Skip to content


       Szűrés lista

Szalainé beperlése demagóg

Kissé felpörögtek az események a BKV háza táján.

Hagyó Miki alulmaradt a párharcban, kirúgták Molnár György titkárságvezetőt a hamis közlemény miatt, majd a több mint kétórás szerda délutáni koalíciós egyeztetést követően Demszky bejelentette, hogy visszahívják az igazgatóság és a felügyelőbizottság tagjait. Mindenki megy, kivéve Kocsist. Majd meglátjuk, mi lesz.

Viszont volt egy halk hír is a héten: Kiadta az [origo]-nak a BKV felügyelőbizottsága (fb) annak a zárt ülésnek a jegyzőkönyvét, amelyen Kocsis István BKV-vezért meghallgatták korábbi cége, a Magyar Villamos Művek (MVM) szerződéseiről, és ahol ő bemutatta a "közhiteles okiratokat", amelyek tisztázzák őt és kedves feleségét, Mrs Istvan Kocsist az offshore-vádak alól. A jegyzőkönyv 36 oldal, de ne várjatok csodát, nincs benne semmi. Semmi, ami Kocsisra rossz fényt vetne. Bár elég furcsa, hogy a BKV felügyelőbizottságának kellett kivallatnia Kocsist arról, hogy mit csinált az MVM-nél, de ha már így alakult, túlestek rajta.

Persze mindenkinek fúrja az oldalát a kiváncsiság, hogy mik lehetnek azok a "közhiteles okiratok", amikkel a vezéigazgató tisztázta magát és kedves feleségét, Mrs Istvan Kocsist az offshore-vádak alól. Nos, bármilyen meglepő, nem tudtuk meg.

"Az [origo]-nak Székely kedden azt állította, a Kocsistól kapott példányt visszaadta a BKV-nak, hogy a jegyzőkönyvhöz csatolják mellékletként. A BKV jogi igazgatója, Sziebert György viszont azt mondta kérdésünkre: a jegyzőkönyvnek nincs melléklete, a bemutatott irat nem maradt az fb-nél, azt Kocsis István magánszemélyként csak bemutatta."

Kocsis a közhiteles dokumentumokra hivatkozva jegyzőkönyvbe mondta, hogy "a sajtóban megjelent alaptalan vádaskodással kapcsolatban büntetőjogi felelősségem tudatában nyilatkozom, hogy személyem semmilyen hatósági vizsgálattal nem érintett".

Vagyis ha (még) nem nyomoznak utána, akkor ártatlan? Végülis...

Egy nagy, komolytalan semmi volt ez a meghallgatás. Ezt a résztvevők is érezték, elhangzott például a nagy derültséget keltő "Hol nyaraltál, István?" kérdés is.

Ugye mindenki el tudja képzelni a hangulatot?

Ahogy kávézgatnak, pogácsáznak, vihorásznak? 

Megvan mindenkinek Székely Gábor, a BKV felügyelőbizottságának (ex)elnöke? Aki egyben a főváros gazdasági bizottságának SZDSZ-es alelnöke? Meg a Szerencsejáték Zrt. vezérigazgatója is? Azé a Szerencsejátéké, ami hárommillió forintot költött reklámkeretéből egy olyan "civil" rendezvényre ("Sajtófeszt 2009 - A jövő Európája") melyen díszvendégként az MSZP vezető politikusai jelentek meg? Azé a Szerencsejátéké, ami tavaly tavasszal a sokszínűség (=romák) mellett kampányolt, most pedig a toleráns hétköznapokért?

(rákattintva nagyobb)

Egyáltalán hogy lehet az, hogy egy profitorientált állami vállalat társadalmi célú hirdetésekkel nyomja tele Budapestet?

Tudja ezt valaki?

És azzal tisztában volt valaki, hogy a felügyelőbizottságban nem csak politikusok, hanem szakszervezetisek is ülnek/tek? Személy szerint én nagyon megdöbbentem ezen. Nekik kellett volna legjobban verniük az asztalt, hogy minden disznóság derüljön ki, minden felelőst vonjanak kérdőre. Ehhez képest?!

Na figyeljetek, mutatok pár életképet az ülésekről.

Először is a főszereplők, a Felügyelő Bizottság (ex)tagjai:

- Székely Gábor elnök (SZDSZ, egyébként a tulajdonosi jogokat gyakorló Gazdasági Bizottság alelnöke)

- Szabadai Viktor (SZDSZ, fővárosi képviselő, egyben a Gazdasági Bizottságnak is tagja)

- Andó Sándor (MSZP, fővárosi képviselő, egyben a Gazdasági Bizottságnak is tagja)

- Balogh Pál (MSZP, fővárosi képviselő, egyben a Városüzemeltetési Bizottságnak is tagja)

- Kerekes Pál (MDF)

- Vitézy Dávid (FIDESZ-KDNP)

- Schumacher Ferenc (munkavállalói oldal, buszos szakszervezet)

- Szikszay László (munkavállalói oldal, buszos szakszervezet)

- Szabó István (munkavállalói oldal, trolibuszos szakszervezet)

Néhány remek szemelvény a működésről:

" A BKV Zrt. Felügyelő Bizottsága kijelenti, hogy a vonal független ellenőrző mérnöki feladatait ellátni nem tudja, ezért kéri a Fővárosi Önkormányzatot, hogy független ellenőrző mérnöki feladatok ellátására intézkedjen."

A határozatot a Felügyelő Bizottság 2 igen, és 6 tartózkodás szavazattal nem fogadta el. (2009.03.30.)

"VITÉZY DÁVID: Ha ezt ennyire le tudjuk egyszerűsíteni, én szívesen teszek ilyen határozati javaslatot.

ELNÖK: Próbáld meg, hátha megszavazzuk. Nagy baromság lenne, de próbáljuk meg.

VITÉZY DÁVID: Kérjünk egy tájékoztatót arról, finoman fogalmazok, hogy a BKV munkaszervezetében dolgozó tanácsadók és főtanácsadók díjazásának milyen elvei vannak, és ez milyen elvek alapján kerül kidolgozásra. Szerintem ez egy elég diplomatikus dolog.

ELNÖK: Azt gondolom, hogy az udvarosok fizetését és munkaszerződését is meg kellene vizsgálni.

(...)

ELNÖK: Engem bizonyos titkárnők jogállása jobban érdekelne. (Derültség.) Na jó, menjünk tovább!

Tehát amit Dávid javasol, aki azzal egyetért, kérem, kézfelemeléssel jelezze! (3) Aki nem ért ezzel egyet? (4) Aki tartózkodott? (1)”


"A BKV Zrt. Felügyelő Bizottsága felkéri a vezérigazgató urat, hogy kezdjen tárgyalásokat dr. Szalainé dr. Szilágyi Eleonóra HR igazgató asszonnyal annak érdekében, hogy a végkielégítés és az egyéb juttatások mértéke a munkatörvénykönyve szerinti minimálisra csökkenjen."

A határozatot a Felügyelő Bizottság 2 igen, 1 nem és 6 tartózkodás szavazattal nem fogadta el.

A BKV Zrt. Felügyelő Bizottsága kéri, hogy igazgatói szintig a vezetők munkaszerződése, meghatározott alapilletményeik, juttatásaik kerüljenek bemutatásra.

A határozatot a Felügyelő Bizottság 2 igen, 2 nem és 5 tartózkodás szavazattal nem fogadta el.

 

Július 27-e volt az az ülés, amin Kocsist is meghallgatták, a másik téma pedig Szalainé volt:

Vitézy felvetette, hogy a pénzt meg kell próbálni először tárgylásos, majd ha az nem megy, akkor peres úton viszaszerezni. Erre a felvetésre válaszolt Székely Gábor elnök:

"Azért a demagógiának is van határa. Tehát azt gondolom, hogy a kollektív szerződést most utólag módosítani, és ezért ezeket az embereket perbe hívni, szerintem annyira felesleges és annyira demagóg, hogy az valami elképesztő."

Ugyanezen az ülésen Székely a következőket mondta a közpénzekkel gazdálkodó cégeknél dolgozó vezetők fizetésének korlátozása kapcsán:

"(..) Meg kell még egy dolgot mondani erről a dologról, hogy ha a mindenkori munkáltató, tehát nemcsak a vezérigazgató, hanem van egy csomó munkáltatója a cégnek, mert gondolom, le van osztva, ha azokat elkezdjük szabályozni, hogy mennyiért vehetnek fel embert, akkor elképesztően szar dolog jön ki belőle. Én már csináltam ilyet, úgyhogy higgyétek el."

Címkék: politika bkv abszurd

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr901356613

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mry314 2009.09.03. 08:38:28

Nos, ahogy egy kedves barátom szokta volt mondani:
"No kommün"....

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.09.03. 08:44:21

" ha azokat elkezdjük szabályozni, hogy mennyiért vehetnek fel embert, akkor elképesztően szar dolog jön ki belőle."


A geci multi, hogy szabályozta, hogy mennyiért vett fel engem dolgozni!

A multik monnyanak le!

Tapmancs 2009.09.03. 08:44:27

P Mg! (k)

(=Phej, Mocskosgecik! (köp))


Hihetetlen hogy már ennyire nem adnak a látszatra sem. Ökölbe szorul a kezem.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.03. 08:48:14

@szmoker: szerintem az ilyen mocskok inkább hajtsanak holtan hasznot, fűtsünk a hullájukkal. legalább pici része visszajön az elsíbolt pénzeknek, energia formájában.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.03. 08:49:22

azt meg már csak halkan mondom, hogy a bkv ugyan csak egy a sok ilyen mosoda közül, de már itt is ökölbe szorul a talpam is...

Von Siebenbuergen · http://koszelet.blog.hu/ 2009.09.03. 08:51:01

Szar látni/olvasni, hogy mennyire nem köztünk élnek és mennyire érinthetetlenek.

Most meg embert keres a főváros a BKV felügyeletére? Él a címem srácok, szóljatok, jövök!

: )))))

f.m.j. 2009.09.03. 08:53:17

Szegény Vitézy Dávid elég gyenfén-halakn próbálkozik, vitézkedik :)

...de legalább megpróbálta...

de a képébe röhögnek, ahogy nekünk is

Villon Négysosrosát ajánlom a cinikus kurvaemberek figyelmébe, de leginkább az uccsó kettő sorát :) (az első kettőben úgyis csak bemutatkozik, ők is kezdhetnék így: "Kocsiska vagyok, csak ez kellett,
Korrupt vagyok, magyarok ellen..."... és aztán a rőf kötél... :P:P:P

TristanSXT 2009.09.03. 08:55:32

Egy parasztot beperelni tényleg demagóg. A királyt kevésbé, de a legjobb lenne a sakkjátékost.

