Skip to content


       Szűrés lista

Lévai Katalin aggódik és nem érti

Lévai Katalin Brüsszelből hazatérő MSZP-s Európa Parlamenti képviselő. Előtte 1998-tól 2002-ig az Egyenlő Esélyek Alapítvány elnöke, 2002-2003-ig a Foglalkoztatáspolitikai és Munkaügyi Minisztérium Esélyegyenlőségi Főigazgatóságának vezetője, 2003. május 19. - 2004. június 13. között a Medgyessy-kormány esélyegyenlőségért felelős tárca nélküli minisztere.

Jelenleg repül és költözik haza, aggódik és nem érti ...

Nos, Katalin írt egy írást a Propellerre. Olvasva amiket írt, nem tudtam rájönni, hogy ennyire sötét, vagy Brüsszel tényleg olyan kurva messze van Borsod megyétől ...


"Szégyen, hogy egy nyíltan cigányellenes párt ekkora sikert érjen el, mégis ez történt. A Jobbik megalakulásától fogva cigánybűnözésről beszélt, szította és felerősítette a cigányokkal szembeni ellenérzéseket, és félelmet, elhitette, hogy ők hozzák az egyetlen megoldást a sok másik tehetetlen párttal szemben. És az emberek hittek nekik. Legjobb választási eredményeiket ott érték el, ahol magas a roma lakosság aránya, és ahol az egymás szomszédságában élő emberek közötti feszültséget sikerült minden alkalommal etnikai színezetű konfliktusnak feltüntetni. Most látszik igazán, mennyire hiányzott az intézményi, jogi, anyagi és erkölcsi támogatás a szegénységben élő, iskolázatlan, munkanélküli tömegek számára, mekkora szükség lett volna a cigányság integrációjának elősegítésére az elmúlt évtizedek folyamán. Minden politikai erőnek el kell gondolkodnia ezen."



Kati, nem is kellett "szítani" az ellenérzéseket meg a félelmet, termelődött az magától elég rendesen. A romák fosnak a Magyar Gárdától, amely amúgy még bűncselekményt nem követett el, a magyarok meg félnek a romáktól.  Ezerszer leírtuk már, Brüsszelből, a Rózsadombról meg a Parlamentből az Avas-lakótelep vagy Hétes nem az a Magyarország, amit ismersz, amit ismertek. De nem is kell addig elmenni, utazgass egy keveset a BKV-val egyes budapesti kerületekben,  és meglesz a saját élmény is.

Nem a Jobbik tünteti fel a konfliktusokat "etnikai jellegűnek", hanem éppenséggel Ti és társaid, akik ha akár letüsszentenek egy romát, máris jajveszékeltek a tomboló rasszizmus miatt. Gondolok itt például a kicsapodó ajtó kilincsére, ami fejen talált egy kisgyereket.

És mellesleg Kati, mégis kinek a feladata megteremteni az "intézményi, jogi, anyagi és erkölcsi" támogatást? Kinek feladata lett volna a roma integráció? Kik kormányoznak HÉT éve? Igen Kati, NEKED és a párttársaidnak lett volna a feladatuk. Nem is értem, hogy van bőr a pofádon kezeidet tördelve sopánkodni 7 év, 7 hosszú év kormányzás után? Szerencsére a Reakciósok összeszedték, hogy mit is tettetek pontosan a romák integrációjáért. Javaslom, tanulmányozd figyelmesen ...


"A választási eredményekből az is kiderült, hogy a Jobbik vidéken szerzett nagy támogatottságot, ráadásul ott is, amelyet MSZP-s fellegvárnak hihettünk. Nem csupán a Fidesztől szereztek szavazatokat, hanem meg tudták szólítani az MSZP-ből kiábrándult baloldali szavazókat is szép számmal. Ózdon 23%-os eredményt ért el az MSZP, és 33%-ot a Jobbik. A kisember fél és tehetetlen, a bőrén érzi a válságot, de az okait nem érti. Talán nem is akarja megérteni, egyszerűbb, ha megmutatják neki, ki az ellenség, akivel nem neki kell megharcolnia, lesz, aki elvégzi helyette ezt a munkát. A gárda mindig készen áll. A haza nevében, a magyarok nevében."



Szar arra rájönni, hogy a saját szavazóitok nem igazán azok a lángolólelkű, elkötelezett modern baloldaliak. Hanem ha "3,60-as kenyér" meg "13. havi nyugdíj" akkor ide szavazunk, ha meg leszarnak minket, és ráadásul még mindezt el is veszik, akkor meg oda. A szemetek!
Nos, a választók nagy része már csak ilyen. Nem olvasnak napilapot, nem nézik az Újságíróklubot az ATV-n, nem veszik meg a HVG-t. Megnézik a Tényeket néha, az Irigy Hónaljmirigyen zombulnak egy kicsit és mennek dolgozni. Márha van munkahelyük. Útközben a buszon, a munkahelyen, a gyerek sulijában pedig olyan dolgokat tapasztalnak a saját bőrükön, ami a Tényekben bizony nincs benne. Aztán megkapja Tőletek a "Válságkalauz" című közhelygyűjteményt egy értelmetlen nyelven, és még jobban nem értik, mi folyik odafent Budapesten. Aztán dühösek lesznek, és elmennek szavazni. Végre valami érzelmet mutatnak ... és hidd el, lesznek még dühösebbek is. Hiszen még egy normális, minimum 1 milliós tüntetés sem volt, miközben Rómában vagy Párizsban annak  századrészéért, amit Ti műveltek, már kivonulnak az utcára ennyien ... 

"A Jobbik sikerrel célozta meg a fiatalokat is, akik történelmi ismeret és tapasztalat híján könnyen felülnek a demagógia és a populizmus hangzatos képeinek és jelszavainak. Ilyenkor derül ki igazán, mekkora szükség lenne a múlt ismeretére, tisztességes történelemoktatásra az iskolákban."

 


Itt ment fel bennem a plafonig a pumpa ... oszt Kati, mégis ki felel az iskolai oktatásért? Segítek: úgy hívják, hogy az ok-ta-tá-si miniszter. Aki 2002-2006 között a koalíciós társad, Magyar Bálint volt, majd utána 2006-tól párttársad és volt főnököd, Hiller István. Bizony, ezek a gaz szadeszosok meg a szocik elszabotálták a korrekt történelemoktatást, meg úgy a teljes oktatást! Hányszor jelezted az aggályaidat a pártvezetésnek? Egyszer sem? Miért nem jelzed akár MOST az MSZP-s párttársaidnak, hogy ne támogassák Magyar Bálint őrült ötletét az oktatás szétverésére?


"Előfordult már Magyarországon, hogy egy szélsőjobbos párt bekerült a parlamentbe, és nem dőlt össze a világ. Túléltük azt a néhány évet, és régóta hírt sem hallunk felőlük. De annak a pártnak nem volt félkatonai alakulata, nem volt gárdája, nem tudta ilyen eredményesen integrálni a szavazói bázisát, és lényegesen kisebb nyilvánossággal működött. Most – az európai választás következtében – kitágult a nyilvános tér, az egész Unió tudomást szerezhet arról, mit jelent a magyar radikalizmus. Ne gondoljuk, hogy ennek tapsolni fognak. Európa nagy részében a jobboldal mereven elzárkózik a szélsőségektől, nem kacsintgat feléjük. És ez lényeges különbség. A magyar jobboldalnak, de a többi politikai erőnek is lesz min elgondolkodnia az elkövetkező időszakban, ha valóban európai országot akarnak."



A MIÉP-nek kisebb volt a nyilvánossága, mint a Jobbiknak? Ki is adott ekkora médiafelületet most a Jobbiknak? Kik kampányoltak folyamatosan a Jobbik ellen, illetve a Jobbiknak? Kik "magyargárdáznak" hónapok vagy évek óta? Kik beszélnek minden sajtótájékoztatónk a Jobbikról vagy a Gárdáról? Először a saját portánkon kellene körülnézni ...

Lévai Kati hazaköltözik, remélem egyre többször megörvendeztet minket hasonló írásokkal ...  

Címkék: mszp

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr911175576

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Ficere Ödön hírei 2009.06.12. 13:17:41

Cigány jövőAz utóbbi időben előtérbe került a cigány probléma Magyarországon. Egyre több az önjelölt szakértő, a megoldásai javaslataik azonban sablonosak és felszínesek. Nem nyújtanak megoldást a mélyen gyökerező problémákra, ezért alkalmatlanok is. …

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sz_ 2009.06.11. 13:06:34

Nyugalom, csak gyakorolja már az ellenzéki szerepet.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.06.11. 13:09:12

"A Jobbik sikerrel célozta meg a fiatalokat is, akik történelmi ismeret és tapasztalat híján könnyen felülnek a demagógia és a populizmus hangzatos képeinek és jelszavainak. Ilyenkor derül ki igazán, mekkora szükség lenne a múlt ismeretére, tisztességes történelemoktatásra az iskolákban."

ööö, ezek szerint ő nem olvasta a szabad, demokrata ex-oktatási miniszter remek javaslatát?

Hetfield 2009.06.11. 13:09:29

Gurmai megy, ez jön. Mindig a magyar népet éri a csapás :(

luucy 2009.06.11. 13:10:20

Ezek a szocialisták és szabad demokraták még mindig nem értik...
Hihetetlenek (és egyben hiteltelenek is)!

Pontosan az ilyen reakciók miatt erősödött meg a Jobbik, és fog is még, ha továbbra is ez marad a módi.

De nem baj. Mert amíg ezek nem értik a dolgok nyitját, amíg egy másik országban élnek, és nem ebben, amíg ezeket mondják, addig a támogatottságuk is egyre-egyre csökkenni fog!

***

Körbenéztem egy kicsit a Fidesz honlapon, nem ez a lényeg, hanem amiket találtam baloldalt, a "mondatok" menüpont alatt.

Például:

Lendvai Ildikó, az MSZP elnöke hangsúlyozta, továbbra is támogatják a kormányt, a Fidesz által sürgetett kormányváltáshoz pedig az ellenzéki pártnak nincs meg a többsége - írta a Magyar Nemzet csütörtöki számában.

Vagy:

Támogatta Magyar Bálint és Sándor Klára törvényjavaslatát az oktatási bizottság többsége - írja a Magyar Nemzet. Ha a Parlamentben is megszavazza azt az MSZP és az SZDSZ, akkor betilthatják a hétvégi házi feladatot, megszüntethetik a tehetséggondozó gimnáziumokat, és hetedik osztályig eltörölhetik a tantárgyakat. A szocialisták két hete még ellenezték a javaslatot, valaki azonban meggyőzte őket.

Ez utóbbin kiakadtam rendesen... Ez agyament. Egy 0 rámogatottságú párt agybeteg embere, aki már eddig is tönkretette az oktatást, és azért tartunk most ott ahol, akarja megmondani, mi legyen az ország oktatásával. Ráaádsul a szocik meg bólogatnak.

Tényleg nem drága nekik semmi, és mindent el akarnak követni, hogy az utánuk következőnek még nagyobb szart kelljen eltakarítania!

Ráaádsul nekem úgy tűnik, hogy most minden eddiginél nagyobb szaroló potenciálja van az SZDSZ-nek, ezért is nyomták le a szocik torkán Magyar Bálint, és annak a buzi Sándor Klárának a közös agyament ötletét....

Hetfield 2009.06.11. 13:10:30

@Seduxen: Nem olvasta, de biztos támogatja :)

kisby. · http://kisby.blog.hu/ 2009.06.11. 13:12:08

Annyira jó nézni ezt a vergődést hogy csoda:)

luucy 2009.06.11. 13:14:10

@Seduxen: Ráaádsul tegyük hozzá, hogy ha egy történelmi teszt keretében összevetnénk mondjuk a baloldali és a jobboldali fiatalok történelem tudásást, akkor elég durva számok jönnének ki - a jobboldali fiatalok javára.

A fél jobbik ELTE Töri szakán végzett!!!

És talán az se véletlen, hogy ha valaki ismeri a történelmet,akkor az esetek nagyrészében nem lesz belőle baloldali gondolkodású ember.

Bár amennyiben ő történelem oktatáson a hazugságok oktatását, illetőleg a holokauszt témakör egy éven keresztüli oktatását illeti, akkor lehet igaza van.

Én a magam részéről 2007-ben a megye legjobb EMELTszintű törijét írtam (szóbeli már nem lett ilyen jó, bár sokat se rontott rajta), szóval kapja már be!!!!!

