Skip to content


       Szűrés lista

Hagyó újabb ötlete: újra legyen Manci híd!

Újabb és újabb remek hírek látnak napvilágot a Margit híd felújításáról. A tervek szerint a felújítás július 20-án kezdőik, de a közbeszerzés eredményét csak július 24-én hirdetik ki. Akkor vajon ki fogja elkezdeni a munkát? És milyen szerződés alapján?

No, üsse kő, tegyük fel, hogy tényleg elkezdődik a felújítás 2,5 hét múlva ... de a fővárosi vezetés míg mindig ötletel, láthatóan fogalmuk sincs, hogy mi a faszt kezdjenek a helyzettel.

Hagyó Miklós, a nagy kópé, ismét ötletelgetett egy picit ... Mi lenne, ha egy ideglenes pontonhidat építenénk?
A Margit hídon ugyanis naponta 50 000 autó halad át, de ennek csak 10%-át képes átvenni az Árpád híd. A többi autó? Majd állnak a dugóban.

Hagyó Miki jelezte, hogy a második világháborúban felrobbantott Margit híd mellett 1946 májusától több mint két éven át működött a Manci hídnak elnevezett pontonhíd. (A híd a Lukács fürdő kertjéből a Margitszigeten át a Sziget (ma Radnóti Miklós) utcánál érte el a pesti partot. Az új Margit hidat 1948. augusztus 1-jén adták át a forgalomnak.)

A Manci híd:

 

"Többek között ideiglenes pontonhíd létrehozásának a lehetőségét is vizsgálja a főváros annak érdekében, hogy a Margit híd felújítása idején kevesebb kellemetlenséget kelljen elviselniük a budapestieknek. A városháza közlekedési szakemberei a hétvégéig tekintik át, hogy a rekonstrukció alatt milyen megoldásokkal biztosíthatnák a közlekedés zavartalanságát. Egy ideiglenes pontonhíd a reggeli és a délutáni közlekedési csúcs idején segíthetné az autók átkelését, napközben viszont lehetővé tennék a hajók közlekedését a Dunán." - nyilatkozta Hagyó.

És most jön a java: "Hagyó Miklós már megkereste Szekeres Imre honvédelmi minisztert. Az elemzés azonban kitér majd arra is, hogy nem lenne-e célravezetőbb külföldről beszerezni egy ilyen pontonhidat."




Ezt szerintem oktatni fogják a suliban, hogyan NE tervezz meg egy projektet. Két héttel a munkálatok kezdete előtt is össze-vissza ötletelnek, ez valami egészen elképesztő. Végül is csak 30 milliárdról van szó, meg Budapest 6, 2x2 sávos hídjai közül az egyikről. Vajon mi lesz a következő ötlet? Ha már úgyis átért a fúrópajzs a Fővám térre, tereljük be a forgalmat a kifúrt alagútba? Vagy állítsunk kompokat üzembe, amik átviszik az autókat? Világvárost építünk, nesze Demszky, edd meg amit főztél!

OMG! Szekeres szerez nekünk pontonhidat külföldről? Nem elég a 7 milliárdos Kalasnyikov-biznisz

Ha már úgyis dupla annyiba fog kerülni a Margit híd, még dobjunk rá pár milliárdot és vegyünk egy pontonhidat, majd verjük fel a Dunán keresztbe ... csak azt nem tudom, melyik MSZP-SZDSZ közeli cég forgalmaz és épít pontonhidakat?

Herényi Karcsi az MDF-től pedig közölte, hogy ha jogászok úgy találják, készek büntetőfeljelentést tenni a Margit híd ügyében, mivel Karcsika úgy látja, hogy a városvezetés a fővárosiak kárára az utolsó percben igyekszik minden pénzt kikaparni, a Fidesz pedig szemet huny efelett. Igaz, Karcsika nem teszi hozzá, hogy a Fővárosi Közgyűlésben az MDF annyiszor szavazott együtt az MSZP-SZDSZ-szel, hogy kb. annyira ellenzéki párt, mint a az SZDSZ a parlamentben. Csak nem kihagytak a buliból, Karcsika?
De legalább a Vastagbőrt olvassa, mert pont a rügeni hidat hozza fel példaként, amit már 1 hónapja megírtam

Sőt:
" A Bumeráng csapata a felújítási munkálatokat egy németországi és a Megyeri híd költségeivel hasonlította össze." írta a stop.hu.
Bochkor Gábor személyes számolta ki, hogy ha a Margit híd esetében 660 métert és 30 milliárdot veszünk alapul, akkor méterenként 50 millió forint lesz. Meg felolvasták, amit írtam a 3 híd összehasonlításáról ;-)

Azt hiszem, megtaláltam a demó-verziót:

 

Címkék: budapest mszp abszurd

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr351221615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

spájdernecc 2009.07.02. 11:12:59

pontonhíd Pestnél?
ez egy kretén
akkor legalább nem csak a közúti, de a vízi közlekedés is állna

Rejtett a Szám 2009.07.02. 11:16:13

HAHAHAHA:))))))))

Ezen beszartam!! Vegyünk egyet külföldről!!:))
Ilyen nincs bazmeg!
Hát ilyen már tényleg nincs!!:)) Beszarok! bazmeg.

Rejtett a Szám 2009.07.02. 11:19:21

A kalasnyikovról jut eszembe! Vezényeljék ki a honvédséget és villámgyorsan pattintsanak össze egy hidat!
Vagy vegyünk külföldről pontom híd összerakó NATO katonát :))
Még mindig beszarok a röhögéstől! :))

picur3ka 2009.07.02. 11:19:53

Hehe. Otletelnak az elftarsak. Kompszolgalatot javasolnam.

Rhod 2009.07.02. 11:20:03

Hagyó biztos talált egy eladó, alig használt pontonhidat még a '44-es partraszállásból, és megfelelő (70% neki a businessért, a maradék a tényleges vételár) árért megvásároltatná, a két hozzá tartozó páncélozott vonatóval, amik a hidat a hajóforgalom áthaladása alatt a rakparttal párhuzamos helyzetbe tolják. Az addig kényszerűségből várakozó autók 260Ft+ÁFA/15perc időtartamú parkolójegyeket vehetnek a BKV mozgóárusaitól.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.07.02. 11:21:41

Hagyó is inkább a pöcsével játszon otthon.

rolika 2009.07.02. 11:22:55

"nesze Demszky, edd meg amit főztél!"

Hát ez az, nem ő eszi meg, hanem mi!!!

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.07.02. 11:23:44

@rolika:

na ja, ez igaz .. belebukni meg úgysem fog ...:-(

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.07.02. 11:25:26

@Rhod:

Remélem fából lesz a pontonhíd, ahogy 1946-ban, mert ha fémből lesz .... ajaj! Bele sem merek gondolni ...xD

Manci híd rulez!

Akár lehetne is állandó ez a pontonhíd, elvégre ha a Tower hídját is szétnyitnák, ha jön egy hajó, ez lehetne Budapest látványossága ...

picur3ka 2009.07.02. 11:27:24

@zero:

Fabol??????????? Megorultel?

Persze, ha kiirjak ra, hogy ez nem fa...

warriorseby 2009.07.02. 11:27:54

Hívjunk be ENSZ csapatokat, biztos gyorsan eszkábálnának nekünk hidakat.
Legalja......

mind2 (törölt) 2009.07.02. 11:28:03

Jajj, egyfolytában nevetek.. mondjátok, hogy ez már tényleg nem igaz. Nem lenne olcsóbb csessznákat venni és átreptetni a népet egyik partról a másikra ? Vagy egy Zeppelint. Olyanunk még úgysincs XD

mind2 (törölt) 2009.07.02. 11:29:36

@warriorseby: ha hoznának magukkal ágyúkat, végül is átlőhetnének bennünket ....

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.07.02. 11:29:41

@mind2:

Lehetne léghajókat venni ..vagy libegőt építeni .. bár az az autókon nem segít ...

De segítsünk be Hagyónak, kinek milyen remek, nagyívű ötletei vannak ?

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.07.02. 11:30:43

Valaki majd mondja, el neki, hogy 45ben egy hangyányit kevesebb autó volt Budapesten...