Ludas Manyi 2009.09.03. 09:03:18

Ezek után vitézy dávidot még nem hívta vissza a FIDESZ???
Ez netalán előre jelzése annak, hogy ugyan így fognak folytatódni a FIDESZ alatt is a dolgok???

Na neee!

Ivanhoe 2009.09.03. 09:03:41

@TristanSXT: Inkább az egész sakk készletet tüzeljük el a francba.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.09.03. 09:05:17

Basszák meg és ez csak a BKV!!!
Lehetne folytatni s nagyon hosszú sor és kibasztott sok pénz lenne az eredmény.
Azé OV nem hiába pofázza, hogy ne a zemberekkel fizettessék meg.
Csak tennék meg, hogy felelősségre vonják ezeket a tolvajokat!
LMPVS!!!!

ygan72 2009.09.03. 09:08:00

Ez az egész vezető bagázs el van egymásnak kötelezve.A korrupcióban való részvételük a nyakukra csavarodott, nem mernek és nem tudnak változtatni, mert a havarok , a korrupt-társak visszaütnek. csak a teljes megujulás a megoldás. Olyan emberekkel kell feltölteni a vezetést, akik tiszták és a közösség, a haza szolgálata az erkölcsi alapelvük. Azok pedig mindenek előtt a honvédtisztek. Sok száz közlekedésmérnök fiatal honvédtiszteket tettek - a hadsereg lezüllesztésekor - nyudíjba. Azok tudnak és mernek nyiltottan vezetni, leleplezni a mocskos egoizmust és sumákolást. Nosza, rajta Szocialista Párt!! Mutasd meg, hogy rendet "vágsz" a dzsungelbe és tiszteket raksz az igazgatóságba!!!

belzebubó 2009.09.03. 09:12:23

@Ludas Manyi: Ha a budapestiek ugyanilyen arányban szavaznak majd az SZDSZ-re és az MSZP-re 2010-ben,akkor igen,tovább folytatódik ez.Őszig meg kell várni az önko választáokat. Ha nem lesz többségben a mostani ellenzék,addig igen,ez igy megy tovább. Vitézy meg folytatja tovább a szélmalomharcot és minden javaslatát majd leszavazzák,mivel kisebbségben van.

szabogyula 2009.09.03. 09:13:17

És tudod mi a bosszantó ?
Hogy ezek a " Felügyelőbizottsági Tagok " jövő héten mekkorát fognak röhögni Tahitin két narancslé között , mikor olvassák ezt a posztot ...

f.m.j. 2009.09.03. 09:13:29

@Ludas Manyi:

neked ebbe a történetbe Vitézy gyenge, vértelen (ezt elismerem) kis próbálkozása a legégbekiáltóbb? Egyetlen ellzékiként ül ott...

Szerintem úgyis tudja, hogy széllel szemben pisil (még kisfiú) azért a bkv-s ügyekről előszőr tőle lehetett hallani... de nemtom, biztos a fidesz a hibás, lehet, hogy ugyanígy mennének a dolgok, de én nagyon bízom benne, hogy nem, ha meg ennyi se marad (márminthogy valami más lesz) akkor végleg lehúzhatjuk a rolót...

Maximio 2009.09.03. 09:16:11

"Ugye mindenki el tudja képzelni a hangulatot?

Ahogy kávézgatnak, pogácsáznak, vihorásznak?"

Én azt is el tudom képzelni, hogy rájuk törik az ajtót, és mindegyiket felkötik a legközelebbi fára.
Ez az egész BKV-ügy még a magyar viszonyok között is égbekiáltó disznóság. Pedig sok mindent láttunk már eddig is. És fogunk is még, az a gyanúm.

f.m.j. 2009.09.03. 09:24:09

@ygan72:

de ezt a nagy megújulást ugye nem az MSZP-től várod? Furcsa lenne, ha a mocsok egyszer csak magától megtisztulna, ez példátlan, egyedülálló hőstett lenne, legalább annyira, mintha egy fuldokló saját haja ráncigálásával kijutna a partra...

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.09.03. 09:24:26

: Ha végigolvasod a kommenteket láthattad volna, hogy belinkeltem! :D

f.m.j. 2009.09.03. 09:26:03

:

ez mindenkinek, főleg az, hogy a saját kölkeik elöl vették el, lopták el, aztán nyígnak, hogy rasszveszély van (az van, csak nem úgy, és nem ott, és nem azoknál, akiket ezzel lejáratnak...:):)))

f.m.j. 2009.09.03. 09:27:24

@belzebubó:

én nagyon remélem, hogy ez nem fog megtörténni, és talán nem merik ugyanezt előadni, mint ezek a rohadék, velejéig romlott gennygaluskák...

Charybdis 2009.09.03. 09:27:58

Schumacher Ferenc (munkavállalói oldal, buszos szakszervezet) - lol, tényleg így hívják? Inkább buszvezetőnek kellett volna mennie.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.09.03. 09:29:34

Amúgy nem is értem ... Szalainét nem beperelni kell, hanem az ügyészségnek előzetesbe varrni / megvádolni.

Nyugdíjasként kiutalt magának 96 milliót ->ó színtiszta sikkasztás.

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.09.03. 09:30:44

Ez tetszett:
"ha azokat elkezdjük szabályozni, hogy mennyiért vehetnek fel embert, akkor elképesztően szar dolog jön ki belőle."
Igen, ezt a szart nevezik eredményességnek. Tudod, profit. Az, ami a BKV-nak nincs, mert nem is kell neki, lyen földi hívság csak a proli magánszektorban számít.
Komolyan, ezek valami párhuzamos univerzumban élnek?

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.09.03. 09:33:34

Ja, amúgy a tegnapi Kocsis-meghallgatásról mindenki a konzerv MTI-hírt adta le, kivéve a Hírszerző.

Pl. ez a rész nem volt sem az Index-en, sem a nol.hu-n:

"A humánpolitikai igazgató 100 millió forintos végkielégítéséről a BKV vezetése úgy nyilatkozott, hogy ha csak a kollektív szerződést veszik alapul, akkor is majdnem ennyi járt volna Szalainé Szilágyi Eleonórának. Ez az összeg tulajdonképpen abból állt össze, hogy a kollektív szerződés után járt neki 14 havi végkielégítés, a munkatörvény könyve szerint mivel 38 évet dolgozott a cégnél további 6, illetve mivel védett korban van, további három."

www.hirszerzo.hu/cikk.kocsis_keves_penzert_csak_hulyeket_kapok_-_vizfej_vagy_sorhas_a_bkv_.121646.html

Számoljunk!
96 millió= 14 + 6 + 3 havi fizetés

Szalainé fizetése havi 4 570 000 forint volt.
Kocsis szerint ...

A világ legjobb HR állása-e?!

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.09.03. 09:35:08

@Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer:

a párhuzamos SZOCIALISTA világban ....

Miért nem lehet egy fiatal 30-40 éves menedzsert felvenni a magánszektorból?
Vagy külföldről?


Egy csomó multinak külföldi vezetője van itthon és minden okés ...

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.09.03. 09:37:04

@zero: De milyen védett kor bazmeg! Nyugdíjas volt a kibaszott kurvája!!!

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.09.03. 09:39:33

@zero:

Én is úgy hallottam, hogy annyi volt.
Viszont erről papírt nem fog találni senki, azt garantálom.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.09.03. 09:42:29

@zero:
Semmi baj tegnap Pitta megmondta hogy meg kell fizetni a szakembereket, mert amúgy hülyék vennék körül. Nos egy stabilan veszteséges vállalatnál ez hogy is mondjam kissé furán hangzik:) Mi lenne ha ezentúl megpróbálnák "hülyékkel" igazgatni ezt a rakat szart? Még az is kiderülne hogy nem lehet ettől rosszabban csinálni.

ErEr 2009.09.03. 09:42:34

Kirugni mindet, nézzük meg mire vinnék a való életben a "közpénzből majd lesz pénz mindig" hatalmas gazdasági tervük nélkül.
Ezt kell privatizálni a MÁV-val együtt nem az áramot meg a vizet.
A BKV-nál sosem volt felső határa a fiktív szerződéseknek, az egyik nagy közpénznyelő az országban akik miatt mindig bejön minden évben egy szomorú arcú politikus és adóemelést és megszorításokat mond Európa egyik legnagyobb adóterhe mellett. Túl sok ilyen van.

Taktikai Atompingvin 2009.09.03. 09:44:13

LMPVS. Nem hittem volna, hogy még attól az embertől idézek, de az állam tényleg rossz gazda (mondjuk jórészt nekik köszönhetően)

z666 2009.09.03. 09:48:13

@zero: Szalainét kivégezni kell, és még jó sok hasonszőrűt!
Amikor párezer féreg himbálózik a város lámpavasain, lehet tárgyalni a kisebb bűnösökkel:
Teljes vagyonelkobzás + örökös száműzetés vagy kötél?

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.09.03. 09:48:47

@Maximio:
Ha ránézünk a BKV-nál fennálló állapotokra, gyakorlatilag tökéletes képet kapunk arról hogy hogy gondolkoznak a tipikus "szocialista embertípusú" vezetők. Szerintem abból indulnak ki hogy tök mindegy mindig lesz pénz állambácsitól, meg nem olyan sok az a 10-12 millió egy nemlétező tanulmányra stb. Állami cég állami pénzből működtetve, de amikor kicsit elkezdik boncolgatni hogy mégis mennyi az annyi akkor átmennek magánszférába és üzleti titkokra hivatkozva megtagadják az információk kiadását. Basszák meg az anyjukat, aki állami céggel üzletel az tökéletesen tisztában van vele hogy őt az adófizetők pénzéből fizetik ki. Nem igaz?? Vagy nincs ennek törvényi háttere? Mondjuk ezt erősen kétlem.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.09.03. 09:50:27

@ErEr:
Most őszintén szólva te mit nézel ki egy ilyen Szalainéból?? Maximum egy pogácsaevő versenyen tudnám elképzelni a döntőben az ex szociális miniszter Szűcs Erikával..

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.09.03. 09:50:59

Nyugodtan töröljétek majd a kommentet és nem érdekel majd, mit gondolnak rólam mások:

Székely Tamás a tipikus, gonosz, vörös zsidó. Csak rá kell nézni.

z666 2009.09.03. 09:51:22

@ErEr:
Erre (is) megy ki a játék: ilyenek után mindenki örülni fog, hogy majd privatizálják az ilyen cégeket. Aztán teljesen meg is szűnik a közösségi közlekedés (és iszonyatos pénzeket ellopnak közben).

z666 2009.09.03. 09:54:04

@DexterMorgan78/Séfbácsi:
Tudok egy rövidebb kifejezést a "szocialista embertípus"-ra:
zs-vel kezdődik és idó-ra végződik.
Fajilag nem mind az, de a gondolkodásmódjuk...

beleszolok 2009.09.03. 09:55:50

@zero: Én azt hallottam valakitől, de nem 100%, hogy szalainé akkora zseni, hogy állítólag a saját számlájáról utalt el 65 millát a táncsicséknak.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.09.03. 09:55:50

@Noname Cowboy:

Másrészt hogy a fenébe írta alá a BKV vezetése a kollektív szerződést amiben 14 hónapnyi bér a végkielégítés?

