Skip to content


       Szűrés lista

Szanyi-összes

Az őskomcsi Szanyi Tibor 1956. július 13-án született Budapesten. Elvált, két fiú gyermeket nevel.

1974-ben a budapesti Berzsenyi Dániel Gimnázium fizika tagozatán érettségizett. 1975-től az MKKE (Marx Károly Közgazdaságtudományi Egyetem) Kereskedelmi Kar külgazdaság szakos hallgatója, 1980-ban diplomázott, 1988-ban egyetemi doktori címet szerzett. Angol, német, olasz és orosz nyelven beszél. Fordulatos életpályája, a KISZ-től a Magyar Ellenállók és Antifasiszták Szövetséget irányító Nemzeti Tanácson át a Katolikus Izabella Rend parancsnoki keresztjéig a parlament.hu oldalon olvasható.

Személyiségéről komplex képet viszont úgy kaphatunk, ha cselekedeteit nézzük. Fussuk csak át, miket tett/mondott az utóbbi pár hónapban:

2009.02.19., az emlékezetes FN-interjú, amire többen felkapták a fejüket, mert azt találta mondani, hogy:

"Sajnos gyenge a pénzügyi felügyeletünk, miközben már rég "bilincsben kellett volna elvinni" a bankárok, brókerek egy részét, különösen a jegybank környékéről. De maga a felügyelet is sáros."...                                                                                           

Mondott persze egyebet is, de az nem kapott akkora nyilvánosságot.

"Ha nem avatkozunk be durván a folyamatokba, akkor még ebben az évben beállhat az államcsőd, és EU-protektorátus alá kerülünk. Bár ha belegondolok, már most is a gyarmatosítás útján haladunk: az IMF mondja meg, mit tehetünk és mit nem."

Természetesen nem bírta ki a Fidesz köpködése nélkül sem:

"Az önkormányzatok döntő többsége a Fidesz kezében van és zajlik a szabadrablás. Olyan pártkasszafeltöltés van, hogy csak na.

Ehhez képest a szocialista Hunvald György került előzetese letartóztatásba. Ő biztos nem a Fidesznek gyűjtött…

Folyamatban lévő ügyről nem nyilatkoznék. Ez inkább egy figyelmeztető lövés a Fidesz által befolyásolt ügyészség részéről, hogy „figyelem szocialisták, darabra lecsukatunk titeket!” Viccből beáldozták persze a szerencsétlen móri fideszes polgármestert, hogy takarózhassanak vele."

2009.04.01.: ellene elkövetett merénylettel, nyilatkozata megmásításával vádolta meg az MTI-t. Persze a pofátlan HírTV rácáfolt......

2009.04.08.: gyönyörű, szívhezszóló írása jelent meg a Népszavában, A válság bal oldala címmel. A végén felveti, hogy jobban járna az ország, ha a száznapos programot megszavazó Fidesz nagykoalícióra lépne az MSZP-vel, s közösen fogadnának el olyan intézkedéseket, amelyek kivezetnek a válságból.

Utópista ember vagy csak óriási sakkjátékos? Nagykoalíció, aztán mindent rá lehetne fogni Viktorra meg Gordonra. Feri pedig jönne jövő tavasszal, mint az ország megmentője.......

2009.04.08: a HVG-ben interjú jelent meg Szanyival, érdemes elolvasni. Kedvcsinálóként annyit, hogy ha rajta múlna, már lenne pót-vizitdíj:

"Nekem erre nézve van egy elgondolásom, melyet a népszavazás ellenére meg lehetne valósítani, és ez az ún. „kártyaellenőrzési díj”, amit nemcsak a rendelőkben, de a gyógyszertárakban is fel lehetne számítani a biztosítottaknak."

És persze bízik a 2010-es győzelemben, meg a nyugdíjasokban....

"Én még bízom benne, hogy a magyar választók 2010-ben kormányon tartanak bennünket. A választási csata még tisztességgel megnyerhető, ha jól politizálunk a nyugdíjasokkal is. Hogy mást ne mondjak, 200 ezer forintban szabnám meg a nyugdíj maximumát."

Nem hülye a faszi, egyáltalán nem...Csak szemét. Azt, hogy mérhetetlenül bunkó is, múlt kedden bizonyította be, mikor Bajnait megválasztotta az országgyűlés.

Történt ugyanis, hogy Sólyom a maga megszokott szociutáló módján nyomott egy kis fricskát az elvtársaknak: nem ment oda Bajnaihoz gratulálni, hanem inkább odakérette magához. Apró dolog, csak egy gesztus, rá lehet fogni, hogy etikett meg blablabla, de a kéznemfogósat ismerve ez egy finom, udvarias véleménykifejezés volt a részéről.

Nos, a post főszereplőjének, Szanyinak is megvolt a véleménye egyből, ki is mondta izibe, olyan ami a szívén, az a száján jelleggel kitört belőle : " Ezt a parasztot!"

Csak így egyszerűen. Persze ez így önmagában semmi lenne, mert szerintem mindenkivel előfordul, hogy a méreg felülírja a tiszteletet/szeretetet. Most rögtön tegye fel a legügyesebb billentyűnyomkodó ujját az, aki még nem mondott semmi csúnyát pl. az édesanyjára. Igen, a lehülyézés is beleszámít. Úgy gondolom, max. 2-en vagytok, akik feltartott ujjal olvastok...

A Szanyi-vélemény pikantériáját az adja, hogy nagyon sajnálja, DE fenntartja.

Sólyom szűkszavúan annyit üzent, hogy " A kijelentés a kijelentőt minősíti."

Nos, melyikük szimpatikusabb?

Címkék: politika pofátlan

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr251078912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Virág et. 2009.04.22. 11:08:07

Szanyi egy bunkó, mindig is az volt. Nagy a szája, összevissza beszél és faragatlan.

De ez:

"Történt ugyanis, hogy Sólyom a maga megszokott szociutáló módján nyomott egy kis fricskát az elvtársaknak: nem ment oda Bajnaihoz gratulálni, hanem inkább odakérette magához. Apró dolog, csak egy gesztus, rá lehet fogni, hogy etikett meg blablabla, de a kéznemfogósat ismerve ez egy finom, udvarias véleménykifejezés volt a részéről."

Ezt inkább nem minősíteném. Pártpolitikai véleménye, "fricskája" legyen Sólyom László ex-alkotmányjogásznak. Sólyom László államfőnek meg inkább ne. Hivatali ideje alatt legalábbis.

Ez a sokadik hülyesége a Sólyomnak, aki elfelejti, hogy neki valahol az ország egységét kéne képviselnie, amibe a Kapcsolatos nyugdíjasok is beleértendők. Ha ez neki nem tetszik, elveivel ellentmond, akkor nem kellett volna elvállalni a közt elnöki felkérést.

Biztos talált volna neki egyéb pozíciót a Fidesz. Pl az Európai Parlamentben.

szmoker (Homo Trollicus) 2009.04.22. 11:09:06

Ma reggel volt ez a szarkupac valamelyik tévében.

Ilyen öntelt, nagyképű, ki-ha-én-nem faszt rég láttam.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.22. 11:13:12

"Történt ugyanis, hogy Sólyom a maga megszokott szociutáló módján nyomott egy kis fricskát az elvtársaknak: nem ment oda Bajnaihoz gratulálni, hanem inkább odakérette magához."

szerintem az magában tényleg egyfajta parasztság, ettől még szanyi e.t. egy mezei sutyerák, közjogi "méltóságról" nem beszélünk így. és nem azért, mert szeretjük -e SZEMÉLY szerint, vagy sem, hanem a TISZTSÉG miatt. Igen, ennek ellentmond, hogy Böszmanról milyen szép dolgok hangzottak el eddig, de az vis maior :)))

Emiatt nem helyeslem, hogy Sólyom nem ment le gratulálni. Ez megint egyfajta politikai állásfoglalás volt a részéről, pedig a Köztársasági Elnöknek éppen a "nemzet egységének megteremtése" lenne az egyik feladata.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.22. 11:15:52

@Virág et.: kapdtebe :))) túl sokáig gépeltem, nem megelőztél?! asszem most sorsközösséget vállalhatok veled, mert minnyá kapunk hideget-meleget :)))

Jim Raynor 2009.04.22. 11:16:21

"És persze bízik a 2010-es győzelemben, meg a nyugdíjasokban...."

pont ő, akit kaccsolaton lassan már jobban utálnak, mint patásördögöt :D :D az állatja meg képes volt beregelni fletó blogjára.......

@Virág et.: tudtommal a közt. elnök a protokoll szrint magasabb pozíció, mint a min el., akkor mi a probléma? szíve-joga, hogy ne menjen oda, főleg amennyit ezek a derék komcsik szopatták (pl a főbíróválasztással)

molaris 2009.04.22. 11:18:49

Csak egy szerény észrevétel:trágárul is perfekt!::))

Plutonic 2009.04.22. 11:21:47

Tulajdonképpen megértem a parasztozást is az első méregben.
Az utána következő fenntartást is alkalmasint, bár nem vall túl kifinomult politikusra.
De Sólyom igazán elegáns volt és gratula neki! :)

molaris 2009.04.22. 11:22:24

@Seduxen: @Virág et.:
Gondolom, hogy a protokollfőnöke szólt volna , ha ezt nem tehette volna meg.
Akkor meg minek ezen rugózni????

Virág et. 2009.04.22. 11:27:29

@Jim Raynor: @molaris:

Mert a protokoll ezt kívánja, mert a korábbi közt elnökök is odamentek és gratuláltak. Viktornak is.

Ez pontosan olyan dolog, mint a kéz-nem-fogósdi. Újabban nagyon divatos. Akinek elvi gondjai vannak a munkájával, az változtasson.

molaris 2009.04.22. 11:27:36

Csak egy példa. Hmvhelyen voltam katona. Ott egy politikai karrierista volt az ezrpk. A tartalék zlj. pk.- ja egy katonás őrgy. Amikor az ezrpk. lelátogatott hátra, "Apa" leverette vele az 5 keményet, mert mint helyőrség kommendánsnak kijárt.
László László ritkán is járt arra!

molaris 2009.04.22. 11:28:40

@Virág et.:
Azért írtam, amit, mert nem vagyok protokoll szakértő.

Eltiron72 · http://haragszom.blog.hu/ 2009.04.22. 11:31:09

ANNYIRA bírom, amikor bölcs kommentelők kioktatják a közt. elnököt a saját jogairól/kötelességeiről... :)

Gerusz · http://gerusz.blogspot.com 2009.04.22. 11:31:22

Lehet, hogy Szanyi nem hülye, csak senki nem érti a humorát? :-) MSZP-Fidesz összefogás? 2010-es MSZP-győzelem? Szóval ez vagy viccel, vagy muszájdzsekit neki!

