Skip to content


       Szűrés lista

Napi pofátlan Eu-s pályázat (Fatuskók)

Bár a 40 centis kilátó meg a hülye kapu se semmi, a kutyafitnesz pedig a pofálanság netovábbja, azért mindig van új a Nap alatt.

A pályázat:


"Várgesztes Község Önkormányzata

Szolgáltatóházhoz kapcsolódó pihenőhely építése Várgesztes centrumában
Bruttó érték (Ft) 3 205 800,-

Támogatási összeg (Ft) 2 674 780,-

Intézkedés címe: 1.3. Közösségi összetartozás erősítése -Nyolc óra munka, nyolc óra pihenés, nyolc óra szórakozás!-"


NFÜ-link

Mennyi remek LEADER-program:

Kedvezményezett neve: Várgesztes Község Önkormányzata
Megvalósítás helyszíne: 2824 Várgesztes, Arany J. u. 47., 53.
A projekt bruttó értéke: 6 216 300,- Ft
AVOP LEADER+ igényelt támogatás: 5 000 000,- Ft

A környék erdei kedvelt kirándulóhelyek, az ide látogatók a kialakított pihenőhelyen hagyhatják autóikat, és gyalogszerrel közelíthetik meg az erdőt, ezzel is támogatva a környezetvédelmet. Majd az erdei túra után megpihenhetnek a parkban, ahol díszfák és cserjék, padok és füves terület egyaránt megtalálható.


És az eredmény:

10 nyamvadt fatuskó! Nooormááális?!

Persze Menoni Gabriella polgármester szerint rendben van minden.


"A polgármester közölte, hogy a 3,2 milliós árban benne van a gazos terület tereprendezése, a földmunka, a füvesítés és a növényültetés is. Telefonon további fotókat ígért a beruházás bemutatására, amelyeket emailen küldött volna, részletes magyarázattal.

Ám emailen már egy jóval szűkszavúbb nyilatkozatot kaptunk, amely szerint "Várgesztes Község Önkormányzata 2006 év szeptemberében az AVOP LEADER+ keretében 'Szolgáltatóházhoz kapcsolódó pihenőhely építése Várgesztes centrumában' címmel pályázatot nyújtott be 5 millió forint támogatás elnyerésére. Támogatást nem minden projektelemre nyertünk, csökkentettük a műszaki tartalmat, a projekt neve hivatalosan nem változott.”

A polgármester hozzátette, hogy „a projekt befejeződött, ellenőrizte az MVH (Mezőgazdasági és Vidékfejlesztési Hivatal) Veszprém megyei kirendeltsége 2008-ban, és mindent rendben talált, a támogatás kifizetésre került. A monitoringjelentéseket évente küldjük.”

 


Mennyit kaphattak az ellenőrök?

(forrás: index.hu)

Címkék: eu pályázat abszurd

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr901483369

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Éhező ország 2009.10.29. 11:04:57

Hatalmas pánikot okozott a lakosság körében, hogy üzleti körökből kiszivárgott hírek alapján több nemzetközi étteremlánc is kivonul a közeljövőben Magyarországról, ahogy azt Izland esetében is megtették. "Habár a döntés még nem végleges, a kormány...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2009.10.29. 10:45:26

Beszaras. :) lattam a kepet, de nem hittem el.
mielott lattam volna, azon gondolkoztam hogy mi jon ki szaros otmilliobol, hogy meg lopni is tudjanak.

mostmar tudom. 1 kobmeter fa, meg egy motoros vagy kezi eros kasza.

komolyan. zsenialis.
es hogy minden rendben van.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.10.29. 10:45:38

Beszarok .... 2 jó (köz)munkásember 2 pálinka után egy délelőtt beássa a tönköket :)))

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.10.29. 10:46:49

Szerintem a mesterséges akadály, a patak és annak folyásirányának megváltoztatása került ennyibe. Jancsi megoldotta a rejtélyt!

Viktus 2009.10.29. 10:47:22

Még azt mondják a magyar nem kreatív nép. A 40 centis kilátónál már nem hittem volna, hogy lehet lejjebb menni, de lehetett. A Győzike show-nál nem hittem volna lehet v.mi szarabbat lásd. Benkő ...

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.10.29. 10:48:16

Amúgy meg az indexes cikk pikantériája az áron túl az, ahogy a hivatalok nem mondanak semmit, és hárítják egymásra a felelősséget. ;)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.10.29. 10:48:17

Mi lett volna, ha megkapják az öt millát? Kiraknak egy kukát is? :)

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.10.29. 10:50:34

Az átvett cikkből az a lényeges pont is kimaradt, hogy ez kerékpárosok!!! számára létesített pihenőhely volna :D

Seduxen (már NEM dr.) 2009.10.29. 10:51:03

úgy tudtam, hogy erről post lesz, de tudtaaaam :)))

2 kérdésem lenne:
- gazos terület tereprendezése
- füvesítés

a mellékelt képen ez hol látszik, tessék má' elmondani a bunkópestinek...

Hetfield 2009.10.29. 10:51:44

És akkor ezt mire is lehet használni, kéremtisztelettel?

Slanger · http://tudtad.blog.hu 2009.10.29. 10:51:58

Nem kell aggódni, majd jövőre Orbán őket is elszámoltatja.

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2009.10.29. 10:52:11

zero: mernek fogadni hogy kurvara nincsenek azok a fadrabok beasva. Tudod mi tortent? Polgarmesterne asszony gondolkozott hetvegen odahaza..
Te Bela, itt ez a diofa a kertben, marha sokat arnyekol meg mar oreg is. Vagassuk ki.
Ha mar kivagattuk adjuk el jo penzert.
Ejh, be szepek ezek a gurigak. Biztos tobbet ernek 30.000 ftnal tuzelokent. Valami kreativat kell belole tenni. Hoppa! Eus projectkent elsutjuk 3 millaert a focipalya kozepen.

Miota lattam azota rohogok ezen. Meg hogy mindenki azt mondja hogy minden rendben. El kellene mar zarni az eus penzcsapokat keremszepen.