Seduxen (már NEM dr.) 2009.06.11. 13:16:50

@Hetfield: kétségeim sincsenek. ez egy igazi szabad, demokrata oktatási-reform, mi oka lenne nem támogatni??

luucy 2009.06.11. 13:17:46

@luucy: + egyik legjobb barátom ELTE törin tanul, másodéves, és a csoporttársainak igen jelentős része is Jobbik szimpatizáns...

***

Mivel feltehetőleg Lévai még a komcsi érában tanult történelmet, így nagy valószínűséggel neki vannak történelemből hiányosságai...

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.06.11. 13:17:59

Bocsika, ezt muszáj betennem ide, de egy postot (talán) megér:

MentálPista ajánlásával:

gps-szopas.blog.hu/

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.06.11. 13:21:02

@luucy:

Én is ott végeztem ... a fél Jobb ült mellettem xD

mind2 (törölt) 2009.06.11. 13:21:20

@luucy: én meg a Vadai blogján olvasgattam a kommenteket, az a tyúk is, élvezet nézni ahogy mossa a szennyesét, finoman vall, bán, beismer... Mintha mindegyik önálló pályán keringene a szocik közül... mentik magukat, és láthatóan fogalmuk nincs mit csináljanak.
Mondjuk nehéz is vérlibből visszaalakulni empatikus szocivá,,,,
Jajj, én is de élvezem, jó hogy van net, ülök a páholyban : D

Parkőr (törölt) 2009.06.11. 13:21:30

OFF
Nem tud segíteni nekem valaki egy
JDV 270
rendszámú kisteherautó tulaja kellene.
Tegnapelőtt, mert nem engedtem be Róbert Károly végénél lévő záróvonalon magam elé , majdnem megölt.
Szó szerint a szerencs utcáig üldözött.A feleségem zokogóromot kapott.
Kérlek aki tud segítsen szeretnék én is kancigánynak zokogórohamot okozni.

Előre is köszönöm mindenkitől.

ON.

Liberté__73 2009.06.11. 13:22:29

@luucy:
"A fél jobbik ELTE Töri szakán végzett!!!"

hát gratulálok hozzá, igazi tökös semmiresejó bölcsészek :)
történészkormány már egyszer sikeresen leszerepelt Mo-on.

" történelem oktatáson a hazugságok oktatását"
:)
azt persze nyilván te döntöd el, mi az igazság és mi a hazugság, igazam van?

pógárjenő 2009.06.11. 13:23:19

Rozsdás, nyafogó műmuff, teli sz@rral mézesbödönben. Javaslat: Bábolnán vasvellás menedzser a csődörök közt!

luucy 2009.06.11. 13:24:52

@zero: :D

Nekem is benne volt a pakliba, hogy odamegyek, de aztán mégse, vonzott az újságírás, így komm. szak lett belőle, de azért szabadonválasztott tantárgyaknak igyekszem értelmesebb órákat felvenni, pl rendszerváltás - by Pozsgay, határontúli magyarok - by Ablonczy Balázs

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.06.11. 13:25:37

@Liberté__73: Persze, ezért állt meg a polkorrektség jegyében Gusztos harcostárs az érettséginél...

Seduxen (már NEM dr.) 2009.06.11. 13:25:54

az elmúlt 7 évben meg - ki tudja már hányadik - jogász-közgazdász kurmány szerepel igencsak jól :)))

a bölcsésznek legalább van rá mentsége :)))

Liberté__73 2009.06.11. 13:27:29


@zero:

akkor kinéz valami jó kis zsíros állás jövőre ...
grats!

luucy 2009.06.11. 13:27:40

@Liberté__73: Figyelj, az MDF kormányt szapulni balgaság, abban a helyzetben senki sem tudott volna jobban kormányzoni - ez az én véleményem.

Másrészről, sokkalta nehezebb feladat volt a rendszerváltáskor kormányozni, mint mondjuk az mszp-szdsznek, akik még egy jól működő országot és képesek voltak leamortizálni 2002 óta...

Tehát számomra sokkalta inkább a balliberális értelmiség szerepelt le, gazdasági szakemberestül, mindenestül...

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.06.11. 13:28:53

@Parkőr: Szia!

regisztrálj be a magyarorszag.hu-n és próbálkozz itt:

www.magyarorszag.hu/allampolgar/szolgaltatasok/gepjarmukereso

egyébként nem mondunk olyat, hogy kancigány, ő vagy Árpi, vagy Lali...

mind2 (törölt) 2009.06.11. 13:29:37

@Seduxen: én most éppen festőt keresek, ismersz valakit ?:))))

Liberté__73 2009.06.11. 13:30:01


@Seduxen:
a jogászkormány a fideszé volt

derelyegrádi szellem 2009.06.11. 13:31:38

@luucy - Takarodjon már el végre az MSZP-SZDSZ!!!:

Tudod ebben a legmelegebb a szokásos szoci trükközés.

A választások előtt (mikor napvilágra került ekét szadeszes elmebeteg ötlete) mondták az oktatási bizottság szoci tagjai, ááá dehogy ilyet ők nem támogatnak, áááá dehogyis. Majd a választás után természetesen megszavazták (mostmár úgyis mindegy alapon), most az a dumájuk, csak azért szavazaták meg a bizottságban, hogy a Parlamentben szélesebb körű vita folyhasson erről.

Ahhaaaaa, kis híjja volt, de nem hittem el.

Ez pont úgy lesz minz Hungaro Valentin másik nagy ötlete, hyog külföldi egytemek is jöhessenek Mo-ra, és az ott tanuló külföldi diákok is magyra adófizetők pénzén tanulhassnak. Őket csak az zavarta, ha a magyar diákok tanulnak a magyar adófizetők pénzén (tandíj), a külföldiek, az oké.

Arra is azt mondták, ááá, ezt álmunkban sem támogatnánk, aztán dehogynem, miazhogy nagyonis!

Ezek ilyenek, a fű zöld, az ég kék a szoclibek hazudnak. Reggel, délben meg este. Ahogy a Főnök is mondta. Mindig, mindenhol, mindenben.

Parkőr (törölt) 2009.06.11. 13:31:39

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár":

köszönöm:), és bocsánat , hogy nem voltam PC:)

luucy 2009.06.11. 13:33:37

@Liberté__73: Nézd már végig a Fidesz kormánylistáját! Ha valami, akkor az hasonlított a szakértői kormányra - ellentétben a mostanival.

Egyébként az tény, hogy a Fidesz a jogi végzettségű tagokból építkezett, mert ahogy a Jobbik ELTE töri, úgy a Fidesz ELTE-ÁJK (Bibó szakkolégium)....

***

Egyébként a mostani kormány a "legjobb" - bankár kormány

f.m.j. 2009.06.11. 13:33:46

Ez az a csekély értelmű szépasszony, aki szexulis tartalmakkal írott könyvével agondolta, hogy alkotó, kreatív lény?

Seduxen (már NEM dr.) 2009.06.11. 13:34:03

@mind2: hát tudnék ajánlani egy szobafestőt, de ő anno eltávolodott ettől a pályától... ja, és néhány éve meg is halt...

f.m.j. 2009.06.11. 13:35:08

@fmj: agondolta=azt gondolta

kyncza 2009.06.11. 13:35:29

@zero: nagyon jó írás!! 100% igazad van!!!

@liberté__73: már megint itt vagy? Menj inkább edzeni, mert lenyomnak, mint a bélyeget.

Liberté__73 2009.06.11. 13:35:45

@luucy - Takarodjon már el végre az MSZP-SZDSZ!!!:

"Ha valami, akkor az hasonlított a szakértői kormányra "
hát a a sunyi szemfényvesztő tolvajlás egy szakma, akkor abban tényleg nagy szakértők voltak

luucy 2009.06.11. 13:36:52

@derelyegrádi szellem: Jah, de ez már majdnem az a kategória mint az ingatlanadó. A Fidesz azt mondta, hülyeség ez a 30 millás határ, ismerve az MSZP szokásait, ha bevezetnek valamit, akkor az azért teszik, hogy utána kiterjeszthessék.

Tessék, na bumm.

SZDSZ mindjárt választások utáni nap ráugrott, hogy mindenkire, vállakozásokra is ki kell vetni. Szocik meg kénytelenek lesznek belemenni, mert különben előrehozott választás, amitől meg rettegnek ezerrel.
Vagy visszatáncol a Szadi, bár ezt meg nem hiszem, Kóka ezzel a lépéssel (szerinte ez az igazságosabb) az MDF-hez elpártolt libsi szavazókat akarja megnyerni megint.

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.06.11. 13:37:02

@Parkőr: Nincs mit, egyébként próbálkozz az autozz.blog.hu-n is esetleg, ott többet tudnak segíteni.

mind2 (törölt) 2009.06.11. 13:37:05

@@luucy - Takarodjon már el végre az MSZP-SZDSZ!!!:

Gyurcsánynak miről is volt papírja ? Technika szak, utána meg közgazdász, vagy mégse ?

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.06.11. 13:38:34

"A Jobbik sikerrel célozta meg a fiatalokat is, akik történelmi ismeret és tapasztalat híján könnyen felülnek a demagógia és a populizmus hangzatos képeinek és jelszavainak. Ilyenkor derül ki igazán, mekkora szükség lenne a múlt ismeretére, tisztességes történelemoktatásra az iskolákban."

Hát igen, bezzeg azok akik kitartanak az MSZP mellett. Azoknak van ám történelmi tapasztalatuk. Rákosi korszak, Kádár éra. Ők aztán ismerik a történelem tanulságait. És ráadásul még élénken él bennük a 40 évvel ezelőtti törióra.
Bezzeg mi fiatalok! Akik ebben az átkos liberális rendszerben szocializálódtunk, többpártrendszerben, szólásszabadságban, viszonylagos demokráciában, nekünk nincsenek történelmi tapasztalataink...

B*zdmeg Lévai, nézzél már magadba! Áruld már el, hogy miért van az, hogy a legértelmesebb gyerekek, akiket legjobban érdekel a töri, akik hajlandóak utána olvasni, akik több helyről tájékozódnak, azok náczulnak meg(, kivéve a zsidók)???
Miért van az, hogy a Jobbikot magát történelemszakos bölcsészek alapították?

GatyaPityu 2009.06.11. 13:38:43

Remélem még sok ilyen nyilatkozatot tesz ez a Lévai, hátha sikerült legkésőbb jövőre még plusz 10%-ot szereznie a Jobbiknak. :-)

luucy 2009.06.11. 13:38:58

@Liberté__73: Vitatkozhatnánk, hogy melyik kormány lopott többet.
Azt nem mondom, hogy semennyit, mert olyan úgysincs, és sosem lesz.
De hogy nem lopták 0-ra a kasszákat az tény. A jelenleg szinte üresen kongó egészségügyi kassza is pluszban volt - nem kicsit - amikor 2002-ben meggyóék odakerültek.

De nem kezdek el veled vitatkozni, mert az ilyen hót hülyéket, mint te képtelenség meggyőzni. Szóval hajrá! :-))

luucy 2009.06.11. 13:40:51

@fmj: A töri szak tuti nem...

a többi meg jelen esetben nem érdekes, mert Lévai asszonyság csak a történelem tudás hiányából fakadó dolgokról emlékezett meg :)

Liberté__73 2009.06.11. 13:40:57

@luucy - Takarodjon már el végre az MSZP-SZDSZ!!!:

"A jelenleg szinte üresen kongó egészségügyi kassza is pluszban volt "

leglább ellenőrizhető faszságot ne írj le :)

derelyegrádi szellem 2009.06.11. 13:41:28

@Hetfield:

Hát igen, a szellemi szint azonos, csak erre a Lévaira legalább minimális esztétikai erőfeszítés árán rá lehet nézni, szemben Gurmaival, meg Herczoggal.

Hogy ez a Lévai ennyire nem vágja, mi történik itthon, az elkeserítő, de korántsem meglepő.

Ő mindig is - szexkönyv írás szüneteiben - a Pártszékházból kamázta a cigányokat.

