Skip to content


       Szűrés lista

A sajókazai-ügy újabb fordulata

Bocsánat az erős reggeli kezdésért ...

A sajókazai "lógós gyerekek" ügye természetes tovább gördült. Előre szólok, ez van, ez egy ilyen ország ... kár pattogni meg idegeskedni.

Kezdésnek a hétfő reggeli Mokkából egy kis helyszíni riport, majd a sajókazai általános iskola igazgatója és legvégül a TASZ-os fickó:



A lényeg röviden:
A kegyelmi kérvény útja: Tasz -> helyi bíróság -> Igazságügyi Minisztérium -> Köztársasági Elnök. Ez kb. 8-10 hónap.
Mire a helyi bíróságtól a minisztériumig eljut a kérvény, az is 2 hónap.

Izsó Pál, az iskola igazgatója:
A három gyerek 394 napot hiányzott.
A gyerekek szülei is ott tanultak, ők se sűrűn jártak iskolába.
A családból 12 éve nem járnak rendszeresen iskolába a gyerekek.
10 óra hiányzás után az osztályfőnök felkeresi a családot és figyelmezteti a következményekre. Majd írásban is figyelmeztetik őket. Innentől értesítik a jegyzőt és a gyermekvédelmi szolgálatot. Az iskolaigazgató legalább hússzor beszélt a családdal, hogy járjanak már a gyerekek az iskolába ...
Tankötelezettség van, iskolába járni kell.

Az ügy pénteken pattant ki. Volt egy hétvége. Aztán a tegnapi nap, a hétfő.
És Magyarországon csoda történt! Egy két hónapos bürokratikus állami folyamat 1 munkanapra rövidült!


"Az Igazságügyi és Rendészeti Minisztériumba hétfőn megérkezett a sajókazai ügy iratainak egy része. Ezek alapján az igazságügyi és rendészeti miniszter emberiességi szempontokat figyelembe véve, a csecsemőkorú gyermek ellátása érdekében, az édesanya büntetésének végrehajtását a kegyelmi kérelem elbírálásáig elhalasztotta."

Ez gyorsan ment ...

Amúgy vajon zajlik belső vizsgálat a gyerekvédelmi szolgálatnál? Mert a 394 nap kicsit több számomra, 10 óránál. Mintha a gyerekekkel nem törődne senki, meg azzal, hogy most akkor fognak járni iskolába?
 
Amúgy a "példátlan esetet" kiabálóknak egy hasonló eset 2005-ből, akkor az anya 1 évet kapott, 2 évre felfüggesztve, mert a 15 gyermeke évente csak 1 hónapot járt az iskolába. Sőt, kiderült, hogy csak Borsodban évente van 50 ilyen eset, ahol a szülőket elítélik, mert nem jár a gyerek iskolába ...

És akkor így a végére a jó reggelt kávé helyett:

Egy magánszemély feljelentést tett a Magyar Katonai Ügyészségen!


"Feljelentem a sajókazai ügyben eljáró ügyészt és bírót több rendbeli, bűnszervezet tagjaként elkövetett, kiskorú személy veszélyeztetésének bűntettében.

A veszélyeztetett kiskorúak: a letöltendő szabadságvesztésre ítélt szülők hat, illetve más híradás szerint hét gyermeke.

Kérem a nyomozás során a területileg illetékes jegyző és gyámügyi hivatalnok vétkességének - felbujtás, illetve mulasztás - feltárását is".

És innentől jön a szokásos ... a vizsgálat elindul, a bírót, az ügyészt, a jegyzőt, a gyámügyi hivatalt majd jól meghurcolják. Többen közülük majd kérik a nyugdíjazásukat, vagy kilépnek és távoznak ...

Gratulálok mindenkinek!

A bíró és az ügyész veszélyeztette az iskolába nem járó gyerekeket ... bűnszervezetben! Jó hogynem egyenesen mindjárt maffia ...

Nekem az egészből az jött le, ha Kovács József kőműves és felesége nem járatta volna a gyerekeit az iskolába, már mind a ketten a börtönbe lennénk. És az esetről senki nem is hallott volna az országban ...

No, de minden magyar állampolgárnak egyenlő jogai vannak, csak egyesek olyan szerencsések, hogy személyesen Draskovics tekintélyes Miniszter Úr foglalkozik az üggyel, két börtönbezárás és Magyar Nyilai DVD-másolás között ... 

Címkék: társadalom abszurd

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr801382583

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Gyermekvédelem 2009.09.15. 21:07:34

A blog írásaiban már többször utaltam rá, hogy ha egy gyerek a gyermek-, illetve a fiatalkorában folyamatosan negatív hatásoknak van kitéve, akkor ennek egyenes következménye lesz egy antiszociális, a társadalomba beilleszkedni képtelen, a társadalmi n...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

(F)ordító · http://aztirjaa.blogspot.hu/ 2009.09.15. 09:07:59

törvény előtti egyenlőség, jogegyenlőség, egyenlő bánásmód, stb-stb. - meg a többi szoci mantra ugye... most valahogy nem érdekes. kell az a 200.000 roma szavazat.

Dinnyepásztor 2009.09.15. 09:19:33

Annyira biztos voltam benne!

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.09.15. 09:19:47

Még múlt héten láttam én is a "Tényekben" -minden csak nem az- az "elfogulatlan" hírt az ügyről, (persze csak miután itt tájékozódtam :P)... Abból kiindulva vajon megnézzem ezt a videót? :D Na akkor már tényleg nem kell kávé...
Drazsénak meg úgy látszik nincs is fontosabb dolga. De azért arra tettem volna néhány ezrest, hogy az IRM-ben hirtelen felgyorsulnak majd a dolgok...

Tapmancs 2009.09.15. 09:20:51

A jó büdös kurva anyjukat! Minden vágyam az hogy Drazsét lássam megrohadni talpig vasban, egy ablaktalan cellában, 150 kilós kancigányok között! (Persze nem személyesen akarom látni.:) )

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.09.15. 09:21:09

most azon kívül, hogy a cikkeid hangvételével nem értek egyet, hagyjuk. Attól rendkívüli, hogy még sosem küldtek két szülőt egyszerre börtönbe. A tied is csak felfüggesztett.
Hogy mi lenne a kőművesek esetében, arról fogalmunk sincs.

kill004 2009.09.15. 09:27:26

Az ilyen véglényekkel mit lehet kezdeni? Semmit. Teljesen mindegy, hogy börtön, vagy sem. Magyarországnak lőttek.

VR6 2009.09.15. 09:28:06

Kinn is, benn is mi etetnénk a "házaspárt", nincs különbség. Amúgy meg a soha állást nem foglaló Sólyom Lászlónak most majd úgy néz ki, mégis kell.

Tapmancs 2009.09.15. 09:33:14

Egyébként egy kérdést nagyon hiányolok a riportból:

- Nem gondolja hogy azért nem jártak a gyerekek iskolába mert ott RASSZISTA támadásoknak voltak kitéve?

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.09.15. 09:33:50

Roma felzárkóztatási program, czigány Obamát vizionáló Bajnai, gyors felmentés...

Kezdődik a kampány gyerekek. Ezek annyira patkányok, hogy a cigányokon keresztül akarnak fennmaradni...

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.09.15. 09:34:50

@Seduxen: ...ez durva bazz... Kíváncsi lennék egy év múlva mit szólna Drazsé, ha fiának/lányának lagzijáról hurcolnák el a jó népet. Én élvezném :D

movhu 2009.09.15. 09:35:09

"Feljelentem a sajókazai ügyben eljáró ügyészt és bírót több rendbeli, bűnszervezet tagjaként elkövetett, kiskorú személy veszélyeztetésének bűntettében"

ÉN is feljelenteném, mert azzal, hogy nem vette a gyerekeket állami gondozásba további veszélyeknek teszi ki őket. Másként látom a dolgokat, mint egyes honfitársaim.

Marcellusca 2009.09.15. 09:36:08

Mondom, hogy kell az a vérnyomáscsökkentő! :)

Komolyan mondom, hogy tényleg oda jutunk, hogy azt b@sztatják, aki a jogszabályoknak megfelelően/eleget téve végzi a munkáját.

Basszus, nem is találkoztak újságíróval, jogásszal, de mindenhol azt írják, hogy atrocitások érik szegény gyerekeket. Ja, a 7-8 évesek piszkálják a 10 és a 13 éves, másodikos osztálytársukat, mi? Olyan életszerű.
12 éve probléma van a családdal, most burolt a bili. Ennyi.
Kárász is elmehet a nénikéjébe! Hányszor beszélt a szülőkkel? Sokszor, bazze, de nem strigulázta. Falun ismerik egymást az emberek és óhatatlan, hogy összefussanak. Gondolom az ig. úr mindig megragadta az alkalmat, hogy közölje a szülőkkel, hogy bajok lesznek.
Írásban értesítik a szülőket. Minek, vazze? Hát olvasni sem tudnak, nemhogy értelmezni egy hivatalos levelet.
A TASZ-os se nagyon volt képben, de muszáj volt megszólalniuk.

Mint már írtam, lehet, hogy azzal a csecsemővel meg csak jót tesznek, ha normális tápszert kap, nem pedig alkoholos, nikotinos anyatejet. Ma már nagyon jó minőségű tápszereket gyártanak.

A non plusz ultra az egészben, hogy - nézve a képeket a "lakásról" - kapásból elvitetném a többi gyereket is. Mert amilyen körülmények között élnek, azok is simán kielégítik a kiskorú veszélyeztetését.

Tapmancs 2009.09.15. 09:37:00

@Seduxen: "a környéken megrongáltak egy haárkövet, ezért adatgyűjtést végeztek". Aztakurva, azért elbeszélgetnék 1-2 "rendőrrel" hogy mégi mit éreztek akkor amikor a lakziban részt vevőket rabosították.

redriot77 2009.09.15. 09:37:31

"Egy magánszemély feljelentést tett a Magyar Katonai Ügyészségen!"

Megnézném hogy milyen feje van annak a személynek, aki a feljelentést tette. Ha felismerném az utcán arcon köpném. Nem tettem még ilyet, de egy ilyen patkány megérdemelné.

Valahol felsír egy gyerek...
(akit körbeáll hat cigány és a mobilját/mp3 lejátszóját követelik)

Geza 2009.09.15. 09:39:04

Tekintsünk hát reménységgel a nagybecsű Samuel Colt úr emlékére, aki arról lett nevezetes, hogy hogy nagyszerű találmánya által tényleg minden ember egyenlővé vált - még ha nem is pont abban az értelemben, ahogy azt Jézus urunk gondolta.

Lehetne rugózni amúgy azon, hogy mi hogyan lenne törvényes, meg hogy mire teremt precedenst ez a bírósági bohózat, csak épp ugye jelenleg kis hazánkban a 'törvényes' és az 'igazságos' szavak messze nem fedik egymást (mondjuk az is igaz, hogy Mátyás király már rég meghalt, úgyhogy ezen nem kell csodálkozni), kvázi földesúri önkényuralom meg eseti ítélkezés van, csak a nép lázongásának a csökkentésére a döntéseket felolvasó testület (ún. 'bíróság') úgy tesz, mintha ők döntenének, méghozzá mérlegelés után, valamint a döntést még lefordítják egy olyan kifacsart nyelvre, ahol minden többértelmű és csak zavarosan értelmezhető, adnak neki egy paragrafusszámot, és befűzik az ún. 'törvények' közé.

Pénz beszél, kutya ugat, karaván halad - mint mindig, színjáték ide vagy oda.

Lámpavas, MG42, csendőr, kaloda, bitó, tüzes fülhallgatóból 48 óra folyamatos balázspuli, stb., ezeket lassan már állandósult mondatfordulatként hozzá lehetne tenni a hozzászólások végére.

Marcellusca 2009.09.15. 09:39:16

@Seduxen: Elmennek azok is a jó ... anyjukba!

Mi van nem tetszett a tegnapi nick-ed? :DDDD

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.09.15. 09:40:14

Nos kedves bloglakók. Itt mindenki tök okosnak hiszi magát, meg médiumnak. Az hogy ez így fog történni, borítékolható volt. Ez ma Magyarország. Mit kell itt anyázni? Nyugalom...

Seduxen (már NEM dr.) 2009.09.15. 09:40:39

Azt mondjuk nem értem, hogy:
1: miért éppen a Katonai Ügyészségen tett feljelentést? numindegy
2: Btk vonatkozó paragrafusa:
"A kiskorú nevelésére, felügyeletére vagy gondozására köteles személy..."

mármint "ezen személy(ek)" tudják elkövetni a kiskorú veszélyeztetése bcs-t. hogy jön ide az ügyész, a bíró, a jegyző?

