Skip to content


       Szűrés lista

Kálmán Olga vs Eörsi Mátyás

Ilyen jót már rég nevettem, nemhiába legszebb öröm a káröröm...

Eörsi Mátyás akkor írta be magát a tudatomba kitörölhetetlenül, mikor a dunaszerdahelyi magyarverés ügyében eleresztette azt a kedves kis nyilatkozatot, hogy "Rettenetes volt látni a rengeteg provokatív, ostoba, a történelem szemétdombjára való szurkolói plakátot, amelyek hol gyalázták a szlovákságot, hol kétségbe vonták állami létüket. Szégyelljük magunkat azért, hogy a magyar szurkolók megsértették a vendéglátókat."

No, most megint a külpolitika került terítékre Mátyásnál.

Néhány napja tudjuk ugye, hogy Magyarország befogad egy foglyot a guantanamoi táborból. Ezt maga Bajnai jelentette be, azonban a részleteket titokban tartják. Olyan embert akarnak választani, aki nem volt elítélve, és nem is folyik ellene büntetőeljárás. Nagyon sokan (az NBH-t is beleértve) röntgenezik a jelöltet, nehogy bármi baj legyen a befogadásából. Az USA természetesen üdvözli az ötletet: "Az Egyesült Államok nagyon hálás a magyar kormánynak, hogy hajlandó befogadni foglyot, hiszen azt jelenti, hogy eggyel kevesebben lesznek Guantánamón, akiről a továbbiakban gondolkodnunk kell"- mondta a Fehér Ház Guantánamo-ügyi különmegbízottja, Daniel Fried.

Az SZDSZ is örül, kiadtak egy nyilatkozatot "Eörsi Mátyás: Magyarország helyesen jár el a guantanamói fogoly befogadásával" címmel, ami tulajdonképpen üres frázisok halmaza, mint általában az ilyen irományok.

Nade!

Eörsi ennek apropóján meghívást kapott az ATV-be, ahol a rettegett Kálmán Olga finoman mosolyogva apró darabokra tépte. Hosszabb verzió itt, de a lényeg ebben a szűk három percben is benne van. 

Címkék: szdsz vicces

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr91389945

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Van egy történetem az iskolából - 3. rész 2009.09.19. 21:04:21

Történetem első részében szó volt arról, hogy igenis lehet a mai gyerekekkel bánni, még akkor is, ha speciális igényűek, bár kreativitásra nagy szükség van. A második részben pedig arról volt szó, hogy a kreatív tanárt, aki rendben ...

Trackback: A lényeg itt van 2009.09.18. 14:01:55

   Itt a cikk és a videó :

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.09.18. 13:39:16

A műtrágyagyárban fogják elhelyezni.:)))

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.18. 13:47:40

laspalmas: köszönöm! :) felvidítottál :) ez azért már erősen fájdalmas, nagyon üt :)

@Tigeri: ugyan már, Sukoróban! Övé lesz az egyedi, máshol nem létező "Oroszrulett asztal" :)

belzebubó 2009.09.18. 13:48:11

A nyilatkozatot szemmel láthatóan a tények ismeretében adta ki az SZDSZ.

Nem csodálkozom,gondolom a romaproblémákkal kapcsolatban is ilyen felkészültek.

Marcellusca 2009.09.18. 13:48:39

laspalmas!
Most mé' nem lehetett egy összefoglalót írni?
Itt, a meló...., őőőő, akarom mondani, a netkávézóban le vagyon tiltva a jutyúb.

Úgyhogy megkérek valakit (legalábbis, aki annak érzi magát:D), hogy (bár tudom, hogy szívtelen, szemétnáczirasszistafasiszták vagytok) szánjon már meg egy röpke összefoglalóval!

Efftársi köszönettel:
Én
xD

belzebubó 2009.09.18. 13:49:37

Örülünk,nem tudjuk mindek,de annak nagyon.-SZDSZ

jucus88 2009.09.18. 13:50:49

"Nem tudok semmit, nem ismerem a körülményeket, nem tudom más mit csinál, de azért örülök."
Ekkora egy demagóg idiótát...

belzebubó 2009.09.18. 13:53:17

@Marcellusca (már a moxonidin is kevés): Eörsi Mátyás az SZDSZ külügyi szakértőjeként kifejezetten örül a volt guantánamói fogoly befogadásának (lásd:nyilatkozat). Az ATV Egyenes beszéd című műsorában Kálmán Olga részleteket is szeretett volna hallani. Hamar kiderült, a megalapozott öröm mögött nem sok tudás lapul.Egyetlen kérdésre nem tudott válaszolni,majd amikor K.O. ezt nehezményezte hamut szórt a fejére és közölte,legközelebb 1 hét felkészülést kér,mielőtt bejönne. Odament úgy és kiadta a nyilatkozatot úgy, hogy konkrétan lila gőze nem volt semmiről egyetlen kérdésre sem tudott válaszolni.

Lezudius 2009.09.18. 13:53:24

Olga nem sok esélyt adott... :)

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.18. 13:55:56

@Marcellusca (már a moxonidin is kevés): Kálmán Olga vs. Eörsi Mátyás: Kálmán Olga győzött K.O.-val az első menetben. Kb. 5 perc alatt úgy ütötte ki, mint a szart.

Beer Ninja 2009.09.18. 13:57:07

E. M. helyében szépen csendben most felkötném magam, az egykori SZDSZ=értelmiségi imidzs utolsó morzsáját etette fel az éhező néppel...

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.09.18. 13:58:00

Tegnap élőben néztük de "sajnos"nem végig.:(((

Von Siebenbuergen · http://koszelet.blog.hu/ 2009.09.18. 14:02:55

Egyrészt csodálatos, hogy nyilatkozatban örülünk valaminek, amiről fingunk sincs.

Másrészt, ha ilyen alapvető készségek hiányoznak a szakpolitikus(!) eszköztárából, mint egy nemzetközi esemény alapszintű figyelemmel kísérése, akkor ezzel látjuk is, hogy micsoda kompetencia rejlik itt 20 éve a felkent szakpolitikusokat illetően.

Harmadrészt meg mit akart? Minek megy be egy stúdióba? Mire számított?

Végezetül, nem érzi úgy hogy itt a legmegfelelőbb pillanat venni a cókmókot és elhúzni a véreres faszba? Mondjuk erre tudom a választ.

Bad Attitude Baracus 2009.09.18. 14:03:02

Mátyás! Rettenetes volt látni, mikor a jó k. anyád ostoba és provokatív módon ellenállt annak az orosz katonának, aki később az apád lett, így megsértve a vendégszeretetet.
Azt viszont jó látni, hogy te és a pártod oda kerül, ahová való: a történelem szemétdombjára.
Mellesleg K.O.-nak nem volt nehéz dolga egy ilyen agyhalottal szemben.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.09.18. 14:05:30

Ej ezek a szarmagyarok nem tudják értékelni amit értük tesznek.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.09.18. 14:08:11

De az is lehet,hogy ő fogja kiképezni a gárdistásos terroristákat.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.09.18. 14:09:29

@Von Siebenbuergen:

Mire számított?

Szerintem arra, hogy kedves lesz vele az Olga, elvégre az ATV-ről van szó, ő meg nem fideszes, hanem szdsz-es.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.09.18. 14:11:27

Amúgy 575 náczi olvassa most ezt a blogot-Pierre,Bezuhov ,Liberté

rolika 2009.09.18. 14:12:47

Az a szomorú, hogy ezek mindennel így vannak. Libsik, szocik egyaránt. Ennyit tudnának mondani pl. a mostani költségvetésről is.

Tényleg, most mit is fog csinálni nálunk egy guantanamo-i fogoly? Bűnös-e egyáltalán? Ha az, miért mi zárjuk börtönbe, a mi költségeinken?

Kényelmetlenebbé válik a dolog, ha nem bűnös. Akkor miért nem haza megy? Kap valami kártérítést?

f.m.j. 2009.09.18. 14:15:43

és még az NBH-ra hivatkozott, hogy teszik a dolgukat, és ők nagyon odafognak figyelni erre a palesztín fogolyra

egyébként komolyan, én 100 db egyszerre mozgó palesztíntól nem félnék annyira, mint egy SZDSZ-estől...

Marcellusca 2009.09.18. 14:15:56

@belzebubó: Köszi!
Látom, nem kellett csalódnom. Egy nőnek esett meg a szíve rajtam, legelőször. :)))

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország: Az már a 2. menet. :)))

Akkor semmi extra. Hozta a formáját. Mindkettő.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.09.18. 14:16:01

Egyébként megint a szadeszt báncsátok.Ez már beteges...ez valami fóbia nálatok.XDDD

abandi 2009.09.18. 14:22:16

Ezt a cikket azért nem olvasom el, mert már a szereplőktől is kinyílik a lámpavas a zsebenben!

belzebubó 2009.09.18. 14:29:58

@Marcellusca (már a moxonidin is kevés): De azért nézd meg majd ha van alkalmad, mert ilyen szivatást rég nem láttam a párttévében,megéri.

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.09.18. 14:31:47

Rólam ugye mindneki tudja, hogy nagy Eörsi fan vagyok. Sokáig, ha beírták a google-be a nevemet, a vaskos kurvaanyázás jött fel rá Eörsi honlapjáról. Épp a szemétdombos nyilatkozatára reagálatam...

Szóval ha valaki szétakarná ütni, ennek a mocsadéknak a pofáját, vagy szóljon, hogy menjek, vagy szóljon, hogy szerezzek alibit.

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.09.18. 14:34:22

OFF: (Vagy annyira nem is Eörsi miatt)

Kleinteleki büntesse meg Iránt is...

kuruc.info/r/4/46940/

Marcellusca 2009.09.18. 14:42:40

@belzebubó: OK! Otthon nincs senki aki letíccsa. :)

2009.09.18. 14:48:39

K O pwnz, mindig mondtam.

érdektelen 2009.09.18. 14:52:20

Szomorúak leszünk, ha nem lesz többé SZDSZ.

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.09.18. 14:54:48

@leila iron: Erre mondják, hogy sírva vígad a magyar? :o)

@belzebubó: Én is köszönöm, ugyanaz a szitu, mint Macellusca-nál. (Ezek a szemét netkávézók, ugye)

Ombudsmanyus 2009.09.18. 14:58:55

"Olyan embert akarnak választani, aki nem volt elítélve, és nem is folyik ellene büntetőeljárás."

Azért arra kíváncsi lennék, hogy aki nem volt elítélve, és nem folyik ellene büntetőeljárás, az miért is fogoly?