Nálunk itt 3 hónap, mint ahogy máshol is ...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.09.03. 09:57:01

@beleszolok:

ahhoz elég nagy idiótának kell lenni ...

Geza 2009.09.03. 09:59:25

@csodagyerek:
Nem az állam rossz gazda, hanem ezek a tolvajok.
Ha itt is olyan következményei lennének az állami vagyonnal való visszaélésnek, mint Kínában (panamázik az eü.miniszter -> golyó), akkor itt is simán és hatékonyan menne minden.
Persze nem pályázna 'zsíros állásra' mindenféle jöttment rabló, hanem tényleg csak az, aki az életét is fel meri tenni arra, hogy amit csinál, az jó, de hát pont ettől gurulna a szekér.

Végülis, olcsó húsnak híg a leve, és ha a társadalom sokallja a kontárok és tolvajok kivégzésének az árát (társadalmi értelemben véve), ellenben felfogad mindenféle semmirekellőt, csak mert így nem kell drasztikus döntéseket meghozni, akkor nem kell csodálkozni, hogy ennyit kap érte cserébe.

Szóval rend (lenne) a lelke mindennek, ezt az egész tolvajbandát meg (hogy is mondjam finoman), szóval őket meg a munka tegye szabaddá!

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.09.03. 09:59:42

@beleszolok: Na, ne már!

Pedig mekkora poén lenne, ha kiderülne xD

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.09.03. 09:59:53

@beleszolok:
ez mondjuk olyan Kossuth téri Urban Legend-nek hangzik:)

százfogú c.zenekar 2009.09.03. 10:03:15

Sziasztok!

Vajon mekkora esélye van annak, hogy én, mint magánszemély feljelentem - mondjuk kezdésnek - Szalainét, és felelősségrevonás lesz belőle (mármint nem engem vonnak felelősségre, hanem őt)?
És vajon mennyi pénz kellene hozzá?

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.09.03. 10:12:24

@Geza:
Egyébként ez az állam rossz gazda duma annyira szánalmas. Hozzá nem értő emberek igazgatnak felügyelnek állami cégeket. el tudom képzelni hogy egy egy tiszta pillanatban mennyire frusztrálja őket a balfaszságuk, nem hiszem el hogy nincs ebben az országban 40-50 db profi menedzser akik el tudnák igazgatni a még megmaradt állami vagyont. Az hogy politikusok felügyelik ezeknek a cégeknek a gazdálkodását, működését, az is egy vicc. Nehogy már egy bölcsész diplomával tudjon valaki érdemben hozzászólni gazdasági dolgokhoz. meg amúgy is mire jók ezek a felügyelősdik, mert szemmel láthatólag semmi de semmi haszna nincs az egésznek.

beleszolok 2009.09.03. 10:14:36

@DexterMorgan78/Séfbácsi: jah, én is meglepődtem, de nem kossuth téren hallottam.

Egyébként ez már szvsz nem idiotizmus, hanem tényleg ennyire leszarnak minket.

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.09.03. 10:14:58

@százfogú c.zenekar: Na az iylen ötletek véghezviteléhez kellenének, erős civil szervezetek, akik tudnának jó ügyvédi hátteret biztosítani.

Mo. többek közt azért iylen gyenge, mert nem működik elég erősen, vagy jól a civil összefogás. Köcsögöl a politikus, nyúlja a közpénzt? Baszakszik egy elvileg szolgáltatásra létrehozott közintézet? nem csinál semmit közpénzből a kedves tisztviselő? Per, felelősségre vonás, érdekérvényesítés.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.09.03. 10:23:00

@zero: Hát ez is egy érdekes kérdés. S mikor írták át határozott idejűre?
Meg mi az, hogy ha határozott idejű akkor ennyi a végkielégítés. Ha lejár a szerződés akkor vége. Mehet a picsba!

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.09.03. 10:26:08

@Noname Cowboy:
hajlamosak vagyunk megfeledkezni arról, hogy a nőci nyugdíjas volt, ergo nem jár neki semmi.

mind2 (törölt) 2009.09.03. 10:29:22

Azon gondolkodtam, hogy mikor jutnak el nagyon sokan addig a pontig, amikor már elviselhetetlen lesz az egész.
Nem vagyok budapesti, de nemrég beszállva a metróba nézegettem az embereket. Azt mondja a lányom, figyeled anya, hogy lerí rólunk nem vagyok fővárosiak ? Mondom miért ? Mert mi mosolygunk, te is, én is,...
Ennyi faarcú, kifejezéstelen tekintetű, magába forduló, de fensőbbséges embert nem hiszem, hogy más fővárosban látni. Vagy hogy pontos legyek, még nem láttam.
Nyomasztó. És nem értem 20 éve, hogy hova lett az önbecsülés, ...stb. Minden tiszta kosz, mocsok, ocsmány portálok, bűz... az ember hazajön és a bőrét akarja levakarni a kádban, hogy semmi ne maradjon rajta ebből a városból. Mondom ezt úgy, hogy ott születtem és éltünk jó ideig.
Nem értem mi van Budapesttel. Hogy mit el nem tűr :(

f.m.j. 2009.09.03. 10:35:28

@mind2:

a fensőbbségest visszautasítom :)... de minden egyébben totál igazad van,

mind2 (törölt) 2009.09.03. 10:37:33

@fmj: úgy értettem, hogy fensőbbségest játszva :)
És akkor a rosszul öltözöttséget és sznobos toprongyot még nem is említettem...
tudod Te mire gondolok ;)

derelyegrádi szellem 2009.09.03. 10:39:02

Efogytak a szavak, elfogyott a nyálam. Nem tudok már ehhez mit hozzászólni.

Talán csak ennyit: TAKARODJATOK MÁR A RETKES KURVA ANYÁTOKBA!

Viktus 2009.09.03. 10:39:46

A legnagyobb baj, hogy az ilyen Székely Gábor félék egyrészről nyugodtan éldegélhetnek az összeharácsolt pénzeikkel. Másrészről pedig tökéletes táptalajt nyújtanak a zsidózáshoz. -

Mourinho már nem a király 2009.09.03. 10:44:18

@zero: Igen, én is ezt néztem, nem hiszem hogy a bálnának kollektív szerződése lenne. Biztos minden villamosvezető megkapja a 14 havi fizut ha kirugják.
Teljesen hihető.

mind2 (törölt) 2009.09.03. 10:45:30

@derelyegrádi szellem: így van, ki**szott szar érzés a tehetetlenség, hogy RÖHÖGVE teszik mindezt.
Szegény Fricz Tamás a következmények nélküli országával... nem született ennél igazabb mondat 1990 óta. Sajnos.

f.m.j. 2009.09.03. 10:52:45

@mind2:

Az előzőhöz oda akartam írni, hogy talán az a fensőbbségesség az arcokon, egy végső védekezési kísérlet a megalázottság ellen, de biztos nem tudatos...

engem ebben a bkv-s sztoriban is az bőszít fel, hogy kedélyesen kuncognak, összeborulnak, susognak, alkut kötnek, cinikusan, mert megtehetik...
Nálunk miért nem erős a civilkontroll? Nem vagyok egy aktivista típus, de nagyon gondolkodom rajta, hogy segíteni kéne Seres Máriának, de az nagyon visszavet, hogy lejáratták, mindenféle szélsőségesekkel hírbe hozták, ill. nem tudom mit gondoljak róla, kihez tartozik, kinek szolgál, milyen érdekek mentén tevékenykedik, már el sem merem hinni, hogy valaki tényleg őszintén, tisztán mozdul meg... tisztára, mint az '50-es években, nem bízhatunk senkiben, mert nem lehet tudni, ki kihez tarozik

Én nagyon bíztam benne, hogy elválik a szar a májtól, de kételkedem a máj létezésében (ezt már sokszor mondtam, de ez van, nem mondhatok mást, legalább önmagammal legyek autentikus :):):)

f.m.j. 2009.09.03. 10:54:21

@Viktus:

de azért se tegyük, ezzel törjük a legnagyobb borsot az orruk alá (juj, mit mondtam, "orruk alá". de kész, ennyi nekik elég is :))

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.09.03. 10:56:40

@Viktus:

Az megvan, ahogy a Hitgyülin izraeli zászlóval csápol?
Úgy rémlik, írtunk róla még régen, de nem találom.

derelyegrádi szellem 2009.09.03. 11:04:19

@mind2:

Ha ezeknek nem lesz komoly következménye (vizsgálat, feljelentés, elítélés), akkor ki fogok menni tüntetni. Pedig nem vagyok egy nagy tüntetős, még gyucsány ellenin se voltam soha.

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.09.03. 11:05:11

@laspalmas: Anyám és csak ránézésre mondtam, hogy zsidó és tényleg az? Sürgősen el kell mennem antifa oktatásra, tényleg nácziak lettem... OMG...

f.m.j. 2009.09.03. 11:06:53

@laspalmas:

Azt a költői kérdést csak halkan merem feltenni, hogy mi köze van egymáshoz az izraeli zászlónak, és egy (elvileg) keresztény gyülekezetnek?

(Érvem, lásd: Efézus 2:14)

f.m.j. 2009.09.03. 11:08:50

@derelyegrádi szellem:

mehetek én is?

Egyébként mennyi határidőt adsz nekik erre a feljelentősdire, itélésre, stb? (csak hogy tudjam mikor induljak :):)))

f.m.j. 2009.09.03. 11:14:19

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár":

ő szerepelt a Fideszes zsidó c. filmben, de nem vagyok benne biztos, Székely volt a SZDSZ oldaláról, és egy egykori barátjával (aki szintén zsidó, "de" fideszes) próbáltak összebékülni, hát/előtérben egy valóban szétszakadt családdal... (ahol természetesen primitív jobboldali apu, érzékeny -de annyira, hogy képtelen megbocsátani- baloldali anyu, és egy fanatikus OV rajongó lány szerepeltek)

Igazítsatok ki, tévedtem...

derelyegrádi szellem 2009.09.03. 11:19:25

@fmj:

Jöhetsz.

Határidő nincs. Csak a folyamat haladéktalan megindulását lássam. Igen, egyesével veszik elő az arcokat, egymás után idézik be rendőrségre őket, és egyik másik már haza sem mehet, hanem marad.

Meg lássam a vagyonzárolásokat, majd a vagyonelkobzásokat is az eljárások végén.