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.09.15. 09:40:43

A nő csinálta jól, szült magának egy "ingyen szabadulsz a börtönből" szerencsekártyát, az apa viszont egy szánalmas kis lúzer.

A feljelentés viszont k.rva nagy poén! xD

Marcellusca 2009.09.15. 09:41:09

@movhu: Ebben is van valami. Erre céloztam én is.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.09.15. 09:41:36

@turner: @Marcellusca (már a moxonidin is kevés): @Tapmancs: tudtam, hogy teccceni fog. én kb 3 percig visítva röhögtem... szánalmas, ami itt folyik

beleszolok 2009.09.15. 09:45:40

@VR6: Az igaz, de amíg benn vannak, legalább nem osztódnak.

Marcellusca 2009.09.15. 09:47:31

@turner: Úgy, úgy.
Nem tudom, hogy emlékszik-e rá még valaki, de bennem megmaradt az eset.
Pár éve volt hír, hogy egy tanyán éldegélő MAGYAR családtól elvették a két gyerekét, mert méltatlan körülmények között éltek. Nevelőintézetbe kerültek.
Pár hétre rá derült ki, amikor a gyerekek, az intézetis nevelők "felügyelete" alatt a két gyerek belefulladt a Dunába.
Érdemes volt elvenni a szülőktől.

Már akkor az jutott eszembe, hogy végig kellene nézni a putrisorokon, mert ott is lehetne begyűjtést eszközölni.
De, mint tudjuk, ez nem kivitelezhető, mert ilyet csak szemétnáczifasisztarasszisták csinálnak.

Hurkabácsi 2009.09.15. 09:49:08

Engem otthon agyonvertek volna, ha egy napot is lógok az iskolából!

Kartal (rezervált) 2009.09.15. 09:49:47

adalék: kuruc.info/r/35/46740/

@Tapmancs: nem gondolja, mert az iskola 90%-ban cigány...

@turner: még sor kerülhet rá.

molaris 2009.09.15. 09:50:18

.M......., ezek a jó.......... Édesanyjuk.
Mind, különösen a jogvédők.

Hajnalkám, te ezt nem tudhatod! 2009.09.15. 09:51:19

WTF??????

Szóval... kire is kell szavazni??? Vagy hová kell menni tüntetni??? Vagy akkor most tényleg kezdjek el vérnyomáscsökkentőt szedni, és jógázzak ötpercenként??? Hűbazz... soha többé nem olvaslak el titeket d.u. 4 előtt!

Denimm 2009.09.15. 09:53:03

@Seduxen: Aztabüdösk*rva...ez nem semmi cikk volt.
Azért ehhez kell a vastagbőr az arcra. Ritka súlyos, az állampolgárokra extrém mértékben veszélyes bűncselekményt követtek el.Nem is értem miért nem végeztek ki helyben mindenkit.Vicc a magyar igazságszolgáltatás. Igazságszolgáltatás sajnos nem működik.Átitatta a politika.

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.09.15. 09:55:09

@Tapmancs: Ne legyél túl szigorú magadhoz (hozzánk se)!

Mert minek is kéne Drazsénak ablaktalan cella? Kedvenc politikusunknak integetni, miközben két kézzel fogdossa az ablakára felszerelt rideg rácsait és szomorú bociszemekkel nézeget kifelé az utcára... megfizethetetlen! :o)

Marcellusca 2009.09.15. 09:56:17

@Jurganov: @Kartal (a dühös):
Ezekkel csak az a "baj", hogy csak a kurucon olvashatók.
Miért nem kerülnek ki az országosan ismert/terjesztett médiumokba?

rolika 2009.09.15. 09:57:17

Az ügy nem oldható meg jelentős érdeksérelem nélkül, de ezt senki nem meri felvállalni. Ugyan nálunk nincs precedensjog, de ha elkezdenének hasonló ítéleteket gyártani, akkor nagyon sokan, nagyon hamar börtönbe/javítóintézetbe kerülnének. Persze az sem jó, ha minden úgy marad, ahogy most van, iskolát kerülve, nem törődve a gyerekekkel, várni a segélyt, szülni a gyereket...

Jó lenne, ha azok, akiknek elvileg ez lenne a dolguk, elgondolkodnának a teendőkön, és nem kivárni, míg az idő megoldja. Mert annak kurva rossz vége lesz.

@Seduxen: Biztos fenyegető ruházatban fenyegető alakzatban fenyegetően vonultak ide-oda...

Fényhajú 2009.09.15. 09:59:25

A gyerekek azért nem mentek be az iskolába ,mert nem volt minilaptop , majd nem gondoljátok, hogy füzetbe , ceruzával fognak írni??

Hurkabácsi 2009.09.15. 10:00:21

Lassan az Asszony is vérnáci lesz az ilyen hírek miatt, pedig nem olvas Vbőrt, csak a retekklubos híradót nézi.

qwertzu 2009.09.15. 10:01:02

@Seduxen: Azért a katonai ügyészségen, mert ha a gyanúsított/vádlott rendőr/ügyész/... akkor ők járnak el.
Ha pl. egy sötét sikátorban megerőszakol 5 rendőr, akkor őket érdemes hívni.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.09.15. 10:02:57

@qwertzu: ááá, tényleg. valamiért csak a fegyveres szervek állománya ugrott be, az ügyész-bíró nem.

köszi, de a "zsanettizálódást" kihagynám, ha lehet. bár, ha 5 csinos rendőrnéni akarna ilyen súlyos bűncselekményt elkövetni sérelmemre... :))

Marcellusca 2009.09.15. 10:03:24

@Hurkabácsi: LOL!
Próbáld meg rendesen "megnevelni" Asszonypajtást! :DDDD
Egyébként egyre inkább elszaporodóban vanna a retekklubon is ezek a fajta hírek.

Marcellusca 2009.09.15. 10:04:31

@Seduxen: "Ó, ó, rendőrnő az álmom ..." :DDDD

Seduxen (már NEM dr.) 2009.09.15. 10:07:51

@rolika: @Denimm: na bagatelizálljátok el, ha kérhetem, 1 évig terjedő szabadságvesztéssel sújtható bűncselekmény.

miután Toroczkaiékról van szó, ők minősített esetként kapnak gondolom, kb életfogytot :)))

Hetfield 2009.09.15. 10:08:47

@Seduxen: Ha gumibotot akarsz a seggedbe, azt máshogy is megoldhatod! :))

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.09.15. 10:08:47

@Seduxen: @Marcellusca (már a moxonidin is kevés):

Ha-ha! Egy rendőrnő is legalább olyan szakszerűen tudja felhelyezni neked a gumibotját, de Ti tudjátok :o)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.09.15. 10:11:54

@calam (vdani):

Biztos vagy benne?

Apu és anyu együtt rabol, akkor előbb az egyik megy börtönbe, aztán a másik?

Amúgy mi a gond a hangvételellel? Még az r/c betűs szót sem írtam le ...

Marcellusca 2009.09.15. 10:13:07

@Félkupica_Fehér_Főnök: Hehe! Én szoktam, de nem gumi botot "felhelyezni". :D

Seduxen (már NEM dr.) 2009.09.15. 10:14:01

@Hetfield: @Félkupica_Fehér_Főnök: perverz állatok :)

lehet, hogy nektek ilyen irányú elképzeléseitek lennének egy rendőrnénivel kapcsolatban, de @Marcellusca (már a moxonidin is kevés): -val sz'tem mi maradnánk a hagyományos "digi-dugi"-nál :)))

Seduxen (már NEM dr.) 2009.09.15. 10:18:39

@turner: de ugye NEM ÚÚÚÚGY? :))))

félre ne érts, nem vagyok homofób, de jobb szeretem a valagamat OUTputként használni...

rolika 2009.09.15. 10:20:05

@Seduxen: Mi, a határkő-rongálás? Egyáltalán mi az? Olyan súlyú ügy, hogy nem tűrhet halasztást, és egy egész násznépet el kell vinni miatta, azonnal, mert egy határkő közelebbről meg nem nevezett rongálódását vélhetően pont T.L. lakodalmas serege követte el, alapos gyanú szerint, melynek kivizsgálása nem tűrt halasztást??? Egy törött határkőé???
Mi a fasz a határkő? És ha az, amire gondolok, azt hogyan lehet megrongálni? Mindenki templombajáró szép ruhába van öltözve, de közben népszavát (nagy kétkezes kőtörő kalapács, ha valaki nem tudná) lóbálva határköveket zúznak???

Teljesen életszerű. Kicsit felhúztam magam. Bocs az offért.

Fényhajú 2009.09.15. 10:20:07

Szajkó Béla, a roma politikai tömörülés vezetője azt mondta: „a nyolcosztályos analfabéta romapolitikai vezetés” helyett roma értelmiségieknek kell vezetnie a cigányságot. Ezért azonnali távozásra szólította fel Teleki László MSZP-s országgyűlési képviselőt, Farkas Flórián fideszes honatyát, a Lungo Drom elnökét és Kolompár Orbánt, az Országos Cigány Önkormányzat vezetőjét.
A megmozdulás szervezője szerint „a jelenlegi korrupt roma politikai elit” nem a cigányságot képviseli, ezért petíciót kívántak átadni Orbán Viktor Fidesz-elnöknek, „mint Magyarország leendő miniszterelnökének”, de azt nem vette át senki.
A Megújult Magyarországi Roma Összefogás Párt elnöke a transzparenseket tartó, vidékről érkezett roma tüntetők előtt azt mondta: „az Alkotmánybíróságnál kezdeményezik, hogy az Országos Cigány Önkormányzatot nevezzék át Országos Cigány Maffiának”, ugyanis a cigányság zsarolásával, közpénzek elherdálásával foglalkoznak a valós képviselet helyett.

:DDD

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.09.15. 10:20:38

@Seduxen: :DD Bazz, naná :D Maradok a hagyományos módszernél... :D

Marcellusca 2009.09.15. 10:20:53

@Seduxen: Áááá, ne is foglalkozz Velük!
Ha kimennének tüntetni (,amit, mint tudjuk nem teszik, mert csak fotelforradalmárok:D), csakis azért, hogy előállítsák Őket és megkaphassák évi, rendes testüregmotozásukat. :DDDD

@Jurganov: Rendőrnőről volt szó, vazze! :D

Hetfield 2009.09.15. 10:23:04

@Marcellusca (már a moxonidin is kevés): @Seduxen: Jól van srácok, majd este a Capellában beszéljétek ezt meg ;-)

Hurkabácsi 2009.09.15. 10:23:55

@Marcellusca (már a moxonidin is kevés):
Nevelem én rendesen. Egy bő éve, ha egy pár csúnya szó hagyta el a számat a colorok felé, rögtön leszidott, hogy ne általánosítsak, meg ilyenek.
Ma már ő is szidja őket rendesen.
Bár attól még mindíg retteg, hogy elvisz a sündörség a sok Vbőrözés és Kurucolás miatt.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.09.15. 10:24:36

@rolika: határkő, igen. ami "cuki" piros-fehér-zöldre van festve, és a "pusztában" az ország határát hivatott jelképezni.

csodálom, hogy nem lőtték le őket a helyszínen :)

geocaching.hu/routeimages/2006-07/1366_20060730_133428.jpg

Laibach 2009.09.15. 10:25:34

Bocs az Off-ért, évforduló következik. 2006. szeptember 17-én került nyilvánosságra az Öszödi beszéd.

f.m.j. 2009.09.15. 10:28:27

Az Igazgató Úr arca telibe látható, a lógós családé (eredetileg durvábbat írtam, de moderálom magam, én még képes vagyok rá, nem úgy, mint ők, akik 20x fejberúgnak egy embert) kitakarva...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.09.15. 10:29:09

beszarok az Index hogy csúsztat:

index.hu/belfold/2009/09/15/nem_kell_bortonbe_vonulnia_az_iskolakerulo_gyerekek_anyjanak/

"A családban hat gyerek van, közülük egy még csecsemő, akit édesanyja szoptat, három gyerek pedig rendszeresen jár iskolába."

Akkor fussunk neki még egyszer:

1 db fél éves csecsemő
1 db felnőtt, nagykorú
1 db magántanuló
3 db gyerek pedig 1 év alatt 394 napot (!) hiányzott.

Találós kérdés:
Ki járt rendszeresen iskolába ???

f.m.j. 2009.09.15. 10:31:42

@Seduxen:

Ezt már el sem hiszem...

