniszterelnök, a söjtöri lakoma virslievője. Megáll az ész. Akkor már inkább Lendvai Ildi.:)

Tűzvillám (törölt) 2009.03.23. 12:35:50

@Maximio: te jó ég!
Ne is mondj ilyet! Bár botoxozott pofával könnyebb lehet szemrebbenés nélkül hazudni.

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.23. 12:37:10

...vagy ennyi erővel Szekeres, körülbelül az is annyit értene az adózáshoz, mint Kovács...

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.03.23. 12:42:40

Vagy ennyi erővel én is, én se értek a válságkezeléshez...se az adózáshoz, se semmi ilyesmihez.Megfelelek? A semmihez se értők kormányát egy igazi semmihez se értő vezetné, rosszabb lenne a mostani helyzetnél?

mind2 (törölt) 2009.03.23. 12:48:31

Én szeretném javasolni egyik kedves utcabelinket :)
tuti, hogy a megoldások embere lenne.
Három hete úgy döntött, kivágja az előkertjében lévő bokrot. Neki is látott. Ahogy vágta az ágakat, az összeset kidobálta a kerítésen át a járdára.
Mikor minden ág kinn volt, nekiállt az utcán feldarabolni. Mikor végzett a darabolással, kinyitotta a nagykaput, és behordta az utcáról az egészet. Az még véletlenül se jutott eszébe, hogy telken belül oldja meg XD
egyébként azt suttogják szociszimpatizáns

Marcellusca 2009.03.23. 12:49:27

@*megélhetési gyurcsányutáló*[L42]:
Nem áll szándékomban személyeskedni így ismeretlenül, de lehet, hogy ezeknél a bedobott neveknél még Te (BÁRKI) is jobb lennél. :)

mind2 (törölt) 2009.03.23. 12:51:30

Na ????
Gyurcsány a Gazpromhoz megy?
Kellemetlen meglepetés Moszkva számára Gyurcsány Ferenc lemondása - értékelte a Kommerszant a magyar kormányfő távozási szándékát. Az orosz napilap szerint ezzel a Gazprom által tervezett Déli Áramlat gázvezeték egyik fontos európai támogatóját vesztette el.

A lap nem zárta ki, hogy Gyurcsány, távozása után - hasonlóan az Északi Áramlat mellett még kormányfőként lobbizó Gerhard Schröder német kancellárhoz - a Svájcban tavaly bejegyzett South Stream AG vállalat vezetői posztját kapná, amely mindeddig üres, miután az olasz kormányfői posztról távozó Romano Prodi visszautasította a Gazprom erre vonatkozó ajánlatát. (Népszabadság Online)

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.03.23. 12:53:30

@Marcellusca: Elég szomorú, hogy idáig jutottunk...:((
Nem személyeskedtél, értettelek:))
@mind2: Jól értelek? Előbb kidobálná, aztán feldarabolná ezeket a szociópatákat? Szavazzuk meg!

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.23. 12:55:12

Index:
Gyurcsány a Gazpromhoz megy?
Orosz lapértesülés szerint vállalatvezetői poszttal kínálnák meg a távozó kormányfőt.

Nem lenne meglepő...

Sunlounger 2009.03.23. 12:56:33

@turner: Kizárt neki harcolni kell a nemzetrontó, verbálisan náci és megosztó Fidesz ellen! Hisz ki ha nem ő menti meg az országot a weimarizálódástól?

Maximio 2009.03.23. 12:58:43

@Tűzvillám:
Ő nem hazudik, hanem amellett érvel, hogy a Zorbánviktor miatt nem tud kormányozni a Párt, mert kézben tartja az igazságszolgáltatást, és koncepciós perek sorozatával börtönzi be az ártatlan Zuschlagokat, Hunvaldokat és egyebeket.

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.23. 13:01:39

@Sunlounger: az is igaz :) Bár volt erről szó talán 1 éve már...

Sunlounger 2009.03.23. 13:04:02

Nah OGy. GYF: Reform és szolidaritás ... Megnézzük mit makog.

anti_troll (törölt) · http://senkinemmondja.blog.hu 2009.03.23. 13:05:02

Kíváncsi leszek, mikor jönnek elő mondjuk:

Baja Ferkóval,
Kovács Etelével
Szili Katalinnal

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.03.23. 13:09:47

Épp a Baja Ferenc jutott nekem is eszembe :-)
Az is volt már minden csak minel nem.
Egyébként ezt a GAZPROM állást már legalább 1 éve rebesgetik. Mióta alírta a Déli áramlat szerződést.

mind2 (törölt) 2009.03.23. 13:10:12

@turner: ajjaj, azért ez a Gazprom dolog kissé csücskös... ott nem lehet lopkodni saját zsebre, nézd csak meg a korábbi főnököket, mindegyik az orosz távol - keleti börtönökben, egyik tbc-s, aids- es lett, és ott is fognak megmurdelni, ha Putyinon múlik.
Az oroszok más fiúk.... a megoldásaik is egyszerűek. Mindenesetre most már megértem azt a szolgai seggnyalást és dörgölődzést, amit böszmann művelt évek óta..... kivácsian várom gazpromos karrierjét..... azok a szép, hosszú orosz telek :))

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.03.23. 13:10:46

Vagy épp a ruszki fogják visszapasszírozni a székbe. Nehogy egy új kormány elbaltázza a nagy bizniszt.

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.03.23. 13:14:13

@mind2: És azok a szép, nagy tajgai medvék, de szépet vizionáltam..

Vidéki 2009.03.23. 13:14:47

Az esetleges szakértői kormány is függ intézkedéseiben a parlamenttől.
Nem hiszem, hogy az MSZP/ SZDSZ/MDF képviselők ne kontráznák meg intézkedéseit, ha azok pártérdekeikkel ellentétesek.
Így ez a kormány eléggé bénán működhetne.
Akkor mi lenne a szerepe?
Ugyanaz, mint a bűnbakoké?

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.23. 13:15:42

@mind2: hát nem mondom röhögnék, ha lopáson kapnák Ferit és száműznék Szibériába havat lapátolni :D

Prinzessin Erbsen (törölt) 2009.03.23. 13:18:20

@mind2: én nem mernék elmenni az oroszokhoz az ő helyében - még ott tartnának

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.03.23. 13:21:27

Figyeljétek meg, hogy nekem lesz igazam, és Drazsé lesz a következő jelölt, netán a "nyertes" is.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.03.23. 13:22:53

A nép véleményével rohadtul nem törődnek:

"Az MSZP és az SZDSZ képviselője nem támogatta a házszabálytól való eltérést a házbizottság hétfői rendkívüli ülésén, így nem szavaznak a képviselők a parlament feloszlatásáról szóló Fidesz-KDNP javaslatról - jelentette be Szili Katalin.A házelnök hozzátette: arra van esély, hogy normál menetrendben tárgyalják az indítványt, így leghamarabb két hét múlva - április 6-án - kerülhet az Országgyűlés elé a javaslat."
www.hirtv.hu/belfold/?article_hid=263489

Április 6-án? Meg talán?? Inkább most nem mondok, írok semmit.