Én egyébként külön állami/politikusi korrupcióval foglalkozó nyomozó ügyészséget hoznék létre, fiatal, jól képzett, nagyon jól megfizetett ügyészekből, komoly technikai felszereltséggel. Akik munkáját (alaposság, határidő) nagyon szorosan számomkérném.

f.m.j. 2009.09.03. 11:21:44

@derelyegrádi szellem:

szép tervek, álmok :) egyetértek

sajnos nincs ki felállítsa ezt a fiatal ütős csapatot... és sajnos nincs aki számonkérné, mert az a csapat még nem létezik...

Inner Circle 2009.09.03. 11:27:35

@fmj: a filmet nem láttam, de valóban Székely az egyik főszereplő, a fideszes másik pedig Sebes Gábor. A kezdetekkor még ő is SZDSZ-es volt, de elég hamar kilépett. Nem is lett belőle a Szerencsejáték Rt. vezérigazgatója.

rolika 2009.09.03. 11:28:29

Hú bazmeg, agyam ledobta az ékszíjat...

Mi az, hogy a vezérigazgató nem kezdeményezhet csak úgy egy beosztottjával tárgyalásokat??? Hát miféle orda baromság ez? A demokrácia megcsúfolása, amikor ilyesmire használják...

Ez a Székely volt a múltkor a Kurucon, boldogan lóbálta az izraeli zászlót a Vidám Vasárnapon...

Viktus 2009.09.03. 11:30:12

OFF

Zárt ülésen tárgyalja a bíróság annak a fiatalembernek a büntetőperét, aki tavaly nyáron csaknem halálra késelt egy vendéget egy ózdi szállodában - jelenti a HavariaPress.

Mivel a nyomozók semmilyen kapcsolatot nem találtak a sértett és az elkövető között, az indítékok között felmerült a bérgyilkosság lehetősége is, a tettes azonban azt állította: csupán életuntságból, egy belső hang parancsára támadta meg áldozatát, akit véletlenszerűen választott ki a szálloda vendégei közül.

-
Na az ilyet felkéne kötni nem kiengedni a társadalomra pár év múlva ...

dextercapo 2009.09.03. 11:30:54

@TristanSXT: nem kell a fejesek utan menni - ha kinyirod a parasztokat , akkor leesnek . gergenyit sem lehetett elkapni - ha viszont minden azonosito nelkuli rendort azonnal kirugatnank , akkor valaki csak megszolalna . ez egy folyamat - ott kell megfogni ahol konnyu es el lehet kezdeni bontani .
pl piti kis adocsalasok stb .

mind2 (törölt) 2009.09.03. 11:32:15

@fmj: majd felállítják, ne félj :)
Somolygok magamban, hogy a Nézőpont Intézet 5 %- os Jobbik-ot mért....
hahaha...

derelyegrádi szellem 2009.09.03. 11:32:50

@fmj:

én bízom benne hogy lesz. Ha nem, minden értelmét veszti, nincs mire várni. Beállsz a tolvajok közé, vagy megbolondulsz.

Egy valami ad egyébként okot a bizakodásra: A hatalomra készülő fidesz is tudja, hogy erre akkora társadalmi igény van, elsinkófálását nem teheti meg bukás nélkül. Még saját híveik is elfordulnak tőlük.

Ráadásul hasznos is neki, hisz ezzel az MSZP és az SZDSZ háttérkasszáit kiürítheti, és vagy 20 évre elleheteleníti őket.

Ezt meghaladóan az "igazságtevő" címét is magénak tudhatja.

Összefoglalva: Érdekük is, hátrányuk nem származik belőle, csak előnyük.

Plutonic 2009.09.03. 11:38:10

@derelyegrádi szellem: Egyetértek Veled.... :(((
Mi a tökömet lehet még erre írni?

derelyegrádi szellem 2009.09.03. 11:45:55

off

"Negyven rendőr oszlatott fel egy nagyjából ötvenfős, hangosan ünneplő roma társaságot Esztergom-Kertvárosban szerda éjszaka – közölte a megyei rendőr-főkapitányság sajtóreferense csütörtökön."

Tudom, ők rettegnek...... De ha két rettegés között ünnepelnek egyet, na, akkor ahhoz kell 40 rendőr.

Geza 2009.09.03. 11:47:59

@derelyegrádi szellem:
A hatalomra készülő fityisz tudja, hogy 2011-ig kell kordában tartania a népet, addigra kell a gazdaságot úgy mikro- mint makroszinten addig süllyedni engednie (és/vagy süllyesztenie), hogy a lejáró földmoratórium címén bagóért lehessen országrészeket legálisan felvásárolnia egyes külföldi érdekeltségeknek.
Ekkortájt kell majd polgárháborúnak is kitörnie (pl. magyarok és cigányok között), amiben egyrészt megfogyatkozik kissé a népesség (lesz hely!), másrészt kiváló alap a szükségállapot és a 'nemzetközi' békefenntartás ill. az ezzel járó 'ideiglenes védnökségi igazgatás' bevezetésére, majd az újjáépítés és -szervezés címén megint le lehet húzni még egy bőrt és erősíteni a piaci jelenlétet a térségben, ill. a nagy kavarodásban teljesen kideríthetetlenné válik, hogy ki az, akinek már a nagyszülei is itt éltek, és ki az, aki pl. a Jordán mellől érkezett ide sebtében, és csak mondja magát őshonos magyarnak.

Na, ebből a szögből nézve édesmindegy, hogy mit ígér a fityisz és ki mit hisz el belőle, a lényeg csak az, hogy (akár ordibálva is, de) üljünk meg az alfelünkön, amíg le nem vadásznak minket, mint a palesztínokat próbálják kicsit arrébb.

Hmmm?

f.m.j. 2009.09.03. 11:49:52

@mesmithy:
@derelyegrádi szellem:

ebben az a legszomorúbb, szánalmasabb, hogy a komáromiaknak meg kellett várni, amíg Budapestről megérkezik az erősítés... :(:(:

kedves aberrálisok, rendben van ez így?

spájdernecc 2009.09.03. 11:50:55

van-e paranoiára orvosság?
:)

derelyegrádi szellem 2009.09.03. 11:52:13

@Geza:

Én az ilyen összesküvés elméletekben - ha nem baj - nem hiszek.

Mi érdeke fűződne ehhez egy pártnak, aki most 10-15 évre bebetonozhatná magát a hatalomba?

f.m.j. 2009.09.03. 11:52:51

@Geza:

ez biztos csak egy a lehetséges forgatókönyvek közül, már így is vér nélkül átadtuk az országot... bár az is igaz, hogy még mindig túl sokan vagyunk...

de remélem nem lesz igazad...

f.m.j. 2009.09.03. 11:55:25

mondjuk eddigi tapasztalataim szerint az összeesküvéselméleteknek nincs valóságalapjuk, csak úgy megtörténnek :):):)

Plutonic 2009.09.03. 11:55:47

@mesmithy: Higgadtan és nyugodtan élve elföldeni az egész retkes bagázst!!!!

f.m.j. 2009.09.03. 11:56:09

@derelyegrádi szellem:

talán mert nem a fideszről szól a dolog...

derelyegrádi szellem 2009.09.03. 11:56:09

@fmj:

meg az is, hogy ha egy csendőrszakasz ment volna ki, akkor legközelebb az is elég lenne, ha a körzeti megbízott 50 méterről rosszallóan felemeli a mutatóujját. Már az is kiváltotta volna a Pavlovi reflexet.

Vagy 10 évig nem kellett volna erősítést hívni.

mind2 (törölt) 2009.09.03. 11:56:16

@Geza: nem értelek. Azért ennyire még nem veszett ki belőlünk a kuruc vér a francba már :(
Kádár népével meg lehetne tenni, de a 89-90 után született kölykökkel már nem... sokkal többen vannak, és nem apolitikusak, mint azt rájuk sütik. Én bennük reménykedem:) Meg a 30-40-50 éves, sokat szívott rétegben. Aki a belét kidolgozza, és viszi a nyakában ezt az egész q kócerájt. Ááááá, nem fog menni, és ha a fidesz is fatökű meg mutyis lesz az elvtársakkal kart karba öltve, nekik is annyi lesz.
Jobban tele van itt már sokak töke, mint azt a Nézőpont Intézetnek elárulnák, bizony ám.

Plutonic 2009.09.03. 11:57:11

@spájdernecc: Nyugtató van. Shotgun-nak hívják és attól kifejezetten nyugodtabb az, akinél van. :))))

belzebubó 2009.09.03. 11:59:37

@zero: igen Zero,annyi volt Szalainé fizuja,pontosan bruttó havonta. Minden hónapban kapta a 120%-os prémiumot.

Taktikai Atompingvin 2009.09.03. 12:01:50

@mind2: Lelkemből szóltál. Lesz itt még Lámpavas dögivel, ha narancsék sem tudnak viselkedni.

f.m.j. 2009.09.03. 12:03:01

@mind2:

igen, de abban igaza van Gezának, hogy a külföldi érdekcsoportokkal szemben tehetetlenek vagyunk (lásd, már el is kezdődött, pl. Sukoro)
kurucvér ide, vagy oda, folyni fog, de megállítani semmit...

spájdernecc 2009.09.03. 12:03:49

@Plutonic:
ez tényszerűáen igaz :)
csak a tököm van már tele a iráni mágusok, asszír táltosok és nem utolsósorban Drábikprof kiidé monoton, és kurvaunalmas ördögűzőmnantraként ismételgetett féligazságaitól és nettó baromságaitól.
még aránylag normális, racionálisan gondolkodó emberek is beleszédülnek olykor

f.m.j. 2009.09.03. 12:05:29

@csodagyerek:

én nem akarok se lámpavasat, se a Geza által felvázoltakat...

mondd csak (te korosztályos vagy azokkal, akiket mind2 említett:))-tényleg aktívak vagytok közéletileg (amiben reménykedünk) vagy csak te vagy egyedülálló eset? :)

Plutonic 2009.09.03. 12:06:41

@mind2: Szia Dzsí! :))) Jósolgatom már én is egy ideje, hogy csúf dolgok lesznek itt....
Csak azt nem értem, hogy miért kell eddig menni?
Bár jobb a mocskot kitakarítani és tiszta lappal kezdeni mindent elölről.