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.09.15. 10:34:09

@mókusfüles bukósisak: Csak nem tudom mitől félnek, ha még drazsé is velük van... Bár ezt akkor még nem tudhatták, de ha megkérdeztek volna bárkit, megmondta volna, h így lesz...
@zero: Indexéktől nem is vártam mást :-/

Jurganov 2009.09.15. 10:35:31

@zero: ember, ez az index. örülj neki, hogy nem azt hazudják, hogy azért nem jártak mert nem engedték be őket. az indexnél felvételi követelmény a gerinc hiánya:)

TD223 2009.09.15. 10:36:57

Egyet értek a Tasszal, az ítélet nem éri el a célját, ezért javaslom, hogy az egész családot költöztessék ki Szibériába.

Lehetne sterilizálást bevezetni, mint büntetési tételt?

Röhejesek a kérdések, hogy miért nem mennek iskolába? Mert cigányok, bennszülöttek, nomádok.

A sok köcsög jogvédő mehet a fenébe, hogy mindig lázadnak a tények, az igazság ellen, ha cigókról van szó.

báró Leopold 2009.09.15. 10:38:34

@Seduxen: Te, Seduxen akkor is így gondolod ha az öt csinos rendőrnéni a gumibotot is hassnálni akarja Veled? :-)

Egaesz Homo 2009.09.15. 10:38:48

Abban szerintem a TASZ-os fickónak, hogy ez nem fogja megoldani a problémát, tehát ettől a gyerekek még nem fognak iskolába járni.

Marcellusca 2009.09.15. 10:39:52

@Seduxen: Tényleg nem.
Rendes, becsületes, nem mellékesen hetero családapa vagyok, csak nagy' ritkán járok szórakozni.

Mindhalálig Jerry 2009.09.15. 10:43:14

A témához kapcsolódik, érdekes adalék:
barikad.hu/node/36328

f.m.j. 2009.09.15. 10:43:25

index.hu/bulvar/hirek/2009/09/15/agyonrugdostak_egy_cseh_kamionsofort_romaniaban/

Remélem, hogy a csehek tökösek lesznek, meg a románok is

Nem látják, hogy egész Európában nagy probléma a cigányság? Nem akarják

Hetfield 2009.09.15. 10:44:02

@Marcellusca (már a moxonidin is kevés): Pedig látod, Sedux is az, ki gondolta volna hogy ilyen perverziói vannak :)) 5 rendőrnővel akarja gumibotoztatni magát, elképesztő!

derelyegrádi szellem 2009.09.15. 10:45:31

@mókusfüles bukósisak:

azért nem látják, mert ezek is Erdélyben kiránduló, mit kiránduló, felvonulással revizionistáskodó gárdisták lehettek. Mint mindig..

Seduxen (már NEM dr.) 2009.09.15. 10:46:55

@báró Leopold: @Hetfield: ezt már tisztáztuk!

maximum a bilincs, mint kényszerítő eszköz jöhetne szóba:)))

/na jó, meg előtte egy ital, utána egy cigi :))) /

@Marcellusca (már a moxonidin is kevés): csak neked:

www.capellacafe.hu

jozicsenko 2009.09.15. 10:47:24

@zero: ujpéterék hozzák a kötelező liberális penzumot

ne várj tőlük mást, ezért fizetik őket

és igen, igazat írtak:
egy gyerek az anyja keblén van, otthon tanul (járni, beszélni, stb)
egy gyerek magántanárnál tanul
egy gyerek már elvégezte az iskolát

ami 3 gyereket jelenti, akik tanultak, tanulnak, tanulni fognak

nem értelek, min akadtál fenn

(de az is biztos, hogy a korábban, máshol emlegetett 42% nem szavaz/nem nyilatkozik arcok egyre inkább jobbikosok lesznek: nem beszélek, de szavazni fogok! és az mszp borsodban simán 3. erő lesz, pont mint júniusban...)

hitomi 2009.09.15. 10:47:43

leraktam a hajam ezen a sztorin.
ez tényleg csak ebben a qva országban lehetséges. és az egyetlen megoldás az, ha az egészet lebombázzák a sárga földig, aztán felszántják és sóval behintik.
uff.

Marcellusca 2009.09.15. 10:50:56

@Hetfield: Hát, álmodozni csak szabad, nem? :)))

@Seduxen: Őőőő, izé, ezek a művésznők nem véletlenül Ádám-csutkás leányzók? :DDDD

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2009.09.15. 10:52:43

@zero: tudod mi a magántanuló?

az, akit kibasznak az általános iskolából, mert túlkoros vagy mert kvázi szociopata. mivel kirúgni már nem lehet egy ideje, felajánlják neki a magántanulói státuszt.

ez abból áll, hogy nem kell bejárnia, hanem év végén vizsgázik a tárgyakból. ami ugye egy kabaré, mert az iskola már meg akar szabadulni a 16 éves hetedikesektől, tehát átlökdösik, ha már a keresztnevét le tudja írni.

lényegében a magántanulóság egy üzlet az iskola és a túlkoros gyerek között: az iskolának nem kell eljárást indítania a hiányzás miatt, de cserébe nem kell eltűrnie kancigányok terrorját az osztályban.

az indexben meg vélhetőleg - szándékosan - az tankötelest "rendszeres iskolába járó"-nak fordítják

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2009.09.15. 10:53:35

@jozicsenko: a magántanuló nem magántanárnál tanul.
olvasd el az előző szösszenetemet.

derelyegrádi szellem 2009.09.15. 10:54:32

@calam (vdani):

"Attól rendkívüli, hogy még sosem küldtek két szülőt egyszerre börtönbe."

Ezt valótlan állítást (faszágot) mire alapozod (honnnan veszed)?

Történt már ilyen nem egy, nem kettő eddig is. Ugyanis gyakran előfordul, hogy a bűncselekményt a szülőpár együtt követi el, pl elmennek együtt pénzt (pííízt) szerezni, és ennek nem egy, nem két esetben rablógyilkosság (nyereségvágyas emberölés) lett a vége. Akkor bizony mindkettőjüket szépen együtt elítélik.

Nézd át egy kicsit a kriminólógiai almanachokat, mielőtt hülyeségeket írsz.

Köszi.

f.m.j. 2009.09.15. 10:56:22

@Marcellusca (már a moxonidin is kevés):

mi lenne, ha 200 komment után offolnátok? :)

alig lehet kiszemezni a búzát az ocsútól :):)...

Seduxen (már NEM dr.) 2009.09.15. 10:56:57

@Marcellusca (már a moxonidin is kevés): kevésbé cizelláltan: pöcse van a menyasszonynak :)))

Marcellusca 2009.09.15. 10:59:30

@mókusfüles bukósisak: Nu, nem bírod a konkurenciát? :)))
Ne aggódj, ezek a "művésznők" sosem lesznek azok! :DDDD

@Seduxen: Hát, ha valakinek ilyen menyasszonyra fáj a foga ... :D

spájdernecc 2009.09.15. 11:00:01

@denever:
úgy-úgy
a magántanuló attól magántanuló, hogy sikerült rábaszélni a szüleit, hogy 16-17 évas korában már ne verje okvetlenül a normálkorú 5-6-7-es osztálytársait.
a tanarak a szabdidejükben /értsd ingyen/ lészítik fel a záróvizsgára, amelyet itt nálunk legalábbis a pótvizsgákkal egy időben tartanak, és megpróbálják előrébbrugdalni, vagy legalábbis kibekkelni, amíg be nem tölti a 18. életévét.

Hetfield 2009.09.15. 11:00:24

@mókusfüles bukósisak: Ajjaj, teljesen igazad van! Sorry! Kérjük a banánt Marcellusca-nak :))

derelyegrádi szellem 2009.09.15. 11:01:50

@Egaesz Homo:

az lehet. Viszont a büntetőügyekben történt büntetések kiszabásának az alapelvek szerint (meg a BK 154 -es szerint is), van egy un generális prevenciós céjuk is. Ezt tudtad?

A TASZnál tudják, csak most nem jutott eszükbe:-)

eszkep 2009.09.15. 11:03:11

@zero: Már említettem, hogy egy komplett cikksorozatot megérne a "független, baráti média" ténykedése mondjuk 2001-ig visszamenőleg. Adjak tippeket?

derelyegrádi szellem 2009.09.15. 11:04:17

@spájdernecc:

nem 16 éves korig van tankötelezettség? Nem tudom, de mintha arra emlékeznék.

f.m.j. 2009.09.15. 11:05:39

@derelyegrádi szellem:

aberrálisék felvitték 18-ra, ezért szív mindenki...

albino combino 2009.09.15. 11:05:47

áhhh én már semmin nem lepődök meg. kis naívak vagytok ha azt hittétek h itt bárminek bármi következménye lehet. LOL
amúgy csak egy ötlet. nem lehetne egy olyat h mondjuk eladjuk Mo-t mondjuk Japánnak vagy a németeknek (a zzzzzs-nak ugye neeeem) azt' ők olyan kis rendszeretők és kipucolnák ezt a kuplerájt. kötnénk velük egy albérleti szerződést még 1000 évre.

Atrox 2009.09.15. 11:06:25

Ez a feljelentés a végén csak vicc, ugye? Mert, ha nem az, akkor most leesett az állam, pedig már ritkán lepődöm meg. És ilyen emberek is szavaznak, döntenek a sorsunkról...

spájdernecc 2009.09.15. 11:06:29

nembizony

"A törvény erejénél fogva a tizenhatodik életévének betöltése után kérelmére megszűnik annak a tankötelezettsége, aki
- érettségi vizsgát tett,
- államilag elismert szakképesítést szerzett,
- házasságkötés révén nagykorúvá vált,
- gyermekének eltartásáról gondoskodik.
A kérelmet a tanuló és - a nagykorúvá vált tanuló kivételével - a szülő közösen nyújthatja be. A kérelmet az iskola igazgatója írásban tudomásul veszi."
a többi esetben 18

eszkep 2009.09.15. 11:07:47

@derelyegrádi szellem: Nem, 18 éves korig! Az SZDSZ ötlete volt... (Így nem lehet SENKIT kirúgni egy középiskolából se!)

Marcellusca 2009.09.15. 11:08:11

@Hetfield: Szájjámán le a kloákámról, vazze! :DDDD
Perverz állat. xDxDxD

eszkep 2009.09.15. 11:08:40

@Atrox: Nem, az bizony nem vicc, az úgy van...

eszkep 2009.09.15. 11:10:24

@mókusfüles bukósisak: Brüsszelben leszarják a problémát... Ott nincsenek cigányok, akik meg anno kimentek, szépen visszadiffundáltak... (Na ja, ott dolgozni KELL...)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.09.15. 11:13:02

@eszkep: "Az ügyben halált okozó testi sértés miatt folyik az eljárás"

miért nem csak garázdaság miatt? ez is csak egy gyerekcsíny nem Kolor?

@derelyegrádi szellem: ha valakit 20X (!!!) fejberúgnak, az "csak" halált okozó testi sértés?

Hetfield 2009.09.15. 11:13:30

@Marcellusca (már a moxonidin is kevés): Nah, fejezzük be az offolást, különben Zero bácsi visszaél a hatalmával (ahogy szokta) :))))

Marcellusca 2009.09.15. 11:15:39

@Hetfield: OK!
De, amit legszívesebben leírnék, azért is kapnám a banánt. :)))
"Kinyílt a lámpavas a zsebemben!"

reKorrekt 2009.09.15. 11:16:30

@Seduxen: gondolom mert nem előre megfontolt + felindultságból elkövetett. Bár ezeket én még szigorúbban büntetném mint az alap tényállást, mivel ilyet csak egy erőszakos antiszociális őrült tesz.

eszkep 2009.09.15. 11:20:33

@Seduxen: Akár meg is fordíthatjuk a kérdést: ha valakit 20-szor fejberúgnak (és csak és kizárólag célirányosan fejbe!) az miért nem szándékos emberölés?

Seduxen (már NEM dr.) 2009.09.15. 11:23:58

@eszkep: bazze, cinikusan, de én is erre utaltam :)))

@reKorrekt: hááát, szerintem - bár nem vagyok jogász - ha valakit 20 alkalommal fejberúgnak, és CSAK a fejét rúgják, ott szerintem igenis az áldozat halálát kívánják, tehát egyenes a szándék: ölésre irányul. megint más, ha valakit szájbatekerek, és elesik, oszt beveri a fejét a járdába, és meghal.