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.10.29. 10:52:34

Azúúúúgy volt, hogy a polginak (vagy mittudoménkinek) kellet 3 milla az új suzukira. Na, akkor pályázzunk valamire, mondjuk 5 misi értékben (abból feltűnés nélkül el lehet tüntetni hármat) úgyis kell ide egy szalonnasütő.
Beadják a pályázatot, de baj van: nem kaptak annyit mint szerették volna, a hintára és szalonnasütőre már nem futotta, a három milla pedig azért mégiscsak kell. Szóval akkor marad a fatuskók és a fűnyírás.
Az öreg Részeges Pittabácsi megcsinálja az egészet két liter pálinkából, Furfangos Józsibátyám kéccázé ad számlát 3 milláról és kész is vagyunk.

esef 2009.10.29. 10:52:44

@laspalmas:
Ugyan, kuka helyett ásnak egy gödröt, aztán ha megtelt, a jómunkásemberek betemetik. Nehogy a különbözetből valami drága dolgot kelljen venni. Hiszen akkor nem lehet mindent ellopni.
Csökkentették a műszaki tartalmat. Hűha. Mi ebben a műszaki? A kasza amivel a füvet nyírták?

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.10.29. 10:54:58

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/:

ne már ... és hogy megy oda a kerékpárral, a bokáig érő sárban?

miért nem egyenesen babkocsis kismamáknak pihenőhely?

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.10.29. 10:55:21

@Seduxen: bunkópesti, mivel egyikünk sem él ott, így nem tudjuk hogy mi volt ott előtte. Lehet egy nagy szemétdomb. ;)
Azt hiszem ilyen pihenőhely építéseket én is meg fogok pályázni :ASD

esef 2009.10.29. 10:55:32

Kedvezményezett neve: Várgesztes Község Önkormányzata
Megvalósítás helyszíne: 2824 Várgesztes, Arany J. u. 47., 53.
A projekt bruttó értéke: 6 216 300,- Ft
AVOP LEADER+ igényelt támogatás: 5 000 000,- Ft
A környék erdei kedvelt kirándulóhelyek, az ide látogatók a kialakított pihenőhelyen hagyhatják autóikat, és gyalogszerrel közelíthetik meg az erdőt, ezzel is támogatva a környezetvédelmet. Majd az erdei túra után megpihenhetnek a parkban, ahol díszfák és cserjék, padok és füves terület egyaránt megtalálható.

sixx · http://comment.blog.hu 2009.10.29. 10:57:06

forrás: index.hu. Így (lenne) elegáns.

Rhod 2009.10.29. 10:57:18

adott 10 tuskó a földben
legyen mindegyiken egy lámpavas
minden lámpavason egy ilyen rohadt tolvaj himbálóddzon
aztán be velük a patakmederbe
területrendezés
lista pipálva, következő helyszínre indul

Tapmancs 2009.10.29. 10:57:22

Ez nem igaz b'meg...

Ha ennek sem lesz semmi következménye akkor tényleg elvesztem az emberiségbe vetett maradék hitemet is.

Egy ötezresből megcsinálom ugyanezt, de úgy hogy abból megveszem a gereblyét , kapát, ásót, a kurvaéletbe!

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.10.29. 10:57:37

Amúgy azon gondolkoztam, hogy az MSZP mindig szépen sorolja mi minden épült az országban. EU-s pénzből, persze. De bakker, 5%-os (!) önrésszel, és néha még azt sem tudják előteremteni!

És akkor 2004 előtt mi volt, amikor nem volt itt a feneketlen EU pénzes bödön.
2004 előtt is épültek dolgok ...

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.10.29. 10:57:45

@zero: hát mondom baszki :D Nem jövök hónapokig, visszajövök egy cikklopásra, és tényleg. Figyeld csak az eredetit:
index.hu/belfold/2009/10/29/2_6_millios_unios_tamogatas_tiz_fatuskora/
Gondolom az előző post-nál sem véletlenül lett moderálva az a hozzászólás, ahol a hozzászóló még külön jelezve az offolást, betette ezt a most már címlapos cikket. Elég gagyi.

+ez a hozzászólásom sem véletlen:

Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/ · www.vanditdigital.com/ 2009.10.29. 10:46:49
Szerintem a mesterséges akadály, a patak és annak folyásirányának megváltoztatása került ennyibe. Jancsi megoldotta a rejtélyt!

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.10.29. 10:58:22

sixx · comment.blog.hu 2009.10.29. 10:57:06
forrás: index.hu. Így (lenne) elegáns.

Na, nem csak én látom így. Köszi-puszi

Seduxen (már NEM dr.) 2009.10.29. 10:58:57

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/: ne kukacoskodj! szar lett a fotó, és így nem látszik a bicikliút. (vagy direkt a "terepbicajosokra" gondoltak :))) ).

Seduxen (már NEM dr.) 2009.10.29. 11:00:07

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/: de baszki:
1: gaz most is van!
2: ami fű látszik a képen, aligha most lett "ültetve"

:)))

esef 2009.10.29. 11:00:22

Tehát. Kaptak az EU-tól 3 milliót. Plusz a saját forrás. Mennyit is loptak el összesen?
A monitoring jelentés évente mit takar? Levágtuk a füvet, rohad a fa, hamarosan szükség lesz még 3 millióra.

Krikri 2009.10.29. 11:01:26

Ez programnak se rossz, nem kell törni a fejünket hogy hová kiránduljunk :-) Meglátogathatjuk a következő csodás beruházásokat: várgesztesi pihenő, szerencsi kapu, mini kilátó, kutyát meg bedobjuk addig fitnesszelni :-D

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.10.29. 11:01:35

@Seduxen: há' végül is a mántenbájk' az átmegy mindenen nem gecc'?

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.10.29. 11:01:53

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/:

ha valamiről lesz külön poszt, és kommentben beírjátok a linket akkor kivesszük, hogy ne arról kezdjetek társalogni.

A végéről lemaradt, hogy index, javítva lett. Ne rugózzunk ezen tovább ...