Plutonic 2009.09.03. 12:12:17

@spájdernecc: Mondok én valamit. Drábik is sokkal több igazságot mond, mint bármelyik politikus vagy média.
És az ő igazságaival SOKKAL kevesebb az esély a bukásra és ha igen, akkor is kisebb mértékű lenne.
És igazság szerint, szerintem már ő sem hisz abban, hogy ezeket a dolgokat erőszak nélkül végig lehet csinálni.
De az esélyt megadja, hátha...
Én már nem adok ilyet és gyanítom, hogy többségben vannak azok, akik hozzám hasonlóan érzik.
Akárhogy is, de történjen már valami! :))

Taktikai Atompingvin 2009.09.03. 12:12:42

@fmj: Én is csak viccelek ám a lámpavassal, nyugi. Amúgy első ránézésre tényleg úgy tűnik, hogy nem érdeklődnek, nem mindennapos beszédtéma, de idővel mindenkiből kibukik ez-az. Persze nem oknyomozó újságírói szinten, de igen, van érdeklődés.
Hálistennek mi azért kinőttük azt az elmebeteg szokást hogy minden gyanús árnyékra kipát képzelünk. Meg a pártpolitikai fanatizmus sem jellemző. A "radikális" fiataloknak pedig inkább csak a deformált liberalizmusból, meg a romák jelentős részének a viselkedéséből van elege.

spájdernecc 2009.09.03. 12:26:50

@Plutonic:
engem különösképpen nem zavar, mindenki abban hisz, amiben magtalálja a konfortérzetet :)
az, hogy megváltóként várnak egyesek a fideszre ugyanolyan túlzás, mint hithű nemtommiként összemosni őket a mostani gennykupaccal.
Mire kilapátolják ezt a disznoóólat egy ciklus lemegy
ennyi türelem szerintem nincs a társadalomban, de az indulatokat szítani életveszélyes

derelyegrádi szellem 2009.09.03. 12:32:48

Ez bajnai is pont olyan már mint gyurcsány volt:

"A miniszterelnök szerint stabilan, a válságból kikerülve és megerősödve adja majd át az országot utódjának a kormány. Bajnai Gordon azt mondta: az egyensúly helyreállítása után elkezdett visszatérni a bizalom, a kormány intézkedései pedig - világgazdaság javulása mellett - a gazdaság élénkülését, a munkahelyteremtést, az állami bevételek növekedését eredményezik a következő években."

Te Gordon! Tedd már meg, hogy összehasonlítod akár csak főbb gazgasági mutatóiban a 2002-essel (ekkor vettétek át) ezt a mostani "stabil", "megerősödött" országot.

Ez vagy maga teljesen hülye, vagy minket néz annak.

Különösen úgy, hogy a továbbaikban (ugyanott!!!) elmondja és taglalja 2010 -es év különösen rossz lesz, mert a visszaesés összeadódik, így az 7.5 % revesszió lesz. Hát igen, a "megerősödött" és "stabil" országokban mindenhol 7.5 %-os recesszió van, ami egyébként közismerten segíti a munkhelyteremtést, és az állami bevételek nővelését.

Ökör vagy te Gondon, nem is kicsi.

Forrás: Inforádió

Plutonic 2009.09.03. 12:37:22

@spájdernecc: FIDESZ? :)))) Rohadtul nem bízok én bennük! :)))
Az a helyzet, hogy nincs már mit szítani.
Ezek tények és ha az igazság kinyilatkoztatása szítás, akkor legyen! :))
Akárhogyan nézem, itt már semmi más alternatívát nem látok.
Pedig nem vagyok egy elvakult militáns! :D
Van egy pont, aminek az átlépése után már nincs visszaút.
És ez már megtörtént szerintem, innentől már csak az a kérdés, hogy MIKOR robban a dolog.
És itt nem csak Abszurdisztánról beszélek.

spájdernecc 2009.09.03. 12:40:59

@Plutonic:
értem, de nem értek vele egyet

Plutonic 2009.09.03. 12:43:14

@spájdernecc: Oksa! :))
Minden jó, ha TÉNYLEG jó. :)
A Te variációddal sincs semmi baj, ha működik.
Így legyen! :)

belzebubó 2009.09.03. 12:50:35

@fmj: keresztény gyülekezet? Na Te sem láttál mostanában Vidám Vasárnapot :)))
Büntiből végignézni ám! A végén a földön fekvőket akik a Shalom Jerusalem daltól elájultak!
www.youtube.com/watch?v=gD00pUQopcM

Fényhajú 2009.09.03. 12:51:40

@Geza: -amit te írsz az is egy lehetséges forgatókönyv,de van itt több is: pl:
www.polc.hu/konyv/kina__a_nagy_falat/182370/
erről esetleg véleményed van?-mert érdekelne.

Plutonic 2009.09.03. 12:55:31

@zero: Ez a Hitgyülis cikk most kiolvasztotta a biztosítékomat.....

f.m.j. 2009.09.03. 12:55:57

@belzebubó: :)

azért van ott zárójelben az "elvileg" szó

Németh Sándort nem sokra tartom, ha jól is kezdte,-'70-es évek vége- mostanra elkurvult, elzsirosodott (nemcsak testileg, szivileg is)

f.m.j. 2009.09.03. 13:11:41

@belzebubó:

a Hitgyülis zenéktől meg kiver a víz, utálom...

f.m.j. 2009.09.03. 13:44:18

@belzebubó:

bocs, még annyit, hogyha tudnák, hogy ezzel a dallal milyen gyilkos indulatokat generálnak a zsidókban... :)

Az ő hitük szerint a Megváltó még talán meg sem született, de ezt biztos tudod... :)

Plutonic 2009.09.03. 13:55:35

@fmj: Bennem is, pedig nem vagyok zsidó! :)))))
Csak iszonyúan irritál az a zene! :DDDDDDDDDDDD

belzebubó 2009.09.03. 14:00:45

@fmj: tesz-vesz blogján találtam én is a minap ezt a videót :)) nem ez a háttérzeném.
Az első sorokban ülő Hack Péter miért nem szól nekik? Ő csak tudja...

adhuvbeigiqe upiugtqeőoqőoqqe 2009.09.03. 14:05:09

A-KASZ-TÓ-FA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tündér_Lala 2009.09.03. 14:08:23

A dolog eredete kisértetiesen hasonlit az egykori gebines vendéglőkre, közértekre. Ezek a szállítóktól csak akkor kaptak megfelelő árút, ha renedesen megkenték őket. Ezek pedig hamar megértették, hogy ha kockázatot vállalva lopnak a szállítók kielégítésére, akkor már lopnak maguknak is.
Azt gondolom, hogy a jelenség hasonló elven jött létre, azzal a különbséggel, hogy miután a fő haszonélvező pártok hozták a tövényeket (hagytak kiskapukat) a kockázat minimálissá vált. Gyurcsány és az MSZP-SZDSZ vezetőinek erkölcsi példája nyomán pedig elszabadult a pokol és nem zsákszámra, hanem tehetautó számra hordják el a közpénzt. Száz csatornán folyik a pénz és mi egy hatalmi harc nyomán csak a jéghegy csúcsát látjuk és még így is csak röhögnek rajtunk.
A technokrata réteg pedig a fehérgalléros bűnözés olyan válfaját választotta (szintén törvényi lukak kihasználásával) amely alig lenyomozható. (A németek titkosszolgálati eszközökkel buktatták le -ellopatták a dokumentumokat a bankból - a saját vezetőik érintett részét) Velük összefogva valami európai megoldást kell hozni az adóelkerülés és szélhámoskodás megakadályozására.
A dolog olyan szinten disznó és pofátlan dolog, ami minden képzeletet felülmúló. A törvényi felelősségrevonást segítheti, hogy olyan szinten elbizakodott, felelősségrevonását elképzelhetetlennek tartó ez a réteg, hogy már a látszatra sem adnak. Amit lehet vissza kell venni, akit lehet be kell csukni. A cinikus tolvaly bandát pedig a közelébe nem szabad engedni többé közpénzeknek.
Az új hatalomnak pedig ezeket a kiskapukat be kell zárni és kőkeményen büntetni minden visszaélést. Sokkal jobban járunk, ha a pártok finanszírozását átlátható módon megoldjuk nyilván valamiféle korlátok közé kényszrítve őket, mert ha ez nem történik meg, talán kissebb szinten, de mindenki lopni fog. A kis lopásból pedig lesz a nagy és a saját zsebre történő lopás.

BTM · http://dokumentalis.blog.hu 2009.09.03. 14:35:37

Esetleg ha nem lennének pártok, nem kéne őket finanszirozni sem.

Geza 2009.09.03. 14:37:21

@Fényhajú:
Nem olvastam, így véleményem sincs igazán róla. Érdekes kérdés persze, mert Kína a mi kis szargolyónk háromtonnás gorillája (aki kb. oda ül, ahová akar), de ez most eléggé átrendeződőfélben van.

Kína mostanság eléggé pragmatikus vonalát adja elő a kommunizmusnak ('a macska színe mindegy, a lényeg az, hogy fogjon egeret'), plusz a gazdaságuk válság ide vagy oda, konstans növekszik, akkor azt kapjuk, hogy mesterien alakítottak ki egy működő, hatékony, centralizált társadalmat, azaz a kommunizmus ecsetjével felrajzolták megint a jó öreg piramis-szervezésű társadalmukat, ami már évezredek óta üzemel az ő viszonyaik között.
Ha ehhez hozzávesszük, hogy népesség szempontjából India nemsokára utoléri őket, és az indusoknak némiképp jobb a megítélésük a világ szemében (értve ez alatt hogy nem áll mindenki ellenük), akkor Kína valószínűleg nem kezd el arcoskodni, hanem szép csöndben intézi a dolgait, lassacskán (náluk ez évszázadokat jelent!) rendezi a viszonyait a szomszédaival, akik közül kettő (India és Oroszország) szintén nagyhatalom, ráadásul nem ebből az eszelős nyugati kultúrkörből való, és végül jó eséllyel összehoznak egy kölcsönös érdek-elismerésen (és nem háttér-fenyegetéseken) alapuló szövetséget.
(Ha még ehhez a trióhoz hozzáveszed a csendes Brazíliát, akkor 'BRIC' néven találsz is már valami ilyesmit...)

Másrészt viszont az egyke-politikájuknak köszönhetően egyre nő náluk az egy főre jutó eltartandók száma, plusz mivel mindenki fiúgyermeket akar(t) és mivel a kvázi-szabad abortusz miatt a lány-magzatoktól módjuk is volt megszabadulni, ezért az ivararány elég erősen a férfiak felé tolódott náluk. Nomármost, nehéz társadalmi teher + rossz távlati (családalapítási) kilátások + sok fiatal és elégedetlen férfi a történelem során eddig mindig háborút eredményezett. Ez persze lehet belháború pl. a kormányzatuk megdöntésére, valamilyen szempont szerinti belső irtóhadjáratra (a verseny csökkentésére), de ennél sokkal valószínűbb a komolyan visszacsapni nem tudó külországok lerohanása. Mongólia, a Kis Tigrisek, Óceánia mind potenciális célpontok, mert miattuk senki sem ugrana neki Kínának. Persze, ha pár éven belül nekilátnak erős népesedés-korrekciós dolgoknak, még simán talpraállnak max. két generáción belül, az meg nekik nudli.
Apropo, van még egy megoldásuk: civil expanzió, azaz nagytételű kivándorlás. Tul.képpen ez is egyfajta inváziós lépés, hiszen így simán 'elfoglalhatják' pl. a gyéren lakott Szibériát, vagy akár Közép-Európát is, bár én a helyükben inkább Ausztrália felé kacsingatnék.
Huntington meglátásai többé-kevésbé még mindig állni látszanak, bár az már újdonság, hogy pl. Kína és Oroszország elég jó kereskedelmi kapcsolatot igyekszik kiépíteni Iránnal, aki pedig a jelenlegi muszlim világ de facto központja lévén egy másik 'civilizáció' mag-állama.