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.09.15. 11:28:19

@reKorrekt: Szerintem meg felindulásból nem lehet 20x fejberúgni valakit... egyszer, esetleg kétszer... na de húsz alkalommal?

derelyegrádi szellem 2009.09.15. 11:29:46

@Seduxen:
erről már kifejtetetm a véleményem, de akkor még egyszer:

Nem az. Ha valaki(k) a védekezésre képtelen földön fekvő sértettet egymás után 20 szor nagy erővel fejbe rúg(nak), ott az emberélet kioltására irányuló egyenes szándék simán megállapítható, így az nem halált kozó testi sértés (itt a halál tekintetében szándékosság semmiképp nem terheheti az elkövetőt, csak a testi sértésben; préterintencionalitás!).

Ez egy egyenes szándékú emberölés, vélhetően különös kegyetlenséges is (meghaladja a sértett szenvedése az öléssel szükségszerűen együttjárót).

És azt sem kell vizsgálni, hogy a végül letálisnak (halálosnak) bizonyuló rúgást ki adta le, csak annyit, hogy mindketten nagy erővel rugdosták a fejét, eminek következtében a sértett meghalt, ennek következményeként egy LB álllásfoglalás alapján az emberölést mindkettőjük terhére meg kell állapítani, és a büntetéseket ekként kiszabni.

albino combino 2009.09.15. 11:30:54

@Félkupica_Fehér_Főnök: méghogy nem. egyszer erős felindulásból olyat ikszeltem hogy azzal megöltem egy egész pártot (szadesz)

eszkep 2009.09.15. 11:32:08

@Seduxen: Pontosan így van.
Az emberölésnek nem csak "előre megfontol szándékkal" kitétele létezik. És igenis, ha egy antiszociális állat képes valakit "hirtelen felindulásból" megölni, mert "beszólt neki", akkor kapjon ő is automatikusan életfogytiglant!

2009.09.15. 11:33:12

Ezek után azok sem fognak iskolába járni, akik eddig meg csak csak eljártak. Minek? Nincs következménye.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.09.15. 11:34:56

@derelyegrádi szellem: mea culpa, de nem minden kommentedet olvasom el :)))

javaslom a 200 legjobbat könyv formában jelentesd meg, dedikálva :)))

Jurganov 2009.09.15. 11:36:29

@eszkep: mekkora idióták vagytok, már bocsánat.

derelyegrádi szellem 2009.09.15. 11:38:57

@reKorrekt:

szó sincs ilyesmiről.

@Félkupica_Fehér_Főnök:

kétszer se. Ha valakit már kétszer, háromszor megütsz, már nem állapítják meg javadra a privilegizált esetet (felindulás). Meg aztán a felindulásnak menthetőnek kellene ahhoz lenni. Az pedig semmiképp nem lehet "menthető", hogy az áldozat rájuk szólt (kérte őket), hogy ne ütlegeljenek már egy másik vásárlót, meg az eladólányt egy boltban.

Ha ezt figylembe veszik, csak terhükre szolgálhat, mert nem hogy menthető lenne a "felindulás", hanem kifejezetten elítélendő. Ha nagyon ki akar velük b..szni a bíró, akkor emiatt megállapítja terhükre a bosszút, ami aljas indok, így kétszeres a minősülés (különös kegyetlenség mellett), ami nyomatékos súlyosító körülmény. És abból egyébként is van, hisz a konok, kitartó bűnelkövetői szándék is az, az pedig 20 alakalommal történő fejberugdosás esetén komoly vita tárgyát sem képzheti.

ÉS bármiben fogadok bárkivel, hogy mindkettő büntetett előéletű.... gondolom nagyot nem kockáztattam...

PG989 2009.09.15. 11:39:24

Szvsz az ilyen eseteket a roma felzárkóztatásért szónoklók orra alá kellene dörgölni: nézzék csak mindig az előítéletekről papolnak, de hogyan kaphatnának munkát a cigányok, ha még arra sem képesek, hogy ált iskolába bejárjanak és később tisztességes szakmát szerezzenek. Ne csodálkozzanak, ha az írni-olvasni alig tudók nem tudnak egyről a kettőre jutni. Megérdemlik a szülők a börtönbüntetést, elkerülhették volna ezt,de ha a 12 éves gyereküknek sem képesek parancsolni...

derelyegrádi szellem 2009.09.15. 11:42:29

@Seduxen:

oké, egy riposztom biztosan benne lesz. Tudod melyik? :-)

f.m.j. 2009.09.15. 11:43:14

@Marcellusca (már a moxonidin is kevés):

Prince nálam felér egy újabb merénylettel az emberiség ellen, ezt a nyálrengeteget törölgetem a monitoromról, igaz kevés jött, mert kb. 20 mp-ig bírtam... :):):):)

Kartal (rezervált) 2009.09.15. 11:43:59

irónia be
@eszkep: na, látom én kell felvilágosítsak mindenkit. súlyosbító körülmény a sértett számára, hogy beleavatkozott egy folyamatban lévő rablásba, ezzel súlyosan megkárosította a mindennapi betevőért éppen megdolgozó politikailag, társadalmilag, munkaügyileg elnyomott kisebbséget, aki(k) ezért teljesen jogosnak betudható felháborodásukban kicsit megruházták. az áldozat terhére felróható még rasszizmus, kirekesztés, kisebbség (mint népcsoport) elleni uszítás, irredentizmus (nemtom ijaz, de jól hangzik), fasizmus, nácizmus (amikor védekezésként maga elé kapta a kezét, az olyan volt, mintha karlendítéssel akarna köszönni, ezzel is megtévesztette a jogosan felháborodott kisebbséget). tehát megállapítható, hogy itt még garázdaság sem történt, a sértett magának köszönheti amit kapott. ha simán hagyja, hogy megöljék a másik vevőt, akkor semmi baja nem esik.
ez újmagyarország újjogrendszere.
irónia ki.

már csak kínomban ironizálok, tudom, hogy egy ilyen halálesetnél nem illene. ez csupán pótcselekvés, amit az elsütőbillentyű vad rángatása helyett hajtok végre...

albino combino 2009.09.15. 11:45:24

engem csak az érdekelne hogy csak a különböző blogokon nyöszörgők látják h mi folyik itt Gyön... illetve ebben az országban? nincs sehol olyan ember aki döntéshozó helyzetben van (pl. egy tökösebb bíró)? miért van az h csak az átlagos melós látja h mi történik de ő meg nem tud tenni semmit?

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.09.15. 11:47:02

@derelyegrádi szellem: Az a baj, hogy itt megint a gyilkosok gyerekei lesznek az igazi áldozatok...

Amit leírtál, az így még teljesen korrekt is lenne, de valamiért egy - egy ítélet után mégsem érzi azt az egyszerű polgár, hogy a bűnösök elnyerték méltó büntetésüket. (Aztán persze a börtönben rohadó elkövetők nyílván nem így ítélik meg)

Köszi a kommentet, valami ilyesmit sejtettem én is. Hozzátéve azt is, hogy feindulásból sem tudom elképzelni, hogy valakit fejberúgjak, az már nagyon durva sérüléseket tud eredményezni.

Kartal (rezervált) 2009.09.15. 11:47:28

@derelyegrádi szellem: én is bármiben fogadok bárkivel (na jó, csak elméletben), hogy kapnak nyolc év letöltendőt, amit aztán harmadolnak... és pár év múlva még jobban kigyúrva, kiokosítva ismét itt lesznek közöttünk...

derelyegrádi szellem 2009.09.15. 11:47:39

@spájdernecc:

köszi.

Akkor csak tudatlanul sejtettem a helyes választ, mert a "sajókazaiaknál" ez egész biztsoan fennáll:

"- gyermekének eltartásáról gondoskodik". :-)

f.m.j. 2009.09.15. 11:49:20

@Kartal (a dühös):

optimista forgatókönyv... kicsit ülnek az előzetesben, aztán elévül a dolog, kárpótlással kiengedik, mert nem győzte a család a kávét, meg a cigit csomagba küldeni... (drága mulatság a börtönbevonulás)

Jurganov 2009.09.15. 11:49:30

Egy magyar es egy amerikai a nemzeti vivmanyokrol beszelgetnek.

Igy az amerikai:
- We have George W. Bush, Stevie Wonder, Bob Hope and Johnny Cash!

Mire a magyar:
- We have Ferenc Gyurcsany, no wonder, no hope and no cash...

derelyegrádi szellem 2009.09.15. 11:49:51

@Kartal (a dühös):

vesztenél. Ez nem 8 lesz, de ha annyi is lenne, a fegyház fokozat szinte biztos, és ott csak ötödölni lehet (a büntetés 4/5-ét ki kell tölteni.)

kill004 2009.09.15. 11:50:38

Hogy miért nem csodálkozom?

Idézet egy '94-es tanulmányból:

"A szülőkre vonatkozó adatok (24 család)
Vérrokoni kapcsolat:
A vérrokonság a vizsgált 24-ből 15 családnál fordult elő, ez 62,5 %.
9 családban vidékről hozott magának feleséget a férj. Rendszerint unokatestvér unokatestvérrel
kötött házasságot, de előfordult testvér és féltestvér és egyéb variáció is. Egyik legkirívóbb
eset, a 13. sz. családnál, ahol a házasok anyáról testvérek.
43
Korábban a férj-feleség egy családban élt, a mostoha apja egyben apósa is O. Gy-nek. Egy
másik esetben O. Gy. elvette testvérének a lányát. Több családnál már az előző nemzedék is
hasonló rokonságban állt egymással. Ezt visszafelé kibogozni szinte lehetetlen, lévén
mindenki Orsós, és a keresztnév gyakorisága is magas. Pl. Orsós Jánosból van 10.
Házasság Család %

A 62,5 %-os rokonházasság a vizsgált gyermekek 68,57 %-át érinti.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.09.15. 11:51:47

@derelyegrádi szellem: "ezt most értenem kellene?-hogy kiforgassam a mondandódat (mindenesetre felvettem dénes balázs "jellegzetes" arckifejezését :)

erre gondoltál?

azallamenvagyok 2009.09.15. 11:57:31

hát igen, agyerek (és minden ártatlan) feláldozható a "szent" ügyek érdekében...

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.09.15. 11:58:59

@albino combino: Szerintem nem a bírókkal / ügyészekkel van a gond, sokkal inkább azzal, hogy szeretett politikusaink valahogy sosem tudják függetleníteni magukat az igazságszolgáltatástól, úgy pedig hiába vagy tökös.

eszkep 2009.09.15. 12:00:31

@Kartal (a dühös): Ah, köszönöm! :-)
A sovinizmust kihagytad a felsorolásból, az még jöhet...

Hannibal22 2009.09.15. 12:02:29

Szép napot! Nem tudja valaki,hogy mikorra várható a jogerős ítélet az olaszliszkai patkányok ügyében? Arra nagyon kíváncsi leszek..súlyosbítás-enyhítés?

Marcellusca 2009.09.15. 12:03:42

@mókusfüles bukósisak: Akkó tudod mit Neked?! :DDDD
Azé' nincs harag? :)))
De mosmá lehet offolni, ugyi? :D

f.m.j. 2009.09.15. 12:03:52

@hannibal22:

ne félj, felmentés lesz a vége, csak kicsit elcsitították a közhangulatot a 25 évvel, nem lesz abból semmi...

Seduxen (már NEM dr.) 2009.09.15. 12:09:02

@derelyegrádi szellem: "oké, egy riposztom biztosan benne lesz. Tudod melyik? :-) "

erre válaszoltam azt, amit.

de akkor "öntsünk tiszta vizet a pohárba": MILYEN riposztodra gondoltál?

Hannibal22 2009.09.15. 12:11:41

@mókusfüles bukósisak: Én komolyan azt hiszem,hogy súlyosbítás lesz belőle..( gyenge elméjű lennék?)pedig nem alkohollal terhelt anyatejet szoptam.

tokmányos 2009.09.15. 12:17:03

@kill004: Hali! Látom Te is elolvastad az 1994-es tanulmányt.Hol a kurva anyjukba vannak a jogvédő (cigányvédő) gecik? miért nem tiltják,BÜNTETIK a rokonházasságokat ? A cigányság szellemi leépülésének egyik legkritikusabb pontja ez! A megszületett hülyével nem lehet kommunikálni felnőtt korában sem.És mennyi pénzbe kerül egy stupid genya eltartása az államnak? A körzeti dokinak eleve javaslatot kéne tenni a magzat elvételére!!!!! Senki nem mer ütközni,itt az eredménye, sok szarházi magyar honfitársaim.Megérdemlitek mind. Én már belebetegedtem pl. a munkahelyi konfliktusokba.Elég fasz voltam harcolni a kollektíva érdekébe ?? Istenem -megjött a magas vérnyomás.A többi geci meg sunyin sütögeti a pecsenyéjét. A cigánygyerekekre visszatérve: le kéne baszni a TAJGETOSZRÓL mindet!!!!!!!!!!!!! A Romaiak megtették több ,mint 2000 éve!

szmoker (Homo Trollicus) 2009.09.15. 12:17:23

Majd valaki szóljon ha kezdődik a lámpavasazás, hozok kötelet.