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.10.29. 11:03:23

@zero: nem CSAk ezen rugóztam, hanem a hiányosságokon, mert azzal hogy ez egy bringás pihenőhely a Zembereknek, még ütősebb :D

esef 2009.10.29. 11:03:26

Mivel eltűnt a kommentem, megpróbálom még egyszer.
3 millió le lett akasztva az EU-tól. Az önrész gondolom az önkormányzat kasszájából. Összesen mennyi is lett ellopva?
Évente küldik a monitoring jelentéseket. "Levágtuk a gazt. Rohadnak a rönkök. A felét felszedték a cig... pardon, ismeretlenek. Adjatok még pénzt."

v_feco 2009.10.29. 11:03:40

2. dologban erositett meg ez a cikk:

1. van itt penz szarasig...
2. sajnos nem dobbentem meg...elertek,h mar semmilyen ocsmany lopason nem lepodok meg...nagyon nem jo!!!

esef 2009.10.29. 11:04:41

Most látom, hogy nem tűnt az el, csak nem frissült...

Seduxen (már NEM dr.) 2009.10.29. 11:05:38

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/: így-így.

nem is lenne hülyeség ilyenre pályázni, alakítok is egy bt-t. az nem tudom mennyire lenne kizáró ok, hogy nem kertes házban, hanem a X. emeleten lakok?!

na sebaj, befüvesítjük a tetőt... vagy ilyesmi :))))

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2009.10.29. 11:06:22

Epp beszeljuk haverral, hogy meg kellene palyazni a Nepliget tereprendezeset. Elferne ott vagy 500-1000 fatusko. es meg tiz szazalek kedvezmenyt is adnank.

hol lehet palyazni?

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.10.29. 11:06:25

@Seduxen: zöld tetőre pályázhatsz a lakótelepen, csak egy fillért nem fogsz rá kapni ;)

InTheGajd 2009.10.29. 11:06:27

"A polgármester közölte, hogy a 3,2 milliós árban benne van a gazos terület tereprendezése, a földmunka, a füvesítés és a növényültetés is."

Persze, mi magyarok meg hulyek vagyunk. Reszben igaz is, mert hagyjuk oket a szemunk elott lopni. Meg a szuk fel ev alatt jol teletomik a zsebuket, dogolnenek meg, de ehen.

zero, beleirhatnad azt a teniszpalyat is, ami egy zsak faluban epult. Meg a postas autok vasarlasa utan is utanna nezhetnel :)

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2009.10.29. 11:07:20

@Seduxen: le vagy maradva. nagyon sok ilyen elbaszott fostaliga bt van. Es egyre tobb embernek vonzo ez a lopas sajnos. Felesegem exfonoke is ebbe a bizniszbe fogott bele szeptember elejen: palyazatok irasa es megpalyazasa, plusz szamlak gyartasa.

esef 2009.10.29. 11:07:48

Már bocsi, de hol van a kerékpárút? A patakon innen vagy túl? Ha innen, akkor mindenki átgázol a vizen? Ha túl, akkor meg a mezőn? Vagy ez is csak olyan, hogy nézni lehet, de használni nem?

jozicsenko 2009.10.29. 11:08:38

hi!

a LEADER közösségek hálózat körül sok a baj

1. korábbi hír, hogy az EU-tól ugyan lehívtak valami 3 MRD Ft-ot, de qrvára nem jutott el a falvaknak a pénz, ha nem lépnek sürgősen, borul a bili (nem találom a cikket, még keresem)
keserumandula.blogter.hu/361134/ki_a_leader
2. ez a Leader program mezei mszp-s pénzosztás
www.mno.hu/portal/606033
www.magyarhirlap.hu/gazdasag/omlik_a_tamogatas_a_leader_csoporthoz_.html
(ez utobbinál leírják, milyen hamar, mennyi pénzt kaptak, "marketingre, kommunikációra": 500 millió Ft-ot, 18 nap alatt elbírálva)
3. Ficsor Ádám Balegyenes néven hozott létre egy mszp-s társaságot, ami a Magyar Leader Közösségek címére van bejegyezve! bár már itt sincs...
nol.hu/belfold/20090923-a_leader_besegitett_a_valsagpropagandaba
www.mno.hu/portal/630616

szumma: az ötlet jó volt, az EU kazal pénzt küld a vidék fejlesztésére, de az elvtársak ezt is ellopják, sőőőőőt, már az ide küldött pénzt sem tudják átadni, mert ugye nincs önrész, önerő, s helyből bukik a támogatás...

kenájkikit 2009.10.29. 11:10:13

elképzelem az ellnőröket amikor kimentek megnézni és kérdezték, hogy akkor hol is van a terület? a polgármester asszony meg: uraim itt önök előtt, az ellenőrök meg: eeeez na ne basszatok picsán, mi ez? a polgármester asszony rögtön ezután leszögezte, hogy ne aggódjanak ez nekik is jó lesz hidjék el és már nyújtotta is át a borítékot utána kedélyesen nevetgéltek egy kicsit, hogy mostanában, hogy felkapta a média a korrupciós témát, majd elköszöntek és végül megdícsérték a szép pihenőhelyet.

Hetfield 2009.10.29. 11:10:14

@Seduxen: A f*szt! Kirakunk a tetőre egy műanyag padot és ráírjuk hogy kilátó, kész :))

rolika 2009.10.29. 11:10:39

Ez komoly. Au autópályaépítések árszínvonala beköszönt az ablakon.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.10.29. 11:14:27

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/: miért nem? szerintem világraszóló ötlet.

... esetleg ha helikopáter-leszállót is létesítek, úgy nagyobb az esélyem? :)))

@Eleg_Volt_a_hazaarulasbol!: bazz, lehet, hogy nekem is vonzó lenne. mennyi a lebukás/felelősségre vonás esélye? NULLA?

Egy adalék az efféle pályázatok körüli korrupcióhoz: egyik kolléganő férje a MEH-ben dolgozik, az elektronikus közszolgáltatás a területe. Néhány hónapja volt egy - tényleg - aprópénzes (asszem 2 milla) pályázat, amit Bivalybasznádalsó település nyert meg. A polgármester ment be hozzá, és KONKRÉTAN rákérdezett, hogy az "ilyenkor szokásos 10%-ot, hova kell utalnia?"