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.23. 13:23:52

@laspalmas: Ne adja az ég... Bár van olyan mazochista alkat, hogy elvállalja a rossz fiú (fiú? vén hülye) szerepét. De akkor beköszönt az igazi Rákosi-korszak -ismét...

nyunyuli 2009.03.23. 13:25:47

Kedves Posztíró!:)

az
Atya
Úr
Isten

ala Csendlör és Dzsenisz sokkal jobb:))

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.03.23. 13:28:13

@laspalmas: Sajnos ez várható volt. Tehát nem lesz más megoldás mint az utca. Már kordonozzák is Parlament környékét!

gidabiga 2009.03.23. 13:29:36

@laspalmas:

van itt pénz, amit lehet herdálni.
legfeljebb kétszer szavazunk.
tudják ők, hogy a zemberek az egyikre ( leginkább a másodikra ) már nem fognak elmenni, mert annyira nem érdekli őket.
főleg, ha nyáron lesznek az új választások, augusztusban, főszezonban.


Drazséra én is gondoltam és jól megijedtem a gondolattól is.
brrrrrrrr

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.23. 13:30:03

@Noname Cowboy: az a gond, ha kiabálsz, ha kiteszel egy transzparenst már visznek is. Példát statuáltak 15-én. Nagyon-nagyon sok embernek kellene az utcára menni...

Sunlounger 2009.03.23. 13:33:51

@laspalmas: Na Draskovics lenne a legkönnyebb "célpont". Ő még népszerűtlenebb mint Feri és totálisan egybemosható a két személy. Ha most lehetne raknom egy jelöltre, akkor az Surányi lenne.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.03.23. 13:38:12

Majd figyeljetek csak. Ahogy romlik a hangulat és az árfolyam, kimennek az emberek az utcára, egyre többen, és egyre békétlenebbül. Na, akkor fogja Jolly átvenni a hatalmat. Először csak gyakorlatban, aztán papíron is. De kívánom, hogy ne legyen igazam...

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.03.23. 13:39:43

@laspalmas: Ugyanmár. Nonszensz. Azt az SZDSZ meg az MDF sem fogadná el, akkor oszlatnák már inkább a parlamentet ők is.

Szorgos Lajhár 2009.03.23. 13:54:27

@Sunlounger: Surányi - Bokroshoz hasonlóan - nem lenne hajléandó belemenni abba, hogy a maszop ÉS GYAKORLATILAG A PÁPAI GENETIKAI HULLADÉK marionettje legyen, kezdve a kormányprogramtól és a miniszterek kiválasztásától. Tessék elolvasni a MN mai vezércikkét Szerető Szabolcs tollából! Glatzról feltételezem, van olyan hiú, hogy esetleg elfogadja.

z666 2009.03.23. 13:54:42

Glatz egy finnugrista főféreg. Mihez érthet, aki még a saját szakmájából se tud semmit?

z666 2009.03.23. 13:58:20

@*MSZMP KB főtitkár*[L42]:
Ne akard bántani azokat a szegény macikat! :)

gidabiga 2009.03.23. 14:05:07

"Gyurcsány Ferenc szerint ma Magyarországon széles körű szakmai-politikai összefogásra van szükség, mert a következő két-három évben olyan változásokat kell véghezvinni, amelyek valamennyi családtól áldozatot követelnek. A miniszterelnök hétfői napirend előtti beszéde alatt a Fidesz nem vonult ki az ülésteremből." hvg


még több áldozatot?
emberáldozatot?
zsíros kenyérre majd még futja.
utána meg járhat az ember az egészségtelen életmódja miatt orvoshoz.
vagy idő előtt elpatkol.
legalább nyögdíjat sem kell fizetni.

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.23. 14:07:02

A közgazdászok és a magyar nép szerint is új választásokra lenne szükség. Ehelyett két párt (12%os és 2%os = 14%) dönt az ország sorsáról. Demokrácia?! Hol is van az?

Dr. Tom 2009.03.23. 14:11:34

De mi van a Gaskóval? Nagyon nagy a csend.
Aggódom, nem kicsit, nagyon.

sgabes 2009.03.23. 14:12:19

szerintem Stadler, egyetemi tanár, legyen a ME
végülis neki olyan nagy tapasztalata van a megtakarításokban, egyből rendbevágná a költségvetést

Rorgosh 2009.03.23. 14:24:20

Gondolom a népszerű vezetőket és szakértőket nem akarják beáldozni egy biztosan bukó kormány érdekében, de olyat se akarnak oda pakolni, aki esetleg váratlanul megegyezik a fidesszel és vagy lemond, vagy fidesz támogatás mellett próbál valamit csinálni (pl: pá-pá beépített 13. nyugdíj....)

gidabiga 2009.03.23. 14:27:21

még a végén Veres János lesz :)

szerintem még ők sem tudják.
de a Hírkeresőn ma vagy 20 nevet olvastam.
Veres nem volt köztük.
épp attól lehet.

kacsa! 2009.03.23. 14:29:43

Szánalmas és rémísztő ez az egész színjáték. Valaki lője már le mindet!

Szorgos Lajhár 2009.03.23. 14:32:29

Tessék elolvasni a hvg.hu-n Mózer András cikkét!!!

Plutonic 2009.03.23. 14:37:07

Szilyvel ne riogassatok, mert már a rohadt kampányával is tele van a répám!
Azt is nekünk kell csinálni és ez nem kevéssé felháborító!
Főleg, hogy fű alatt megy az egész.

Marcellusca 2009.03.23. 14:47:47

@Plutonic:
Szily, mint Szily Nóra?
Szerintem Szili Katyinkára gondoltál, nem? :)

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.03.23. 14:53:01

@mind2: Épeszű ember nem üzletel oroszokkal. A Gazprom is, mint minden öt főnél nagyobb orosz cég a maffia fedőszerve/bevételi forrása. Nem hinném, hogy Ferink szorosabb barátságot akarna velük kötni, mint -figyelem! - eddig.
Ééértitek, mire célzok.
Nem mondhatom ki, hogy Feri az orosz maffia embere, mert elvisznek sálviselés vádjával, de azért remélem értitek a célzást...

Marcellusca 2009.03.23. 14:53:48

Ha már valaki bedobta Stadler nevét, hadd legyek én is "okos". Legyen a Karsai "búzaégetődinnyeborogató" Jóska.
hülyeségeket ő is tud mondani. :)
Aszongya vasárnap a Nap(lo)póban: Nóbel-díjas alkotás. Hehehe! Hülye parasztya. Azt se tudja, hogy az max Oscar-díjas lehetne.