Geza 2009.04.22. 11:32:25

Szanyi egy nagyszájú surmó, aki viszont jól jellemezte az ország gazdasági helyzetét és kimondta az önállóságunk hiányát.
Sólyom meg egy etikettet betartó öregúr, aki viszont két szalmaszálat se volt képes az ország érdekében keresztbe tenni és mindig arra fordul, amerre a politika szellője susogni látszik.
Szanyi egy maszopos, aki tevőlegesen és/vagy passzivitásával maga is erősen hozzájárult az általa is felismert helyzet kialakulásához.
Sólyom még alkotmánybíró idejében tevőlegesen és/vagy passzivitásával maga is erősen hozzájárult a Szanyi által jellemzett helyzet kialakulásához.

A mocskos áruló tolvajbandából melyiket szeressem: a nagyszájút vagy a finomkodót?

Konstruktív megoldásom lenne: elzavarni mindkettőt a fenébe, közhivataltól egy életre eltiltva.
(Destruktív megoldás is van: az egyiket kék-fehérre, a másikat piros-feketére festeni és öltöztetni, aztán berakni őket egy fradi-vasas meccsre a lelátóra...)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.22. 11:34:51

@molaris: én nem rugózok ezen, csak nem értek egyet a posttal, mert ez nem "fricska". szerintem.

függetlenül attól, hogy mi a véleménye Gordonkáról, az egész maszopról, ennyi igazán belefért volna.

Beer Ninja 2009.04.22. 11:37:02

Attól, hogy Sólyom László a nemzet egységét képviseli, még nem kell leszaratnia a fejét a kommcsikkal, és közben értelmesen néznie a kamerákba. Szerintem jól csinálta, amit csinált, nem látok kifogásolhatót benne. Biztos az én szélsőjobbos elmeállapotom az oka.

Grafithuszar 2009.04.22. 11:37:27

Egyébként semmi extra nincs abban hogy nem sólyom ment, le. Tegnap pont erről beszélt egy protokoll szakértő a mokkában (sajnos nem emlkészek a nevére, anno ő volt a Horn és az Orbán kormány protokoll szakértője is, szóval nem lehet elfogultsággal vádolni). Ugyanis Sólyom a magasabbb méltóság, mert ő az államfő, Bajnai pedig csak a miniszterelnök.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.22. 11:37:48

@Geza: "Destruktív megoldás is van: az egyiket kék-fehérre, a másikat piros-feketére festeni és öltöztetni, aztán berakni őket egy fradi-vasas meccsre a lelátóra...)"

Nem-nem! MINDKETTŐT LILA-FEHÉRBE, oszt hadd szóljon :))

Ugye Combi?? Lilaaaa-majmooooook :)))

rolika 2009.04.22. 11:37:48

akár a napi degenerált rovatba is mehetett volna ez a fosbuborék :-)


"a méreg felülírja a tiszteletet/szeretetet"

ezek az érzések teljességgel összeegyeztethetetlenek a balliberális létezéssel

Virág et. 2009.04.22. 11:39:19

@Eltiron72: Azt oktatjuk ki, aki rászolgált. Ha köztársasági elnök az illető akkor azt, ha utcaseprő, akkor meg azt.

Vagy úgy gondolod, hogy az állami tisztségek viselőit nem illetheti kritika? Mióta?

martonx 2009.04.22. 11:40:13

Az egész Köztársasági elnökösdire nincs semmi szükség.

Amikor a Köztársasági elnöknek annyi az összes lehetősége, hogy fricskákkal, meg gesztusokkal fejezi ki, ha valami nem tetszik???

Válság van. Vajon mennyibe fájhat nekünk évente a Köztársasági elnök fenntartása? Miért nem lehet összevonni a semennyi jogkörét a miniszterelnökével?

Virág et. 2009.04.22. 11:41:11

Azért érdekes látni a Sólyomot mentegető kommenteket. Ez egy kis ízelítő abból, mi lesz itt 2010 után. Kapcsolat 2? :)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.22. 11:41:53

@Virág et.: bocs, csak a saját nevedben :))) én nem érzem úgy, hogy kioktatás lett volna a részemről. max vélemény.

Virág et. 2009.04.22. 11:43:00

@martonx: Ebben nem értünk egyet. Az elnök szimbólum (kellene, hogy legyen), a miniszterelnök pártpolitikus. Az utóbbit az ország egy része hivatalból nem fogja soha kedvelni, az előbbinek meg pont az lenne a feladata, hogy mindenki legalábbis tisztelje.

Sólyom évek óta lelkesen dolgozik ennek a tiszteletnek a lebontásán.

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2009.04.22. 11:43:06

szerintem Szanyiról van tbg videóriportja a non plus ultra. mond valamit, rákérdeznek, erre megpróbál kibújni, hogy nem is azt mondta. terelőgép.

itt a videó
files.indavideo.hu/player/gup.swf?vID=18794e03e0

Geza 2009.04.22. 11:43:13

@Seduxen:
"MINDKETTŐT LILA-FEHÉRBE, oszt hadd szóljon"
Juj :). Akkor már inkább 'Allah b*ssza meg, a szeretőm hullájánál hagytam a heroint' feliratot a nyakukba és fel velük az első iráni gépre...

Virág et. 2009.04.22. 11:43:59

@Seduxen: Már csak azért is nehezen lehetett volna kioktatás, mert kétlem, hogy Sólyom László olvasná a Vastagbőrt.

Ha mégis, akkor ezúton is elnézést kérek tőle.

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2009.04.22. 11:45:21

sajna elromlott a fogalmazógép. szóval Szanyiról tbg riportja a non plus ultra.

Virág et. 2009.04.22. 11:48:40

@Grafithuszar:

www.parlament.hu/naplo36/006/n006_009.htm

"Az esküszöveg aláírása után dr. Orbán Viktor miniszterelnöki helyéhez megy. - A megválasztott miniszterelnöknek elsõként gratulálnak: Göncz Árpád, dr. Torgyán József, dr. Kövér László..."

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.22. 11:50:16

@Geza: hát nem tudom melyiknél lenne nagyobb esély a túlélésre. asszem az iráni-kirándulásnál :)))

@Virág et.: ki tudja ki és mit olvas ittend...

Itt jegyezném meg, hogy a közt.elnök hatáskörébe tartozó tisztségek jelölése során alkalmazott gyakorlata is inkább óvodai "civódásra" emlékeztet, amiben neki is van felelőssége, igaz, a t. kormánypártnak azért több. ott meg ők játszák a sértődött tizenévest... holott nem értem, hogy egy FÜGGETLEN hatalmi ág vezetőjének jelölését/kinvezését miért kellene pártpolitikai egyeztetésnek megelőznie...

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.04.22. 11:53:30

A paraszt egy foglalkozás. Csak a tetves, büdös kommenisták csináltak belőle szitokszót

derelyegrádi szellem 2009.04.22. 11:55:45

Szanyitól talán az volt a leggusztusosabb, amikor 2002-ben Orbán feleségének (Lévai Anikó)az "elléseiről" értekezett az interneten.

Plutonic 2009.04.22. 11:58:53

@Geza: NEM!!!! Inkább engem küldjenek Iránba, de felirat nélkül! :)))
Mondjuk ezzel a felirattal sem lenne ott semmi baja senkinek.
Csak nem fogják tisztelni.

kill004 2009.04.22. 12:06:19

@Őrnagy Őrnagy: Pontosan. Ha lehetne, inkább a bunkót, tahót kellene használni.

www.youtube.com/watch?v=IvBVXXwRkzI

derelyegrádi szellem 2009.04.22. 12:09:08

@Őrnagy Őrnagy:

Így van. Szanyi arra sem méltó, hogy egy rendes dolgos parasztember a csizmáját betörölje. De nem baj, paritásos alapon majd ha képviselő leszek "ez mekkora egy cigány" kitétellel minősítem Szanyit, vagy bármelyik másikat. Aztán majd sajnálom, de fenntartom.

@Virág et.:

Én lementem volna. Neki egyébként ilyen kötelessége nincs előírva, de ettől én lementem volna és gratuláltam volna, mert nem tartom helyesnek eljárását.
Milyen "tiszteletre" gondolsz, amit Gönz Árpád "épített fel" ezen a poszton?

Felelevenítsek egy két (mostaninál sokkal durvább) esetet regnálásból? Ugye nem kell.

Maximio 2009.04.22. 12:26:24

@derelyegrádi szellem:
Ha Virág et nem is igényli, én szívesen venném, ha Gönczről mesélnél valamit. Kis csíra voltam még akkor, nekem Árpi bácsiként maradt meg.

misikeh[jogsértő módon félelmet keltve fotózott] ( · http://video.google.com/videoplay?docid=-8266131592631747056&hl=en 2009.04.22. 12:33:07

@Virág et.:
bizony-bizony...
_A _megválasztott_miniszterelnöknek_...
Érzed a hangyabokányi különbséget a két helyzet közt?

Plutonic 2009.04.22. 12:33:39

Na gyerekek, kaptam egy álláslehetőséget és átadom mindenkinek! :)))

"Az Internetes Demokrácia Pártja (IDE)
a világon elsőként
:
1.
Sorsolással választja ki a képviselőit
, így akár Te is lehetsz uniós képviselő, ha jelentkezel! Kétnaponta sorsolás, még 40
hely kiadó a listán!
2. Ha a pártnak sikerül legalább egy európai parlamenti képviselői helyet elnyernie,
akkor azt úgy tölti be, hogy a képviselői egy-egy hónap után sorban lemondanak. Így
öt év alatt hatvanan válthatják egymást Brüsszelben
, a vele járó havi egymillió forintos fizetéssel együtt.
3. Az IDE képviselői
úgy szavaznak majd az Európai Parlamentben, ahogyan arra az internetes közösség
felhatalmazást ad számukra
. Tehát mindig közösen döntjük el, hogy egy adott kérdésben milyen álláspontja legyen
a képviselőnknek. A Te véleményednek így mindig súlya van!
Kérjük, támogasd az Internetes Demokrácia Pártját (IDE), és
add nekünk a kopogtató céduládat
!
www.ide-oda.hu/
www.ide-oda.hu
IDE kell küldeni a kopogtató cédulákat
: 3201 Gyöngyös, Pf. 157.
ui.: Bocsánat a tegezésért, de az internetes világban inkább ez az elfogadott -- a
többség legalábbis emellett szavazott.
Elnézést, ha levelünkkel zavartunk! Ha egy válaszlevélben kéred, többé nem küldünk
tájékoztatót a kampányunkról.