Értitek? Szánalom.hu

lepratelep 2009.10.29. 11:15:17

@jozicsenko:

Pont ezt akartam irni, hogy olvastam egyszer egy cikket errol az egesz leader szarsagrol,
nagy penzlenyulas az egesz.

esef 2009.10.29. 11:15:40

@Hetfield:
Nehogy már padot kelljen VENNI hozzá! Egy üres sörös/boros rekesz, felvenni rá a 40 milliót, mert az ugye kilátó, egyedi design, meg K+F és know-how, aztán ha átutalták a pénzt, vissza lehet vinni az üvegvisszaváltóba a rekeszt is...

Tony Almeida 2009.10.29. 11:18:06

LOOOLLL! Ez mindent visz, nagyon feldobta az unalmas munkahelyi délelőttöm, szétröhögtem magam :DDD

Homeoffice 2009.10.29. 11:19:57

Azért büszke vagyok a magyar gazdaság teljesítőképességére....
Hogy basszus ennyi lopás után is működnek nagyjából a dolgok. (Van áram, víz, nyugdíjakat megkapják...)
Egyszerüen nem értem...

Hetfield 2009.10.29. 11:20:52

@esef: Csak azért írtam, mert van egy kedves, becsületes ismerősöm, aki minőségi fröccsöntött műanyag padokat készít elég jó áron (600ezer/db) :))

Rwindx 2009.10.29. 11:21:43

Kész. Szóhoz sem jutok.

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.10.29. 11:22:00

@Seduxen: a zöld tető valóban világraszóló ötlet, csak nem a tied :D

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.10.29. 11:23:42

van még egy-két fincsi pályázat:

Fal szőlőprés felújítás: 2,8 millió

Kedvezményezett neve: Baj Község Önkormányzata
Megvalósítás helyszíne: 2836 Baj, Petőfi S. u. 69.
A projekt bruttó értéke: 2 844 095,- Ft
AVOP LEADER+ igényelt támogatás: 2 417 480,- Ft
Baj községben 2006-ban fejeződött be a Közösségi Ház felépítése, így ehhez kapcsolódva a gyönyörű kézműves munkával kifaragott fa szőlőprés kiállítását szervezték meg a pályázat keretén belül, mely teljes mértékben kifejezi a település jellegét. Sajnos mára kevés ilyen fa szőlőprés maradt meg, ezért a rekonstrukció nagyban hozzájárult a település értékeinek megőrzéséhez és hagyományainak felelevenítéséhez.

DVD készítés Kocsi községről: 1,3 millió

Kedvezményezett neve: Kocsi Baráti Kör
Megvalósítás helyszíne: 2898 Kocs, Klapka Gy. u. 46.
A projekt bruttó értéke: 1 348 000,- Ft
AVOP LEADER+ igényelt támogatás: 1 280 600,- Ft
Lassan megérlelődött a gondolat a Kocsi Baráti Kör tagjainak fejében, hogy szükséges lenne egy a község múltját és jelenét bemutató film elkészítése, hiszen oly gazdag a hagyományuk. A községben sok műemlék van, és természetesen szellemi értékük, a kocsigyártás hagyománya az, mely az országban egyedülálló, és bemutatásra igen érdemes.

Az elkészült film célja, hogy szélesebb körben megismertesse a község, a közösség történetét, életét, hagyományait és megőrizze az utókor számára.

Grafithuszar 2009.10.29. 11:29:10

@zero: Nem nem nem. Egyszerűen már nem tudom ezt nézni. Sokszor azt látom, hogy nem csak a korrupció a gond, hanem az is hogy ezek az emberek, tényleg azt hiszik hogy ez a pénz csak úgy az égből pottyant ide, és az "unijó" -ban csak úgy terem a pénz mintha csak valami növény lenne...

esef 2009.10.29. 11:33:25

@Hetfield:
600e/db, azt ugye közbeszerzéssel kell megvenni, de nehogy más is nyerhessen ezért milliméterre meg kell határozni a méreteket, tehát a végére legalább másfél millió lesz. Ha nem kettő. De a legjobb az a három millió.

Marcellusca 2009.10.29. 11:37:21

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/: Pont ez jutott eszembe. :)
Nincs mellékelve "before" fotográfija, úgyhogy mi - bunkó pöstijek - nem tudhassuk, mi munka vót ottan.
Az nem lehet, hogy nem leástak tuskókat, hanem egyszerűen csak kivágtak néhány fát?
Abból is lehet kis plusz pénzt csinálni.

esef 2009.10.29. 11:39:54

@zero:
Javaslom, hogy készüljön egy film a Vastagbőr Blog egy napjáról, szigorúan ismeretterjesztő céllal. A megigényelt 20 millióból 5-5 milliót vihet haza Laspalmas, Eric és Zero, a fennmaradó rész az ötletgazdát illeti tehát engem.
Ugyanilyen mószerrel lehetne igényelni pénzt weboldal fejlesztésre is. Úgy 200 milliót, mint a kormányszóvivők oldalára...

Krikri 2009.10.29. 11:40:23

Ismerős dolgozik vidéki önkormányzatnál, pályázatokkal foglalkozik, a pályázati összeg 30%-át egy külsős cégnek kell utalniuk, aki hivatalosan a pályázat összeállításáért, sikerességéért felelnek ( itt viszik ki a lét) - természetesen minden szakmai munkát az ismerős visz, a külsős cég copy - past-et végez ezért az összegért... Tehát 70% marad, amit e projekt során szét lehet lopni...

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.10.29. 11:40:35

@Marcellusca: szerintem a 40 centis kilátó lábait vágták el, és hozták át ide hogy a megfáradt turisták (kocsmából hazatekerő alkeszok) megpihenhessenek ezen a szép idilli kis valamin :D

Krikri 2009.10.29. 11:43:15

És nézzétek meg a polgármesternő fejét - nem kell szépségkirálynőnek lenni na de nem az intelligencia sugárzik..... Végül is kell valahonnan 3200 db polgármestert szedni...Tehát 900valahányezres közalkalmazotti réteg 0,3%-a mind polgármester? Mennyi dolgozó is van az országban?

