Skip to content


       Szűrés lista

Drazsé szót fogadott Bajnainak

Mindannyian emlékszünk még a nyári történetre, miszerint június 30-án három férfi hazáig követett, majd megvert egy zsidó fiatalembert származása miatt a Dohány utcában. Saját elmondása szerint éjjel fél 12 körül támadták meg, többször megkérdezték, hogy zsidó-e, majd ütötték, rúgták. Másnap feljelentést tett a rendőrségen, de az országos média csak több, mint egy hét után értesült az esetről.

Személyesen Bajnai Gordon is foglalkozott az esettel, "felkérte Draskovics Tibor igazságügyi minisztert, hogy vizsgálja a Dohány utcában megvert zsidó férfi ügyének körülményeit, tájékozódjon a történtekről, és tegyen javaslatokat, mit lehet tenni a hasonló helyzetek elkerülése érdekében - közölte a kormányszóvivő a csütörtöki tájékoztatón. Szollár Domokos hozzátette: a miniszter feladata az is, hogy megnézze, milyen ütemben zajlik a vizsgálat.Az országban senkit nem érhet inzultus, sérelem a származása vagy a vallása miatt - hangsúlyozta a kormányszóvivő."

Nos, Drazsé szót fogadott, megvizsgálta a dolgokat, és láss csodát: tegnap megjelent a körözés a BRFK oldalán. Őket keresik:

"A három ismeretlen 18-22 év körüli, rövidre nyírt hajú férfi.

A bűncselekmény elkövetésekor egyikük kék kapucnis pulóvert, kék farmernadrágot és fehér sportcipőt, egyik társa fekete rövid ujjú pólót, sötét terepszínű rövidnadrágot és fehér színű sportcipőt, a harmadik férfi pedig fekete színű pulóvert, sötét rövidnadrágot és sötét bakancsot viselt."

Az egy dolog, hogy többszáz embert lehet "felismerni" a képeken, de érdekességképpen idéznék a zsidó férfival készített HVG-interjúból:

Följelentést tett?

Sch. A.: Igen, másnap, a VII. kerületi rendőrkapitányságon. Előtte orvosi látleletet vettek rólam. Közösség tagja elleni erőszak miatt indult meg a nyomozás. Kiderült, hogy a Dohány utcai térfigyelő kamerán látható vagyok, amit éppen bemegyek a házba, de a támadóim sajnos nem. A rendőrség szerint pont akkor fordult el a kamera. Azt mondták, hogy nehéz lesz elkapni őket.

Tehát? Ki hazudik? A sértett? A rendőrség? És miért?

Persze tudom, hogy szokás szerint én vagyok a nyughatatlan szemét, hogy már megint kérdezősködök és gondolkodok, ahelyett, hogy szó nélkül elhinnék mindent, amit mondanak...

Címkék: rendőrség

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr241372460

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Süket és vak 2009.09.11. 14:15:50

Az a rendőrpáros, aki még a nyáron üldözőbe vette az Andrássy úton egy piros lámpán átszáguldó gödöllői kapitányt, hiszen az használta megkülönböztető jelzéseit - ez derül ki a rendőrség közleményéből. Nem történt szabálysértés (PMRFK) 2009.09.10. csü...

Trackback: Joghézag 2009.09.10. 16:41:49

Ha korábban egy szélsőséges alakulatot betiltott a bíróság (lásd. pl. Vér és Becsület), akkor az idővel el is tűnt, esetleg később más néven próbálkozott, de mindezt össznépi közöny kisérte. De mi van ha az adott alakulat, bár szélsőséges, mivel hangsú...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

molaris 2009.09.10. 09:12:50

Most nehogy azt mond nekem, hogy Te nem hiszel a korrekten tájékoztató rendőrségnek, és a talpig becsületes, nyílt és kedves miniszternek.
Csalódást okozol, szomorú vagyok.:::)))

Hetfield 2009.09.10. 09:16:01

Na azért ezek se a Micimackó felolvasó estről mennek éppen haza.

Taktikai Atompingvin 2009.09.10. 09:22:55

Nem lehet, hogy ez egy másik térfigyelő kamera, ami a környéken van és a fickó ezen ismerte fel a támadóit? Egyébként rendben van, hogy senkit se verjenek meg a származásáért, de szerintem 200 forintért se verjenek senkit agyba-főbe.

belzebubó 2009.09.10. 09:27:04

A melegfelvonulás után is volt valami gyújtogatás a Zsinagógánál,amire azt mondta a rendőrség,hogy ilyenről nem tud,nem hallott,nem látott. Még eszembe is jutott,ha a Zsinagógánál nincs kamera akkor hol? Hát mégis van...

(F)ordító · http://aztirjaa.blogspot.hu/ 2009.09.10. 09:27:35

de kurva hosszú az idő még áprilisig. komolyan, már ott tartok, hogy bárki jöjjön ezek után, akárki, ennél csak jobb lehet.

emzperx 2009.09.10. 09:28:45

A rendőrség mindaddig amíg "rasszizmus" vagy "rasszista bűncselekmény pártolása" vádjával nem tudsz rájuk politikai nyomást gyakorolni, addig valódi bűnpártolást művelnek az áldozat kárára.

szmoker (Homo Trollicus) 2009.09.10. 09:29:42

Ma reggel volt a Drazsé efftárs a tévékettőben, Azurák PC Csaba kérdezgette.
Kikapcsoltam a tévét, úgyhogy nem tudom miről makogott ez a kapafogú g*ciputtony.

Ez meg dícséretet érdemel: "Az országban senkit nem érhet inzultus, sérelem a származása vagy a vallása miatt"

Gondolom akkor mostantól a "dzsalunk magyart ölni" csigányhordákat is rendbeteszi Drazsé efftárs?

szabogyula 2009.09.10. 09:29:53

@Hetfield:
Nem a Miminél voltak megbeszélni az új hócipő cikket ...

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.09.10. 09:31:10

@csodagyerek:

Azt a képet nem egy térfigyelő kamera készítette, hanem az egyik gárdista számítógépén találta az NNI.
Drazsé azt is hozzátette, hogy ezek sajnos valódi magyar názikok, akik sajnos -a kép alapján egyértelműen bizonyítható- éppen zsidótverni indultak el otthonról.

Hova halad ez a világ :-(

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2009.09.10. 09:32:03

Pedig én ismerem őket, bonyhádi illetőségű fiatalemberek.

Nagyi Kedvenc Kisunokája 2009.09.10. 09:34:09

Had ajánljam figyelmetekbe Dr House féle hozzáállást. Mindenki hazudik.

Amúgy meg mit csodálkoztok ezen, les zez még cifrább is...

CommanderCool 2009.09.10. 09:34:41

Olvastam valahol hogy múlt héten Pesterzsébeten egy kisebb csoport halálra rúgdosott egy férfit (20-szor fejbe rúgták)
Egy bolt előtt vertek valakit ez a pasi odament segíteni és a végén ő halt meg. Az elkövetők származását is említették lehet tippelni.
Vajon bajnai ezért is leszól drazsénal vagy ez le van szarva de az hogy egy zsidó kapott 3 pofont a dohány utcában az már megmozgatja a politikai elitet...szánalom.

f.m.j. 2009.09.10. 09:37:18

Én ehhez már nem is merek hozzászólni, mert kiújul az üldözési mániám, és mostmár tuti, hogy figyelik ezt a blogot,,, mint magánvélemény, azért elküdhetem őket az édesanyjukba? És bármit fogok mondani a kínvallatás hatására, akkor is utálom az összes politikust, és pusztuljanak kínok-kínjai között...

Tapmancs 2009.09.10. 09:38:20

"épp akkor fordult el a kamera" - hát hogyne.

Eddig tartott amíg átnézték Bp összes kamerájának felvételeit az elmúlt hónapokból, és találtak egy olyat amin 3 kopasz gyerek mászkál. Minden egybevág... csak ők lehettek.

Zorro2007 2009.09.10. 09:38:34

Hol a kamera kepen az idö es helymegjeloles?Az ilyen kamerakon mindig szokott lenni, nem?

Mercer395 · http://www.minerva-szki.hu/szakkepzesek/gazdasagi-informatikus.php 2009.09.10. 09:38:44

@csodagyerek: talán a legeslegjobb az lenne, ha a XXI. században, Európában, senki nem verne meg senkit, maximum a bokszolók egymást, nem?:)

delano 2009.09.10. 09:41:10

OFF

index.hu/belfold/2009/09/09/felulvizsgaljak_a_miniszteriumi_utazasokat/

hét elején a Heti Válasz Online adott hírt arról, hogy a Szociális és Munkaügyi Minisztérium "állami pénzből, 14 millió forintért utaztatott 15 főt - köztük szakszervezeti vezetőket - Izlandra, és már készen állnak egy következő túrára. Az izlandi és marseille-i, korzikai, párizsi és lyoni városnézéssel tűzdelt dél-francia körutazáshoz – ahogy az izlandihoz is – fejenként 170 ezer forint költőpénz is jár, szintén állami forrásból.

UGYE ERRŐL LESZ POSZT?

ON

Business as usual

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.10. 09:41:32

lenne pár apró kérdésem (költői természetesen) :
1. olyan kép nincs a rendőrségnél, ami mutatja a hátteret? a két felvétel készülhetett kb. bárhol.
2. június 30-án történt a bűncselekmény, azt mondják. Ma szeptember 10-e van. Mi a búbánatos istennyilát csináltak a rendőrök, ha tényleg bűncselekmény történt? És akkor még csak nem is voltam náczi, csak mezeien kifogásolom a munkamódszereket, valamint a sebességet.

@szmoker: szerintem a kezed vedd ki a biliből :-)
a védelem nem nekünk szól szerintem...

@belzebubó: majd előkerül az is, amikor kell, gondolom szépen adagolva; és hirtelen kiderül, hogy az a 20-30 fiatal akik ott randalíroztak, valójában kitesznek egy dandárt is. netán még az is kiderül, hogy Magyar Gárda egyenruhát viseltek, semmi sem lehetetlen...

Ami kifejezetten zavaró, az tényleg az, hogy rendőrségünk nem tud felnőni a valódi feladatához: védeni az állampolgárokat, kézi vezérlés nélkül, objektíven üldözni minden bűnelkövetőt. Pedig nagyon fontos lenne.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.09.10. 09:41:49

@Zorro2007: türelem bazze, jó munkához idő kell. az nbh-nál a "retusáló munkatárs" éppen szabadságon van. hihetetlenek vagytok! hamarosan lesz perdöntő bizonyíték is! :)))

f.m.j. 2009.09.10. 09:42:03

@Zorro2007:

azt megtévesztésként kiretusálták :)

annyira hiteles, nem?

Meg aztán elég külvárosi városrésznek tűnik ez a helyszín, nem épp a zsinagóga környéke...

Még hogy a politika nem irányítja a rendőrséget, csupa merő hazugság ez az egész.

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2009.09.10. 09:44:47

nem tudom megérteni, hogy miért nagyobb/fajsúlyosabb egy emberélet ellen elkövetett bűncselekmény ha az indíték "rasszista" mint pl az, ha azt brahiból teszik. Pl az elkövető szerint jó ötletnek tűnik megölni valakit.