Aztán ha meg ártatlan, miért akarjuk befogadni, és őrizgetni, figyelgetni, stb., miért nem mehet haza?

Eörsi viszont bemutatta az SZDSZ lényegét. Mindenbe belepofázni, mindent helyeselni, ami irritálja a jóérzésű embereket, mindezt anélkül, hogy a témáról halvány lövése lenne.

dr.justice 2009.09.18. 15:01:53

A szakpolitikus kifejezés eleve önellenmondás, és mint ilyen értelmezhetetlen.

Gáz az, ha én Kálmán Olgát egy relációba helyezem a lopott biciklivel ?

cotti 2009.09.18. 15:03:55

Egyszer a Kálmán Olgáról is szívesen olvasnék egy jó kis vastagbőrös írást, ad muníciót erre rendesen - attól függetlenül, hogy most megfelelő interjúalanyt alázgatott nagyon is megfelelő módon. :)

Krikri 2009.09.18. 15:04:45

Ahelyett, h örülnénk hogy végre egy ŐSZINTE politikus! Bevalotta, hogy lövése sincs semmiről. Ilyet is ritkán látni! Kivételesen nem hazudott :-)

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.09.18. 15:05:42

@cotti: Kellene csinálni egy Krakkó Ákos kontra Kálmán Olgát...:DDD

Tapmancs 2009.09.18. 15:14:18

@dr.justice: nem gáz, más is tolná.

Marcellusca 2009.09.18. 15:22:52

@Félkupica_Fehér_Főnök: Ja, ja!
Kávét már nem is kérek, arra itt a Bőr, csak helyet meg gépet. :)))

@dr.justice: Szerintem NEM! :D

derelyegrádi szellem 2009.09.18. 15:24:31

@Ombudsmanyus:

"Eörsi viszont bemutatta az SZDSZ lényegét. Mindenbe belepofázni, mindent helyeselni, ami irritálja a jóérzésű embereket, mindezt anélkül, hogy a témáról halvány lövése lenne."

ÁMEN!

@dr.justice:

Gáz. Kivéve, ha jövőre töltöd a
60-at. :-)

dr.justice 2009.09.18. 15:30:48

@Tapmancs: @Marcellusca (már a moxonidin is kevés): @derelyegrádi szellem:

Én 40 felé teperek, de úgy veszem észre a korral folyamatosan tágul a horizont, és ez csak jó.

Marcellusca 2009.09.18. 15:42:11

@dr.justice: Én is má' maj'nem 40 vagyok és már nem csak a pipihusikat veszem észre. :)))

Még jó, hogy kisbetűvel írtad, hogy horizont, mert kedves kommentelőtárs "nénink" biztos megorrolt volna. :DDDD

dr.justice 2009.09.18. 15:50:40

@Marcellusca (már a moxonidin is kevés):

Igen, nem Horizontra gondoltam. :D

Ráncos nyak, lógó mellek, nagy segg. Ennyi is elég a boldogsághoz. ( ha nincs kéznél egy édes kis huszonvalahány éves ) :D

Picsasereghajtó 2009.09.18. 15:54:40

Mi folytatjuk a fogoly kínzását. Non-stop SZDSZ-es bölcseleteket kell hallgatnia. Új módszer. Állítólag kegyetlen.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.18. 16:02:30

@Von Siebenbuergen: az utolsó kérdésedre a válasz nyilvánvaló. Ő nem érzi, mi meg igen.

@Kodomo: jaja, a cikket legalább elolvashatta volna.

@Marcellusca (már a moxonidin is kevés): a lényeg 2:48, az egy menetbe befér :D
amúgy meg örömmel látom, hogy kretén napod van ma is :)

Csatlakozva dr. Justice-hoz (és ahogy nézem, még párakhoz), a lopott bicikli halmazba helyezném a hölgyet.

@Krikri: vagy legalábbis azt hiszed :)

@xstranger: egyszereplős árversenyben második helyezést ért el, mi? :D

@Ombudsmanyus: kivételesen a zsindex szájbarágója viszonylag használhatónak tűnik, lehet pont Eörsi miatt, aztán erre lealázzák mint a szart :D

@dr.justice: nem csak az tágul... :)

Horizont 2009.09.18. 16:06:48

@Marcellusca (már a moxonidin is kevés):
Mi van???? Néni ám az öreganyád térde kalácsa:DDD
Ti csak teperjetek 40 felé és házon kívül csak a biciklit toljátok.DDDD

@dr.justice: "egy édes kis huszonvalahány éves"
cö-cö-cö

Marcellusca 2009.09.18. 16:13:56

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:
Mosmé mondod? Mire célzol?
Na, jó a Blum-os posztnál a két ... kicsapta a biztit. :)))

martonx 2009.09.18. 16:16:20

Vááá ez az Eörsi Mátyás egy idióta.

1. Minek ment oda?
2. Ha már odament, talán egy minimálisan tájékozódott lehetne.
3. És ez az egyik kormánypárt külügyi szakpolitikusa
4. Vajon a többi poszton is hasonló jó képességű, tájékozott, felkészült politikusaink vannak?

Katasztrófa.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.18. 16:20:25

@Marcellusca (már a moxonidin is kevés): nekem is, már látom, hogy kaccsolat stílusban nyomják :)

@martonx:
1. mint szadeszos, bízott a baráti tévében. csak hát pont mivel szadeszos, kilövési engedély van rá :)
2. igen, az illendő lenne bárkitől.
3. az szdsz hivatalosan nem kormánypárt, te kis butus! :)
4. ez több, mint valószínű.

@Horizont: csak kedves akart lenni, aztán belezavarodott. ne bántsd szegényt, múltkor a szembeszomszéd, most meg az Olga.... mit kap majd otthon az asszonytól? :D

Marcellusca 2009.09.18. 16:33:16

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:
Jól bírtad. :) Én hamarabb megláttam, hogy csak meddő vita lenne (érdemben) válaszolni neki, úgyis kiforgatja, hogy neki legyen igaza.
Rohadt rasszisták vagyunk, mert merünk megjegyzést tenni rájuk, de mikor ők fikáznak minket, az már nem számít annak. Szerintük.

Én mindig kedves vagyok Horizonthoz. Csak igyekszem kicsit felrázni, mikor el van keseredve (hányingere van). :)))
És, lécci, ne keverj Seduxennel! Neki van szembeszomszédja. :)
Az enyém a mellettünk lévő lakásban lakik. :DDDD

Jobbágy 2009.09.18. 16:50:36

Most kivételesen nem kun béla jutott eszembe hanem két eörsihez hasonló jó madár: vastagbor.blog.hu/2009/04/29/lang_es_a_lista

Jobbágy 2009.09.18. 16:54:13

Belegondolni is rossz, ezek hiszik magukat a felvilágosult értelmiségnek

Jobbágy 2009.09.18. 16:55:11

Ez a barom nem, hogy nem netezik, de még egy napilapot sem vesz a kezébe

Horizont 2009.09.18. 16:59:07

@Marcellusca (már a moxonidin is kevés):
Tényleg mindig NAGYON kedves vagy!! De ez a "néni" nem mindig vagyok befogadó rá:DDDD Tudod fáj az igazság:))
A poszthoz:annyira szeretném ha a guantanamoi fogoly helyett engem ( mint magyar hazaszerető állampolgárt) fogadna be Magyarország ...:((

Kravver 2009.09.18. 17:02:50

Hát ez elég cink.
Kicsit összeolvashatott volna előtte az tény.

Torgyándoktor már rég a csilei cseresznyéről értekezett volna a helyében, Pokorni sértődötten fenyegetőn kivonult volna, Viktor meg egy dakota közmondással vágta volna ki magát. Ehhez képest a hamuszórás még mindig a legszebb beégés.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.18. 17:08:07

@Marcellusca (már a moxonidin is kevés): bocsi :D Nagyon necces napom volt, úgy reggel 5.40-kor nem voltam benne biztos hogy én ezt akarom egyáltalán, mármint dolgozni... de aztán rájöttem, hogy nagyobb fun ha meló közben jön meg az életkedv :) Így még lehet nem vagyok teljesen jelen, de már azért jobban :) csak az a rohadék óra, az ne csörgött volna 4.20-kor :D

@dr.justice: őt kalapáccsal. mármint jól szájba...nám egy 20 kilóssal, mert az jó :)

@Horizont: Téged mi fogadunk be, az nem jó? :)
Különben is, nem is vagy "néni" :) Főleg, hogy nálam a "néni" szó kicsit mást jelent. Sok "néni" lesz Sukoró környékén, ha felépül a kaszinó, mondhatni.

derelyegrádi szellem 2009.09.18. 17:17:50

@Kravver:

Mingyá' gondoltam, hogy nálad Eörsi beégése kapcsán orbán lesz elővéve. Ez már csak természetes.

Lecso (F*ck the Shit) · http://www.youtube.com/watch?v=OyxNgnQ9m30 2009.09.18. 17:32:19

Tudom, hogy OFF, de arra lennék kíváncsi, hogy MO melyikbe illik bele, vagy ha egyikbe sem, akkor ki kéne egészíteni a listát.

A világ politikai-társadalmi berendezkedéseit és néhány idegen kifejezést viszonylag könnyű megérteni, íme néhány kézzelfogható példa:

1. FEUDALIZMUS: Van két tehened. A földesúr a tej egy részét megtartja magának.

2. FASIZMUS: Van két tehened. A kormány mindkettőt elveszi tőled, felbérel hogy vigyázz rájuk, majd eladja neked a tejet

3. VALÓDI KOMMUNIZMUS: Van két tehened. A szomszédaid segítenek az őrzésben és megosztoztok a tejen.

4. ALKALMAZOTT KOMMUNIZMUS: Van két tehened. Neked kell rájuk vigyázni, de a tejet elveszi a kormány.

5. DIKTATÚRA: Van két tehened. A kormány mindkettőt elveszi, téged meg lelövet.

6. NIGERI DEMOKRÁCIA: Van két tehened. A kormány mindkettőt elveszi, téged lelövet, a teheneket pedig Svájcba küldi.

7. MILITARIZMUS: Van két tehened. A kormány mindkettőt elveszi, téged meg besoroz.

8. SZINGAPÚRI DEMOKRÁCIA: Van két tehened. A kormány megbüntet, mert engedély nélkül két haszonállatot tartasz a lakásodban.