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.10.29. 11:45:31

@esef: ugyanezen elven, én meg alapítok egy hasonló sportegyesületet mint az artisjus, és sarcolom a népet a szájukba adva azt, hogy ha nekem fizettek ennyi meg ennyi zsetont, akkor ingyen torrentezhettek. Vagy valami ilyesmi.
Miután idehaza a fenti példák alapján, bármit bármilyen mennyiségben ki lehet venni a népek zsebéből én azt mondom.
Nosza barátaim, vágjunk bele!

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.29. 11:50:28

@zero: szép pályázatok... gyorsan összevágok nekik egy 50 perces anyagot, csak itt csak most, 3 nap alatt, a normális munkabér árában. egy ilyen ajánlaton gondolom megsértődnének :D
@Grafithuszar: és tedd még hozzá, hogy amikor meg már dolgozni is kéne a projekten, legalább a látszat kedvéért, akkor beüt a patópálság, azaz: ejj ráérünk arra még...
@Hetfield: meg hasonló árban műanyag, KILÁTÓ feliratú táblákat is, nem? :D

One Bad Habit 2009.10.29. 11:56:05

Az a baj hogy az önkormányzatokonn dolgozók az esetek többségében nem feltétlen korruptak, hanem csak szimplán csőhülyék.

emzperx 2009.10.29. 12:00:19

Könyörgöm, valaki magyarázza már meg, egy önkormányzatnak miért kell EU-s pénzekre pályáznia? Főleg egy kurva pihenőhely megépítéséhez! Most már az összes budihoz Eu-s támogatást kell felvenni? Nincs saját adóbevételük? Egyáltalán miért ad pénzt az unió ilyesmire, nem teszik fel maguknak ugyanezen kérdést? Vagy az én adómból meg valahol a világ másik végén építenek fatuskókat?

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2009.10.29. 12:02:25

@emzperx: Vagy az én adómból meg valahol a világ másik végén építenek fatuskókat?

Hat en fel merem ra tenni a fizetesemet teljesen. Hogy a te es az en adomat meg bulgariaban lopjak eppen el. Basszak meg mind.

Fényhajú 2009.10.29. 12:04:07

Elaprózták,nem gondoltak az esetleges rongálásokra,minimum kellett volna még egy őrző -védő céget is belevenni a projectbe ,akik gondosan ügyelnek 24 órás szolgálatban a tuskók épségére.Ezzel további milliókat kaptak volna,persze emberek helyett kerti törpéket állítottak volna őrzésre,viszont a munkabért minimum 6 emberre ki lehetett volna számlázni havonta.Kezdők:/

esef 2009.10.29. 12:04:18

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/:
Az artisjus nem vén zsiráfok gittegylete?

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.10.29. 12:07:58

@Seduxen: Figyelj van ott gaz? Nincs.Van ott fű? Van,nahátakkómeg?

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.10.29. 12:08:59

@emzperx: úgy gondolom az önkormányzatok nem dúskálnak a pénzben. Nem azzal van baj, hogy pályáznak és nyernek, hanem azzal, hogy ostoba módon használják fel a megnyert összeget, és azzal hogy ezt ilyen pofátlanul tehetik. Amúgy szerintem lesz ennek még következménye, pláne hogy ekkora hír lett ami majd azt fogja eredményezni, hogy egy valag támogatástól fognak elesni olyanok is, akik mondjuk ésszerűen használnák fel.
A te adódból, a világ másik végén aligha hiszem hogy lesz akármi is, lévén hogy uniós támogatásokról beszélünk :D és szerintem, csak Agyarországon történnek meg ilyen jellegű szarságok.

Fényhajú 2009.10.29. 12:10:09

@emzperx: Könyörgöm nekem azt magyarázza el vki mi szükség önkormányzatokra?-Már Amerikában is rájöttek kb 15 éve ,hogy teljesen feleslegesek.

Lecso (F*ck the Shit) · http://www.youtube.com/watch?v=OyxNgnQ9m30 2009.10.29. 12:12:35

@zero: nem azért vannak ott a tönkök, hogy arra üljenek le a megfáradt biciklisták?
vagy má' megínt én vagyok a barom? 8-)

jozicsenko 2009.10.29. 12:14:48

off:

hvg.hu/itthon/20091028_nezopont_intezet_fidesz_tamogatottsag.aspx

az mszp 1%ponttal van a jobbik felett: most épp riogató állapot, de nem baj, kell a pofonfa, amit csináltak, megérdemlik hogy a 3. erővé váljanak... :-)

(Varsói Gyors: ott is ez volt legutobb)

Krikri 2009.10.29. 12:16:09

@Fényhajú: hová tennék azt a sok párthű embert???????

esef 2009.10.29. 12:16:22

@Lecso (F*ck the Shit):
Nagy élmény lehet n+1 km tekerés után, a nyereg által feltört seggel ráülni a rönkre...

emzperx 2009.10.29. 12:17:26

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/:
Hát szerintem meg ez semmi más mint egy kibaszott nagy pénzlenyúló gépezet.
Téged kevésbé zavar ha az "EU" pénzét lopják Várgesztesen, akik meg a cechet valóban állják messze laknak innen és mit sem tudnak arról mi folyik itt. És a nyakam merem tenni arra, hogy ugyanez folyik fordított irányba csak lehet hogy nem befizetések révén hanem pl. a fontos iparágaink önkretételével. Soha nem értettem miért kell településektől és régióktól pénzt elvonni hogy aztán pályázhassanak a saját maguk befizette pénzekre. Azt a szöveget meg mellőzzük hogy fejleszteni kell az elmaradott régiókat mert politikusaink idehaza folyamatosan arról pofáznak hogy a bevételt nem termelő régiókba pénzt ölni (posta, hivatalok, rendőrség, közlekedés folyamatos leépítése folyik) nem szabad. Itt megy a kettős beszéd.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.10.29. 12:20:00

@Seduxen: Bazz! Ezen röhögtem,pedig sírni kéne,de ha "csak" 10% az nem is rossz.:((

jpmjpm 2009.10.29. 12:25:20

Nekem csak az a bajom ezzel a projekktel kapcsolatban, hogy engem kihagytak belőle, mert biztos kurva nagy nyereséget produkáltak. :)