és hogy ezek a "rasszista agresszorok" miért nem azt mondják, hogy csak úgy vernek/ölnek, nem pedig származás/bőrszín/vallás miatt.

szerintem az emberélet kioltása mindkét esetben nagyon súlyon bűntény. tudom, hogy van olyan jogi eset, hogy egy bcs-t "hirtelen felindulásból" követnek el, és adott esetben ez enyhébb elbírálásra számíthat.

de ha pl. a képen látható társaság hirtelen úgy gondolja, hogy megveri az első zsidót aki szembejön - de ez lehetne akár az első szemüveges is - azt miként kell értelmezni?
közösség ellen elkövetett bűncselekménynek (közösség mint zsidók vagy szemüvegesek) vagy hirtelen felindulásból elkövetett bűncselekménynek.

vagy ez csak nekem fáj?

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.10. 09:45:17

@Nagyi Kedvenc Kisunokája: Mindenki hazudik. A kérdés csak az, hogy miről.
@Tapmancs: @Zorro2007: Hivatalos kamerákon illene legyen helymegjelölés. Photoshop szagot érzek. Amúgy végülis, a rendőreink megtanulták használni a Photoshopot, ideje volt már :-)
@CommanderCool: Pesterzsébet le lesz szarva, hidd el. Ott az általad elmondott már nem számít hírnek amúgy sem, sajnos.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.10. 09:46:55

@denever: az általad felvázolt eseményt én személy szerint gyilkosság címszó alatt ítélném meg, bár én csak egy szar rendszergazda vagyok, nem menő ügyvéd :-)

redriot77 2009.09.10. 09:47:51

Kávészünetben kávé helyett olvassátok el ezt, megspóroltok egy százast:

www.fn.hu/allas/20090909/hogyan_valtak_bunbakokka_ciganyok/

Idéznek benne egy neves szegénységkutatót (de szép munka, istenem) is...

Taktikai Atompingvin 2009.09.10. 09:48:31

@CommanderCool: Erzsébeten élek, ha tudsz bővebb infót akkor utánanézhetek, de légyszi ne kuruc.infósat, mert a múltkori majdnem olaszliszkás/pesterzsébetes is egy kicsit félrement.
@Mercer395: El bírnám képzelni, igen :)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.09.10. 09:49:02

@Hetfield:

Ne légy már előítéletes, gondolkodj.
Nem minden így öltöző srác valódi "náci".
Lehet, hogy koncertre mennek/ onnan jönnek, vagy csak szimplán ez az utcai ruhájuk.
Persze az is lehet, hogy zsidókat és/vagy cigányokat/buzikat vernek, de azért kinézet alapján ne csukjunk már le valakit...

"A krumplibogarat sem azért utáljuk, mert csíkos"
Ugye ismerős?

f.m.j. 2009.09.10. 09:49:11

nem azt mondom, hogy helyeslem bárki megverését, semmilyen indokkal ne verjenek itt embereket, de míg ember az ember, ilyen lesz. De pl. 8 év letöltendőt kapni, mert elvertek egy buzi lányt, az is sok, cigányhaverikutyák meg kapnak kétév felfüggesztettet emberölésért... hol itt az igazság? Unom már leírni, meg annyian leírták már, de senkinek nem báncsa a szemit odafönt ez a kettős mérce?
Mondom, ha annyira radikális lenne ez a magyar nép, amennyire "azok" mondják, és bárki bármit mondjon, velünk bármit meg lehet tenni, ezért meg is teszik.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.09.10. 09:51:03

@csodagyerek:

Itt minden lehet, a gond viszont az, hogy keveset mondanak, és az is üti a korábbi mondataikat. Kommunikációból mindenképp egyes a rendőrség, ez pedig kételkedésre ad okot a munkájukkal kapcsolatban.

Hurkabácsi 2009.09.10. 09:53:20

@CommanderCool: www.hirtv.hu/belfold/?article_hid=286568
,de a kurucon is fent van

Szégyen és gyalázat, ami ebben az országban folyik!

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.09.10. 09:53:43

@belzebubó:

"A Simon Wiesenthal Központ szerint ötszáz neonáci és bőrfejű tüzet gyújtott a budapesti zsidó negyedben a melegfelvonulás alatt."

"Tafferner Éva, a BRFK szóvivője azt mondta, hogy a zsinagóga közvetlen közelében gyújtogatásról, 500-600 fős tömeg randalírozásáról nincs tudomásuk, de ha a Simon Wiesenthal Központ a konkrét esetről rendelkezik információkkal, akkor tegye meg a megfelelő bejelentést, amelyet a rendőrség ki fog vizsgálni. Közölte, arról viszont van információjuk, hogy egy kisebb csoport a zsinagóga kertjébe bedobott egy üveget, illetve letéptek egy molinót, ezért a BRFK garázdaság miatt rendelt el nyomozást."
index.hu/belfold/2009/09/09/a_zsinagoga_kozeleben_randaliroztak_a_melegfelvonulas_alatt/

f.m.j. 2009.09.10. 09:55:34

@laspalmas:

Meg az is elég gáz, hogy minden kiutalt pofon mellé személyesen a miniszterelnök kell, hogy kirendelje magát (mint a Rejtő Piszkos Fred, a kapitányában, amikor a maláj nem tudni, hogy Jimmy balkezes, és várni pofon jobbról, erre mondta válaszul J., hogy nem állíthat minden pofonja mellé egy közlekedési rendőrt :):):) remélem abba van, de biztos, hogy Rejtő duma... :)

molaris 2009.09.10. 09:55:47

@Zorro2007:
Ezek már bizonyítékot sem tudnak hamisítani.
De mocsok náczi vagyok.

molaris 2009.09.10. 09:57:28

@denever:
Bizonyos körökben, gyerekcsínynek nevezik.::))

Hetfield 2009.09.10. 09:59:33

@Seduxen: Te nagyon hülye!!!!!!! :DDDD

f.m.j. 2009.09.10. 10:00:00

@laspalmas:

500 nem sok az egy kicsit?

Na befejezem, mert bevisznek relativizálásért... :)

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.09.10. 10:00:19

@ylion:
hogy mi tartott ennyi ideig?:) hát át kellett nézni a felvételeket és találni egy olyat amin 3 darab kopasz kissé nagyobb testű fiatalember sétál fenyegetően valahol a belvárosban:) (tudod amolyan valódi terroristák valódi bombát robbantanak stílusban:)
Egyébként meg nem tudom miért kell olyan nagy ügyet csinálni egy gyerekcsínyből:)

rolika 2009.09.10. 10:01:10

"szokás szerint én vagyok a nyughatatlan szemét, hogy már megint kérdezősködök és gondolkodok"

Meg még antiszemita is ráadásul :-), mert nem hiszel el mindent egyből.

Én egyvalamit nem értek: mondja már meg valaki, hogy a 21. században, amikor már full HD-ben megy lassan a Mónika-show is, mi az isten haragjáért kell még mindig fekete-fehér pixelhalmazokat bámulni, amikor fillérekért megoldható a színes-szagos nagyfelbontás?

f.m.j. 2009.09.10. 10:03:57

@DexterMorgan78/Séfbácsi:

milyen nagyobb testűek? (Ők) jó, ha 70-80 kilós kis snecik... :)

A Draskovics mártírt fog belőlük csinálni, nemzeti hőst a másik oldalon, nácit az egyik oldalon, de az igazság minden szelete nem lesz meg...

Azért fura, hogy Magyarországon 2009. vége felé nincs nagyobb bűnünk, mint a nácizmus...

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.09.10. 10:04:52

@Seduxen:

Állat vagy. Csomagolj, hamarosan visznek. xD

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.09.10. 10:05:01

@mókusfüles bukósisak:
na jó de egy zs-hez képest terminátornak néznek ki:)

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.09.10. 10:05:06

@laspalmas: Aztán meg kit érdekel egy féldiktatórikus, tömeggyilkos ország zsebszervezete? :o)

Bedobtak egy üveget a zsinagóga kertjébe?!?
Leszakítottak egy molinót?!?

SKANDALLUM!!!!

Ezért a mocskos provokációért legalább engedjük el a tv székház vételárának a felét és állami pénzen épüljön a sukorói kaszinó, aztán fohászkodjunk istenhez, hogy elfogadják a bocsánatkérésünket.

Miért nem veszik észre, hogy maguk ellen szítják az utálatot? 500 neonáci bőrfejő, mi? Azok épp akkor anyátoknál voltak vendégségben, hülyék!

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.09.10. 10:07:06

@Félkupica_Fehér_Főnök:
én megszámoltam őket, és 502 voltak meg egy néni a kerekes szatyrával.

TD223 2009.09.10. 10:08:38

A mocskos zsaruk és Drazsé és az egész bandájuk. Hogy lehetnek annyira aljasak, hogy minden pofonért több év letöltendőt akarnak kiharcolni... És elég nekik vádemeléshez 1 ember vallomása, ami szemben áll 3-5-8 másik vallomásával....

Remélem jövőre Drazsé azért felel, mert a Magyar Gárda tagjait származásuk miatt verette meg.

f.m.j. 2009.09.10. 10:14:10

Biztos nekem túl magas az inger küszöböm ezen az oldalon, (mert a másik oldalon meg alacsonn, amikor a hazudós politikusokról van szó :)) de engem nem ríkat meg egy zsidónak adott pofon...

Itt évek óta nem öltek zsidót? Mert abból micsoda ajvékolás lenne itt akkor, azt képzeljétek el...
Ölnek cigányt, és magyart, de más kisebbséget nem, akkor meg? Mi itt a hiba? :)

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.09.10. 10:14:29

@DexterMorgan78/Séfbácsi:

Pont 502-en?!? Én is számoltam őket, de nekem más szám jött ki oO


404 - Nazi not found

vomit 2009.09.10. 10:17:42

@Zorro2007: neha a halatlan lazado elemek asse koszonik meg, ha van rajta idojelzes.

"officials said the dates and times shown on the photos were added the day after the attack, when they may have been catalogued for investigative purposes."
(...)
If the video did have time stamps in it, and if the official story were true, it seems preposterous that they would overwrite them.
citizeninvestigationteam.com/faq-security_video.html

System failure. :) 2009.09.10. 10:18:30

"Az országban senkit nem érhet inzultus, sérelem a származása vagy a vallása miatt"
Kivéve ha magyar. Mert akkor nincs joga semmihez.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.10. 10:26:51

@DexterMorgan78/Séfbácsi: ezek még hozzám mérten is óvodás méretűek, ne viccelj már :-)

@Seduxen: beteg állat :D:D:D:D:D

@Félkupica_Fehér_Főnök: nofene, csak nem az NNI rendszeréből tolod? lehet, ott ez a hibaüzenet van :D

@rolika: mert a fekete-fehér pixelhalmazba bármit bele lehet magyarázni. Színes, HD-felbontású képen hogy hazudod le ami rajta van? Még csak fekete-fehéren tudnak Photoshoppolni a tisztelt efftársak...

mind2 (törölt) 2009.09.10. 10:27:45

Tök jó képek. Egyedül a csőszkunyhót nem találom.