Ezzel pl. a borsodiak nem így vannak, így érthető a véleménykülönbség. :-)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.06.11. 13:41:51

@Liberté__73: valóban?

www.meh.hu/kormany/kormtag/draskovics20040216.html

www.meh.hu/kormany/kormtag/molnarcs_20080903.html

hu.wikipedia.org/wiki/Lamperth_M%C3%B3nika

hu.wikipedia.org/wiki/K%C3%A1kosy_Csaba

hu.wikipedia.org/wiki/Fodor_G%C3%A1bor

csak ennyi jogász volt a 2. böszman-kormányban. még mielőtt nyekegés tárgyát képezné Drazsé azért került be, mert ő már volt akasztott ember is, az igazságügyi tárca vezetőit DIREKT nem tettem be, az genya dolog lett volna, tekintve MINDEGYIK jogász...

luucy 2009.06.11. 13:43:52

@mind2: "Tanulmányait a pécsi Janus Pannonius Tudományegyetem Tanárképző Karán folytatta, ahol 1984-ben főiskolai diplomát, majd 1990-ben a Közgazdaságtudományi Karon egyetemi diplomát szerzett." from Wikipedia

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.06.11. 13:46:04

@Seduxen: Hagyd már...honfitárs ő is, meg a másik 62418. Aztán, ha jövőre picit megzavarodnak, hogy mégsem nőtt szarva OV-nek, mégsem lőnek Dunába senkit, mégsem irtják ki a cigányokat...aztán majd összeszedi magát és rácuppan vm. jó kis koronaúsztatással azonos súlyban lévő fidesz elbaxásra...

Seduxen (már NEM dr.) 2009.06.11. 13:49:40

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": ja, nem különösebben érdekel, csak gondoltam felhívom becses figyelmét arra, hogy mekkora baromságot bírt mondani...

Dr. No 2009.06.11. 13:49:46

@luucy - Takarodjon már el végre az MSZP-SZDSZ!!!: "de azért szabadonválasztott tantárgyaknak igyekszem értelmesebb órákat felvenni, pl rendszerváltás - by Pozsgay"

Még egyszer, azt hittem, nem jól látok: rendszerváltás - by Pozsgay? "Csak tiszta forrásból" jeligére? És ez még egy értelmesebb óra?
Irgalom atyja, ne hagyj el!

luucy 2009.06.11. 13:51:19

@Liberté__73: Természetesen elnézésedet kell kérnem. Az MSZP-SZDSZ 7 éve alatt az éves GDP 10% feletti volt, az inflációt még hírből sem ismertük, a munkanélküliség folyamatosan csökken, már alig van olyan ember, aki ne dolgozna!

Sem az országnak, sem az embereknek nincs szüksége hitelre, hiszen 2 havi fizetésből mindenki képes megvenni egy családi házat, miközben minden hónapban átadnak 100 km autópályát, és megnyílik 10 új gyár hetente, már importálni kell a munkaerőt, mert nincs aki dolgozzon a gyárakban.

A mezőgazdaságból élők milliomosok, a legmodernebb technikai vívmányokkal dolgozhatnak.

***

Én nem azt mondom, hogy a Fidesz-kormány hibátlan volt, mert NEM volt az.

De ha te azt állítod, hogy amit az MSZP-SZDSZ csinál az jó, akkor sürgősen menj orvoshoz :D

Liberté__73 2009.06.11. 13:52:37

@luucy - Takarodjon már el végre az MSZP-SZDSZ!!!:

"De ha te azt állítod, hogy amit az MSZP-SZDSZ csinál az jó"

én csak azt állítom, hogy nem minden eleve szar amit csinálnak
persze van szar is

mind2 (törölt) 2009.06.11. 13:53:12

Lévai majd elmegy Tatárszentgyörgyre, finom olasz körömcipőben, kacsójára cérnakesztyűt húz természetesen, mert azért a hepatitisnél nincs csúnyább dolog, főként egy ilyen decens, és máshoz szokott úrihölgy számára. Aztán visszafelé jövet , miután csuklójára parfümöt permetezett, mégis csak szól a sofőrnek, hogy álljon meg... rosszul gondolta, mégsem bírja tovább... és diszkréten az Audi 8 mellé hányja a reggelire evett vöröslő lazacszeleteket. Majd visszatérvén a fővárosba felhívja Mohácsi Vikit, hogy szia édes, nagyon tanulságos volt, máskor is szívesen, de egy darabig csak Te menj...köszike :)

luucy 2009.06.11. 13:53:51

@Dr. No: Nagyon korrekt volt. A saját hülyeségeit is kiemelte, egyáltalán nem volt azaz érzésed, hogy maga javára beszélne vagy valami. Először én is féltem, modván majd biztos magát fogja fényezni, de nem így volt. Kellemesen csalódtam.

Mellesleg, mint tudjuk a történelem valahol szubjektív. Tehát közelsem biztos, hogy egy "vadidegen" tárgyilagosabban adta volna elő, mint ő.

luucy 2009.06.11. 13:54:24

@Liberté__73: Mondj egyet kérlek ami jó! Plííííízzzzzzz!!!!!

Hetfield 2009.06.11. 13:58:50

@luucy - Takarodjon már el végre az MSZP-SZDSZ!!!: költségtérítési rendszer, eu-s pénzek elosztása... soroljam még? :D

Dr. No 2009.06.11. 14:00:20

@luucy - Takarodjon már el végre az MSZP-SZDSZ!!!: Igen, de amennyire a nyilvánosságnak szánt megszólalásait ismerem, ő igencsak szubjektív. Mondhatni, sértődött.

Persze, nekem is volt olyan tanárom, aki egymást követően kiszolgálta a Horthy-, a Tildy-demokratikus-, a Rákosi- és a Kádár-rendszert. Szerintem az egyetem egyik legszórakoztatóbb előadója volt. Pluszban írt egy könyvet még a '60-as években a korrupcióról (vajon honnan tudhatott olyan sokat róla?). Tehát elképzelhetőnek tartom, bár nehezen hiszem, hogy Pozsgay előadónak jó.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.06.11. 14:01:44

@Liberté__73: Jó akkor mondj egy területet, ahol legalább közepesre lehet értékelni a szocikat!

picur3ka 2009.06.11. 14:02:02

Elment az etvagyam. Ezek menthetetlenek, egesz rendszervaltas ota alig volt mas, mint baloldali kormanyzas, oszt Orbant basztatjak mindig, mindenert. Ez kesz, nem ertik mi az hogy ellenzek, osszekeverik az ellenseggel, meg mindig a kibaszott osztalyharcot vivjak. A ciganyok meg a magyarok meg szopnak.

Sarkanyokkal harcolo hosok.

Szivikem!

A tantargyakat megszuntetik, ok? Tori oktatas...

Roma kulonben, hogy kepbe tegyelek.

Jo, hogy ez a tyuk eselyegyenlosegi miniszter volt, valami roma harcos nem probalna-e meg felelossegre vonni?

Empty 2009.06.11. 14:02:56

@Parkőr:

Fiat Ducato, a zöldkártyáját Hevesen csinálták. Ennyit tudtam.

schnee 2009.06.11. 14:05:42

@Liberté__73: Én inkább úgy fogalmaznék, hogy a sok szar mellé néha értelmes dolog is becsúszik, mint pl..... (ízé segítsetek már ki mert nem jut eszembe semmi)

picur3ka 2009.06.11. 14:07:22

@luucy - Takarodjon már el végre az MSZP-SZDSZ!!!:

'már importálni kell a munkaerőt, mert nincs aki dolgozzon a gyárakban.'

Igy is van, de ez lehet, hogy inkabb a segelyezessel van oszvefuggve.

A gyurcsnynak mirol van papirja, meg mirol nincs, na az is mast juttatott az eszembe.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.06.11. 14:08:55

@mind2:
Kimegy majd elkerekedett szemekkel realizálja hogy igen ilyen körülmények között élnek emberek, akik biztosítják róla hogy éjjel nappal rettegnek, éjszaka alig tudnak aludni stb. Persze kínosan kerülik majd a témát hogy ha senki nem dolgozik akkor miért úszik szarban és szemétben az udvar, miért van az hogy kólára telik de egy liter tejre nem, miért van az hogy mosógépre nincs pénz de tányéros tévére mindig futja, na meg amúgy sem tudnák fizetni plazmatévé és a mosógép törlesztőjét egyszerre, valamit valamiért. Továbbá nem fog szóba kerülni hogy gyerek miért nem jár iskolába, a szülök majd megemlítik hogy azért mert szerintük a tanítónéni nem szereti a cigány gyerekeket (természetesen ki fog maradni hogy a gyerek nem tud viselkedni, koszosan és büdösen járatják iskolába, nem tudja hogy mire való a radír ezért megrágta pedig nem is az övé volt..)

picur3ka 2009.06.11. 14:11:02

@Hetfield:

Roma integracio. Negyszer annyi roma diplomas van, mint a rendszervaltas elott.

Persze vagy negyszer annyi roma is...

De roma fesztival is sokkal tobb van.

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.06.11. 14:15:02

@Seduxen:

akkor most én is:

BARNA ALLERT!!!


BARNA ALLERT!!!

picur3ka 2009.06.11. 14:15:24

@schnee:

a lemaradott regiok fejlesztese, Bazmeg megyeink

Hetfield 2009.06.11. 14:17:42

@picur3ka (Beindultunk: 10%: Sőt, a feri meg is írta régebben, hogy sokkal több családnak van már kocsija és számítógépe! Ezt is nekik köszönhetjük!

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.06.11. 14:18:22

@derelyegrádi szellem:

OFF, csak neked xd

Kérdés:Miért nem lehet levonni az ingatlanadót az SZJA-ból?

Oszkó Péter:
"A pénzügyminiszter szakmai szempontból továbbra sem támogatja az ingatlanadó levonhatóságát az szja-ból, mivel az a cél az "szja általános csökkentése és nem azok terheinek csökkentése, akik ingatlannal rendelkeznek"."

index.hu/gazdasag/magyar/2009/06/11/ingatlanado_oszko/


Erre varj gombot :-)

Dr. No 2009.06.11. 14:19:52

Az oktatási részhez meg a legjobb megjegyzés, amit nem más, mint Ormos Mária (!) mondott, t.i. nem biztos, hogy annak az országnak az oktatási modelljét kellene követnünk, amelynek az elitje folyamatosan brain drain-re szorul a világ többi részéből.

picur3ka 2009.06.11. 14:21:20

@picur3ka (Beindultunk: 10%:

Ez a ragios program olyan sikeres volt, hogy ezeket most mar Jobbik megyeinknek hivhatjuk.

schnee 2009.06.11. 14:22:07

@picur3ka (Beindultunk: 10%: ?? nem értem

mit fejlesztettek rajta? Az ott lakók észrevették? Szerintem nem, mert nem tarolt volna arrafelé (pl. Ózd) a jobbik ha észreveszik.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.06.11. 14:22:34

@Félkupica_Fehér_Főnök: miért is? konkrétan a 12 éve elhunyt szomszédunkra (Árpi bá') gondoltam, aki szobafestőnek tanult, de aztán az élet más területekre vitte...

Te kire gondoltál???

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.06.11. 14:23:46

@Dr. No:
na ja ott a pont, mert az milyen jó azt meg megint csak nem veszik figyelembe, hogy mondjuk a K+F szektorban ugyan milyen megoszlása van a külföldi munkaerőnek.

maxwell murder 2009.06.11. 14:23:57

@zero: baszdki, nálunk a PPKE-n is mindenki Jobbikos, vay rosszabb esetben Fideszes. ennyit a történelem-oktatásról:D

schnee 2009.06.11. 14:24:30

@zero: ""A pénzügyminiszter szakmai szempontból továbbra sem támogatja az ingatlanadó levonhatóságát az szja-ból, mivel az a cél az "szja általános csökkentése és nem azok terheinek csökkentése, akik ingatlannal rendelkeznek".

ez olyan nagyon értelmes mondat. Mitől csökkene az ingatlantulajdonos terhe ha levonhatja az SZJAból? Esetleg az a helyes mondat, hogy "az a cél, hogy az ingatlan tulajdonosok terhei növekedjenek"?

picur3ka 2009.06.11. 14:26:31

@Hetfield:

A parabola antennak orszaga vagyunk.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.06.11. 14:29:41

@schnee:
ebbe azért nem nagyon lehet belekötni szerintem. mert logikus aki dolgozik és fiatal és mondjuk lakása nincs akkor az elesne az "adócsökkentéstől", maygarán szólva csak azok járnának jól aki dolgozik és minél drágább ingatlanban van ergo többet írhatna le az adójából.

stulquec 2009.06.11. 14:29:43

Én is töri szakos vagyok. Itt a pécsi törin is elég nagy túlsúlyban van a Jobbik a hallgatók között. A megyei-városi jobbik elnök is a pécsi töri szak hallgatója. Ahogy a többi jobbikos vezető is vagy töris vagy polis itten.