Én egyébként javaslom katapultok telepítését a két oldalra. Mindegyik mellé 100-100 ejtőernyőt, és akit átdobtak, az leadja mikor földet ér!

rolika 2009.07.02. 11:31:20

@mind2: Vagy kötélpályán húzott vízisí ;-)

Rhod 2009.07.02. 11:31:39

@zero: értem én... :))))

A legjobban amiatt aggódom, hogy ha lesz egy "ideiglenes" híd, azzal pont úgy járunk mint a Vörös Hadsereggel, ti. 40évig megmarad.

Geza 2009.07.02. 11:32:33

Szerintem a végső megoldás (die Endlösung, hehe) az lesz, hogy a Margit híd pesti hídfőjétől amerikai építésű autópályát visznek fel Esztergomig, a budai hídfőtől német építésű pályát le Paksig, az Esztergom-Paks útszakaszt pedig a Dunán hosszában felvert osztrák építésű pontonhíddal oldják meg.

Az utakon 5 km-enként, a hídon 10 km-enként lesz vámszedőpont, ellenben a hagyó-demszky-féle 'HaDe Kft.'-től lehet matricát is venni majd rá (illetőleg ha nem fogy belőle elég, akkor a céget az elmaradt haszon miatt a főváros kártalanítja.)

mind2 (törölt) 2009.07.02. 11:32:45

@TaTa86.: és a leadott ejtőernyőért mindenki kapna egy 100 ft-os tecsó utalványt, amit CSAK a törökbálinti tecsóban lehetne beváltani ...

warriorseby 2009.07.02. 11:33:15

Én a középkori hajítógépekre (Trebuchet) szavazok!
Milyen elegánsan repülne át minden:)
images.quickblogcast.com/5/5/2/4/3/143411-134255/800px_Trebuchet_Castelnaud.jpg

mind2 (törölt) 2009.07.02. 11:34:34

@Geza: és a vámszedőpontok között 50 méterenként sebességmérő kamera, meg búvároknak álcázott radarozó rendőrök ...jah

picur3ka 2009.07.02. 11:35:55

@mind2: @TaTa86.:

A szambol vettetek ki. De kezelhetnenk olcson is a helyzetet, amolyan zebra-akadalyverseny modjara: kotel kifeszit es indulhat a forgalom, meg penzt is lehetne szedni erte, mint adrenalin elmenyturaert.

Maximio 2009.07.02. 11:36:39

Amennyi eszük van, csoda, hogy nem a 4-es metró alagútjába akarnak pontonhidat építeni. Bár ötleteket nem szeretnék adni nekik...biztosan találnának valami havert, aki pár tízmilliárdért azt is megcsinálná.

mind2 (törölt) 2009.07.02. 11:38:14

@Geza: Jó ez a cövekekre épített Manci híd ötlet. Minden cövekhez odakötöznék egy politikust a Fővárosi közgyűlésből, a korláthoz meg evezőlapátokat, és ahogy a nép átkel, az evezőlapátokkal fejbe....ná a Hagyót meg a Demszkájt. Tolongana a nép a Mancin...

Geza 2009.07.02. 11:39:22

@mind2:
Meg persze dugódíj, ki ne hagyjuk! Ha 20 km/h-nál lassabban haladsz, akkor percenként ugrik egy ezres, és amennyiben ez elérte a járgányod értékét, akkor két markos pribék a nyakadnál fogva rituálisan beledob a Dunába, külön kívánságra pótdíj ellenében a belelövés is megoldható, de ehhez először a kárpótlás-igénylésük miatt a mazsihisznél törzskönyveztetnie kell magát az igénylőnek.

Parkőr (törölt) 2009.07.02. 11:40:56

Az a bajotok, hogy nektek semmi sem elég jó.

Eddig azt hallottuk, hogy ezek nem gondolkodnak, nem is érdekli őket, hogy mi lesz a forgalommal.

És most itt a bizonyíték,alaptalan minden vád alaptalan.
Ezek gondolkodnak!
Ti akartátok , megkaptátok!


Új generáció...bazzeg

picur3ka 2009.07.02. 11:41:00

@Maximio:

Hujjjjje! Vegul is, megy a Duna alatt metro, nem?

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.07.02. 11:44:10

Mondjuk akkoriban talán a hajóforgalom sem volt akkora. Épp a háború miatt. Mert mondjuk pár hajó a víz alól nézelődött felfelé szanszétrobbantva.

mind2 (törölt) 2009.07.02. 11:45:17

@mind2: csak fákat kéne ültetni a Dunába, és akkor lehetne függőhídunk. Olyanunk sincs még.
De honnan hozassunk fákat ? Hát Kanadából :D

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.07.02. 11:46:19

@mind2: Ja tényleg az eléggé külföldön van :-)))

spájdernecc 2009.07.02. 11:48:32

@Noname Cowboy:
meg kb az összes híd, nehogy olyan egyszerű legyen a hajózás.
azért megnézném amint szét-összeszerelik, a pontonhidat még csak be lehet fordítani a part mellé, de hogy oldaná meg okoska a fel és lehajtást?
nem olyan egyszerű ez

öööö...izé 2009.07.02. 11:48:55

Szerintem a ponton, mint 5let nem annyira rossz.

Tény, hogy a híd lezárásával káosz lesz, és tény az is, ahogy a többi híd nem fog tudni megfelelően tehermentesíteni, tehát minden megoldás, ami tehermentesít, jobb, mint a mostani állás.

Tény, hogy a MH képes felállítani és üzemeltetni egy pontonhidat, minden meg van hozzá, technika, ember, már csak az akarat kell meg a pénz.

A külföldi menüpontot nem is értem, annyira abszurd...

Megkérdezném, hogy azt átgondolták, hogy a ponton kinyitása-bezárása nem egy órás folyamat a dunán, szóval arra lehet készülni, hogy nappal autók, éjjel hajók?...

reKorrekt 2009.07.02. 11:49:45

Pontonhíd külföldről? Tudtommal a honvédségnek több pontonozó egysége is van. Legalábbis ahol én voltam katona ott külön ponton század volt. Mondjuk azok kisebb fajta, amolyan extrémsport kivitelű pontonok voltak...

One Bad Habit 2009.07.02. 11:50:09

Budapest közlekedésének fő problémája a hidak.
Hát nem egy ponton híd kell hanem vagy 10!
Árpi híd, Szabi híd, Sanyi híd, Pityu híd, Bözsi híd, stb.

De most komolyan, milyen már hogy egy 2 miliós város egyik vezetője előrukkol valamivel, a lakosság (mi) meg visítva röhög rajta.... :(

Mourinho már nem a király 2009.07.02. 11:50:27

Ilyen teher helikopter kell. Felveszi az autót és a másik oldalon lerakja. Nem zavarja a forgalmat, tetszőleges helyre eljut. Kissé hangos, de nyáron még a levegőt is megforgatja, én ezt javasolnám!

Lecso (F*ck the Shit) · http://www.youtube.com/watch?v=OyxNgnQ9m30 2009.07.02. 11:53:31

még szerencse, hogy csak igen ritkán járok a fővárosban...

amúgy: felfújható híd nincs? 8D

mind2 (törölt) 2009.07.02. 11:53:31

@Geza: Búvár Kund ?
Bár jobb lenne mesterségesen befagyasztani a Dunát, és akkor mindenki száraz lábbal, korcsolyával csúszkálhatna át. Két legyet is ütnénk egy csapásra. Egyrészt nem lenne lehetőség SENKIT a Dunába lőni, másrészt nem kellene 200 millióért fellocsolni a Kossuth teret. Csak a szlovákokkal kéne megbeszélni, ami egyszerű ügy Nagymarost tekintve...

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.07.02. 11:54:13

Két pontonhíd is kell, ugyanis ezek a katonai hidak csak egysávosak ám. Szentesen van bőven raktáron a laktanyában, nem gond.

pógárjenő 2009.07.02. 11:55:53

Vaj' ki lehetett az a tanácsadó aki kemény forcsi+áfáért ( a mi adónkból! )kitalálta ezt mikinek?

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.07.02. 11:57:33

@Parkőr:

Mivel bizonyíthatóan 6 éve tudják, hogy a híd szét van rohadva, és azt is tudják, hogy a Margit híd forgalma óriási, talán lett volna elég idejük megtervezni mindent, nem pedig 2,5 héttel a munka kezdete előtt ötletelni ...

mind2 (törölt) 2009.07.02. 11:57:34

Kéne pár ilyen csapatszállító, oszt kész :
www.mommo.hu/media/1944_NORMANDIA

Parkőr (törölt) 2009.07.02. 11:59:57

www.beol.hu/bekes/kozelet/pontonhid-es-huszas-tempo-a-harmas-koros-folott-236807#p2

Volt már ilyen, és működött is, igaz a duna 1 nagyságrendel nagyobb.