Lecso (F*ck the Shit) · http://www.youtube.com/watch?v=OyxNgnQ9m30 2009.10.29. 12:25:35

@esef: gondolom akik ezt kitalálták vagy soha nem tekertek biciklin n+1 km-nyit, vagy soha nem ültek kényelmetlen farönkön, vagy egyikse. nem tudom. a lényeg, hogy szőrös cseréplécet az ánuszukba!

holdlátó 2009.10.29. 12:32:53

Nem lehet, hogy ez a bájos füves térség a gesztesi vár várdombjának a helyén lett ilyen pofásan kialakítva, és mi csak a végeredmény látva elfeledkezünk arról mekkora baromi nagy munka lehetett az egész francos várat dombostúl eltúrni? :D

Seduxen (már NEM dr.) 2009.10.29. 12:34:16

@Tigeri: kolléganő férje csak nézett, mint borjú az újkapura, és a kezdeti "jaaaj, de hát itt nincs ilyenről szó", majd egy idő után csúnyán el lett küldve az anyjába a polgármester.

most gondolj bele, ha szaros 2 millás pályázatoknál ez a "bevett szokás", mi lehet a milliárdos tételeknél ?

dr.justice 2009.10.29. 12:39:50

@zero:

Tudom, hogy sixx kemény ( meg igaza is van ), de meglepően gyorsan reagáltál.

Nyolc óra munka, nyolc óra pihenés, nyolc óra szórakozás! Gondolom a szórakozást a nevetséges "munkával" megszerzett pénz számolgatása jelentette. Egyébként a fatuskók alatt szarvasgomba telepet hoztak létre, amely egyrészt tőkeigényes befektetés, másrészt jól fog jövedelmezni a településnek. Tehát nem kell itt különböző elméleteket gyártani a pénz elsikkasztásáról. :)

szabogyula 2009.10.29. 12:49:33

Igy elmennék a képen látható terület mellett , azt gondolnám , dik, milyen kulturáltak manapság a fatolvajok , szépen egyenesen vágják ki a fákat ...30 centivel a föld felett ..legalább klasszul le lehet rájuk ülni ...
De nem ....eladták " prodzsektnek" 6 millióért ...Ez beszarás !!

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.10.29. 12:53:11

Nem értem a polgit. Háromgyerekes, gyesen lévő anyuka, nem mellesleg pedagógus.
Hiába, a látszat néha csal......

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.10.29. 12:56:07

Elképzelem a német turistákat (Várgesztesen gyakoriak), ahogy nézik a terepet:
"Guck mal Schatzchen, milyen jó helyre került a pénzünk"

Periwinkle (aka A 40-es fantomja) · http://cido.blog.hu/ 2009.10.29. 13:01:06

40 centis kilátó, bruttó 3 millás fatuskók, egek, mi lesz a következő?

Állandó kiállítás magyar megyeszékhelyek levegőjéből a Normafán? (várható költség: 150 millió Ft)

Hajléktalansimogató a Lehel téri aluljáróban? (várható költség: 68 millió forint)

Az ismeretlen lopottcsoki-árus emlékműve az Örs vezér terén? (várható költség: 750 millió forint)

Már nem tudom leírni, hogy pofátlanul lopnak. Tavaly meg tavalyelőtt, akkor igen, akkor pofátlanul loptak. Erre a mostanira... erre még nem született kifejezés a magyar nyelvben.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.10.29. 13:07:34

@Periwinkle (aka A 40-es fantomja): Ahogy Kiss Ádám mondta: Ez nem a baszd meg hanem Fuck you baszd meg.

szabogyula 2009.10.29. 13:09:48

@Periwinkle (aka A 40-es fantomja):
Várjál még , lehet ezekkel a fadarabokkal indulunk Nato projekten is : " Katonai egységek fizikai szintentartása erdős-mezős terepviszonyok között ".
Ezentul ránézek egy kupac földre , már nem egy kupac földet látok, hanem megijedek hogy ez egy project ..

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.10.29. 13:10:43

Lassan annyira immunisak leszünk, h az ilyennek már hírértéke sem lesz:-((

Feuer Frei ! 2009.10.29. 13:12:12

éjjenek a komonisták !

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.10.29. 13:15:24

@laspalmas: Nyilván neki is euró alapú a lakáshitele. Köllött a pénz.

Fényhajú 2009.10.29. 13:17:28

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/: Nem mertem a kakaóálló bevonatra gondolni,mivel ezt olvastam:"Támogatást nem minden projektelemre nyertünk, csökkentettük a műszaki tartalmat"
:D

Seduxen (már NEM dr.) 2009.10.29. 13:20:52

@Periwinkle (aka A 40-es fantomja): Hajléktalansimogató a Lehel téri aluljáróban? (várható költség: 68 millió forint)

de formában van ma valaki "sziporkailag" :)))

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.10.29. 13:23:29

@laspalmas: Aztán leírják nekik,hogy mennyibe került,és hogy nem a tizedesvessző nincs rossz helyre írva...

Periwinkle (aka A 40-es fantomja) · http://cido.blog.hu/ 2009.10.29. 13:24:59

@Feuer Frei !: "éjjenek a komonisták ! "

Kenyéren és vízen.

Amúgy Menoni Gabriella független. Sőt, a teljes várgesztesi képviselőtestület független. Se maszop, se fityisz... már a függetlenek is lopnak mint a szarka?! Ez egyre tragikusabb...

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.10.29. 13:26:48

OFF: "A vastagbőr már teljesen jobbikos droidok terepévé változott sajnos..." A konzin szivassák a bőrt és a Jobbikot...

szabogyula 2009.10.29. 13:27:04

Rambo után szabadon :
A képen a polgármester hölgy új suzukija látható .