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.06.11. 14:31:55

@Seduxen: ööööö... izéé már nem is nagyon emlékszem, kiegyezünk döntetlenben? xD

Seduxen (már NEM dr.) 2009.06.11. 14:36:40

@DexterMorgan78/Séfbácsi: már bocs, de az ÚJ adónemként bevezetésre kerülő ingatlanadó szja-ból történő LEÍRÁSA, az mitől is lenne szja-csökkentés? ezt valaki elmagyarázhatná nekem...

ezzel megint csak azzal kúrnak ki, aki a legális, és VALÓS jövedelme után fizet. Ha az igazságosabb teherviselés lenne a cél, akkor az ingatlanadó leírásával éppen azokat lehetne megfogni (mondjuk egy 80 millás ingatlanra fizessen - mondjuk - évi fél millát, akinek NINCS a minimálbért meghaladó adózó jövedelme...)

@Félkupica_Fehér_Főnök: emlékszik még valaki, hogy mi volt a kérdés? én már nem... :)))

schnee 2009.06.11. 14:36:46

@DexterMorgan78/Séfbácsi: képzavar. Nem azt mondtam, hogy ne legyen adócsökkentés.

Csakhogy, amit jelenleg csinálnak SZJA emelés* + sávhatár kitolás, + ÁFA emelés + jövedéki adó emelés összeségében 0 közeli eredményt hoz a legtöbb SZJA fizetőnél (az alacsony és jó kereseűeknél inkább minusz a közép kereset környékén plusz) erre jön még rá pluszban a ingatlan adó. És így az eredő minusz lesz a legtöbb ingatlan tulajdonosnál, aki fizet SZJAt


* a 17%-os kulcs a szuperbruttó miatt 20,2%, a 32%-os meg 40,2%nak felel meg, így nincs SZJA csökkentés, csak sávhatár kitolás

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.06.11. 14:38:18

@stulquec:
egyébként meg nem lehet az hogy elértük a kritikus tömeget? hogy több szoci szavazó hullik el mint amennyi nem rájuk szavazó választásra jogosult lett?? tényleg ezt vizsgálta valaki valaha hogy az új választók közül mennyien mennek el választani és nekik mi a pártreferenciájuk?

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.06.11. 14:41:24

@Seduxen:
Jó jó értem én mit mondasz. Hogy arról lenne szó hogy amit egyik zsebedbe belerak ha belerak azt másikból kihúzza, de ha ezt a logikát folytatom, akkor van olyan ember akinek csak egy zsebe van, az amiből kivesznek.

Cato 2009.06.11. 14:44:51

@luucy - Takarodjon már el végre az MSZP-SZDSZ!!!:

Amikor ezeket olvasom nekem az jut eszembe az utóbbi időben, hogy ezek most már direkt nem egyszerűen a szoba közepére szarnak, hanem bele a ventilátorba, hogy az utánuk jövőnek még a plafonról és a szekrény mögül is azt kelljen takarítania.

Annyi tisztesség nincs bennük hogy beismerjék: elbaszták, jöjjön a másik, ők meg szégyenszemre elkullognak és örülnek hogy nem csukják börtönbe egytől-egyig.
Nem bazmehg, azt csinálják mint egy hülye 4 éves, akinek már beígérted a nagy pofont, de ő félszemét rajtad tartva tovább gyúrja a kutyaszart a kanapédba... (amíg lehet)

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.06.11. 14:45:16

@DexterMorgan78/Séfbácsi:

Feri, az öregecskedő nők szívének megdobogtatója, a sármőr visszavonulásával esélyes volt, hogy a szavazóbázisuk jó része hirtelen elhalálozik egy kiadós agyvérzés, szívroham keretében :o)

De nem ismerem a statisztikákat.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.06.11. 14:48:21

@Cato:
szakértők vazze, nem érted?? :) náluk jobban szebben ügyesebben senki de senki nem tudná eztet csinálni:)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.06.11. 14:48:57

@DexterMorgan78/Séfbácsi: helyette nekem MINDKETTŐBŐL kivesz.

Vagy bűnhődjek, mert van lakásom? Ami még hitellel terhelt, ergo én is kíváncsi leszek az adó alapjára. mert az szerintem is több kérdést is felvet, hogy miért is fizessek olyan dologért, ami még nem is az enyém?? (itt a hitel részre gondolok, nem az egész ingatlanra).

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.06.11. 14:50:52

@Cato:
"Nem bazmehg, azt csinálják mint egy hülye 4 éves, akinek már beígérted a nagy pofont, de ő félszemét rajtad tartva tovább gyúrja a kutyaszart a kanapédba... (amíg lehet)"
vizuális típus vagyok :)

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.06.11. 14:52:48

@DexterMorgan78/Séfbácsi:

Egyrészt.

Másrészt viszont az ország is azt várja tőlük, hogy folytassák a válság elleni tevékenység keretében történő kormányzást. Mindenki másnak kuss, botoxildi is megmondta :o)

---
Baromi kíváncsi vagyok, mert ha az ilyen gusztustalan pofánkbaröhögések után sem lesz már országos balhé, akkor soha. Egy év nem olyan hosszú idő, csak akkor tűnik soknak, ha egy pofátlan négyéves szopat egész végig alatta :o) (by Cato)

Spiritmonger 2009.06.11. 14:53:20

Lévai Katalinról ez egy ritka jól sikerült fotó
kiváló alap lenne egy facial sorozathoz...

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.06.11. 14:53:36

@Seduxen:
na ja, de szerintem várjuk ki ennek az egésznek a végét.......nem jellemző hogy ezek bármit is bevezetnek, főleg egy ekkora pofon után, perrsze szar lehet beismerni hogy a kurva nagy válságkormány tulajdonképpen az IMF által diktált "reformokat" hajtja végre, mondjuk ki tök mindegy kik ülnek a miniszteri székekben ezek közül. csak azt a rohadt geci verest ne engedjék pár hónap múlva elsunnyogni valamerre....

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.06.11. 14:55:26

@luucy - Takarodjon már el végre az MSZP-SZDSZ!!!:

Én végzős vagyok a Pázmány töri szakján (nem mondanék átlagot, mert nem feltétlen a jó jegyeken múlik), és nálunk tényleg olyan ritka a balos, mint a fehér holló. Viszont szerintem nyugodtan lehet baloldali értékrendű egy történelmet jól ismerő ember - pl. Romsics Ignác -, és lehet teljesen agymosott az is, aki jobbikos töri szakos, ezek nem kizáró tényezők. Viszont aki tényleg ismeri a történelmi tendenciákat, az nem fog ellenőrzés nélkül átvenni információkat, nem lesz pártfanatikus, és nem fogja összetéveszteni az értékrendeket a pártpolitikai programokkal.

maxwell murder 2009.06.11. 14:56:17

@Mj: hehe, szerintem én Téged már láttalak:D

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.06.11. 14:56:41

@Seduxen: Ezen én is gondolkodtam, főleg mikor "vaygonszerzési" illetéket kellet fizetne (MUHAHAHAHA!!!) érted bzmeg vagyonszerzési, Simor meg a 800 milla után nem, én a 12 milla után igen! Tehát vagyonszerzési illetéket kellett fizetnem, a 30 éves hitelre vett lakásom után izibe!

Nem 2038-ban, hamem 2008-ban!

schnee 2009.06.11. 14:57:17

@DexterMorgan78/Séfbácsi: "maygarán szólva csak azok járnának jól aki dolgozik és minél drágább ingatlanban van ergo többet írhatna le az adójából. "

Egyébként ezt a mondatodat sem értem. Miért járnának ezek jól? Összes adó szinten ugyan ott maradna az egész neki. Az járna rosszul, akinek több az ingatlanadója mint az szjaja. Ezek a közül egy pár járjon is rosszul (nem a nyugdíjasra gondolok), a többire meg kell megoldást találni.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.06.11. 14:57:54

@luucy - Takarodjon már el végre az MSZP-SZDSZ!!!:

Nagy hiba lenne a Jobbik szimpátiát összetéveszteni mondjuk a konzervatív értékrenddel vagy a jó történelemismerettel. Vannak olyan jobbikosok is, akik szerint a magyar az ősnép, és a lascaux-i barlangrajzok is magyarok.

Spiritmonger 2009.06.11. 14:58:33

@luucy - Takarodjon már el végre az MSZP-SZDSZ!!!:

erre van egy mondás:

aki 20 évesen nem baloldali, annak nincsen szíve, aki 30 évesen még baloldali, annak nincsen esze

maxwell murder 2009.06.11. 14:59:24

jah, hát azért sok hülye van a jobbikosok között is, az tuti.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.06.11. 15:00:13

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": szerinted mi a zasszonnyal a 8.5 millás "palotára" nem csengetünk (részletre, hogy máshogy???) 365.000.-Ft. illetéket?

SÜN!

@DexterMorgan78/Séfbácsi: figyi, asszem kéne neked egy nő. Olyan IGAZI, nem a pvc :))))

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.06.11. 15:06:43

@luucy - Takarodjon már el végre az MSZP-SZDSZ!!!:

Akkor ülj be egy Krausz Tamás-előadásra, ahol a legképtelenebb balos baromságokat a kedvenc hallgatóival mondatja ki.;-) Én örülök, hogy pázmányos vagyok, mert itt sem Krauszt, sem Ormos Máriát nem foglalkoztatják.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.06.11. 15:07:24

@Mj:

Ja, és Hiller is ELTÉ-s amúgy.

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.06.11. 15:08:32

@Mj: Tudatlan hülye, aki ilyet állít, amikor azok a barlangfirkák készültek, akkor még a szíriuszon voltunk!

maxwell murder 2009.06.11. 15:09:37

@Mj: én egyszerűen nem bírom már elviselni ezt a sok fasiszta demagóg dumát, ami az órákon megy!!!:P

Cato 2009.06.11. 15:09:57

@DexterMorgan78/Séfbácsi:
Gerontofill-e vagy???? :D
Blokkolja az a bábolnai vezércsődör az...

(Én is vizuális típus vagyok. ;) )

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.06.11. 15:11:51

@derelyegrádi szellem:

Régebben egy svéd rendszámú autóval szeretett furikázni, ami nyilván teljesen helyénvaló, miközben a szlovák rendszámú autóval közlekedő magyarokat szeretnék megbüntetni.

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.06.11. 15:13:54

Mi ez a szexkönyvezés lévai kapcsán, miért érzem úgy, hogy lemaradtam valami fontosról? :o)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.06.11. 15:14:05

@Mj: "egy svéd rendszámú autóval szeretett furikázni"

jujj, mennyire szeretném, ha az összes kib****** politikus svéd rendszámú autóval furikázna. Mondjuk Göteborg, vagy Malmö utcáin... Kezdésnek már ez is jó lenne...

f.m.j. 2009.06.11. 15:15:09

@Félkupica_Fehér_Főnök:

írt egy ilyet... sztem nem hagytál ki semmit

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.06.11. 15:15:22

@luucy - Takarodjon már el végre az MSZP-SZDSZ!!!:

A rendszerváltásról tárgyilagosan akkor fogunk tudni beszélni, ha már mindenki meghalt, aki akkor élt, talán még akkor sem. Halllgass nyugodtan Pozsgayt - miért ne, az ő szempontja is érdekes lehet -, csak nem kell elhinni, amit mond.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.06.11. 15:17:30

@Félkupica_Fehér_Főnök:
pár éve írt valamit a vaginájáról 300 oldalon.....

f.m.j. 2009.06.11. 15:18:56

@luucy - Takarodjon már el végre az MSZP-SZDSZ!!!:

Kicsit Ablonczy is cinkes, de kétségtelenül értelmes csóka...

f.m.j. 2009.06.11. 15:20:48

@DexterMorgan78/Séfbácsi: :D:D

De durva vagy :) az csak amolyan könnyű kis softporn akart lenni, asszem nem magáról írta, de még egyszer: :D:D

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.06.11. 15:22:51

@fmj:
jó akkor írt valamit amit szeretett volna ha az ő vaginájával történik meg...:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.06.11. 15:24:20

@maxwell murder:

Könnyen lehet, elég sokan ismernek arrafelé látásból is, csak mostanában ritkán járok már ki.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.06.11. 15:25:00

@DexterMorgan78/Séfbácsi: ezt értsem úgy, hogy lévai "úrhölgyet" csak "áutputi" oldalról szoktál "gengbengelni"???