Lehet nem 2 héttel a munkák előtt kellene ezt napirendre venni.

Geza 2009.07.02. 12:00:06

A fütyit, szórnánk itt a pénzt mindannyian, mikor az a vezetőség általi ellopattatásra lett szánva!
Egyszerűen meg kell várni, amíg a Duna befagy, felfesteni rá a sávokat, aztán már meg is van a két városrész közötti 10000 sávos príma kis híd, nulla költséggel, és már lehet is szedni a hídpénzt!
Meg aztán erre mondja valaki, hogy göröngyös, meg zötyögős! Tükörsima lesz az, kéremszépen!
Kátyúkkal se lesz gond, mert ha be is szakad valahol, a vétkes autó elsüllyed (az elvitetésére se kell költeni), a lék meg magától befagy (nem kell rá még acéllemez se)!
Sőt, (bár hídon megállni tilos,) kerékbilincsre se kell pénzt kidobni, a demszkihuszárok csak levizelik a kocsi kerekét, ami az átmenetileg olvadó mélyedésbe belefagy, így meg is van oldva a probléma!

Csak majd a parlament előtt kell hagyni középen egy kis helyet, ahol demszkáj örökös polgármesterré koronázhatja majd magát.

Maximio 2009.07.02. 12:00:43

@picur3ka (vergodik, mint az mszp:
Megy, de nincs benne pontonhíd, így az autók nem tudnak rajta keresztülmenni.:)

Geza 2009.07.02. 12:00:53

@mind2:
Megelőztél az ötlettel, tiéd a babér :) !

Maximio 2009.07.02. 12:02:31

@mind2:
Befagyasztani a Dunát, ilyen fasiszta gondolat, még megkoronáznák rajta azt a bizonyos valakit...

picur3ka 2009.07.02. 12:03:16

@Parkőr:

Epp ezt akartam belinkelni. Amint Ornagy mondja:
'A járművek a pontonhídon egy sávban, jelzőlámpás irányítás mellett, 20 kilométer/óra sebességgel haladhatnak majd.'

A jo hir:

'Ha valamilyen ok miatt mégis nagyobb mértékben emelkedne vagy csökkenne a vízszint, akkor sem lehet baj. '

Ez most van kulonben, biztos innen otletelnek. A Strabag epitette.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.07.02. 12:04:30

Beszarok ezen a Hagyón.

Ugye Demszky azt nyilatkozta, azért ez a 4-es metró vonala, mert nem az agglomerációnak építi a metrót.

Erre most mit mondott Hagyó:

"Hagyó Miklós kulcsfontosságú kérdésnek tartja, hogy megoldást találjanak az agglomerációból érkező napi 400 ezer autó problematikájára. A 600 ezer budapesti gépkocsival együtt milliós nagyságrendű a fővárosban naponta közlekedő gépjárművek száma. Vizsgálják annak lehetőségét, hogy a város határán hol lehet ideiglenes P+R parkolókat kialakítani."'

hvg.hu/itthon/20090701_pontonhid_hagyo_miklos_margit_hid.aspx

Ostt Mikikém, ha lerakják a kurva sok autót, mivel megy tovább? Meg 300 ft.os jegyel? Több átszállással?

Geza 2009.07.02. 12:09:38

Gyerekek, megvilágosodtam!

Kispolgári csökött fantáziájú egyedek vagyunk, ami mérnöknél még elmegy, de politikusnál, na ahhoz kevés. Hidat húzni a folyó fölé, kiszárítani, befagyasztani, stb., mind drága módszer.

Gondolkozzunk hivatalnok-módra:
Először is rendelettel betiltjuk a Dunát, aztán pedig letagadjuk!
Deklaráljuk, hogy itt mindenféle folyó csak a Fővárosi Nagytanács engedélyével folyhat (merthogy történelmi emlék és mert már a nyilasok idejében is itt folyt, ezért kirekesztő is), ergo _nem_folyik_itt_, másrészt pedig az így feltérképezésre váró területeket precízen utcákra, terekre, utakra, körutakra bontjuk, és az ezzel kapcsolatos panaszok kezelésére külön hivatalt alapítunk, melynek címe Dunaközép utca 42.

Nem kell rá költeni szinte semmit (papírköltség), ellenben hány meg hány adminisztrátornak ad munkát?! Még akár új kerületnek is tekinthetjük, külön önkormányzattal, miegymással!

mind2 (törölt) 2009.07.02. 12:12:42

@Geza: és a halakkal mi lesz ? meg a békákkal ki töródik ? Ki kérdezi meg tőlűk, hogy mit szólnak a lecsapoláshoz ? A rendeletekhez meg pláne ?

Parkőr (törölt) 2009.07.02. 12:16:40

www.szentesinfo.hu/mozaik/2003/3/europahid.htm

Sőtt a dunán is volt már ilyen

Revidiálom az állaspontom, lehet , hogy még is meg lehet(ne) csinálni.

Geza 2009.07.02. 12:16:52

@mind2:
Nem kell lecsapolni, ez a legszebb az egészben.

Hozzá se kell nyúlni, csak hivatalosan deklarálni, hogy _nincs_ott_.
Valami módon ki kéne kavarni, hogy aki ott vizet lát, az automatikusan nácinak minősüljön (tudomisén, holokamu-túlélők állítják, hogy a nácik kiszárították a Dunát, így aki ennek ellentmond, az náci), és el is van rendezve a dolog.

Hogy nem tudsz átjutni, az már a te bajod, miért nem mégy egyszerűen át? Micsoda? Hogy ott _víz_ van? Ácsi egy percre, szóval szerinted Kohnenweiszengrünenberger bácsi hazudott? Európa segíts, neonáciiii :) !

picur3ka 2009.07.02. 12:17:51

@Geza:

Hulyere rohogom magam a kommentjeiden. Nem te vagy az otletgazdajuk veletlenul?

Nincs Duna, nincs problema, kesz. Csak arra kell majd gyurni, hogy mer epitik a hidat?

Rhod 2009.07.02. 12:17:59

@mind2: nos, a békák nevében (nekem is van 4 :)) terrorcsoportot hozok létre, "Magyarok Békái Egyesüljetek" néven. Első körben felrobbantjuk a francia nagykövetséget (halál a béka-mészárló bandára!!!)

MBE! MBE! :)))))))))

ps: ha valaki létrehoz egy szervezetet a halak védelmére, természetesen szövetségre léphetünk :)))

Viktus 2009.07.02. 12:18:36

@Rejtett a Szám:

lehet mi az összeset elhasználtuk a bosnyákoknál? :P

DArchAngel 2009.07.02. 12:21:59

Ez az! Hetet, havat, hegytetőre tavat és pontonhidat Budapestnek! A Párt nem veszthet több pesti szavazót. A vidék már úgyis elveszett, az le van szarva.

mind2 (törölt) 2009.07.02. 12:23:55

@Geza: egyébként arra emlékszem, hogy a magyar hidászok ( jól mondom ? ) a legprofibbak voltak a Varsói Szerződésen belül.
Gyorsak és vérprofik a többi nációhoz képest. Meg, az is rémlik, hogy mintha Ercsi környékén gyakoroltak volna sokat.
Vajon azok az emberek hol lehetnek ?
Bár, hülye kérdés... ott ahol a honvédelmünk :(

Geza 2009.07.02. 12:24:27

@picur3ka (vergodik, mint az mszp:
"Csak arra kell majd gyurni, hogy mer epitik a hidat?"
Mér? Hát nézd már, mekkora völgy van ott! Szerinted efölé nem kell egy völgyhíd? Amikor még a zalai dombok közötti kis hüplihez is kellett!
Na ugye, hogy kell az ide is :) !

Rejtett a Szám 2009.07.02. 12:26:04

Kitaláltam! Aki nem fizet parkolójegyet, annak a verdáját azonnal bele kell dobni a Dunába!
Amikor szépen megtelt, a tulajdonosok költségén már csak egy aszfaltcsíkot kell húzni rá! Punk-tum!

Ivanhoe 2009.07.02. 12:26:43

@Rhod: A lázadozó békákat és halakat majd jól levízágyúzzák, de még előtte 5 milliárdból megújítják a rendőrség felszerelését, hogy bírják a hal- és békarohamot. Sőt, létrehoznak egy francia szakácsokból álló elitosztagot akik hordozható kerti grillel és serpenyővel lesznek felfegyverezve :).

picur3ka 2009.07.02. 12:30:29

@Geza:

OK, nyertel.