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.23. 14:59:09

@Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer: Ez tökéletesen igaz. Apám dolgozott kint az oroszoknál 1 hónapot, mesélte, hogy minden a maffiára épül. Minden cégvezető fegyverrel jár, amikor kifizették, azért neki is villantottak egy két pisztolyt, gondolom, hogy tudja ki, merre, hány méter...

Seduxen (már NEM dr.) 2009.03.23. 14:59:11

Nem tudom volt -e már, de az én jelöltem - bár sokan nem kérdeztek - de horn pufajkás gyula lenne. különösebb magyarázatra nem szorul, '94-'98 között igazán tökösen tette a dolgát drága barátaim :)))

Marcellusca 2009.03.23. 15:05:11

@Seduxen:

Két felessel többet adnak neki és már bele is egyezett. :)

gidabiga 2009.03.23. 15:06:58

@Marcellusca:

igaz, már azt sem tudja, hogy hol van, de hát az nem feltétel :D

Plutonic 2009.03.23. 15:07:07

@Marcellusca: Oh, bocsi. :)
Igen, arra nőre gondoltam, akit most nagyon nem kedvelek. :)
Mondjuk eddig sem. :)

Combi a ballibes Ferkófan 2009.03.23. 15:11:42

"A 2004-2009 közti Gyurcsány-kormányok által felhalmozott óriási mértékű államadósság és politikai hitelvesztés nehéz örökséget hagy az utódra, aki csakis egy hiteles, dinamikus és állhatatos államférfi lehet - Gyurcsány Ferenc mindezen feltételeknek megfelel"
Konzervatóriumon ez kurvajó volt :)

Marcellusca 2009.03.23. 15:12:47

@gidabiga: Akkó passz! :D
Aki meg tudja, hogy mi merre hány méter, az nem valószínű, hogy vállalja.
Főleg, ha van egy kis esze. :)

Marcellusca 2009.03.23. 15:13:49

@Plutonic:
Mondjuk, nekem mindegy. Egyiket sem csípem. :)

gidabiga 2009.03.23. 15:15:18

@Marcellusca:
lövésem sincs, hogy kit fognak választani.
lehet, hogy 2 hét múlva feloszlatják magukat.
de inkább lesz valaki, aki beáll bábnak.
most milyen jót röhögnek a markukba rajtunk.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.03.23. 15:16:21

ifj Bárándy??? Esetleges tippként?? :-)

Marcellusca 2009.03.23. 15:17:32

@gidabiga:
Én igazából a már meglévő háttérre lennék kíváncsi.
Az ezt követő háttér alkuk egy másik fejezet.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.03.23. 15:19:42

@Noname Cowboy: azbasznabe! Akkor inkább a "senior" Bárándy :)))

De ha már homár: válasszatok meg ENGEM!

Ugyan nem értek semmihez (ebben nem lenne változás), de itt, és most ünnepélyesen megígérem, hogy nem fogok hazudni, ENNYIT lopni sem (annyi eszem nincs ugyanis, na jó max pár száz millát)!

Nos? Ez már 2 pontban ELŐRELÉPÉS lenne az elmúlt 7 évhez :))))

gidabiga 2009.03.23. 15:21:04

@Marcellusca:
milyen háttérre gondolsz?
akik mozgatják a szálakat?
arra én is.

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.23. 15:23:07

@Seduxen: Seduxen for President :D mindenképpen előrelépés lenne :D

Seduxen (már NEM dr.) 2009.03.23. 15:24:05

@Marcellusca: végül is alkesz belügyminiszterünk (Horváth "testvéreim_menjetek_haza" Balázs), honvédelmi miniszterünk, minel-ünk volt (van) már eddig is...

Jól mutatná az ország elkeseredettségét. Merjünk nagyot álmodni! Legyünk 10 millió alkesz országa :)))

gidabiga 2009.03.23. 15:27:27

csak egyszer akartam, bocs.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.03.23. 15:28:13

@Seduxen: Ehhez már így is közel állunk :-))))

Tilcsák Bea (törölt) 2009.03.23. 15:29:24

off
KI SZÉGYELLJE MAGÁT II. – avagy kinek is kellene és kit helyreigazítani?!
www.seresmaria.hu/blogpl.php?id=42
on

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.23. 15:36:44

@z666:

Annak idején még egy gerinctelenül provokáló besúgó is volt az ELTÉ-n.
(Egyébként tudtommal Zeronak is töri diplomája van, úgyhogy két mínusz pont a historiográfia alapos elírásáért.:P)

Marcellusca 2009.03.23. 15:37:17

@Seduxen: Ezt már benézted. :)
Ha jól tévedek, "KMK-s" [L42] már bejelentkezett a pozícióért. :)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.03.23. 15:41:38

@Marcellusca: bassza meg, tényleg... akkor nem marad más hátra, mint az "örök ellenzéki" hálátlan szerepe. Patásördög 2.0 :))))

@*MSZMP KB főtitkár*[L42]: MONNYON LE!!!!

E_E 2009.03.23. 15:42:12

Hölgyeim, Uraim!

A kommenteket olvasva el sem hiszem, hogy még senkiben sem merült fel a derék párttag, Ferencünk régi jó katonájának, a neve.

Ha nincs kedvetek találgatni, elmondom a jelöltem nevét:
SZILVÁSY GYÖRGY

Ő volt a GyISM szakállamtitkára Ferkó mellett, de az Altus Rt. igazgatója is, két éve pedig titokminiszter. Ferencünk egyik legmegbízhatóbb embere...

tudi 2009.03.23. 15:43:38

Öcsém szerint Bajnai lesz, mert szerinte van kiállása + szerintem meg ő még jobban megszorítana mint a feri, bár a fletó is nagy taktikus, mert mással végezteti el a piszkos munkát aztán ő majd mint hős fog visszatérni.
a legtisztább az lenne, ha kiírnák az előrehozott vállasztásokat az EP választással egyidőben.

Horizont 2009.03.23. 15:45:05

Szanyi vicces fiú, vagy nem normális!
Kovács László??!!
Édes istenem, mi lesz még itt???

tudi 2009.03.23. 15:45:48

UPDATE: Szerintem lehet mégis csak a bokros lesz nem véletlenül hall és olvas róla annyit az ember.
(bár ez csak egy összeesküvés elmélet):)

ZmanUK 2009.03.23. 15:47:13

Mar nem tudom, ilyenkor sirjak e vagy nevessek?

SirBors · http://kisby.blog.hu/ 2009.03.23. 15:48:34

A bodzából milliomos Sztojkáéknak semmi esélyük a bársonyszékre?

Seduxen (már NEM dr.) 2009.03.23. 15:51:09

@E_E: éppen az általad leírtak miatt NEM LESZ. Az elvbarátait (Szilva, Drazsé, Veress e.t) nem fogja az oroszlánok elé vetni.

Vagy valaki a "belső ellenzékéből", vagy valami "külsős" lesz az áldozat.