Periwinkle (aka A 40-es fantomja) · http://cido.blog.hu/ 2009.10.29. 13:31:23

@Seduxen: Valójában arra gyúrok, hogy majd jól felfedeznek, és ajánlanak egy projecttanácsadói pozíciót valamelyik önkormányzatnál. :DDD

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.10.29. 13:31:51

@Talon Karrde: Nem,a vastagbőr jobbikos droiddá változtatja a zembereket.De erről nem a vastagbőr tehet.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.10.29. 13:34:41

@Talon Karrde: gyanús, hogy többen a "katanábadőlést" választjuk ennek hallatán.

a reakcsijó, meg konzi törzsközönsége nemszeresse a 'bőrt... brühühühühühü... mi lesz az elit értelmiség szellemi támogatása nélkül velünk, egyszeri mucsai prolikkal?? :)))

Seduxen (már NEM dr.) 2009.10.29. 13:35:46

@Periwinkle (aka A 40-es fantomja): sorry, én inkább a sztendáp-komedit gondolnám neked, ha még gyúrsz rá egy kicsit, Hadházi kezdi "kihízni" a színpadot :)))))

Feuer Frei ! 2009.10.29. 13:38:14

@Periwinkle (aka A 40-es fantomja):

Ebből faragjunk le, ha lehet.
Egyszer talán ideje lenne már nekünk is jóllakni :)

Periwinkle (aka A 40-es fantomja) · http://cido.blog.hu/ 2009.10.29. 13:42:29

@Feuer Frei !: Miből faragjunk le? :-o

A jóllakással egyetértek. Átvitt értelemben, meg konkrétan is (jó lenne kihúzni ebédelni :-S ).

Kodomo 2009.10.29. 13:43:55

@esef: "Már bocsi, de hol van a kerékpárút? A patakon innen vagy túl? Ha innen, akkor mindenki átgázol a vizen? Ha túl, akkor meg a mezőn? Vagy ez is csak olyan, hogy nézni lehet, de használni nem?"

Már megint kekeckedik a nép. Mi az, hogy nem lehet használni a patak miatt?! A 4-es metró ne álljon meg ott?
De nyugodj meg, lesz híd 25 millióért, csak azt a pályázatot majd később nyeri meg a strabag, vagy amelyik a soros lesz akkor.
:)

ermi50xn6j2 (törölt) 2009.10.29. 13:46:55

De szigorúak vagytok! Nem látjátok a háttérben lévő fakorlátot? Igaz, hogy csak félig van kész itt elől a háznál. de hát ennyire futotta. Lehetnek azok a tuskók ébenfából is, nem kell mindíg a legrosszabbra gondolni. Pozitívabb hozzáállást kérek elvtársak.

Feuer Frei ! 2009.10.29. 13:48:55

@Periwinkle (aka A 40-es fantomja):

Vagy kenyér, vagy víz, lesz majd alternatíva :D

Marcellusca 2009.10.29. 13:51:06

@Kodomo: Húúú, ha mán 4-es metró:
Nemtom lesz-é-e belőle poszt, hogy a Viktor beígérte, hogy lesz több metró is, nemcsak a négyesset foggyák befejezni. :)

Periwinkle (aka A 40-es fantomja) · http://cido.blog.hu/ 2009.10.29. 14:15:20

@Feuer Frei !: Jaa! :D
Nem jó, mert akkor naponta cserélgetik. Vagy azt kapja egy évig, amit választ? :DD

@ermi50xn6j2: Igazad van. Megnéztem jobban a képet. Egyértelműen látszik, hogy minden tuskó köré más és más magyar tájegység levegőjét eresztették, a fűszálak pedig egytől-egyig sorszámozott, EU-konform fűszálak. Hogy az ütéscsillapító anyaggal (moha) bevont kövekről már ne is beszéljünk!

Valandil 2009.10.29. 14:23:38

@Talon Karrde: Jó ideje a konzi elkurvult. Ma már ezüst tóraolvasó nélkül nem szabad hozzányúlni...

Marcellusca 2009.10.29. 14:24:35

@dr.justice: Őőőő, izé, mintha nem látnék a névsorban jobboldali prolimókust.
Pedig onnan is lenne kit kitiltani!

albino combino 2009.10.29. 14:44:45

Feltételezve, hogy nem egy vulkanikus hegy volt ezelőtt ott, ezt én ki tudtam volna hozni (legyünk nagyvonalúak) 100-200 ezer jó magyar forintból. egyrészt a biciklisek nem igazán tudnak odajutni a patak felől (dobtak vóna oda egy 1 méter széles deszkát bazz, azt cserélgetnék pár évente ha elrohad), másrészt meg ez nem füvesítés. szimplán lenyírták a gazt. ha tényleg füvesítenének az elég macerás ha vetik a fűmagot, ha gyeptégláznak vagy mi az meg drága. plusz az igazi gyeppel sokat kell foglalkozni. a tuskók azok meg valami szimbólumok lennének vagy mi? mert én így nem igazán tudom elképzelni, hogy az milyen pihentető lehet ha tekerek monnyuk 40 kilómétert aztán leülök egy húsz centis taknyossá ázott fadarabra. jó mondjuk én nem biciklizek, biztos ezt így szokták a bicajtúrás emberek. télen meg külön öröm lesz mikor fedi a hó azt törik be az orrukat a rajta átbukó emberek. (jó mondjuk annnak a látványa lehet megérne ennyi pénzt :D)
@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/: ja hacsak így nem.

Galocza 2009.10.29. 14:45:07

Lgközelebb majd én is kérek EU. támogatást mielőtt levágom a füvet a kertben.

Jack/rendetteremt/ · http://www.youtube.com/watch?v=SBPvrOdFm00 2009.10.29. 14:50:53

Rájöttem a rejtélyre!!!!!
Ezek az országunk vezetőit ábrázoló faszobrok!!!
:-D

Marcellusca 2009.10.29. 16:22:14

@Jack/rendetteremt/:
Émmán írtam, hogy tuskók.
Aszittem világosan fogalmazok. :D

abandi 2009.10.29. 16:30:08

Szerintem itt a kisebbségiek letaroltak egy kisebb facsoportot, derékmagasságban még a nyáron...
Az pályázat ellenőrzésekor, meg valagmagasságra igazították a kárt.

molaris 2009.10.29. 18:03:37

Annyi a sz#r, hogy nem győzik visszalapátolni a lóba.