Addig megyek és rágyújtok :)

f.m.j. 2009.09.15. 12:18:03

@hannibal22:

Te értesz hozzá, belőlem meg az elkeseredés szólt.
De ha az ilyen esetekből indulok ki, mint amiről ez a poszt is szól, meg a Cozma emlékét meggyalázó, és sértő napnál is világosabb teszetoszizmus, szerecsenmosdatás, nem nagyon van okunk az optimizmusra... és arról ne is beszéljünk, hogy a gadnai gyilkost is kiengedik, arra hivatkozva, hogy gyengeelméjű, visszamegy kérem a falujába, nem ám elmegyógyintézetbe, vissza az öregekhez, a védtelenekhez, a tehetetlen, semmit sem tévő rendőrség visszatartó erejébe.
A pesterzsébeti 20x fejberúgókat még el se kapták, nem is sietnek, már eleve felháborító, hogy csak halált okozó testi sértésért, és nem különös kegyetlenséggel... blablablabla....

szmoker (Homo Trollicus) 2009.09.15. 12:18:21

Mellesleg reggel a csigatévén volt valami humán izébigyó tagja is.
Hábazz, ennyire tenyérbemászó, idegesítő, arrogáns, utálatos faszt rég láttam már.

f.m.j. 2009.09.15. 12:19:08

@tokmányos:

görögök, de elnézzük, a felindultságodnak tudjuk be... :)

Kenguru 2009.09.15. 12:20:08

Az a helyzet, hogy igaza van a TASZ-os csavonak, a borton ezeknel tenyleg nem megoldas.
Es nagyon nem fair a feleves babaval szemben.

Egyszeruen az van, hogy a tobbsegi tarsadalomra szabott torvenyek nem mukodnek a romakkal szemben.

Ezek az emberek a mi fogalmaink szerint kb szellemi fogyatekosok, nem kepesek felelosseggel gyermeket nevelni, penzzel banni.

Nem lehet oket felnottkent kezelni.

Ezert akar tetszik a jogvedoknek, akar nem, az egesz csaladot felugyelet ala kene helyezni.
Penz helyett etelt, ruhat kapnanak a szulok, kp-t csak ha kulon megdolgoznak erte.
Gyerekvedelmi szakember felugyelne azt hogy hogy nevelik a gyerekeiket, ha barmit nem foganak meg abbol amit ker, akkor azonnali retorzio.

Gyereket minden reggel el kell vinniuk a suliba, ha nem, megy bentlakasos iskolaba.

Ket generacio es mar maguktol fognak tanulni es dolgozni, mert latjak hogy a dolgozo Jancsinak lesz autoja, es nem az uzsoras Jozsinak.
Mert ez utobbit varja a borton tiz evre.

PublicEnemy 2009.09.15. 12:22:13

Mindenki arról rinyál,h a cigányok egyetlen"integrálási"esélye az oktatás,h legyen szakmájuk és munkájuk.Ha még az általánost sem akarják elvégezni,akkor mit csináljunk,kedves TASZ?!A szülők munkanélküliek,segélyből élnek!!!Nincs idejük minden reggel elkísérni a kölyköket a suliba?!Mindjárt megsajnálom én is,h nem tudja szoptatni a HETEDIK pujáját.Mi a f.sznak ellik ennyit,ha még két gyereket sem tud rendesen felnevelni!És most felmentik a felelősség alól csak mert cigány!Bravó!
Tudtátok,h minden állami hivatalban,ha támogatásról van szó,egy cigány terhes nő minden szempontból prioritást élvez egy nem cigánnyal szemben?!És akkor ne utáljuk őket...

f.m.j. 2009.09.15. 12:25:09

@Kenguru:

te ilyen jogvédő náci vagy?

Mert egyrészt degradálóan, lenézően beszélsz embertársainkról (azok, hiszen egyenrangú jogokkal rendelkeznek velünk, akik állítólag nem vagyunk elmebetegek) ugyanakkor szinte spártai embertelen nevelésben részesítenéd ivadékaikat, olyan megoldásokat javasolsz, amelyek felvilágosult jogállamban elképzelhetetlenek lennének...

Szóval mi van?

Most akkor a jogok szintjén egyenrangúak, kötelesség szintjén (amikor be kéne tartani a társadalom együttélésének szabályait) akkor meg debilek?

Egyszerre a kettő nem fog menni, már nem sokáig mehet így...

Vargi 2009.09.15. 12:28:45

Ez a mokkában beszélő TASZ-os Juhász Péter ez a kendermag egyesület önfeljelentő elnöke!!!!!
index.hu/belfold/kendermag032/
ezen csak én lepődöm meg?

albino combino 2009.09.15. 12:29:21

@Félkupica_Fehér_Főnök: de a bíró mondja ki az ítéletet nem? és sajnos sok olyan van h egy esetleg nem ennyire "felkapott" ügyben sem születik példás büntetés. azt még megértem h nyomásgyakorlással elintézik bizonyos politikusok v valakik a háttérből h mondjuk Cozma gyilkosai megússzák 2 évvel, de olyankor mi van mikor a sértetten kívül senki nem tud az esetről?

f.m.j. 2009.09.15. 12:29:52

00,0
98/855555555555555LLHHJJ

f.m.j. 2009.09.15. 12:30:56

@mókusfüles bukósisak:

Ezt a 2 éves fiam küldte nektek...

Kenguru 2009.09.15. 12:31:15

@mókusfüles bukósisak: Nem "a" ciganyok. Hanem a romak azon resze, amihez ez a csalad is tartozik.

Egyebkent szerintem nem vagyunk egyenloek. Leagalabbis en spec a Monika show szereplinek nem adnak szavazati jogot.

A gyerekek jogai serulnek ha nem nevelik oket rendesen.

A torvenyhozok anno valoszinu fel sem teteleztek hogy a felfuggesztett bortonbuntetessel valo fenyegetes nem lenne eleg barmely szulonek.
A valosag az, hogy hiaba szulettek mar ebbol letoltendo iteletek, a tobbi hasonlo szulo abbol sem tanult.

Tehat mas megoldast kell keresni.

Muszaj, mert ennyi munkakeptelen ember amit ahogy ezekbol a szerencsetlen gyerekekbol lesz, ez az orszag nem fog tudni eltartani.

"ugyanakkor szinte spártai embertelen nevelésben részesítenéd ivadékaikat,"
Mondan en ilyet? A bentalakasos iskola nem a twist oliver dologhaza, hanem olyan hely ahol sok nevelo valoban fogalkozik a gyerekekkel.
Es hazamehetnek hetvegen.

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.09.15. 12:39:40

@Kenguru: Nagyjából egyetértek, egyedül azt nem tudom, hogy mit jelent a felügyelet alá helyezés, illetve van -e erre valamilyen kiépített intézmény.

A lényeg, hogy következetesen és nagyon szigorúan kell eljárni. Azon lehet vitatkozni, hogy mi legyen a szigor eszköze (felügyelet, állami gondozás, bentlakásos iskola, támogatás megvonása stb.), a börtön ebben az esetben szerintem sem a legjobb megoldás.

Viszont itt nem csak a csememő felé vannak igazságtalanságok, hanem a 10-13 éves iskolakerülők felé is, olyan szülők nevelhetik őket, akik elveszik tőlük azt a lehetőséget, hogy felnőtt korukban normális életet élhessenek... ezt kellene megakadályozni és nagyon gyorsan kéne lépni az ügyben. Erre viszont a jelenlegi politika fényében esély sincs.

szmoker (Homo Trollicus) 2009.09.15. 12:40:05

@Kenguru: "Es hazamehetnek hetvegen. "
És 2 nap alatt elfelejtik, amit 5 nap alatt beléjük vertek.

PublicEnemy 2009.09.15. 12:44:51

@mókusfüles bukósisak: Te láttad hol élnek ezek a gyerekek?Na,az a spártai!

Lehet,h Te velük vagy egy szinten,de én nem tartom az ilyen embereket egyenrangúnak velem.És minden "normális",törvénytisztelő,a gyerekeit iskolába járató és nevelő Magyar nevében kikérem magamnak!Nekem ők nem az embertársaim.
Igenis el kell venni tőlük a gyereket,ha nem képesek normálisan felnevelni,mert ez nem "gyerekszeretet".Szerinted mit fognak csinálni felnőttként tanulatlanul,szakma nélkül,ilyen gyerekkorral a hátuk mögött,ahol ezt látták?!Igen,lopnilopnilopni...

Hannibal22 2009.09.15. 12:48:53

@PublicEnemy: "lopnilopnilopni"..ez még a jobbik eset. (egyébként félreértetted mókusfülest)

f.m.j. 2009.09.15. 12:53:53

@PublicEnemy:

nagyon félreértettél, de semmi baj, az élet túl rövid ahhoz, hogy haragudjunk.

Olvasd vissza (nem fontos, csak a miheztartás végett) a kommentjeimet, onnan kiderül, hogy hol az én szívem... :)

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.09.15. 12:54:10

@albino combino: Ha senki nem tud róla, akkor mi sem tudhatjuk, hogy példás ítélet született -e, tehát vitatkozni is felesleges rajta. :o)

Vegyük a post tárgyát képező esetet: Nem mondhatod, hogy nem született példás ítélet, vagy, hogy töketlen volt a bíró.

Ellenben Draskovics elvtárs felfüggesztette az ítéletet, majd feljelentették a bírót és ezekben az abszurd időkben tényleg nem elképzelhetetlen, hogy még az igazságszolgáltatás résztvevői lesznek meghurcolva. (ami már el is kezdődött)

Ezek azok az üzenetek, ami intő példa minden bírónak / ügyésznek. Az életével, az egzisztenciájával senki nem játszadozik feleslegesen. Tehát még mindig azt mondom, hogy nem az igazságszolgáltatással van a fő baj, hanem a politikai nyomásgyakorlással. (Ami persze rossz gyakorlatot szülhet az első csoportban is, de ha meg lehetne szüntetni az okokat, akkor a következmények is megszűnnének.)

z666 2009.09.15. 12:54:22

LÓGNI FOGSZ, DRAZSÉ!!!!!!!!!

tokmányos 2009.09.15. 12:56:58

@Kenguru: Kedves Kenguru ! Nem bántalak,mert megoldást javasoltál . Ez tiszteletet parancsol -gondolkodsz ,lehetőségeket keresel a probléma megoldására stb...de oly gyermekien naiv vagy...Ezek nem a " mi fogalmaink" szerint fogyatékosak,hidd el ,ezek nem emberek!!! Az állatoknak több eszük van.

f.m.j. 2009.09.15. 12:57:27

@Félkupica_Fehér_Főnök:

és még ennek tetejébe azt a nyilvánvaló hazugságot is lenyomnák a torkunkon, hogy a politika nem avatkozik a végrehajtó, ítélethozó szervek munkájába...

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.09.15. 12:58:21

@mókusfüles bukósisak:

"00,0
9(8/8)55555555555555LLHHJJ "

A zárójeles rész az érdekes, mindannyian tudjuk, hogy mit jelent és kik írogatnak olyat, hogy 88!!!

Két évesen!!! Én már rettegek is!

z666 2009.09.15. 12:59:43

@tokmányos:
Igen az ilyen kártevőket ki kell írtani. A csótányoknak sincsenek jogaik...
(elnézést kérek a csótányoktól az összehasonlítás miatt)

albino combino 2009.09.15. 12:59:44

@Félkupica_Fehér_Főnök: jogos :D
akkor viszont lámpavas a politikusoknak???

f.m.j. 2009.09.15. 13:00:26

@Félkupica_Fehér_Főnök: :D:D:D

Ő már ösztönből náczi (anyám, még sosem írtam le ezt így, a nap hőse vagyok:)) én még rugódozom ellene, meg kell mondjam egyre nehezebb... (elégedett vagy nyilvános ellenségem? :))

derelyegrádi szellem 2009.09.15. 13:02:14

"Nemcsak a mozdítható, de még a beépített berendezési tárgyak egy részét is ellopták egy lakóházból ismeretlen tolvajok Szakonyfaluban."