Idei nyár. Állunk egy tó partján, harcolunk egy méretes harcsával.. Este van, a kikötő csak félig kivilágítva.
Közeledik 5 ilyen bőrfejű náci. Messziről integetnek, hahó, mi a pálya ? Mondjuk, nem bírunk a hallal, teker befelé a nádba. Legjobban fénylő fejű : segítsek ? Kb. 120 kiló, 190 magas. Közben másikak : van pia, kértek ?
Nem, kösz. Röhögnek, méregetnek bennünket.
Egyik vetközni kezd. Többiek : mi a fa**t csinálsz ?
Hát bemegyek a vízbe, nehogy már bemeneküljön a nádba.
Már mi is röhögünk. Egy órán keresztül dumálunk. Repkednek a poénok. Végén damil szakad.

Elbúcsúzunk tőlük. Visszaülünk az autóba. Remegő kézzel cigire gyújtunk, szánk széle is reszket a posztraumás stressztől. Ijesztőek voltak. A hideg tekintetük. Ahogy magyarul beszéltek. Megborzongunk. Ááááá... túléltük a kalandot.

Pont így néztek ki, mint ezek. Lehet ezek voltak.

f.m.j. 2009.09.10. 10:30:43

@mind2:

Te valami író vagy ? :):):)
(tetszik)

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.09.10. 10:38:07

@mind2:
azért még a dokit még látogatod ugye? egy ilyen trauma után....:)

reKorrekt 2009.09.10. 10:40:47

Ilyen képet szerintem a 10 éves unokaöcsém is tud csinálni.
kepfeltoltes.hu/090910/kanyu_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Draskovics Tibor Igazságügyi és Rendészeti Miniszter Úrtól kérdezném alázatosan hogy buzi-e vagy?!

belzebubó 2009.09.10. 10:40:58

@laspalmas: ja értem,szóval valójában nem is volt mit látni annak a kamerának...kicsit kinos lehet most a Wiesenthal Központnak,de legalább nácziztak egy jót.

Zorro2007 2009.09.10. 10:45:09

Csak most vettem eszre:

"A rendőrség szerint pont akkor fordult el a kamera", ez a kamera nem mozog, mert a hatter nem valtozott, tehat nem ez az a kamera amirol a csavokam beszelt, igy ez lehet akarhol is es nem bizonyit semmit sem, csak azt, hogy 3 ember ott setalgatott...idomegjeloles es vizjel nelkul meg ki lehet plakatolni vele a falat.

Mourinho már nem a király 2009.09.10. 10:50:26

@laspalmas: igen, végülis összesen nem volt 500 ellentüntető a buzivonuláson, de biztos a zsinagóga előtt összegyűltek :D

BP-n éjszaka egyedül sétálgatsz elég könnyen kaphatsz 1-2 pofont. Az indíték, háát az mindég van. Van sapka, nincs sapka, stb. Nem hiszem hogy ezeket mind kivizsgálja valaki.

Amugy tavaly volt olyan, hogy este lementem a kisboltba, már sötét volt. Jön szembe egy csávó, talpig fehérben, és olyan 10m-re tőlem térdre esik, elkezdi szorongatni a nyakát, hogy ő elvérzik, vagy valami ilyesmi. Na mondom baszki most mit csináljak, ennek tényleg valami baja van vagy mi van itt. Aztán egyszer csak felugrik, elsprintel egy kapuig és ott elkezd dörömbölni, hogy engedjék be, mert ő elvérzik. De nem vérzett sehol.
Félelmetes :D
De ha egy ilyen 2x pofán vág és elszalad vagy akármi, akkor jön Bajnai meg Drazsé kideríteni, hogy mi történt?

Mourinho már nem a király 2009.09.10. 10:53:48

brfk-n:
"A bűncselekmény elkövetésekor egyikük kék kapucnis pulóvert, kék farmernadrágot és fehér sportcipőt, egyik társa fekete rövid ujjú pólót, sötét terepszínű rövidnadrágot és fehér színű sportcipőt, a harmadik férfi pedig fekete színű pulóvert, sötét rövidnadrágot és sötét bakancsot viselt."
-gondolom ez is a fekete-fehér képek alapján derült ki. kék kapucnis pulóver mi?

Kravver 2009.09.10. 10:54:51

Ezt a szerecsenmosdatást, amit itt csináltok, szégyellhetitek magatokat mindahányan.

2009-ben Magyarországon bárkit megvernek a (vélt vagy valós) származása miatt, és akkor ti nekiálltok védeni az ilyen barmokat?

Szégyen.

Malina Hedvig is csak kapott pár pofont, igaz?

Seduxen (már NEM dr.) 2009.09.10. 10:56:54

Update!!!

megkaptam a - részben - színes felvételeket, ami EGYÉRTELMŰEN bizonyítja, hogy NEM a 3 fiatalember a tettes:

kepfeltoltes.hu/view/090910/t_rfigyel_2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Dr. derelye vágó · http://www.freeworldgroup.com/games6/gameindex/castlewars.htm 2009.09.10. 10:58:23

szóval aki rövid hajú na meg még terepszínű ráadásul RÖVID gatya van rajta az biztos látens náci ejh de durva országban élünk kezdek félni

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.10. 11:01:47

@Seduxen: nagyon elvagy :D
@Kravver: pihenj, ezt nem fizetik a gazdáid :)
@Anthony - awkward silence: a fekete-fehér képeken bizonyára szépen látszik a kék, ne kötekedj :D
pont erre mondtam, hogy ezért nincs színes hd felvétel, abba nem lehet akármit belehazudni, pláne vízjel és dátum-helyszínmegjelölés nélkül.
@mind2: :D:D:D

mind2 (törölt) 2009.09.10. 11:02:53

Na, könnyen el lehetne kapni az egyiket.
Ha surranót hordott és nem vett térdzoknit, akkor a surci lábszárt érintő része - merev mivolta miatt -feldörzsölte a lábát. VAGYIS : olyan bőrfejűt kell keresni, akinek a lábszárán körkörösen hegmaradványok vannak, és valószínűleg lábgombája is van.

f.m.j. 2009.09.10. 11:03:04

@Kravver:

várjál, várjál, szerintem itt főleg a rendőrség szakavatott ügykezelése ami a vicc, vagy ahogy te nevezted a mosdatás tárgya...

Seduxen (már NEM dr.) 2009.09.10. 11:03:13

@Droli: na jó, de MELYIK? Mindhárom nem lehet...

szerintem legalább az egyik Vona Gábor. A másik meg - lehet akár - Morvai Krisztina is. Nyári frizurával... :)))

Mourinho már nem a király 2009.09.10. 11:04:10

@Kravver: a támadás mindkét esetben elitélendő. A nagy különbség annyi, hogy ott a hatóság negatív, itt meg pozitívan diszkriminál.

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.09.10. 11:04:29

@Seduxen: Nem tudom mit szedtél be, de kérek én is xD


@Kravver:

Egyrészt a drazsénak nem hisszük el egy szavát sem már.

Másrészt Malina Hedvig esetében pont az történt, hogy kapott párat fejre.

Harmadrészt pedig az a szégyen, hogy egyes érdekcsoportok relativizálják a bűncselekményeket, így egy pofon nagyobb bűn már, mint egy gyilkosság. Nem is csak szégyen, ez az igazi bűn.

Kravver 2009.09.10. 11:05:36

@Anthony - awkward silence:

Pozitívan diszkriminál azzal, hogy végzi a munkáját? Ne röhögtesd ki magad.

Kravver 2009.09.10. 11:07:10

@Félkupica_Fehér_Főnök:

és ezek a relativizáló érdekcsoportok vagytok épp ti, ha visszaolvasol kicsit
Phej!

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.09.10. 11:08:00

phej, mocskosgecik! Ezek után, hogyan higgyünk el bármit is, amit a rend, bocs, sündőrség állít, vagy mond, vagy kérdez? Drazséval az élen. Elfordult a kamera, de azért mégse...vagy most mi van?
Be kellene vonni az nni-t, még nem eléggé kusza az ügy, majd ők találnak videót, amint a három fiatalember próbaverést rendez a sötét utcán, borult ég alatt, szakadó esőben.

f.m.j. 2009.09.10. 11:08:16

@Kravver:

pont ebben áll a kétség, hogy a munkáját végzi, én legalábbis ennek a rendőrségnek, vezetőknek nem hiszek el semmit, akármi legyen a téma...
Előítélet, vagy tapasztalat? Szerinted az egyik, szerintem a másik, megegyezni nem fogunk, azt már látom :)

De ez a rendőrség szart se ér már...

Egyébként te nem érzed az ellentmondásokat?

xanax · http://bennyhillifier.com/?id=CVTFxYMhwiA 2009.09.10. 11:08:23

@Kravver: vélt vagy valós származása miatt... Az emiatt kapott ütések jobban fájnak?

f.m.j. 2009.09.10. 11:09:50

@Kravver:

ha mi lennénk azok, (a relativizáló érdekcsoportok, de szépen mondtad, én ilyen mucsaian csak hazugnak nevezem őket) rólunk szólnának a posztok :):):)

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.09.10. 11:09:56

@Seduxen: Te ma nagyon pihent vagy, de folytasd..ha így megy tovább is, nyerhetsz még akár egy hím csibét is.:D
Vagy egy terepszínű rövidgatyót, kapucnival..

mind2 (törölt) 2009.09.10. 11:10:24

@Kravver: Nézd a mi szilvánkat - besztercei óriás - is biztos azért lopták le a barnák, mert KÉK SZEMÜEK voltak..... most, hogy mondod ....

f.m.j. 2009.09.10. 11:12:17

@Kravver:

mi van, nem merted odaírni a phej után a "mocskosgecik"-et? Mert úgy teljes a mondás... :)

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.09.10. 11:13:46

@mind2: náczi szilvát termesztesz? majd jól becsuknak, és fogadjunk, még lekvárt is főzöl belőle..skandallum..

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.09.10. 11:13:46

@Kravver: Persze bazd meg, mert én vagyok a miniszterelnök, meg a rendvédelmi miniszter egyszemélyben.

Ez az a hatalmas bűntény, amire ki kell állnia ennek a két embernek a nyílvánosság elé, miközben lassan minden hétre jut egy gyilkosság.

Gratulálok!

Seduxen (már NEM dr.) 2009.09.10. 11:14:04

@*Kötélgyártó kisiparos*(L42): nem lehetne inkább KÉK kapucnis pulcsit, kék farmernacival?? naaa, légyszi-légyszi... :)))

Seduxen (már NEM dr.) 2009.09.10. 11:17:11

@Félkupica_Fehér_Főnök: a recept rém egyszerű:

Végy 1 db 10 hónap körüli FIÚgyermeket.
Forgasd meg nagy mennyiségű pépes zöldségfőzlékben (1/3-1/3 arányban: krumpli, sárgarépa, brokkoli)
Utána mosd tisztára egy kád közepesen meleg vízben (nem baj, ha TE is kapsz a vízből)
Ezt követően hagyd 20 percig sírni, majd mikor végre elaludt, csempészd be a kiságyába
Ez után nézd végig a magyar-portugál meccset!
Térj nyugovóra...

... maximum 45 perc alvás után a gyerek visítására ébredj, és MINIMUM másfél-két óráig legyetek is fent, és hajnali 2., fél 3-nál előbb NE aludj vissza!

6.00. csörög az óra.