Kérjük nézd meg a kampányfilmjeinket is!
www.youtube.com/user/ideodakampany www.youtube.com/user/ideodakampany "

Na????? :))))

Eltiron72 · http://haragszom.blog.hu/ 2009.04.22. 12:33:58

@martonx: És mondjuk nevezzük ki egyben az AB elnökének is+legyen ő a belügyminiszter is egyben. Ja, és ő vezesse a nemzeti bankot is.
Aztán meg basszuk a fejére a Szent Koronát és hagyjuk ezt a fsz demokráciát a sunyiba.

Eltiron72 · http://haragszom.blog.hu/ 2009.04.22. 12:36:13

Persze, tudom, hogy ez nem érv, de lehetne Szili Katalin is.

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.04.22. 12:37:36

Az előző frissítésnél volt adminfelületem a bloghoz. muhaha :ASDASD:ASD:

Fasza ez a blogmotor :D

Combi a ballibes Ferkófan 2009.04.22. 12:38:11

Mi a picsát keresett egy vérkomcsi a katolikus faszomtuggya élén?
"Természetesen nem bírta ki a Fidesz köpködése nélkül sem:"
Mindig is tudtam és hangoztattam, hogy zero a patás szekerét tolja.
Nos, melyikük szimpatikusabb?
Egyik se. Dunába mindkettővel :)

Redcap 2009.04.22. 12:38:27

Csípem én ezt a Sólyom Lacit, na...

Tündér_Lala 2009.04.22. 12:39:41

Más az az eset, amikor a köztársasági elnök jelöli a ME-öt. Itt konstruktív bizalmatlansági indítvány után, az gyakorlatilag az elődje határozta meg, hogy ki legyen az utód. Így jogos, hogy az új ME-öt bemutatsák a KE-nek, ami után a KE gratulál az új tisztsághez.
@derelyegrádi szellem: Gönz egyébként tényleg sokkal durvább dolgokat produkált és én különösen visszatetszőnek éreztem, ahogy eljátszotta a nemzet nagypapiját.Nagyon nem szerettem.

Virág et. 2009.04.22. 12:47:26

@misikeh: Miért szerinted Bajnait a gólya hozta? Én úgy tudom, hogy a Parlament választotta.

Tudod, négyévente nem miniszterelnököt, hanem országgyűlést választunk ám. Viktort sem te választottad meg 98-ban, hanem az országgyűlés akkori többsége.

Nagyon nem mindegy.

@derelyegrádi szellem:

A fenti példám a protokollról és a szokásokról szólt. Egyébként Göncznek is voltak meredek húzásai, meg Mádlnak is, de Sólyom eddig messze a legmegosztóbb közt elnök.

Tündér_Lala 2009.04.22. 12:49:25

Szanyi egyébként nem vérhülye, mint az előző postban szereplő Török. Ő pártjának hű katonája.
A párt pedig olyan amilyen és jellemzi az egyént, hogy ki állt be közéjük és ki tart ki mellettük.

Eltiron72 · http://haragszom.blog.hu/ 2009.04.22. 12:55:15

Persze, tudom, hogy ez nem érv, de lehetne Szili Katalin is.

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.04.22. 12:55:37

@laspalmas: még a szerzők közt vagy... :ASD:ASD:ASD..és még az IP-dről tudod látogatni az oldalt :ASD:

Amúgy meg nem olyan vagyok ;)

Eltiron72 · http://haragszom.blog.hu/ 2009.04.22. 12:57:59

@Jancsibohóc /Lámpavas olcsón határidőre/: Nekem randomszerűen küldi a kommentjeimet, és időnként nem engedi, hogy hozzáférjek a saját blogomhoz. Kúl. Ennél már csak az iwiw jobb... :S

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.22. 12:58:03

@Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci: már nem sokáig te "belügyes ártány" :))))

hamarosan újra támad a Kinizsi :)))

Különben is kussojjjá', mi vagyunk a "magyar Arsenal", legalább is, ami az afro-amerikai játékosok MENNYISÉGÉT illeti :)

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.04.22. 12:58:26

:AS:ASD:A:SD és megint:

Kimoderálom a kommentet.
*A kommentek csak az oldal újratöltése után tűnnek el.
A kommentezőt nem tiltom ki.
Megjegyzés:

valami gixer van itten' :D

martonx 2009.04.22. 12:59:57

@Őrnagy Őrnagy: Hehe, meg azok akik a városban autóban ülve 50-es tempónál szédülnek a betonon.

Félreértések elkerülése végett semmi bajom a parasztokkal, éltem kis faluban is. Bajom akkor van velük, amikor autóba ülnek, és egy város felé tartanak.

Mekkora élmény volt, amikor egy hétig szabadságon voltam otthon a faluban, majd egy hét múlva visszajöttem a városba. Totál le voltam lassulva. Azóta megértem a parasztok autóvezetését, de tolerálni sajnos akkor sem tudom. :-(

jozicsenko 2009.04.22. 13:00:54

hi!

néztem a kisfilmet
files.indavideo.hu/player/gup.swf?vID=18794e03e0

vajon miért van az, hogy simán kiirják
mszp
fidesz

de Horn Gábor mellett:

SzDSz, a liberális párt

? :-))

martonx 2009.04.22. 13:01:57

@Virág et.: Oké, akkor szüntessük meg a KE-t, és tiszteljük egymást inkább. Vegyünk példát USA-ról. Ők kit tisztelnek, ha nincs KE-jük? Se királyuk.
Azt a pénzt meg, amit megspórolunk a KE megszüntetésén, használjuk fel értelmesen.

misikeh[jogsértő módon félelmet keltve fotózott] ( · http://video.google.com/videoplay?docid=-8266131592631747056&hl=en 2009.04.22. 13:04:10

@Virág et.:
Taníts mester. Taníts arra, hogy hogyan kell a nyúlfarknyi kommentre - aminek a lényege imho érthető - logikailag megfelelő választ adni, ami teljes mértékben 'adekvát'.

"Bajnait nem a gólya hozta."
Nem hát, hanem Gyurcsány valamint a két törpe, akik max. választási csalással jutnak be az EP-be ill. az Országgyűlésbe.

"Viktort sem te választottad meg 98-ban..."
Így van, akkor nem szavaztam, lakóhelyemtől távol voltam. Viktor is, majd Ferenc is (bár az évszázad hazugságával) a választók többsége által felhatalmazott politikai csoportosulás jelöltje volt. Gordon meg egy szánalmas és tragikus komédia végeredménye.
"Nagyon nem mindegy"
Nem bizony.

Combi a ballibes Ferkófan 2009.04.22. 13:04:17

@Seduxen: Majd kiestek újra, mikor a gyapotszedő kapusotoknak 5öt vág Kabát Peti :)

martonx 2009.04.22. 13:04:57

@Seduxen: Szerintem sajnos eleve nincs olyan (legalábbis itt Magyarországon), hogy FÜGGETLEN.
Lássuk be, már maga a köztársasági elnök sem független, soha nem is volt az.
Talán akkor lehetne független az egész hóbelevanc, ha közvetlenül a nép választaná meg a KE-t, és annak nem is kellene a pártokkal egyeztetnie, szavaztatnia a jelöltjeiről.
Amíg a pártok választanak KE-t, és a pártok szavaznak a KE jelöltjeiről, addig adtunk a szarnak egy pofont.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.22. 13:07:28

@martonx: én itt a független HATALMI ágról beszéltem. úgy mint az IGAZSÁGSZOLGÁLTATÁS. Tudom, hogy egy maszlag, de legalább az illúzió maradna má' meg :)))

@Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci: kabát peti, bazze... wehehehehe... ez kb a NAP poénja...

"Lila állatok, diszidáljatok!"

martonx 2009.04.22. 13:07:53

@Maximio: Árpi bácsi, a büdös kommunista. Még ha 56-ról kering is néhány ellentmondásos történet :-)

@Eltiron72: Lehet nem is lenne hülyeség. A mostani alkotmányos diktatúra csődjét elnézve ki lehetne próbálni valami mást is :-)

Jim Raynor 2009.04.22. 13:08:05

@Seduxen:

mint Arsenal drukker, kikérem magamnak mind az összehasonlítást, mind a rasszista felhangot! :D :D

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.22. 13:09:12

@martonx: JOGI értelemben VAN köztársasági elnökük az amcsiknak. Barack Obama. Tekintve, hogy prezidenciális köztársaság a berendezkedése annak a kuplerájnak :)))

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.04.22. 13:09:52

Add mit már egy előttem szóló felidézte mit műveltek a szocik pusztán pártpolitikai alapon a főbíró választással (nem tetszik az ev'tásaknak hogy nem ők mondják meg hogy ki üljön abba székbe mi??), de tulajdonképpen az utóbbi években az összes sólyom által kijelölt tisztséggel szinte így jártak el.
Sólyom kifejezte mit gondol erről az egész cirkuszról ami volt a min.elnök jelölés körül.
Sólyom volt az akinek fletó saját kezüleg nyújtott át egy gyakorlatilag propaganda hazugságot tartalmazó könyvecskét, füzetecskét az ország állapotáról 2006-os választások előtt.
Szerintem pont az hogy Sólyom nem politikai döntéseket hoz, hanem ő képviseli amit a többség gondol. Az hogy ez gyakorlatilag egybevág az ellenzék mondandójával sok helyen, hát ha ilyen szarul kormányzó tehetségtelen banda van vezető pozicíóban akkor ugyan mit mondhatna????

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.22. 13:12:01

@Jim Raynor: Arsenal-drukker??? Atyaég...

YNWA !!! Kizárólag :)))

Különben mi volt a rasszizmus?? 'Afro-amerikait' írtam...

martonx 2009.04.22. 13:12:17

@Seduxen: Talán ideje lenne választanunk. A gyakorlathoz próbáljuk meg közelíteni az elméletet, vagy az elmélethez a gyakorlatot.
Én az előbbit választottam, a KE szerepének megszüntetésével.
Persze sokkal szebb lenne ha az utóbbi sikerülne, de sajnos ilyen világban élünk, és emberek vagyunk.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.04.22. 13:13:27

Ja szanyi tényleg tahó, de egy két megnyilatkozás néha olyan mintha ha a nagy szoci kupac szart félreseperve találnál alatta egy 100-ast:)
Egyébként meg miket írogatok össze vissza:)

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.04.22. 13:16:02

@DexterMorgan78/Séfbácsi:
Nem ment le kezet fogni?? Ki nem szarja le. Őt meg gyakorlatilag folyamatosan pofánköpik minden egyes alkalommal amikor lehet.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.22. 13:19:47

You'll never walk alone !!!