@Parkőr:

Az egy jelkepes junios csatlakozasi hid vot am, te.

Hajok tartottak az ar ellen. He-he, jo vicc lenne.

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.07.02. 12:31:10

@Parkőr:
Csongrádnál még ami napig van igazi pontonhíd, ha nagy hajó jön, akkor kinyitják + télen bajos ( szét kell bontani). A jégre nem gondolt Mr Hagyó?

Geza 2009.07.02. 12:32:10

@mind2:
Igen, hídveréssel nem volt gond, anyag is, eszköz is, ember is volt elég is meg megfelelő is.
(Régi ismerős mesélte, hogy amikor az egyik gyakorlatnál leakadt az egyik ponton a másikról, a Duna meg elkezdte volna vinni, a 12 tonnás benga nagy Kraz teherautóval kezdték visszhúzatni, és bár végül is sikerült, de amikor full gáznál már az első kerekek kezdtek elemelkedni a földtől, azért megállt bennük az ütő egy pillanatra :)...)

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.07.02. 12:34:18

@mind2:
Ercsinél volt hidász alakulat, apám ott szolgált. Mérnökként térképészbaka volt:) Egyyszer még látott hídverést is.

Szerintem most Szentesen van mindenki, lehet látni a sok pontont az útról is. De nem szabad ilyen infókat kiadni, az ellenség figyel.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.07.02. 12:35:15

@Parkőr:

A Dunán az egy PR-híd volt, azon hogy mennek át az autók ?

Ugye a gyalog meg a felújítás alatt is át lehet majd menni a Margit hídon ...

mind2 (törölt) 2009.07.02. 12:38:22

@Geza: azért annak a katonai szolgálatnak értelme is volt szerintem, akárki akármit mond, pár férfias dolog ragadt a srácokra.. nem is tudom, vannak még ilyen zászlóaljak, vagy mi a ...( jajj nő vagyok nem értek én az ilyen utász-hidász......)

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.07.02. 12:39:39

Ezek pedig a honvédségi pontonok kicsit odébb:

ttp://maps.google.com/?ie=UTF8&t=h&ll=46.665224,20.240362&spn=0.002695,0.00567&z=18

Combi a ballibes Ferkófan 2009.07.02. 12:40:55

Rézből meg alumíniumból kéne hidat építeni. Kíváncsi vagyok hány perc alatt lopnák el :D

mind2 (törölt) 2009.07.02. 12:42:08

@Őrnagy Őrnagy: én csak filmeken láttam, de rohadtul tetszik ahogy csinálják. nagyon észnél kell lenniük.
Nekem olyan srác mesélt róla aki Ercsinél csinálta a 80-as években :), ( most jó negyvenes ) és csillogott a szeme ahogy magyarázta. Azért szép munka, ha úgy jobban belegondolsz :)

DArchAngel 2009.07.02. 12:46:18

@zero: Csak azon gondolkodom, hogy mi a szart csinálnak ezek egész kurva nap, hogy arra nem jut idő, hogy a parasztvakító szövegeket egyeztessék?

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.07.02. 12:47:32

@mind2:
Gyermekként többször néztük végig, ahogy összeraktak egy hidat a műszaki bakák a Tiszán. Kb 2 óra alatt megvolt. Igaz, a komp rámpája lebetonozva már adott volt a két oldalon. Teherautó jön, ponton le, öszekapacsol, ezt végigcsinál + pár cölöp a parti részeken, kész is van. Tankot is megbír.

f.m.j. 2009.07.02. 12:55:59

Szerintem Hagyó úsztasson át mindenkit gumimatraccal, kalimpáló lábtempóval, azt gyerekkoromban nagyon szerettük Balatonon, legalább lefogyna, úgyis a minap Schobert Norbival ebédelt a Nyugati környékén, el nem tudom képzelni miről, hacsak az ábdétről nem... :)

Parkőr (törölt) 2009.07.02. 12:56:25

@zero: @Őrnagy Őrnagy: @picur3ka (vergodik, mint az mszp:

Nem értek a hidakhoz:) , de a lehetőség adott(lehet),és nyilván más egy 1 napos híd, mint egy minimum 2 sávos viszonylag állandó.
Most picit utánaoélvastam ezeknek a szerkezeteknek(nem lettem szakértő), jelentős költsége lehet egy ilyennek, de végül is nem lehetetlen, és ha a jégzajlásnál szét kell szedni, még mindig az őszi-tavaszi dugóktól mentesít(egy picit)


Ami lehetetlen(vagy annak kellene lenni) 2 héttel a munkák kezdése előtt beruházási és üzemeltetési tényszámok nékül , a tervezés teljes hiányában, bármit is nyilatkozni bárkinek.

Ez amatőrség.

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.07.02. 12:58:38

@Parkőr: Totál hülyeség a dunai hajóforgalommal.+ Szerintem nem is lehetséges ilyet üzemeltetni a nemzetközi hajózási szerződések miatt. Esetleg háború után, lásd Újvidék.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.07.02. 13:00:40

Demszky és Hagyó, a legyőzhetetlen páros. :))

"Hogy költsünk el kurva sok pénzt értelmetlenül?"

Egaesz Homo 2009.07.02. 13:02:17

Szerintetek egyébként, hogy lehetne enyhíteni a dugókat a hídfelújítás idején?


/Nem ezt nem kötekedésből kérdezem, nem, nem védem Hagyót, és nem akarom elpusztítani az országot./

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.07.02. 13:06:51

Az a durva hogy a magánszféráról van szó akkor a magyarokat még mindig az egyik legjobb szervezőkészségű embereknek tartják a világon. Kreatívak, ügyesek és jól ki tudják használni a rendelkezésre álló eszközöket és időt. De bassza meg ha ezt a sok töketlenkedést meg ezt a fasz vezetést nézem hát szégyen. Megkérdezzük hogy most kezdenek el agyalni rajta, hogy hogy lesz megoldva a közlekedés, mert ahogy ők azt elképzelték az nem faja?? De hát könyörgöm alig egy hónapja derült ki hogy nem is annyi az annyi.
Demszky hagyó anyátok picsájával szórakozzatok ennyit nem a közpénzzel, mikor lesz már 0%-os ez rakat szartalicska szdsz, rájöttek hogy most vagy soha hurrá most kell bezsebelni pár 100 milliót mert jövő évben egy jó időre kasza lesz?

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.07.02. 13:07:50

@Egaesz Homo:
Bazzeg ez sem arról szól.. a lényeg itt hogy kibaszott töketlen tolvaj banda, aki ráadásul dilettáns is.

szmoker (Homo Trollicus) 2009.07.02. 13:07:53

Ebből a Hugyó Makiból előbb-utóbb még minel vagy házelnök lesz :)

Vagy akasztott ember.

Droli · https://soundcloud.com/drolimusic 2009.07.02. 13:09:04

Egy fontos dolog kimaradt az összes ötletből: a Strabagnak kell építenie. Punktum.

f.m.j. 2009.07.02. 13:09:48

@Egaesz Homo:

Nem kéne irreálisan magas árért megcsinálni (mutyi, korrupció), be kéne tartani a határidőket, kevésbé hiteltelen gazembereknek kéne vezetni a várost, közlekedésszervezés, mint olyant, pl. menekülő útvonalak ismertté tevése, de nem értek hozzá, de lapvetően nem tetszik a Hagyó Miki, pedig a Demszky méltó utódját üdvölhetjük benne talán, sajna...

Egaesz Homo 2009.07.02. 13:10:05

@DexterMorgan78/Séfbácsi: És? Ez se nem új, se nem érdekes, se nem meglepő.

min0rity r3port · http://m0r3.blog.hu 2009.07.02. 13:10:09

Az igazi szakértői hozzáállás nyilvánult meg a koalíciós szagemberekből. Ha fingott volna is, értelmesebben hangzik. :-)

Grafithuszar 2009.07.02. 13:10:49

Most lehet hogy hülyének néztek, de nem lepődnék meg ha a végén mégis beterelnék a forgalmat a metróalagútba...
Nem is tudom mit gondoljak...Leginkább már azt kívánom hogy bukjanak bele ebbe az egészbe ne legyen semmi csak qrva nagy dugó.... a baj csak az hogy még ekkor is megválasztanák őket megint...

f.m.j. 2009.07.02. 13:11:18

@Droli:

Szerintem SZDSZ közeli lesz (Hídépítő, vagy ilyesmi)

f.m.j. 2009.07.02. 13:12:39

@Egaesz Homo:

Most az jönnne, hogy te mondasz. Amiben van új, fordulatos, izgis megoldás, ami előrébb viszi a világot

öööö...izé 2009.07.02. 13:12:50

@Őrnagy Őrnagy: ott vannak mind Szentesen most is.