Igazából ott billeg az összes elmélet, hogy mind számol az Usával, részint mint fenyegetéssel, részint mint aggresszorral, úgy katonai mint gazdasági értelemben, márpedig ez leáldozóban van, másrészt pedig Európát ezen elméletek praktikusan homogénnek veszik, mert az utóbbi 6-7 évtizedben nem volt pol.korrekt dolog nemzeti viselkedést tanúsítani. Mint minden hazugságra épülő dolog, persze ez sem tűnik túl tartósnak...

Igazság szerint a kulcsmozzanat az lesz, amikor eltűnik a most izraelnek nevezett folt a térképről, mert onnantól az usát senki sem fogja a saját érdekei ellen való kardcsörtetésre sarkallni, Európának se lesz ki miatt pol.korrektkednie, a gazdasági élet is nyugodtan visszaállhat a hitel-alapú gondolkozásról az érték-alapúra, de mindez akkora változást jelent (és a visszarendeződésnél akkora dolgok múlhatnak légypiszoknyi apróságokon), hogy ezt lehetetlen még becsülni is.

Rövidebben is összefoglalhattam volna mindezt persze: 'Kína? Fassetuggya :) !'

Mourinho már nem a király 2009.09.03. 14:52:26

@Geza: ezt már szeretem, amikor Huntingtonokat emlegetnek egy kommentben :)

doberman 2009.09.03. 14:59:34

Ez a Székely még egy nagy alfája és ómegája a hazai korrupciónak, izraelita pénzszivattyúnak.

Nem értem, miért nem merül fel gakrabban a neve, már hosszú ideje nyitogatja a pénzcsapokat.

Fényhajú 2009.09.03. 15:12:27

@Geza: köszönöm a választ!:)

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.09.03. 15:12:50

@doberman: Jaja sűrűbben forduljon elő a neve a gyanusítottak sorában!

Tündér_Lala 2009.09.03. 15:20:37

Boccs ! A "tolvaly" természetesen tolvaj. Hogy hogy sikerült....
óóóóókos Kúúútya !

dézi 2009.09.03. 15:46:24

@Noname Cowboy: khmmm a magyarországi fő moszadosnak? Az már valóban maga a csoda lenne.

Marcellusca 2009.09.03. 16:46:16

Bakker!
Eltűnök másfél órára és itt a sok olvasnivaló.
Szófosásotok volt? :DDDD

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.03. 16:52:11

@mind2:

Budapesti vagyok születésem óta. Minden fontos tüntetésen kint voltam, mégsem változott semmi, és még mindig itt van a nyakunkon Demszky. Mégis mit csináljak azon túl, hogy megpróbálok a legtöbb embernek segíteni?:( Robbantsam föl a metrót, párnázzam ki az összes ember könyökét, aki belémvágja a villamoson, csináljak hídblokádot, vagy dobjam meg tojással valamelyik fővárosi képviselőt?... Hasztalan.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.03. 16:53:27

@Viktus:

Ráadásul elvárja, hogy hozzá hasonlóan viselkedjenek azok, akik ősei között szintén voltak zsidók.

Plutonic 2009.09.03. 16:53:55

@Mj: Adogasd a töltényhevedert nekem meg Marcellusca-nak! :)))

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.03. 16:58:29

@fmj:

Seres Mária tök mindegy, hogy kihez tartozik, enélkül is borzasztó amatőr kérdéseket akar népszavazásra bocsátani. Ha már egy szimpatikus, érdekeit nagy arányban érvényesíteni tudó és valóban független civil szerveződést keresel, ha még nem tettem volna, tudom ajánlani a Nagycsaládosok Országos Egyesületét.:) (Ne tévesszen meg, hogy az értékrendjük miatt a Fidesz is szeret tőlük ötleteket lopni, az egyesület ugyanis régebbi, mint bármelyik parlamenti párt.)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.03. 17:03:02

@fmj:

Vannak átmenetek is, ott vannak például a székely szombatosok, vagy zsidózók is. A falurombolás jelképének számító Bözödújfaluban például békében éltek egymás mellett a katolikus, unitárius és az ortodox hívekkel együtt.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.03. 17:03:41

@fmj:

Ezt még tesz-vesz linkelte, és tényleg ő volt az.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.03. 17:10:38

@fmj:

Az elméletek nem történnek meg, az ugyanis a valóság.:) Ez nekem már olyan fokú összeesküvés-elmélet, mint az, hogy az egyik feltételezett cigánygyilkos azért volt Izraelben, hogy ügynöknek képezzék ki...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.03. 17:13:24

@mind2:

Azért elég tág kategória ez a '89 után születettek köre... Beletartozik például rengeteg cigánygyerek, diszkópatkány, drogos, fehérnéger rapper, önmagát vagdosó emós, és még sorolhatnám. Én meg '89 előtt születtem, és mégis tele van már a nem létezőm is...:-/

Kartal (rezervált) 2009.09.03. 17:15:03

@zero: csessze meg! eezek után nincs olyan összeesküvés-elmélet, amit el ne tudnék hinni.

@derelyegrádi szellem: abszolút támogatlak. kár, hogy ez itt álom marad.

@Plutonic: egyetértek.

@mind2: van egy ilyen ötvenes munkatársam, mutatta a Jobbik pártigazolványát. belépett. és ha ez így megy, akkor lehet, én is követem.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.03. 17:30:18

@Marcellusca:

Rajtam ne kérd számon, mert szinte egész nyáron egy betűt se írtam.:P

Kartal (rezervált) 2009.09.03. 17:31:21

@Mj: én nem jártam ki tüntetésekre (mondjuk itt a párezer fős faluban ennek esélye sem volt :D ), de pontosan ezt érzem. változást akarni odafent kell, és ha ott nincs meg az akarat, akkor mi itt lent megdögölhetünk.

ahogy meg is döglünk.
barikad.hu/node/35451

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.03. 17:32:08

@Kartal (a morc):

Ha tanácsolhatom, előbb várd meg, hogy mit csinál a Jobbik a parlamentben.:-/

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.03. 17:37:50

@Kartal (a morc):

Változást akar majdnem az egész ország, úgyhogy remélem, nemsokára ez majd felülre is begyűrűzik, és nemcsak akaratban, hanem tettekben is megmutatkozik. Mert ha nem, tényleg az Isten irgalmazzon...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.03. 17:38:24

Ja, egyébként elkeserítő és vérforraló a cikk, ha tényleg így igaz.

K.Jani 2009.09.03. 17:40:02

T. Köcsög magyar választópolgár!


Úgy érzem, hogy az elmúlt napokban nyilvánosságra került adatokkal kapcsolatban, egy-két kérdés tisztázásra szorul. Az sejlik, hogy 20 évvel a rendszerváltás után, még mindig nem vagy tisztában a demokrácia játékszabályaival!

Igen, 299.-Ft.-ért ebédelek, és 18 millió a benzinpénzem. És?

Egyrészt faszközöd van hozzá, másrészt meg ez nekem (legálisan) jár.
Hallom a rikácsolásod a társadalmi igazságosságról, meg az elosztásról, meg a sok bugyuta, idealista blablád, hogy nekem miért igen, neked meg miért nem.

Azé' bazmeg, mert Te egy fingszita kis pöcs vagy, én meg az elit.
Azé' bazmeg, mert én hozom a törvényeket! Magamnak. És ha megszopod, - mert én úgy gondolom, hogy meg kell, hogy szopd - akkor így jártál.
Majd négy év múlva szavazol, anyádra.

Mit cincogsz? Visszahívás? Te kis fasz!
Hát azt a telibebaszott alkotmányt is én írtam, gondolod, hogy megtettem neked azt a szívességet, hogy beleírtam, hogy visszahívhass?

Négy év, kis köcsög! Négy év! Ez a rendszer a négyéves diktatúrák sorozata!
Buktam már meg az elmúlt tizenöt évben, egyszer is? Tessék?
Láttál Te már időközi választást, ebben a kurva országban? Nem figyelsz, kis fasz!

Tényleg, kire szavaztál tavasszal? A komcsikra, vagy a Fideszre?
Tudod miért kérdezem?
Mert még azt sem vetted észre, hogy ez is kurvára mindegy.
Én bazmeg, ha megyek szavazni, beviszem a fülkébe a kutyám, rászaratom a szavazólapra és azt adom be. Mert mindegy, hogy ki mellé húzod az ikszet, érvényes-e a szavazatod vagy sem. Mindenképpen rám szavazol!

Mert egyedül belőlem választhatsz. Én egy vagyok.
Az elit. A Z E L I T!

Szociáldemokrata, liberális, szocialista, meg konzervatív.
Ezt a szart is meg lehet veled etetni? Öcsém, hogy Te mekkora fasz vagy!
Szerinted a büfében van jobbos és balos szendvics? Ugyanazt a kenyeret zabáljuk, ugyanazt a tehenet fejjük, csak a székházra teszünk ki más-más logót, hogy tudjad, éppen melyikünk szónokol, napirend előtt.

A világ nem vízszintesen van felosztva, jobb és baloldalra, hanem függőlegesen, fentre és lentre. Ja, a fent én vagyok, a lent meg Te!

Te kis paraszt! "A törvény szerződés, gazdagok és szegények között." - azt hitted vicc, mi?

Még pofázol, hogy elkúrtuk, elkúrták az országot?
És gondolod, hogy nem szarok bele vastagon? Engem addig érdekel a szaros hazád működőképessége, amíg az képes kitermelni a benzinpénzem, meg az illetményem.
Az meg egyelőre nincs veszélyben. Zsé van, főnök és kontroll nincs. Ergo, szarunk bele!

Tudom, neked ez most nagyon nem tetszik.
Há' nyazsgem!
Vagy tudod mit? Menj le tüntetni! Azt nem szarjuk le, gondolod? Menj le és rázd a nyálad a Kossuth téren, de ha nem tud elaludni tőled a gyerek, ígérem, szétbaszatom a fejed a Benczével. Mellesleg, utálom ezt a seggnyaló csókát, de hát minden házba kell valaki, aki leviszi a szemetet.

Visszatérve a benzinpénzemre, kurvára utálom ha a zsebembe turkálnak.
Igen, öt milliárdot basztunk el, majd' négyszázan.
A vizitdíj meg 10 millió emberen hoz vagy másfél milliárdot. Igen bazmeg, spórolni kell! Gondoltad, hogy majd én kuporgatok?