A 'pool "Himnusza"... Anyám, ez az általános műveltség része, Teeee "bérkommentelő" :))))

Virág et. 2009.04.22. 13:20:58

@misikeh: Erre tartanak iskolákat. Ahol meg lehet tanulni olvasni és szövegérteni is pl.

Kiemelted a parlamenti naplóból, hogy bezony Viktort választották és az mát mennyivel másabb, mint most. Hát nem másabb. Mert Viktort is az országgyűlés választotta, meg Bajnait is. Meg a szemét Gyurcsányt is.

Hogy kiből, milyen megfontolásból lesz miniszterelnök(jelölt), abba belemehetünk, de viszonylag kevés ember jut el ide kemény munkával. Általában kevés ember születik miniszterelnök-jelöltnek, a többségét úgy teszik meg azzá. A párt(ok), amiket képvisel. Pl. Viktort 2010-ben a Fidesz meg a KDNP fogja majd a Parlament előtt.

Amúgy meg minek szólsz hozzám, ha zavar ha válaszolok?

Jim Raynor 2009.04.22. 13:32:17

@Seduxen:

hát így rövítve még nem hallottam.....jó hogy nem már WMCA vazzeg..... :D :D

Combi a ballibes Ferkófan 2009.04.22. 13:37:07

@Seduxen: Mi benne a nap poénja? :) Ő a házi gólkirály 10 góllal. Fradi mikor is lőtt utoljára gólt nb1-ben? :)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.22. 13:39:52

@Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci: húúúh, házi gólkirály a színvonalas nb1-ben? tyűűűű... hova szarjak??? :))))

Eltiron72 · http://haragszom.blog.hu/ 2009.04.22. 13:40:44

@Seduxen: Így van; nekük miniszterelnökük nincs(mázlisták).

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.22. 13:42:30

@martonx:

"Válság van. Vajon mennyibe fájhat nekünk évente a Köztársasági elnök fenntartása? Miért nem lehet összevonni a semennyi jogkörét a miniszterelnökével?"

Válság van. Vajon mennyibe fájhat nekünk négyévente az országgyűlési választások lebonyolítása? Miért nem lehet diktátort kinevezni összevont jogkörökkel?
Amúgy no comment...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.22. 13:43:24

@Virág et.:

És még mindig a legnépszerűbb, ki érti ezt?:)

mind2 (törölt) 2009.04.22. 13:43:53

Hy !
És a beiktatáskor hol is voltak a történelmi zászlók ?
Már csak azok hiánya miatt is így viselkedtem volna vele. Nem volt még a Sólyomnak olyan jogköre, aminek gyakorlásában a szocik meg nem akadályozták volna, ami egyúttal ismételt és folyamatos lealázását is jelenti.
A Gönz papáról meg ne is beszéljünk. A " nemzet nagypapája " szerepben tetszelgő, megosztó és vérliberális elnök volt, aki a szadesszal való " szerelmét " le sem tagadhatta volna és nem is tagadta.
Nála már csak a másik 56 - os díszpinty a Mécs Imre színeváltása hányingerkeltőbb.
A Szanyi meg olyan mint egy csúszómászó. Minden tekintetben.

pógárjenő 2009.04.22. 13:44:35

Höhö...... nekem az teccet mikó a patásnak az asszonyát elleni vélte, sírbunkó......

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.22. 13:46:45

@Plutonic:

Erről hallottam már, de nem jósolok nekik nagy jövőt.:P

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.04.22. 13:47:13

@pógárjenő:
de csak miután úgy megverte 2002-ben hogy eltört az állkapcsa....no comment, szanyi paraszt vagy (elnézést minden földművelésből élő embertől)

derelyegrádi szellem 2009.04.22. 13:47:45

@Virág et.:

Hát ezt így nem állítanám. Sólyom legalább nyílt alkotmánysértésig nem ment el, mint Göncz, mikor nem tetszett neki (pontosabban az Szdzs-nek) a köztv ügyében hozott döntés (elnökök, valamint alelnökök ügye), így azt az Alkotmányt megsértve nem írta azt alá. Mert csak.

Meg hát ne felejtsük el azon akcióját sem, mikor is a Magyar Köztársaság elnökeként interjút adott a Stampának 1993-ban. A cíkk címe: Ajuta Europa (Segíts Európa) Témája: az akkori MDF vezette kurzus amellett, hogy egyébként sem demokratikus rendkívüli állapot kihírdetését tervezi, nem írja ki a választásokat 1994-ben, hogy ne kelljen átadni hatalmat.

Igazad lehet, ezekhez képest, hogy nem ment le Sólyom Bajnaihoz (amivel hangsúlyozom nem értek egyet, én lementem volna) egy nagyon durva dolog....Így lehet, ez a madárnevű fideszes a legdurvább megosztó.

Virág et. 2009.04.22. 13:47:59

@Mj: Ebben a mezőnyben nem nagy kunszt. :)

Jim Raynor 2009.04.22. 13:47:59

@Seduxen:

LOL village people szám nincs meg??? vááájemsziéj..... :D

egyébként az NB II Keleti csoportjából inkább ne szarj sehova....... :D :D :D

mind2 (törölt) 2009.04.22. 13:48:52

@pógárjenő: arra - is - emlékszem.... felháborító, és undorító viselkedés.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.22. 13:49:29

@Eltiron72: ez is egy megközelítés :))))

mondjuk van benne igazság...

@Mj: nosza, én ezt támogatom. idestova 20 éve játszuk ezt a demokráciának nevezett játékot, nem jött be. ki lehetne próbálni valami újat. bár ebben a nyomorult országban még egy normális katonai junta is elképzelhetetlen...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.22. 13:50:45

@martonx:

Szüntessük meg a házelnöki, a legfőbb bírói, az alkotmánybírói és a legfőbb ügyészi tisztségeket is, mert miért ne, tök hülyeség, hogy kitalálták.

Virág et. 2009.04.22. 13:50:50

@derelyegrádi szellem: Na ezek közül minimum az utóbbit mások egész másképp látták ... De azért érdekes volt a te perspektívádból figyelni a dolgokat.

Sólyomnak ez csak egy - nem is a legnagyobb - protokoll-sértése volt. Számtalan hasonló előzte ezt meg, nem is beszélve arról, amit Seduxen már említett, hogy sajátosan értelmezi a jelölési jogot.

Jim Raynor 2009.04.22. 13:51:35

@Eltiron72:

jó elbasztam, én állat, lehet fikázni :D

Virág et. 2009.04.22. 13:54:34

Mielőtt valaki félreérti, én nem tartom rossz vagy alkalmatlan elnöknek Sólyomot. De azért ne gratuláljunk már neki (sem) a pozícióval összeegyeztethetetlen protokollsértésekhez.

mind2 (törölt) 2009.04.22. 13:54:35

@derelyegrádi szellem: a nyugatra való kibeszélés és " árulkodás " liberális sajátosság. És miközben ezt gyakorolják nem számít sem nemzeti érdek, sem egy ország megítélése... sem semmi. Csak a dezinformáció. 20 éve.:(

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.22. 13:54:45

@martonx:

Ennek fényében ismét javaslom előző kommentem iránymutatását.:P Egyébként Sólyom Lászlót a Védegylet fedezte föl.;-)

Combi a ballibes Ferkófan 2009.04.22. 13:57:07

@Seduxen: Majd a megye 3-ba, ha távozik az angol befektető és megint csődbe megy a csodálatos ződfehér gárda :)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.22. 13:59:41

@Virág et.:

Arról nem ő tehet, hogy milyen a mezőny.:P

derelyegrádi szellem 2009.04.22. 13:59:41

@Virág et.:

Másképp olvasták az újságot?

Kik, mikor és milyen érvrendszer "látták" másképp?

Esetleg valakik igazolták az állítások valóságát?

Szerinted melyik volt legnagyobb protokoll sértése Sólyomnak, de különösen amelyik felér egy alkotmánysértéssel?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.22. 14:00:59

@Seduxen:

Soha nem szeretném elhagyni a hazámat, de ha széljobber diktatúra lenne, akkor azért mennék, ha szélballer lenne, akkor meg azért.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.22. 14:02:32

@Virág et.:

Bárcsak ott tartanánk, hogy a legnagyobb problémánk a köztársasági elnök protokollsértése legyen. Szerintem amúgy protokollsértés a történelmi zászlók kiikatása is.

Virág et. 2009.04.22. 14:05:50

@derelyegrádi szellem: Olvasd át az akkori cikkeket, némiképp árnyékolják a problémát. Nem tudom, hogy interneten fellelhetőek-e ezek a régi cikkek.

A számok viszont nem hazudnak, akkoriban Gönczöt jobban elfogadta az ország, egységesebb volt a támogatottsága. Igazából ő a legtámogatottabb magyar köztársasági elnök a rendszerváltás óta.

Bár ebben valószínűleg szerepet játszott az akkori kevésbé ellenséges közéleti légkör is. :(

Combi a ballibes Ferkófan 2009.04.22. 14:05:54

@Mj: Akkor 2010-ben költözhecc mer jön a náczi patás :)

pógárjenő 2009.04.22. 14:06:04

@Mj: Azért nem akart a "renccerváltáskó" új alkotmányt a madár efftás?

beleszolok 2009.04.22. 14:07:10

Ugyan már. Majd ha lesz olyan minelnökünk, aki országos választáson nyer, akkor megy majd a Sólyom is gratulálni. Ilyen farzsebből kihúzott, koffein mentes miniszterelnök miatt minek rohangáljon? Majd megy az ha akar valamit.

Virág et. 2009.04.22. 14:07:22

@Mj: Itt most ne csak valami udvariatlanságra gondoljunk, mintha marokra fogta volna az asztalnál a süteményes villát. Ezek tudatos és szándékos protokollsértések, amelyek mögött politikai véleménynyilvánítás áll.

És ez nem helyes.

pógárjenő 2009.04.22. 14:07:25

@Mj: Látom félsz a szelektű, ne egyé' babot meg pityókát!