@tudi: na ő nekem is beugrott, de szerintem ő is az a kategória, amelyik "egymás faszát fogják ferivel", úgyhogy emiatt nem hiszem. Val'szeg ő is tud pár "elásott hulláról" :))))

Legyen "Háj ájjem Lamperth Mónika" :) Női minel még úgysem volt, a politikai pedigréje kifogástalan, és ugye, mint Böszman-tól megtudtuk: "Nem szépségverseny" :))))

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.03.23. 15:53:35

@E_E: Háát isten mentsen meg tőle! Na akkor kezdődne igazán a lehallgatósi!

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.23. 15:55:32

@E_E:

Ráadásul a nem normális öccse szerint az ország legjobb közgazdásza...:-S Bennem már az összes miniszter neve fölmerült, de szerintem "külsősebb" lesz.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.23. 15:56:54

@SirBors:

Szerintem szavazzunk.:) Zero, Laspalmas?:) (Én előre szólok, hogy nem szavazok senkire, választani akarok, most!:P)

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.23. 16:03:12

Mindenképpen külsősre tippelek én is... Bokrost kizárnám, Glatz nagyon is lehetséges... Aztán majd meglátjuk... A lényeg: nagyon nehéz idők előtt állunk...

Sunlounger 2009.03.23. 16:08:58

@turner: Glatz most olyan lenne, mint a jó öreg Boross, aki ugyan néha jókat mondott tényleg, de egy megszólalása se múlt el Tisza Kálmán vagy a XX.századi történelem emlegetése nélkül ... Ammeg most nem kell.

E_E 2009.03.23. 16:10:02

Majd kiderül, de az eddig felmerülteket valóban messze el kellene kerülni...

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.03.23. 16:20:00

márc. 23. 15:55Gyurcsány és Fodor egyeztet
Gyurcsány Ferenc miniszterelnök és Fodor Gábor, az SZDSZ elnöke ezekben a percekben zárt ajtók mögött egyeztet.


Undorítóóó!!!!!!

Seduxen (már NEM dr.) 2009.03.23. 16:23:14

@VonPerez /"magam vagyok az akadály"/: tudod a Local Hero csak az ország érdekeit tartja szem előtt - mint az elmúlt 5 évben is - ezért egyeztet az "ellenzéki" párttal :)))

húúúh, de nehéz volt ez leírnom...

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.23. 16:24:55

@Sunlounger: Természetesen Glatz sem érne semmit, de tökéletes báb lenne.
@VonPerez /"magam vagyok az akadály"/: zárt ajtók mögött? Jellemző. Végül is semmi közünk hozzá(!?) nem igaz? :-/

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.23. 16:33:31

@turner:

Naná, hiszen még mindig nem választhatunk.:-/ Meg különben is, mi közük a választópolgároknak egy újabb formálódó MSZP-SZDSZ koalícióhoz? (Mert szerintem az lehet megint.)

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.23. 16:38:46

@Mj: Az MSZP-SZDSZ koalíció nagyon is sanszos. Hisz a legfőbb bajuk Gyurcsány személye volt. Elhárította az "akadályt" most már semmi akadálya az újabb koalíciónak. De van egy olyan érzésem, hogy beáll közéjük az MDF is, ha nem is hivatalosan, de a háttérből valószínű segíteni fogják őket :-/

ermi50xn6j2 (törölt) 2009.03.23. 16:39:14

Itt anagy lehetőség,hogy kissebbségi miniszterelnökünk legyen. Ezektől még ez is kitelik: a nagy fasisztázó Mohácsi Vikink.

misc · http://misc.blog.hu 2009.03.23. 16:41:04

imádom a szoci Jolly Jokereket.. Kovács Laci is először energiaügyi EU-biztos volt, de aztán az adóügynek lett nagyobb szüksége vitathatatlan hozzáértésére. És még külügyminiszter is volt valaha.. ennyire sokoldalú a szentem.

Szerintem mindenki kedvenc Drazséja is alkalmas lenne miniszterelnöknek.. pénzügy.. igazságügy.. rendészet.. mindenhez ért.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.03.23. 16:41:07

Háát azért itt még az MDF is labdába akarna rúgni!

Plutonic 2009.03.23. 16:41:30

@Marcellusca: Én főleg a Kátyára harapok mostanság.
A másik nem érdekel. :)

elfelejtette 2009.03.23. 16:42:48

Orbán Viktor lesz a következő miniszterelnök. Az, hogy most Feri behoz a képbe egy külsős kesztyűbábot, semmin nem fog változtatni. Ő fogja irányítani.

index.hu/velemeny/2009/03/23/orban_viktor_lesz_a_miniszterelnok/

misc · http://misc.blog.hu 2009.03.23. 16:44:52

@ermi50xn6j2

áá micsoda ötlet.. hogyan is kerülhetne jobb kezekbe ez a nácifasisztoid ordaseszmékkel szennyezett ráßista ország..!

mohácsiviki 4 prez !!111

derelyegrádi szellem 2009.03.23. 16:48:51

Glatz jó ötlet, de ha mégsem érne rá, javasolnám Nyers Rezsőt. :-)

Ha ő sem, akkor az én személyi javaslatom:

II. Ramszezs fáraó múmiája.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.23. 16:50:01

@turner:

Úgy érted, a frakció nélküli herényi párt?:P

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.23. 16:51:10

@derelyegrádi szellem:

Túl puhák. Ide a jó öreg Biszku Béla kell!:D

elfelejtette 2009.03.23. 16:52:05

Egyébként én nem szaroznék, ha már káderforradalom, akkor adjuk meg a módját: Itt kérem, addig nem lesz nagy reform, amíg nem lesz legalább:

- Reformminisztérium
- Reformelnök hasonló közjogi méltósági rangként mint pl. a Köztársasági Elnök.
- Reformügyi hivatal évi néhányszáz mrd forint költségvetéssel.
- A BTK és PTK mellé egy külön Reform törvénykönyv
- Vitás reformkérdésekben a Reformbíróságok mondanának ítéletet
- Valamint egy Reformügyi Ombudsman

Alig várom, hogy mindez megvalósuljon, hogy aztán hasonló nagy reformok történjenek, mint történtek 2006 őszén!

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.23. 16:56:49

@Mj: Ehh, igaz, MDF mint frakció már nincs is. Így majd külön-külön egyesével állhatnak a bal oldal mellé.....shit!

ermi50xn6j2 (törölt) 2009.03.23. 16:57:50

SCUMM

Nem hiszed el ma hallottam a krimóban ezt két feketeseggű erről beszélgetett

Rwindx 2009.03.23. 17:02:51

Mit szólnátok Lamperthez, szerintem különösen alkalmassá teszi az a tény hogy eddig már minden volt, csak még ME nem :)
Ja és mindenhez kiválóan értett :D

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.23. 17:04:10

@turner:

Igazából úgysem volt lényeges ebből a szempontból, hogy van-e frakciójuk vagy nincs, hiszen úgysem volt frakciófegyelem, mindenki a "lelkiismerete" alapján nyomogathatta a gombokat. Ugye, Zolikám? A frakció megszűnésében kb. csak az a jó, hogy most kipottyannak egy időre a zsíros bizottsági helyekből.;-)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.23. 17:04:52

@Rwindx:

Mondom, szerintem legyen Vastagbőr-szavazás.;-)

elfelejtette 2009.03.23. 17:06:42

@Mj:

"Igazából úgysem volt lényeges ebből a szempontból, hogy van-e frakciójuk vagy nincs..."