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.09.10. 11:17:17

@Seduxen: Na jó, most utoljára, de akko gyerünk drazsét verni..vagy zsidót, mit is írok már..vagy cigányt? tudod, mit? szabadon választott a dolog, és megyek segíteni.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.10. 11:17:36

@Kravver: www.police.hu

mi fogad? rögtön ez:
ZÖLD SZÁM

A romák sérelmére elkövetett támadásokkal kapcsolatos bejelentésekre:

06 (80) 201-303

ez bizonyára teljesen helyénvaló, hogy kiemelünk egy csoportot, mint védendőt.

Másrészt, hogy megértsd, mi is a gond a "nagy bejelentéssel" és a "bizonyító fotókkal":

1. Drazsé már jópárszor nagy nyilvánosság előtt járatta le magát.
2. ilyen képeket én is tudok csinálni. Timestamp, helyszínmegjelölés az ugye nincs rajta. Fekete-fehér. Ezek alapján állapítsd meg hogy kék felsőt viselt valaki. Segítek: nem fog menni, simán körberöhögnek mindenhol.

Valamint: ahol dolgozok, az csak egy szar multi, nem a rendőrség, akik feladata elvileg MINDEN állampolgár felé a törvények betartása és betartatása lenne. Mégis, képesek voltak felszerelni színes, hd-felbontású kamerákat, hogy ha esetleg bűncselekmény történne minden egyéb óvintézkedés ellenére is, a leggyorsabban és legpontosabban lehessen az elkövetőket azonosítani. Nekik megért ennyit a dolog. Sőt, ezt a felbontást a saját, otthoni szar webkamerám is tudja...

Azaz maga az eljárás technikailag a vicc kategória, és ha el is fognak valakiket ez alapján, csak amiatt képzelhető el, hogy eljut egyáltalán vádig a dolog, mivel Abszurdisztánban élünk.

Persze lehetséges, hogy nagyon is tévedünk, és ez csupán félreinformálás a rendőrség részéről, akkor viszont meg pláne érdekes dolgok következhetnek...

mind2 (törölt) 2009.09.10. 11:20:08

@*Kötélgyártó kisiparos*(L42): jah, szép, nagy, erőtől duzzadó, ízletes náczi szilvákat :))

@DexterMorgan78/Séfbácsi: állandó kezelés alatt állok, még a kutyát is lecseréltem azóta egy fajtatisztára :)))) egyébként jól vagy ?;) ...remélem :)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.09.10. 11:20:29

@*Kötélgyártó kisiparos*(L42): ebben a sorrendben. ja nem, miket is mondok. mi a recept botoxné szerint? először a szocik, utána a romák, majd a nyugdíjasok? egyebassza...

bár én a szocik után meg is állnék, inni egy sört :)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.09.10. 11:21:10

Nagyon helyes, csak kapják el őket!

Hiszen már az EP előtt van az ország!
www.inforadio.hu/hir/belfold/hir-301951

"A Simon Wiesenthal Központ az ET-hez fordult magyar ügyben.

Az Európa Tanácshoz fordult a Simon Wiesenthal Központ a fasizmus magyarországi terjedésének megállítását kérve.

Shimon Samuels példaként megemlítette, hogy "a hétvégi budapesti melegfelvonulás után mintegy 500 neonáci tüzet gyújtott a zsidó negyedben és rátámadt több, a Zsidó Nyári Fesztiválra érkezett magyar és külföldi turistára."

A rasszista Népszava meg a Népszabi sem írt az esetről, amikor lángolt a zsidónegyed!

remélem hamarosan megérkeznek a zsidónegyedbe a kéksapkás ENSZ- békefenntartók, mert már a Szódába és Szimplába sem merünk elmennni az utcán tomboló tüzek meg fasizmus miatt ...

Seduxen (már NEM dr.) 2009.09.10. 11:21:46

@mind2: "kutyát is lecseréltem azóta egy fajtatisztára "

akarod írni: FASISZTÁRA, nem?? :)

Neohortysta 2009.09.10. 11:22:15

Az a zsidó fiatalembernek álcázta magát, ennyi történt.

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.09.10. 11:22:55

@Kravver:

De aztán lehet, hogy igazad van, lehet, hogy az 500 bőrfejű náci, akit a Simon Wiesenthal Központ látott a bazilikánál, az nem is a buzivonulás alatt volt ott, hanem 2 hónappal korábban... így mégsem hazudtak pofátlan szemétségeket Simonék, csak lyuk keletkezett a tér-idő kontinuumban, és valójában a posztban szereplő fiatalamber megveretését látták... a srác meg csak azért mondta, hogy hárman voltak, mert retteget és nem tudott tovább számolni a kézremegéstől.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.09.10. 11:23:15

@Kravver:

Ki mostad kit?

Ha téged megvernek, mert magyra vagy, akkor a te ügyeddel is személyes fog foglalkozni a miniszterelnök, 1 miniszter, meg egy rendőrkapitány?

Hány embert vernek meg 1 nap ebben az országban? És hány kap kitüntetett figyelmet?

f.m.j. 2009.09.10. 11:23:17

csodagyerek:

kuruc.info/r/35/46463/

azt állítják igaz

Kravver 2009.09.10. 11:24:30

@xanax:
Kösz. Rég volt.
Most G2.

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.09.10. 11:24:33

@ylion: Ez azért is durva, mert nálunk nincsenek romák, csak magyar állampolgárok, és ezt épp drazsé jelentette ki. Ráadásul a rendőrség nem különböztet meg romát, magyart, zsidót, románt, szerbet, csak bűnelkövető van. Ez akkor most itt egy nagyon durva egyes mérce...mert ez már az..csak a romákat mérik emberszámba..a magyar a saját hazájában senki, örüljön, hogy dolgozhat, termelheti a lóvét a védett cigány rétegnek.
phej....mocskosgecik.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.09.10. 11:26:54

Várjuk Bajnai és Drazsé sajtótájékoztatóját, és a külön nyomozócsoport felállítását:

"Feltehetőleg cigány elkövetők rúgtak halálra az utcán egy középkorú férfit múlt pénteken, egy élelmiszerbolt előtt - írja a Magyar Nemzet.

A lapnak a sértett fia elmondta: apja akkor ért a bolt elé, amikor a tettesek egy vevőt ütlegeltek. Közbeavatkozott, a támadók ezután rúgták hússzor is fejbe.

A mentők már nem tudtak segíteni a férfin. A szemtanúk szerint az elkövetők romák voltak. Bár a történteket többen is látták, senki sem sietett a férfi segítségére."

Mindezt Pesterzsébeten!

mind2 (törölt) 2009.09.10. 11:28:17

@Seduxen: akkor nevess, látom így is fáradt vagy.... :)))))))))

www.youtube.com/watch?v=tktl6MQK-Yg&feature=related
Ez meg egy kisgyermekes apukáról :))))
www.youtube.com/watch?v=hXcTEwHJHDU&feature=related

Seduxen (már NEM dr.) 2009.09.10. 11:31:39

@mind2: az elsőt ismertem... a második videó meg. beteeeeg :))))

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.09.10. 11:32:29

Jelentsük fel az EP-ben Izraelt, mert egyre erősödik MO-n a zsidó befolyás. Lassan a bankok minden része, a multik, a vezetés, és a közélet minden pontját elözönlik, és irányításuk alá veszik az országot. Jelentsük fel, mert aljas módon, törvényeket kijátszva , földterületeket szereztek.
Hiába na, igaz ez a mondás..israel, is real

Seduxen (már NEM dr.) 2009.09.10. 11:34:13

@mókusfüles bukósisak: @zero: hogy is szól a klasszikus?

gyerekcsíny

ááá, erre már szavakat sem lehet találni. Budapesten, fényes nappal.

nyusziii 2009.09.10. 11:35:17

egy illusztráció, egy szájbakúrt kibaszott illusztráció

Taktikai Atompingvin 2009.09.10. 11:35:32

@zero: Mint már írtam, itt lakok, azért itt nem permanens terror az élet. Tavaly is csak két gyilkosság volt, az egyik valami családi ügy. Ez a hely nem észak-Borsod , a mindennapos "gyerekcsínyek" (lopás, rablás) sem jellemzőek olyan nagy számban errefelé. A Jókai-alvég meg a Pacsirtatelep tágabb környezete parás eléggé, de a többi rész egész élhető.
Ezt mondjuk le is kopogom, mert a dzsumbujból most hoztak át jó párat.....

Taktikai Atompingvin 2009.09.10. 11:37:09

@mókusfüles bukósisak: Majd utánanézek, az esti kocsmázás után holnapra már pontos hírekkel szolgálhatok szerintem.:)

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.09.10. 11:37:21

@Seduxen: Ahahahahhaa!

A forgasd meg a pépes főzelékben, az azért ütött :o)

Az a baj, hogy ilyen ütős szerekre még nem futja a fizumból
:-(

f.m.j. 2009.09.10. 11:40:38

Tessék, itt egy másik,( igaz, hogy kurucos, de úgyse lehet senkinek hinni, Magyar Nemzet, vagy Népszabadság, vagy kuruc, egyremegy... csak emlékszem, hogy ezt az NBH-s cuccot is kurucon olvastam először, aztán valahogy igaz lett, legalábbis mintha Ficsornak kéne itt magyarázkodnia...)

kuruc.info/r/6/46405/

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.10. 11:40:43

@zero: szeretnénk mi addig élni...
'Erzsébeten amúgy sajnos az ilyesmi már nem lépi át az ingerküszöböt évek óta.

nézegettem pár kommentet, elsőre azt hittem hogy index címlap...

a wiesenthalos meg se lep. gondolom zavarta őket, hogy pár napig más volt a középpontban, nem ők.

@Félkupica_Fehér_Főnök: tulajdonképp jó tudni, hogy a Bene Gesserit tenyésztési program már képes volt 500 Kwisatz Haderach létrehozására.
Azt hittem, hogy ők egynek is örülnének :-)

hu.wikipedia.org/wiki/Kwisatz_Haderach

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.09.10. 11:40:50

Jaj, senki nem lát, csak néz?

Kravver regisztrációja 6 napos, 5 kommentje van összesen, ebből 4 nálunk.

Lapozzunk.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.09.10. 11:40:50

@Félkupica_Fehér_Főnök: na jó, igazság szerint az segítség NÉLKÜL is megy neki :)

f.m.j. 2009.09.10. 11:42:19

@laspalmas:

rájöttem, tudtam, szerintem lepipálom az NBH-sokat :):):)

llll5 (törölt) 2009.09.10. 11:43:00

Nekem csak egyetlen kérdésem lenne:biztos, hogy azért verték meg, mert zsidó?Ha ő ezt állitja, minden bizonyiték nélkül-mert gondolom ,az nincs-akkor azt készpénznek kell venni?
@zero: A S W Központ most nagyon ajvékol, mivel nem tudták koncepciós vádak alapján elitéltetni a 94 éves /!/Képiró Sándort, no meg Ausztrália nem adta ki Zentai Károlyt a magyar hatóságoknak, aki ellen szintén nincs semmilyen bizonyiték.Igy meg , ugye döcög a holokauszt-ipar, valamit most tenniük kell.
Mielött bárki antiszemitizmussal vádolna,ajánlom nekik Norman G. Finkelstein-zsidó származású író-A Holokauszt-Ipar c. kitünő könyvét

Kravver 2009.09.10. 11:43:27

@laspalmas:

Ez most jó hír vagy rossz?
És hogy jön a témához?

reKorrekt 2009.09.10. 11:43:59

@zero: úgy lenne a legkönnyebb megvédeni őket ha falat építenénk a zsidónegyed köré. Ők is így védekeznek a palesztinok ellen.