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.06.11. 15:25:30

@Spiritmonger:

Akkor nincsen szívem, mert sosem voltam baloldali.:P

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.06.11. 15:26:13

@maxwell murder:

És még több füves, ráadásul a vezetőségben is akad belőlük.:P

mind2 (törölt) 2009.06.11. 15:26:52

@DexterMorgan78/Séfbácsi:

Hát ez haláli, eljutottunk a fasiszta náci Jobbikveszélytől Lévai izéjáig....XD
Te, nem lenne JOBB dolog Sedux tanácsát megfogadni ::)))))))) ?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.06.11. 15:27:54

@Félkupica_Fehér_Főnök:

Illetve a Marson építettük az oroszlán alakzatot, ami az űrből is látható. Utána hoztuk magunkkal a delfint, a pulit és a komondort, amik ősmagyar állatok. Igen, a delfin is.:)

mind2 (törölt) 2009.06.11. 15:28:26

@DexterMorgan78/Séfbácsi: Te ilyen Femina sorozatokat is olvasni szoktál ? XD ?????

Solmenir 2009.06.11. 15:28:34

Szerintem aki odafigyelt történelemből, az bizony emlékszik még az mszmp-re, és már elég indoka van miért ne szavazzon az mszp-re ^_^

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.06.11. 15:29:27

@maxwell murder:

Na igen, amikor Schmidt Mária tanárnő elkezdi ecsetelni, hogy a nagy októberi szocialista forradalom valójában bolsevik puccs volt, az már önmagában merő faschizmus.:)

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.06.11. 15:30:25

@mind2:
nem olvasni nem szoktam:) de már láttam a rosszmannban valami hasonló feliratu tusfürdőt:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.06.11. 15:30:30

@Seduxen:

Szerintem mehetnének a Falkland-szigetekre is.:) Kocsival.:)

f.m.j. 2009.06.11. 15:30:31

@mind2:

bocs, de ezt a Lévai kezdte, ő írt ilyen könyvet, csak innen jön az egész...
egyébként ilyen hülyenémbert ki kíván meg (Dexteren kívül), mert nem minden a külső ám! :):) amúgy is öreg...

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.06.11. 15:30:33

@Mj: És a nőket ki hozta utánunk? xD

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.06.11. 15:31:47

@Mj:
Ja és ne felejtsd ki hogy turulon lovagolva hódítottuk meg európát:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.06.11. 15:32:45

@Félkupica_Fehér_Főnök:

A rómaiak, amikor elrabolták a szaturnuszi szabinoktól.:) Előtte meg osztódással szaporodtak.:)

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.06.11. 15:33:34

@Seduxen:
nem vagyok tisztában az úrhölgy gengbengelési szokásaival, de talán majd ír egy újabb könyvet 5 év brüsszelben címmel avagy hány gyakornokot próbáltam fel..

mind2 (törölt) 2009.06.11. 15:33:38

@fmj: Tudom, hogy nem Dexter írta a könyvet.... mondjuk érdekes lenne tőle ....:) de az azért felettébb gyanús, ahogy rámozdult ... Nincs öreg nő, csak többet kell inni :)

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.06.11. 15:35:25

@Mj:
Ja Lévai is volt arrafelé Farkal szigetcsoport vagy mi.

picur3ka 2009.06.11. 15:36:21

@Mj:

A Falkland, az csudalatos lenne, el van aknasitva rendesen, ha jol tudom.

mind2 (törölt) 2009.06.11. 15:37:15

@picur3ka (Beindultunk: 10%: meg tele van madárszarral, oda mehetnének a szadeszosok :))

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.06.11. 15:37:29

@mind2:
Tudod hogy jól írok, bár softporn regénnyel még nem próbálkoztam:) De tényleg olvasta valaki a könyvét?? Miről szólt?

picur3ka 2009.06.11. 15:41:29

@mind2:

Formaban van mindenki megint, ugy latom.

Cato 2009.06.11. 15:43:00

@DexterMorgan78/Séfbácsi:
Gondolom a banyapók barlangjáról.
Tudod: tele van pókhálóval, és néha arra téved egy gyanútlan ork, aki felfalódik...
:D

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.06.11. 15:45:55

@Cato:
ÓÓ biztos van ki lepókhálózza, rendet rak, kidobja a szemetet stb...:)

maxwell murder 2009.06.11. 15:46:40

@Mj: vele még nem volt dolgom ,de ha oda kerülök, megmondom a frankót neki!

mind2 (törölt) 2009.06.11. 15:48:05


@Cato: @DexterMorgan78/Séfbácsi:

Annyi itt a hímnemű, olvassa el valaki közületek, és közben nyomja be ide az olvasónaplót :)))
Két politikai poszt között elleszünk egy fehér nő hálószobatitkaival....

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.06.11. 15:49:29

@picur3ka (Beindultunk: 10%:

Ráadásul birka van a címerében és királyság az államformája.:) Meg amúgysem egy frekventált és barátságos hely.:)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.06.11. 15:51:34

@Mj: "királyság az államformája"

:)))))

ja, de legalább a "nagyfőnök" jó pár ezer km-re lenne, mi???

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.06.11. 15:51:35

@maxwell murder:

Csak ügyesen és tisztelettudóan, mert a természete az viharos. Főleg, ha valaki felbosszantja.:)

Cato 2009.06.11. 15:53:45

@mind2:
És mi van ha közbe kiég az agyam?!
Nem, köszönöm nem vállalom!!!!!
Majd megkérdem a nejem - Ő politológiát végzett, szóval fel van vértezve semmitmondás és veszélyes szófordulatok ellen - talán hajlandó kockáztatni az életét értetek. ;)

Lenny [Cabdriver] (törölt) 2009.06.11. 15:54:14

Furcsa ez az uborkaszezon. Nem hét vége felé kerülnek elő a nagy botrányok?
Ehelyett arról vitáztok, hogy ki ápolgatna?-ki nem? egy mszp-s nagymamát, és hogy szíriusz legyen-e, vagy mars.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.06.11. 15:55:34

@Seduxen:

Nem tudok róla, hogy II. Erzsébet sűrűn látogatna oda.:) Inkább a jó sok guánót termelő császárpingvinek.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.06.11. 15:57:09

@Lenny [Cabdriver]:

Most vitatkozzunk arról, hogy milyen egy lepra politikai vezetésünk van? Unalmas, dühítő és elszomorító lenne...:-/

mind2 (törölt) 2009.06.11. 15:57:41

@Lenny [Cabdriver]: holnap oszlik fel az Szdsz, meg ilyenekre gondolsz ?
Érdekes, mostanában se lehallgatási ügy, se más nyalánkság..... annyira magukkal vannak elfoglalva, hogy alszik a magyarok nyilai is, meg kisbalázs is :)

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.06.11. 15:59:03

@Mj:
gí igaz beszéljünk inkább a hüvelygombáról:) (óó jaj hányszor el lett ez már sütve, de annyira szar:))

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.06.11. 16:02:18

@DexterMorgan78/Séfbácsi:

Beszélhetünk arról is, hogy mi legyen vasárnap.;-)

Cato 2009.06.11. 16:12:45

@Mj: Vasárnap? Kárpát-medencei borásztalálkozó! :)
Részemről.

Lenny [Cabdriver] (törölt) 2009.06.11. 16:16:31

@Mj: A szíriuszos-marsos származásos elméletekről nem tudok, legalábbis hamar elfelejtettem, ha hallottam is róla valaha.
Ellenben kövezz meg, mint mélymagyar szentkoronatanos elvont, aluliskolázott némbert, de Papp Gábor- Szántai Lajos előadásai néhány dologban elgondolkoztatnak.
Akár a barlangrajzokról is. Nem tulajdonítom feltétlenül a magyaroknak, de még az őskori rajzokban is lehet valamiféle rendszer.
Ugyanazok az egyforma "hibák", tévesztések, mint 3lábú nő, kecske hátából kinövő bivaly Dél-Amerikától Franciaországig.
Összetettebbnek tűnnek, mintha egyszerű jólegyenavadászat firkálmányok lennének.
Mindegy, ezt csak az tudná megmagyarázni, aki akkor élt.

tudi 2009.06.11. 16:24:49

Kösz kati még 5-10 % a jobbiknak remélem mikor 2010-ben megelőznek titeket, akkor mekkora sipákolást rendeztek. 2010-ben már én is pezsgőt bontok, ha a szadi kiesik, de a sárga földik leiszom magam, ha a maszop is kiesik.

wladyslawsky (törölt) 2009.06.11. 16:25:32

@Mj: pár éve vásárhelyi mária végzett egy felmérést, amely szerint magyar a történészhallgatók antiszemiták és rasszisták :))
vajon az egyetemen lesznek azzá, vagy oda eleve már inkább a náczikok mennek ? :P

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.06.11. 16:27:40

@DexterMorgan78/Séfbácsi:

Én sörözésre gondoltam.:P De lehetünk tőlem 14-en is.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.06.11. 16:32:12

@Cato:

Szóval te is hanyagolod a Hősök terét?:P

maxwell murder 2009.06.11. 16:34:39

@Mj: hallottam róla. szegény amúgy biztos elég frusztrált lehet...

Roxvox 2009.06.11. 16:36:15

Kedves Lévai Katalin.
Eddig ki tiltotta meg Önöknek a cigányság integrálását. Most mikor "szarban" a haza (erősödik a Jobbik)rögtön integrálni kell a cigókat. Eddig mi a faszt csináltak. A tétlenségük maga generálta a szélsőjobb felerősödését, most meg maguk rinyálnak. Impotens társaság.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.06.11. 16:37:52

@Lenny [Cabdriver]:

Na éppen ez a probléma, hogy olyanokat képzelünk bele, amik a mi korunk gondolati termékei, ráadásul semmiféle írott forrásban nem tudatták velünk, hogy mit gondoltak. (Erre csak a régészek tudnak következtetni temetkezési szokásokból, barlangrajzokból, megmaradt eszközökből, stb.)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.06.11. 16:41:07

@wladyslawsky:

Ezek után már csak az a kérdés, hogy ha a magyar lakosság 97%-a ellenérzéssel viseltetik bizonyos cigányokkal szemben - persze az okot nem kérdezik meg -, akkor rasszista-e. Illetőleg ha nem szeretné, hogy izraeli tulajdonba kerüljön mondjuk a nemzeti vagyon valamely része, akkor antiszemita-e.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.06.11. 16:41:51

@maxwell murder:

Szerintem ilyen személyiség. Ráadásul a férje is meghalt egy balesetben.

Mr. Acid 2009.06.11. 16:49:18

Kedves Lévai Katalin!

Ezen mondatai ("...fiatalokat is, akik történelmi ismeret és tapasztalat híján könnyen felülnek a demagógia és a populizmus hangzatos képeinek és jelszavainak. Ilyenkor derül ki igazán, mekkora szükség lenne a múlt ismeretére, tisztességes történelemoktatásra az iskolákban.") kiverték nálam a biztosítékot. Ha gondolja, szívesen bebizonyítom, hogy téved, mivel én legalább annyira tisztában vagyok a magyar történelemmel, mint ön. Sőt, sokkal jobban ismerem. Ezt látatlanban ki tudom jelenteni. Ha vállalkozik a kettőnk nyilvános megmérettetésére, azt Szegeden bármikor vállalom. Várom ez ügyben az emailját a bsavanyu@gmail.com -ra.

maxwell murder 2009.06.11. 16:49:22

@Mj: igen, pont ezért. viszont van nagyon nagyon sok pénze!

Cato 2009.06.11. 16:50:05

@Mj: Hova? Fricz Tom gardenpartijára? Most inkább kihagyom. :)
De ha a százezres tömeg megindul a parlament felé, esküszöm abbahagyom a borozgatást, és lámpavasat/henteskampót ragadok és csatlakozom!