Most jutott eszembe, hisz az MDF akciója Bokrossal is mostanában történt. Micsoda véletlen, hogy a független MDF is pont most borított, frakciófeloszlott, bebokrosodott stb, stb....

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.23. 17:07:17

@Mj: Annak azért örülök, hogy legalább a bizottsági helyeik megszűntek. Megy is az öldöklés az újrafelosztás miatt. A szavazást én is támogatom :)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.23. 17:08:25

@elfelejtette:

Igen, csupa fatális véletlen a magyar belpolitika...;-) Egyébként ha még én is kaptam egy infót bő egy hete, hogy Fletó tényleg megy a miniszterelnöki székből, akkor az MDF miért ne tudhatta volna még előbb?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.23. 17:09:35

@turner:

Bizony, azok dobnak csak igazán a fizetésen.;-) Zero, Laspalmas, hol vagytok már? Szavazást követelünk, legalább a blogon hadd lehessen.;-)

elfelejtette 2009.03.23. 17:13:31

@Mj: Tölgyessy megint fején találta a szöget:

">>Ezzel egy úgymond reformkormány, reformszövetség jöhet létre, aminek persze a valódi tartalma inkább az, hogy összegyűlnek, akik nem szeretik Orbán Viktort

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.03.23. 17:20:10

Azt hiszem a pofátlanság teteje kikristályosodott!

Volt a kaccsolaton, egy aranyos hozzászólás, aki felsorolta a szokásos koronaúsztatást a szőlőbányáig...Erre írtam ezt, amit aztán az alant lévő mondattal lőtt vissza a moderátor:

Értesítünk, hogy az általad létrehozott #454113 azonosítójú, Gyurcsány Ferenc blog komment tartalom moderálásra (Törlés) került a moderálási alapelvek (kapcsolat.hu/moderalasi_elvek) következő pontja(i) alapján:

- 4.4 Általánosan elfogadott normákba ütközik.


A moderált bejegyzésed:

Vajon, ha ezt összeadjuk mennyi? Több mint az MTV székház eladása és bérlése, a BKV szerződések, a tanácsadói cégek, a pályázatok, a lekövethetetlen 120 milliárd kisebbségi oktatásra, a 3 milliárdos alapítvány támogatás, Terézváros, a Metro átláthatatlansága, a MÁV CARGO eladás, a MÁV vagonok eladása és beolvasztása, a Völgyhíd, az M6-os autópálya, a gyanús Strabag szerződések, Fittelina, Altus (csak elévült ugye), vagy 500 millió vissza nem térítendő Molnár Albertnek, vagy Terézváros esetleg az MVM????

Tovább is van mondjam még?


A moderátor a következő megjegyzést fűzte hozzá a döntéséhez:

Javasoljuk, tegyen inkább feljelentést!

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.23. 17:23:32

@elfelejtette:

Valahogy nem esik nehezemre egyetérteni vele.:-S

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.23. 17:24:27

@VonPerez /"magam vagyok az akadály"/: Bicskanyitogató az biztos. Kapcsolat.hu-n aztán tényleg 0 a szólásszabadsághoz való jog :-/ Tegyél feljelentést :D Ez mindennek a teteje :D

elfelejtette 2009.03.23. 17:25:57

@VonPerez /"magam vagyok az akadály"/:

Feri olyan tettrekész és teherbírású, hogy nemcsak blogot ír, hanem ő is moderál a blogjában. :D

picur3ka 2009.03.23. 17:36:20

@elfelejtette:

Meghogy nem erdekli mi lesz 2010-ben, pff, tegnap meg 20 evre tervezett... tudom, neha hazudgal...

picur3ka 2009.03.23. 17:39:15

@Mj:

Kevesnek kemeny az o korukban...

Marcellusca 2009.03.23. 17:39:21

@elfelejtette:
"a független MDF is pont most borított, frakciófeloszlott, bebokrosodott" - LOL!

Csak félve (Tőletek :D) jegyzem meg, hogy hivatalosan még nem szűnt meg a frakció. Addig még lehet alkudozni.

Marcellusca 2009.03.23. 17:41:22

@VonPerez /"magam vagyok az akadály"/:

Perez, vazze, Te tényleg mazochista, ja, nem is, már egyenesen perverz vagy. xDxD

molaris 2009.03.23. 17:41:53

És mi van, ha visszahozzák Szeteit? A hátsója már be van járatva, bírja a strapát, Fodorék meg úgyis szeretik a fajtáját. Legfeljebb Béky lesz a helyettese.

molaris 2009.03.23. 17:42:54

@Marcellusca:
A múlt pénteken megszűnt.

Marcellusca 2009.03.23. 17:50:56

@molaris:
@Mj:
Valamiről lemaradtam? :)
Hivatalosan is bejelentették? Mert az, hogy kiléptek még nem feltétlen jelenti, azt hivatalosan is be kell jelenteni. Ez is megtörtént?

elfelejtette 2009.03.23. 17:51:51

@Marcellusca: Tudomásom szerint az MDF frakció megszűnt, bár a bizottsági helyeik többségét megtartják, ez is mily meglepő:

www.origo.hu/itthon/20090323-orszaggyules-megtarthatjak-bizottsagi-helyeiket-az-mdf-es-kepviselok.html

Tündér_Lala 2009.03.23. 17:52:29

@VonPerez /"magam vagyok az akadály"/: Disznó egy pacák vagy te. Kihozod az 1 a 10e-hez arányt?Én csak 1 az 1e-rel számoltam.Naná, hogy kimoderáltak...

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.03.23. 17:57:07

Egyébként nekem meg van a jelöltem!
Lothar Mätthaus!

Marcellusca 2009.03.23. 17:58:20

@gidabiga:
@elfelejtette:

Mostakkómivan? :)

Megszűnt, de mégsem, vagy csak a helyeiket tarthatják meg? De akkor mégsem szűnt meg, csak formálisan.

Mostakkómivan? :)

gidabiga 2009.03.23. 18:00:12

@turner:
mindenki egyenrangú, de mindig vannak egyenrangúbbak.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.23. 18:00:21

@Marcellusca:

Igen, hivatalosan megszűnt. Ráadásul most az AB vizsgálja, hogy meg kell-e várni a 6 hónapot, hogy a frakcióból kilépő képviselők újra frakciótagok lehessenek, vagy nem számít kilépésnek, ha a frakció a létszám miatt szűnik meg. Szóval még így sem egyszerű a helyzet.;-)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.23. 18:01:27

@Marcellusca:

Frakció nincs, a bizottságokra meg szánalomból/egyéb okból bejárhatnak.:P

Corry 2009.03.23. 18:02:10

Nézzetek ide, a ruszkik már gondoskodnak a mi kedvenc Ferinkről:

www.napi.hu/default.asp?cCenter=article.asp&nID=400922&place=

Basszus, ezt miért nem 2006 -ban találták ki...