9. VALÓDI DEMOKRÁCIA: Van két tehened. A szomszédaid eldöntik, kié lesz a tej.

10. REPREZENTATÍV (MEGBÍZOTTI, KÉPVISELETI) DEMOKRÁCIA: Van két tehened. A szomszédaid kijelölnek valakit, aki megmondja neked, hogy kié lesz a tej.

11. AMERIKAI DEMOKRÁCIA: A kormány ígér neked két tehenet, ha rájuk szavazol. A választások után az elnököt bíróság elé állítják, mert tehenek jövőjével spekulált. A sajtó Tehén-gate néven ír az ügyről, a tehén pedig beperel szerződésszegés miatt.

12. BRIT DEMOKRÁCIA: Van két tehened. Birkaaggyal eteted őket és megkergülnek. A kormány semmit nem tesz.

13. EURÓPAI DEMOKRÁCIA: Van két tehened. A kormány szabályozza, hogy mivel etesd és mikor fejd meg őket. Később fizet azért, hogy ne fejd meg őket. Majd elveszi tőled mindkettőt, az egyiket lelövi, a másikat megfeji, a tejet pedig a csatornába önti. Végül arra kötelez, hogy űrlapokat töltögess ki az eltűnt tehenek ügyében.

14. KAPITALIZMUS: Van két tehened. Az egyiket eladod, és veszel helyette egy bikát.

15. HONG-KONGI KAPITALIZMUS: Van két tehened. Hármat eladsz belőle a saját cégednek, és azokkal a hitellevelekkel fizetsz, amelyeket a sógorod váltott a bankban. Ezután végrehajtasz egy kötvényadósság/méltányossági részesedés csereberét, minek következtében mind a négy tehenet visszakapod, vagy adóvisszatérítéssel, vagy úgy, hogy megtarthatod az ötödiket is. A hat tehén tejelési jogait egy panamai közvetítőn keresztül átengeded egy Kajmán-szigeteki cégnek, amelynek titokban a főrészvényes a tulajdonosa, aki mind a hét tehén tejelési jogát eladja a tőzsdén jegyzett cégednek. Az éves jelentésben megtalálható, hogy a cégnek nyolc tehene van, és még egyre opciója. Eközben megölöd a két tehenet, mert a feng-shui szempontjából károsak.

16. LESZBIANIZMUS: Van két tehened. Összeházasodnak, és adoptálnak egy kisborjút.

17. TOTALITÁRIANIZMUS: Van két tehened. A kormány elveszi midkettőt, és letagadja, hogy valaha is léteztek. A tej tiltólistára kerül.

18. HÍMSOVINIZMUS: Van két tehened. Az egyik a feleséged, a másik az anyósod.

19. POLITIKAILAG KORREKT: Kapcsolatban állsz ( a 'tulajdonjog' és 'birtok' eszméje a fallokrata, uszító, intoleráns múlté) két korosabb ( de a társadalom számára nem kevéssé hasznos), meghatározatlan nemű szarvasmarhával.

20. ELLENKULTÚRA: Hö, haver tehén valaki fejje meg, vazze.

21. SZÜRREALIZMUS: Van két zsiráfod. A kormány elvárja tőled, hogy harmonika-leckéket vegyél.

Kravver 2009.09.18. 17:36:00

@derelyegrádi szellem:

Hát kunbélára már csak nem asszociálhatok, ugye?

Von Siebenbuergen · http://koszelet.blog.hu/ 2009.09.18. 18:11:18

@laspalmas:

Persze, de így nem tud kedves lenni.
Miután előre leadják, hogy milyen témában/témákban hívják be és fogalma nincs semmiről, de bemegy + kiad egy nyilatkozatot, ami alapján joggal feltételezi bárki, hogy többet tud a témáról, mint Mari néni, egyszerűen "kezelhetetlen" a helyzet.
Mit kellett volna tennie K.O.-nak? Témát váltani? Átkötni valami aktuális patásördög témára? Megkérdezni Matyitól, hogy hogy van, hát ha arra tud válaszolni? Ebben az esetben meg rajta sírna/röhögne mindenki. Én örömmel látom, hogy egy kis újságíró még él benne legbelül és nem fért rá az arcára, hogy lemenjen kutyába Eörsi helyett.

2009.09.18. 18:49:40

Nem volt elég annak a szerencsétlen palesztinnak a 8 év, most még ez is.

Vissza fogja még sírni egyszer az ottani jó világot.
Szerintem ez azért embertelen, hol van ilyenkor az Amnesty meg a többi emberjogi aktivista?

2009.09.18. 18:55:35

@Lecso5-nem védendő fogyasztó!: Kössz, régen röhögtem ilyen jót.

Lecso (F*ck the Shit) · http://www.youtube.com/watch?v=OyxNgnQ9m30 2009.09.18. 19:16:19

@Horizont: dehogy! találtam. csak eszembe jutott, hogy okozhatnék vele egy-két boldog percet az itt 'tanyázóknak'. 8-)

TD223 2009.09.18. 19:31:42

Szegény palesztin fogoly.

Izrael írtja a népét, őt elfogták és Izraelbe vitték, most kiengedik és befogadja Izrael. Ha pedig hazaszökik, ismét Izraelben lesz.

Remélem a Mazsihisz székháza mellé költöztetik.

Stoney Hill Billy 2009.09.18. 19:31:50

Vastagbőr, majd ha egyszer nyerek a lottón geci sok pénzt, veszek nektek napi 20 perc műsoridőt vmelyik nézettebb tévében. Ezt a tevékenységet el kéne juttatni a népemhez!

Horizont 2009.09.18. 19:32:17

@Lecso5-nem védendő fogyasztó!:
Ja és lehet nevetni de én mindig szerettem az egyszerű magyarázatot, tudod női agy:DDD
Nagyon jó volt, viccesen tanultam belőle:))

Lodogi Pascal (törölt) 2009.09.18. 19:42:01

Most gonosz leszek.
Ezeket az embereket nem lehetne HAZA vinni a saját HAZÁJUKBA?
Nem is értem az egészet.

TD223 2009.09.18. 19:47:35

@Lodogi Pascal: Eörsire gondolsz, vagy a palesztinra? Utóbbiról azt mondják, hogy megölnék sajátjai, mert azt hinnék köpött, vagy megölné az ellenség, mert azt hinnék terrorista.

Rwindx 2009.09.18. 20:03:24

Az ostoba állatja, semmit nem tud róla, de támogatja.

Horizont 2009.09.18. 20:04:52

@TD223: Itt meg belehal Magyarországba....

Roxvox 2009.09.18. 20:23:08

@Sün! balázs:"Mi folytatjuk a fogoly kínzását."
Elég kínzás az neki, hogy itt kell majd élnie, kifoghatott volna egy jobb helyet is.
De egyáltalán kell nekünk a sok zsidó, cigány, stb mellé még egy ilyen gvantanamérai állampolgár?

Lodogi Pascal (törölt) 2009.09.18. 20:23:20

@TD223:

Én a fogolyra gondoltam.
Ezt a szart az USA keverte mint ez emberi jogok élharcosa, neki kellene eltakarítani.

Most az hogy megülik a palesztinokat azt ki találta ki?
A fogoly vagy az amcsik?

Ha ezek ez emberek ártatlanok és nem csináltak semmit, akkor kérjen tőlük az USA ünnepélyesen bocsánatot kártalanítsa őket, és vagy vigye haza, vagy adjon nekik állampolgárságot.

Ha meg bűnözők akkor meg mi a francért kellene ide jönni, gyilkosokból eddig is jól álltunk.

Lodogi Pascal (törölt) 2009.09.18. 20:23:56

Mármint megölik a palesztinokat.

Roxvox 2009.09.18. 20:25:39

@Lodogi Pascal:
Ha innen mindenki elhúzna a saját hazájába, kurva kevesen maradnánk. :)

Kartal (rezervált) 2009.09.18. 20:30:53

@dr.justice: @Marcellusca (már a moxonidin is kevés): akkor kortársak vagyunk, és én úgy vettem észre, hogy mióta kezd kitágulni a horizontom (nem röhögni), egyre több embert akarok naggyon megverni...
@Rwindx: naná hogy. ezért fizetik. de annak is eltörném a kezét, aki aláírja a fizetést neki.
@martonx: nem, a többi poszton ennél sokkal gyengébb képességűek ülnek. azok még beszélni sem nagyon tudnak...
@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": megdumáljuk :D
@dr. dodó: ha az eszdéesz kiesik, úgy berúgok, mint csak na... :D

Roxvox 2009.09.18. 20:31:20

Ez az Olga néha szerethető.:)

Lodogi Pascal (törölt) 2009.09.18. 20:33:21

@Roxvox:
Nem tudom hogy hogy vagy vele, lehet hogy engem raktak össze szarul.

Tehát ha egy sötét estén elvinne a fekete lefüggönyözött hummer (ugye a pobedát másik cég használta) majd éveket ülnék a dutyiban.....
A lényeg hogy miután kiengedtek én egy dolgot szeretnék csak HAZA menni a családomhoz a szeretteimhez. Azt valahogy külön szopásként élném meg hogy akaratom ellenére bedugnak egy országba aminek nem értem a nyelvét a szokásait, tök idegen minden, stb.
Biztos nem azt érezném hogy hú de jó nekem.

Kravver 2009.09.18. 20:35:02

@Roxvox:
a pirézeket kihagytad

"Ha innen mindenki elhúzna a saját hazájába, kurva kevesen maradnánk. :) " - Ez értelmezés kérdése. Szerintem kb ugyanennyien maradnánk, de ha a te értelmezésedet vesszük, akkor tényleg nagyon kevesen maradnának, de te sem lennél köztük (hacsak nem vagy szkíta, illír, eraviszkusz, szkordiszkusz, kotinusz, vagy dák esetleg szarmata vagy markomann. Ez esetben én kérek elnézést.)

Marcellusca 2009.09.18. 20:49:01

Megnéztem a vidijót. A hosszabb változatot.

Hááát, nem kellett volna!