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.09.10. 11:44:47

@Zászlóanya: Szerintem meg ne. Van nekünk saját, akit karóba lehet húzni.Ők az igazi gazemberek.

Plutonic 2009.09.10. 11:44:50

@Seduxen: Te teljesen begárgyultál, Sedux! XDDDDD

@mind2: Ezt az írást...: :DDDDDD
Nem kellene kiadnod az ilyen szösszeneteidet? :)))

A posztról meg annyit, hogy a megfelelő kérdések már feltétettek.
A "Mindenki hazudik" elv teljesen helytálló itt. IS.
Nekem meg tiszta szerencsém van, mert bár állandóan bakancsot hordok, de legalább a hajam hosszú, így nehezebb rámsütni a bőrfejű bélyeget! :)
NBH-nak meg üzenem, hogy itt csak azért vizslassanak, hogy könnyítsék a VALÓDI nyomozást, mert a színes üvegcserepekkel tököt vakargató és ötletelő módszer már kissé átlátszó!!!!!!
És alkalmasint -ha van bennük becsület-, akkor meg is köszönhetik nyilvánosan.
Bár ez most csak költői dolog volt....
A faszkalap, seggnyaló módszer meg már a könyökömön jön ki!
Legyenek ilyen lelkesek akkor is, amikor a magyarokat általában érő inzultusokról van szó!
"Szolgálunk és vétünk...."
Utálom már ezt az országot régóta, mostanra már szerintem nem vagyok már ezzel egyedül....
Remélem, hogy az összes patkány meg fogja szívni és csak olyan dolgok fognak történni az életükben ezután, amiktől nagy és hosszantartó fájdalmaik lesznek minden szinten!

f.m.j. 2009.09.10. 11:44:51

@Kravver:

semelyik, csak nem veszünk rólad tudomást :)

IdősAsszony 2009.09.10. 11:47:04

Borzalmas dolog ez. Az a szegény fiú a Holokauszt áldozata, ugyan annak a gyűlöletnek esett ugyanis áldozatul, persze maguk nem hisznek nekem, hát majd meglátják.

mind2 (törölt) 2009.09.10. 11:47:43

Hát skacok, a legnagyobb gond az, hogy az ügyek ilyetén - koncepciós - intézése erősen hajaz a Rákosi korszakéra. Hihetetlen párhuzamok.
Ennek erejével bárki lehet potenciális elkövető - akár fél, egy év után is - elég, ha egy mélygarázsban, vagy az utcasarkon felveszi egy kamera, bár ez sem tiszta, mert ugye a felvételeket is x ideig tárolják..- vagy rosszul tudom ?

Beidéznek, jah, az nem is én vagyok, DE Ön az, megtaláltuk a DNS-ét a járdán, és a felvételeken is látszik, hogy éppen tüsszentett... mondjuk 3 hónapja :(

Szép új - régi világ. Valakik erősen érdekeltek abban, hogy okot kreáljanak a belháborúra, ha csak azt nézem, milyen gazdasági bűncselekmények történtek.... gyakorlatilag a bőrüket mentenék. Ne legyen igazam, de ördögi színjáték tanui- részesei vagyunk. Láthatóan féldiktatórikus - diktatórikus irányba rohan az ország, vagy inkább tolják, ötvenes évekbeli eszközökkel. Ha csak azt nézem, hogy hány bejelentett tüntetésből hányat NEM engedélyeztek, ha csak a kivonuló rendőrök létszámát nézem....
Ha valakinek megmutatnánk a kordonos - rendőrzombis képeket .... ezekről Dél-Amerika katonai diktatúrái jutnak eszembe.
Még Kádár idejében sem voltak ekkora rendőri erődemonstrációk. Még ők is finomabban, pengeélen táncolva csinálták, nagyobb érzékkel...
Ahogy elnézem, itt már a látszatra sem adnak...
mocskos egy játék ez:(

picur3ka 2009.09.10. 11:47:47

Mekkora kivilagitas van mar arrafele...

A zsinagoganal meg egy millio naci volt, csak nem nagyon fertek be az utcaba, No-bol importaltak oket komoly penzen, szoval csak egy sorre futotta.

@redriot77:

'a cigányságnak mindegy, hogy recesszió van vagy konjunktúra, a helyzetük a gazdaság mindkétféle állapotában romlik'

Nagyon determinalt ez, kerem.
@Seduxen:

Ez dijnyertes, Sedu, gratula.

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.09.10. 11:47:58

@Zászlóanya: De nem, mert, ha ilyen nyomorékságok miatt megint letiltják az oldalt nálam, akkor veszem a szívlapátot és meglátogatlak :-P

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.10. 11:50:58

@reKorrekt: aztán meg tengert is nekik, igaz? ;)
@*Kötélgyártó kisiparos*(L42): Zászlóanya minden kommentje ez a szint, nyugi :)
@Plutonic: mivel a hajad hosszú, majd az lesz a következő zaklatási ok, volt is már az :)
A másik, hogy amikor meg nincs kézivezérlés, akkor meg "szolgálunk és félünk" a mottó.

A kérdés meg igazából nem is az, hogy ki hazudik, hanem hogy ki miről. Sajnos Dr. House alapelve nagyon is helytálló.

f.m.j. 2009.09.10. 11:52:37

@mind2:

pontosan így van, annyit tennék hozzá, hogy -es évek, dilettáns módra, mondjuk a végeredményt nézve mindegy, de közben legalább nevetünk :)

Egaesz Homo 2009.09.10. 11:55:04

@ylion: Hé arc, azért nem kéne a Dr. Housera filozófiát építeni. :)

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.09.10. 11:55:32

@IdősAsszony: És az nem borzalmas, hogy ez ügyben az ország vezetői mozdultak meg, míg a bolt elöt agyonrugdosott MAGYAR ember ügyében semmi sem történik jóformán..mondja, mama, milyen igazságszolgáltatás ez?:) Náczi, vagy kommunista?
de vigyázat, a kérdés trükkös,csak szólok előre..

IdősAsszony 2009.09.10. 11:57:04

@*Kötélgyártó kisiparos*(L42): Olyan nincs, hogy magyar ember, van kommunista és reakciós. Ennyi.

reKorrekt 2009.09.10. 11:57:46

Kakszi egyszer aranyhalat kapott a Rókától ki imígyen szólott:
- Kívánj tőle hármat! - mondta Róka, mire Kakszi az alábbiak szerint szólott:
@IdősAsszony:
- Mész a picsába, mész a picsába, mész a picsába.

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.09.10. 11:57:52

@Zászlóanya: Tudod itt az NNI -nél szigorúan veszik, hogy az állomány tagjainak netezési szokásai megfeleljenek a pc alapelveknek. :o)

Dezsoke a kem 2009.09.10. 11:58:47

1. fekete fehér felvétel, azonosíthatatlan időpontban készült

2. elég valószínű, hogy analóg kamera a kép minőségéből ítélve

3. ez a kamera eléggé belóghat az utcába ha így sikerült egy analóg szarral ilyen minőségű képet készíteni

Pár kérdésem lenne csak:
- Miért most került elő ez a kép, ha az állítólagos cselekmény már két hónapja történt? A biztonsági kamerák által felvett anyagot általában egy hétig tárolják, mert irgalmatlan tároló kapacitás kell hozzá.

- Minden nyilatkozatban azt az információt adták, hogy nincs felvétel a támadásról, akkor most honnan került elő ez a semmilyen kép? A helyszín bejárásakor azonnal fel kellett volna tűnnie annak a kamerának.

- Mikor fog Drazsé olyan vehemenciával neki esni a most Pesterzsébeten brutálisan meggyilkolt férfi ügyében?

Néha elgondolkodom, hogy el kellene enni újságírónak, és ezeket a kérdéseket a sajtó nyilatkozat alatt feltenni neki és vágatlanul a netre tolni.

IdősAsszony 2009.09.10. 12:00:13

@reKorrekt: Szeretem mikor ilyeneket írnak, a hitleristák ilyenkor bizonyítják mennyire ostobák, képtelenek befogadni a forradalmat.

Taktikai Atompingvin 2009.09.10. 12:01:54

Nekem már csak egy kérdésem van: Miért hallgat még mindig Orbán Viktor??? :P

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.09.10. 12:02:08

@IdősAsszony: mama, elkerülte a figyelmét a fontos a kérdést, de gondolom, ez az időskori szenilitásnak tudható be. Az milyen igazságszolgáltatás, hogy egyik magyar ember miatt megmozdul egy politikai apparátus, a másikért pedig semmi?
Ez esetben nem tudható, melyik, Ön által definiált kategóriába tartozott a szenvedő fél.
Ja, én meg magyar reakciós náczi érzelmű vagyok. Ez halmozottan hátrányos?

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.09.10. 12:04:08

@Dezsoke a kem:
emlékeztek a belvárosi parkolási cégek ellen tömegesen beadott fellebezések miért voltak? Mert nem voltak hitelesítve a digitális fényképezőgépek dátum és időpont beállítása. Nos akkor kérdem én hogy mitől lenne egy ilyen felvétel bizonyító erejű? Persze gondolom hogy a rendőrségen van valamiféle időintervallum ahová ez be van rakva. Csak az a kérdés hogy mekkora 2-3 óra??

Plutonic 2009.09.10. 12:04:23

@ylion: A fekete fejkendőm miatt meg majd kalóz is leszek és kiadnak a maláj hatóságoknak? :))
Van itt vezérlés, csak olyan, amitől a hátamon borzolődik a szőr....

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.10. 12:04:47

@Egaesz Homo: szívesen mondanám hogy nem helytálló az alapfeltételezés. Elég szar, hogy egy mizantrópnak van igaza, elhiheted :-)

De van egy másik kérdés is: kinek állhatott ez érdekében?

@IdősAsszony: Szibéria gazdag vidék.

@Félkupica_Fehér_Főnök: keylogger, mikrofon ugye alap? :)

@Dezsoke a kem: egy ilyen szar minőségű kép legyártására bárki képes. bármikor.

Miért most került elő a kép? Valakinek fontos volt, hogy most kerüljön elő.

"- Mikor fog Drazsé olyan vehemenciával neki esni a most Pesterzsébeten brutálisan meggyilkolt férfi ügyében?" ez ugye költői kérdés volt? nyilván SOHA. a magyar nem védendő, ez már kiderült jópárszor.