Ősszel lesz a Bevetési Irány 2009 hadgyakorlat, aminek keretében Ercsiben valszeg össze is rakják majd a pontont, ha Manci nem lesz:-)

szmoker (Homo Trollicus) 2009.07.02. 13:13:44

@Grafithuszar: "a baj csak az hogy még ekkor is megválasztanák őket megint."

Szerintem ez elég valószínűtlen.
Ők is tudják, különben nem lopnának még a vég előtt ennyit.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.07.02. 13:13:55

@Egaesz Homo:

Tudod hogy?

Nem hagyjuk amíg szétrohad a híd, hogy aztán 1,5 évig kelljen lezárni ...

Mindig tűzoltás folyik, éppen azzal foglalkoznak, ami sürgős. Semmi tervezés, semmi tudatosság ..

Meg persze körgyűrű, meg több Duna híd ...

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.07.02. 13:13:58

@Grafithuszar:
te én szurkolok hogy demszky újra elindul, mekkora lelki megnyugvás lenne ha szuperfőpoggármester kapna jövőre 12%-t.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.07.02. 13:14:56

@DArchAngel:

"Megdolgoznak" a fizetésükért :)

Tudod milyen kegyetlen napi 8-10 órában ilyen keményen melózni ?!

mind2 (törölt) 2009.07.02. 13:16:17

@DexterMorgan78/Séfbácsi: az általad említett magánszférában a napi 10-12-15 óra melótól ezek vért pisilnének. Gőzük nincs mit jelent dolgozni meg vállalkozást vezetni, cégért és emberekért agyalni, meg megélni még a jég hátán is. Ááá... rajuk már csak egy dolog segítene személyiségfejlődés tekintetében : kényszermunka 1-2 évig. És ezt most komolyan gondolom. Mint a börtönélet velejárója. És mint a demokratikus USA néhány államában. Csak úgy lazán ;)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.07.02. 13:16:56

@Parkőr:

Így van.

Egy felelős és értelmes városvezető ilyet nem nyilatkozik, nem ötletel a kamerák előtt ...

Mire megtervezik, kidolgozzák, megszerezik az engedélyeket, az ebben az országban, ilyen vezetéss
el min. 1 év ...

Egaesz Homo 2009.07.02. 13:17:47

@fmj: Nem tudok forradalmit mondani, mivel egyet értek veled abban amit mondtál. .)

Csak megkérdeztem lenne-e valami más ötletetek a pontonhíd helyett ami olcsóbb, vagy biztonságosabb.
Nem akartam idekeverni a mutyizást.

DArchAngel 2009.07.02. 13:18:27

@zero: sajnos nem tudom, én csak szimpla melós vagyok, nem érhetem fel a teljesítményüket...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.07.02. 13:19:50

@mind2:

Na aj ... képzeled el, hagyó Mikit elővenné a főnöke, egy olyan "multis" teljesítményértékelésre ...

Vazze, nekem 3 órán keresztül értékelték a munkámat, minden apró szir-szart előszedtek,...

Egaesz Homo 2009.07.02. 13:22:56

@zero: Na ez így korrektebb, köszi.

picur3ka 2009.07.02. 13:24:32

@Egaesz Homo:

Errol tekintsd meg a masik hidas topikot.

Most vagyunk olyan 2 hettel a munkalatok elott, ilyenkor mar kicsit keso, errol van szo. A Margit nem birja a forgalmat, Manci nem lesz, ennyi ido alatt csak demonstraciot tudnak szervezni. Dugo lesz, melyet a park-and-ride otlete nem fog megoldani, hiszen nem keteltu vizibuszokkal dolgozik.

tudi 2009.07.02. 13:26:38

Csak tudnám ezek az ötletek honnan jönnek nekik?
Súgják, vagy a hangok mondják esetleg?

picur3ka 2009.07.02. 13:29:02

@tudi:

Pssz! Allami Josda...vihar lesz.

mind2 (törölt) 2009.07.02. 13:30:30

@zero: hát igen, meg kis - vagy középvállalkozás pár fővel, mondjuk egy autóipari beszállító cégecske, csökkenő megrendelés állománnyal és rendszeres apeh- szívatással... ááá
mi értjük egymást, ezek a seggfejek meg nem is itt élnek..
És tényleg : egy utolsó nagy lopássorozat, kétségbeesett kísérletek a felszínen maradásra.
Olyannyira ostobák, nevetségesek és görcsösek, hogy az már fáj.

mind2 (törölt) 2009.07.02. 13:32:41

@zero: mennyibe is kerülne egy vadonatúj híd ?

picur3ka 2009.07.02. 13:36:25

@picur3ka (vergodik, mint az mszp:

Ja, es a nemzetkozi dunai hajoforgalom esetleges akadalyoztatasa is sok penzt es jo hirnevet fog szerezni ki hazanknak, azonkivul pedig egyebb hidak forgalmat kell majd korlatozni a tulterheltseg miatt es figyeljed meg, ugy lesz, ahogy Geza mondja, korbe fognak terelni a fel vilagon, evekre!

Seduxen (már NEM dr.) 2009.07.02. 13:38:01

Gábor, gáboooor!

Rossz az elnevezés. NEM Manci-híd kell ide. Sőt, nem is 1! Mindjárt 3 !!

árpi-híd, kati-híd, lali-híd

és csak a 200.000+1 használhatná...

(remélem össze is omlik a megfelelő időben...)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.07.02. 13:40:03

@mind2: lenne még egy előnye... ha 2010 tavaszáig sikerül befagyott állapotban tartani a Dunát, akkor na MIRE lehetne még használni?? NA???

mind2 (törölt) 2009.07.02. 13:41:48

@Seduxen: te "mucsai " te, milyen terheléspróbákról fantáziálsz megint ?
tényleg ma még nem szavaztam ;(

öööö...izé 2009.07.02. 13:42:25

@Seduxen: mondjuk a jeget eladhatnánk az UAE-nek

mind2 (törölt) 2009.07.02. 13:43:28

@Seduxen: rossz az aki rosszra gondol... patacsattogás verné fel a budai hegyek jéghideg csöndjét - félénken kérdem : a Viktor ?
:D

derelyegrádi szellem 2009.07.02. 13:50:21

Off:

"Dávid Ibolya mindenkit tárt karokkal vár"

Érdekes, múltkor Orbánnak azt mondta, hogy már foglalt... :-)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.07.02. 13:51:15

@öööö...izé: azt kötőjel nélkül, ha kérhetem :)))

@DexterMorgan78/Séfbácsi: birodalmi lépegető offkorsz??? :))

@mind2: monnyuk. a bérretegők kb ezt vizionálják, ezzel meg lehetne nyugtatni őket, hogy semmilyen extra költséggel nem jár:
1: nem kell megint befagyasztani a Dunát
2: nem kell (Ezüst)hajón úsztatni a Koronát :)))

index.hu/belfold/2009/07/02/garda/

Geza 2009.07.02. 13:51:20

@mind2:
És természtesen az elmaradhatatlan zárómondat: 'és valahol a közelben megint felsír egy gyerek' :).

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.07.02. 13:55:12

@Seduxen:
Hé nem azt mondtam hogy demszkyn járó alkalmatosság .)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.07.02. 14:03:20

@DexterMorgan78/Séfbácsi: óóó pardon! ez afféle "freud-i félreolvasás" lehetett részemről...

bocsánat Gábor :))

(F)ordító · http://aztirjaa.blogspot.hu/ 2009.07.02. 14:04:39

a csongrádi hidat ne bánccsuk má'. én nagyon szeretem. sokat jártam a nagyrétre (csongráddal szemközti oldal helyi neve) egy haverom tanyájára. előtte a hídi kocsma, hogy legyen bátorságom ráhajtani a hídra kötelező volt. utána már csak a gáton kellett 8 km-t gyalogolni.