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.23. 18:02:41

@gidabiga: ismét bizonyosságot nyert, h meg vannak véve ... kilóra :-/

molaris 2009.03.23. 18:06:07

@Marcellusca:
Csütörtökön tájékoztatta Szilit a Volt Frakció Vezetője, és péntek óta nincsenek.

elfelejtette 2009.03.23. 18:08:57

@Marcellusca:

"A speciális hatáskörrel rendelkező bizottságokban (pl. a mentelmi bizottságban vagy a vizsgálóbizottságokban) paritásos elv érvényesül, azaz a bizottságban ugyanannyi kormánypárti képviselő van, mint amennyi ellenzéki. Az állandó bizottságok többségében azonban az arányossági elv érvényesül, a bizottsági helyek elosztása a parlamenti frakciók mandátumarányában történik."

www.parlament.hu/cgi-bin/insurl?/pairhelp/ogy_magyar.htm

Hát most nem így egyeztek meg, hanem úgy, hogy bár MDF frakció nincs, mégis maradhatnak a bizottsági tagok, egy-két kivétellel.

A másik, hogy az Alkotmányügyi bizottság úgy foglalt állást, hogy az a tilalom, miszerint egy képviselő frakciótagsága megszűnése után 6 hónapokig nem lehet más frakció tagja, szerintük ez csak arra az esetre vonatkozik, ha valaki kilép/ kizárnak egy frakcióból, a frakció megszűnése esetén nem.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.23. 18:09:30

@molaris:

Egy alkotmányjogos infó szerint formálisan meg is kell várniuk a 6 hónapot.;-) Persze a napi politika, meg a frakcióalapítás szabályai ennél sokkal "rugalmasabbak" is lehetnek.:-/

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.23. 18:10:56

@elfelejtette:

Na tessék, ilyen hamar eldőlt volna a 6 hónap kérdése? Megy ez, mint a karikacsapás.:-/

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.03.23. 18:12:36

@MentalPista /Egyenesen menjetek! Ne jobbra-balra!/:

Az én javaslatom:

ME: Gerecze Pál
PM: Hambuch Henrik
BM: Ballai Ottó Csaba
IM: Ferletyák Károly
GM: A váci nő.

MentalPista /Egyenesen menjetek! Ne jobbra-balra!/ 2009.03.23. 18:14:40

@VonPerez /"magam vagyok az akadály"/:

ááá, nem szeretném, ha az országot egy kávézóból irányítaná!

Kemecsei Sándor?

MentalPista /Egyenesen menjetek! Ne jobbra-balra!/ 2009.03.23. 18:17:16

A Ferletyák, meg a Gerecze maradhatna, a többi ki van rúgva! A Ballai saját vezérlést használ...
A váci nő meg meglehetősen titkolózik.

elfelejtette 2009.03.23. 18:19:14

@Mj: "Na tessék, ilyen hamar eldőlt volna a 6 hónap kérdése? Megy ez, mint a karikacsapás.:-/ "

Ha jól emlékszem egy MDF-es mondta a múlt héten, talán pont Dávid Ibolya volt az, hogy keresik a lehetőséget, hogy új frakciót tudjanak létrehozni.

Tehát nem megmarad a frakció, hanem megszűnik, aztán megalakul ugyanazon a néven. Lehet, hogy kicsit más lesz a neve, én az MSZDF-et javaslom. :)

Mondjuk kell hozzá egy független is, de majd megoldják.

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.03.23. 18:20:00

@MentalPista /Egyenesen menjetek! Ne jobbra-balra!/: Értem, ezt még átgondolom. Megyek kiteregetek, mert lejárt a mosógép...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.23. 18:25:30

@elfelejtette:

Én is úgy tudtam, hogy megszűnik - már meg is szűnt -, viszont ez elvileg kilépést is jelentene. Na mindegy, biztos vagyok benne, hogy addig csűrik-csavarják az értelmezést, amíg össze nem hoznak egy új frakciót.:-S

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.23. 18:27:59

@VonPerez /"magam vagyok az akadály"/:

Erre most tudnék egy nagyon-nagyon szar poént, de inkább megkíméllek. Ha lesz egyszer Vastagbőr-tali, úgyis tuti, hogy mindenkit lefárasztok a szóvicceimmel, addig meg inkább moderálom magam.:)

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.23. 18:29:43

@VonPerez /"magam vagyok az akadály"/: ...én is elkezdek készülődni, ma még éhbérért kell dolgoznom :D

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.23. 18:31:53

...üdv mindenkinek. Holnap ugyanitt ;)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.23. 18:33:09

@turner:

Holnap szerintem nem lesz esélyem sokat lenni, de majd valamikor ugyanitt.:)

Roxvox 2009.03.23. 18:59:50

Bokrost miniszterelnöknek, attól egyből megbokrosodna az ország :))))

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.23. 19:01:44

@MentalPista /Egyenesen menjetek! Ne jobbra-balra!/:

Nem tudom mire célzol pontosan, de én speciel arra gondoltam, hogy nálunk a tejföl járt le, mégis ki kell teregetnem.:P

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.23. 19:02:17

@Roxvox:

Nekem így is bokros teendőim vannak...:P

Roxvox 2009.03.23. 19:06:57

Tuti, hogy találnak egy karrierista balekot, ebben az országban ez nem probléma.
Értelmes ember ezt nem vállalja el, túlzottan kilóg a lóláb.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.03.23. 19:10:13

Fodor már is lefeküdt! Koalíció nem lesz csak adják a többséget. Ez volt a cél. Márcsak a ruszkikra kell várni, hogy Ferencet visszakatapultálják a székébe. Mert ugye vele képzelik el a Déli Áramlatot. Ahhoz meg nem lenne jó egy új seprű. Ferenc már úgy is elkötelezett ezirányba.

Roxvox 2009.03.23. 19:13:02

Mit szóltok Mesterházi Attilához, fiatal, ambíciózus, hű pártkatona és persze mögötte lenne a nyugodt erő - tökéletes?

Bakkerovics Bakker 2009.03.23. 19:26:57

csendben jegyzem meg, hogy szerintem épelméjű ember nem gondolkozhat abban, hogy ez a bruttó TIZENHÉT százalékos társadalmi támogatottságú, bizonyítottan permanensen padlógázzal kártékonykodó maszop-szadesz-ibojfan grupp újraossza maguk között a kormányzati pozíciókat akárcsak egy percre is. ezért felesleges a névtalálgatás. egyszerűen a szakszervezeteknek, és a zösszes civilszervezetnek be kell jelentenije, hogy amennyiben legkésőbb csütörtökön nem mond le a komplett országgyűlés, akkor onnantól folyamatos általános sztrájk, az előrehozott választások érdekében.
és ebből a fidesznek mind szervezőként, mind bonyolítóként KI KELL MARADNIA.
így lenne biztosítható a teljesen legitim, és a lehető legszélesebb társadalmi támogatottságú kormányváltás.