Szegény K. O., jól lemosta, totál KO, alig bírta visszatartani a röhögést.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.18. 20:54:43

@Kartal (a dühös): látom, hogy ha kiesik az szdsz, akkor nemzeti ünneppé nyilvánítható a nap :D

@Marcellusca (már a moxonidin is kevés): muahahaha na én is végignézem, a 2:48-as nagyon tömény volt, kíváncsi vagyok milyen a hosszabb mostmár végig :)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.09.18. 21:05:46

Az SZDSZ-ről nekem mindig Gusztos-apuka ugrik be:
vastagbor.blog.hu/2009/04/23/az_oreg_gusztos_nem_tul_liberalis

Egyik kedvenc postom. :))))

Roxvox 2009.09.18. 21:09:18

Azt a szerencsétlent megkérdezte valaki, hogy akar-e idejönni, vagy csak egyszerűen törődjön bele a demokratikus erőszakba.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.09.18. 21:11:36

@Von Siebenbuergen:

"Átkötni valami aktuális patásördög témára? "

Ja, az olyan ATV-s lett volna. :)

Mint mindig, most is érdekel, mi lehet a háttérben:
- A tévénél kegyvesztett már az SZDSZ, és Olga eleve szét akarta szedni Eörsit?
- Olga alákérdezős, rasszistákosos interjúra készült, de Eörsi felkészületlensége kihozta belőle a köcsög riportert?

Mondjuk mindegy, mert a végeredmény számít.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.09.18. 21:14:27

@Stoney Hill Billy:

Te valami király vagy?

(Azért nyomtam egy printscreent. :)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.09.18. 21:15:53

@Lodogi Pascal:

Azt mondta Szollár, hogy azért kell őket befogadni, mert nem mehetnek haza, gondolom téglának tartanák őket.

"Magyarország egy ilyen rabot vár, aki hazájába azért nem térhet vissza, mert ott "negatív hatásoknak", kínzásnak, börtönnek, meghurcolásnak lenne kitéve."

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.18. 21:15:55

@laspalmas: én arra tippelek személy szerint, hogy az szdsz-re megadták a kilövési engedélyt :)

@Roxvox: tuti, hogy az utóbbi.

Villabarat 2009.09.18. 21:18:58

EM egyetlen szerencséje, h. ezt a szArTV-t nem nézik sokan. Mondjuk azok nagytöbbsége megint egy illúzióval lett szegényebb és megint behúzott egy strigulát a "Miért szavazzon egy baloldali a Jobbikra?" rubrikába.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.09.18. 21:19:38

@Horizont:

Hát nem lesz valami jó élete a mi mércénk szerint, az tuti.

" A befogadott először egy másfél éves programon vesz majd részt, rengeteg szakember foglalkozik majd vele. "Ez nem házi őrizet, hanem nyelvtanfolyam, oktatás és szocializációs képzés" - mondta Szollár.

Az egykori fogoly a program során "később találkozhat majd a közösség tagjaival", és fokozatosan lesz szabad ember. A végső cél az, hogy olyan magyar állampolgár váljon belőle, akinek foglalkozása, lakása, családja van Magyarországon. Szollár szerint eljön majd az a pillanat, amikor az állam elengedi a befogadott kezét, és ő szabadon mozoghat - akár külföldön is. Erre azonban nincs konkrét időpont, attól függ, hogy az integrálása mikorra jut el abba az állapotba, amikor ezt meg lehet lépni."

Mondjuk Guantanamo után ez maga lesz a mennyország.

Horizont 2009.09.18. 21:24:18

@laspalmas:
"A végső cél az, hogy olyan magyar állampolgár váljon belőle, akinek foglalkozása, lakása, családja van Magyarországon."
Ehhez lenne itthon is pár százezer (vagy millió) jelölt !!

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.18. 21:30:45

@Horizont: ugyan már, mi csak szarmagyarok vagyunk, nem? :D

@laspalmas: főleg ha integrálása során Eörsi Mátyást is kell hallgatnia :) tuti visszamenekülne Guantanamoba :)))

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.09.18. 21:33:04

@Horizont:

Kicsire nem adunk avagy merjünk nagyot álmodni.

AZ nem, EZ hír külföldön. Egyszerű kormánymarketing.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.18. 21:34:45

@laspalmas: végülis, lehet hogy ez tulajdonképp már a szoci kampány része volt :D de ilyen alázást már tényleg rég láttam, minden elismerésem :)

Horizont 2009.09.18. 21:40:16

@laspalmas: KÁR!!!!
Olyan jó lett volna arról olvasni, hogy olyan program van Mo-on hogy a fiatalok százezreinek legyen munkája, otthona, családja és eljön majd az a pillanat amikor az állam elengedi a kezét a fiatalnak és szabadon mozoghat! ( Szollár Domika után szabadon) :(((

Rwindx 2009.09.18. 21:54:35

Magyarország, 2009: Rabszolgatartás
mno.hu/portal/663853

Passzivista 2009.09.18. 22:02:46

Kálmán Olga for President!

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.18. 22:19:41

@Rwindx: tudom, csúnya dolog, de az első, ami beugrott: "A Béna alszik."

végigolvasva a cikket, hát, no comment...

Rwindx 2009.09.18. 22:29:02

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:
Hazudnék, ha azt mondanám hogy értem mit takar a "A Béna alszik."

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.18. 22:45:09

@Rwindx: a Ponyvaregény című filmben volt a Béna, ilyen hmmm... aberrált, bőrruhába öltöztetett valami/valaki, akit a nyakánál levő pórázzal akasztottak egy sínre, ami mentén mozoghatott.
Na az lehetett hasonló rabszolga, mint aki a cikkben szerepel, csak talán még egy fokkal durvább.

Rwindx 2009.09.18. 22:57:37

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország: A jelenet így most megvan, de magamtól az életben nem jutottam volna erre az asszociációra...

beleszolok 2009.09.18. 23:26:02

A kezedet elengedi az állam, csak a fizetésedet nem.

albino combino 2009.09.18. 23:39:52

először is K.O-t sunáznám. de nagyon. vagy amilyen kis morcz ez a nő ő dugna meg engem. :D
másodszor meg Eörsi úgy hülye ahogy van. nem is értem minek kell idehozni a foglyot. ki ő, mit csinált, mit fog itt csinálni? sok kérdés válasz nélkül, az usa seggét nyalja egy törpeállam és azt hiszi hogy húúú de lekötelezte az nagy ááámerikát.
ha meg idehozzák akkor annyi lenne a minimum h leinformálják h ki ő és addig a szadeszes ne örömködjön már h de jó h itt van.
ha bűnös a hapsi akkor tartsák a saját börtönükben v bánomis én h hol, de mér' a mi nyakunkba varrják?
ha nem bűnös akkor sűrű bocsánatkérés közepette tömjék ki a zsebét jó ámerikai zöldhasúval azt' engedjék haza v bánomis én h hova, de mér' a mi nyakunkba varrják?
megnézném mit szólnának ha mi meg a börtönből szabadult kancigányokat küldenénk hozzájuk rehabilitációra...

Tarackos Sül (törölt) 2009.09.19. 08:36:58

Kálmán Olga még mindig jól néz ki . . .

Laibach 2009.09.19. 10:00:39

Bocs az off-ért, de ez kicsit felháborító! Itthon összeomlik az egészségügy, erre tessék:

hvg.hu/itthon/20090918_bajnai_gordon_segely_vietnam.aspx

f.m.j. 2009.09.19. 10:03:08

@Laibach:

és nem kérdés ki jár jól, mi lehet a háttérben...

f.m.j. 2009.09.19. 10:13:49

@Laibach:

jaja, itt csak a magyarokra nincs pénz...

és ezt most nagyon ideológiailag semlegesen mondtam, mert a túrbómagyar is, meg a vérkomcsi bácsika is egyformán lesz leszarva a kórházi ágyakon, meg úgy egyáltalán...

Horizont 2009.09.19. 11:35:13

@Laibach:
Na most ettől (is) lehidaltam! Ennyire jól állunk? Segélyhitel? 60 millió euró? Vietnámnak? Egy nagyon korszerű, 500 ágyas onkológiai ellátóközpont?
Mi a büdös franctól fontosabb egy vietnámi rákbeteg mint egy magyar? Persze őt is sajnálom, de nézzen már körül Bajnai az itthoni onkológiákon. Már ha oda jut valaki. Most hallottam: nőismerősöm csomó a mellben, műtét, szövettan, kétséges hogy jó vagy rosszindulatú. Elküldik a mintát Debrecenbe mert ott magasabb szinten vizsgálják. Kerek 5 hétig (!!) várt az eredményre mert a Hospinvest nem fizetett nekik.El lehet képzelni az 5 hetét a nőnek. Ez kivételesen jól végződött mert jóindulatú. És ha nem lett volna az? Menjünk majd Vietnámba? Vagy hová?
Már hétvégén sincs nyugalom:)))

min0rity r3port · http://m0r3.blog.hu 2009.09.19. 12:05:36

Izé, Olgatka nem szarig szokta nyalni szegény pártunkéskormányunktagjait? Egyébként örvendjünk Fried szavainak, mert nagyon jó szavak ezek, ember így még meg nem köszönte.

belzebubó 2009.09.19. 12:33:47

@Horizont: a hét elején már megjelent egy cikk ezzel kapcsolatban,ott az állt,KAMATMENTES hitelt adunk Vietnámnak.

Horizont 2009.09.19. 12:37:27

@belzebubó:
Nagyon örülök, hogy egy ilyen jószívű országban élhetek.....

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.19. 12:44:06

@Horizont: @belzebubó: bezzeg mi kérnénk kamatmentes hitelt jószívű országunktól...

@min0rity r3port: az szdsz hivatalosan ellenzék, gondolom megadták az engedélyt a kilövésre :) néha szerethető :)

jozicsenko 2009.09.19. 13:45:47

@Lecso5-nem védendő fogyasztó!:

Magyar Demokrácia:
Volt két tehened: az egyik kormánypárt elveszi tőled az egyiket, mert kulák vagy, a másik elveszi tőled a másikat, mert náci vagy, és kell a a kártérítés a 3. generációnak a tehenes rémálmokért
amikor valakinek eszébe jut a kárpótlás, a megítélt összeg (egy öreg tehénre lenne elég) hatodáért megveszi egy jólinformált belsős a kárpótlásodat, amit ő 4szeres áron (plusz állami hitelgarancia) válthat be egy tehenészet privatizációjakor - persze az egész csak piackivásárlás, ezért az offshore cége, ami megveszi a teheneket, (amig nem adja el őket) felbérel téged a két tehén felügyeletéért, semmi adót nem fizet, sőt a teheneket is eladja kinába, eltünik a semmibe

ezután Téged, mint adócsalót (hisz adó nem jutott az apehnek), perbefognak, de őt hazavárják, az aktuális negyedéves adóamnesztiakor

az ellenzék egyetért veled, meg együttéreznek, sőt az aktuális hatalomrajutáskor beiktatják május 2-át, mint a Tejemléknapot, de pénzt nem adnak, csak hitelt, ha nyitnál tehenészetet:

szép körülmények, de mire megnyitnál, a hihetetlen bürökrácia miatt kiszaladsz az időből (=nem tejeltél eleget a helyén maradt polgármesternek), és megint azok vannak hatalmon, akik korábban mindkettő tehenedet elvették: adót fizetned kell, de a tehenek már nem érkeznek meg, ezért újra lehúzod a rólót.
Az új kormány vezetői között ott vannak azok a korábbi emberek, akik tönkretették, eladták a teheneidet,de nem szabad beszélni róluk, mert azonnal antiTejita vagy
.
A szavazatok maximalizálására bevezetik a 13 havi ingyen tejet vagy a tejsegélyt a szociálisan rászoruloknak, de te nem kaphatsz ilyet, hisz 2 gyereknek és 2 szülőnek max Bikatej jut (szoptok, de bőven) bár megnyugtat, hogy az egészért neked kell újabb és újabb adót fizetned, bocs, tejelned

Felbukkan egy újabb ellenzék is, de nem bíznak meg benned, mert együttmüködtél a 3/3as tehenészettel, valójában csak nem tudsz nekik mást ajánlani, mint a teheneidből megmaradt: sok-sok trágyát és vagy egymillió legyet, akinek nincs szavazati joguk

de legalább beszélhetsz tejiparibünözésről

Periwinkle (aka A 40-es fantomja) · http://cido.blog.hu/ 2009.09.19. 14:28:11

wááhááhááhááá!