Megélhetési rasszista 2009.07.02. 14:04:57

Azért az még is érdemel némi pirospontot, hogy legalább megerőltetik magukat a Margit-híd pótlására. Mondhatnák azt, hogy aki arrafele lakik rohadjon meg a dugóban, akár autóban, akár a 206-os buszon ül.
De azért mégis érdekes lesz látni, hogy egy "világvárosban" egy pontonhíd pótol egy fontos útvonalat. :D

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.07.02. 14:06:07

átjutás reloaded:
- Operátor.
-Tenk, kéne egy kijárat.
-Máris adom..
Vagy, ez még nem a mátrix?
És ha megkérdeznénk az Orákulumot, hátha ő segítene?
Vagy csak egyszerűen, a nincs kanál technikát használva, mindenki simán átautózik a Duna felett?
Vagy csak kezdjünk hinni, hogy nincs is Duna? Mennyivel könnyebb lenne demsky-nek is, fogyna a magyar, kevesebb autó, már dugó sem lenne...büszke lehetne rá, hogy ő irányítja Európa leg élhetőbb fővárosát..

Plutonic 2009.07.02. 14:08:54

Függőhíd nem elég? :)
Liánt lehet importálni, szorgos kezek megfonják, 200.000+1 alatt meg szélsebesen elmetélik! :D
Szerintem egy ilyenért az autósok is kerülnénekegyet a másik hídhoz. :)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.07.02. 14:13:46

B/terv gábornak:
(annyira "cuki" ez a "Manci" elnevezés)
Az alap koncepció az lehetne, hogy MINDEGYIK híd megy a Dunába, majd ezek helyén - értelemszerűen - az alábbi hidík:

Megyi-híd
Árpi-híd
Manci-híd
Lajcsi-híd
Pityu-híd
Bözsi-híd
Szabi-híd
Sanyi-híd

a kimaradókkal bajban lennénk :)))

esetleg - gondolva a 200.000+1-re - Lágymányosi híd helyett lehetne "Langyi-híd"

gidabiga 2009.07.02. 14:17:56

úgy látom, a posztírók egyre dühösebb posztokat írnak :D

a kommenteken pedig könnyesre röhögtem magam

Árpi, Kati, Lali, Vágó és Langyi-híd, jobbnál jobb nevek :))))

köszi :)

Tündér_Lala 2009.07.02. 14:23:10

Szerintem úszó autó kereskedést kell nyitni az elvtársaknak. Az lesz az igazi üzlet.

Plutonic 2009.07.02. 14:25:15

@Seduxen: Te engem is beleveszel a projectbe? :D
Lásd: Szabi-híd :D
A Langyi-híd miatt biztos lenne felszólalás a gyűlöletbeszéd miatt! :DDDDD

Marcellusca 2009.07.02. 14:34:00

Na, ne b@ssza mán meg a jó qrwa élet!!!
Egyéb f@szság nem jut eszükbe?

Már bocs, hogy így kifakadtam, de ez már sok.
Pontonhíd, mi? Budinpest kellőr közepén?
Ezek a f@szfejek ne az idióta, alkesz Szekeressel, hanem a szentesi laktanyaparancsnokkal vegye fel a kapcsolatot.
Az talán értelmesebben el tudná neki mesélni, hogy a ponton hídnak is van teherbírása (60t, mozgó terhelésre), áteresztő képessége.
Szüksége fel- és lehajtókat építeni hozzá.
Azt üzemeltetni kell, pontonosokkal, kishajó-vezetőkkel és egyéb személyzettel.
Így hirtelen ennyi.

Ja, és bocs, ha valakit ismételtem, de a kommenteket még nem olvastam.
Majd most.

Marcellusca 2009.07.02. 14:39:00

@Marcellusca: Na, látszik, mennyire felb@sztam magam. Még helyesen sem tudok írni. :)
Azé' remélem érthető voltam! :)

A lényeg: lóf@sz a seggükbe!
Egy meg a közükbe, hogy tudják mi van a seggükben!

mind2 (törölt) 2009.07.02. 14:42:42

Cseh Tamás-Bereményi Géza: A magyarok istene dala


Nézz le a Lánchídról a vén Dunára,
nézd meg a vén folyót, megvan- e még,
hisz ma az ember azt is csudálja,
hogy el nem vették már rég mindenét,
nézz csak utána apádnak, anyádnak,
asszonyod vizsgáld, hogy asszony- e még,
másodpercenként kell ellenőrizd,
hogy a tiéd- e még, ami tiéd.

Gondosan leltározz éjt nappá téve,
zsebedbe nyúlj, hogy a pénz ott van- e,
elvették múltadat és a jövődet,
míg félrenéztél vagy három hete,
és emlékezz volt még egy óvatlan perced,
engedted magadnak, hogy félrenézz,
s már arra ébredtél, hogy nem vagy férfi,
ember, hogy lehettél ilyen merész?
Volt még egy Istened, egész jó Isten,
s könnyelmű percedben feledted őt,
s felnéztél, láttad, ő is másé,
vicceket mesél a gondviselőd.
Nézz le a Lánchídról a vén Dunára,
nézd csak a vén folyót, hogy viszi szét
apádat, hazádat hogyan dobálja,
s maga sem tudja, hogy megvan- e még.

Vagy tudod mit, ne is nézz le a Dunára,
szemedet féltsed, hátha kisül,
így maradj inkább már, így félrenézve,
anyátlan, Dunátlan, nemtelenül,

csakis a, csakis a szemedet őrizd,
ne is nézz már oda, hátha kisül,
vigyék csak kapkodják, nézz te csak félre,
s várj másik istenre, aki becsül.

Mindhalálig Jerry 2009.07.02. 14:44:07

Hagyó Miki "erős" ember a maszop-ban, aszongyák még miniszterelnök is lehet(ne) belőle...
Bakker, ha ilyen IQ-bajnok, akkor az ország előbb-utóbb úgyis elsüllyed, akkor pedig minek mán ponton-hidra költeni.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.07.02. 14:44:33

@Plutonic: na jó, lehetne "liberté-híd" is :))))

vagy egyszerűen csak "libsi-híd" :)))

Mindhalálig Jerry 2009.07.02. 14:48:39

@Seduxen: A "libsi-híd" akár meleg is lehet, felolvasztja télen a jeget a Dunán, legalább nem kell jégtörőkre költeni.

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2009.07.02. 14:49:00

én megszavazom a Hagyónak a Manci hídat, de csak otthonra a fürdőszobában játzshat vele, ki ne hozza az utcára mert letagadom mint Gyurcsány a Vizit-díjat.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.07.02. 14:54:09

@Mindhalálig Jerry: megvesztél? DIREKT akarjuk befagyasztatni a Dunát (túú in vááán) alapon: közlekedés és koronázás :)))

Pollo 2009.07.02. 15:03:19

Hehe
Ekkora okorseget szerintem mar almodni se lehet.
Mikor korabban nem is ponton hidat, csak egy egyszeru pontont (ideiglenes szigetet) kellett volna telepiteni egy tudomanyos kiserlethez-megjegyzem ket hetre es nem ket evre, ja es hajozasi utvonalon kivul- a honvedseg elzavart minket, mert hogy o ezekkel nem foglalkozik, a hidepito (a strabag nem is valaszolt) olyan arat adott ami kb. tizszerese volt a projekt koltsegvetesenek. Vegul a kulfoldi partneregyetem hozta a sajat vallalkozojatol, es igy meg a millios nagysagrendu orzesi dijjal egyutt is benne voltunk a keretben. Arrol mar nem is beszelve, hogy ismeretseggel is majd egy honapig tartott az engedelyeztetes. Remelem Hagyo urat tenyleg felkeresi a szentesi fomufti, hogy merre hany meter, mert errol meg fantazialni is bun.

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.07.02. 15:08:15

@triumphator:
Én nem bántottam a csongrádi hidat. Csak vicces, hogy még mindig nincs rendes híd ott.

Plutonic 2009.07.02. 15:09:25

@Seduxen: A nevemet helyettesíted a libsivel????? :))))
Megorrontok rögtön! :DDDDD
De Néked bocsánatos eme bűn, mert csipázlak! :DDDDDDDDDD

f.m.j. 2009.07.02. 15:10:33

@mind2:

Ez mikori szöveg? Rohadt jó, és most is aktuális, ha előbb írták, mint '89, na akkor ők tényleg látnokok :) és Esterházy a nyomába sem ér, sem Spiró :)-nem kekeckedésből :)...