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.03.23. 19:32:43

@S.N.E./Csak Így: Najó, de ha mindenki sztrájkol, hogy jutok be a Kossuth térre tüntetni, csak mert lejárt a műszaki, ma meg elfelejtettem felhívni az Indiánt ezügyben...

Bakkerovics Bakker 2009.03.23. 19:41:08

VonPerez /"magam vagyok az akadály"/ 2009.03.23. 19:32:43
teleszel a zeggyik, akia házatokelőtt képezheti a zútakájot.
tudod, mintamikora bunkótakszisok szétkúrták a zországot a benzinárak mijatt.
jelzem, akkormég a szadesznak nemvolt büdös a zuccaji politizálás, csak azóta finnyásodtak így meg, mijóta a ző kreténségejik mijatt (is) megy a népi bazmegelés.

Bakkerovics Bakker 2009.03.23. 19:41:44

mondom a zútakadájot.
picsábamá.

MentalPista /Egyenesen menjetek! Ne jobbra-balra!/ 2009.03.23. 19:43:10

@VonPerez /"magam vagyok az akadály"/:

Lejárt műszakival tüntetni menni? Ez már több, mint anarchia!

"Tegyél levonót a kapotára, úgy addig nyíl a gumi a szemaforos rajtnál, hogy az se baj, ha nincs hajtásid!"

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.03.23. 19:54:35

@S.N.E./Csak Így: Hát nekem nem jött be ez a pógári engedetlenség...

Mondom, rendben akkor legyen ez a zútakadáj...

Lemegyek a ház elé, kiengedem a kézit, hogy akkó kiterelem a vasat zakadájnak. A baj csak az, hogy leértem és itt van 150 m-re a rendőrörs. Az EkSÜN!!! menek, meg pont kikanyarodtak a radaros Ford Broncoval. Aszonták? Hé te reakciós! Hova azzal a potyolinó szarral! Mondom ittend kormányváltasra vagyon szükség és zakadáj leszen a gép! Erre: Na, kisköcsög, akkor nincsen műszaki-zöldkártya, az 70 ropi, rendszámot levesszük, az még 30! Most meg szépen visszaszuszakolod ezt a 980 kg-ot erre a z 5 fokos emelkedőre, amit úgy segítünk ösztönözni, hogy az ánuszrozettádhoz helyezzük ezt a lovasattakra is alkalmas hosszított, CE mínösített, gumibotot...

Most a kamillában ülök...

Horizont 2009.03.23. 19:56:35

Lám, lám mégis bedobták Glatz nevét! Komoly gazdasági pénzügyi szakember.:(((
Nálunk már csak így mennek a dolgok!

@S.N.E./Csak Így:
Naivitás ilyenben hinni! Van szerinted nálunk bármilyen összefogás??? Ha lenne már nem itt tartanánk. Bár minden benne van a pakliban, de inkább az valószínűsíthető, hogy 2010, rendes időben választás. Még lesz egy nagy buktájuk az EP választáson, bár inkább az lesz a meglepő, hogy alacsony lesz a részvétel.
Lesz egy új kormány, új miniszterelnökkel aki véghez viszi a legkönyörtelenebb lépéseket, nyögünk majd. De nagy javulás nem lesz látható, majd csak évek múlva talán. Közben a Fidesz nyer, de nem lesz meg a 2/3-os, a Jobbik bejut.
Ez csak egy Horizontos elő jóslat. Rosszabbik változatban mégis becsődölünk.
Attól meg mentsen meg minket a jó isten!
Már csak benne bízhatunk.....

Bakkerovics Bakker 2009.03.23. 20:05:17

@Horizont:
meggyőződésem, hogy gazdasági, pénzügyi szakemberre a pézügymisztérijumba van szükség.
miniszterelnöknek nemvaló olyan balfasz, aki egy cégnek nézi a zországot.

Bakkerovics Bakker 2009.03.23. 20:07:27

itt a társadalmi támogatottság a kérdés, ez adhatja a legitimációt a nép, ésa kilfeld előtt.
eggy ijen mutyival, amire a patkányfészek készül, csak további ellenállást szülhet. akkormeg minek????

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.03.23. 20:31:57

@gidabiga:

Az ottani hsz-ére írtam, amire megkapta, hogy tegyen feljelentést. Hogy utálhatják már az ottani modik. :))

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.03.23. 20:33:12

@laspalmas: Tessék? Nem tudtam figyelni, mert most ment el a providentes..

Bakkerovics Bakker 2009.03.23. 20:33:29

laspalmas 2009.03.23. 20:26:07
az a csoda, hogy nemlőtték ki érte a félszemét gumilövedékkel, eggy alapos testüregvizsgálat után...

Bakkerovics Bakker 2009.03.23. 20:34:15

VonPerez /"magam vagyok az akadály"/ 2009.03.23. 20:33:12
és megdugtad legaláb?

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.03.23. 20:36:19

@laspalmas: Hagyd csak a 02.09-es regisztrált citromailes fiókra csak 96 moderáció érkezett.

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.03.23. 20:38:24

@S.N.E./Csak Így: Nem. Ált. a lányszerepet vállalom. Most csak megcsináltam szájjal, mert tudod...a gumibot...

Horizont 2009.03.23. 20:39:02

@VonPerez /"magam vagyok az akadály"/:
"Javasoljuk, tegyen inkább feljelentést!"

Nehogy aztán forduljon a kocka és neked hordjuk be a bablevest!:))

gidabiga 2009.03.23. 20:42:07

@laspalmas:

én az útakadályosra gondoltam
ezt benéztem :D


@Horizont:

még lenyomozzák és őt varrják be rágalmazásért,ha nem vigyáz :)

Bakkerovics Bakker 2009.03.23. 20:42:17

VonPerez /"magam vagyok az akadály"/ 2009.03.23. 20:38:24
értem.
és ez csak a kamat fejébe van, vagy a tőkéből is törlesztődik ijenkor??

gidabiga 2009.03.23. 20:49:53

Horizont 2009.03.23. 20:39:02


kocsonyát kell vinni, azt be lehet könnyen adni a rácson.


szia S.N.E!

hogyhogy itt? :)

Bakkerovics Bakker 2009.03.23. 20:53:11

gidabiga 2009.03.23. 20:49:53
néha szokok ittis.
eltekintve egykét idetévejgő kaccsolatos kreténtől, szok itt lenni értelmes társaság.

gidabiga 2009.03.23. 21:05:05

S.N.E./Csak Így · www.youtube.com/user/bakker1234 2009.03.23. 20:53:11

szerintem néhány kapcsolatos nem is az valójában :D

picur3ka 2009.03.23. 21:27:08

@gidabiga:

Nincs nekik meg eleg vagany felszedojuk, hat istenem.