Cato 2009.06.11. 16:58:29

@Mr. Acid:
Szerintem ő "tisztességes történelemoktatás" alatt a kommenizmus alatti intézményesített népbutítást érti.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.06.11. 17:14:00

@maxwell murder:

Tehát elmondhatjuk, hogy nem a pénzért tanít, hanem elhivatottságból.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.06.11. 17:15:12

@Cato:

Persze-persze, fotelforradalmár, aki a napszúrástól is fél.:) Egyébként én sem megyek a helyszínre, valószínűleg a közelből figyelem az "eseményeket" néhány sör társaságában.:)

dr.justice 2009.06.11. 17:16:35

Ha emlékezetem nem csal Lévai Katalin volt az aki esélyegyenlőségi miniszerként a cigányokkal utazott Rómába, vagy a Vatikánba oly módon, hogy a cigány vezetők busszal, ő pedig repülővel ment és leadott valami rossz mesét, hogy miért nem tudott velük együtt a busszal menni. Valamiért nem akart velük órákig buszozni.

System failure. :) 2009.06.11. 17:26:27

Én egy megtévedt, történelmi ismereteket nélkülöző fiatal vagyok. HAJRÁ JOBBIK!

derelyegrádi szellem 2009.06.11. 17:30:21

@dr.justice:

Ja ja, ő volt az. :-)

Ők így szeretik "integrálni" a cigányokat. Szigorúan másokhoz :-)

jozicsenko 2009.06.11. 17:33:12

ööööööö

a rozsadombi szociologus szabvány esete ez a nő?

mert ha nem, akkor valami furfangos időutazásban vett részt és őt a MagyarBálint Szakiskolában oktatták ...

System failure. :) 2009.06.11. 17:33:48

Szélsőségesek MINDIG voltak. Csak a törvények nem teszik lehetővé a szabad véleménynyilvánítást ebben a diktatúrában. Most hogy van aki felvállalja, most minden eszközzel próbálják még jobban elnyomni.
A cigányokkal mindig is csak baj volt. A seggüket kinyaljuk, erre még jobban nyivákolnak. Képzettség nélkül munka nélkül sír a segélyért. Mindenkinek ki van a töke velük. Jön most a zsidesz, hogy 3 csapás?
Eddig meg ugye minden rendben volt. Hitetlen, pökhendi, szájtépő párt. Már úgyis lejáratták az országot, legyen akkor alapja... Akkor fognak igazán sírni a retkek, és rájönni hogy EDDIG úri dolguk volt.

Kartal (rezervált) 2009.06.11. 17:44:49

Nem csak Brüsszel van tényleg olyan kurva messze Borsod megyétől, de Pest is. Az egyik reggel rohantam a villamosra, két tetvesnek nem nem álltam meg, hogy cigit és pénz tarháljanak tőlem (egyébként sem lett volna mit adjak nekik), a hátam mögött hallottam az anyázást, egy kicsit utánam is kanyarodtak, de lehet, hogy felmérték az esélyeket és inkább futni hagytak (két méteres fickó fekete szerelésben, ők meg csak ketten...)(igen, vidéki vagyok, de néha felmegyek Pestre régi barátságok ápolgatása céljából).

Szal kedves Lévai Katalin, lécci egy hétig utazgass élhető fővárosunkban villamoson metrón buszon a nap minden szakában, aztán beszélgessünk! Nézz körül az aluljárókban is rendesen! Addig meg kuss!

Higany 2009.06.11. 17:45:51

Ha hazaköltözik, akkor meg se álljon Lyukóvölgyig a ribanc!

Kartal (rezervált) 2009.06.11. 18:10:54

Legalább őszintén megmondta, hogy nem tettek semmit. DE AKKOR HOL VAN A PÉNZ, AMIT ERRE KÖLTÖTTEK?????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Igazán remélem, hogy egyszer eljön az elszámoltatás ideje...

Roxvox 2009.06.11. 18:12:47

Katika megsértődött, mert elhajtották a húsosfazék mellől, pont most mikor kezd jól fizetni az EU a képviselőknek. Nehéz bizony ezt feldolgozni.

mind2 (törölt) 2009.06.11. 18:16:14

@Kartal (reloaded): befektették olyan cigány tulajdonú ( induló ) vállalkozásokba munkahely teremtés címén, mint a fémipar, szörpgyártás, erdőtelepítés, integráló iskolák alapítása..... mást el sem tudok képzelni :)
Meg vettek belőle 25000 gipszoroszlánt :))))

mind2 (törölt) 2009.06.11. 18:27:43

Hogy nevessetek :) A Napiszarról másoltam :)

Tisztelt Uram/Hölgyem,
Álláskeresési célzattal fordulok önhöz, mellékelten csatolom
önéletrajzomat.
Ha felkeltettem érdeklődését, kérem lépjen kapcsolatba velem!

Név: Lakatos Gáspár
Kor : 27 év
Levelezési cím: Sárkeresztúr, Postán maradó

Tanulmányok:
1981-1988 Sárkeresztúri Általános Iskola
az iskolát elégséges eredménnyel, kitűnő sportteljesítménnyel végeztem,
tanulmányaimat a 4. osztályban befejeztem
1988-1990 Szegedi Csillag Intézmény
emelt szintű, kefekötő szakmunkási bizonyítványt adó intézményt
befejeztem,
jó magaviselettel végeztem

Munkahelyek:
1990-1991 egyéni vállalkozás
halasztott fizetésű gépjárműbeszerzés és költségérzékeny áruházi
beszerzés, adósságrendezés
1991-1993 Szegedi Csillag Intézmény
junior kommunális manager

1993 egyéni vállalkozás
magas szintű szervezett gépjárműbeszerzés és meggyőzéses tárgyalásos
adósságbehajtás,
költségérzékeny áruházi beszerzés, orvoslátogatói munkakör,
fájdalomcsillapító értékesítés, vadászfegyverek és önvédelmi készülékek
értékesítése

1993-1999 Szegedi Csillag Intézmény
higiéniai segédszervező

1999 egyéni vállalkozás
borászati vegyészmérnök, értékesítési manager, kintlevőségek managelése

1999-2000 Szegedi Csillag Intézmény
vezető higiéniai előadó

2000 egyéni vállalkozás
üzemanyagipari vegyészmérnök, értékesítési manager, postai szállítmányok
ellenőrzése, nyugdíj újraelosztás, hosszú lejáratú kintlevőségek
managelése

2000-2002 Szegedi Csillag Intézmény
regionális higiéniai főszervező
Munkaszerződésem közös megállapodással e hónapban lejár

Munkatapasztalatok:
* értékesítés - gépkocsiértékesítésben szerzett tapasztalat, vegyészeti
ismeretek
* tárgyalási készség - adósságrendezés, meggyőzés, kiváló csapatjátékos
vagyok de önállóan is képes vagyok munkavégzésre
* rugalmasság - jól tűröm a hosszabb idejű bezártságot
* költségérzékeny tárgyalási technikámnak köszönhetően a beszerzéseket a
legalacsonyabb ajánlott ár alatt intézem

Nyelvtudás:
cigány - anyanyelvi szint
magyar - társalgási szint

Egyéb:
jártas vagyok a bírósági ügyekben
szeretem a kalandot, és a meggyőzéses tárgyalásos tevékenységeket, hajtási
engedéllyel rendelkezem

Üdvözlettel,
Lakatos Gáspár

belzebubó 2009.06.11. 18:44:16

@Mj: és ehhez mit szól Mária sógornéje, Ungár Klára?

Ez a Turul-poszthoz is illene.Nem Klára volt a legfőbb ellensége a szobornak?

majomkutya 2009.06.11. 18:52:58

a kölke meg nyilván vmi alapítványi iskoába jár fehér gyerekek közé...
mért nem iratja be egy 8. kerületi iskolába?

majomkutya 2009.06.11. 18:57:05

Azt írja:"A kisember fél és tehetetlen, a bőrén érzi a válságot, de az okait nem érti."
Persze, hogy érzi, mikor a cigányok a faluban terrorizálják és naponta meglopják. Ez is egyfajta válság.
Erre jön egy párt, aki azt mondja, hogy megteremti a közbiztonságot. Sok ember ennek reményében rászavaz.
Erre jön lendvai ildikó és azt mondja, hogy ez az emberek valós problémájára leegyszerűsítő gyilkos választ.
Majd orbán viktor, aki azt mondja, hogy a jobbik szavazói, lecsúszott, elkeseredett emberek.
no comment

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.06.11. 19:01:27

@belzebubó:

Nem tudom, én se sógorjelölthöz mennék férjhez.:)
De, mint vérbeli liberális, elleneznie kellett, régebben még a Tarka Magyaron is láttam.

Corry 2009.06.11. 19:06:25

A Lévai Katalinnak odáig kéne eljutnia a dolgok megismerésében, hogy eddig sem lett jobb, ha távolról nézve irkál életszerűtlen hülyeségeket.
Ráadásul ezekkel az írásaival senkinek sem használ, se cigánynak nem lesz jobb, se a többieknek, kivéve talán saját magát, de ebben sem vagyok annyira bizonyos.

mind2 (törölt) 2009.06.11. 19:11:07

@Corry: " ha nincs kenyerük egyenek kalácsot " a realitásérzék teljes hiánya, két kiskosztüm és egy koktélruha felpróbálása közben :)

picur3ka 2009.06.11. 19:12:47

@wladyslawsky:

A torteneszek, meg a jogaszok, meg a magyar szakosak, az osszes tobbi, jol kepzett szakember sokkal konnyebben talal allast kulfoldon. Mindenki a sajat hazajanak kavar, akinek esze van, az egesz vilagon igy van ez, csak itten ugye ez tiltva vagyon.

arpadsavossabeszdekli 2009.06.11. 19:50:16

Szerintem, akkor lesz a legolvasottabb e tájék, ha ez a politikusnak csak messziről látszó emberszabású mindezekre válaszolni fog. Ezúton is bíztatom a szerzőket erre!

És gratula...

Horizont 2009.06.11. 19:51:25

Lévait tegnap olvastam a Propelleren. Már olvasás közben arra gondoltam mekkora "vastagbőrös" téma. És lám ma már olvasom is :)
Lévai Katalin sok más politikus társával együtt (minden oldalon) a földtől elrugaszkodott látásmódjával nagy kárt okoz.Nem is értem hol élnek ezek? Nem látnak az orruknál tovább? Nem olvasnak, nem néznek tv-t, nem néznek internetet? Kötelezővé tenném minden politikusnak, hogy mindennap a "másik oldal" híreit is tanulmányozza. Talán tájékozottabbak lennének. A bele érzőképességük meg már úgyis hiányozni fog egész életükben.

Lodogi Pascal (törölt) 2009.06.11. 20:08:44

Több mint 800 ezer forinttal rövidítette meg a nagykaniszai cigány kisebbségi önkormányzatot egy munkatársa, aki hamis vállalkozói szerződésekkel húzott le pénzt a szervezetről. Ahol egyébként egy másik asszony ellen is eljárás folyik, őt magánokirat-hamisítással vádolják.
index.hu/belfold/2009/06/11/megloptak_a_cigany_onkormanyzatot/

Lodogi Pascal (törölt) 2009.06.11. 20:23:19

@majomkutya:
Nézd!
Én a fideszen nem nagyon csodálkozom.
Sokfélét rebesgetnek arról hogy ez a Fidesz - MSZP cirkusz csak egy nagy színjáték. A háttérben szépen elvannak egymással.
Elég ha arra gondoltok hogy a budapesti parkolási panamában már nincs ellentét a Fidesz meg az MSZP között. Tudjátok a pénz az pénz mindegy honnét jön.
Persze most be vannak tojva hogy lehet jönnének valakik akik elkergetik a húsosfazéktól.

Spielberg 2009.06.11. 20:54:14

milyen lenne szerintem az igazi baloldal?

-elsősorban a középosztály érdekeit védi. nem adóztatja agyon, nem szivatja őket. fontos a magántulajdon védelme, a közbiztonság.
- az igazi baloldal rendőrsége nem gyáva, hazug, nem visz be, csak mert kiabálsz, de elkap, ha nem fizetsz a tankolásért, ha tyúkot, krumplit, cseresznyét lopsz.
- az igazi baloldal jogrendszere nem diszkriminál. sem pozitívan, sem negatívan nem emel ki senkit, csak a bűnözőt, a csalót, a renyhét, a hazugot. azok viszont méltányos, példás büntetést kapnak.
- az igazi baloldal képviselői nem öncélúak. a nemzethez tartoznak, minden eseményével, bújával bajával osztoznak.nem lopnak, nem harácsolnak, csak annyit vesznek el, ami jár.
amíg Boldvaik, Szilik, Lamperthek, Suchmanok vannak benne, nincs igazi baloldal.
ha lesz, nem szavazok a Fidesz sógorkoma egyazászlóra! ha nem lesz, nem szavazok.

picur3ka 2009.06.11. 21:13:50

@Spielberg:

Dream on. Persze ezt lejatszhatnank sok masik, ugy-nevezett, fejlett orszagban is.