Gárdisták....

epres négercsók 2009.09.15. 13:05:14

@derelyegrádi szellem: Ezt szépen összefoglaltad! Egyébként valóban nem halált okozó t.s. lesz ez, hanem rendes szándékos emberölés. Csak az a baj, hogy mivel az elkövető... hát igen, az, ami, és majd a tisztelt rokonyság szépen helyretszi este a tisztelt bírót telefonon, legfeljebb a halált okozót fogják megállapítani. Ki fogja ebből hozni a kirendelt védő simán, hogy nem akarták ők megölni, bizonyítsák be az egyenes szándékot, ha tudják. Az erős felindulás meg... ugyanmár... azért ahhoz kicsit több kell, és kicsit más. És ha sakálrészegek voltak (nem tudom, csak gondolom), akkor az erős felindulás pláne nem fog megállni, alkoholos befolyásoltság nem mentesít...

f.m.j. 2009.09.15. 13:07:43

@hannibal22:

ja, és szőke is, meg kékszemű :)

derelyegrádi szellem 2009.09.15. 13:08:01

@Félkupica_Fehér_Főnök:

Nagyon jól látod. Az MSZP (Drazsén keresztül) most üzent a bíróknak, ügyészeknek.

Kell az a 200.000 cigány szavazat, amiről a Teleki "remélemhogyrasszistatámadásvolt" László agysebész beszélt.

Azon egyébként még gyakorló jogászként is meglepődtem, hogy a miniszternek van ilyen joga (ítélet végrahajtásának felfüggesztése), mert az én jogérzékem szerint az ilyesmihez neki az égvilágon semmi köze. Ez a minisztériumtól teljesen független bíróságokra, míg a kegyelem a Köztársasági Elnökre tartozik.

albino combino 2009.09.15. 13:08:43

amúgy tök érdekes az hogy a csóró c kategóriás egyéneknek olyan pipec kirendelt jut aki Hitlerről is seperc alatt bebizonyítaná h ártatlan volt és kártérítést kapna

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.09.15. 13:09:24

@mókusfüles bukósisak:

Legalábbis csak abban lehetünk biztosak, hogy az mszp ilyet soha nem csinálna. Ellenben a haveri kutyák kiszagolták, hogy milyen nyomásgyakorlások vannak a fidesz részéről. Szellem is azzal kezdi a munkanapjait, hogy elolvassa a patástól kapott rejtjelezett utasításokat. xD

derelyegrádi szellem 2009.09.15. 13:09:56

@epres négercsók:

..sőt kifejezetten súlyosító körülmény, ha az önhibából eredő ittasság szerepet játszott a bűncselekményben...

PublicEnemy 2009.09.15. 13:11:55

@hannibal22: @mókusfüles bukósisak: Igazatok van, félreértettem...a jogokról beszéltél.Elnézést!Egy idő után az ember csak azt lát meg,amit akar és elsiklik a részletek felett.
Amúgy nem haragból írtam...
@tokmányos:Egyetértek.Az állatoknak több eszük van!

derelyegrádi szellem 2009.09.15. 13:13:36

@Félkupica_Fehér_Főnök:

így van. Minden nap itt várnak az irodám előtt ürgebőrbe varrva. :-)

Hannibal22 2009.09.15. 13:15:15

@mókusfüles bukósisak: egyre szimpatikusabb a kis srác:) esetleges jövendőbeli a nickem mellett:) persze csak ha járatod suliba:))

tokmányos 2009.09.15. 13:16:35

@mókusfüles bukósisak: Üdv nyuszifül! köszi a kisegítést.Sajnos csak félig megművelt vagyok.

f.m.j. 2009.09.15. 13:17:39

index.hu/gazdasag/magyar/2009/09/15/a_magyar_titkosszolgalatot_nem_erdekelte_a_titokzatos_orosz/

itt van egy kis felüdülés, bár off, és mégsem az...
(vagy a Farkas Péterhez illik? Annál kicsit durvább)

f.m.j. 2009.09.15. 13:20:23

@hannibal22:

simán (gyönyörő csajszi :))...
Amúgy meg orvos lesz (na jó, nem Mengele)

Dezsoke a kem 2009.09.15. 13:23:34

index.hu/belfold/2009/09/15/nem_kell_bortonbe_vonulnia_az_iskolakerulo_gyerekek_anyjanak/

Eledgedik őket és feljelentették a bírót és az ügyeszt idézem: "többrendbeli, bűnszervezet tagjaként elkövetett, kiskorú személy veszélyeztetésének bűntettében".

Ez már nem is vastag hanem rinocéroszbőr.

epres négercsók 2009.09.15. 13:23:54

@derelyegrádi szellem: Jah, erre emlékszem, ebből vizsgáztam anno bünti általánosból :)

kékhagyma 2009.09.15. 13:24:35

@Vargi:

Én is fennakadtam ezen a kendermagos juhászpéteren.... Hogy a 3,14tsába jön ez itt képbe????

Amit meg már többen is észrevételeztetek:

MegaLOL, hogy a 90++% cigány többségű iskolában a 13 éves másodikost atrocitás érte....
:-DDDDDDD Nagyon reális a rasszista indíték.... :-D

Zetek 2009.09.15. 13:25:03

A szokásos verkli, de már nem hiszem, hogy hatásos. A társadalmat már nem érdekli a sztori. Azért nem véletlen,. hogy nincs Magyar Chartás vonulás és bohóckodás.

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.09.15. 13:26:47

@derelyegrádi szellem:

Indul a kampány!

Most minden előítélet nélkül írom, hogy azt még valahol érthetőnek tartottam volna, ha a kormány képviselője kiáll a bírósági ítélet mellett, mert valljuk be nem ördögtől való ötlet ez sem. (Legalábbis, ha a rendőrök elleni nemtelen támadások ellen ki lehet állni, miközben a rendőrség megdöbbentő szakszerűséggel végzi a dolgát, akkor ez máshol is működhet.)

Így viszont marad a "sz.rjon sünt" álláspontom, bár Drazsén már nem szabadna meglepődnünk.

@albino combino: A műanyag lakatos megoldás közelebb áll a szívemhez, de ilyen részletkérdéseken nem fogunk összeveszni.

@hannibal22: Ahahahaa! xD

@mókusfüles bukósisak: Az igaz, hogy roppant súlyos dolog történt, ami messze felülmúlja a gyerekcsíny kategóriáját, azért még ne ess kétségbe, ha rögtön megkezded a gyerek ideológiai átképzését, akkor lehet még belőle tisztességes antifa harczos is. :o)

f.m.j. 2009.09.15. 13:30:32

@Félkupica_Fehér_Főnök:

azt hittem akommentemből egyértelmű, hogy ezt az örvényt már nem tudom visszafelé kavarni... :)

Viccet félretéve: ne legyen náci, mert a nácizmus csúnya gyerekcsínye volt a 20. századnak, de ha antifa lesz, akkor kitagadom :D

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.09.15. 13:34:06

Nnna,már megint megy a cigányozás és a szarmagyarkodás,nemhogy örülnétek a hatóságok gyors intézkedéseinek.:)))

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.09.15. 13:38:42

Ennél már csak akkor leszü...őőő lesznek gyorsabbak amikor Zero-t lekapcsolják a blogtalálkozón.

min0rity r3port · http://m0r3.blog.hu 2009.09.15. 13:45:31

Ebből az az orwelli implikáció jut eszembe, hogy minden állat egyenlő, ám a cigányok egyenlőbbek a többinél.

Tündér_Lala 2009.09.15. 13:58:48

A posztban és a hsz-ekben megemlített ügyekből számomra egyértelmű, hogy SZÁNDÉKOS rombolás folyik továbbra is, de itt is eltünt már a látszatra való törekvés.
A rendőrség a nyilvánvaló politikai kézi vezérsés alatt, kellemetlenkedik a politikai ellenállóknak (Toroczkaiéknak).
A cigány kissebségre nem vonatkoznak a törvények, ha pedig valaki mégis érvényesíteni kívánja azokat, azt megtámadják meghurcolják.
A legsúlyosabb emberölési ügyekben is egy-két fokozattal kevesebb büntetési tételre okot adó tényállást állapítanak meg.

Vagyis a cigány kissebséget tovább bátorítják a törvények semmibe vételére, amivel ártanak a cigányságnak és az egész társadalomnak valamint tovább élezik a népcsoportok közötti ellentéteket.
Mi a céljuk ezeknek ? Mi a céljuk azzal, hogy az országot, amelyet már amúgy is minden ízében szétromboltak a társadalmi feszültségek végletes kiélezésével tegyék képtelenné a talpra állásra ?
Kinek a bíztatására jelentett fel bennünket a Visentál központ az EU-nál, a felvázolt kép ellenkezőjét hazudó feliratában ?
Gyarmatosítást sejtek itt, a saját hazaáruló vezetőink és a buta korrumpált slepjük felhasználásával. Bár ne lenne igazam.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.09.15. 14:04:44

@Tündér_Lala: Ha fiú vagy javaslom a köfülmetélést a jobb beilleszkedés reményében.Ezt nem is tudom miért írtam.

Tündér_Lala 2009.09.15. 14:08:26

@Tigeri: Nem. Miért te mivel magyarázod a jelenséget ?

==T== 2009.09.15. 14:09:41

@Seduxen: Ennyit a tettrekész és nem politikailag felülről kézivezérelt magyar rendőrökről...

f.m.j. 2009.09.15. 14:10:43

@Tündér_Lala:

én még mindig azt mondom, hogy pénzért nem lehet HAZÁT venni... meg lehet próbálni, de nem fog működni, lehet, hogy telekkönyvileg az övé lesz, de akkor sem fogja magát otthon érezni (most ezzel nem őket sajnálom :))

reKorrekt 2009.09.15. 14:19:26

@mókusfüles bukósisak: a zsidóknak nincs és soha nem is lesz saját hazája. Jelenleg Palesztina földjét sajátítják ki, de a jövőbe tekintve simán el tudom képzelni Lala verzióját is. Simán megcsinálják, pláne míg egy olyan országot tartanak gyarmatként mint az usa. És pláne míg nekünk nincs atomunk, míg nekik van.

tokmányos 2009.09.15. 14:20:35

@Tündér_Lala: Helló ! A hét közepén horgásztam egy svájci barátommal. Mivel nemigen ettek a halak volt időnk politizálni." mi a céljuk ezzel ? " stb...Teszed fel a kérdést a felsorolásod végén.A svájcisapkás barátom szerint : A szabadköművesek egy új páholyt akarnak létre hozni ! Magyarul lecserélik a régi zsidó vezetőket ebben a régióban.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.09.15. 14:24:15

@Tündér_Lala: Nyilvánvaló,hogy te vagy a hibás,mivel kirekesztő vagy és rasszista...és náczi.:)))Meg aztán kellenek a c. roma szavazatok mert már a nyugdíjasok is komcsiznak rendesen.

f.m.j. 2009.09.15. 14:25:43

@reKorrekt:

a "soha" az nem biztos, de hogy most nincs, az biztos...
lehet, hogy megcsinálják, de nem lesz az övék, mint ahogy most sem érzik már jól magukat Izraelben, ha lehet hinni a forrásoknak...
Itt nem fognak atomot használni, hiszen ide akarnak jönni állítólag... saját magukkal is kibabrálnának.
Azok a nagyobb hibásak, aki ezt nekik lehetővé tették (nemzet és hazaáruló elitünk, de ez csak a folyamat köv. állomása, mert ez nem most kezdődött, hanem a monarchia szétverésével, és a bosszú is idevezet, hogy pont ezt akarják, amúgy mit is akarnak megbosszulni olyan nagyon? )

f.m.j. 2009.09.15. 14:29:00

@tokmányos:

most kik ebben a régióban a zsidó vezetők, meg szabadkőművesek?