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.04.22. 14:08:46

@Mj:
De nem kell bemutatni a szoci gondolkodást, olyan mintha írtóznának minden történelmi jelképtől (persze internacionálét azért eléneklik ha valaki berakja nekik), számomra egyik legdebilebb dolog ez a gyurcsány féle országtorta aug. 20.-án, de pl. szép hagyomány volt hogy a tisztek a koronára esküdtek fel, az sincs már. fura egy bagázs az biztos. folyton azon nyígnak hogy a jobboldal kisajátítja a nemzeti jelképeket, persze nekik eszükbe sincs használni...

pógárjenő 2009.04.22. 14:08:55

@Mj: Mellesleg nem köll félni a jányok pukiját elviszík a kisegerek állitólag!

more 2009.04.22. 14:10:09

vajon miert szorakoznak velunk 'kozjogi meltosagaink' ilyen kocsog modon, en csak ezt szeretnem tudni. ha solyomnak lett volna ver a pucajaban, mar 2006ban, a nagy igazsagbeszed utan feloszlathatta volna az egesz kocerajt es kiirhatta volna az uj valasztasokat. ellenkezo esetben a nemzet nagypapapja tuti megtette volna...
ehelyett remego hangon kiallt a kamerak ele es beszelt hulyesegeket.

vicc ez az egesz, csak sajnos nem oszinte a mosolyom

derelyegrádi szellem 2009.04.22. 14:19:51

@Virág et.:

Azokra a cikkekre gondolsz, amiket szintén szadeszes/kommancs újságírók írtak, pl bolgár gyuri/avarjani. Jó, majd átolvasom őket! :-)

Nem azokat kell elolvasni bazsod, hanem az EREDETIT! Abban ott van feketén fehéren mit mondott, hisz helyreigazítást nem kért.

Ez jó! Most egy kicsit megmosolyogtalak.

"Igazából ő a legtámogatottabb magyar köztársasági elnök a rendszerváltás óta.

Bár ebben valószínűleg szerepet játszott az akkori kevésbé ellenséges közéleti légkör is. :("

Ja meg az akkor valóban fennálló szinte teljes balliberális médiatúlsúly is, mert ők valóban "támogatták". Nem kicsit, nagyon! :-)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.22. 14:19:52

@Jim Raynor: @Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci: kapjátok be lila majmok! jövőre agyonverünk titeket is, meg a gumicsizmás hurkazabálókat is!!

SÜN!

Ezt üzenem cashteleki pityu mlsz-vezérnek is, te alja féreg!

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.22. 14:24:39

@Virág et.: bocs, de abban (a jelölési-cirkuszban) legalább annyira felelősnek tartom a kormánypártot is (sőt, még JOBBAN), mint Sólyom Lacát.

Amikor kiáll az a nyikhaj kis takony bárándy, és egy szeretethiányos véreb ábrázatával előadja a hülyeségeit, akkor a szar önti el az agyamat...

pógárjenő 2009.04.22. 14:24:49

@more: Hóvégén málé a zsebbe, mobilka korlátlan, audi a segg alatt, esetleg szopcsi asszisztensnő (esete válogatja, ha nem szetey), év végin 80% premcsi, oszt jónapot. SÜN!

Combi a ballibes Ferkófan 2009.04.22. 14:28:53

@more: A közt. elnöknek semmiféle jogköre nincs arra hogy önhatalmúlag feloszlassa a parlamentet.

Virág et. 2009.04.22. 14:28:55

@derelyegrádi szellem: Én az emberekre gondoltam, akiket a közvéleménykutatók megkérdeznek.

Igen, azokra a cikkekre gondoltam. Akkoriban jobboldali újságírás elég gyerekcipőben volt még, nehéz mást találni. Azért azt se feledd el - mielőtt pálcát törsz Göncz felett -, hogy alig pár évvel a rendszerváltás után voltunk, egy nagyon meredek taxisblokáddal és a kapcsolódó kormányzati döntésekkel (tervekkel) a közelmúltban. De elárulok valamit, akkoriban az emberek annyira kiábrándultak már az MDF-ből, hogy az elsöprő szoci győzelmet az ilyen cikkek nem befolyásolták, az borítékolható volt előre.

Kb mint a 98-as kormánybukás.

Combi a ballibes Ferkófan 2009.04.22. 14:32:11

@Seduxen: Kikkel vertek meg minket? Lófejűvel aki lassan a fradiból megy nyugdíjba? :) Meg azzal a pár gyapotszedővel akik tavaly másztak le a fáról? :)
Egyébként játszott a fradi idén nb1-es csapat ellen.
Magyar Kupa 4. forduló: FTC-Szombathelyi Haladás 1-2
Otthon leégni a Haladás ellen? Van még kérdés? :)

Virág et. 2009.04.22. 14:32:47

@Seduxen: Az én véleményem is az, hogy sokszor szándékosan nem szavazták meg Sólyom jelöltjét, pont az egyeztetés hiánya miatt. Ez eléggé gyerekes, ha a jelölttel amúgy más bajuk nincs.

Ennek ellenére egy közt elnökkel szemben - nekem legalábbis - nagyobbak az elvárásaim, mint egy mezei képviselővel szemben. Nagyobb méltóság, nagyobb elvárások.

heima (törölt) 2009.04.22. 14:34:21

hihetetlen h a sok komcsi még mindig nem tudott felnőni Sólyomhoz

more 2009.04.22. 14:35:01

@Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci: rendkivuli allapot kihirdetese? persze, el lehet rajta vitazgatni, h mi szamit rendkivuli allapotnak, de sztem az, h az orszag me-e gyakorlatilag beismero vallomast tesz az elcsalt valasztasokrol, majd ezt kozzeteszi, aminek hatasara honapokig tarto randalirozas kezdodik budapesten, eleg rendkivuli allapotnak szamit...oke, h nem szereztek az emberek fegyvereket es nem tort ki katonai puccs, de a gyurcsok szinte csak ki nem mondta, h csokolom, illegitimek es torvenytelenek vagyunk.

na mind1

derelyegrádi szellem 2009.04.22. 14:40:52

@Virág et.:

Nem azt mondtam hogy befolyásolta, hanem azt hogy megtörtént, és mi(ke)t mondott Göncz a Stampanak.

Nem kell jammerolni, mert az rossz irányba visz.

"és a kapcsolódó kormányzati döntésekkel (tervekkel) a közelmúltban."

Ezekből egy-kettőről felebbenthetnéd a fátylat, mert ilyenekről én nem hallottam. (Már persze Göncz előadásán túl). Erre tényleg kiváncsi vagyok.

De egyet kérek, ne bolgárgyurik legyenek a források (meg ne is Weyer Béla, akik FAZ-nál írt egy véleménycikket, amit itthon már mint "külföldi lapvéleményt" hivatkoztak), mert azok élből legjobb esetben is féligazságoknak szoktak bizonyulni, még gyakrabban meg egyenesen hazugságoknak.

Valami elsődleges forrásból származó konkértumot várnék.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.22. 14:41:54

2. forduló: Vasas-(F)Újpest: 4-2
11. forduló: DVTK-(F)Újpest: 1-1
21. forduló: Kecskemét-(F)Újpest: 2-2

Különben a liga-kupában is játszottunk nb1-es csapatokkal. úgyhogy ne csúsztass.

jövőre meglátjuk. Kellemes kezdés lenne egy hasonló eredmény, mint NyilasiTibi edzői debütálásakor, ha még emlékszel:))))

egy kellemes 5-0-ás szopás - RÉSZETEKRŐL - a megyeri úton :))))

more 2009.04.22. 14:42:34

@pógárjenő: kapjak be. az armani nyakkendot le kene mar cserelni vmi szorosabbra, ami jobban allna nekik

Tündér_Lala 2009.04.22. 14:45:49

@Virág et.: A jelölési cirkusszal kapcsolatban:
Nagyon elvárjátok a KE-től a pártok felett állást.Ugyanakkor számonkéritek tőle, hogy a jelölések esetében nem hajlandó belemenni a szabályos üzleti alkukba a pártokkal a különféle pozíciókról. Én azt gondolom, hogy a pozíciók betöltésére alkalmas emberek szükségesek, nem pedig protezsált pártkatonák.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.22. 14:46:12

@Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci:

Egy Zorbánbérenc nem költözhet el Zorbánuralom idején, hiszen ki tolná akkor a patás szekerét?:P

Virág et. 2009.04.22. 14:46:56

@derelyegrádi szellem: Jammerolni?

Próbáltam az elmúlt pár percben keresni az interneten bármit is ezzel kapcsolatban, sikertelenül. A 90-es évek eleje legalábbis informatikai szempontból ezek szerint kőkorszak volt.

Hogy mire gondolok? Pl a taxisblokád feloszlatásával kapcsolatban felreppent kormányzati - nem túl demokratikus - elképzelésekre, amelyek inkább összhangban vannak az előző, rendszerváltás előtti rezsim módszereivel, mint bármelyik másik európai állam hasonló megoldásával.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.22. 14:47:37

@pógárjenő:

A rencerváltáskó tartalmában teljesen új alkotmányunk lett, csak hát ugye még mindig az a fránya 1949. évi XX-as tv. a neve.:-/

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.22. 14:48:37

@Virág et.:

Nem is mondtam, hogy helyes, de hát sajnos elfogult vagyok, és azt mondom, hogy megértem.:-S

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.22. 14:49:38

@pógárjenő:

Peched van, pont ma este fogok bablevest enni, meg krumplistésztából sütött empanadát.:P

Virág et. 2009.04.22. 14:51:18

@Tündér_Lala: A jelölés - hasonlóan a KE többi jogosítványához - csak reprezentatív, formális aktus. A megfelelő személyek megválasztása minden esetben a népképviseleti szervek dolga. Ez pedig a parlamentet jelenti, akik a mi "meghosszabbított karunk" a képviseleti demokráciában.

Amennyiben az elnök a jelölést összetéveszti a ki- és megválasztással és a tényleges végrehajtói hatalomgyakorlással, akkor álláspontom szerint túlterjeszkedik a hatáskörén. A közt elnök nem döntéshozói pozícióban van. Egyébként az elődeit ez valahogy nem zavarta.

Csak érdekesség : a közt elnököt pont ilyen általad enmlített "alkukkal" választják meg.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.22. 14:51:54

@DexterMorgan78/Séfbácsi:

Most őszintén, aki micisapkának hívja a Szent Koronát, vagy aki Angela Merkelnek elkezd orbánozni a Szent Korona kapcsán, attól te mit vársz?:-S Hiába, máig kísért a hírhedt sor: "a múltat végképp eltörölni".

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.22. 14:53:38

@more:

Sólyom László ezt akkor sem tehette volna meg, ha övé a világ legnagyobb szerszáma.