és újból csak

wráhá-há-há-wrá-há!

:DDD

ez kész. ez csúcs. ez a nő ISTEN! vagy legalábbis annak igen közeli rokona. ilyen bravúrosan szétkapni egy inkompetens, szóvirágkötészetből élő riportalanyt, ilyen elegánsan kihúzni valakinek a belét, majd szép lassan megfojtani vele - ez maga a profizmus. Olgától eddig nem sok mindent láttam, de ezentúl odafigyelek munkásságára.

0.52-nél egy új sms-hang született: "ööö... úgy vélem, hogy tudok ilyet" :LOOL:

2.12-nél pedig egy olyan bumfordi magyarázkodásba kényszerítette bele Mátyást, hogy az már retorikai harakiri. Annál a résznél eszembe jutott, hogy "Mi jó előre eldöntöttük, hogy este nem megyünk kocsmába. De aztán sajnos egymást követték az események..."

PG989 2009.09.19. 14:39:07

" A befogadott először egy másfél éves programon vesz majd részt, rengeteg szakember foglalkozik majd vele. "Ez nem házi őrizet, hanem nyelvtanfolyam, oktatás és szocializációs képzés" - mondta Szollár.

Szocializációs képzés nem ártana a cigányoknak sem!

Horizont 2009.09.19. 15:04:27

@Periwinkle (aka A 40-es fantomja):
Mátyásunk csak azt hajtogatta:megint megfogott:))
Mátyás helyében álruhában elbujdokolnék a szégyentől:)) Egy nő kicsinálta:) Mellesleg meg ennyi a munkájukhoz értésük, tudásuk. Mindegyiknek.

zsoltix 2009.09.19. 15:25:39

Miert nem az usa fogadja be oket? Az o saruk, nem? Vagy a foglyok elpasszolgatasa csak arra szolgal, hogy megfigyeljek, hany hu csatlos orszag nyalint be a nagy egybesult allamok picsajaba?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.19. 15:28:54

@belzebubó:

Az tök jó, itthon meg mennek tönkre a devizahitelesek meg az egészségügy is.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.19. 15:35:58

Ja, tényleg, azt meg tudná nekem mondani valaki, hogy Eörsi amúgy mihez ért? Márint a rasszizmus meg az antiszemitizmus nevű kártyákkal való bűvészkedésen túl.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.19. 15:55:33

@Mj: @Horizont: hát hogy megfogják, ahhoz ért. amúgy meg, tanuljon meg jógázni :)

@zsoltix: ezt a kérdést Olga is feltette :) igaz, a második felét nem, mondván azt oda lehet érteni :)

Roxvox 2009.09.19. 15:58:14

A magyar zsidók (Szdsz) vajon miért örülnek, hogy idejön egy arab terrorista, vagy miféle ?

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.19. 16:08:05

@Roxvox: nem tudja, nem látja, nem érti, de örül neki. ez Eörsi szakmai hozzáértése :) de ha gonosz akarok lenni, akkor mondhatom úgy is, hogy most már lesz mire fogni a fokozott terrorveszélyt. arra pedig lehet hivatkozni a szükségállapot bejelentésekor... csak ne legyen igazam.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.19. 16:27:51

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Én inkább nem fognám meg sehol, ha lehet, még a végén rám ragad róla valami.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.19. 16:28:24

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Azért a szükség- és rendkívüli állapothoz az is kell, hogy Sólyom aláírja.;-)

belzebubó 2009.09.19. 16:57:47

@Mj: tavaly Laos is kapott, szintén kamatmentesen: www.haki.hu/index.cgi?rx=&nyelv=hu&item=&searchwords2=&menuparam4=1&menuparam5=24

Vietnamban pedig még mindig a kommunizmus szelleme dúl,olyan szinten,ha Saigont mondasz Ho Chi Minh City helyett akkor jön a feljelentés.
Ezt nem értem,hogy miért egy totálisan eladósodott ország nyújt ezeknek hitelt olyan pénzből amire Mo. kökemény kamatot fizet? Amit most Vietnam kapott, az kb. 17 milliárd forint.Mekkora összegről is ment a jógázás hónapokig az ingatlanadó körül? Abból mennyi bevételt várnak? Mennyi pénzt kér most S.O.S. az eü?

Eörsi Matyinak meg Rákosi et. volt a névadó szülője (apja E.Gyula) ő régi családi barátja volt Rákosinak, neki semmihez nem kell értenie :))

Tarackos Sül (törölt) 2009.09.19. 17:00:05

@Mj:

Hát először is Mátyás. Másodszor pedig semmihez, és ez utóbbi rendkívül megkönnyíti az alkalmazkodását / szocializációját a hasonló, szintén 0 tapasztalattal rendelkező kollegáihoz.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.19. 17:24:52

@Mj: ezért kell megtanuljon jógázni :)
na igen, elvileg a közt. elnök aláírása még kell hozzá, de ki tudja, addig mi változik. remélhetőleg ez azért csak nem. személy szerint én is csak gépfegyverrel piszkálnám meg.

BálnaUhr · http://balnavicc.blog.hu 2009.09.19. 18:08:20

" -Hogy lesz ez a másfél éves rehabilitáció?
- Eltalálta, nem vagyok szociális gondozó"

Hú. Köszönöm ezt a videót.

jozicsenko 2009.09.19. 18:23:21

@Roxvox: hi!

az izraeliek örülnek,hogy nem haza megy, gyakorolni

az itteniek nem hiszem, hogy örülnek neki

de remélem, ha lelép, bosszubol nem dozerolják le a befogadó házat, mint kinn szokták...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.19. 18:32:27

@belzebubó:

És ezek után mondja valaki, hogy szegény, eladósodott ország vagyunk? Van itt pénz kérem, csak rossz helyre megy.:-/

"Vietnamban pedig még mindig a kommunizmus szelleme dúl,olyan szinten,ha Saigont mondasz Ho Chi Minh City helyett akkor jön a feljelentés."

Azon a környéken mindig is mélyre eresztette a gyökereit a kommunizmus. Ott van Kína, ahol az ideológiai mázt adja a többezer éve hasonló uralmi rendszerhez. Ott van Észak-Korea, ahol nem csak ideológiai máz, ezért nem csoda, hogy borzalmas állapotban van az ország. Ott van Kambodzsa, ahol a saját népét is majdnem kiirtotta Pol Pot. És ott van Vietnám, amit éppen te jellemeztél.

"Eörsi Matyinak meg Rákosi et. volt a névadó szülője (apja E.Gyula) ő régi családi barátja volt Rákosinak, neki semmihez nem kell értenie :))"

Ehhe, erről eszembe jut egy ősrégi rákosis vicc. Szar Mátyás bemegy a községi tanácshoz, mert nevet akar változtatni.
-Megértjük a gondját elvtársam, és milyen új névre gondolt?
-A Szar Jánosra.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.19. 18:33:51

@Tarackos Sül:

Na igen, a hosszú évek alatt felhalmozott szaktudás csak zavaró tényező szokott lenni a demagógiában.:) (Tökéletes párhuzam ez egyébként a Jobbikra is.)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.19. 18:37:07

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Nem jóga kell neki, hanem jogszabály, ami alapján elítélik.:P
Mivel ez kétharmados, nem hiszem, hogy meg tudná változtatni az "ellenzék ellenzéke".;-)
Én nem akarok embereket ölni, úgyhogy csak azt kívánom, hogy hatályos jogszabály alapján rohadjon rá a műanyag lakat.:)

BálnaUhr · http://balnavicc.blog.hu 2009.09.19. 18:40:42

@Mj:
Az indián bemegy az anyakönyvi hivatalba és új nevet szeretne.
- Mi a mostani neve?
- Lágy szellőn átívelő halkan susogó nyílvessző.
- És mire szeretné változtatni?
- Tsúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúú.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.19. 18:42:37

@BálnaUhr:

Jaj.:)
Én most hallottam a nap viccét, a TV2-n: Bajnai Gordon szerint mostanában tartóztatták le a magyar Ku Klux Klánt.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.19. 18:58:40

@BálnaUhr:

Hm, gyanús ez nekem.:) Nincs új poszt, Zero "elköltözött" a "barátnőjéhez", és még a kedve is rossz...:)

jozicsenko 2009.09.19. 19:18:37

@Mj: hunwald is összeköltözött a barátnőjével és a szavát is alig hallani - bár ő nem igazán önszántából lett lakatos leonszio lakótársa...

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2009.09.19. 19:47:37

hú bassza meg, bőrösök éltetik a komcsitévét...
nagyon beszívhattam legutóbb

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.19. 20:22:02

@jozicsenko:

Mármint Hunvald.:) Úgy meg pláne nem lehet hallani a szavát, ha állandóan betömködik valamivel...:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.19. 20:25:23

@Pierre (Bezuhov):

Kösz Bezu, de nem itt kell népszerűsíteni a kendermag egyesületet.;-)
Mondjuk én sokszor nézem Kálmán Olgát, de 1. nem sunáznám, mert pl. nő vagyok, 2. örülök, hogy nem kérdez alá az interjúalanynak, mint a politikailag elkötelezett csatornák vagy adók újságíróinak többsége, mert így szól is valamiről a műsor.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.09.19. 20:59:29

@Pierre (Bezuhov):

Szia!