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.09.10. 12:07:00

@csodagyerek: Mert ő sem különb a Deákné vásznánál, hogy költőien fejezzem ki magam.
Egy alomból valók mind, egyforma életfelfogással. Egyikük sem a mi érdekeinket akarja szolgálni, sőt!
A megválasztásuk pillanatában elfelejtik, hogy a mi akaratunkból, és miértünk vannak ott. zorbán gyurcsány bajnai, egykutya mind.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.10. 12:07:51

@Plutonic: ha a magyar-maláj kapcsolatok megkívánják, szó nélkül :-)
megjegyzés: én is hosszú hajú vagyok, úgyhogy ne félj, amikor kell, engem is fognak igazoltatni, basztatni, esetleg be is vinni. Érdekes lesz megfigyelni, hogy mivel indokolják :-)

@DexterMorgan78/Séfbácsi: az hogy ők milyen aktába pakolják, megint nem bizonyít semmit se. Egy bizonyító erejű fotónak bizony akkor is annak kell maradnia, ha a rendőrségtől elkerül.

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.09.10. 12:08:07

@IdősAsszony: Miért kell ilyen finoman fogalmazni? Mondja csak ki kegyed, hogy reakciós helyett szíve szerint a fasisztát szerette volna idepötyögni!

Szeretett pártunk nemrég közzétette álláspontját, miszerint a mi "fasisztáink, jó fasiszták", így azért még kicsit át kéne dolgoznia ezt a bipoláris világnézetét :o)

mind2 (törölt) 2009.09.10. 12:08:33

@Dezsoke a kem:
Azért most kerültek elő a felvételek, mert összehasonltották őket a bonyhádi terrorista robbantást elkövetők sziluettjével, réjöttek, a sziluettek azonosak - ezt papírmasé bábuk kivágásával és egymásra ragasztásával bizonyították - majd miután ez az FBI-t megszégyenítő 21. századi technika meghozta eredményét, 3 darab rendőrtiszti főiskolást leborotváltak és beöltöztetve őket végighajtották a társaságot az egyik utcán. Igaz később jöttek rá, hogy a zsinagóga 500 méterrel arrébb van, de mivel a szigorúan titkos akció parancsnoka is bonyhádi, nem lehetett tőle elvárni, hogy helyismerete legyen.
... valahogy így képzelem :)

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.09.10. 12:08:39

@zero: Nem tudok mit mondani mint Teleki Pál:
" Szószegők lettünk - gyávaságból - [...]. A nemzet érzi, és mi odadobtuk becsületét.

A gazemberek oldalára álltunk - mert a mondvacsinált atrocitásokból egy szó sem igaz! Hullarablók leszünk! a legpocsékabb nemzet."

Most tényleg szégyellem, hogy magyar és pesterzsébeti vagyok.
Az, hogy a cigányok véglények, egy dolog.
De! Hogy a picsába tudták végignézni, ahogy egy ember fényes nappal a nyílt utcán 2en halálra rúgdosnak?
Remélem mind az árus, mind a vevő, mind a többi gyáva véglény felköti magát, és a pokolban égnek az örökkévalóságig!

Azt is remélem, hogy a zsidók vágják, hogy rajtuk is pont így fognak segíteni, hogyha néhány hátrányos helyzetű szkinhed, hagyományőrzés képen pogromot rendez.

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.09.10. 12:09:03

@DexterMorgan78/Séfbácsi: A rendőrségnek nem kell timestamp..mertt ezt az ügyet egyenesen bajnai és drazsé vették kézbe, a két igaz magyar.
Mit ők mondanak, az úgy van.

Taktikai Atompingvin 2009.09.10. 12:10:07

@*Kötélgyártó kisiparos*(L42): És melyik politikus nem a "Nemzet testén élősködő sötét féreg" ?
Szerinted?

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.10. 12:12:14

@TaTa86.: de a gyilkosaik után fognak nyomozni. Igaz, elnézve a rendőrség időnkénti tökéletes alkalmatlanságát, ez kb. azzal egyenértékű, mintha nem tennék.

@*Kötélgyártó kisiparos*(L42): erre ugrik be hogy öt év...

Tapmancs 2009.09.10. 12:13:08

@zero:

Indexen: 11.48-as hír, jól eldugva, valahogy a "lefgrissebb"-listából is "kifelejtették" a címlapon, pedig most 11.37-től 12.07-ig vannak ott hírek.

IdősAsszony 2009.09.10. 12:14:27

@*Kötélgyártó kisiparos*(L42): magyar=értelmezhetetlen (esetleg náci).

Az igazságszolgáltatás dolgai pedig kiválóan működnek, nagy a jólét. Mindez a baloldal géniuszainak köszönhető maguk pedig belemarnak abba az óvó, etető kézbe mely táplálja magukat.

mind2 (törölt) 2009.09.10. 12:15:33

@IdősAsszony: az anyád Úristenit, csak tudnám, melyikünk vagy :)))))

f.m.j. 2009.09.10. 12:15:52

@IdősAsszony: :):):)

a látszattal ellentétben, én bírom ám a nénit :)

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.09.10. 12:16:13

@ylion: Jaja, ide is csak kesztyűben merem bepötyögni a véleményem, e-mailt is csak úgy küldök, hogy nehogy lebukjak! :o)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.09.10. 12:16:14

@Tapmancs: megjegyzem az index mondhatni korrekt:

index.hu/bulvar/2009/09/10/elelmiszerbolt_elott_rugdostak_halalra/

"A sértett fia az újságnak elmondta, hogy a tanúk elmondása alapján bizonyosnak tartja, hogy az elkövetők egyikének a vezetékneve Sztojka."

Az EREDETI 2009.09.10. 12:16:30

Tehát akkor ezek nem is a támadók, hanem a zsidó gyerek aki bemegy a kapun nem?

Mekkora egy rohadék, féreg ez a draskovics

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.09.10. 12:16:44

@csodagyerek: hát ezt írtam, ők mindannyian mordor seregei..és az elpusztításunkra törnek..

f.m.j. 2009.09.10. 12:17:09

@mind2:

rajta vagyok, közel járok... jobb vagyok, mint az NBH :)

Plutonic 2009.09.10. 12:18:20

@ylion: Mondjuk ezt az érdekfeszítő okfejtést kihagynám az életemből.....
Igaz, ha erre kerül sor, akkor nem csak ezért fognak bevinni. :)))

Seduxen (már NEM dr.) 2009.09.10. 12:19:00

"A sértett fia az újságnak elmondta, hogy a tanúk elmondása alapján bizonyosnak tartja, hogy az elkövetők egyikének a vezetékneve Sztojka."

mondjuk ezzel nem sikerült túlságosan szűkíteni a kört. ismerve a szaporulatot, CSAK Pesterzsébeten hány ilyen vezetéknevű lehet ? 5000?

Dezsoke a kem 2009.09.10. 12:19:08

@DexterMorgan78/Séfbácsi: @mind2: Egyetértel. :)

Költői kérdések voltak ezek... sajnos.

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.09.10. 12:19:20

@IdősAsszony: Jesszus, mama, rossz szemüveget teccett felvenni. Na ,de remélem, az unokája esetleges gyilkosait is ez a kiválóan működő igazságszolgáltatás fogja megtalálni..cirka 200 év alatt, miközben az utódok a szeretett kormány által létrehozott nagy jólétben élnek majd.

mind2 (törölt) 2009.09.10. 12:19:34

@Plutonic: nekem is hosszú a hajam, most nézem :DDD

Taktikai Atompingvin 2009.09.10. 12:20:47

@Seduxen: Erzsébeten össz-vissz kb. nincs ötezer cigány.

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.09.10. 12:21:14

@IdősAsszony:

"pedig belemarnak abba az óvó, etető kézbe mely táplálja magukat."

Teccik ismerni a mondást: "A kisujját nyújtja, de a karja kell"

Így vagyunk ezzel mi is, mindkét kezét levágni tőböl, utána már a zsebét is nehezebben tömködi.

Dezsoke a kem 2009.09.10. 12:21:48

"index.hu/bulvar/2009/09/10/elelmiszerbolt_elott_rugdostak_halalra/"

Ez hatalmas. Csak a bulvár rovatba fér bele egy ilyen gyilkosság? Minimum címlap kellene, mint a cigányokról szóló híreknek...

Seduxen (már NEM dr.) 2009.09.10. 12:22:03

@csodagyerek: MÉG, ifjú padavan, MÉG!

de mire a drazséi (i)gazságszolgáltatás oda jut, hogy foglalkozni tudjon az üggyel, addigra lesz :))

kispista2 2009.09.10. 12:22:27

Tehát ha megvernek az utcán és elzavar a rendőrség, verjem ki a balhét a vallásomra hivatkozva? Ha nem születik meg az újságcikk, leszarja a rendőrség az ügyet?

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.10. 12:24:14

@Félkupica_Fehér_Főnök: mwhahahaha :D:D:D:D:D
@Plutonic: én is kihagynám, de ezt nem kell tervezni, jön majd magától... de akkor már tényleg legyen valós oka is hogy bevisznek, úgy korrekt igen :D

Taktikai Atompingvin 2009.09.10. 12:25:57

@Seduxen: A Ferencvárosi önkormányzat volt olyan kedves és megajándékozott minket pár dzsumbujlakóval :)

mind2 (törölt) 2009.09.10. 12:25:57

@kispista2: Így van, én például amish vagyok, ebből következően igazán egzotikus személynek számítok.
Képzeld el a szalagcímet : Megvertek egy amisht a móri református templom előtt, elvették értékeit és elhajtották a lovaskocsiját :)))

Plutonic 2009.09.10. 12:26:43

@mind2: De Te sokkal szebb vagy nálam, azért ezt már csak figyelembe veszik! :)))

@ylion: Bátor ember a templomban is fingik! :))

mind2 (törölt) 2009.09.10. 12:33:24

@Plutonic: francokat, mivel a humorom gyilkos, úgy szoktam volt fogalmazni : bébi, én már a tarkónlövésre valót is megírtam :(

Seduxen (már NEM dr.) 2009.09.10. 12:36:51

@csodagyerek: így legalább megismerhetitek Ti is a kulturális sokrétűségben rejlő lehetőségek széles tárházát...

Hajnalkám, te ezt nem tudhatod! 2009.09.10. 12:37:44

@Dezsoke a kem:

Köszönöm, nekem is már az egerem végén volt a link.

Nos, akkor tisztelettel megkérném Bajnai Gordon miniszterelnök urat, hogy kérje fel Draskovics Tibor igazságügyi minisztert, hogy vizsgálja az Erzsébetvárosban megvert magyar férfi ügyének körülményeit, tájékozódjon a történtekről, és tegyen javaslatokat, mit lehet tenni a hasonló helyzetek elkerülése érdekében ...

Ja, és még felkérném tisztelettel Sólyom László államfő urat is, hogy kurvanagy tisztelettel jelenjen meg a halott temetésén, együttérzését kifejezve a gyászoló családnak.

Mert ez nem csak fordított esetben illik, ha egy cigányt bántanak. Ráadásul az a szerencsétlen ember csak segíteni akart...

Szégyen...