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.09.15. 14:32:33

Ha sokat olvasom ezt a blogot ,lassan én is ott tartok,hogy elborul az agyam de még nem tartok a zsidózásnál,komcsizásnál...egyenlőre.:)))

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.09.15. 14:35:28

Tök jó,rámozdulok egy cigányos postra erre kiderül,hogy zsidózós.:(((

f.m.j. 2009.09.15. 14:39:52

@Tigeri:

hát ja, mert a cigányok problémája csak a tünet, bár nem hiszem, hogy a zsidók örülnek majd, amikor telepednének lefele, és kiderül számokra, hogy valójában nem tudják majd a kiengedett szellemet visszasűríteni a palackba, amit politikusaink,jogvédőink voltak szívesek kiengedni... lehet, hogy mégiscsak velünk vannak?... :):):)

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.09.15. 14:46:35

@mókusfüles bukósisak: Nekik megvannak a megfelelő fegyvereik és használják is azokat.:(((Mert nekik lehet.

f.m.j. 2009.09.15. 14:48:17

@Tigeri:

na, mégsem vagy te annyira idegen a zsidózástól :):):)

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.09.15. 15:02:52

@mókusfüles bukósisak: Ők megoldhatják majd palesztin mintára, csak nekünk nem szabad, mert félnek, hogy túl kicsi szitát választanánk és nem csak a c-k maradnának fent a rostázáskor. :o)

(elhatárolódom)

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.09.15. 15:10:55

@rolika: Pedig így volt. Sőt, tiltott helyen fűre léptek, nemdohányzó vonatkocsiban rágyújtottak, és ők rejtegetik Bin Ladent.
Bevallották.

Tündér_Lala 2009.09.15. 15:16:09

A második kommentem vész el.

Tündér_Lala 2009.09.15. 15:17:51

Azt akartam mondani, hogy lehet orosz törekvés is, egy EU-n belüli hídfőállás kiépítésére is.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.09.15. 15:23:23

@mókusfüles bukósisak: Igen ez az a bizonyos vaSStagbőr hatás(meg némi kurucinfo).

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.09.15. 16:08:35

A zsidózáshoz:Annak idején anyám mondta,hogy az SZDSZ tele van zsidóval és azért a Kuncze volt az elnök mert ez rajta nem látszott.Akkoriban még mindketten maszop szavazók voltunk.És most kuss legyen.XDDD

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.09.15. 16:11:20

@Tigeri: Most meg itt kommentelek ezen a náczi blogon micsoda leépülés...

Tündér_Lala 2009.09.15. 16:27:20

Egyébként én nem zsidóztam. Egy sor kollégám, barátom volt zsidó, akiket szerettem és nagyra becsültem. Nekik annyi közük van a fenntiekhez, mint nekem vagy nektek. Ez egy világpolitikai játék (akár az orosz, akár a zsidó, akár más verzió az igaz) csak egy dolog bizonyos, hogy ebben mi csupán beáldozható eszközök vagyunk (cigány, magyar vagy más az identitásunk)
Természetesen ez gaz, alaptalan összeesküvés elmélet, csakhogy a történések annyira egy irányba mutatnak, hogy számomra már nem igazán hihető, hogy ez véletlen vagy csak sima ostobaság.

dr.justice 2009.09.15. 17:47:35

@Egaesz Homo:

Akkor sem fognak iskolába járni, ha minden marad a régiben.
A büntetés célja Btk. 37. § A büntetés a bűncselekmény elkövetése miatt a törvényben meghatározott joghátrány. A büntetés célja a társadalom védelme érdekében annak megelőzése, hogy akár az elkövető, akár más bűncselekményt kövessen el.

picur3ka 2009.09.15. 18:18:59

Na, ebbe olyan sok jo hirt sikerult belinkelni, hogy a tobbi irast mar meg sem nezem inkabb.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.15. 18:39:11

@Kenguru: akkor viszont a jogaik, azok miért is olyan felnőttesek? ha azt mondod, kezeljük őket gyerekként, akkor viszont:

- jogos a monoki megoldás (pl. szociális kártya, de akár rászoktatni őket, hogy a pénzért DOLGOZNI kell)
- szavazati jogot elvenni azonnal (aki nem képes felnőttként dönteni, és a tettei következményét mérlegelni, az ne kapjon ilyen jogot)
- kiterjeszteni az összes segélyből élőre a hivatásos nevelőszülők kivételével (tőlük is csak azért nem megvonni a jogokat, lévén hogy ők NEVELIK is a gyerekeket, ilyenténképp nekik ez a szakmájuk)
- az esetlegesen szabadon levő szociális munkásokat befogni erre a célra, valamint a villából tanulmányokat írogató nagy jogvédőket is (mondván, hogy majd akkor hiszek a nagy jogvédő dumájuknak; ha MINDEGYIKÜK ismeri a valós körülményeket, és arról is hajlandóak írni, nem csak megrendelésre)
- a felsőoktatásban a szociális munkás szak keretszámát megemelni amennyire lehetséges minőségi képzés mellett (nem, 1000 szociális munkást évente nem lehet képezni minőségi oktatással, hiába van már most is késő)

és akkor nem voltam rasszista kirekesztő szemétnáci se. viszont első lépésként már most nagyon sok dolgot kéne lépni, amire politikusaink alkalmatlanok, ezt valljuk be.

Roxvox 2009.09.15. 18:39:42

Unom már ezt a "demokráciát", nincs valami más ?

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.15. 18:44:22

@Fényhajú: cúna rászistá vágy, tudodé? :D
@Roxvox: őszintén szólva, kéne ide vagy 10 évre tekintélyuralmi rendszer, mire ebből a kuplerájból rend lesz.
@Tündér_Lala: ez még "csak" a divide et impera elve. amit mondtál az későbbre tehető szerintem, de már közeledik.
@mókusfüles bukósisak: azért Európa közepén nem divat a géppuskázás manapság. bár igény, az lenne rá.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.15. 18:45:39

@hannibal22: úgyis felmentik őket másodfokon, ne viccelj már, csoportos rablásért nem jár börtön, csak ha csúnyán nézel valamelyik védettre, akkor sittelnek le... röhejország lettünk már.

Roxvox 2009.09.15. 18:46:31

Kedves romákok, hogy lesz ebből munkahely, ha még írni-olvasni sem akarunk megtanulni? Ezek után nem kéne állandóan hisztizni.
Nem csak jog, KÖTELESSÉG is, ÉRTITEK !!!!!!

tudi 2009.09.15. 18:46:44

Én ehhez nem is akarok hozzászólni, mert az 1. nagyon csúnya, kirekesztó, náczi, fasiszta lenne, és tartalémazna olyan dolgokat, mint gépuskázás, lámavasazás, kenderkötéslipar fellendítés, tehát inkább nem is kommentálom.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.15. 18:50:32

@mókusfüles bukósisak: ezt már megbeszéltük, a gadnai gyilkost a Parlamentbe :) rögtön kinyitna újra a Lipót, elhiheted :) hirtelen lenne rá pénz :o)
@kékhagyma: igenis az :) biztos feldühödött az egy szem magyar másodikos, hogy hogy lehet hogy neki még nincs cicije, amikor a többségnek már van (úgy kicsi lányom, hogy te 8 éves vagy, ők meg 13-14 évesek). tudom, mennyek anyámba a morbid humorommal, de ezen már maximum röhögni lehet. sírni nem, mert annyi könny a világon nincs...

Roxvox 2009.09.15. 19:05:22

Méé bántanak engem ezzel az iskolába járással, azéé mee cigány vagyok?

Marcellusca 2009.09.15. 21:22:45

@Tigeri: Vagy csak kinyílt a szemed. :D

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.09.15. 21:25:59

Ez még kellett:

"A Szabad Demokraták Szövetsége döbbenetesnek és abszurdnak tartja, hogy az igazságügyi miniszter közbelépése szükséges ahhoz, hogy egy hatgyermekes családanyának, aki egy féléves csecsemőt anyatejjel táplál, ne kelljen börtönbe vonulnia - tájékoztatott közleményében Skaliczky Andrea, a párt Oktatási és Kulturális Kabinetvezetője.

Az SZDSZ szerint a gyermekek iskolakerülésének problémájára a lehető legrosszabb válasz a szülők bebörtönzése, hiszen ez a módszer nemhogy nem old meg semmit, de tovább nehezíti a család jelenlegi életkörülményeit. Skaliczky Andrea azt írja: a hasonló problémák megoldásában a családsegítő szolgálatokra lehetne számítani, súlyosabb esetekben a gyámügy, enyhébbekben pedig a pedagógusok segítségével lehetne megoldani a gondokat."

Hannibal22 2009.09.15. 21:33:55

@laspalmas: "családanya" ..az! A tehetetlen düh az amit ilyenkor érzek. Milyen mértékű az az iskolakerülés ami ennél "súlyosabb eset" ahol már a gyámügyi közbelépést az szdsz is helyesli(mert ez esetben úgy tűnik,azt is soknak tartanák)

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.15. 21:36:19

@laspalmas: A Magyar Adófizető Polgárok Demokratikus Szövetsége döbbenetesnek és abszurdnak tartja, hogy valaki csak segélyre és pótlékokra alapozva hét gyermek felnevelését komolyan gondolja. Az MAPDSZ szerint a gyermekek iskolakerülésének problémájára a legjobb válasz a gyermekek nevelőszülőkhöz való elhelyezése után a szülők közmunkaprogramba való integrálása lehetne.
A bebörtönzés valóban nem old meg semmit, azonban törvényi eljárások alapján az egyetlen meghozható ítélet jelen törvények szerint. A család szó használatát családi pótlék szerző közösségek esetén helytelenítjük! - mondta Gipsz Jakab, irgalmatlanborzasztói lakos, az MAPDSZ tagja. Véleménye szerint a hasonló problémák megoldásában valóban segíthetnek Skaliczky Andrea által említett szervezetek, azonban az MAPDSZ feladatának tekinti a romák iskolába járási kedvének fokozását, így a családi pótlékot adókedvezménnyé váltó, gyermekek iskolalátogatási kötelezettségét előíró jogszabály-tervezetet benyújtják, valamint aláírás-gyűjtést kezdeményeznek ügydöntő népszavazás kiírására.

Sajnos ez csak képzelt közlemény...

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.15. 21:37:28

@laspalmas: @hannibal22: és elnézéseteket is kérném gyorsan, de ezt muszáj volt kifordítani, egyszerűen ordít érte.

Hannibal22 2009.09.15. 21:39:41

A szóban forgó anyatej is fantsztikus minőségű lehet. Talán nem túlzok ha azt állítom,hogy egy más kultúrába született csecsemő simán bebaszna tőle(már bocsánat)
@ylion: :) nem rossz bár tőled valami vérszomjasabbat vártam:)

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.15. 21:46:32

@hannibal22: hidd el, elég lenne ha ezt bevezetnék.
és külön neked, egy külföldi kép az elválasztandó gyermekről: carcino.gen.nz/images/image.phpi/3a1da7c1/FUCKMILK.jpg?cb=1115204527

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.09.15. 21:48:36

@laspalmas: Mondom én, hogy ezek a szarháziak most a bíró és az ügyész ellen attackolnak.

Döbbenetesnek és abszurdnak tartom, hogy egy jogos börtönbüntetés meghozatala szükséges ahhoz, hogy az szdsz-es Skaliczky Andrea (Oktatási és Kultúrális Kabinetvezetője!) ingerküszöbét elérje az az országosan elterjedt gyakorlat, hogy egyes szülök a büntetőjogi felelősségüket leszarva a saját gyerekeit veszélyeztess, tönkretéve így a jövőjüket.

FFF szerint Skaliczky Andrea rinyálása a lehető legrosszabb gyakorlat ebben az esetben, hiszen egyrészt az ő és pártja felelőssége az alábbi esetek megelőzése, másrészt a képmutató picsogás nem old meg semmit, de tovább biztatja a renitens szülőket a jogsértő állapotok fenntartására. FFF azt írja, hogy a hasonló eseteket inkább megelőzni kellett volna az szdsz-nek, mintsem a sokadik, évek óta húzódó figyelmeztetések utáni ítélet után telesírni a sajtót a jogvédő szarságaikkal.

Továbbá úgy gondolom, hogy Skaliczky Andrea egy hermafrodita.