Combi a ballibes Ferkófan 2009.04.22. 14:54:28

@Seduxen: Ligakupa egy rakás szar. Azt senki nem veszi komolyan, odamennek cé csapatokkal bohóckodni. Nem mintha az egész magyar foci nem egy rakás szar lenne. De elnézésedet kérem, nem volt szándékomban csúsztatni :P
Amúgy tényleg jó nagy szégyen idegenben x-elni a Kecskemét ellen, én kérek elnézést. Haladás...lol

Combi a ballibes Ferkófan 2009.04.22. 14:56:23

@Mj: Hja, ezen röhögtünk Hősök Terén is mikor a sok suttyó Sólyommal példálózott aztán odaküldték a gój motorosokat :)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.22. 14:58:26

@Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci:

Ne is mondd, azt hittem ott süllyedek el, hogy mi ez az idiotizmus...

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.22. 15:01:24

@Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci: hát egy nagy "bajnokesélyes" csapatnak AZ. Kérhetsz is elnézést, te LILAMAJOOOOM :))

Ettől függetlenül én NEKTEK szurkolok, mert inkább a lila csürhe, mint a gumicsizmás hurkazabálók :)))

(Mi legalább TISZTESSÉGESEN leszoptunk Kecskeméten tavaly :))) ).

btw: minden elismerésem, ha te ezért a fos magyar fociért még tudsz lelkesedni... én már rég nem. úgy tizensok éve. akkor - még - legalább itthon elkentük a száját Shearer-nek, meg bandájának :)))

Tündér_Lala 2009.04.22. 15:05:06

@Virág et.: Ez negy "demokrtikus egyesúly" -ként elképzelt intézmény. Igaz a pártok választják meg azért , hogy a számukra nem megfelelő személyt elutasíthassák. Mert ha nem így lenne, a prlament egyszerűen megválszthatná, mint a perlament elnökét. Itt azonban a független hatalmi ágak vezetőiről van szó, akiknek szintén párfüggetlen embereknek kell lenniük. A régi gyakorlat ( un. egyeztetés ) pártalkui éppen ezt a függetlenséget veszélyeztették. ( az én emberem kerül x helyre, atied y helyre ) Az alkalmasság mellékes.

derelyegrádi szellem 2009.04.22. 15:06:28

@Virág et.:

a taxisblokád (amit egyébként helytelenül semmilyen, tehát sem durva sem soft eszközökkel nem törtke le, pedig nem vitásan bcs-t is megvalósított) 1990-ben! volt. A nyilatkozat meg 1993 végén ha jól emlékszem. tehát mindössze 2 éve kelelt ahhoz, hogy a felismrést tett is kövesse. Az meg, hogy mindez a választások (1994) közeledtével történt, az pedig csak a véletlen műve nyilván.

Felmerültek ötletek, tervek? Ezt honnan lehet tudni? Mert történni semmi ilyen nem történt, azon túl, hogy dr. Horváth Balázs belügyminiszter majdnem kiesett a Parlament ablakán. (Nyilván nem volt már szomjas)

Vagy már akkor is üzemelt egy gondolatolvasó brigád, ami kitalálta a másik fél (ellenfél/ellenség) gondolatait, és azt TÉNYKÉNT adta elő? Nem lepne meg.

Viszot annyiból jó lehet a felvetés, hogy akkor (mivel itt nem ötletekről, tervekről van szó, hanem megtörtént eseményekről) a jelenlegi rezsim tüntetésket oszlat fel -mint később a bíróság számtalanszor megállapította- jogtalanul, illetve emberket bántalmaz, illetve nyomorít meg egy életre, Sólyomnak haladéktalanul riportot kéne adnia a Satampának. Már a címen sem kell gondolkodnia.

És akkor a te szemedben sem lenne annyira megosztó! :-)

Tündér_Lala 2009.04.22. 15:08:04

@Virág et.: Nem vagyok jogász, de én így értelmezem, mert egyedül így logikus.

Virág et. 2009.04.22. 15:11:32

@derelyegrádi szellem: Cikkekből, amelyeket az említett újságírók írtak. Illetve Gönczöt is kérdezték már ezzel kapcsolatban és ő is kb ezeket hozta fel indokként. Tudom, mi lett a taxisblokád vége. Azt is tudom, hogy törvénytelen volt, de azért talán a magyar honvédség bevetése nem a megfelelő megoldás lett volna annak kezelésére, nem igaz? Persze ezeket az állításokat ma már nehéz bizonyítani, pláne közel 20 év távlatából.
És igen, valószínűleg ott és akkor romlott meg a kapcsolat, veszett el a bizalom Göncz és az MDF-kormány között.

Ennek ellenére én egyetértek veled, Göncz La Stampás interjúja hiba volt. Ha emlékszel, írtam is, voltak neki is meredek dolgai. Ez pl pont az.

Ez nem mentesíti Sólyomot semmi alól.

Virág et. 2009.04.22. 15:14:10

@Tündér_Lala: Ez a szomorú és eléggé magyaros gyakorlat. Elméletben a parlamenti pártoktól az lenne elvárható, hogy tudjanak bizonyos kérdésekben az ország érdekében egyeztetni és együttműködni. Nálunk ez nem megy, a világon kb máshol mindenhol meg igen.

derelyegrádi szellem 2009.04.22. 15:20:41

@Virág et.:

"Cikkekből, amelyeket az említett újságírók írtak. Illetve Gönczöt is kérdezték már ezzel kapcsolatban és ő is kb ezeket hozta fel indokként. Tudom, mi lett a taxisblokád vége. Azt is tudom, hogy törvénytelen volt, de azért talán a magyar honvédség bevetése nem a megfelelő megoldás lett volna annak kezelésére, nem igaz?"

Értem, tehát ha pl. diurnus (gy.k. Bodor Pál János István, a volt Román Kommunista Párt tagja) azt írja hogy a hadsereget kívánták bevetni a taxisok ellen, az ettől önmagában TÉNNYÉ vált? Minden egyéb bizonytíék nélkül? Háááát...

Meg az is elég, hogy egy 1993 végi dumát egy 1990-ben történt eseménnyel (aminek egyébként sem látható jele, sem bizonyítéka nincs) próbál magyarázni Göncz? Ez bizonyíték valamire? De akár valószínűsít is bármit?

Csak azért forszírozom ezt, mert ezek nagyon súlyos vádak.

"Ez nem mentesíti Sólyomot semmi alól."

Ez így van, csak hát te állítottad, hogy Sólyom a legmegosztóbb, meg lerombolja tekintélyt. Én csak annyit mondtam nincs mit leromboni, mert azt Göncz fel sem építette, teszem hozzá most.

Combi a ballibes Ferkófan 2009.04.22. 15:22:38

@Mj: Engem annyira nem hatott meg, végülis én csak egy Nine Inch Nails cédét vittem neked :)

Tündér_Lala 2009.04.22. 15:23:00

@Virág et.: Ha láthatóan nem megy, akkor jól teszi Solyom vagy nem . Szerintem jól teszi. Aki pedig a mutyi lehetőségének hiánya miatt, sorozatosan elutasítja a jelölteket, veszélyeztetve ezzel a normál jogállami működést - függetlenül a jelölt alkalmasságától - nos valójában azt nem érdekli az ország sorsa.

Virág et. 2009.04.22. 15:23:31

@derelyegrádi szellem: Szívesen mondanék neked más újságírót is, csak épp akkoriban ők voltak és kész.
Azt viszont nehezen hiszem, hogy ezt most hallod először tőlem. Ugye nem?

"Ez így van, csak hát te állítottad, hogy Sólyom a legmegosztóbb..."

Nem én, a közvéleménykutatások. Sólyommal még az a példátlan eset is előfordult, hogy egy időben nem ő volt a legnépszerűbb politikus. Ilyen közt elnökkel korábban még nem fordult elő.

Virág et. 2009.04.22. 15:24:13

@Tündér_Lala: Mennyivel kevésbé mutyi, ha a pártpolitikusok helyett egy ember dönt a személyekről?

Szerintem semmivel.

Virág et. 2009.04.22. 15:26:44

@derelyegrádi szellem: Na, valamit csak találtam.

www.origo.hu/itthon/20001022goncz_2.html

Bár ez sokkal-sokkal későbbről származik, de ezen a nyomvonalon kellene elindulni.

Persze megint hitkérdés, hogy ki hazudik. Göncz vagy a hallgat Für, esetleg a már elhunyt Magyar?

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.22. 15:29:04

@derelyegrádi szellem: "azt írja hogy a hadsereget kívánták bevetni a taxisok ellen, az ettől önmagában TÉNNYÉ vált? "

kolléga apja történetesen akkor volt hivatásosként itt Pesten katona, és tőle az az infó, hogy készültségben voltak, és csak az indulási parancsra vártak... szóval lehet benne valami. függetlenül attól, hogy nehezen tudom elhinni, hogy be is akarták volna vetni a katonaságot.

Tündér_Lala 2009.04.22. 15:31:15

@Virág et.: Nem egyszemélyben dönt,hanem javasol, előterjeszt. Ezért pedig vállalja is a felelősséget. Nem úgy mint a pártok a "lelkiismereti szavazással".Mert érdekes módon itt nem érvényesül a pártfegyelem.

Virág et. 2009.04.22. 15:35:17

@Tündér_Lala: Nem a javaslattal van a baj, hanem azzal, hogy nem ad lehetőséget a pártoknak a beleszólásra, csak már a szavazáskor.

Normál esetben ez úgy szokott működni, hogy nem egy személyt, hanem listát visz a pártok elé a KE, akik megvitatják és elmondják,kit tudnak támogatni. Ez így jobb mindenkinek, főleg a jelöltnek, mert nem kell megalázó szavazásokon részt venniük.

A végeredményen nem változtat Sólyom gyakorlata sem, a pártok nem választják meg azt, akit egyeztetés nélkül jelöl. Tehát nem eredményes a gyakorlat, megalázó a jelölteknek és - az én értelmezésemben - még csak nem is alkotmányos. Mi értelme akkor?

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.22. 15:42:11

@Virág et.: nem akarván kekeckedni, de miért nem alkotmányos?

derelyegrádi szellem 2009.04.22. 15:42:12

@Virág et.:

tényleg nem destruktívoskodni akarok, de ez a cikk nem bizonyít semmit. Göncz ezt állítja (azt egyébként nem, hogy emiatt mondta a Stampanak 3 évvel később, amit mondott).