Seduxen (már NEM dr.) 2009.07.02. 15:12:53

@Plutonic: Isten ments! Nem helyettesítés, csak nem akartam bomlasztani az inkognítódat :)))

Marcellusca 2009.07.02. 15:15:07

@mind2: Jól teccik emlékezni!
Vót. Valamikó.
De mán nincsenis. Bezárt az ercsi laktnya, a pontonokat átszállították Szentesre, ott meg jól leépítették.
Tehát, ahogy mondod: mint a honvédség. Vót. Nincs.

mind2 (törölt) 2009.07.02. 15:29:03

@fmj: ne is emlegesd őket egy lapon. Sértő Cseh Tamásra nézve ...

Mindhalálig Jerry 2009.07.02. 15:29:40

@Seduxen: Elkúrtam...???
Kicsit...?
Nagyon...?
:))))

Plutonic 2009.07.02. 15:40:52

@Seduxen: Egy úr vagy, mindig is tudtam! :DDDDD
Maximális tiszteletem és mély meghajlásom! :DDDDDD
Pedig most rohadtul fáj a vállam és nehezen megy. :)))))

mind2 (törölt) 2009.07.02. 15:44:39

@Marcellusca: Jártunk Ercsi felé, horgászás céljából.
De az utcákon olyan látvánnyal szembesültünk, hogy inkább máshol horgásztunk.Meg kellett állnunk egy kereszteződésben, és csapatostul jártak a cigányok. Előttünk egy zebrán vonultak ,10-15 ember, és az, hogy bemutogattak még semmi. Kapott a motorháztető is egy tenyerest, a férjem fel is pörgette a motort, a 2 gyerek hátul.... Na azóta még rágondolni is utálok :( A laktanya meg... szóhoz nem jutottam. Ekkora terület, lerongyolt épületek, egy borzalom, ami ott ment - megy.Valahol szomorú ez az egész, így lepukkasztani mindent.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.07.02. 15:46:07

@Mindhalálig Jerry: nem vészesen. max nem volt egészen PC. tudod, a hülyeség tárháza kifogyhatatlan (erre élő példa az elmúlt 7 év) :)))

Seduxen (már NEM dr.) 2009.07.02. 15:47:00

@Plutonic: az élet sok terhet rak a válladra, ugye?

(hadd mutatkozzam be: Miklóssi Gábor vagyok...)

:))))

mind2 (törölt) 2009.07.02. 15:48:46

@Seduxen: a híres riporter, a purliccer díjjas :D

Seduxen (már NEM dr.) 2009.07.02. 15:49:21

@mind2: "Meg kellett állnunk egy kereszteződésben, és csapatostul jártak a cigányok. Előttünk egy zebrán vonultak "

ez asszem a 6-os út, ami átmegy Ercsin. Ne lepődj meg, ha ez AZ a kereszteződés (szerintem Ercsin belül a legforgalmasabb), amelyikre gondolok: ott a sarkon van kocs... ööö, izé KÖNYVTÁR. Azért láthattál ott sok bodzást...

mind2 (törölt) 2009.07.02. 15:51:47

@Seduxen: én az idegtől nem igazán láttam. Ami feltűnt, hogy ilyen szép- színes házak közé, mellé tettek egy rendőrőrsöt. Vagy A rendőrörsöt. Nem vagyok egy beszari, de ott féltem. Ezek már nem 50-70 kilósak, hanem kigyúrt 100 kilósak... és a testbeszéd, komolyan félelmetes... szegény Szögi Lajos:(

Mindhalálig Jerry 2009.07.02. 15:56:13

@Seduxen: Nekem mondod?? Annyira "fertőző", hogy hozzám, határon túlra is átterjedt... :))

Seduxen (már NEM dr.) 2009.07.02. 15:57:51

@mind2: milyen autótok is van?
ha NEM automata, akkor férjed védekezhetett volna azzal (amikor OTTHONOTOKBAN őrizetbe veszik, mert ugye ilyenkor a helyszínen NEM MARADUNK, joggal tartva az esetenként véletlenszerűen bekövetkező ÖNlincselődés törvényi tényállásának megvalósulásától), hogy lecsúszott a lába a kuplungról, és háááát nem elindult az a fránya autó :)))

Seduxen (már NEM dr.) 2009.07.02. 15:58:50

@Mindhalálig Jerry: határon TÚLra?? akkor te még valahol szerencsésebb helyzetben vagy, ha "külsősként" nézheted ezt "remek műsort"...

Plutonic 2009.07.02. 16:11:57

@Seduxen: Akad nem kevés.... :)
De még bírom és még többet is! :DDD
(Ha eddig nem tettem volna: Bera Szabolcs vagyok.)
:)))

Inner Circle 2009.07.02. 16:15:42

@Őrnagy Őrnagy: Ez meg itt a lónyai pontonhíd, üzemben:
maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=hu&geocode=&q=l%C3%B3nya&sll=48.241248,22.477266&sspn=0.834124,1.766052&g=48.317274,22.24984&ie=UTF8&ll=48.31718,22.250034&spn=0.001627,0.003449&t=k&z=18
Az ott alatta nem a lebontott Margit-híd, hanem a komp. Egyúttal azt is elhozhatjuk Budapestre, arra az esetre, ha valaki pusztán a pontonhidat látva nem értené a viccet. A kettő együtt kétségtelenné tenné, hogy itt senki sem normális.

Plutonic 2009.07.02. 16:18:16

web.me.com/kulturaliskreativok/Kulturalis_Kreativok/Kultur%C3%A1lis_Kreat%C3%ADvok.html

Ezt ismeritek?
Nagyon ajánlom mindenki figyelmébe!
Misikeh tutira tudja majd értékelni! :))

Mindhalálig Jerry 2009.07.02. 16:19:31

@Seduxen: Valóban "külsős" vagyok, de esküszöm, hogy veletek együtt "szenvedek".
Igyekszem napirenden lenni az mo-i belpolitikai helyzettel, mert az itteni nem igazán érdekel...
Tegnap reggel viszont boldogan ébredtem, hogy az áfa-emelés engem nem érint. :)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.07.02. 16:49:24

@Mindhalálig Jerry: ellenben a szlovák nyelvtörvény annál inkább, ugye??

(vigyázz, nyúl bokor kiugrasztási folyamat tipikus esete áll fenn :))) )

Plutonic 2009.07.02. 16:49:30

@Mindhalálig Jerry: Remélem tudod mennyire vagy szerencsés! :)

The Man Who Laughs · http://trashneveles.blog.hu/ 2009.07.02. 17:12:14

Bazd meg pontonhíd?? Mi jöhet még szekerek a 4es metró helyén?

Egy ponton híd tényleg sokat segít, mert azt arra találták ki, hogy az 1 milliós nagyváros lakosága azon menjen munkába.

Szerintem csak azért találták ki, hogy egy külföldi beszerzéssel, gyorsan egy kis zsebpénzhez jussanak, azt se hiszem hogy a Honvédség nem rendelkezik ilyen híddal sem. Na jó azért mégis el hisszem.

Off:

Demszkyne meg a hidak buzerálása a perverziója, a Lánchidat is lezárja minden 7végén mert a nyár a Lánchídon program már kulturális örökség. Meg az anyád az.

bush84 2009.07.02. 17:17:34

Nem baj gyerekek, már egy évük sincs! Igaz, sokkal jobb helyen lennének a gyorskocsi utcában, ott most úgyis sok a hely. Beférne a teljes maszop-szadesz bagázs! Lakatot mindre, ha már lámpaoszlopozni nem lehet:(((

(F)ordító · http://aztirjaa.blogspot.hu/ 2009.07.02. 17:33:50

@Őrnagy Őrnagy:
csongrád szolnok miatt nem kapott eddig se hidat, se semmit. pedig ritka jó kisváros. körös-torok meg ilyenek... ifjúkorom pár másnapos ébredésének helyszíne.