Végre egy vicces komment tőled! :)))

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.09.19. 21:05:33

"Rettenetes volt látni a rengeteg provokatív, ostoba, a történelem szemétdombjára való szurkolói plakátot, amelyek hol gyalázták a szlovákságot, hol kétségbe vonták állami létüket. Szégyelljük magunkat azért, hogy a magyar szurkolók megsértették a vendéglátókat."

Húúúúúúúúú, ez engem is annyira szíven ütött anno, h szinte máig szó szerint tudom, és többször fölhasználtam annak bizonyítására, h az szdsz kókista szekciója ténylegesen hungarofób attitűdöket mutat

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.09.19. 21:08:53

@Roxvox: mert ezzel is amerika fagyiját nyalják.
de ez hazaáruló arab, ez urbánusbarát

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.19. 22:03:49

@Mj: a jóga alatt kicsit mást értettem :) úgy a szájával eléri egy másik testrészét. többit rád bízom :)

@jozicsenko: gonosz vagy :D

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.19. 22:41:38

@Mj: @hannibal22: látom a figura ismertetése már elegendő volt :) tény, rendszergazda vagyok, nem normális. de legalább nem hazudok, úgyhogy politikus nem leszek, nyugi :)

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2009.09.19. 23:53:49

@Mj: tudom-tudom, nem kell mondani... ne a drogosok döntsenek a zország sorsáról

( hanem az alkoholista sötétprasztok, akik ásóval oszlatják az ilyeneket (-> lásd Kingdoom of Lali))
---

Egyébként meg még mindig nem világos, hogy akkor az Olga most a jó oldalon áll-é vagy a sötét erőknek szervienskedik. valaki felvilágosíthatna...hogy számoljátok Ti ezt? ..mik a szorzóK?

Netán:
Beszólni a szadesznek: +10 pont
Atv fellépni: -6 pont
Bántani a Viktort: -100 pont
stb...

talált nem talált? ;))

min0rity r3port · http://m0r3.blog.hu 2009.09.20. 00:09:16

Jaj. Akkor most megint nem értem, hogy kivel kell lenni, ha az igazság pártján állok. A fene megette. Elemezzünk, egyszerűsítsünk, modellezzünk.

Az MSZP azt akarja, hogy az ország illedelmesen szopjon le minden útjába akadót, mert az úgy illik, ez a dolga. De annyira, hogy a valagán jöjjön ki amit a száján bevett, és ígéret szerint ezen mókás pozíciót más szopatására használja majdan ki. Amíg ezt a kívánt állapotot el nem éri, addig tessék gyakorolni, lemarad, aki elmarad! Élenjáró entitása a népszabadságpárti II. Göncz, aki ezúttal a pépszövetségben csatázik Balunéval. Nekik mindnek megvan a személyes talpnyalója, Olga már eljegyezte magát, és várja Franc Gyurcsányt, mint az úr második eljövetelét. Addig meg mindenki hülye, ki kell nyilatkoztatni a hitét, hiszen a gyertyát sem rejtik véka alá. Sokan vannak a hivatalosok, ám kevesen a választottak, vegyük eszünkbe!

A FIDESZ azt akarja, hogy az ország jó előre figyelmeztessen mindenkit, hogy szopni fog, vele egyetemben, mivel nem hagyja magát kihasználni. A dialektikus materializmos keresztény-konzervatív óprotestáns újliberalista implementációján dolgozik. Nem is ér rá szopni. A beszédük, miként illik, igen-igen, nem-nem, ha kiszivárog egy belső beszéd a nyugdíjakról, akkor már rögtön igen-nem, nem-egen, és sőt. Képviselője egy lehet csak, hisz ő (Tudjukki) a Vezérünk, nevezett műsorban csak megvetéssel illig rá gondolni is. Ő személy szerint rokonszenves nekem, mert a választásokig böfögni és fingani sem mer, hátha azt a nyugdíjasok, cigányok és más törzsek fel találják róni neki. Hogy a kétharmaddal mihez akar kezdeni, nem világos, bár ha belegondolunk a sok visszatartott böfögésbe és fingásba, annak egyszer majd csak ki kell jönnie, asszem jobb ha veszünk füldugót és oxigénmaszkot. Olgica ezt tudja, már most edzi magát, és olyat keres, aki kiszámíthatóbb.

A JOBBIK fel van ajzva a gondolattól is, meg háborodva. Hogy bárkit szopjon, főleg kommunistát, idegenszívűt vagy galíciait, itt kérem csak orális és anális közösködés van, az sem akárkivel. Nem minden magyar, akinek a töke fénylik! Ha mégis, tessék a szopás gesztusértékű szándékát megköszönni előre. Legfeljebb a baráti Szovjetúnió jöhet szóba. Mert a labancot nem szeretik a kurucok; a tótok és románok jöttment senkiháziak; a lengyel már csak Galícia miatt sem jöhet szóba; a szerbek megölték a trónörököst és különben is kivonták magukat Rigómezőnél (tudjuk milyen idegen érdekek szolgálatában); a szlovénok meg már túl közel vannak az EU-hoz, a törleszkedő magatartás pedig nem vitézi erény. Így hát beláthatjuk, már csak mi maradunk, szopjuk hát le magunkat, aki eléggé magyar, annak menni fog. Ott van például szegény csúffá tett Gyuri. Ehhez nem kell nő, Olgáról meg, ha lemosnák a sminket, kiderülne, hogy a szomszéd malaca, akit megcsaptak a vásárban. Fél a lebukástól, tehát ők sem játszanak.

Az SZDSZ azt akarja, hogy az ország szopjon le minden útjába akadót - amennyiben az nem arab, afgán vagy észak-koreai. Különösen akkor tegyen így, ha a szembejövő amerikai, akkor is le kell szopni, ha nem kéri. Izrael várjon, oda médiakülönlegességeket delegáljunk, különben is már csak lépésekre vannak az euro-integrációtól, előre letérdelünk, mint rabmadárhoz illik. Szóval szopjon a magyar, mert az úgy helyes, erkölcsös, és azzal megtagadja a fasiszta múltat, ennek szimbóluma Joáb, Boáz és a kis Simon. Bár számára egy Peresz kész ántiszemita, a komoly embereket jellemző fekete humorú knesszetbeli megjegyzését is nyilván a honi fasiszta hordák feltüzelésére tette. Hát az ő képviselőjük lenne Mátyás, az igazságos. Helyben vagyunk, szabad élet, baszott madár, szabad kezed zsebembe jár.

Ki a fene érti ezt?

Na mindjárt rókázok ettől az egésztől.

min0rity r3port · http://m0r3.blog.hu 2009.09.20. 00:17:10

(olvasni nem kívánók számára leleplezem magam: Kálmán Olgát és cimboráit bekötném egy csicskáztató cigánycsaládhoz a disznóólba, és csak délelőtt engedném ki egy kicsit a szemétdombra kapirgálni)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.20. 00:58:45

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Attól még lehetsz tömeggyilkos.:)
Erről a jóga dologról jut eszembe egy régi vicc:
Újfiútól (bármelyik politikus neve behelyettesíthető) megkérdezik első nap a zuhanynál, hogy apuci vagy anyuci akar lenni.
- De jó, ha lehet választani, akkor apuci.
- Jó, akkor most apuci leszopja szépen anyucit.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.20. 01:07:57

@Pierre (Bezuhov):

"tudom-tudom, nem kell mondani... ne a drogosok döntsenek a zország sorsáról"

( hanem az alkoholista sötétprasztok, akik ásóval oszlatják az ilyeneket (-> lásd Kingdoom of Lali))"

Valahol az alkohol is drog.:P Ettől függetlenül nem helyeslem a drogozást, de inkább ne is kezdjünk bele ebbe a vitába, mert nem ez a lényeg.:)

"Egyébként meg még mindig nem világos, hogy akkor az Olga most a jó oldalon áll-é vagy a sötét erőknek szervienskedik."

Nézd, nekem teljesen mindegy, hogy Olga hol áll, mert enélkül is világos a feladata. Adott egy balos tévé, ahol neki az a dolga, hogy okosakat kérdezzen, még az se baj, ha ezzel megszorongatva egy kicsit a balosokat, így tüntetve föl egészen elfogulatlan színben az ATV-t. Namármost Olga ebből profitál, hiszen egyrészt nem kell butácskán alákérdeznie, másrészt sok-sok pénzt is kap ezért, az ATV pedig nyert egy viszonylag értelmes műsort, ráadásul még a "belső ellenzék" képében is tetszeleghet.
Egyébként szerintem nincsenek jó oldalak, mármint politikai pártok tekintetében, hiszen mindegyik pártot be lehet mártani valamilyen szinten. Ezzel viszont nem a matériát akarom kenegetni, mert ettől még mindenkinek tudnia kellene, hogy van legalább 2 párt, amelyikre egyszerűen nem szabadna szavazni.

"hogy számoljátok Ti ezt? ..mik a szorzóK?

Netán:
Beszólni a szadesznek: +10 pont
Atv fellépni: -6 pont
Bántani a Viktort: -100 pont
stb...

talált nem talált? ;))"

Ehhe, ezt a pontozósdit meghagyom a többieknek.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.20. 01:11:39

@min0rity r3port:

Erre a kommentre nem tudok mást írni, minthogy teljesen kész.:)

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.20. 01:28:05

@Mj: ha azzá válok, akkor első utam a Parlamentbe vezet, majd a végleg kielégítettek listája kézbe, és megyek tovább, okés? :)
a viccre: pontosan erre gondoltam :) legalább gyakorol addig is, amíg nem kell keresnie a zuhanyzóban a szappant :)

nem tudom, hol fogsz gyakorlótanítani, de ha általánosban, arra az esetre itt egy rajz: vicclap.hu/vicc/55/?a=n

hát nem dzsányörű? :)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.20. 01:41:38

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Viszont nem mindegy, hogy mikor mész oda, mert sok a lógós és kevés a plenáris ülés.:P

Nem, és történelemtanárnak készülök és nem tanítónéninek. Teszem hozzá hála Istennek, mivel gimibe valószínűleg már nem nagyon jutnak el a sorozatban bukó lurkók. (Viszont sokkal több a nagyarcú, apuci egyetlen pici fia, aki több havi zsebpénzt kap, mint ami az én fizetésem lesz.)
A rajz tényleg durva, hogy ez kinek jutott eszébe...:)

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.20. 08:48:06

@Mj: az igazi mazochistának úgyis a Parlamenti Napló az utolsó csepp a pohárban :) A lógósokra meg mint egy porszívóügynök, címlistával. Még a jelige is ugyanaz: eltakarítani a szemetet :)

Anno nálunk is voltak gimnáziumban próbatanításon, főleg leendő matektanárok. Mi még meghallgattuk őket is, és tudtunk értelmeset kérdezni is. Igaz, két alapvető különbség adott volt:
1. matek-fizika tagozat.
2. kb. 15 éve volt ez.