Elő kell keresi a parancsot, nyilvánosságra hozni, és kész. (ha lenne iylen azt már régen elővették volna) A honvédség nem egy füttyszóra indul el, ezt onnan tudom, hogy voltam katona, és mentem harci riadóval bevetésre is. (1991 határbiztosítás Jugoszlávia, szerb-horvát háború)

Virág et. 2009.04.22. 15:46:39

@Seduxen: Szerintem nem. Az én értelmezésemben a KE jelölési joga formalitás, és nem konkrét döntéshozás. Az eddigi gyakorlatra alapozom ezt az értelmezést, mert az Alkotmányból sokat kiolvasni nem lehet (nem túl terjengős, finoman szólva).

@derelyegrádi szellem:

Tudom, hogy nem bizonyít semmit. Parancs feltehetően nincs, mivel épp azt nem hagyta jóvá Göncz, tehát csak mint tervezet létezett. És azt is tudom, hogy nehéz ezt bizonyítani. Állítás-tagadás.

91-ben voltál katona? Hol?

Tündér_Lala 2009.04.22. 15:49:00

@Virág et.: Nem tudom, hogy listát előterjeszthet-e.
Az viszont tény kérdés, hogy az eddigi alkuk során megválasztott tisztség viselők munkájának szinvonala kívánnivalót hagyott maga után.
A megaláztatásról pedig: Ha valakit a KE ( aki egy jogtudós ) megfelelő jelöltnek tart és jött-ment parlamanti képviselők "lelkiismereti" alapon elutasítanak az kitüntetés. ( A lelkiismereti azért került idézőjelbe, mert nyilvánvaló pártutasításról van szó. Ez csupán jellemzően felelősséget szétkenő, ostoba komunikáció.)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.22. 15:51:43

@Virág et.: első tippem lenne Lenti. mert gyanús, hogy határőr lehetett szellem kolléga :)

Virág et. 2009.04.22. 15:52:55

@Tündér_Lala: Miért? Mi volt a baj az ombudsmanokkal pl? Szerintem alkalmas emberek voltak egytől-egyig.

derelyegrádi szellem 2009.04.22. 15:58:17

@Virág et.:

A közt. elnök nem hagy jóvá, vagy semmisít meg katonai vezénylési parancsokat.

Nem határőr voltam, hanem egy desszant/felderítő/határvadász alakulatnál szolgáltam.

derelyegrádi szellem 2009.04.22. 16:02:14

@Virág et.:

Katonai parancs tervezet... ilyenről életemben először hallottam. De ha volt ilyen azt kell elővenni. De valamit, Göncz egyébként semit sem érő szaván túl.

"És azt is tudom, hogy nehéz ezt bizonyítani. Állítás-tagadás."

:-)

Tahát ha holnap azt állítom, hogy göncz saját lányával fajtalankodik, akkor ez is egy állítás és egy tagadás? Ugyan már, te JOGÁSZ vagy.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.22. 16:04:46

@derelyegrádi szellem: tyűha, a magyar S.E.A.L? Avagy Ranger :))

nem poénkodni akartam, nem kéretik félreérteni, csak ugye azon spec.alakulatok az etalon :)

Tündér_Lala 2009.04.22. 16:05:28

@Virág et.: Az ombucmanok tételes taglalásába nem megyek bele. A bíróság és az ügyészség vezetőire gondoltam. Mélységében ebbe se mennék bele, ( nem a területen dolgoztam ) de nekem egy vezető ne mondjon olyat, hogy hogy törvényes de erkölcsileg kifogásolható. Akkor sem, ha a végrehajtó hatalom embere.Legfeljebb akkor mondhat ilyet, ha hozzáteszi eggyeztetést kezdeményeztem a kifogásolható törvényi háttér finomításáról.

Virág et. 2009.04.22. 16:15:54

@derelyegrádi szellem: Akkor még a KE főparancsnoki jogába beleértették a tényleges vezénylési jogot is. Akkoriban úgy értelmezték az Alkotmányt, hogy igenis a közt elnöknek kellett ezt jóváhagynia. Ezt tagadta meg Göncz, amit egyébként számos alkalommal le is írt. Ma már ez a jogkör is csak formalitás, talán épp emiatt.

"Katonai parancs tervezet... ilyenről életemben először hallottam."

Olyasmi, amiről beszélnek, mielőtt még leírnák és aláírnák. Minden határozat így kezdi életét, gondolatként, aztán tervként, amit megvitatnak és később lesz csak aláírt dokumentum ebből.

"Ugyan már, te JOGÁSZ vagy. "

És most politikáról beszélünk, ahol nagy bajban van az, aki bizonyítékokat keres. Mert nincsenek. Csak kinyilatkoztatások és vélemények és mindenki annak hisz, akit közelebb érez magához. Én nem látom okát annak, hogy kételkedjek Göncz szavában. Semmi oka nincs és nem is volt ezügyben hazudni, pláne nem 2001-ben, amikor az MDF már réges rég kimúlt.
De 93-ban sem volt igazán, hiszen a korabeli magyar választókhoz a La Stampa nem nagyon jutott el, és akkor még nem volt internet és elektronikus média, de hírtelevíziók sem. Az emberek azért szavaztak a szocikra, mert az átkosban jobb volt, mint Antallék alatt. Akkor is odaszavaztak volna, ha nincs La Stampa cikk és akkor is, ha van. Ennek választási PR értékét én vitatom. Ma már más lenne a helyzet, sokkal multikulturálisabb a mai választó, tájékozottabb és hozzáfér elektronikus médiához is.

Virág et. 2009.04.22. 16:20:46

@Virág et.: Nem is értem, milyen bizonyítékot vársz. Nem történt bcs, hivatalos eljárás nem volt és nem is lesz. Az érintettek egy része hallgat/meghalt. Ha volt is bármilyen írásos nyoma, az már rég iratmegsemmisítőben végezhette.

Ez egyike azoknak a dolgoknak, ahol soha nem fogunk teljes bizonyosságot szerezni.

derelyegrádi szellem 2009.04.22. 16:34:27

@Virág et.:

"Ezt tagadta meg Göncz, amit egyébként számos alkalommal le is írt. Ma már ez a jogkör is csak formalitás, talán épp emiatt.

"Katonai parancs tervezet... ilyenről életemben először hallottam."

Olyasmi, amiről beszélnek, mielőtt még leírnák és aláírnák. Minden határozat így kezdi életét, gondolatként, aztán tervként, amit megvitatnak és később lesz csak aláírt dokumentum ebből."

ellentmondasz saját magadnak is. ha le sem volt írva akkor hogy tagadta meg az aláírást Göncz. Egy katona a fülébe súgta, hogy mit "terveznek" erre Göncz azt mondta - szóban szintén- , hogy naaa, ezt neeem.

Előveszik az okmányt aminek az aláírását megtagadta és kész. Meg azt is amivel megtagadta, mert az írásbeliség már akkor is ismert és elvárt eljárási forma volt. Elővezsik, megmutatják Ennyi. Én csak erre várom a bizonyítékot, mertha ez így történt akkor annak lennie kell. Ez nem állítás/tagadás kérdés.

"Én nem látom okát annak, hogy kételkedjek Göncz szavában."

Én látom.

"Az emberek azért szavaztak a szocikra, mert az átkosban jobb volt, mint Antallék alatt. Akkor is odaszavaztak volna, ha nincs La Stampa cikk és akkor is, ha van. Ennek választási PR értékét én vitatom. Ma már más lenne a helyzet, sokkal multikulturálisabb a mai választó, tájékozottabb és hozzáfér elektronikus médiához is"

Egyetértek. Azonban felhívnám figyelmedet arra régi trükkre (fentebb már megemlítettem), amit a köz weyerbélázásnak hív.

De az (cikk a Stampában) ekkor már nem osztott nem szorzott, ez tény. Ettől még aljas és undorító akció volt Göncztől. És ráadául semmi ténybeli alapja sem volt, illetve finoman szólva nemzet egységének elősegítését sem eredményezte. Sőt.

Következésképpen e körben Sólyomnak nem nagyon van mit lerombolnia. Mert az felépítésre sem került.

Ettől még le kellett volna mennie, és gratulálni ennek a Bajnainak.

Tündér_Lala 2009.04.22. 16:37:14

@Virág et.: Mint ahogy arról sem, hogy az említett taxis blokádot kik szervezték meg. Mert anélkül szinte teljesen bizonyos, hogy Bp. teljes küzlekedését megbénító útlezárásokat nem lehetett volna végrehajtani. Minden kereszteződésban álltak és a menekülő útakat is lezárták. Akkoriban az a hír járta, hogy az SZDSZ állt mögötte.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.22. 16:38:03

@Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci:

Azért álldogáltál te még ott tovább is, és velünk együtt indultál el.;-)

derelyegrádi szellem 2009.04.22. 16:39:13

@Tündér_Lala:

Azt (szdsz ált mögötte) tényként kezelheted, elég elolvasni a kiadott közleményüket. Mármint az szdsz-ét.

Virág et. 2009.04.22. 16:39:32

@derelyegrádi szellem: Az utolsó mondatoddal egyetértek. :) Nem mondok ellent magamnak, csak találgatok, mert tényeket én sem tudok.

Sok minden lehet azokkal a dokumentumokkal: lehet, hogy nem is léteztek, lehet hogy csak nem jutottak el írásos stádiumig, lehet hogy megsemmisítették őket, lehet hogy államtitokká lettek minősítve (elég valószínű). Akármi lehet.

@Tündér_Lala:

Pontosan ők álltak mögötte.

derelyegrádi szellem 2009.04.22. 16:45:17

@Virág et.:

"Az utolsó mondatoddal egyetértek."

Mindig is lenyűgözött nagyvonalúságod! :-)

"Akármi lehet."

Ezt tényleg nem lehet kizárni. :-)

A legvalószínűbb: Göncz egyszerűen hazudik.

dr.justice 2009.04.22. 17:16:36

@derelyegrádi szellem:

Gyilkolásra kiképezve. Mindent értek . :)

naavii 2009.04.22. 17:46:10

"...de a kéznemfogósat ismerve ez egy finom, udvarias véleménykifejezés volt a részéről."

Pedig igaza volt Sólyomnak: minek belenyúlni a szarba, elég baj, ha ott bűzölög az orra előtt.