Plutonic 2009.09.10. 12:41:34

@mind2: Akkor egymás mellett fogunk állni.... :)))
Én már nem csak a humorommal tettem sok rossz fát a tűzre, hanem az egyenes beszéddel is. :DDDD

Plutonic 2009.09.10. 12:43:11

@csodagyerek: Maradt itt még bőven belőlük... :))))
A szembeni alapítvány neve is magáért beszél.
Dzsumbuj.... :))

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.09.10. 12:44:10

@IdősAsszony:
jó hogy belemarok abba az óvó kézbe mikor egy nagy méretes bránert próbál a számba beletuszkolni:)

Taktikai Atompingvin 2009.09.10. 12:45:14

@Seduxen: Most vettünk egy új ruhaszárítót...
9 év ittlétünk óta az első lopás. A cigány (!) szomszédaink viszont már az 5. bringát pótolhatják. Asszem az ő toleranciaszintjük is rohamosan zuhan :)

mind2 (törölt) 2009.09.10. 12:47:27

@DexterMorgan78/Séfbácsi: DDDDD
@Plutonic: Majd fogjuk egymás kezét bébiiiii :))

Taktikai Atompingvin 2009.09.10. 12:47:37

@mókusfüles bukósisak: 60000 lakosra? Nem annyira.
@Plutonic: Jut belőlük mindenhová :)

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.09.10. 12:50:26

@csodagyerek: Én még csak 3nál tartok...
Meg egy rablásnál, és egy rablási kísérletnél.
A szomszédnak meg egyszerűen a lakásába törtek be.

Viszont érdekes módon az én toleranciaszintem is csökken.

Érdekes módon az én szavazókörzetemben 2006ban az mszp nyert, most már csak 3.ok. Sok lett itt a náczi hirtelen.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.10. 12:50:55

@DexterMorgan78/Séfbácsi: ÁLLAT :D:D:D:D
@Seduxen: szerintem nem feltétlenül vágyott erre azért :)
@csodagyerek: mint a Fortressben: Fájdalmat! Fájdalmat mindenkinek! :D

Droli · https://soundcloud.com/drolimusic 2009.09.10. 12:51:33

Nekem egy sokkal jobb felvételem van arról a két (!) személyről, aki ezt elkövette:

www.origo.hu/i/0808/20080827orbanvikt.jpg

Remélem ez elég indok lesz arra, hogy terrorra hivatkozva elhalaszthassák a jövő évi választást...

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.10. 12:53:50

@Droli: áh, Vityára szüksége van a maszopnak. Nélküle nem lenne ideológiájuk. Vagy oké, maradna a szemétnáczikok fujj, de az 2%-ra elég csak, azért is marakodni kéne a szadesszel :)

f.m.j. 2009.09.10. 12:56:28

@Droli:

arra azért kiváncsi lennék, hogy megindulunk-e, ha bejelentik a tavaszi választás elmaradását, és kihirdetik a szükségállapotot a terrorizmura hivatkozva? Elképzelem Draskovics fogait, ahogy csattogja a bejelentést vigyorogva, cinikusan...

Plutonic 2009.09.10. 12:56:49

@mind2: :)))) Valami ilyesmi.
www.discogs.com/image/R-407863-1201353228.jpeg

@csodagyerek: De ide szinte csak azok jutottak!!! :)

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.10. 12:58:32

@mókusfüles bukósisak: és közben kiesik a műfogsora... amúgy meg szerintem taktikailag nem lenne helyes húzás. ha vállalják a perifériát 4 évre, akkor rá tudják húzni a sok szart a fideszre, már ha elég ügyesek.

Taktikai Atompingvin 2009.09.10. 13:02:06

@ylion: Nem ők elásták magukat. Majd a Jobbik fog keménykedni a Fidesszel

llll5 (törölt) 2009.09.10. 13:05:48

@mókusfüles bukósisak: nem fog elmaradni a jövő évi választás.De ha bejelentenék,hogy mégis elmarad, akkor sem indulna meg csak max. 2-3ooo ember, sajnos.Viktor meg ismét adna egy 72 órás ultimátumot, mint 2oo6-ban:))

btk282 2009.09.10. 13:06:25

Azért a pesterzsébeti eset kapcsán megjegyezném, a sértett fiának nyilatkozatát, hogy "állitólag" az egyik elkövetőt Sztojkának hívják. Évtizedek óta köztudott a Sztojka -család tevékenyésge a kerületben és annak vonzás körzetében.Hasonló esetet, eseteket a család jeles tagjai már több mint 20 éve követnek el. Elgondolkodtató!? Arról nem is beszélve, hogy elmenekülni nekik annyi, mint haza menni. Ott fogják őket utoljára keresni!

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.10. 13:07:29

@csodagyerek: én arra gondoltam hogy 2014-re tudják ráhúzni, most nyilván a Jobbik az egyetlen, aki keménykedhet.
@llll5: szerintem meg pont hogy az lenne sokaknak a végső pont.

mind2 (törölt) 2009.09.10. 13:08:48

@Plutonic: nem jön be
@hajnal...: "Mert ez nem csak fordított esetben illik, ha egy cigányt bántanak. Ráadásul az a szerencsétlen ember csak segíteni akart... "
Igy van. Sikeresen atomizálták a társadalmat = ha melletted rúgják szét valakinek a fejét brutális kegyetlenséggel, inkább félrenézel, otthagyod... és tudod miért ?
MERT félsz. Nem csak attól, hogy az egyiket Sztojkának hívják és neked is annyi, hanem azért mert a pozitív diszkrimináció miatt attól félsz, Téged hurcolnak meg ilyen-olyan indokokkal.
Cél a részvéttelen, félelemben élő, magányos és beteg állampolgár, elvégre az árokpartra rúgott kutyával azt teszel amit akarsz. Egy idő után már a vízért és a kenyérhéjért is hálás lesz. Lásd 2002- 2006. ( És lásd Fletó kóbor kutyás hasonlatát a jobboldaliakra - Freudi elszólás volt, bizony :( )
Utána meg azért, ha mellette elmenvén nem rúgnak folyton bele = 2006-ot követő időszak.
Így kell egy országot leszoktatni a méltóságról, a büszkeségről, a ( nemzeti ) öntudatról, az ünnepeiről, a vagyonáról, a jogairól.
A félelem bére kifizetésre került. Igaz, hitelből :(

Plutonic 2009.09.10. 13:09:58

@csodagyerek: Na és? Náczi vagy, nem? XDDD

Plutonic 2009.09.10. 13:12:32

@mind2: Pedig jó kép a Ramones tánctestület Adios amigos! lemezének a belső borítója. :))))
Erősen hajaz a fenti beszélgetésre. XDDDD

llll5 (törölt) 2009.09.10. 13:13:08

@ylion: adja az Isten, hogy igazad legyen!

szabogyula 2009.09.10. 13:20:07

Kiváncsi vagyok hogy mikor , és hány forint nyomravezetői dij lesz kitűzve a pesterzsébeti eset kapcsán . Hiszen az is egy sorozat / része /.
Persze, tudom ! A kérdésem csak költői volt.

Taktikai Atompingvin 2009.09.10. 13:22:44

@Plutonic: Nem akarok 200 évet kapni rasszizmusért.... Bár az aktuális lakásgondomat megoldaná XD
@ylion: Á, előjönne, hogy ti beszéltek? Ti qrtátok el !

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.10. 13:25:27

@csodagyerek: attól még megpróbálják majd, hidd el. pláne úgy, hogy bár a demográfiai folyamatok ellenük dolgoznak, de nem elég gyorsan.

albino combino 2009.09.10. 13:26:27

hát egy pár kommentet elolvastam és azt kell mondanom hogy mélységesen megdöbbent ez a fajta náczizmus és antiszemitizmus. az hogy a 21. században Magyarországon előfordulhat hogy egy dolgos büszke zsidó fiatalembert a vallása miatt félholtra vernek bőrfejű szarmagyarok és itt néhány náczi még örül is neki az szörnyű. egyébként én keveslem a tisztelt miniszterelnök úr intézkedéseit. sólyom puhapöcs laci meg miért nem határolódik el a magyaroktól???. itt egyesek már mindent megtehetnek. mé' nem jönnek már a kéksapkások?

Taktikai Atompingvin 2009.09.10. 13:26:31

@ylion: De a törzsbázisuk kevés választást nyerni és siker híján azok is dobbantanak valahová...

mind2 (törölt) 2009.09.10. 13:29:33

@ylion: marha jó, épp a napokban néztem meg újra :)

albino combino 2009.09.10. 13:46:15

amúgy meg ha komolyan akarnék írni akkor ordítanom kellene. szégyen ami ebben az országban zajlik. ez a kettős mérce felháborító. csak az a baj hogy az átlagember nem tud semmit tenni a következő választásokig. ha kimész egy tüntetésre akkor ha szerencséd van akkor a sünök nem vernek szarrá (mellesleg ők fognak minket védeni a következő választás után is), max rabosítanak. bezzeg ha van egy kis családi viszály (80fő) a C-kategóriásoknál akkor meg sunnyognak. ha vmelyik deviáns kisebbségnek a haja szála meggörbül már megy az ajvékolás meg rohannak az unijóhoz a jog/fajvédők. ha egy dolgozó magyar brutálisan megvernek( jobb esetben csak megverik és kirabolják ) akkor meg csak lapít mindenki mint szar a fűben.

llll5 (törölt) 2009.09.10. 13:54:05

@albino combino: bizony, ezek a sünök, sajnos maradnak.Kb. féléve Hende Csaba még a következőt nyilatkozta:"A rendőrség minden törvénytelenség gyökere.Ezért, a választások után teljesen fel kell oszlatni, aztán majd meglátjuk, aki érdemes rá, azt visszavesszük a testületbe" Azóta néma csönd....

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.09.10. 13:57:01

@mind2:
egyébként kösz jól vagyok:)
el tudod képzelni hogy milyen fura lesz remélhetőleg jövő évtől kordonok nélkül kimenni március 15.-re például?.)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.09.10. 14:01:39

@DexterMorgan78/Séfbácsi: jövőre még nem! akkor még az eftásak lesznek ! (reméljük csak májusig kb...)

f.m.j. 2009.09.10. 14:13:19

@mesmithy:

mit lehet erre mondani? :(:(

vajon mit jelenthet az, hogy megrendelésre lopnak?
Kiknek? Miért? Hova megy ez a sok termény?

picur3ka 2009.09.10. 14:13:28

@mesmithy:

körbeárkolják a területüket, de ez sem ér sokat, mert jön 6-8 ember és betömi az árkokat.

Igazi vararkot kell epiteni, kerem szepen, felvonohid, etc.

Viktus 2009.09.10. 14:13:37

Gondolom v.mi másik utcában készült a felvétel, és mivel hárman voltak őket "körözik" kb. a bizonyító ereje nulla ... rendőrség ilyet a bíróság elé visz max. körberöhögik.

Mondjuk eleve érdekesek ezek a kamerák, mikor szükség lenne a felvételekre kiderül, hogy nem működik, nem látszik, nincs meg stb. , akkor mire költik az adónkat mégis ...

reKorrekt 2009.09.10. 14:15:16

@Seduxen: asszem az Alkotmányban az van hogy a Köztársasági Elnöknek április vagy május hónapra kell kihirdetnie a népszavazást. Küldök is neki lobbi-csokit az április 1-ért..

mesmithy 2009.09.10. 14:21:21

@picur3ka:
A vararokba javasolt nehany tucat krokodil es vizilo lehetoleg kolyket vedo anya allat alkalmazasa.

mesmithy 2009.09.10. 14:22:50

@mókusfüles bukósisak:
Most gondolj bele mennyibe kerulhetett a vajda kolykenek a lakzija es mennyi kaja kellett hozza :-)

picur3ka 2009.09.10. 14:27:33

@mesmithy:

Ugy-ugy. Puskas or a toronyba, hol itt a problema?