Roxvox 2009.06.11. 21:54:56

Az Mszp mostanság nagyon rá van izgúlva a Jobbikra, ami teljesen érthető, hiszen konkurencia lett. Pedig szegény Jobbikot inkább sajnálni kéne, mert mire a sokat emlegetett húsosfazék közelébe keverednek, abban már csak a mócsing lesz. A Jobbik pedig csak addig radikális, míg a hatalom közelébe nem ér, aztán ott majd szépen belágyúlnak majd, mert akkor már lesz mit veszteni.

kulalak 2009.06.12. 00:23:46

Komolyan aggodom, hogy politikusainknak nincsenek titkarai, irodai de eszuk sem. Husz ev alatt nem lehetett volna eltanulni valamit a nyugattol? Mondjuk a sotetseg delben mar megy Levai elvtarsno. De olvasni, szoveget erteni, ONNALLOAN GONDOLKODNI, gyakorlassal is meg lehet tanulni, nyugaton sincs tobb okos ember.

"Rómában vagy Párizsban annak századrészéért, amit Ti műveltek, már kivonulnak az utcára ennyien"
Ezt nem erti, ne faradj. Az a baj, hogy hazajon. Pedig mehetne a ... vagy dolgozni ket kezzel.

lumpvampir 2009.06.12. 01:50:48

grat zero, korrekt írás.
komolyan nem értem, hogy van pofájuk ezeket az alapvetően helyes erkölcsi normákat - -amiket max. bebifláztak - maszkként használni a mocskos céljaikhoz.
amúgy az oktatás valóban az 1ik legjobb hosszútávú manipulatív eszköz, a gengszterváltás ideje óta eszközölt ráhatás most a leginkább érzékelhetően megmutatkozik.elég körbenézni, hogy egy átlagos mostani középsulis végzős milyen szinten van fejben. ettől lejjebb nincs.

Zetek 2009.06.12. 05:22:22

Szánalmas duma. Nyugaton nyoma sincs az olyan gyakran emlegetett elhatárolódásnak - legalább is ha az ember bizalmasan beszélget velük- mert pontosan tudják, ez az ami naggyá tette az ő radiálisaikat is. Az, hogy nem vettek tudomást az általuk felvetett problémákról, pl. bevándorlás.

Lodogi Pascal (törölt) 2009.06.12. 07:37:41

Pusztadobosi cigány-helyzetkép olvasónktól
Pusztadobos, Ifjúság út 15. sz.

Cigányok költöztek egy békés faluba, egy addig nyugodt utcába. Egercsehi önkormányzatának tulajdonát képezi az ingatlan, de a letelepedési engedélyt csak két fő kapta meg. Ennek ellenére a házban közel 20-an élnek, nincsenek erre a lakcímre bejelentkezve, mégis két éve folyamatosan itt tartózkodnak, és mindig van közöttük ismeretlen arc. Ezzel önmagában nem lenne probléma, ha a család nem a legaljasabb volna. A két bejelentett személy Radics Béla és felesége. Talán ha csak ők ketten tartózkodnának itt, nem lenne baj, mivel köztudott, hogy a cigányoknak csak akkor nagy a szájuk, ha többen vannak. Fent nevezett személy 15 évet ült börtönben emberölés miatt. Ezzel összefüggésben az első kijelentése az volt, amikor egy helyi lakossal szóvitába került, hogy: „ültem én már emberölés miatt, ha kell, megint megyek a börtönbe”. Azt hiszem, ez már önmagában véve elegendő ahhoz, hogy a környék lakói fenyegetve érezzék magukat.

Aztán ott van Bódi József és családja, illetve a Radics házaspár további hozzátartozói, akik a magántulajdont nem tisztelve több házhoz is betörtek, volt, akitől nagyobb értéket is loptak. A kertben lévő zöldséget és gyümölcsöt, valamint az utcán lévő gyümölcsfákat rendszeresen ők szüretelik le, ők takarítják be, mivel kijelentették, hogy: „a magyarok azért vetnek, hogy nekik legyen mit enni”. Odaállnak az utcán lévő fák alá, és már a melltartójába tömi a szilvát, mert máshová nem fér, és amikor a gazda kimegy, még neki áll feljebb, és azt mondja, hogy ami az utcán van, az az övék. Pofátlanul a képébe vigyorog, és miután elmegy, kiabál visszafelé, hogy: „a rák egye ki a májadat”, „a rák egye meg a gyomrodat”, „a faszomat verjem a szádba”, „a rák ’kőccsön’ a méhedbe”, „a gecit verjem a szádba”… Igazából nekem már nem is jut eszembe több ilyen közszeméremsértő kijelentés, de ők még tudnák fokozni.

Természetesen ez még mind semmi, ugyanis életveszélyesen fenyegetőznek. Van, akinek elvágják a nyakát, ha kiteszi a lábát az utcára, van, akit megszúrkálnak (megjegyzem, ezt főleg Radics Béla és még néhány nagyon bátor rokona, illetve Bódi Józsefné mondja), van, hogy azt mondják, hogy: „le kell fejezni mindenkit, a nőket meg kell baszni, a férfiakat is meg kell ölni”. Volt, hogy szamurájkarddal mentek egy házaspárra, és azok gyermekeire, mivel a hölgy meg merte jegyezni a problémás cigány család gyerekének, hogy azt a virágot nem neki ültették az udvarra, semmi keresnivalója nincs ott, legyen szíves „eltakarodni”. Mi volt erre a válasz? Természetesen nem az, hogy: ’ejnye kisfiam vagy kislányom, azt nem szabad’! Hanem az, hogy elkezdenek mocskosul szitkozódni, és elővették a kardot. Mégis mit képzelnek ezek?

Rendszeresen trágár szavakkal illetik az utcán lévő embereket. Példának okáért egy kis két éves cigány gyerek még beszélni ugye nem tud, de arra már van esze, hogy egy idős néninek azt mondja, hogy: „kapd be a csacsom”. Volt rá példa, hogy megy a járdán, majd bekiabál a kertben dolgozó hölgynek, hogy: „nagy seggű”. Ez még mind nem elég, de hogy veszi a bátorságot egy 3-4 éves gyerek, hogy egy 80 éves néninek azt üzenje, hogy: „mondja meg annak a geci vénasszonynak, hogy arra legyen esze, hogy a kutyáját megkösse, mert majdnem megharapott”. Hozzátenném, hogy a hölgynek egy kiskutyája van, körülbelül akkora, mint egy kifejlett macska, és ha ez még mind nem lenne elég, soha sincs az első udvaron, hanem hátra van zárva, ketrecbe, hogy ne tapossa le az első udvaron lévő virágot. Egyébként pedig, ha már itt tartunk, mi keresnivalója van neki mások kapujában, illetve udvarán? Ne menjen oda, és akkor nem is lenne, ami megijeszti azt a ’szegény árva párát’!

Az ember a lábát nem teheti ki az utcára anélkül, hogy ne kötnének bele. Ezek nem tudom, hogy mit hisznek magukról, hogy ennyi mindent megengednek maguknak, de ideje lenne őket megfékezni.

Sajnos mióta ez a család és rokonaik itt tartózkodnak, azóta igencsak megszaporodott a faluban a betörés, a bűnözés. Nem akarok vádaskodni, nem azt mondtam, hogy 100 %, hogy mindet ők követték el, de elgondolkodtató, hogy ha eddig ilyen nem volt, csak mióta itt élnek, akkor kik lehetnek.

Sajnos ott tartunk, hogy sem egy idős, sem egy fiatal nem mer kimenni sötétedés után az utcára, mert ezek képesek baltával utána menni, és belevágni a kerítésbe. Még isteni szerencse, hogy nem a másik hátába! De hogy jönnek ők ahhoz, hogy más tulajdonában kárt tegyenek?

2009. június 9-én este 10 óra után azonban tettlegességig fajult a dolog. Egy éppen hazafelé tartó fiatal férfit vertek meg. A történtek mente a következő volt: a sértett éppen az Ifjúság utcából tartott hazafelé, mikor egy számára csak arcról ismerős cigány fiú megfogta a karját, majd lehúzta az út szélére. Ezzel egy időben az utca elejéről elkezdett szaladni a sértett irányába körülbelül 5 másik cigány fiú, mögöttük pedig egy autó száguldott (természetesen őket kísérte). A vétlen embernek esélye sem volt védekezni, ugyanis baseball ütővel, és bottal támadtak rá, emellett ököllel az arcát is ütötték. Ugyanekkor a Radics és Bódi család tagjai is kiszaladtak az utcára, elzárva az esetleges segítség útját is. Mert ugye mint azt mindenki tudja, körülbelül 10 ember ellen 1 ember nem tudja felvenni a „harcot”, hiszen őt is megtámadják. De visszatérve a történtekre. Ha az egyik lakó az utcából nem jön ki a hangoskodásra (tudni illik éppen az ő háza előtt verték meg a fiatalembert), talán tovább ütik, egészen addig, míg komolyabb baj nem történik. S mivel kijött, és ezáltal ő tanú lett arra, hogy testileg bántalmazták, inkább gyorsan elszaladtak. Így a rendőrség kiérkezése előtt a tettesek elmentek. A sértettet a mentők szállították kórházba, ahol megvizsgálták. Szerencsére nem tört el az álla, de a lábán keletkezett sérülések olyanok voltak, hogy össze kellett varrni. EGY SZÓVAL: ITT MÁR VÉR IS FOLYT!

Természetesen az Ifjúság út 15. szám alatti lakosok azt mondták a rendőrségnek, hogy ők nem láttak semmit. (Jellemző…) Annak az autónak a vezetője, aki kísérte a támadókat, szintén tagadta, hogy ő lett volna. Csakhogy erre több tanú is volt. Az éjszaka folyamán senki sem tudott a történtek miatt nyugodtan aludni.

Másnap, a helyi lakosok közül néhányan felkeresték a község jegyzőjét, hogy intézkedjen az ügyben. Természetesen ennyi idő alatt még nem lehet tudni a fejleményeket.

De mindez nem volt elég a támadóknak. Június 10-én a faluban található Pipacs Presszó előtt kiszállt egy kocsiból két cigány férfi, akik nyilvánosan megütöttek egy embert. A sértett nem ütött vissza, hiszen tudja, hogy ha ő is ilyen módszert alkalmaz, a törvény inkább őt bünteti meg, és nem azt, akit valóban kellene. Egyébként az autó rendszámát a bántalmazott férfi kísérője fel tudta írni. Ehhez társult az is, hogy a támadó fenyegetőzött, hogy megöl mindenkit, és hogy ő majd hoz ide ózdi cigányokat, akik segítenek nekik ebben. Ezt a sértett férfi kísérőjének is mondta. Természetesen ez esetben is történt feljelentés.

Folyamatos rettegésben tartanak egy családot. Azzal fenyegetőznek, hogy éjszaka az ajtót rájuk verik, betörik az ablakokat, megölnek mindenkit.

Ebben a faluban már senki sem tud nyugodtan kilépni az utcára – rajtuk kívül. Ugyanis ők, azt mondják, hogy szólnak a „testvéreknek” és majd ők itt rendet tesznek. Aki nyugodtan sétál az utcán, abba is belekötnek. Azt mondják a rendőröknek, illetve a jegyző úrnak, hogy ők nem hibásak, ők nyugodtan, békésen éldegélnek, itt az utca a hibás, mert nem tudnak hozzájuk alkalmazkodni. (?) Amikor hivatalos személy kérdezi őket a történtekről, folyamatosan hazudnak, van rá példa, hogy aztán magukat is meghazudtolják. Például: azt mondták, hogy ők csak nyaralnak itt. (Mint azt már írtam, 2 éve folyamatosan itt tartózkodnak.) Erre a következő pillanatban bevágja a látáscsökkent férfi, hogy már két éve itt lakunk. (Saját magát meghazudtolva.)