Combi a ballibes Ferkófan 2009.04.22. 17:46:35

@Mj: Féltem a jobboldali közegben. Az a sok ember ott a Hősök terén eltévelyedett a szocializmus dicső útjáról. Ezért nem mertem egyedül elindulni :D

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.04.22. 17:50:10

@Seduxen: Most már le lehet koccolni, kisköcsög! Itt max. csak a Kispest vaaaan! XDDDD

wladyslawsky (törölt) 2009.04.22. 18:04:35

én meg 200 000 forintban szabnám meg a nyugdíj (na meg - biztos ami biztos - a hátrányos helyzetűek havi szociális támogatásának) MINIMUM összegét.
Szerintem tuti nyernék :)

wladyslawsky (törölt) 2009.04.22. 18:08:29

amúgy meg szerintem Sólyomnak SEHOL sem kellett volna gratulálnia Bajnainak, tiltakozásul a "szerencsésebb" előrehozott választások elutasítása miatt.

grupi 2009.04.22. 18:24:30

Szanyiról szólva nem szabad elfelejteni, hogy egy többgyermekes anyát - és vele számtalan nőt - sértett meg azon kijelentésével, hogy "ellik" illetve ellett. Sajnos az eredeti szó összefüggést és szövegkörnyezetet nem tudom idézni, de ettől ez még megtörtént és elhangzott a büdös szájából. Ekként és ellő személyként aposztrofálni egy, vagy egyes nőket oly annyira gyalázatos és durva sértés, hogy erre nincs mentség. Ezért ennek a vörös csahos tahónak én csak egy Beatrice szám idézetet tudnék küldeni, miszerint: "Dombi ezért kötelet adott".
Szanyi előttem kiírta magát az épkézláb emberek sorából. Nem szalon képes, és média helyett csak ketrecben szabadna mutogatni.

Horizont 2009.04.22. 19:06:12

zero Szanyi nem őskomcsi hanem emberileg ősbunkó.Tudod kik voltak az őskomcsik? Akiket az 50'-es 60'-as 70'-es években 6 elemivel nagy gyárak élére igazgatóknak neveztek ki. A 70'-es években nekem is volt ilyen főnököm. Szörnyű volt. Higgyétek el.
Ezek a mostani képviselők se szakmailag se emberileg nem állják meg a helyüket.
Szanyinál ez meg mi? "Katolikus Izabella Rend parancsnoki keresztjéig". Hűha...

Mindegyik köztársasági elnök húzott valahová.
Ki balra, ki jobbra.

Horizont 2009.04.22. 19:21:30

@Horizont: óh bocs laspalmas neked akartam írni nem zeronak:))

dr.justice 2009.04.22. 19:26:07

@Horizont:

Nekem a 70-es években óvónénim volt, nem főnököm, itt mégis az öregekhez tartozom. :)

Horizont 2009.04.22. 19:49:30

@dr.justice:
Ez aranyos volt:)
Vigasztal ha elárulom, hogy nekem 1959-ben volt óvónénim??? ( a múltkor láttam a buszon) Képzelheted mennyire irigyellek:))

dr.justice 2009.04.22. 20:26:03

@Horizont:

Ne tessék haragudni, csak a saját koromat szerettem volna közölni. Na, csókolom. :)

dr.justice 2009.04.22. 20:48:15

@Horizont:

Engesztelésül küldök neked valamit egy már nem létező zenekartól.

slogan : közel a horizonthoz

kis piros csizmáinkban
alacsony télapó szalutál
megijedek és
elgörbült szájjal
aput kérdezem
szép még az igaz?
eltorzult fejéből
válasz helyett
moslékot böfögött nekem
utam az aszimmetrikus
mosolyok országába vezet
közel a horizonthoz
ez a hely kimondatlan
betölti a közeli jelent
ahol nincs igazság
ahol szégyen a gondolat
elvetélt a félelem
de mégis mi vagyunk
közel a horizonthoz
ha közel vagyok
a látóhatárhoz jövő vagyok

Horizont 2009.04.22. 21:08:42

@dr.justice: Félreértettél nem kell engesztelni, mert tényleg aranyos volt ez az óvónénis:)
De azért köszönöm.Nem e vers alapján választottam a nevem, bár elgondolkoztató...
Melyik zenekar volt?

dr.justice 2009.04.22. 21:39:55

@Horizont:

Szívesen.

"Nem e vers alapján választottam a nevem"

Szinte gondoltam. A név a kettőspont előtt található :)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.22. 22:14:14

@Carnivora:

Épületes volt, köszönjük.:) A Demszky előtt ürességtől tátongó széksorok is magukért beszéltek.;-)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.23. 09:35:43

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": fúúú bazz, kikkel vagyok körülvéve, fújpesti, kispesti, arsenalos... hihetetlen. el kell kezdenem elhatárolódni tőletek, basszátok meg :)))

Jim Raynor 2009.04.23. 10:44:34

@Seduxen:

lehet, hogy vasárnap kimegyek csepelre az ESMTK-nak szurkolni......... :D :D :D

pógárjenő 2009.04.23. 11:04:06

@Mj:Peched van, pont ma este fogok bablevest enni, meg krumplistésztából sütött empanadát

Kéretik a lepedőt leláncolni...höhö!

Te mit szívsz?

Van egy rothadt molárisom b4-en azt szoktam szopogatni......

Roxvox 2009.04.23. 13:00:04

Ki a fasz az a Katolikus Izabella?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.23. 13:11:45

@Roxvox:

Khm, nem fasz, hanem királynő. Méghozzá Kasztíliai Izabella néven Kasztília utolsó önálló uralkodója. (Ugyanis miután 1469-ben hozzáment Aragóniai Ferdinándhoz, létrejött a két állam perszonáluniója.)
Amúgy Katolikus Izabella Nagykeresztjét még Fletó is megkapta, de azt ne kérdezd, hogy miért.:-/

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.23. 13:13:51

@pógárjenő:

A barátom és én is kellemesen túléltük az éjszakát, lepedőleláncolás nélkül is.:P
Moláris mi? Tömeg vagy térfogat?:) És mi az a b4?:-O

derelyegrádi szellem 2009.04.23. 13:27:42

@Mj:

Észrevételezném, hogy legjobb tudomásom szerint Kasztíliai Izabella és Aragónai Ferdinánd házassága nem perszolnáluniót ereményezett. Mert perszonálunió esetén a két államot csak az uralkodó személye köti össze, és Spanyolország (ez lett belőle) esetében ez pedig nincs így.

Vagy rosszul tudok valamit?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.23. 13:40:58

@derelyegrádi szellem:

Igazad van, egyszerűen formailag hibás, amit állítottam. Unokájuk, I. Károly uralkodásának kezdetével jött létre perszonálunió 1516-ban (de ő papíron ezután is anyjával, Őrült Johannával közösen uralkodott). Addig lényegében ahhoz tudnám hasonlítani a két állam viszonyát, mint ami a 16. század eleji Jagelló uralom alatti államokra jellemző, tudniillik egymással közeli rokoni kapcsolatban álló uralkodók álltak egymástól független államok, pl. Csehország, Lengyelország, vagy Magyarország élén. Esetleg jobban példázza az esetet Véres (őt is szokták Katolikus melléknévvel illetni) Mária angol királynő és II. Fülöp spanyol király házassága.

derelyegrádi szellem 2009.04.23. 16:28:27

@Mj:

Történelmet pontosan tessék majd tanítani! :-)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.23. 17:16:40

@derelyegrádi szellem:

Csakis - még egyszer köszönöm, hogy szóltál:) -, és remélem, a kompetencia alapú történelemtanítás mellett lesz időm erre a részre is.:-S

grupi 2009.04.23. 19:18:57

És, most mindennek mi köze az anyákat ellető Szanyihoz?
Mármint a Katolikus Izabella Rend történetének, és miért itt kell Szanyi okán visszamenni Ferdinándhoz, Károlyhoz és a rend alapjaihoz.
Nem Szanyiból kéne most történelem órát tartani?
Különben is megvan a véleményem arról, illetve erről a rendről, hogy ha szinte minden hülye antiklerikális materialista, kommunista megkaphatja. Mi értéket képviselhet egy katolikus rend ha nem egy ateista vérkomcsi viselheti? Mi közük nekik a katolikusokhoz? Ha csak nem az egyház ellenességre és a papok elleni cselekedeteikre gondolunk. Szerintem ezért a múltért és az ismert komcsiból szoci-ál-liberális kapitalistává váló szanyi-félékért nem járna rendi kereszt. Szocializmus és a katolicizmus nem egyeztethető. Olyan, ez, mint amikor szembeköpi magát nyilatkozataival, cselekedeteivel és hitvallásával az ember.Szanyi a Kommunista Ifjúsági Szövetségben szerzett és vállalt hitével vaj' miként egyesítette lelkében a kapitalizmus és a keresztény hitvallást? Mennyire fér bele mindebbe a Katolikus Izabella Rend-i elkötelezettségbe a többgyermekes anyák gyermekvállalását ellésnek titulálása?
És ehhez már valóban semmi köze a rend létrejöttének, vagy múltjának. Sokkal inkább a jelene és a mostani megítélése a mérvadó. Szanyistól, komcsistól és az összes birtokostul, hiszen nem mindegy kik és mivel, hogyan állnak a rend sorában. Mit jelent jelképez mindez, mily jellemek testesítik meg és képviselik most eme Katolikus rendet?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.23. 19:31:23

@grupi:

Nagyon jó kérdések, utána is nézek mindjárt, hogy mi ez.;-) Na, a legmagasabb, nem államfőnek járó kitüntetés Spanyolországban 1815 óta, és Kada Lajos érsek, Spanyolország apostoli nunciusa is megkapta már. Találtam pár cikket arról, hogy Gyurcsányt egyik budapesti látogatásán tüntette ki ezzel I. János Károly, de indokot nem írtak. Megfejthetetlen, talán diplomáciai seggnyalás az EU-hoz való csatlakozásunk alkalmából. Találtam róla egy leírást is, eszerint: "Középpajzsa kerek, aranyszegélyü fehér gyűrűn "kipróbált hűségért" arany fölirat. Hátlapja kék F(erdinánd), I(sabella), R(ex, Regina) arany monogramm, körülötte fehér, aranyszegélyü gyűrű "Katolikus Izabelláért" fölirattal."
Vajon mi lehet az a kipróbált hűség, ami miatt Szanyi Tibor és Gyurcsány Ferenc is e kitüntetésben részesült, és vajon mit tehettek Katolikus Izabelláért?

qrkoka 2009.04.27. 11:00:19

Ennek a szerencsétlen Szanyinak van néhány remeke a kapcsolat.hu-n Amit az a sok kivénhedt fax művel ott az mát nem igaz. Egymást nyírják a gyurcsány, meg szanyi fánok.:-)))

süti beállítások módosítása