Horizont 2009.07.02. 18:21:42

Nagyon találékony a társaság! Demszky mit nem adna ha ilyen tanácsadói cége lenne, mint ti:)
Végig röhögcséltem a kommenteket:))
Mire elkezdik a hídfelújítást belerogy a Dunába!
Nem értem, hogy miért nem tudjátok értékelni Hagyó Úr igyekezetét, hogy így a VÉG előtt még megakarja oldani a főváros égető gondját:))
Arra gondoltam megoldásként, hogy a föld alá kéne vinni a Dunát, közmunkaprogramban!
Vagy Mózest feltámasztani:)
Vagy rendeletileg előírni, hogy mindenki maradjon azon az oldalon ahol van! A kerület jelét a homlokba tetoválni és kész:)

Amúgy elgondolkoztam azon, hogy naponta (!!)
50 000 autó megy át a Margit hídon. Tehát 50 ezertől-250 ezer ember mozdul meg csak az autókban. A világ mozgásban van...

picur3ka 2009.07.02. 18:33:54

@The Man Who Laughs:

'Egy ponton híd tényleg sokat segít, mert azt arra találták ki, hogy az 1 milliós nagyváros lakosága azon menjen munkába.'

Mi van? Mar kozzetettek, hogy hany embernek lesz munkaja 2 het mulva?

picur3ka 2009.07.02. 18:37:36

@Horizont:

'Mire elkezdik a hídfelújítást belerogy a Dunába!'

Na ja, csak remenykedjunk, hogy nem lesz rajta ember, mikor ez megtortenik. Kulonben meg siman megmondanak, hogy Tomcat vagy Buda robbantotta fol, vagy mas nyilak.

Mindhalálig Jerry 2009.07.02. 18:59:05

@Seduxen: Sorry, a szlovák nyúl a bokorban marad...és nem ugrik. :)
Az erdélyi barnamedve viszont rázza a bokrot... :):)

Mindhalálig Jerry 2009.07.02. 19:03:00

@Plutonic: Inkább szerencsétlen szerencsésnek nevezném magam... :))))

fogsunder · http://fogsunder.blog.hu 2009.07.02. 19:03:48

ezek az "emberek" (mint hagyó apó) tisztában vannak vele, hogy nem tudnak semmit, nem értenek semmihez. ezért aztán a múltba révednek, a nagy elvtársias időkbe; amikor nekik jó volt; nulla felelősség, mindig volt zsebpénz, és mások kitalálták mi legyen, aztán meg ha nem is teljesültek a grandiózus tervek csak megmaradtak vezető pozícióban a vétkesek.

egy az egyben lemásolják az 1949-től 1989-ig tartó időszakot. jelen esetben nem tudom mikor jutnak el a jelenlegi; "építse meg a kiszes haverom apósa elvtársak"-tól bősig meg nagymarosig. mert az a megoldás.. szlovákoknak lehet megint engedni a duna elterelést (csak lehetőleg most ne maradjon semmi a mederben). a kiszáradt folyómedret beépíteni panelekkel (ugyanúgy olcsó bérlemények lennének esetleges szavazatért mint most); budát géppuskafészkekkel körbevenni (nehogy a pesti prolik, meg urbánus gyökerek betörjenek hozzájuk) a hidakat meg az utolsó augusztus 20-án felrobbantani. és kész. (netán a német-magyar megbocsátás jegyében, mert ugye mocskos náci mind - a hídrobbantást, meg a géppuskázást rájuk lehetne bízni.

Roxvox 2009.07.02. 19:08:26

Remek ez a pom-pom híd, napi 20 millába kerül és 480 ember kell hozzá. Hány napig fogják újítgatni a Margithidat? - ???? milla?

Dr. No 2009.07.02. 20:07:41

Oktatófilm: kerekes jármű átjuttatása fal és várárok fölött. Szerintem a Dunán is működne.

www.youtube.com/watch?v=ez2DXc-_jMY&feature=fvsr

valójábannemberci 2009.07.02. 20:25:10

@Tilcsák Bea: Mondjuk én egy normális ország- és fővárosvezetés mellett, normális költségvetési állapotok közepette, teljesen jónak találnék egy, a kor igényeinek megfelelő, állandó használatra alkalmas hidat ott, ahol a Kossuth-híd volt, azonos névvel.
Nem árt, ha van még egy belvárosi híd.
Prágában is annyi van belőlük, hogy Moldvát lehetne velük rekeszteni. És tök jó, hogy annyi van belőlük. :)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.07.02. 21:57:27

@Roxvox:

Ja, nem semmi a Szekeres. Felsorolja, hogy miért NEM jó ötlet, de azért megnézi, hogy lehetne MÉGIS kivitelezni.

"Naponta legalább 20 millió forintba kerülne egy pontonhíd a Dunán - közölte a Honvédelmi Minisztérium (HM). ....
A HM szerint ez a napi 20 milliós költség még nem tartalmazza az eszközök karbantartásának és évszaki felkészítésének árát. A pontonhíd ráadásul katonai járművek alkalmi átkelésére való, a huzamosabb ideig tartó polgári forgalom lebonyolítása számos problémát vet fel a tárca szerint. Például a pontonhídon nincsen közvilágítás, sem forgalombiztonsági berendezések, nem tudnak ráhajtani az alacsonyabb járművek és az is megoldandó problémát jelent, hogy a két parton ki kell alakítani a biztonságos le- és felhajtókat.

A HM szerint azt is figyelembe kell venni, hogy egy ilyen jellegű híd üzemeltetéséhez állandó, kiképzett személyzetre van szükség - amellyel kizárólag a Magyar Honvédség rendelkezik -, ami azt jelenti, hogy a váltásokkal együtt minimum 480 fő kell a híd működtetéséhez. Ugyancsak probléma, hogy a Duna hajóforgalmának biztosítására nemzetközi egyezmények kötelezik az országot, vagyis a pontonhíd nem üzemelhet folyamatosan, azt naponta többször is meg kell bontani és újra össze kell szerelni.

A közleményben megjegyezték, hogy a Hagyó Miklós által korábban példaként említett "Manci-híd" ugyan valóban alkalmas volt a második világháborút követően a Dunába robbantott Margit-híd kiváltására, azonban a körülmények azóta jelentősen megváltoztak. A jelenlegi elképzeléseknél számításba kell venni azt is, hogy ma több százezer autó közlekedik Budapest belvárosában.

A HM szerint mindezek ellenére Szekeres Imre honvédelmi miniszter nyitott a pontonhíd megvalósíthatóságának vizsgálatára, ezért az árhullám levonulása után helyszíni szemlét rendelt el a honvédség műszaki szakembereinek részvételével. A helyszíni szemlébe a miniszter be kívánja vonni a főváros közlekedési szakembereit is - tették hozzá."

maxwell murder 2009.07.02. 22:41:54

@laspalmas: olyanok mint Én és a Maggi:)

Horizont 2009.07.02. 22:48:16

@laspalmas:
"árhullám levonulása után helyszíni szemlét "
Kár, hogy nem az árhullám közben!
Hátha elvinné őket is a víz!!
Ötletestől, mindenestől:)

Ivanhoe 2009.07.02. 22:49:07

Ebben csak én érzem az ellentmondást? Esküszöm ezeknek a jobb és bal agyféltekük különállóan és ellentétesen gondolkodik. Az ilyeneket laborban tenyésztik?
Kikocsikáznak állami pénzen az isten tudja mennyien (jó eséllyel viszi az egész udvartartását) piknikeznek egyet, büfiznek kettőt aztán hazahúznak. A végén pedig megállapítják, hogy nem lehet megépíteni és ezért az a mocskos Duna hibás. Mégis hogy képzeli, hogy folyik?

Marcellusca 2009.07.03. 10:13:25

@laspalmas: Kábé én is ezt mondtam (,mint aki mán látott ilyet), csak pontos számokat nem tudtam, csak azt, hogy nem 2 forint.
És az sem mellékes, hogy a háború után gyakorlatilag nem volt hajóforgalom. Most csak 5 percre állj ki a partra és láthatod, hogy mekkora a jelenlegi forgalom.

Plutonic 2009.07.03. 11:16:14

@Mindhalálig Jerry: A szerencsés jelző így is ott van! :)))))

Plutonic 2009.07.03. 14:34:09

@Mindhalálig Jerry: És tartsd is meg, jól jön az mindig, nehéz időkben meg pláne! ;))))

Mindhalálig Jerry 2009.07.03. 16:02:13

@Plutonic: Manapság nehéz időket élünk meg: ti ott, én meg itt...
Kezdem felélni a tartalékaimat. :)))))

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.07.03. 16:26:29

@laspalmas:
Én tudom hadd én tanárnő. A szekeres miniszter úr azért nyitott egy vizsgálatra mert van (vagy lesz)egy olyan kft-ben érdekeltsége ami ponton hídak megvalosíthatóságának tanulmányozására randezkedett be. 10misi+ áfáér megmondják hogy nem jó ötlet.

süti beállítások módosítása