Mit mondanak a magyar zászlóra? Azt, hogy ez a fasiszták, a rasszisták, a fajgyűlölők jelképe. Próbálták őket felvilágosítani (de ez valamennyi cigány emberre vonatkozik), hogy ez Magyarország nemzeti színű lobogója, semmilyen tiltott hatalmi jelképet nem tartalmaz, ez nem a Magyar Gárda zászlaja, hanem a magyar állampolgároké. Egyszerűen képtelenek voltak ezt felfogni, így a köz nyugalmának érdekében az egyik lakóházról le kellett venni a zászlót. És ez sértő is, mert ma már nem vallhatja magát magyarnak az ember nyilvánosan.

Nem nevezhetik őket cigányoknak, mert fel vannak háborodva, hogy „lecigányozták” őket. Mikor azt mondta valaki, hogy roma származású, akkor is fel voltak háborodva. Kérdezem én: nem Cigány Kisebbségi Önkormányzat van Magyarországon? De igen! Akkor meg?

Folyamatosan azzal érvelnek, hogy őket azért támadják (szóban), mert cigányok. Hát akkor miért nem volt ez idáig probléma a Pusztadoboson évek óta élő cigány családokkal? Miért éppen csak ezzel a családdal és hozzátartozóikkal van gond?

Sajnos ennek a családnak rokonai élnek Rákóczitanyán is. Ott is gond volt velük. Miután a vajai polgármester úr felvette a kapcsolatot Egercsehi önkormányzatával, és szóvá tette, hogy a hátuk mögött intézkedtek ennek a családnak a beköltöztetéséről, az ottani polgármester azt mondta, hogy a család szeretett volna ide költözni, mert hogy itt jobbak a munkalehetőségek. Nos, mindenki tudja, hogy Szabolcs-Szatmár-Bereg megyében igen magas a munkanélküliség aránya, és a munkalehetőségek eléggé korlátozottak. Más részről pedig, nem hiszem, hogy ha valaki Nyíregyházán (40-45 km) nem tudja megmondani, hogy hol van Vaja-Rákóczitanya, illetve Pusztadobos, akkor Egercsehiről meg tudják.

A probléma az, hogy a felső vezetés az integrációt hangoztatja folyamatosan. Csak ha egyszer nem képes arra a cigány, hogy integrálódjon, akkor miért kell „erőszakoskodni”? Mindenki tudja, hogy nem lehet egy kalap alá venni egy-egy népességi csoportot. Hiszen különbség van cigány és cigány között is, illetve magyar és magyar között is. Nem is bántom azokat a családokat, akik tisztességesen dolgoznak, akikkel együtt nőttünk fel, akik ennek a nyugodt kis községnek soha nem ártottak. De itt van ez a család, akik szégyent hoznak rájuk is. (És ezt egy pusztadobosi cigány mondta a jegyző úrnak!) Nincs velük probléma? Nos, akkor miért szól ellenük millió meg egy érv? Miért van felháborodva az egész falu? Miért van felháborodva Vaja polgármestere is?

Abszurd az a helyzet, ami jelenleg eluralkodott ebben a faluban, ebben az országban. Sajnos ott tartunk, hogy ha bemegy valakinek a házába egy cigány, és meg próbálja megölni (ne adj’ Isten sikerül is neki), akkor még a sértett lesz a hibás, és őt hurcolják meg. Arra hivatkozva, hogy a sértett minden bizonnyal fajgyűlölő. A felső vezetést nem érdekli a „pórnép”, nekik az a fontos, hogy… Nem folytatom, mert oldalakat lehetne róla írni. És aki nyíltan ki meri mondani, amit gondol, és ezáltal megpróbálja a magyar nép szemét felnyitni, azt megvádolják rasszizmussal. Holott, csak az igazságról van szó!

Egyébként ez az a család, akiknek az udvarára állítólag tavaly novemberben Molotov-koktélt dobtak. Csak a későbbi vizsgálatok megállapították, hogy az eset nem történhetett úgy, ahogyan mondták, majd a tanúskodó hölgy ellen hamis tanúzás miatt eljárást indítottak.

A falu lakói most már semmit sem szeretnének jobban, csak nyugalmat és békét!

Brekkancs01 2009.06.12. 08:52:01

Ez a nő egy két lábon járó katasztrófa! Jellemző MSZP-s buta picsa, aki remélhetőleg majd eltűnik a WC csészében! Ilyen ember képviselt minket EU parlamentben? Úristen!
Még hogy a Vagináról írt könyvet!Nem semmi! Javasolnám neki, hogy menjen el Ózdra, vagy Taktaharkányba, és töltsön ott 2 napot a cigányok között. Na, akkor majd megtudja, hogy mi a kutyafitty! Szerintem, neki is olyan dologra lenne szüksége, mint amikor a cigány ember kirakta a konyhaasztalra a farkát, és a hat purgyénak meg retkes feleségének azt mondta, hogy "Itt van-e! Habzsoljátok a farkam, mert a segélyt az bedobtam a gépbe!" Bár, ez a Kati lehet, hogy habzsolná a jó túróst!

Spielberg 2009.06.12. 12:20:13

@pógárjenő: zitácskának nem ő az asszisztense... és nem volt 15000, csak mostantól

pógárjenő 2009.06.12. 13:33:09

@Ficere Ödön hírei: az a "hejjzetcség" hogy én is nyújtanék megoldást, véglegeset asszem!

derelyegrádi szellem 2009.06.12. 13:57:06

@Lodogi Pascal:

pedig amíg ezek az ember alatti lények ott lesznek, addig az ottlakók a békét és a nyugalmat elfelejthetik.Ezzekkel szemben - jelen körülmények között - tehetetlenek.

De azt azért megkérdezném, hogy mióta ilyen írástudatalan, segélyes, büntett előéletű cigányok mondják már meg, hol milyen zászló lehet, ikluzive a Magyar Köztársaság zászlaja kit lehet-e, vagy sem?

Ilyet még életemben nem hallottam, még itt eszdéeszlandon sem.

derelyegrádi szellem 2009.06.12. 14:43:04

Ezek is dán népdalénekesek lehettek:

"Egy olaszliszkai verekedéshez riasztották a rendőröket. Kutyákat uszítottak rájuk, lökdösték őket, majd egyikőjüktől elvették a pisztolyt."

derelyegrádi szellem 2009.06.12. 15:17:27

@pógárjenő:

Itt meg az egész család gárdistás-e:

"Megvert egy gyereket majd feltört egy autót egy mezőtúri család három tagja Szolnokon. A rendőrök pár órával később megtalálták, de el is engedték őket. Erre föl megvertek egy motorost és megloptak egy vasutast is. Másodjára már elfogták őket a rendőrök."

pógárjenő 2009.06.12. 15:24:42

@derelyegrádi szellem: megélhetési rablás gordonisztánban!

derelyegrádi szellem 2009.06.12. 15:37:39

@pógárjenő:

De ezen beszartok: A mai MN, a téma iparszerű vasúti kábellopás, elfogták az elkövetőeket. A rendőr:

"Töreki Sándor beszámolója szerint az elkövetők a megélhetési bűnözőnek titulált társadalmi csoport tagjai"

Muhhahhha!

Azért a PC kihozza az emberekből a kreatívot.

pógárjenő 2009.06.12. 16:08:13

@derelyegrádi szellem: Bezzeg ha én "megélhetésiznék" rögvest rohadt nácik lennék, kápják be a rendőrök a kissebségimet, öregasszonyokat meg gyerekeket tudnak oszlatni, nekünk már csak az ideggáz marad!

picur3ka 2009.06.12. 16:13:06

@derelyegrádi szellem:

Hat ezen be. Gyilkos.

Ide vezet a PC. Rofl.

esef 2009.06.12. 17:40:48

@derelyegrádi szellem:
"Töreki Sándor beszámolója szerint az elkövetők a megélhetési bűnözőnek titulált társadalmi csoport tagjai"
Ez mit jelent magyarul? CIGÁNYOK?

Liberté__73 2009.06.12. 17:54:01

@esef:

"Ez mit jelent magyarul? CIGÁNYOK?"

is.
többségében igen.

derelyegrádi szellem 2009.06.12. 18:00:09

@esef:

Azt jelenti, hogy a szóban forgó cselekményt elkövetők KIVÉTEL NÉLKÜL cigányok. Csak ez így nem merte mondani.

Üdv a való világban! :-)

Zetek 2009.06.12. 19:19:29

@Liberté__73: Egy ez év eleji elemzés szerint más még nem számított megélhetésinek.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.06.13. 00:56:15

@Lodogi Pascal:

Azért az már hihetetlen, hogy egyes idióta alulművelt barmok miatt a magyar zászlót is le kell venni. Szerintem ezek még a saját cigány zászlajukat sem ismernék föl.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.06.13. 00:58:27

@derelyegrádi szellem:

Nálam már a zászlós dolog is éppen eléggé kicsapta a biztosítékot...

corres78 2009.06.13. 10:50:17

Kurva anyád Lévai!

corres78 2009.06.13. 10:51:17

Szopós kurva lévai

Liberté__73 2009.06.13. 12:02:59

2 szép ontopic hozzászólást látunk felettem:)

hogy én is ontopic legyek: ej, Lévai, Lévai ...

wladyslawsky (törölt) 2009.06.13. 12:14:15

@corres78: kurva anyád szopós kurva lévai! (kombó!) :P
amúgy egyetértek! :))

Roxvox 2009.06.13. 15:01:20

@Liberté__73:
Szerinted a megélhetési bűnözést, mint kategóriát kiknek találták ki és kik használják aktívan?

Liberté__73 2009.06.13. 15:04:03

@Roxvox:
"Kérdés, mindez mennyire releváns a poszt szempontjából"

Roxvox 2009.06.13. 15:08:17

@Liberté__73:
Köszi az egyértelmű és kielégítő választ.

Let it ... · http://intuicio.blog.hu 2009.06.13. 19:44:00

Jaj, bassker, ez unalmában megint majd írja a szexulális életét a párna/dunyha/lepedőkönyveiben..Ennek is kell egy Gárda...menjen Krisztihez, kétren a pasiktól ő is iőpontot, hátha kikopik...:VDD

havi 2009.06.15. 11:41:21

Kedves Lévai Katalin!

MI MEG EZÉRT AGGÓDUNK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A Bajnai-kormány végjátékának utolsó óráit arra használja fel, hogy az ország még megmaradt természeti kincseit, a vizet, az erdőket valamilyen módon kivonja az állam fennhatósága alól, és magántulajdonosok kezére játssza át - írja hétfői számában a Magyar Nemzet egy, a birtokába kerül dokumentumra hivatkozva, amely 2010 januárjáig tartalmazza a tervezett privatizációt előkészítő lépéseket. Mindent a haverok kezére !!!!!!!!!!!!!!!Katalin! ezt nem lehet meg endgedni!!!!!!!!!!!!!!4
www.fn.hu/belfold/20090615/privatizalnak_termeszeti_kincseinket/

nyílméregbéka 2009.06.15. 19:24:58

Ti még egyáltalán odafigyeltek arra, amit Lévai vartyog??
Cigányügyben??
Az a tyúk, aki repülővel ment, mialatt a cigány védencei busszal? Miközben esélyegyenlőségről pampog?? Könyörgöm, már itt tökéletesen hiteltelen lett az egész ország szemében ez a nő!

Minden siránkozó liberálisnak csak azt tudom mondani, amit előttem sokan: MENJENEK KÖZÉJÜK, ÉLJENEK EGY HÓNAPIG igazi kemény cigány helyen! Amit majd ezután mondanak, azt (talán) érdemes lesz meghallgatni.
De SOHA EGYIK SEM ereszkedik ilyen tájékra, ó nem, hová is gondolunk.... Liszt Ferenc téri kávézókból osztják az észt. 150 %-ig hiteltelenek. Egyszerűen nem érdemes foglalkozni velük. Tulajdonképpen a Jobbiknak gyűjtenek szavazatokat jövő tavaszra.

picur3ka 2009.06.16. 08:31:01

Na tessek, mindenki allandoan provokal, szerintem ez bele is van irva a a part kisebbsegi politikajaba, ebbol all:

www.mno.hu/portal/643654?searchtext=Rakamaz%20cigany

Istvan Janos Lovasz 2015.08.24. 17:18:08

Ez egy bafom, Paraszt Kurva...!
Igaz, mára már az sem igaz, mert Csak egy Picsanyaló leszbi-ringyó.

süti beállítások módosítása