Csak hogy fokozzuk a mokat:

kuruc.info/r/2/37536/

gidabiga 2009.03.23. 21:41:11

@picur3ka ( Gyurcsány a válság legnagyobb áldozata:


hát, amilyen módon járnak felénk a vonatok, lehet, hogy fel sem tűnne, ha nincsenek sínek.

Gerusz · http://gerusz.blogspot.com 2009.03.23. 22:13:25

Történész... ennél tényleg kevés van lejjebb.
Esetleg romológus? Vagy netán szabadbölcsész?
Pff... annyi közgazdász van, túlképzés is van belőlük, de sehol nincs egy, amikor kéne.
Vagyis van. Csak azokra szarnak magasról (Reformszövetség, Oriens, stb...).
Sün!

gidabiga 2009.03.23. 22:13:36

most találtam a Heti Válaszon. :

"A Heti Válasznak adott interjújában 2007. júniusában Áder János mindenesetre már eljátszott a gondolattal. „A miniszterelnök teátrális jelenetek között lelép. A baloldali média a távozót hősies ─ a nemzetért személyes áldozatot hozó ─ politikus szerepébe emeli. Azt halljuk majd, hogy Gyurcsány mekkora gesztust tett az ország érdekében. Ezzel párhuzamosan azt kiabálják majd úton-útfélen, nem lesz társadalmi béke, összefogás addig, amíg Orbán Viktor nem távozik. Néhány hónap után már azon sem fogunk meglepődni, ha vezető publicisták a mögöttünk hagyott hét évért, az elvesztegetett lehetőségekért nagyobb felelősséget tulajdonítanak Orbán Viktornak, mint Gyurcsánynak" - vázolt akkor egy lehetséges forgatókönyvet lapunknak a fideszes politikus. "


nem semmi.

picur3ka 2009.03.23. 22:21:20

@gidabiga:

Hat nem semmi. Ugyanaz a taktika, amit a ciganysagnak tanitottak. Beleugrott a kesbe. A Zorban a hibas, meg a Cozma.

Reszvetem, vonat ugyben, dehat, jobb nem menni, mint kisiklani.

borsikm 2009.03.23. 22:32:56

Követeljük az előrehozott választásokat - immár a Facebookon is! Ha elegen leszünk, akkor talán egy kis flashmob is belefér:
www.facebook.com/group.php?gid=76861195259&ref=nf

gidabiga 2009.03.23. 22:33:05

@picur3ka ( Gyurcsány a válság legnagyobb áldozata:
azért jár erre, de Budapestről csaknem csak átszállással.
tavaly nyáron még volt ic is, majdnem mindig tele, de most csak koszos vonatok járnak.
nem értem a máv-start politikáját.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.23. 22:34:54

@Noname Cowboy:

Ha lefeküdt volna, Fletó nem rongyol ki dühösen a megbeszélésről.;-) Azért ez még nem lejátszott meccs, Gabika most is zsarolgat szorgosan, hogy ha csütörtökig nem a farok csóválja a kutyát, akkor együtt buknak.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.23. 22:35:26

@Roxvox:

Szerintem már nem pártkatonákban gondolkoznak.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.23. 22:39:21

@MentalPista /Egyenesen menjetek! Ne jobbra-balra!/:

Na erre sose gondoltam volna, ráadásul 16 éves korom óta még szingli sem voltam.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.23. 22:40:47

@S.N.E./Csak Így:

Ehhez már csak pár millió ember kéne...:-S

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.23. 22:42:45

@Horizont:

Nem hiszem, hogy hagynának becsődölni.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.23. 22:46:50

@gidabiga:

(Ha ráklikkelsz a "sárga kukac"-ra, legközelebb már tudod, hogy ki mire válaszolt.;-))

gidabiga 2009.03.23. 22:47:02

Mj,

hány válaszod van még? :)))

gidabiga 2009.03.23. 22:47:51

@Mj:

ezt nem tudtam :D
kösz.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.23. 22:51:09

@Gerusz:

Khm, egyrészt volt már történész miniszterelnökünk, másrészt volt már olyan közgazdász miniszterünk, akit soha nem kívánnék vissza.;-) Igazából nem a miniszterelnöknek kéne elsősorban közgázhoz érteni, hanem a minisztereinek, vagy még inkább az államtitkároknak... Főleg, ha Fletó továbbra is irányítani akar.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.23. 22:54:21

@gidabiga:

Nincs mit, végülis még csak pár hónapja működik a "Válasz erre" funkció.;-)

gidabiga 2009.03.23. 22:54:36

@Mj:

de bírom a kitartásodat :D

gidabiga 2009.03.23. 22:56:03

@Mj:

azt azért nem szerettem eddig, mert zavart, hogy nem tudom, mire jön a reagálás.
ilyen mélységekbe nem mentem bele, hogy ráklikkeljek a kukacra :D

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.23. 22:56:57

@gidabiga:

Inkább mindenre reagáló, grafomán típusként jellemezném magam.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.23. 22:57:32

@gidabiga:

Pedig nem kell félni a kukactól, nem bánt.;-)

gidabiga 2009.03.23. 23:01:09

@Mj:

hát, amíg kicsi és nem pók, addig nem :D

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.23. 23:16:40

@gidabiga:

Miért, félsz a nagy kukactól, vagy arachnofóbiád van?:)

gidabiga 2009.03.23. 23:21:47

@Mj:
pókiszony.
meg minden, aminek több, mint 4 lába van és kevesebb, mint 2 :D

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.23. 23:26:52

@gidabiga:

Szegény féllábú emberek, delfinek, katicabogarak és lepkék.:) Én gyerekkoromban imádtam a bogarakkal foglalkozni, de ma már nem nézem jó szemmel, ha bogarak mászkálnak a lakásban.:-/ (Megölni mondjuk így sem szeretem őket, inkább rábízom másra...)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.23. 23:52:55

@gidabiga:

De akkor a háromlábú szék nem gond.;-)

kulalak 2009.03.24. 00:15:05

Glazt a hunyo. Vagy kakukktojas, vagy a felrevezeto harmadik, hogy demokratikusan valasszak meg azt akit ELEVE akartak. Szegeny, remeljuk telefonaltak neki, hogy babnak kell. Olyan huzogatosnak, madzaggal a hataban.

Ezt ejteni kell de surgosen. Vissza a fo kerdeshez. Ha Suranyi lesz mennyire lesz a hazug arnyekaban. Ha mas miniszterek lesznek ketoldalrol kapja majd a huzatot? Aztan lemond, hogy a kozt.elnoke legyen a labda a valasztaskiirasrol?

süti beállítások módosítása