Ne kezdj el rinyálni, hogy a nyomorult nejeddel, és a két kibaszott kölyköddel éltek 120 nettóból! Unalmas!
Közölöm veled, hogy kurvára beleszarok!

A két szaros gyereked is csak annyira érdekel, hogy ne dögöljön éhen, hogy legyen majd, akivel tíz év múlva is magamra tudok szavaztatni.
Egyébként meg mit ugatsz? Nem tetszik a proliélet?

Neked is áll a zászló, lehetsz Te is politikus! Ha nem, akkor meg kuss!
Te választottad, szavad nem lehet!

Négyszázan. Igen, ennyien vagyok! Emlékszel még, hogy ezt a kampányt is, (mint mindegyiket) úgy kezdtük, hogy most aztán kisebb parlament lesz?

Lett? Na látod! Hogy a saját munkahelyemen csináljak létszámleépítést?
Hehehe.

Miért, szerinted mi a faszt kezdenék a Laci fiammal, ha nem tudnám betolni képviselőnek? Legyen prolimunkásköcsög, mint Te? Viccelsz, ugye?

Szóval, Kedves Köcsögmagyarpolgár!

Sajnálom, hogy ilyen módon és ilyen stílusban kellett tudomásodra hoznom, amire magadtól is rájöhettél volna. Mivel nem csak birka, hanem barom is vagy, erre a megoldásra miattad kényszerültem.

Nem akartalak megbántani, és az önérzeted sem akartam agyonbaszni, de minek után Te akkora pöcs vagy, hogy képtelen voltál a tények segítségével a valóságos helyzeted meghatározni liberális demokráciánkban, így ez a levél nem más, mint a Te nyelvedre lefordított helyzetelemzés.

Most, hogy tudod már, hogy hová sorold magad, szeretnélek megkérni, hogy a fentiek figyelembevételével a pofádat evésre használd, és most húzzál vissza dolgozni, köcsög!

Európa 2009. Budapest

Marcellusca 2009.09.03. 17:41:53

@Mj: Nem, nem. :D
Mint látom, Te azóta ontod a szavakat. :DDDD

belzebubó 2009.09.03. 17:49:14

@Mj: sajnos igaz,több tévé is lehozta a kollégái csak megerősitették és annyi ereje még volt,hogy maga mondta el a mentősnek mi a helyzet.
www.hirtv.hu/belfold?article_id=285657&highlight_text=%E9henhalt

f.m.j. 2009.09.03. 17:53:06

@Mj:

és ők is izraeli zászlóval mennek Istentiszteletre? :)

ha egyszer valaki keresztény lesz, többé nem zsidó, és nem pogány... csak ennyi, röviden, de annyira talán nem érdekes

(Pál össze is veszett Péterrel azért, mert Péter amikor zsidókkal volt, úgy élt, mint zsidó-étkezési szokásokban- amikor meg pogányokkal volt, vígan zabálta a bálványáldozati tiltott étkeket--- ez képmutatás, ill. önteltség)

f.m.j. 2009.09.03. 17:53:43

@K.Jani:

ezt a Pilu írta, és már régi, de nagyon igaz :)

Kartal (rezervált) 2009.09.03. 17:55:43

@derelyegrádi szellem: én a rendőrök helyében kihívtam volna az Új Gárdát :DDD

@Geza: most már tényleg nem tudom eldönteni, hogy ennek az elméletnek van-e valami alapja. pedig egyre több helyen botlok bele...

f.m.j. 2009.09.03. 17:56:45

@Kartal (a morc):

egyébként én is ilyen vihar elötti csendet érzek...

de nem akarom, hogy igazam legyen...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.03. 17:57:58

@Marcellusca:

Valamikor be kell hozni a lemaradást.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.03. 17:58:33

@belzebubó:

Akkor a véleményem nem változott.:(

lajafix 2009.09.03. 18:00:57

@DexterMorgan78/Séfbácsi: attól hogy nyugdíjas még járhat ha ügyesen szerződik. Nem jogtalan csak...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.03. 18:01:40

@fmj:

Olvass utána a szombatosoknak, többször be is perelték őket, végül az 1800-as évek végén számos tagjuk úgy döntött, hogy ha már ennyire utálják őket, akkor áttérnek az ószövetséget előtérbe állító keverék keresztény hitről a zsidó hitre. Aztán deportálták is őket a II. világháborúban.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.03. 18:02:51

@Kartal (a morc):

Abból még, hogy sok helyen tolnak valamit a képünkbe, az nem következik, hogy igaz.:-/

Kartal (rezervált) 2009.09.03. 18:03:36

@Mj: na igen. lehet úgy járunk velük, mint a fityisszel, nem lehet tudni. de reménykedni lehet :)

Isten irgalmazzon, mert akkor nem lesz húsz éve az országnak. nekünk sem.

egyébként én nem látok gyűrűzésre utaló nyomokat, és "ismerve" a jelen (parlamenti párt)politikusokat, már nem is reménykedek.

minél jobban megismerem a magyar közállapotokat, annál vonzóbbnak találom Kenyát...

Kartal (rezervált) 2009.09.03. 18:12:10

@Mj: mondtam én ilyet? Mj, te ma folyamatosan félreértesz. vagy mi.
én tudom a legjobban, hogy ha hatmilliárd légy lótrágyát eszik, attól nekem még nem kell azt enni. pedig ha ennyien szeretik, biztos finom... XD

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.03. 18:15:22

@Kartal (a morc):

Azt még nem lehet tudni, hogy hogy járunk a Fidesszel, mert az éppen jövőre és azután fog kiderülni. A Jobbik viszont pont azért tud annyira hangos lenni, mert még nem került be a Parlamentbe, és nem derültek ki még a nagy nyilvánosság számára sem a piszkos ügyei, sem a krónikus szakemberhiánya.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.03. 18:18:34

@Kartal (a morc):

Miért, mikor értettelek még félre?:-O
Nekem csak abból van személy szerint elegem, hogy én is egyre több helyről hallok összeesküvés-elméletes blődségeket, és már allergiás vagyok rájuk.:-/

molaris 2009.09.03. 18:25:36

Annyi mindenben majmoljuk a külföldet. Talán ez esetben a kínai módszert kellene átvenni. Az első néhány nyilvános fővétel, akasztás talán észre térítené ezt a trágya bandát.

Kartal (rezervált) 2009.09.03. 18:36:33

@Mj: a fityisz egyszer már (le)szerepelt, nekem belőlük annyi épp elég volt.

az összeesküvés-elméletekről nem én tehetek, én is csak beléjük botlok, de én szeretem boncolgatni őket. nagyon kevés állja ki a logikus ész próbáját, viszont azok elég ijesztőek (most példát ne kérj, durva műszak van mögöttem, az agyam szétcsúszott, alig tudom fiú vagyok vagy lány).

Tündér_Lala 2009.09.03. 18:38:38

@Mj: Miután a média folyamatosan és gátlástalanul hazudik, az emberek a hír forgácsokból próbálnak ésszerű magyarázatot találni a folyamatokra.
Bizonyos folyamatok intézkedés nélkül hagyása pedig elképesztő ostobaságot vagy (nem tudok mást mondani) szándékos országrontást és hazaárulást tükröz. Az azért nyilván nem igaz, hogy ott a döntéshozók között mindenki ostoba, akkor meg mi a magyarázat.
Az emberek csupán megpróbálják megérteni, hogy mi történik velünk.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.03. 18:54:46

@Kartal (a morc):

Ebben a tekintetben tökéletesen egyezik a véleményem Szellemével. A Fidesznek abszolút önös érdeke is az elszámoltatás, éppen ezért leszek kíváncsi, hogy mi lesz belőle. Főleg azért, mert 1998 és 2002 között teljesen más volt a helyzet.
Én már túl vagyok a boncolgatás időszakán kb. 3 éve - minden elmélet azért lehet sikeres, mert található benne valamiféle logika -, úgyhogy mindenkitől elnézést kérek, ha már csak ilyen reakciókra vagyok képes, de tényleg unom már.:-/

Kartal (rezervált) 2009.09.03. 18:58:47

@Mj: "A Fidesznek abszolút önös érdeke is az elszámoltatás, éppen ezért leszek kíváncsi, hogy mi lesz belőle." én nem leszek kíváncsi. én félek tőle. már előre.

ó, én az elmúlt húsz évben boncolgattam az ilyen elméleteket, és még nem unom :)

egyébként ilyen téren teljesen egyetértek @Tündér_Lala véleményével.

szabogyula 2009.09.03. 19:00:15

Újabb posztok ?
mavfigyelo.blog.hu/2009/09/03/900_ezer_forintos_havi_juttatas_a_mozdonyvezetonek
A pontos neveket már törölték, biztos arra járt a TASZ .
Egyébként meg ...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.03. 19:01:12

@Tündér_Lala:

Mindezt már én is végiggondoltam jónéhányszor. A tévedések és elméletek hibái azonban főleg abban rejlenek, hogy a kitalálóinak (és terjesztőinek) fogalmuk sincs az adott rendszer bürokratikus vízfejének a működéséről, és ennek a helyébe csak a gonoszságot képzelik bele. Például hogy lehet az, hogy a nővérem elkötelezett jobboldali, aztán mégis neki kellett megcsinálni az elb@szott egészségügyi törvény szakmai részét? Vagy ő is egy összeesküvés része lenne?:)
Amúgy mint tudjuk, az ember által létrehozott rendszerekben jónéhány fogaskerék ostobaságból, lustaságból, kapzsiságból, önzésből vagy éppen a szex miatt nem forog úgy, ahogy kellene.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.03. 19:03:02

@Kartal (a morc):

Jobb félni, mint megijdeni.:)
Gratulálok, én már megcsömörlöttem tőlük teljesen.:-S
Tündér Lalával én is egyetértek, csak én már túl vagyok a megértés stádiumán.:-/

Tündér_Lala 2009.09.03. 19:11:40

@Mj: Egyenlőre én is a fidesz-ben látom a megoldást és remélem nem csalódok. Ha mégis akkor nagy a baj, mert szerintem alternatíva nem látszik.
A jobbik csupán néhány létező és katasztrofálisan félrekezelt társadalmi probléma szóvátételének köszönheti létét, népszerűségét, de valós, végrehajtható megoldást tőlük sem lehetett hallani. A kemény odamondás és a rendvédelem önmagában nem elégséges, nem megoldás, főleg hosszú távon.

belzebubó 2009.09.03. 19:16:23

Hogy visszatérjek a poszthoz.Laspalmas csodálkozott,hogy BKV-nál a szakszervezetek miért nem emelik fel a hangjukat. Na erre a MÁV-nál sem kell várni,ott a szakszervezetis vezetők havi 11 millát osztanak szét maguk közt.
mavfigyelo.blog.hu/2009/09/03/900_ezer_forintos_havi_juttatas_a_mozdonyvezetonek