Plutonic 2009.09.10. 14:27:39

@albino combino: Eszerint a "mi kutyánk kölyke" vagy? XDDDDDDDDDD

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2009.09.10. 14:40:38

"éjjel fél 12 körül támadták meg,"

csak nekem tűnik úgy, hogy ezek nem éjszakai képek?

...persze lehet, hogy csak attól nem tűnik annak, mert fekete-fehér képek. Hol vannak róla az időpont adatai?

Bocs ha valaki felvetette már a kérdéseket, még nem olvastam a hozzászólásokat, csak ez kibukott belőlem.

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2009.09.10. 14:42:19

@Seduxen:

persze, de ez nem rasszista indíttatású dolog, hanem "halált okozó testi sértés". a rasszizmust viszont szélesvásznon kell elítélni. mindenkinek.

törökszultán 2009.09.10. 14:46:43

A baloldali ifjonc romai. Nem úgy néz ki?

törökszultán 2009.09.10. 14:58:33

A felvételek dél körül készültek, a holdnak nincs ilyen árnyéka, lehet, hogy az áldozat csak 12 óráról beszélt és a pofon hatására sötétült el a világ?

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.09.10. 15:07:09

Most azért szurkolok, hogy Szécsényben ne legyen semmi malőr, Fico érjen haza épségben.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2009.09.10. 15:13:36

@törökszultán:

az utcai térvilágítások sajátossága, hogy, minimum két árnyékot vernek az emberről. Előlről és hátulról is árnyék, abban az esetben amikor már nincs árnyéka csak egy irányból az embernek, olyankor már szinte a lámpa alatt jár az ember, nem igen van hosszú árnyéka

llll5 (törölt) 2009.09.10. 15:18:01

@DexterMorgan78/Séfbácsi: optimista vagy.Jövőre is lesznek kordonok, fogadunk?

Kartal (rezervált) 2009.09.10. 15:19:21

Drazsé megbukott! nem tudott válaszolni erre: "tegyen javaslatokat, mit lehet tenni a hasonló helyzetek elkerülése érdekében"
én tudom! minden cigány, zsidó és buzi mellé egy-két rendőrt kell vezényelni amikor közterületen tartózkodik. ennek mindenféle előnyei vannak:
- munkanélküliség csökken,
- garantáltan nem érik támadások az efféle kisebbségeket,
- megszűnik a cigányok bűnözése, mivel mindig lesz mellettük rendőr...
persze felvet egy-két kérdést is a dolog:
- mi a francból finanszírozzák ezt a rengeteg rendőrt? bár lehet, hogy nem is kellene felvenni olyan sokat, csak át kell vezényelni a tökvakaró irodai állományt,
- ki kell találni, hogy mi legyen, amikor cigány támad meg zsidót vagy buzit (mivel egyiket sem lehet bántani),
- cigányhordák mellé elég vajon két rendőr, vagy minden egyed mellé kell egy-egy?...
jelentem megvan az intézkedési terv, jelentkezem is rendészeti miniszternek, elvállalom a munkát a jelenlegi csúszópénzek feléért is... xD

ja, és hogy kicsit reklámozzam magam:
kkbk.blog.hu/2009/09/09/etnobusiness_a_gyakorlatban

@albino combino:
de jó is lenne... halomra lőnék az őket megtámadó, kirabló cigányokat, és az egész kéksapkás rendfenntartást feloszlatnák rasszizmus miatt xD

@Plutonic: én nem is! csak fasiszta! azt meg nem büntetik... XDDDD
jóóóó kis Ramones! elő is szedem a lemezeiket :)
én eddig befogtam a pofám. de úgy érzem eljött az az idő, amikor ez így tovább nem mehet...

@mind2: és lásd kókát a mocsár lecsapolása és a brekegő békák esete kapcsán...
"az anyád Úristenit, csak tudnám, melyikünk vagy :)))))" számból vetted ki a szót :)

@btk282: indiában? xD

@IdősAsszony: a következő posztomat neked/magának szentelem. remélem örülni fog(sz) neki...

@ylion: "@IdősAsszony: Szibéria gazdag vidék." úgy is van. költözzön csak oda! :D

törökszultán 2009.09.10. 15:24:40

@Conv: Stimmel. Itt meg a fáknak látjuk az egy árnyékát. Jó nagy lámpa kellett a felvételhez, hogy a fák fölül, egy irányból világitson. Biztos a mafilm is ott volt. Ez bizony olyan nappal, mint annak a rendje!

Plutonic 2009.09.10. 15:24:45

@Kartal (a morc): Én már letöltöttem őket, a la Sedux! :))))))))))
Itt figyel minden darab. ;))))
Azt mondják, hogy a minden fasznak van egy vége...
Lassan ennek is itt van. :))

zsoltix 2009.09.10. 15:27:21

Tegyük fel, hogy igazat mond a megvert legèny, ès ìgy törtènt. De mi volna, ha egy katolikushoz, reformàtushoz,akàrkihez lèpnènek oda, ès vallàsi hovatartozàsra valò èrdeklödèst követöen piff-paff megvernèk? Foglalkozna-è vele az àllami vezetès?

Kartal (rezervált) 2009.09.10. 15:27:54

@törökszultán: hát nem tom. nézd meg jobban: a lábuk alatt valami bukszus árnyéka van, amire egy fényforrásnak kell vetődnie felülről, aztán a hátuk mögött hosszan elnyúló árnyék, ami egy szemből jövő fényforrást feltételez. nappal nincsenek ilyen árnyékviszonyok. valószínű, hogy tényleg esti kép, de hogy honnan szedték és ki hazudott... azt már soha nem tudjuk meg.

Kartal (rezervált) 2009.09.10. 15:30:18

@Plutonic: Ramones? valamelyik dvd-n nekem is megvan az összes. én még a beatrice "üss a kölyökre" számából ismertem meg a Ramonest, anno a nyolcvanas évek végén. rég vót. öregek vagyunk xD

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.10. 15:49:03

@reKorrekt: aztán tréfából megyünk szavazni? az nem jó, mert még sokan tréfából képesek a maszopra tenni az x-et...

@csodagyerek: úgy legyen, mihamarabb :)

@Kartal (a morc): mindegyik mellé kell egy, ez triviális. 800 homoszexuálisra + 200 turbómagyarra jutott 3200 rendőr, úgyhogy van rá keret, csak akarni kell.

a régi klasszikust idéztem amúgy csupán. újság 5. oldal: Hofi politikai kabaréja (reklám), 6. oldal: Szibéria gazdag vidék (ismertető).

@zsoltix: nem, de kókadtjani tiszteletből felvenné a vallást.

Kartal, Plutonic: én még ifjonc vagyok, nekem Slayer ugrik be akárhányszor meglátom Drazsét a kapafogaival :D meg persze Cannibal Corpse :D

tudi 2009.09.10. 15:56:10

Én tudom ki tette ezt az aljas cselekedetet. a Zorbán volt meg a Vona a fekete terepjáróban, amiből kilógott egy árpádsávos zászló, és azért nem látni az esetet a kamerában, mert a kamera is antiszemita volt és elfordult, mikor az eset történt.

törökszultán 2009.09.10. 15:56:23

@Kartal (a morc): Lehet, hogy igazad van. Hm. Bocsánat.

Plutonic 2009.09.10. 15:59:49

@Kartal (a morc): Azaz! :)) A Beat On The Brat! :)))))
Öreg ember nem vénember! XDDDDD

llll5 (törölt) 2009.09.10. 16:04:34

@zsoltix: ez ugye költői kérdés volt?
@ylion: "2oo turbómagyarra jutott 32oo rendőr"-mégis elvertek néhány rendőrspiclit.Valahogy nem sajnálom őket......

Hajnalkám, te ezt nem tudhatod! 2009.09.10. 16:34:23

@mind2: amúgy egy nagyszájú lány vagyok, még a villamosról is lekergetem a csövest, ha a kéregetéssel zaklat valakit (volt rá péda, a megmentett néni szemében igazi kis hős lettem:) )
Viszont... ezeket a híreket olvasva, és látva, hogy a büdös életben nem tesznek ez ellen, legközelebb meggondolom kétszer is, hogy kiálljak-e magamért, vagy a körülöttem lévőkért..pláne vadidegenért.
És tényleg hánynom kell a felsőbb körök temetéseken való feszengésétől, mert a tisztelet adás nem fajfüggő...
És akkor ezt látja mindenki a tévében, olvassák az újságban, nosza, forgaasunk egy filmet is! Megöltek egy CIGÁNYT! Úristen! Rasszizmus!!!
Ja, hogy megöltek egy magyart? Minek szótá a nagyok dógába, he?

Az elméleted kiváló! Alázd meg, rúgd félre...tényleg igaz.

ilyenkor kedvem lenne felvagdosni az ereimet...akár a levélbontóval is

Vizslát holnap!

mesmithy 2009.09.10. 16:45:27

@picur3ka:
Esetleg kirendelheto az osszes kommandos a foldeket vedeni!!! Akkor legalabb valmi hasznuk is lenne.

zsoltix 2009.09.10. 16:48:40

@llll5: Persze hogy az volt, a vàlasz nyilvànvalò.

Kartal (rezervált) 2009.09.10. 18:12:01

@mesmithy: ...és valahol felsír egy gyerek... mert iskolába kell(ene) mennie...

szabogyula 2009.09.10. 18:39:21

@mesmithy:
Na ezek jönnek majd a blogtalira . Nem baj , kényelmesen fogunk majd utazni .

magic11 · http://www.autostat.hu/markatoertenetek/7-markatoertenetek/358-chrysler 2009.09.10. 19:24:07

"fél 12 körül támadták meg, többször megkérdezték, hogy zsidó-e, majd ütötték, rúgták."mint a cigányok. komolyan mondom... a rendőrséget pedig egyszerűen nem értem. miért nem lehet komolyan venni a dolgukat? hogy lehet hogy ennyire felelőtlen és erkölcsileg nulla emberek ilyen munkát végezhetnek?

belzebubó 2009.09.10. 20:48:39

@mesmithy: Draskovics még megállithatja.

János2 2009.09.10. 21:02:32

Draskovics,kezd el velem az ellenallas felszamolasat!!! 06 70 206 2499.Inkabb meghalok,mint a te zsidocsicska,hazug soraidba alljak!!!

mesmithy 2009.09.10. 21:14:35

@belzebubó:
Ne rohogtess, drazse meg onmagat is keptelen leallitani.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.09.10. 22:12:46

@mesmithy:

Kicsit rosszindulatú voltam, szerencsére minden rendben ment, kíváncsi vagyok a 11 pontra.

Bizakodásra ad okot az is, hogy Fico bármikor beváltható meghívót adott Bajnainak Szlovákiába, előreláthatólag Cirill és Metód szobrának segít majd helyet találni Észak-Komáromban a magyar miniszterelnök. Ez annyira remek, hogy csak na.

mesmithy 2009.09.11. 00:30:48

@laspalmas:
Tenyleg biztato, hogy Bajnai kinyalta a segget, cserebe pedig meg kaphat is Ficotol a szeme ala.

süti beállítások módosítása