De azért sok sikert és kitartás :) Köszönhetően egy-két dolognak (pl. Honfoglaló), van rá esély, hogy érdeklődő osztályt kapsz :) Az apucikedvence, leendő feketemerdzsós-kúheteses gyerkőcök meg nem akadályoznak majd szerintem, szimplán tesznek rá hogy kinek az óráján nem figyelnek oda.

redriot77 2009.09.20. 10:57:36

OFF:

Zero, Laspalmas:

index.hu/bulvar/2009/09/19/meghalt_az_a_ferfi_akit_tovabbkuldtek_a_korhazak/

Csak nekem tűnik úgy, hogy a fehérköpenyes gecik 'bőr postot akarnak magukról?

Tegnap vmelyik csatornán volt egy riport az áldozat élettársával. Érdekes dolgokat mondott:

-a Szent Lászlóból (ahonnan elvileg nem is lehetne) továbbküldte a hentes, ráadásul mentőt sem biztosított. Állítólag azt hazudta, hogy 6 órán belül nem áll rendelkezésre mentőautó!!! Nem 1961, Albánia, hanem 2009 Európai Unió, Budapest.

-mikor visszakerült a beteg (már nagyon súlyos állapotban, haldokolva) a Péterfybe, az orvos szidalmazni kezdte a beteg élettársát, hogy miért hoz ide neki agyhalottat, mit kezdjen vele, és boncolásról kezdett fröcsögni, miközben a páciens életveszélyes állapotban feküdt előtte!!!

És ezek a tetvek írnak rá a számlákra nem létező tételeket, amiknek a költségét tapsra utalja nekik a TB. Ha dokinál jártok, nézzétek meg utána a számlát: kb. annyi vizsgálat lesz rajta, amennyit egy ilyen fehérköpenyes óriástetű egy hét alatt nem végez el! De a pénzt felveszi utána...

Lehet háborogni, hogy a kormány kivonja a pénzt az egészségügyből, biztos így van, de érdemes lenne megnézni, hogy erkölcsi gránitoszlop orvosaink (lásd fent), kórházigazgatóink mennyit lopnak el még ebből a csökkentett összegből is.

Jurganov 2009.09.20. 12:02:30

@redriot77: azért van olyan történet is, miszerint azért írják rá a nem oda tartozó vizsgálatokat a betegre mert a tb nagyon sok mindent nem fizet már, pedig kéne. elhiszem, hogy vannak csaló és rossz orvosok, de nem mind.

Horizont 2009.09.20. 12:24:37

@redriot77:
Ráadásul amiben "rosszak" az orvosok az nem pénz és rendszer kérdése legtöbbször, hanem (ingyen) emberségé...

jozicsenko 2009.09.20. 12:26:14

@Jurganov: iratkozz fel az ügyfélkapura

a 96os fogorvosi kezelésem költségei is elérhető

egyrészt döbbenetes, hogy minden TBköltségem nyilván van tartva, másrészt jó tudni, hogy miket számoltak el utánad (pár éve volt hír erről, férfi jelentett fel csaló orvosokat, mert méhnyakvizsgálatot v. mit számoltak el költségként nála (=abszolut női vizsgálatot))

drkovax 2009.09.20. 12:32:57

@redriot77:
1. Ne keverd a következményt az okkal ...
2. Nem ezt veszi fel, max a fizetését (meg a túlélőtől a paraszolvenciát - máramelyik) ...
3. Az EüM és az OEP által diktált ellátási protokollt, a kényszerített kölségelszámolást és következményit is meg kéne először nézni és utána ekézni az orvosok közül azt, amelyik hibázott (ha) ...
4. Nem vagyok orvos, sőt ...

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.09.20. 13:53:07

bocsánatot kívánok!
kálmán olga nem szedi szét eorsit. csupán alapkérdéseket tesz föl. amikre ő nem tud válaszolni. mégis, minek ment oda?

thewitch 2009.09.20. 14:02:15

Három lehetséges válasz lehetett volna:

1. A felkészült politikus:
Az SZDSZ elvi döntést hozott, ez egy nemes ügy, amit támogatunk. A részleteket pedig majd a szakminisztériumok kidolgozzák.

2. Az őszinte:
Hát hogy mondhatnánk nemet egy felkérésre az USÁ-tól? Azonnal letiltanák az IMF hitelt. Nem véletlen, hogy csak részletekben lehet lehívni.

3. A Fideszes:
Természetesen a jelenlegi, felhatalmazás nélkül működő kormány minden döntését visszavonjuk, ezt is. Ahogy kormányra kerülünk, felvesszük a kapcsolatot az illetékes Palesztin hatóságokkal, és kidolgozzuk a fogoly hazatelepedésének részleteit.

snorbi 2009.09.20. 15:14:26

Ennyit tud egy vezető politikus, külpolitikai szakember?!? És nem kvantumfizikáról faggatták, hanem a szakterületébe vág a téma...
Milyen "napi ügyekről" habog?!? Neki ez kellene legyen a napi ügy, ha már nyilatkozatot ad ki róla...
Miről szól a nyilatkozat, ha semmi érdemi tudása nincs a témáról?!? Nem hiába fordultak el az emberek a politikától...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.20. 15:51:13

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

"az igazi mazochistának úgyis a Parlamenti Napló az utolsó csepp a pohárban :)"

Akkor én mazochista vagyok, mert van, hogy megnézem az élő közvetítést.:)

"A lógósokra meg mint egy porszívóügynök, címlistával. Még a jelige is ugyanaz: eltakarítani a szemetet :)"

Neked mindig a szippantás meg a rudak jutnak az eszedbe a politikusokról?:P Kezdem azt hinni, hogy politikusfetisiszta vagy, és az ágyad alatt is öltöny meg nyakkendő lapul a bilincs és ostor mellett...:)

"Anno nálunk is voltak gimnáziumban próbatanításon, főleg leendő matektanárok. Mi még meghallgattuk őket is, és tudtunk értelmeset kérdezni is. Igaz, két alapvető különbség adott volt:
1. matek-fizika tagozat.
2. kb. 15 éve volt ez."

Na, hát azóta majdhogynem kifordult a világ... Nekem pl. abban lesz pechem, hogy a srácok már az én korosztályomra sem fognak hasonlítani, viszont az lesz a szerencsém, hogy a törit talán a legkönnyebb izgalmasan tálalni. Ráadásul a módszertan is megváltozott a kétszintű érettségivel, így az órákon nem nekem fog kelleni majd állandóan tépni a számat - arra vagy odafigyel, vagy nem -, hanem főleg párokban és csoportokban fogok velük dolgozni, forrásokkal. Na de ez már unalmas szakmódszertan...:P

"De azért sok sikert és kitartás :) Köszönhetően egy-két dolognak (pl. Honfoglaló), van rá esély, hogy érdeklődő osztályt kapsz :)"

Elvileg bármi összejöhet, de köszi.:)

"Az apucikedvence, leendő feketemerdzsós-kúheteses gyerkőcök meg nem akadályoznak majd szerintem, szimplán tesznek rá hogy kinek az óráján nem figyelnek oda."

Na erre leszek a leginkább kíváncsi, ugyanis az a célom, hogy lehetőleg mindenki figyeljen.:)

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.20. 17:16:19

@Mj: na szépen vagyunk :) a politikusok nekem egyre inkább mint lámpadíszítő tárgyak ugranak be :) persze megvan a magam perverziója, a Bohócliga :) A mérkőzések követése, egyes meccsek élőben való megtekintése kimeríti a perverzió fogalmát manapság :)

A páros játék műfaját űztem anno a történelemtanárral, mert amikor engem hívott ki felelni, azon az órán már több felelő nem volt :)

A csoportos gyakorlatok viszont remek terepet nyújtanak akár egy záró vetélkedőre is, ki tudja, az még ténylegesen érdekelni is fog mindenkit :)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.20. 17:39:26

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Szerintem csak elcsúfítanák szegény lámpákat.:)
Akkor én is perverz vagyok, mert bérletem van a Loki hazai BL-meccseire, és az elmúlt egy évben minden hazai válogatott mérkőzésen kint voltam.:) Ráadásul rendszeresen focizom is...:)

Hehe, egyszer 45 percig feleltem bioszból, és borzalmasan megalázó volt, mert utáltam az eukarióták és a prokarióták témáját, a tanár meg végig szívatott belőlük. Úgyhogy érdekes volt a múltkori osztálytalálkozón hallani a biosztanárnőm szájából, hogy reméli, hogy nem alázott meg senkit.:-S Na ezek után én tényleg nem akarok senkit megalázni, akármilyen hülye, idegesítő vagy lusta is...