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.03. 19:31:47

@Tündér_Lala:

Minden szavaddal egyetértek. De most tényleg mennem kell.:(

Tündér_Lala 2009.09.03. 19:39:02

@Mj: Azt én is érzékelem, hogy az állami információs csatornákat - reményeim szerint csak részben - tönkre tették és ami a legnagyobb baj, hogy úgytűnik nem tudják és nem is akarják tudni, hogy mi történik az országban. Ráadásul a legkissebb gondjuk is nagyobb ennél. A politikai harc, az embereik feneketelen zsebének megtöltése ( kurcsány: "igen, tudom-tudom az is fontos"), a maradékból a legfontosabb ágazatok életben tartása stb lefoglalják az energiákat.. A lényeg a valódi elhivatottság teljes hiánya és a PC viszhangoktól való félelem, holott a valódi előrejutás érdekében ezek egy részét igenis le kellene szarni.
Hosszú, bonyolult és valódi széles látókörű és bátor embereket kívánó feladat.

szabogyula 2009.09.03. 19:40:52

@belzebubó:
Adja Isten hogy elkezdjenek kidőlni a csontvázak .
Ámen .

belzebubó 2009.09.03. 19:41:08

www.inforadio.hu/hir/belfold/hir-301003

"Ha valóban felkínálják a Fidesznek a BKV felügyelőbizottsági (fb) elnöki posztját, akkor azt valószínűleg elfogadják és Vitézy Dávid lesz az fb elnöke - mondta Tarlós István"

Marcellusca 2009.09.03. 19:50:18

@belzebubó: Csak adjanak neki jogokat is!
A szájtépés már kevés.

belzebubó 2009.09.03. 19:58:00

@Marcellusca: minden állami cégnél az FB elnöke ellenzéki kellene legyen,mint ahogy a szakszervezeti vezetők se a vállalattól kellene fizetést kapjanak munkájukért mint az imént általam belinkelt MÁV cikkben.
Az fb dolga az ellenőrzés,eddig Székely nem adta át a papirokat,mivel állitólag szerinte a munkaszerződések nem az fb hatáskörébe tartoznak.Remélem ezen változtatni fog Dávid.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.09.03. 20:03:44

Hehe a kis fideszes srácot akarják megtenni felügyelőbizottság elnöknek:)Na erre kíváncsi leszek:)

belzebubó 2009.09.03. 20:11:21

"Az MSZP-SZDSZ-koalíció jövője szempontjából súlyos, rendkívül egyoldalú, barátságtalan lépésnek tartja a fővárosi MSZP azt, hogy Demszky Gábor munkáltatói jogkörében Horváth Csaba (MSZP) főpolgármester-helyettesre bízta a BKV felügyeletét
Az MSZP fővárosi frakcióvezetője közölte, hogy a kialakult helyzetet a párt fővárosi és országos vezető testületei elé tárják. Rámutatott, hogy a főpolgármester egyoldalú döntésének akár az is következménye lehet, hogy a szocialisták komolyan elgondolkodnak a koalíción.

Előfordulhat olyan eset is például, hogy az MSZP két főpolgármester-helyettese nem kívánja tovább ellátni feladatait, "magyarul lemond, akkor kívülről is lehet támogatni a koalíciót" - szögezte le. "


Na hétfőre lehet vége a koalának a fővárosban is?

belzebubó 2009.09.03. 20:18:34

Horváth Csaba egy egyenes tiszta ember ifjú kora ellenére. Aki nem emlékezne egy hir 6 évvel ezelőttről:
"Horváth Csaba, a II. kerület szocialista polgármestere az Origo.hu internetes újságnak elismerte, hogy üzleti kapcsolatban állt a Britton Kft.-vel. Horváth ismerte Kulcsár Attilát, a brókerbotrányban elhíresült üzletembert, akivel találkozott is. A polgármester közölte, hogy reklámügynöksége 2002 novemberében kötött üzletet a Brittonnal"

www.fn.hu/archivum/20030905/ket_mszp_polgarmester_elismerte/?action=nyomtat

2009.09.03. 20:42:28

@belzebubó: na azért...a z iróniaért 5 pont, de én először még azt hittem, komolyan gondolod....Székelyt biztos leállította valaki, ha beperlik, és visza kell fizetni Elonorónak a pízt, akkor akkor a szadesz miből fizeti ki a 2010 kampányt??? És az az Andó ülk ott, akit Kispesten fenékbe rúgtak a szadeszos panama miatt??? Vagy ez olyan gyakori név???

2009.09.03. 20:44:32

@DexterMorgan78/Séfbácsi: kis fideszes történetesen Vitézy, azaz Hankiss Ágnes fia???

2009.09.03. 20:54:11

@belzebubó: ja de, a X. kerület, jól tudod, kösziIdebuktattá??? Ez is jól ismerte Kulcsárt, ráment a barátságra Kőbánya költségvetése...!! Szerintem ez se véletlenül most derült ki, Eleonóra nem akart fizetni valakinek, vagy a Fidesznek akart és a szoci-szadesz kicsinálta....

2009.09.03. 20:59:29

@Letícia-Charlotte in SBp: kösziIdebuktattá= köszi! Idebuktatták (mármint Andót)???

@belzebubó: tényleg? És miért? Nem jattolt??

belzebubó 2009.09.03. 21:00:06

@Letícia-Charlotte in SBp: mármint ő nem Eleonórát akarta konkrétan kicsinálni,hanem azt aki aláirta a szerződését még jóval Kocsis megérkezése előtt.Az Balogh volt.Aki pedig tudott mindegyik szerződésről,az Hagyó.Mindkettő ki lett csinálva.

belzebubó 2009.09.03. 21:01:31

@Letícia-Charlotte in SBp: 100 millából jattolni Kocsisnak? Többszörös milliárdos Kocsis!

Marcellusca 2009.09.03. 21:04:04

@belzebubó: De sok pénznél jobb a több. :)))
Sok kicsi sokra megy. :)))

Soroljam még?

Ezeknek az Isten pénze sem elég.
Mindaddig amíg van mit lenyúlni.

2009.09.03. 21:05:50

@belzebubó: helyes, ilyen emberből kell több asszem...Milliárdos?? Minek vállal akkor ennyi és ilyen melót???

belzebubó 2009.09.03. 21:13:19

@Letícia-Charlotte in SBp: Miért vállal? Mert ilyen melók elvégzése az ő munkája. MVM,Paksi Atomerőmű,pártpénzutalós offshorecégek,ő mindenhol ott volt.Ha érdekel,elég jól összeszedte Laspalmas az egésznek a politikai hátterét,itt nem zsebekről szól a sztori hanem pártkasszákról.
Az első sorban belinkelt posztjai után,I.,II,III.IV., és a tegnapi BKV V.rész után,megvilágosodsz :)))
vastagbor.blog.hu/2009/09/02/bkv_a_szinfalak_mogott_v_resz_feketemunka_a_biztonsagi_cegnel

2009.09.03. 21:18:33

@belzebubó: áhá, ő a stróman...Mindent értek, köszi. Mondhatjuk, szánalmas, ennyire eszköznek lenni és még ki se tud belőle szállni...úszhat a pénzben, de még sem szabad....

belzebubó 2009.09.03. 21:20:11

@Letícia-Charlotte in SBp: de már egy tavalyi V'bőr poszt is foglalkozott azzal,milyen nagyszerű jolly joker is ő.
vastagbor.blog.hu/2008/08/25/kocsis_mint_bkv_elnok

redcard · http://redcard.tumblr.com/ 2009.09.03. 22:18:22

hogy ismét ON: nézzétek meg a bodoky cikk kommentjeit, annak is a vége felé (most 220 körül van)
a csávó nagy pártkasszatömő, az egyetlen kérdés, hogy hova nem jutott

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.03. 23:13:22

@belzebubó:

Ne is mondd, nekem is polgármesterem volt.:-/ Anyósjelölt egyik bérlőjének üzleti partnere volt, és innen az infó, hogy szimpla maffiózó a srác. És miután csúnyán kikapott nálunk 2006-ban, el is indult a bukás fölfelé vezető rögös útján. Jövőre akár még főpolgármester-jelölt is lehet belőle...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.03. 23:18:52

@Tündér_Lala:

A probléma lényege szerintem abban rejlik, hogy a jószándékú és becsületes politikusok alacsony, szakmai szinteken maradnak. Aki pedig mégis följebb kerül, azt előbb-utóbb berántják a haveri pénzek - előbb a jószándékúságát használják ki, aztán maga is átszocializálódik -, és onnantól semmit sem mondhat és semmit sem tehet úgy, ahogy tisztességes énje sugallná. És akkor ne beszéljünk a nagytöbbségről, akik már a tisztesség szót is elfelejtették.

analfaomega 2009.09.04. 01:38:35

Ez az egész felügyelőbizottságosdi egy nagy semmi. Ha ezek rendesen dolgoznának (azaz felügyelnék amit rájuk bíztak), akkor sok minden nem itt tartana. De nyilván sose csinálnak semmit, gondolom ezt a fent leírt összejövetelt (amit láthatóan a résztvevők sem tudtak komolyan venni) is csak azért kellett megejteni, mert már túl nagy volt a nyomás.
Az egész csak arra jó, hogy fb tagként némi zsebpénzhez jussanak az arra "érdemesek".

analfaomega 2009.09.04. 01:44:53

@Mj: Nem tudom, van-e egyáltalán olyan, hogy "jószándékú és becsületes politikus" (nekem ez már oximoron), de ha esetleg lenne, igazad van, ebben a közegben nem juthat semmire. Ha elindul felfelé, vagy kicsinálják, vagy szépen olyan lesz, mint a többi, mert csak úgy van esélye.

abandi 2009.09.04. 01:48:05

@analfaomega:
jajdemennyireigazadvan!!!

abandi 2009.09.04. 01:49:32

@Mj: neked is jajdemennyireigazadvan!!!

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.04. 02:46:05

@analfaomega:

Ismerek becsületes politikust - nem ebből él meg -, ezért mertem ilyet állítani.:)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.09.04. 06:22:44

@belzebubó:

Ez lehet a magyarázat arra, hogy a mozdonyvezetők miért nem sztrájkolnak soha.
Nagyon visszás, hogy a cég fizeti a szakszervezetist. Ezzel máris értelmét veszti a pozíció.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.09.04. 06:27:24

@belzebubó:

Nincs mit tenni, itt csak ilyenek vannak, akik szerepelnek az archívumban. Ez az igazán szégyenteljes az MSZP-re nézve.

molaris 2009.09.04. 07:39:03

Ide is ugyanazt tudnám leírni lényegileg, mint a Kárász poszt végéhez.

Kodomo 2009.09.04. 10:14:56

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár":
Székely Tamás a tipikus...

Jóideje Gábor... és jóideje Székely. :)

süti beállítások módosítása