Sííva 2009.09.15. 21:48:45

Rajta SzDsz! Rajta nyilatkozó hölgyemény!
Biztosan sok hozzáértő tapasztalt jogvédő, szociológus és egyéb haszontalan tag van a szövetségben akik utat mutathatnának az ilyen és ehhez hasonló esetekben a családsegítő szolgálatoknak, a gyámügynek és a pedagógusoknak.
Szájat jártatni könnyű jó pénzért! Tenni valamit, az a nehéz!!!!!!!!!!!!!!!!

tokmányos 2009.09.15. 21:51:17

Üdv mindenkinek!Most ért véget a magyar atv-én az Edelényi polgármester-kontra egy szarházi újságíró,mint műsorvezető,egy büdös komcsi geci parlamenti képviselő,és nem utolsó sorban,a familiárisan hiperpigmentáltak képviselője! Ha tudjátok tegyétek fel a netre,én nem értek ehhez.Szegény polgármester nagyon sajnáltam,hogy egyedül volt a cigányvédő szarháziak között.nem akartam offolni ,de egy kicsit idetartozik.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.15. 21:53:17

@Félkupica_Fehér_Főnök: Caster Semenya utálni fog téged, hogy ilyenekkel veszed egy kalap alá :D
amúgy meg: www.youtube.com/watch?v=Hm4ohAcGJWg külön neked :)
és most elnézést kérek az indiánoktól hogy egy ilyen poszttal egy lapon említem őket, még ha áttételesen is :)
@Sííva: tenni se lenne olyan nehéz, csak ahhoz DOLGOZNI köll :)

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.09.15. 22:04:52

@ylion: (Pénteken hallgattam épp, amikor szóba került itt is, köszi :o)

Szegény indiánok, mindig előkerülnek valami kapcsán, és mindig csak a bántás van. :(

Pedig borzasztó dolog a faji előítélet. Tényleg az. Borzasztó dolog, hogy becsületes, hű indiánokkal úgy bánnak, mint holmi niggerekkel, bibsikkel vagy koszos digókkal.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.15. 22:09:12

@Félkupica_Fehér_Főnök: hamár témánál vagyunk, épp most nézem a Nagy-Franciaország B vs. Európai Öregfiúk aka Marseille - Milan meccset közben :)

de szomorú az is, amikor az előítéletről kiderül, hogy igaz...

tokmányos 2009.09.15. 22:10:50

@tokmányos: folytatom :gumikalapácsot vitt az mszp-és cigánybarát képviselő,az edelényi polgármesternek????????????? Kifejezvén a hiteltelenségét a polgármester állításának: a cigányaszonyok közül többen gumikalapáccsal ütögetik a hasukat,hogy szellemi fogyatékos gyermekük szülessen.Írtam már előzőleg ,nem kell ide gumikalapács :egymást kúrják össze-vissza !Hülye lesz a purdé amúgy is.

Csurár apuka 2009.09.15. 22:55:07

Eleve meg se nézem a videót, mert ez az irritáló köcsög van a kezdőképen.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.09.15. 23:00:07

Tyű, ismét egy keménykezű ítélet:
www.origo.hu/itthon/20090915-75-ev-fegyhaz-mobiltelefon-elrablasaert.html

A Fidesz átadta a Jobbiknak a bíróságok irányítását? :)

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.15. 23:17:59

@laspalmas: ez még csak elsőfok, ott lehet keménykedni. várjuk ki a végét. viszont jó kezdetnek tűnik.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.15. 23:34:10

úgy egyébként kicsit ahogy rakódnak egymásra a cikkek, emlékeztet erre: vicclap.hu/vicc/55/?a=n

és most elhatárolódom magamtól, de nagyon.

Periwinkle (aka A 40-es fantomja) · http://cido.blog.hu/ 2009.09.16. 00:14:18

"@mókusfüles bukósisak:
Ezt a 2 éves fiam küldte nektek..."

"mókusfüles bukósisak 2009.09.15. 13:20:23
@hannibal22:

simán (gyönyörő csajszi :))...
Amúgy meg orvos lesz (na jó, nem Mengele)"

ööö... akkor most fiad van vagy lányod?
vagy mindkettő?
vagy nagyon este van már nekem? :D

ON

a témára visszatérve meg: ja, a felügyelet alá helyezés és a bentlakásos suli jó lesz. fizetem (inkább mint a sok rohadt segíjjjt).
vagy ez, vagy kitenyésztjük önnön hóhérainkat... és mindenki megTASZhatja, itt már régen nincsen X, csak 1 vagy 2.

Marcellusca 2009.09.16. 00:21:40

@Periwinkle (aka A 40-es fantomja):
"akkor most fiad van vagy lányod?" - még nagyon fiatal. Van még ideje eldönteni. :DDDD

f.m.j. 2009.09.16. 08:54:00

@laspalmas:

jó, jó, de az a kérdés, hogy fehér bűnözők voltak, vagy fekete bűnözők voltak (tudom, tudom, a bűnnek nincs színe, én is Draskovicson szocializálódtam :)) mert egyelőre nem azt látom, hogy nem kettős a mérce. Emlékeztetőül: gadnai brutálterrorgyilkosállat kingedve, cigánypofozásért 8 év letöltendő...

Én olyan világban akarok élni, hogy ne pofozzanak meg senkit, de a gadnai nénik is békében szenderülhessenek jobblétre...

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.16. 08:58:53

@Marcellusca (már a moxonidin is kevés): a liberális szellem jegyében, mi? :D csak nehogy Emmácska 2 legyen belőle, mert akkor leszel aztán bajban a kérdésnél :D

@mókusfüles bukósisak: olyat én is szeretnék, de jelenleg az általad említett világkép az UTÓPIA címszónál keresendő.

reKorrekt 2009.09.16. 09:15:32

@laspalmas: Lelkesítő volt az url-ben látszó 75 év, aztán meg kiderül hogy csak 7,5 :(

Kartal (rezervált) 2009.09.16. 09:42:39

@Egaesz Homo: télleg nem. csakhogy létezik valami olyasmi, hogy BTK, amit nem azért kell betartani, mert az a bírónak jólesik, hanem MERT AZ TÖRVÉNY, csezdmeg! akkor a te javaslatod, hogy ne küldjük börtönbe a szülőket, mert a gyerekek ettől nem járnak iskolába? nem küldjük börtönbe a tolvajokat, mert attól még nem fogják abbahagyni a lopást? ne küldjük börtönben a rablókat, gyilkosokat, mert attól még nem fognak megjavulni, nem lesznek törvénytisztelő állampolgárok? egyáltalán, szarjuk le a magyar törvényeket? ez aztán liberális gondolkodás!
megmondom őszintén: azt gyűlölöm ebben a vadliberalizmusban, hogy a követőik az áldozatokat magasról leszarják, de a bűnözőkön folyton megesik a szívük. és igen, ezek a szülők is bűnelkövetőnek minősülnek, ha tetszik a liberális lelkednek, ha nem.

törökszultán 2009.09.16. 18:12:38

@tokmányos Az utcánkban lakik egy ilyen család. A fater, meg a két fiu, / van még négy lány / minden évben nekiugranak a KRESZ vizsgának, hátha sikerül valamelyiknek jogositványt szerezni és akkor legálisan lehet az utánfutós vartdungot vezetni. 14 éve laknak itt...

arpadsavossabeszdekli 2009.09.17. 19:58:09

@Marcellusca (már a moxonidin is kevés):

A TASZ-os fickó nem akárki:

index.hu/belfold/jp0207/

egy rohadt drogos tetű....

Ez annyira sem hiteles mint a Fletó az Öszödi Beszéd után!

Sííva 2009.09.17. 20:52:16

@mókusfüles bukósisak:
TÉNYLEG KI MERTÉK ENGEDNI A GADNAI RÉMET???
HÁT MEGBOLONDULTAK????? A GYILKOS SZADISTÁK SZABADLÁBON GRASSZÁLHATNAK AZ ORSZÁGBAN?

KI LESZ A KÖVETKEZŐ ÁLDOZATA? MERT NEM KÉTSÉGES, HOGY LESZ.
KÍVÁNOM, VALAMI POLITIKUSSZOCIOLÓGUSJOGVÉDŐ SZEREZEN KELLŐ TAPASZTALATOT A RÉM ELMEÁLLAPOTÁVAL KAPCSOLATBAN ELSŐ KÉZBŐL!

f.m.j. 2009.09.17. 21:07:58

@Sííva:

úgy tűnik igaz...

www.magyarhirlap.hu/velemeny/iszony.html

"Olvassák el riportunkat a 4–5. oldalon! Kiderül belőle, hogy a Gadnán megcsonkított, megerőszakolt, majd bestiálisan meggyilkolt 88 esztendős (!) asszony gyilkosa nemsokára hazatér. Ugyanis bolondnak nyilvánították. Kiengedik. Ott fog élni megint, abban a faluban. És a helybelieknek ehhez nyilván majd jó pofát kell vágniuk a tolerancia és a másság jegyében."

A náci Bayer állitólag lement, és szétnézett kis hazánk eme szegletében...

belzebubó 2009.09.18. 08:21:31

@mókusfüles bukósisak: én nagyon remélem, hogy ezek rosszul tudják és a vége kényszergyógykezelés lesz.

Sííva 2009.09.18. 18:18:46

Nincs bocsánat! A kiskunlacházi H. Nórát megerőszakolta és megölte P. József. Az orvosszakértő a sérülések alapján megállapította az erőszakot, így életfogytiglant is kaphat.
Megérdemli, nem kétséges!!!!
A gadnai rém még meg is csonkította, kínozta és mégis elengedik??????????????????
Normális ez az igazságszolgáltatás????????????????????
Kell egy megtorló!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kravver 2009.09.18. 18:22:36

@Kartal (a dühös): @mókusfüles bukósisak:

Nagyon igaz!
A tévészékház ostromlói is csak felfüggesztettet kaptak! Budaházy is.
Hát mi folyik itt??

Sííva 2009.09.18. 18:24:45

Javaslom a "Szorgalmas tolvajok-Több százezer forint értékű lopások Zalában" megtekintését, és az első és jelenleg egyetlen hozzászólás olvasását.
A Qva anyját, még szemtelen is.
Nem kell csodálkozni a Gárda szerveződésén, és feloszlatni sem kell.
Ha már az állam vezetése nem akarja megvédeni a magyar származásúakat ..............

Kravver 2009.09.18. 19:20:30

@Sííva:
De.
(Feltéve, hogy te Magyarországról beszélsz.)

Sííva 2009.09.18. 19:43:28

Én sajnos itt vagyok kénytelen élni!
Mivel közel 50 éves vagyok, remény nincs arra, hogy valahol új (újabb) életet kezdhetek.
Csak arra van remény, hogy azt a kicsit ami még hátra van a "minden ember egyenlő a törvény előtt és tetteik azonos elbírálás alá esnek" elvet valló országban tehetem.

BálnaUhr · http://balnavicc.blog.hu 2009.09.19. 08:15:32

Azt nem tudom, hogy miért nem lehet olvasni arról sehol sem, hogy tegnap szénné vertek egy óvónőt halmajugrán, és nyilván tudjuk, hogy kik.
Rendőrautók, félelem, menekülés. Ez volt tegnap.
pffff.

f.m.j. 2009.09.19. 08:27:52

@BálnaUhr:

és tényleg, még a jobboldali hírportálokon sincs fent... biztos nagyon friss az eset

BálnaUhr · http://balnavicc.blog.hu 2009.09.19. 08:34:25

@mókusfüles bukósisak: Tegnap dél körül történt.
Ha más nem, akkor hétfőn érdeklődöm, hogy mi történt.

Sííva 2009.09.21. 09:51:09

Index "Elnézték" Magyari Péter 2009.09.14-i cikk!

Mit lehet ehhez hozzáfűzni?
Tényleg elnézték!?
Meg lehetett volna előzni, ha már előre letartóztatják az elkövetőket? Valóban ők az elkövetők?

TUDJA ÖN, MAGYARI ÚR MIT NÉZTEK EL? ELNÉZTÉK A GADNAI IDŐS ASSZONY BRUTÁLIS MEGÖLÉSÉT!!!!!
ELNÉZTÉK SZÖGI LAJOS TANÁR ÚR AGYONVERÉSÉT!
A HALMAJUGRAI ÓVÓNŐ ELLENI TÁMADÁST!!!!! ÉS MÉG LEHETNE SOROLNI!!!
EZT LEHET ELNÉZÉSNEK NEVEZNI, MERT NEM AKARJA SENKI FELVÁLLALNI A CIGÁNYOK MEGFÉKEZÉSÉT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ERRŐL ÍRJON!!!!!!!!!!!!
VÁLLALJÁK FEL VÉGRE A REND MEGŐRZÉSÉT MEGFELELŐ ESZKÖZÖKKEL!!!!! A HALÁLBÜNTETÉS VISSZAÁLLÍTÁSÁVAL, A BŰN SÚLYÁVAL AZONOS MÉRTÉKŰ BÜNTETÉS KISZABÁSÁT A CIGÁNYOKRA IS! NEM KELLENE MEGVÁRNI, HOGY AZ EMBEREK SAJÁT MAGUK SZOLGÁLTASSANAK IGAZSÁGOT!

süti beállítások módosítása