Igen, tervben vannak vetélkedők is, mármint nem a terhes nők versenye értelmében.:)

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.20. 17:44:03

@Mj: LOL látom azért a morbid humor tőled sem idegen :)

áh, a Parlamenti Napló méltó párja mondjuk egy Pápa-Vasas mérkőzés, nem a BL :)

Mondjuk azért történelem-tanárom olyan maximalista volt :) Azt hitte, 15 perc alatt majd tömören össze fogom foglalni neki Németország történetét 1918-1933 között. Hát persze... :) A dupla történelemóra egyik felét elhasználtam arra, hogy 1925-ig eljussunk :)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.20. 19:25:19

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Vigyázz a morbid humorral, Sztálinnak is az volt.:)

Én mondjuk a Gyirmót-Fradira gondoltam volna, de mindegy.:)

Nézd, egy jó tanár 10 perc alatt is el tudja dönteni, hogy kb. hányast ér, amit addig mondott a felelő, és nem rabolja a drága időt azzal, hogy 45 percen keresztül hagyja "szavalni" az illetőt.:) Én is feleltem egyszer magyar középkorból (a kedvencem), de alaposan le is lettem állítva úgy 5-10 perc után, azután meg kb. kétévente egyszer, ha feleltem, mert úgyis tudta a tanár, hogy hányast ad év végén.:)

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.20. 19:41:44

@Mj: meg anno a statisztika előadónak is, amikor a porosz hadseregben éves szinten lórúgásban meghaltak eloszlását vizsgálta :-)

Ó, hát a tanárom ugyan be nem vallotta volna, de tuti hogy kíváncsi egyén :) Lehet benne volt az is, hogy kissé filmszerű volt minden feleletem, megelevenedett a kérdezett időszak, érvek-ellenérvek, kétségek, olykor személyi drámák is bekerültek, természetesen az épp elmondott órai anyag mellett :) Egyedül érettségi évében állított le 15 percnél. Igaz, nem is feleltem túl sűrűn, úgy évente :-)

redriot77 2009.09.21. 07:22:46

@Mj: "Hehe, egyszer 45 percig feleltem bioszból, és borzalmasan megalázó volt,"

Én egyszer elektromos áramkörökből. 45 perc után elégtelen. De nem volt hiába! Mert amíg én "feleltem", addig más nem felelt, és nem kapott egyest! :))))

redriot77 2009.09.21. 08:37:45

OFF: egy jó hír reggelre:

www.fn.hu/belfold/20090918/egyik_oldalhoz_sem_akarunk_tartozni/

Sok sikert Szepessynek és csapatának!

kuki123 2009.09.21. 09:01:14

Valaki mondja már meg nekem miért kell befogadni?

Amerika szart kavar lecsukat emberek törvénytelenül meghurcol embereket ..aztán a szart mi vigyük el?

normálisak ezek?
arról nem beszélve hogy nem fértek volna el abban a 300-400milliós multikultis országban úgy hívják hogy amerika....

küldeném ezt:
www.youtube.com/watch?v=4w9EksAo5hY

drkovax 2009.09.21. 09:11:14

@redriot77:

A felhőtlen örömöt elrontja az, hogy ha belegondolsz: az igazság nem feltétlenül van középen. Isten és a Sátán közötti vitában egy nagyon is egyoldalú álláspont a helyes. És ahhoz, hogy ne középen legyen az igazság, nem is kell ennyire "szésőséges" vitapartnereket feltételezni. Ha pedig az igazság nem középen van, akkor a középre állás a hazugság támogatása.

redriot77 2009.09.21. 09:40:41

@drkovax: az eddigi tevékenységéből nekem az jött le, hogy Szepessy egy két lábbal a földön álló, a hétköznapi problémákat a rendelkezésére álló eszközökkel gyakorlatban megoldó (nem csak pofázik) ember. A sok szócsavaró, ígérgető manipulátor mellett hitelesnek tűnik.

Meglátjuk milyen pártot sikerül szerveznie, de én már az első intézkedéseinél azt mondtam, hogy hiányoznak az ilyen hozzáállású emberek a parlamentből. Szerintem pozitív dolog, ha lesz lehetőség lesz bejuttatni őket!

Bocs az OFFért.

Moredhel 2009.09.21. 09:47:47

no, hát végül úgyis minden jó elnyeri méltó büntetését, úgyhogy nyaljunk csak be az USÁnak, hátha megint jól otthagynak a szarban, mint MINDIG a történelem során.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.21. 09:57:26

@redriot77: @drkovax: elvi alapon jónak tűnik, meglátjuk, mikorra lesz belőle valami, és milyen a gyakorlati megvalósítás. rosszabbak már nem lehetnek mint a többi, jobbak talán.

adhuvbeigiqe upiugtqeőoqőoqqe 2009.09.21. 13:49:14

Mi a fasz közünk van az USA problémájához??????????

A legutóbbi kubai emigránsok ügye megvan még?
Akkor is a nagy, alázatos szo.ás közepette vagy 5 kubai emigránst fogadtunk be. Ha itt tartózkodtak 2 hónapot sokat mondok. Az első adandó alkalommal meglógtak Spanyolország felé!

Most mi lesz?

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.09.21. 14:05:04

@félreértitek már megint:

28-at fogadtunk be 2007 októberében, szintén Guantanamoból.
2008 júniusában már csak páran maradtak a bicskei táborban, a többi lelépett, de nem kerestették őket, mert megígérték (!), hogy visszamennek.
LOL
www.origo.hu/itthon/20080605-eltuntek-a-kubaiak-a-bicskei-menekulttaborbol.html

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.21. 14:07:51

@laspalmas: aztán ők is úgy tartották be az ígéretüket, mint a pártjaink szokták, nem igaz? :)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.09.21. 14:12:47

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Hát azóta is nagy kuss van a témáról, úgyhogy valószínű. :)

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.21. 14:17:04

@laspalmas: majd akkor lepődünk meg, amikor az a pár, aki maradt, mint képviselőjelölt jelenik meg egyes pártokban :-) különösen egy bizonyos pártszerűségnek lenne magától értetődő :-)
és most elhatárolódok magamtól :-)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.21. 17:16:20

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Na tudtam, hogy valami kimaradt.:)

"meg anno a statisztika előadónak is, amikor a porosz hadseregben éves szinten lórúgásban meghaltak eloszlását vizsgálta :-)"

Ahelyett, hogy ő kapott volna egy lórúgást...:) Nem normális.

"Ó, hát a tanárom ugyan be nem vallotta volna, de tuti hogy kíváncsi egyén :) Lehet benne volt az is, hogy kissé filmszerű volt minden feleletem, megelevenedett a kérdezett időszak, érvek-ellenérvek, kétségek, olykor személyi drámák is bekerültek, természetesen az épp elmondott órai anyag mellett :)"

Az helyes, érdeklődőknek én úgy szoktam általában mesélni, mintha csak a szomszéd sráccal történt volna tegnap a lépcső előtt.:)

"Egyedül érettségi évében állított le 15 percnél. Igaz, nem is feleltem túl sűrűn, úgy évente :-)"

Akkor tényleg csak kíváncsi volt.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.21. 17:16:58

@redriot77:

Pontosan!:) Bár ezzel együtt én nem örültem az egyesemnek.:-/

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.21. 17:21:05

@redriot77:

Igen, Szepessy Zsolt azon túl, hogy egy kulturált beszédű üzletember, minden tekintetben szokott élni a rendelkezésre álló eszközeivel is. Maga mesélte nekem, hogy egyszer szájbarúgott Monokon egy cigány pasast a kocsma előtt, mert az nem tanúsított iránta elég tiszteletet, és szerinte csak így lehet beszélni velük.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.21. 17:23:35

@Moredhel:

Bocsánat, de mi az, hogy "mindig jól otthagytak a szarban"? Ébredjünk már fel, a nagypolitika nem az üdvhadsereg, az USA meg nem az anyuci...

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.21. 17:24:19

@Mj: vizsgán valamelyik gyerek rá is írta a vizsgalapra, hogy Önnek is hasonló jókat kívánunk :-)
Igen, írásbeli vizsga volt, és szerepelt ez a feladat is a gyakorlati részen :-)

Ilyen csúnyaságokat meg nemondjitten, mert még beperelik Szepessyt is vagy 400-an...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.21. 18:06:14

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Jézusom, ez tényleg nem normális.:)

Másik 400 meg még inkább fel fog rá nézni, ugyanis sokan gondolják, hogy "a mozdonyszőkékkel csak így lehet bánni". Egyébként alapvetően tényleg úriember a pasas, csak van egy-két "kilengése".

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.09.22. 12:32:27

ne viduljatok azért ennyire, Olga atv-s mádám itt nem akarta szopatni E.-t, éppen hogy még a legjobbat próbálta kihozni a cumiból, amikor rájött, h E.I. valszeg részeg - vagy inkább be van lőve. Valamelyik tuti. Mert ennyire hülye EI nem lehet, azért régóta "szakmabeli" ő is, rutinból hadoválthatott volna vmit... Nincs itt kilövési engedély a szadeszra: észrevennni azt, amikor Olgát ráeresztik valakire... torokra. Ez nem az volt.

16,7% 2009.09.22. 12:39:21

Szerintem nagyon is kedélyesen beszélt vele Olgika. Ezt egy narancsossal nem tenné meg. Amit meg a dunaszerdahelyi magyarverésről mondott az ügynök fia, azért faszkorbács jár.

956stö9f 2009.09.25. 18:11:09

A FENTI HOZZASZOLO JO KIS FELADATOT ADNA AZ USANAK AZ EMBER CSEREVEL KAPCSOLATBAN. OK ADNAK ARABOT ,MI ADNANK KANCIGANYOKAT.JAVASLOM 1 A 10 HEZ. KELL SZAMOLNI.MI EGGYET KAPUNK TIZET ADUNK.ES MEG RENDESEK IS LESZUNK MERT MEG AZ ASSZONYOKAT ES A PURDEKAT IS VELE ADNANK.AZ ARABOK CSAK FESZKELODNEK A CIGANYOK GYILKOLASZNAK,ES NEM KICSIT.
A 70 ES EVEK VEGETOL AZ ARGENTIN DIKTATURA MEGOLDOTTA RESZINT AZ ILYEN GONDOKAT.NEMGYILKOLASZOTT REPULORE RAKTA OKET SETAREPULES CELJABOL KIFOLYOLAG ES AZ ATLANTI OCEAN FELETT KISZORTA OKET REPULES TANULASA CELJABOL. 30 EZER KEZELHETETLEN ELTUNT.MOST MEG AZ ORIAS CAPAKRA VADASZNAK MERT ELSZAPORODTAK.
KELLENE NYITNI EGY UTAZASI IRODAT ES MEGHIRDETNI SETAUTAZAS AZ ADRIA FELETT..A JEGYET A KOMMUNISTA KORMANY ALNA.NEKIK MA UGYIS MINDEGY MIERT ULIK AZ ELETFOGYIT

2010.01.24. 18:00:27

Valóban baromira felkészületlen volt Eörsi, mert még én is tudom hogy Szlovákia 3, azaz három foglyot fogad be (gugli szlovákia + fogoly), de most őszintén, ez a legfontosabb kérdés, hogy mi lesz azzal az egy szem emberrel? Majd lesz vele valami, teljesen érdektelen.

Periwinkle (aka A 40-es fantomja) · http://cido.blog.hu/ 2010.06.28. 14:38:06

Ez még mindig baromi vicces! :DDD

Az ilyen és ehhez hasonló, ész nélküli műliberálisoskodások vezettek a szadesz szétporladásához. Nem voltak ezek liberálisok! Most már látszik: a szadesz nem volt több, mint kekeckedő korlátolt idealisták és opportunista pénzemberek gyülekezete.

süti beállítások módosítása