Horizont 2009.10.29. 18:13:58

@molaris: Ez a hét kommentje :))))

Doña ¡Cara(mba)! 2009.10.29. 22:02:24

Na, erre a nőre illik az, hogy "nagy arc":) Szó szerint is értendő tepsinyi képére, amelyet V'bőr borít (azért ez is, még a Vbőrt is képes volt lenyúlni), na meg ahogy csuklás nélkül nyilatkozik. Ez a nő hülye is, gazember is, ráférne egy gyalulás vagy mélyhámlasztás a képére! Legalább ha már kap a falu/község, amelynek első embern, ennyi pénzt, csináltasson oda egy jó kis szalonnázó-helyet, egy szép grillezőt, eső elleni menedéket, aranyhalas medencét, mit tom én mit! Már 500 ezer forintból is mennyi minden hasznosat lehetne csinálni (nekem ennek töredékéért raktak téglából kis grillezőt, és hihetetlenül szépen dolgoztak a "szakik". A srácnak kft-je volt, fiatal építőmérnök, apjával együtt dolgozott, meg volt egy állandó csapata. Térköveztek nálunk, nem nagy felületen, de olyan egyenletes, síma volt a munkájuk, hogy na. Kerítést is csináltak, muszáj volt a kutyák miatt, aminek az alapját nem volt könnyű kiásózni, és a mérnök úr is beugrott a gödörbe a melósok közé ásni a hihetlenül köves talajban, kb. 40 fok melegben, árnyék sehol, ezt napi 12 órában csinálta a csapat. Megemeltem szalmakalapom előttük! Ja, és jobboldali volt mindenki: fentről lentig. Amúgy házakat építettek, de ha csak ennyi meló volt, nem fintorogtak, keseregtek, elvállalták.) Ez 2004-ben volt. A végösszegre nem emlékszem, a kerítéssel volt sok gond, de bátran ajánlanám őket Várgesztenyésre!

abandi 2009.10.29. 22:25:24

@Doña ¡Cara(mba)!:
"Javítás: Várgesztesre"
Minek?
Senki sem olvas ma már ennyi hülyeséget halomba, mint kereszt...

gyugyó 2009.10.30. 10:59:00

Itt a fűtési szezon, hamar lába kél majd a pihenőhelynek..

Liora · http://www.pallas70.hu/marketing-kepzes.php 2009.10.30. 14:42:33

Nem gondoltatok még arra, hogy a legdurvább EU-s pályázatokat lefordítani angolra, és külön rovatban, vagy akár külön blogon megjelentetni, és a linket mondjuk elküldeni híresebb külföldi médiumoknak? Mert ezek a kis "piti" ügyek biztos nem jutnak el odáig, de biztosan érdekelne egy angol vagy német állampolgárt is...

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.10.30. 15:04:21

@Liora: Ugye, ezt te sem gondolod komolyan? Vágni magunk alatt a fát? Így is mindenki Magyarországon röhög, még tetéznéd?

Doña ¡Cara(mba)! 2009.10.30. 19:29:13

@abandi: Egyi hibám (a rengeteg közül:-D ), hogy nem tudok röviden fogalmazni:-(((((
Illetve csak abban az esetben, ha a feltesznek egy eldöntendő kérést, amire csak igennel vagy nemmel tudok válaszolni. Mivel pedig annyi mellépötyögésem van, ezért kéthetente egyszer javítok, lásd: Várgesztenyést írtam Várgesztes helyett. Nagy jelentősége a mondandó szempontjából tényleg nincs. Többet fogok offolni, és csak azért is megtanulok röviden, velősen fogalmazni:- / Neked pedig szebb jövőt, több türelmet és több olvasást. Rád fér?! Mittom én, döntsd el te magad.

drdugo 2009.10.30. 21:37:04

apam gesztesen nott fel, en meg 10-km-re gesztestol.
ha minden magyar telepules olyan tiszta es rendezett lenne mint vargesztes, akkor nem mondanak azt az országra, hogy ez már a balkán...
ha tendenciozusan lenyulnak a kulonfele tamogatasokat akkor kétlem h olyan szep lenne a falu, mint amilyen. gesztesen svábok élnek, azok dolgos, becsuletes emberek, nem sunyi, kamposorru mszp vagy szdsz tolvajok. inkabb kovetendo peldanak kellene allitani a falut. akik itt a blogon fikazodnak sztem szanjanak ra egy hetveget es menjenek le kirandulni, eszre fogjatok venni h nem fatuskokra koltik a penzt.

Horizont 2009.10.30. 21:51:02

@drdugo:
Várgesztest senki nem bántotta! A poszt másról szól!

drdugo 2009.10.30. 22:03:40

igaz. ennek a fatuskos ugynek nem is ismerem a hatteret. de ha ezt leirtak, akkor ugyanilyen terjedelemben, ugyanilyen buzgalommal irhattak volna arrol is hogy milyen fejlodesen ment keresztul gesztes az utobbi 10-15 évben, vagy h az orszag egyik legszebb fekvesu, legtisztabb falujarol van szo, stb. a mostani es az elozo polgarmester is kozmegeledesre vegezte a dolgat, ez egy parszaz fos lelekszamu kis falu, mindenki ismer mindenkit. nem is nagyon vannak raszorulva arra h lopjanak, a turizmusbol /villapark, gesztesi var, kék turistavonal, stb...) vigan elvan a falu.

Horizont 2009.10.30. 22:19:46

@drdugo:
Akkor előbb ismerd meg a a háttért!:) Na a Vastagbőr nem falusi turizmus reklámfüzetecskéje:))
Várgesztes egészen biztos gyönyörű, mint mindenkinek a sajátja, de a tuskók azért csak tuskók!

ruba 2009.10.31. 12:01:10

Sziasztok!
Én vállalom 10 fatuskó kirakását már 2,5 millió forintért is, várom az önkormányzatok jelentkezését:)

fokabacsi 2009.10.31. 14:02:54

Tuskók az önkormányzat épületében korlátlan mennyiségben találhatók.:-)))

esef 2009.11.03. 13:56:32

index.hu/belfold/2009/11/03/a_vargesztesi_tuskok_nem_nonek_az_egig/?rnd=921
Szóval a fatuskók ingyen voltak, kerékpárút pedig még nincsen hozzá. Agyrém!

süti beállítások módosítása